Emil Boc: Toate datele pe care le avem arata ca iesim din recesiune. Romania este un model de redresare economica

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:15 Actualitate | Esenţial

Romania are semne oficiale de iesire din recesiune si de reluare a cresterii economice, iar potrivit oficialilor europeni, este "un model de redresare economica", a afirmat, sambata, premierul Emil Boc, citat de Agerpres: "Toate datele pe care le avem in fata arata ca Romania iese din recesiune dupa primul trimestru. Este semnul oficial ca mergem pe crestere economica si ca e vremea in sfarsit si a noastra, din punct de vedere politic. Daca Romaniei ii merge bine, si PDL ii va merge bine".

Emil Boc a mai spus ca, potrivit oficialilor europeni, Romania este un model de redresare economica: "Asta inseamna ca cheltuim cat producem si ne-am ajustat cheltuielile statului dupa ceea ce poate aceasta tara. (...) Asta inseamna sa faci o politica ce duce Romania spre crestere economica''.

Potrivit acestuia, Romania are in acest an 35 miliarde de lei pentru investitii, in conditiile in care au fost doar 33 miliarde de lei anul trecut, iar din cresterea economica vor veni resursele pentru cresterea salariilor si pensiilor: "In 2012 bugetarii vor recupera integral pierderea din 2010, iar pensiile vor putea fi indexate cel putin cu rata inflatiei".

Emil Boc mai spune ca Romania are cea mai mare productie la export de dupa 1989 si ca este pe primul loc in Uniunea Europeana la comenzile noi in industrie, semne care arata insanatosirea economiei.

Premierul a vizitat sambata doua santiere din Suceava unde se executa lucrari in cadrul unor proiecte cu finantare europeana, respectiv Programul Operational Regional (municipiul Suceava) si Programul Operational Sectorial de Mediu (Platforma Gropii Ecologice Moara). Boc a spus ca Suceava poate reprezenta un model de absorbtie a fondurilor europene si s-a aratat nemultumit de alte administratii judetene care nu s-au implicat suficient sau deloc in implementarea proiectelor europene.

El a precizat ca se afla in implementare proiecte europene in valoare de peste 12 miliarde de euro, dar, din pacate, la partea de plati efective este vorba doar de 2,3 miliarde euro, constand in cofinantari sau rambursari.

In opinia acestuia, Suceava, dar si Botosani se afla pe primul loc in tara la utilizarea fondurilor europene in cadrul Programului National de Dezvoltare a Infrastructurii (PNDI).

Totodata, el a precizat ca vor mai fi situatii in tara in care se vor rezilia contracte, fara a face nominalizari, acolo unde nu exista performanta si a subliniat ca Suceava si Botosani nu au avut 'niciun avantaj politic' in obtinerea de finantari, ci doar au reusit sa trimita la timp proiecte in cadrul PNDI.

"Am reziliat o parte din contracte, iar acum facem o analiza. Iar acolo unde sunt intarzieri nepermise si pun in pericol realizarea programelor nu vom avea ce face si vom trece la partea de bici, nu numai la zaharel", a spus Boc.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

5537 vizualizari

  • 0 (6 voturi)    
    care este rata inflatiei ? (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:29)

    El Condor [anonim]

    Am inteles ca rata inflatiei a crescut cu 8% in luna martie. Care este totusi adevarul ?
  • -1 (27 voturi)    
    Bai, chiar e Aprilie (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:33)

    Vizitiul [utilizator]

    "Romania este un model de redresare economica".
    La astia e inca 1 Aprilie. Numai ca populatia nu mai rade de mult!
  • -3 (27 voturi)    
    Cea mai mare inflatie din Europa ! (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:38)

    niculita30 [utilizator]

    Model cum nu trebuie indatorata tara !
    20 miliarde de euro imprumutati si 10 km de autostrada realizati Turda Campia Turzii.
    Slarii pensii etc reduse in loc de dezvoltare economica impozit minim pe pierdere .
    Ori e "inocent" ori rau intentionat !
    Dar fiecare tara are conducatorii pe care-i merita ! :)))
  • -4 (22 voturi)    
    penibil (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:40)

    Andrei [anonim]

    La nivel de declaratii iesim din recesiune. Cam atat...

    Tehnic iesim din recesiune, practic nu avem bani sa platim salariile.

    De-ar recunoaste guvernul asta ce-ar fi? Oricum stim. Suntem in rahat. Sa lase declaratiile si sa treaca la treaba.
  • -3 (21 voturi)    
    Cu asa declaratii ... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:47)

    Eu eu [anonim]

    Nu e de mirare ca suntem in c****ul in care suntem. Suntem un model de redresare economica. Doamne Dumnezeule!

    Ce dobitoci sunt nemtii ar trebui sa se ia dupa noi !!!...

    Fratilor emigrarea e singura solutie. Uite un website gratuit cu informatii despre emigrare www.emigrez.info
    • 0 (4 voturi)    
      gresit... migratia nu o sa ne ajute prea tare... (Luni, 18 aprilie 2011, 13:30)

      Vendett [anonim] i-a raspuns lui Eu eu

      daca am pune mana si le-am da astora (dar si alora de la usl, caci nici aia nu sunt mai breji) ce merita, poate urmatoarea generatie de conducatori ar realiza ca o tara se poate conduce si fara furt, minciuna, umilire constanta a populatiei ... Bivolii care ne conduc trebuie sa inteleaga ca puterea este a nostra a celor multi... iar ei sunt acolo pt ca NOI am decis asta, pt ca NOI am avut incredere in ei... Trebuie sa inteleaga ca dupa 20 de ani de umilinte, inselarea asteptarilor noastra poate sa ii coste si pe ei nu doar pe noi...
      Evident, ce spun eu este o utopie, romanii nu formeaza o natiune caci la noi sentimentul de unitate nu exista... Noi votam pt o sticla de bautura sau de ulei si un kg de zahar iar ce se intampla dupa ziua de maine, chiar nu ne priveste... Viitor luminos, pt noi, pt copii nostrii! Cui ii pasa?!
  • -3 (19 voturi)    
    tara de mincinosi (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:51)

    salariat la stat [anonim]

    Ce naiv!
  • -7 (27 voturi)    
    boci (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:55)

    Tit [anonim]

    Tit 1:16 Ei mărturisesc că Îl cunosc pe Dumnezeu, dar cu faptele lor Îl tăgăduiesc, urâcioşi fiind, nesupuşi, şi la orice lucru bun, netrebnici.
    • -1 (9 voturi)    
      si uite asa... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:07)

      Vasi [anonim] i-a raspuns lui Tit

      Cat de bine se impletesc cele "sfinte" cu cele lumesti. Ambele sunt metode de manipulare in favoarea celor "alesi". Care este legatura celor scrise de tine in contextul dat?
    • 0 (12 voturi)    
      codasul este model pentru fruntasi. hmm... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 21:17)

      lucian11 [anonim] i-a raspuns lui Tit

      de cand ultima tara din UE care iese din recesiune este model pentru celelalte tari care au iesit deja de multa vreme. eu credeam ca primul care iese din criza este model pentru ceilalti, nu codasul clasamentului.
      • +3 (5 voturi)    
        Portugalia a iesit. (Duminică, 17 aprilie 2011, 18:52)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

        Portugalia a iesit din recesiune...ca sa intre din nou...
  • +27 (65 voturi)    
    Bravo premierului: (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 16:59)

    Caloianu [anonim]

    ORICE OBSERVATOR de buna credinta poate observa drumul ascendent, dar puterea de distrugere a increderii romanilor in tara lor prin propaganda defetista (colportata de televiziunile necinstite), face mult rau tarii. Sunt descurajati cei ce vor sa inceapa sa faca ceva, sunt goniti investitorii. Dar mogulilor nu le pasa. Ei vor doar ca actuala putere sa fie doborata pentru a ajunge ei la butoane, ca sa-i poata goni pe procurorii care-au inceput sa-si faca treaba.
    • -2 (18 voturi)    
      "AS" - sau - DEScendent !? (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:46)

      schoria [utilizator] i-a raspuns lui Caloianu

      Drumul poate fi ascendent în condiția, OBLIGATORIE, existenței unui drum ! ( Apropo: defetism = lipsă de încredere! ), prin consecință, lipsa drumului = lipsa ORICĂRUI sens!
      "Cei care vor să înceapă să facă ceva"(!) sunt descurajați de politica (falimentară) fiscală, asemenea oricăror investitori !!
      Cele peste 11 legi trecute prin asumare de guvernul Boc - Băsescu au adus dezastrul actual şi, ce este mai rău, pe cel viitor !
      România va avea nevoie de 7 -10 ani pentru a reveni la "linia de plutire" !
    • -1 (17 voturi)    
      adevarul e ca (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:02)

      smen [anonim] i-a raspuns lui Caloianu

      scaderea salariilor si pensiilor,precum si inchiderea spitalelor e un drum ascendent n-am ce zice
    • -1 (21 voturi)    
      da, traim bine! (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:27)

      mogulash [anonim] i-a raspuns lui Caloianu

      Oare nu legile aiurea facute de Boc au gonit investitorii?
      Sau poate marirea TVA!

      Dar nu, mai bine dam vina pe moguli!
    • 0 (18 voturi)    
      Lauda de sine... :) (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:27)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Caloianu

      Desi ai dreptate, economia isi revine si Boc a mai redus din aberatiile bugetare, nu pot sa nu remarc demagogia din discursul lui. Suntem un model? Un model pentru cine? Pentru tarile lumii a 3-a?
      Pe de alta parte, daca romanii ar fi ceva mai destupati si n-ar mai pica de fazani la toate aberatiile televizate, probabil ca s-ar schimba un pic si perceptia lor asupra realitatatii, dar mai important de atat, poate le-ar mai veni si cheful de munca.
      • +4 (6 voturi)    
        pt. toate guvernele risipitoare din lume (Luni, 18 aprilie 2011, 2:23)

        Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Demagogia a fost pe val, iar popoarele intoxicate de gandirea de stanga au cerut ca niste copii ciocolata(salarii) pana au ruinat tara.

        Sau crezi ca functionarii greci nu stiu sa faca calcule averii personale sa nu intre in ruina? dar cand este vorba de tara si stat, ii doare in cot.

        Cand Tariceanu si psd a marit cu 50% pensiile, chiar trebuia sa fii economist sa iti dai seama ca intr-o tara cu mai multi pensioanri decat muncitori nu-i ceva sa se poata sustine? ce facem, ne jucam de-a economia?
    • 0 (12 voturi)    
      hai pe bune (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:59)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui Caloianu

      asa sa fie?
    • +3 (15 voturi)    
      De acord cu dvs..., dar: (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 20:36)

      Gabimarquez [utilizator] i-a raspuns lui Caloianu

      1. Ati incercat vreodata sa intocmiti documentele pentru a obtine finantare europeana? Daca nu cunosti pe cine trebuie, adica pe cineva din comisia care se ocupa cu aprobarea proiectului (si care intamplator ofera si consultanta, desi, dupa parerea mea, nu ar trebui sa aiba voie...) poti sa-l ai "xerox" dupa altul care a fost aprobat....vei fi respins;
      2. Cum se explica o masa mareeeee, mareeee de oameni care sunt rupti in fund, care au datorii la banci de nu le vor achita in doua generatii, care joaca la bingo doar-doar o iesi ceva si mananca tocana de stevie?
      3. Si, nu in ultimul rand, daca aveti impresia ca banul public se cheltuie cu cap, va inselati amarnic.
      4. Poate ca este o crestere economica, nu spun ca nu, dar la fel de bine pot spune si eu chestia asta. De ce as avea incredere in Boc? Care ar fi motivul? A existat vreun politician in ultimii "ț" ani care sa spuna adevarul?
      • +10 (14 voturi)    
        dar.. (Duminică, 17 aprilie 2011, 1:45)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Gabimarquez

        1. daca il ai xerox dupa altul mi se pare normal sa ti-l respinga :) daca ai dovezi de coruptie poti contesta la ue.. olaf abia asteapta
        2. sunt atat de prosti incat dupa ce s-au bagat singuri in datorii joaca la bingo?
        3. cu cap.. fiecare de capul lui. fiecare votat de capetele noastre
        4. da, ponta dupa alegeri, cand a confirmat ca psd n-a reusit sa fure suficiente voturi.
        • -4 (6 voturi)    
          ponta.... (Duminică, 17 aprilie 2011, 11:05)

          octav [anonim] i-a raspuns lui pehash

          oare ponta aspus ceea ce a spus din prostie sau din ... prostie? ponta, crin, boc trei nume pentru acelasi caracter.
        • +1 (7 voturi)    
          hai ca v-a promis Boc (Duminică, 17 aprilie 2011, 11:27)

          ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          daca-l votati la congres ca va da bani de investitii (citeste de furat).
    • 0 (14 voturi)    
      Bocii mai vor.. (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 20:37)

      Votantul [anonim] i-a raspuns lui Caloianu

      Sigur esti primar PDL de comuna in care ai furat deja un sfert din padure si mai ai nevoie de un mandat ca sa furi si restul !
      Mai aducator de ploaie, nu vezi ca tara este muci si ca guvernul de boci este cea mai mare parodie din istoria moderna a Romaniei ? Nu vezi ca ne-au izolat toti, ca Europa isi pune unghia in gat ca ne-a acceptat ? Nu vezi va ne e frica sa mai mergem in excursii afara ca ne ia lumea cu pietre? Nu vezi ca am mutat teatru si circul din salile de spectacol in politica(parlament, guvern, DNA, etc)? Mai vrei Boci si Basesti? Eu nu !
    • 0 (10 voturi)    
      Uitam, domnu' Caloianu... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 20:42)

      Gabimarquez [utilizator] i-a raspuns lui Caloianu

      Boc spune ca "toate datele care ale avem" indica, bla-bla... Poate nu au terminat de cules datele respective...
    • -2 (8 voturi)    
      Ce te mira? (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 20:59)

      hotnews [anonim] i-a raspuns lui Caloianu

      Procurorii au inceput sa isi faca treaba?!!!!
      Pai la cati bani ia ....au zeci de milioane salariile
    • +1 (15 voturi)    
      hoooo cu tata.... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 21:32)

      Nicky [anonim] i-a raspuns lui Caloianu

      Acum vreo 2 ani, cand se prabusa totul si Romania mergea cu pasi repezi spre criza Incercam, tot aici pe hotnew.ro. sa-i lamuresc pe comunistii PSD-isti si pe liberalilii vanduti, care tunau si fulgerau contra guvernului si a marinarului, ca nu e vina lor, ca nu au ce face, ca orice s-ar intampla tara va intra in criza, la cateva luni bune dupa restul Europei si la fel, peste cativa ani, adica acum, va si iesi din criza la ceva timp dupa restull Europei. Asa ca, prietene portocaliu, nu incerca sa-mi vinzi gogosi mie, sau celor cu mintea ne spalata inca: guvernul nu are nici un merit pentru iesirea din recesiune, asa cum nu a a avut nici o vin apentru intrare.
      • +2 (4 voturi)    
        Incorect (Duminică, 17 aprilie 2011, 20:45)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Nicky

        Desconsideri prea usor un guvern bun, ai uitat cum de la guv.Tariceanu cu crestere economica 5% am ramas cu gauri in buget...
        Concluzia: poate sa iasa toata lumea din criza daca avem guvern care cheltuieste pe pomeni la discretie, tot degeaba
      • -2 (2 voturi)    
        Vrei matale sa spui ... (Luni, 18 aprilie 2011, 11:49)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Nicky

        ... ca daca guvernul Boc aplica aceeasi politica populista si fara acoperire in realitate nu reusea sa amane iesirea din recesiune?

        Dupa guvernele din primii 20 de ani dupa Decembrie '89 (cand, btw, eram pe strada in Timisoara, ceea ce poate pt. mine face politica actuala din RO mai importanta decat pt. altii), io as zice ca un guvern care-si face treaba de executiv cat de cat corect si fara derapaje majore, si mai face si ceea ce ar trebui sa faca legislativul (adica parlamentul, pt. cine nu pricepe), anume reforma la nivel legislativ, prin asumarea raspunderii pe legi foarte importante, de care pe onor deputatii nostri ii doare in cot, ca sa nu zic mai jos, io zic ca guvernul ala e de apreciat.

        Nu zic musai ca guvernarea Boc e una geniala, sau macar exceptional de buna, dar comparativ cu guvernarile anterioare, diferenta e ca de la cer la pamant. Ceea ce io as zice ca e un merit.

        Parerea mea.
      • +2 (2 voturi)    
        mai usor pe scari (Luni, 18 aprilie 2011, 12:06)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Nicky

        mai usor cu iesirea din recesiune, nu a iesit nimeni din recesiune, asta este o gogorita pe care o arunca in vant guvernele din toata lumea, doar , doar vor reusi sa-i faca pe oameni sa-si cheltuie rezervele si sa isi revina productia. Lumea este speriata, cheltuie cat mai putin si restul incearca sa-l economiseasca ptr vremurile tulburi, cu aceasta mentalitate indreptata spre un consum redus economiile nu au cum sa-si revina, doar piata bunurilor agro-alimentare si serviciile de stricta necesitate: apa, curent, gunoi, etc nu pot sustine economiile mai ales ale statelor puternice economic.
    • -2 (12 voturi)    
      pusca si cureaua lata, cu care ma batea mama odata (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 23:10)

      emilrobert [utilizator] i-a raspuns lui Caloianu

      Am votat cu PDL si pot sa recunosc din tot sufletul ca tot teapa ne-am luat, habar n-au avut ce sa faca in criza .
      Consider ca-capcaunii pdl-isti impreuna cu trantorii de la usl & jmecherii din udmr, nu mai au ce cauta prin Romania. Ca doar nu incap toti pe teapa din P-ta Revolutiei?
    • +2 (6 voturi)    
      Si nu numai, (Duminică, 17 aprilie 2011, 16:41)

      ioil [utilizator] i-a raspuns lui Caloianu

      Dupa cum a declarat antonesi,din prima vor anula toate legile bune care au fost date de actualul guvern si bine inteles va urma scoaterea din puscarii a celor care au furat sub pulpana PSD si PNL,pentru a face ei dreptate.Neaparat va trebui ca sov sa trimita pe geoane cu avionul la Moscova insotit de voicu pentru a reface terenul pierdut si recuperarea banilor pierduti in ultimii 8 ani.Programul e gata dar nu ni se spune chiar tot !Vrem totusi sa il aflam daca de motiuni nu se mai vorbeste,de greve nici atat!
  • -5 (29 voturi)    
    da (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:02)

    all [anonim]

    parca ziceai acum vreo o luna ca am iesit deja.
  • +1 (33 voturi)    
    de ce nu ne dau ei si cateva (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:09)

    ploiesteanu [anonim]

    cifre statistice, sa-l credem ? Ca i se pare lui ca are cea mai mare productie la export de dupa 89 ? In ce ? in dolari ? ca euro nu exista pe vremea aia, iar dolarul s-a devalorizat vartos si continua sa se devalorizeze cat timp americanii arunca pe piata hartii fara acoperire atingand in scurt timp cei 14 mii de miliarde plafon. Vorbe electorale, sperand ca prostii il vor mai vota inca odata.
    • -1 (9 voturi)    
      Uau (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:57)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Dolarul s-a devalorizat vartos... americanii arunca pe piata hartii fara acoperire ... =))... frate, americanii sunt in colaps!!!
      Ploiestene! Ia arunca tu in piata cu dolari, vreo 50 de mii asa, hartii fara valoare, da cu dolari in caini, loveste cersetorii cu fisice de dolari! Ai sa vezi un fenomen ciudat, hartiile astea scot oamenii din minti, se vor bate pe verzisori pe viata si pe moarte. Deh, oameni prosti, nu stiu ceea ce ploiesteanul stie: dolarii sunt hartii fara valoare. =)).
      Cat despre statistica, trebuie sa fi absolvit clasa a 6-a ca sa stii sa elimini devalorizarea unei monede: se numeste indicele de inflatie, il aplici, si poti sa valorizezi productia de astazi la banii din 1990, 1980, 1940, etc.
      • +3 (5 voturi)    
        amice (Duminică, 17 aprilie 2011, 11:49)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui zet

        probabil nu cunosti ce s-a intamplat in anii 50 cand americanii au tiparit aceste hartii i-au umplut pe toti si asa au scapat de recesiune. Acelasi lucru se intampla si acum. De ce nu ne furnizeaza Boc date statistice despre productia de export ? Stirea spusa in fata oficialitatilor sucevene (cu prezenta majoritar PDL-ista) , fara date statistice, are aceeasi valoare (propagandistica) ca si venirea banilor pentru investiii numai pentru primarii PDL-isti si , mai ales, exemplu pe care l-a dat Romania Europei , in ceea ce priveste iesirea din recesiune.
    • +5 (7 voturi)    
      cifre nu palavre! (Duminică, 17 aprilie 2011, 7:22)

      aritmos [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

      export in USD in 1988 (sub SASE mld) inclusiv barter (doi caini romanesti contra trei pisici coreene, dar evaluate in dolari). Export in 2010, 33 mld. euro. Face ce consideratii vrei, dar nu fii ridicol.
      • -2 (4 voturi)    
        exportul in 1988 (Duminică, 17 aprilie 2011, 20:08)

        ploiesteanu [anonim] i-a raspuns lui aritmos

        era in majoritate in CAER unde rubla era moneda solida. Te faci ca uiti? Toate aprecierile astea sunt superflue si au miros propagandistic.
  • -5 (39 voturi)    
    Romania este un model de redresare economica (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:14)

    Sarcastic [utilizator]

    Ăsta-i bolnav la cap.De-abia aştept să scăpăm de ei.
    • +17 (35 voturi)    
      Bine... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:24)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Sarcastic

      Nici eu nu cred ca e sanatos la mansarda, dar apare o problema...
      Daca scapam de ei, pe cine bagam in loc? USL? Nu mi se pare a fi o alegere pozitiva. Socialismul e ultimul lucru de care avem nevoie acum. Socialismul ne va ingropa de tot....sper ca intelegi asta.
      Si cel mai bun argument e decaderea economica a tuturor tarilor ce folosesc aceasta politica...
      • 0 (6 voturi)    
        nea bgd (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:45)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Las-o jos ca macane. Tu nu vrei USL nu pentru ca sunt socialisti ci, mai simplu, pentru ca nu sunt "ai tai". Nu o tot sa inainte cu socialismul si cat de rau e el. Eu unul m-am staturat sa vad astfel de versiuni de-astea apocaliptice cu cat de rau o sa fie. Si daca ii ignor pe cei cu lobotomie, ma supara sa vad asta de la cei care par a avea ceva in cap.

        Fara sa intram in polemica pe cat e de buna stanga sau dreapta pot doar sa iti spun ca pdl este mai de stanga si mai dreapta decat usl, in acelasi timp, dupa cum le e interesul. Iar daca tu crezi ca le stii pe toate eu spun ca nu stii nimic. De ex. o astfel de alianta NU a mai condus Romania pana acum deci nu ai cum sa stii tu de pe acum cat de rau va fi. Sau poate ai tu globul de cristal magic.

        DACA se vor intelege (adica vor negocia masurile ce trebuiesc luate in continuare) astfel incat sa existe un echilibru stanga-dreapta, eu consider ca va fi cu mult mai bine decat acum. Daca nu se vor intelege si vor trage fiecare in partea lui sau vor rupe alianta la mai putin de 2 ani de la intrarea la guvernare atunci nu va fi ok (dar cred ca nici asa nu va fi mai rau)
        • +1 (7 voturi)    
          eu nu gasesc! (Duminică, 17 aprilie 2011, 7:26)

          curios [anonim] i-a raspuns lui justin

          unde este programul lor economic??? acum cat inca e pe harie si nu trebuie aplicat? acum cat inca nu s-a izbit de realitatea bugetului???? in afara de urlete pe sticla ai vazut ceva? ce facem,incurajam oamenii de afaceri (PNL in 2008) sau ii strangem cu usa pe imbogatiti si asupritori (Iliescu din 1990 incoace)??? cota unica sau impozit progresiv? pomeni la toata lumea sau subventii tintite ??? deci, CUM vor guverna?
      • +4 (10 voturi)    
        si eu am aceeasi dilema (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:48)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        pe cine sa votez. USL-ul in nici un caz. Ar trebui sa faca un guvern de tehnocrati.
        • 0 (6 voturi)    
          eu votez stanga! (Duminică, 17 aprilie 2011, 10:05)

          radu [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

          Dupa ce de 20 de ani votez dreapta cu convingere, m-am hotarat ca in 2012 sa votez extrema stanga, nu stiu care este aceea dar ma lamuresc pana atunci. Daca pdl inseamna dreapta atunci eu sunt de stanga.
          • -1 (3 voturi)    
            Extrema stanga. (Duminică, 17 aprilie 2011, 18:58)

            Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui radu

            Extrema stanga? Care si unde este?Dupa cuvintele intrebarii "care este" ,sa fie Marean? Sau este acea ramura a spectrului politic ce exclude...femeile?
      • +1 (3 voturi)    
        problema (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:22)

        nonsocialistul de serviciu [anonim] i-a raspuns lui bgd

        din pacate problema nu e a socialismului in sine care e aplicat cu succes in China ci e vorba de cu totul si cu totul altceva...
        • +3 (5 voturi)    
          socialism in china?! (Duminică, 17 aprilie 2011, 9:02)

          veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui nonsocialistul de serviciu

          Tare faza. Hombre, China este dictatura inainte de toate, iar capitalism mai primitiv si mai salbatic decat in China nu gasesti.
          • 0 (0 voturi)    
            pai nu le poti avea pe toate (Luni, 18 aprilie 2011, 17:05)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui veninusrl

            vrei capitalism? esti sigur?
            vrei comunism? esti sigur?

            adevarul e ca nu stim ce vrem si ii lasam pe alti sa faca tot felul de teste pe noi pentru a gasi calea prin care ne pot conduce mai mult si mai bine (pentru ei evident)
      • -1 (7 voturi)    
        hmmm (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:27)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        problema nu e ca pe cine bagam in loc. ca toti sunt la fel.
        pe mie ma terminat faza cu modelul de redresare economica.
        de luat bani am luat dar nu am facut nimic cu ei.
        nimeni nu vorbeste de socialism. cu toate ca daca ma uit la norvegieni cam merge.
        partea proasta e ca la noi nu merge nimic. cu toti astia care ne conduc care se gandesc numai la ei si in rest potopul....
        • +2 (4 voturi)    
          norvegienii in wikipedia (Duminică, 17 aprilie 2011, 11:37)

          andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

          Norway is the third largest oil exporter on Earth (8th largest producer), producing around 3 million barrels of oil/day, and the world's sixth largest producer of natural gas, having significant gas reserves in the North Sea.[1][2]

          are 5 mil. de locuitori si suprafata mai mare ca romania

          de aia merge.
      • +1 (5 voturi)    
        ce legatura are socialismul? (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:28)

        internationala [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Sau confunzi social cu socialism?
      • +2 (4 voturi)    
        nimeni nu e de neinlocuit! (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:29)

        napoleon [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Intotdeauna se gaseste cineva!

        Asa ca nu-mi fac griji.
    • +1 (5 voturi)    
      Adevarat? (Luni, 18 aprilie 2011, 8:15)

      CDO [anonim] i-a raspuns lui Sarcastic

      Cica, Basescu ar fi chemet la el pe ministrul finantelor:
      -Sa-mi scoti de unde stii 2 miliarde de euro pentru modernizarea penitenciarelor si asigurarea celor mai bune conditii de viata detinutilor.
      -Pai domnule presedinte, zice ministrul, daca aveam banii acestia i-am fi dat la invatamant...
      -Ce ba, tu crezi ca eu dupa ce nu o sa mai fiu presedinte o sa ma apuc de scoala?
  • +9 (33 voturi)    
    confirmare (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:18)

    silviu [anonim]

    doamne ajuta! cu toti detractorii fara solutii, prin munca si staruinta, va apare si luminita de la capatul tunelului. inca o data doamne ajuta si tot mai multa incredere! razbim in ciuda multora, rupti de realitate si antene!
    • +3 (5 voturi)    
      Usor cu capra'n farmacie (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:39)

      Epiq [anonim] i-a raspuns lui silviu

      Exodul 20:7

      Să nu iei în deşert Numele Domnului Dumnezeului tău; căci Domnul nu va lăsa nepedepsit pe cel ce va lua în deşert Numele Lui.
    • +3 (3 voturi)    
      Apărea. Va apărea. (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:25)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui silviu

      Mulțumesc,
      Adrian
    • +2 (6 voturi)    
      I believe I can fly (Duminică, 17 aprilie 2011, 0:59)

      Mitică [anonim] i-a raspuns lui silviu

      Man, cum se cheamă chestia aia de o bei tu, sau se fumează?
  • 0 (10 voturi)    
    Minciuni (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:19)

    Mihai [anonim]

    Bah, si lumea-l crede. Cum adica model de redresare economica? Tara e distrusa si el minte cu nerusinare. Pai are el habar cum se prezinta o economie competitiva? Altii au avut recesiune pt cateva luni doar sau deloc, si chiar in punctul cel mai de jos al recesiunii erau in nori comparativ cu Romania.
    Niste prosti au ajuns sa conduca o tara, aoleuuuuu.
    • +2 (8 voturi)    
      iesi putin din fumurile rosii! (Duminică, 17 aprilie 2011, 7:28)

      prudent [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      da o tura prin Grecia,prin Islanda, prin Portugalia,prin Spania si mai vorbim. Dar stai intre ei si vorbeste cu ei, nu te du in vizita....
  • +3 (7 voturi)    
    ce fain !... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:20)

    cucu [anonim]

    Ce bine ma simt, ca scos din criza ...............
  • -2 (10 voturi)    
    PDL (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:21)

    Deranj Mare [anonim]

    Omuletul asta este intr-un delirium tremens de vreo 2 ani asa. Cat sa mai continue cu aberatiile astea? Nu se opreste odata?
  • 0 (8 voturi)    
    România este "un model de redresare economica",LOL (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:32)

    Mitică [anonim]

    Domnule Premier, ce aş mai bea o bere cu dvs. Aveţi un simţ al umorului, care mă lasă mască şi se pare că ştiţi tot soiul de bancuri bune.
  • +4 (22 voturi)    
    :)) (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:35)

    Stefan [anonim]

    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • 0 (38 voturi)    
    nu-l trezeste careva (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:35)

    justin [utilizator]

    pe nea boc?

    Model de redresare economica?? Ce tu Germania, Franta etc... Romania frate!

    Stam in criza cu un an mai mult ca ailalti, POATE iesim pe la mijlocul anului cu un extraordinar 0.5% (cat marja de eroare), suntem pe ultimul loc in Europa (cred ca am reusit sa depasim si Lutuania la capitolul asta) dar intr-adevar suntem cei mai tari.

    Pe Boc oricum nu-l mai cred decat cei spalati pe creier. Pai nu tot "oficialii" aia sunt cei care i-au dat nota 1.3 pentru masurile de reforma luate, cei care spuneau despre noi in gluma ca operatia a reusit dar pacientul e pe moarte. Nu ii crapa obrazul de rusine sa vina sa ne minta in fata acestui pitic pervers?
    • +1 (5 voturi)    
      unu (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:12)

      unu [anonim] i-a raspuns lui justin

      ce-i cu voturile astea?! a innebunit lupul? au liber de florii cei din modrogan?
    • +3 (15 voturi)    
      Vom vedea! (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:38)

      Caraghiaur [anonim] i-a raspuns lui justin

      Eu sunt "spalat pe creier" si il cred. Tu du-te si te culca ascultand Antenele si Realitatea.
    • +1 (7 voturi)    
      ....ultimul loc ! (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:56)

      schoria [utilizator] i-a raspuns lui justin

      Suntem PRIMII - de jos în sus, din UE, ultimii din Europa și cam tot acolo din lumea civilizată !
      Din recesiune, din criză, sau altcumva, am ieșit, DAR din SĂRĂCIE NU !
    • +3 (9 voturi)    
      unu (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:24)

      unu [anonim] i-a raspuns lui justin

      ba da, d-le. este un model de redresare economica: vezi ce a facut boc si faci exact invers.
    • -2 (10 voturi)    
      Franta, Germania? (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 20:32)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui justin

      Pai tu te consideri de teapa Frantei si a Germaniei? Si mai vorbesti de trezit.

      Pune la socoteala ca Romania nu e o superputere sa dicteze trenduri, ci o tara care trebuie sa tina cont foaret mult de factorii externi.

      Dupa ce ii acuzi pe guvernanti ca nu te scot din criza, du-te sa cumperi niste produse chinezesti, frantuzesti, nemtesti de la un supermarket frantuzesc.
      • 0 (6 voturi)    
        CSI (Duminică, 17 aprilie 2011, 0:57)

        Mitică [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        Probabil că am fost comparaţi cu CSI, că prin UE nu prea avem cui da lecţii...
    • +5 (13 voturi)    
      cand va informati? (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 20:42)

      suca [anonim] i-a raspuns lui justin

      am intrat mai tarziu cu un an in criza noi. iti aduci aminte?
      in toamna lui 2008 bursele erau la pamant. au inceput sa cada de prin mai-iunie. iar in noiembrie tariceanu arunca miliarde de euro primariilor psd si pnl si spunea ca economia duduie.
      este normal sa iesim mai tarziu.

      cand am picat am picat ca eram economie bazata doar pe consum. nu pe productie. d-aia am cazut asa rau.
      Tarile care stateau bine cu productia si cu exportul si-au revenit repede. vezi exemplul germaniei
      de altfel uita-te ca englezii inca nu si-au revenit.

      toate tarile care au picat rau in criza asta au avut guvern socialist. spania, portugalia grecia.
      • +2 (8 voturi)    
        Oameni (Duminică, 17 aprilie 2011, 10:33)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui suca

        buni,e vorba de-a iesi din recesiune care e o faza a crizei.Criza mondiala a inceput de mult,cand noi ne balaceam in tranzitie(ne mai balacim inca) , se va schima lumea si si din criza tot nu se va iesi.
        Incercati sa intelegeti,altfel, deceptiile voastre viitoare vor fi fara de masura.
      • 0 (2 voturi)    
        pt buca (Luni, 18 aprilie 2011, 17:31)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui suca

        Eu nu stiu cati bani primesti pe post, sau cate conturi folosesti sa iti dai plusuri. Stiu doar ca incerci sa dezinformezi lumea la greu cu tot felul de bavardaje.

        1. Subiectul este "Romania, model de redresare economica".

        2. Nu are treaba cu Tariceanu, economia duduinda si alte chestii. I got it! Au fost aia rai, au facut o gramada de kkturi, am ajuns la sapa de lemn din cauza lor. What next? Nimic... cam asta e problema-

        3. Da, am fost o economie de consum. Si da, nu mai suntem. Dar asta din alte motive decat cele pe care le crezi tu:
        - oamenii economisesc mai mult
        - marfa noastra ieftina devine atractiva pe timp de criza (la export)

        4. Germania este o putere economica. A picat tocmai pentru ca se baza pe exporturi de marfuri scumpe pe care nu le mai dorea nimeni. Au dus somajul in 7-10% dar a eficientizat costurile si a reusit sa faca acele marfuri scumpe mai ieftine. Scaderea EUR in fata $ de anul trecut i-a ajutat de asemenea. Cat despre englezi, daca aveam noi rezultatele lor boc impartea lapte si miere in stanga/dreapta

        5. Mai rau ca noi nu a picat nimeni (poate Grecia, dar din alte motive si cu o recuperare peste noi). Si nu am avut un guvern de stanga,

        Eu stiu ca tu stii multe si le amesteci cum trebuie sa "dea bine", dar las-o mai moale ca nu cred ca iti dau astia bonus.
    • 0 (10 voturi)    
      lasa tu (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 22:27)

      adasda [anonim] i-a raspuns lui justin

      lasa tu germania si franta, ca nu ne vom putea compara niciodata cu ele, si uita-te mai bine la grecia, portugalia, irlanda si alte tari care o duc foarte rau.
      cred ca la ele se referea pe-nedrept-mult-hulitul boc.
      in alta ordine de idei, oare cum va arata ziua de luni pentru viitorul presedinte crinut, la ce ora va iesi din casa?
    • +1 (5 voturi)    
      shout nu faci BMW-uri. (Duminică, 17 aprilie 2011, 19:02)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui justin

      Hai sa nu ne comparam cu Germania , la pretentii, caci n-am vazut sa producem BMW-uri
      • +1 (1 vot)    
        spune-i lu boc asta nu mie (Luni, 18 aprilie 2011, 17:33)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

        el ne da pe noi exemplu, nu eu. cred ca ai inteles ce ai vrut tu.

        eu am dat un exemplu care merita numele asta... boc delireaza
  • -1 (9 voturi)    
    productia la export a Dlui Boc... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 17:59)

    costica [anonim]

    Dle Boc, productia aia ce merge duduind la export este a multinationalelor sau a companiilor din Romania cu capital strain, companiile de stat ale Dvs sunt pe pierderi grele, grele si cu datorii imense la bugetul Romaniei !!!! Acum intr-adevar au crescut comenzile de la export la aceste companii pentru ca economia europeana si-a dat drumul(comenzile din industrie sunt comenzi exclusiv ptr export, nu sunt deloc comenzi industriale ptr companii cu capital romanesc), curg comenzile catre firmele mentionate mai sus care fac export, dar aceste firme erau la pamant anii trecuti cand comenzile le scazusera si abia au rezistat dupa ce s-au restructurat imediat ce au aparut semnele crizei in 2008 si 2009!!! Nu va mai umflati in pene, ca nu e deloc meritul Guvernului Boc, dvs aratati-ne ce puteti si faceti ordine in dezordinea numita statul roman, companiile alea falimentare de stat, care de 20 de ani papa banii fiind adevarate gauri negre in bugetul amarat al Romaniei... Acolol faceti ceva daca puteti, Jeffrey Frans spune clar ca e jale acolo, lasati economia privata ca merge singura, n-are nevoie de Boc, lasati-o in pace.....Daca maine economia vest europeana ar avea probleme(vedeti Dacia si alti constructori auto cum au probleme acum din cauza Japoniei) aceste companii romanesti cu mari comenzi la export azi, cine stie ce exporturi Doamne fereste ar mai face !!! Si mai incetati odata cu VOM FACE si VOM DREGE, faceti odata ceva, ca mai mult vorbiti decat faceti, atata populism cat am vazut la PDL nu am vazut in 20 de ani de democratie originala romaneasca....
  • +1 (9 voturi)    
    zi-le domnu' boc (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:04)

    un [anonim]

    Asa la rece, am doar doua chestii de spus.

    1.Am depus un proiect pentru finantare europeana anul trecut in septembrie.M-am interesat recent in ce stadiu se afla prelucrarea proiectelor si am aflat ca in aprilie 2011 se verifica cele din aprilie 2010.Dupa logica asta voi primi (eventual) banii anul acesta in septembrie, cand autorizarea de constructie pentru proiectul meu a expirat.Sa inteleg ca numai dosarele celor care au culoarea portocalie se verifica mai repede?Ce absobtie vrea boc cand nu sunt in stare sa ajute micii intreprinzatori macar cu banii altora?

    2.Cum poti sa spui ca Ro a iesit din recesiune cand economia e pe minus si majoritatea populatiei traieste dintr-un salariu de 200-250 eur cu preturile alimentelor si serviciilor din alte tari ca Franta sau Germania?

    Din punct de vedere personal, boc sufera de o boala mintala sau are sindromul munchausen, adica sufera de mitomanie.
  • 0 (8 voturi)    
    :| (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:15)

    valentin rusu [anonim]

    asta suna cam asa draga tovarase nicolae ceausescu raportam k economia a crescut si k blah blah productia sa dublat neam atins planul PE HARTIEEEEE!!!!!!! hahahahahahaha cata mizerie pe ce se bazeaza cand declara asa ceva stie cineva????
  • -2 (16 voturi)    
    Romania nu sta bine deloc. (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:17)

    AlinN [anonim]

    Deocamdata suntem in stagflatie: inflatie semigalopanta combinata cu stagnare economica sau crestere economica foarte slaba. Tot ce spune dl premier l-ar face invidios si pe un consumator inrait de LSD.
    • 0 (8 voturi)    
      Tu ai notiunea termenilor? (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 20:40)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Altfel ai intelege ce a vrut sa spuna premierul
  • -3 (19 voturi)    
    pentru ..boc (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:20)

    precup florin [anonim]

    domnule boc,
    poate ai treaba..si noi te retinem,...te retinem ..daca nu pleci ,pentru ca la tot ce-ai facut..esti de retinut,pentru cel putin 25 de ani....
    • 0 (8 voturi)    
      dl Boc?! (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 21:48)

      cycy [anonim] i-a raspuns lui precup florin

      prea putini ani de retinere merita ...nu 25....pana la moarte retinut....ce face el e genocid ,intr-o zi o sa ne trezim ca ne vinde si pe noi ca sclavi, nu, nu mai tara ...exact asta facel el acum....nu redreseaza nici o economie...
    • +5 (9 voturi)    
      o, da (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 22:29)

      asdada [anonim] i-a raspuns lui precup florin

      oh, da, ai un umor fenomenal.
      mai-mai ca aduci cu mircea badea.
      spagat pe doua scaune si cantat live "bad to the bone" stii?
      ce sa faci, astia sunt oamenii in tara asta, au nevoie de paine si circ, daca le spui adevarul si ii pui la munca, nu le place
      • +1 (3 voturi)    
        am inteles acum (Duminică, 17 aprilie 2011, 20:21)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui asdada

        toti care sunt impotriva guvernului actual, ori sunt lenesi, ori nu inteleg (sunt prosti) ori sunt intoxicati de antene, ori sunt comunisti, ori simpatizanti a celorlalte partide politice. In tara e bine.
  • 0 (6 voturi)    
    Minciuni populiste (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:33)

    Mihai [anonim]

    Mda, postul anterior a fost cenzurat.
    Deci, model economic pt Ciad, Somalia.
    Redresare de la ce? Ca economia aia de "duduia" care oricum e o gluma comparativ cu alte economii...nu a revenit inca. Redresarea asta fantoma e datorita diasporenilor care au inceput sa trimita ceva mai multi bani in tara.
    Stai linistit manikine ca o sa-mi iau parintii in afara curand si o sa iti furi singur din buzunarul stang dupa aia, hotz ordinar ce esti.
  • +7 (13 voturi)    
    Voi astia... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:37)

    Kukul [utilizator]

    voi astia ce-l criticati in continuu pe BOC nu sunteti obiectivi de loc... tot il asociati pe BOC cu venirea crizei... nu vreau sa va jignesc ...dar
    va rog aratati-mi unul sau doi premieri din trecut sau din viitor care a facut atata curatenie si ordine dupa atatia ani de haos si hotii!
    BOC e genul de parlamentar care va fi laudat peste ani si ani cand astia ca voi isi vor da seama!

    trezirea romani !! daca vor veni USL-isti e vai si amar de pielea noastra!!!
  • +1 (7 voturi)    
    Doamne, cu ce ti-am gresit oare ? (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 18:49)

    Carcotescu [anonim]

    Suntem ultimii in Europa care se chinuie, abia acum, sa iasa din recesiune, in vreme ce ailalti sunt deja de un an pe plus, iar prostul asta, inca o da inainte cu tampeniile lui.
    Sa i-o spuna cineva !
    E un dobitoc !
  • -1 (5 voturi)    
    frumos (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:29)

    cosminrs [utilizator]

    adica sunt fan primele doua comentarii. propaganda asta ne omoara oameni buni. de oriunde ar veni ea.
    Acum sincer... nu cred ca a putu premierul sa spuna ca Romania e model de redresare economica... am iesit pe ultimul loc...
  • +1 (7 voturi)    
    Boc e-n campanie electorala... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:32)

    mihaela [anonim]

    minte, asa cum a mintit PDL in 2008 in toata campania electorala parlamentara si apoi in 2009 in campania prezidentiala.... minciuni, minciuni mereu, cine-l mai crede, el traieste oricum in alta Romanie, una paralela....pana una-alta, Romania Dlui Boc e model de saracie in UE, dar despre asta nu vorbeste un premier aflat in campanie electorala........
  • +1 (7 voturi)    
    Super Base & Boc (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 19:39)

    Cosmindpg [utilizator]

    Pacat ca nu s-a inventat clonarea sa avem numai "BOCI" si "BASESTI" de acum inainte si sigur vom aveam numai succesuri.

    Auzi la el, crestere economic de 0.5%.Ia sa tai ma bocule banii care ii trimit romanii pe care i-ai gonit afara si sa mai calculezi tu cresterea aia.

    Nu avem alternativa dar asta e cel mai nenorocit guvern pe care l-am avut. ///
  • +1 (7 voturi)    
    Boc incearca sa vezi realitatea! (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 20:04)

    robert [anonim]

    De curind am fost pe un traseu mai lung si am revazut locuri odinioara prospere actualmente in paragina.Localitati in care totul este in ruina,imagini
    apocaliptice ,oameni imbracati prost tristete si deznadejde.
    Oare ce exportam?padurile si fierul vechi?profitul
    OMV?Logan?
    Va inselati d-le Boc ,cu totii ,cei care v-ati perindat la guvernare ati adus tara in pragul dezastrului!
    Va puteti mindri cu totii pentru performanta de a tran sforma Romania in cea mai saraca tara bogata din UE!
    Aveti norocul de a guverna o populatie, romanii nemaifiind un popor ,altfel....
    • -3 (3 voturi)    
      robert (Duminică, 17 aprilie 2011, 13:02)

      panfil [anonim] i-a raspuns lui robert

      negoita ?
      inseamna ca n'ai mai iesit de mult.
      daca mergeai pe acelasi traseu, acum trei, acum sase sau acum zece ani, vedeai, poate, chiar mai rau.
      nu te intreba ce face tzara pentru tine, plateste'ti mai intai darile !
      si vor fi si bani de pensii si de salarii...
      o zi buna de florii !
  • -1 (7 voturi)    
    Optimismul desantat al Domnului Boc (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 20:13)

    Justin Puscasu [anonim]

    seamana leit cu declaratiile Raposatului, cum ca Romania atingea in fiecare saptamana noi culmi de progres si civilizatie.
    Probabil ca intentia este electorala, dar cred ca un pic de bun-simt in evaluari i-ar face bine chiar si din punct de vedere electoral.
    Cei care pot fi prostiti, au fost deja prostiti de antene, si nu repara nimic cu optimismul, iar ceilalti se simt iritati cand aud povestile astea cu "modelul de redresare".
  • +1 (7 voturi)    
    Cred ca datele le are... (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 20:48)

    Gabimarquez [utilizator]

    ...de la Talmacean.
  • +1 (7 voturi)    
    saracu' adrelean, cred ca e drogat! (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 21:12)

    vlahul [utilizator]

    In conditiile in care Polonia nu a cunoscut nicun fel de criza...niciuna, iar pe 2010 au crescut consecutiv cu 3,8%!, cand Turcia are crestere de aproape 9%/2010, cand Germania a crescut cu 3,6%/2010, pana si ungurii care se tot aude ca au probleme politice si monetare cu 0.8/2010.....piticul asta zice ca suntem un model cu al 2 an de scadere consecutiv???
    nu pot sa cred, decat ca e drogat!
  • +1 (7 voturi)    
    Iesirea din recesiune (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 21:41)

    Marius Crutescu [anonim]

    Poate vom iesi din criza. Dar ma asteptam ca bunul simt al unui fiu de tarani sa-l faca sa fie retinut cand spune ca Romania este un model pozitiv (in orice domeniu). Romania este un model negativ in orice domeniu. Au fost multi netrebnici la conducerea ei in ultimii 20 de ani. Asteptarea noastra a fost ca actualii sa nu mai fie. Din pacate sunt mult mai netrebnici. Sa le fie ......
  • +1 (7 voturi)    
    o fi (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 22:04)

    Serje [utilizator]

    Bine ar fi sa fie asa ca daca vin iarasi oligarhii ticalositi la putere ne ia gaia de tot.
  • +1 (7 voturi)    
    ?//? (Sâmbătă, 16 aprilie 2011, 23:30)

    sss [anonim]

    cred ca boc nu e sanatos la scufita...oare de ce preturile continua sa creasca pentru ca am iesit din recesiune???.acum se vede cum incearca sa ne prosteasca dar nu le mai merge...poate mergea inainte de 2010 dar acum e lata.inainte ne prosteau dar ne dadeam seama mai greu dar acum nu mai poate sa spuna ca albul e negru.
  • +1 (7 voturi)    
    O alta Romanie (Duminică, 17 aprilie 2011, 6:23)

    pedelistu [anonim]

    Premierul ne sfideaza fara rusine,are un limbaj de lemn de tip socialist, de genul"am facut,am dres,vom face,Romania e un model...".Milioane de romani ,printre care ma numar,traiesc la limita subzistentei si nu ma regasesc printre cei pensionati medical sau asistati social,doar muncesc 9 ore pe zi pt 100 de euro pe luna.In timpul asta,premierul se rupe-n figuri facandu-si campanie electorala si traind intr-o romanie paralela.Unde e dreptul la o viata decenta,garantat de constitutia Romaniei?
  • +2 (10 voturi)    
    Felicitari, Domnule Boc! (Duminică, 17 aprilie 2011, 8:38)

    qscvhi [utilizator]

    Meritati recunostinta tuturor romanilor de buna-credinta! Faptul ca exista citiva confuzati si puturosi care va injura non-stop, faptul ca exista citiva politruci securisti care va denigreaza zilnic si faptul ca exista citiva nerecunoscatori ce au trait toata viata doar din mila statului, nu mai mira pe romani de mult. Sunteti cel mai cinstit si muncitor premier al Romaniei post-decembriste si asa veti intra in istoria acestui neam, indiferent de ce spun detractorii.
    Inca o data, felicitari, stimate domn Emil Boc!
    • +1 (7 voturi)    
      Urmeaza: (Duminică, 17 aprilie 2011, 12:55)

      zit [anonim] i-a raspuns lui qscvhi

      cintecul bine-cunoscut de unii "Multumim din inima partidului !"...
    • +1 (1 vot)    
      nu credeam (Luni, 18 aprilie 2011, 12:22)

      eu [anonim] i-a raspuns lui qscvhi

      ca dupa 1989 am sa mai aud ode inchinate unui politician dar se pare ca St Gheoreghiu a avut f multi absolventi care si-au facut bine temele nu ca studentimea de astazi! Bravo baieti, continuati sa perseverati, ce daca nu reusiti, totul este sa continuati. Astept un cantec mobilizator, poate terminam autostrazile prin munca patriotica ca activisti vad ca avem destui! Propun reintroducerea muncii patriotice, o zi/saptamana, sambata, ca prea se plictiseste romanul si face politica si economie!
  • +1 (7 voturi)    
    Asa este USListilor, sac!!!!!! (Duminică, 17 aprilie 2011, 9:44)

    cornel [anonim]

    Mai activistilor din USL, o sa va fie ciuda , dar Romania se va redresa. Deja economia a inceput sa creasca. Activistilor secu (PNL + PC) si comunistilolor lui Iliescu. Sa nu va mai fie ciuda !!!!!
    Eu nu sunt PDList cum vreti sa credeti. Eu sunt un om normal !!!
    • +1 (3 voturi)    
      Sa intelegem ca PDL-istii (Duminică, 17 aprilie 2011, 20:25)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      nu prea ar fi normali ?
    • +1 (3 voturi)    
      De unde ... (Duminică, 17 aprilie 2011, 20:46)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      ...deducem ca PDL-isti sunt anormali ... :))
  • +1 (3 voturi)    
    Indraznesc ... (Duminică, 17 aprilie 2011, 11:09)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... sa zic ... "Boc for President!" President of PDL and President of Romania. :))

    De ce? Pentru ca Romania merita ...

    Delicioase comentariile anterioare.
  • +5 (5 voturi)    
    sa fiu daca inteleg (Duminică, 17 aprilie 2011, 11:11)

    dan [anonim]

    lucrez intr-o institutie bugetara, subordonata unui consiliu judetean. in mod normal, conform legii, angajari in sistemul bugetar nu se fac, dar la noi se fac garla. legea a fost data de pdl, iar consiliul judetean e castigat de psd, prin alegeri libere si democratice.
    cred ca ar trebui sa sting lumina si sa plec definitiv de acasa. sunt dus.
  • +3 (9 voturi)    
    Nu avem incotro, trebuie sa traim bine ;) (Duminică, 17 aprilie 2011, 11:28)

    ion [anonim]

    Mai tata, vad ca televiziunile au reusit spalarea masiva pe creier. Si asta nu e bine. Nu e bine deloc.

    Are si Boc si partidul lui o gramada de bube-n cap, incepand de la clientela de partid si terminand cu Ridzi, Pasat si comp.

    Dar asta nu inseamna sa treci la negarea realitatii. Daca se uita orice pe cifre isi da seama ca de fapt situatie economica e clar spre bine.

    "Datorita exporturilor, economia autohtona a ajuns printre cele mai competitive din Europa Centrala si de Est, dupa Polonia si Turcia, sunt de parere oficialii FMI".

    De aici: http://www.manager.ro/articole/ultima-ora/exporturile-romaniei-au-impresionat-fmi-ul-7158.html

    Sau:
    Romania a ocupat in luna ianuarie locul patru in Uniunea Europeana ca dinamica a comenzilor industriale, cu o crestere de 41,1%, fata de o media europeana de 18,6%

    De aici: http://www.ziare-pe-net.ro/stiri/romania-locul-4-in-ue-ca-dinamica-a-comenzilor-industriale-in-ianuarie-573044.html

    Sau:
    Potrivit datelor Institutului National de Statistica cifra de afaceri din industrie a crescut cu 25,9% in primele doua luni ale acestui an fata de perioada similara a anului trecut

    De aici:
    http://www.manager.ro/articole/ultima-ora/o-unda-de-optimism-in-economie:-industria-o-duce-mai-bine-6703.html

    Sau:
    Percepţia analiştilor financiari privind evoluţia economiei României în următoarele şase luni s-a îmbunătăţit în martie, iar România a urcat faţă de februarie o poziţie, pe locul al treilea, între statele Europei Centrale.
    De aici:
    http://www.voxcapital.net/analistii-spun-ca-evolutia-economiei-romaniei-pentru-urmatoarele-sase-luni-s-a-imbunatatit/

    Pe scurt: industria si exporturile au progresat cu adevarat impresionant. Iar aia care lucreaza in aceste domenii chiar vad asta. Dar noi nu vrem in ruptul capului sa acceptam asta. Ca asa ni se zice la TV.

    Cresterea foarte mica PIB, de doar 1-2 %, in 2011 e data de fapt de spargerea "baloanelor": constructii, intermedieri financiare, etc. Care au cazut de s-au spart. Si asa era si normal
    • +1 (3 voturi)    
      Despre... (Duminică, 17 aprilie 2011, 18:58)

      zit [anonim] i-a raspuns lui ion

      ..."spalarea masiva pe creier" e adevarat :pe unii ii spala televiziunile, pe altii guvernantii ... Mai tata (ca sa te citez), problema nu e ca cifrele nu exista; intrebarea e cit sint de reale (iti mai aduci aminte, daca erai destul de matur pe vremea aia, cum se raportape vremea lu' ceasca productia la hectar, cit isi rupeau unii circa sa mute rasaduri intre doua vizite de lucru ale "preaiubitului"?) ! Cred ca ti-a scapat un lucru esential : comparatiile sint facute cu Europa CENTRALA SI DE EST ! Cind vei vedea comparatia cu cele din VEST atunci mai vorbim . Cit despre industrie, ar fi bine poate sa vedem ce a mai ramas din ceea ce era, ce ramuri mai sint, ca sa facem comparatie (si cind spun asta ma refer la industria PRODUCATOARE de produse finite si nu extractiva de materii prime ; e o diferenta !). Ca sa nu mai spun ca se exporta pe preturi de doi bani produse de calitate inferioara pe care altii le iau in regim de "programul rabla" cum fac nemtii cu Loganu' ... Nu spun ca nu e bine, Doamne fereste, dar hai sa nu ne lasam imbatati cu apa rece de catre unii sau altii ! Cum putem vorbi de "mai bine" cind turismul e la pamint, agricultura e la pamint, sanatatea, educatia la fel, someri peste tot, preturi in crestere, salarii in scadere (si la ptivat si la stat), s.a.m.d. ? Tu, spre exemplu, ai simtit, in viata de zi cu zi, cind mergi la piata, vreo imbunatatire ? Faptul ca sint mai reticent fata de ceea ce spun altii nu e neaparat "spalare de creier", pur si simplu m-am saturat de "economia DUDUIE", cum spunea cineva nu mult timp in urma ! Sa dea Dumnezeu sa fie asa ca nimeni nu-si doreste mai rau, dar mi-as dori sa nu mai aud cifre ci sa vad PE STRADA si nu in statistici "la comanda" sau in televizoare ca treaba merge mai bine ! Ma doare undeva de "impresionarea" FMI-ului cind vad oameni care au muncit o viata intreaga ca merg la piata si iau rosiile, cartofii, morcovii LA BUCATA ,nu ca sa-si faca o salata,ci o ciorba lunga sa-i ajunga 1 sapt (ca de carne...)
  • +2 (8 voturi)    
    Gogorita reformei, inflatiei si redresarii! (Duminică, 17 aprilie 2011, 12:10)

    Vaidenoi [anonim]

    Cine mai poate crede in asemenea manipulari cand de 21 de ani Romania merge din rau in mai rau, inseamna ca nu are cunostine minimale despre economie si conducere economica!
    Prostiile insirate de primul ministru si sustinatorii nu nu fac altceva decat sa incerce linistirea populatiei tot mai nemultumita de caracterul antidemocratic si retrograd al capitalismului impus Romaniei de FMI si cercurile de interese externe.
    O guvernare prodemocratica este aceea care creste nivelul de trai al majoritatii populatiei nu numai a unui grup de interese. O asemenea crestere nu se poate face fara ca sistemul energetic, agricol si de productie sa fie in continua dezvoltare. Ori de 21 de ani, aceste sisteme vitale sunt sistematic distruse si s-au vandute strainilor, lasand bugetul statului fara surse sigure de venit.
    Numai excrocii, hotii si prostii isi vand resursele si mijloacele de productie pe hartii colorate (bani de la FMI, banci, etc.), excrocii si hotii pentru ca vand ceea ce nu le apartine, iar prostii pentru ca nu stiu sa le foloseasca pentru a produce ce le este necesar si nu realizeaza ca dupa terminarea banilor sunt cersetori! Asta este situatia guvernantilor din ultimii 21 de ani iar romanii sunt aproape de a deveni cersetori in tara lor!
  • 0 (2 voturi)    
    Tovarash (Duminică, 17 aprilie 2011, 12:28)

    Red.Scarlet [utilizator]

    Da' de ii aduce si la tovarashu Bunicutza, ultimul palton de scanduri.
  • 0 (6 voturi)    
    guvernarea boc (Duminică, 17 aprilie 2011, 13:11)

    mircea [anonim]

    romania putea sa nu ,,sufere" de nici o criza . ea a fost declansata de guvernarea boc pentru ca cei de la putere sa poata fura si vinde romania . lucrul acesta se poate dovedi .
  • +1 (7 voturi)    
    ?? (Duminică, 17 aprilie 2011, 13:11)

    zit [anonim]

    "Asta inseamna ca cheltuim cat producem si ne-am ajustat cheltuielile statului dupa ceea ce poate aceasta tara. (...) Asta inseamna sa faci o politica ce duce Romania spre crestere economica''. Deci daca Romania a produs 10 scobitori, pt o populatie de 22 mil locuitori, le-a vindut si a cheltuit cit a luat pe 10 scobitori asta inseamna ca am iesit din recesiune ? Interesant mod de gindire d.p.d.v. economic ... In afara de vinzari de materie prima si citeva fabrici de automobile ce PRODUCE Romania ca sa vinda (excluzind aici importul de produse la un pret si vinzare cu adausuri comerciale, care nu se poate numi "productie") ? Crestere economica inseamna DOAR concedieri in vederea anularii de plati de salarii ? Ca de programe economice si legi ca sa atraga investitori (apropo,macar in al 12-lea ceas, ati inteles cam ce le trebuie astora ca sa aduca bani in Romania ?) nu se aude nimic ...
  • +1 (7 voturi)    
    si ce faceti daca e chiar asa? (Duminică, 17 aprilie 2011, 14:34)

    manfred [utilizator]

    Vad ca e plin de nervosi pe site-ul asta, care totusi e peste altele ca si calitate?.Si daca datele economice vor arata ca, intra-adevar am iesit din criza? Din cite am vazut eu pe date publice cresc exporturile, productia industriala si productivitatea muncii... adica numai pentru ca va uriti voi politic unii pe altii nu se mai poate prospera?
    • +1 (1 vot)    
      datele pot arata ce se doreste (Luni, 18 aprilie 2011, 12:36)

      eu [anonim] i-a raspuns lui manfred

      inca din liceu "burteam' datele daca in urma calculelor nu ieseau cum trebuie si nu mai aveam timp sa le iau iar la mana. tehnica asta este cunoscuta de toata lumea, pana in 1989 se burtea pe rupte, se raportau productii de aparusera bancuri cu replici ca: "...mai incet cu aratul ca ati depasit granitele tarii...". Se poate prospera dar nu este cazul acum. cum sa-ti explic eu, economia are cateva legi de baza, ca la matematica, daca nu le respecti nu ai rezultate pozitive. In criza actuala, cam toate guvernele s-au sters undeva cu legile economice si acum scot cifre din burta iar altii tiparesc bani la greu sa faca fata situatiei si sa nu le iasa lumea in strada. Din pacate starea de lehamite care bantiue RO s-a extins inclusiv in puternica Germanie. Nici ei nu au solutii, si ei arunca cifre optimiste pe piata , si ei incearca sa ascunda mizeria sub pres. Si ei cauta solutii si nu le gasesc!
  • 0 (8 voturi)    
    Stimate si iubite premier (Duminică, 17 aprilie 2011, 15:09)

    ploiesteanu [utilizator]

    l-ai cantat pe Ceausescu si vrei sa-ti faci mana si cu oamenii puterii actuale. Hai ca le zici frumos : mult stimate si iubite... Du-te nene in Coreea de nord.
  • 0 (4 voturi)    
    ah (Duminică, 17 aprilie 2011, 18:11)

    adonis84 [utilizator]

    A inceput teatru', pardon ... campania.
  • +1 (5 voturi)    
    SI TOTUSI ... (Duminică, 17 aprilie 2011, 21:06)

    STAN PATITU [anonim]

    "Asta inseamna ca cheltuim cat producem" zice Boc. Asa sa fie ? Deficitul bugetar va fi zero anul asta? NU ! Si atunci ? Daca deficitul va fi de vre-o 6% cum face Boc sa cheltuie cat produce ?!?!? Nu cred ca minte ! Atunci ? Sa nu stie ce spune?
  • +2 (4 voturi)    
    Himere (Duminică, 17 aprilie 2011, 22:30)

    noname [anonim]

    Nu poti avea crestere economica reala si de durata fara a avea o baza economica cat de cat solida.
    In Romania industria romaneasaca este aproape inexistenta iar agricultura la fel.
    90 % dintre fabrici si uzine au fost aduse la faliment/furate/reduse la o gramada de moloz.
    Corect, un procent dintre ele, nu puteau supravietui dar nu intr-o proportie atat de covarsitoare. Imposibil.
    Adevarul este ca totul a fost premediat.
    S-a dus o politica criminala de distrugere a economiei romanesti. Cumplit este faptul ca ca in cei 20 de ani de la lovitura de stat din 1989, STATUL ROMAN este cel care a acceptat si a dus aceasta politica sinucigasa.
    Lozinca este una singura: "Dupa noi, potopul".
    Parlamentul a fabricat legi pentru a se putea fura legal. Justitia este doar locul unde negrul se tranforma in alb.
    Si toate acestea se datoreaza faptului ca Secu' a fost lasata sa-si faca mendrele dupa 1989.
    Nimeni si nimic din aceasta organizatie criminala nu a fost luat la intrebari.
    Dimpotriva, absolut totul s-a acoperit. Timpul sterge urmele. Cu fiecare an care trece, stratul de mocirla devine mai gros.
  • +1 (1 vot)    
    REDRESARE?NICI O SANSA!!! (Marţi, 19 aprilie 2011, 14:50)

    Aristo [utilizator]

    Iesirea din criza asta nu poate fi decat prin indeplinirea scopului crizei. Ea nu a aparut din motive economic naturale ci a fost indusa la momentul oportun de cei ce detin puterea banilor in lume.Tot ce se intampla acum este diversiune pentru a ocupa mintile oamenilor ca sa nu mai vada chiar nimic din ce se intampla de fapt.

    Toata gasca de urmasi proletcultisti, golani de cartier si neamuri de nomazi (...mai frumos zis...) ce a pus mana pe putere dupa 1989 este ocupata sa puna la pamant Romania, asa incat sa poata fi luata fara nici un efort de stapanii lor! Cum? Uite-asa:
    PRIN DARAMAREA PROPRIEI CAPACITATI A TARII DE A CREA BUGET. SIMPLU SI EXTREM DE EFICIENT!
    Si de aici incepe totul! Gasca Roman bine aleasa si primita de fraierii votanti, a inceput prin pariuri pe care le-a si castigat:
    1. pun pariu ca pun la pamant agricultura in loc s-o transform intr-o industrie productiva? Mai bine zis "pun pariu ca vi-o daramati singuri"...si au dat legea 18... Cine nu crede sa nu se grabeasca sa vorbeasca pana nu-si analizeaza propria familie pentru ca nu exista familie sa nu aiba procese pentru pamant...
    Doi iepuri dintr-o lovitura: indeplinirea misiunii si deturnarea atentiei populatiei ca sa nu vada restul ce urmeaza.
    2. pun pariu ca pun la pamant industria? La fel si aici...o puneti voi...eu va dau numai motivul. Si a lasat-o de capul ei. Ia lasa-ti magazinul pe mana vanzatorilor si vezi unde merge... Unde a mers si industria...la jaf, gasca manageriala dupa gasca si taietori de fier vechi...
    3. pun pariu ca fac praf turismul? Si l-a castigat si pe asta...impreuna cu toate guvernele ce au urmat...prin inactiune sau mai bine zis prin lipsa de investitie in infrastructura. Ne-am facut ca suntem ocupati sa realizam autostrazi si comunicatii, dar numai vant s-a facut si nimic altceva, iar prin a nu face nimic practic s-a distrus si ce era facut.
    Din astea au urmat toate cele pe care le vedem azi si ele continua prin aceleasi diversiuni spre telul final.
  • 0 (0 voturi)    
    Oh, ce veste minunata! (Duminică, 1 mai 2011, 14:59)

    Ioana [anonim]

    Acum stiu de ce vreau sa ma intorc, acasa! Sa ne vedem cu bine! :)


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version