Seful retelei de hoti de masini de lux, disparut saptamana trecuta dupa ce i-a expirat ordonanta de retinere, a fost prins in Bucuresti, transmit televiziunile de stiri. Constantin Cornel Niculoiu a fost eliberat din arest joia trecuta, dupa ce mandatul sau de retinere de 24 de ore expirase. Potrivit informatiilor, damboviteanul in varsta de 34 de ani era dat si in urmarire internationala.

Potrivit informatiilor difuzate atunci, magistratii nu ar fi judecat la timp dosarul lui Constantin Cornel Niculoiu, presupusul sef al retelei.

Cele 20 de persoane retinute de politisti sunt acuzate de savarsirea mai multor infractiuni, precum inselaciune, luare de mita si fals.

Anchetatorii afirma ca prejudiciul cauzat de invinuiti prin activitatea infractionala desfasurata in cauza (15 autoturisme de lux) depaseste pana la acest moment suma de 200.000 de euro.

Miercurea trecuta, anchetatorii au retinut mai multe persoane dupa ce au efectuat perchezitii la Serviciul Permise si Inmatriculari Auto din Pipera, precum si la 44 de adrese din Bucuresti, Ilfov, Suceava, Giurgiu, Constanta. Perchezitiile au vizat o retea de hoti specializata in furtul masinilor de lux. In acest caz sunt invinuite 36 de persoane, intre care doi politisti si un jandarm. Ofiterii Directiei Generale Anticoruptie si procurorii din Parchetul General i-au urmarit pe membrii retelei timp de sase luni.

Masinile erau furate din Spania si Italia, dupa care erau vandute in tara noastra.

In acest caz sunt cercetati si fotbalistul Andrei Margaritescu (CS Mioveni) si Cristi Munteanu (fost portar, intre altele, la FC National si Dinamo). In aprilie 2011, Margaritescu a fost retinut de politisti pentru 24 de ore, in timp ce Munteanu a primit atunci interdictie de a parasi tara. Ulterior, Andrei Margaritescu a fost eliberat, deoarece a colaborat cu anchetatorii.

Potrivit anchetatorilor, Margaritescu ar fi proprietarul unui autoturism Audi A8 care a trecut si pe la Munteanu. Politistii au informatii ca aceasta masina ar fi una furata.

Mediafax scrie, citand ofiteri DGA, ca Munteanu este cercetat pentru tainuire.

Cum functiona reteaua:

Modul de operare al retelei era urmatorul: acestia furau masinile din strainatate si le vindeau in Romania sau declarau ca autoturismul, care a fost achizitionat in leasing, le-a fost furat. Astfel, ei obtineau asigurarea si revindeau automobilul. Anchetatorii sustin ca hotii erau in legatura cu angajati ai Serviciului de Permise si Inmatriculari.