Supliment publicitar de educatie financiara

Cadoul

de Dan Popa     HotNews.ro
Luni, 1 iunie 2009, 11:21 Asigurari si Pensii - Informatii

Vorbim de copii, ne laudam cu ei de cate ori ne aduc bucurii, le cumparam cadouri  de ziua lor si uneori de Ziua Copilului, le spunem chiar lor cat de mult ii iubim si cata grija avem pentru ei.  Le aducem jucarii, creioane si ciocolate. Ii plimbam sa vada marea sau muntele. E drept, si asta inseamna dragoste, dar nu asta inseamna Dragostea cu D mare. Cati dintre noi sunt cu adevarat preocupati de ceea ce se intampla cu copiii lor, in crunta situatie in care lor, parintilor, li s-ar intampla ceva? Ce ar mai ramane din cadourile acelea?

Ma uitam ieri peste niste statistici.

Doar 3 copii dintr-o suta au, de pilda, incheiata o polita prin care, atunci cand implinesc 18 ani sa aiba un ban pus deoparte. Patru copii din 10 sunt traumatizati sau molestati. Doi din zece au trecut prin mainile unui psiholog, pe fondul unei agresivitati crescute. Asta e grija pe care le-o demonstram copiilor? 

Suntem, la randu-ne, iritati. Ne enerveaza ba sefii la serviciu, ba vecinii de bloc, ba traficul ingrozitor si nu ne mai sta mintea la lucrurile cu adevarat importante.

Suntem stresati si la limita rabdarii cu proprii copii. Ajungem obositi acasa, incercam sa parem atenti la ceea ce ne povestesc, dar mintea ne e cu totul in alte parti. De unde fac rost de banii de rata? Daca „ma prinde” restructurarea si raman fara loc de munca? Ne gandim la ele, dar nu ne gandim la ce inseamna aceste lucruri pentru copil. Orice nenorocire dintre acestea daca ni s-ar intampla, el ar ramane pe drumuri.

Iti zici in gand: „La naibii cu criza asta, oare s-o mai termina odata?” si ai impresia ca nu mai ai mult si clachezi psihic. In tot acest timp copilul se catara in bratele tale si iti povesteste cum i-a mers peste zi, te imbratiseaza, rade sau plange, iar noi ne continuam excursia psihica prin stress.

Asculti ciudat de impasibil cum iti povesteste ca bona pe care o platesti sa aiba grija de el si-a chemat prietenul in timp ce tu erai la serviciu, cum si-a ars limbuta cu ciorba pe care i-ai lasat-o bonei pentru a o incalzi doar, insa toate acestea abia daca le mai intelegi de cat de obosit esti.

Il mangai si ii propui sa iesiti in oras pentru ca e seara si uite, trece Ziua Copilului, trebuie sa iesi sa ii cumperi ceva ca sa vada cat de mult il iubesti. Iei repede niste tablete de durere de cap, verifici sa ai cardul la tine, te sui in masina si pleci prin Mall-uri. Gandul tau e tot la discutia de azi dimineata cu seful tau prost si te intrebi pentru a suta oara cum naibii oamenii prosti ajung in pozitii cheie, iar cei cu bun simt raman mereu pe dinafara.

In acest timp, copilul tau ocheste o masinuta moderna de care se agata ca de ultimul motiv de bucurie din lume. Te trage catre raft, te face sa te bucuri cu el de cat de frumoasa este si aproape ca iti dau lacrimile cand ii vezi fata luminata de bucuria unei jucarii care-l va tine doar cateva zile.

Gandul acela insa nu iti da pace. E buna si masinuta, e frumoasa si straluceste, insa parca nu e ceea ce ai vrea pentru copilul tau, de ziua lui.

Iti suni sotia, care a trebuit sa ramana acasa sa lucreze pentru contractul acela part time care avea dead-line aseara si o intrebi daca ar fi de acord sa ii faci o asigurare copilului. Acum sunt riscurile cele mai mari la adresa ta si a sigurantei tale financiare si trebuie sa faci ceva impotriva acestor riscuri. Te batea de multa vreme intrebarea asta dar acum, ca totul e nesigur in jur, ai nevoie de o plasa de siguranta, daca nu pentru tine, macar pentru copilul tau.

Sotia e de acord, rade si iti aminteste ca aceeasi discutie ati avut-o si anul trecut si ca stii si tu foarte bine ca de maine incepe iar iuresul jobului si ca iar nu iti vei gasi timp sa mergi sa te interesezi, sa cauti cea mai avantajoasa oferta sa iti programezi intalniri si asa mai departe. Razi si tu si iti promiti in gand sa nu te mai lasi amagit de prioritati profesionale secundare, ca oricum la serviciu nimeni nu-ti va ridica statuie si ca a venit momentul sa te ocupi si de siguranta familiei.

Pe urma zambesti la gandul ca de atatea ori ti-ai mai propus asta, incat peste un an din nou ti-l vei scoate pe copil in oras si din nou iti vei propune sa ii faci cadoul care cu adevarat conteaza pentru viitorul lui, acel cadou care sa ii asigure siguranta in viata si daca tu nu vei mai fi.

Platesti masinuta si iesiti din Mall. In fata Mall-ului, un pieton e cat pe ce sa fie lovit de un Seat galben.

Copilul tau, care a vazut scena, te trage de mana si te intreaba: "Tati, masinutele care calca oameni, ale cui jucarii sunt?"
Si decizi sa suni pentru Cadou.

Nota: Supliment publicitar de educatie financiara, realizat de HotNews.ro, cu sustinerea ING


Citeste mai multe despre   






















2405 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Lacrimogen dar... (Luni, 1 iunie 2009, 11:57)

    cabernet [anonim]

    Dle Popa, scrieti din start ca este un text publicitar ca lumea sa stie din start ce este. Bunicii mei au pus deoparte la banca toata viata bani pentru noi, nepotii ca sa ne dea la nunta sau cand vom fi mari si i-au pierdut pe toti in '90 cu marea inflatie. Nu se stie ce il ajuta pe copil mai mult, banii care ii pui deoparte sau excursia aceea care ii deschide mintea sau alte activitati care ii dezvolta vointa, curajul, inradacinarea princiipiilor care o sa ramana cu el toata viata, indiferent daca parintii lui vor acea sau nu bani. Prudenta in cheltuieli - da! Cu aceasta sunt de acord. Asa ca va rog nu mai scrieti texte din acestea lacrimogene cu iz publicitar si lasat ING sau altii sa-si faca alta publicitate. Va multumesc!
  • +2 (2 voturi)    
    inteleg (Luni, 1 iunie 2009, 12:05)

    vala [anonim]

    frumos articolul desi e reclama si inteleg principiul ...totusi un gand suplimentar te va macina in cazul in care optezi pe acea asigurare ...daca pana cand copilul tau ajunge major da faliment firma de asigurari ...si nu m-am referit neaparat la ING ( si AIG avea rang AAA cand a primit ajutor de la statul american multe miliarde de dolar pentru ca in esenta unii au fost lacomi )....
  • 0 (0 voturi)    
    PUBLICITATE (Luni, 1 iunie 2009, 12:25)

    Dan [anonim]

    ...nu uitati sa puneti steluta. De la al 2lea alineat este in regula articolul.L-am citit pe tot.
  • 0 (2 voturi)    
    mda (Luni, 1 iunie 2009, 12:41)

    daniel [anonim]

    Tonul asta tembel, de marketing prost si agresiv, l-am auzit si de la "consilierul" meu ING. Cand aud fraze ca cele de mai sus, nu vad nici-o deosebire intre sensul lor si ce fac cersetorii care se scalamba fortat in fata ta pentru bani (vorbesc doar de acestia, nu de toti). Adica iei o tema serioasa, in speta copilul, si incerci sa strangi bani apeland la sentiment.

    Asa deci, acum sunt riscurile cele mai mari, acum trebuie sa actionez. Ce seamana "acum"-ul asta cu publicitatea ieftina: acum cumpara-ti ariel, ba nu acum vino la magazinul x, acum, repede. Deci, daca ma prinde restructurarea, copilul va ramane pe drumuri. Obligatoriu, secundum non datur. Iar ca sa vada cat de mult il iubesc, iau tablete de durere de cap si il duc prin mall-uri. Nu serios! Sa fiu iertat daca sunt ciudat de impasibil.

    Dar preferata mea este: ai nevoie de o plasa de siguranta, daca nu pentru tine, macar pentru copilul tau. Bai, atentie la logica, disperatilor-dupa-banii-altora! Sensul e total pe dos de ce vroiati sa spuneti.

    Nu tine. Nu cu mine. Si sper ca nici cu altii.
  • +3 (3 voturi)    
    anything goes (Luni, 1 iunie 2009, 13:04)

    mjp [anonim]

    in opinia mea, dragostea cu D mare nu inseamna neaparat sa-ti asiguri copilul pt. moartea ta. Si cine naiba ofera copilului de ziua lui o asigurare in cazul ca el, parintele, moare??? e morbid de-a dreptul. nu manipulati cu ziua copilului, e morbid. articolul (acesta) (publicitar) e o mostra buna de manipulare, la inceput creezi o imagine cu care sa se identifice "subiectul": parintele stresat, fara timp pentru copii, criza, stresul. Frica, frica, frica. (cealalta mare imagine a publicitatii este sex, sex, sex," dar nu azi). Azi asigurarile vand frica, mai ales in "criza". Nici nu conteaza daca ea, criza, exista sau nu , important e sa credem in ea si sa ne temem. Ca sa ne vanda cineva ceva. Mi-e sila. Aveti copii si n-aveti timp de ei, si n-aveti bani, si aveti stres? Faceti ceva pentru AZI, faceti-va timp pentru copil AZI, faceti ceva sa castigati mai mult AZI. Ce, credeti ca daca maine muriti si copilul incaseaza o asigurare, asta inseamna dragoste? Tata s-a gandit la tine si ti-a lasat niste bani, acum ca nu mai e... Treziti-va, morbizilor, autori de articole publicitare pentru bani... Si voi "subiectilor", daca vreti sa fiti fericiti, fiti fericiti ACUM, stati cu copii vostri mai mult ACUM. Industria banilor v-a vandut credite acum doi-trei ani tot folosindu-se de copii vostri ca momeala si motivatie, acum sunteti stresati de credite si va e frica, si tot ei va vand acum asigurari. Si voi, in loc sa schimbati ceea ce conteaza cu adevarat, cumparati tot ce se vinde. Mi-e sila. De 1 iunie, la multi ani tuturor copiilor, mari si mici. Nu mai cumparati cadouri, stati cu copii vostri o ora in plus. Cadou.
    • 0 (0 voturi)    
      pentru mjp (Marţi, 2 iunie 2009, 8:47)

      Iulia [anonim] i-a raspuns lui mjp

      Poate ca nu e nimic frumos sa te gandesti ca ii dai cadou copilului tau o asigurare in caz ca tu, parinte, mori.... dar te intreb – si daca totusi se intampla, ce faci? te simti mai bine stiind ca l-ai lasat pe drumuri, fara nici un ajutor? e poate logic sa te gandesti de 100 de ori pe mana cui vrei sa lasi niste bani pentru copilul tau, si sa alegi ce crezi ca e mai bine pentru tine, dar nu cred ca e foarte logic sa bagi mana in foc ca tie nu ti s-ar putea intampla "evenimentul macabru"..... cine n-ar vrea siguranta asta? cu totii o vrem, dar, din pacate, n-o avem niciunul. si atunci eu sincer prefer sa fiu morbid, cum spui tu, dar sa imi stiu copii cu ceva bani in buzunar in caz ca eu nu mai pot sa ii intretin.
      • 0 (0 voturi)    
        Sunt (Marţi, 2 iunie 2009, 15:46)

        mjp [anonim] i-a raspuns lui Iulia

        de acord ca e important sa te gandesti la evenimentele negative neprevazute, nu am nimic impotriva asigurarii ca atare. Morbide mi se par mijolacele de promovare, rascolirea frustrarilor si fricii sub pretextul Zilei Copilului pentru a vinde asigurarea. Nu sunt naiv, toate sarbatorile sunt si pretexte de a vinde si nu e neaparat ceva rau in asta. Dar nu sunt obligat sa-mi placa abordarea, si in mod particular asta nu mi-a placut. Nu-mi place textul de tipul "trebuie sa-i cumperi ceva ca sa-i arati cat de mult il iubesti". Trebuie? Ai de ales intre a cumpara un obiect sau o asigurare, ca dovada a dragostei. Da, asigurarea este o varianta. Dar despre a arata dragostea fara a cumpara nimic? Despre asta nu vorbim, pentru ca articolul este despre a cumpara ceva. Cumperi pentru ca esti vesel. Pentru ca esti trist. Pentru ca ti-e frica. Pentru ca nu ti-e frica. Pentru ca e criza. Pentru ca nu va mai fi. Si totusi, ai observat ca nelinistea nu dispare niciodata? Nu ne putem cumpara linistea din suflet cu bani. Nu sunt ipocrit si nici inconstient, banii conteaza. Dar dupa ce ai cumparat asigurarea aia in loc de jucarii, sau pe langa ele, te rog, gandeste-te, ce poti face AZI, ce poti fi azi ca sa fii alaturi de ai tai, cu sufletul si cu prezenta ta. Asta, asa, off topic.
  • +3 (3 voturi)    
    ING ? (Luni, 1 iunie 2009, 13:20)

    gigi [anonim]

    Sa intelegem ca ING nu prea mai vinde asigurari ? - E normal, si-au tras sedii tepene in toate orasele, si cand ajungi la scadenta iti dau fix banii ( in lei ), care i-ai platit atatia ani ( fara macar o mica dobanda ) ! De, au cheltuieli mari !
    • 0 (0 voturi)    
      Ing (Marţi, 2 iunie 2009, 13:32)

      mirela [anonim] i-a raspuns lui gigi

      bine ca ati invatat o lozinca de dupa democratie<sedii tepene"...
  • +2 (2 voturi)    
    Mda (Luni, 1 iunie 2009, 13:29)

    Mihai R [anonim]

    Dati voi banii acusica, si vii dam noi mai incolo....Asta pana ii ceri inapoi si abia atunci sa vezi...
    Cere--i dupa 10 ani banii (nu la scadenta) si sa vezi ce misto te penalizeaza....ca vb aia , ai cotizat constiincios, dar ia uite tupeu - vrei si banii inapoi :)))

    Bla, Bla, Bla,

    enjoy
  • +2 (2 voturi)    
    Ca asa e in Romania... (Luni, 1 iunie 2009, 13:29)

    Cornel [anonim]

    Articolul ar avea logica intr-un alt stat, nu in Ro, unde firmele de asigurari, nu garanteaza nimic (doar ca-ti iau taxe si comisioane).
    Mai bine, daca ai constiinta, economisesti tu acei bani direct la o banca serioasa, prin emisiunile de obligatiuni ale statului, etc.
    Cat despre sponsorul mascat al campaniei (ING) ce pot a zice; mai tineti minte atacul lor - impreuna cu RBS - asupra leului, in iarna / primava ? De ce ar mai trebui Romanii sa "sponsorizeze" astfel de societati?
    Chiar nu gasim unele mai morale si fatza de oamenii din Ro?
  • 0 (2 voturi)    
    Cand ai copii nu gandesti asa (Luni, 1 iunie 2009, 15:07)

    Adriana B [anonim]

    Cand ai copii nu gandesti asa...Vrei doar ca ei sa poata sa aiba mai mult decat ai avut tu cand erai mic. Sa te gandesti acum ca, cine stie, poate firma da faliment pana e copilul tau mare e cam ca in povestea cu drobul de sare..... De intamplat se pot intampla multe, dar pana una alta n-am auzit sa-si fi pierdut cineva banii in romania pentru ca a dat firma faliment. Iar pentru mine, ca mama, e mai important sa stiu ca pot sa-i ofer ceva copilului meu si sa-l stiu in siguranta, in caz ca eu patesc ceva decat sa ma gandesc, la fiecare pas "si ce ar fi daca...?"
  • +1 (1 vot)    
    reclama de doi lei (Luni, 1 iunie 2009, 15:27)

    pavel [anonim]

    La salbaticia care e in Romania, si chiar in lume, (vezi pensiile pierdute de americani, sau economiile pierdute de micii investitori la bursa, etc...) in loc sa dai banii unuia sa 'aiba grija' de ei, mai bine platesti 100 Euro anticipat la creditul de casa, ca daca mori ii ramane casa copilului tau. Sau daca ai deja o casa ii iei o garsoniera, o dai in chirie, mai pui un ban si platesti rata la ea, si ii ramane lui pentru cand va merge la facultate...
    Restul sunt bani aruncati pe fereastra, mare lucru sa vezi inapoi macar cat ai dat(evident actualizat cu rata inflatiei, fara sa pierzi din valoare in momentul cand Ro va schimba moneda din RON in EURO ,.....etc
  • 0 (0 voturi)    
    Logica de-an doaselea (Luni, 1 iunie 2009, 16:46)

    chichi pichi SRL [anonim]

    De unde fac rost de banii de rata? Daca „ma prinde” restructurarea si raman fara loc de munca?

    Pai daca ramai fara loc de munca, poti spune PA la toate „ratele”, de la cea de masina la cea de asigurare de viata ptr al micu. Nu inteleg cum te poti simti mai bine daca la bugetu si asa grevat de downshifting, mai adaugi o rata? Rationamentu „spend your way out of the crisis” merge numai daca ai deoparte destul ca sa nu te afecteze.

    Business case care mi-.a venit acuma: agregator de rate – de ce sa mai platiti zeci de rate in toate locurile? Veniti la mine, Chichi Pichi SRL, si le platesc eu pentru voi, si rate si facturi si totu, ma ocup de banii vostri in fiecare zi, particip la tombole pentru voi, ca voi sa puteti dormi linistiti alaturi de copiii, nevestele, barbatii, soacrele, parintii, bunicii, catelu su purcelul vostru. Mai multi purcei, mai multe sanse de castig.
    • +2 (2 voturi)    
      rata pe an (Luni, 1 iunie 2009, 17:05)

      client asigurari [anonim] i-a raspuns lui chichi pichi SRL

      puteti sa ma luati de fraier sau nu, eu am asigurare de viata. mi s-a parut penibil sa ma pang ca nu gasesc 10 milioane pe an (= sub 900.00 lei vechi pe luna), pe care i-as fi dat oricum la prima intrare in supermarket (dar recunosc ca ma duc rar in supermarket, tocmai pt ca acolo te pacalesti cu adevarat, cumparand tot felul de prostii)
      in rest, copiilor le iau mai degraba carti de colorat decat 4x4 automate cum vad in parc, pe care nici macar miscare nu fac. o bicicleta cu roti ajutatoare (copiii sunt inca mici) si carti - in asta investesc, in rest, nu prea iau jucarii. poate sunt un tatic zgarcit, habar n-am, nevasta-ma asa imi zice
      • 0 (0 voturi)    
        intrebare (Luni, 1 iunie 2009, 17:36)

        tot io [anonim] i-a raspuns lui client asigurari

        si daca imi fac asigurare de viata azi si-mi trag peste cateva luni un glonte-n cap, primeste familia mea despagubiri ca sa iasa din criza?

        sau mai bine imi fac direct asigurare contra crizei, contra "somajului"? costa mult prima de asigurare la chestiile astea azi?
  • +2 (2 voturi)    
    haha (Luni, 1 iunie 2009, 16:57)

    Chichi Pichi SRL [anonim]

    mai are un articol tot pe tema asta, dom' Popa

    http://life.hotnews.ro/stiri-natural-5767159-copii-parinti.htm

    in premiera ptr romania, dupa cafea fara cofeina, iaurtul fara lapte si capsuna fara gust, va prezentam:

    stirea fara stire si reclama fara reclama
  • -1 (1 vot)    
    raspuns (Luni, 1 iunie 2009, 17:50)

    Dan Popa [anonim]

    Va multumesc in primul rand tuturor pentru comentarii. Asa cum colegii de la Hotnews au mentionat in nota din finalul textului, discutam despre un supliment publicitar destinat educatiei financiare. Dincolo de asta, ma gandeam ca poate azi, de Ziua Copilului, putem exersa sentimente mai putin corozive la adresa unui text care se vrea mai degraba despre copii si despre copilarie, decat despre branduri si produse financiare.
    Va multumesc mult pentru intelegere.
    • +1 (1 vot)    
      Nu (Luni, 1 iunie 2009, 21:36)

      mjp [anonim] i-a raspuns lui Dan Popa

      este un text despre copilarie si despre copii. Daca voiati sa scrieti un text despre copilarie si copii, cel mai bun mod ar fi fost sa plonjati inapoi in propria copilarie, si sa aduceti de acolo un sentiment, o imagine, o emotie. Si la asta cititorii ar fi rezonat. Ziua Copilului ar fi meritat un text personal, integru, deschis. Dar va acord circumstanta ca acest text NU a intentionat niciodata sa fie despre copii si copilarie. Este un advertorial. Ca advertorial, este decent. Tot ca advertorial, nu are nevoie de justificare. Si tot ca advertorial, imi face sila, din motivele pe care deja le-am expus in alt post mai sus. Sunteti integru in masura in care nu pretindeti ca ati vrut un text pentru copii, ci admiteti ca este un text pentru bani. Altfel, nu. Sentimentele corozive apar atunci cand frica este scormonita in scop comercial. Ati atins frica din suflet, primiti inapoi frica, opozitie, frustrare. La anul, de Ziua Copilului, scrieti un articol necomercial despre a fi copil, si veti atinge in noi partea care se bucura, care isi aminteste, care nu se teme. Va multumesc. Stiu ca puteti mai mult de-atat, desi nu va cunosc.
      PS: Pt. ING: invatati odata lectia: consumatorii nu sunt (chiar atat de) prosti. Nu, n-ati ramas fara plastic, NU sunt cozi la ING si oricine poate verifica asta singur. Iar parintii nu se gandesc la moarte de ziua copilului.
  • +1 (1 vot)    
    educatie financiara (Luni, 1 iunie 2009, 23:24)

    bogdan [anonim]

    Stimate D-le Dan Popa, citesc cu interes articolele Dvs. Pe unele le apreciez, inclusiv simtul umorului care le anima, pe altele nu, cum sunt si ultimele in care propuneti asigurarile de viata sau pentru copii ca fiind o parte a educatiei financiare. Si, dupa parerea mea, mai usor cu ING.
    M-as astepta din partea Dvs. la adevarate sfaturi in ceea ce priveste educatia financiara de care foarte multi dintre romani au nevoie.
    Sa expicati de exemplu de ce nu sunt bune asigurarile de viata si sa recomandati tuturor celor care va citesc sa nu le incheie.
    De asemenea sa explicati de ce nu sunt bune contributiile la fondurile de pensii; de ce nu sunt bune investitiile in fonduri mutuale.
    As putea continua dar din nou ma astept din partea Dvs. la obiectivitate si la o corecta si dezinteresata informare si la sfaturi simple privind investitiile individuale pe care le poate face fiecare dintre noi si care la final se vor dovedi mult mai profitabile decat cele "oficiale".
    Ati reusi in acest fel sa fiti un adevarat reper, sa spuneti lucrurilor pe nume chiar daca veti risca sa nu mai fiti pe placul bancilor, a societatilor de asigurare, a brokerilor etc.
    Va multumesc.
  • +1 (1 vot)    
    educatie financiara (Marţi, 2 iunie 2009, 0:04)

    andreea [anonim]

    Asigurarile de viata, pentru copii, depozitele bancare sau fondurile de investitii - eu cred ca sunt toate parte (sau ar trebui sa fie) a unei educatii financiare care, din pacate, ne lipseste inca destul de mult, ca natie. Ca ne lipseste - s-a vazut din plin, cred eu, in ultimii ani cand ne-am indatorat la maxim, pentru ca in primul moment in care leul s-a dus pe panta in jos sa ne plangem in masa ca nu mai avem bani suficienti sa ne platim ratele. La fel e, de fapt, cu orice produs financiar: e bun, atata vreme cat il intelegem si ne raspunde unei nevoi. Si, pentru asta, eu nu vad nimic rau intr-un demers care isi propune sa explice. Pana la urma, liberul arbitru exista - iar a te informa nu inseamna ca trebuie sa si cumperi, in final, un produs, daca nu il vrei sau simti ca nu iti foloseste. Nimeni nu iti baga mana in buzunar. Cel putin eu asa cred. Si ca sa fie clar - nu, nu am nici credite, si nici asigurari (decat pentru masina) si nici un alt produs financiar complicat, fie el de la ING sau de la vreo alta companie.
  • 0 (2 voturi)    
    aventura (Marţi, 2 iunie 2009, 10:05)

    Echipa HN Asigurari si Pensii [anonim]

    Sa mergi cu bicicleta prin Bucuresti e o aventura. Sa circuli cu masina pe Autostrada Soarelui in plin sezon estival e o aventura.
    Sa lansezi o sectiune de educatie financiara in plina criza e o aventura.
    Ne asumam riscurile de a fi cititi si criticati. Un supliment publicitar fara reactii ar fi fost ca un flyer pus sub statorul de parbriz. Il vezi zile in sir, te jeneaza si-ti spui amarat: iar am uitat sa-l dau jos...
    Suplimentul publicitar de educatie financiara va explica produsele "asigurari si pensii", astfel incat sa puteti sa fiti critici si sa adresati acele intrebari care va preocupa.
    • 0 (0 voturi)    
      educatie financiara? (Marţi, 2 iunie 2009, 11:40)

      cabernet [utilizator] i-a raspuns lui Echipa HN Asigurari si Pensii

      toata viata e o aventura si site-urile se finanteaza din publicitate. Sa incerci sa intri intr-un mod perfid sub pielea cititorului cu articole publicitarea mascate nu mi se pare corect. Ieri lipsea din titlu cuvantul 'publicitar' si astazi vad ca a aparut. Eu citesc frecvent articole postate de blogerii hotnews si ma asteptam la ceva verticalitate - publicitatea sa fie separata de articolele lor... IN randul doi copii trebuie educati altfel pentru a se descurca in viata, nu sa le lasi niste bani pur si simplu. Dormi linistit.... ING sau altii vegheaza!
      • +1 (1 vot)    
        multumim pentru reactie (Marţi, 2 iunie 2009, 14:09)

        Echipa Asigurari si Pensii [anonim] i-a raspuns lui cabernet

        Initial, avertizam asupra suplimentului ca "supliment de promovare" considerand ca logo/ul din dreapta "Sectiune oferita de ING" e suficient de explicit. Dar, aveti dreptate, e mai bine sa fie ultra-semnalizat prin toate elementele - supra-titlu, notele din lead si subsol, logo-ul ING din dreapta. Multumim pentru semnal. Cat despre Dan Popa, nu trageti in mesager. Dumnealui a scris niste texte, cu talent. Nu facem publicitate mascata, ci am marcat in mod clar. E doar o publicitate ceva mai originala, dar onesta.
    • 0 (0 voturi)    
      prin explicatie (Marţi, 2 iunie 2009, 16:32)

      mjp [anonim] i-a raspuns lui Echipa HN Asigurari si Pensii

      a unui produs de asigurari eu inteleg un pic altceva decat pitch-ul emotional din acest articol. Aproape nu exista infomatii factuale, care ar face parte dintr-o "explicatie". Exista in schimb multa emotie, care face parte dintr-o vanzare. Si e ok atat timp cat nu pretinzi ca explici ceva. De-aia "suplimentul" nu genereaza intrebari, ci reactii. A se citi obiectii. Apropo de reactii la "supliment", cu articolul asta chiar ati atins negativ coarda sensibila a multora, de-aia aveti reactii. Pe medie, urmariti numarul de comentarii de la celelalte articole publicitare ING (aproape 0) (ex: deschis toata noaptea, nu mai avem plastic, etc) Vreti educatie financiara adevarata? Cititi, de exemplu, articolele de pe http://articles.moneycentral.msn.com/Commentary/ByAuthor/LizPulliamWeston.aspx, de exemplu. Despre cum sa eviti comisioanele excesive de la banca ta, despre cum sa SCAPI de datorii si de cartile de credit, despre de ce nu e tot timpul bine sa-ti cumperi o casa, etc. Articole echilibrate, care prezinta mai multe variante/puncte de vedere, nu vand nimic pe moment. Sigur, autoarea articolelor nu e asociata cu nicio companie, de unde si reputatia ei de expert independent. Ceea ce cred este ca pentru a avea impact real cu articolele astea, trebuie sa CASTIGATI INCREDEREA, omul sa va asculte si sa va perceapa ca experti interesati de situatia LUI. Increderea se castiga IN TIMP, si prin servicii dezinteresate pe termen lung (educatie financiara reala). Dar asta cere rabdare, si capacitatea de a nu vinde imediat si agresiv, rascolind frica din om.
      • 0 (0 voturi)    
        ati anticipat... (Marţi, 2 iunie 2009, 22:01)

        Echipa Asigurari si Pensii [anonim] i-a raspuns lui mjp

        ati anticipat ceea ce urmeaza, plusuri si minusuri, pro si contra, avantaje, dezavantaje, explicatii etc.
  • 0 (0 voturi)    
    publicitate bine scrisa (Marţi, 2 iunie 2009, 10:26)

    un cititor [anonim]

    textul mi s-a parut scris bestial!!! o sa-i propun si eu unuia din clientii mei sa arunce un ochi
  • +2 (2 voturi)    
    articol jenant (Marţi, 2 iunie 2009, 10:57)

    jorj [anonim]

    Inteleg ca in media online e "foame" si reclama fie ea si mascata e necesara dar incercat sa o faceti macar profesional.
    Cit despre ceea ce vrea sa transmia autorul acestui "material" nu a inteles un lucru elementar.Parintii nu isi pot ajuta copii "transferand" bani sau cadouri catre ei ci doar oferindu-e dragoste si educatie solida.
    Daca a-ti avea de ales atunci cind nu veti mai fi linga copilul vostru intre ai oferi un peste (fie el si cel mai mare peste din lume) si al invata sa pescuiasca ce ati alege ?
    • 0 (0 voturi)    
      superstitiosi (Marţi, 2 iunie 2009, 13:57)

      mamica [anonim] i-a raspuns lui jorj

      noi, romanii, suntem mai superstitiosi. nu vrem sa punem raul in fata. cand ai un copil, nici nu indraznesti sa te gandesti la ceva rau, ca ajungi sa intri in panica si sa nu te mai dezlipesti de el, in mediul acesta extrem de agresiv. Dle Popa, aveti copii? As zice ca nu, din textul articolului. In rest, e bine scris, dar nepotrivit. Parintilor li se vand multe, ca deh, e pentru copil. Cultural, eu cred ca multi avem insa mentalitatea - hai sa nu punem raul in fata, chiar daca asta mai poate insemna si inconstienta
  • 0 (0 voturi)    
    Marea problema a celor de la ING e ca... (Marţi, 2 iunie 2009, 12:20)

    MIOARA [anonim]

    ..in Romania familia reprezinta un nucleu puternic.
    In Olanda, bunicii nu isi cresc nepotii si nici nu vor sa stie de ei.

    Intrebarea clasica "Daca maine mori, ce se alege de copilul tau", are un raspuns imediat la noi: intreaga familie va face totul pentru a suplini lipsa mea.

    In loc sa dezvolte atatea produse financiare menite sa "ajute" oamenii mai mult sau mai putin SINGURI, vesticii ar face bine sa militeze pentru familia traditionala.


    In plus, toate produsele ING sunt foarte scumpe : credite, pensii, asigurari.
    • 0 (0 voturi)    
      si mie mi se par (Marţi, 2 iunie 2009, 13:48)

      stef [anonim] i-a raspuns lui MIOARA

      si mie mi se par scumpe. dar recunosc, sunt client al unei companii de asigurari, alta. sumele sunt modeste insa, atat contributiile, cat si ce voi primi la final
  • 0 (0 voturi)    
    nu dati banii pe prostii (Marţi, 2 iunie 2009, 12:53)

    korekt [anonim]

    dada, sigur, faceti asa cum zic ei, ca la 18 ani ai copilului sa va dea ING telefon sa va spuna ca este criza, si ca banii din cont s-au redus cu 70%, cum a patit mica-mea.
    • 0 (0 voturi)    
      poftim? (Marţi, 2 iunie 2009, 13:47)

      clara [anonim] i-a raspuns lui korekt

      ma intereseaza. poti sa dai detalii, te rog?
  • 0 (0 voturi)    
    lasati-i sa cada (Joi, 4 iunie 2009, 14:29)

    silviu [anonim]

    http://www.bloombiz.ro/finante/ing-isi-inchide-afacerile-din-10-tari-in-contextul-crizei


Abonare la comentarii cu RSS
Asigurari si Pensii

ESRI

Distractie si confort maxim la pret modest. Pensiune Azuga-Casa Barcaru. Cazare 28 locuri, bucatarie si bar. Rezervari: 0744.302.373, 0244.326.418
S-a dat START-ul la sezonul nuntilor! Inscrieri urgente! Castiguri garantate! 0730.32.32.16
Google Apps Business si Managed Hosting in Romania, Olanda si SUA prin Appnor MSP.
Cel mai mare numar de marfuri si camioane. Peste 10.000 de membri. Bursa de transport nr. 1 in Romania.
Perdele, draperii, falduri romane. Proiectare si montare perdele, draperii, accesorii pentru orice tip de fereastra. Solutii si executii pretentioase. Noi modelam lumina in casa ta! www.lafereastra.ro
Agrocom France, radacina proiectelor tale. Arhitect peisagist, proiecte 2D/3D, plante ornamentale. Universul dvs exterior modelat cu bun gust. www.pepiniera.com
Reduceri consistente la Zaza Pizza: 12 lei pizza. Intra pe pagina noastra de Facebook si afla produsul si parola zilei.
Vrei permis de camion/autobuz, recunoscut in UE? Vino la PILOTAJ PROF BUZAU pentru permis categoriile B, C, CE si D pe autovehicule de ultima generatie!
Auto Grand - Rent a car. Inchirieri autoturisme cu sau fara sofer. Preturi incepand de la 19 euro/zi.
Calm, Putere, Relaxare. Aikido cu mintea si corpul coordonate. Invatati cum sa va relaxati si cum sa va pastrati calmul in conditii de stress.
Fiecare pacient spune o poveste. Enigme medicale si arta de a formula diagnostice. O carte scrisa de Lisa Sanders, cea care prin rubrica din New York Times a inspirat crearea serialului Dr. House. Pe Psihoshop.ro. Carti de psihologie.

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version