M-am vaccinat impotriva rujeolei. Cele 5 lectii ale vaccinului fara de care ne-ntoarcem in Evul Mediu. Haute Culture

de Monica Stoica, Eugen Istodor     HotNews.ro
Miercuri, 3 mai 2017, 13:43 Actualitate | Haute Culture

Vaccin
Foto: Hotnews
​Moarte de copil din rujeola vs. Olivia Steer, Liviu Dragnea. Ai uitat sa fii om? Ai uitat ca traiesti in 2017? Uite, 5 lectii Haute Culture ca sa nu te intorci in Evul Mediu

Uneori prostii au dubii, se intreaba. Incredibil! Doar ca ei ignora o intreaga evidenta. Uita ca sunt oameni. Uite 5 lectii pe care Haute Culture le ofera GRATUIT:

1. Lumea nu e perfecta. Nici tu nu esti.
Nicio religie, nicio mancare, niciun extraterestru, nici un internet. Nimic si nimeni nu e perfect. De unde stiu? Imi spune: moartea. Voi muri, tu mori. Este legea vietii. 

2. Tu esti unic. Da, felul in care trupul tau reactioneaza social sau medicamentos este diferit, de fapt. Razi ca prostul sau mori ca prostul. Societatea nu este perfecta, de aia poti sa razi de toate hidoseniile/imperfectiunile ei. Niciun medicament nu este perfect. In aceste conditii, nu? Omul imperfect-medicament imperfect. De ce? Tu la office sau in jungla construiesti infinite combinatii chimice si, mai presus de toate, da, tu traiesti in Natura. Iar Natura inventeaza alti si alti virusi, dusmani ai vietii. De aceea, se inventeaza si re-inventeaza la nesfarsit remedii. De aceea, nu scapi de imperfectiunea da, ci incerci s-o ameliorezi. Sa nu mori ca prostul 

3. Medicina traditionala este buna. Dar sa nu exageram. Cine traieste fara vaccin, poate trai. Intr-un clopot de sticla. La mama si tata acasa, daca mama si tata nu ies din casa. Microbii si fratii lor misuna. Intra prin gaura cheii. Niciun detergent nu-i omoara pe linoleum, nu mai crede publicitatea. Daca cu totii traim traditional fara a avea niciun contact sexual, social ne alienam si/sau murim de foame, ca si cum n-am fi trait cu adevarat. Unii se detoxifica si vietuiesc si mor. Altii se detoxifica si tot mor. Fiecare om este altfel. Medicina traditionala si-a atins limitele, dar, trebuie sa recunoastem, are beneficiile ei. Mitologice si tamaduitoare, inca. 

Medicina farmaceutica si ea si-a atins limitele. Industrializarea ei a dus la beneficii adevarate, insa. Ne-a scos din Evul Mediu. Suntem tot mai multi ca oameni prin ea. Am scapat de ciuma, lepra datorita ei. Pentru ca fiecare dintre noi are dreptul la viata. Ciugi, talambi, tigani, evrei, mame, urate, grasi. Toti avem dreptul la viata. Aminteste-ti! Fiecare este unic. Nu doar Tu! Da, medicina asta cu medicamente a devenit monopol. Nu-i nimic. Trebuie doborat, prin prezenta fiecaruia, fiecare, Tu, chiar, poti spune cum te simti dupa Nurofeni.

4. Autism si moartea subita provocate de vaccin-teoria Steer. Nu, nu sunt de acord cu vaccinarea- zice Dragnea. Da, unii mor vaccinati. De asta omul e unic. Cercetarea ar trebui incurajata sa vada-gaseasca remedii, sa vada care-i reactia care duce la o asemenea moarte. Nici vedeta, nici politicianul nu gandesc astfel. Sunt prea sus! isi pot inchipui cum moartea le bate la usa? In clopotul lor de sticla, ei dicteaza. Dicteaza o lume perfecta. Dicteaza o lume care a uitat de nuante. Dicteaza o lume care a uitat de o intreaga istorie a vaccinului. Ei traiesc in clopotul lor de sticla. Lumea ii urmeaza. Dictatul lor ignora sute de ani de experiente medicale, miliarde de oameni care au supravietuit.  

5. Dictatul lor ignora copiii care mor astazi. Nevinovatii

Uite ce a facut Monica. De ce? Cultura, bun-simt si frica, de ce nu?

Fisa medicala. Toate vaccinurile cerute de medicina: BCG, Di-Te-Per, Anti-poliomelitic, Anti-hepatita B, anti-HPV-cancer de col uterin, Anti-rubeolic. Nu sunt autista. N-am murit niciodata. Imi lipsea din fisa vaccinul anti-rujeolic. Cel de pe prima pagina in presa scrisa ori online. In plina epidemie. Am intrat in panica provocata de Steer, acum Dragnea

ALARMA: Rujeola poate fi letala. De aia m-am vaccinat 

Primul pas. Despre imunitate. 

Am vrut sa stiu ce-i cu vaccinurile? Nu de pe net. Nu din mass-media. Simplu: de la tatal meu, care practica medicina de 25 de ani. Da, nu e vraci, vreun charismatic de duzina. E doctor cu diploma. O fi gresit si el. Dar un lucru a-nvatat din cartea lui: se moare fara vaccinare. Si mai mult contaminezi nevinovatii, omori nevinovatii. Esti criminal. 

Cuvinte letale 

Virusuri, uneori si bacterii. Li se spune antigeni. Ne ataca corpul. Protectie: Producem anticorpi si limfocite specific-sensibilizate. Limfocite cu memorie. Ca un procesor de computer. E fascinant. La un nou contact cu virusul, post-vaccin, se activeaza procesorul de memorie si limfocitele se divid si inghit virusul. Il nimicesc. Chestie de Star Trek, nu? Vaccinul activeaza “procesorul” fara sa ne imbolnaveasca. Iata ce-i vaccinul: Ne ofera imunitate, fara boala. 

Urmatorul pas 

Mi-am cumparat vaccinul anti-rujeolic. Mi s-a administrat. Nicio o reactie adversa. Nici moarte. Nici autism. Epilog. Au trecut mai mult de 72 de ore. Sunt inca in viata, ca sa scriu povestea asta. 

Sentinta: Olivia Steer nu are nicio vina, de fapt. A emis doar o ineptie. La fel, Dragnea! Pentru electoratul lui ceea ce spune este Invatatura si Putere. Vina nu e a lor. Nu, avem o trilogie de maladii ale spiritului. Maladii ale celor care ii iau drept formatori de opinie: ignoranta, fanatismul conspiratiei, spiritul de turma. 

Bieti Steer si Dragnea. Bieti voi cei care credeti: 

1. Lumea e perfecta 

2. Moartea nu exista 

3. Sunt fanatic pana la moarte Medicina traditionala/farmaceutica 

4. E bine sa traiesti in bula, ca bula da confort spiritual. Imi confirm prostiile

5. Confortul meu este Sa omori oameni nevinovati. Sa moara copii e bine
























VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

9003 vizualizari

  • +5 (27 voturi)    
    :)))) (Miercuri, 3 mai 2017, 14:21)

    Nevermind [utilizator]

    Misto "logica", te-ai vaccinat si n-ai autism. Ai putea sa promovezi si alcoolul, ca doar 50ml de vodca nu-ti fac nimic si e la fel pentru un copil de 2 luni, pentru ca amandoi oameni. Relax... nu avea ce sa mai strice vaccinul dpdv autism la tipul asta de gandire.
    • -9 (15 voturi)    
      Rationament inadecvat (Miercuri, 3 mai 2017, 16:34)

      Monica Stoica [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

      Nu vad care-i legatura intre alcool / alcoolism si vaccinare. Rationamentul dvs e inadecvat.
      • +6 (14 voturi)    
        Serios? (Miercuri, 3 mai 2017, 17:07)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Monica Stoica

        Cei 50ml. Prea plastic exemplul? Era vorba de toleranta organismului la factori externi, in cazul de fata vaccinul. Una este la 2 luni si alta este la XY ani, unde x > 2 sau 3.

        Cred ca nici macar olivia steer nu sustine ca au aparut cazuri de autism la ADULTI din cauza vaccinurilor. Apropo de rationamente, argumente, logica si in/adecvari. Mda.
      • +6 (16 voturi)    
        Cuvantul cheie e "rationament" (Miercuri, 3 mai 2017, 20:58)

        Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui Monica Stoica

        Pe care evident nu esti capabila sa-l intelegi. Si te incapatanezi sa ne si dovedesti lucrul acesta. personal m-am vaccinat. Si totusi sunt impotriva vaccinarii obligatorii. daca am ajuns atat de spalati pe creier incat sa admitem ca altcineva are dreptul sa ne spuna ce sa favem cu corpul nostru... Acum e vaccinarea obligatorie... peste un timp va fi drogarea obligatorie... eventual cu sedative care sa ingreuneze priceperea unor rationamente... desi unii n-au nevoie de asemenea droguri :) Si apropo, daca statul are dreptul sa oblige cetatenii sa se vaccineze, de ce n-ar avea dreptul sa interzica si avorturile ? maxima ipocrizie...
        • -8 (10 voturi)    
          Rationament (Joi, 4 mai 2017, 9:34)

          CzCa [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

          "Autism is a neurodevelopmental disorder", adică apare în perioada de creștere și structurare a organului.
          Pe de altă parte însă, politicile publice se fac pe bază de statistici, iar pe sănătate publică este o cântărire rece între numărul de morți cauzat de absența vaccinării și numărul de indivizi afectați de efecte secundare ne-letale. Pot accepta însă și o abordare libertariană pe subiect, respectiv ca în grădiniță și școală să intre doar cei vaccinați. Până la urmă faci ce vrei cu ai tăi, dar dacă prezintă risc de contaminare aș prefera să nu se apropie de ai mei. În alte cuvinte, n-am o problemă că ai alcoolemie peste 1 la mie, numai să nu fi pe aceeași șosea cu familia mea.
          • +8 (10 voturi)    
            Raționament greșit și manipulator (Joi, 4 mai 2017, 11:29)

            Harald [utilizator] i-a raspuns lui CzCa

            Dacă cei vaccinați sunt protejați, cu ce te mai deranjează dacă vin în contact la școală sau la grădiniță cu cei nevaccinați?
            Dacă spui că ai tăi sunt vaccinați, unde e riscul de contaminare?

            Comparația cu alcoolemia e absolut deplasată, nu are nici cea mai mică relevanță. Conducerea unei mașini e o activitate opțională, nu ține de existența în sine a individului. Nu devii și tu beat în prezența unui om beat, iar el nu conduce mașina ca parte a supraviețuirii lui. Poate foarte bine să nu conducă fără să fie afectat fizic, deci poți să-i interzici asta..

            Însă există limite privind ceea ce ce poți tu impune altora. De exemplu, nu ai dreptul nici să interzici avortul, nici să-l impui (ca în China). Protejează-ți copiii prin vaccinare, e foarte bine dacă o faci, dar nu impune altora opțiunile tale.

            Când te duci într-o excursie la Paris, intri în contact cu tot felul de oameni din toată lumea. N-ai de unde să știi care și împotriva ce a fost vaccinat și nici n-ai dreptul să-i întrebi sau să le ceri certificate de vaccinare. De ce crezi că în orașul unde locuiești trebuie să fie altfel?
            • +1 (3 voturi)    
              rationament (Joi, 4 mai 2017, 15:37)

              busta [anonim] i-a raspuns lui Harald

              Ignorand partea cu alcoolemia pe sosea (aici sunt de acord cu dvstra), un simplu vaccin nu te protejeaza in totalitate. Virusii pot evolua. De-asta practic e si ineficient vaccinul antigripal.

              Presupunand ca unul din copii nevaccinati intra in contact cu virusul si dezvolta apoi o forma evoluata agravata, e posibil ca imunizarea sa fi fost facuta degeaba pt. ceilalti.
              • +4 (6 voturi)    
                Nici nu știi câtă dreptate ai :) (Joi, 4 mai 2017, 16:26)

                Harald [utilizator] i-a raspuns lui busta

                Exact conform scenariului tău, vaccinarea s-ar putea dovedi inutilă.

                Tocmai pentru că nu te protejează în totalitate, tocmai pentru că virușii evoluează, tocmai pentru că oricând poți ajunge în contact cu persoane nevaccinate.

                Exact de asta nu trebuie impusă. Trebuie să fie disponibilă, dar nu obligatorie.
            • -3 (5 voturi)    
              MMR (Joi, 4 mai 2017, 15:59)

              CzCa [utilizator] i-a raspuns lui Harald

              Vaccinul nu protejează 100% ci aproape (How Well Does the MMR Vaccine Work? - https://www.cdc.gov/vaccines/vpd/mmr/public/index.html ) Fiecare sursă de infecție crește șansele ca pentru unii dintre cei vaccinați vaccinul să nu funcționeze. Cu fiecare individ infectat crește și probabilitatea, oricât de mică, ca virusul să dezvolte o mutație care să reducă și mai mult eficacitatea vaccinului. Va lucra și selecția naturală pentru a susține acele mutații care sunt o adaptare la vaccin. Pe scurt, vaccinarea individului reduce dar nu elimină complet riscul de infecție, vaccinarea întregii comunități îl duce și mai departe la limită de zero.

              Când te duci într-o excursie la Paris, sau în Africa Centrală, îți asumi alte riscuri decât atunci când îți trimiți copilul la școală. Iar școala face tot posibilul să îți promită și ofere un mediu sigur, inclusiv din punct de vedere al igienei și sănătății publice (cât de mult reușește e altă discuție, dar măcar intenția e declarată și prescrisă de norme).

              Și interdicția de a conduce sub influență este o limitare a unor drepturi și libertăți individuale. Vorba veche e că libertatea (și drepturile) mele se termină acolo unde încep ale tale, și da, este o chestiune de dezbatere, decizie și interpretare publică. În cazul de mai sus, societatea a considerat că poate limita libertatea de mișcare + dreptul la a bea ce și cât am chef în contrapartidă cu riscul la dreptul la viață al altuia.

              Dacă în discuția de față în talere ar fi dreptul la viață al celui nevaccinat pentru că există o șansă oricât de mică ca vaccinul să fie letal, în balanță cu viața celui vaccinat și totuși expus de către celălalt unui risc cuantificabil (de deces, btw), balanța ar fi morbid de simplă. Nu este, și de aceea cred că exemplul alcool la volan e mai puțin manipulator decât cel al avortului:).

              PS. Nu susțin integral articolul, e destulă blăniță de troll, am vrut doar să spun că ideea de ”sănătate publică” nu poate să plece din această dezbatere.
              • +3 (3 voturi)    
                precedent periculos (Joi, 4 mai 2017, 21:38)

                Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui CzCa

                pe care se pare ca putini il inteleg...
                "ideea de sănătate publică nu poate să plece din această dezbatere"... pai atunci hai sa aducem in dezbatere si ideea de "morala publica".... de "bunastare publica"... etc. ...
              • +2 (2 voturi)    
                Integritatea fizică vs ”drepturi” tehnologice (Joi, 4 mai 2017, 22:17)

                Harald [utilizator] i-a raspuns lui CzCa

                Paralela între avort și vaccin se bazează pe faptul că ambele au legătură cu integritatea fizică a persoanei. Persoana dispune de corpul ei, e un drept natural pe care tu n-ai dreptul să i-l restrângi.

                Dreptul de a conduce mașina e cu totul altceva, individul nu se naște cu un asemenea drept. Este un drept ”inventat” printr-o convenție, în urmă cu 100 de ani nu exista, iar peste 100 de ani s-ar putea să nu mai existe.
                • 0 (4 voturi)    
                  comentariu (Vineri, 5 mai 2017, 16:01)

                  vera [anonim] i-a raspuns lui Harald

                  Femeia dispune de propriul trup in cazul avortului, dar nu poate dispune de trupul copilului in cazul avortului. Nu are drept de viata si de moarte asupra altei fiinte umane. Chiar si Dumnezeu o consemneaza in cele 10 porunci
                  • 0 (0 voturi)    
                    Copilul devine ființă doar când respiră singur (Duminică, 7 mai 2017, 1:52)

                    Harald [utilizator] i-a raspuns lui vera

                    Există un motiv pentru care s-a fixat limita de timp pentru avort acolo unde s-a fixat. Înainte de acea limită, copilul nu supraviețuiește, deci nu e ființă. Nici juridic și nici biologic.

                    Relația cu Dumnezeu ține conștiința fiecăruia, nu devii tu stăpână pe corpul altei femei invocându-l pe Dumnezeu. Dacă vrei să trăiești într-o teocrație, se mai găsesc câteva la est de Mediterana.
  • -1 (19 voturi)    
    excelent (Miercuri, 3 mai 2017, 14:23)

    titi_rulment [utilizator]

    Pacat ca spalatii pe creier n-o sa inteleaga nimic..
    • +3 (11 voturi)    
      Evident... (Miercuri, 3 mai 2017, 20:28)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui titi_rulment

      ...ca tu n-ai inteles nimic.
  • +5 (13 voturi)    
    Manipulare grosolana (Miercuri, 3 mai 2017, 16:02)

    ACP [utilizator]

    prin faptul ca e mentionat Dragnea, un condamnat penal definitiv, in povestea asta. Adica asta e rau si nu doreste obligativitatea vaccinarii astfel se poate deduce ca vaccinarea e buna...
    • -1 (11 voturi)    
      Olivia Steer a fost vaccinata ? (Miercuri, 3 mai 2017, 16:22)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ACP

      de aceea are aceste Comentarii ? adica la ea a avut efecte adverse ?
      • +4 (12 voturi)    
        Mai mult ca sigur da (Miercuri, 3 mai 2017, 21:58)

        provest [anonim] i-a raspuns lui un domn

        Si si-a vaccinat si copiii - a spus prin nu-stiu-ce-emisiune TV.
        Dar considera ca are o "lupta" de dus...
        Probabil ca si Dragnea se vaccineaza riguros ori de cate ori iese din tara - se tot plimba prin tari tropicale, nu? - si fii-su si nevasta si tot neamul.
        :)
        Ce scos oamenii astia pe gura si ce fac pentru a-si asigura familiile sunt 2 lucruri somplet diferite.
        Prostii le multiplica propaganda si nevinovatii mor.
        • +6 (10 voturi)    
          cred ca Olivia Steer e din categoria oamenilor.. (Joi, 4 mai 2017, 14:21)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui provest

          ..care se vaccineaza si isi vaccineaza copii informat (adica au studiat prospectele vaccinurilor, au vorbit cu specialistii si apoi au luat decizia pe care au considerat-o ei corecta).

          Asta deranjeaza pe multi oameni azi: omul informat.
          Oamenii azi citesc un articol intr-un ziar (sub mediocru articolul, ca cel de mai sus) si gata, ei stiu tot, au gasit vinovatul pentru toate necazurile medicale, politice, sportive, economice, educative etc. din aceasta tara!

          Nu intelege nimeni ca medicul care a inventat vaccinul s-a inspirat din metodele medicale "babesti" si "medievale" pentru imunizare la varicela(varsat de vant) si are legatura cu vacile afectate de acelasi virus - apropos, dina cest motiv i se si spune vaccin, deoarece sursa de inspiratie o constituie o boala prezenta la vaci! Termenul corect medical este imunizare!

          Toata lumea crede ca inventeaza roata, sau ca daca reinventeaza roata demonstreaza ceva!

          Eu va sfatuiesc sa fiti mai rationali si mai atenti la contributiile pe care le aduceti in spatiul public, si sa nu mai luati orice informare de buna, fara sa incercati sa va si indoiti de informatia primita!
          • -4 (8 voturi)    
            Wow (Joi, 4 mai 2017, 17:58)

            tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui akillies

            Foarte frumos compus comentariul dar de fapt nu ai spus nimic ! "Olivia Steer s-a informat si si-a vaccinat copiii ... cu toate astea acum bate campii ca vaccinurile nu sunt bune"

            In esenta tu spui ca regimul vegan e cel mai bun in timp ce molfai la un hamburger.
  • -4 (8 voturi)    
    Eu le-aș pune doar o întrebare (Miercuri, 3 mai 2017, 17:45)

    Leul in iarna [utilizator]

    lui Dragnea și lui Steer... Dacă îi mușcă un câine TURBAT ce fac?
    • +7 (9 voturi)    
      Nu se vaccinează antirabic ÎNAINTE (Joi, 4 mai 2017, 1:00)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

      de a fi mușcați de câine. Numai după, adică atunci când riscul este real, nu doar teoretic.

      Numai la câini se face vaccin antirabic anual obligatoriu, la oameni nu. Tocmai fiindcă pe câine nu-l întreabă nimeni dacă e de-acord sau nu.
    • +2 (4 voturi)    
      exemplul tipic de om neinformat! (Joi, 4 mai 2017, 14:24)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

      ce treaba are rabia cu rujeola?!?
      sunt doi virusi total diferiti cu comportamente diferite si tratamente diferite!
      plus ca mai intai de toate faci anti-tetanos la o muscatura de caine, si mai putin anti-rabic - mai ales daca cainele are toate tratamentele la zi (printre care si anti-rabic)!
      • 0 (4 voturi)    
        Discuția care se poartă (Joi, 4 mai 2017, 16:22)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        zilele acestea în societate nu este numai în legătură cu vaccinarea împotriva rujeolei, ci ÎMPOTRIVA VACCINĂRII ÎN GENERAL!
    • +1 (3 voturi)    
      N-ai inteles nimic! (Vineri, 5 mai 2017, 20:16)

      un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

      Abordarea Olivie este ca rujeola nu exista, bolile infectioase sunt periculoase doar pentru oamnii cu suflet rau, care nu maninca mamaliga vartoasa!

      La fel, "cainele, turbat sau nu, stie sufletul omului, nu musca decat pe cei rai!"

      Deci, faptul ca ai fost muscat de caine te demasca a fi un om rau! Pe Olivia si Dracnea nu-i musca niciodat cainii, nu-i ataca virusii, asa ca nu au nevoie de vaccinuri!

      Care vaccinuri sunt o inventie de-a lui Big Pharam ca sa ne ia banii sau ca sa ne omoare, sa reduc populatia globului!
  • +3 (3 voturi)    
    Din pacte jurnalismul e pentru toata lumea :( (Vineri, 5 mai 2017, 16:25)

    Catalin [anonim]

    Nu sunt nici pro nici anti vaccinare deci cred ca sunt usor detasat de subiect si pot sa analizez si avantajele si dezavantalele vaccinarii dar sa spui
    :"Dar un lucru a-nvatat din cartea lui: se moare fara vaccinare. Si mai mult contaminezi nevinovatii, omori nevinovatii. Esti criminal. " mi se pare ca esti un om tare prost, prea prost sa fii lasat sa publici un articol pe un asemenea site. Din pacate nu stiu cine esti si nici nu vreau dar problema e ca nimeni nu verifica articolele acestea inainte sa fie postate. Pe principiu acesta un om purtator de gripa care poate transmite boala unui alt om slabit din cine stie ce motive si moare de gripa sau complicatiile acesteia e criminal. Foarte bine gandit. :(((((
  • +1 (1 vot)    
    prostii stau in bula lor (Duminică, 7 mai 2017, 13:18)

    Francisc 1 [utilizator]

    au existat dintotdeauna si probabil vor mai fi multa vreme de acum incolo.E mai usor sa " stii tu mai bine" decat sa pui mana sa te informezi cu adevarat.Nu are leac boala lor , decat daca se inbolnavesc de boala pe care o nega si nu se vaccineza , atunci " doctorii sunt de vina!".


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi