Muzica la terase ar putea fi interzisa dupa ora 22,00. Un proiect de lege propune aprobare scrisa din partea vecinilor daca dai o petrecere

de R.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:29 Actualitate | Esenţial

Un grup de 42 de senatori (40 PSD din 42, unul independent si un democrat liberal) au initiat un proiect de lege privind asigurarea ordinii si linistii publice, care prevede, intre altele, amutirea muzicii la terase dupa ora 22, necesitatea obtinerii aprobarii scrise a tuturor vecinilor ce ar putea fi deranjati in cazul organizarii unei petreceri in propria locuinta, interzicerea consumului de bauturi alcoolice in parcuri, pe stadioane si strazi, interzicerea portului oricaror obiecte contondente sau de autoaparare, inclusiv interzicerea cutitelor de bucatarie in propria masina, informeaza Mediafax.

Autorul proiectului de lege este senatorul PSD Adrian Tutuianu. Acesta declara, pentru Gandul, ca "isi asuma" toate prevederile proiectului.

"Stiu bine ce am facut si imi asum ce fac. Articolele trebuie citite prin interpretare juridica, nu gramaticala. M-am consultat cu sindicatele politistilor in intocmirea acestui proiect".

Mircea Geoana, presedintele Senatului, semnatar, si el, al initiativei legislative, a marturisit ca nu stie nimic concret despre proiect: "Imi trec prin maini mii de documente, nu stiu ce contin fiecare. Dar o sa verific despre ce este vorba", a declarat Geoana.

"In cazul unor evenimente familiale, depasirea limitelor de zgomot admise se poate face numai cu acordul scris al locuitorilor din imobil sau din imediata vecinatate", se arata in proiectul de lege.

De asemenea, in localurile publice situate in imobilele cu destinatia de locuinta, programul muzical poate fi difuzat dupa ora 22 doar daca localul este izolat fonic si patronii obtin aprobarea scrisa a locatarilor imobilului si a celor din imediata vecinatate.

Primarii din statiunile turistice vor putea reglementa alte orare de functionare ale teraselor "dupa consultarea cetatenilor".

Proiectul prevede si limitarea auto-protectiei, prin interzicerea purtarii spray-urilor lacrimogene sau paralizante si a oricaror obiecte contondente in locuri publice, mijloace de transport in comun. Nerespectarea acestei reguli este considerata infractiune si va fi sanctionata cu inchisoarea de la 6 luni, la 5 ani! Pe de alta parte, folosirea unui spray lacrimogen sau paralizant asupra unei persoane sau grup de persoane este sanctionata doar contraventional, "daca nu s-au produs vatamari ale integritatii corporale".

Obiectele contondente si ascutite (inclusiv cutitele) si dispozitivele care genereaza socuri electrice nu vor fi tolerate nici in masinile proprietate personala - tot infractiune se considera si incalcarea acestei prevederi. Daca vrei sa iesi la un picnic si vrei sa iei un cutit cu tine, sa transezi carne pentru gratar, ai nevoie de aprobarea politistilor.

Tot intre 6 luni si 5 ani de inchisoare vor face cei care refuza sa isi decline identitatea sau sa se legitimeze in fata politistilor, avand si un comportament jignitor fata de acestia. La fel vor fi sanctionati soferii care nu opresc autovehiculul la semnalele politistilor, precum si cei care scriu in procesele verbale de constatare a contraventiilor "expresii jignitoare".

"Savarsirea a trei sau mai multe contraventii in timp de un an, urmate de refuzul de a fi achitate" se sanctioneaza cu inchisoarea de la 6 luni la 5 ani, sustin senatorii.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

6285 vizualizari

  • +16 (30 voturi)    
    tampenii (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:04)

    Silviu [anonim]

    Daca imi cumpar un cutit de la supermarket cum ajung acasa cu el?
    • -9 (19 voturi)    
      hahahahahaha (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:40)

      tirtau [anonim] i-a raspuns lui Silviu

      au si aparut carcotasii,........ai bonul pretene ....sau cu aprobare scrisa de la politaiul cartierului.....
    • -7 (17 voturi)    
      trebuie legalizate armele (Sâmbătă, 21 mai 2011, 23:07)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Silviu

      Ar trebui legalizat portul armelor. Numa asa scapam de politicienii corupti si de hoti. Am ajuns niste oi proaste fara nici un fel de demnitate.

      Inainte de 89 daca asculta securitatea 2 telefoane se revoltau toti. Acum le dam posibilitatea sa ne controleze complet fara sa miscam un deget: toate convorbirile ascultate si inregistrate, tot ce cumperi se inregistreaza, cu mobilu te urmareste pe unde si cand ai fost...
      • +4 (6 voturi)    
        nu (Duminică, 22 mai 2011, 4:58)

        nu [anonim] i-a raspuns lui dan

        nu te vad si pe dumneata intr-o zi cand unul de pe strada are sa te considere politician corupt asa, in mod arbitrar?... atunci sa te vad cum o sa faci.

        e tare ademenitor ca armele sa fie libere atunci cand esti in postura de agresor. cand esti in postura de victima parca nu mai e la fel de bine, nu-i asa?
    • +2 (4 voturi)    
      PSD comunist (Duminică, 22 mai 2011, 7:57)

      CREGE [anonim] i-a raspuns lui Silviu

      Imi place mult intrebarea, cred ca domnii parlamentari isi bat joc de noi de tarisoara asta, chiar ne cred tampiti?..dupa proiectele inaintate DA! In schimb stau de luni de zile proiecte de legi care sunt vitale pentru tara, sau anumite categorii sociale. Sunt scarbita de ceea ce se intampla. Ma fac sa-l regret pe CEAUSESCU!
    • +4 (4 voturi)    
      Cutite (Duminică, 22 mai 2011, 10:25)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Silviu

      Foarte simplu.. Magazinele vor fi obligate sa asigure transportul sub paza inarmata a cutitelor cumparate de clienti pana la domiciliul acestora.
    • +3 (3 voturi)    
      mioritza (Duminică, 22 mai 2011, 11:33)

      oieru' [anonim] i-a raspuns lui Silviu

      daca e in ambalaj probabil primesti doar o amenda..
  • +13 (19 voturi)    
    Nu prea cred (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:19)

    jorj [anonim]

    Intr-o tara ca .ro o asemenea lege ca ar fi binevenita dar mi-e greu sa cred ca ar putea fi pua in practica de un stat incapabil sa-si guverneze cetatenii.
    • +6 (12 voturi)    
      Tot mai putina educatie si autocontrol (Sâmbătă, 21 mai 2011, 18:43)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui jorj

      tot mai multe interdictii.

      Personal nu sunt de acord cu faptul ca nu ma pot apara in Romania si ca se discuta ce am sau nu voie sa am in masina personala (!! sigur nu e constitutional !!).

      Asta o face o clasa politica super corupta, un guvern impotent (fie el PD, PSD, PNL...), incapabil sa faca vreun demers pentru respectarea celor mai elementare reguli. Total de acord cu Jorj.

      Cetatenii (a se citi cei ce nu sunt nici mafioti nici securisti) au fost si sunt victime in Romania. Nu sunt de acord cu asta si cred ca odata si odata cefelele late vor plati, si o vor face cu varf si indesat.
      • -1 (5 voturi)    
        dan (Duminică, 22 mai 2011, 8:16)

        dan [anonim] i-a raspuns lui VictorS

        Romania risca o sa ajunga un stat politienesc, ca America. Fcuk the police!!
  • +1 (13 voturi)    
    stt (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:21)

    al [anonim]

    Buna initiativa. Dar chestia cu vecinii,scris,etc.este deplasata. La gradina sau acasa dupa 22 liniste.
  • +8 (30 voturi)    
    initiativa f buna (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:23)

    george [anonim]

    legea e binevenita. sint o groaza de cocalari care nu se linistesc noaptea nici daca le ai amenda. sa speram ca trece legea si va fi aplicata.
    • +3 (3 voturi)    
      Initiativa proasta (Duminică, 22 mai 2011, 17:37)

      Paul [anonim] i-a raspuns lui george

      Initiativa este foarte proasta! Gandeste-te ca ai voie sa ai o sabie in casa (iei o aprobare) dar nu ai voie sa ai spray lacrimogen. Daca nu stiai exista deja lege care nu dadea voie sa se faca galagie dupa ora 22! Ziceai de cocalarii aia, nici legea astanu ii va linistii!
  • +14 (26 voturi)    
    Sa intram cu totii la inchisoare !!!! (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:32)

    dorel [anonim]

    nu ai voie cu electrosocuri, cu briceaguri, daca te ataca cineva sa ii spui sa astepte pana vine militia apoi sa iti dea in cap, o tara terminata cum este Rromania are politicieni terminati si ei, idei comuniste, hai sa interzicem tot, si sa intram cu totii calmi si supusi in inchisorile statului ratat
    • +11 (13 voturi)    
      Nu-i chiar asa... (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:18)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui dorel

      Si eu am fost foarte enervat de idiotenia legii acesteia...Sa nu ai voie sa mergi cu cutitu la gratar e absurd.

      Dar...am citit articolele din lege si nu e chiar asa. Doar posesia neintemeiata a astfel de obiecte e problematica. De asemenea ai voie sa ai spray paralizant la tine (mai putin in institutii publice).

      Acum exista si posibilitatea de abuz din partea autoritatilor, dar asta este alta problema.
      • +1 (1 vot)    
        pentru Ana (Duminică, 22 mai 2011, 13:14)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui Ana

        Unde ai vazut tu in art 9 pct 1 a) si b) ca scrie de posesie NEINTEMEIATA ? Zice doar de portul ori folosirea, respectiv detinerea FARA DREPT a cutitelor, sprayurilor etc. Ce inseamna "fara drept" ? Trebuie sa-mi dea cineva dreptul sa am spray la mine sau cutit in masina ? Si cine mi-l da ? Politia ? Numai asta arata cand de stupid e cel care a scos acest proiect, ca sa nu zic mai mult. Pe urma, constituie contraventie pulverizarea de substante lacrimogene DACA NU S-AU PRODUS VATAMARI ALE INTEGRITATII CORPORALE - adica eu trebuie sa astept sa ma loveasca unu' ca sa folosesc sprayul, asta daca mai pot...Ce interes ai tu, "Ana" sa postezi de atatea ori pt a apara chestia asta ? Esti chiar Tutuianu ? Apropo, stiti cine e Tutuianu ? Un tip care are are un copil de care nu vrea sa stie, sau care a incheiat 13 contracte cu statul in 2010 fara licitatie - informatiile sunt publice. Si tipul asta e cel care imi da mie legi care chipurile impun moralitatea in spatiul public.
    • +2 (2 voturi)    
      nechez (Duminică, 22 mai 2011, 11:36)

      calul salbatic [anonim] i-a raspuns lui dorel

      imagineaza-ti o scietate fara reguli
      • 0 (0 voturi)    
        Reguli sunt dar nu sunt respectate! (Duminică, 22 mai 2011, 17:45)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui calul salbatic

        Cine a zis de o societate far reguli? Stiai ca nu ai voie sa dai muzica tare dupa 22 DEJA? Existau regulile astea! Vecinii faceau o plangere si gata! Mai interesant o sa fie cand se vor lua politistii de tine pe faza cu autoapararea! Stii arte martiale (Judo si Jiujitsu brazilian nu se pun)? Daca nu nu ai voie sa cari la tine nimic cu care sa te aperi!
  • -4 (22 voturi)    
    comunistii revin la putere (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:36)

    dorul [utilizator]

    la cimitir bosorogilor!
    • -10 (20 voturi)    
      sper ca e doar inceputul (Sâmbătă, 21 mai 2011, 20:46)

      serban [anonim] i-a raspuns lui dorul

      legea ar trebui extinsa si inasprita .... personal as vota pentru inchiderea tuturor cluburilor la ora 24 indiferent de amplasarea lor
  • +9 (13 voturi)    
    SI cum fac sa iau cutitul la picnic??? (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:41)

    Falciparium [utilizator]

    Merg sa iau aprobarea de la politie???? Fac cerere online si primesc aprobarea tot asa???
    Dar daca vreau sa cumpar un cutit de la magazin??? Am nevoie de aprobare de la politie???

    Sunt de acord cu acordul vecinilor pentru petrecere... dar nu scris, sa fim seriosi... Sunt de acord cu pedepse pentry deranjarea linistii si ordinii publice... dar sa nu exageram ca ne trezim in 1984 al lui Orwell...
  • +5 (21 voturi)    
    SUPERB. (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:41)

    HESS [anonim]

    Acum totul e sa se si aplice.Cine vrea zgomot castiile pe urechi si la maxim.Ar fi bine ca si ziua.Sant oameni care lucreaza in schimbul trei sau de noapte.
  • +8 (20 voturi)    
    Era si timpul! (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:42)

    Era si timpul [anonim]

    Pana acum, desi exista legea 61/1991 privind tulburarea linistii publice, nu poti sa faci nimic. Politia nu intervine, Grada de mediu te trimite la primarie, primaria spune ca nu e treaba lor.
    • +1 (19 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:05)

      Meleaca [utilizator] i-a raspuns lui Era si timpul

      In cazul asta kiar nu conteaza din ce partide sunt initiatorii.E o masura corecta ,menita sa asigure linistea publica.
      Bravo,ori de unde ati veni!
    • +4 (12 voturi)    
      Test grila (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:11)

      Gramofonu' [anonim] i-a raspuns lui Era si timpul

      Cam ce credeti ca o sa se schimbe?

      1. O sa fie mai harnici politistii?
      2. N-o sa va mai trimita la primarie?
      3. O sa devina treaba primarieii?
      4. N-o sa mai poarte infractorii arme albe?

      Singurul lucru bun e ca oamenii onesti nu vor mai avea nici macar sansa autoapararii. Li se cam urcase la cap democratia asta, mama lor de contribuabili!
      • +1 (1 vot)    
        cainii tre bagati noaptea in casa daca latra... (Duminică, 22 mai 2011, 12:35)

        neamtui [anonim] i-a raspuns lui Gramofonu'

        altfel amenda fara numar, la fel si ziua daca latra aiurea. cainiipot fi dresati, doar neghiobii si indolentii nu o fac
    • +9 (11 voturi)    
      Avem legi,nu are cine sa le aplice. (Sâmbătă, 21 mai 2011, 16:29)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Era si timpul

      Legea asta este absurda si ca toate celelalte,nu are cine sa o aplice.Parlamentul ar trebui sa stabileasca clar raspunderea autoritatilor publice locale in asigurarea linistii si ordinii publice sa stie si romanii cand aleg un primar ca acela va fi omul care va starpi /sau nu golanimea din localitate.Iar pe primari cine-i verifica,ca au ajuns un fel de dumnezei care taie si spanzura.Trebuie clarificate clar raspunderile autoritatilor locale si centrale,daca vrem sa traim civilizat.Sa cer aprobare de la politie pentru cutit la picnic,mi se pare exagerat,stalinist.Ziceti ca 40 PSD si unul PDL.Probabil ca pederlistul este ratacit prin PDL.
  • +1 (19 voturi)    
    Geoana iti doresc sa faci pana in tigania (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:46)

    Cand te-ai uitat Geoana ultima data'n oglinda [anonim]

    ... din Baragan, sambata la 12 noaptea, cand nici cel de 3 ani nu este treaz. Sa fii in Audi A6 al tau, cu nevestica si fetita. Sa nu ai nici un ac - ca incalci legea pe care tocmai ai semnat-o; si de care oricum nu ai habar .
    1. Baaa! mortilor (psihic), terasa este acolo unde vine omul sa se distreze; sa bea un sprit subtiere de vara, si ar trebui sa fie pe la 200 metri de locurile linistite; sau 1 km. . Vine omul sa uite de legile voastre tampite, imberbe, si fara pic de noblete mentala.
    2. Masina este proprietatea mea; si nu o sa stau eu sa-mi violeze nevasta si copii, sa ma faca toti tiganii si borfasii,ca voi nu imi dati voie sa am un ac de siguranta in masina.
    3. Baaa! mortilor (psihic) ati gresit tara. Asta este Romania . Plecati cat mai aveti timp! Baaase! ai decedat? Daca mai esti p'aicea, ne lasi sa reformam naibii cocina asta ?
    3. In contrapondere bagati mai baieti o lege cu drrreptul ca tot rrromanul sa poarte arme. Eheeeii! ce s-arrr mai echilibrrra lucrrrurrrile. Frrrica pazeste bosatnii 1
  • +6 (14 voturi)    
    si cu cainii care latra toata nopatea cum facem ? (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:53)

    gigi [anonim]

    La prima vedere nu am sesizat foarte multe articole in plus fata de legea 61/1991.Observ ca in Romania, cel putin din stiinta mea, nu exista reglementari privind zgomotul produs de animalele de companie.Locuiesc la casa intr-o zona considerata linistita..de unii. EU insa sunt disperat de cainii din cartier care fac un zgmot infernal .Mai ales unul langa imobilul in care locuiesc.Sunt iubitor de animale dar consider ca trebuie facut ceva si in directia asta.Intr-o vreme se auzeau gaini si porci acum auzi cainii latrand . CHiar nu exista nicio lege care sa ii responsabilizeze pe cei care au animale de companie.Mentionez ca si eu am doi caini si nu deranjez pe nimeni cu ei
    • -1 (11 voturi)    
      .. (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:33)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      asa e. cainii fac zgomot. Dar cum ii explici la un caine sa nu mai latre noaptea?
      Se pot dresa cumva, exista metode?
      • +4 (10 voturi)    
        Si cu galagia provocata de caini? (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:13)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui dragos234

        Cu cainii .. E Simplu il ti in casa !! Nu vad de ce in numele dragostei fata de animale trebuie acceptata poluares sonora si nu doar sonora. Oamenii ar trebui sa fie mai responsabili
      • +2 (10 voturi)    
        eutanasierea ..... (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:40)

        dorel [anonim] i-a raspuns lui dragos234

        e o metoda
      • +6 (10 voturi)    
        sunt (Sâmbătă, 21 mai 2011, 18:17)

        luxian [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        O vecina avea o zgarda cu electrosocuri.
        Se poate face si dresaj din cate am inteles.
        Si pe mine ma enerveaza cainii la bloc, mi se pare o tampenie sa-i tii, am unul deasupra pe care il apuca latratul la 12 noaptea sau 4 dimineata.
        • -2 (8 voturi)    
          Ilegal (Sâmbătă, 21 mai 2011, 22:14)

          Io [anonim] i-a raspuns lui luxian

          Zgarda cu electrosocuri este interzisa in Europa.
        • +2 (2 voturi)    
          Fii creativ (Duminică, 22 mai 2011, 8:49)

          gabriel.pop [anonim] i-a raspuns lui luxian

          Inregistreaza un latrat de cine si lipeste de tavan un difuzor amplificat. Have fun.
    • +6 (8 voturi)    
      Nici nu stii ce fericit esti ! (Sâmbătă, 21 mai 2011, 18:36)

      manusha [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Latratul cainilor este o muzica divina fata de tipetele ingrozitoare pe care le scot paunii,tot la casa intr-o zona "linistita " noaptea . Iti vine sa iesi la razor sa dai cu sapa-n cap !
    • +1 (1 vot)    
      Si cocosii ? (Duminică, 22 mai 2011, 14:11)

      Catz Kitty [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      De cand ma stiu m-au deranjat cocosii care cu noaptea in cap isi permit să zbiere. Vreau o lege care sa-i reduca la tacere !
  • +6 (12 voturi)    
    sonashi2@yahoo.com (Sâmbătă, 21 mai 2011, 15:55)

    Andrei-MihaiGratie1304072261440 [anonim]

    Un proiect de lege cel putin aberant mai ales la faza asta citez: "Obiectele contondente si ascutite (inclusiv cutitele) si dispozitivele care genereaza socuri electrice nu vor fi tolerate nici in masinile proprietate personala - tot infractiune se considera si incalcarea acestei prevederi. Daca vrei sa iesi la un picnic si vrei sa iei un cutit cu tine, sa transezi carne pentru gratar, ai nevoie de aprobarea politistilor.". Fratilor, mergeti la un control psihiatric.
    • 0 (0 voturi)    
      zic si io ... dar poate gresesc ... (Duminică, 22 mai 2011, 11:00)

      faby [anonim] i-a raspuns lui Andrei-MihaiGratie1304072261440

      eu cred ca lor le e frica de altceva, nu linistea publica ii ingrijoreaza pe ei, pentru asta sunt legi foarte bune, numai ca nu sunt intotdeauna aplicate.
  • +2 (18 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 21 mai 2011, 16:02)

    dragos234 [utilizator]

    Sa interzicem tot daca se poate. Si daca vrei sa te culci cu nevasta trebuie de asemenea completata o cerere la politie si cerut acordul in scris la toti vecinii de pe casa scarii. Iar administratorul trebuie sa fie prezent, sa se convinga ca nu faceti altceva decat ce era mentionat in cerere.
    • +13 (15 voturi)    
      Vorbesti asa fiindca nu esti patit ! (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:43)

      manusha [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      La noi in Corbeanca , noii imbogatiti ( nu e cazul la noi ), in dorinta de a se da mari si tari isi cumpara pauni . Aceste superbe pasari scot insa niste vaiete atat de infioratoare, ca ti se zbarleste parul in cap. Imagineaza-ti sa fii trezit din somn noapte de noapte de aceste urlete . Daca indraznesti sa cracnesti ti se arunca un "fac ce vreau in curtea mea "! Sper ca dragutii de parlamentari (fie si de la PSD ) sa citeasca si aceste postari.
  • +8 (14 voturi)    
    Nu mai prezentati intentii (Sâmbătă, 21 mai 2011, 16:03)

    Dumitru Caruntu [anonim]

    Nu mai prezentati intentii. Asteptati sa apara legea, drumul fiind lung. In Romania se discuta abureli. Multe proiecte prezentate mor inainte de finalizare. Asteptati sa apara legea, sa se aplice, iar apoi povestim ce bine va fi fara jegul numit MANEA, dupa ora 22.
  • -7 (17 voturi)    
    interdictii (Sâmbătă, 21 mai 2011, 16:09)

    silvia [anonim]

    Citind propunerile,de unele m-am crucit.Astia nu sunt in stare sa scoata legi cu capul,nu cu alte parti ale corpului? Pai plec in concediu cu masina,cu cortul si-mi tai bucatele cu ce ? Sau fac cerere la politie sa-mi aprobe luarea cutitului in concediu? Am ziua de nastere sau nume si ma duc cu ploconul pe la vecini sa-mi dea in scris acceptul? Solutia ar fi sa-i invit pe toti si atunci am scapat de semnaturi si sa te tii taica ce chiolhan va fi ! In Romania se constata din plin ca somnul ratiunii naste monstri. Dar de unde atata ratiune la politicienii nostri ?
    • +9 (15 voturi)    
      Sigur ca da (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:16)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui silvia

      Daca e ziua ta de nastere inseamna ca trebuie sa-ti deranjezi vecinii? Ce fel de educatie ai primit?
      • -7 (13 voturi)    
        De ziua ta (Sâmbătă, 21 mai 2011, 18:49)

        Nae [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

        Ce faci tu de ziua ta? La 22 dai invitatii afara sau va uitati la 'Tanar si nelinistit'?
        • 0 (6 voturi)    
          Odihniti-va in pace (Sâmbătă, 21 mai 2011, 22:13)

          nae [anonim] i-a raspuns lui Nae

          Bai dar numai deprimati sunt p'aci.
          Nici mie nu-mi plac manelele sau cei care petrec toata ziua/noaptea.
          Dar prea sensibili sunteti.Probabil n-ati fost in viata voastra la o petrecere/bairam...
          Am pus on intrebare simpla.CE faci de ziua ta dupa ora 22?
          • +5 (7 voturi)    
            simplu (Duminică, 22 mai 2011, 1:18)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui nae

            faci ce vrei tu dar fara sa-i deranjezi pe altii! acuma ai inteles ///?
            • +1 (3 voturi)    
              Destul de vag (Duminică, 22 mai 2011, 3:11)

              Io [anonim] i-a raspuns lui srpc

              Daca faci gratar deranjeaza fumu..
              Daca asculti un meci e prea tare..
              Daca pisica face miau sau catelu ham ham,deranjeaza...
              Daca ajungi tarziu acasa ii supara ca aud liftul..
              Daca faci dus dimineata,ii trezesti din somnul de veci..
              Daca ai prea multi prieteni,nu le place lumea multa care se perinda..
              Tu nu ai intalnit din astia care se deranjeaza din orice?
              • +1 (3 voturi)    
                .... (Duminică, 22 mai 2011, 9:21)

                pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui Io

                O chestiune care romanii nu vor s-o inteleaga... De fapt, nu ca nu vor, nu pot!

                Libertatea mea se incheie cand incalc libertatea altuia!

                Punct si s-a incheiat discutia...
    • +14 (16 voturi)    
      du-te la discoteca (Sâmbătă, 21 mai 2011, 18:20)

      luxian [utilizator] i-a raspuns lui silvia

      ..sau la bar, sau la cabana sau la iarba verde sau discoteca sau oriunde daca vrei sa faci chef.
      In bloc este ora de liniste si restul vor sa se odihneasca, nu sa stea treji noaptea in galagia facuta de tine.
      • +1 (3 voturi)    
        URARE DE ZIUA TA... (Duminică, 22 mai 2011, 6:50)

        for you [anonim] i-a raspuns lui luxian

        MULTA M**E.... din partea celor pe care ii deranjezi...si apropo......CAUTATI UN LOC DE MUNCA!
        • -1 (1 vot)    
          Ha.. (Duminică, 22 mai 2011, 20:35)

          Underground [anonim] i-a raspuns lui for you

          S-a umflat taratza in tine?
  • +1 (9 voturi)    
    pai si ... (Sâmbătă, 21 mai 2011, 16:13)

    kin3zu78 [utilizator]

    daca plec la picnic la padure, la munte sau la mare ce fac numai pun cutitul in masina alaturi de restul veselei ???
    • +1 (5 voturi)    
      .... (Sâmbătă, 21 mai 2011, 18:26)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui kin3zu78

      normal ca nu. Se va folosi proteza dentara a bunicii.
  • +3 (7 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 21 mai 2011, 16:19)

    Ana [anonim]

    Deci de acum o persoana care te agreseaza devine victima in cazul in care tu te folosesti de spray,etc. pt legitima aparare si tu o sa fii cel care incalca legea :)

    Ca sa nu mai zic de absurditatea de a nu putea lua cutite cu tine la gratar, frumos ironizata si in articol
  • +15 (17 voturi)    
    Da? (Sâmbătă, 21 mai 2011, 16:21)

    Vizitiul [utilizator]

    "Imi trec prin maini mii de documente, nu stiu ce contin fiecare." zise Geoana.

    Bravo, bine ca recunoaste!
    • 0 (0 voturi)    
      >>>>>>>>>>> (Duminică, 22 mai 2011, 7:35)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      El e papitoiul scos in fata sa puna stampila pe ce-i aseaza sforarul sub nas.
  • +4 (14 voturi)    
    in sfarsit o lege impotriva nesimtirii! (Sâmbătă, 21 mai 2011, 16:24)

    warchild [anonim]

    si in mod surprinzator vine de la PSD! sper sa fie aprobata cat mai repede!
    • +1 (5 voturi)    
      n-ai citit pana la capat legea ... (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:41)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui warchild

      despre partea cu cutitul ... ce parere mai ai ?
  • +12 (18 voturi)    
    Foarte bine ! (Sâmbătă, 21 mai 2011, 16:34)

    Bulakov [anonim]

    Cred ca ar fi primul lucru bun facut vreodata de PSD :-))
    Ar trebui facut ceva si cu cretinii dinmasinile carora urla manelele prin geamurile deschise !Si cu semintele in parcuri,si cu...sunt atat de multe ...lipsa civilizatiei este una din cele mai mari poveri ale Romaniei. Si este pacat , deoarece civilizarea se poate face extrem de usor, cu legea in mana !!
  • +8 (16 voturi)    
    deci ... (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:07)

    dorel [anonim]

    chestia cu limitarea galagiei este ok, dar chestia cu limitarea auto-apararii imi suna a comunism
    • +7 (15 voturi)    
      PSD (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:23)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui dorel

      Pai vine de la partidul comunist, mi se pare normal.
  • +7 (11 voturi)    
    Se impun multe discutii (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:08)

    x [anonim]

    Se impun multe discutii.
    Din prea multa rigoare sa nu devenim ridicoli.
    De ex: pentru tacimurile de picnic se vor infiinta SECTII INTREGI DE POLITIE pentru a aproba zecile de mii de solicitari saptaminale ... sau se vor da "aprobari anuale"? cu riscul de a duce in desuetudine anumite articole ale prezentei propuneri de lege; se pot primi aprobari prin internet?
    Oare baietii-de-baieti vor avea nevoie de aprobare pentru sabii, sisuri, pumnale?
    Intii vreau REZULTATE ACUM cu ciudatii agresivi din masinile second hand, cu actualele legi (NEAPLICATE).
    Abia apoi voi reflecta daca politistii nu au un nou mijloc de a face abuzuri, precum parintii militieni.
    Si mai avem ce discuta.
  • +4 (8 voturi)    
    prostie maxim (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:10)

    I [utilizator]

    proiectul asta e o struto-camila: cateva idei bune amestecate cu o gramada mare de idei idioate. Jos comunistii! La Revolutie l-au omorat doar pe Ceausescu restul traiesc si acum.
  • +3 (11 voturi)    
    Ok si nu prea (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:20)

    gigel [anonim]

    Legea cu galagia ar trebui sa nu aiba partea cu aprobarea, pentru ca aici pot aparea presiuni din partea mitocanilor. Politia sa amendeze pur si simplu pe toti cei de la care provine galagia, iar la a doua sau a treia abatere la puscarie cu ei!
    Referitor la autoaparare, probabil vor sa limiteze atacurile dezaxatilor, dar ce ne facem cu apararea impotriva javrelor? Aici ar trebui ca pentru fiecare muscatura de caine sa fie trasi la raspundere penala atat autoritatile locale, cat si guvernantii si parlamentarii!
    Ar trebui sa avem dreptul la autoaparare, dar inasprite legile pentru idiotii care ii ataca pe altii.
  • +6 (12 voturi)    
    foamea este mare... (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:21)

    miruna [anonim]

    Multa lume este indignata ca nu poate sa-si duca brisca la iarba verde si sa taie slana pe ziar cu ea. Pai de ce nu pregatiti o salatica de cruditati de acasa, o puneti intr-o caserola si ascultati muzica ambientala in casti la mp nu stiu cat... Vaai, cat primitivism:)
    • -2 (2 voturi)    
      >>>>>>>>> (Duminică, 22 mai 2011, 7:37)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui miruna

      omu' nu e ierbivor :))
  • +2 (12 voturi)    
    Cititi legea si cumparati-va linistiti cutite! (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:27)

    Ana [anonim]

    Si eu am fost enervat la culme de prostia cu interzicerea la autoaparare .... si la gratar.

    Dar, dupa ce cititi articolul de lege o sa vedeti ca nu aveti voie sa detitineti tot felul de arme albe NEINTEMEIAT. Daca mergi la gratar e intemeiat deci e ok. Toata lumea sa stea calm ca nu trebuie aprobare sa scoti cutitul din casa:)

    Asa ca ar trebui sa citim de acum legea propriu-zisa si nu interpretarea..eronata de aceasta data...a altora.
    • +4 (6 voturi)    
      Ai dreptate (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:25)

      gico [utilizator] i-a raspuns lui Ana

      Sunt curios cati dintre cei care au comentat au si citit proiectul. Luam totul ca atare fara sa mai gandim. Face hotnews treaba asta pentru noi.
    • +10 (12 voturi)    
      Cutitul de gratar (Sâmbătă, 21 mai 2011, 21:28)

      The Political Incorrect Guy [anonim] i-a raspuns lui Ana

      Eu merg tot timpul la gratar... In orice moment al zilei, eu ma indrept spre un gratar sau vin de la un gratar. Evident, am dupa mine o trusa completa de ustensile. Cu bata de baseball bat snitelul.
      • +1 (1 vot)    
        Sa nu exageram... (Duminică, 22 mai 2011, 0:14)

        Ana [anonim] i-a raspuns lui The Political Incorrect Guy

        Din moment ce nu stiu ce ai vrut sa faci prin ironia asta (sa-mi dai mie peste nas, sau tu esti suparat pt ca ai vrea ca legea sa interzica defapt armele albe) o sa-ti raspund la ambele cazuri.

        Prin ce zici tu nu ma contrazici cu nimic. Asta ziceam si eu ca nu o sa se ia politia aiurea de tine ca ai in masina diferite ustensile. Exact ce vroiam sa subliniez, ca sa nu se mai revolte toata lumea ca sunt graditi de libertatea de auto-aparare.

        Iar in cazul in care ai fi fost de acord cu interzicerea detinerii de astfel de obiecte, da intradevar legea asta nu e eficienta in acest sens pt ca ghici ce? nu are ca scop interzicerea aberanta a unor obiecte.
        • 0 (0 voturi)    
          Fi mai atenta! (Duminică, 22 mai 2011, 18:47)

          Paco [anonim] i-a raspuns lui Ana

          Scrie "fara drept" Ana! Faza cu "imprejurarile" este din nou foarte vaga! Practic imprejurarile pot aparea in orice clipa daca detii obiectul respectiv!

          Vezi ca daca ai detine un spray lacrimogen si l-ai folosi te-ai putea trezi ca esti acuzata de detinere de dispozitive de autoaparare neautorizata sau ce de genul asta!
  • 0 (6 voturi)    
    La mila "domnului" :)) (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:36)

    Rexgrip [utilizator]

    Nici ca-n U.S.A dar nici ca la noi...aceasta lege e demna de epoca trecuta (Ceausescu-pcr) !
    • +3 (7 voturi)    
      Este o lege buna (Sâmbătă, 21 mai 2011, 20:32)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui Rexgrip

      Treaba e sa se aplice.Orice hop si Comunismul care multi dintre voi nu l-ati gustat vorbiti doar din auzite sau povesti.Cat pt cei care sant ingrijorati ca nu mai pot merge la ,,picnic,, fara cutit nu va ingrijorati.Ca nici politistul daca va de ca aveti gratarul cu voi,bericica,carnea si un cutit nu va va amenda.Iar legi ca astea exista si la altii.Cat despre descreieratii cu muzica la maxim la bloc amenda de sa le tremure carnea pe ei.Nu le convine casti sau in padure.
      • +1 (1 vot)    
        Ce-ai tata cu fauna? (Duminică, 22 mai 2011, 13:00)

        dbfdhvxf [anonim] i-a raspuns lui HESS

        "sau in padure."
      • 0 (0 voturi)    
        Legile si comunismul (Duminică, 22 mai 2011, 18:57)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui HESS

        Acolo sunt legile altfel draga! Aia sunt atenti la detalii cand fac o lege! Desigur mai sunt si alte tari mult mai nasoale dar asta e partea a doua! In tarile dezvoltate legile sunt facute sa se lege intre ele! Este faza aia "fara drept"! Acolo e loc de interpretare de nu iti ivine sa crezi!

        Ca tot veni vorba, comunismul care ne-a limitat cresterea economica si dezvoltarea culturala? Daca tu din acele 8 ore la munca 1 stateai asta este partea a doua, pe vremea lui Ceasca se facea asta, desi nu era bine! pe urma ne intrebam de ce o duc occidentalii mai bine! Acel comunism care a facut nu stiu cate combinate fara acoperire economica? Sa lasam asta cu comunismul deoparte!
  • +3 (7 voturi)    
    excelent (Sâmbătă, 21 mai 2011, 18:49)

    Ion [anonim]

    Excelenta initiativa!
    Nu face decit sa legifereze si in Romania norme de comportament care sint absolut normale in toate tarile civilizate.
    Se pare ca nu toti romanii sint insa de acord cu asfel de norme!
  • +2 (8 voturi)    
    Smke & mirrors (Sâmbătă, 21 mai 2011, 19:13)

    fatmanx [utilizator]

    E deja a treia initiativa legislativa a USL(PSD) care se inscrie in categoria troll. La fel ca si dublarea lui Socaciu sau prevenirea intolerantei religioase, si aceasta initiativa nu are ca scop decat scandalizarea cetatenilor rationali (probabil in scopul marlanesc de a-si obosi adversarii)

    Faptul ca exista deja art 369 care pedepseste deranjarea linistii publice a fost demult uitat. Sau art 370 ref la portul si flosirea fara drept a obiectelor periculoase.
  • +3 (5 voturi)    
    Mereu praf in ochi (Sâmbătă, 21 mai 2011, 19:57)

    relu [anonim]

    In loc sa actioneze asupra infractorilor sa ii bage in inchisori ca mereu scapa nepedepsiti chiar daca sunt prinsi chiar daca au savarsit infractiuni cu cutite pistoale si alte lucruri, tot asupra cetatenilor cinstiti se strange latzul,

    nu ai voie sa te aperi faci inchisoare din nimicuri, adica doar prezenta asupra ta unui cutit sau electrosoc sau pistol cu bile pe care il detii legal sa devina infractiune?

    se pare ca avem prea multe libertate, prea democratie, prea ne aparam de hoti si criminali, hai sa ne intindem frumos gatul sa ni-l taie statul si smecherii ....

    niste mosnegi ce nu ies niciodata din birou, ce nu au avut in fatza lor un interlop cerandu-ti banii ca altfel te omoara, le-as dori astfel de experiente si politicienilor idioti si naivi
  • +4 (6 voturi)    
    dar, cand o sa se voteze legi utile? (Sâmbătă, 21 mai 2011, 20:43)

    siedir [anonim]

    daca se voteaza cretinatatea asta, cine garanteaza ca va fi aplicata la fel pentru toti? cand pe tigani, nici controlorii ratb nu ii intreaba de bilet... de ce nu se voteaza o legea ca toti tiganii sa piarda cetatenia romaneasca si sa fie expulzati? sau o lege care sa prevada ca toti parlamentarii sa aiba IQ-ul macar 135?
  • +2 (6 voturi)    
    - (Sâmbătă, 21 mai 2011, 20:48)

    vio [anonim]

    nu am citit legea dar suna bine cu unele amendamente in special cele ce tin de autoaparare. se vede ca se incearca impunerea cu sila a bunului simt care lipseste la majoritatea romanilor- ca de acasa sau prin intermediul scolii nu se mai reuseste. pentru toti cei care au impresia ca trebuie sa le rabdam poluarea sonora trebuie sa le spun ca se inseala. avem dreptul la liniste si politia trebuia de la inceput sa faca ordine in privinta aceasta.Bine ar fi totusi sa se si aplice legile ca in privinta altor gunoaie vedem cum stau lucrurile :(
  • +4 (8 voturi)    
    O aberatie (Sâmbătă, 21 mai 2011, 21:25)

    The Political Incorrect Guy [anonim]

    Deci, referitor la masina, obiect contondent poate sa fie levierul de roti. Al meu are cam 45 cm, e din metal, si poate servi cam la orice. Ce-o sa-mi faca? Ma baga la bulau? Daca ne gandim putin, si cricul poate servi la crapat capul cuiva...

    O surubelnita din trusa de scule de la masina poate fi folosit ca sa o infigi in burta/pieptul ciuva, iar cutterul de birou pentru taiat hartie poate fi folosit pentru a lua gatul cuiva. O foarfeca de croitorie poate foarte usor sa ia viata cuiva. OK, nu e voie sa porti cutit.... foarte frumos... m-am emotionat profund (cred ca mi-a dat si-o lacrima). Dar furculita se poate? O furculita infipta cum trebuie, poate face minuni...

    Au stiinta domnii sanatorii despre ce minuni poate face o sticla sparta (eventual in capul cuiva)?

    Daca ei vor sa limiteze auto-apararea, eu trag concluzia - in naivitatea mea - ca ei sunt manuta in manuta cu cei care vor sa ma faca la buzunare. Este foarte important ca eu sa nu ma pot apara, in asa fel ca baietii sa poata sa ia tot ce vor de la mine, ca politia oricum n-are nici o treaba (lor personal nu le-a facut nimeni nimic).
    • +2 (4 voturi)    
      mentally incorrect guy... (Duminică, 22 mai 2011, 0:09)

      alex [anonim] i-a raspuns lui The Political Incorrect Guy

      Esti dus cu pluta amice. De cate agresiuni ai auzit tu in ultimii ani efectuate cu surubelnita din masina, cu cutterul de la birou, cu foarfeca de croitorie, cu levierul sau cu cricul? In schimb agresiuni cu cutit, pumnal, box (si ce mai zice propunerea asta de lege)...au tot fost.

      Legile se inspira din realitatea sociala- e un principiu juridic. Nu din imaginatia nesanatoasa a unora sau altora- asa poti sa ranesti pe cineva cam cu aproape orice.

      PS: cand vedem in Romania razii ale politiei pt a controla posesia de arme albe...in autobuz...pe strada...etc? Macar in zonele rau famate...
      PS2: pt cei care se plang ca nu pot merge la gratar cu cutitul dupa ei....dragilor, poate e momentul sa mergeti la gratar numai in locuri amenajate pt acest lucru si supravegheate. Si unde sa va dea cutite pt gratar. Sau: se poate portiona carnea si de acasa si luat doar un cutitas de plastic cu care sa fie crestata carnea pe gratar.
  • +2 (2 voturi)    
    ok (Sâmbătă, 21 mai 2011, 23:57)

    alex [anonim]

    O lege buna.

    PS: cu nuntile ce faceti?
    • -2 (4 voturi)    
      Spalate pe cap cu ea .... (Duminică, 22 mai 2011, 7:57)

      vasile marius [anonim] i-a raspuns lui alex

      poate ca te mai luminezi. Eu nu vreau sa deranjez vecinii sa-mi semneze pentru a-mi sarbatori ziua numelui sau de nastere. Pentru cine se simte deranjat de petrecere recomand antifoanele , eu am asa ceva si sunt ok cand petrec vecinii , nu mai aud nici cainii care urla toata noaptea printre blocuri. Eu nu vreau ca militianul Garcea sa aiba motiv cutitul prntru a-mi cotrobai prin potbagaj fara mandat de la judecator.Eu vreau sa traiesc intr-o tara normala. Tu daca vrei asa legi beak to North Korea........................
      • 0 (2 voturi)    
        :) (Duminică, 22 mai 2011, 11:01)

        alex [anonim] i-a raspuns lui vasile marius

        Asa e, ai dreptate. Am plecat deja, dar m-am oprit o tura printr-o tara (tot de lumea a treia, condusa de un dictator feroce- e o baba nasoala la vreo 85 de ani care tocmai si-a insurat nepotu recent si a obligat juma de tara sa se uite la transmisiunea TV- si care n-are nici o treaba cu democratia si drepturile omului) si unde mai apare politia din senin cu scannere mobile (alea ca in aeroport), le da jos din masina si te pune sa treci prin ele- pe strada. Daca ai cutit- ai pus-o de mamaliga.

        PS: in tarile astea de lumea a treia de obicei petrecerile de ziua de nasterea sau de nume se fac la restaurant sau in club. Pentru simplul motiv ca nu sarbatoritul trebuie sa "faca cinste" ci doar rezerva masa, iar invitatii ii cumpara bauturi. E o chestie culturala.
        PS2: militianul Garcea nu are nevoie de mandat de la nici un judecator ca sa ti se uite in portbagaj. In schimb tu castigi un loc la mititica daca te opui sa ii arati portbagaju. Cred ca iti acorzi prea multa importanta. Te-a oprit politia si vrea sa se uite in portbagaj, nu comentezi. :)
        PS3: tot mergand prin tarile astea de lumea a treia am invatat un pic de engleza. Ce inseamna "beak to..." ca nu pricep? :D
  • +1 (3 voturi)    
    Prostimea se revolta... (Duminică, 22 mai 2011, 0:00)

    Ana [anonim]

    E foarte amuzant cum toata lumea se revolta fara macar sa fi citit legea.

    Si mai amuzant e ca am postat si mai sus si am explicat ca in legea respectiva nu e nici vorba de interzicerea detinerii unui cutit, levier,etc. in masina si cu toate aceastea urmatoarele comentarii continua sa critice un aspect care nici macar nu e prezent in lege.

    Stiu ca e fain sa critici ca totul merge rau in tara asta. Cum sa se schimbe ceva daca toti asteapta sa se rezolve totul de la sine si parca nimeni (a se citi majoritatea) nu e in stare sa gandeasca pt. el si sa verifice gradul de adevar a unei banale informatii inainte de a comenta?
  • -1 (1 vot)    
    Politie (Duminică, 22 mai 2011, 0:07)

    Stan [anonim]

    Multe comentarii despre cutitele de picnic dar nimic despre prevederea referitoare la puscarie pentru jignirea politistilor. Adica ei au voie sa o faca pe durii si tu nu le mai poti spune nimic ca te aresteaza? Nu inteleg ce e cu chestia asta. Daca se simte jignit sa se adreseze instantelor ca tot omu'. Cine decide ce e o jignire?
  • +1 (5 voturi)    
    Haideti sa va dau un alt exemplu concret (Duminică, 22 mai 2011, 0:11)

    JJ [anonim]

    Spre exemplu in Bosnia legea spune ca terasele au voie sa fie deschise pana la ora 23, de joi pana duminica. Pentru continuarea petrecerii exista cluburile, care sunt deschise pana la ora 1 si apoi mai sunt discotecile care pot avea pana dimineata. Diferentierea se face prin tipul de autorizare care se acorda - si prin taxa platita, desigur. Mi se pare corect ca sa nu fiu nevoit sa suport manele la maxim pentru ca altii vor sa petreaca - daca vrei sa traiesti in comunitate, nu deranja, du-te si fa-ti petrecerea la un bar sau pe camp, daca esti pitecantrop. Iar in legatura cu articolele privind autoapararea, poate ar mai fi putin de lucru la definirea anumitor situatii, dar ideea nu este rea. Dar asta depinde pe de alta parte si de educatia politiei, si asta mai dureaza ceva.
    • -1 (3 voturi)    
      Bosnia? (Duminică, 22 mai 2011, 1:07)

      fatmanx [utilizator] i-a raspuns lui JJ

      Bun exemplul :)
      Oricum, nu terasele sunt cauza somnului agitat in Romania, stai linistit. Poate haitele de madanezi care latra toata noaptea din nimic.
      • 0 (0 voturi)    
        este chiar (Luni, 23 mai 2011, 10:46)

        nelu [anonim] i-a raspuns lui fatmanx

        un bun exemplu .Cu toate ca au trecut printr-un razboi civil sunt inaintea Romaniei cu cel putin 10 ani in multe privinte, asa ca nu mai vb fara sa stii, informeaza-te inainte de a scrie ceva
  • +3 (7 voturi)    
    Nu pot dormi din cauza manelelor (Duminică, 22 mai 2011, 0:25)

    Stefan [anonim]

    Va doresc sa locuiti in Bucuresti in blocuri de 10 etaje (din alea vechi inghesuite) cu inca 80 -100 de apartamente in bloc pline cu cocalari care asculta manele la MAXIM, iar cand vine politia baga o manea ceva in genul "sa vina politiaaa". Astia ar trebui pedepsiti cu dusuri reci si socuri electrice, ca amenzile nu prea ii deranjeaza. Eh si dupa cativa ani de exeperienta de genul asta... o sa va rugati sa se adopte legi mai aspre :)
    • +3 (5 voturi)    
      ezigsta solutii! (Duminică, 22 mai 2011, 1:18)

      Gheo [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      Io le scot sigurantele din tabloul electric de pe scara blocului, si le arunc la ghena. Mai se zvarcolesc cateva minute, si apoi se linistesc.
  • -1 (5 voturi)    
    NU SUNT DE ACORD (Duminică, 22 mai 2011, 1:43)

    Viorel [anonim]

    Mai baieti haideti sa gandim logic:

    Inteleg sa nu ai in masina bate, rangi , sabii etc dar atata timp cat esti practicant de arte martiale e normal sa iti pui tonfa in geanta pana la sala plus manusi si nunceag. Sau te duci la iarba verde la un gratar cu furculite, cutite etc. Inteleg sa fie ora limita de galagie dar nu 22:00 ca ne intoarcem pe vremea lu Ceausescu mai baieti, in Spania la ora 24:00 se opreste orice muzica la terasele exterioare si au voie dupa 12 noaptea doar discotecile. Inteleg sa te legitimeze dar nu sa faci puscarie de la 6luni la 5 ani (pe cine am omorat?) cand hotii de la guvern nu fac nicio zi de parnaie. Nu ai oprit sau ai vorbit urat cand militianul ti-a vorbit frumos pai amenda dar nici in halul asta. Haideti daca tot gandim legi dinastea sa regulam si sa intrebam si lumea nu doar militia despre cum ar vrea sa fie legea. Corect nu ? Pana la urma legea e facuta pentru marea majoritate si nu doar pentru ca o mana de oameni au gandit un proiect de lege prin care se restrang sau se anuleaza anumite drepturi. Daca din 22 milioane de romani toti isi cumpara cutite pentru gratar iar 2 sau 3 le folosesc in alte scopuri asta nu inseamna ca toti sunt criminali . In primul rand educatia pentru ca daca vreau sa fac pe cineva K.O. il pot face din pumni si picioare si nu am nevoie de "obiecte contundente" ... sau poate ar trebui sa interzica si sa strangi pumnii si sa inclestezi falcile ... hmmm back to comunism ----
    • 0 (0 voturi)    
      Contra vs pro (Duminică, 22 mai 2011, 3:15)

      Goe [anonim] i-a raspuns lui Viorel

      Fiindca ei,politicienii,nu ne pot asigura drepturile si anume ce poti sa faci acum se gandesc ca e mai usor sa gaseasca ceea ce Nu poti sa faci.
    • +3 (5 voturi)    
      galagie (Duminică, 22 mai 2011, 7:44)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui Viorel

      De acord cu faza cu obiectele,cine le foloseste in alte scopuri sa plateasca! Dar ca sa deranjezi pe altii mi se pare o mare mitocanie, chiar si 22 e mult! De ce sa nu pot sta eu linistit la mine acasa, sa ascult daca vreau un film sau concert la un nivel rezonabil, nu sa aud balamucul vecinilor. Unii lucreaza de noapte (din ce in ce mai putini lucreaza) si, dupa ce ca pe spinarea lor traiesc multi nemernici, tot ei sa sufere! Sa terminam cu mitocania, casele sunt pentru odihna, faci galagie - la parnaie!
      Va aduceti aminte cand o ceata de galagiosi de la bamboo au fost amendati pentru tulburarea linistii publice si apoi minunata justitie a anulat amenzile si erau gata sa o pateasca politistii?! Este incredibil in ce cloaca traim...
  • +2 (2 voturi)    
    De fapt vor sa bage o nouo taxa (Duminică, 22 mai 2011, 4:54)

    Axel [anonim]

    Cred a mai degraba vor sa bage tax de tacam pe care o detii in casa nici de cum pe cutit in public
  • +4 (4 voturi)    
    Am chemat din nou politia az-noapte (Duminică, 22 mai 2011, 5:20)

    angel [anonim]

    Au venit, m-au chemat pe mine la club sa ma puna fata in fata cu proprietarul clubului, i-am adus la mine in apartament sa le arat cum aude muzica la mine in casa (clubul e la vreo 150 de metri, asa de tare e muzica). Dupa care au plecat si lucrurile au fost la fel.
    De ce naiba a mai venit Politia daca nu a facut nimic?
    Am facut acum citeva luni o plagere la Politia municipala exact pe acelasi motiv - cei responsabili, de la sectia 10 nu si-au facut datoria. Cererea a fost trimisa spre rezolvare inapoi la sectia 10 si nici in ziua de azi nu am primit raspuns. Aceste experiente mi-au creat o sila profunda fata de politie. Mai bine ar desfinata-o si ne-am face singuri dreptate.
  • +4 (6 voturi)    
    NOAPTEA E FACUTA PT ODIHNA (Duminică, 22 mai 2011, 6:47)

    unic [anonim]

    cine doreste galagie...distracie...poate merge in cluburi sau alte spatii inchise. unii zic ca e o lege comunista....probabil sunt cei care nu se trezesc la 5 dimineata si pleaca la munca....ii invit sa-si caute un loc de munca ....
  • +1 (3 voturi)    
    Proprietatea privata = un moft ? (Duminică, 22 mai 2011, 7:00)

    Hepcal Vasile [anonim]

    Locuinta sau automobilul sunt proprietati private , perchezitia apartamentului sau a portbagajului se face in mod legal cu ordin semnat de judecator , altfel se comite un abuz ( violare de proprietate } ,iar proprietarul are dreptul sa-si apere proprietatea si sa se opuna " intrusului " prin utilizarea unor metode " proportionale " cu cele folosite de infractor.
    Daca rationamentul meu este corect si se regaseste in lege , cred ca acea lege este in concordanta cu Constitutia tarii , iar propunerea de lege este anticonstitutionala !
    Probabil , cel care propune o asemenea lege , este un tanar debutant abia iesit de pe bancile facultatii de drept , pentru ca ,in cazul in care ar fi un judecator vechi cu experienta , cu activitate in CSM , ar fi timpul sa se pensioneze si sa se retraga din parlament .
    O asemenea lege este specifica unor tari precum Iranul sau Rusia !
    Urmeaza introducerea Cenzurii si interzicerea Internetului ?
    Pentru marirea gradului de securitate a cetatenilor Romaniei , este Necesara Reducerea Numarului de Parlamentari , unii dintre ei se dovedesc a fi deosebit de periculosi pentru societatea democratica bazata pe respectarea drepturilor cetatenesti , societate pe care de peste 20 de ani , de cand incercam sa o reconstruim in Romania , unele partide , prin diversi reprezentanti ai lor , o saboteaza constant !
    • +2 (2 voturi)    
      e-real (Duminică, 22 mai 2011, 12:52)

      Leo Messi [anonim] i-a raspuns lui Hepcal Vasile

      Stimate domn,
      Ori locuiti la bloc, insa sunteti printre extrem de putinii norocosi de vecini civilizati(piese rare), ori ne vorbiti "la misto" de proprietate privata si ordine de la judecator!
      Va propun sa locuiti intr-un bloc si sa aveti un singur vecin care vine el la ora 1, 2, 3 din noapte si-si pune cateva manele inainte de culcare.... la ora aia nici nu trebuie sa dea prea tare, avand in vedere cum sunt blocurile comuniste construite....
      dupa aceea, mai vorbim .... despre legi, proprietati si alte cele judecatoresti!
      noapte buna!

      P.S.: civilizatia a murit de mult in Romanica, asa ca mai lasati-ne!
  • 0 (4 voturi)    
    Minti inguste.... (Duminică, 22 mai 2011, 7:40)

    ion cuibar [anonim]

    Da ,petreceri pana la ora 24 , dar de ce si acordul vecinilor ? Si daca nu-l dau ce fac ma mut ? Cat despre gandirea profunda a neocomunistilor cu cel cutit de bucatarie din port bagaj ,ar fi hilara daca mancrutii nu ar dori sa legifereze controlul in portbagaje fara mandat de la judecator. Ii si vad pe alde Garcea politisto-mlitieni ratoindu-se : i-a deschide potbagajul ba sa vaz daca nu ai vre-un cutit de bucatarie . Dupa cel deschizi ,daca i s-a pus pata pe tine ,strecoara unul din maneca......La noi ca la nimenea , baietii ai din psd probabil vor sa repuna in vigoare codul eticii si echitatii socialiste Ce se fac oare cu baronii lor ,dar cu Bombonel ,ca doar nu le-or confisca averile sa introduca echitatea ?
  • 0 (4 voturi)    
    Bre . . . (Duminică, 22 mai 2011, 8:09)

    Gheorghe [anonim]

    . . . . mai sunteti multi cu idei din astea marete? Unul ca nu mai am voie sa ma iau de popa din sat, acum vine asta si imi spune ca daca ma hotarasc astazi sa merg la picnic ca e vreme frumoasa musai trebuie sa-l caut pe politist sa-mi dea voie sa iau cutitul si toporisca pentru lemne de gratar. Daca nu-l gasesc musai sa ma transform in infractor pentru ca fara sculele respective adio gratar. Aceasta lege ne poate face pe toti infractori. A mai fost odata tara asta lagar de concentrare si probabi;l ca Dl. Tutuianu care a fost membru al acelui partid ii duce dorul. Mai aveti mai frati pe acasa sau prin partid care au asa minte sclipitoare?
  • +1 (3 voturi)    
    ... (Duminică, 22 mai 2011, 8:13)

    fmarius [anonim]

    mare problema a romanilor... cu ce mai taie carnea la gratar daca nu au voie sa poarte cutitul cu ei :))

    in alta ordine de idei .. cred ca si individul tot la un "barbecue" era pornit ...
    http://www.220.ro/faze-tari/In-Trafic-Se-Rezolva-Problemele-Cu-Sabia/wB1IBfFXGx/
    • +1 (1 vot)    
      cehia (Duminică, 22 mai 2011, 10:47)

      fatmanx [utilizator] i-a raspuns lui fmarius

      Tara aia "civilizata" la care se uita homalaii cu bale la gura ca pot sa bage iarba si ciuperci la liber. Ne lasi????
  • +1 (1 vot)    
    dumbrava noua 27 (Duminică, 22 mai 2011, 8:26)

    bucuresti [anonim]

    Si acum exista lege care prevede suspendarea autorizatiei de functionare pentru magazinele care vand bauturi alocolice desfacute desi nu au drept. Problema e ca nu se aplica. La mine in Bloc este un magazin cu acces prin scara care este tot timpul plin de betivi. In 10 ani nu a venit o singura data politia sa amendeze pe cineva.
  • +2 (2 voturi)    
    Stil tipic PSD... (Duminică, 22 mai 2011, 8:50)

    Rescatorul [anonim]

    Mai facem o lege, un comitet, o comisie...si mai ingropam niste realitati. Legi avem. De ce nu se aplica? Vad ca avem o jena sau frica de tigani si de toate neamurile proaste. De ce nu aplicam legea? Ce face politia si jandarmeria? Dar justitia?
  • 0 (2 voturi)    
    veche concluzie (Duminică, 22 mai 2011, 8:57)

    srpc [utilizator]

    nu exista cetateni civilizati, exista doar cetateni obligati! romanii sunt un neam oriental, derbedei din fire, si numai prin reprimare dura ii poti tine la locul lor, altfel imput totul: social, fonic, olfactiv, etc! botu-n noroi, javre obraznice!
    • +1 (3 voturi)    
      sincer iti spun, siktir (Duminică, 22 mai 2011, 10:51)

      fatmanx [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Nu toti sunt asa, si stii bine asta.
      In plus aceasta lege ii va afecta exact pe cetatenii cinstiti si decenti care oricum nu incalca legea. Restul de golani o vor ignora linistiti.
      • -1 (1 vot)    
        ce replica stupida! (Duminică, 22 mai 2011, 19:43)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui fatmanx

        caracteristicile unui grup sunt date de majoritate, praleo, care la noi este infecta! ca atare, abtine-te de la inepta replica "nu toti sunt asa"; la fel ca si in cazul altor neamuri tiganizate, exceptiile nu schimba cu nimic perceptia generala despre romani.
  • +1 (3 voturi)    
    CRETIN (Duminică, 22 mai 2011, 9:45)

    CRISTI M [anonim]

    Dobitocul care a initiat proiectul de lege probabil ca traieste in Israel, altfel nu se explica cum poti fi atat de cretin incat sa contaminezi alte 41 de persoane intr-un timp atat de scurt.
  • +1 (3 voturi)    
    unde semnez? (Duminică, 22 mai 2011, 10:13)

    andu [anonim]

    unde semnez pentru legea asta?
    nu inteleg ce se isterizeaza unii pe aici: citi dintre noi poarta shishuri in masina? citi vor muzica la maximum in vecini? citi vor terase unde sa bubuie boxele la 3 noaptea? Unde in lumea e permis asa ceva (tari civilizate)? legea e normala, problema e alta: APLICAREA EI!
  • +1 (3 voturi)    
    Slujbele bisericii scutura difuzoarele in tot Iasu (Duminică, 22 mai 2011, 10:40)

    OM [anonim]

    Muzica la terase? Cum de nimeni nu vede nesimtirea cu care biserica incalca dreptul nostru la liniste apropare in fiecare zi. Deschide fereastra acum ca sa aerisesti? In Iasi, Nichita ca primarul NU observa? Slujbele se transmit prin difuzoare de rasuna cartierele (la mine in cartier sunt 3 biserici). Inclusiv la mitropolie in centru fata in fata cu primaria rasuna orasul de tanguieli bisericesti. Nu aude nimeni? Nici copiii nu au voie sa intrerupa slujbe. Intregul oras e proprietatea bisericii? Aste am ajuns?
    • -1 (1 vot)    
      cand? (Duminică, 22 mai 2011, 19:44)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui OM

      noaptea la 1 iti suna boxele bisericilor? bubuie tare basii popii?
  • +1 (3 voturi)    
    Cei 7 ani de acasa (Duminică, 22 mai 2011, 10:52)

    dana [anonim]

    Daca nu ar lipsi atat de mult cei 7 ani de-acasa, toata lumea ar sti ca trebuie sa te comporti in asa fel incat sa nu-l incomodezi pe celalalt.
    Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face.

    Nu-ti pune muzica la max, nu toata lumea agreaza manele sau simfonii a la longue.
    Nu-i ameninta pe ceilalti cu arme albe. Oricum, nu te ataca nimeni daca esti OK, daca nu provoci, nu ranesti, nu instigi.
    Controleaza-ti alcoolelismul, de obicei provoaca agresivitate. Parcurile - si asa sunt extrem de putine spatii verzi - trebuie sa fie super-pasnice, pentru toata lumea, de la bebelusi, la cei foarte-foarte in varsta.

    Cred ca o reglementare prin lege intr-o maniera ATAT de punctuala, este provocatoare, in sensul ca unii vor incerca sa 'eludeze' legea: nu vor purta in masina cutitul de bucatarie, poate pe cel de vanatoare... sau un simplu cutter, dar, totusi, similar de periculos, in mana cui nu trebuie...

    La noi a disparut bunul simt, acel simt comun, la nivel elementar.
    Reglementarile trebuie facute la baza.

    As pune in lege cele 10 porunci. Prima: Nu ucide, cu subpunctele Nu ameninta, Nu calomnia etc. (adica, nu ucide fizic, nu ucide imaginea, nu ucide spiritul etc.), indiferent de mijloace. Cu pedepse care sa educe. Plus, pedeapsa capitala. Sorry.
  • 0 (2 voturi)    
    e rezultatul... (Duminică, 22 mai 2011, 13:16)

    tzutzu-ianu [anonim]

    ...faptului ca votam pe toti berbecii lovitzi la cap-1.senatorul comunist are ceva pe constiinta si ii e frica sa iasa pe strada ca de aia vrea interdictii ca pe vremea lu' ceausescu;2.interiorul masinii e proprietate privata si tin in el ce vreau,daca nu e arma de foc sau exploziv-nu pot fi perchezitionat fara mandat si orice judecator va anula decizia militianului prin viciu de procedura;3.daca merge amarasteanu' la gratar si ia 4-5 beri si vine un tzutzu sa-i ia cutitu' de bucatarie,credeti ca-l i-l ia?;4.exista si azi legea prin care restaurantele nu au voie sa deranjeze vecinii-oare de ce nu se aplica?
  • +2 (4 voturi)    
    Super!!!! (Duminică, 22 mai 2011, 13:17)

    Maximus [anonim]

    da, sunt de acord, fara zgomote la bloc dupa ora 22.00!!! daca eram o tara civilizata nu era nevoie, dar cum suntem vai de capul nostru si nu mai stim ce e acela respect fata de cei din jur ....
    Pai cat sa-l mai suport eu pe acela care-si pune el o manea la ce ora vrea el din noapte!?
    A, are omul o onomastica, vine si-mi spune inainte ce vrea sa faca, da, sunt de acord! dar astea-s vise!

    oricum, legea nu e nimic fara aplicare corespunzatoare! si acum, au lege de aplicat militienii, insa nu stiu ce sa faca cu ea!
    ii chemi, le spui ca nu poti sa dormi de ala...se duc vorbesc cu el si se intorc cu coada intre picioare ca "au zis ca dau mai incet"! dupa ce pleaca ei .. la fel!
  • +1 (1 vot)    
    ca inainte de 89! (Duminică, 22 mai 2011, 18:15)

    eu [anonim]

    aproape ca pe timpul lui Ceausescu!... mai lipseste si o lege de control a populatiei aflate pe strada dupa ora 22.00!
  • +1 (1 vot)    
    Da pt aia ce sparg peretii blocului? (Duminică, 22 mai 2011, 18:21)

    ps [anonim]

    Pt aia ce sparg de capul lor peretii de beton ai amaratelor de blocuri ceausiste avand pretentia sa faca din 1-2 odai palate, de ce nu dati o lege?Sau asteptam un cutremur si vedem dupa?!?
  • 0 (0 voturi)    
    muzica (Luni, 23 mai 2011, 8:27)

    sebi [anonim]

    excelent, asta cu muzica si zgomotul dupa 22 este o lege f bna !
  • 0 (0 voturi)    
    in sfarsit! (Luni, 23 mai 2011, 9:17)

    corina [anonim]

    Salut initiativa si sper sa fie promovata.
    Ma lupt de 2 ani sa aduc la cunostinta prefecturii/sectorului/politiei bucurestiului ca zgomotul dupa 22 trebuie reglementat acolo unde bunul simt nu ajuta. Sper ca si cluburi ca Bamboo/fratelii si altele deschise pina la 5 dimineata sa trebuiasca sa se alinieze la aceasta lege, pentru ca si cartierul floreasca sa doarma linistit la weekend.
    cit despre spay lacrimogen, cred ca mai intii ar trebui eliminatii cainii, sa putem merge linistiti pe stada.
    numai de bine,
  • 0 (0 voturi)    
    Este un proiect foarte bun (Luni, 6 iunie 2011, 12:19)

    madalina [anonim]

    Este un proiect foarte bun si as dori foarte mult sa fie votat !
    Nu suntem nevoiti, sa asculta destrabalarea la toti derbedii care pur si simplu urla noaptea, numai spun de muzica.
    Lucru acesta trebuia respectat de mult,


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri