UPDATE Mahmoud Abbas a depus cererea de aderare a statului Palestinian la ONU: "Suntem pregatiti sa revenim la negocieri. Nu cautam nici sa izolam nici sa delegitimam Israelul".

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 23 septembrie 2011, 18:48 Actualitate | Internaţional

Presedintele Autoritatii Palestiniene, Mahmoud Abbas, a remis vineri, secretarului general al ONU, Ban Ki-moon, cererea de aderare a statului Palestinian la Natiunile Unite, anunta AFP.

Abbas a prezentat aceasta cerere intr-un plic purtand emblema palestiniana, cu putin timp inainte de discursul pe care urma sa-l rosteasca in fata Adunarii Generale.

In discursul sustinu in fata Adunarii Generale, Mahmoud Abbas s-a declarat "gata sa revina imediat la negocieri" pe baza frontierelor din 1967 si a inghetarii colonizarii israeliene.

"Nu cautam nici sa izolam nici sa delegitimam Israelul", a spus Abbas.

Anterior, Israelul avertizase ca va stopa imediat negocierile cu palestinienii daca acestia intreprind vreun demers vizand recunoasterea internationala a statului lor la Organizatia Natiunilor Unite.

"Daca o cerere directa este prezentata, nu va mai exista loc pentru negocieri", a declarat vineri seful diplomatiei israeliene, Avigdor Lieberman, citat de RIA  Novosti.
.
Ban va transmite cererea "spre mijlocul dupa-amiezii" misiunii Libanului, tara ce asigura presedintia turnanta a Consiliului de Securitate, au declarat surse din cadrul ONU.

Presedintele Barack Obama a caracterizat miercuri drept o "scurtatura" iluzorie cererea palestiniana, in conditiile in care SUA au avertizat deja ca vor recurge la dreptul de veto in Consiliul de Securitate.

Palestinienii spera sa obtina "mai mult decat cele noua voturi" necesare, din 15, pentru a valida o cerere de adeziune, ceea ce va forta SUA sa recurga la dreptul de veto, a declarat joi consilierul diplomatic al lui Abbas, Majdi al-Khaldi.

Votul din Consiliul de Securitate nu va avea loc mai devreme de cateva saptamani.

Israelul a reactionat imediat, declarand ca "regreta" demersul palestinian. "Regretam acest demers", a declarat Gidi Shmerling, purtator de cuvant al premierului Benjamin Netanyahu. "Consideram ca singura cale spre o pace veritabila trece prin negocieri, nu prin astfel de acte unilaterale", a adaugat acesta.

Israelul si Statele Unite se opun categoric acestei initiative, afirmand ca un stat palestinian nu poate rezulta decat in urma unui acord de pace


Citeste mai multe despre   























2437 vizualizari

  • -14 (44 voturi)    
    Degeaba (Vineri, 23 septembrie 2011, 18:54)

    HP [utilizator]

    Vin americanii cu veto pentru ca le stau israelienii sionisti cu cutitul in coaste.

    Cele mai nocive 2 natiuni pentru omenire.
    • +3 (17 voturi)    
      crezi ca eu stiau de la inceput (Vineri, 23 septembrie 2011, 19:06)

      fvb [anonim] i-a raspuns lui HP

      ca o sa li se dea cu flit, pardon, cu veto?

      dar asa e cand negociezi, mai si supralicitezi

      acolo nu se vrea sa fie pace. cel mai normal ar fi sa fie doua tari si basta.
      • -1 (31 voturi)    
        Nu e chiar asa (Vineri, 23 septembrie 2011, 19:43)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui fvb

        e si o chestie de imagine. se va vedea US in minoritate + sunt tari mari ca Brazilia si India care nu au drept de veto. ONU isi pierde din prestanta si intr-o zi vor fi tari care se vor retrage din organizatie sau vor cere reformarea ei. Ziua aia nu e departe - eu zic ca in 10 ani vor fi tari care vor contesta dreptul de veto al Frantei sau GB care sunt mici si joaca un rol prea mare.
        Un alt semnal e ca lumea nu se mai uita in gura US ca acuma 10 ani(poate doar in RO).
  • +6 (38 voturi)    
    SUA a salvat Europa de 3 ori (Vineri, 23 septembrie 2011, 19:09)

    afm [anonim]

    Dar un non-european sau un sovietic nu poate intelege asta. Recunostiinta e mare lucru, nu se potriveste cu sufletul mic.
    • +1 (35 voturi)    
      Asa, si? (Vineri, 23 septembrie 2011, 19:34)

      fny.ro [anonim] i-a raspuns lui afm

      Chiar daca ar fi adevarat, ce treaba are asta cu Palestina si cu faptul ca doresc sa fie recunoscuti de ONU ca stat?!

      Negocierile cu israelul se desfasoara de ceva vreme fara nici un rezultat. O, ba da, israelitii tot construiesc pe teritoriu palestinian.

      Daca are cineva ceva de comentat, sa raspunda punctual la ce am scris, nu cu generalitati.
      • -3 (9 voturi)    
        nu (Vineri, 23 septembrie 2011, 21:30)

        nu [anonim] i-a raspuns lui fny.ro

        nu se poate ca palestina sa solicite recunoastere cand ei insisi (si alti aliati arabi ai lor) refuza sa recunoasca israelul.

        "ce tie nu-ti place..."
      • 0 (0 voturi)    
        Era replica la un post anterior (Duminică, 25 septembrie 2011, 2:16)

        afm [anonim] i-a raspuns lui fny.ro

        ....care a disparut, LOL!
    • +1 (33 voturi)    
      Asa si ? (Vineri, 23 septembrie 2011, 19:57)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui afm

      "A salvat Europa" - se trezi istoricul din tine. Stai jos, 4. Data viitoare mai citeste, mai aprofundeaza motivele care au stat la baza interventiilor SUA.

      SUA a distrus lumea prin razboaiele provocate direct sau indirect, provocand pagube umane si materiale inzecite tuturor razboaielor mondiale la un loc.
      • -1 (3 voturi)    
        care (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 14:49)

        care [anonim] i-a raspuns lui HP

        care e vina americii ca germania a atacat franta in primul razboi mondial?
      • +1 (1 vot)    
        // (Duminică, 25 septembrie 2011, 2:11)

        afm [anonim] i-a raspuns lui HP

        Singura "lume" pe care a distrus-o SUA e URSS. In rest, ce spui sunt sloganuri ne-suportate de statistici si realitate.(editat de HotNews.ro)
    • +5 (31 voturi)    
      WTF! (Vineri, 23 septembrie 2011, 19:58)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui afm

      Romania a fost salvata de SUA de 3 ori?

      Romania a fost vanduta rusilor de tarile care faceau drept punte peste Atlantic pentru SUA.
      • 0 (2 voturi)    
        asta (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 12:48)

        asta [anonim] i-a raspuns lui Adrian

        asta nu inseamna ca rusii ne-au facut vreun bine. insusi faptul ca "a fi vanduti rusilor" e o tragedie (pe care si tu o admiti, implicit, caci o vezi drept tradare) spune totul despre "imbratisarea marelui frate de la rasarit".

        asdar, oricum ai da-o, mai bine cu americanii.

        da, putem fi vanduti de aia buni alora rai. dar tot mai bine sa fim cu aia buni decat sa fim luati direct in primire de aia rai.
    • +1 (27 voturi)    
      Prin generozitate cuceresti lumea! (Vineri, 23 septembrie 2011, 19:59)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui afm

      SUA a daruit si a cucerit lumea dupa cel de-al doilea razboi mondial. Acum li s-a suit la cap si fac pe jandarmul international dar au uitat de generozitate.
    • +2 (26 voturi)    
      ccccccc (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:10)

      MITZU [anonim] i-a raspuns lui afm

      A salvat-o de la ce? De la dezvoltare?
    • 0 (16 voturi)    
      care sunt cele 3 ? (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:44)

      serban [anonim] i-a raspuns lui afm

      interesant dar nu vad legatura cu subiectul in cauza. evident ca trebuie sa existe un stat palestinian mai ales daca aplicam aceeasi masura cu aparitia statului evreu.
      • 0 (0 voturi)    
        WW I, WW II si razboiul rece (Duminică, 25 septembrie 2011, 2:13)

        afm [anonim] i-a raspuns lui serban

        Ditto
  • +5 (41 voturi)    
    realitate (Vineri, 23 septembrie 2011, 19:37)

    costicah [anonim]

    Realitatea este ca palestinienii nu sunt un popor si nici o natiune.
    toti acestia vin din mulyimea tarilor arabe cu scopul de a se infiltra in Israel.
    Ei declara demult ca intentia lor este de a nimici statul Israel si nic nu au alta ratiune de a exista.
    -Au ei o limba a lor, palestiniana?
    Au ei cultura lor,? ce construiesc ei?
    Au venir ei cu vre-o contributie la dezvoltarea omenirii?
    DOAR AU DISTRUS, AU UCIS, SI AU JEFUIT.

    Ei sunt de calitatea lui Iaser Arafat,un criminal ajuns sef de trib.
    • -3 (33 voturi)    
      Palestina (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:02)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui costicah

      Sunt si popor si natiune, documenteaza-te si sunt acolo de la inceput, nu au plecat niciunde.

      Limba lor este araba palestiniana, sau levantica iar cultura lor este mai bogata ca a Israelului si SUA la un loc si inmultite cu 10.

      Bine ca au avut contributii americanii si evreii, care au contribuit la inarmarea planetei si au cucerit si dezbinat si inrait toata planeta in setea lor de resurse.

      Iar criminalul ajuns sef de trib nu a facut nimic altceva decat sa incerce sa isi apere poporul impotriva expulzarii si disparitiei de pe poporul stramosesc in urma invaziei jidanesti bazata pe palavrele bibliei, nu pe adevarurile istorice.
      • +6 (28 voturi)    
        Rautatea ta ,duce la rautate. (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:16)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui HP

        Palavrele bibliei,palavrele coranului.Nu ai schimbat trei replici si a iesit diavolul din tine.Cum sa fii crezut?Cum sa pretinzi ca vrei pace cand tu esti plin de ura si acuzi pe toata lumea si,culmea,iti insulti prietenii?Si mai vrei ca acestia sa fie alaturi de tine.Sa stii ca un stat ,pentru a exista trebuie sa respecte celelalte state.Daca nu respecti,ce mai cauti la ONU?La ONU sunt si crestini(cu Biblia),si musulmani(cu coranul) si budisti.Daca-i insulti de ce ai nevoie de ei ?De aprobarea lor?Vezi,de aceia ,le mai trebuie palestinienilor timp pentru a putea avea un stat propriu.Nu ar putea sa-l gestioneze si ar sari la bataie,asa ca tine.Asa ca stai jos.Nu nota 4,ci unu pentru tine.La purtare.
        • -1 (19 voturi)    
          Mai bine rau decat incult (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:42)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          Palavrele oricui au valoare zero.

          Cat despre diavol si alte bazaconii, canta la alta masa.

          Aici nu e vorba despre respect, cand respectul se cere doar unora.

          Cat despre existenta unui stat, aceasta nu se decide de catre altii, ci se proclama !

          ONU e un nimic pe batz, o organizatie marioneta sub patronajul careia s-au intamplat toate zeci de razboaie in ultimii 50 de ani.

          ONU e o nulitate, nu conteaza decat ideea de a fi recunoscut ca Stat, in fata altor State. In rest, zero barat, la fel ca cei care o controleaza.
          • -1 (3 voturi)    
            Te contrazici (Vineri, 23 septembrie 2011, 22:16)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Daca ONU e important prin prisma legitimarii statelor, ONU n-are cum sa fie o nulitate.

            Daca te uiti mai atent la activitatea ONU din ultimele decenii, ai sa vezi ca nu e chiar deloc o nulitate. Doar ca nu se poate impune in fata intereselor foarte puternice ale unora dintre statele membre.
        • +3 (13 voturi)    
          unde vezi tu rautatea (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:54)

          hasis [anonim] i-a raspuns lui mircea

          in postul lui HP?

          Vad ca tu centrezi, tu dai cu capul, avigdorboy!
      • +6 (28 voturi)    
        Ce ne ofera aceasta mare "cultura"? (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:21)

        TotBanatulEFruncea [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Va recomand tuturor, si pro si contra, acest documentar excelent:

        http://www.youtube.com/watch?v=JWZr9JrnIqQ

        Raspunde multor intrebari despre legatura organica dintre fascismul palestinian si radacinile lui istorice.

        Cit despre palestinienii de azi, ce sa mai zicem?
        Cam asta e ce ofera ei pe post de "cultura":

        http://www.youtube.com/watch?v=OZTcYKwnehY&feature=related

        Sa le dea Dumnezeu lideri mai buni, ca si ei sint si oameni, si e pacat ca isi bat joc de proprii copii. Ce sa astepti de la straini, daca tu te porti de parca iti urasti proprii copii.

        Va fi pace acolo cind oamenii cumsecade, pentru ca sint si multi arabi cumsecade, vor iesi din ghearele celei mai urite dintre religii, infiintata de un fals profet, un criminal de drumul mare, un poligam care trebuia sa calce orice femeie, de la sotiile oponentilor pe care ii asasina, pina la fetita Aisha, care inca se juca cu papusile cind a luat-o "profetul" de sotie. Arabii inca nu ajuns la iluminism.

        O religie care isi abuzeaza copiii si isi bate joc de femei... inca o data zic, pacat de toti acei oameni cumsecade care ar trebui sa aiba o sansa pentru un viitor mai bun. Nu de o tara au arabii nevoie, au deja vreo 20, au nevoie de o tesatura sociala mai sanatoasa. Putem spera.
        • 0 (2 voturi)    
          Banateanule (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 8:47)

          roberto [anonim] i-a raspuns lui TotBanatulEFruncea

          Vezi ca stramosii tai la fel de poligami erau. Si daca ma gandesc mai bine, poporul tau a dat primul criminal din istorie si primul incest.

          Inca una. O religie care nu te lasa sa mananci porc, tot plina de intuneric este. Si ca sa pricepi mai bine, orice stat religios (Israelul nu este singurul) este o flegma pe obrazul civilizatiei si nu isi are rostul printre neutrini si fotoni.
      • -7 (17 voturi)    
        mai mult (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:23)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui HP

        si chiar si asa : poate palestinienii de azi sunt evrei convertiti la islam acuma sute de ani. Ce?! daca cineva se converteste isi pierde dreptul de a continua sa locuiasca acolo?
      • +4 (6 voturi)    
        raspuns (Vineri, 23 septembrie 2011, 22:45)

        acasa1284285656193 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Stimabile,cam incurci borcanele.Palestinienii de azi sunt urmasii FILISTINILOR biblici,isla-
        mizati in Evul Mediu,in cea mai mare parte.Dl.
        Mah,oud Abbas este insa crestin!(maronit)
        Este ciudat cum acest conflict dintre frati semiti dureaza de cateva mii de ani.Si cand te
        gandesti ca se bat pentru un petec de pamant aproape desertificat.
        • -1 (1 vot)    
          Interesant e ca se stia de cateva mii de ani (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 12:27)

          George [anonim] i-a raspuns lui acasa1284285656193

          In Genesa 16, 12 e scris despre Ismael, parintele arabilor:

          "El va fi ca un magar salbatic printre oameni; mana lui va fi impotriva tuturor oamenilor, si mana tuturor oamenilor va fi impotriva lui."

          Se cam potriveste, nu?
    • -1 (25 voturi)    
      Realitatea 2 (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:19)

      Anca [anonim] i-a raspuns lui costicah

      Realitatea e ca daca palestinienii nu sunt o natiune, evreii nici atat. Israel-ul e o comunitate religioasa militarizata, accesul la cetatenie se face EXCLUSIV pe baze religioase.

      Daca e sa o luam punctual, da, palestinienii au limba lor - araba, la fel ca egiptenii sau iordanienii sau sirienii. Arabii in general vorbesc limba araba, fiecare cu mici variatiuni regionale.
      Cultura palestiniana - mda, tot aia araba. Care a contribuit garla la dezvoltarea omenirii: medicina, chimie, biologie, matematica dar si filozofie si literatura cat cuprinde. De construit contruiesc palestinienii, dar ce construiesc ei darama Israelul.

      Si da, ideal ar fi sa se poata ajunge la o intelegere via negocieri dar s-a varsat atat de mult sange de ambele parti incat e greu de realizat asa ceva.
      • 0 (12 voturi)    
        oare de ce ai luat atatea -?? (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:59)

        batul [anonim] i-a raspuns lui Anca

        Vad ca nimeni nu te-a contrazis punctual??
        • +1 (1 vot)    
          aberatiile nu merita contrazicere (Duminică, 25 septembrie 2011, 2:06)

          afm [anonim] i-a raspuns lui batul

          Am incercat, dar e pierdere de timp. Totusi, o sa incerc de data aceasta, doar o fraza:

          Arabii au dreptul la Iudeea asa cum ungurii au dreptul la Transilvania
    • -1 (25 voturi)    
      uita-te pe hartile vechi (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:20)

      avigdorboy [anonim] i-a raspuns lui costicah

      si vei vedea mereu Palestina. Poti sa incepi cu hartile imperiului roman!
    • -1 (21 voturi)    
      esti tare! (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:32)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui costicah

      vad ca tie iti plac lucrurile simple, asa ca am sa ti le spun pe "limba" ta.

      in 1967, dupa un razboi de 6 zile, teritoriul numit azi Palestina a fost cucerit de catre Israel, iar toti musulmanii din acea zona geografica, peste 3 milioane la numar, au devenit refugiati pentru 38 de ani.

      In 2005 Israel a decis sa isi retraga trupele din Fasia Gaza, adica o parte din ceea ce noi numim Palestina.

      Cum tarile care au pierdut acele teritorii in razboiul de 6 zile nu au avut intentia de a le recupera, Fasia Gaza a fost pusa de catre Israel in mainile Autoritatii Palestiniene. Doar ca Israel a avut grija ca acest teritoriu sa fie tot sub controlul sau. Maritim a instaurat o blocada, aerian are controlul absolut, iar terestru controleaza majoritatea granitelor acestui teritoriu. Singura granita pe care nu o controleaza deplin este cea cu Egiptul, dar nu se sfieste sa impuste si graniceri egipteni daca i se pare ca acestia seamana la pantaloni cu palestinienii.

      In 2009 Israel a invadat Fasia Gaza, a ucis peste 1000 de persoane, a distrus 15 dintre cele 27 de spitale si a lasat 400.000 de persoane fara apa curenta.

      chiar daca din punct de vedere istoric statul palestinian nu exista, situatia se prezinta de asa natura incat crearea statului Palestinian este aproape sigura.

      Avem un teritoriu abandonat de Israel numit Fasia Gaza. Nimeni nu isi doreste acel teritoriu, iar singurul mod in care cei 1,6 milioane de locuitori ai zonei ar putea sa aiba acces la drepturi internationale este doar prin crearea statului palestinez.

      conflictul nu se va rezolva daca ONU recunoaste Palestina, pentru ca Palestina cere teritorii aflate in continuare sub control Israelian, teritorii in care Israelul a construit colonii si din care nu prea are chef sa se retraga.

      Mai mult, Palestina cica are capitala in Ierusalem, iar asta e o lovitura pe care Israelul nu stiu cat chef are sa o incaseze.

      Dar solutia problemei umanitare sta in crearea statului palestinian.
    • +1 (17 voturi)    
      ?? (Vineri, 23 septembrie 2011, 21:00)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui costicah

      "DOAR AU DISTRUS, AU UCIS, SI AU JEFUIT." Te referi la Israel?
    • 0 (0 voturi)    
      @costicah (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 11:55)

      adib [anonim] i-a raspuns lui costicah

      Vezi ca unii criminali de razboi au ajuns premieri prin statul vecin ...... asta e crunta realitate.
  • +1 (29 voturi)    
    libertate (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:06)

    MIHAI [anonim]

    Pentru ceea ce face isralelul acum , nici macar nu exista cuvinte ....
    Am stat de vorba cu un israelit si spunea ca ei au cumpatar toate terenurile pe care se afla palestina si din aceasta cauza nu o recunosc , ca daca eu ma duc si cumpar toata moldova nu inseamna ca moldova este a mea , poate nu stim noi multe amanunte dar cred ca pacea merita mai mult decat acesta joaca a israelului .
    Lumea nu a invatat nimic din atrocitatile razboaielor ....
  • -2 (26 voturi)    
    Sua va fi in inferioritate!! (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:22)

    max [anonim]

    Mai ales ca la aderarea Sudanului de sud, de acum cateva luni, nu s-a opus.
    Mai ales ca ea vorbeste mereu despre statul palestinian, dar acum, cand el chiar s-ar putea face, America bate in retragere.
  • -2 (26 voturi)    
    De ce nu publicati speechul lui Abbas? (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:25)

    vio [anonim]

    Cu siguranta e mai important decat "sfaturile" ambasadorului isrealian pentru romani pe care le-ati publica ieri.

    De ce sa nu putem citi, pentru a intelege EXACT ce vrea Abbas, nu ce ne spune Netaniahu ca vrea Abbas sau ce ne spun diverse agentii de presa??
    • +2 (18 voturi)    
      Cum de ce? (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:53)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui vio

      Cine are banii? Cine are mass media?
      • +4 (10 voturi)    
        vrei sa citeasca lumea?? (Vineri, 23 septembrie 2011, 21:32)

        glagorius [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        si sa judece singuri?

        Nu, e prea periculos ce spune Abbas, e prea adevarat, iar israelienii nu pot decat sa spuna ca Sua a salvat Europa, ca ei au inventat medicina etc.
  • +1 (29 voturi)    
    Ipocrizia (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:30)

    Mitica [anonim]

    Ma amuza ipocrizia arabilor de aici care tuna si fulgera impotriva SUA si ridica in slavi grozava cultura araba. Mai, voi nu va dati seama ca atunci cind va expuneti voi pe laptop roadele mintii voastre pe laptop, atitea cite sint, folositi tehnologie americana si israeliana, nu araba? Daca vi se imbolnaveste parintele de inima si e operat, doctorul foloseste minuni de tehnologie medicala miniaturizata facute in SUA si in Israel, poate si in Franta, Germania, Marea Britanie, nu ceva creat de amicii vostri Yaser Arafat si Gadaffi. Daca vreti sa nu fiti vazuti drept niste ipocriti, incepeti prin a renunta la tot ceea ce este american in viata voastra si dupa aceea n-aveti decit sa va ridicati in slavi cultura voastra palestiniana in stilul vostru autohton, prin focuri aprinse din deal in deal si tipete ale muezinului din minaret. Si lasati-o mai moale ca ati inventat voi numerele arabe cu 'shpe secole in urma, ca nici aia nu e adevarat. Pina atunci, faceti semiluna aia zgomotoasa mai mica, ca nu faceti decit sa imprastiati ignoranta si sa ridicati pretentii.
    • 0 (22 voturi)    
      da, sigur, vezi ca si marmota e americana (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:48)

      iotgu [anonim] i-a raspuns lui Mitica

      http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_medicine

      Ia uite, fascistii de pe wiki nu zic nimic despre inventarea medicionei la New York sau Haifa.
      Deh, niste antisemiti!

      PS. Ce s-ar face laptopurile alea americane fara 0????
      • -1 (21 voturi)    
        hihi (Vineri, 23 septembrie 2011, 21:01)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui iotgu

        lasa-l ca-i gramada rau de tot
      • +3 (23 voturi)    
        Prevazusem (Vineri, 23 septembrie 2011, 21:04)

        Mitica [anonim] i-a raspuns lui iotgu

        Am scris inca din mesajul anterior: nu mai veniti cu legendele Olimpului despre ce ati facut voi arabii inainte de a fi cuceriti de Mohamed. Nu iti dai seama ce caraghios este sa te bati in piept si sa spui: de CEL PUTIN cinci sute de ani nu am mai oferit omenirii nimic, nu am inventat nimic, am luat, am pretins, am furat, am masacrat si nu am fost competitivi in nici un domeniu, dar meritam, pentru ca ne-am gindit la cifra 0. Pina si ala este un mit, in realitate numerele respective au fost folosite mai intii de indieni, cu 1100 de ani inainte de pacostea islamului, ba inca inainte de Imperiul Roman. E trist, atita pretentie la glorie aveti si voi si pina si aia este inventata. Uita-te si azi: cine sint buni la computere, arabii sau indienii? Hai sa te las, ca indata te cheama muezinul la genuflexiuni si poate te retin.
        • +4 (10 voturi)    
          Pro sau contra USA (Vineri, 23 septembrie 2011, 21:42)

          Ancutz [utilizator] i-a raspuns lui Mitica

          ok, hai sa o luam asa: mie nu-mi place (mare parte din) politica externa a USA, asa cum nu-mi place nici mancarea lor in mod special sau sistemul educational preuniversitar. in schimb sistemul educational universitar e super, mai ales cel post-universitar, imi place disciplina lor profesionala si spiritul de "daca e o problema, hai sa facem o mica asociatie si sa incercam sa o rezolvam". Dezacordul fata de politia externa a unei tari nu e egal cu dispretul fata de tara in totalitatea ei (oameni, cultura etc). Vad ca se invoca mult aportul oamenilor de stiinta americani si israelieni la dezvoltarea tehnologiei, un aport considerabil ami mare decat cel al palestinielor. Pai...pentru a te putea concentra pe research&development, in general ai nevoie de stabilitate, pace, un stat de drept care te protejeaza si iti asogura conditiile necesare educatiei si dezvoltarii profesionale, nu un stat represiv care te inchide in tarc si te mai bombardeaza din cand in cand sa nu cumva sa ridici capul din pamant. ADICA exact ceea ce cer si palestinienii acum - oportunitatea unui stat de drept, redus fata de ceea ce detineau inainte de 1947 dar al lor, fara amestecul Israelului.
          • -2 (4 voturi)    
            fara (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 0:18)

            fara [anonim] i-a raspuns lui Ancutz

            fara sa te contrazic, dar mie in schimb imi plac lucrurile de mai sus, cele despre care tu spui ca iti displac. deh, de gustibus...

            asa ca, macar, suntem (cel putin) 1 la 1.

            in plus, intre politica sovietica si cea americana, intre ceea ce inseamna drepturile omului in viziunea sovietica si cea americana, clar eu unul prefer sa fiu cu us.

            o intrebare: intre america, rusia si arabia saudita... in ce tara ai alege sa locuiesti?
          • 0 (2 voturi)    
            Uiti un "amanunt" (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 12:45)

            Mens Sana [anonim] i-a raspuns lui Ancutz

            Si anume uiti ca palestinienii nu sunt tocmai niste exemple de oameni pasnici, iar bombele amplasate la brau nu sunt mp3-playere.

            Cand mereu organizezi atacuri teroriste e cam penibil sa te plangi ca cei atacati riposteaza.

            Pe de alta parte, la cat de "genocidizati" au fost evreii de-a lungul istoriei, nu e de mirare ca poate uneori sunt hipersensibili.
            • 0 (0 voturi)    
              Un alt amanunt ar fi... (Duminică, 25 septembrie 2011, 6:27)

              Ancutz [anonim] i-a raspuns lui Mens Sana

              ..ca palestinienii erau acolo deja cand s-au prezentat actualii israelieni sa "preia" teritoriul, deci "invazia" e a israelienilor si "riposta" a palestinienilor. Pe de alta parte dpdv al Israelului, acela e pamantul promis si e al lor si mereu va fi al lor.

              Acum, despre cat de genocidizati au fost evreii....daca un copil a fost brutalizat in copilarie, asta ii da dreptul sa devina ucigas in serie ca adult?! Ce-i drept, poate explica o parte a comportamentului DAR nu il justifica. Cam aceeasi poveste si cu Israelul.
        • 0 (12 voturi)    
          Ma Mitica ... (Vineri, 23 septembrie 2011, 22:38)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Mitica

          ... pai din ce zici matale, de pe la 1000 incoace Europa putea sa fie rasa de pe harta, ca nu doar n-a mai facut nimic dupa antichitatea greco-romana, ci a si distrus si uitat ceea ce-au facut anticii. Si s-a mai pus si de cruciade.

          Si, chiar daca am un simtamant puternic de inutilitate, hai sa-ti zic o chestie smechera: legendele de care zici matale nu-s legende, ci chestii documentate, si s-au petrecut in buna masura _dupa_ ce arabii au adoptat mahomedanismul.
          • +1 (1 vot)    
            europe (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 11:39)

            quetzal [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            europa n-o fi facut, da' Einstein sau Beethoven de unde erau? din amazonia?
      • 0 (8 voturi)    
        Aia cu 0 e irosita ... (Vineri, 23 septembrie 2011, 22:34)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui iotgu

        ... pe unu' care nu-si da seama ca de zece ani sau mai bine 90% din tot ceea ce folosim, de la tehnica de calcul pana la medicamente, e fabricat in China - care chinezi, culmea, in anthichitatea lor stau la originea unora dintre cele mai importante inventii, inca actuale - de ex. praful de pusca si hartia.
        • +2 (4 voturi)    
          asta (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 0:20)

          asta [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

          asta nu i-a scutit de cateva milenii de stagnare. faptul ca au fost odata destepti nu inseamna ca nu pot ajunge, peste ani, sa fie prosti.

          priveste ce insemna italia in antichitate si ce inseamna azi. priveste ce insemna grecia in antichitate si ce inseamna azi. priveste ce insemna macedonia. priveste ce a insemnat mongolia pe vremea lui gingis si kublai khan. asadar?
      • +1 (3 voturi)    
        indienii (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 10:14)

        quetzal [utilizator] i-a raspuns lui iotgu

        da, si ce s-ar face industria auto fara cimpanzeul care a inventat roata

        iar pentru cultura ta personala cifra zero au inventat-o indienii:

        http://ro.wikipedia.org/wiki/Cifră

        Originea acestor cuvinte este legată de sistemul de numeraţie poziţional zecimal şi setul de cifre aşa-zise „arabe” (0, 1, ..., 9), folosite azi în aproape toată lumea pentru a reprezenta în scris numerele. În realitate ele sunt originare din India, unde conceptul şi semnele pentru 0 şi celelalte 9 cifre erau cunoscute şi folosite încă de la începutul sec. al VI-lea. Arabii le-au preluat de la indieni în sec. al IX-lea.
  • +3 (3 voturi)    
    live onu (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:40)

    Adrian [anonim]

    http://newsblogged.com/live-streaming-video-mahmoud-abbas-palestine-and-benjamin-netanyahu-israel-speech-address-un-general-assembly
  • -1 (23 voturi)    
    Israelul (un biet soricel) (Vineri, 23 septembrie 2011, 20:55)

    Radu Humor [utilizator]

    Trage dupa el in prapastie ditamai elefantul !
    Soarta celor aflati in captivitate, fie ea si gradina zoologica !
    • +4 (6 voturi)    
      mai degraba soricioaica :D (Vineri, 23 septembrie 2011, 23:46)

      alike [utilizator] i-a raspuns lui Radu Humor

      .
  • +5 (15 voturi)    
    Uimitor e altceva (Vineri, 23 septembrie 2011, 21:13)

    HP [utilizator]

    Si anume cati dintre romani sunt analfabeti si prost informati referitor la situatia din Orientul Mijlociu.

    Indoctrinati religios in totalitate, nu au nici cea mai mica dorinta de propasire sau sete de informare corecta, nepartinitoare.

    Nu stiu nici sa scrie corect dar arunca cu injuriile impotriva arabilor de parca le-ar fi facut ceva vreodata, uitand ca suntem aliati traditionali si prieteni dintotdeauna cu acestia. Cei mai in varsta isi amintesc perfect.
    • 0 (4 voturi)    
      Si mai uimitor (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 12:40)

      George [anonim] i-a raspuns lui HP

      Si mai uimitor e cati se cred singuri destepti.

      Mult succes in prietenia cu arabii. Dar sa stii ca Ceausescu a murit.
  • +2 (16 voturi)    
    curajos Abbas!! (Vineri, 23 septembrie 2011, 21:21)

    jacob [anonim]

    In ciuda presiunilor si amenintarilor din Israel si Sua, el a depus cererea de aderare. IOar faptul ca a fost aplaudat si ovationat de catre multi dintre cei din sala, spune multe despre starea de spirit de la Onu.

    Ehe, a trecut timpul cand Israelul se victimiza si lumea credea!
  • -2 (8 voturi)    
    Mahmoud Abbas studii de doctorat la Moskova ?! (Vineri, 23 septembrie 2011, 22:02)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Interesant:
    Mahmoud Abbas studii de doctorat la Moskova ?!
    • +2 (8 voturi)    
      si ce daca? (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 1:30)

      nu e rusinos sa inveti [anonim] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      macar a studiat ceva. Pe cand Netanyahu.....
      • 0 (4 voturi)    
        nathanyahoo (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 8:16)

        panfilche [anonim] i-a raspuns lui nu e rusinos sa inveti

        le are la harvard..

        dar, ce importanta are ?

        vazand tot ce ati scris cu pasiune, ma duce gandul la un proverb romanesc: cainele moare de drum lung si romanul de grija altuia.

        la romani e intrecere socialista in stiinta si cultura, adica, cine scuipa mai sus ..:-)

        n'aveti nimic de facut pe-acasa ?! :-)
      • 0 (4 voturi)    
        Aici ai dat-o rau in bara (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 12:56)

        Mens Sana [anonim] i-a raspuns lui nu e rusinos sa inveti

        Extrem de greu gasesti evrei fara studii.

        Benjamin Netanyahu a absolvit arhitectura la MIT in SUA, apoi MIT Sloan School of Management, apoi stiinte politice la Harvard.

        Deci "decat" vreo 3 facultati presigioase.
  • +1 (21 voturi)    
    plin de pro israelieni pe aici (Vineri, 23 septembrie 2011, 22:24)

    Adrian [anonim]

    aruncati cu minusul :)
    • -4 (12 voturi)    
      pai (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 0:13)

      pai [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      pai sunt ceva oameni inteligenti pe aici. tu, in schimb, esti exceptia care confirma...
    • +2 (2 voturi)    
      mie mi se par disperati. :-) (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 10:52)

      Kosher_Bacardi [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      sa isi inchipuie, oare, ca rezolva ceva cu click-uri si voturi negative? :-)) atit le-a mai ramas? :-)))

      se schimba lumea, internetul asta complica rau de tot viata unora obisnuiti sa ocupe singuri toate scenele, toate tribunele si sa aiba monopolul microfoanelor. nu mai tine nici cu propaganda, nici cu spalarea creierelor, nici cu istoria masluita...

      iese adevarul prin toti porii internetului si cei care au mintit o lume intreaga foarte multa vreme vor afla in curind ca nu pot sa minta tot timpul pe toata lumea. nu mai merge, tovarasi!

      pina la urma, totul se plateste. :-)))
    • +2 (2 voturi)    
      Nu e neparat ca la fotbal (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 13:00)

      Mens Sana [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Nu se rezuma totul la o atitudine tip galerie de echipa de fotbal: "Eu tin cu aia", sau cu ailalti, si sa sustii neaparat TOT ce fac unii sau ceilalti.
      Uneori e posibil ca AMBII sa greseasca.
  • +2 (4 voturi)    
    Subiectii Torei (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 8:40)

    roberto [anonim]

    Oameni buni, Israelul mic si Israelul mare (USA) nu vor un stat palestinian. Punct. Restul e vrajeala jidaneasca - negocieri, blah, blah. Motivele sunt numeroase - de cele cu iz biblic pana la mercantilismul zilelor noastre. Evreii s-au instalat pe pamantul alora si nu vor sa mai plece. Nu e asa de complicat.

    NU exista nici un argument perttinent impotriva unui stat palestinian, dar absolut nici unul.

    Frati israelieni, condusi de urmasii lui Amschel Moses, pregati-va de lupta, fiindca ce ati cules, aia veti semana.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri