Discutie online

Prefectul Capitalei, Mihai Atanasoaei: Pasajul Mihai Bravu nu are nici macar PUZ

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 19 aprilie 2011, 18:05 Actualitate | Esenţial

Mihai Cristian Atanasoaei
Foto: HotNews.ro
Ce proiecte de infrastructura din Capitala au fost demarate ilegal? De ce este necesara eutanasierea cainilor fara stapan? Sunt clare intrebarile de la referendumul pentru Legea Capitalei? Cat de pregatit este Bucurestiul in caz de cutremur? Prefectul Capitalei, Mihai Atanasoaei, a discutat online cu cititorii HotNews.ro.



Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

3517 vizualizari

  • regimul proprietatii (Marţi, 19 aprilie 2011, 19:29)

    alex [anonim]

    Buna ziua,

    Niste intrebari legate de regimul proprietatii pe raza mun Bucuresti. Cadrul legislativ exista, insa in Bucuresti sunt inca mari probleme legate de:

    - terenurile si locuintele fara proprietari (decedati etc)
    - vechile litigii cu case confiscate intre vechii proprietari si actualii chiriasi etc
    - fraude de proprietate (acte intocmite fals si inregistrate tot fraudulos in cadastru si cartea funciara)

    1. Cat de completa, accesibila si coerenta este cartea funciara in acest moment pentru a evita fraudele?
    2. Pot avea incredere 100% sa cumpar o proprietate in Bucuresti fara riscul de a o pierde ulterior din cauza erorilor din cartea funciara sau documentatia cadastrala?

    Va multumesc.
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 10:54)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui alex

      Buna ziua! Ma bucur ca HotNews mi-a creat posibilitatea de a discuta in direct cu d-voastra. Raspunzandu-va la intrebare, cred ca in acest moment, sistemul de Carte funciara este suficient de sigur incat sa permita tranzactii, intabulari sau alte inregistrari in conditii sigure pentru cetateni. In legatura cu problemele pe care le ridicati referitor la caini, proiectul de lege din Camera Deputatilor prevede si infiintarea registrului de evidenta cainilor cu stapan pe care il consider extrem de necesar.
  • maidanezi (Marţi, 19 aprilie 2011, 19:49)

    EugenC [utilizator]


    4. stiu ca legea se refera strict la gestionarea cainilor fara stapan insa.... se stie foarte bine ca este nevoie si de un control “la sursa” al abandonului animalelor. Registrul animalelor se va infiinta prin PL 912 ….dar din cate stiti …exista vreun alt proiect de lege care sa reglementeze obligativitatea inregistrarii animalelor de companie, sterilizarea si controlul acestora in sensul ca… de ex. fecalele nu se lasa pe strada sau in parc si stapanul raspunde pentru faptele cainelui iar latratul excesiv al patrupedului este pedepsit prin amendarea stapanului? etc.

    8. Stiati ca pe facebook s-a infiintat o Pagina numita “Romania – land of death” in care Carmen Arsene, vicepresedinte FNPA instiga la boicotarea internationala a Romaniei? …. dar si un grup numit "Pro Civilizatie, fara maidanezi" grup care sustine initiativa dvs de a elibera strazile de caini?


    Multumesc!(editat de HotNews.ro)
  • evaluare cladire - cutremur (Marţi, 19 aprilie 2011, 19:56)

    EugenC [utilizator]

    cum si unde se poate cere evaluarea unui imobil pentru a afla riscul pe care il are in caz de cutremur?

    pot face asta in calitate de proprietar al unui apartament intr-un imobil sau cererea trebuie depusa de asociatia de locatari?

    multumesc!
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 10:56)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui EugenC

      Puteti lua legatura cu Inspectoratul de Stat in Constructii pentru a va programa o eventuala verificare a imobilului in care locuiti.
  • Mihai Bravu si maidanezi (Marţi, 19 aprilie 2011, 20:04)

    luciff [anonim]

    Buna ziua. Am doua intrebari pentru prefect:
    1). Sunt locuitor al cartierului Berceni si – dupa cum spune primarul Oprescu – prefectul este vinovat de stoparea lucrarilor la pasajul Mihai Bravu. Este prefectul vinovat de blocarea lucrarilor si, daca da, a avut motive intemeiate sa blocheze lucrarile? Ca oameni care suferim zilnic in trafic, avem dreptul sa stim pe cine sa injuram!
    2). Am citit in presa ca primarul Oprescu vrea sa delege catre sectoare rezolvarea problemei cainilor maidanezi. Va rog sa-mi spuneti daca rezolva astfel problema sau incearca sa scape de ea?! Ca sa stim din nou pe cine sa injuram! Multumesc!
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:00)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui luciff

      1. Autorizatia de constructie nu respecta legea in sensul ca nu are printre altele nici macar PUZ la baza. Ca institutie publica, primaria trebuie sa fie prima care sa respecte normele de urbanism. Altfel nu putem cere cetatenilor sa respecte legea. Desigur, d-voastra puteti sa injurarti pe cine vreti.
      2. Personal nu sunt de acord si nici primarii de sector nu sunt de acord cu delegarea acestei probleme la sectoare. Ma tem ca nu e decat aplicarea unei metode clasice de a rezolva o problema, plasand-o in bratele altuia.
  • centrul istoric (Marţi, 19 aprilie 2011, 20:19)

    elena [anonim]

    domnule prefect, ce ne facem cu dezastrul din centrul istoric? de ani de zile acolo sunt numai santuri si transee, gropi si caini vagabonzi. am auzit de curand ca dl primar oprescu vrea sa cumpere banci si flori de 1,5 milioane euro pt infrumusetarea strazilor de acolo, unde linistiti ne putem rupe gatul. cand are de gand sa termine si renovarea, nu doar spoiala electorala de fatada?? nu puteti face nimic in sensul acesta, sa-l amendati sau ceva?
    multumesc
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:05)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui elena

      Centrul istoric este si ramane o problema nerezolvata, in sarcina primariei Capitalei. Noi am cerut Primariei Capitalei, vara trecuta, sa se infiinteze patru puncte de interventie rapida a pompierilor si SMURD-ului in cazuri de urgenta sau calamitate. In caz de incendiu, spre exemplu, accesul utilajelor mari este ingreunat, iar punctele de interventie rapida urmau sa fie dotate cu aparatura de interventie rapida. In afara de acordul declarativ nu s-a facut nimic altceva.
  • recastigarea dreptului la un mediul sanatos (Marţi, 19 aprilie 2011, 20:33)

    dana [anonim]

    Pe str. Logofat Luca Stroici nr. 13 (sector 2, zona protejata 39) exista un santier de locuinte + birouri intr-un spatiu unde s-au defrisat castanii imensi, de-o viata, santier care ne afecteaza foarte grav pe noi, vecinii de la 11: cladirea de birouri trece razant prin fata ferestrelor noastre de la living si bucatarii, acestea fiind "confundate" cu un calcan ?!! In documentatia care a stat la baza obtinerii autorizatiei de constructie, se sustine ca noua constructie se va alipi la calcanul de la nr. 11. Or, dincolo de zidurile lor, la cativa cm, sunt ferestrele noastre, de 70 de ani.
    Am reusit sa oprim activitatea pe santier in instanta, in iarna trecuta, dupa luni intregi de procese, dar numai DUPA ce toata structura de beton a fost ridicata.
    Ulterior, desi Curtea de Apel Bucuresti a reconfirmat in 21 martie 2011 suspendarea lucrarilor, exact in aceeasi zi activitatile pe santier au fost reluate, astfel incat, in doua saptamani, s-au ridicat si peretii la etajele 1 si 2. Ca urmare, noi NU mai avem deloc lumina in case (in living si bucatarii) - inainte priveam afara printre etajele vecine, acum...
    Ne puteti ajuta sa ne recastigam dreptul la un mediul sanatos, la lumina si aer, pe care l-am avut dintotdeauna, pana de curand ?
    Va multumim.
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:05)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui dana

      Va astept la Prefectura cu toata documentatia la care faceti referire.
  • Despre atitudine (Marţi, 19 aprilie 2011, 22:28)

    Paul [anonim]

    Felicitari domnule prefect pentru propunerea legislativa referitoare la cainii maidanezi. Sper sa nu va opriti aici si sa nu va poticniti de isteriile ONG-urilor. Faceti-va treaba pana la capat si veti avea parte de tot respectul bucurestenilor. Tot legat de caini, ar fi binevenite si masuri mai hotarate contra stapanilor de caini care ii plimba fara lesa (in special cei din parcuri, unde sunt multi copii mici) si a celor care nu aduna mizeria dupa animale. Nu am nici o intrebare in mod explicit, profit doar de ocazia asta pentru a va felicita. Mergeti pana la capat!
  • Referitor la legea 290/2003 (Marţi, 19 aprilie 2011, 23:19)

    adrianp [anonim]

    Va rog sa ne spuneti in ce stadiu se afla, in Bucuresti, punerea in practica a Legii 290/2003, pentru acordarea de compensatii si despagubiri cetatenilor romani a caror bunuri au ramas in Basarabia,Bucovina de Nord si tinutul Herta ca urmare a Tratatului de Pace de la Paris din 1947.Au trecut atatia ani de cand a aparut legea iar comisia care trebuie sa functioneze in subordinea prefecturii nu prea lucreaza. Au fost si vremuri bune, lipsite de crize si tot nu s-a facut aproape nimic in Bucuresti. Oamenii ce isi asteapta drepturile conform legii, mor ca urmare a varstei.Este o alta mare nedreptate si o noua suferinta aplicata acestor oameni. Ce ne puteti spune? Va multumim.
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:09)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui adrianp

      Intr-adevar, la Prefectura exista acum peste 4700 de dosare pe Legea 290, iar comisia se intalneste de doua ori pe luna, fata de o data pe luna, cat era pana acum 2 ani. Am recunoscut intotdeauna ca Legea 290 da bataie de cap atat autoritatilor cat si petentilor. Din toamna vom da drumul uni portal web prin care cetatenii sa-si consulte singuri stadiul dosarului, ne mai fiind nevoie ca cetatenii sa bata drumul pana la prefectura, iar noi castigam timp cu solutionarea efectiva a dosarelor. In prezent 60 la suta din activitatea Prefecturii pe legea 290 consta in raspunsuri la petitii.
  • Dl. Prefect mi-a stirnit admiratia (Miercuri, 20 aprilie 2011, 0:10)

    ultimul_mohican [utilizator]

    Cind ? Cind in fata Comisiei de Administratie Locala a Camerei Deputatilor a sustinut RASPICAT cauza oamenilor in disputa cu iubitorii cainilor vagabonzi . Părea singura voce lucida si responsabila din acea adunare . Intrebare : avem vreo sansa ca in viitor legile să prevada sanctiuni aspre pentru primării in cazul cind pe strazi este gasit UN SINGUR câine vagabond ? Se pot face legile in viitor astfel incit sa exercite presiuni enorme asupra primăriilor ca sa nu lase niciun caine vagabond pe strazi ? Ar fi un mare pas inainte in lupta cu fanaticii iubitori de animale , care sustin cu IRESPONSABILITATE intoarcerea cainilor in teritoriu .
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:14)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui ultimul_mohican

      Va multumesc pentru aprecieri! Din pacate Legea inca nu s-a votat in Camera Deputatilor, in ciuda faptului ca personal am dus lupta pana la capat: am participat la sedintele Comisiei pt Administratie, am trimis materiale tuturor liderilor de grup parlamentari din camera Deputatilor, am solicitat inclusiv sprijinul presedintilor de partide din Bucuresti. Mi-as dori sa pot face mai mult institutional, dar am convingerea ca aceste lege va trece tocmai pentru ca e mai democrata decat vor ONG-urile sa o prezinte. Este adevarat ca ONG-urile pun presiune pe parlamentari, dar parlamentarii ar trebui sa voteze gandindu-se si la siguranta oamenilor, nu numai a animalelor. Pot sa inteleg si ONG-urile, si perserseverenta lor, pentru ca strangerea cainilor de pe strazi ar insemna pentru ei pierderi financiare.
  • Legea 10 (Miercuri, 20 aprilie 2011, 8:16)

    basileus [anonim]

    Buna dimineata, sunt un notificator pe Legea 10/2001, am dosarul la primarie de 3 ani si de fiecare data cand am intrebat care este stadiul si cand o sa primesc dispozitia mi s-a spus ca este complet si ca e la comisie, DE 3 ANI LA COMISIE???? CE TREBUIE SA MAI FAC, CUI TREBUIE SA MA MAI ADRESEZ???Stiti ce e mai grav, ca nimeni nu este tras la raspundere!
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:19)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui basileus

      Stiu problema cu care va confruntati, pentru ca primesc cate 15 plangeri la 3 zile de la cetateni sau institutii ale statului care reclama exact acelasi lucru ca si d-voastra: tergiversari. Personal am facut anul acesta si anul trecute numeroase controale si am amendat primarul general ori de cate ori am fost in control. Din pacate la nivelul Primariei Capitalei amenzile mele au fost vazute nu in scop lucrativ ci doar ca sicane politice astfel incat nu s-a scimbat nimic in favoarea petentilor.
  • Referitor Legea 10/2001 (Miercuri, 20 aprilie 2011, 8:32)

    Jean [anonim]

    Domnule prefect, am o intrebare referitoare la Legea 10/2001. Acolo, la Primaria Generala, se mai lucreaza pe Legea 10/2001, mai au departamentul ala, ca noi nu vedem nimic?! De doi ani si ceva astept sa mi se rezolve problema si nimic. Comunistii de atunci ne-au expropriat intr-o clipita, astia de acum tergiverseaza zeci de ani, doar doar om muri si le-or ramane lor proprietatile. Asta daca nu ni le-au inhatat deja! Nu puteti sa faceti curatenie acolo?
  • legea capitalei (Miercuri, 20 aprilie 2011, 9:20)

    anamaria [anonim]

    buna ziua
    domnule prefect, legea capitalei, de care tot auzim in ultima vreme, aduce sau nu ceva bun pentru orasul asta?

    multumesc
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:23)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui anamaria

      Proiectul de Lege a Capitalei, din cat am citit eu, isi propune cateva lucruri pe care eu le consider utile pentru Bucuresti:
      - un buget unic, care sa permita o dezvoltare unitara a orasului;
      - uniformizarea dezvoltarii urbane si arhitecturale;
      - reducerea aparatului birocratic prin desfiintarea consiliilor de sector;
      Consider ca intr-o forma sau alta, o noua lege a Capitalei ar fi utila pentru Bucuresti, urmand desigur ca dezbaterea sa-si continue cursul si, apoi, eventual, votul Parlamentului.
  • Legat de autorizatiile de constructie (Miercuri, 20 aprilie 2011, 9:32)

    Sting [utilizator]

    Cum se face ca se construiesc zeci de blocuri ilegal in Bucuresti si nu ati aparut niciodata sa combateti genul asta de activitati(ex:blocuri cu 11 etaje in loc de 4 cat permitea PUZ-ul, cu amprenta la sol peste limita legala, FARA autorizatie, etc) si acum, cand se construiesc proiecte care sunt de interes public pentru cetatean si aduc un real beneficiu, v-ati gandit sa actionati legal pentru oprirea lor? V-ati gandit sa interveniti si in constructiile aberante si construite ilegal? Daca da, cand?
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:24)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui Sting

      Am atacat orice PUZ/PUD si Autorizatie de constructie pe care ISC mi le-a sesizat ca fiind ilegale. Daca aveti un caz punctual, va rog sa mi-l aduceti la cunostinta.
  • referendum pentru legea capitalei (Miercuri, 20 aprilie 2011, 9:54)

    Dragos [anonim]

    Rezolva ceva referendumul pentru Legea Capitalei? Nu e facut putin cam in pripa, fara o prealabila punere in tema a populatiei asupra subiectului, iar intrebarile nu sunt cam pe langa prioritatile bucurestenilor?! Nu puteau fi strecurate printre intrebari si cainii, igienizarea, traficul, constructiile ilegale, poluarea -- adica acele probleme stringente si pe care le asteapta rezolvate bucurestenii? Multumesc.
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:27)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dragos

      Si mie mi se pare ca cei care au cerut referendumul s-au pripit putin, intrucat Legea Capitalei este doar in stare de proiect, nefiind inca depus ca proiect de lege la Parlament. Ce se intampla daca intiatorii o modifica radical sau nu o depun niciodata. O data votat, referendumul va fi organizat si raspunsul la intrebarile din referendum se vor reflecta ulterior in Legea Capitalei.
  • demolari (Miercuri, 20 aprilie 2011, 10:02)

    julie [anonim]

    Buna ziua, sunt mama de baieti gemeni si ma gandesc cu groaza la etnobotanice. Se mai intampla ceva cu subiectul asta, ma pot gandi la un viitor mai bun, macar din punctul asta de vedere???
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:31)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui julie

      Pasi mari s-au facut in Bucuresti pe combaterea acestui fenomen, inchizandu-se 106 magazine intr-un an. Din pacate, mai sunt circa 21 de magazine care functioneaza intermitent, dar care sunt monitorizate si care vor fi inchise. Nu le putem inchide intrucat de cate ori au fost controale, au fost inchise. Problema insa se va muta din strada, pe net si va trebui sa gasim solutii sa luptam si cu aceasta forma de comercializare on line.
  • bani publici irositi (Miercuri, 20 aprilie 2011, 10:07)

    marcelp [anonim]

    Eu as dori sa stiu ce se va intampla cu cainii care sunt deja sterilizati, fie din banii publici fie din bani privati. Abandonand considerentele etice este vorba o bataie de joc in ceea ce priveste banul public: cheltuit in primul rand pentru sterilizare si apoi pentru eutanasiere si incinerare. Nu vi se pare un clasic romanesc?

    As aprecia un raspuns direct, barbatesc si fara ocolisuri.
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:33)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui marcelp

      Va raspund direct, barbatesc si fara ocolisuri. Cainii care sunt deja sterilizati, au fost sterilizati de catre ONG-uri si de catre ASPA si acestia, daca va trece Legea, vor fi mai intai tinuti 30 de zile in adaposturi, in vederea adoptiei. Putem deci, oricare dintre noi, sa ii luam acasa si sa avem grija de ei.
  • Solutionare dosar Legea 10 (Miercuri, 20 aprilie 2011, 10:15)

    Tudor [anonim]

    Buna ziua,

    In cazul in care Primaria Capitalei a solutionat dosarul pe legea 10 si este scris si pe site-ul lor ca solutia este ca se propun masuri reparatorii, cat dureaza verificarea dosarului de catre Prefectura si punerea in aplicare a propunerii Primariei ? Multumesc.
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:35)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui Tudor

      Verificarea de legalitate, la Prefectura, se face in maxim o saptamana de la primirea dosarului. Dupa verificare, dosarul este trimis la ANRP, dupa un calendar pe care il stabileste ANRP-ul. Se intampla cateodata, ca dosare finalizate de prefectura si care ar putea fi trimise urgent la ANRP sa nu fie primite de aceasta institutie decat la data pe care au stabilit-o ei.
  • bucurestii (Miercuri, 20 aprilie 2011, 10:20)

    george [anonim]

    buna ziua, cateva intrebari va adresez:
    ///
    - centura de sud a capitalei se va face vreodata pe 4 benzi?
    - pe cand vedam amenzi pentru cei care arunca gunoaie pe strada si imput orasul?
    multumesc(editat de HotNews.ro)
  • HENRI COANDA (Miercuri, 20 aprilie 2011, 10:59)

    ANL [anonim]

    Acum 7 ani a inceput constructia cartierului ANL Henri Coanda. Spre deosebire de alte ansambluri ANL, acesta este un cartier intreg al Bucurestiului.

    Trebuia sa fie gata in 2 ani.

    Azi nu exista NIMIC, nici o infrastructura, desi era o obligatie asumata de guvern si de autoritalile locale.

    Ca reprezentat al guvernului (ANL este al MDRT) in teritoriu (Cartierul este in Bucuresti), va rog sa ne spuneti cum se implica institutia prefectului.

    Cand incep lucrarile de infrastructura (strazi, apa, canal, electricitate, gaze)?

    Aveti de gand sa construiti vreodata scolile si gradinitele, piata, etc prevazute in proiect?
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:41)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui ANL

      Consiliul general a votat la inceputul acestui an demararea lucrarilor de infrastructura pentru acest cartier astfel incat lucrarile trebuie sa inceapa in aceasta primavara.
  • Distrugerea pistelor de biciclisti (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:23)

    Ionut George [anonim]

    Domnule Prefect,
    Este inadmisibil cum se distrug pistele de biciclisti care au fost facute in ultimii doi ani si, presupun, ca pe bani foarte multi. Se baga tevi si cabluri exact pe pistele de biciclisti, iar carpelile de dupa sunt un real pericol pentru biciclisti! Exemple: Bld. Iuliu Maniu pana la Podul Cotroceni, Razoare, Blvd. 13 Septembrie s.a
    • r (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:45)

      Mihai Atanasoaei [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ionut George

      Din pacate, asta este rodul unei politici abramburiste de dezvoltare a orasului. Cand termina unii o lucrare, vin altii si o iau de la capat exact in acelasi loc, iar directia de Constrol din cadrul Primariei, nu verifica niciodata la sfarsit daca lucrurile s-au intors in normalitate. Am si eu acum o speta, cu o cladire din str. Sfanta Vineri care sta sa cada pe o cladire de langa. Este administrata de AFI, iar ISC-ul a pus in vedere Proimariei ce trebuie sa faca, de la Directia de Control din cadrul Primariei neavand inca nici o reactie.
  • Eutanasierea cainilor (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:46)

    Danny [anonim]

    Domnule prefect, raspunde-ti va rog sincer la intrebarea urmatoare: Suntem intr-o situatie in care din lipsa de bani, omoram cainii?

    In alte cuvinte, daca am avea bani sa ii strangem pe toti si sa ii tinem undeva, nu ar mai fi nevoie sa ii eutanasiem?

    Va multumesc
  • Bucuresti - zone limitrofe (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:51)

    xeon [anonim]

    Domnule prefect,
    Locuiesc pe Bulevardul Prelungirea Ghencea si mi se pare de-a dreptul ridicol faptul ca domiciliul apartine de localitatea Bragadiru si nu de Bucuresti, cum ar fi normal.
    Exista vreun proiect legislativ care sa includa in Municipiul Bucuresti toate localitatile limitrofe, localitati care ar trebui sa faca parte din zona metropolitana a oraasului? S-ar face si economii la buget cu eliminarea primariilor, consiliilor si altor administratii din aceste localitati.
    Va multumesc!
  • maidanezi (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:52)

    claudia [anonim]

    Domnule Prefect, propunerea dumneavoastra in ce priveste eutanasia ca metoda de gestionare a cainilor fara stapan este sustinuta stiintific? Pe ce va bazati cand asigurati cetetenii ca prin eutanasie nu vor mai fi caini pe strada?
  • problema (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:54)

    titi [anonim]

    Buna ziua, vroiam sa va intreb daca se poate face ceva ca demolarile in Bucuresti sa nu se mai faca noaptea??????????
  • maidanezi (Miercuri, 20 aprilie 2011, 14:04)

    cristina [anonim]

    Citez pe Eugen deoarece ma intersa si pe mine raspunsul la aceasta intrebare, se pare ca singura la care dl. Atanasoaei nu a raspuns. Culmea, intrebarea contine cheia rezolvarii definitive a problemei cainilor vagabonzi, de ce evita dl.Atanasoaei sa dea un raspuns??
    "maidanezi (Marţi, 19 aprilie 2011, 19:49)

    EugenC [utilizator]

    4. stiu ca legea se refera strict la gestionarea cainilor fara stapan insa.... se stie foarte bine ca este nevoie si de un control “la sursa” al abandonului animalelor. Registrul animalelor se va infiinta prin PL 912 ….dar din cate stiti …exista vreun alt proiect de lege care sa reglementeze obligativitatea inregistrarii animalelor de companie, sterilizarea si controlul acestora in sensul ca… de ex. fecalele nu se lasa pe strada sau in parc si stapanul raspunde pentru faptele cainelui iar latratul excesiv al patrupedului este pedepsit prin amendarea stapanului? etc.
  • Infrastructura in privinta gestionarii animalelor (Miercuri, 20 aprilie 2011, 14:37)

    Raluca [anonim]

    Buna ziua,
    Domnule Prefect,

    Sunt cateva metode care impreuna pot determina atat protejarea animalelor (cu sau fara stapan) cat si a omului, in egala masura cu diminuarea problemei actuale. Consider ca ASPA in colaborare cu asociatiile specifice si cu ajutorul voluntarilor pot face ca lucrurile sa se miste mult mai repede si sa se implementeze o infrastructura clara fara ca populatia Romaniei sa fie supusa unor imagini terifiante de maltratare a animalelor si fara ca valul de violente la adresa acestora sa ia amploare. Pana la urma, violenta asupra unui animal va genera mai tarziu si violenta asupra omului. Se doreste acest lucru? Sau e mai important sa castigam cu brio medalia de aur in concursul de violenta si infractiuni de orice fel? As vrea sa aratam lumii ca suntem o tara civilizata si stim sa gestionam problemele intr o maniera umana.

    Cu stima
  • Problema cainilor comunitari (Miercuri, 20 aprilie 2011, 15:16)

    un OM [anonim]

    Domnule Atanasoaiei,
    De ce nu spuneti oamenilor care sunt adevaratele motive pentru care vreti sa impingeti spre votare uciderea in masa a maidanezilor?
    - cine are de castigat de pe urma omorarii lor - vezi cine detine Protan si cine din PDL a achizitionat serul pt eutanasie
    - prim omorare nu veti rezolva niciodata problema cainilor de pe strazi, lucru stiut si dorit de autoritati pentru a intretine o afacere din care se imbogateste cine trebuie
    - colaborarea cu ONG-urile nu functioneaza, pentru ca nu le lasati sa intre in adaposturi si sa salveze cainii care sunt in stare foarte proasta acolo, dar recuperabili, nu le lasati sa va ajute cu hrana si cu adoptie, iar in loc sa transparentizati tot sistemul asta marsav prin care unii castiga bani multi, in timp ce cainii mor de foame si de boala in adaposturile primariei, il faceti din ce in ce mai inchis.
    De ce nu va faceti treaba sa dati amenzi pentru actele de cruzime fata de animale, pentru abandonul cainilor in paduri si pe strazi, pentru nesterilizarea cainilor fara valoare chinologica? Asta este treaba dvs ca prefect!
  • felicitari si intrebare (Miercuri, 20 aprilie 2011, 15:56)

    gaba [utilizator]

    Felicitari pentru ce ati facut pana acum in respectul legii!
    Intrebare: cand vom vedea DATE JOS magariile imobiliare dovedite ilegale (gen turnul de langa catedrala Sf. Iosif) sau RECONSTRUITE casele protejate daramate ILEGAL de PMB (v. cele din zona Buzesti)? Care poate fi implicarea institutiei prefectului in acest gen de actiuni?
    Multumesc si spor la treaba!
  • Parere (Miercuri, 20 aprilie 2011, 16:55)

    DlGoe [anonim]

    Buna ziua

    Desi discutia este consumata, rog publicarea urmatoarelor randuri.

    De 20 de ani suntem o tara incapabila sa rezolvam in mod civilizat problema cainilor vagabonzi.
    Masurile dorite acum sunt oarecum bune, Consiile Judetene fortate sa investeasca in adaposturi, cateii stransi, sterilizati, cipati, toti cainii fara valoare chinologica sa fie sterilizati, politia animalelor sa-si exercite cu adevarat atributiile, sa se acorde amenzi usturatoare pentru abandon sau tratament inuman, etc, etc.

    Dar ce poate fi mai inuman decat prevederea omorarii cainilor -caci nu pot folosi cuvantul eutanasiere care presupune responsabilitate si curmarea suferintei?
    Chiar ma miram ca se vrea rezolvarea acestor victime ale societatii umane.

    Adica dupa ce-l deparazitezi, vaccinezi, sterilizezi apoi il omori ? Care e logica si cine suprta ultimul cost inutil, dupa ce cainele a fost sterilizat ?
    Crede vre-un naiv ca se vor aloca banii pentru amratii astia infometati si nu se va prefera scaparea de responsabilitate apeland la decimarea cainilor ?

    Cum toate tarile Vestice si-au rezolvat problema astfel incat din Ungaria mai departe nu vezi un caine vagabond , in timp ce la noi strazile sunt pavate cu pielea amaratiloc ?
    Dupa 20 de ani, aceasta este solutia la care o intreaga societate Romaneasca o alege sa rezolve o problema ? Omorarea este solutia ?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă