VIDEO Sorin Oprescu despre afirmatiile Inspectoratului de Stat in Constructii, care sustine ca Pasajul Basarab a fost deschis fara receptia finala: Sa ma mai lase. Pasajul este 100% sigur

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 18 iunie 2011, 15:16 Actualitate | Esenţial


Primarul Capitalei a declarat sambata, in legatura cu afirmatiile reprezentantilor Inspectoratului de Stat in Constructii potrivit carora Pasajul Basarab nu poate fi pus in functiune din cauza ca nu s-a facut receptia finala,  ca acestia ar trebui sa citeasca mai bine legea si ca "toata viata au pus piciorul pe frana sa nu se termine nimic": "Sa ma mai lase. Sa ma mai lase, sa citeasca bine legea. Sa ma mai lase cu prostii. Toata viata au pus piciorul pe frana sa nu se termine absolut nimic. Era cineva inconstient sa dea drumul la astea", a afirmat Oprescu, citat de Mediafax.



Primaria Capitalei a precizat, sambata, intr-un comunicat de presa, ca Pasajul Basarab a fost supus tuturor testelor prevazute de legislatia in vigoare, rezultatele acestora confirmand siguranta si stabilitatea acestuia in cele mai dificile conditii de exploatare. Toate aceste teste ar fi fost confirmate de catre proiectanti, consultanti si specialisti de renume in domeniu din Romania si Spania si consemnate in rapoartele pe care acestia le-au inaintat catre Comisie. "In acest moment, Pasajul Basarab este 100% sigur pentru punerea in exploatare", arata Primaria Capitalei.

Municipalitatea sustine ca in Regulamentul de receptie a lucrarilor de constructie aprobat prin HG 273/1994, cu modificarile ulterioare, la articolul 3 se arata ca receptia lucrarilor de constructii de orice categorie se realizeaza in doua etape: receptia la terminarea lucrarilor si receptia finala, la expirarea perioadei de garantie.

Potrivit articolul 8, alineatul 2, "reprezentantii proiectantului si ai Inspectoratului de Stat in Constructii nu pot face parte din Comisia de receptie, acestia avand calitatea de invitat, numai la cele doua faze de receptie", precizeaza Primaria Capitalei: "Receptia finala este convocata de investitor in cel mult 15 zile dupa expirarea perioadei de garantie. Perioada de garantie este cea prevazuta in contract".

Procesul verbal de punere in folosinta si dare in exploatare a Pasajului Basarab s-a facut in baza articolului 31 din acelasi Regulament, care nu prevede obligativitatea investitorului de a invita reprezentantii ISC. In acest articol se precizeaza ca "procesul verbal de predare-primire incheiat in aceste conditii nu este un proces-verbal de receptie pentru partea de lucrare in cauza, dar investitorul poate cere inscrierea in procesul verbal de receptie, intocmit la terminarea lucrarii in intregime a tuturor viciilor ascunse si a celor decurgand din executarea necorespunzatoare", a precizat Primaria Capitalei.

"In consecinta, reprezentantii ISC demonstreaza inca o data ca nu cunosc legislatia, regulamentele si normativele care stau la baza activitatii lor de zi cu zi", se mai arata in comunicat.

Municipalitatea mai arata ca, potrivit legislatiei in domeniul constructiilor din Romania, "una din cele mai restrictive din Europa", ISC participa, pe parcursul lucrarii, la toate fazele determinante pe care acestia le aleg din programul de asigurare a calitatii.

"Desi reprezentantii ISC au participat, in aceste conditii, la peste 80 de faze alese de ei insisi, pentru aceasta faza acestia nu si-au exprimat dorinta de a participa. La toate fazele determinante din program la care au participat, alaturi de ceilalti specialisti, inspectorii ISC au constatat in totalitate calitatea corespunzatoare a lucrarilor, neexistand nicio observatie in legatura cu cele verificate", se mai arata in comunicatul Primariei Capitalei.

Totodata, municipalitatea precizeaza ca documentele in integralitatea lor pot fi oricand verificate de catre toate institutiile abilitate.

"Apreciem ca afirmatiile acestor functionari demonstreaza ca nu sunt altceva decat niste umile si jalnice marionete ale jocurilor murdare prin dezinformarile lor. Acesti oameni nu constientizeaza ca arunca in derizoriu efortul imens facut de autoritatea locala si de sute de oameni pentru realizarea unui obiectiv de o asemenea anvergura. Din pacate, ei dezonoreaza si afecteaza prestigiul unei institutii ca Inspectoratul de Stat in Constructii si a Ministerului care il coordoneaza", a conchis municipalitatea.

  • Inspectoratul de Stat in Constructii poate sesiza Prefectura pentru a actiona in instanta Primaria Capitalei

Primaria Capitalei nu a comunicat Inspectoratului de Stat in Constructii incheierea lucrarilor la Pasajul Basarab, deschis pentru vizitare sambata, iar receptia investitiei este conditionata de un raport de evaluare tehnica solicitat de ISC proiectantului structurii de rezistenta a pasajului.

"Pana la aceasta data Primaria Municipiului Bucuresti nu a comunicat Inspectoratului de Stat in Constructii incheierea lucrarilor la obiectivului de investitii", a declarat, pentru Mediafax, Iulia Gheorghe, purtator de cuvant al ISC, institutie aflata in subordinea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului. Ea a adaugat ca ISC nu a fost informat despre intentia efectuarii receptiei lucrarilor.

Pe de alta parte, Iulia Gheorghe spune ca ISC a cerut joi proiectantului structurii de rezistenta un raport de evaluare tehnica a lucrarii, care sa fie transmis ISC si PMB pana la 30 iunie, concluziile documentului urmand sa conditioneze efectuarea receptiei.

Reprezentantii Ministerului Dezvoltarii au declarat pentru Mediafax ca in cazul in care nu sunt respectate prevederile legale referitoare la disciplina in constructii, ISC poate sesiza Prefectura, care poate decide actionarea Primariei Capitalei in instanta.

Pasajul Basarab a fost deschis pentru pietoni sâmbătă la ora 10:00, iar duminica la ora 6:00 va fi deschis si pentru traficul auto.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5136 vizualizari

  • -21 (33 voturi)    
    Ce le mai place portocaliilor sa-si bata joc! (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 15:31)

    gogu [anonim]

    .
    • +16 (30 voturi)    
      nu cunoaste (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:05)

      anion [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      Oprescu este azi un felcer de pe timpuri! El, sustinut de USL pana si in prostia lui, nu-si da seama ca fara inspectia finala, lucrarea este neterminata. Este ceva de genul, un vas sub presiune este probat dar nu i se mai face inspectia dupa proba pe considerentul ca nu a curs apa din el. Cap de felcer comunal.
      • 0 (2 voturi)    
        nu cunoaste (Duminică, 19 iunie 2011, 3:49)

        eu [anonim] i-a raspuns lui anion

        bhai nene, dar chiar sunteti cu capsa pusa pe bietul om.... toate testele facute au fost ok, dar ca Elena si turismul ei vrea sa il frece - prin asta si pe noi, utilizatorii, inseamna ca omul nu are dreptate?.. pai o a trimita actele pana pe 30, apoi lenesii aia de la turism il "analizeaza" in 2 spt, mai scornesc ei mizerii si uite cum noi romanii ne incapatanam sa ne omoram intre noi.. de ce? doar ca elena nu il suporta pe oprescu?.. esti jalnic si tu, daca o sustii pe ea!.. si o meriti sa te conduca! sa te lase in piele si os cum facut mai marii ei, traian si boc.
      • 0 (2 voturi)    
        CARCOTASII PE BANI PUBLICI (Duminică, 19 iunie 2011, 7:43)

        STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui anion

        ISC - ul trebuie desfiintat. Acum s-a apucat si de politica ! La receptie nu trebuie sa vina ISC-ul. ISC-ul este format din salariati birocrati pe care ii intereseaza numai spagile. EXCLUSIV !!! Este o reminiscenta din vremea comunistilor fara corespondent in nici o tara a UE. Ar trebui desfiintati sau ar trebui transferate atributiile lor la primarii pentru ca tot vorbeste guvernul de descentralizare. De altfel in primarii este un serviciu numit "Disciplina in Constructii" care face tot controale in constructii si da amenzi. Este o risipa de bani publici. ISC inseamna Inspectia de Stat in Constructii iar Disciplina in Constructii din primarii... Ca la balamuc ! Cum de nu si-a dat seama Boc ca poate face o economie? Este ridicol cum avem doua structuri care fac acelasi lucru. Ma rog, daca ii asculti or sa-ti spuna ca unii controleaza pe stanga iar ailalti pe dreapta. E loc pentru toti pentru spagi.... Stat mafiot !
      • 0 (2 voturi)    
        :) (Duminică, 19 iunie 2011, 8:55)

        nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui anion

        Oprescu probabil e primul primar al bucurestiului care chiar a facut ceva pt orasul ala. si voi, postaci portocalii, beneficiati de proiectele astea...
    • +18 (26 voturi)    
      Oprescu mai presus de lege (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:36)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Adica daca eu imi fac o casa ,sunt obligata prin lege sa chem de la ISC cand sap fundatia, cand o torn, cand ridic zidurile, cand torn betoane si cand termin casa, iar Oprescu, cu un bun public, n-are nici o treaba cu legea. Inaugureaza cand vrea muschiu' lui. Sunt curiaoasa daca atunci cand era viceprimar pe vremea lui Basescu era pro sau contra pasajul Basarab
      • -8 (14 voturi)    
        @ Mihaela (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:55)

        akjlt [anonim] i-a raspuns lui Mihaela

        Itzi doresc sa ajungi sa-ti faci o casa sa vedem daca vin cei de la ISC sa vada cum torni fundatia.
        Dar ca de obicei in Romanica toti sunt specialisti.
        Numai cei care lucreaza afara sunt capsunari.
        Sa traitzi bine.
        • +2 (2 voturi)    
          se vede ca nu ati facut o casa (Duminică, 19 iunie 2011, 9:05)

          Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui akjlt

          primaria nu-ti incheie procesul verbal de terminare a constructiei si platesti amenzi usturatoare daca nu respecti termenul inscris in autorizatia de construire.

          Dealtfel nici autorizatia de construire si inceperea lucrarilor nu este permisa fara avizul de la 'disciplina in constructii'.

          De ce ar face exceptie o constructie atat de importanta? Pentru ca spune Oprescu?
        • 0 (2 voturi)    
          exista o lege a disciplinei in constructii (Duminică, 19 iunie 2011, 9:25)

          Mihaela [anonim] i-a raspuns lui akjlt

          pe care toata lumea trebuie sa o respecte. In caz contrar, amenzile sunt usturatoare. Nu stiu daca e buna sau proasta, dar este o lege.Am sa-ti dau o veste proasta, chiar mi-am facut o casa. Si chiar a venit un inspector sa urmareasca toate fazele constructiei. Tot datorita acestei legi, in sect. 5 , oamenii asteapta cate 1-2 ani pentru o autorizatie de constructie( asa vrea muschiul lui Vanghelie). Dar bine ca s-a terminat. Cu precedentul Oprescu, toata lumea o sa eludeze legea, ca asa sunt astia, "pun frana la toate". Poate Oprescu si-ar da cuvantul mai rar si ar mai respecta si legile. Cam multe proiecte fara PUZ.
        • 0 (2 voturi)    
          ISC-ul vine si la case (Duminică, 19 iunie 2011, 11:13)

          Dana [anonim] i-a raspuns lui akjlt

          Am facut casa (2009-2010). Peste o anumita suprafata, esti obligat sa chemi ISC-ul la anumite etape esentiale, la mine a venit la turnarea planseului peste demisol si la turnarea stalpilor de la et. 1. Si chiar doamna de la ISC a discutat cu dirigintele de santier despre unele probleme.

          Receptia finala o face disciplina in constructii de la primaria sectorului respectiv. La mine (s2) a venit, a inspectat casa, a confruntat situatia existenta cu proiectul. A cerut si procesele-verbale de lucrari, inclusiv PV emise de ISC.

          Pe baza receptiei finale am putut inscrie casa la Administratia Financiara.

          Daca asta se intampla la o constructie D+P+1, facuta de un simplu cetatean, nu vad de ce il deranjeaza pe dl. Oprescu (si pe altii) sa se intample si la obiective mari. La urma urmei, terenul de fundare in Bucuresti e destul de prost, suntem o tara cu risc seismic, asa ca nu vad unde e problema. "saltul" peste unele etape s-ar putea vedea la primul cutremur...
        • +2 (2 voturi)    
          ce spune legea calitatii in constructii! (Duminică, 19 iunie 2011, 13:22)

          ioan [anonim] i-a raspuns lui akjlt

          Da.La constructia unei case de locuit inspectorii ISC nu sunt obligati sa vina, dar beneficiarul anunta OBLIGATORIU IN SCRIS data inceperii constructii.
          La obiective speciale (cum este si acest pasaj) beneficiarul anunta obligatoriu in scris data inceperii constructiei, ISC trimite reprezentant (sau reprezentanti) care stabileste cu constructorul FAZELE DETERMINANTE ale lucrarii la careva fi prezent ISC. Jurnalistul face o greseala: un obiectiv poate fi pus in functiune dupa receptia terminarii lucrarilor - nu dupa receptia finala.Beneficiarul e obligat sa anunte ISC data receptiei la terminarea lucrarilor. Oprescu nu are dreptate.
      • -7 (17 voturi)    
        mai terminati (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 17:11)

        Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui Mihaela

        Adica eu ma plimb de 3 ani de zile printr-un Bucuresti de necirculat, in sfarsit se termina ceva care mai usureaza circulatia, Oprescu amana deschiderea cu vreo trei luni si acum mai vrea si Elena Udrea (ministerul dezvoltarii vezi mai sus) sa amane deschiderea. Eu cred ca PDL-ul chiar vrea sa-si puna streangul de gat. De cand USL-ul a mentionat ca nu va umbla la cota unica decat pentru a o cobori pentru anumite categorii de venit, nu-i vad bine pe cei de la PDL. Pana si unul ca mine care i-a sustinut pana acum s-a saturat de ei. Numai prostii propun: sa se amane deschiderea pasajului, i-au enervat pe maghiari cand ei stateau linistiti, efectiv sunt pusi pe distrus.
      • +8 (12 voturi)    
        Ce panglicar de doi lei, Oprescu! (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 18:28)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Mihaela

        Oprescu, primarul fara proiect, primarul demagog, primarul lenes, primarul care dubleaza costurile. Dupa ce a dublat costurile la pasajul Basarab prin licitatii catre firme PSD, Oprescu face acelasi lucru si la stadionul Lia Manoliu.
        Strambul nostru primar care suiera prin proteza de doi lei care o are in gura, nu a a facut nimic in viata, doar a mimat, cum bine a invatat de la taticul lui general de securitate. Noroc cu Basescu si Videanu, ca altfel aveam doar autostrada zburatoare din capul lui Oprescu.
        Taietor de panglici, Oprescu este ceea ce adevaratii romani urasc cel mai mult: un demagog, un chiulangiu care vine la 12 la munca, un panglicar si, ca si prietenul lui Crin Antonescu, un om lipsit de continut.
        Cel mai prost primar pe care l-a avut Bucurestiul vreodata!
        Mi-e sila!
        • 0 (2 voturi)    
          ce panglicar de doi lei, Oprescu! (Duminică, 19 iunie 2011, 3:56)

          eu [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Ce treaba are proteza lui care suiera cu ceea ce face? Daca ai probleme de socializare, mars la psiholog ! Inainte sa fie suierator prin proteza de doi lei, a facut "mima" cu bisturiul si a salvat zeci de oameni, pe cand tu, esti un retard care poate nu ai vacanta nici cata scoala are Oprescu, in rest, bine ca existi, sa faci si tu umbra pamantului!! mars la spiholog retardule !
        • 0 (2 voturi)    
          PRIMARUL BUCURESTEAN (Duminică, 19 iunie 2011, 7:46)

          STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          asta va fi ales ! il voi vota si eu. primarul care nu fura. primarul care stie carte. primarul care nu s-a nascut la plescoi. primarul bucurestean. m-am saturat de tot felul de provinciali care ne-au asltat. nemincati ! sa ne lase si sa-si vada de judetele de unde vin. m-am saturat de tigani si tatari...
        • 0 (2 voturi)    
          CINE TAIE PANGLICI?!? (Duminică, 19 iunie 2011, 7:50)

          STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Cate panglici a taiat Basescu??? Cine taie panglici? Udrea? Boc? ETC? L-ai vazut tu pe Oprescu taind vre-o panglica? Vezi sa nu te ineci cu spume...
      • +1 (1 vot)    
        confuzie (Duminică, 19 iunie 2011, 18:10)

        marian [anonim] i-a raspuns lui Mihaela

        Si la mine la casa a venit ISC sa verifice cum toarna executantul placa si alte chestii d-astea. Dar la receptie nu a venit. Cred ca nici la tine.
  • +12 (22 voturi)    
    Mdea....Primarul Sorin (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 15:59)

    Xtraterestrii [anonim]

    Aici se face diferenta intre un primar de 2 bani Sorin O. si unul din strainatate...... aici se crede el insusi legea.....nu da exemplu de respect pentru lege...... eu inteleg urmatoarele: fac un bloc....declar ca e 100% sigur si vand apartamentele fara receptia finala...... apoi in instanta invoc faptul ca m-am luat dupa Sorin. O...... ca na..... fac si eu ce vad la televizor nu?
    • 0 (2 voturi)    
      RECEPTIA FINALA MAI INCOLO... (Duminică, 19 iunie 2011, 8:00)

      STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui Xtraterestrii

      VAD CA VA PRICEPETI TOTI! Receptia finala se face la un an dupa ce se face receptia preliminara. Deci receptia finala peste un an. Receptia preliminara si finala s-au facut INTOTDEAUNA de catre beneficiar (care este si presedintele comisiei) si invitati de marca: profesori, experti. Sunt invitati si executantii si proiectantii. Nu pot face parte din comisie cei care au fost implicati in executia lucrarii ci sunt doar invitati sa asiste. La ultima modificare a legii 50 s-o fi bagat aiureala asta ca la receptie sa participe si ISC-ul. Deoarece ISC-ul a participat la receptia fazelor determinante si s-a ocupat de controlul din partea statului, este parte implicata in proiect deci nu poate face parte din comisia de receptie. Comisia de receptie trebuie formata din specialisti neutri care nu au fost implicati in proiect. Ce spun cei de la ISC este o prostie asa cum o prostie este existenta lor care nu se regaseste la nici o tara din UE sau America de Nord. Ei sunt o reminiscenta a regimului Ceausescu. Ei cauta sa se bage in seama ca sa-si justifice existenta. Ei au rolul sa adune spagile asa cum au facut-o intotdeauna.
  • +12 (20 voturi)    
    Iar au ceva de ascuns? (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:01)

    mircea [anonim]

    Oare de ce nu vrea doctorul in poduri sa puna in functiune pasajul respectand legislatia si toate prescriptiile .Nu sunt nici cei de la ISC niste neica nimeni ca sa-i tratezi asa.Sa speram ca nebunul de Oprescu nu sa luat dupa alti nebuni si sa puna in functiune pasajul cu vicii de constructie.Cred ca Oprescu se fereste sa nu afle lumea cati bani sunt cheltuiti aiurea(furati).Metoda clasica.La receptie nu se incheia actul de punere in functiune,pentru a nu se prezenta presei decat estimari privind cheltuielile.In plus,cred ca pasajul nu poate functiona in conditii de siguranta daca ,pana in toamna constructorul va lucra pe pasaj la statia de tramvai.Deci 4000 masini pe ora,plus utilajele constructorului,plus muncitorii.Fereasca D-zeu.Oprescu-i inconstient si numai fudulia-l face sa fie asa.
    • 0 (2 voturi)    
      iar au ceva de ascuns? (Duminică, 19 iunie 2011, 4:04)

      eu [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Bha pe ce lume traiesti? ce treaba are contabilitatea cu deschiderea unui pod? crezi ca daca ii da drumul sau nu la pod, autoritatile fiscale nu poate face controale? esti pe langa , complet total.. Intrebarea este: de ce meritati voi sa scrieti bha, atatea ineptii? mars ma la spitalul 9! nu faceti decat sa ganditi ca retarzii care traiesc sa incurce pe altii. Ce realizari de Oscar ai bha tu in anii pe care ii ai? te compari tu cu Oprescu la vre-un capitol? nici nu stiti nimik de realizarile lui si mancati ciocolata asa aiurea! mars ma la 9, ca din cauza unora cu mintile ca ale voastre suntem la urma europei la toate capitolele, stati in scaun si carcotiti ! bha , tu ai auzit de voluntariat? tu stii ca in america se fac ore de voluntariat, aproape obligatoriu?.. tu cred ca nici in camera unde stai nu ai curat ! mars ma la 9! ha pa, ca esti un infect!
  • -9 (21 voturi)    
    corect gogule. (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:01)

    Bebe Marinescu [anonim]

    Dar nu numai portocALII FAC ASTA. iNTR-ADEVAR, IN ULTIMA VREME PARCA E MAI RAU A NICIODATA. nU STIU CE MOASHI-SA, dar parca sunt tampiti la cap: cum se face un lucru bun (in cazul de fata inceput chiar de Basescu, si finalizat de Oprescu) cum incearca sa dea in cap oricui e altcineva decat ma-sa. In anumite cazuri, desteptzii astia i-ar da in cap chiar si mama-sii...
    Pacat....
  • -9 (19 voturi)    
    Da. (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:05)

    Bebe Marinescu [anonim]

    Da, e trist ce se intampla. Fratilor, fiti va rog mai cu capul pe umeri si apreciati macar o data cand se face un lucru bun. Toate se fac pentru noi toti, care traim (inca) in tara asta. E pacat de faptul ca, imediat ce unul face ceva bun (ex de fata Oprescu), e reped ca prostii altii, doar pt ca poate, ...si-ar dori eu conducerea Capitalei. trist. Mai lasati-o incolo de traeaba si macar o data ganditi-va la binele publ;ic(printre care sunteti si voi)... Hai Romania!
  • -1 (17 voturi)    
    bataie de joc! (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:13)

    costica [anonim]

    chiar in halul asta am ajuns?
    sa ne batem joc chiar si de cele cateva ucruri bune facute, doar de dragul disputei politice.
    vai si amar de noi, ne meritam soarta.
  • -6 (24 voturi)    
    asa e la romani (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:23)

    mike [anonim]

    se mai trezeste si cate o inspectie comunista ca ei n-au fost bagati in seama sa dea o hartie de autorizatie , bravo oprescu !
  • +8 (12 voturi)    
    joc (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:25)

    tttt [anonim]

    shtouri de vreme calda ne doare in cot de ce zic nu platim nimic parcam unde vrem facem ce vrem i love you bucarest :x
  • +12 (24 voturi)    
    ? (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:27)

    Lea [anonim]

    Daca dom' primar n-are chef sa respecte legea eu de ce sa ma agit - sa stau la stop, sa traversez pe zebra, sa-mi platesc impozitele? Etc, etc. Sa ma lase-n pace! Legea e pentru fraieri!
  • -8 (16 voturi)    
    receptie... (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:38)

    El Condor [anonim]

    Oare domnii de la Inspectoratul de Stat in Constructii au facut receptia podurilor, autostrazilor sau alte obiective de proasta calitate care n-au facut fata in termenele garantate, sau se baga in seama din cauza ca din cauza culorii politice ... adica n-au fast bagati in seama, din cauza ca eurau unii mai buni ca ei pe teren, care nu-i bagau in seama... ( Cine i-a pus sa nu-si faca datoria, sau asteptau .. CAUZELE.. ).
  • +9 (15 voturi)    
    da?!? (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:44)

    unu [anonim]

    a fost mare comisionu', nea oprescu? sa te bage direct la puscarie pt frauda daca se intampa ceva mai devreme de 10 ani si firma nu vrea sa faca gratis, cum e in alte tari, fiindca jmecheru' de matale nu a facut receptia cand trebuia?!? toata tara, mai ales bucurestiul, e plin de strazi care se plombeaza, de regula, dupa 6-7 luni, ne-am saturat sa furati cu totii ca niste nenorociti si pe urma sa ne tratati de lenesi si de infractori pt ca nu va putem acoperi furtisagurile! rusine sa iti fie, doctore, parea ca ai ceva obraz insa ne-am inselat...
  • +11 (13 voturi)    
    Siguranţa şi prostia (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 16:55)

    Adrian [anonim]

    Pentru cei care cred că lucrurile sunt 100% vă invit să vă uitaţi pe şantierele din România cum se face treaba, câţi oameni poartă căşti de protecţie a urechilor când sparg o stradă, câţi au mască atunci când "suflă" cu aer comprimat mizeria să pună asfalt (pentru cei care nu ştiu trebuie precizat că acest lucru este complet interzis în SUA, de exemplu), câţi au centuri de siguranţă, câţi români îşi ţin copiii în scaun de maşină special (cele mai multe accidente în care copiii au de suferit au loc pe distanţe de până în 4 km, majoritatea în oraş). Aşadar 100% este relativ în România. Pe de altă parte nu pot să nu remarc prostia cronică de care dau dovadă atât cei de la inspecţia asta şi cei care răspund din partea primăriei. Mă bucur că s-a făcut ceva, mi-e silă de modul în care s-a făcut şi spectacolul din jur, o să ajungem să ne mulţumim cu o şosea judeţeană făcută cu un miliard de euro numai să o vedem făcută. Probleme au şi politicienii dar şi noi că ne-am împărţit în tabere în situaţia în care singura tabără în care trebuie să fim e aia a cetăţeanului civilizat şi cu bun simţ.
  • +12 (18 voturi)    
    extraordinar (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 17:04)

    mosh [anonim]

    Imi aduc aminte cum era tocat basescu cu acest pasaj, luati presa vremii daca vreti sa intrati intr-o atmosfera de nebuni. Cum oameni de bine sse straduiau sa submineze proiectul lui Basescu. Nu stiu care era opinia lui sorin pe atunci, insa fiind psd-ist , o banuiesc. Acum se impauneaza cu lucrarea altuia. Plagiat , plus murdarie . Dar asta e altceva.
    //
    Exista o lege, exista un inspectorat, de ce naiba mamii lui il mai platim. Acolo sunt specialisti in poduri, nu sunt chirurgi care acum li se pare ca au inteles cum sta treaba si cu podurile astea.Daca se constata o hiba, daca se intimpla un accident, va dati seama ce drama va fi? Doamne, uslasii astia chiar au nevoie de un dus rece, ca s-au dus de tot.Mai lasati politica asta pentru altii care se pricep ca ne transformati intr-o tara araba cu sute de adepti si ramificatii.Ok, Bucurestiul va ramine PSDist, acum sunteti multumiti , aplaudaci ai minerilor ce sunteti(editat de HotNews.ro)
    • -4 (8 voturi)    
      CARE LEGE, FRATE? (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 21:07)

      swgrg [anonim] i-a raspuns lui mosh

      Legea spune ca reprez. "Inspectoratului de Stat in Constructii nu pot face parte din Comisia de receptie". Punct.

      Pe de alta parte. receptia finala se face la expirarea termenului de garantie, adica peste cativa ani!

      Sunteti de tot risul, specialistilor!!!

      Cu acest demers, madam Udrea isi arata cuiele din tocuri... si cat de penibila este.
  • +4 (10 voturi)    
    unde-i lege nu-i tocmeala (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 18:17)

    crap [anonim]

    iar oprescu e un cretin daca crede ca se poate susbstitui specialistilor, legilor si procedurilor.
  • +5 (5 voturi)    
    ca chestie... (Duminică, 19 iunie 2011, 0:30)

    marmota [anonim]

    si autostrada spre constanta era sigura si tot a "crapat" anul trecut, dar nu asa oricum, ci s-a facut ditamai craterul... au dreptate unii mai sus: daca legea tot e facultativa, asa cum ne dovedeste clasa politica si acolitii mafioti ai acesteia, ia sa nu mai respectam nici noi legile! saraci suntem oricum, drepturi nu avem ci doar obligatii si pumni in gura, macar prosti sa nu mai fim. oricum, dupa cum face si gandeste base, maine-poimaine ne batem parte in parte cu ungurii, ca asa a invatat el la mamuca-sa acasa diplomatie si strategie economica, politica si sociala, le-a supt la tzatza...
  • -1 (3 voturi)    
    numai gunoaie! (Duminică, 19 iunie 2011, 7:17)

    cornel [anonim]

    pedeliste pe situl asta! sa va fie rusine! noi tot psd votam!
  • -1 (1 vot)    
    patineaza un tramvai gol... (Duminică, 19 iunie 2011, 12:29)

    Dana [anonim]

    "Deschiderea traficului pe Pasajul Basarab a avut parte şi de un mic incident. Unul dintre tramvaie a reuşit cu greu să urce pe pod.

    În cele din urmă, tramvaiul şi-a reluat drumul, iar şoferii din Capitală s-au bucurat de câteva ture cu maşina pe mult aşteptatul pasaj."
    http://www.realitatea.net/zeci-de-soferi-au-stat-la-coada-sa-fie-primii-care-traverseaza-pasajul-basarab_845529.html

    Flotare logica: e vara (iunie) si trammvaiul era gol. Sa se anticipeze ce vor face tramvaiele pe pasaj la iarna si pline de calatori. :)
    • +1 (1 vot)    
      boc (Duminică, 19 iunie 2011, 18:18)

      marian [anonim] i-a raspuns lui Dana

      O sa ia boc pauza de la cosit si o sa impinga tramvaie!
  • -1 (3 voturi)    
    vai de steaua ta (Duminică, 19 iunie 2011, 12:38)

    mihai b [anonim]

    Inceput de BAsescu finalizat de oprescu? Ba da la sfarsit numai viteji se arunca...!!!
    L-ai luat 70% facut si acum te dai si tu Viteaz!!!!!

    Si cainele meu la fel de frumos latra!

    PS: LIPSCANIUL PLANGE IN RUINA!
  • 0 (2 voturi)    
    100% sigur! (Duminică, 19 iunie 2011, 18:44)

    Daniel [anonim]

    E greu pentru Elena Udrea sa accepte succesul lui Sorin Oprescu!De aceea ,a venit cu aceasta gaselnita!ISC a zis,ISC a dres!E greu pentru PDL sa vada cat de apreciat este Oprescu de bucuresteni,e foarte greu!Ehe,cum se intoarce roata!
  • 0 (2 voturi)    
    Mizerii portocalii, (Duminică, 19 iunie 2011, 18:55)

    Milosh [anonim]

    facute pe filiera ISC!De atat e in stare Udrea!Dar nu a reusit sa-i strice bucuria lui Sorin Oprescu!O fi avut chef sa taie vreo panglica,si Sorin Oprescu nu i-a trimis invitatie speciala!Sorin Oprescu a invitat bucurestenii,si Udrea nu a venit!Si-a dus aminte ca e din Buzau!!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by