Un aradean a castigat marele premiu la Loto 6/49: aproximativ 10,3 milioane euro. Biletul norocos a costat aproape 27 de lei

de Sorana Mihailescu     HotNews.ro
Luni, 25 aprilie 2011, 9:35 Actualitate | Esenţial

Loto 6/49
Foto: Rompres
Marele premiu la Loto 6 din 49, in valoare de aproximativ 10,3 milioane euro, a fost castigat de un aradean. El a ghicit toate cele 6 numere norocoase - informeaza Loteria Romana. Biletul castigator a costat 26,5 lei. La jocul Loto 6/49 din 24 aprilie au avut loc doua trageri: o tragere "principala" si una "suplimentara". Astfel, cu acelasi bilet, jucatorii la Loto 6/49 au participat la ambele trageri de Pasti. Acesta este al treilea mare premiu, ca valoare, din istoria Loteriei Romane.

Numerele la prima extragere: 36, 34, 5, 9, 6, 3.

Numerele de la a doua extragere: 40, 8, 39, 26, 15, 7.


Pentru cea de-a doua tragere, Loteria Romana a suplimentat fondul de castiguri al categoriei I cu suma de 500.000 de lei", a precizat Loteria Romana.

Au fost extrase de asemenea si 10 castigatori a cate 10.000 de lei fiecare. Castigatorii au fost anuntati pe site-ul Loteriei Romane.

Cel mai mare premiul din istoria Loteriei Romane, de aproape 12 milioane si jumatate de euro, a fost castigat la inceputul lui 2008.



Citeste mai multe despre   






















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

8491 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    x (Luni, 25 aprilie 2011, 10:06)

    xulescu [anonim]

    sa-i fie de bine
  • +1 (9 voturi)    
    S-au mai platit niste facturi... (Luni, 25 aprilie 2011, 10:09)

    Piedone [anonim]

    Era timpul sa se mai acopere niste gauri cu parfum politic :(
  • +14 (20 voturi)    
    da (Luni, 25 aprilie 2011, 10:43)

    MirceaA [utilizator]

    asa cum stia toata lumea, au dat drumul la bani de Paste.
    • +8 (12 voturi)    
      Si eu (Luni, 25 aprilie 2011, 11:04)

      eek [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      am castigat un pariu ca o sa se castige de Paste!! Hehe
      • +7 (13 voturi)    
        trebuia sa pariezi maxim!!! (Luni, 25 aprilie 2011, 13:07)

        Blateria Romana [anonim] i-a raspuns lui eek

        ...acum se stie, au doua seturi de bile, cu cip incorporat...se poate determina printr-un program livrat de firma producatoare, care bila sa treaca, si care nu! Astfel, dupa inchiderea casei, nici o combinatie aleasa nu iese, daca nu e de dorit...astfel se castiga de Pasti, Craciun, 23 August :)
        verificati pe net ... se castiga doar cand vor ei !!!!
        ar putea fi dati in judecata, dar nu cred ca se pot
        aloca probe concrete, mai mult decat ca bilele au cip incorporat, deci se (poate) frauda tragerea!!!

        cel mai bine era cu rotativa manuala...era cel mai sigur joc!!!!
        • +1 (1 vot)    
          nu e chiar asa... (Marţi, 26 aprilie 2011, 16:30)

          Vendetta [anonim] i-a raspuns lui Blateria Romana

          tehnic vorbin nu este nevoie de cip in bile... camera de luat filmat care "pozeaza bila" este suficienta... restul se face printr-un algoritm (destul de) simplu de recunoastere a imaginilor iar in momentul in care bila "potrivita" este langa "gaura", clapeta se deschide si uite asa avem un "numar".... Problema mare nu este modul in care se aleg bilele ci faptul ca au timp (prea mult) pt a alege "varianta (ne)castigatoare"... Altfel, ar fi mult mai corect daca extragerea ar avea loc la ora 14:00, imediat dupa inchiderea oficiilor loto si inainte de gentralizarea rezultatelor...
    • +3 (9 voturi)    
      Normal (Luni, 25 aprilie 2011, 13:08)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Era de asteptat. Totul s-a facut conform comenzilor de nu stiu unde. Urmeaza sa se adune un pot mare de Craciun.
    • +5 (5 voturi)    
      in mod ciudat ,mai multa lume vorbea de asta (Luni, 25 aprilie 2011, 18:31)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      ca de Pasti se va da castigul! eu nu cred in conspiratii ,dar smecheria greceasca este evidenta !loto.ro este unul din canalele marilor afaceri din Romania ,va mai aduceti aminte de ghervastiuca lui Felics!?de ce e post politic si dg la loto?
  • +6 (8 voturi)    
    33333333 (Luni, 25 aprilie 2011, 10:58)

    VVVVVVVVV [anonim]

    ca de obicei stim ca se fura si tot bagam(speram) de fiecare data se castiga cu un bilet simplu ??? :))))))))))))
    • +12 (14 voturi)    
      ar trbui sa-i schimbe numele ! (Luni, 25 aprilie 2011, 11:50)

      jon [anonim] i-a raspuns lui VVVVVVVVV

      sa nu-i mai spuna loteria romana ci HOTZERIA romana !
      • +1 (1 vot)    
        mai bine... (Marţi, 26 aprilie 2011, 16:31)

        Vendetta [anonim] i-a raspuns lui jon

        (inse)loteria romana ;)
  • +5 (7 voturi)    
    loto politic (Luni, 25 aprilie 2011, 11:11)

    dezamagit politic [anonim]

    era de asteptat sa se castige premiul cel mare,si-a dracul(politica)coada si in jocurile de noroc;cand va fi urmatorul castig la politic loto ?oare la congresul pdl sau la alegeri?
  • +4 (8 voturi)    
    controlul bilelor prin RFID (Luni, 25 aprilie 2011, 11:16)

    GoPo [anonim]

    Sistemul lor de bile foloseste o tehnologie RFID, comuna dealtfel (la fel cu sistemul de identificare de la iesirea din supermarket), astfel incat pot identifica bila din apropierea portii de iesire. In acest fel pot controla numele ce ar "cadea". Este o chestie banala si functionala.
  • +9 (11 voturi)    
    Loto (Luni, 25 aprilie 2011, 11:29)

    Alin [anonim]

    Cred ca e un verisor de a lui Falca!!!
    • 0 (0 voturi)    
      poate.. (Luni, 25 aprilie 2011, 13:42)

      danarad [anonim] i-a raspuns lui Alin

      varu'so geaman...:))
  • +12 (14 voturi)    
    Adio loterie (Luni, 25 aprilie 2011, 11:30)

    Horia [anonim]

    Am jurat ca daca se castiga premiul de Paste, chiar daca l-as fi castigat eu, nu mai joc niciodata la loto. Si, iata, se confirma inca o data ca potul se ia doar la mari sarbatori. Acuma, daca s-au mai dus banii si la banditii din Arad, mizeria e de 2 ori mai mare. Asa ca, draga loterie, m-ai pierdut de client. Mi-e scarba rau de tot!
    • +8 (10 voturi)    
      oricum (Luni, 25 aprilie 2011, 12:26)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Horia

      n-ai grija, oricum sunt o gramada de puturosi care vor cotiza o viata intreaga.
    • +1 (1 vot)    
      >>>>>>>>>> (Luni, 25 aprilie 2011, 14:42)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui Horia

      Te reorientezi spre alte loterii, din afara.
      Parca este o loterie pt toata Europa,

      http://www.eurolotteryonline.net/lottery_results.php

      Eu m-as baga pe Germania, ca acolo nu prea e loc de carmit insa, nu stiu daca as putea juca de aici.
  • +6 (8 voturi)    
    ...daca sinteti fraieri... (Luni, 25 aprilie 2011, 12:09)

    ano [anonim]

    DAca sinteti fraieri si jucati .... e normal sa mai taie si din salarii ... e logic!!! Cind nu o sa mai jucati la LOTO o sa vedeti ca nu mai taie salarii .... . Deci daca aveti bani de cheltuit aiurea .. sa va taie salarii ca prea sinteti fraieri .
  • 0 (10 voturi)    
    hotie (Luni, 25 aprilie 2011, 12:10)

    dsamnn [anonim]

    La Arad?Adica la finul lui Basescu?Ha ha ha
    • +3 (5 voturi)    
      Am auzit ca a castigat un pesedist din Arad. (Luni, 25 aprilie 2011, 12:52)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui dsamnn

      A castigat un pesedist din Arad.cica cearta Pona Boc este asa de misto.Pentru fraieri.In realitate se inteleg foarte bine,dar acu fac jocuri.Ponta sa inteles cu Boc.Boc sa faca reforme dure,noi ne suparam si-l votam pe Ponta.Tot fraieri se cheama ca suntem.
  • +6 (8 voturi)    
    Loto este controlat (Luni, 25 aprilie 2011, 12:34)

    unul [anonim]

    Se vede clar ca loteria romana este controlata.Cum se face ca doar de sarbatori se iau premii acolo?care este logica?De fiecare data de sarbatori "se da drumul" la premiu,chiar daca il ia un novice.Prosti romanii ca joaca.Trebuia ca targerea as se desfasoare cu public,sa se cantaraesca bilele in fata publicului sa se aleaga termosuflanta care amesteca bilele si sa fie direct.Nu exista logica ca premile mari sa fie castigate doar de sarbatori.este ceva putred acolo
    • +4 (4 voturi)    
      dar faptul ca agentiile inchid la ora 14 (Luni, 25 aprilie 2011, 16:05)

      toma [anonim] i-a raspuns lui unul

      si rezultatele se dau la ora 18,intr-o tragere inregistrata,nu direct ?
      de la 14 la 18 pot matrasi orice rezultat !
  • +2 (4 voturi)    
    Dar... (Luni, 25 aprilie 2011, 12:59)

    Pacala [anonim]

    dar de restul care au dat bani pe bilete si nu au castigat de ce nu scrie :) prostimea vrea bani peste noapte, dar nu isi da seama ca sunt mai multi pierzatori decat castigatori. Dixit.
  • +1 (1 vot)    
    doar de pasti,si de craciun ? (Luni, 25 aprilie 2011, 13:40)

    danarad [anonim]

    sa crezi ca omul a pasit pe luna,dar nu e in stare sa aranjeze o tragere loto...
  • 0 (0 voturi)    
    LoTo (Luni, 25 aprilie 2011, 13:57)

    Garfield_motanul_de_pe_acoperis [anonim]

    Haha, mai bine ca nu am jucat si daca as juca as fi sperat CEL MULT la 5 numere, se stie ca e aranjat dar omul de rand tot joaca, speranta e singurul lucru care i-a mai ramas. Se jura ca nu mai joaca, dar tot pune o varianta simpla, cine stie...poate poate :)))
  • 0 (0 voturi)    
    de ce ? (Luni, 25 aprilie 2011, 14:34)

    valahul [anonim]

    In urma cu putin timp , o saptamana, stind la rind sa pun un bilet la loto intru in discutie cu oamenii de linaga mine si `cobesc` ca acum de Pasti se va cistiga marele premiu la `marea loterie` De ce oare , doamne Dumnezeule,am dreptate? Am mai `cobit` de citeva ori si ma gindesc cu frica ce s-ar intimpla daca am afla ca cineva manipuleaza banii nostrii! Doamne fereste sa aflam ca s-ar pute intimpla asa ceva. Nu vreau sa spun cuvintul ala care sa descrie starea de spirit a populatiei daca s-ar afla despre `coincidenta` extragerii numerelor din ziua de Pasti! Doamne fereste!
  • +2 (2 voturi)    
    Loto (Luni, 25 aprilie 2011, 17:04)

    isabela [anonim]

    Inca o minciuna de adormit copii! Solutia ar fi sa nu mai jucati la LOTO este evident ca e hotie la drumul mare! E imposibil atat de multe reporturi si la sarbatori cate un castigator! La romani mereu e report! Evident doar se imbogatesc niste snapani!
  • +1 (3 voturi)    
    veniti de luati lumina! (Luni, 25 aprilie 2011, 17:17)

    ca aveti nevoie [anonim]

    Castigurile relativ dese de sarbatori au o explicatie ff simpla, care insa evident ca nu intra in capul celor ce se uita la Dan diaconescu, la Haznaua3 si la Irealitatea.
    Si anume, pur si simplu, de sarbatori se joaca mai multe variante. Mai multe variante inseamna, deloc surpizator ptr posesorii de neuroni activi dar de neinteles ptr uslasi,ca sa vezi, mai multe sanse de castig! Deci intotdeauna sansa de a se castiga e mai mare de sarbatori.
    Ma rog, senzational, dar la Dan Diaconescu nu se preda matematica, sa nu bulverseze lumea atenta la Magda Ciumeg, Elodia si cine o mai fi vedeta zilei.
    • -1 (3 voturi)    
      tu faci pe desteptul dar tot prost esti... (Marţi, 26 aprilie 2011, 9:21)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui ca aveti nevoie

      Hai sa nu intram in probabilitati si alte chestii complicate pentu capusorul tau.
      Daca nu vrei sa vezi un lucru evident nu trebuie sa-i insulti pe ceilalti. Fiecare poate avea un punct de vedere fara sa insulte.
  • +3 (3 voturi)    
    Doar prostii mai joaca la Loto (Luni, 25 aprilie 2011, 17:20)

    Giotto [anonim]

    Doar prostii joaca la Loto.
    Se castiga sumele mari, in preajma sarbatorilor sau a altor majore, momente in care atentia publica este indreptata spre altceva iar cei care castiga au aproape intodeauna legatura cu serviciile de informatii, sau cu politita, armata etc
  • 0 (4 voturi)    
    pai e simplu (Luni, 25 aprilie 2011, 18:41)

    elena [anonim]

    nu ma pot abtine sa nu postez un comentariu in conditiile in care nimeni nu isi poate explica de ce se ia marele premiu de sarbatori.
    E o chestiune de gimnaziu.

    O varianta are o sansa la 14 milioane sa iasa.
    Cu cat se joaca mai multe variante, cu atat cresc sansele sa se ia marele premiu.
    De sarbatori sunt cozi la agentiile loto.
    Ce e asa de greu ?
    • -1 (3 voturi)    
      teoria probabilitatii (Marţi, 26 aprilie 2011, 10:28)

      tic [anonim] i-a raspuns lui elena

      Conform teorei probabilitatilor, este corect ce-ai spus tu. Dar, conform aceleiasi teorii, ar fi trebuit ca premiul sa fie castigat in Bucuresti, pentru ca acolo s-au jucat cele mai multe variante din tara (peste jumatate din totalul variantelor sunt jucate in Bucuresti). Ori, ultimile castiguri din ultimii ani au fost in Covasna, Iasi, Galati, Vaslui, Teleorman si acum Arad.
      Tot conform acestei teorii, probabilitatea ca la fiecare tragere saptamanala "fara castigatori" sa iasa 4 numere consecutive (din cele 6 extrase); de exemplu 24,25,26,27 sau 41,42,43,44; sau 4 din cele 6 sa apartina aceleiasi decade, ar trebui sa fie foarte mica. Ori, daca luam de ex. numerele extrase la ultimele 15 extrageri, vom vedea ca acestea indeplinesc cele doua categorii de mai sus.
      Pe de alta parte, cei mai in varsta isi pot aduce aminte ca inainte de 1989, cand bilele se extrageau din urna actionata manual, nu existau reporturi la categoria I mai multe de 3, maxim 4 saptamani consecutive, ceea ce este perfect in concordanta cu cele ce se afirma in teoriile probabilitatilor.
      Ceea ce se intampla acum, este clar o actiune dirijata.
  • +1 (3 voturi)    
    tzeapa (Luni, 25 aprilie 2011, 18:42)

    adina [anonim]

    de ce jucati fraierilor? v a plangeti ca nu aveti bani? dar cotizati la greu la loto, superbingo etc. vreti bani nemunciti? stati degeaba si jucati. n-am jucat in viata mea si nici nu voi juca. consider ca banii mei munciti cinstit imi aduc mult mai multe satisfactii ,decat sa stau cu ochi-n soare sa astept pleasca.
  • 0 (0 voturi)    
    de ce se cistiga de sarbatori? (Luni, 25 aprilie 2011, 19:17)

    valahul [anonim]

    Ne place sa credem ca asta este voia sortii!
  • -1 (3 voturi)    
    de ce cistiguri de pasti si nu la doua sapatamaini (Luni, 25 aprilie 2011, 19:29)

    valahul [anonim]

    banii nu au miros iar coruptia nu are frontiere
  • 0 (4 voturi)    
    ...prea multa incrancenare... (Luni, 25 aprilie 2011, 21:09)

    Damocles [anonim]

    ..In comentariile voastre! Mai copii, zau, ma pufneste rasul cand vad cata revolta genereaza sistemul de joc 6 din 49! Cineva, mai sus, arata foarte corect, de ce se castiga de sarbatori cu predilectie. Pentru ca numarul de variante jucate este mult mai mare ca la o tragere obisnuita cand reportul nu este prea mare. De sarbatori joaca si foarte multi dintre cei care nu joaca in mod obisnuit si probabilitatea de castig creste si ea. Un lucru e cert, daca lumea are dubii privind corectitudinea sistemului de joc exista si varianta de a refuza sa joace! E absurd sa jucam si sa ne lamentam ca jocul e trucat! Lumea trebuie sa joace pentru castigurile mici, nu pentru cel mare care are o probabilitate infima de a fi obtinut tinand cont ca marea majoritate a oamenilor joaca 1-3 variante cel mult. Mult mai bine ar fi sa jucati la 5 din 40 de exemplu, unde sansele de castig sunt mai mari si pretul variantei aproape jumatate. Siigur, nu sunt reporturile de la 6 din 49 dar repet, luati-va gandul ca veti fi intr-o zi marele castigator al acelui sistem! :)
  • +1 (1 vot)    
    Ceva este schimbat fata de ce era in urma cu 9 ani (Marţi, 26 aprilie 2011, 14:29)

    ffggfgfgf [anonim]

    Inainte de a se aduce aparatele noi de loto puteam calcula, tinand cont de mai multi parametri printre care :
    1. numarul de repetari pe rand,
    2.numarul de repetari pe coloana,
    3. numarul de " centrari" pe sferturi de tabla,
    4. sarituri peste 1 joc, 2 jocuri etc
    5. pare-impare
    6. media numerelor etc (si inca 3 conditii pe care nu le pot spune)
    iar cu o schema redusa de 16 numere cod 59 nimeream de obicei 4 numere si aveam un castig de categoria III - intr-o luna chiar am prins de 4 ori la rand adica jucam de 440 000 de lei vechi si castigam intre 3000000 si 7.000.000 lei vechi
    Pretul schemei reduse ( cod 59) era cam de 6, 7 , 8, 9 sau chiar 12 ori mai mic decat castigul la categoria a treia si numerele erau cat de cat calculabile.
    In prezent ies multe din acele numere care din calcule mele nu ar trebui sa apara. Adica daca dau deoparte 16 numere ca greu de cazut ele vor avea cam 3-4 care sa cada .
    Daca acum as juca schema respectiva castigul la categoria a III-a ar fi mai mic decat costul schemei . De ce ?
  • 0 (0 voturi)    
    Jucati in continuare (Marţi, 26 aprilie 2011, 14:45)

    Triaz [anonim]

    Fraierii sunt cei care joaca, cei care cred ca o sa se imbogateasca peste noapte fara munca... E plina tara de astfel de specimene.
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate, asa e! (Miercuri, 27 aprilie 2011, 14:21)

      ci ciong [anonim] i-a raspuns lui Triaz

      mai ales cand cu munca cinstita si din greu... poti si tu ajunge sa ai vile, masini, bani in banca, trai decent... chiar aici in tara! e plina tara si de exemple pozitive, care au ajuns sus prin munca si perfectionare continua!
  • 0 (0 voturi)    
    excrocheria este la suflanta (Vineri, 19 august 2016, 17:21)

    luminatul [anonim]

    eu sunt de acord cu sistemul informatizat pentru impiedicarea falsificarii biletelor extrase ,dar la extragerea numerelor cistigatoare de ce nu se foloseste o urna rotativa cu manivela si bile metalice [ca pe vremea lui ceausescu la televizor] si ar iesi pe bune numerele cistigatoare ! De ce acest stat mafiot care conduce Romania nu doreste sa se aplice aceasta metoda cinstita pe care am expus-o????????????De ce nu se renunta la excrocheria cu suflanta care practic are numerele cistigatoare programate electronic ! Sa citeasca acest comentariu CIOLOS ,IOHANNIS,TARICEANU ,DRAGNEA,SRI,DNA , AMBASADELE DIN TOATA LUMEA si sa se puna in aplicare varianta mea care cu adevarat cea mai cinstita ! Astept si reactia jucatorilor impatimiti de jocul loto 6/49.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă