VIDEO Record de viteza in Capitala: Un sofer, prins conducand cu 185 km/h pe Bd. Brancoveanu

de A.N. HotNews.ro
Joi, 25 august 2011, 13:50 Actualitate | Esenţial

Viteza excesiva
Foto: Captura Content Channel
Fiul unui om de afaceri a fost inregistrat de aparatele radar in timp ce conducea pe Bulevardul Brancoveanu din Bucuresti cu 185 de km/h, cea mai mare viteza inregistrata vreodata de radarele politiei pe strazile din Capitala. Tanarul a primit o amenda, iar permisul sau a fost retinut pentru urmatoarele trei luni. In acelasi timp, un motociclist a fost surprins ruland cu 190 de km/h pe un drum din Oradea, unde limita de viteza este de 70 km/h.

Politistii au spus ca soferul, care are permis auto de sase ani, nu este la prima abatere rutiera, el primind peste 20 de sanctiuni contraventionale in ultimii ani.

In ultima perioada, pe drumurile din Romania au fost inregistrati mai multi vitezomani.

Vinerea trecuta, un sofer bucurestean a fost surprins conducand cu 214 kilometri la ora pe A2 Bucuresti-Cernavoda.

Recordul absolut de viteza inregistrat in acest an pe autostrazile din Romania este de 229 de kilometri la ora pe A2. Pe autostrada Bucuresti - Pitepti, recordul este de 225 de kilometri la ora inregistrat in 30 iunie, cand politistii au surprins un barbat aflat la volanul unui autoturism BMW inmatriculat in Bucuresti ce depasise cu mult viteza maxima legala admisa.

Raspunzand unor informatii aparute in ultima vreme, legate de posibila aplicare a unor sanctiuni contraventionale pentru vitezomani in functie de venituri, comisarul sef Toma Paul a declarat intr-o intalnire online cu cititorii HotNews.ro: "Politia Rutiera nu a lansat o asemenea propunere de aplicare diferentiata a sanctiunii contraventionale in functie de venituri sau valoarea autovehiculului condus si nici referitor la confiscarea autovehiculului".




Citeste mai multe despre   



  
9522 vizualizari
  • +4 (6 voturi)    
    Oradea 190 km/h (Joi, 25 august 2011, 14:06)

    Adi Labos [anonim]

    La Oradea a fost prins aseara un motociclist care mergea cu 190 km/h pe Strada Ogorului. Exista si imagini filmate de Politie.
    • +11 (11 voturi)    
      scenariu (Joi, 25 august 2011, 17:31)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Adi Labos

      Te uiţi în retrovizoare... nu vine nimeni. Bagi în viteză. Te uiţi din nou în retrovizoare... nu vine nimeni. Pleci de pe loc... BUM! Te vezi la ştiri ca ăla care a omorât un motociclist.
      • +4 (6 voturi)    
        Ti-am dat plus si sunt motociclist (Joi, 25 august 2011, 22:12)

        Petru Moldovan [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

        Si pe mine ma enerveaza rachetele si pe 2 si pe 4 roti.
  • -1 (13 voturi)    
    mda (Joi, 25 august 2011, 14:11)

    Bogdan [anonim]

    sincer, pacat ca nu a intrat intr-un zid/stalp.
    din cauza unor astfel de primitivi mor oameni nevinovati.
    • +7 (9 voturi)    
      mda, dar nici chiar asa (Joi, 25 august 2011, 14:49)

      strategy [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      lasa sa nu moara nici vecinul, si nici capra lui. bine ca nu s-a intamplat nimic, si asta e e fericirea lui si a noastra care am scapat de el.

      trebuie sa simta ca traieste, prins, amendat, pus la munca in folosul comunitatii si va invata sa respecte si pe cel de langa el, daca la el nu se gandeste.
      • -6 (14 voturi)    
        Urare (Joi, 25 august 2011, 15:56)

        Je [anonim] i-a raspuns lui strategy

        Imi place cum gandesti! Nu iti doresc decat ca, atunci cand traverseaza strada copilu' tau, pe strada sa circule numai "soferi d-astia nevinovati" cu 190 km/h. Atunci sa te vad cum mai "rationezi".
        • +9 (13 voturi)    
          x (Joi, 25 august 2011, 16:58)

          X [anonim] i-a raspuns lui Je

          copilu tau o arde noaptea la 23:51 pe strazi?
          • -1 (5 voturi)    
            Y (Joi, 25 august 2011, 21:37)

            Y [anonim] i-a raspuns lui X

            Copii nu are voie pe strazi dupa ora douj'doua. Ca atunci strada nu mai ie publica, ci devine proprietatea unor Gher Tzoi (ca si tine de altfel).
  • +9 (13 voturi)    
    carnet ? (Joi, 25 august 2011, 14:14)

    marius [anonim]

    animalul asta va ramane fara carnet, in cele din urma ?
    cati oameni trebuie sa moara pentru a o dejectie umana de tipul asta sa nu mai aiba carnet ?
  • +8 (12 voturi)    
    pedeapsa maxima (Joi, 25 august 2011, 14:14)

    Rares [anonim]

    Ar trebuie sa fie asa:
    - suspendarea dreptului de conducere pentru minim 1 an de zile fara drept de apel;
    - amenda de cel putin 15000 lei;
    - o luna de munca in folosul comunitatii.

    Pe urma sa vedem, cine mai e smecher?
    • +6 (10 voturi)    
      NU (Joi, 25 august 2011, 15:31)

      ZaiR [anonim] i-a raspuns lui Rares

      1.Suspendarea dreptului de a conduce pe drumuri publice orice vehicut pe o perioada de 2 ani.
      2.Amenda sa fie proportionala cu valoarea bunurilor inregistrate la sectia financiara.
      3.Reabilitare pe o perioada de 1 luna fara vizite in regim inchis.
      4.100 de ore in folosul comunitatii.
      5.1 ora pe saptamana predare in scoli despre circulatia pietonilor pe drumurile publice.
      • +1 (7 voturi)    
        putin cam dur (Joi, 25 august 2011, 15:45)

        Corneliu [anonim] i-a raspuns lui ZaiR

        mai ales punctul 3, insa ideile sunt bune. In mod sigur suspendarea permisului pe 3 luni este prea putin, poate 2 ani este cam mult ... nu stiu.

        Totusi, inainte de schimbarea legii ar trebui facuta o analiza mai atenta a cauzelor accidentelor, asa incat masurile sa vizele cauzele si nu efectele.
        Viteza este un factor din cauza carora se produc accidente, ma intreb daca este chiar primul pe lista!
        • +1 (1 vot)    
          viteza e parte a altei cauze (Vineri, 26 august 2011, 7:54)

          Serpico [anonim] i-a raspuns lui Corneliu

          cauza generala care ne face campioni la accidente este calitatea umana execrabila a prea multor soferi! e inadmisibil ca tu, complexat de masculinitatea ta slaba sau de valoarea ta umana de kkt sa incerci sa compensezi prin masini sau motociclete tari si atitudine agresiva, violenta chiar; cand barbatushii astia isterici vor fi striviti vom avea pace pe sosele si in societate.
  • +5 (15 voturi)    
    permis (Joi, 25 august 2011, 14:16)

    dudu [anonim]

    permis suspendat pe viata!
    • +6 (6 voturi)    
      permis (Joi, 25 august 2011, 16:14)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui dudu

      permis suspendat si pe viata de apoi!
  • +14 (16 voturi)    
    valoarea amenzilor... (Joi, 25 august 2011, 14:17)

    un roman [anonim]

    ... nu ar trebui neparat marita proportional cu veniturile.
    in schimb, considerand ca "nu este la prima abatere rutiera, el primind peste 20 de sanctiuni contraventionale in ultimii ani", eu as propune o abordare de genul:

    - o amenda -> amenda normala
    - a2a amenda in decurs de 1an -> amenda normala + 50% "bonus" + suspendare permis (daca e cazul, cu posibilitate de recuperare permis dupa 30 zile)
    - a3a amenda in decurs de 1an -> amenda normala + 200% bonus+ suspendare permis (3luni, fara posibilitate sa-ti recuperezi permisul mai devreme)
    - a4a amenda in decurs de 1an -> anularea permisului (re-examinare sala si oras, cu un set de intrebari extinse)
    - de la a5a amenda incolo dosar penal ...

    in felul asta, nu toti "jmekerii" care is permit sa plateasca amenzile, o sa poate sa circule ca la ei prin curte...amenda probabil o sa o plateasca, dar in schimb cu recuperarea permisului ar trebui sa fie mai aspra treaba, mai ales la "recidivisti".
    • -4 (6 voturi)    
      Amenda (Joi, 25 august 2011, 14:43)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Deci daca iau amenda pentru nepurtarea centurii de siguranta sau parcare neregulamentara (ca regulamentar e cam greu sa o faci in Bucuresti)de 2 ori intr-un an sa-mi suspende permisul si sa ma bage si la parnaie daca ma prinde de 5 ori ca doar sunt un adevarat infractor. :)
      • +3 (5 voturi)    
        ... (Joi, 25 august 2011, 15:25)

        Aph [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Pai esti cam comod, probabil te-ai simti bine la inchisoare. Ti-e lene sa pui centura aia de siguranta? Si eu cum de nu am avut niciodata probleme cu gasitul unui loc de parcare regulamentar?!?
        • -2 (6 voturi)    
          foarte simplu (Joi, 25 august 2011, 16:21)

          Claudiu [anonim] i-a raspuns lui Aph

          Ca sa ai probleme cu gasitul locurilor de parcare trebuie sa si folosesti masina. Si prin folosit masina ma refer la un minim de 20-30km pe zi. In fiecare zi. Pentru ca daca nu ii faci, ai cumparat-o numai ca sa-i arati vecinului de la garsoniera de langa ca esti mai smecher.
          • +5 (5 voturi)    
            ... (Joi, 25 august 2011, 17:15)

            Aph [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

            Aha, era atat de simplu! Deci daca esti un adevarat globetrotter asa ca tine, functioneaza ca scuza pentru a nu respecta regulile... Si functioneaza scuza si atunci cand iti ridica primaria masina fiindca nu ai chef sa parchezi la 2-3 minute de mers pe jos? Le spui ca tu mergi mult cu masina iar ei isi cer scuze...
            Ce te faci insa daca si eu circul cel putin la fel de mult ca tine cu masina si in continuare nu am probleme cu parcarea? Si stau in centru, intr-o zona foarte aglomerata - ca sa nu te obosesti sa-mi aduci acest argument. Fiindca asta e una din marile probleme a multor romani si ceea ce ne desparte de civilizatie: ca ne plangem de orice insa nesimtirea e la ea acasa. Ca nu sunt locuri de parcare, insa parcheaza pe 2 locuri, daca se poate chiar pe 3! Sau lasa masina cu avariile pe prima banda in dreptul locului de parcare. Sau prefera sa tina 20 de masini pe loc timp de 1 minut ca sa intoarca peste linia continua, numai sa nu mearga inca o suta-doua de metri unde are voie sa faca stanga. Pentru toate are o scuza care crede el ca-i justifica comportamentul, iar pentru politist are pregatita mutra aia de milog careia nimeni nu-i poate rezista. Macar sa fii sanatos!
      • +5 (5 voturi)    
        l (Joi, 25 august 2011, 15:29)

        Costi [anonim] i-a raspuns lui Alex

        :)), Nu chiar dar idee eu zic ca e buna, numai ca trebuie aplicata doar la , alcool, fuga de la locul accidentului, viteza, chesti de genul mai grave, nu pt parcare.
    • 0 (6 voturi)    
      dosar penal..ca ce? (Joi, 25 august 2011, 15:33)

      TataMare [anonim] i-a raspuns lui un roman

      "de la a5a amenda incolo dosar penal ..."

      Dosar penal ca ce?! Care e fapta penala?
      Mai multe contraventii cumulate nu inseamna o fapta penala
      • +1 (1 vot)    
        Da (Vineri, 26 august 2011, 7:34)

        Gigel de luxembourg [anonim] i-a raspuns lui TataMare

        Insa omu venise cu o propunere. Ai x contraventii de tipul y? La x+1 devine penal. E o propunere, legile le fac oamenii, totul e o conventie, pana la urma.
      • +1 (1 vot)    
        deocamdata nu ! (Vineri, 26 august 2011, 7:57)

        Serpico [anonim] i-a raspuns lui TataMare

        dar legile se pot schimba, remember? iar scopul legii este sa faca oprdine in societate, nu sa respecte nushce principii ale libertatii absolute care, dupa cum se vede, produc dezastre.
    • +1 (1 vot)    
      exact... (Vineri, 26 august 2011, 12:17)

      soso [anonim] i-a raspuns lui un roman

      exact asta e si ideea mea, doar ca stand si analizand-o mai la rece, iti dai seama ca intervina factorul uman.....si anume, politistul corupt. unu care-si "permite" sa ia 20 de amenzi, cred ca-si permite sa scoata cateva sute de euro pt a mitui politaiul, pt a nu ramane fara permis, sau mai mult, chiar dosar penal.....din pacate.....cred ca solutia e una singura.....educatia!
  • +10 (12 voturi)    
    Puscarie (Joi, 25 august 2011, 14:18)

    Jeu [utilizator]

    Pai asta doar amenda merita bai frate? Doar intamplarea a facut ca cretinul asta sa nu ucida pe cineva. Asta este tentativa de omor. Este ca si cum cineva ar da cu cutitul in multime si oamenii aia se feresc si nu atinge pe nimeni, pai nu intra asta la tentativa de omor?
    • +10 (10 voturi)    
      adevar (Joi, 25 august 2011, 14:36)

      pietonu' [anonim] i-a raspuns lui Jeu

      Foate adevarat! La viteza asta in oras NU RATEZI NIMIC. Cred ca victima nici nu mai poate fi recunoscuta dupa ce o ia pe capota. O aduna de pe mai multe strazi si din balcoanele oamenilor. PUSCARIE PENTRU ANIMALE DE-ASTEA!
      • -7 (9 voturi)    
        iar adevar (Joi, 25 august 2011, 16:04)

        asdf [anonim] i-a raspuns lui pietonu'

        Ce era de ratat la 23 51? Iesisera oamenii muncii la plimbare si trebuia facut slalom printre ei?
        • +4 (6 voturi)    
          păi îţi spun eu... (Joi, 25 august 2011, 17:23)

          Bogdan [anonim] i-a raspuns lui asdf

          Acum vreo două luni, treceam într-o noaptea pe Şoseaua Antiaeriană. La o trecere de pietoni erau o maşină a Poliţiei şi nişte neni care acopereau cu un cearşaf "ceva" pe asfalt. Cam ce crezi tu că putea fi "ceva"-ul?
          Conform remarcii tale ironice, probabil era un "om al muncii, ieşit la plimbare noaptea" pe o şosea din marginea oraşului...

          Şi acum întrebarea: crezi că la o sută şi ceva la oră, în oraş (trotuare, copaci, maşini parcate) mai vezi ceva dincolo de "efectul de tunel"? Şi chiar dacă vezi, crezi că ai suficientă viteză de reacţie? Şi chiar dacă ai, crezi că mai poţi opri în timp util o masă de peste o tonă aflată în mişcare rectilinie şi uniformă la 100km/h?

          Think about it.
          • -4 (4 voturi)    
            m ai spart cu fizica (Joi, 25 august 2011, 17:44)

            blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

            o masina performanta la 100 la ora opreste intr o distanta mai scurta decat un logan la 60-70
            • +4 (4 voturi)    
              răspunde la întrebare, te rog (Joi, 25 august 2011, 19:13)

              Bogdan [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

              N-ai răspuns decât la partea a treia a întrebării.

              Sunt de acord că distanţa de frânare pentru un Bugatti e mult mai scurtă decât a unei maşini "normale".
              DAR... timpul de reacţie al şoferului este acelaşi - aproximativ 0.25 secunde. Asta face de obicei diferenţa între evitarea unui accident şi producerea lui.

              Pentru că tot vorbeai de fizică, la 100km/h, în cele 0.25s maşina mai parcurge aproape 8m până ca impulsul electric să parcurgă sistemul nervos până la muşchii piciorului. Adică până să apuci să încordezi gamba pe pedala de frână. Urmează alte zecimi de secundă (metri parcurşi) până când pedala efectuează cursa la podea. Abia apoi aduni zecile de metri necesari Bugatti-ului tău să oprească complet.

              Şi ăsta e scenariul "optimist", în care şoferul este perfect concentrat la drum, ochiul său recepţionează "instantaneu" pietonul, creierul decide "instantaneu" că e vorba de un obstacol, etc. În realitate, toate procesele astea - chiar cu şoferul alert la maxim - consumă alte sutimi sau zecimi de secundă, alţi metri sau zeci de metri scăzuţi din distanţa între tine şi pieton.

              În viaţă nu e ca-n NFS sau GTA... :-)
              • -6 (6 voturi)    
                un sofer bun si atent (Joi, 25 august 2011, 19:42)

                blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

                poate conduce noaptea "prin oras" cu 100 la ora fara sa puna pe nimeni in pericol.
                ca sa conduci cu mai mult e intr adevar mai riscant. dar riscul acesta e dat atat de calitatea soferului cat si de masina (si drumuri in cazul romaniei).

                trecuie sa intelegeti ca 100 la ora nu e viteza la care o masina buna devine incontrolabila. astazi exista masini care ating 300 la ora lejer si care le poti cumpara la 20 -30 000 euro (second)
              • -1 (1 vot)    
                apopo de timp de reactie (Vineri, 26 august 2011, 12:18)

                Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

                Pe deplin de acord ca trebuie luate masuri serioase impotriva inconstientilor!
                Insa faza cu "impulsul electric să parcurgă sistemul nervos până la muşchii piciorului" tine de Dacia 1100!
                De de prin 1980 incoace, numai la Trabant mai apesi tu cu piciorul pedala de frana, la o masin moderna captorii de la timple sesizeaza raspunsul ochiului si trimit semnalul la "actuator", pe fibra optica sau wireless. Propagarea semnalelor pe nervi este mult prea lenta pentru sfarsitul secolului XX, nu mai vorbim de Mileniul III ...
                Cand procesorul calculatorului de bord rueleaya la mai multi GHz, este nitel ridicol sa ne bazam pe transmisia semnalelor prin nervi, ce dateaya de pe vremea austalopitecului!
                • +1 (1 vot)    
                  superb, dar deocamdată SF (Sâmbătă, 27 august 2011, 0:42)

                  Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Cristian Ioan

                  "la o masina moderna captorii de la timple sesizeaza raspunsul ochiului si trimit semnalul [...] pe fibra optica sau wireless"

                  Hmmm... cred că depinde cum defineşti "o maşină modernă". Eu am două maşini, una din 2006 şi una din 2011 - şi ambele au în continuare pedală de frână :-)

                  În orice caz, ce te faci când un astfel de sistem inteligent sesizează un răspuns anormal al ochiului şoferului - de exemplu, poate că acesta se sperie pentru scurt timp - de un câine, un fulger, o groapă? În cazul descris de tine, un sistem automatizat ar frâna violent, punând potenţial în pericol siguranţa vehiculului şi a celor care vin din urmă. Pe când un pilot uman poate că pur şi simplu ar evita obstacolul, chiar dacă după aia ar privi în retrovizoare, înjurând printre dinţi :-)
                  • +1 (1 vot)    
                    eu vorbeam de cum ar trebui sa fie (Sâmbătă, 27 august 2011, 9:58)

                    Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

                    Nu este vina mea ca realitatea este dizarmonica! Ca sunt destule aspecte sub care Romania in libertate a Mileniului III sta mai rau decat eram inainte de 1989, sub dictatura. Nu este bormal ca folosim motoare cu combustie interna in porase aglomerate. Nu este normal ca cei pe care ii alegem si ii trimitem in Praleamnt ne fura si isi bat joc de noi. Etc,. etc.
                    Sigur, pedala de frina este mai fiabila, dar putem sa ne bazam in continuare doar pe reflexle ce dateza de pe vremea cand eram vainatori-culegatori?
                    Obiectia ta este intemeiata. Pe de alta parte, radarul ce opreste imediat masina cand iti apare pe neasteptate un obstacol in fata este o realitate comerciala, doar ca Nu a fost proiectat sa functioneze cand gonesti cu 180 la ora nopatea prin oras!!!
            • +2 (2 voturi)    
              alt imbecil! (Vineri, 26 august 2011, 7:59)

              Serpico [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

              o masina, cat de performanta, pe asfalt uscat, la 100 kmh are nevoie de minimum 100 m ca sa opreasca, iar daca e umed, distanta creste dramatic! mai termina cu aberatiile despre calitatile masinior germane (BMW, ai?), fiindca problema sunt soferii, nu masinile.
          • -1 (1 vot)    
            "ceva" (Vineri, 26 august 2011, 8:40)

            asdf [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

            o masina performanta la 185 km/h se aude din celalalt cartier, nu te arunci pe trecere decat daca esti surd sau prost."ceva-ul" de sub cearsaf nu demonstreasa nimic... ar fi putut fi bagat sub cearsaf si de un trabant.
            • +1 (1 vot)    
              not quite so (Sâmbătă, 27 august 2011, 0:45)

              Bogdan [anonim] i-a raspuns lui asdf

              Şi dacă nefericitul ăla era surd şi/sau prost, chiar merita să moară pe asfalt?

              În plus, conform legii, vina revine în exclusivitate şoferului "Trabantului", pentru că acela fusese pe trecere.

              Nu e deloc plăcut nici să fii martor la aşa ceva (cine a trecut pe lângă scena unor accidente ştie), darămite să fii implicat tu însuţi...
  • +8 (12 voturi)    
    Propunere (Joi, 25 august 2011, 14:19)

    halimiaticucuveaua [utilizator]

    Nenorocitului asta ar trbuii sa i se ridice dreptul de a mai conduce vreodata, masina consifscata si cateva luni de parnaie.
  • +7 (9 voturi)    
    Viteza (Joi, 25 august 2011, 14:21)

    Un oarecare [anonim]

    Ar trebui procedat asa pentru fiecare transa de 50km/h:
    - primii 50km/h - ok
    - >50 pana la 100km/h - suspendare 3 luni
    - urmatorii 50km/h impartiti intranse de 10km/h - rezulta 5 x 3luni suspendare = 15 luni
    - ca mai sus dar 6 luni - rezulta 5 x 6 = 30 luni suspendare
    daca se trece de 200 suspendare permis pe viata.
    In cazul de fata ar rezulta:
    50 = 0 luni
    51-100 = 5x3 =3 luni (cf. legii actuale)
    101-150 = 5x3 = 15 luni
    150-185 = 4x6 = 24 luni
    Total = 3+15+24 = 42luni dupa care evident examen.
    Pentru viteze in afara orasului si pe autostrada vitezele cresc dupa limita vitezei legale corespunzatoare categoriei de drum.
    • +5 (7 voturi)    
      Varianta (Joi, 25 august 2011, 14:36)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Un oarecare

      Amenzile si suspendarea permisului pot sa creasca progresiv pentru abateri identice repetate, pana cand se vor potoli si ultimii teribilisti:
      - prima abatere = sanctiunea (amenda, suspendare) din Codul Rutier
      - a doua abatere = sanctiunea x 2
      - a treia abatere = sanctiunea x 4
      - a patra abatere = sanctiunea x 8
      s.a.m.d.

      Sa vedem atunci cine se va mai urca la volan a cincea oara sub influenta alcoolului stiind ca-l asteapta 3x16=48 de luni de suspendare, iar a sasea oara va ramane fara permis 8 ani !
      • +5 (5 voturi)    
        de acord (Joi, 25 august 2011, 15:36)

        costin [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        mi se pare cea mai interesanta idee. ma gandeam initial la amenzi proportionale cu veniturile, dar la noi n-ar functiona. asadar ideea ta mi se pare cea mai buna, de departe, pentru abateri SIMILARE,pedepse crescute logaritmic.
        • +4 (4 voturi)    
          Cu o precizare (Joi, 25 august 2011, 17:06)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui costin

          Nu logaritmic ci exponential. In rest, toate bune! :)
        • +2 (2 voturi)    
          Hai sa promovam mai mult ideea ! (Vineri, 26 august 2011, 10:18)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui costin

          Daca majoritatea populatiei este de acord cu acest sistem, poate fi popularizat / promovat pana cand, intr-un final, se va regasi si in lege.

          Primii care ar trebui sa o preia ar fi cei de la Politia Rutiera, institutia care face proiectele de lege care ajung in Parlament.

          Marele avantaj al acestui tip de sanctionare este ca nu cuprinde niciun fel de discriminare (avere, valoare masina etc.) si lasa soferul sa decida cand se va opri din incalcarea legii.

          Oricat de bogat ai fi, daca esti prins a unsprezecea oara vorbind la telefon fara "hands-free", sau fara centura, sau depasind viteza cu 38 km/h, iar amenda de 132-528 de lei ajunge sa fie inmultita cu 2^10 (1024), s-ar putea sa nu pice prea bine...

          Din cate stiu, exista o evidenta a contraventiilor pentru fiecare sofer, deci ar fi foarte simplu de stabilit a cata oara a gresit.
    • +4 (4 voturi)    
      Si eu ma mir (Joi, 25 august 2011, 14:47)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui Un oarecare

      De ce dupa +50 km/h dincolo de viteza legala nu mai apar diferente in penalitati ? Legea nu reflecta realitatea , individul era cu +135 km/h fata de ea si este taxat de parca era cu +50 .

      Cumva pt parlamentari si politisti 100=185=250 ?
      • 0 (0 voturi)    
        da :) (Joi, 25 august 2011, 14:52)

        Andrei.Ohha [utilizator] i-a raspuns lui Gamma

        .
  • +3 (5 voturi)    
    sumi (Joi, 25 august 2011, 14:28)

    jupiter [anonim]

    pariu ca maine e inapoi la volan?
  • +3 (3 voturi)    
    cu o amenda nu se face primavara (Joi, 25 august 2011, 14:31)

    Mos Gerila [anonim]

    si pun pariu ca vitezomanul care "are permisul suspendat" circula si acum cu masina.
    Trebuie modificata legislatia sa fie mai aspra in astfel de situatii .
    De exemplu daca un vitezoman este prins de radar cu peste 40 de km limita legala in oras sa ii se deschida dosar penal pentru punerea in pericol a celorlalti participanti in trafic, pietoni, etc.
    Daca ii sarea un om in fata pe o trecere de pietoni ce se intampla ?
    • +3 (3 voturi)    
      evident ca si acum circula :)) (Joi, 25 august 2011, 15:05)

      blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui Mos Gerila

      are dovada pe 15 zile
  • +2 (2 voturi)    
    hmmm (Joi, 25 august 2011, 14:48)

    me [anonim]

    cand o sa introducem si noi amenda in functie de venituri?!?!?!

    mai tin minte cand acum cativa ani era vorba sa-l trimita pe oliver kahn (portarul nationalei germaniei pe vremea aia) la un control phihiatric petnru ca fusese prins de radare ca depaside viteza legala de 3 ori intr-o zi (dar nu cu 125 km /h mai mult decat viteza legala)...
  • +2 (2 voturi)    
    solutii (Joi, 25 august 2011, 14:48)

    Serge [anonim]

    Amenda in % cu veniturile este o solutie excelenta in tari normale unde isi plateste omul taxele (vezi Elvetia, care are acest sistem si functioneaza perfect). Aici toti babuinii, coca si pitzi care conduc masini puternice, in acte sunt asistati social si fara venituri, s-ar putea sa plateasca chiar mai putin decat acum!

    Trebuie arsi la suspendarea permisului, nu 3 luni ci de la un an in sus, ori 5 ani (cum este tot la elvetieni) la abateri grave ori cu recidiva. Cum bine zicea cineva inainte, daca ai 20 de contraventii de circulatie in 2 ani, de la a 5-a in sus, anularea permisului pentru ca este clar ca nu poti fi decat oligofren.
    • +1 (3 voturi)    
      Amenda in functie de valoarea masinii (Joi, 25 august 2011, 15:33)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Serge

      Eu as propune o amenda in functie de cat valoreaza "bolidul" care e condus (valoarea cu care l-a cumparat si nu valoarea de dupa 3 ani de la cumparare care e deja mai mica).
      Daca isi permite masina de 100000 E atunci sa si plateasca amenda corespunzatoare.
      Cu 50 km peste limita legala sa plateasca 15% din valoarea masinii si suspendare carnet 3 luni. Intre 50 si 100 km peste limita 35% din valoarea masinii suspendare carnet 12 luni, iar peste 100 km deasupra limitei legale as propune un 50 % din valoarea masinii plus anulare carnet fara drept de sustinere examen dobandire pentru minim 2 sau 3 ani si dosar penal.
      Aceste amenzi sa se aplice la toti conducatorii auto indiferent de ce masini au si sa vedeti cum in maxim 6 luni nu mai face nimeni magarii de genul asta.
      • 0 (2 voturi)    
        valoarea masinii... (Joi, 25 august 2011, 15:44)

        un roman [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        ... cine o stabileste? Militia? societatea de asigurari?
      • -1 (5 voturi)    
        valoarea (Joi, 25 august 2011, 16:00)

        asdfg [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Orice coaja veche cu motor peste 2l ajunge la viteza aia...nu inteleg ce relevanta are valoarea masinii in aceasta situatie. A prins si omu noaptea cand era pustiu, o bucata de sosea proaspat refacuta (rar pe la noi) si i-a dat... face parte din micile placeri ale vietii..ca a fost prins..e pur ghinion. Oare de cate ori a facut asta sau cati nu fac asta fara sa fie prinsi? Soferii de duminica nu au cum sa inteleaga...
        • 0 (2 voturi)    
          daaaa (Vineri, 26 august 2011, 8:03)

          Serpico [anonim] i-a raspuns lui asdfg

          in schimb tu, care faci liniute si drifturi noapte de noapte (semn ca esti un barbatush impotent), te dai sofer experimentat, nu? e ciudat cum dintre ai ca tine se recruteaza autorii de accidente grave!
      • +1 (3 voturi)    
        Pt Bogan (Joi, 25 august 2011, 16:21)

        incredibil [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Amice ce relevanta are valoarea masinii...adica un logan care merge cu 150 km/h sa plateasca mai putin decat un mercedes care merge cu 150 km/h? Daca unul omoara pe cineva cu bata ia mai putina puscarie decat daca il omora cu cutitul? Aveti o gandire intortocheata.
        Cea mai buna propunere este confiscarea masinii daca depasesti cu xx km/h viteza legala.
        • +2 (2 voturi)    
          Si daca nu e masina lui? (Vineri, 26 august 2011, 8:00)

          Adrian [anonim] i-a raspuns lui incredibil

          Nea Gica soferul sa plateasca daca conduce masina firmei? Ar fi chiar culmea...
  • -6 (6 voturi)    
    eu propun (Joi, 25 august 2011, 15:11)

    blec-bierd [utilizator]

    sa fie ghilotinat sau ars pe rug
    asa ca sa fiu in ton cu restul postacilor frustrati
    atata timp cat omul nu a facut rau nimanui nu poti sa impui pedespe cu inchisoarea. la fel cum nu i poti confisca nici masina.

    voi sunteti ca si in povestea cu drobul de sare.
    "daca lovea pe cineva? daca stranuta si isi misca volanul cu 1 cm?" bla bla bla ...
    uite ca nu s-a intamplat...

    din pacate la noi legea e facuta dupa daciile vechi care nu mergeau peste 120 orice le faceai. trebuie sa si dea seama si guvernantii ca legea e invechita si trebuie actualizata. amenda in functie de venit sau avere si suspendarea permisului extinsa la mai mult de 3 luni (6 luni, 9 luni ....)
  • +3 (3 voturi)    
    neaparat (Joi, 25 august 2011, 15:23)

    raz [anonim]

    Trebuie schimbata legislatia neaparat. Astia cu viteza excesiva si/sau mai ales cu abateri repetate nu ar mai trebuie sa conduca macar 5 ani de zile. Chestia cu 3 luni pentru orice infractiune e o bataie de joc
  • +4 (4 voturi)    
    Cand rulezi cu 185 in oras (Joi, 25 august 2011, 15:25)

    Fisherman [utilizator]

    nu conduci tu, te conduce masina; un simplu damb in asfalt poate provoca un zbor scurt si devastator la aterizare. Ce naiba poti sa vezi noaptea in oras la lumina farurilor la o asemenea viteza ?
    Nu poti sa incredintezi un motor de asa natura unui tip care se lasa dominat de o falsa impresie de forta.
    Cred ca pentru masini de putere trebuie alt fel de carnet care sa fie obtinut prin examinari speciale.
    Cel care i-a repus cheile in mana acestui recidivist este cel putin iresponsabil.
    • +1 (1 vot)    
      Despre responsabilitati (Joi, 25 august 2011, 16:08)

      Fishermanncatcher [anonim] i-a raspuns lui Fisherman

      In principiu ai dreptate, si sunt perfect de acord cu tine, dar vreau sa subliniez un aspect, care la acest popor, tinde sa devina o "virtute". Este vorba de responsabilitate. In tarile islamice cu regim fundamentalist, exista urmatoare speta de caz: sa presupunem ca iei un taxi si vrei sa mergi spre aeroport. Sa spunem, ca te grabesti si ii spui soferului "sa ii dea gaz". Se intampla un accident (calca o persoana). Stii cine este de...vina? Poate nu o sa sune logic, dar de vina este ...pasagerul! Hogea iti va spune ca daca nu l-ai fi angajat in cursa, el nu ar fi calcat pe nimeni!!! Exact aceeasi logica o afisezi si tu! Nu este responsabil cine ti-a pus cheile in mana absolut deloc! Masina aia - Bugatti sa fie! - cu viteza intai ramai sub limta legala de viteza daca tii mortis/iti functioneaza corect vitezometrul. NIMENI nu te obliga sa schimbi a doua!
      • 0 (0 voturi)    
        Parca era vorba despre un recidivist (Miercuri, 31 august 2011, 10:12)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Fishermanncatcher

        iar eu am spus "cine i-a repus cheile inm mana"
  • -6 (8 voturi)    
    ora (Joi, 25 august 2011, 15:37)

    aaegh [anonim]

    ora era 23 51 e si pacat sa n-a clci la ora aia prin Bucuresti, iar daca ai si cu ce, ajungi usor la 185
    • -2 (4 voturi)    
      explica-le asta frustratilor de mai sus (Joi, 25 august 2011, 17:40)

      blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui aaegh

      astia s genul de oameni care i vezi prin filme cu torte si furci
      • +1 (3 voturi)    
        prostia vitezomanului ucide, nu viteza... (Joi, 25 august 2011, 21:09)

        un frustrat [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

        Sunt genul de oameni care vor sa-si traiasca viata lor si a celor de langa ei, nu sa fie razuiti de pe masina unui prost care crede ca-i cresc muschii odata cu viteza pentru ca inteligenta e clar ( pentru unii, pentru altii nu-i asa clar din pacate...) ca e invers proportionala cu viteza... Sa traiti sanatosi si intregi!
      • +1 (3 voturi)    
        N-ai cu cine (Joi, 25 august 2011, 22:49)

        Gigi Maybachistu' deloc Iute şi nici Furios [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

        Până acum, de câte ori s-a pomenit de viteză în ultimii 5-6 ani, vinovatul a fost ameninţat (în ordinea frecvenţei) cu:

        - confiscarea maşinii;
        - amendă în funcţie de venituri;
        - închisoarea;
        - spânzurarea de semafor;
        - închiderea la muncă forţată la Canal;
        - deportarea la afgani :)
        - castrarea;
        - tăierea mâinii drepte (dar poate să aibă şi cutie automată şi atunci nu are nevoie de ea :) );

        plus altele câteva care nu dovedeau prea multă imaginaţie.

        De data asta lumea putea găsi ceva mai inteligent, cum ar fi să fie publicaţi vitezomanii pe cocalari.com.
  • +2 (4 voturi)    
    viata la tara (Joi, 25 august 2011, 20:18)

    vlad [anonim]

    Asa-i ca voi traiti in cel mai mic sat uitat de lume un de la 12.00 noaptea nu mai e nimeni pe ulita si atunci ii dati forja cu caruta?

    Altfel nu-mi imaginez cum puteti sa ganditi in halul asta.
    • 0 (2 voturi)    
      educatia ta (Vineri, 26 august 2011, 7:25)

      Mari [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Educatia ta lasa mult de dorit,ca si cea a generatiei tale.Nu te-a invatat nimeni ca ai dreptul sa faci ce doresti atita timp cit nu deranjezi pe nimeni.Ar fi trebuit sa te invete parintii,scoala,societatea.Halul in care gindim noi este ordinea,disciplina(care lipsesc in aceasta tara dupa Revolutie),munca zilnica pentru care ai nevoie noaptea de odihna,nu de paraziti care ziua dorm si noaptea deranjeaza.
  • 0 (2 voturi)    
    nesimitire de Romania (Vineri, 26 august 2011, 7:16)

    Mari [anonim]

    Noi nu ne mai putem odihni,noaptea pe la 2,pe Brancoveanu auzi urlind motociclete si masini.Ar trebui date amenzi mari si suspendarea carnetului pe o perioada lunga.Din aceste amenzi mari,un comision sa ii fie atribuit politistului si in felul acesta scapam si de nebuni si politistii vor fi multumiti de salariul lor.Daca din 10000 ron amenda ii dai 10-20% politistului,ia sa vezi ca intr-o luna aproape dispar problemele.Nu poti sa prevezi in lege amenzi aproape egale pentru ca nu ai faruri prinse ziua pe drumuri nationale cu faptul ca esti baut la volan sau circuli cu viteze periculoase.Si amezile pt viteze mari si pt alcoolism sa fie de 500-600 ron,normal ca toti idiotii si le permit.
  • 0 (2 voturi)    
    sunt curios daca (Vineri, 26 august 2011, 8:01)

    Adrian [anonim]

    mai era cineva pe strada? Era perfect goala? Era luminata corespunzator? Pe nimeni nu pare sa intereseze, dar 185 kmh noaptea, pe o strada goala, luminata ok e mai putin periculos decat 110 kmh in miezul zilei, pe Magheru. Si 110 kmh pe Magheru vezi constant... dar nah, conteaza doar viteza, valorile mari suscita interesul.
  • 0 (2 voturi)    
    Smekeri merg dupa regulile lor (Vineri, 26 august 2011, 9:34)

    Victor [anonim]

    Ok, a primit o amenda, o plateste tata patron si carentul il recupereaza mai repede (ca asa e in tenis), chiar daca lovea pe cineva tot se rezolva cu bani, caci banii fac legea in ziua de azi !
    • 0 (2 voturi)    
      Leac pentru smekeri - sanctiunea progresiva (Vineri, 26 august 2011, 13:21)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Victor

      N-o fi frumos sa fac copy/paste, dar as vrea sa conving cat mai multa lume ca exista o solutie pentru calmarea "smekerilor":

      Amenzile si suspendarea permisului pot sa creasca progresiv pentru abateri identice repetate, pana cand se vor potoli si ultimii teribilisti:
      - prima abatere = sanctiunea (amenda, suspendare) din Codul Rutier
      - a doua abatere = sanctiunea x 2
      - a treia abatere = sanctiunea x 4
      - a patra abatere = sanctiunea x 8
      .....
      - a unsprezecea abatere= sanctiunea x 1024

      Sa vedem atunci cine se va mai urca la volan a cincea oara sub influenta alcoolului stiind ca-l asteapta 3x16=48 de luni de suspendare, iar a sasea oara va ramane fara permis 8 ani !

      Marele avantaj al acestui tip de sanctionare este ca nu cuprinde niciun fel de discriminare (avere, valoare masina etc.) si lasa soferul sa decida singur cand se va opri din incalcarea legii.

      Oricat de bogat ai fi, daca esti prins A UNSPREZECEA OARA vorbind la telefon fara "hands-free", sau fara centura, sau depasind viteza cu 38 km/h, iar amenda de 132-528 de lei ajunge sa fie inmultita cu 2^10 (1024), s-ar putea sa nu pice prea bine...
  • +1 (3 voturi)    
    contestatie (Vineri, 26 august 2011, 9:34)

    nmh [anonim]

    daca se repinge contestatia ar trebui sa primeasca dublul sanctiunii
  • +1 (1 vot)    
    bravo (Duminică, 28 august 2011, 11:10)

    vali [anonim]

    politiei Romane,dar caruta condusa prin centrul Bucurestiului de cine e vazuta?de ce nu se iau masuri?
    preferrati sa sanctionati un sofer care depasescte limita de viteza cu max 5% si sa i se intocmeasca proces verbal contraventional.;jenant.........
  • 0 (0 voturi)    
    Reabilitare (Vineri, 2 septembrie 2011, 9:40)

    ZaiR [utilizator]

    De ce un astfel de animal nu este considerat pericol public?!?!

    Daca era vb de puscarie si de confiscarea bunului, nu mai era prins cu astfel de viteze.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version