VIDEO Biletele CFR s-au scumpit cu 18% incepand de duminica. Un bilet Bucuresti - Constanta va costa 61,6 lei pentru rapid, clasa a II-a

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 13 august 2011, 15:31 Actualitate | Esenţial

CFR Calatori anunta ca, incepand de duminica, 14 august 2011, tarifele la transportul feroviar de calatori se vor majora cu 18 la suta. "Masura face parte din strategia de redresare si echilibrare a situatiei financiare a companiei si are ca principala cauza cresterea preturilor - care a avut loc de la data ultimei majorari (20 septembrie 2010) si pana in prezent - la diferite materiale cu pondere mare in activitatea de transport feroviar: combustibil, energie, piese etc", informeaza compania, potrivit Mediafax.

Facilitatile de calatorie acordate de CFR Calatori pana la acest moment se aplica in continuare si dupa majorare, mentinandu-se principiile de protejare a calatorilor care utilizeaza frecvent trenurile de persoane, prin continuarea acordarii de reduceri de 50% din tariful integral la abonamente pentru navetisti si de 75 la suta la abonamente pentru elevi si studenti.

Si restul ofertelor comerciale prin care se acorda reduceri la transportul cu trenul, se vor mentine: "Calatoria dus-intors" cu o reducere de zece la suta; reduceri intre 5-13 la suta la achizitionarea biletelor cu anticipatie; "Minigrup 2 - 5" este destinata celor calatoresc in grupuri mici (de 2 - 5 persoane) si este valabila in toate zilele saptamanii, mai putin in zilele de vineri si duminica, cu reduceri intre zece si 25 la suta; "Cartea VSD" (vineri, sambata, duminica) valabila in week-end, cu reduceri intre 25 si 60 la suta; oferta de vacanta - reducere de zece la suta, la cumpararea biletului online cu un card MasterCard sau Maestro.

De exemplu, pentru Bucuresti - Ploiesti tariful la tren rapid clase a II-a va creste: de la 21.5 lei la 25.4 lei, iar la clasa 1: de la 29.6 lei la 34.9 lei, pentru Bucuresti - Constanta tariful la tren rapid clasa a II-a va creste de la 52.2lei la 61.6 lei, pentru Bucuresti - Brasov, la tren rapid clasa a II-a: de la 44,1 la 52.

Vezi mai multe exemple de tarife pe site-ul
cfrcalatori.ro.



Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

4378 vizualizari

  • +29 (31 voturi)    
    Nu le mai ajunge... (Sâmbătă, 13 august 2011, 15:54)

    Mr. W [anonim]

    Nu sunt strict împotriva creşterii preţurilor; dar sunt împotriva creşterii preţurilor fără ca acest lucru săs e reflecte într-o creştere a calităţii călătoriei.
    În momentul în care un tren rapid Bucureşti-Cluj (clasa a II-a) arată bine, cu uşi funcţionale, toalete curate şi aer condiţionat, dar călătoria Cluj-Bucureşti (pereche) este parcursă într-un dezastru de tren, descins din filme apocaliptice, îţi dai seama că a călători cu CFR este o uriaşă loterie. Am întâlnit trenuri personale care arătau mai bine decât trenuri internaţionale (ex. personal Teiuş-Braşov arăta mai bine decât trenul rapid de Viena); am întâlnit vagoane din acelaşi tren, aceeaşi clasă şi pentru aceeaşi distanţă care arătau complet diferit (unul era lux, celălalt dezastru).
    Şi acum cresc preţurile. Dar experienţa călătoriei când creşte?
    Am umblat cu trenul şi în străinătate; şi când am văzut cum arată cursele REGIONALE (echivalentul personalelor) din Italia, recunosc că mă uitam ca iedul la poarta nouă. A fost unul din momentele în care am simţit pregnant că trăiesc âîntr-o ţară cât se poate de bananieră, dar cu aere de Vest.
    Ca o coincidenţă, luna asta am de făcut câteva călătorii mai lungi cu trenul, împreună cu soţia. Un calcul scurt îmi spune că voi ajunge să plătesc cu aproape 200 de RON mai mult decât luna trecută (de exemplu) pentru aceleaşi servicii, aceleaşi călătorii, acelaşi timp de drum.
    "Strategia de echilibrare" a companiei este un cretinism. Nişte oameni sus-puşi şi care au luat decizii dezastruoase trebuie daţi afară, cercetaţi penal şi condamnaţi. Creşterea tarifelor îi ajută doar să fure mai mult.
    E ruşinos, trist, dar adevărat. Trăim în ţara pe care o merităm, ca popor.
    • +4 (4 voturi)    
      Acum,mafia in CFR sa mutat mai jos. (Sâmbătă, 13 august 2011, 17:00)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Mr. W

      Prin decapitarile la varf facute in ultimul timp,in CFR sa starpit mafia la varv,dar verigile si-au tinut active relatiile si dintr-o mafie centrala,suntem cu 10-15 mafii mai mici cu increngaturi inclusiv la liderii sindicali(care chipurile curata vagoanele cu firmele lor).
    • 0 (0 voturi)    
      Nu stiu ce paragraf sa pun in ghilimele (Duminică, 14 august 2011, 10:03)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui Mr. W

      M-a captat de la inceput comentariul, este exact ceea ce simt, FELICITARI !

      Platesc mai mult, dar vreau consecventa si seriozitate!

      M-ati uimit, +1
    • 0 (2 voturi)    
      va zbateti inutil (Duminică, 14 august 2011, 10:33)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mr. W

      CFR este in pierdere. pierderile sunt platite din bugetul statului, deci daca nu dai pe bilet aia 18% tot ii dai in taxe. De fapt ii dau toti, dar cu cresterile astea ii vor da doar cei care calatoresc.

      In realitate singura solutie de moment pt CFR este sa i se retraga orice sprijin de la bugetul statului, sa-si creasca preturile cat are nevoie si daca nu reuseste sa faca profit... sa falimenteze.
      Sau poate ar fi mai simplu sa-l privatizam? Dar pentru asta trebuie niste minti luminate si niste legi destepte. Vinzi cfr calatori si cfr marfa, dar nu poti sa vinzi infrastructura....
  • +11 (13 voturi)    
    Tipic romanesc ! (Sâmbătă, 13 august 2011, 16:11)

    PuYa [utilizator]

    ... cred ca si manualul de economie de clasa a Xa te invata ca atunci cand ai probleme financiare e de preferat sa iti cresti veniturile prin marirea bazei de clienti (ex. prin imbunatatirea conditiilor de calatorie, reducerea timpilor, etc) si sa aplici un control mai bun al costurilor (de ex. sa nu cumperi prize chinezesti cu 200 RON cand le gasesti in piata cu 10 RON), dar cum cel mai probabil ca cei ce iau decizii nu au trecut prin clasa a Xa si au ca singura calitate gradul de rudenie cu altcineva, no comment...
  • 0 (8 voturi)    
    Rusinos (Sâmbătă, 13 august 2011, 16:26)

    Miaow [utilizator]

    Bai frate astia isi bat joc de noi in cel mai mare fel cu putinta. E nevoie de o noua revolutie, clar.
  • +6 (8 voturi)    
    Nu e prost cine cere ... (Sâmbătă, 13 august 2011, 16:32)

    BCN06 [anonim]

    In alte tari se fac greve si pt majorari de 1%. Daca nimeni nu zice nimic, bagati mana la portofel pt ca altii sa profite de banii vostri. Lamentabil !
    • +1 (1 vot)    
      Exact (Duminică, 14 august 2011, 0:20)

      Miaow [utilizator] i-a raspuns lui BCN06

      Asta ziceam si eu ma sus...
    • +1 (1 vot)    
      Ba e prost cine cere, dar nu asta contează (Duminică, 14 august 2011, 2:41)

      Alex Danila [utilizator] i-a raspuns lui BCN06

      Contează cum protestez eu (noi) față de asta; accept idei pentru ce e mai eficient...
      Să zicem:
      1.Voi face marți sesizare la ANPC (îmi imaginez că ANPC are autoritate, pentru că trenul e monopol, și pot alege furnizor ca la alte produse).
      2.Trimit scrisoare și e-mail la Ministerul Transporturilor și la prim-ministru. La MT nu prea se răspundea la telefon cînd am încercat eu ultima dată, și nici la e-mail.
      3. Încurajez pe alții să facă la fel.
      Altceva ce să mai fac?
  • +5 (7 voturi)    
    creste raportul cost/ora (Sâmbătă, 13 august 2011, 16:35)

    mini [anonim]

    Bine bine, platim mai mult... dar timpul in care parcurgi distanta scade?

    o tampenie... macar de s-ar imbunatati conditiile

    vagoanele de dormit arata ca pe vremea lui hitler,

    decat sa scumpeasca biletele mai bine ar imbunatati metodele de stopare a calatoriilor frauduloase
    • +2 (2 voturi)    
      raspuns din cadrul CFR (Duminică, 14 august 2011, 16:10)

      Prisecaru Cristian [anonim] i-a raspuns lui mini

      Lucrez la fostul CFR actualmente o sumedenie de firme si servicii CF . Sefii de tren si conductorii de tren au fost vreodata luati la bani marunti ca vamesii ? Nu . Chiar e o mafie mai ceva ca in politica .
      Columbia si Mexicul sunt singurele rivale din tot mapamondul la asa ceva .
      De pe urma acestei mafii supraventuieste 60% din administratie CFR . Nu ma repet . Dar deja eu pregatesc ceva demn de stiri europene ...
  • -6 (10 voturi)    
    E normal sa se scumpeasca... (Sâmbătă, 13 august 2011, 16:36)

    augustin [anonim]

    Sunt intru totul de acord cu scumpirea biletelor; calatoria cu trenul este sigura, confortabila si ecologica. Cine considera ca tarifele sunt prea mari, are posibilitatea sa se indrepte spre transportul rutier, care este mai ieftin si poate mai comod, dar cu mult mai nesigur...
    • +1 (1 vot)    
      Confortabilă? (Duminică, 14 august 2011, 0:40)

      Mr. W [anonim] i-a raspuns lui augustin

      Sigură o fi. Ecologică o fi. Dar confortabilă?
      Sunt trei posibilităţi de a considera călătoria cu trenul "confortabilă":

      a. Nu mergi cu trenul.
      b. Ai mers de 2-3 ori şi ai avut noroc chior.
      c. Ai o ştachetă foarte joasă legată de definiţa de "confort".

      Exemple clare prin care o călătorie cu trenul CFR _nu_ este confortabilă:

      1. Un Intercity face 477 km în 9h 20m (o medie de 51 km/h) pe ruta Bucuresti - Deva. Pe aceeaşi rută, un rapid face 8h 46m şi un ACCELERAT face 8h 15m. Adică plăteşti mai mult ca să stai mai mult în tren (şi viteza călătoriei este o componentă a confortului).

      2. O altă componentă a confortului este disponibilitatea de trenuri pe tot parcursul zilei. Pe ruta de mai sus NU EXISTĂ trenuri de zi. Există două trenuri de seară şi două de noapte.

      3. Să fiu iertat, dar vagoane care miros a urină, înghesuirea pasagerilor câte 8 într-un compartiment (cu următorul gol), vagoane "renovate" cărora nu li se închid uşile, cărora nu lefuncţionează toaletele, care au locuri insuficiente pentru bagaje (fiindcă "designer-ul" n-a mers în viaţa lui cu trenul) - ăsta nu e confort.

      4. Un adult mai rezistă la diverse inconveniente, dar nuţi urez să faci un drum de 3 ore cu trenul şi să fii nevoit să-ţi ţii copilul de 6 luni ÎN CURENT, să fâlfâie vântul prin vagon şi să nu poţi face nimic, fiindcă naşul nu te bagă în seamă (pe româneşte - "îl doare la banană").

      5. Înainte să vină careva cu idei "da' de ce-ţi plimbi copilul de 6 luni cu trenul" o să răspund: asta e treaba mea. Treaba CFR-ului e să asigure în mod CONSISTENT condiţii de călătorie civilizate. orice om între o lună şi 100+ ani ar trebui să dispună de condiţii de călătorie care să NU îi pună sănătatea în pericol. Faptul că unii oameni nu sunt de acord cu acest lucru denotă că mai avem MULT de învăţat până să ajungem civilizaţi.

      Cât despre siguranţă... doar o întrebare: cine consideră călătoria cu trenul SIGURĂ când oameni sunt aruncaţi din trenuri personale? (ştirea pe hotnews.ro, din 29 iulie)
    • +1 (3 voturi)    
      cfr este totusi mai ieftin decat masina (Duminică, 14 august 2011, 10:52)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui augustin

      rapid bucuresti - constanta 61 ron.
      masina? pui cam 20 de eurocenti/km masina + 8-10 eurocenti combustibil si ajungi la 70 de ron.
      daca ai o masina mai serioasa costul ei sare lejer de 30 de eurocenti/km (pretul de achizitie, intretinere, asigurari, taxe de drum, impozit anual).
      o singura exceptie: "tractoarele" cumparate din germania cu 2-300km la bord si inmatriculate in bulgaria. dar nu aveti toti de-ala nu? inca...
    • 0 (2 voturi)    
      Perfect adevarat (Duminică, 14 august 2011, 14:33)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui augustin

      Sau de exemplu pot opta pentru metrou. Eu de cand astept sa merg de la Bucuresti la Viena cu metroul. Urmeaza statia Hofburg cu peronul pe partea dreapta.

      Acum pe bune. CFR are tot dreptul ca sa scumpeasca costul biletelor cu 18% pentru ca vine si cu ceva nou: tot de duminica, durata medie a unei calatorii va creste tot cu 18%. Deci dai un ban dar stii ca face. ;)
  • +3 (7 voturi)    
    scumpire de pe o zi pe alta? (Sâmbătă, 13 august 2011, 16:37)

    Claudiu [anonim]

    bun, am inteles ca biletele de tren sunt ieftine comparat cu preturile de afara. la fel cu serviciile.

    dar ultimul lucru la care mai putem salva ceva e seriozitatea. Cum sa anunti cresterea biletelor de pe o zi pe alta?
    Maine am de facut un drum destul de lung si o crestere cu 18% imi afecteaza serios bugetul. Ma rog, sa nu exagerez, la un calcul sumar e 40 lei... dar simt ca am luat o teapa prin acest anunt.
  • +5 (7 voturi)    
    multumim cfr... (Sâmbătă, 13 august 2011, 16:37)

    all [anonim]

    multumim:
    ca ne indepartezi din ce in ce mai mult de serviciile tale;
    ca bagi mana adanc in buzunaru bugetului de stat si nu dai decat datorii inapoi;
    ca manageriezi ff prost afacerea si ii tolerezi pe blatisti, prin angajatii tai care s-ar numi controlori si sunt platiti din banii mei si mai castiga vreo 3-4 salarii din spagi. si caruia nu i-a fost redusa remuneratia ca doar "aduce bani la buget"..
    multumim ca esti o pacoste pt mine si m-as bucura sa fii privat, macar sa nu mai primesti bani degeaba........
  • +2 (4 voturi)    
    cum era chestia aia cu deflatia? (Sâmbătă, 13 august 2011, 16:42)

    htgb [anonim]

    mda inca un cui la cosciugul numit cfr
  • +4 (6 voturi)    
    Well... (Sâmbătă, 13 august 2011, 16:47)

    Adrian [anonim]

    Si uite-asa, in continuare, cei destepti vor merge cu nasul, iar fraierii vor suporta majorari dupa majorari la bilete.

    Cateva intrebari ma tot macina.... De ce sa imi mai cumpar bilet vreodata la CFR? De ce sa ma simt fraierul fraierilor si prostul prostilor cand eu intind biletul la control, iar cel de alaturi intinde spaguta catre "domnul Nas" ?

    De ce sa fie egalul meu in tren cel care nu isi cumpara bilet? De ce sa mai tolerez astfel de practici si mai ales, de ce sa suport eu, cetateanul corect, pierderile CFR-ului?

    De ce sa platesc an de an din ce in ce mai mult la CFR si sa nu primesc inapoi decat intarzieri, lipsa de confort, invazie de mitocani fara bilete si plini de tupeu, s.a.m.d. ?

    Ministrul Transporturilor poate raspunde la aceste marunte si umile intrebari ?
    • 0 (0 voturi)    
      Well (Duminică, 14 august 2011, 16:13)

      Cristian Prisecaru [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Ministrul e politic ca si administratia .
      Foarte bine ca nu tolerezi . Cine a filmat real si a facut plangere directa la Procuratura ca sesizare ?
      Nimeni .
  • +5 (7 voturi)    
    18% de pe azi pe maine (Sâmbătă, 13 august 2011, 17:04)

    Mike [anonim]

    Lipsa totala de profesionalism cu aceasta majorare.
    In primul rand 18% reprezinta inflatia pe o perioada de 3-4 ani, si ei au avut ultima crestere (si aceea peste rata inflatiei ) acum aproape doar un an.
    Cum s-a decis asa rapid majorarea, nu mai exista Consiliul Concurentei care trebuie sa se pronunte pe asa ceva ?
    Probabil viteza aceasta nebuna de schimbare dramatica a tarifelor a fost luata intru slavirea el lider maximo care a decis in 3 zile cresterea TVA anul trecut ...
    Si trecand peste tot ceea ce e mai sus problema este alta. In sudul tarii sunt trenuri unde 95% din calatori merg cu nasul (ex personalele din Valcea, personalele din restul Olteniei si Munteniei), si chiar si trenuri cu rang superior unde peste 50% merg cu nasul (ex sageata de dupa amiaza dinspre Bucuresti spre Valcea (daca se doreste o verificare ar fi optima alegerea unei zile de vineri si neaparat intre Bucuresti Nord si prima statie).
    In aceste zone din sud de multe ori si supracontrolul este mana in mana cu controlorii mafioti si se multumesc cand sunt trimisi in supra sa faca 50/50 banii cu nasul mustacios din Valcea. Doamna Boagiu,domnilor numiti politic in conducerea CFR, va rog in calitatea de calator satul de atata jaf si nesimtire sa luati masuri , masuri care nu ar face decat sa va reintregeasca veniturile din bilete, lucru care se traduce pe urma in mariri mai rare si in valori mai mici decat nesimtirea pe care o faceti astazi.
    • 0 (0 voturi)    
      Corect! Razboi blatistilor! (Duminică, 14 august 2011, 1:53)

      Marian Grunca [anonim] i-a raspuns lui Mike

      Foarte corect! Sunt foarte multi blatisti pe trenuri. Incepand de la studenti, navetisti, pana la calatorii ocazionali. In ochii lor, doar prostii platesc bilet. Dar tot smecherii astia au pretentie la calatorie civilizata. Mai intai sa plateasca biletul, apoi sa ceara conditii. Daca nu, sa mearga cu autobuzele sau cu masinile personale.
      Controlorii sunt corupti si cred ca le urasc pe vanzatoarele de bilete. Ar prefera sa dea toti spaga.
      Trenurile private care au inceput sa circule pe anumite rute (vezi Brasov-Zarnesti) sunt rentabile, pentru ca acolo nimeni nu merge fara bilet.
      In concluzie, platiti biletul, apoi cereti conditii. Nu cautati scuze pentru spaga data controlorului.
    • 0 (0 voturi)    
      DAR E CLAR (Duminică, 14 august 2011, 9:54)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Mike

      Scumpirea se face exact in mijlocul sezonului in speranta ticaloasa ca cei aflati pe drumuri nu vor avea incotro decit sa se intoarca tot cu CFR.

      Porcaria a inceput insa de mult: in 1976 trebuia sa ajung de la Sibiu la Lugoj. Am facut un efort si mi-am luat bilet la cl.1 si o carte sa omor timpul. Primo; acceleratul avea 4 ORE intirziere fiindca se rupsese linia de contact pe Valea Prahovei. Secundo: NUMAI in vagonul meu nu era lumina fiindca bateriile erau moarte. Tot in acel an inainte de 23 August nu aveau mincare la vagonul restaurant fiindca o stringeau pentru Marea Sarbatoare. Dupa 23 August tot nu aveau mincare fiindca se consumase la data respectiva.

      Cine a fost atent a observat foarte devreme cum lucrurile se duc dracului in plina Epoca de Aur pe care atitia o regreta. Ea de fapt continua vopsita cu democratie si capitalism prin aceeasi oameni sau fii sau nepotii lor. Sa inveti din generatie in generatie lenea, mirlania si spaga e cel mai usor lucru. Greu e invers, dar cine sa-nceapa ?
  • +11 (13 voturi)    
    CERC VICIOS (Sâmbătă, 13 august 2011, 17:27)

    fdan [utilizator]

    Incasarile CFR Calatori sunt prea mici (au pierderi). Deci managerii hotaresc sa se mareasca preturile, sperand la incasari mai mari. Rezultatul este insa cu totul altul. Numarul calatorilor se reduce si deci incasarile scad.
    Cercul vicios ar putea fi rupt facand calatoria cu trenul atractiva prin conditiile oferite: civilizatie, confort, si pret. Oare de ce se inghesuie lumea prin microbusele interurbane?. Cred ca din cauza de pret, Deci CFR-ul marind preturile nu va ajunge sa-si echilibreze bugetul. Va trebui sa reduca (deja reduce) numarul trenurilor, cele ramase vor fi la ore imposibile, alte motive pentru scaderea numarului de calatori si ca urmare a incasarilor.
  • +1 (1 vot)    
    MAI BINE (Sâmbătă, 13 august 2011, 17:51)

    kid_rahova [utilizator]

    4 insi X 50 ron benzina dus intrors
  • 0 (0 voturi)    
    mersul cu trenul.. (Sâmbătă, 13 august 2011, 17:54)

    ionica [anonim]

    Masura nu este ptr. redresarea companiei ci ptr.profitul proprietarilor de autocare(de cand s-a reglementat durata unui drum Bucuresti-Constanta,zeci de autocare someaza in preajma garii Constanta).Au pierdut din clienti dar acuma isi vor reveni cu asemenea cresteri de preturi!
  • -1 (1 vot)    
    Disperare mare, scumpire peste noapte! (Sâmbătă, 13 august 2011, 18:02)

    Marian Boldea [anonim]

    Foarte bine, asa si trebuie...
  • +1 (1 vot)    
    bine ca s-a inventat avionul (Sâmbătă, 13 august 2011, 19:36)

    anonim [anonim]

    un bilet de avion ajunge sa fie mai ieftin decit o calatorie cu trenul, ma refer la curse pe distante mari. Asa ca propun sa se investeasca in construirea de aeropoarte. Poate se ieftinesc avioanele si imi cumpar unul.
  • 0 (0 voturi)    
    Peak Oil si caile ferate. (Sâmbătă, 13 august 2011, 20:13)

    AlinN [utilizator]

    Cred ca ati observat ca de la 7$/baril in 1999 in 2008 petrolul ajunsese la 148$ si acum media anuala este peste 100$/baril. Este deci indiscutabil ca este o criza petroliera, daca nu chiar un crah (dar asta poate de la toamna). Cum pretul petrolului pana cel tarziu 2015 se va duce foarte sus, mersul cu masina va fi foarte scump in curand, fie din motiv ca masina electrica este scumpa, fie din motiv ca petrolul pentru masina clasica este foarte scump. Asadar CFR este strategic. Cine are CFR are transporturile in Romania, incepand de peste 5 ani. Ce se doreste? Pai cine a fost Pacala care a dat petrolul din subsol cu 3-4 an inainte sa urce la pretul de 150$/baril? Romania! Cine credeti ca va fi Pacala care va da CFR-ul cu maxim 3-4 ani inainte de a deveni singura modalitate de luat in seama de transport? Da, ati ghicit, Romania! Cum se poate face asta mai usor daca nu fiind falimentar? Sa nu va inchipuiti ca se intampla ceva la voia sortii in acest domeniu covarsitor de important in 3-4 ani. Cineva sigur a pus ochii pe el, si apoi vom urla ca ne ia profiturile din tara. Il va lua pe nimic, ne va lua infrastructura pe nimic, si apoi ne va "mulge" de cash.
  • +1 (3 voturi)    
    pret european servicii din indo.... vietnam (Sâmbătă, 13 august 2011, 20:43)

    calator prin europa [anonim]

    pe mine nu ma intereseaza pretul as fii mai interesat sa pot sa am legaturi cat mai dese daca voi pleca de la turnu severin la braila in jurul orei 14,30 si ajung la bucureti la ora 19,25 nu mai am tren direct catre galati de cat a doua zii dimineata este inacceptabil asa ceva in germania unde pretul este ridicol de mic pe regio acolo unde comfortul este asemanator cu clasa a 2 -A din romania.
  • +3 (5 voturi)    
    cfr fara idei, scump, falimentar (Sâmbătă, 13 august 2011, 21:03)

    fan_tren [anonim]

    pacat ca romania isi distruge singura acest minunat mijloc de transport care este trenul. altii, spania spre exemplu, stiu sa se proiecteze uin viitor si isi extind si modernizeaza reteaua de trenuri.am calatorit pe o noua linie de tren in sudul spaniei. mult ieftin decat in franta si mai ieftin decat in germania si tot atat de rapid! managementul cfr-ului este unul de oameni inchilozati, depasiti. incredibil pentru secolul 21!iar mult laudata dna Boagiu se pare ca nu are nici ea solutii.
  • 0 (2 voturi)    
    Bataie de joc (Sâmbătă, 13 august 2011, 22:31)

    Jovi [anonim]

    Nu e decat o alta bataie de joc la adresa calatorilor...
    Nu ramane decat sa trecem la spaga, mai ales navetistii cu abonamente, care dau multe milioane bune pentru a sta in picioare sau la cheremul "nasilor"...
  • -2 (4 voturi)    
    O scumpire normala (Sâmbătă, 13 august 2011, 22:38)

    augustin [anonim]

    Mi se pare o masura corecta si cat se poate de normala. Calatoria cu trenul este sigura, confortabila (mai ales pe distante lungi) si ecologica. Persoanele care considera ca transportul pe calea ferata este scump, pot opta pentru cel rutier, care este mai ieftin si la prima vedere mai comod, insa mult mai nesigur…
  • -2 (2 voturi)    
    Daca ar fi doar asta problema (Sâmbătă, 13 august 2011, 23:12)

    bogdan [anonim]

    Nu ma deranjeaza asta asa de mult cat ma deranjeaza ca merg cu trenu si e mai rau ca la transporortul in comun , e plin fie de pustani de facultate care isi trantesc un laptop pe toata masa cu mouse cu tot de zici ca-ti baga laseru in ochi, altii care vorbesc non stop la telefon, altii care vin cu nspe bagaje mari din care-ti curge in cap fie zapada fie mai stiu eu ce mancare de la mamica, sau vin cu fastfood-ul dupa ei de imput tot vagonul, si nu scapi de ei nici la clasa 1. Poate daca e mai scump se vor plimba cu microbuzul, dar ma indoiesc ca au gratuitati si oricum platesc putin. Nu ar trebui sa pun problema asa dar daca era un transport civilizat domul controlor le atragea atentia sa nu deranjeze sau incomodeze pe altii, ei uite ca nu e. Merg cu trenul cand am nevoie dar evit pe cat posibil sa circul prea des din astfel de motive si nu de pret. Cei care se plang de pret au mereu alte variante la indemana. Mi-ar place totusi ca veniturile rezultate sa se duca nu numai pe pierderi dar si pe investitii in infrastructura din motive de siguranta si de a scurta durata calatoriei si intarzierile posibile.
  • +2 (4 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 13 august 2011, 23:32)

    Jean Valjean [anonim]

    Mi am luat mai multe abonamente bucuresti ploiesti...pana cand am cedat din nou in fata nesimtirii conducerii cfr si a sistemului ticalosit pe care il patroneaza...25 de ron pt 40 de minute cu trenul in conditiile in care la microbuz e 14 ron? ce aberatie...unele trenuri sunt atat de oribile incat te intrebi daca esti in africa...asta e facuta Expres sa mergi cu nasul oriunde si sa cotizezi la incasarile neoficiale...draga fmi, sper sa lichidezi odata tara asta a noastra si sa fii multumit cu politicile tale macroeconomice ale absolventilor tai de stanford si yale...retards! We will always survive against you!
    • 0 (0 voturi)    
      Accident (Duminică, 14 august 2011, 16:15)

      Prisecaru [anonim] i-a raspuns lui Jean Valjean

      Sunt de acord cu tine . Mai putini romani la totalul populatiei in urma accidentelor rutiere .
  • +6 (8 voturi)    
    ce logica... (Sâmbătă, 13 august 2011, 23:58)

    popas [anonim]

    De ce nu au majorat preturile cu 950% de ce nu au facut pretul unui bilet Bucuresti-Constanta de 3000 euro?
    In felul asta, CFR s-ar fi echilibrat financiar foarte repede si bine...
  • 0 (0 voturi)    
    18% e prea putin (Duminică, 14 august 2011, 0:35)

    NewLevel [anonim]

    De cind controlorii sint, la rindul lor, controlati de cei de la supra-control veniturile din spagi au inceput sa scada. Nu pentru ca n-ar mai merge lumea (50..60%) fara bilet ci pentru ca spaga trebuie impartita la mai multi.
    Aceasta majorare cu 18% a biletului se va traduce intr-o spaga mai mare cu maxim 10% a spagii, ceea ce, pe criza asta mi se pare neindestulator. Propunerea mea este ca jumatate din cei care fac parte din echipele de supra-control sa fie organizati intr-o structura de controlare si supraveghere a supra-controlului si, neaparat, majorarea biletelor cu 200% astfel incit CFR-ul sa redevina rentabil macar pentru acesti amariti ai sortii care sint nasii.
  • +1 (1 vot)    
    Transpotul rutier (Duminică, 14 august 2011, 3:02)

    AlisCuPar [utilizator]

    e mult mai rapid, asa ca nu mai apelati la stupizii de la cfr.
  • +1 (1 vot)    
    bye bye (Duminică, 14 august 2011, 15:44)

    dan [anonim]

    bye bye mersul cu trenul, pana la cluj e mai ieftin cu masina personala :)
  • 0 (0 voturi)    
    Adevar scumpiri (Duminică, 14 august 2011, 16:05)

    Prisecaru Cristian [anonim]

    Ce calitate este dupa scumpirea apei calde , caldurii de la RADET , a gazului , etc ca sunt destule si produse alimentare ???
    Toate scumpirile sunt pt ca se face economie in randul oamenilor de rand care au votat .
    Calitate este numai si numai cand nu va mai fi primordial coruptia ...
    Cine vorbeste in + voteaza coruptia .
    Gargara si barfa romaneasca ...fara rost .
    P.S. mi-am scris numele adevarat caci am si dosar deja la SRI deranjant pt unii ...poate aveti si voi si nu stiti .
  • -1 (1 vot)    
    eu (Duminică, 14 august 2011, 17:33)

    vasile [anonim]

    cel putin pe ruta mea,Brasov-Bucuresti,Brasov -Buzau,sunt de acord sa se mareasca preturile ,timpul parcurs a scazut cu 20 minute ,am priza in tren,bai curate,si asta la accelerat.clasa a 2-a,la clasa 1 e mai naspa,nu stiu de ce.
  • 0 (0 voturi)    
    Din zicerile directorului de marketing (parca): (Luni, 15 august 2011, 10:12)

    giga [anonim]

    'Nu am scumpit biletele de pe o zi pe alta, se stia de ieri dupa-masa' !!!!!!!
    E real, am auzit la stiri TVR 1. Tare de tot baiatu'
  • 0 (0 voturi)    
    Biletul fara loc e mai ieftin cu 3 lei (Luni, 15 august 2011, 16:44)

    Ionica [anonim]

    Poate careva din CFR-ul asta de tot rasul analizeaza si situatia hilara de a plati un bilet fara loc, la care "reducerea" fata de cel cu loc, este batjocoritor de mica, mai exact 3 lei. Adica Pleci de la constata cateva ore pe drum , fara loc, ca de, in sezon, nu se suplimenteaza trenurile ci se merge ca la indieni, iar nasul zice: de ce ati luat bilet fara loc, daca nu va convine?
    Deci onor ministerul transporturilor, daca mai vrea sa aiba calatori la CFR, sa faca la sfert biletele fara loc, sau sa suplimenteze trenurile!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică