UPDATE Emil Boc: Astazi in Romania sunt peste 6 milioane de contracte de munca, ceea ce confirma iesirea din recesiune

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 2 iunie 2011, 15:01 Actualitate | Esenţial


Premierul Emil Boc a prezentat joi un bilant al activitatii de la ministerul Muncii, in calitate de ministru interimar, aratand ca numai intr-o luna s-au dat amenzi de 14 milioane de lei doar pentru munca fara forme legale. "Astazi in Romania sunt peste 6 milioane de contracte de munca, ceea ce confirma iesirea din recesiune", a subliniat Boc. Presedintele Traian Basescu a declarat, miercuri, ca s-a consultat cu premierul Emil Boc in privinta nominalizarii unui nou ministru al Muncii si "vineri cel tarziu" premierul va face o propunere.

Declaratii Emil Boc:
  • s-au dat amenzi de 14 milioane de lei doar pentru munca fara forme legale;
  • in doar o luna de zile a fost posibil sa aducem pe piata muncii peste 300 000 de contracte;
  • toate aceste persoane au asigurari de sanatate, contributii la somaj si la pensii;
  • astazi in Romania sunt peste 6 milioane de contracte de munca active;
  • este cel mai mare numar de contracte de munca din 2008 pana astazi ;
  • aceasta situatie confirma ca Romania a iesit oficial din recesiune, lucru sustinut si de numarul contractelor de munca
  • Cele mai multe contracte se inregistreaza in urmatoarele domenii: in industria prelucratoare, in domeniul comertului cu ridicata, in domeniul constructiilor, in turism etc.
  • nu exista niciun fel de pauza in lupta cu evaziunea fiscala, controalele vor continua.
Presedintele Traian Basescu a declarat, miercuri, ca s-a consultat cu premierul Emil Boc in privinta nominalizarii unui nou ministru al Muncii si "vineri cel tarziu" premierul va face o propunere.

Sulfina Barbu va fi propusa, de catre Emil Boc, pentru functia de ministru al Muncii, au declarat surse guvernamentale, citatae de EVZ. Din data de 20 aprilie, cand Ioan Botis si-a dat demisia, interimatul a fost asigurat de catre premier.

Sulfina Barbu este presedintele Comisiei de Administratie Publica, Amenajarea Teritoriului si Echilibrul Ecologic a Camerei Deputatiilor, iar in perioada 2004-2009 a ocupat fotoliul de ministru al Mediului.

Numele presedintelui Comisiei prezidentiale pentru analiza riscurilor sociale si demografice din Romania, Marian Preda, este vehiculat in PDL pentru Ministerul Muncii, au declarat pentru surse din partid, citate de Mediafax.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2799 vizualizari

  • -6 (14 voturi)    
    6 mil? rusine!!!!!!! (Joi, 2 iunie 2011, 17:45)

    mihai [anonim]

    din 22... decat 6 e de rasul curcilo...orice tara are peste 50% din populatie, la munca.. noi avem 25% e de ras!!!!!

    plus ca stiu ca 6 mil sunt defapt 4!!
    • +3 (9 voturi)    
      de unde stii ca sunt 4? (Joi, 2 iunie 2011, 17:52)

      CCC [anonim] i-a raspuns lui mihai

      da-ne si noua o sursa...
      • -5 (11 voturi)    
        pentru ca muncesc! (Joi, 2 iunie 2011, 17:54)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui CCC

        sa termini studii si sa lucrezi in domeniu ;)
        munceste ca sa obtii ceva.,..v-ati invatat mura in gura! vreti totul facut de altul ca sa aveti cu ce va lauda voi!
        • +5 (9 voturi)    
          pai asa zi (Joi, 2 iunie 2011, 18:16)

          dman [anonim] i-a raspuns lui mihai

          Deci tu stii ca sunt 4 si nu 6 pentru ca muncesti. Logica beton.
          • +2 (6 voturi)    
            >>>>>>>>>> (Joi, 2 iunie 2011, 18:31)

            Invincible [utilizator] i-a raspuns lui dman

            eu cred ca Mihai face parte din tagma alora cu ochi albastri... si cu punga de aurolac sub nas.
            • +1 (7 voturi)    
              Nu neaparat... (Joi, 2 iunie 2011, 18:55)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui Invincible

              Cum spuneam si mai jos....
              Boc nu spune cati din aia 6 mil sunt bugetari si cati sunt straini...Daca faci asa un calcul in mare...ajungi pe la 4-4.5 mil de angajati. Angajati care produc, evident...
          • +1 (1 vot)    
            nu (Joi, 2 iunie 2011, 21:17)

            nu [anonim] i-a raspuns lui dman

            nu a zis ca gandeste. ci doar ca munceste.

            e din categoria celor cu "noi muncim, nu gandim!"
      • +2 (4 voturi)    
        INS (Joi, 2 iunie 2011, 19:19)

        KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui CCC

        Conform institutului national de statistica sunt 4 milioane si ceva de salariati care sunt inregistrati. Pentru ca un salariat poate avea mai multe contracte. Asa ca asta cu numarul de contracte e o metoda foarte simpla de propraganda inducand impresia ca sunt 6 milioane de angajati.
        • -2 (4 voturi)    
          CORECT !!!!!!!!!! (Joi, 2 iunie 2011, 20:09)

          costica [anonim] i-a raspuns lui KingSnake

          "In 2009 si 2010, economia a pierdut mai mult de 700.000 de locuri de munca, de doua ori mai multe decat a castigat in toata perioada de boom economic (2004-2008)."
          Am pus mai jos linkul care confirma asta!!!
          In anii 2009 si 2010 economia Romaniei a pierdut peste 700 000 locuri de munca.!!!

          http://businessday.ro/02/2011/numarul-salariatilor-a-scazut-cu-266-000-in-2010-numai-in-decembrie-scaderea-a-fost-de-44-800/

          Mai mult, anul 2008 a fost ultimul an cu excedent la fondul de pensii, numarul de salariati a fost mai mare decat numarul de pensionari.
          Vezi linkul de mai jos!!
          http://www.apapr.ro/reforma.html

          La sfarsitul lui 2010 numarul de pensionari din Romania era de 5444, 8 mii pensionari iar daca Boc zice ca numarul de contracte de munca a crescut la peste 6 milioane(si ar trebui sa fie de salariati, ca sa fie cum se lauda el cu scaderea somajului), rezulta ca NU MAI AVEM DEJA DEFICIT la fondul de pensii din Romania, cat timp numarul de pensionari este depasit de numarul de contracte de munca(Boc zice ca aceste peste 6 milioane persoane platesc toate asigurarile!!). Ar trebui sa ne anunte Dl Boc ca Romania NU mai are DEFICIT la fondul de pensii! Pai, nu?
          NU cred deloc ca este asa, nu cred nimic din ce spune Boc, la cat au mintit PDL si Basescu in 2008 si 2009 pana in minunata luna mai 2010 cand le-a oprit FMI minciunile!! Chiar zilele trecute l-am revazut pe fostul Ministru de Finante Vladescu cu declaratia aia celebra in care spunea:
          "Din poziţia de ministru al Finanţelor, vă spun că am fi putut să mai minţim vreo şase luni, am fi putut să ne mai împrumutăm vreo şase luni, am fi putut să aranjăm un acord cu FMI care să ne mai dea şase luni şi am fi aşteptat să vedem ce se întâmplă.“
          Adica, se intampla ca ne cam pastea FALIMENTUL! Ne spusera astia abia mai zilele trecute prin vocea suprema a Guvernatorului Isarescu!! Cum ar fi aratat Boc spunand asta?! Cred ca nu l-ar fi crezut nici asa! Minciuni, minciuni triumfaliste si goale....INS va confirma?
          • +2 (2 voturi)    
            De ce va invata USL-ul pe voi sa manipulati? (Joi, 2 iunie 2011, 21:01)

            Gutza [anonim] i-a raspuns lui costica

            Cine te-a invatat pe tine sa faci socoteli din astea? CAS-ul (Contributie Asigurari Sociale) este de 31,3% din salariu.Inmulteste nr.salariati cu salariu mediu cu 31% si vei afla ca aceasta contributie este de cca 2.900 mil.lei.
            5.45 mil. pensionari x pensia medie (cca 800 lei) = 4.360 mil lei.
            Tu cum socotesti? Ca daca astia care muncesc sunt la egalitate cu pensionarii tu reusesti sa-i asiguri, din taxele platite de tine, pensia tatalui tau, alocatiile fiiului tau si ale fiicei tale si mai asiguri si indemnizatia sociala la vreo 2-3 tigani care o freaca prin obor. Ce smecher ai ajuns!
            Mai schimba canalu si pe Eurosport si nu-l tine fixat numai pe Antena3!!!!
            • -2 (2 voturi)    
              ai dreptate... (Joi, 2 iunie 2011, 22:26)

              costica [anonim] i-a raspuns lui Gutza

              ne trebuie 12 milioane de angajati ca sa avem bani de pensii, dupa socotelile tale.... de la gradinita vom incepe angajarile....
              Ia vezi tu, ca eu nu mai stau sa-mi pierd vremea, cati angajati avea Romania in anii in care a avut excedent la bufetul de pensii... ....nu avea numar dublu fata de pensionari cum insinuezi tu socotind exact ca Boc....
              • +1 (1 vot)    
                socoteli (Vineri, 3 iunie 2011, 7:48)

                minus [anonim] i-a raspuns lui costica

                Mai precis vorbind, CAS este 31.3% din salariul brut, iar salariul brut mediu este de 2022 RON.

                Numarul pensionarilor (incluzandu-i si pe cei din agricultura) este undeva la 5.5-5.7 milioane cu o pensie medie de 715 Ron , dar, ca sa fim cinstiti, doar 3.8 milioane sunt pensionari cu stagiu complet de cotizare, fiind pensionari la limita de varsta. Asta inseamna ca vreo 2 milioane sunt de fapt mai degraba nu doar pensionari, dar si asistati.

                Ce nenoroceste bugetul sunt cele "N" forme de asistenta.
            • 0 (0 voturi)    
              dar tu cum socotesti? (Vineri, 3 iunie 2011, 11:09)

              socotescu [anonim] i-a raspuns lui Gutza

              1. Problema: "Inmulteste nr.salariati cu salariu mediu cu 31% si vei afla ca aceasta contributie este de cca 2.900 mil.lei."

              Raspuns: "daca" sunt 6 mil de salariati, si daca salariul mediu brut (inca) este 2022 RON- cat este cel de referinta conform Legii nr. 287/2010, atunci
              6mil*0.318*2022=3857.9 mil RON

              2. Problema: "5.45 mil. pensionari x pensia medie (cca 800 lei) = 4.360 mil lei. Tu cum socotesti?"

              Raspuns: cu datele de pe http://www.mmuncii.ro/ro/
              5.4418 mil. pensionari x pensia medie (exact 715 lei) = 3890.9 RON mil lei.

              Tu cum socotesti?
      • 0 (0 voturi)    
        ceva de genul... (Joi, 2 iunie 2011, 23:12)

        minus [anonim] i-a raspuns lui CCC

        Potrivit datelor INS, la sfarsitul anului 2010, numarul total al salariatilor din economie (fara cei din Armata si asimilati) era de 4,102 milioane.

        Spre comparatie, Romania are vreo 18 milioane de votanti din care 5.7 milioane sunt pensionari. Teoretic, restul de 12.3 milioane ar putea sa munceasca- doar ca multi nu muncesc in Romania, iar altii nu muncesc deloc si sunt "asistati" intr-un fel sau altul....
    • +5 (9 voturi)    
      nu prea cred (Joi, 2 iunie 2011, 18:13)

      dman [anonim] i-a raspuns lui mihai

      ia da tu un exemplu de tara unde 50% din populatie are carte de munca, caci eu cred ca vorbesti ca sa te afli in treaba.

      Pai pensionarii, minorii, persoanele cu handicap nu-i incadrezi ca fiind oameni?? Sunt vreo 5.5 milioane doar de pensionari in Romania.
      Iar din cei apti de munca mai sunt destul de multi care isi lucreaza pamantul, cresc animale etc...sau fac diverse activitati, adica nu stau degeaba.

      si cum stii tu ca de fapt sunt 4 si nu 6...te doare bila.
      • -1 (5 voturi)    
        uite aici exemplu (Joi, 2 iunie 2011, 18:53)

        Socrates [anonim] i-a raspuns lui dman

        http://en.wikipedia.org/wiki/Employment-to-population_ratio

        Rata de ocupare a fortei de munca in Romania e foarte mica - avem multi pensionari si multi din categoriile de varsta 15-65 ani plecati la munca in strainatate.
        • +3 (3 voturi)    
          date diferite (Joi, 2 iunie 2011, 19:57)

          lambda [anonim] i-a raspuns lui Socrates

          Socrates, la adresa indicată de dvs. avem exemple de peste 50% din populația capabilă să muncească (16-65 ani, cf sursei). Ori aici era vorba de peste 50% DIN POPULATIE, adica, pentru înțelegerea dvs., toate varstele. Mai caută exemple, până acum nu m-ai convins.

          P.S. nu iau partea nimănui, dar comentariul nu era corect.
          • 0 (0 voturi)    
            de acord (Joi, 2 iunie 2011, 21:39)

            Socrates [anonim] i-a raspuns lui lambda

            De acord cu tine, sunt date diferite, rata de ocupare in munca se refera de obicei la populatia activa si apta de munca (15-65ani). Ceea ce am si mentionat in postul meu.

            Din pacate, nu am gasit date raportate la nivelul intregii populatii, ii las pe altii sa caute, sau sa coreleze cu distributia populatii pe grupe de varsta :-)

            Oricum o calculam, stam prost la capitolul asta.
  • -3 (15 voturi)    
    :)) (Joi, 2 iunie 2011, 17:45)

    altrix [anonim]

    Unii oameni nu mai au deloc simtul realitatii. Boc si ceilalti oameni politici (indiferent de culoarea politica) fac parte din aceasta categorie.
  • -3 (13 voturi)    
    mda (Joi, 2 iunie 2011, 17:53)

    esculescu [anonim]

    Iar a dat Bok iama in magazinul de etnobotanice.
    • -2 (6 voturi)    
      >>>>>> (Joi, 2 iunie 2011, 18:33)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui esculescu

      la ce bun, se pare ca tu i-ai luat-o inainte.
  • +3 (11 voturi)    
    despre boc (Joi, 2 iunie 2011, 18:01)

    geo12 [utilizator]

    omu asta isi minimizeaza actiunile si rezultatele tocmai prin aceasta ingamfare si lauda continua... bocule, lasa oamenii sa simta pe propria piele iesirea sau nu din recesiune! nu le mai baga pe gat statistici infloritoare din 2 in 2 zile ca pe vremea raposatului ca nu te mai crede nimeni !
    • +1 (5 voturi)    
      Statistici?! (Joi, 2 iunie 2011, 18:12)

      Dapyx [anonim] i-a raspuns lui geo12

      Esti generos..."peste 6 milioane contracte de munca". "peste 300.000 de contracte"...astea nu's statistici, cel mult niste vorbe la colt de strada.

      Lipsa unor cifre exacte (ex. la data X erau incheiate 6.321.543 contracte de munca) imi dau impresia ca ai nostrii guvernanti habar nu au pe ce lume se afla si vorbesc asa din auzite.
      • +1 (5 voturi)    
        Fii linistit. (Joi, 2 iunie 2011, 19:36)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Dapyx

        Vin Ponta si Antonescu si mai introduc un milion de contracte de munca si iese numarul pe care-l doresti tu.Boc trebuia sa spuna cate sunt,ca sa poata numara in continuare Pontantenescu.
  • +1 (5 voturi)    
    Ce uita dl Boc sa precizeze... (Joi, 2 iunie 2011, 18:10)

    bgd [utilizator]

    E cat % din acesti angajati sunt straini....si cat % sunt bugetari.
    Pt ca daca avem 25% bugetari si inca 5% straini... raman vreo 4 mil de angajati care intr-adevar produc...ceea ce reprezinta de fapt 18% din pop. tarii... Daca presupunerea mea e corecta, atunci n-am realizat nimic. Tot in groapa suntem...
    • 0 (4 voturi)    
      si a mai uitat ceva (Joi, 2 iunie 2011, 18:59)

      Frane [anonim] i-a raspuns lui bgd

      a spus despre contractele noi, din ultima luna. Dar despre cele desfacute in ultima luna, nimic...
  • +1 (5 voturi)    
    asa e (Joi, 2 iunie 2011, 18:18)

    vindicomvs [utilizator]

    si cand stai sa te gandesti ca PSD-ul aducea bani de acasa ca sa mearga tara bine....
  • +2 (2 voturi)    
    dar cati? (Joi, 2 iunie 2011, 18:22)

    alex [anonim]

    De acord cu cifra de 6 mil de contracte de munca, de acord si cu 300.000 de contracte noi de munca, nu stiu nu am alta sursa de verificare, dar cate locuri noi de munca sunt in cele 300.000 de contracte?
    D-na Vass spunea acum o saptamana ca nu ar cam fi prea multe.
    • 0 (0 voturi)    
      locuri noi de munca (Vineri, 3 iunie 2011, 9:05)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui alex

      Poate ca numarul de locuri noi nu este mare, insa important e ca iese la suprafata o parte din economia subterana , ca cele 300,000 de contracte aduc bani pentru asigurarile sociale si ca aceste persoane angajate au vechime si sunt un pic mai protejate.
  • +2 (4 voturi)    
    Locuri noi de munca? (Joi, 2 iunie 2011, 18:28)

    haiducul [anonim]

    S-au creat peste 300 de mii noi locuri de munca din bani imprumutati?
    • +1 (3 voturi)    
      dar nu s-au creat (Joi, 2 iunie 2011, 19:33)

      xy [anonim] i-a raspuns lui haiducul

      ele existau deja, doar au fost scoase de la negru prin controale. una e sa creezi un loc NOU de munca, alta e sa fiscalizezi unul DEJA existent, dar din care statul nu primea niciun impozit.
  • +2 (4 voturi)    
    intrebari de bun simt... (Joi, 2 iunie 2011, 18:41)

    kljkh [anonim]

    oameni buni eu nu inteleg o chestie simpla :)

    simplu fapt ca avem 6 mil de angajati ne scoate din criza ?

    faptul ca aia 6 mil - 80% din ei sunt platiti la limita subzistentei nu se pune ?

    cum poti zice ca iesi din criza in conditiile in care ai o populatie indobitocita, supra taxata si supra-muncita (over worked) - si asta de vreo 15 ani - nu de ieri...

    eu sper sa ne revenim !
  • -1 (3 voturi)    
    munca la negru (Joi, 2 iunie 2011, 18:49)

    iotiobag [utilizator]

    daca luam in calcul munca la negru cred ca suntem cea mai bogata tara din delta dunarii!imi place strategia lui boc;daca repeti un lucru la infinit undeva candva cineva tot o sa te creada!
  • +3 (5 voturi)    
    Boc ne ia de prosti (Joi, 2 iunie 2011, 19:40)

    Adrian [anonim]

    Avem peste 1 milion de oameni care lucreaza la stat. Asta e problema. Dati-i pe 95% afara. Ei vor trece la privat si tara o sa fie mult mai prospera.

    Emil Boc confunda numarul de contracte (o abstractizare) cu prosperitatea romanilor.

    Si se si mai lauda ca a dat 14 milioane de lei in amenzi si ca lupta cu o parte din populatia lui care nu ii plateste suficient tribut.
  • -1 (5 voturi)    
    OPRITI (Joi, 2 iunie 2011, 20:01)

    sabo [utilizator]

    opriti...vorbaria..mai e putin si angajeaza mai mult decat epopulatia!! 4 sunt afara! de unde mai ies 6 mil?
    nici pe vremea ailalta nu erau mai mult de 9!!!
    alo, mai taie boculet!
  • +2 (4 voturi)    
    Zice Dl Boc.... (Joi, 2 iunie 2011, 20:31)

    lili [anonim]

    "nu exista niciun fel de pauza in lupta cu evaziunea fiscala, controalele vor continua'"

    Sa intelegem ca in 2009 si 2010 ati facut pauza, ca nu prea faceati astfel de controale ?! Ca asa ceva nu ati raportat deloc pana acum! Si ma indoiesc ca nu ne-ati fi spus daca ati fi luptat cu evaziunea fiscala asa de ferm cum spuneti acum, nu ?!
    NU ati luptat deloc, si ati compensat cu scaderea salariilor si cu TVA de 24% !!!!!
    Iar acum, nu mai faceti nici o pauza !!!
    SUCCESURI !!!!!
    (adica, NU cred deloc ce spune Dl Boc !!! MINTE, MINTE.....)
  • -2 (2 voturi)    
    Aiureli cu iesirea din criza si recesiune (Joi, 2 iunie 2011, 22:20)

    GHLJJGHJ [anonim]

    Eu stiu ca in timpul lui Ceausescu erau 11 milioane de locuri de munca asa ca mai aveti pana acolo.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by