VIDEO Un sofer a fost filmat ruland cu 300 km/h intre Gilau si Campia Turzii

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 3 august 2011, 16:14 Actualitate | Esenţial

Record de viteza?
Foto: Captura YouTube
Soferul unui autoturism Audi a fost filmat de un pasager al masinii in timp ce conducea pe Autostrada Transilvania cu peste 300 de kilometri la ora, transmite Mediafax. Incidentul a avut loc pe Autostrada Transilvania, pe sensul de mers Gilau - Campia Turzii.

Potrivit unor imagini postate pe internet miercuri, soferul unui autoturism Audi B5 RS4 s-a luat la intrecere cu alt sofer, care conducea un autoturism BMW M5 E60.

Soferul masinii Audi a fost filmat de o persoana aflata in masina in timp ce conducea cu viteza excesiva, acul vitezometrului indicand peste 300 de km/h.

Seful Directiei Rutiere din Politia Romana, Lucian Dinita, a declarat ca politistii fac verificari in acest caz, pe de o parte pentru a verifica autenticitatea filmului postat pe internet si pe de alta parte pentru a-i identifica pe cei doi soferi. Unul dintre conducatorii auto ar fi din Campia Turzii.

Dinita a precizat ca unul dintre soferi a fost deja identificat, urmand ca autoritatile sa ia legatura cu el.

Seful Politiei Rutiere a pus sub semnul intrebarii autenticitatea inregistrarii.

Potrivit legislatiei, soferii nu vor putea fi sanctionati, atata vreme cat viteza cu care rulau nu a fost masurata cu un aparat radar omologat.



Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

22029 vizualizari

  • +6 (26 voturi)    
    asa si? (Miercuri, 3 august 2011, 16:17)

    matrixu [anonim]

    Sa discute ce anume cu el? Ce mai face? Cat ii consuma masina la 300? De ce nu le ia permisul pe ce anume s-a filmat? In restul tarilor europene functioneaza acest lucru. Esti ilegalist si te filmezi atunci suporta consecintele.
    • +14 (20 voturi)    
      Inregistrari (Miercuri, 3 august 2011, 16:34)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui matrixu

      Pe langa inregistrari trebuie sa mai existe ceva, un martor. Daca dvs ma sunati si eu va pretind mita, iar dvs ma inregistrati, proba respectiva nu poate fi admisa atata timp cat este singura proba, facuta de cineva care nu este specializat (acreditat / autorizat) sa preleveze astfel de probe. Eu pot motiva oricand ca ne-am inteles sa facem o gluma, iar dvs ati inregistrat-o, respectiva convorbire fiind de fapt falsa. Ceea ce se poate face e ca dvs sa va adresati la politie si sa ma mai sunati o data pentru a stabili "detaliile", fiind inregistrat de data asta cu un aparat al politiei - in acest caz si prima proba devine circumstantial valida (fiind in acelasi context).

      Aceste prevederi sunt pentru a va proteja exact pe dvs. Tehnica de azi face minuni - uitati-va doar la filme cate trucaje au. Nu uitati de "palma lui Basescu" cat s-a discutat.

      Problema e alta, ca sa concluzionez: de ce nu are autostrada cu pricina camere de supraveghere?!?!? Si nu ca sa ii prinda neaparat pe vitezomani, dar daca mie mi se face rau si nu trece nimeni, sunt ca si mort daca nu pot da un telefon. In alte tari cum ai tras pe banda de urgenta se si infiinteaza o echipa de patrulare. Lucru testat de un amic care a vrut sa faca pipi in padure - nici nu a apucat sa se indeparteze de masina ca a si venit politia.
      • +7 (7 voturi)    
        autostrada transilvania (Miercuri, 3 august 2011, 19:39)

        pipipiurae [anonim] i-a raspuns lui moucha

        duce lipsa de telefoane de urgenta, si nici orange nu prea are semnal..
      • 0 (0 voturi)    
        de ce va ganditi doar la pedepse ? (Vineri, 5 august 2011, 10:33)

        xyz [anonim] i-a raspuns lui moucha

        Camere pentru supraveghere ? De ce ? La crearea de portiuni de autostrada cu viteza nelimitata te-ai gandit ? Mentalitatea comunista te face sa te gandesti prima data la penalizari. Cei din vest se gandesc prima data, daca e posibil sa permita viteze mai mari(macar pe portiuni), si daca da atunci nu e nici o problema(ceea ce au si facut prin Germania). Cui e frica sau nu are cu ce, sta pe banda intai, care vrea viteza sta pe banda a doua, a treia...
        • 0 (0 voturi)    
          ne gandim la ceilalti soferi (Miercuri, 10 august 2011, 19:42)

          qwerty [anonim] i-a raspuns lui xyz

          Daca iti trebuie viteza nelimitata, fa-ti autostrada. Sunt piste special amenajate... La viteze mari poate sa fie soferul cat de bun ( a se vedea cursele de raliuri unde sunt accidente la 2 ore si nu multe masini... ) ca tot degeaba. In Germania asigurarea nu acopera nimic daca e viteza peste o anumita viteza. "Cui e frica sau nu are cu ce"...mai bine spuneai cine are minte, familie... Sincer chiar crezi ca e nevoie de curaj+bani sa urle inconstienta? La noi nu drumurile sunt cauza principala a accidentelor ci mentalitatea, grandomania....si lejeritatea pedepselor. Prea multi mor zilnic pentru ca altii doresc "valoare" pentru 5minute...
    • +21 (23 voturi)    
      ce? (Miercuri, 3 august 2011, 16:54)

      cicio [anonim] i-a raspuns lui matrixu

      In lumea ta virtuala Matrixe, politistu' se duce si ia carnetul si nu il mai da decat peste n'spe luni. In lumea reala baiatul din Audi face contestatie la PV pe motiv ca viteza cu care a mers nu a fost dovedita prin masurare cu un aparat omologat si ramane cu carnetul in buzunar...din pacate, dar asa zice legea.
    • -1 (1 vot)    
      airbag (Miercuri, 3 august 2011, 23:08)

      q [anonim] i-a raspuns lui matrixu

      audi-ul avea airbagul sarit, si lipit cu poxipol
    • +2 (4 voturi)    
      un sofer? (Joi, 4 august 2011, 9:06)

      Tom Macaragiu [anonim] i-a raspuns lui matrixu

      eu vad doi babuini care au capsunit pe afara ca sa isi cumpere cotoarbe ca apoi sa le `dea in gura, in puii mei`.
      Astia or sa se potoleasca atunci cand o stire de genul asta se va incheia cu RIP.
      • +1 (1 vot)    
        da,da, sa nu vezi! (Joi, 4 august 2011, 14:36)

        marian [anonim] i-a raspuns lui Tom Macaragiu

        ala de zici tu ca e capsunar are m5-uri de mult timp asta e al patrulea daca nu ma insel,le-a avut aproape pe toate,e baiat de bani gata n-a strans ala nici o capsuna in viata lui te asigur eu.
  • -11 (21 voturi)    
    so? (Miercuri, 3 august 2011, 16:23)

    dan [anonim]

    si care e de fapt "incidentul"??
  • -11 (19 voturi)    
    Hmmm... (Miercuri, 3 august 2011, 16:29)

    compadre [utilizator]

    E fake! NU are cum sa prinda 300 la ora in distanta aia... :)))
    • +5 (5 voturi)    
      nu cred (Miercuri, 3 august 2011, 16:54)

      B.Dan [utilizator] i-a raspuns lui compadre

      Ai ramane surprins ce poate face o masina de ~400 de cai (Audi RS4) si una de ~500 de cai (BMW M5).
      • +3 (3 voturi)    
        Era (Miercuri, 3 august 2011, 19:56)

        corsic [utilizator] i-a raspuns lui B.Dan

        o ironie la faptul ca autostrada e scurta. Dar nu prea se prinde lumea...
        • +1 (1 vot)    
          ! (Miercuri, 3 august 2011, 22:42)

          leana [anonim] i-a raspuns lui corsic

          Asta-i faza!
        • -1 (7 voturi)    
          lungimea conteaza (Joi, 4 august 2011, 10:15)

          aqsdas [anonim] i-a raspuns lui corsic

          Autostrada transilvania are 52 de km construiti.
          Bucuresti-pitesti are o lungime de doua ori pe-atat.
          Intr-adevat, este o diferenta COLOSALA!
          Ce va mai place voua, miticilor, sa credeti ca sunteti buricul pamantului ...
          • 0 (0 voturi)    
            Cred ca esti cam limitat in gindire (Vineri, 5 august 2011, 11:25)

            worker [anonim] i-a raspuns lui aqsdas

            ...daca pleci de la faptul ca Autostrada Transilvania este realizarea Ardealului si A1 este realizarea Bucurestilor. Amindoua sint realizarea Romaniei si au legatura cu aceeasi administratie a aceleiasi tari.
            Bascalia tine de faptul ca onor administratia inaugureaza "autostrazi" de lungime din de in ce mai mica cind, prin definitie, autostrazile sunt altceva. Dar poate mintea ta nu poate pricepe asa subtilitati si totul se opreste la "patriotismul" local.
    • +1 (1 vot)    
      cauta (Miercuri, 3 august 2011, 16:55)

      sadasd [anonim] i-a raspuns lui compadre

      cauta pe un site foarte popular de clipuri (ca poate daca spun youtube nu-mi da voie adminul) filme cu audi rs4 si audi rs6.
  • +5 (7 voturi)    
    mda, si? ce sa le faca? pe ce baza? (Miercuri, 3 august 2011, 16:35)

    Marcel Ionita [utilizator]

    Si eu pot sa fac un multiplicator care sa indice la dacie ca merg cu 350 km/h, asta nu inseamna ca ma pot aresta pentru asta. Omu are dreptate, atata timp cat viteza nu a fost inregistrata de un aparat radar omologat, nu exista probe impotriva invinuitlor.

    Problema e ca la noi sistemul este prea permisiv. Amenzile trebuiesc ajustate cu nivelul de venit al contravenientului. Cel care un BMW M5, sau un Audi R6 nu cred ca sta el in 6 mil, amenda maxima pe care o poate incasa pentru asemenea abatere. Mai rau il doare ca-i ridica permisul pe max 3 luni, dar 3 luni nu-i mare smecherie. In cazul asta ar trebui suspendat pe 1 un an minim.
    • +2 (2 voturi)    
      Asa si... (Miercuri, 3 august 2011, 20:09)

      MM [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

      ...si daca nu are venit, majoritatea "jmekerilor" nu au nici un venit declarat, sunt pierde vara...ce amenda le dai? aia minima ca e amarat nu?
      • 0 (0 voturi)    
        cum ce amenda? (Vineri, 5 august 2011, 14:21)

        gimini [utilizator] i-a raspuns lui MM

        Munca in folosul comunitatii sau zile-puscarie daca nu vrea sa presteze. Si munca, exact acolo unde e mai mare nevoie de ea: in sanatate (ingrijit bolnavi paralitici), in educatie (in comunitatile de tigani saraci) etc.
      • 0 (0 voturi)    
        amenda=procent din valoarea masinii (Miercuri, 10 august 2011, 19:52)

        aia maxima :) [anonim] i-a raspuns lui MM

        Sa se stabileasca un procent din valoarea masinutei >30km amenda=10%, >40km amenda=20%... Sunt modalitati de taxare / venituri, intentie de reforme sa apara ca le dam noi idei... Daca masina nu-i apartine, nici o problema ii ramane dator "amicului" care o "girat" cu tohanu'.
  • -2 (2 voturi)    
    no way (Miercuri, 3 august 2011, 16:48)

    emilia [anonim]

    nu merge linkul...dar oricum nu cred sa fie adevarat
  • +3 (9 voturi)    
    ok (Miercuri, 3 august 2011, 16:51)

    B.Dan [utilizator]

    Bun. Nu ii iei permisul pentru viteza, dar poti sa-i faci dosar penal pentru cursa ilegala pe drumurile publice. Unde e problema? Si cred ca se poate lua si permisul plecand de la ideea cursei. Si sincer, nu prea poate s-o dea la intoarsa...
  • +2 (4 voturi)    
    :) (Miercuri, 3 august 2011, 16:51)

    alex [anonim]

    pun pariu ca are anvelope mai mici decat in cartea tehnica

    ps: daca asta avea 300 la ora, cat avea ala cu bmw?
    • +3 (5 voturi)    
      Un pic mai mult (Miercuri, 3 august 2011, 17:07)

      Ion Vasile [anonim] i-a raspuns lui alex

      Fara limitare motorului, un BMW M5 E60 prinde:
      328 km/h, cu modificari se poate ajunge la 340 km/h.
  • -7 (17 voturi)    
    ... idiotenia raspunsurilor romanesti ... (Miercuri, 3 august 2011, 16:55)

    Gogu [anonim]

    ... trebuia un ''aparat radar omologat'' ... e culmea prostie ... si pe care eventual sa il tina soferul !!! ... asta e cind e vorba de Audi B5 RS, incepe automat pupincureala ... sa traiti sefu ... v-ati distrat bine ... merge, merge masinutza ... in romania si dupa ce esti calcat pe trecere ti se cere sa depui cerere (din coma eventual) si mai esti si acuzat ca nu erai barbierit la subrat ... militienii ar trebui dusi nitel pe la scoala ...
    • -2 (8 voturi)    
      Esti pe langa subiect (Miercuri, 3 august 2011, 17:18)

      Jordan [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      Nu traim intr-un stat politienesc. A, si daca tot te agiti, vezi ca in tot filmuletul mai apare o singura masina - cu alte cuvinte nu e ca si cum ar fi pus in pericol o gramada de lume...
  • +1 (9 voturi)    
    El chiar a crezut?! (Miercuri, 3 august 2011, 16:58)

    Ce papagal! [anonim]

    Hahahahahaaa, papagalul ala chiar a crezut ca il face p-ala cu 5-ul cu rajnita lui? Cred ca celalalt sofer a gresit vitezele si-n loc de a 3 a a bagat-o intr-a 5 a, de-aia au fost aproape bara la bara cateva momente la inceput! :)))

    Lasand gluma la o parte, priviti aici http://www.youtube.com/watch?v=wjqGoyWR_5c ce se intampla in state cand nu un papagal ca asta ruleaza cu asemenea viteza, ci ditamai vedeta NBA!!! E amenintat cu pistolul si arestat instant pentru 120-130 mph, adica muuult mai putin decat ce au facut astia! Oamenii aia, natiunea aia, a trecut prin prea multe ca sa nu le fie copiate masurile!
    • +4 (14 voturi)    
      Ce (Miercuri, 3 august 2011, 17:40)

      mirceamircea [utilizator] i-a raspuns lui Ce papagal!

      "Cred ca celalalt sofer a gresit vitezele si-n loc de a 3 a a bagat-o intr-a 5 a"

      Mare fan BMW esti tu, daca nu stii ca M-urile au cutii automate...
  • -3 (9 voturi)    
    Da.. (Miercuri, 3 august 2011, 17:03)

    dorin [anonim]

    ..de acord cu Alex.Ca fan BMW, ma simt chiar ofensat ca laudati Audi.Probabil M5 era deja in Cluj si a filmat si ala ce i-a mai ramas :)
  • +3 (7 voturi)    
    bine ca e folositoare la ceva A3-ul (Miercuri, 3 august 2011, 17:36)

    rov [utilizator]

    bine ca apendicul ala de autostrada foloseste la ceva...
    • +2 (2 voturi)    
      dasda (Joi, 4 august 2011, 10:23)

      adasd [anonim] i-a raspuns lui rov

      52 de km care sunteaza 3 orase dificile. (Cluj-Napoca, Turda, Campia Turzii).
      ASTA e apendicul ala (asa cum se vede el din marea capitala europeana)
      Daca nu ai circulat pe ruta asta inainte de a fi autostrada, incearca sa nu vorbesti fara sens.
      In plus, e o autostrada care traverseaza muntii Trascaului (Cheile Turzii), nu Campia Romana, daca intelegi ce vreau sa spun ...
  • -7 (15 voturi)    
    care incident? (Miercuri, 3 august 2011, 17:47)

    eu vreu [anonim]

    Ce pana mea de incident ați văzut acolo?
    Că au fost doi care au mers cu viteze mari pe o autostradă goală...
    Dacă cel de pe Audi avea 300, atunci cu siguranță BMW ul avrea mult mai mult.
    Și?!
    Ce mare tragedie s-a întâmplat?
    Sunt mașini care au fost construite să atingă viteza asta și sunt dotate tehnic cu tot ceea ce le trebuie pentru a fi sigure la o asemenea viteză.
    Pe cine deranjează?
    Pe cei cu Logan care abia ajug la 150?!
    Toți cei care promovează știri absurde în care ni se spune ce mare ”incident” s-a întâmplat că o mașină a mers cu viteză mare sunteți chiar penibili.
    Rețineți că la începutul secolului 20 (prin 1910 - 1920) se vorbea despre mașini care goneau nebunește cu 40 de km la oră.....
    • +5 (9 voturi)    
      Hapciu la 300 la ora (Miercuri, 3 august 2011, 18:49)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui eu vreu

      http://www.thebaynet.com/news/index.cfm/fa/viewstory/story_ID/7175

      sau o conserva aruncata de un cocalar cu Lamborghini care a trecut mai devreme

      Ma deranjeaza ca daca mor idiotii aia pot sa ma ia cu ei pe mine si nu e dreptul lor sa o faca .
    • +4 (4 voturi)    
      Esti dus cu pluta! (Miercuri, 3 august 2011, 21:30)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui eu vreu

      LEGEA TREBUIE RESPECTATA!! Asta nu prea se intelege in Romania. Politia isi face datoria in functie de persoana sau de dispozitia de moment.Ia sa incerce smecherasii asa ceva intr-o tara unde exista politie. Si inca ceva:daca ai avea familie si ar veni un idiot dintr-asta si ti-ar face praf masina,nevasta si copilul probabil ca ti-ai schimba felul de a judeca.MASINA TARE NU TE FACE SOFER BUN!!!
    • 0 (0 voturi)    
      buba la creier (Joi, 4 august 2011, 15:05)

      b74cbd [utilizator] i-a raspuns lui eu vreu

      Ce crezi ca se intampla daca te loveste un Audi /BMW care se deplaseaza cu 300 km/h ? Ia incearca sa-ti inchipui ca esti intr-o masina (oricare) si esti izbit de acel Audi.
      Nu e nevoie sa se intample ceva rau ca sa-ti dai seama ca anumite comportamente pot fi daunatoare, e nevoie doar sa gandesti un pic, nu prea mult.
      Poti sa spui cate masini rezista unui impact cu un Audi/BMW sau alta marca deplasandu-se cu 300 la ora ? sau cu 200 la ora?
      • 0 (0 voturi)    
        mi-am luat masina mica..rosie ca focu'... (Joi, 4 august 2011, 15:47)

        vaca roz. [anonim] i-a raspuns lui b74cbd

        De aia eu visez la un Marauder....
        (http://www.topgear.com/uk/car-news/shanghai-tow--2011-06-27 )
        sau , hai na.... de inceput...merge si un TAB :D
  • +2 (6 voturi)    
    nu e asa greu (Miercuri, 3 august 2011, 17:51)

    buha [utilizator]

    se pune in paralel cu filmul un cronometru si se masoara intervalul in care masina parcurge distanta intre stalpii indicatori plasati la distante de 100m intre ei.
    viteza = distanta / timp
    sa conteste ecuatia asta in instanta cand i se ia carnetul.
    • +1 (5 voturi)    
      Pentru ca... (Miercuri, 3 august 2011, 17:58)

      Closed [anonim] i-a raspuns lui buha

      Pentru ca viteza unui film nu poate fi modificata in niciun fel. Cum l-ai filmat, asa il ai.
      /sarcasm
      • +4 (6 voturi)    
        asa e (Miercuri, 3 august 2011, 20:00)

        buha [utilizator] i-a raspuns lui Closed

        deci avem: kilometraj modificat, roti neomologate, fps modificat la film, lipsa martorilor, "dar in germania e voie", "va e ciuda ca nu puteti si voi cu Loganul".
        e simplu: limita de viteza pe autostrada e de 130km/h. ai depasit-o cu peste 50km/h - amenda si pierzi carnetul 3 luni.
        in alte tari ti se ia si masina.
  • -1 (5 voturi)    
    yo zic ca e fake (Miercuri, 3 august 2011, 18:00)

    gigi [anonim]

    Uitati-va la masinile de pe sens opus si la alte obiecte de care se apropie. Apoi uitati-va la alte video-uri unde alte masini sau chiar trenuri merg cu peste 300km/ora. Veti observa ca obiectele se apropie si dispar muuult mai repede cand intr-adevar se merge cu peste 300
  • +4 (6 voturi)    
    nu e corect (Miercuri, 3 august 2011, 18:05)

    moshu [anonim]

    eu cred ca ar trebui sa le mai dea cate un permis de pilot de avion

    ha ha ha
  • +2 (6 voturi)    
    ... (Miercuri, 3 august 2011, 18:16)

    dragos234 [utilizator]

    De obicei e plin de oameni de bine care ne explica in zeci de posturi ca "In Germania nu ar fi posibil asa ceva, ca neamtul e corect, respecta legea, munceste etc".
    Ca nu e limita de viteza pe autostrada in Germania, asta vad ca nu zice nimeni. Toti filogermanii de ocazie tac malc, nu spun nimic.
    Spuneti admiratorilor de nemtzalai si ca Germania nu are limita de viteza pe autostrada si ca ATENTIE, au mai putine victime decat tzarile care au limita de viteza pe autostrada.(Austria, Belgia, Cehia etc).
    • +4 (4 voturi)    
      corect, n-au limita de viteza... (Miercuri, 3 august 2011, 22:27)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      (pe unele autostrazi) dar spune si ca au 4-5 benzi pe sens si ca nu sunt agresivi ca romanii
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Miercuri, 3 august 2011, 22:52)

      LEANA [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      Au portiuni care nu sunt limitate...sau au portiuni care sunt limitate....cum vrei...in ultimii ani restrictiile sunt din ce in ce mai prezente.

      Sa nu uitam ca este o moda la americani sa vina in concediu in Germania sa conduca masini pe autostrada cu viteza nelimitata....

      Sa nu uitam nici ca Germania are de sustinut o industrie auto....care trebuie sa produca ...de ce sa-i punem limitare de viteza...

      SI NU IN ULTIMUL RAND: EI CHIAR AU AUTOSTRAZI!
  • 0 (2 voturi)    
    Hmm (Miercuri, 3 august 2011, 18:44)

    SW [anonim]

    daca au 160-180 e bine :)
  • -2 (4 voturi)    
    ... o parere (Miercuri, 3 august 2011, 18:45)

    gascanu' [anonim]

    Daca toata lumea critica atat de puternic acest gen de viteza, de ce nu se repara definitiv aceasta problema, prin limitarea electronica a tuturor masinilor la inspectia ITP. Desi incalcam cu totii limitele de viteza impuse pe drumuri, ne gasim cu totii moralisti, nu cred ca este cineva care nu a mers pe autostrada in Romania cu 160km/h.
    • +2 (2 voturi)    
      Mda (Miercuri, 3 august 2011, 21:07)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui gascanu'

      Gandire tipic comunista..
  • +2 (2 voturi)    
    300 km/h (Miercuri, 3 august 2011, 18:50)

    Nume [anonim]

    De ce va mirati , ca au mers cu 300 ? Pe autostrada ! Da ce , asta-i performanta ? S-a mers si mai tare pe acolo , cu masina :)))
    Cat despre sanctiuni ... nu conteaza unde traim cat exista lege , avocati , totul se poate rezolva , teoretic . De exemplu ati vazut ce a patit O.J. Simpson ca si-a omorat nevasta amantul ei , in America unde legea e lege doar :)))
    Hotul neprins si dovedit e negustor cinstit :)))
    Oricum e pacat sa iti risti viata din teribilism . Doamne fereste de un defect la masina cand mergi cu asa viteza .
    P.S. intrebati-va cat merge o motocicleta acolo unde masinile au mers 300 :)))
  • +3 (3 voturi)    
    retardati (Miercuri, 3 august 2011, 18:52)

    deoarece [anonim]

    Ce retardati! Si i-a mai si depasit ala cu BMW-ul...
  • +2 (2 voturi)    
    N-am explicat anterior... (Miercuri, 3 august 2011, 18:59)

    SW [anonim]

    300 km/h - 83 m/s Un marcaj de banda rutiera are 2 metri lungime parca , nu stiu exact (sa ma corecteze cineva) spatiul dintre ele alti 2 metri deci 4 metri in total. Cam 21 de marcaje pe secunda ar trebui sa faca ca sa aiba 300 km/h. Din ce-am numarat eu face cam 12 deci 48 m/s rezulta 172.8 km/h. Tam tam.
    • 0 (0 voturi)    
      TAM TAM (Joi, 4 august 2011, 17:29)

      adas [anonim] i-a raspuns lui SW

      tam-tam, ia mergi matale si masoara marcajele alea, ca nu au numai 2 metri nici in cele mai frumoase vise ale tale; in plus, distanta dintre ele e CU SIGURANTA mai mare decat lungimea lor.
      cat despre corectitudinea calculelor pe care le faci, nici nu m-am mai obosit ...
  • +1 (1 vot)    
    bec bord (Miercuri, 3 august 2011, 20:04)

    Eueu [anonim]

    Din cate am vazut cand ajunsese de 300 i se apriindea ledul de check engine....si soferul arata cu degetul in afara sa nu se vada pe filmare asta
  • 0 (2 voturi)    
    ha, ha, ha .. (Miercuri, 3 august 2011, 20:17)

    Clujeanul [anonim]

    Toti prostii de la televiziunile de stiri si toate ziarele au preluat ca fraierii stirea.

    Cum sa mearga Audi-ul ala obosit cu 310 km/h. Voi sunteti normali cu capul? Si BMW-ul ii mai si ia fata, ala cat avea? 400 km/h?

    M-am distrat bine, dar dupa cum se vedea din masina, avea maxim 130-140 km/h, viteza la care merg si cu un Logan pe autostrada.
    • +2 (2 voturi)    
      @Clujeanul (Joi, 4 august 2011, 12:29)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Clujeanul

      Audi-ul ala "obosit" este un RS4 iar BMW-ul ala care ii "ia fata" este un M5. Tie chiar nu-ti spun nimic aceste informatii? Parerea mea este ca ar trebui sa te documentezi inainte sa iti expui parerea cu atata inversunare si cu un aer de cunoscator.
      • 0 (0 voturi)    
        Audi RS (Duminică, 7 august 2011, 15:01)

        xname [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Audiul acela este un model mai vechi de RS4 probabil aparut prin 98-99 sigur pana in 2000 iar bmw acela a aparut de prin 2005-2006 , numai tot lauda tu bmw ala ca daca baiatu asta avea un rs 4 de prin 2006 si cu quattro pe el facea poze la bmw si il astepta la gilau sa i le dea. oricum au cam exagerat amandoi.
  • -2 (2 voturi)    
    bai da tu ne crezi prosti ? (Miercuri, 3 august 2011, 21:25)

    turistul [anonim]

    fratilor, asta a masluit cadranul !!! in loc de max 220 a scris 310 !
  • -2 (2 voturi)    
    unu cu aproximativ 380km/h (Miercuri, 3 august 2011, 22:24)

    alex [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=FsNulEYQutI

    Din cate vad audi-ul fata de masinile de pe contrasens are cam aceiasi viteza ca asta cu masinile de pe sensul lui, deci fake.
  • +3 (3 voturi)    
    ...drumu'... (Miercuri, 3 august 2011, 22:46)

    leana [anonim]

    Macar autostarada pare buna...nu vibreaza masina...
  • +1 (1 vot)    
    pare pe bune (Joi, 4 august 2011, 3:03)

    Bogdan [anonim]

    Dupa cum curge linia aia discontinua dintre benzi, pare sa aiba 300 km/h, deci pare destul de real.
  • +4 (4 voturi)    
    ba da (Joi, 4 august 2011, 8:58)

    exxo [anonim]

    Daca te uiti la 00:52 in dreapta este un indicator de kilometrii iar la 01:04 inca unu. Rezulta ca in aprox. 12 secunde a facut 1 km. Viteza la care poti parcurge in 12 secunde 1 km este de 300km/h
  • +2 (2 voturi)    
    Nu e trucaj (Joi, 4 august 2011, 9:18)

    cj [anonim]

    Hai ca deja aberati prea mult. Chiar merge cu atata, audiul este modificat. Portiunea pe care au mers are in jur de 8 km (Turda-Campia) si chiar asa se vede cand mergi cu veteza mare. Am o filmare la 240 km/h si comparand cele doua filmari trebuie sa zic ca e pe bune. Daca nu credeti treaba voastra, nu va obliga nimeni. Oricum periculoasa miscare, chiar daca masinile pot si prezinta siguranta. La viteza aceea orice musca te poate induce in accident.
  • -1 (1 vot)    
    trucaj (Joi, 4 august 2011, 9:27)

    adrian [anonim]

    prieteni aia si-au batut joc de masini cum sa mearga ei cu 300 la ora cand abia a reusit sa depaseasca microbuzul inseamna ca si ala mergea cu 280 290 ce dracu ma
  • +2 (2 voturi)    
    ŞOSELE ORIBILE (Joi, 4 august 2011, 10:12)

    vasile vasile [anonim]

    Am si eu o nelamurire. Nu e prima inregistrare de genul asta, si nu toate erau pe autostrazi. Pai, nu stabiliseram ca in Romania drumurile publice, inclusiv autostrazile, sunt de rahat, pline de gropi, santuri, gauri etc.? Cum merg astia cu 180, 250, 300 km pe ora pe drumurile noastre oribile?
  • +1 (1 vot)    
    autostrada (Joi, 4 august 2011, 13:47)

    DunaMarius1307360290939 [anonim]

    E vina lor!!!!! au facut autostrada prea buna!
  • 0 (0 voturi)    
    irelevant (Joi, 4 august 2011, 14:38)

    dan [anonim]

    filmarea e irelevanta... poate sa zica: pai mi-am modificat kilometrajul la masina ca sa ma dau mare pe net ca am 300km/h...

    sau am trucat inregistrarea (sunt meseriash in editare video)...

    da' BMW-ul a mers si mai repede...

    oricum trebuie sa isi ia un holospeed (http://www.youtube.com/watch?v=CRGeKf6Wbnc), daca nu au deja HUD
  • +1 (1 vot)    
    300 km/h intre Gilau si Campia Turzii (Joi, 4 august 2011, 14:51)

    vmi [anonim]

    masina este sau a fost inmatriculata in Germania. Pe autocolantul verde pe parbrizul scrie fostul sau inca actualul numar de inmatriculare.
    Cu ceva tehnica (in prima masura o oglinda) consider ca poate fi identificat ...
    succes ...
  • -2 (2 voturi)    
    SI CE DACA ??? (Joi, 4 august 2011, 15:28)

    ALEX [anonim]

    CARE E PROBLEMA . TOTI FRUSTRATII SE REPED SA ACUZE. ARESTATII, RUPETI-LE CARNETUL !!
    -- care e problema daca strada permite?. sunteti limitati . daca portiunea respectiva permite , poate sa nu fie limita de viteza . la nemti cum e si de ce nu sunt mai multe accidente la ei ca in alte tari ?
    SA MERGI TARE! DA ! :
    -daca stii ca poate masina,
    -daca stii ca poti controla masina
    -daca stii ca te poti controla si care iti sunt limitele
    -sa impingi limita peste legile fizicii si ale naturii...
    SUNT PENTRU CONDUSUL 'TARE' ACOLO UNDE SE POATE.dar nu in oras, in localitati, in zone populate unde poti risca viata altora !
    • +1 (1 vot)    
      Sunt de acord cu tine (Joi, 4 august 2011, 15:45)

      Gabriel [anonim] i-a raspuns lui ALEX

      Sunt de acord cu tine. Diferenta o face masina si cat de sigura este la viteza aceea. Am un opel corsa 75 cai si o honda accord de 200 cai. Cu opelul merg 120 pe autostrada, ca pe la 140 incepe sa ii tremure volanul... etc. Cu honda merg cu 200 si ai impresia ca ai 80 la ora. Important este sa nu ii pui pe ceilalti participanti la trafic in pericol. Multe accidente se intampla din cauza masinilor vechi si neintretinute. De asemenea, exista o piesa prosta in orice masina... intre volan si scaunul stanga fata. Daca piesa asta este proasta poti sa ai mercedes sau dacia 1300, poti sa ai 200 km/h sau 80 km/h ca tot face accident. Sa fim seriosi... a merge acum cu 160 sau 180 Km/h cu masina buna nu este ceva spectaculos. Recunosc... 300 este mult, dar nu cred ca trebuie sa facem mare tambalau. Pe Iancu din Timisoara l-au prins pe drum judetean cu 260 km/h la un audi A6. As propune ca pe autostrada sa fie scoasa limita de viteza. Din pacate nu avem autostrazi. Tatal meu mergea cu Dacia 1300 cu 60 km/h prin localitate si noi acum mergem cu 50 km/h prin localitate.
  • 0 (0 voturi)    
    cateva precizari (Joi, 4 august 2011, 15:53)

    sam [anonim]

    1. constructiv, vitezometrele nu indica viteza reala, cu cat viteza este mai mare cu atat eroarea este mai mare, puteti verifica folosind un GPS. 2. Masinile de serie au limitator electronic de viteza la 250 km/h. 3. Masinile de ultima generatie nu mai au zona rosie la turometru datorita faptului ca daca se atinge turatia limita electronica masinii nu mai permite supraalimentarea si viteza ramane constanta oricat de apasata ar fi acceleratia. 3. Dupa forma bordului si a aeratoarelor chiar daca este un RS este ceva fabricat pana in 2004, Audi nu mai are acel bord de cativa ani buni. 5. Masinile sport din care fac parte si M-urile si RS-urile au cutie robotizata care permite schimbarea vitezelor si manual de la padele pozitionate sub volan. Cine doreste sportivitate schimba vitezele manual! 6. Masina in cauza este "un junghi", nu are nici macar comenzi pe volan . 7. Chiar daca nu s-a umblat la vitezometru viteza REALA a fost cel mult 250 km/h (vezi pct1).
  • -1 (1 vot)    
    pff (Joi, 4 august 2011, 18:20)

    boga [anonim]

    nu inteleg ce atata tevatura. pe o autostrada de calitate, cu o masina buna, as face acelasi lucru.
  • 0 (0 voturi)    
    hey (Luni, 30 septembrie 2013, 11:40)

    what? [anonim]

    eu nu inteleg ce aveti cu baietii,daca nu ma insel in germania pe autostrada ai voie sa-i dai cat te tine masina,si eu nu cred ca oamenii au omorat pe cineva,ca dupa cate observ autostrada e c-am libera. Si daca omul ramane fara permis care este problema? ramaneti voi? Daca omului ii place viteza ce aveti cu el? Uitativa inainte in oglinda ca si voi daca a'ti avea o masina ca a lui sau un M5 i-ati da in gura daca prindeti linie dreapta,ca sunt sigur ca si voi mai aveti iesirile voastre pentru a da viteza cand vedeti ca toata strada e a voastra.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi