Cum explica autoritatile si firma executanta cozile kilometrice in trafic formate in weekend pe Valea Oltului, la viaductul de la Carligul Mic

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Luni, 1 august 2011, 19:03 Actualitate | Esenţial

Viaductul de la Carligul Mic pe DN7
Foto: DRDPCV
"Au fost doua accidente rutiere mortale pe Valea Oltului. In plus, au trecut si doua coloane oficiale", au explicat reprezentantii firmei care lucreaza la refacerea viaductului de pe DN7 la Carligul Mic. Aici, pe una dintre cele mai importante artere din tara, la finele saptamanii trecute s-au format cozi de circulatie care se intindeau pe kilometri buni. De cealalta parte, autoritatile dau vina si ele pe aceleasi accidente de circulatie, dar arata cu degetul si spre firma executanta care nu lucreaza decat intr-o singura tura si care nu ar avea destui muncitori pe pod. "Au fost si zile cand erau doar 10 muncitori", au declarat pentru HotNews.ro reprezentantii directiei Drumuri Nationale Valcea.
  • "Am stat in noaptea de vineri spre sambata din directia Rm. Valcea spre Sibiu 4 ore", scria duminica un cititor HotNews.ro
  • Atat autoritatile, cat si firma executanta spun ca traficul pe viaductul de la Carligul Mic va fi reluat pe ambele fire la inceputul lunii septembrie

Duminica, HotNews.ro a publicat povestea unui cititor care relata despre "Cosmarul de pe Valea Oltului" si despre traficul care se incolona sambata dimineata pe kilometri intregi din cauza lucrarilor la viaductul de la Carligul Mic. Articolul a starnit numeroase reactii din partea cititorilor HotNews.ro care au povestit si ei despre cozile formate pe Valea Oltului. Articolul initial si toate comentariile cititorilor poate fi citit aici.

Dan, Cluj: "Am stat in noaptea de vineri spre sambata din directia Rm. Valcea spre Sibiu 4 ore. Am pus kilometrajul pe zero dupa ce am trecut de viaduct ca sa vad cat se intinde coloana spre Sibiu. 15 (cincisprezece) kilometri".

Pentru a afla ce s-a intamplat in weekend, ce masuri au fost si vor fi luate si cum decurg lucrarile de la viaduct, HotNews.ro au vorbit atat cu autoritatile implicate, cat si cu firma care se ocupa de lucrarile de reabilitare a podului.

Autoritatile: O prima masura a fost luata. Traficul peste 7,5 tone este restrictionat

"Vinerea in general traficul este mult mai mare. Dar acum (n.r. - vineri, 29 iulie), au fost si niste accidente de circulatie mortale pe Valea Oltului, s-a strans coada si mai mare in momentul cand s-au cercetat accidentele si s-a stat, intradevar, mai mult decat alte dati la coada. In 40-50 de minute, pe Valea Oltului, la asa un trafic, se face o coada de 5-10 km. Podul de la Carligul Mic are 640 de metri lungime. Va dati seama ca si timpul de trecere este mai mare, chiar si daca ai trece normal", au explicat pentru HotNews.ro reprezentantii Directiei Drumuri Nationale (DN) Valcea.

Autoritatile au precizat ca, incepand de luni, s-a luat o masura suplimentara pentru a ajuta la fluidizarea traficului pe Valea Oltului, si anume s-a instituit o interdictie de circulatie pentru autovehiculele cu masa totala maxima autorizata mai mare sau egala cu 7,5 tone, altele decat cele destinate exclusiv transportului de persoane si vehiculelor cu regim prioritar.

Restrictia temporara de circulatie se aplica de la 1 august, in zilele de luni pana vineri, intre orele 12:00-20:00, pe DN7, sectorul cuprins intre km 170+750 (intersectia DN7 cu DN67 - limita municipiului Rm.Valcea, judetul Valcea, si km 258+230 (intersectia DN7 cu DN1 - Vestem, judetul Sibiu), tronsonul fiind marcat cu panouri avertizoare. Restrictia permanenta se aplica aceleiasi categorii de vehicule in zilele de sambata si duminica, pe intervalul orar 6:00-22:00.

Autoritatile: Nu se lucreaza noaptea si sunt putini oameni pe pod. Au fost si zile cand erau doar 10 muncitori

Pe de alta parte, autoritatile arata cu un deget si catre firma care se ocupa de lucrarile de pe DN7 de la viaductul de la Carligul Mic, SC Brom-Build Corporation SRL.

"Depinde si de firma destul de mult. Ei reclama ca sunt oameni putini pe pod, poate e si asta una din cauze. Intr-o zi are 23, intr-o zi are 15 oameni pe pod. La el se lucreaza si in weekend. S-au facut presiuni pe constructor sa mai suplimenteze numarul de oameni. Au avut si 23, dar au avut si 10 in unele zile.

Nu se lucreaza in ture. Se lucreaza doar in timpul zilei. I s-a sugerat firmei sa lucreze zi-lumina (n.r. - de cand se lumineaza de ziua pana se lasa intunericul.) Daca firma nu va da un raspuns pozitiv, exista si posibilitatea de reziliere a contractului. Lucrarea asta este urmarita personal de directorul regionalei de la Craiova. De vineri dupa-masa pana ieri (n.r. - duminica) la ora 20 a stat efectiv pe lucrare. Sa vada ritmul, sa vada cum se lucreaza, cati oameni lucreaza. Toate astea ca sa traga o concluzie si sa se ia o hotarare. Intr-o zi, doua, firma trebuie sa ia o hotarare privind marirea numarului de muncitori", au mai precizat reprezentantii DN Valcea pentru HotNews.ro.

In ceea ce priveste eventuale penalizari financiare care ar putea fi aplciate firmei executante, reprezentantii DN Valcea au precizat ca firma este deja "in penalitati pentru ca a intarziat si nu a respectat termenele initiale. Termenul de finalizare a celor doua fire este in luna septembrie. Daca este un ritm alert asa cum a sugerat directia generala Craiova si se respecta graficul de lucru impus, termenul ar fi unul realist. Nu exista nici o restanta de plata catre firma executanta".

In plus, conform autoritatilor, firmei executante i s-a cerut si un grafic tehnologic saptamanal precum si rapoarte zilnice care sa fie trimise la Directia Regionala de Drumuri si Poduri Craiova.

"In fiecare dimineata se transite prin e-mail la DRDP Craiova si de acolo mai departe la centru ce au facut in ziua respectiva, ce fac a doua zi, ce numar de oameni au, ce utilaje au. S-a stabilit asa de o saptamana. Pana acum s-au tinut de treaba si firma a transmis in fiecare zi.

Trebuie sa tinem cont ca astfel de lucrari nu se pot face in orice perioada a anului. Trebuie facute pe timp calduros. Stim ca deranjeaza teribil daca soferii vad doar 10 muncitori pe pod. Daca am vedea 30 sau 50 de oameni care muncesc ca furnicile pe pod am inghiti in sec si macar am spune <<dom'le, se lucreaza si se face>>", au mai precizat reprezentantii DN Valcea.

Autoritatile: La lucrarea asta politia a stat in permanenta in zona

In ceea ce priveste lipsa echipajelor de politie din zona de lucrari pe care cititorii HotNews.ro au semnalat-o, autoritatile au precizat ca, ori de cate ori traficul se ingreuneaza, "echipajele de politie sunt pe teren. DN7 este drum european si are trei tronsoane cu politie. Ori de cate ori s-a aglomerat, politisii au fost mereu langa noi. Si in weekendul asta au fost politisti acolo. La lucrarea asta politia a stat in permanenta in zona".

Pe langa lucrarile de refacere a viaductului de la Carligul Mic, DN Valcea mai anunta intrarea in lucrari si a unui alt viaduct, Raul Vadului. "Dar acolo problema este mult mai simpla intrucat avem o varianta ocolitoare, chiar langa pod. Acolo se poate executa lucrarea fara sa se intrerupa traficul. Viaductul asta este la o distanta de 35 de kilometri de viaductul de la Carligul Mic. Nu va influenta traficul de acolo", au precizat autoritatile.

Firma executanta despre "vinerea neagra": Doua accidente mortale si doua coloane oficiale / Acum se circula normal

Firma care executa lucrarile la viaductul de la Carligul Mic este Brom-Build Corporation SRL si are sediul in Baia Mare. Conform datelor de la Registrul Comertului, actionar majoritar, cu 99% din actiuni, este Gheorghe Brumar. In anul 2009, firma a avut o cifra de afaceri de aproape 2,85 milioane de lei si a avut 37 de salariati.

In luna mai 2011, Brom-Build Corporation SRL a fost firma care a primit cea mai mare amenda (22.000 lei) din partea Inspectoratului Teritorial de Munca Arad pentru primirea la munca a unor persoane fara forme legale de angajare. Sursa.

Trandafir Zainea, coordonator de lucrari pentru firma Brom-Build Corporation SRL, a precizat pentru HotNews.ro ca ambuteiajele din weekend au fost o situatie total speciala si ca acum (n.r. - luni, 1 august, ora 15:00), traficul pe viaduct se desfasura in conditii "aproape normale", iar cozile sunt de doar 20-30 de masini.

"Vineri a fost o problema foarte mare pentru ca au fost doua accidente mortale. Unul spre Brezoi si unul in zona Caineni. La o distanta de vreo 15-20 de kilometri de viaduct. Politia si procuratura au avut nevoie de masuratori si au trebuit sa opreasca traficul. A fost o situatie de exceptie vinerea trecuta. In plus, au fost doua coloane oficiale care au avut prioritate. Aproape in fiecare zi servicile de urgenta fac doua-trei curse. Acum (n.r. - luni, 1 august, ora 15:00), se circula aproape normal. Cozile sunt acum, la ora la care discutam, de 20-30 de masini pe fir. Asta inseamna intre 5 si 12 minute timp de asteptare", a declarat Zainea.

"O situatie ca vineri nu am mai avut. Singurele situatii asemanatoare mai apar doar in zilele cand trec transporturile agabaritice, care depasesc 4,20 metri. Si astazi, luni, avem un astfel de transport. Acestea trebuiesc conduse la pas pe pod sa nu loveasca balustrada. Apoi au probleme la iesirea de pe viaduct spre Sibiu unde curba este mai stransa", a mai spus Zainea.

Firma executanta: Au fost si fluctuatii al numarului de muncitori. Sambata au fost 18, iar vineri au fost 23 pe viaduct

In ceea ce priveste reprosul autoritatilor privind numarul mic de muncitori cu care opereaza firma Brom-Build pe viaduct, coordonatorul de lucrari al firmei a recunoscut ca "au fost si fluctuatii".

"Astazi sunt 23 de muncitori. Duminica nu s-a lucrat. Sambata au fost 18 pe pod, iar vineri si joi au fost 23 de muncitori. Sambata au fost 18 pentru ca doi dintre piloti, dupa ziua de vineri, efectiv au clacat. Nu au vrut sa mai vina la munca. Nu se lucreaza in schimburi. Se lucreaza de dimineata de la 7 pana la orele 19. Cu o pauza de masa de 30 de minute.

Exista o recomandare ca firma sa mareasca numarul de angajati. Dar aceasta hotarare tine de administratia societatii care isi face niste calcule de rentabilitate. Firma are tot interesul sa-si deruleze lucrarea si sa nu se rezilieze contractul", a precizat Trandafir Zainea.

Firma executanta: Noaptea e prea riscant sa lucram. Putem vorbi de doua schimburi pe timp de lumina

In ceea ce priveste posibilitatea da a se executa lucrari si pe timpul noptii, reprezentantul firmei a spus ca lucrarile pe timp de noapte ar prezenta un risc prea mare pentru muncitori, dar ca se poate discuta de doua schimburi pe toata perioada zilei cand este lumina.

"In schimburi, putem sa discutam de zi-lumina, sa mergem mai mult in noapte. Sa lucram pe timp de zi cat avem lumina. Noaptea sa stiti ca pe pod, mai ales ca este destul de lung, este aproape imposibil de lucrat. Dedesubt este apa la 7-8 metri, este cam riscant sa lucrezi noaptea doar la lumina farurilor sau a proiectoarelor. Riscul pentru muncitori ar fi prea mare. Ramane doar marirea numarului de salariati sa lucram in doua schimburi in timpul zilei", a precizat Trandafir Zainea.

Firma executanta: La inceput de septembrie se circula pe ambele sensuri de circulatie pe viaductul de la Carligul Mic

In ceea ce priveste termenele de finalizare, reprezentantul firmei executante sustine ca pe 7 august firul la care se lucreaza in prezent va fi asfaltat complet.

"In momentul in care dam drumul la trafic pe asfalt curat, nu ar mai fi nicio problema. La sfarsitul lunii august, prima saptamana din septembrie, ca tine si de vreme, speram sa dam drumul la ambele fire de circulatie. Termenul final pentru toata lucrarea este 31 octombrie, dar in septembrie se va circula normal pe cele doua sensuri", a mai spus Zainea.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

17006 vizualizari

  • +21 (23 voturi)    
    Fabulatii (Luni, 1 august 2011, 19:36)

    Christian [anonim]

    Am trecut prin zona cam de 2 ori pe saptamana in ultima luna. Maximal am vazut vreo 15 muncitori la un moment dat, dar de obicei erau sub 10 (din care doar jumatate se numeau Dorel...), si de vreo 2 ori nu am vazut pe nimeni sa munceasca. Ca sa vad 23 de muncitori trebuia sa am alcoolemie severa...

    Vineri seara a fost cel mai nasol, dar au fost alte cateva momente in care am stat 1 1/2 - 2 ore. In schimb, la o trecere prin zona a tov. prefect de RV (duminica, 24 iulie) s-a blocat traficul pe ambele sensuri timp de o ora, ca sa treaca instant dumnealui...

    Oricum, ce ramane din toata povestea este o noua etapa din campionatul national de explicatii, la care dupa cum se stie stam excelent...
    • +7 (9 voturi)    
      :) (Marţi, 2 august 2011, 8:42)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Christian

      Miercuri 26 noapta am stat 2 ore.
      Tot drumul de la AraD pina pe Valea Oltului am intalnit 12 radare, traficul infernal, iar panourile de avertizare trafic te atentionau sa folosesti centura de siguranta. Nimic despre blocaje sau alte aspecte la trafic.
    • +8 (8 voturi)    
      Asa e (Marţi, 2 august 2011, 9:27)

      Mihai321 [utilizator] i-a raspuns lui Christian

      Eu am fost in 22 seara si 25 inapoi pe la mijlocul zilei si nu am vazut nici un muncitar in ambele cazuri. Oricum autoritatile le gessesc scuze la constructori, la urmatoarea licitatie e foarte probabil sa mai castege o lucrare cu statu. Ce conteaza ca este cel mai circulat drum din tara, il doare pe GIGELU care ii atribuie contractu si isi ia spaga undeva ca cetatenii asteapta 2 luni sa fie refacuti 640m de carosabil? Este trist rau. Sunt satul prieteni de contractele paguboase care le fac autoritatiile pentru a favoriza constructorul (din motive obiective), nu se poate, nu e destul pentru constructori ca au de munca ca isi incaseasa bani la timp.
    • +2 (2 voturi)    
      Dar cu DN1 (Marţi, 2 august 2011, 12:59)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Christian

      intre Sinaia si Ploiesti unde la 2 podulete se circula pe un singur fir si NU lucreaza nimeni de o saptamana? La fel s-a stat. Ore.
  • +12 (14 voturi)    
    in contractul de reparatie (Luni, 1 august 2011, 20:17)

    buha [utilizator]

    Nu poti da vina pe firma ca are putini muncitori.
    Ca lucreaza 5 sau 50 de muncitori e relativ.
    Nu asa se face un contract de reparatie.
    Acolo e trecut un termen/ grafic.
    Sunt curios daca reparatia e in grafic sau nu, si ce termen a cerut subordonatul lui Boagiu care a facut caietul de sarcini.
  • +7 (9 voturi)    
    cool (Luni, 1 august 2011, 20:28)

    DanHorea1307693823041 [anonim]

    autoturisme peste 7.5 t? va referiti la limuzina Raba sau la coupe-ul Man?
  • +4 (6 voturi)    
    sosele (Luni, 1 august 2011, 20:38)

    Spock [anonim]

    Voi credeti ca numai pe Valea Oltului sunt blocaje?
    Ia dati fuga pe DN13, intre Saschiz si Vinatori este o panta, care e in reparatie de cel putin doi ani. Chiar ieri am trecut pe acolo si am stat vreo juma de ora la coada.
  • +13 (15 voturi)    
    Toata tara e asa domnilor de la CNDAR care ... (Luni, 1 august 2011, 21:01)

    gogu [anonim]

    gasiti scuze din ce in ce mai penibile. In sud, stai la semafoare unde nu lucreaza nimeni, dar nimeni. In zona Caransebes ... domnilor bugetari lenesi !!!
    E imposbil aproape in anul 2011 sa ajungi sa iesi din tara asta cu masina. Niste incompetenti. Cum adica, lucreaza doar 10 ? Pai OUT si altii mai buni, dar lucrarea a fost luata pe spaga, asa ca nu se mai poate rezilia , iar tupeul e maxim. Domnilor, mai e putin si va suna ceasul, o sa treceti la patron si s-a zis cu voi !!!
    • -7 (9 voturi)    
      imda (Luni, 1 august 2011, 22:09)

      Tudor bugetar [anonim] i-a raspuns lui gogu

      mai gogule, am o veste proasta pt tine; firmele PRIVATE executa contractul; gogule gogule, lasa site-ul asta si fa ce stii mai bine: uia-te pe antene si realitati
      • +7 (9 voturi)    
        Hai de lucreaza la Patron Tudore ... (Luni, 1 august 2011, 23:45)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui Tudor bugetar

        sau nu-s asa mueti posmagii acolo ? Firmele private executa pe banii nostri Tudore,si intorc comision gras
  • +8 (10 voturi)    
    Pe scurt (Luni, 1 august 2011, 21:05)

    SKB [anonim]

    E vina celor care au semnat contractul. Se prevad termene, clauze, sa se lucreze in ture, etc.

    Accidentele mortale luate in discutie nu sunt o cauza a aglomeratiei , mai degraba sunt un efect. Ocolesc valea Oltului de ani de zile, situatia nu e noua.

    Daca am un dinte impotriva marinarului e declaratia lui din anii 2000 si anume ca Romania nu are trafic de autostrazi. Poate nu aveam, dar acum avem...
  • +5 (7 voturi)    
    coloane oficiale (Luni, 1 august 2011, 21:25)

    ampersand [utilizator]

    Mă-ntreb cine era-n coloanele alea oficiale, fiica primarului din Sărăţeii de Jos, dădaca şi copilul de 10 ani al şefului de post din zonă, vărul de-al 12-lea al lui Bute, Smărăndescu sau Matache zis 'Pisică'?
  • +13 (13 voturi)    
    Parere (Luni, 1 august 2011, 21:49)

    Andreea [anonim]

    Eu consider ca este absolut inacceptabil ce s-a intamplat vineri seara pe Valea Oltului. Am asteptat 5 ore ca sa putem trece podul la Carligul MIc. Cum pot sa-mi explice stimatii domnii:
    1. ca nu a existat nici un anunt / afisaj pe sosea - o mare parte din trafic ar fi putut fi deviat
    2. ca politia statea si pazea podul in loc sa informeze cetatenii
    3. ca nu ni s-a spus nici un moment unde este blocajul, cauzele si durata asteptarii

    Vream sa stim clar cine suporta consecintele acestei sfidari la adresa cetateanului care isi plateste taxele si impozitele in fiecare luna?
    • 0 (0 voturi)    
      vineri seara (Marţi, 2 august 2011, 11:56)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Andreea

      Eu am stat 3 h de la Valcea spre Sibiu (6.15-9.30 pm), timp in care au trecut de 2 ori ambulante spre pod ...dupa trecere, cand pe pod am vazut doar 2/3 persoane, am contorizat 20 km colana de masini (stationand sau in miscare) spre Valcea .. m-am intors luni dimineata (cu inima cat un purice) dar am trecut imediat ..era doar o coloana mica de vreo 15-20 masini ..
      astepatand, vineri seara, am cautat pe net ceva legat de traficul in zona si am gasit un anunt vag, pe un site administrativ de tarfic rutier, cred ca era o restrictie pt masinile >7.5 t pt ca se executau lucrari la viaduct ..
  • +1 (3 voturi)    
    Ca in Romania (Luni, 1 august 2011, 23:16)

    eu [anonim]

    Lasa ca fac autostrada prin Transilvania ca pe acolo e nevoie de ea sa stea si ei la o coada 4 ore sa vada daca le convine
  • +5 (5 voturi)    
    Miercuri, 27 Iulie, ora 13. (Luni, 1 august 2011, 23:42)

    nicu [anonim]

    Miercuri, 27 Iulie, ora 13 - am stat in coloana dinspre RmValcea spre Sibiu 1 ora si 15 minute. Am fost extrem de multumiti cand am vazut ca, coada dinspre Sibiu spre Rm Valcea era TRIPLA !!!!!
    Deci Barbologia asta cu...Doar VINERI....hai sa fim seriosi...Pai ce noi, sutele si miile de oameni care chiar am trecut pe acolo...suntem chiar PROSTI ?!
    Primul lucru pe care l-am facut cand am ajuns acasa, am scris prietenilor... EVITATI VALEA OLTULUI !
  • +6 (6 voturi)    
    Minciuni ca de obicei (Marţi, 2 august 2011, 5:18)

    jafo [anonim]

    1. In primul rind declaratia aia cu 25 muncitori e o minciuna gogonata. Am fost de mai multe ori si niciodata nu am vazut mai mult de 2 utilaje, eventual un camion si vreo 3-4 insi care dadeau la matura. Rusinos.
    2. Politia a stat in zona? In ce zona? Poate in zona de la benzinaria OMV, ca pe pod nu i-am vazut niciodata, si merg de mai multe ori pe saptamina pe acolo.
    3. Conducatorul lucrarii minte sfruntat cind vorbeste de cozi de 20-30 masini. In mod obisnuit se asteapta cam 30-40 minute. Fara accidente sau coloane oficiale.
    4. Organizarea lucrarii vorbeste de la sine:
    - directorul de la drumuri o urmareste personal: DIN BIROU. Pe email. Thank you very much.
    - noaptea e prea riscant: bullshit. Trebuie instalata semnalizare, iar politia chiar SA FIE la lucrare. Si nu mai e riscant de loc. Domnul Zainea sustine timpenia asta pentru ca ii costa prea mult sa instaleze semanlizarea si iluminarea corecta a lucrarii.
    - trebuie sa se lucreze NON STOP, in doua schimburi.
    - un reprezentant de la drumuri sa fie acolo (tot doua schimburi!). Si el trimite raport cu evolutia lucrarii si comparatia cu graficul planificat.
    - firma trebuie AMENDATA DIN NOU pentru fiecare zi intirziere, prea v-ati batut joc de noi.
    - la sfirsit de saptamina se discuta evolutia si daca se intirzie, IAR AMENDA, iar reprezentatul de la drumuri SANCTIONAT.
    - Politaii de la circulatie ar trebui oricum sanctionati pentru absenta si dezinteres. REPET, NU AM VAZUT NICI O POLITIE IN ZONA, in conditiile in care merg de cel putin 3-4 ori pe saptamina.
  • +4 (4 voturi)    
    Bataie de joc (Marţi, 2 august 2011, 8:52)

    Ovidiu [anonim]

    Vineri am stat in jur de 4 ore la trecerea peste viaduct. Toata gargara si tevatura in jurul subiectului nu-i vor deranja pe cei responsabili de situatie mai mult decat cateva ciupituri de tantar, noaptea la viluta de vacanta de pe Valea Oltului. Cainii latra, ursul trece, spagile curg...
  • +3 (3 voturi)    
    vrăjeli (Marţi, 2 august 2011, 9:24)

    sorin [anonim]

    Astea sunt basme de adormit copiii. Eu nu am vazut nici macar 15 muncitori, cred ca erau maxim 10 care frecau menta, unul se facea ca matura, doi dirijau, etc. ÎNSĂ, eu vad ca principal vinovat cel de la CNADR care a semnat si încredintat contractul acestei firme care a avut angajati cu contract de munca 23 de muncitori. Auzi explicatii: firmei i s-a facut RECOMANDAREA sa suplimenteze nr. de muncitori si sa mareasca programul de lucru!!!!! E absurd!!! Trebuia ca prin contract sa se stabileasca un termen de max. 3 saptamani si firma era astfel obligata sa lucreze în mai multe schimburi, cu mai multi muncitori!!! Însa, ca la romani, unul "destept" de la CNADR a stabilit termenul final în octombrie (nu septembrie cum sustin ei) si normal ca firma nu se grabeste deloc...Si înca ceva dragi conducatori auto, se pare ca aceasta firma a castigat si licitatia de la Raul Vadului, asa ca "spectacolul" se va repeta...Cat despre politisti le-as reprosa doar ca nu sunt în zona pentru a-i sanctiona pe nesimtitii care depasesc coloana, ca altceva nu vad ce ar putea face...
  • +4 (4 voturi)    
    tara de iad (Marţi, 2 august 2011, 9:47)

    duda [anonim]

    Arad-Oradea, dezastru, romanii au ajuns sa circule intre cele doua orase PRIN UNGARIA!!!!
    De cinci ani nu sunt in stare sa termine acest drum nenorocit(nu este largit, nu se face autostrada, este doar reparat).
    Nu se lucreaza deloc, dar sunt zeci de semafoare, benzi,cratere etc.
    Rarii straini care se mai aventireaza pe aici raman perplecsi.
  • 0 (0 voturi)    
    Unde este EXACT acest viaduct (Marţi, 2 august 2011, 10:26)

    user [anonim]

    Intre ce localitati este mai exact acest viaduct. Am de mers de la Pitesti la Calimanesti. Sunt afectat de acesta "lucrare"?
    Multumesc.
    • 0 (0 voturi)    
      NU (Marţi, 2 august 2011, 11:36)

      mntsn [utilizator] i-a raspuns lui user

      Viaductul este dupa Calimanesti. Nu te afecteaza, mergi linistit.
  • +2 (2 voturi)    
    pai (Marţi, 2 august 2011, 11:07)

    asterix [anonim]

    cata vreme noi cei ce platim impozite si alte taxe/rovignete nu vom protesta in vreun fel concret si ne vom margini la a ne vaicari pe forumuri nu se va schimba nimic. Cele mai eficiente ar fi niste manifestatii in zona prin care sa se ceara nu generalitati ci fix demisia sefului zonal al directiei de drumuri si poduri. Sunt mii daca nu zeci de mii de soferi care avem de suferit de pe urma acestor (nu am cuvinte) din cauza carora ne coacem in soare sau ne distrugem masinile. Dupa ce ar fi dati jos din functie 4-5 smecherasi de-astia la rand, poate se invata minte. In mod regulat ,anual, ma costa piesele de schimb la trenul de rulare mai mult decat rovigneta sau impozitul pe auto daca vreau sa-mi mentin masina cat de cat in parametri: bucse, amortizoare, bara de ruliu, samd. Nu mai pun filtrele ultrainfundate de praf, lamele de stergator distruse de acelasi praf, etc. Sa-i mai aud eu pe propagandistii care-i tot dau ca din cauza ca nu cerem bon la casa. Uite ca pe benzina iau bon mereu, cu impozitul sunt la zi si de cand sunt camerele de luat vederi, rovigneta plateste cam toata lumea. DEGEABA! Sac fara fund. Astia ar putea avea si 1 miliard eur/km si tot proaste ar fi drumurile. Pana nu vor fi demisi la presiune publica nu se linistesc.
  • +3 (3 voturi)    
    Multumiri pentru ancheta publica (Marţi, 2 august 2011, 11:13)

    Ropot [anonim]

    Hotnews, primul pas e facut, exista niste explicatii, chiar daca sunt inacceptabile, macar ati provocat o reactie prin publicarea anchetei. Poate, in sfarsit, avand o reactie, se misca lucrurile mai bine. Din pacate, sunt multe asemenea situatii. Una mai aparte este in localitatea Venetia, judetul Brasov, langa Hoghiz. Oamenii de acolo inghit praf de ciment zilnic, drumul este ca dupa bombardament, cale de 20 de km, autoritatile dau din umeri iar localnicii mor, la propriu, din cauza nepasarii autoritatilor.
  • +1 (1 vot)    
    poate (Marţi, 2 august 2011, 11:49)

    kin3zu78 [utilizator]

    faceti o ancheta si despre faptul ca cea mai mare piata agroalimentara din tara ( BUCUR OBOR ) desi are parcare proprie nu ai acces la ea ca simplu cumparator ( e pazita de vestita companie stat in stat BGS ) in schimb in jurul ei sunt 2 parcari patronate de cativa conationali de etnie "rroma" ce iti cer si pielea de pe tine pentru a parca.
  • 0 (0 voturi)    
    Bataie de joc pe Valea Oltului! (Marţi, 2 august 2011, 12:19)

    Bogda [anonim]

    Autoritatile v-au dat numai declaratii mincinoase! Trei saptamani nu a fost NICIUN muncitor la Carligul Mic, afara de cei care dirijau circulatia. NICIODATA nu a fost acolo NICIUN politist. Intrati pe site-ul ziarului Vocea Valcii si vedeti de ce s-a format acea coloana....
    • +1 (1 vot)    
      Asa e (Marţi, 2 august 2011, 13:59)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Bogda

      Asa e, si cand am trecut eu nu era niciun politist si n-a fost niciodata politie acolo. Am sunat la politia rutiera si mi-au zis ca n-au oameni ca sunt accidente in zona, am oprit un radar in mers intentionat si mi-au zis ca nu e de competenta lor. Nu a interesat pe nimeni!
  • 0 (0 voturi)    
    VIADUCT ??? E POD !!! (Marţi, 2 august 2011, 13:51)

    Rudolf Kruger [anonim]

    Viaduct ? e pod toata-ziua...ca doar e peste apa...
    Halal jurnalism...rau am ajuns...
  • +1 (1 vot)    
    sa facem o comparatie (Marţi, 2 august 2011, 14:15)

    buha [utilizator]

    http://www.hotnews.ro/stiri-international-8402944-cat-repede-reconstruiesc-japonezii-soselele-afectate-seismul-din-11-martie-autostrada-fost-refacuta-3-zile.htm
    japonezii au reparat in 3 zile ceva ce arata mult mai distrus decat podul nostru.
    oare cati bani ar fi cerut sa ne repare noua podul.
    poate ca merita sa ii invitam sa ne repare drumurile.
    parerea mea!
  • +1 (1 vot)    
    Infernal (Marţi, 2 august 2011, 14:16)

    Alex [anonim]

    cum se circula in tara ....
    Am facu saptamana trecuta 600 de km in afara tarii in 5 ore si tot atatia in tara in .... 13 ore !!!
    Am venit joi pe la Arad unde am facut 2 km in aproape 3 ore (din cauza unei trecei de cale ferata tipic romanesti !!!) pe Valea Oltului unde am stat 3 ore fara ca nimeni sa anunte nimic !!! (nu tu indicatoare, semnale, anunturi la radio ... pur si simplu am stat ca prostii pana cand am oprit cu succes o masina ce venea din sens opus si ni s-a spus ca mai avem de stat vreo 2 ore ca cica se lucreaza). Am trecut pe langa 'bucatica in lucru' pe la 7 seara si nu era NICI UN MUNCITOR prezent.
    Asa ceva se poate intampla doar la noi.
    Drept pentru care ieri ne-am intors prin Timisoara pe unde am facut DOAR 9 ore jumatate de la Bucuresti !!!
    CATASTROFAL !!!!!!!!!!!!!!!
    Ma intreb de vreo 10 ani de can dam plecat din tara ... cum reusesc toate celelalte tari sa aiba in cativa ani un sistem de autostrazi ??? Cum pot muncitorii straini sa lucreze zi si noapte la maxim asa incat lucrarile sa fie terminate in timp record - intre noi fie vorba ... cred ca i-ar linsa pe ai nostri daca ar face asa ceva in afara Romaniei.

    a ... si ca sa nu uit ... dupa tot drumul asta fantastic, pe drumul inspre Pitesti am intrat intr-unul din cele 80-90 de cratere (fara exagerare) si a doua zi a trebuit sa cumparam doua cauciucuri noi - ale noastre aveau 2 saptamani!

    Pai sa nu-ti vina sa dai cuiva in cap????
  • +1 (1 vot)    
    o tara de prosti (Marţi, 2 august 2011, 14:53)

    anonim [anonim]

    Personal am plecat vineri la ora 19 din Bucuresti si am ajuns la Sibiu la ora 03:00! Este inadmisibil ca intr-o tara europeana sa se intample asa ceva. In fata mea erau 2-3 masini de Slovacia, probabil in vacanta in Romania.. Cred ca a fost si ultima.
    Problema e ca nimanui nu-i pasa...
  • +1 (1 vot)    
    incredibil (Marţi, 2 august 2011, 15:18)

    adrian [anonim]

    este incredibil ce se intampla acolo. este o artera principala in Romania si cu toate astea ei isi permit sa o tina inchisa fara a lucra cineva acolo. a trecut la interval de 2 saptamani si nu exista NICI O SCHIMBARE. vinovata nu este firma de constructii ci angajatii CNADNR care permit asa ceva si care incheie contracte facute special pentru astfel de lucrari complet ILEGALE.
  • 0 (0 voturi)    
    Hotnews, ne ajuti sa vedem si noi contractul ? (Marţi, 2 august 2011, 22:55)

    anonim [anonim]

    Pe net ... . Sa fie public, sume termene , tot !!!
    Iar apoi vrem demisii.Daca firma care lucreaza are dreptate atunci eu vreau totCNADR-ul sau cum ii zice sa fie demis in bloc.
    Ce zici Hotnews, ne ajuti ?
    De undeva trebuie sa incepem ...
  • 0 (0 voturi)    
    incredibil (Miercuri, 3 august 2011, 12:33)

    roxana [anonim]

    Am stat vineri seara 6!! ore dispre sibiu spre valcea.
    Am crezut ca innebunesc. Bataie de joc.Erau 15 km de coada. Se inainta cate 1,5 km - 2 dupa care pauza 25 de minute.
    De ce nu se anunta situatiile astea, sa cautam rute ocolitoare(?) sau sa amanam calatoria?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi