Prima editie a Targului International de Vinuri “GoodWine” va avea loc in perioada 2-4 octombrie. Evenimentul se va desfasura la World Trade Plaza- Hotel Pullman din Bucuresti si reuneste producatori, distribuitori si importatori de vinuri premium din Romania, dar si producatori renumiti din strainatate. o

Targul se adreseaza publicului pasionat de vin, care va avea oportunitatea de a degusta cele mai premiate si noi vinuri, precum si de a participa la showurile gastronomice din cadrul evenimentului.

Inca de la prima editie, Goodwine isi propune sa devina cel mai important targ de vinuri B2B din Romania, care sa reuneasca specialisti, reprezentanti HORECA si colectionari, avand loc evenimente dedicate, lansari de vinuri si seminarii, iar somelieri de renume vor sustine prelegeri si vor organiza degustari de vin.

Partenerul Oficial al Targului International Goodwine 2009 este Raiffeisen Bank. “ Motivul pentru care noi, ca institutie financiara, sprijinim astfel de evenimente este unul simplu: credem in Romania si in valorile ei.", a declarat Marinel Burduja, Prim-Vicepresedinte Raiffeisen Bank.

Evenimentul se desfasoara in Parteneriat cu Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale. Partenerul Principal al evenimentului este ARTE & VINO, importator de vinuri nobile care a introdus in Romania un nou standard in prezentarea si comercializarea vinurilor premium.

Pana la aceasta data sunt inchiriate peste 70% din standurile Targului, fiind prezenti atat producatori autohtoni cat si producatori de vinuri din Italia, Slovenia si Chile.

“GoodWine BUCURESTI 2009 reprezinta, pentru expozanti, un cadru oportun imbogatirii contactelor de afaceri, dar si o ocazie de a-si prezenta oferta catre un public bine targetat, cunoscator si interesat. Pentru vizitatori, Targul este un prilej de a vedea, degusta, compara si alege produsele prezentate in oferta expozantilor. Participantii la eveniment vor gasi in aceasta atmosfera locul ideal pentru inchegarea de relatii de business direct cu producatorii de vinuri”, a declarat Angelica Iva, director Proactive Business Communication.