VIDEO Traian Basescu: Respectarea termenului 31.12.2011 pentru finalizarea autostrazii Bucuresti-Ploiesti pare misiune imposibila/ E prima proba sa vedem daca ne putem bizui pe constructori romani pentru autostrazi

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 30 august 2011, 13:43 Actualitate | Esenţial

Traian Basescu a vizitat santierul autostrazii Bucuresti-Ploiesti
Foto: Agerpres
Presedintele Traian Basescu a vizitat marti santierul autostrazii Bucuresti-Ploiesti, pentru a verifica stadiul lucrarilor. Seful statului considera ca proiectul "va fi o reusita, chiar daca sunt probleme de incadrare in termen". "Ei (constructorii, n.r.) au o obligatie morala fata de mine sa respecte termenul", a declarat Traian Basescu, apreciind insa ca "in momentul de fata, acest lucru pare o misiune imposibila". Seful statului a sustinut totodata ca realizarea acestui proiect "ar fi prima proba sa vedem daca ne putem bizui pe constructori romani pentru autostrazi".

"Contractele pentru aceasta lucrare s-au semnat in 2007, suntem in 2011. Termenul de terminare a lucrarii ar fi fost in mod normal, dupa ce s-au terminat exproprierile, mai 2012. Cu buna lor vointa, avand in vedere ca au stat pentru exproprieri vreo doi ani, au acceptat decalarea termenului la 31 decembrie 2011, cand s-a suparat putin pe ei doamna Boagiu si a vrut sa le rezilieze contractele, iar de atunci se pare ca s-au accelerat", a explicat presedintele.

"Eu cred ca va fi o reusita, chiar daca au unele probleme de incadrare in termenul de 31 decembrie. Pana la urma ar fi prima proba sa vedem daca ne putem bizui pe constructori romani pentru autostrazi", a spus Basescu.

"Sa va spun evolutia firmelor care se ocupa cu constructia autostrazii. Au fost la inceput un consortiu de trei firme si, fiind trei firme romanesti, pana la urma s-au certat si au rupt constractul cu care se angajase cu statul roman; s-a spart consortiul in trei contracte. Ma rog, treaba romaneasca, au aratat ca mai avem de invatat la capitolul acesta", a mai spus presedintele.

Seful statului a sustinut ca "e treaba ministrului Transporturilor sa discute cu constructorii", dar ca acestia "au o obligatie morala" fata de el sa respecte termenul finalizarii lucrarii.

"Moral, ei toti sunt obligati fata de mine, pentru ca eu am vrut ca si firmele romanesti sa isi creeze istoric de autostrada, sa poata participa la licitatii, sa nu mai lucreze numai sub antepriza doar la firmele straine. Deci au o obligatie morala fata de mine sa respecte termenul de 31 decembrie", a spus presedintele, apreciind insa ca acest lucru "pare in momentul de fata misiune imposibila, dar sa vedem".

Seful statului considera ca lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti nu se pot termina pana la 31 decembrie, "atat timp cat de la centura pana la inelul central de circulatie al Bucurestiului nu s-a lucrat nimic".

"Si nu s-a lucrat pentru ca preturile de expropriere erau la un moment dat extrem de mari. Au gasit proiectantii o solutie, sa se creeze un nod rutier pe centura de pe care sa se faca accesul pe autostrada. Sigur, nu e cea mai buna solutie. Cea mai buna solutie era ca aceasta autostrada sa se opreasca la km 0 al Bucurestiului. Sa speram ca resursele financiare ne vor permite la anul sa se faca exproprierile pe o zona care, dupa cum stiti, are preturi foarte ridicate la terenuri. Pana mai ieri preturile erau si de 1.000 euro/mp", a explicat Basescu.

Potrivit sefului statului, o alta problema in tergiversarea lucrarilor la autostrada Bucuresti-Ploiesti o reprezinta podurile.

In schimb, presedintele a declarat ca cel mai bine arata primul tronson, de la centura Ploiestiului.  "Este cel mai avansat, cred ca se termina in octombrie acum", a spus el.

Presedintele a fost intrebat si de portiunea de la Moara Vlasiei. "Nu. Stiu ce vreti, nu va dau. Vreti sa-i pun cap in cap si sa spun care e mai bun, care e mai rau. Si atunci va intreb: Cine v-a rugat sa puneti intrebarile acestea?", le-a raspuns el jurnalistilor.

"Ce va pot spune este ca, in functie de stadiul lucrarii, era un numar suficient de utilaje pentru ca termenul sa fie respectat. De exemplu, pe primul tronson, unde lucrarea era mult mai avansata, sunt alte operatiuni. Pe penultimul tronson, unde lucrarea pare ramasa in urma, erau categoric suficiente utilaje ca sa prinda timpul din urma. E de vazut insa daca ii va ajuta si natura, ca in noiembrie-decembrie nu prea poti sa mai torni asfalt", a explicat Basescu.

In final, el s-a declarat multumit de cum evolueaza lucrarile, mai ales ca, dupa renegocierea contractului cu Ministerul Transporturilor, constructorii "au concertat necesarul de utilaje care sa permita recuperarea". El s-a mai aratat multumit si de faptul ca aceste lucrari "au creat locuri de munca".



Citeste mai multe despre   























Material sustinut de LIDL

FOTO Incearca reteta saptamanii de la LIDL: Salate de paste

Pastele integrale sunt cea mai buna alegere in materie de paste, daca doresti un pranz satios si totodata nutritiv: sunt bogate in fibre care stimuleaza sistemul digestiv si micsoreaza nivelul colesterolului rau din sange, contin vitamine, minerale si nutrienti esentiali pentru o stare generala buna de sanatate, sunt indicate pentru persoanele care sunt atente la silueta si isi doresc un mai bun control al greutatii, contin antioxidanti si enzime. In combinatie cu sosul de vinete, salata de paste este un pranz excelent, pe care il puteti lua cu voi la birou!​



12363 vizualizari

  • -24 (46 voturi)    
    Vizita de lucru (Marţi, 30 august 2011, 13:53)

    Ioan [anonim]

    "pentru a verifica stadiul lucrarilor"
    In ce calitate?
    • +26 (40 voturi)    
      Daca (Marţi, 30 august 2011, 14:03)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Ioan

      Daca ar fi dat sanctiuni, ai fi putut intreba "IN CE CALITATE?", insa cred ca orice roman are dreptul sa verifice cum se cheltuie banul public. Cred ca si eu, si tu si, mai ales, bucurestenii suntem foarte interesati de stadiul lucrarilor si am sta in fiecare zi pe capul constructorilor sa se incadreze in termene. Doar ca noi nu avem puterea si notorietatea de a indrepta reflectorul opiniei publice asupra acestei lucrari, a acestui contract. Salut, insa, pe oricine o face. Nu poate decat ajuta la bunul mers al lucrurilor.
      • -5 (17 voturi)    
        putere personalizata, tara fara institutii (Marţi, 30 august 2011, 15:15)

        constant [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        constructorii au " obligatia morala fata de mine" fata de voda

        e inca un argument ca tara nu are institutii eficiente care sa sanctioneze intarzieri, probleme, etc

        Basescu trebuie s-o lase mai moale cu tipul asta de putere personalizata, chiar daca cei doi uslasi, Mickey Mouse si Chucky sunt niste maimutoi
        • -10 (16 voturi)    
          demagog (Marţi, 30 august 2011, 16:15)

          Kraftwerk [anonim] i-a raspuns lui constant

          Pentru Basescu orice stradutza pare o misiune imposibila. Insa stoarcerea muntilor de aur, nu e deloc o misiune imposibila. La fel si castigarea alegerilor. In rest ! Sa traiti bine.....aaaa nu voi....ei ! Pentru voi....sa traiti prost !
          • +1 (5 voturi)    
            ce alegeri (Marţi, 30 august 2011, 17:15)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Kraftwerk

            mai vrea sa castige ? dupa stiinta mea nu mai candideaza !
            • -5 (9 voturi)    
              te-ai gandit (Marţi, 30 august 2011, 17:49)

              Kraftwerk [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

              ca poate m-am referit la alegerile trecute ? Am precizat cumva care alegeri ?
              Sa traiesti la fel de bine !
        • +8 (14 voturi)    
          De acord (Marţi, 30 august 2011, 17:04)

          CezarN [utilizator] i-a raspuns lui constant

          "putere personalizata, tara fara institutii " De acord,

          "constructorii au " obligatia morala fata de mine", fata de voda" de acord, este modul lui de a da cu nuca in perete.
          Insa, daca ne aducem aminte ca Basescu a fost cel care a promovat asfaltatorii romani in licitatii, ptr spaga, vor spune unii, pentru a capata experienta, vor spune altii, eu spun ca pentru ambele, si daca ne uitam ca acuma unii dintre ei au inceput sa castige licitatii in afara Romaniei pe baza CV-ului facut in tara, parca-parca presedintele ar avea dreptul moral sa le bata obrazul asfaltatorilor romani.

          "tara nu are institutii eficiente care sa sanctioneze intarzieri, probleme, etc" de acord

          Dar....
          Pentru a functiona pe baza de institutii, nu de personalitati "binevoitoare", Romania ar mai avea nevoie de cateva zeci de mii bune de judecatori, de cesemisti, de procurori, de politisti, de inspectori cu constiinta, cu drag de meserie si cu vointa de a aplica legea si care, toti, sa se intample sa functioneze in acelsi timp, in aceeasi perioada. Iar inexistenta lor nu i se datoreaza nici pe departe presedintelui cat modului nostru balcanic de a gandi si actiona atunci cand ajungem cu painea si cutitul in mana:gasti, nepotism, capatuiala, furt, trafic de influenta, construit biserici, spalat pacate, linistit constiinta.
          Mai mult chiar, as putea spune ca si o parte din cei putini pe care ii avem in prezent in functie sunt acolo tocmai datorita [contra]presiunilor exercitate de Basescu pentru a le asigura independenta de influenta politica, de retele gen Voicu.

          Deci, mai e mult pana departe, iar pana atunci (probabil cateva generatii daca va fi pace), pana cand si statul roman se va baza pe institutii si functionarea lor, nu pe pixul vreunui Vanghelie, sau Oprisan, sau Udrea cred ca este oportun sa sprijinim efortul oricarei personalitati publice de a misca lucrurile in directia cea buna.
      • -6 (10 voturi)    
        Explicatia este puerila Cezare! (Marţi, 30 august 2011, 16:16)

        jkrbv [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        Presedintele nu are in atributii vizite pe santiere... Cel mult poate sa faca lobby pentru anumite proiecte. Astfel de vizite submineaza autoritatea ministrului transporturilor si pe cea a primului ministru.

        Formarea oamenilor politici din RO are la baza UTC-ul si scoala de partid, asa ca nu puteau sa aiba alte modele de comportament decat cel comunist. Va mai dura ceva timp pana va exista o altfel de cultura politica.

        Pro sau Contra Basescu, cu totii ar trebui sa cumpanim comportamentul lui in ultima vreme si in special favoritismele pentru RMGC.
        • -7 (9 voturi)    
          Legea lui Base' privind lucrul la autostrazi (Marţi, 30 august 2011, 16:56)

          Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui jkrbv

          "Taria lobby-ului este direct proportionala cu sfortza schpagii la patrat !"

          Legea lui Base' pentru lucrul la autostrazi

          Marele conductor a ticluit acesta lege studind lungit in cada, precum Arhimede.

          "Patria si Dreptul Meu !"
          .
        • -3 (9 voturi)    
          asa e bai portocaliule! (Marţi, 30 august 2011, 17:53)

          Marian [anonim] i-a raspuns lui jkrbv

          Da, ma, el are doar la salarii si pensii si la vietile romanilor! Le-a redus pe toate (da, si vietile) agaricius asta!
        • -6 (8 voturi)    
          ha! (Marţi, 30 august 2011, 18:05)

          rider [anonim] i-a raspuns lui jkrbv

          "Astfel de vizite submineaza autoritatea ministrului transporturilor si pe cea a primului ministru."

          care autoritate a ministrului transporturilor in fata lui Base?
          care autoritate a primului ministru in fata lui Base?
    • -17 (31 voturi)    
      garant al spagii (Marţi, 30 august 2011, 14:05)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Ioan

      Mă întreb dacă „obligația morală” pe care o au constructorii față de dl președinte este trecută printre clauzele contractuale.
      • 0 (14 voturi)    
        Ramai cum esti. (Marţi, 30 august 2011, 14:27)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        De ceva timp te tot intrebi,dar nu gasesti raspuns la intrebari.Cred ca punand mana sa muncesti vei afla raspuns la majoritatea intrebarilor tale.
      • +6 (8 voturi)    
        calomnie sau tainuire? (Marţi, 30 august 2011, 16:07)

        bula [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        nu scapi de intrebarea asta mazeto! Daca stii cu probe si nu denunti esti tainuitor, daca doar dai din gura esti calomniator! sau esti doar postac rosu?
    • +9 (23 voturi)    
      Raspuns (Marţi, 30 august 2011, 14:09)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Ioan

      http://ro.wikipedia.org/wiki/Traian_B%C4%83sescu

      "Traian Băsescu este un politician român, actualul președinte al României."

      :)))
      • -5 (7 voturi)    
        si scrie acolo de obligatii morale? (Marţi, 30 august 2011, 16:55)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

        ale patronilor fata de el? Daca se ocupa el de drumuri, de sanatate, de educatie ... de ce mai avem ministere? eu propun desfiintarea guvernului si inlocuirea lor cu comiisii prezidentiale
      • -2 (2 voturi)    
        As fi preferat sa scrie despre el ca este om (Miercuri, 31 august 2011, 8:09)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

        As fi preferat sa scrie despre el ca este in primul rand om, insa politcienii sunt o specie aparte.

        Doar faptul ca noi suntem "politically correct" - previne discriminarea lor.

        Este interesant ca in Romania - specia respectiva are o subspecie endemica - politrukul, care se nu este deloc pe cale de disparitie si care ne mananca zilele.

        "Patria si Dreptul Meu !"
        .
    • -13 (29 voturi)    
      mafalda (Marţi, 30 august 2011, 14:12)

      zidaru' [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      ...in calitate de promitent celor pentru care trebuie sa ,,deconteze'' pana la urma...ca, de a primit si pana la urma trebuie sa si platesti. Nimic nu-i gratis in lumea asta!
      A iesit la impartit ,,mesaje'' (ieri Rosia Montana, azi autostrada B-P, maine mai vedem..).
      Se apropie campania electorala pentru anul viitor si trebuie ,,dirijat'' si ,,garantat'' programul national de investitii. Le arata el cum se castiga alegerile!!!!
      A terminat cu celelalte, acum le are pe astea!
      In ce tara traim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • +3 (5 voturi)    
        In ce tara traim? (Marţi, 30 august 2011, 16:47)

        Bug [anonim] i-a raspuns lui zidaru'

        Daca nu stiti, uitati-va in oglinda!
    • +9 (21 voturi)    
      oare ? (Marţi, 30 august 2011, 14:29)

      miluch [utilizator] i-a raspuns lui Ioan

      @Ioan: Daca in locul lui Basescu ar fi fost Adrian Nastase ai mai fi comentat asa ? Care ar fi fost diferenta ?! Una majora in mintea ta probabil: aia ar fi lucrat 24 ore pe zi, s-ar fi asfaltat nonstop etc etc, nu-i asa ?
      Pe tine ce te intereseaza mai mult: cine se duce sa vada lucrarile alea sau sa le vedem odata terminate ?
      • -6 (8 voturi)    
        Adrian Nastase era seful executivului (Marţi, 30 august 2011, 16:07)

        Rasmus [utilizator] i-a raspuns lui miluch

        ...
    • +1 (17 voturi)    
      De sef de stat (Marţi, 30 august 2011, 14:30)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      In calitate de sef de stat
    • +2 (12 voturi)    
      raspuns (Marţi, 30 august 2011, 15:29)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      In calitate de sef al tarii!
      In calitatea in care nu o sa ajunga maimutoi de antonesti si pontosii dragi tie!
  • +11 (31 voturi)    
    in caliatet de presedinte comunistule... (Marţi, 30 august 2011, 14:01)

    andi [anonim]

    usl=pcr..
    • -5 (31 voturi)    
      numai Ceausescu (Marţi, 30 august 2011, 14:34)

      ploiesteanu [anonim] i-a raspuns lui andi

      facea vizite de lucru. Un primar, un ministru al transporturilor da. Ce cauta insa Basescu? Eu insa cred ca Presedintele este in campanie de recoltare fonduri. De la Gabriel are promisiuni ferme, Base a facut tot ce putea face, s-a dus pe teren, a mobilizat oamenii. Acum le atrage atentia lui Umbrarescu, Besciu si Casuneanu "sa vedem daca ne putem bizui pe constructori romani pentru autostrazi", care e tot o invitatie voalata la cotizare.
    • 0 (14 voturi)    
      esti hazliu!!! (Marţi, 30 august 2011, 14:35)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui andi

      este hazlie aceasta alaturare caci din nefericire toti au supt la sanul PCR... Cu un pic de lectura asupra regimului comunist si mai ales asupra serviciilor secrete vei vedea cate lucruri trebuiau sa fie indeplinite de o persoana pt a accede in functie de sef de agentie in Occident.. auch! Stii cine a fost seful?.. se numeste Traian Basescu
    • -5 (17 voturi)    
      lol (Marţi, 30 august 2011, 14:45)

      me [anonim] i-a raspuns lui andi

      zici ca usl - pcr...
      da basescu un ce partid a fost mai omule?
      pe langa asta taiatul panglicilor si vizitele de lucru sunt practici clar comuniste.
    • -5 (11 voturi)    
      probabil ca esti prea tanar ca sa stii (Marţi, 30 august 2011, 14:59)

      marius [anonim] i-a raspuns lui andi

      dar ceausescu, "cel mai cu comunism in vena" (ca sa intelegi si tu) facea in fiecare zi vizite de lucru pe santierele tarii.
      ieri baselu a fost la rosia montana. astazi a fost pe santierul autostrazii.

      vezi cumva paralela? vezi cumva ironia?

      PS: stii cumva ce este aceea o paralela sau o ironie?
    • -5 (5 voturi)    
      eu zic sa te uiti (Marţi, 30 august 2011, 18:14)

      rider [anonim] i-a raspuns lui andi

      si in ograda ta, inainte sa faci afirmatii de genu:
      usl=pcr. Pai pdl= ce? democratie? hai mai lasa-ma
  • -5 (27 voturi)    
    despre inca o vizita (Marţi, 30 august 2011, 14:12)

    sebi [anonim]

    TB ne ofera din nou o mostra de populis ieftin, dupa cea de ieri de la Rosia Montana.
    Acest asazis presedinte jucator (mediocru si care nu prinde niciodata echipa deoarece nu stie sa joace in echipa sau macar sa se foloseasca de echipa - coechipieri) vine sa ne povesteasca despre lasitatea oamenior politici, despre autostrazi, termene, obligatii morale si alte povesti pe care nu a fost in stare niciodata sa le inteleaga ci doar sa se contrazica pe acelasi subiect. Nu trebuie sa dau exemple. In lunga lui cariera politica (o includ si pe cea de dinainte de '89) sunt cu duiumul.
    Asta in timp ce politica externa, care chiar ii este in "fisa postului", este in agonie, "jucatorul" face vizite aiurea si da indicatii.
    Asa ne trebuie.
    • +6 (18 voturi)    
      nu le intelegi (Marţi, 30 august 2011, 15:04)

      nico [anonim] i-a raspuns lui sebi

      nu le intelegi pe astea in politica, mai ales cea romaneasca, asa ca apuca-te si comenteaza alte chestii. Base este singurul care vrea sa faca ceva, dupa 15 ani de Iliesti, Bomboneli, alti Esti si asa mai departe, care stii si tu ce s-a intamplat in timpul lor (desigur, am aflat dupa). La RM nu intelegi ca in primul rand trebuie o caruta de bani sa se dreaga situatia de pana acuma (de pe vremea lui Ilici, Vaca si Bombo) si apoi discutam de mediu, cum facem sa fim total verzi si asa mai departe. Cine da banii astia ? Numai cineva care urmeaza sa exploateze ce a mai ramas. Crezi ca daca ar fi minele astea in Germania sau Suedia ar sta pur si simplu asa, pt ca nu este o tehnica tip farmacie sa se extraga ? Mai intreaba pe altii care au fost pe acolo. La ei nu se duce seful statului sau PM pe santiere pt ca firmele isi fac treaba (aprox, dar in comparatie mult mai bine). Dar la noi ? Daca nu s-ar duce nimeni sa controleze ce ar fi ? Apoi, ai vrea ca tot timpul sa lucram autostrazi numai sub firme straine (nu zic unele cu renume) care care numai ne (...) ?
      • -4 (6 voturi)    
        economia de piata (Marţi, 30 august 2011, 15:12)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui nico

        pt ca tot trimiti lumea sa comenteze altele daca nu se pricep te trimit si eu sa comentezi altele daca nu pricepi economie: suntem intr-o economie de piata iar firmele romanesti sunt in concurenta directa cu cele straine.. castiga cine este cel mai bun.. problema celor straine este ca nu prea le stiu cu datul spagii si atunci se prefera casunenii si altii ca ei mai ales ca ce fac ei trebuie reparat iar si iar ( deci spagi si iar spagi)...
        • +5 (5 voturi)    
          mai las-o balta (Marţi, 30 august 2011, 15:30)

          nico [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

          uite, chestia sta cu firmele straine "perfecte", care "trebuie, saracele" sa faca jonglerii pe sub masa, mai las-o balta ! nu vezi cum obtine Siemens contracte prin lume (uneori se mai afla), sau firmele de tehnologie (ca sa nu spun militare), gen Airbus, Boeing, englezesti, etc. hai las-o ! Vrei sa spui ca schema Ponzi a inventat-o nea Ilie, sau ca mafia s-a nascut in Voluntari, sau ca ce vrei tu (criza asta mondiala au facut-o baietii nostri destepti, etc). Aaa, e mai vopsit gardul, sistemul juridic e mai eficient si nu asa dependent. Dar in rest ... mai vorbeste cu cine a mai stat pe afara mai mult de 5 ani si a trecut prin boom-and-bust si ai sa vezi cum e si cat de "libara" este lumea. Cu cat creste miza, cu atat e o problema cu aceasta "libertate"
          • -3 (5 voturi)    
            cred.. (Marţi, 30 august 2011, 16:20)

            catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui nico

            cred ca stai mult prin tarile latine ... da!! firmele dau atentii puternicilor din tarile mai "bananiere" si asta pt ca mereu exista unii ca tine care aduc ca argument: dar si altii o fac:.. acum e greu sa ii iei apoararea lui base fara acest argument: daca era cinstit aveai cu ce.. asa!.. comparatia te mai salveaza
            • +6 (8 voturi)    
              nu le intelegi (Marţi, 30 august 2011, 16:54)

              nico [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

              uite, fara chestii la persoana, tu crezi ca in Vest proiecte (adica afaceri) de sute de milioane de euro sunt curate ca lacrima ? chiar crezi in asta, cand vezi cu cat creste brusc suma de campanie a lui x sau y ? (sume astronomice de altfle, care sfideaza criza si tot ce mai e). chiar crezi ca aia de dau banii astia sunt prosti asa ca sa numai sa dea ? nu vezi diferenta intre o suma de 3-4 zerouri in euro, unde este concurenta, ok, totul e ca la carte si cele care incep cu 6-7-8 zerouri, unde sunt alte "legi" ? pot sa-ti dau cate vrei ex de chestii de astea incepand cu Austria pana in Suedia o lasam cu Italia si Spania, ca nu merita sa ne pierdem timpul, acolo e clar ca "legile" se aplica si pt mai putin de 6 zerouri). astea nu sunt bancuri, ci "proiecte" bine facute. ai mers pe autostrazi prin Austria, Germania, sa vezi cat se merge la 1 banda ? dupa 2-3 ani crapa, ei ? si noi mai suntem si romani. N-am de ce sa ii iau apararea lui Base, pt ca tipul se desprinde din peisajul politic national cu cativa metri, prin ce face si spune. Ce vrei sa faca: sa puna el judecatori, sa-i trimita pe cine nu ne place la gherla, sa faca bani, ei asta catalin_mattei nu prea se poate in democratie. In democratie este mare lucru daca spui lucrurilor pe nume si mai pui o piedica ticalosilor notorii. Aa, ca mai rade el asa gagait, sau mai spune cate un ba, sau se uita spanci, ei atunci ai nevoie de un presedinte perfect. ma tem ca nu exista pe planeta, sau in sistemul nostru solr, cel putin.
      • -5 (7 voturi)    
        bine ca intelegi tu (Marţi, 30 august 2011, 16:10)

        sebi [anonim] i-a raspuns lui nico

        Bine ca intelegi tu. In citeva rinduri este greu sa-i expilci unuia ca tine, cu ochelari portocalii, cine-i Basescu si de ce este in stare. Sau mai bine zis de neputintele lui.
        El oricum vea de facut alta treaba. Nu asta cu RM sau autostrazi sau masinatiuni in spatele partidelor.
        Era bine sa fi stat mult de vorba cu sefi de stat importanti. Poate s-ar fi legat ceva de capul lui.
        Povestile cu Boc, Udrea, Pogea, si alte panarame uite unde ne-au adus.
        • +3 (5 voturi)    
          presedinte utopic (Marţi, 30 august 2011, 18:26)

          nico [anonim] i-a raspuns lui sebi

          uite sebi, fara chestii portocalii sau cu/fara ochelari. La fel poate spune orice despre tine, daca vrei. Daca tu crezi ca in RO, in dezastrul economic in care se afla cu disparitatea asta intre ce se produce la privat si cat tb sa cheltuie statul cu de toate, intre vrasoavele astea gen PSD ca e partidul celor multi si drepturile in domeniul muncii aproape inexistente ale celor multi de la privat (nu stat, ca acolo sa avem pardon), intre brasoavele celor cica de dreapta, PNL, si marirea sectorului de stat in vremea lui Moli, intre lideri ca Poanta, Crinut, care pot spune orice, numai de unde iau banii nu spun, deci daca tu crezi ca in acest peisaj presedintele poate sa se ocupe numai relatii internationale, apoi, ce sa zic. Mai mult, Base i-a tras-o cand a fost cazul si lui Sarko, sau cui se mai gaseste sa ne mai ceara sa-i pupam mana (vezi vecinul de la estul). Adica ce ai vrea tu sa faca presedintele absolut in RO si apoi cum il clonam pe ala ?
          • -3 (5 voturi)    
            despre presedinte utopic (Marţi, 30 august 2011, 22:08)

            sebi [anonim] i-a raspuns lui nico

            O clarificare. Nu sunt membru al niciunui partid. Incerc insa sa ma detasez, cit se poate, in limita informatiilor pe care le pot asimila eu. Repet. pe care le trec prin filtrul meu. Atit din presa favorabila cit si din cea ostila puterii. Precum si din reviste si ziare straine la care am acces. Adica sa le pot citi eu. Nu sa mi le rastalmaceasca A3 sau B1 TV.
            Spun cu certitudine ca TB nu se ridica la nivelul functiei lui. Nu stiu daca Geoana era mai activ. Pentru ca nu l-am vazut in aceasta postura. Adica nu a fost ales. Dar sunt convins ca oricare dintre cei care au fost contracandidati ai lui TB, repet oricare, ar fi fost mai agreabil si cu rezultate mai bune.
            Si mai benefice pentru Romania.
            LA ULTIMA INTREBARE ti-as raspunde cam asa: eu as vrea ca presedintele tarii sa-si faca treaba de PRESEDINTE. Nu de prim-ministru si de manevrator de butoane. TB a devenit specialist in munca altora iar intr-a lui este CORIJENT.
            Datoria mea, precum si a ta, este sa ii vegehm pe cei de la putere si sa le taxam abuzurile si incompetenta, cind este cazul. Nu sa-i laudam. Putem sa ii laudam , dar foarte rar, pentru rezultate deosebite. Ceea ce nu este cazul in ce-l priveste pe TB.
            Ceea ce spun eu, este valabil pentru cei care nu sunt membri de partid.
            Clar?
            • +4 (6 voturi)    
              nu e clar de loc (Marţi, 30 august 2011, 23:26)

              nico [anonim] i-a raspuns lui sebi

              uite sebi, mai fac o iteratie, fara clar si puneri la punct. Este by default ca toti ne informam cat mai variat ca sa avem cum evalua chestiunea. Acum, nu inteleg ce inseamna agreabil: mai carismatic, mai Vogue, mai mult IQ, mai multe relatii. Pt mine un presedinte inseamna sa tina balanta intre putere si opozitie, intre excrocii politici (Catavencii) si noi ceilalti. Ca e spanchi, cu sau fara suvita, ca mai hahaie sau stiu eu ce n-are absolut nici-o importanta. Ce conteaza este in the end of the day rezultatul a ce face. Ce a facut Ilici, celalat Escu, Bombo, stim. Adica nu ne-au spus odata macar o jumatate de adevar, nu s-au opus la furturile majore, nu au avut nici un plan de cum sa mearga tara asta inainte, economic, adm. Cat priveste relatiile internationale, astea ma lasa rece daca trebuie sa facem numai catel pentru altii. Nimeni nu-i perfect, insa totul este in comparatie. Adica tu compari niste indivizi gen Geoana, Poanta, Crin, Bombo cu BB ? Pai Geoana, Bombo au fost securiti de Stefan Gh, iar Base secusirt capitan de vas. Adica tu crezi ca vasul ala mergea asa ca era unu care-i spunea lui Base ce ordine sa dea si el le dadea si apoi facea din mana ? Te inseli. Au fost (din pacate f. putini) sefi de unitati economice foste socialiste care chiar se pricepeau (vezi Stroe la Dacia, tot general la Secu, dar bun omu). Ei asta-i diferenta. Sa conduci dand din gura sau sa si stii ceva, sa ai stofa. Adica tu crezi ca toate tembeliviziunile astea de-i sar in cap o fac de pomana. Pai asta-i cel mai bun aergument ca omu se opune (macar in parte) la baietii destepti. Mai mult nu mai am timp.
              • -3 (5 voturi)    
                pentru mine este destul de clar (Miercuri, 31 august 2011, 8:47)

                sebi [anonim] i-a raspuns lui nico

                Pentru mine este destul de clar. Nu vreau sa mai discutam in contradictoriu despre marele om de stat TB (parerea ta). Nu vreau sa te fac sa-ti schimbi parerea despre acest om in niciun fel. Nici nu cred ca doresti. Motivele imi scapa. Sunt dezamagit sa vad ca oameni care au condei, scriu logic, deci sunt inteligenti (aici este vorba despre tine) pot sa sustina aproape neconditionat un asemenea individ (aici ma refer la TB). Nu iti doresc succes. Sincer.
                • +2 (4 voturi)    
                  nu sustin neconditionat (Miercuri, 31 august 2011, 9:57)

                  nico [anonim] i-a raspuns lui sebi

                  sebi, nu il sustin neconditionat. Am de ales: intre PC (Poanta - Crin), BB (Basescu - Boc) si nimic. PC il reduc pt ca e mai rau decat nimic. Nimic iarasi nu-i bun pt ca pana la urma tb sa ne mai si facem soarta cu mana noastra (nu altii tot sa ne-o faca, cei de la tara, cei cumparati cu 1 kg de ceva), asa ca ce ramane ? Nu prea avem ce alege, asta-i marea problema. Calculul este la rece si fara hard/hot feelings.
      • -5 (5 voturi)    
        dar (Marţi, 30 august 2011, 18:21)

        rider [anonim] i-a raspuns lui nico

        din 2004, de cand guverneaza el si gasca lui de ce nu s-a terminat ceva pana acuma? aaaaa stiu......nu l-a lasat Tariceanu, apoi psd-isti (pe care tot el i-a adus la guvernare), apoi.... poate Iliescu, poate minerii

        SA-TI FIE RUSINE DINU PATRICIU!!! :)
        • +5 (5 voturi)    
          incerc sa-ti raspund (Marţi, 30 august 2011, 20:31)

          nico [anonim] i-a raspuns lui rider

          uite rider, incerc sa-ti raspund si tie. In lume n-a fost, nu este si nu va fi nimic perfect, iti recomand Milton Friedman - Greed pe youtube. Adica tu crezi ca eu il sustin pe Base (si Boc) pt ca sunt perfecti ? te inseli. O fac numai prin comparatie, adica ce avem de ales ? Ce aveam si ce avem de ales. ? Intre gasca asta cu Poanta si Boboc (PB) si gasca cealalta cu Base si Boc, care au trecut legile pe care le stii, dar care au redresat situatia cat de cat, tu pe cine alegi ca sa-i vina pensia lui bunica (asa cum e) ? Tu crezi in brasoavele astora din PB ca vor da pensii si salarii duble din ce fura astia din BB ? Ai vazut tu undeva in lume sa se dea la toti mai mult, mai ales in perioade de criza ? Sau sa se ia de la unii bogati de o culoare (care anume, ca sunt incolori toti) si sa se dea la saraci ? Daca da, atunci nu mai am nimic de spus.
  • +6 (8 voturi)    
    Misiune imposibila e sa reziste (Marţi, 30 august 2011, 14:50)

    Andy [anonim]

    mai mult de 2 ani autostrada realizata in conditii de hei-rup!
    A1 facuta pe indelete e si in valuri si sparta toata. Deci da.
    Cred ca firma care a realizat E85 ar trebui sa faca si autostrazile, daca isi pastreaza calitatea de acolo.
    • +5 (7 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 30 august 2011, 15:04)

      mosh [anonim] i-a raspuns lui Andy

      Dupa atitia ani, E85 inca se tine bine. Firma este a lui Umbrarescu.
      • +1 (3 voturi)    
        Hmm (Marţi, 30 august 2011, 16:52)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui mosh

        Eu stiam ca firma israeliana Roichman a facut E85-ul.
  • -3 (9 voturi)    
    treaba romaneasca (Marţi, 30 august 2011, 15:03)

    omucu [anonim]

    cum sa zici "treaba romaneasca" la un lucru rau, mai ales in calitate de presedinte. Tocmai a sters pe jos cu propriul popor si voi il laudati aici in continuare. Nu zic ca nu ne gandim toti la fusareli cand zicem despre un lucru ca e treaba romaneasca, dar presedintele pur si simplu NU ARE VOIE sa stearga cu propriul popor pe jos!
    • -2 (6 voturi)    
      Base e cel mai tare (Marţi, 30 august 2011, 15:26)

      victor [anonim] i-a raspuns lui omucu

      pai cum nu are voie ? uite ca se si autodeclara las si hot cand zice ca proiectul Rosia Montana a fost blocat din 1997 si cica el Marele Base ii da drumul acum. Pai de cand e el presedinte ? de ce il face abia acum cand la anu' dispare din viata politica ? Mare smeker el, mari fraieri, noi !
  • +5 (7 voturi)    
    muncitori romani nu, atunci cine ? (Marţi, 30 august 2011, 15:07)

    un cetatean [anonim]

    Daca nu ne putem baza pe muncitorii romani atunci pe cine aducem sa lucreze in locul nostru? Si asa numarul salariatilor e inferior numarului pensionarilor ... daca noi romanii nu lucram cine sa lucrezez in locul nostru. In Romania este mult de lucru la infrastructuri. Toti somerii ar putea fi integrati in aceste proiecte si ar fi castig dublu pentru tara: nu am mai plati somaj oamenilor ca sa stea degeaba si romania s-ar putea transforma vazand cu ochii !
    • +4 (4 voturi)    
      si la bechtel (Marţi, 30 august 2011, 15:51)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui un cetatean

      se lucreaza tot cu forta de munca autohtona. Nu cumva crezi ca vin americani, italienii si turcii sa fac autostrada. Inginerii proiectanti sunt ai lor.
    • -3 (3 voturi)    
      felicitari pt gindire Voicu (Marţi, 30 august 2011, 18:36)

      Lucianmotzul [anonim] i-a raspuns lui un cetatean

      Ai dreptate dar ce sa tot vina alti sa ne fure bani ca tot romanul va lucra el ia smintina si noi zerul,parca hidrocetralele si drumurile le-Au facut alti ,nu trebuie sa mai fim considerati neputinciosi,avem muncitori si popor harnic dar platiti nu furati bani poporului si nu mai luati spagi.avem mineri si putem face noi si exploatari minire ,ce vapoare faceam mai neane Basescule CE MAI FACEM ACUM NIMIC < TE TOT VAITI CU PENSIONARI DAR CE VREI tu MAI ca toti sa moara inainte de a ajunge la pensie ,Sa-ti fie rusine ,dar cred ca nu ai ,problema se rezulva dind de lucru la oameni nu vinzind bogaiile tari .si lua spagi.
  • +1 (7 voturi)    
    Autrostrada (Marţi, 30 august 2011, 16:12)

    Alex [anonim]

    Atata tam tam pentru o autostrada inutila. Banii astia puteau fi directionati unde chiar e nevoie de autostrada.
    Bucuresti - Ploiesti faci pe drumul actual 35 de minute. Pe autostrada o sa se faca 20 de minute.
    Astia 45-50 de km se puteau face acolo unde era nevoie de ei.
    Dupa ce ca nu avem autostrazi ne mai si batem joc de bani construind acolo unde nu e nevoie
  • +4 (6 voturi)    
    Vizite=Ceausescu, astea sunt argumente puerile (Marţi, 30 august 2011, 16:23)

    etre [anonim]

    Dar venind din partea unor iubitori ai celui care a confiscat revolutia romana, in favoarea esalonului secund din PCR/Securitate, presupun ca este un compliment.
  • -2 (8 voturi)    
    Bucuresti, buricul pamantului. (Marţi, 30 august 2011, 16:44)

    gabi [anonim]

    De ce toate autostrazile trebuie sa faca legatura cu bucurestiul? Alte orase importante nu sunt in tara aceasta?
    • +4 (6 voturi)    
      Raspuns (Marţi, 30 august 2011, 17:20)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui gabi

      Pentru ca Bucurestiul produce 25% din PIB.
      • -4 (6 voturi)    
        raspuns (Marţi, 30 august 2011, 17:43)

        ramona [anonim] i-a raspuns lui Alex

        O produce sa spunem 25% din PIB, dar e egal cu 0 asta tinanad cont ca aceste autostrazi leaga Bucurestiul de nimic. Eu cred ca cel mai bine ar fi incepute de la granita cu Vestul si indreptate spre Bucuresti, asa poate ar veni mai multi investitoti straini.
        Oricum e bine pana la urma ca se face ceva in tara asta. Eu oricum prefer sa merg in vest caci in 60 min ies din tara si ma urc pe autostrada si merg incotro imi doresc, mai putin in tara :(
        • +5 (5 voturi)    
          west (Marţi, 30 august 2011, 18:23)

          skyradio [anonim] i-a raspuns lui ramona

          atunci mergi in vest .pentru 60 de minute nu mai pune intrebari inutile.
      • 0 (2 voturi)    
        15% PIB (Marţi, 30 august 2011, 20:20)

        luxian [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Am gasit un articol din 2008 si Bucurestiul avea 15% din PIB. Asta in conditiile in care o gramada de firme au filiale in toata tara, sau productia e in tara, si veniturile se declara acolo.
        Si autostrazile sunt 95% acolo, din astea putine cate sunt.
        In principal s-au facut sa poata merge Bucurestenii la mare si la munte in weekend.
        • 0 (0 voturi)    
          Hmmm (Miercuri, 31 august 2011, 21:15)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui luxian

          Ia link-ul asta si citeste:
          http://www.hotnews.ro/stiri-8791860-.htm?nomobile
          Bucuresti(123,7 mld lei)+Ilfov(14,05 mld)(Populatie:2.231.961 locuitori) pondere PIB estimat 2011=25,8% !!!
          Banat(timis,arad,hunedoara,caras severin) (Populatie:1.940.187 locuitori) pondere 9,95%,Crisana(Cluj,Bihor,salaj,satu mare,maramures,bistrita nasaud) (Populatie:2.737.400 locuitori )11,5...
          In concluzie Bucurestiul cu populatie mai putin de jumatate decat banat+crisana ii depaseste NET la aportul PIB al Romaniei!
    • +1 (5 voturi)    
      Nu sunt (Marţi, 30 august 2011, 17:30)

      kiki [anonim] i-a raspuns lui gabi

      Nu sunt alte orase importante.
  • +3 (5 voturi)    
    faptul ca romanii ar trebui (Marţi, 30 august 2011, 18:17)

    dorel [anonim]

    sa contruiasca autostrazi este totusi bine ... ca sa nu mai platim doar niste intermediari ...
    postacii USListi ar putea sa inteleaga macar acest lucru ..
    • 0 (0 voturi)    
      Hmmm (Miercuri, 31 august 2011, 21:13)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui dorel

      Mda, mai ales cand aceste firme sunt conduse de 'ai nostrii' si sunt cel mai mare sponsor al portocaliilor...actualii cameleoni verzi.
  • -3 (5 voturi)    
    eu as fi gasit 30 firme romanesti (Marţi, 30 august 2011, 18:28)

    cucu [anonim]

    cu 15 km pe bucata si as fi terminat toata autostrada. nu doar 1-2 trebuie sa manince, sint multi ba fara job...
  • 0 (0 voturi)    
    Asfaltare Comarnic-Sacele (Joi, 1 septembrie 2011, 1:46)

    Ionut Deac [anonim]

    Voteaza si tu petitia online pentru asfaltarea DJ102L intre Comarnic si Sacele, pe Valea Doftanei, o alternativa reala la aglomeratia de pe Valea Prahovei.

    http://www.petitieonline.ro/petitie/asfaltare_completa_dj102l_pe_valea_doftanei_intre_campina_sacele_ca_alternativa_viabila_la_dn1_si_dn1a-p58958061.html
  • 0 (0 voturi)    
    NU EXISTA PRESEDINTE PERFECT !!! (Miercuri, 7 septembrie 2011, 18:00)

    NTatiana [anonim]

    e cazul ca romanii sa vina cu picioarele pe pamant! nu mai visati la presedinti de tara perfecti, nu exista pe planeta pamant asa ceva! de fapt nici un om nu e perfect caci altfel am fi toti pe acelasi piedestal cu isus cristos...; uitati primul ministru al irlandei a facut presiuni asupra vaticanului in ceea ce priveste abuzurile sexuale facute de preotii romano-catolici irlandezi asupra credinciosilor minori ( cazuri dezbatute de rapoartele murphy), si ''ingropate'' de autoritatile vaticanului ...si cu ce s-a ales??? cu amenintari din partea vaticanului , respectiv autoritatile vaticanului i se c...ca in cap primului ministru ...nici ''mucii nu si-i dau'' pe ce se spune la adresa lor !!! deci nu depinde de el , el si-a facut datoria, a criticat dar daca alte autoritati judecatoresti nationale si internationale nu se sesizeaza sa faca ceva atunci problema e ''in aer''; deci, romani, uitati pentru totdeauna ca ar putea exista perfectiune in conducerea unui stat, nu exista pe planeta noastra !!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri