VIDEO Preotii armeni si grecii ortodocsi s-au luat la bataie in Biserica Nasterii Domnului din Betleem

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:15 Actualitate | Internaţional

Politia a intervenit pentru a stopa luptele dintre preotii crestini
Foto: Reuters
Traditionala curatenie de Craciun a Bisericii Nasterii Domnului din Betleem a degenerat miercuri in lupte la care au participat aproximativ o suta de preoti si calugari greci ortodocsi si armeni, relateaza Reuters.

Preotii nu au ezitat sa-si imparta pumni si lovituri cu maturile, inainte ca politia palestiniana sa intervina.



"E o problema obisnuita ... se intampla in fiecare an", a precizat locotenent-colonelul Khaled al-Tamimi. "Acum totul este in regula si lucrurile au revenit la normal. Nimeni nu a fost arestat pentru ca toti cei implicati erau oameni ai Domnului", a adaugat el.

Administrarea acestei biserici, cea mai veche din Tara Sfanta, este impartita intre romano-catolici, armeni si grecii ortodocsi.

Orice incalcare a zonelor de administratie degenereaza rapid in scandaluri, in special in timpul curateniei anuale de Craciun.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

​VIDEO: Batrana, capra Sofica si cenzura comunista

Filmul Baloane de curcubeu, in regia lui Iosif Demian, respins de cenzura comunista, a avut lansarea dupa 35 de ani la Sibiu, in cadrul Festivalului Astra. Cu aceasta ocazie, in cadrul conferintei ce a precedat proiectia oficiala, am putut afla de la regizorul Iosif Demian cum functiona cenzura comunista asupra filmelor, cum a fost distribuit in rol actorul Dorel Visan sau povestea batranei si a caprei Sofica.

9994 vizualizari

  • +17 (17 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:25)

    gigi [anonim]

    si cine a invins?
    • +13 (17 voturi)    
      cum cine... (Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:34)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      arabii, evident!
      • -7 (9 voturi)    
        ce arabi visezi?astia-s armeni ortodocsi si greci (Miercuri, 28 decembrie 2011, 22:03)

        tase [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

        .
        • +1 (1 vot)    
          autoritaticle arabe, tase ! (Joi, 29 decembrie 2011, 19:40)

          ginel din cucuieti [anonim] i-a raspuns lui tase

          c'au facut iar bascalie de traditionala bataie cu maturi a crestinilor.
          politia palestiniana ii desparte, in fiecare an.
          face parte din traditia locului, se pare.

          articolul, tradus din engleza, vorbeste de grecii ortodocsi..
          de fapt, lacasul este administrat de cele trei ramuri crestine, catolici, ortodocsi si armeni.
          in engleza, biserica ortodoxa este cunoscuta sub numele de greek-ortodox church sau eastern ortodox, dar nu inseamna ca este vorba numai de greci, ci de toti ortodocsii de rit grecesc, inclusiv romani.
          unii dintre ortodcsi sarbatorsc craciunul pe stil vechi, si de acolo apar certuri.
          practic, ortodocsii organizeaza serbarea craciunului si in ianuarie, pe vechi. rusii, sarbii, o parte a ucrainienilor, serbeaza dupa calendarul vechi.

          deci, ortodocsii folosesc lacasul pentru craciunul din 25 dec, cu toata lumea, si inca odata in ianurie, parca pe 7.
          probabil ca armenii sunt nemultumiti de asta.
          asta se pare ca ar fi samanta traditionala a zazaniei.
      • +3 (13 voturi)    
        Dumnezeu a zis: BOX !!! (Joi, 29 decembrie 2011, 0:23)

        marinica [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

        Pentru toti tontii care se cred in secolul 10, Treziti-va! Toti preotii ar trebui pusi pe rug iar bisericile transformate in centre de ajutor pentru oamenii care au nevoie si pot ulterior sa ajute.
        • -7 (11 voturi)    
          gandire tipica pt un ateu (Joi, 29 decembrie 2011, 1:14)

          cet23 [anonim] i-a raspuns lui marinica

          Ii acuzi pe crestini ca isi inchipuie ca traiesc in secolul X (apropo, secolele se scriu cu cifre romane, nu arabe), dar imediat pe urma propui ca "toti preotii sa fie pusi pe rug". Cum numarul preotilor trece usor de o jumate de milion, asta e genocid.
          Mai pe scurt, ti se pare de neconceput ca cineva sa creada in Dumnzeu, dar propui genocide, ti se par firesti.
          Esti un ateu tipic: sunteti inspaimantatori! Modul vostru de-a fi ma faca sa ma bucur inca o data ca sunt crestin si astfel am o sansa in plus sa nu ajung un degradat moral precum esti tu: auzi, propui genocid! SI te mai crezi si superior!
          • +2 (4 voturi)    
            ha ha (Joi, 29 decembrie 2011, 11:23)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui cet23

            Pana una alta da-mi tu un singur exemplu din istorie in care un grup de atei fanatici si dezlantuiti a linsat un nefericit si lipsit de aparare credincios... In rest, putem arunca vorbe cate vrem...
            • +1 (5 voturi)    
              Hitler (Joi, 29 decembrie 2011, 13:06)

              cet23 [anonim] i-a raspuns lui Alex

              Hitler, de exemplu. Si exemple sunt destule.
              • +2 (4 voturi)    
                precizari (Joi, 29 decembrie 2011, 14:06)

                Alex [anonim] i-a raspuns lui cet23

                Avand in vedere ca Hitler a murit nu putem sa-l consultam acum sa vedem ce credinte religioase avea. Propun sa-l credem pe cuvant si sa-l consideram, asa cum o spune el insusi in Mein Kampf, crestin. Da, imi imaginez ca e neplacut dar asta e... De fapt, persecutarea evreilor a fost practicata indelung de crestini si Hitler este doar finalul unei traditii milenare. Nero si alti imparati romani i-au ucis pe crestini la greu, e drept. However, nu stiu ce legatura are cu ateismul. In imperiul roman se luptau mai multe religii, adeptii lor se omorau intre ei uneori, Nero era un scelerat caruia ii placea sa omoare oameni si gasise niste victime usoare. El insusi nu era ateu ba chiar se considera zeu... La randul lor, crestinii din acea perioada nu ezitau sa se manifeste violent: a se vedea asasinarea Hypathiei prin, cum sa spun, rupere in bucati de catre credinciosi cu frica lui Dumnezeu. In privinta comunismului ai dreptate si singurul argument pe care pot sa-l invoc este ca, pentru respectivii lideri, ideologia comunista insasi era o credinta de natura religioasa care nu avea nimic in comun cu rationalitatea si luciditatea. De asemenea, liderii religiosi, cel putin cei romani, au parut sa se inteleaga foarte bine cu dictatura. Tin minte si acum epistolele emotionante scrise de regretatul Teoctist. Le-am putea intitula: "Catre Romani"... Vrei sa spui despre capul Bisericii Ortodoxe a Romaniei ca aplauda actiunile unui ateu? Sau, poate, mama Omida ne-ar putea spune cat de atee era Elena Ceausescu...
                • 0 (0 voturi)    
                  Crestin Romano-Catolic (Joi, 29 decembrie 2011, 18:19)

                  Bodor Csaba [anonim] i-a raspuns lui Alex

                  Daca doriti sa vorbim despre moralitate religioasa, ganditi-va la Inchizitie si Cruciade. Conexiunea dintre religie si moralitate poate fi in cel mai bun caz una incidentala. Cat despre actiunile totalitariste, ele au mai multe in comun cu religia decat cu valorile seculare. Campurile mortii, Gulagul si Holocaustul nu sunt rezultatul unei societati care a devenit prea atasata de gandirea critica sau care solicita prea multe dovezi. Hitler a fost crestin romano-catolic. Soldatii sai purtau emblema cu “Got mitt uns” adica “Dumnezeu e cu noi”.
              • +2 (2 voturi)    
                exemplu (Joi, 29 decembrie 2011, 14:11)

                Alex [anonim] i-a raspuns lui cet23

                Si, ca sa ma contrazic singur :), un exemplu foarte bun este Robespierre. Este un exemplu perfect de ateu scelerat care ucide oameni (si) pentru credinta lor. Cam merita sa stea langa Torquemada.
            • +2 (2 voturi)    
              alte exemple (Joi, 29 decembrie 2011, 13:12)

              cet23 [anonim] i-a raspuns lui Alex

              Nero, i-a ucis pe crestini la greu doar fiindca erau crestini, Ceausescu si slugile lui atee au ucis sute de preoti greco-catolici doar fiindca erau greco-catolici, etc etc.
              Exemple de atei care au ucis crestini sunt enorm de multe, incapand de la aparitia crestinismului pana in "gloriosul" si "progresistul" prezent!
            • 0 (0 voturi)    
              Cred ca faci o confuzie ... (Vineri, 30 decembrie 2011, 6:51)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Alex

              ... intre religia institutionalizata si credinta.

              Daca mai era nevoie, evolutia miscarii legionare a demonstrat clar ca orice curent mistic, odata institutionalizat, degenereaza, si-si pierde continutul spiritual - desi a inceput ca o miscare profund spirituala, castigand rapid suportul intregii intelectualitati romanesti, a decazut la fel de rapid, odata ce conducerea miscarii a incaput pe mana unor persoane de moralitate dubioasa, care i-au schimbat complet orientarea.

              Personal, in ciuda convingerilor sale foarte puternice, nu l-as numi pe Torquemada crestin - a incalcat destule dintre cele zece porunci, in mod repetat, chiar daca si-a gasit scuze pt. asta. De asemenea, Hitler, desi se considera crestin, n-a practicat deloc ceea ce ne invata morala crestina. Daca ne uitam la multi dintre preotii ortodocsi contemporani noua, putem din nou constata ca multi nu se prea tin de preceptele morale descrise in evanghelii.

              In acelasi timp insa, in vremea inchizitiei au existat si crestini drepti, care nu s-au lasat luati de val, si au contribuit la salvarea evreilor in Spania. In Germania nazista au existat crestini care au complotat impotriva statului german pt. protejarea vietii unor familii de evrei. Iar printre noi traiesc si preoti, calugari, stareti si arhierei care merita toata stima pt. moralitatea vietii pe care o duc.

              Asa ca eu prefer la o adica sa fiu un tont care, fara a face caz de asta, considera iubirea de aproape cea mai importanta dintre cele zece porunci. In fapt insa nu e o preferinta - nu e omul cel care alege. Credinta in Dumnezeu nu e un merit, o calitate morala sau in general ceva ce un om poate obtine intr-un anumit fel. Credinta e un dar, de care din nefericire nu toata lumea are parte (personal am fost un ateu convins si foarte combativ pana pe la 21 de ani). Ceea ce si exclude orice discutie rationala pe tema existentei lui Dumnezeu. Chiar daca e un cliseu deja folosit in exces, e ca si cand ai incerca sa discuti cu un orb despre lumina.
    • +13 (19 voturi)    
      raspuns (Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:39)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      ateii
    • +17 (25 voturi)    
      cine a invins? (Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:46)

      roman_roz [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      cum cine? crestinismul pasnic si iubitor :D
    • +7 (17 voturi)    
      anul asta ortodocsii (Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:50)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui gigi

      anul asta au invins ortodocsii dar in total avem asa:
      666 victorii pt ortodocsi
      666 victorii pt armeni
      666 victorii pt catolici
      total 1998 meciuri disputate de la infiintarea Bisericii Nasterii Domnului din Betleem
      • +4 (6 voturi)    
        deci, au pierdut (Miercuri, 28 decembrie 2011, 19:11)

        DesaToto [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        Anglicanii, protestantii si multi altii...
    • +4 (10 voturi)    
      Ee Gg Oo (Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:58)

      DesaToto [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      EGOismul EGOcentrismul
    • +3 (3 voturi)    
      concluzia dramatica, dar necesara ! (Joi, 29 decembrie 2011, 8:50)

      comentator [anonim] i-a raspuns lui gigi

      poi, au invins cre(s)tinii pe cre(s)tini !
      va dati seama: daca cei de aceeasi religie nu se inteleg intre ei, ce se intampla cand se intalnesc cei de religii diferite !
    • 0 (0 voturi)    
      re (Joi, 29 decembrie 2011, 9:59)

      alin [anonim] i-a raspuns lui gigi

      politia
  • +4 (16 voturi)    
    au fost patrunsi de spiritul craciunului... (Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:28)

    popcorn monta [utilizator]

    preoti jegosi...nu cred ca a citit biblia vreunul dintre ei...cel putin cele 10 porunci...
    • +7 (9 voturi)    
      hai sa nu ne pierdem cu firea (Miercuri, 28 decembrie 2011, 20:17)

      mvr [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      Mai mult ca sigur ca au citit Biblia, de sute ori, din scoarta in scoarta (nu sunt sigur ca au citit si altceva).

      Ce rost are sa negi sau sa cosmetizezi realitatea pentru a elimina din ea ce nu-ti convine ?
  • +4 (14 voturi)    
    noroc de politia palestiniana (Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:30)

    alibaba [anonim]

    daca era cea israeliana ii calca cu tancurile si-i declara teroristi!
  • +1 (9 voturi)    
    i (Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:44)

    i [anonim]

    i love religionS!
  • +14 (16 voturi)    
    a (Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:46)

    dan [anonim]

    "e o problema obisnuita":)); ok, hai sa ne batem, apoi sa ne rugam! toti popii ok? okeyyy!
  • +7 (9 voturi)    
    k (Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:47)

    eu [anonim]

    Primeste Doamne si pe asta!
  • +5 (15 voturi)    
    rusine! (Miercuri, 28 decembrie 2011, 18:50)

    crestin ortodox [anonim]

    "Intru aceasta vor cunoaste oamenii ca sunteti ucenicii Mei, daca veti avea dragoste unii fata de altii" (Ioan 15)... RUSINE, mai ales in fata palestinienilor! Fratilor ortodocsi, unde va este SMERENIA si DRAGOSTEA lui Hristos? Va bateti mai ceva ca paganii pentru un ban chior??
    • 0 (18 voturi)    
      Orice religie e opium pt. Popor (Miercuri, 28 decembrie 2011, 19:09)

      DesaToto [utilizator] i-a raspuns lui crestin ortodox

      E vorba doar de un ban chior crestine ortodox?!? E vorba de cea mai temeinica afacere a Umanitatii: RELIGIILE genereaza la bani pe banda rulanta de cand te nasti in cazul nostru: de la botez si pana la inmormantare...

      Cat despre lumanirile pe care le cumpara credinciosul la o biserica sunt sume minuscule: bani chiori. Insa bogatia religiilor tocmai din bani chiori se aduna. Ca de sumtem multi care CREDEM...

      Iar cand s-a instaurat crestinimsul ca religie de stat in Imperiul Roman, crezi ca spre diferenta de pagani, l-au facut din credinta? S-a facut din dorinta exclusiva de bani (chiori) si de putere!
    • +4 (12 voturi)    
      Nu exagera! (Miercuri, 28 decembrie 2011, 19:19)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui crestin ortodox

      Nu se bat pentru un ban ci pentru averi.Pentru noi pacatosii de rand pentru care ei se roaga fierbinte" ramane valabil doar:"crede nu cerceta"! precum si "fa ce zice popa nu face ce face el"!Smerenia si dragostea o ve-ti gasi oriunde dar nu la ei!
    • 0 (0 voturi)    
      De ce ai matale impresia ... (Vineri, 30 decembrie 2011, 6:53)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui crestin ortodox

      ... ca o bataie prieteneasca, traditionala, intre calugari, e musai un semn ca le lipseste dragostea fata de aproape? Dat fiind ca bataia asta e traditionala, cf. politiei palestiniene, eu presupun ca e de genul batailor cu perne din internate. Si in nici un caz nu are loc pt. un ban chior.
  • +7 (11 voturi)    
    imi pare rau (Miercuri, 28 decembrie 2011, 19:11)

    visio [anonim]

    ca nu am fost de fata la treaba asta....sau poate mai bine, ca plesnea inima in mine de ras.
    • 0 (0 voturi)    
      pai dracu ce crezi ca facea...plesnea de ras (Joi, 29 decembrie 2011, 10:43)

      boa [anonim] i-a raspuns lui visio

      Tu si cu dracu'.
  • +2 (4 voturi)    
    ecce homo! (Miercuri, 28 decembrie 2011, 19:31)

    corvus_coraX [utilizator]

    .
  • -8 (10 voturi)    
    Chiar credeti toate povestile? (Miercuri, 28 decembrie 2011, 19:44)

    Nicu [anonim]

    Chiar cedeti toate povestile?
    • +12 (12 voturi)    
      Nu Nicule, nu credem (Miercuri, 28 decembrie 2011, 20:08)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Nicu

      Noi suntem drept credinciosi... filmarea aia sigur e trucata!
      Apropo, la anu' daca mergem acolo noi pe cine batem Nicule?
  • +3 (9 voturi)    
    fucking idiots.. (Miercuri, 28 decembrie 2011, 19:49)

    preotii ninja [anonim]

    Preotii astia ninja n-au facut altceva decat sa aduca Raiul in biserica respectiva! Cum?
    Pai..."bataia e rupta din Rai", nu?
    Eh, ei s-au luat la bataie, deci au rupt o bucatica din Rai si le-au aratat prostilor cum sta treaba cu "iubirea crestina"!
    QED!
  • 0 (6 voturi)    
    nashpa (Miercuri, 28 decembrie 2011, 20:17)

    jeni faras [anonim]

    nasol, dar nimeni nu se intreaba de ce unde sunt armeni e mereu scandal?
    • +2 (4 voturi)    
      Ca armenii sunt mai hrapareti.. stiam (Miercuri, 28 decembrie 2011, 21:28)

      Inna [anonim] i-a raspuns lui jeni faras

      .. Dar ca si popii lor se transforma in adevarati ninja care impart cu darzenie cozi de matura in dreapta si in stanga, in Casa Domnului.. nu mi-am inchipuit!
      Oricum scena prezentata, ca si declaratiile sefului palestian al fortelor de ordine, referitoare la repetabilitatea luptelor , au fost bestiale. Am ras cu lacrimi..
    • +3 (5 voturi)    
      Oare? (Miercuri, 28 decembrie 2011, 21:39)

      azarian [anonim] i-a raspuns lui jeni faras

      I-auzi? Mai degraba unde sunt greci ortodocsi mereu e scandal, vezi staretul de la Vatopedou arestat, statul grec in faliment...
  • +3 (5 voturi)    
    comentariu (Miercuri, 28 decembrie 2011, 20:21)

    tlim12gr [utilizator]

    Asa ne trebuie. Noi ii platim si-i sustinem. Pe noi ne slujesc. Cele Dumnezeiesti sunt rolul pe care-l joaca precum actorii.
  • +3 (5 voturi)    
    Astia... (Miercuri, 28 decembrie 2011, 20:23)

    vasile [anonim]

    ...nu sunt decat niste huligani in sutana.
  • +3 (5 voturi)    
    catolici vs ortodocsi (Miercuri, 28 decembrie 2011, 23:02)

    cet23 [anonim]

    Biserica este impartita intre romano-catolici, armeni si grecii ortodocsi, dar de batut se bat doar armenii cu ortodocsii. Si asta in fiecare ani.
    Poate ca asta spune ceva despre una dintre diferentele dintre ortodocsi si catolici. Din sute alte motive, mai bine am fi fost un popor de catolici.
    Oricum, gestul lor cu bataia si pumnii, tocmai in Biserica Nasterii Domnului e scarboasa, dar scarboasa rau.
    Pentru cei care nu stiu, Biserica aia e unul dintre cele mai sfinte locuri ale crestinismului. Si aia se bat si isi impart pumni acolo, tocmai acolo????? Aia sunt preoti cum sunt eu actor de filme porno!
    • 0 (2 voturi)    
      pai virtual si aia sunt popi si tu actor porno (Joi, 29 decembrie 2011, 10:46)

      boa [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Si aia daca ar avea credinta mai mare, ar putea fi numiti preoti. Iar tu daca ai fi avut altceva mai mare, puteai sa faci un film cu Sandra Romain.
      • +1 (1 vot)    
        diferenta (Joi, 29 decembrie 2011, 11:23)

        cet23 [anonim] i-a raspuns lui boa

        Da, dar diferenta e ca daca eu defilez la preselectie cu o "mandrie masculina" de 12 cm, nu ma angajeaza nimeni sa joc intr-un film porno, oricate alte calitati as avea.
        Dar se pare ca la astia, chiar daca nu au.... sa nu zic credinta mai mare, ca e un cuvant prea deosebit pentru stimabili, ci un minim de decenta umana sa nu se bata tocmai in Biserica Nasterii, nu e nici o problema!
        Aia n-au sefi? Cum naiba ii mai lasa sa stea acolo, ca fac de ras nu doar ortodoxia, fac de ras intregul crestinism batausii astia in sutane. Rad musulmanii si ateii de pretudindeni si cu c..ul de noi.
  • -2 (10 voturi)    
    Ia staţi aşa. (Miercuri, 28 decembrie 2011, 23:06)

    Cavalerul Bizantin [anonim]

    1. Vorbiţi de preoţi, ca şi cum ar fi dumnezei. Or, ei sunt oameni, supuşi căderilor;
    2. În film se vede un grup de călugări armeni aruncând cu diverse obiecte spre latura de est-vest a Bisericii Natalităţii, care aparţine ortodocşilor. Îmi pare rău că vă dezamăgesc, simt că pofta voastră de şutare e maximă, dar, atenţie, dintre cei recalcitranţi, doar doi sunt preoţi, restul sunt monahi şi neofiţi. Cine nu ştie diferenţa, pe viitor, să-şi ţină gura;
    3. Regret că nu observaţi, în vânzoleala aceea, cele câteva sutane care încearcă să facă pace. Aşa, ca exerciţiu de acuitate vizuală;
    4. În spatele acestei încăierări se ascund multe frustrări, cu rădăcini adânci, aproape bimilenare. Multe dintre locaşurile de cult din Ţara Sfântă sunt administrate la centimetru pătrat, prin acorduri istorice, ce cultele creştine. La mijloc e multă pasiune, multă suferinţă, multe dureri care nu se pot uita, nici dintr-o parte, nici din alta. Să tratezi totul ca pe o cafteală de huligani e trist şi nedemn de cunoştinţele voastre istorice, ca şi de simţul analitic profund cu care evoluaţi pe site;
    5. Toate celelalte puncte nu scuză ruşinea celor implicaţi. Dar, ca nişte oameni elevaţi ce suntem, aşteptăm date semnificative (cine a început, din ce motive...) pentru a ne putea exprima;
    6. Mi-ar fi plăcut să citesc că cineva ştie că mare parte din coloanele din scena luptei sunt de pe vremea lui Constantin cel Mare, şi să-şi facă vreo urmă de grijă pentru ele. Păcat;
    7. Crăciun fericit tuturor, dragilor. Naşterea Mântuitorului nostru Iisus Hristos să vă fie şi vouă de folos, suflete neliniştite;
    8. Şi acum, liber la minusuri. Daţi.
    • +3 (5 voturi)    
      Ia stati asa...ca nu-i chiar asa (Joi, 29 decembrie 2011, 2:28)

      jeanvaljean [anonim] i-a raspuns lui Cavalerul Bizantin

      dn-le cavaler, de pe pozitii antagonice ma vad nevoit sa-ti raspund
      1 - da, preotii sunt si ei oameni supusi greselii chiar si atunci cand se dedulcesc la carne frageda de seminaristi.Ok, astia sunt bolnavi la cap, de asta clerul a tot musamalizat cazurile, chiar si aici in Romania. Ok, am inteles, tainele nu sunt pt mireni, no coment
      2 - doar 2 sunt preoti, restul veniti cu pluta in buricul Ierusalimului, la mormantul sfant, cel mai important loc al crestinismului.Nu cei mai vrednici din cei vrednici ajung sa slujeasca acolo? he, he...Poate mai scapa si unii mai pilosi, nedusi prea des pe la biserica. Intr-un loc ca asta eu ma astept sa vad resemnare, contemplare, etc...cand colo eu vad bataie ca la mineriade
      3 - bravo lor, totusi spectacolul are loc anual, o fi si de la vinul ghiurghiuliu sevit la masa festiva?...nu ar trebui luate niste masuri preventive de cei cu mintea mai coapta?
      4 - bun, daca ar fi o cafteala in senatul academiei romane ar trebui sa-i judecam cu duhul blandetii pe bietii savanti? Dn-le, au eleganta si aplomb cand isi cara la dupaci unul altuia.Uite cu cata elocventa ii lipeste o coada de matura peste ceafa fratelui in Isus. Frustarile a 2 milenii se descarca prin gestul asta. Istoria striga prin ei. Hai sa fim seriosi, o cafteala ramane o cafteala, pe mine m-a amuzat teribil
      5 - aici sunt total de acord, trebuie o ancheta din care sa reiasa cu cea mai mare precizie cine a sters cu matura patratelul, centimetrul patrat al celuilalt. Pana la verdictul justitiei nu ne putem face o opinie
      6 - coloanele sunt de pe vremea lui Constantin? asta-i o informatie chiar interesanta. Pai cine sa aiba grija de ele, nu preotii? nu monahii? nu neofitii? Ce sa mai zic de mine pacatosul care in locuri din astea sfinte simt o nevoie teribila sa-mi scrijelesc numele pe coloanele antice innegrite de funingine..unde e exemplul aici, vreau sa vad un exemplu, de vorbe sunt satul
      7 - multumim, la fel
      8 - de la mine ai un plus
    • 0 (2 voturi)    
      De ce trebuie ca popilor "sa le apartina" ceva (Joi, 29 decembrie 2011, 9:35)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui Cavalerul Bizantin

      Eu mă așteptam si la niște efecte speciale, ceva fulgere si trasnete peste combatanti:). Better luck next time!:)
  • 0 (0 voturi)    
    Bataie (Joi, 29 decembrie 2011, 1:43)

    Sasha [anonim]

    Bataia e rupta din Rai! :))
  • +1 (1 vot)    
    dupa fapta si rasplata (Joi, 29 decembrie 2011, 6:26)

    miha48 [utilizator]

    Mai bine ii lua frumusel pe toti cei implicati la sectie si le punea de o amenda; preoti nepreoti - dc era un om obisnuit care arunca cu diverse prin ditamai monumentul milenar nu cred ca scapa asa doar cu o mustrare.
  • +1 (1 vot)    
    a (Joi, 29 decembrie 2011, 6:44)

    marius [anonim]

    SFANTA TRADITIE...
  • +1 (3 voturi)    
    foileton de troll (Joi, 29 decembrie 2011, 10:40)

    Arkan [utilizator]

    Ia luati aici, e doar unu din episoade. Abia astept trollingurile cu episodul din acest an.
    http://www.youtube.com/watch?v=s_E4haW1upw
    • +1 (1 vot)    
      ce filme cu batai mai vreti (Miercuri, 11 ianuarie 2012, 20:19)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Arkan

      Bai fratilor, popii astia il fac pe Van Damme sa ramana jobless... pai daca afla lumea de filmele astea nu se mai uita la nimic facut de Hollywood!
  • 0 (0 voturi)    
    ce spuneau in timpul asta... (Joi, 29 decembrie 2011, 14:29)

    mdada [anonim]

    Tatal nostru... ce ma esti smecher?
    Care esti in ceruri... Jaaap!!
    Sfinteasca-se numele Tau... Haha! Na! sa zaci!
    Vie imparatia Ta... Hai vino-ncoa daca esti tare!
    Faca-se voia ta... ...Daca te prind la anu te bag in spital bey!
    Precum in ceruri asa si pe pamant... 'reatiaidreacudeuratiidreacu !
  • 0 (0 voturi)    
    moralitatea religioasa (Joi, 29 decembrie 2011, 18:10)

    Bodor Csaba [anonim]

    O asemenea mizerie nu se va putea niciodata intampla in numele lipsei de credinta. S-a intamplat si se va intampla in continuare in numele credintei si atata timp cat vor exista suficienti credului care sa sustina acest circ. Moralitatea este independenta de fenomenul religios.
  • -1 (1 vot)    
    Bataia rupta din raiul prostilor (Sâmbătă, 31 decembrie 2011, 8:21)

    Un alt Pavel [anonim]

    Biserica isi da arama pe fata prin astfel de comportamente. Salbaticia zeilor din miturile biblice se reflecta si in comportamentul slujitorilor domnului Yahve. Nu poruncea respectivul numai omoruri? Ce poruncea zeul israelitilor condusi de Josua? "Duceti-va imprejurul cetatii (Ierihon - n.n.) toti cei buni de razboi...Mergeti, ocoliti cetatea, iar cei inarmati sa mearga inaintea chivotului". Aceasta ceata de salbatici ai domnului a dat atunci junghierii "barbati si femei si tineri si batrani si oi si boi si asini, tot au trecut prin ascutisul sabiei". Egiptenilor acelasi zeu le promitea pedepsire cu broaste, tantari si tauni, omorarea tuturor vitelor, bube si grindina, intuneric in tot pamantul, iar la urma omorarea tuturor intailor nascuti. Daca zeul este atat de salbatic, atunci cum sa nu se comporte la fel si slujitorii sai? Ei doar s-au paruit, asa ca inca nu au ajuns la gradul de "sfintenie" cerut de zeul lor antropomorf si gurmand (vezi "sfanta treime la stejarul Mamvri").


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri