VIDEO Sebastian Lazaroiu: Nu mai dam tuturor ajutoare de incalzire, doar celor care au nevoie - vor beneficia de subventie familiile cu venituri sub 786 lei/membru

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 28 august 2011, 15:01 Actualitate | Esenţial

Ministrul Muncii, Sebastian Lazaroiu, a declarat duminica, intr-o conferinta de presa, ca ajutoarele pentru incalzire se vor acorda in acesta an doar persoanelor considerate vulnerabile, adica familiilor care au venituri de pana la 786 de lei de persoana. Ministrul a anuntat de astfel ca numarul beneficiarilor de subventie la caldura va creste, iar plafonul pentru care acestea se vor acorda va fi majorat si el, autoritatile locale urmand sa decida daca sa acorde in continuare ajutoarele la incalzire in cuantumul stabilit.

Lazaroiu a explicat ca Guvernul va elimina subventia de la bugetul de stat de 350 de milioane de lei, fiind pastrata doar suma de 120 de milioane de lei care reprezinta ajutoarele la incalzire pentru persoane vulnerabile, scrie Mediafax. Ministrul insa nu a putut garanta ca persoanele vulnerabile vor plati la fel ca anul trecut, daca autoritatile locale vor acorda in continuare ajutoarele de incalzire in cuantumul stabilit, precizand ca primariile nu sunt obligate sa mai acorde aceste subventii.

Ministrul Muncii a spus ca fata de anul trecut in sezonul rece 2011-2012 doar consumatorii vulnerabili vor beneficia de ajutoare. Astfel, din 1,4 milioane de familii racordate la CET-uri, 330.000 vor beneficia de subventie in acest an, fata de 200.000 anul trecut.

O alta schimbare fata de anul trecut este pragul maxim pentru care se acorda subventia, acesta crescand de la 615 lei cat a fost in 2010-2011 la 786 de lei. In 2010 - 2011, persoanele care aveau venit pe membru de familie de pana la 615 lei primeau 10% subventie. Anul acesta, cei cu venit intre 615 si 786 vor primi 5%.

Doar pentru persoanele singure acest prag va fi de 1.082 de lei, ajutorul fiind de 10% din factura.

Lazaroiu a spus ca Ministerul Muncii ar trebui sa aloce in acest an 345 de milioane de lei, iar autoritatile locale 370 de milioane de lei, iar daca acest lucru se va intampla consumatorul vulnerabil nu va plati mai mult decat anul trecut la factura de energie.

Ministrul a precizat ca vulnerabilitatea este calculata pe baza veniturilor, dar si a bunurilor din gospodarie.

El a subliniat si faptul ca se vor schimba si regulile de acordare a subventiei astfel ca vor fi verificati 60% dintre cei care depun dosare la primarie, iar acestia vor fi alesi aleatoriu de catre minister. Pana in prezent erau verificat doar 3% dintre cei care depuneau cerere de subventie.

"Cand am facut un control pe anul trecut din 30% dintre dosarele verificate 18% aveau nereguli, fiind vorba de frauda, respectiv un milion de lei, suma acordata necuvenit", a spus Lazaroiu.



Ministrul Muncii a recomandat primariilor sa renunte si ele la subventie si sa-si indrepte fondurile spre persoanele sarace.

Autoritatile locale pot adopta politica Guvernului si sa acorde ajutoare de incalzire doar persoanelor cu "venituri modeste", dar pot decide sa continue subventionarea nediferentiata a proprietarilor de blocuri, firmelor de apartament si familiilor cu venituri mici, a declarat, vineri, Emil Boc.

Premierul a afirmat, in cadrul unei emisiuni la postul national de radio, ca ajutoarele de incalzire care vor fi acordate de Guvern incepand cu aceasta iarna trebuie directionate catre familiile cu venituri "modeste" si nu ca pana in prezent, catre toata lumea.



Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

7440 vizualizari

  • -1 (19 voturi)    
    genial! (Duminică, 28 august 2011, 16:21)

    vercingetorix [utilizator]

    "Sebastian Lazaroiu: Nu mai dam tuturor ajutoare de incalzire, doar celor care au nevoie", dar "numarul beneficiarilor de subventie la caldura va creste, iar plafonul pentru care acestea se vor acorda va fi majorat si el"

    Care mai e logica?
    • +5 (13 voturi)    
      Citeste in intregime, nu in diagonala (Duminică, 28 august 2011, 16:58)

      gicu [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

      Numarul celor subventionati va creste din cauza ridicarii plafonului de la 615 si 786 ron. Acum ai priceput?
      "O alta schimbare fata de anul trecut este pragul maxim pentru care se acorda subventia, acesta crescand de la 615 lei cat a fost in 2010-2011 la 786 de lei."
      Pfff, e greu cu logica asta. Ma intreb cum te descurci in viata de zi cu zi.
      • 0 (2 voturi)    
        Logica (Luni, 29 august 2011, 11:39)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui gicu

        Cu siguranta se descurca mai bine ca tine. Stii vorba aia cu fudulia nu?
        Logica de mai sus e corecta, nu trebuie sa citeasca in intregime, sunt 2 afirmatii care se bat cap in cap, punct.
    • +8 (10 voturi)    
      greseala hotnews... (Duminică, 28 august 2011, 17:30)

      mihai b [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

      era in scadere dar ... hotnews s-au grabit..

      faza e ca multi or sa pacaleasca.. romanii sunt invatati sa fure si sa pacaleasca.. asa ca... unul cu 2 jeep-uri in fata blocului sigur o sa primeasca ... iar altul care merge cu metroul..sigur o sa plateasca..

      plus ca avem babe si mosi care stau in 3-4 camere singuri... si primesc de la stat.. solutia e sa vanda si sa se mute in ce-si permit.. caq asa noi stam in garsoniere si platim iar batranii in apartamente mari si stau cu subventii si porcarii
      • -2 (2 voturi)    
        aaa, deci este doar invidie pe mosii cu 4 camere (Luni, 29 august 2011, 9:59)

        marius [anonim] i-a raspuns lui mihai b

        sunt curios cum ti se rezolva TIE problema cu statul in garsoniera daca batranii cu apartamente mari si le vand?
    • +8 (12 voturi)    
      e simplu (Duminică, 28 august 2011, 17:58)

      cd [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

      Se scoate subventia data termocentralei, adica subventia de care beneficiaza toti.
      Se mareste plafonul de venit pt. care se acorda ajutor de incalzire, dar se micsoreaza procentul ajutorului acordat (5% in loc de 10% pentru cei cu venitul in ultimul palier de venituri).
    • +4 (10 voturi)    
      este (Duminică, 28 august 2011, 17:59)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui vercingetorix

      logica este ca omu vrea sa se taie complet subventiile generale la gigacalorie, si sa se acorde ajutoare doar celor cu venituri mici...daca nu intelegi iti explic mai detaliat...
      • 0 (6 voturi)    
        Nu cred... (Duminică, 28 august 2011, 20:46)

        stelian [anonim] i-a raspuns lui adyQ

        Mai bine sa-ti desenez.....
        Caldura e marfa electorala.
        UE cere de multa vreme scoaterea subventiei. Ei o fac pe o parte si o duc la loc pe alta... O numesc altfel si nu mai ajunge la producator. Va ramine in buzunarul multora, caci nu se vor inghesui sa plateasca caldura.
        Caldura SE DA!!!!!!
        Sistemele de incalzire sunt centralizate si primesc toti sau nici unul.
        Iar ce spune Lazaroiu este campanie electorala...
        Sa fim bineintelesi, si ceilalti au facut la fel. Ba chia mai rau, in sensul ca au fost orasele unde in ani electorali s-au dat bani de la partid pentru incalzire...
        In mod normal ar trebui ca cei ce primesc ajutor de incalzire sa fie in procent mic si sa fie toti (si cei ce stau si sa incalzesc cu lemne si carbuni). La fel de normala este ca salariul, chiar si cel minim sa fie suficient pentru a plati utilitatile si mincarea si altele. Nu lux, ci minimul necesar...
        Daca nu intelegi pot reveni pe larg cu certe comparatii pe diverse coordonate din lume.
        Pentru ca se cauta sa fim lamuriti ca e bine asa: cu subventie la caldura, cu sisteme de caldura centralizate, cu moneda nationala leu, dar sa platim in euro, cu credite in euro, franci elvetieni sau dolari americani sau d-aia din Hong Kong.... SI tot felu de alte aberatii.
        Dar SA NI SE DEA!!!!!!!!
        • +2 (2 voturi)    
          usor pe scari! (Luni, 29 august 2011, 7:16)

          bula [anonim] i-a raspuns lui stelian

          daca primaria dela Cocarlati hotaraste sa dea un dovleac pe luna gratis celor tunsi zero, e decizia lor! primarul raspunde in fata cetateneilor si cei de la Tichilesti nu au drepul sa intervina! UE cere sa nu se dea subventie de la bugetul statului ! ATAT!!!!! bugetul local nu e treaba UE. Nu vrei tu sa stabilesti cat e salariul minim necesar la Constanta? dar la Aiud? dar la Sibiu? caci costurile uilitatilor si al hranei DIFERA BINE de la oras la oras! sau ne intoarcem la "totul egal pt. toti"?????
          • 0 (0 voturi)    
            Smecheria romaneasca! (Luni, 29 august 2011, 12:53)

            stelian [anonim] i-a raspuns lui bula

            Daca dovleacul eobtinut din recolta locala de acord. Dar daca dovleacul vine de la guvern si e facut si la Tichilesti si la Cuca Macaii si la Aiud, nu mai e corect.
            Romania a gasit solutia. Alocam bani de la bugetul de stat primariilor, iar ce fac primariile cu ei (alocatii de incalzire, nu le mai zicem subventii, ca ii deranjeaza pe unii) nu mai e treaba noastra.
            Asa sau asemanator s-a facut cu multe.
            BUgetul local ca si cel central nu sunt transparente. Iar localitatile nu au autonomie. Nu li se da, dar nici nu o vor. Le va fi greu sa-si gestioneze fondurile, dar si sa-si colecteze impozitele. In plus, exista "pixul lui Mischie", cel mare si tare de la judet care da banii.
            N-am spus/scris ca ne intoarcem la totul egal.
            Am sustinut ca salariul trebuie sa reflecte nivelul cheltuielilor. In mod normal, intr-o economie functionala multe se regleaza mult mai usor. Pretul mincarii vine si din cerere oferta plus o optimizare a profitului.
            EU sustin ca politica acestor ajutoare trebuie sa inceteze. Caldura nu trebuie sa mai fie marfa electorala.
            Cit despre salariul minim aici si acolo... Mi-e greu sa ma pronunt. Dar eu as incepe cei de la INS cu statisticile lor mincinoase.
        • 0 (0 voturi)    
          chiar is curios (Luni, 29 august 2011, 15:48)

          adyQ [utilizator] i-a raspuns lui stelian

          "de niste comparatii pe pe diverse coordonate din lume" banuiesc ca o sa imi faci comparatii intre germania si romania, dar eu iti zic ca comparatii se pot face si intre mozambic si romania si poate si intre sry lanka si romania, poate zimbabwe si romania, ca de astia care compara romania cu germania is satul...si app creditul in euro cine te-a obligat sa il iei? te-au prostit aia de la banca ca e mai avantajos un credit in euro? si pe mine :))
          si de aia nu sunt de vina guvernantii ca eu am luat credit in euro :)
          stii cum se spune....prostia se plateste, de fapt totul se plateste mai devreme sau mai tarziu
          • 0 (0 voturi)    
            comparatii si nu prea! (Luni, 29 august 2011, 17:40)

            stelian [anonim] i-a raspuns lui adyQ

            Am sa incep cu finalul. Nu m-au prostit cei cu creditul in euro ca n-au mai avut pe cine. Altfel...
            Am spus si am sa o spun mereu: moneda nationala e leul. Absolut toate tranzactiile trebuie facute in lei. Absolut toate preturile trebuie sa fie in lei.
            Companiile de cablu ce dau televiziune si internet, companiile de telefonie fixa si mobila trebuie sa fie obligate sa aiba preturi in lei, in felul asta consumatorul are control asupra facturii. Pretul unei masini sa fie in lei.
            Daca si cei ce vind suveniruri pe Valea Prahovei si la Bran vind in euro.
            Priviti declaratiile de avere ale politicienilor mai mari(centru) sau mai mici (locali). Conturile de economii sunt in alte monezi. Si cel mai clar exemplu: MUGUR ISARESCU. Seful bancii nationale, are economii in alte valute.
            Cit despre comparatii cu altii, da, e bine sa ne comparam cu cei unde vrem sa ajungem. Daca vrem sa ajungem Zimbabwe, foarte bine.
            Romania n-a inventat nimic. De exemplu, tichetele de masa. Le-am vazut la francezi.
            Cit despre sistemele de incalzire, nu au centralizate (atit cit stiu eu). Cind vorbesc de sisteme centralizate ma refer la km de conducte, cu ramificatii. Cu caldura luata de nu stiu unde si procesata spre a fi vinduta populatiei. Centrale de bloc sau scara sunt, daca au un proprietar si pretul caldurii e inclus in chirie. Sau cladiri mari, cu birouri. Oamenii se incalzesc individual, chiar si in blocuri cu apartamente.
            Cit despre subventii sau ajutoare iar nu prea am auzit. De ce?
            1. Salariile si preturile sunt corelate in asa fel incit chiar si cu salariul minim sa se poata plati esentialul.(Structura cheltuielilor e diferita in vest fata de Ro-alt subiect interesant si fierbinte)
            2. Responsabilizarea utilizatorului. Ca sa am 25 de grade in casa ma cost atit. Daca scad la 21 de grade economisesc X. Deci ma incadrez mai bine in buget asa.
            In Romania NIMENI nu are nici o responsabilitate. Totdeauna e altcineva de vina. Aruncatul pisicii e sport national.
            • 0 (0 voturi)    
              asa e (Luni, 29 august 2011, 21:21)

              adyQ [utilizator] i-a raspuns lui stelian

              dar eu te intreb pe tine, tu iti platesti taxele la fel ca cei la care tanjesti sa ajungi? pentru ca acolo asta e sportul national, fentatul taxelor si furtisagurile, cat de mici dar sa fie
              stiu cum este in tari din alea ca eu stau in una, dar la noi cand vine cineva si cere legi mai aspre si responsabilizare sar toti in sus, ca il cheama basescu...si le omoara gaina aia cu oua de aur din care ei sug la greu
              si totusi sa stii ca in romania nu prea am auzit sa moara cineva de foame, ca un exemplu eu cat am stat in tara aveam trei telefoane mobile, si acuma in una din cele mai puternice economii din lume stau si ma uit crucis de vreo opt luni de cand am venit ca nu prea imi vine sa fac abonament la mobil...e cam scumputz :)
              e bine totusi ca sunt romani care sunt romani care au aspiratii mari, daca ar fi toti asa nu am fi in situatia in care am ajuns, insa sa fim si realisti, nu cred ca avem cum sa ajungem la acelasi nivel cu tari ca germania, cel putin nu brusc, si totusi la noi nu se mai termina odata tranzitia aia :)
              in rest numai bine
              • 0 (0 voturi)    
                Hai sa ne intelegem! (Marţi, 30 august 2011, 4:45)

                stelian [anonim] i-a raspuns lui adyQ

                Am platit taxe in Ro la greu. Ca eram salariat. Am platit si in calitate de intreprinzator ( ca am avut mica mea afacere). Nu comentez hotia lor, ca au trebuit sa-mi returneze impozit si au facut-o dupa 3 ani. Si evident, la valoarea initiala, fara indexare, fara dobinda. Si am facut git si scandal, dar nimeni nu e de vina.
                Platesc si unde stau taxe. Vorbesti fara sa stii de sport national fentatul taxelor. Exista impozit ce ti se intoarce, daca ai platit mai mult. Exista anumite facilitati si pentru asta platesti contabil. Dar esti obligat prin lege sa-ti tii declaratiile de impozit X ani ca te pot verifica. SI daca e ceva in neregule sa te tii. AIci esti responsabil de declaratia de venit ce o faci. In Ro, nu prea.
                Iar daca ai de primit impozit inapoi il primesti repejor, intre 2 sapt si 2 luni. Nu dureaza mai mult. Si sunt si politicosi. Iti trimit scrisoare de multumire ca ai platit impozitul (chiar daca stii ca scrisoare e paltita din banii tai).
                Cit despre mobile, ma rog. e o fita. AM avut mobil in Ro si aici cind am avut nevoie. Mi-am luat unul, renuntind cind nu mi-a mai trebuit. Dar aci n-am nevoie de cartela sa sun de la un telefon public...
                Iar daca vrei mobil si cu internet, da, e scump.
                N-o sa ajunga Romania niciodata Germania, pentru ca este imposibil. Chiar daca rata noastra de dezvoltare ar fi de 10 ori mai mare.
                Mai spun o data, chiar daca ma repet: ROMANIA N-A INVENTAT NIMIC. NICI MACAR CORUPTIA. SI asta e importata. Deschide ochii bine acolo unde stai si vei vedea/auzi repejor si pe acolo de scandaluri de coruptie.
                Iar nea Lazaroiu se lauda ca le da 10 % din factura de caldura. Dar celui ce se incalzeste cu lemne si carbuni si are acelasi venit de ce nu-i da?
                Orwell si Ferma animalelor: uni sunt mai egali decit altii...
    • +3 (9 voturi)    
      esti tipul de roman care se crede destept.. (Duminică, 28 august 2011, 19:03)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

      m-am saturat de smecheria si 'desteptaciunea' romaneasca. aceeasi care spune ca statul e hot deci e foarte bine ca sunt si eu hot. daca esti membru PSD atunci nu comentez pentru ca s-ar putea sa fie linia de partid.

      dar daca citeai intelegeai cum se poate asta:
      "Cand am facut un control pe anul trecut din 30% dintre dosarele verificate 18% aveau nereguli, fiind vorba de frauda, respectiv un milion de lei, suma acordata necuvenit", a spus Lazaroiu.
      • +2 (4 voturi)    
        va faceti ca nu intelegeti... (Duminică, 28 august 2011, 23:03)

        vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        "Cand am facut un control pe anul trecut din 30% dintre dosarele verificate 18% aveau nereguli, fiind vorba de frauda, respectiv un milion de lei, suma acordata necuvenit", a spus Lazaroiu.

        Perfect de acord: cate persoane au fost trimise in judecata pentru frauda asta? Cred ca nici una, pentru ca nu sunt interesati de asta.

        De ce nici un director al unei firme de stat nu a fost trimis in judecata pentru deturnare de fonduri atunci cand au luat banii de la investitii si au platit salariile? Pentru ca totul e facut la comanda politica indiferent despre ce partid vorbim. Asta nu ti se mai pare smecherie romaneasca?

        PS: Oameni ca tine au polarizat societatea romaneasca: daca nu e cu PDL e cu PSD sau PNL. E cam greu sa va treaca prin minte ca u toti sunt inregimentati politic. Oare tu nu esti membru al unui partid care ti-a comandat sa pui un comentariu? :) Asta ca sa vezi ca merge si invers
      • +3 (3 voturi)    
        va fi la fel (Luni, 29 august 2011, 8:52)

        Tom Macaragiu [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Nu este suficient sa dai aceste ajutoare `celor care au nevoie cu adevarat`. In categoria asta se inscriu toti tiganii care au ocupat abuziv centrul capitalei si care desigur se inscriu in conditia minimala legata de venit pentru ca ei nu si-au oficializat veniturile obtinute din prostitutie si spargeri de masini.
        Acest ajutor trebuie acordat celor care au contribuit la bugetul de stat platind impozite si care acum au nevoie de sprijin pentru ca veniturile lor nu pot acoperi costurile incalzirii.
        Nu mi se pare in regula ca un guvern dreapta care afirma ca nu va sprijini nemunca sa perpetueze acest sistem pagubos, dar care desigur asigura voturi.
      • +1 (1 vot)    
        ma Mircea, te rog sa-i raspunzi lui Vercingetorix (Luni, 29 august 2011, 18:17)

        vio [anonim] i-a raspuns lui mircea

        cat de viteaz esti tu, de ce nu-i mai raspunzi, acum??!!
        Ca uite ti-a raspuns bine, omul asta !!!!!!!!!!!
        Zau, Mircea, astept sa vad ce-ai mai putea debita acum...
        Te vad in stare, sunteti in stare sa ne spuneti ca negrul e alb si albul e negru, ca si Basescu, ca si Boc al vostru.....
    • -1 (5 voturi)    
      logica e saracia!!!!!!!!!!!! (Duminică, 28 august 2011, 19:19)

      costica [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

      a crescut numarul celor saraci(e numai chestie de cateva zeci de lei ce-au marit ei plafonul), adica desi i-au scos de la subventia la caldura pe cei care intr-adevar nu aveau nevoie, guvernantii recunosc ca a crescut numarul celor care vor primi subventie, adica mareata guvernare portocalie a fost nevoita sa recunoasca ca a crescut numarul celor saraci!!!!!!!
      Doar daca te uiti la plafoane vezi dintr-o data SARACIA!!!!!!!!!
      Asa DA guvernare!!(nici o legatura cu Alianta DA!!!), pai nu zice Dl Boc mareu cat de bine a facut Romaniei guvernarea PDL cu Boc in frunte!!!
      Asa, Romania e bine, e bine, bine, e foarte bine, cum spune trimfalist mai mereu Dl Boc!!!!!!!!!!
      • 0 (4 voturi)    
        cifrele! iarasi! (Luni, 29 august 2011, 7:19)

        aritmos [anonim] i-a raspuns lui costica

        cand ai primit carnetul de partid ti-au pus si intrebari de aritmetica? daca primeau 1 400 000 si acum primesc 330 000, s-a marit numarul de saraci? nici instructorul tau de partid nu stie aritmetica?
        • +1 (3 voturi)    
          invata tu sa citesti.... (Luni, 29 august 2011, 9:25)

          costica [anonim] i-a raspuns lui aritmos

          "Ministrul a anuntat de altfel ca numarul beneficiarilor de subventie la caldura va creste iar plafonul pentru care acestea se vor acorda va fi majorat".
          Ministrul a mai spus:
          "Astfel, din 1,4 milioane de familii racordate la CET-uri, 330.000 vor beneficia de subventie in acest an, fata de 200.000 anul trecut."
          Racordat e una, cine primeste subventie e alta!!!!
          Si-apoi, tu vorbesti numai de cei de la CETuri, e altceva, subventie primesc si cei care nu sunt la CETuri(sper ca stii ce inseamna CETurile astea!!!)..... batranii saraci de la tara care se incalzesc cu lemne primesc si ei subventie......habar nu ai ce vorbesti, citeste mai atent.... portocalii sa te mai invete sa si citesti , nu numai sa scrii aceleasi aiureli portocalii de care ne-am saturat.....
          Daca asta nu arata saracia crunta din Romania, atunci sa-mi spui tu ce arata !!!!
          • 0 (2 voturi)    
            lasa-i .... (Luni, 29 august 2011, 12:27)

            vio [anonim] i-a raspuns lui costica

            sunt la fel de priceputi ca si guvernarea PDLista careia ii canta in strune degeaba.... JALE este guvernarea lui Boc si abia asteapta romanii sa scape de ea, aceasta guvernare incompetenta i-a adus pe romani in saracia asta in 3 ani!!!
            Scapam de PDL din 2012, nu vor avea atatea pungi verzi(!!!!!!!) sa cumpere un popor intreg ca la Neamt la alegerile de spatama trecuta!!!!
      • 0 (4 voturi)    
        Lenesi ca tine. (Luni, 29 august 2011, 8:27)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui costica

        A crescut numarul celor lenesi ca tine,care in loc sa munceasca stau mereu cu mana intinsa la pomana.Si ne mai miram ca prin alte parti ne considera tigani.Cu romani ca tine,care sprijina milogii si lenea,la ce sa ne asteptam.Cred ca s-ar termina cu toate discutiile despre coruptie si hotia de stat(si atunci hai sa furam si noi),daca nu s-ar mai da nimic la nimeni.Cum iti asterni asa dormi.Statul sa fie minimal,sa se reanalizeze taxele si impozitele la nivelul minim pentru unele servicii minime pe care sa le asigure statul,si gata.
    • 0 (6 voturi)    
      Asterix zice ca da! (Duminică, 28 august 2011, 20:21)

      traian [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

      Adica banii nu se mai dau aiurea spre furnizorul de servicii ci dirijat catre beneficiarii saraci!care sunt destui!
      Greu Verci draga,greu!Mai mergi si tu pe la scoala,pe la piata,mai meri!
    • -1 (1 vot)    
      sa-ti explic care e logica: (Duminică, 28 august 2011, 20:39)

      zic si io [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

      tu ai putea sa te incalzesti iarna cand ai un salar lunar net de 700 lei si un venit pe membru de familie sub 500 lei de persoana?
    • +3 (7 voturi)    
      Necazul (Duminică, 28 august 2011, 21:09)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui vercingetorix

      lui Lazaroiu(si nu numai al lui) este ca cei carora li se adreseaza n-au nicio legatura cu logica;de la Crin si Ponta(asta ce prenume are?),pana la tine.Vai de noi!
      • 0 (10 voturi)    
        vad ca... (Duminică, 28 august 2011, 22:13)

        vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        multi va dati inteligenti pe aici, dar tot ce puteti emite sunt cuvinte anti Crin, anti Ponta desi nu am spus nimic de ei, dar sunteti ca si cei care gasesc ceva anti Basescu in orice lucru. Nimic nu va diferentiaza de postacii anti Base, anti Boc! Din contra, nu veniti cu argumente, ci cu ironii ieftine de frustrati!

        1. Parca se spunea ca se doreste renuntarea la asistatii sociali care sunt multi si papa foarte multi bani, lucru cu care sunt perfect de acord.

        2. Scoaterea subventiei per general inseamna dublarea sau triplarea pretului, si cresterea plafonului de la 615 la 768 e apa de ploaie.

        3. Multa lume nu va mai plati intretinerea pentru ca nu va avea de unde, lucru care va duce la cresterea datoriilor catre furnizori cae vor ameninta guvernul cu FMI. (Si daca aveti impresia ca cineva o sa stpeze caldura in plina iarna, in an electoral ati trait pe alta planeta pana acum)
  • -2 (4 voturi)    
    pai asa e la noi (Duminică, 28 august 2011, 16:55)

    mihaela [anonim]

    vor sa ne verifice pe noi astia de jos care cerem subventii de la stat sa nu care cumva sa fraudam dar pe ei cine ii verifica?aud???dna-ul?frectie la picior de lemn.le este frica sa nu ramana fara cascaval de rontait de asta ne pun noua cei de jos atatea conditii.de 21 de ani incoace nu se mai gandeste nimeni la popor ci doar la propriile buzunare.RUSINEEEEEEE HOTILORRRRR
  • 0 (6 voturi)    
    sa va dati demisia (Duminică, 28 august 2011, 18:08)

    razvan_cluj [anonim]

    nimeni nu merita ajutor de la stat pentru incalzire ! cei care nu fac fata la viata de oras sa se mute la sat!
  • +1 (3 voturi)    
    misto (Duminică, 28 august 2011, 18:49)

    pralea [anonim]

    E misto ca eu si puradeii mei luam mai mult in continuare !
  • 0 (2 voturi)    
    k.k (Duminică, 28 august 2011, 19:23)

    george [anonim]

    ajutorul e de tot rasu
  • -5 (9 voturi)    
    ASISTATII ... (Duminică, 28 august 2011, 19:32)

    STAN PATITU [anonim]

    Basescu isi plateste incalzirea la vila lac 2? Isi plateste costumele pe care le tot schimba? Isi plateste benzina si costul masinii sau a elicopterului atunci cand calatoreste in interes personal? Sunt asistati si asistati... Unii pot fi asistati, altii nu mai pot fi asistati .
    • +4 (8 voturi)    
      Le plateste... (Duminică, 28 august 2011, 22:18)

      Colette [utilizator] i-a raspuns lui STAN PATITU

      Asa cum le-au platit Ion Iliescu si Constantinescu cat au stat la Cotroceni si in toate vilele de protocol!!! Hai sa ne uitam si la drepturile pe care le au parlamentarii, functionarii publici cu functii inalte sau reprezentantii Bisericii Ortodoxe Romane. Un presedinte de stat are niste gratuitati stipulate in Constitutie si Legea de functionare a Institutiei Prezidentiale, asa ca sunt intrebari stupide, fara suparare. Nu aici este problema noastra, a romanilor...
      • 0 (2 voturi)    
        le platim tot noi... (Luni, 29 august 2011, 9:34)

        prostu' [anonim] i-a raspuns lui Colette

        Zilele trecute, prezidentul nostru drag se lamenta si el ca are o leafa de numai 1100 euro si cu toate astea face eforturi sa nu iasa in public cu haine ponosite si pantofi scalciati. Evident, a omis sa ne spuna ca are puzderie de gratuitati, inclusiv casele de protocol mostenite de la raposatu'.. N-am nimic impotriva sa aiba niste gratuitati ca sef de stat, da' sa nu ni se vaite ca si el are leafa prapadita...
  • 0 (4 voturi)    
    vot (Duminică, 28 august 2011, 20:01)

    NewLevel [anonim]

    O sa mai votez eu PDL-ul cind o da subventii d-astea celor care merita, nu celor care au nevoie (cum ar face un adevarat partid de dreapta).
  • +1 (1 vot)    
    da, sigur, cum spui tu... (Duminică, 28 august 2011, 20:36)

    Dante [anonim]

    @este: iar rezultatul va fi o bataie de joc, pentru ca nici un primar normal la cap nu va renunta la subventia pe gigacalorie in iarna dinaintea alegerilor, bani aia 370 de milioane care ar trebui sa le dea cica autoritatile locale de fapt nu sunt, si uite asa se va isca un circ, dupa cum se doreste, in care guvernul acuza autoritatile locale, conform planului ca nu dau bani la saraci ca sa subventioneze gigacaloria, primarii vor acuza guvernul ca le baga in faliment cerandu-le sa subventioneze saracimea iar aia care ar trebui sa ia banii vor lua ciuciu, sau vor lua banii dupa luni de intarziere...tara de rahat
    • 0 (0 voturi)    
      normal la cap? (Luni, 29 august 2011, 7:23)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Dante

      mai ales in Ardeal si Banat s-a facut de un an sau doi. La Timisoara de exemplu e din anul trecut. Cine nu poate plati dari la oras (impozit pe cladiri, taxa pe gunoi, utilitati) sau se muta la mai mic sau se muta afara din oras! Nu vrei tu sa platesti si partea mea de impozite pt. subventia de la Husi, Strehaia, Negresti???
  • -1 (7 voturi)    
    genocid (Duminică, 28 august 2011, 20:55)

    bogdan [anonim]

    Mi se pare genocid social. O masura aparent normala pe care in mod firesc nu as blama-o , vine acum ca o ghilotina peste alte N masuri care o sa duca la un nivel de trai pe care o sa-l cuantificam numai folosind unitatea de masura "bocul".
    • +1 (7 voturi)    
      Cam mult spus 'genocid social'! (Duminică, 28 august 2011, 22:24)

      Colette [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Dar hai sa ne gandim ca noi toti platim pentru niste oameni care sunt certati cu munca, care prefera sa stea cu mana intinsa la stat, ca 'doar au dreptul sa le dea statul!', in timp ce cutreiera Europa, fura, au masini la poarta si salbe si lanturi de aur ce le inconvoaie gatlejurile! Sau cei saraci care nu stiu altceva decat sa se imbete si sa faca copii, ca sa traiasca din alcatia acordata de stat acestora! La inundatii, taranii stateau la carciuma si voluntarii le reparau casele, ca doar statul trebuia sa-i ajute, nu? Si exemplele, din pacate, pot continua...Am avut nevoie de cineva sa ma ajute sa-mi faca curat in curte, am stat cu banii in mana si nu a venit nimeni. E mai simplu sa incasezi ajutorul de la stat si sa nu faci nimic....
  • +2 (6 voturi)    
    de mult (Duminică, 28 august 2011, 21:01)

    serban [anonim]

    tardiv dar oricum mai bine decit de loc . trebuie sa invatam sa consumam ct ne permitem . chit ca ne convine sau nu .
  • +1 (3 voturi)    
    De acord...dar (Duminică, 28 august 2011, 22:41)

    Vlad [anonim]

    Eu sunt de acord ca cei cu venituri mari nu ar trebui sa beneficieze de subventie la caldura... Dar in acelas timp eu spun ca pretul oferit de radet nu este competitiv cu cel oferit de alternative (centrala proprie, incalzire cu siteme electrice, s.a.). Eu chiar daca am mai multi bani nu sunt dispus sa platesc pierderile si ineficientele manageriale ale radetului. Multi (inclusiv eu) se vor debransa, vor izola tevile radetului si astfel aceasta decizie superficiala a guvernului va duce la costuri si pierderi mai mari pentru radet. Eu zic ca ar trebui sa se gandeasca mai intai la eficientizarea sistemului, pentru a reduce costurile si pierderile si apoi se pot gandi si la eliminarea subventilor.
    • 0 (0 voturi)    
      De 20 de ani (Luni, 29 august 2011, 8:55)

      Előd [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      De 20 de ani se tot incearca eficientizarea sistemului, se investesc bani, degeaba.

      Trebuia taiate subventiile de mult, ca sa decida piata libera cum si ce se intampla.

      In prima faza toti vor trece la centrale individuale.

      Urmatorul pas o vor reprezenta centralele care acopera 1-2-3 blocuri, sau un cartier mic, unde nu se pune problema pierderilor la nivelul unui sistem ultracentralizat.
  • 0 (0 voturi)    
    Munciti si platiti! (Luni, 29 august 2011, 8:14)

    Andor74 [anonim]

    Da, sunt de acord ca poate subventiile sunt bune, dar in principal pentru categorii defavorizate: handicapati, pensionari (nu toti) si cei disponibilizati.
    Sa ma explic: nu-s de acord ca cei care nu muncesc sa primeasca subventii (cum se intampla de ani buni incoace). Sau cei care se plang ca nu-s platiti suficient....
    Pensionari - sunt multi care au pensie mica pentru ca n-au toti anii de cotizare, si acuma bine merci se plang. Nu zic de amarastenii care au lucrat 35-40 de ani dar s-au pensionat acum zece ani si pensia le-a ramas cum le-a ramas...
    Sau de persoanele cu handicap care nu au posibilitatea de a presta o munca suficient de bine remunerata....
    Dar pentru cei care-s in putere si pot munci.... De ce torni 3-4 copii daca nu-ti permiti? Sau faptul ca muncesti pe bani putini si te plangi - cand a fost de facut scoala de ce n-ai invatat??? Sau de ce nu-ti dai interesul la serviciu, ca inca n-am intalnit loc de munca in care daca-ti dai interesul pana la urma nu esti apreciat...
    Si-atunci, eu daca ma chinui sa-mi platesc rate (ca vreau casa mea) si facturi(ca sa nu fiu ina fara legii) , ajung in situatia de a dispune de mai putini bani de cheltuiala / luna (in interes personal) decat unul cu casa de la stat si subventionat din toate partile....
    Deci, unde-i justetea masurilor?
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru cei care s-au debransat (Luni, 29 august 2011, 8:40)

    ploiesteanu [utilizator]

    si nu sunt putini, pentru cei care lucreaza afara, si nu sunt putini, aceasta masura pare corecta. Sa nu uitam insa ca sunt foarte multi, oameni care muncesc cinstit si mult, pe salarii mici, la patron, oameni care au fost loviti de inflatie, avand salariile inghetate, oameni cu 2 sau 3 copii, pe care masura ii va lovi. Am citit cateva inepti scrise de postaci aiuriti, care considera ca daca ei au reusit (momentan) in viata toti trebuie sa cante la pian , insa nimeni sa nu-l care. Mai sunt si oameni care lucreaza greu pe bani putini. Si sunt multi. Daca depasesc 8 milioane pe cap de familist, nu primesc nimic si aici apare inechitatea. In schimb, guvernantii nu fac nimic pentru folosirea fondurilor europene care ni se cuvin, pentru certificatele de poluare (am pierdut deja 1,5 miliarde), pentru oamenii aflati afara la munca, muncitori care sunt trimis acasa in mod discriminator.
  • +1 (1 vot)    
    genial ... maresti pretul cu 300% (Luni, 29 august 2011, 9:37)

    Andrei [anonim]

    si pe urma dai doar pentru unii o reducere de 10%. Superrrr ... sa votam PDL cu toate mainile.
    • 0 (2 voturi)    
      USL (Luni, 29 august 2011, 10:07)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      Io zic sa votati cu USL ca tare bine ne-a fost in comunism + perioada de dupa.
      • +1 (1 vot)    
        Batut in cap! (Luni, 29 august 2011, 10:36)

        danielush [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

        Ce nu ai inteles, este nu este nici o diferenta intre unii si altii! Doar culoarea difera. Doctrinar, chiar nu exista diferente(daca exista doctrina!!!, dar asta e alta poveste!) Deci sa traim, ei o duc bine!
  • +1 (1 vot)    
    NU spun sa primeasca ajutor sau subventie cei (Luni, 29 august 2011, 12:31)

    lili [anonim]

    care NU merita.... numai ca guvernantii nu se strofoaca deloc cu fondurile europene, ei taie mereu in timp ce zecile de miliarde de Euro zac la CE si vor fi pierdute definitiv pana la 01. 01. 2013 din cauza incompetentei din administratia publica din Romania incepand cu Dl Boc si pana jos!!!!
    Cum vine asta?!
    Dlui Boc si celor responsabili, cine si ce le taie?!
  • -1 (1 vot)    
    subventiile (Luni, 29 august 2011, 14:52)

    rebel [anonim]

    Nici nu ma asteptam la ceva de la nerasul asta de Lazaroiu. Sunt toti politicienii o apa si-un pamant!
    Asa vor fi si urmatorii, astia care acum se bat cu pumnul in piept ca vor face si vor drege. De unde sa faca, cand au furat tot si toti (indiferent din ce partid fac parte).
    Sa ne aiba in grija Domnul de sus, ca astia de jos ne vor trimite pe toti sus!
  • 0 (0 voturi)    
    Re (Miercuri, 31 august 2011, 9:03)

    Nicusor trif [anonim]

    Pune ti mana si munciti nu mai asteptati ajutor de la stat ca nici noua afara nu ne da nimeni nimic degeaba , eu zic ca sa dea doar la pensionarii cu pensii mici si atat restul sa se descurce (sa mai rareasca bautura si tigarile si iesirea la carciuma)


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă