Consilierul personal al Ministrului Muncii, dupa ce a asistat la o sinucidere: Daca vrei sa te sinucizi, du-te-n p***a ma-tii si fa-o pe pustii / Mirel Axinte: Comentariile sint prea dure. In astfel de momente reactiile la cald difera de la om la om

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Luni, 29 august 2011, 15:00 Actualitate | Esenţial

Mirel Axinte - Bleen
Foto: Bleen
Mirel Axinte, recent numitul consilier personal al Ministrului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Sebastian Lazaroiu, povesteste intr-o serie de comentarii postate la finalul unui articol de pe site-ul Blogary.ro cum a fost martorul unei sinucideri in gara Predeal. In comentariile sale, Axinte foloseste cuvinte foarte dure la adresa celui care s-ar fi sinucis: "Daca vrei sa te sinucizi, du-te-n p***a ma-tii si fa-o pe pustii, nu intr-un loc public. (...) Salvarea unor asemenea personaje nu e o miza. In cazul sinucigasilor eu as chema Rebu, nu IML-ul". Contactat de HotNews.ro si intrebat daca nu cumva comentariile facute sunt prea dure, Mirel Axinte a declarat: "Aveti dreptate. Comentariile respective sint prea dure indiferent de cine ar fi autorul lor. Insa in astfel de momente reactiile la cald difera de la om la om, reactiile pot fi surprinzatoare chiar si pentru autorul lor."

Mirel Axinte, recent numit consilier personal al Ministrului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Sebastian Lazaroiu, spune ca a fost martorul unei sinucideri in gara din Predeal. Experienta a fost povestita chiar de Mirel Axinte, intr-o serie de comentarii postate la finalul unui articol de pe site-ul Blogary.ro.

Mirel Axinte este cunoscut si sub semnatura "Bleen" pe un blog cu acelasi nume.

"Sinucidere in gara la Predeal, chiar in fata noastra, la 2 m. Noroc ca mi-am dat seama ce face si am apucat sa-i zic Danei sa se intoarca cu spatele", a scris Axinte. "A luat o injuratura de la mine pe ultimele secunde ale existentei: "Cit de timpit sa fii sa te apuce traver... Oops." Da. A decedat. S-a asezat cuminte cu capul pe linie. I-am zis Danei sa se intoarca cu spatele dar eu n-am mai apucat", a continuat mai jos consilierul ministrului Lazaroiu.

Mai jos, un alt utilizator scrie: "Regret enorm Mirel ca ai vazut asta. E un sentiment cumplit cand un om moare langa tine".

"Etecuru. Nu mi s-a parut cumplit. Cumplit era sa cada cineva pe linia ferata si sa moara. Nu-mi plac sinucigasii iar asta cu atit mai putin, ca si-a ales sa se omoare la citiva metri in fata Danei. Daca vrei sa te sinucizi, du-te-n p***a ma-tii si fa-o pe pustii, nu intr-un loc public. Sinuciderea (cu extrem de putine exceptii) e un viol, un act demonstrativ, ostentativ si penibil. Sinucigasii publici ar trebui amendati, arestati si batuti. Asa cum nu te caci in public, n-ar trebui nici sa te sinucizi in public. Tare mi-e teama ca la Sinaia-n gara ne asteapta sinucigasul din Sinaia. Or fi mai multi? O secta? Un traseu turistic cu senzatii mai tari decit Dracula?", a spus in replica Mirel Axinte.

Cateva fragmente din comentariile postate de Mirel Axinte:
  • Cel mai bun lucru e sa-l ignori. Salvarea unor asemenea personaje nu e o miza. In cazul sinucigasilor eu as chema Rebu, nu IML-ul. (...)
  • Nu e vorba de moartea unei fiinte umane, ci de sinucidere. Exact felul asta de a gindi ma calca pe nervi. (...)
  • Sinuciderea e crima si viol. Dobitocul care face asta e fericit ca se duce dracului si nu mai e nimic (desi sper sa existe Iadul si sa ajunga acolo ars in cazanul cu smoala, taiat feliute, lipit la loc si cu un fier incins infipt in c*r), nu se gindeste la cei de linga el. Ba nu, mint. Se gindeste si d-aia se si sinucide cu surle si trimbite, ca sa arate familiei, iubitei, lumii cit sufera el. (...)
  • N-o sa reintru intr-o discutie care risca sa fie interminabila. O sa notez doar ca un dobitoc mi-a stricat ultima zi dintr-un concediu si asa amarit, de doar doua zile. Eu ramin la parerea ca ar trebui sa se faca ceva, sa se amenajeze niste locuri speciale.
Contactat de HotNews.ro si intrebat daca nu cumva comentariile facute sunt prea dure, Mirel Axinte a declarat: "Aveti dreptate. Comentariile respective sint prea dure indiferent de cine ar fi autorul lor. Insa in astfel de momente reactiile la cald difera de la om la om, fiecare se descarca, fiecare reactioneaza in felul lui. Iar reactiile pot fi surprinzatoare chiar si pentru autorul lor."


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

​VIDEO: Batrana, capra Sofica si cenzura comunista

Filmul Baloane de curcubeu, in regia lui Iosif Demian, respins de cenzura comunista, a avut lansarea dupa 35 de ani la Sibiu, in cadrul Festivalului Astra. Cu aceasta ocazie, in cadrul conferintei ce a precedat proiectia oficiala, am putut afla de la regizorul Iosif Demian cum functiona cenzura comunista asupra filmelor, cum a fost distribuit in rol actorul Dorel Visan sau povestea batranei si a caprei Sofica.

12549 vizualizari

  • +21 (55 voturi)    
    asa, si? (Luni, 29 august 2011, 15:08)

    raetsghrydtu [anonim]

    nu inteleg care e problema? fiecare are dreptul la o parere. nu a facut-o publica la televizor sau in gura mare in piata orasului, ci pe blogul lui pe care nu stiu cita lume il citeste. eu unul, nu il citesc si nici nu am de gand. repet, nu vad unde e problema? personal, nu sunt de acord cu el, dar, cum am mai spus, fiecare are drpetul la o parere, buna sau rea. acum ce vreti, sa demisioneze? sa se sinucida?
    • -18 (44 voturi)    
      titanic vals (Luni, 29 august 2011, 15:31)

      gog [anonim] i-a raspuns lui raetsghrydtu

      ce creier atrofiat are consilierul asta!e ca in piesa "titanic vals"...."daca te sinucizi,te omor!"asa propunere,sa amendezi sinucigasii numai de la un cretin de consilier al lui lazaroiu (alta scursura) putea sa vina.pai daca ala vrea sa moara,ce crezi ma,ca il mai intereseaza ca moare dator,ca l-ai amendat tu?
    • -1 (41 voturi)    
      40% din romani au acces la net (Luni, 29 august 2011, 15:36)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui raetsghrydtu

      Blogul este un mijloc de comunicare in masa de ceva timp. Nu este acelasi lucru cu ce-i spui nevestei la ureche. Un articol pe blog este o asumare publica a parerii expusa in el. Pana si acest comentariu este un mesaj public.
      Iar la intrebarile tale raspund:
      Da, ar trebui sa demisioneze. Publicarea unei astfel de pareri din partea unui consilier al unui ministru nu este acceptabila.
      Nu, n-ar trebui sa se sinucida, dar ar trebui sa invete ce inseamna umilinta si respectul fata de altii. Empatia din pacate nu se poate invata.
      • -4 (4 voturi)    
        aoleu (Marţi, 30 august 2011, 9:40)

        raetsghrydtu [anonim] i-a raspuns lui denvarel

        ma faci sa rad cu aia 40 la suta dintre romani cu acces la net... e ca si cum ai spune ca 100 la suta din oameni respira si nu am voie sa trag un vant ca s-ar putea sa ma depisteze...
    • +13 (27 voturi)    
      Ce fel de consilier e Bleen? (Luni, 29 august 2011, 15:47)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui raetsghrydtu

      Pana la urma s-a aflat care este fisa postului a acestui consilier? Inclin sa ii dau dreptate in privinta sinucigasului, dar ma intreb daca atitudinea acestuia nu trebuia sa fie exprimata si altfel decat in limbajul de satra. Pentru ca o persoana publica nu poate iesi in spatiul public si sa se exprime precum obisnuieste sa isi alinte prietenii sau sotia. Daca vrei sa injuri, du-te in p...a ma-tii in baie.
      • 0 (16 voturi)    
        Well ... limbaj tipic ptr "politician roman" (Luni, 29 august 2011, 17:06)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui zexe

        Nu cred ca este cazul sa mimam mirarea sau uimirea, in fond individyul respectiv face partea din tagma "politician roman", adica se afla pe scara evolutiei undeva alaturi de gibonii oportunisti .... sau penali (apud dr Oprescu).

        Ce sa ne asteptam de la un coleg de partid cu Ministrul Igas sau prim ministrul Bokkutu ?

        Vorbele urate si suturile in fund definesc perfect noul "conducator roman" din administratia publica.

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
        • -1 (7 voturi)    
          Nici Lazarica si nici sarmanul Bleen nu sunt (Luni, 29 august 2011, 17:25)

          zexe [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

          Gresesti, nici Lazarica si nici sarmanul Bleen nu sunt angajati politic, dar nu bag mana in foc ca nu au si alte solde. Pentru ca Lazaroiu a fost consilierul presedintelui iar Bleen este consilierul fostului consilier al presedintelui, fara ca vreunul dintre ei sa fi trecut prin curtea vreunui partid politic. Dupa cum injura, pare sa fie vreun tehnocrat, desi n-am aflat in ce domeniu consiliaza empaticul Bleen.
          • 0 (4 voturi)    
            Daca este omul lui Lazarescu.... (Marţi, 30 august 2011, 10:00)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui zexe

            "cum ii turcu...si pistolu.."
            Evident, Lazarescu s-a inconjurat de oameni asemenea lui...
            Rar am vazut un om mai cinic, mai insensibil, capabil de cele mai nerusinate manipulari ale opiniei publice, creator de scenarii politice incredibile...
            Sa ma mir ca are un asemenea consilier?
            Asta este genul de oameni pe care ii promoveaza Basescu , pe care se sprijina si care l-au creeat ca personaj politic.
            Asta vrem ?
    • +6 (14 voturi)    
      sa va spun ceva (Luni, 29 august 2011, 17:37)

      dorul [utilizator] i-a raspuns lui raetsghrydtu

      sinucigasii care reusesc sunt morti ;)

      Mori in intimitate daca tot alegi sa o faci cu mana ta, orice e personal trebuie sa ramana personal.
    • +8 (18 voturi)    
      prostii (Luni, 29 august 2011, 18:02)

      V [anonim] i-a raspuns lui raetsghrydtu

      Deci "blogul lui" nu ar fi ceva "public" dupa tine?? Ma scuzi, nu te cunosc, nu stiu cine esti, dar spui tampenii. A scrie ceva pe "blogul" chiar si personal, e a afirma ceva in plublic. Si personal consider ca afirmatia respectiva, chiar si numai datorita exprimarii tipice pentru un golan de "dupa blocuri" ar trebui sa atraga o schimbare fortzata de job. Eu astuia nu i-as mai da de lucru decat undeva pe la maturat gunoaie, eventual asa ar ajunge si el sa cunoasca cateva motive demne de a te arunca in fatza trenului.
      Pentru cei de "sus": sunt peste 20 de milioane de oameni in romania, cred ca puteti gasi o persoana demna de a fi consilier ministerial in locul acestui carnat prost educat, nu credeti?
      • +4 (6 voturi)    
        f bine zis (Marţi, 30 august 2011, 9:13)

        atia [anonim] i-a raspuns lui V

        corect
    • +5 (15 voturi)    
      Blog privat? (Luni, 29 august 2011, 18:37)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui raetsghrydtu

      Oricine este persoana publica platita din banii contribuabililor ar trebui sa aiba respect si decenta cand se afla inaintea lor. Un blog este o exprimare publica a parerilor, una e sa trimiti un e-mail catre Costel si alta e sa iti expui viziunea in fata oricarei persoane are acces la internet. Cand accesul e limitat, te poti destinde putin. Insa imagineaza-ti ca Obama ar injura pe blogul sau. Crezi ca votantul ar zice "ah, e doar o parere personala"?

      Individul si-a exprimat parerea intr-un mod grobian. Desi e cam ceea ce face tot politicianul roman, asta nu inseamna ca gestul trebuie trecut cu vederea sau minimalizat. E un gest de mardeias politic si trebuie punctat ca atare.
  • +5 (53 voturi)    
    Gandirea de casta (Luni, 29 august 2011, 15:10)

    cir [anonim]

    Este exact gandirea cinica a castei privilegiatilor; pentru un om care moare ai compatimire, nu injuri pentru ca imaginea ti se pare insuportabila. Poate acela n-a avut ce manca, poate era prea bolnav ca sa mai suporte durerile, sunt un milion de "poate", ei bine un om "cu raspunderi" poate doar sa injure cinic plebea sinucigasa care, evident nu-i merita geniul.
    • -2 (40 voturi)    
      . (Luni, 29 august 2011, 15:21)

      Ivanu [utilizator] i-a raspuns lui cir

      Din pacate multi se sinucid din dragoste sau pentru ca sunt emo asa ca omul are perfecta dreptate.
      • +8 (10 voturi)    
        Din burta? (Luni, 29 august 2011, 18:39)

        Closed [anonim] i-a raspuns lui Ivanu

        Ai cumva statistici referitoare la asta sau ai scos o perla din burta, sa vada oamenii ce stralucitor esti?
    • +4 (36 voturi)    
      vai vai (Luni, 29 august 2011, 15:24)

      B. [anonim] i-a raspuns lui cir

      Daca s-ar sinucide in fata copiilor tai ai mai fi asa de "bun" la sufletel ?

      Ai translatat problema in alta parte. E vorba de faptul ca actiunea e in fata oamenilor ! Daca o facea singur in padure ce avea ?
      • -1 (29 voturi)    
        Nu mai spune (Luni, 29 august 2011, 16:36)

        un oltean [anonim] i-a raspuns lui B.

        Daca tu asta ai retinut din articol "E vorba de faptul ca actiunea e in fata oamenilor ! Daca o facea singur in padure ce avea ?"esti probabil inrudit cu specia "Mirel"..
        Si ma mai face sa cred ca faci parte din generatia Bac ului pe pile/spagi care nu poate sa sintetizeze ideea unui articol.

        In articol e vorba despre trairile interioare ale unui ciumpalac care vede un om ce alege sa-si ia viata. In loc de compasiune, de meditatii asupra vietii asupra semenilor.. pe ciumpalac il deranjeaza faptul ca i-a stricat vacanta.
        • 0 (24 voturi)    
          De adaugat (Luni, 29 august 2011, 16:47)

          denvarel [utilizator] i-a raspuns lui un oltean

          Ciumpalacu', cand a realizat ca are in fata un sinucigas, nu a facut nici un gest eroic. A facut in schimb altele:
          A protejat-o pe Dana: "Noroc ca mi-am dat seama ce face si am apucat sa-i zic Danei sa se intoarca cu spatele"
          si unul de grobian rar intalnit: l-a injurat pe sinucigas! "A luat o injuratura de la mine pe ultimele secunde ale existentei"
          Cat de nesimtit trebuie sa fii ca sa injuri un sinucigas in mijlocul actiunii? Sa cat de destept ca sa te lauzi pe blog cu asta?
          Soric e un termen prea subtire pentru pielea lui. Mantaua pamantului cred ca e mai aproape de adevar.
          • +2 (22 voturi)    
            politicaly correct (Luni, 29 august 2011, 16:57)

            echos [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

            Vad o mare de adepti a "umanismului" aferent conceptului "politicaly corect"...
            Totusi, omul are o parere despre un eveniment, trait personal (!) nu povestit sau citit pe vre-un blog sau ziar... daca el nu isi poate exprima parerea, chiar daca eu nu sunt de acord cu parerea lui, cu ce drept pot eu sa vorbesc despre el(ca individ)? Cu ce drept pot sa-i judec eu experienta si reactia?
            Personal am trecut print-o astfel de experienta cand un tanar de 16 ani s-a aruncat de pe un bloc si SMURD-ul ii aduna creierii de pe trotuar.... 6 luni am fost marcat de gestul respectiv!
            Si acum dupa 10 ani, e greu de judecat si pozitiv si negativ experienta.
            • +2 (18 voturi)    
              oare cu ce alt drept (Luni, 29 august 2011, 17:08)

              un oltean [anonim] i-a raspuns lui echos

              decat dreptul cetateanului care plateste un astfel de om din impozite pe salariu. Din reactia lui se poate observa caracterul si deprinderile lui ca om. Daca era un oarecare nu conta foarte mult. Dar ghici ce.. e destul de sus in ierarhia gastii platite din banii nostri.
              • -2 (8 voturi)    
                gresiti.... (Luni, 29 august 2011, 17:22)

                echos [utilizator] i-a raspuns lui un oltean

                dreptul de care vorbiti se manifesta in cabina de vot.... e unul din defectele democratiei! Si in ceea ce priveste "caracterul si deprinderile" probabil nu v-ati uitat de mult la televizor...
                • +6 (10 voturi)    
                  oare? (Luni, 29 august 2011, 18:02)

                  un oltean [anonim] i-a raspuns lui echos

                  1)Deci pana la cabina de vot nu avem voie sa ne exprimam parerile si sa-i judecam pe alesi ? Sunteti sigur ca vorbiti despre democratie ? Democratia mai inseamna si demonstratii, proteste, atitudini vehemente.

                  2)nu ma uit deloc la televizor. Nici nu detin televizor din alegere personala. Insa nu vad legatura cu cazul de fata.
                  • -1 (1 vot)    
                    Persoana I plural (Marţi, 30 august 2011, 12:51)

                    Emil [anonim] i-a raspuns lui un oltean

                    are dreptul sa judece si alesii si NEalesii. Dar si alesii, la fel ca si nealesii, au si ei dreptul sa JUDECE! Pe oricine. Pricepi?
            • +3 (21 voturi)    
              Ce "politicaly corect"? (Luni, 29 august 2011, 17:08)

              denvarel [utilizator] i-a raspuns lui echos

              Ce spun eu si ce balarii indrugi tu?
              Un om, in loc sa faca ce ar face 90% din oameni, adica sa incerce sa-l impiedice pe sinucigas, il injura?
              Si se lauda dupa aceea in public cu mareata-i realizare? Ne mai da si lectii privitoare la atitudine?
              Inca o data:
              A vazut si realizat ca are in fata o tentativa de sinucidere.
              In loc sa incerce macar sa o intrerupa il injura pe sinucigas si o protejeaza pe Dana
              Se lauda cu asta si isi expune ideile marete in spatiu public

              Cireasa de pe tort este ca ocupa o functie publica!
              Ce e de comentat aici? Demisia sau demiterea! Urgent!
              Nu are nici o legatura cu politica! Baiatul asta e un asocial.
              • -1 (17 voturi)    
                ce stiti de intamplare... (Luni, 29 august 2011, 17:21)

                echos [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

                1) ati citit macar articolul de mai sus? Spune ca l-a vazut in ultima clipa pe sinucigas.... ce inseamna pentru d-vs "sa o intrerupa" si ""sa-l impiedice"... Habar n-aveti ce inseamna acest lucru, facut si in ultimul moment... probabil 2 morti unul din prostie si unul din eroism... Si datoria lui ca sot si tata e sa-si protejeze familia, in primul rand...
                si gresiti, 99% din oameni nu intervin, ci prefera circul...
                2) D-vs de ce va expunei ideile spatiului public? Acum sunteti persoana privata, maine ve-ti fii probabil in varful politicii... De ce nu va autocenzurati discursul public de azi tocmai in teza prezentata mai sus(sper ca improbabila, desi viata ne joaca feste!)
                3) Nu e scopul interventiei mele sa va invat ce inseamna "politicaly corect" desi expuneti tezele respective cu mare acuratete...
                4) am impresia ca nu ne-am nascut deodata sa ne trage de sosete...
                • +1 (13 voturi)    
                  Pe rand, cate o idee (Luni, 29 august 2011, 17:46)

                  denvarel [utilizator] i-a raspuns lui echos

                  1. Am citit suficient ca sa vad ca e vorba de cel putin 2-3 secunde intre momentul in care a realizat situatia si finalul ei. Timp mai mult decat suficient ca sa incerce sa-l prinda de guler pe nefericit. Era "chiar în faţa noastră, la 2 m". Si daca se alegea apoi cu un pumn in fata de la sinucigas pentru ca i-a dejucat planurile ce mare scofala? Salva o viata! Nu mai vorbesc de faptul ca poate Dana aprecia mai mult asta decat neimplicarea voita, dublata de grobianismul unei injuraturi.
                  2. Imi cenzurez la greu discursul, nu cred ca hotnews ar publica parerea mea exprimata neaos. Ideile insa mi le asum si indiferent de inaltimea pozitiei mele nu-mi este rusine cu ele.
                  3. "common sense" nu inseamna "Politically corect" De unde s-a nascut conexiunea asta nici acum nu inteleg, De aici si referirea la intrarea in balarii. Sa incerc sa ajut un sinucigas nu este o teza politica, este felul meu de a fi, este instinctual.
                  4 Aveti dreptate, nu ne-am nascut nici macar in acelasi loc. Dumneavoastra veniti dintr-un loc in care "99% din oameni nu intervin, ci prefera circul...". Eu vin din partea opusa a lumii, cea civilizata.
                  • -2 (6 voturi)    
                    .... incheiere! (Marţi, 30 august 2011, 8:35)

                    echos [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

                    1. mai adaugati in peisaj, pentru cele 2-3 secunde in care d-vs aveti atata de mult timp pentru a actiona, o locomotiva de 100 tone 3m inaltime, in plina miscare la 2-3m de dvs... si situatia asta nu s-a constitutitintr-un exercitiu teoretic cu d-vs inclinati sa credeti(prin usurinta afirmatiilor d-vs)
                    3. Cenzurarea altor opinii decat "comon sens" si combaterea lor face parte din "politically correct". Defaimarea individului pentru opinia sa face parte din "carticica rosie" a comunismului... va las pe d-vs sa faceti legatura
                    4. Experienta personala in situatii similare sau aproape similare traite in romania sau franta/irlanda/germania imi dau dreptate. As adauga si statisticile din "din partea opusa a lumii, cea civilizata." ce va contrazic de asemenea...
                    • +3 (5 voturi)    
                      Clarificari (Marţi, 30 august 2011, 11:19)

                      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui echos

                      "balarii" sunt acele plante care cresc in santul unei sosele neingrijite de ceva timp. Sunt incalcite, tepoase si inaltimea lor te poate impiedica sa regasesti soseaua odata intrat in ele.
                      Devierea de la sosea ma irita. Subiectul in acest caz este altul nu corectitudinea politica. Din cauza acestei iritari am avut o exprimare neeleganta: "indrugi balarii"
                      Subiectul este urmatorul: Consilierul unui ministru pe care il apreciez de altfel, braveaza si expune opinii si fapte, in mod public, care nu se inscriu in coordonate minime de omenie.
                      Avem 2 lucruri de apreciat aici: primul este actiunea lui, sau lipsa lui de actiune chiar in mijlocul faptelor.
                      al doilea este auto-pozitionarea sa pe o treapta superioara societatii, treapta de pe care nu ar trebui sa fie deranjat, in opinia lui, de dramele lumii de afara. Tragic este ca el face parte dintre cei care trebuie sa reduca aceste drame nu sa construiasca "locuri speciale" pentru ascunderea lor sub pres.
                      Si acum, daca aruncam o privire catre orizont, stand pe sosea nu in balariile de pe marginea ei, sa observam efectele actiunilor domnului consilier:
                      1. El nu mai are nici o credibilitate vorbind de vreun "program social".
                      2. I-a adus un deserviciu angajatorului sau direct, pe care l-a pus in situatia de a adopta pozitii defensive de oricate ori va fi intrebat malitios de altcineva care adopta tactica asta cu iesirea de pe sosea in "balarii". Pe scurt i-a diminuat puterea. Daca ale mele comentarii iti par acide arunca un ochi pe Realitatea.
                      Ar mai fi de spus lucruri legate de "scaparea porumbelului" adica devoalarea in situatii diverse a credintelor altfel ascunse, : Din istoria noastra iti citez:
                      "comunismul, o idee generoasa aplicata prost”
                      "mircea fa-te ca lucrezi"
                      Mirel poate fi o persoana foarte agreabila si inteligenta de felul sau dar nu ar trebui sa fie intr-o pozitie din care sa poata scoata astfel de porumbei. Aduce deservicii!

                      PS "partea opusa a lumii" poate insemna alt cartier nu alta tara
              • +2 (6 voturi)    
                subscriu ... (Luni, 29 august 2011, 22:10)

                steliana [anonim] i-a raspuns lui denvarel

                la raspunsul tau . @Bleen a avut cea mai cretina reactie ,chiar daca a fost "la cald". De fapt reactiile spontane sunt cele care definesc caracterul ,intelectul si educatia cuiva. Reactia lui a fost una extrem de egoista si lipsita de mila . Nimeni nu stie ce se petrecea in sufletul acelui biet om . Poate ca a facut-o special in public ,din dorinta de a fi salvat in ultimul moment de cineva .Poate avea nevoie ca sa vada ca sunt oameni straini carora le pasa de el ,de viata lui si de necazurile lui. Sau poate era bolnav pshihic si nu putea sa judece. Oamenii acestia nu pot fi judecati cu asprime ,in schimb , Bleen ,da. Nu stiu daca un asemenea om ar mai trebui sa consilieze pe cineva (ministru muncii ,in cazul lui ),intrucit nu are intelegere si grija pentru nevoile oamenilor aflati in dificultate . Ce sa-l sfatuiasca el pe ministru ? "Da-i in p...a ma-sii de handicapati , de pensionari ,de someri sau oameni fara un mijloc de trai etc...?
            • +1 (7 voturi)    
              politically incorrect (Marţi, 30 august 2011, 9:18)

              MC H [anonim] i-a raspuns lui echos

              1. Stimabile, politically se scrie cu dublu "l"! Daca tot folositi termeni macar aveti bunul simt sa reproduceti corect dar deh romanul se pricepe la orice si nu mai are timp de nuante.
              2. Esti fals cu tine insuti pentru ca iti incalci principiile si credintele (bine daca le ai). Afirmati ca nu aveti niciun drept sa-i judecati experienta si reactia acestui tanar consilier personal al unui ministru! Pana aici e bine.. Sa nu judecam..Dar va intreb domnul consilier cu al carui nume nu-mi incarc memoria cu ce drept ar avea voie sa judece experienta si reactia acelui om care a facut un gest considerat de el optim la acel moment din propria viata.
              3. Este evidenta manipularea de pe acest pseudosite de stiri si orientarea sa mai nou verde nu orange asa ca nu ma vor deranja minusurile pentru ca el de fapt sunt minusurile pe care vi le dati pentru neajunsurile personale. Bafta!
              • -1 (5 voturi)    
                politicaly.. lly (Marţi, 30 august 2011, 10:05)

                echos [utilizator] i-a raspuns lui MC H

                1. Multumesc... ma faceti perfect!
                2. ne invartim in cerc.... daca individul in cauza care s-a sinucis si-a arogat dreptul de a face acest lucru si Bleen are dreptul de a-si judeca propria experienta in modul propriu... Teoretic fiind o natiune cu origini crestine, genul de reactie "vai saracul" n-ar trebui sa existe in reactiile de aici - probabil ar trebui sa recititi dogmele crestine cu privire la sinucigasi...v-ati lamuri mai pe deplin si brusc, reactia consilierului vi s-ar parea moderata!
                3. nu va face cinste reducerea chestiunii de mai sus la o situatie alb sau negru(verde/orange sau galben+rosu+albastru) pe post de argument suprem
    • +9 (27 voturi)    
      - (Luni, 29 august 2011, 15:30)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui cir

      Probabil nu ai avut nesansa sa vezi imagini care sa ti se para insuportabile...

      Cand aveam 12 ani am avut nesansa sa vad un politist cum impusca in cap un jandarm cu un AK-47 dintr-o gluma, crezand ca arma nu are cartus. Pur si simplu l-a luat, l-a armat, i l-a pus la cap si a tras.

      Eram la cativa metri de ei. Chiar daca au trecut 15 ani de atunci vad si acum cum statea pe jos in spasme cu capul explodat... asa ca ramai in bula ta de indiferenta si taci din gura.

      Stiu ca nu sunt asemanatoare cazurile dar rezultatul asupra mea este acelasi: soc si o amintire insuportbila.
      • +4 (12 voturi)    
        dar asta nu te indreptateste (Luni, 29 august 2011, 19:07)

        Diazepam [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Nu inseamna ca trebuie sa injuri... Nu stiu cati din cei care comenteaza acest artiol au de a face cu patologia psihica. Sunt mai mult decat convins ca acel om nici nu vedea ca in acea gara sunt si alti oameni...
        Si daca esti personalitate publica, adio intimitate pe spatii virtuale publice. Intimitatea iti este anulata in astfel de situatii. Doar intre cei patru pereti de acasa ai intimitate.
        Respect!
        • -1 (1 vot)    
          suntem o natiune de intelectuali.... (Marţi, 30 august 2011, 10:31)

          echos [utilizator] i-a raspuns lui Diazepam

          Toti oameni culti, ce nu injura, nu mint, nu fura, fara ipocrizie... ne alegem reprezentantii pe inalte criterii de profesionalism si morala. Doar tipu' asta blen, nu se incadreaza in peisaj! Rusine lui...
          • +1 (3 voturi)    
            Ironia salveaza Romania! (Marţi, 30 august 2011, 11:39)

            denvarel [utilizator] i-a raspuns lui echos

            Ai perfecta dreptate! Si atunci cand vedem cate un specimen din acesta, sa-l lasam sa ne conduca, eventual sa-i mai aducem cativa colegi langa. Nu cumva sa stricam ordinea publica incetatenita. Doamne fereste sa ne conduca valorile! Toti trebuie sa fie la fel cu cei dinaintea lor! Ca sa nu strice media!
    • +15 (31 voturi)    
      poate... (Luni, 29 august 2011, 15:32)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui cir

      ii explici tu copilului tau de 6-10 ani asta, dupa ce ramane cu sechele ca-l vede pe un unul cu creierii si organele imprastiate pe 50 m de cale de metrou...
      • +4 (14 voturi)    
        Atunci (Luni, 29 august 2011, 18:23)

        Closed [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

        Poate incerci sa-l impiedici.
        Nu zic, sinuciderea e un act ingrozitor, mai ales cand asista cineva la el. Dar, cel ce se sinucide poate fi un om cu probleme psihice, un om doborat de soarta, cineva care are nevoie de ajutor. Or, ce-a facut onorat consilierul ministrului muncii, familiei si protectiei sociale? L-a injurat pe amaratul care si-a luat viata. Asta e atitudine umana?
    • -1 (17 voturi)    
      Sunt un milion de poate. (Luni, 29 august 2011, 15:45)

      PAREREAME [utilizator] i-a raspuns lui cir

      Poate era usl-ist si a vrut sa il provoace. Poate eta un cetatean certat cu munca si era stresat de pierderea ajutorului social. Pooate sinuciderea nu ar trebui folosita ca metoda de santaj. Poate era bine sa cheme rapid un echipaj de la spitalul 9. Poate era bine sa te intrebi daca decizia de a mai trai mai este imperativa pentru tine......poateeee....
    • -1 (1 vot)    
      Nu poate (Marţi, 30 august 2011, 12:49)

      Emil [anonim] i-a raspuns lui cir

      sa o faca discret? Sau il intereseaza "spectacolul"?
  • -4 (26 voturi)    
    da (Luni, 29 august 2011, 15:15)

    eu [anonim]

    Il cheama Mirel. Are fruntea lata de doua deste. Pentru el Freud e un fel de mancare. De acord partial cu cir. E prea mult spus casta. E o gasca de vagabonti, golani si curve, poate un pic mai inteligenti. Leaga-i pe vreo doi, trei si apoi sa-i vezi cum schelalaie restul... privilegiati...
  • +12 (34 voturi)    
    de acord (Luni, 29 august 2011, 15:19)

    ANTISINUCIGAS [anonim]

    Dreptul la viata presupune a avea si dreptul de a te sinucide. Dar asa cum traiesc fara sa-mi deranjez semenii, asa ar trebui sa ma si sinucid. Ii dau dreptate d-lui Mirel Axinte.
    • +8 (12 voturi)    
      ? (Luni, 29 august 2011, 18:45)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui ANTISINUCIGAS

      Revolta vine mai degraba fata de limbajul de maidan si abordarea agresiva a individului, nu fata de faptul ca e sau nu de acord cu sinuciderea in public. Nu te obliga nimeni sa fii de acord, sa ajuti sau sa incerci sa impiedici o sinucidere. Insa lipsa totala de empatie (problema lui e ca i-a stricat concediul, nu ca a murit un om?), limbajul grobian si agresivitatea fatisa il fac sa para si sa fie o persoana ce nu are ce cauta intr-o functie publica, mai ales cand e vorba de un minister si al "protectiei sociale". Ce fel de sfaturi va da el ministrului? "Baga-i, ba, in p***a mamelor lor pe toti fraierii aia de someri, pai sa munceste, nu sa intinde mana." Asta fara sa stie ca unii someri sunt de voie, iar altii de nevoie, ca unii au nevoie reala de sprijin, iar altii freaca buha pe banii contribuabililor?
  • +7 (29 voturi)    
    Chiar daca e consilier,... (Luni, 29 august 2011, 15:22)

    Radu 2 [anonim]

    ...exprimarea a ramas la nivel de ...Mirel.
  • -3 (29 voturi)    
    Ce animal (Luni, 29 august 2011, 15:23)

    Un oltean [anonim]

    Asta vede moartea in fata ochilor si singurul lucru care i trece prin cap e ca i-a stricat vacanta. Dumnezeule mare !!
  • +4 (8 voturi)    
    in lumea asta (Luni, 29 august 2011, 15:23)

    ateistul [anonim]

    iesita din chaos printr'un big bang, fiecare are dreptul sa decida la propria viata.
    cei care vor sa'si ia viata, au tot dreptul.
    mai nasol cand altii hotarasc asupra vietii tale !

    it was a big bang, for sure. the only problem ist that we don't know who banged who.
    best regards.
  • +3 (35 voturi)    
    Un mitocan... (Luni, 29 august 2011, 15:23)

    denvarel [utilizator]

    Daca rahatul pe care l-a mancat Axinte cand a fost mic isi face efectul acum, nu stie ca altii nu au facut acest lucru sau, mai rau, l-au facut degeaba?
    Cat anume din succesul lui Axinte vine din valoarea sa individuala si cat din "conjunctura"? La cum se pozitioneaza in raport cu un nefericit sinucigas am certitudinea ca nu valoarea este factorul predominant al succesului sau.
    Statistic sinucigasii sunt persoane cu un IQ binisor peste medie, lucru logic daca stam sa ne gandim ca inteligenta trebuie sa bata instinctele in aceste cazuri.
    Asta inseamna domnule Axinte ca persoana pe care ai vazut-o acolo este poate la fel, daca nu chiar mai inteligenta decat tine. Pierderea ei este o paguba potentiala pentru societate infinit mai mare decat cea produsa de indispozitiile martorilor printre care te afli si tu.
    Uite un subiect de gandire mai interesant decat alegerea REBU/IML la curatenie.
    Al cui consilier esti? Al Ministrului Muncii? Cel care ar trebui sa optimizeze inteligenta si forta de munca din Romania? Hmmm...
    • 0 (8 voturi)    
      si cu ce e bun (Luni, 29 august 2011, 17:14)

      dorul [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Ce daca un sinucigas are IQ peste medie? La ce mai e el bun? Daca isi zboarfa creierii, la ce bun mai sunt acesti creieri?

      De ce vorbiti despre sinucigasi ca si cum ar fi persoane cu dizabilitati?
  • +7 (25 voturi)    
    bravada de tip puber (Luni, 29 august 2011, 15:41)

    gaga [anonim]

    ideile acestui domn le exprimam cu incantare in liceu. tragedia e ca barbati maturi, care, in in functiile publice pe care le-au acceptat, trebuie sa-si asume responsabilitati , au o atitudine de adolescent teribilist. chestia interesanta e ca atitudinea acestui domn se inrudeste foarte tare cu atitudinea unor baieti ca gigi becali sau cristi borcea: adolescenti intarziati, teribilisti, infantili, incomplet dezvoltati emotional si cu un simt scazut al responsabilitatii publice, in ciuda faptului ca domnul bleen, spre deosebire de ceilalti doi, a mers la scoala. declaratiile astea de macho intelectual wannabe echivaleaza cu gesturile de macho ubersexual wannabe ale lui borcea spre pilda. niste caricaturi !
  • +4 (16 voturi)    
    cu pistolul nu e bine (Luni, 29 august 2011, 15:42)

    aproape mort [anonim]

    eu am avut ocazia sa fiu langa un aproape asemenea caz, dupa 2 ore de negociere cu respectivul (care era urmarit general , pentru talharie si viol), timp in care statea cu briciul la gat amenintand ca se sinucide (anterior evadase din spital dupa ce-si taiase venele), am luat-o eu rasna, si suprinzand titi colegi prezenti (m-am ales cu penalizare), am scos pistoul, l-am armat si l-am indreptat catre respectivul (totul se intampla intr-o camera de apartament), si i-am zis ca m-am saturat de le ca oricum nu merita sa traiasca si sa moara sa se duca la d...u odata sa putem, pleca acasa (era dupa 48 de ore de nedormit si umblat dupa el). Stiti ce a facut ? A inceput sa tipe ca nu vrea sa moara de pistol, ca mai bien este cu briciu, moment de confuzie totala, in care un coleg cu mai multa experienta, a profitat s-a repezit la el si a rusit sa-l imobilizeze. (intre noi fie vorba a primit atata bataie respectivul ca un an nu am maia vut resurse sa bat pe altul). Toata faza se intampla dupa ce in camera a fost aruncat un tub lacrimogen. E faza reala. Asa ca treaba lor, sa se sinucida. Intre timp respectivul a fost condamnat, s-au cheltuit bani cu el si pana la urma murit intr-o incaierare in inchisoare (tot un fel de sinucidere)
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Luni, 29 august 2011, 21:32)

      jiji [anonim] i-a raspuns lui aproape mort

      f tare, bine ti-au facut ca te-au penalizat. Daca ala avea o bomba sau o sticla cu benzina la el si omora toata echipa pt ca tu ti-ai pierdut nervii era bine? Nu ma mira sinuciderile prin politie daca au cadre ca tine....
  • -3 (13 voturi)    
    vorba romaneasca... (Luni, 29 august 2011, 15:42)

    catalin_mattei [utilizator]

    cine se aseamana se aduna...
  • +1 (19 voturi)    
    Lazaroiu - mistake again (Luni, 29 august 2011, 15:48)

    a [anonim]

    inca o greseala de-a lui Lazaroiu.

    ...deasemenea nu inteleg care este stirea...
  • +3 (21 voturi)    
    hotnews (Luni, 29 august 2011, 15:51)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Ma intreb de ce tocmai acum citati Blogary?

    In alte ocazii mult mai importante ati dat stiri de pe Blogary dar ati uitat sa dati sursa.

    Mai degraba cred ca va deranjeaza Lazaroiu si Anixte pentru extraordinara lor forta de expresie.

    Sunteti concurenti?
    • 0 (6 voturi)    
      de acord , (Luni, 29 august 2011, 16:42)

      ionamaru [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      ...hotnews a inceput sa calce ' n strachini ! asa-i ,sunt si ei 'oameni ' , au slabiciuni !
    • -2 (4 voturi)    
      forta de expresie (Luni, 29 august 2011, 16:55)

      lol [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      ...adevarul e ca hotnews a facut-o de cacao cu chestiunea asta ca si stire, dar de unde forta de expresie si Lazaroiu in aceasi propozitie nu inteleg.
      • -2 (4 voturi)    
        pai urmariti-i atent pe cei doi (Luni, 29 august 2011, 19:43)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui lol

        poate intelegeti!

        Oricum nu este cazul sa jucati rolul impartialului, daca nu cititi Bleen sau Lazaroiu.
  • 0 (30 voturi)    
    Urit caracter! (Luni, 29 august 2011, 15:52)

    suki [anonim]

    Sa ii aduca aminte cineva grobianului ca lucreaza la Ministerul Muncii si PROTECTIEI SOCIALE.
    Iar ca sa faci protectie sociala, ar trebui sa stii cu ce probleme se confrunta populatia. Iar cind in jurul tau se sinucid oameni la greu - iti pui niste probleme, nu te intorci cu spatele.
    Deloc intimplator, in ultima perioada chiar am constatat un numar foarte mare de sinucideri; majoritatea au la origine depresii nascute din lipsa oricaror sperante de viitor, de indreptare economica, sociala, etc. Sunt oameni deprimati si disperati, care pur si simplu nu merita sa ii injure asa un imbecil si nesimtit, care s-a catzarat la putere, si de acolo ne scuipa in cap pe toti, ca i-am stricat vacanta....
    • 0 (14 voturi)    
      ...se sinucid oameni la greu... (Luni, 29 august 2011, 17:04)

      echos [utilizator] i-a raspuns lui suki

      Se sinucid lasii, labilii psihic...
      Oamenii normali(clinic vorbind) merg la slujba, platesc rate, platesc taxe, platesc facturi respecta legea, cresc copii, au grija de parinti...
      Sa te sinucizi e usor.... Sa traiesti cu toate rahaturile din jurul tau, e mult mai greu!
      Asa ca dati-mi voie sa nu le plang de mila!
      • +2 (6 voturi)    
        ... (Luni, 29 august 2011, 20:09)

        ... [anonim] i-a raspuns lui echos

        vai echos, ce tare esti...permite-ne sa ne inclinam in fata duritatii tale
        • -1 (5 voturi)    
          ... darwin-isme! (Marţi, 30 august 2011, 8:56)

          echos [utilizator] i-a raspuns lui ...

          Din pacate, natura are grija intodeauna de specie in ansamblul ei, nu de fiecare individ in parte! Si daca mai adaug si tezele cu "cel mai puternic supravietuieste"... imaginea duritatii e completa! Din pacate ne nastem, crestem si traim cu impresia ca legile astea ne ocolesc pe noi, datorita pozitiei privilegiate in lantul trofic....
          Daca e sa o dam pe religie, acolo e si mai rau....
  • +7 (17 voturi)    
    ok, dar... (Luni, 29 august 2011, 16:08)

    mircea [anonim]

    eu cred ca omul are dreptate. e chiar traumatizant sa vezi asa ceva langa tine. limbajul de pe blog e cu totul altceva. foarte multi bloggeri, chiar cu oarecare urma de educatie in spate, se comporta pe blogul lor / dar atentie, spatiu public ! / de parca ar fi infantili. simt o asa placere sa scrie p..a, c..r si m..e, de parca n-au avut voie 30 de ani si acum a venit libertatea peste ei. si i-a luat cam pe sus. de ce e greu sa ne exprimam frumos, atunci cand exista sansa sa ne citeasca si alti oameni, copii, femei? vrem sa fim cititi doar de frustratii sexual? sunt intrebari grele.
  • +1 (23 voturi)    
    mda (Luni, 29 august 2011, 16:19)

    Adrian [anonim]

    citez "Noroc ca mi-am dat seama ce face si am apucat sa-i zic Danei sa se intoarca cu spatele".

    omul si-a dat seama de intentia sinucigasului, iar creierul lui neted ca luciul apei a dedus imediat:

    eu am pielea de soric,
    nu ma afecteaza mai nimic.

    Dana daca vede asa un fault
    Risc sa nu mai sufle in flaut.

    Asa ca omul si-a ascultat subconstientul si nu a riscat lectiile de flaut ale Danei. Mai mult si-a exprimat nemultumirea fata de acesti teroristi ai mintii.
  • -1 (21 voturi)    
    sinucidere (Luni, 29 august 2011, 16:20)

    dorina [anonim]

    si ziceti ca ,,omul cavernelor,,erou de articol,este CONSILIER PERSONAL ,la Ministerul cu familia si protectia sociala??pai daca pe asta il doare la banana cand cineva moare in fata lui,cum sa-i pese atunci de nefericitii si oropsitii de soarta care din pacate sunt din ce in ce mai multi in tara asta???si atunci vin si zic:huoooooooo,la balamuc,nu sta pe banii nostri.ca poate si nenorocitul de s-a sinucis era platitor de impozite ...din care va ghiftuiti voi ministeriabilii.rusine maxima!!!
    • +5 (15 voturi)    
      şi dacă nu era plătitor de impozite (Luni, 29 august 2011, 16:49)

      nedormitul [anonim] i-a raspuns lui dorina

      sufletul lui valora mai puţini? te apuci să-l judeci pe mirel axinte pentru o reacţie, e drept, nelalocul ei, dar aflat sub stare de şoc, în schimb judeci un om după criteriul era/nu era contribuabil. cît poţi să fii de ipocrită?
      • -1 (9 voturi)    
        bugetofag cainos (Luni, 29 august 2011, 17:42)

        Mortar [anonim] i-a raspuns lui nedormitul

        asta este Mirel Axinte!
        • -2 (10 voturi)    
          bun, am aflat că are un suflet cîinos (Luni, 29 august 2011, 17:58)

          nedormitul [utilizator] i-a raspuns lui Mortar

          nu pentru sufletul lui a fost angajat acolo. ministerul muncii nu este societate de binefacere.
          • +2 (10 voturi)    
            societate de binefacere pt Lazaroiu&co (Luni, 29 august 2011, 18:15)

            Mortar [anonim] i-a raspuns lui nedormitul

            eu am impresia ca este o societate de binefacere. o societate de binefacere pt gashca lui S. Lazaroiu de la blogary si din alte locuri.

            bugetofagi cu suflet mic isi impart posturi si sinecuri intre ei, si ne zic ca se ocupa cu ´protectia sociala´....
            • 0 (6 voturi)    
              deci asta este durerea (Luni, 29 august 2011, 19:48)

              Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Mortar

              si acesta este motivul pentru care Hotnews a publicat 'stirea'?

              Sa traga lumea in Lazaroiu !
              Pe el!

              Sunteti de toata jena.
          • +3 (7 voturi)    
            Societate de binefacere? (Luni, 29 august 2011, 18:31)

            Closed [anonim] i-a raspuns lui nedormitul

            "si protectiei sociale" ar trebui sa-ti spuna ceva. Nu de alta, dar protejarea societatii si a cazurilor in care cineva are o perioada dificila nu se face injurand amaratul care-si permite sa nu faca lucrurile precum doreste tovarasul consilier.
            • -3 (3 voturi)    
              protecţie socială (Marţi, 30 august 2011, 10:41)

              nedormitul [utilizator] i-a raspuns lui Closed

              adică să protejeze oamenii cu probleme sociale (sărăcie, discriminare, etc), nu sinucigaşii.
              • +4 (4 voturi)    
                Exact (Marţi, 30 august 2011, 11:42)

                Closed [anonim] i-a raspuns lui nedormitul

                Iar sinucigasii sunt oameni cu probleme sociale. Nu exista multa lume care sa se sinucida de prea mult bine. Cei mai multi se sinucid pentru ca au probleme in familie, la serviciu, in societate. Astea sunt probleme sociale. Iar impactul social al unei sinucideri e si ala de interesul ministerului respectiv. Statul are tot interesul sa mentina un individ in stare de functionare, sa il faca sa produca, sa plateasca taxe etc.
  • -1 (15 voturi)    
    consilier? (Luni, 29 august 2011, 16:45)

    Ricky [anonim]

    L-a deranjat pe umflatul asta care petrecea la munte! Mai bine s-ar duce el exact unde spune despre acel nefericit. Oricum, face umbra Pamantului degeaba si mai si polueaza cu grasimea lui de goodac.
  • -4 (16 voturi)    
    un mare secret (Luni, 29 august 2011, 17:00)

    nedormitul [anonim]

    sînteţi liberi să îl judecaţi pe mirel, dar vă spun un secret. ăla s-a aruncat singur în faţa trenului, nu l-a împins nimeni. ia încercaţi să vedeţi şi din partea cealaltă, a trenului - poate că ăla a lăsat doi copii orfani, nişte părinţi singuri, o nevastă îndoliată. de ce nu încercaţi să judecaţi aşa?
    iar mecanicul s-a ales automat cu dosar penal. aţi mers vreodată la poliţie sau la parchet să daţi cu subsemnatul, nevinovaţi fiind, doar pentru că aşa spun procedurile? să vă duceţi să pierdeţi ore întregi pe coridoare semi-întunecoase, aşteptînd să vă strige procurorul "Intră!"
    dacă creierașele voastre nu sînt în stare să proiecteze imaginea sinuciderii, încercaţi-o pe asta: cîteva plimbări la parchet (nu neapărat în oraşul de reşedinţă), pînă se hotărăşte procurorul să dea nup. şi toate astea din cauza unui sinucigaş.
    • +6 (10 voturi)    
      Tovarasul Mirel (Luni, 29 august 2011, 18:50)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui nedormitul

      Tov. Mirel nu e un individ oarecare, ce a pornit o cruciada impotriva satanistilor sinucigasi. E consilier, culmea, al ministrului ... si protectiei sociale. Nu ti se pare, macar putin, un fel de paradox, o ironie a soartei? Nu l-a fortat nimeni sa injure pe blog, putea sa isi spuna civilizat parerea si nimeni nu-l blama pentru ca nu e de acord cu sinuciderea in public.
  • +5 (17 voturi)    
    asta ar trebui demis! (Luni, 29 august 2011, 17:19)

    Mortar [anonim]

    ASA CEVA ESTE ABSOLUT INACCEPTABIL!
    omul asta lucreaza la un minister care se ocupa de protectie sociala iar lui ii lipseste si cea mai elementara si simpla empatie umana. cum sa te astept de la omul asta sa se gandeasca la protectie.

    iar declaratiile lui au fost publice. au fost facute pe un blog colective cu foarte multi cititori (in medie de 2.000 de accesari pe articol), un blog in care scriu multi oameni cu functii publice!

    genul asta de comentarii arata ce suflet cainos are Mirel Axinte. ceva imi spune ca si Lazaroiu tot pe acolo e.
    • -3 (11 voturi)    
      asa, si unde a gresit Axinte (Luni, 29 august 2011, 19:56)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Mortar

      unde a gresit?

      este revoltator cum strigati ca din gura de sarpe pentru 'sarmani'.

      Luati-i si aveti grija de ei , in loc sa tipati ca altii nu au asa un suflet nobil ca al dvs.

      Abia atunci puteti tipa!

      Pana una alta, nu va intereseaza decat sa dati tare in Lazaroiu . Va este frica de competenta si curaj.

      Treceti la caritate nu bateti din gura pe bloguri ! Numai asa puteti arata ca nu sunteti doar niste bieti ipocriti.
      • +2 (4 voturi)    
        competenta si curaj? (Luni, 29 august 2011, 21:15)

        TK9 [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        Ce anume din trecutul lui Lazaroiu ar demonstra competenta lui iesita din comun? Ce realizari notabile are? Ce mare brinza a facut pina acum? Ce idei, inventii, inovatii, tehnologii nemaivazute a produs?

        Cit despre curaj, ar fi bine sa nu il confundam cu tupeul. Curajul se vede in lupta, in luarea unor decizii cu impact dincolo de propria bucatarie, nu in compuneri pe bloguri, in discursuri sforaitoare sau in interviuri televizate mai mult sau mai putin trucate.
      • +5 (5 voturi)    
        derapaj deloc potrivit cu functia sa publica (Luni, 29 august 2011, 21:23)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        (in domeniul protectie sociale)

        valexandru, cred ca sunteti implicat cumva implicat, si subiectiv in consecinta.

        Nu ii contest opinia fata de ideea de sinucidere in general, ci modul sau agresiv, lipsit de empatie, in care alege sa isi expuna experienta intr-un spatiu public.

        In plus, din pacate, dansul este platit din banii contribuabililor tocmai pentru a presta activitati in domeniul protectiei sociale. Ori un astfel de om - sinicigasul - este sau poate fi subiectul unor astfel de politici de protectie. Si daca el nu manifesta empatie si intelegere fata de astfel de cazuri, inseamna ca nu este pregatit pentru acest post.

        Si nu-i nimic, domnul Lazaroiu a gresit in alegerea sa, dar va invata din aceasta greseala si va merge mai departe cu un om pregtit pe domeniu.

        PS: Spunea cineva mai sus ca nefericitul sinucigas probabil ca nici nu a vazut pe cineva pe acel peron.... intrebati un specialist psihiatru. Vlad Mixich a avut initiativa unui proiect foarte interesant si educativ. Va recomand sa il lecturati. I se spunea 'a venit Urata' http://www.hotnews.ro/stiri-esential-6116249-venit-urta.htm
      • +3 (5 voturi)    
        competenta si curaj? (Luni, 29 august 2011, 22:04)

        TK9 [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        Ce anume din trecutul lui Lazaroiu ar demonstra competenta lui iesita din comun? Ce realizari notabile are? Ce mare brinza a facut pina acum? Ce idei, inventii, inovatii, tehnologii nemaivazute a produs?

        Cit despre curaj, ar fi bine sa nu il confundam cu tupeul. Curajul se vede in lupta, in luarea unor decizii cu impact dincolo de propria bucatarie, nu in compuneri pe bloguri, in discursuri sforaitoare sau in interviuri televizate mai mult sau mai putin trucate.
  • +7 (11 voturi)    
    Viaţa (Luni, 29 august 2011, 17:33)

    para [anonim]

    Viaţa e un dar. Cînd un om vrea să-şi ia viaţa, poate că e bine să îi spui să nu o facă, chiar înjurîndu-l; unii zic că cel mai bine îi spui sinucigaşului să o facă, pentru a-l destabiliza. Vederea morţii altuia te apropie de adevăr, iar adevărul şochează întotdeauna.
    Fiecare dintre noi trebuie să avem grijă de viaţa noastră, ca să putem avea grijă de cei mai slabi.
    Mirel, din partea mea, urît că ai zis că sinucigaşul ţi-a stricat concediul.
    Moartea "live" nu e funny.
    (Ciudată e engleza asta.)
  • +5 (17 voturi)    
    Un Gigi Becali rupt in fund (Luni, 29 august 2011, 17:34)

    TK9 [utilizator]

    E cazul sa fie dat afara de urgenta. Sa se plimbe cu trenul si sa fie mitocan pe banii lu' taxu, nu pe banii luati din taxele mele.

    Axinte e greseala lui Lazaroiu, Lazaroiu e greseala lui Basescu, iar Basescu e greseala tuturor celor care l-au votat.

    Altfel, e interesant ca desi lucreaza de nici trei luni, si asta dupa doi ani de somaj, Axinte si-a luat deja concediu. E unul dintre acei paraziti-sinecuristi carora li se pare obositor chiar si sa frece menta la birou. Ar trebui sa i se redea libertatea imediat, sa nu se mai chinuie voinicul.
  • +2 (10 voturi)    
    Ce stranie coincidenta ?! (Luni, 29 august 2011, 18:09)

    Radu Humor [anonim]

    Sa asiste in calitate nu numai de aparator al acestui regim, dar si de consilier al celor din cauza carora nu numai ca se sinucid, dar mor cu zile mii de oameni . Vinovati doar de a-i avea la butoane pe asemenea incompetenti nepasatori !
    • -1 (3 voturi)    
      altă ipocrizie (Marţi, 30 august 2011, 10:42)

      nedormitul [utilizator] i-a raspuns lui Radu Humor

      tu trăieşti, eşti bine mersi. se pare că ai şi calculator, și internet. posibil că o duci bine.
      plînge-le pe umăr muritorilor de foame cînd le dai din buzunarul tău.
  • +5 (15 voturi)    
    Afara cu el! (Luni, 29 august 2011, 18:30)

    Cornel Zaharia [anonim]

    Mitocanii si grobienii nu au ce cauta in serviciul public. Sa se duca in sectorul privat daca se crede destept. Pe vremea comunistilor toate ministerele erau pline de indivizi ca el, agresivi, vulgari, primitivi, rudimentari, violenti.

    Nu se mai termina o data cu dictatura proletariatului in tara asta?
  • +8 (8 voturi)    
    viata unui om este importanta (Luni, 29 august 2011, 20:51)

    mary [anonim]

    Poate sa fie ultimul golan, viata unui om este importanta. Cateodata poate un gest, un cuvant poate schimba un curs de viata. Chiar merita incercat!

    Si dupa ce moare, indiferent cum a murit, persoana merita respectata. Daca cineva se sinucide inseamna ca disperarea, neputinta il impunge intr-un act disperat.

    Oamenii lipsesc de langa oamenii disperati. Macar dupa moarte, disperatii pot sa fie lasati in pace, asa cum sunt ei, cu bunele si relele lor.

    Si in fata mea a murit o batrana, saraca, pur si simplu s-a oprit pe loc si a facut stop cardiac. A cazut pe spate si la scurt timp a murit. Pana am chemat Salvare si pana a venit batranica murise!

    Imi pare rau ca nu am putut face nimic pentru ea, i-am vazut spasmele si a murit. Atat. S-au oprit trecatoriI, unii au incercat sa faca ceva pentru batranica, dar ea se dusese!

    Peste cateva zile am vorbit la telefon cu sotul. Vroiam sa ma asigur ca a preluat bunurile fostei sotii. Din punctul acesta de vedere totul era OK.

    Singurul lucru pe care l-am facut a fost sa chem salvarea si mi-am dorit sa aprind o lumanare, dar nu am gasit in zona. Trist, foarte trist!

    Mi-a murit bunica in brate, am incercat sa ii fac respiratie artificiala, i-am aprins lumanare si saraca a murit si atat.O fost prima persoana draga mie care a murit langa mine. Am acceptat mai usor moartea ei, pentru ca stiam ca am incercat sa fac totul sa ii mentin viata.Nu am reusit.

    Ma intreb cum ar fi comentat dl. Oprescu incidentul prezentat pe blog. Cred ca Bleen ar putea sa fie doar blandul bleen fata de dr. Oprescu.

    Trist, tare trist!
    • +4 (8 voturi)    
      ... (Luni, 29 august 2011, 22:30)

      ... [anonim] i-a raspuns lui mary

      de acord cu mary. Chiar si in cazul excutiilor exista grija sa se indeplineasca o ultima dorinta celui care moare. Iar cadavrul e tratat cu un minim respect. Chiar si in razboi, inamicul odata omorat are dreptul la o inmormantare decenta. Acolo unde orice om normal isi scoate macar caciula din cap, marlanul roman se trezeste injurand ca la usa cortului. Se pare ca mare parte din romani care-l aclameaza pe satrapul ala purtator de functie oficiala a ajuns la un asa hal de salbaticie incat i se pare moral sa injure pe unul care - in cine stie ce context - s-a sinucis. Sincer imi e rusine de asa un popor. Isi merita soarta oricat de crunta i-ar fi.
  • -4 (10 voturi)    
    bleen (Luni, 29 august 2011, 21:09)

    aaragn [utilizator]

    Un functionar si-a expus o opinie personala, desi cam contondent exprimata, pe un blog propriu.

    Care e motivul blamului? Incompatibilitatea opiniei cu cea a postului ocupat? Dar daca omul ar fi injurat printre dinti si n-ar fi spus nimic in public, apoi si-ar fi facut treaba OK, ar fi fost laudat, nu? De ce pornesc acuzele de la ceea ce bleen spune, in loc de de la ceea ce bleen face?

    Neconcordanta morala cu ceea ce unii dintre noi cred despre sinucidere? Bine, dar nu e "mitocan" si "grobian" pentru asta. Nu va fi fiind forma expunerii sale laudabila, dar dincolo de pulsiunea de moment exista fondul: sinuciderea in public e indecenta; efectul fata cei apropiati imoral. Personal, sunt de acord cu asta, dar daca n-as fi, nu cred ca m-as grabi sa dau cu toporul...

    PS Unul dintre comentatori s-a si grabit sa comenteze ca omul si-a luat concediu. Avea, n-avea voie? Eu stiu (si nu lucrez la stat) ca ai dreptul la X zile de concediu pe an, le iei cand vrei, daca si angajatorul e de acord. De ce o fi acest concediu, in ochii comentatorului X, un abuz? O fi avand informatii intime despre activitatea specifica a lui bleen, sau s-o fi simtit vexat ca, dupa ce ca omul nu-i impartaseste punctul de vedere, isi mai ia si concediu - in loc sa trudeasca pe ogoarele patriei, drept pedeapsa. Impardonabil!
    • +5 (5 voturi)    
      Consilier al ministrului (Marţi, 30 august 2011, 12:00)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui aaragn

      Da, oricine poate fi grobian, mitocan, ordinar. Chiar si functionarii publici. Insa, spre deosebire de plebe, functionarii publici au voie sa fie grobieni in spatiul privat, nu in cel public. Sa inteleg ca e placuta existenta ministrilor, presedintilor de partid, a tuturor indivizilor platiti din banii publici si care injura ca la usa cortului?

      Tov. Axinte s-a exprimat public, blogurile sunt spatii publice, are acces oricine la ele. Ba chiar audienta e mai mare decat pe peronul ala de gara pe care Bleen a injurat un sinucigas.

      Daca purta o discutie calma pe tema sinuciderii, daca avea ratiunea si bunul simt sa-si exprime parerea, chiar si anti-sinucidere, in termeni decenti, chiar daca fara prea mare empatie, sunt sigur ca marea majoritate ar fi acceptat, chiar daca nu ar fi fost de acord cu el. Nici macar n-ar fi ajuns pe pagini de ziar.
  • +4 (8 voturi)    
    visceralitate si 'political correctness' (Luni, 29 august 2011, 23:49)

    ab [anonim]

    "Reactia la cald' a d-lui Axinte nu cade in categoria merituoasa a delictelor anit-political correctness, cum noteaza unii dintre comentatorii ad-hoc.
    Pesemne dl. Axinte a reactionat visceral, infricosat fiind de spectacolul unei morti violente la care cine si-ar fi putut dori sa fie martor... Poate pentru a spala impresia insuportabila pe care a trait-o, poate pentru a restabili soliditatea diurna a lucrurilor public acceptabile, a aruncat victima la groapa de gunoi.
    Daca dl.Axinte ar fi un cetatean oarecare, de ce ne-am sesiza? Viata-i grea si neiertatoare, iar omul reactioneaza uneori paradoxal la circumstante tulburatoare.In cazul in speta, vedem cum vexarea simtului de confort al propriului ego stirneste un fel de minie care ar vrea sa suprime victima, atit cea de dinainte cit si cea de dupa gestul sinuciderii.
    Din pacate pentru noi toti, insa, dl.Axinte este expert public la chiar ministerul care ar trebui sa administreze politici si servicii pentru nevoile de toata mina ale convietuirii sociale si vietii de zi cu Atit dupa un criteriu de decenta omeneasca cit si dupa unul de profesionalism, dl.Axinte se afla intr-un mare deficit. "Forma mentis" pe care ne-o dezvaluie este o mare dezamagire pentru spearanta unui spatiu public si politic respirabil. Dezamagirea se extinde, desigur, si asupra anajatorului sau.
  • +4 (4 voturi)    
    Tare rau ! (Marţi, 30 august 2011, 1:42)

    Vlad-I [utilizator]

    "Eu ramin la parerea ca ar trebui sa se faca ceva, sa se amenajeze niste locuri speciale"
    deci, sa se amenajeze trambuline in stranduri goale sau ce ? Sinuciderea a fost mereu un deranj, mai ales daca opservatorii sunt copii sau persoane sensibile.
  • -2 (8 voturi)    
    Are dreptate! (Marţi, 30 august 2011, 9:46)

    elena [anonim]

    Nu este tocmai frumos sa vezi asa ceva, mai ales cand vii dupa 12 ore de tura de noapte si vezi ca in blaconul scarii sta una atarnata.Ma bucur ca a scris asa pe blog si are dreptate, sinucigasii sa se duca in pustii sa faca asta, nu sunt obligata sa ii vad eu sau sa ii descopar pe tampiti, ei nu se gandesc ca pe langa suferinta pe care o provoaca familiei mai fac si alti oameni sa isi sara din minti cand ii descopera sau ii vad atarnati ca niste carpe.
    Eu am patit asta, iar de atunci, de cand am vazut-o am ramas cu sechele, mi-a ramas pe retina pt ca e prima pe care o vad atarnata si sper ca e ultima.Nu este deloc placut sa vezi asa ceva,e inspaimantator, e mai rau ca in filme si cel mai rau e ca nimeni nu te pregateste pt asa ceva, eu, ca sa imi revin, am fost la psiholog si am luat pastile pt ca a fost un soc.
    Ca sa inchei, domnul a avut dreptate si are, pt ca nu toti stau bine mental si nu toata lumea reactioneaza la fel, unii nu suporta asa ceva si o pot lua ei insisi pe aratura.
    Oricum, daca vreti sa ajutati sinucigasii deschide-ti o linie telefonica, sprijinitii moral si aratati-le ca va pasa ( asta pt cei care au cazuri in familie de despresivi)
    Pt sinucigasi: nu se merita, aratati-va sentimentele si mergeti la un psiholog sa va ajute, apelati la familie, vorbiti cu un strain, o sa va ajute.
  • -1 (5 voturi)    
    reactii... la cald. problema lor! (Marţi, 30 august 2011, 9:47)

    gimini [utilizator]

    Problema e ca tocmai reactiile astea la cald spun totul despre caracterul omului.
    Daca ar fi fost reactii la rece, cu siguranta ar fi fost niste reactii diferite. Domne, tragedie, ntz, ntz, ntz, socant, valeleu, regret ca am vazut asa ceva, saracul, ce l-o fi apucat... Ar fi incercat sa mimeze un comportament civilizat, dominat de compasiune. Asa e omeneste.
    Reactia lui la cald insa spune totul despre el. In sinea lui, putin ii pasa daca o fiinta umana moare. Ok, a murit, so what? Singura problema e ca ii intarzie lui trenul.
    Daca un om asa lipsit de empatie e consilier intr-un minister cu atributii sociale atunci e trist... dar si comic. Fara a fi ceva de ras in toata povestea asta.
  • +1 (5 voturi)    
    Concluzie (Marţi, 30 august 2011, 19:28)

    ab [anonim]

    Se impune demisia sau demiterea d-lui Axinte.
  • 0 (2 voturi)    
    greu (Miercuri, 31 august 2011, 17:43)

    Ion Barbu [anonim]

    E normal sa fii oripilat cand se sinucide cineva in fata ta! Axinte are pareri clare despre sinucidere. Cred ca are dreptate ca e o crima. Cred ca e mai rea ca un viol ca gravitate. Si treaba s-a desfasurat chiar in fata lui. Majoritatea oamenilor cred ca folosesc vorbe mai grele chiar pentru fapte mult mai putin grave. De exemplu daca vedea pe cineva ca facea pipi pe sine si Axinte folosea acest limbaj nimeni nu era deranjat. Cred ca vorbele grele sunt justificate doar cand e vorba de fapte f.grave, de incalcarea celor zece porunci de exemplu.
    De la distanta ma cuprinde mila de bietul sinucigas dar si furia contra imbecililor care incearca sa justifice un astfel de gest din oricare motive. La fel si cu nebunul care s-a aruncat in cap in parlament.Cred ca acestia merita vorbe grele!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri