VIDEO Emil Boc: Romanii vor resimti in buzunare efectele iesirii din recesiune spre sfarsitul anului 2011 sau in 2012

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 13 mai 2011, 13:14 Actualitate | Esenţial

Romanii vor resimti in buzunare efectele iesirii din recesiune abia spre sfarsitul anului 2011 sau in 2012, a declarat, vineri, premierul Emil Boc, adaugand ca nu afirmat niciodata ca romanii vor resimti imediat cresterea economica: "Este un semnal pozitiv ce trebuie privit cu responsabilitate, prudenta, realism. Acest lucru trebuie consolidat in perioada urmatoare. E o dovada ca masurile dureroase si nepopulare au fost ceea ce era nevoie pentru tara. Am fost nevoit, in ultimii 2 ani, sa iau cele mai grele si mai nepopulare masuri, ca om politic".



"Faptul ca trecem de pe partea de minus pe partea de plus a economiei e un lucru pozitiv, dar nu avem voie sa facem niciun pas inapoi in drumul reformei, nu avem voie sa cadem in populism", a spus primul ministru, adaugand ca e nevoie de investitii si de crearea de locuri de munca pentru ca economia sa mearga pe drumul cel bun.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

1455 vizualizari

  • +4 (18 voturi)    
    corect (Vineri, 13 mai 2011, 13:16)

    manfred [utilizator]

    Adevarul poate doare dar asta e: omul a luat economia pe minus si a dus-o pe plus...restul sint povesti.
    • +1 (13 voturi)    
      ce-a luat?! (Vineri, 13 mai 2011, 13:34)

      costica [anonim] i-a raspuns lui manfred

      Romania a avut:
      pe 2006 - crestere economica de 7,7%
      pe 2007 - crestere ecoonomica de 6,15
      pe 2008 - crestere economica de 7,1% !!!!

      Asa a evoluat economia Romania in ultimii 3 ani inainte de guvernarea Boc si de criza ce bantuia mapamondul si de care Basescu si Boc nu au vrut sa auda tot anul 2008(cresterea salariilor profesorilor votata de Parlament (desi Tariceanu a sustinut ca nu sunt bani pe termen lung sa poata fi platite)si promulgata triumfalist de Presedintele Basescu si apoi 2009 ca deh, era campanie electorala prezidentiala si de-ar fi suflat o vorbulita despre dezastrul din finantele publice ale Romaniei dezastru ce l-au facut in 2009 cand au refuzat sa ia masuri anticriza, abia acum recunosc ca au luat masurile prea tarziu(dar nu recunosc ca au facut asta ca sa mai locuiasca Basescu un mandat la Cotroceni)...... Dl Boc a bagat economia in dezastrul asta, daca in 2009 cand numai a vorbit dar nu a facut nimic ar fi luat masurile necesare ca toate tarile Europei, nu am fi cazut atat de dramatic cu economia... Minciunile si populismul si castigul prezidentialelor de catre Basescu l-a platit poporul roman, nu Boc si Basescu care sunt autorii morali ai acestui dezastru facut cu buna stiinta ca sa castige Basescu !!!
      • +3 (3 voturi)    
        ! (Vineri, 13 mai 2011, 14:25)

        fdan [anonim] i-a raspuns lui costica

        Iar momentul in care se vor simți îmbunatățirea veniturilor va fi perfect,- o luna sau doua înainte de alegeri!
        • +3 (3 voturi)    
          parca vad... (Vineri, 13 mai 2011, 14:40)

          me [anonim] i-a raspuns lui fdan

          ca exact aatunci o sa se dea drumul la niscaiva mariri de salarii, pensii etc...
      • +7 (7 voturi)    
        Va reamintesc (Vineri, 13 mai 2011, 14:45)

        Dana [anonim] i-a raspuns lui costica

        Va reamintesc ca in2009PDL a guvernat pana prin toamna , impreuna cu PSD , deci sunt amandoua la fel de vinovate.Dupa ce PSD a iesit de la guvernare s-a aliat cu PNL si au trantit guvernul Boc,care fiind guvern interimar nu avea dreptul sa faca mare lucru.Daca vreti sa invinovatiti Guvernul Boc trebuie sa incepeti cu 2010
        • +2 (6 voturi)    
          Dl Boc este Prim Ministru din 2008, toamna.... (Vineri, 13 mai 2011, 15:00)

          costica [anonim] i-a raspuns lui Dana

          asta inseamna ca RESPONSABILITATEA guvernarii ii apartine, indiferent cu cine a guvernat, altfel intreb: in anul de care vorbiti , Dl Boc ce-a fost, gluga de coceni sau sira de paie?! Nu stiu daca dvs cunoasteti semnificatia intrebarii si exprimarii?! RESPONSABILITATEA ii apartine, nu l-a impiedicat nimeni ca Prim Ministru sa ia masurile necesare, dimpotriva tot anul 2009 toata ziua buna ziua Boc mintea ca si Basescu cum ca Romania nu va fi atinsa de criza ce bantuia mapamandul, ca deh, urmau prezidentialele la sfarsit de 2009 si trebuia sa castige Basescu, ce masuri sa fi luat Boc in 2009 ?! mai locuia azi Basescu la cotroceni?!!! Treaba cu guvernarea cu PSD e o scuza jalnica la neputinta lor de a lua masurile necesare ca sa nu-i strice candidatura lui Basescu la prezidentiale.... minciunile le-am suportat noi romanii, suntem satui deja, asteptam de-acum sa plateasca pentru ele si vor plati, uitati-va ca oamenii le spun mereu MINCINOSII !!!!!
          • 0 (2 voturi)    
            Si PSD (Vineri, 13 mai 2011, 16:53)

            dana [anonim] i-a raspuns lui costica

            Si PSDavea candidat la presedentie si nici el nu vroia sa - si strice imaginea spunand adevarul.Tot anul2009 a fost pierdut pe certuri pt functii in ministere si in deconcentrate .Boc n-ar fi putut face mare lucru si daca ar fi vrut.Ati vazut ce scandal a fost pt numirile de le Interne
            • +2 (2 voturi)    
              aici aveti drepate... (Vineri, 13 mai 2011, 20:15)

              costica [anonim] i-a raspuns lui dana

              PDL a mintit ca si PSD, ascunzand adevarul(Berceanu i-a zis "minciuna prin omisiune"!!!) , asa ca asta inseamna ca PDL=PSD, adica tot un drac !!!! Basescu a si avertizat PDLul ca devine tot mai PSDist si nu 1 data le-a zis-o!!! Toti au mintit si au ascuns romanilor situatia dezastruoasa a finantelor Romaniei in 2009, toti cu PDL si Basescu in frunte, aflati la guvernare!!!!
          • -1 (3 voturi)    
            jalnic (Vineri, 13 mai 2011, 18:34)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui costica

            costica, degeaba e scoala obligatorie, daca ies unii ca tine.
            treaba cu guvernarea e simpla. romania a cheltuit banii de investitii si cand s-au terminat a trebuit sa o lase mai moale. orice guvern venea, facea la fel. singura diferenta este ca ne-am imprumutat de la fmi, nu de la moscova sau beijing.
            responsabili suntem toti. tu in mod special, ca esti atat de dajtept, dar n-ai catadicsit sa-ti depui candidatura la alergeri, sa guvernezi si sa ne duci intr-o noua epoca de aur.
            costica, esti jalnic. parerea mea.
      • -2 (2 voturi)    
        Cred ca uiti! (Vineri, 13 mai 2011, 17:47)

        Gigi Berlogea [anonim] i-a raspuns lui costica

        Perioada aia de crestere economica a fost facuta cu banii capsunarilor. Mergea bine in Vest, mergea bine si acasa! Guvernul Tariceanu are meritul unui deficit pe crestere economica, pomenile electorale PNL/PSD/PC!!!! In loc sa se acumuleze, s-a folosit din nou metoda pamantului parjolit, ca si inaintea alegerilor din 1997. Acum cei care au rupt visteria tarii pe crestere economica au tupeul sa faca morala? PDL a preferat sa distruga partidul dar nu si tara. Cei care gandesc din RO stiu asta, mai raman cei a caror gandire trece prin stomac....mult noroc Ro cu asa primitivi!
        • +2 (2 voturi)    
          DA (Vineri, 13 mai 2011, 18:30)

          dragoshenko [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Berlogea

          Au dreptul, pentru ca ei au rupt cand prostimea (a se citi poporul) avea ce manca. Astia acuma nu mai rup din vistierie, ci direct de la gura prostimii.
    • +3 (7 voturi)    
      partidul poporul... (Vineri, 13 mai 2011, 13:44)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui manfred

      a luat-o in criza si acum s-a sfarsit criza... nu are niciun merti.. avea merite daca se termina criza in 2009 sau 2010 maxim...
    • +1 (9 voturi)    
      vrajeala! (Vineri, 13 mai 2011, 13:47)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui manfred

      A luat-o de la cine? de la boc 1? de la boc 2?
      Se apropie cu pasi mici dar siguri alegerile, si s-au apucat sa bage vrajeala ca a iesit romania din recesiune... da' o sa se simta pese 2 ani...

      voi sa-i credeti pe cuvant, ca un lucru e sigur, boc si basescu chiar se tin de cuvant... TOT ce au promis in campanii s-a realizat, fara exceptie...
    • +2 (4 voturi)    
      vb. de (Vineri, 13 mai 2011, 14:39)

      me [anonim] i-a raspuns lui manfred

      cei ce au spus ca: criza va ocoli romania si care aduc aminte din 3 in e luni ca iesim din recesiune.
      ghici ce: inca nu am iesit!
      sper din tot sufletul sa ai dreptate (prefer sa gresesc si sa tariesc bine decat sa am dreptate si sa mor de foame), dar am oarecare indieli
    • +3 (3 voturi)    
      Cu o conditie: (Vineri, 13 mai 2011, 18:23)

      dragoshenko [utilizator] i-a raspuns lui manfred

      . . . si anume ca Boc (PDL) sa plece de la guvernare ACUM! Altfel vom simti in buzunare (in bine, ca in rau se simte deja) in 2112
  • -1 (7 voturi)    
    adevărul care ne zbârleşte parul (Vineri, 13 mai 2011, 13:23)

    periscop [utilizator]

    Tot ce se întâmplă bun în ţara asta este ÎN POFIDA a ceea ce au făcut cei care ne guvernează din 1990 încoace..
  • +1 (9 voturi)    
    A luat-o pe plus (Vineri, 13 mai 2011, 13:28)

    Publicus [utilizator]

    A luat economia pe super plus si aceasta s-a dus pe minus si acum pe un mic plus. Nu spun ca e de vina sau nu. Doar relatez corect
  • +4 (10 voturi)    
    mai incet baieti (Vineri, 13 mai 2011, 14:09)

    alex [anonim]

    Vedeti ca politica va cam ia mintile; orice face tipu'asta-Boc nu e bine; el a inceput sa guverneze practic in 2009, cind au aparut proportiile dezastrului si a inceput criza; stiti foarte bine ca in 2007 si 2008 s-a facut chef pe bani publici si de aceea am reusit pe crestere economica sa avem deficit bugetar de 5%. E adevarat ca asta micu'a afcut si greseli, dar nu mai fiti asa nervosi si acceptati ca de data asta trebuie apreciat.
    • 0 (0 voturi)    
      Tariceanu si Loganurile (Vineri, 13 mai 2011, 15:27)

      luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui alex

      Nu am nimic de-a face nici cu Boc nici cu Tariceanu. Dar a fost vorba pe timpul guvernarii lui Tariceanu de niste Loganuri la niste preturi umflate.
    • +1 (1 vot)    
      A mintit tot timpul (Vineri, 13 mai 2011, 22:44)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui alex

      la alegerile din 2008 au promis profesorilor bani, desi stiau ca nu au de unde, apoi a aparut criza in Europa, criza pe care au ignorat-o, ca la noi n-avea de ce sa ajunga.
      2012 va veni din nou cu minciuni. Si portocalii si galben-albastre si rosii si violete.
      Vorba lui Brucan (pe care l-am injurat in 90): suntem un popor de PROSTI si avem (si am avut) conducatorii pe care ni i-am ales, adica prosti, ca si noi
  • +2 (8 voturi)    
    interesant (Vineri, 13 mai 2011, 14:10)

    ioana [anonim]

    Unii din cetatenii de pe site au o mentalitate interesanta: cind cadea aconomia era de vina Boc, acum ca e pe crestere nu are nici un merit... Si un mic amanunt- Boc a inceput guvernarea in 2009 de fapt. Mai relaxati, baieti.
    • -2 (4 voturi)    
      cine a spus asta?! (Vineri, 13 mai 2011, 14:43)

      me [anonim] i-a raspuns lui ioana

      e vina lui boc si ca scade si ca va creste (daca va creste)
      evident mai e e ascolo si criza economic si particularii care au ajutat la revenire da in mare parte e si meritul si vina lui.
      dar atentie vb. de redresare cand ne aduce la 7% crestere... daca a luat tara la _7% si dupa scadere a adus-o la _3% nu e chiar ok... per total e pe minus

      PS: si pdlistii au o mentalitate inteersanta: se intampla ceva rau e vina lui tariceanu sau iliescu, se intampla ceva bun e meritul lui basescu. nu vb. de tine... vb in general
    • +1 (1 vot)    
      cresterea se datoreaza exclusiv exporturilor!!! (Vineri, 13 mai 2011, 14:52)

      costica [anonim] i-a raspuns lui ioana

      Cresterea comenzilor la export ca urmare a relansarii economiilor occidentale a facut sa creasca si la noi exportuirle ce cazusera brusc odata cu scaderea comenzilor din afara. Ne spui si noua care este meritul lui Boc in cresterea asta economica ?! Cand va creste consumul care va insemna ca romanilor le este mai bine, atunci va fi meritul lui Boc, pana atunci vezi ca le este foarte rau, nu greu. Vezi ca somajul din cifrele oficiale este o minciuna, ia citeste despre cifrele somajului real din Brasov si asa este in toata Romania, nu cifre interpretate cum vrea Boc, adica minciuni goale, realitatea o vad oamenii bine si nu cred minciunile portocalii si electorale ale lui Boc.
      Vezi in Transilvania express de azi, are site on-line si vezi cum e cu somajul in Brasov si la fel in toata tara asta.

      "PE HÂRTIE: În primele patru luni ale anului, peste 8.700 de şomeri braşoveni s-au „evaporat” din statistici "
      http://www.mytex.ro/prima-pagina/pe-hartie-in-primele-patru-luni-ale-anului-peste-8-700-de-someri-brasoveni-s-au-evaporat-din-statistici_284214.php
  • -4 (6 voturi)    
    IPOCRIZIE (Vineri, 13 mai 2011, 14:10)

    mike [anonim]

    ...la maxim...
  • -4 (6 voturi)    
    eu cred ca sunt vreo 2-3 frati gemeni (Vineri, 13 mai 2011, 14:13)

    Ci Ciong [utilizator]

    sunt 2 sau 3 boci dastia identici care nu vb intre ei, dar care in schimb ne spun noua ce inventeaza consilierii lor ca sa se mai tina 2-3 saptamani cu 10% in sondaje, ca altfel nu se explica, pai parca nu eram in criza, parca era ca iesim din criza spre sfarsitul anului 2011, nu 2012, parca era ca vom avea cel mai mare proiect de constructie si de infrastructura din ultimii 20 de ani... si altele si altele...
  • -2 (6 voturi)    
    promisiuni electorale (Vineri, 13 mai 2011, 14:14)

    tepes [anonim]

    Mesajul e simplu Baieti daca vreti ceva in plus in buzunare aveti grija cu cine votati la finele lui 2012 adica cu noi astia din PDL ca pana atunci furam noi totul si in ajun de alegeri o sa va dam ceva la buzunar. Simplu acesta e mesajul simplu si la obiect.
  • +3 (7 voturi)    
    date (Vineri, 13 mai 2011, 14:20)

    cristi [anonim]

    Aici nu mai e vorba de politica ci de date: a iesit Romania din recesiune si asta e bine, avem sansa unui start bun pentru viitor; de ce trebuie ca orice lucru bun sa fie minimizat sau distrus pe chestii politice? Chiar nu putem accepta ce este bun la Boc?
    • +1 (1 vot)    
      Ba da (Vineri, 13 mai 2011, 18:33)

      dragoshenko [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      ... Dar inca nu a aratat nimic bun - pentru noi romanii cei multi, ca pentru Basescu....
  • -2 (6 voturi)    
    javre la putere (Vineri, 13 mai 2011, 14:22)

    opozitie versus putere [anonim]

    daca imi iau o sotie frumoasa, chiar daca frumusetea ei nu s.a realizat pe baze solide, ii stalcesc figura intai, o repar in vreo doi ani, spun ca era necesara masura asta dureroasa si, pe masura ce.si revine fizionomic, imi asum victoria.

    p.s. am convingerea si traiesc in continuare cu ea ca masurile dure trebuiau luate impotriva bogatilor, nu a saracilor. era loc unde sa se loveasca cu masuri, natiunea stie, indifirent de justificarile politicienilor
  • +3 (5 voturi)    
    Romanii vor avea bani in buzunare... (Vineri, 13 mai 2011, 14:27)

    judex [anonim]

    A3 si iRTV vor spune ca mesajul PM este doar o atentionare pentru sutilor de buzunare din autobuze, de la care primeste comision. Invitatii permanenti vor aduce martori de prin autobuzele din Ferentari cum ca mesajul a fost deja preluat de mafia lui Boc si a lui Basescu.
    • +2 (2 voturi)    
      nu (Vineri, 13 mai 2011, 14:50)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui judex

      vor spune doar ca e campanie electorala .

      si chiar este .
      • +2 (2 voturi)    
        Ai dreptate ! (Vineri, 13 mai 2011, 15:00)

        judex [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Campania electorala este finantata de hotii de buzunare (in cazul lui Boc) si de traficantii de arme (Basescu),
  • -1 (3 voturi)    
    Gata cu criza! (Vineri, 13 mai 2011, 14:51)

    NatyRusu [anonim]

    Sunt de acord cu declaratiile domnului Emil Boc. Nu vom simtit cresterea economica la buzunare imediat, e nevoie de rabdare si de optimism in primul rand din partea romanilor.
  • +1 (1 vot)    
    Crestere economica (Vineri, 13 mai 2011, 14:55)

    MAria Chis [anonim]

    Chiar dca aceasta crestere nu este una mare, poate fi un semn pozitiv pe viitor.Cred ca vor creste locurile de munca si salariile, totodata. Cel mai probabil nimeni nu mai crede in aceste cuvinte si informatii.
    • 0 (0 voturi)    
      Intelegi gresit (Vineri, 13 mai 2011, 22:48)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui MAria Chis

      Eu, de exemplu, nu imi doresc un salariu mai mare. Poate fi si mai mic, cu conditia ca eu sa traiesc mai bine, sa ma coste mai putin viata.
    • 0 (0 voturi)    
      marja de eroare (Miercuri, 18 mai 2011, 10:33)

      periscop [utilizator] i-a raspuns lui MAria Chis

      "Creşterea asta se înscrie în marja de eroare a oricărei estimări. Şi atunci, care mai e "creşterea" asta?
  • 0 (2 voturi)    
    Gata cu recesiunea (Vineri, 13 mai 2011, 14:58)

    Marin Ilea [anonim]

    E poate devreme sa simtim la buzunare iesirea din criza, insa statisticile si PIB-ul ne arata ca a crescut economia tarii. Aceasta crestere nu are cum sa se reverse imediat in casele oamenilor. sa avem putina rabdare
  • -1 (1 vot)    
    Date corecte (Vineri, 13 mai 2011, 15:03)

    Stelaa [anonim]

    Dtele sunt corecte, caderea economiei s-a oprit, dar nu exista nici un fel de efect pozitiv in buzunarele oamenilor. Dupa cum a declarat si Emil Boc, aceasta crestere se va resimti la sfarsitul anului, dupa aproximativ o jumatate de an.
  • -1 (1 vot)    
    suntem optimisti (Vineri, 13 mai 2011, 15:48)

    titus pavel [anonim]

    am avut incredere de la inceput in guvernarea Boc. premierul este un politician cu experienta relevanta, este un om competent si un bun lider. chiar daca a fost atacat si criticat de presa si de opozitie, acum dovedeste ca a facut o alegere extrem de buna, dovedeste ca reformele sale sunt de succes. ma bucura sa vad ca incet, cu pasi mici, dar siguri, tara noastra iese din recesiune. il felicit pentru eforturi pe Emil Boc
  • -2 (2 voturi)    
    promisiuni respectate (Vineri, 13 mai 2011, 15:50)

    crinutza [anonim]

    Felicitari Emil Boc! Felicitari pentru ca v-ati respectat promisiunile, pentru ca ati facut tot posibilul sa inregistram cresteri economice. ati reusit si sper sa ramaneti in continuare la guvernare, numai asa Romania va atinge apogeul
    • +2 (2 voturi)    
      Daca eu (Vineri, 13 mai 2011, 18:35)

      dragoshenko [utilizator] i-a raspuns lui crinutza

      as fi fost prim-ministru in conditiile lui Boc as fi avut rezultate mai bune.
      Auzi, promisiuni respectate!
      Ce zici de "ei cu ei noi cu voi" sau e mult de atunci?
  • -1 (1 vot)    
    foarte corect (Vineri, 13 mai 2011, 17:12)

    Dragos A. [anonim]

    Intotdeauna asa a spus, niciodata n-a promis minuni, dar ce a promis emil boc, a facut mereu. nu, nu trebuie sa cadem in populism, nu terbuie sa fim uselisti obtuzi. reforma trebuie sa continue
    • 0 (0 voturi)    
      ai memorie scurta! (Vineri, 13 mai 2011, 22:51)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui Dragos A.

      ai uitat ca in 2008 promitea marirea salariilor profesorilor cu 50%?
  • -1 (1 vot)    
    totusi (Vineri, 13 mai 2011, 17:14)

    soricel80 [anonim]

    totusi e de apreciat ce a reusit emil boc. a gestionat foarte bine situatia, ca un manager adevarat, ca un om educat si profesionist ce este, pana la urma. cred ca vom vedea rezultate din ce inc e mai bune datorita dansului
  • -1 (1 vot)    
    sa nu mai plangeti (Vineri, 13 mai 2011, 17:16)

    uifalean [anonim]

    na! mult asteptatele rezultate pentru cei care nu au capacitatea mentala sa anticipeze ceva. si vor veni din ce in ce mai multe astfel de rezultate asternute pe hartie, datorita masurilor luate de Emil Boc atunci cand a trebuit
    • +2 (2 voturi)    
      masuri boc-poc (Vineri, 13 mai 2011, 18:26)

      dragoshenko [utilizator] i-a raspuns lui uifalean

      LOL.!
      Masuri luate cu ce? Cu metrul de cioclu?
  • -2 (2 voturi)    
    emil boc (Vineri, 13 mai 2011, 17:19)

    bayas [anonim]

    sunt sigur ca emil boc este cel mai afectat de masurile pe care a trebuit sa le ia, stiu despre el ca e un om foarte bun si sufletist. nu ca ar fi fost extraordinar de dezastruoase, ci pentru ca stia ca multi nu vor intelege si le vor lua ca pe un afront. iata ca incet incet multumeste pe toata lumea. mare lucru!
  • -1 (3 voturi)    
    respect pentru emil boc! (Vineri, 13 mai 2011, 17:24)

    antonia savu [anonim]

    “Am fost nevoit, in ultimii 2 ani, sa iau cele mai grele si mai nepopulare masuri, ca om politic". – asa e domnule Boc insa datorita dvs, putem spune azi ca iesim din recesiune…datorita acelor masuri dure iesim din criza si avem crestere economica..ati decis ce a fost mai bine pentru romani si Romania! RESPECT!
  • -1 (3 voturi)    
    pentru romani si romania (Vineri, 13 mai 2011, 17:25)

    Horia S [anonim]

    E adevarat ca in ultima perioada guvernul boc a facut nenumarate sacrificii care au avut acelasi scop: iesirea din recesiune. Azi vedem efectele acelor sacrificii si putem spune ca Romania e pe drumul cel bun! Pentru cei care nu sunt atat de orgoliosi incat sa nu vada, toate aceste lucruri pozitive de care ne bucuram azi le datoram premierului Emil Boc care a actionat de fiecare data in interesul romanilor.
    • +2 (2 voturi)    
      Sacrificii? (Vineri, 13 mai 2011, 18:27)

      dragoshenko [utilizator] i-a raspuns lui Horia S

      Sigur te referi la sacrificii ritualice, a oamenilor pentru multumirea zeilor.
  • -1 (3 voturi)    
    masurile guvernului boc (Vineri, 13 mai 2011, 17:26)

    Andrei Pascal [anonim]

    premierul nu a fost niciodata adeptul masurilor populiste si a vorbit doar atunci cand a avut in fata fapte si rezultate reale: azi a fost acel moment cand se poate demonstra concret ca deciziile guvernului de pana acum au fost bune si esentiale.
  • -1 (1 vot)    
    have a little faith (Vineri, 13 mai 2011, 17:27)

    noemi varga [anonim]

    Este necesar ca romanii sa vada aceasta iesire din recesiune ca o victorie asupa crizei mondiale! lupta a fost dura si intensa insa conducatorul (boc) a stiut sa nu se dea batut si s a iasa invingator! am castigat multe lupte cu Boc in frunte, vom castiga si razboiul!
    • 0 (0 voturi)    
      nu stiu daca erai pe lume in vremurile cand ... (Vineri, 13 mai 2011, 22:57)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui noemi varga

      se canta:
      Partidul minte, partidul minte, partidul minte infloritoare!
      {e vremea aia, partidul era unic, la fel si conducatorul.
      Viata era de rahat
  • -1 (1 vot)    
    felicitari si admiratie (Vineri, 13 mai 2011, 17:28)

    Valentina Ionescu [anonim]

    desi a fost criticat si ofensat de nenumarate ori primul ministru nu si-a abandonat obiectivele iar azi ne bucuram cu totii de rezultatele sale…daca azi vorbim despre iesirea din recesiune inseamna ca tot ceea ce a facut premierul pana acum a fost pentru romani si pentru ca aceasta tara sa se transforme! Felicitari si toata admiratia domnule!
    • 0 (0 voturi)    
      poti te ros sa imi raspunzi la o intrebare? (Vineri, 13 mai 2011, 22:59)

      mra [utilizator] i-a raspuns lui Valentina Ionescu

      Cum se face, ca in aceasta perioada de criza, s-au impogatit doar tovarasi portocalii?

      Felicitarile le merita poporul roman. Boc singur n-ar fi facut nici un ban
  • +1 (1 vot)    
    Romani bucurati-va! (Vineri, 13 mai 2011, 22:36)

    mra [utilizator]

    Se apropie anul electoral, vin mitele politice!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version