Casa romaneasca de trailere Good Hands este recunoscuta in shortlist-ul international al Golden Trailer Awards, cea mai prestigioasa competitie la nivel mondial a companiilor care produc materiale audio-vizuale pentru campanii de film.

Aceasta nu este prima reusita pe plan international, intrucat in 2013 posterul de festival pentru "Domestic", filmul lui Adrian Sitaru, a fost nominalizat la categoria "Most Original Poster", concurand cu Argo, Dredd si Texas Chainsaw 3D.

Good Hands este o casa de trailere, unica in Estul Europei. Infiintata de doua perechi de maini cu un arsenal de experienta in film si publicitate, Good Hands s-a lansat oficial ca entitate europeana in noiembrie anul trecut la Eave Film Marketing Workshop din cadrul European Audiovisual Entrepreneurs.

Pana aici au trecut insa 6 ani in care s-a lucrat la peste 40 de filme, alcatuind un portofoliu cu zeci de trailere create pentru pietele locale si internationale (America de Nord , Rusia, Asia, Cehia, Slovacia, Ucraina si Ungaria ).

Vlad Mihai, Art Director Good Hands :

"Recunoasterea de catre Golden Trailer Awards e un salut prietenos binevenit, pentru ca muncim de ceva timp in domeniul marketingului de film, si vine ca o intarire a faptului ca suntem pe drumul cel bun, pentru noi, dar si ca o confirmare fata de jucatorii din piata internationala ca ne miscam bine."

Liviu Neagoe, Creative Partner Good Hands :

" Pe fondul recunoasterii internationale a cinematografiei romanesti, invitatia este cu atat mai magulitoare cu cat in portofoliul nostru se afla predominant filme realizate de cineasti romani. In lumina ultimelor evenimente, cred ca este un nou semnal dat celor din industrie si forurilor guvernamentale romanesti: marketingul de film nu se face in grupul de montaj, iar institutiile menite sa sustina filmul romanesc trebuie sa gaseasca rapid modalitati prin care sa dezvolte productia si distributia, dar si pr-ul / marketingul."