Elena Udrea despre referendumul privind Legea Capitalei: "Intrebarile sunt clare si simple. Am fi facut o mare greseala daca reduceam referendumul la o singura intrebare"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Joi, 14 aprilie 2011, 13:54 Actualitate | Esenţial

Elena Udrea
Foto: Agerpres
Liderul organizatiei PDL Bucuresti, Ministrul Turismului si Dezvoltarii Elena Udrea a salutat joi aprobarea referendumului privind legea Capitalei si a declarat, pe blogul personal, ca "am introdus sapte intrebari, pentru ca lucrurile sa fie extrem de clare pentru toata lumea". Udrea a precizat ca bucuresteanului i se ofera posibilitatea de a alege in mod real. "Intrebarile sunt clare si simple. Acopera in mare masura tema principala a Legii Capitalei", a declarat Udrea care a atras atentia ca "am fi facut o mare greseala daca reduceam referendumul la o singura intrebare".

Ce scrie liderul PDL Bucuresti, Elena Udrea, pe blogul sau:
  • La propunerea PDL, s-a stabilit ca data fixa a referendumului ziua de 19 iunie. Cred ca este suficient timp ca, pana atunci, bucurestenii sa cunoasca prevederile si efectele pe care le-ar avea adoptarea Legii Capitalei. Cetatenii vor putea merge astfel la urne sa voteze in cunostinta de cauza.
  • Atunci cand se vor prezenta la urne, locuitorii Bucurestiului trebuie sa se pronunte asupra tuturor prevederilor importante din lege. Ei trebuie intrebati la urne asupra acestor probleme. E nevoie sa li se redea puterea decizionala in toate aspectele importante ale Legii Capitalei!
  • Iata de ce am preferat un referendum in care pe buletinul de vot sa se afle mai multe intrebari. Legea nu se reduce doar la mutarea atributiilor administrative de la primariile de sector la Primaria Generala. Am introdus sapte intrebari, pentru ca lucrurile sa fie extrem de clare pentru toata lumea.
  • I se ofera bucuresteanului posibilitatea de a alege in mod real. Intrebarile sunt clare si simple. Acopera in mare masura tema principala a Legii Capitalei. Am fi facut o mare greseala daca reduceam referendumul la o singura intrebare. Bucurestenii trebuie sa decida cum va arata Bucurestiul in 10-20 de ani, nu politicienii. Iar pentru asta, referendumul trebuie sa cuprinda un set de intrebari legate de dezvoltarea orasului.
  • Una peste alta, sedinta CGMB de ieri reprezinta un moment important pentru Capitala - PDL Bucuresti a aratat inca o data ca prioritatea sa este modernizarea orasului. Acest lucru nu se poate face decat impreuna cu cetateanul. Pentru ca el este principalul beneficiar al politicilor publice pe care aparatul administrativ trebuie sa le puna in aplicare. Pana la urma, cetateanul face Legea Capitalei.
Consilierii generali ai Municipiului Bucuresti au votat, miercuri seara, cu 29 de voturi pentru, proiectul privind desfasurarea referendumului privind Legea Capitalei care prevede ca primarii de sector vor fi alesi de catre consilierii generali din randul acestora, nu de catre cetateni prin vot direct. Astfel, puterile lor ar urma sa fie limitate iar consiliile locale ale primariilor de sector vor fi desfiintate. Capitala va avea buget unitar si servicii publice unitare. Referendumul se va desfasura pe 19 iunie, iar bucurestenii vor trebui sa raspunda la 7 intrebari propuse de PDL si votate de CGMB.

Primarul general, Sorin Oprescu, propusese o singura intrebare: "Sunteti de acord cu centralizarea administrativa prin transferul de atributii de la primariile de sector catre CGMB?", insa propunerea sa nu a fost adoptata.

In schimb a fost adoptata propunerea PDL de a adresa bucurestenilor la referendum un numar de 7 intrebari. Mai jos redam cele 7 intrebari propuse de consilierii PDL-PRM-PNG:
  • Sunteti multumit de modul in care s-a dezvoltat Capitala?
  • Va doriti o Capitala cu 6 sectoare si o administratie?
  • Va doriti o Capitala cu 6 sectoare si 7 administratii?
  • Sunteti multumiti de curatenia in Capitala?
  • Va doriti o arhitectura unitara pentru Bucuresti?
  • Sunteti de acord cu reducerea cheltuielilor aparatului administrativ?
  • Sunteti de acord ca Bucurestiul sa fie condus de primarul general si CGMB?
Legea Capitalei prevede organizarea administrativa a Capitalei, iar principala propunere se refera la o singura administratie pentru Bucuresti, cu pastrarea celor sase sectoare.

Mai precis, primarii de sector ar urma sa fie alesi de catre consilierii generali din randul acestora, nu de catre cetateni prin vot direct. Puterile lor ar urma sa fie limitate iar consiliile locale ale primariilor de sector vor fi desfiintate. Capitala va avea buget unitar si servicii publice unitare. 

Potrivit Mediafax, presedintele PDL Bucuresti, Elena Udrea, declara, in 5 aprilie, dupa o dezbatere privind Legea Capitalei, ca aceasta propunere legislativa ar putea intra in vigoare incepand cu alegerile din 2012, negand ca prin aceasta vor fi desfiintate sectoarele.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   






















VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si StartupCafe.ro, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

3609 vizualizari

  • +11 (13 voturi)    
    intreb si eu (Joi, 14 aprilie 2011, 13:57)

    sellerman [utilizator]

    nu sunt bucurestean, dar stau si ma intreb si eu, o sa tina seama de rezultatul referendumului? pt ca daca imi aduc bine aminte mai este un referendum de care nu a tinut nimeni seama pana acum.
    • +10 (10 voturi)    
      Sa mai si râdem (Joi, 14 aprilie 2011, 14:24)

      onttew [anonim] i-a raspuns lui sellerman

      Importanta întîlnire intre diferiti sefi de state.

      La o intersectie, maşinile presedintilor SUA, Rusiei si României se ciocnesc.

      Acestia coboara din masini si încearca sa rezolve problema:

      Obama:
      - I am sorry!

      Medvedev:
      - I am sorry, too!

      Basescu:
      - I am sorry three!
      • +2 (8 voturi)    
        ... (Joi, 14 aprilie 2011, 14:59)

        dragonfly [utilizator] i-a raspuns lui onttew

        sunt clare si simple dar nu se adreseaza problemei, sunt cam pe langa subiect intrebarile
      • 0 (2 voturi)    
        adevar (Joi, 14 aprilie 2011, 16:36)

        sellerman [utilizator] i-a raspuns lui onttew

        adevar grait-ai mestere ...... iti dau un plus,
    • +6 (6 voturi)    
      Greseala (Joi, 14 aprilie 2011, 14:32)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui sellerman

      Nu stiu cum arata lucrurile in politica (deh efectul galeata) dar de la mine greseala pare a fi un set de 6 intrebari BS pe langa una relevanta . Eu zic sa mai verificati o data daca merita magaria .
      • +4 (6 voturi)    
        Nu la asta se referea prin greseala... (Joi, 14 aprilie 2011, 16:45)

        Catalin_Andrei [anonim] i-a raspuns lui Gamma

        Greseala in privinta Udrei este ca daca punea o singura intrebare clara risca sa stie lumea ce sa voteze si nu iesea prea bine pentru duduie!Asa ca a preferat sa puna 7 intrebari idioate(ca ea) mult pe langa subiect cu scopul de a ne arata noua ca daca vrem referendum ne da referendum dar tot ca ea o sa iasa...
  • +12 (24 voturi)    
    Dumnezeule !!!! (Joi, 14 aprilie 2011, 14:02)

    blec-bierd [utilizator]

    ce fel de tampenie mai e si asta ????
    propun si intrebarile urmatoare

    Cum preferati sa fiti ?
    fericit sau trist ?
    sarac sau bogat ?
    sanatos sau bolnav ?
    ....
    ca sa fie completa lista si informatia obtinuta cat mai utila
    • +8 (22 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 14 aprilie 2011, 14:12)

      eu [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

      e penibila blonda .. la fel ca majoritatea politicienilor care ne conduc astazi.. si un copil de 10 ani ar fi putut concepe niste intrebari mai bune...

      in primul rand intrebarile 1, 4,5 si 6 sunt retorice. nu au nicio relevanta...

      bine ca nu au intrebat daca : "e mai bine sa traiti bine sau sa nu traiti bine ?"... oricum asta au promis celor ce i-au ales
      • +2 (12 voturi)    
        atentat la inteligenta bucurestenilor (Joi, 14 aprilie 2011, 14:31)

        c [anonim] i-a raspuns lui eu

        Intrebari stupide, care lasa loc de multiple interpretari, parca facute de oameni cu 4 clase (asa oameni are PDL, asa oameni ne conduc !). Pierdere de timp sa mergi la asa aberatie de referendum. Sper ca nu o sa ia o decizie pe baza la 2% prezenta la referendum (cam cati simpatizanti mai are PDL).
      • +4 (6 voturi)    
        Smecherie marca Udrea (Joi, 14 aprilie 2011, 14:54)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui eu

        Daca ar fi avut o singura intrebare de genul :
        "Doriti ca primarii de sector sa nu mai fie votati de dumneavoastra sau sa fie alesi de CGMB ?" probabil ar fi picat cu 90%.
        Astfel e facut la misto, sa vina apoi Udrea si sa zica ca cetatenii au votat la 6 din 7 intrebari pentru referendum. Caci doar ultima se refera efectiv la eliminarea primarilor de sector.
  • 0 (24 voturi)    
    penibilitati (Joi, 14 aprilie 2011, 14:04)

    pehash [utilizator]

    S-a dovedit ca majoritatea populatiei din bucuresti este suficient de redusa mintal incat sa-l voteze pe oprescu primar chiar si dupa ce si-a depus candidatura cu semnaturi falsificate si promisiune suspendate/paralele.
    E normal in acest context ca madam udrea sa vina cu proiecte de genul asta, de la analfabeti pentru analfabeti, sperand sa castige si ea acelasi fotoliu.
    Sper ca in ultimii 4 ani s-au mai trazit macar o parte din oile alea care au votat autostrazi suspendate!!!
    • 0 (8 voturi)    
      Bucureşti, Bucureşti (Joi, 14 aprilie 2011, 14:14)

      Mitică [anonim] i-a raspuns lui pehash

      De la un bucureştean, ceva pentru tine în folclorul capitalei: Hai sictir şi marş înapoi în satul tău natal.
      • +1 (3 voturi)    
        +1 (Joi, 14 aprilie 2011, 20:13)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mitică

        adica sa ma intorc in bucuresti? :)
        multumesc, dar prefer sa mai astept.. ma intorc dupa urmatorul cutremur.
    • 0 (2 voturi)    
      bine tu, inteleptule (Joi, 14 aprilie 2011, 17:24)

      Ava [anonim] i-a raspuns lui pehash

      Am auzit ca intelepciunea romaneasca s'a nascut la sat, se pare ca asa e... noi, analfabetii din Bucuresti, iti transmitem in scris sincere felicitari pentru faptul ca a ajuns Internetul si la tine la tara... :))
  • +4 (12 voturi)    
    !!! (Joi, 14 aprilie 2011, 14:09)

    catalin_mattei [utilizator]

    D-na Ministru cred ca doreste un referendum care , indiferent de rezultat, sa nu fie catalogat ca o palma data PDL-ului si mai ales dansei personal. Eu sunt bucurestean si pot spune ca nu m-a multumit cum arata capitala de cand ma stiu. Referendumul de acest tip ma face sa stau acasa linistit. De altfel cred ca cea mai buna cale de a raspunde acestei mizerii de liste de intrebari este sa boicotezi referendumul.
  • +11 (15 voturi)    
    Intrebarile de la referendum (Joi, 14 aprilie 2011, 14:09)

    doru.motoru [utilizator]

    Sunt insidioase, de fapt urmaresc sa manipuleze masa votantilor, cu scopul obtinerii unui singur rezultat: comasarea sectoarelor. Formula prezentata, cu 7 intrebari aproape retorice, este proprie unui sondaj de opinie si nu unui referendum, nu ar fi trebuit sa treaca de votul consilierilor.
    • +7 (7 voturi)    
      Portocala mecanica (Joi, 14 aprilie 2011, 14:23)

      Mitică [anonim] i-a raspuns lui doru.motoru

      Păi, ce culoare are consiliul? Mă întreb cum vor folosi rezultatele referendumului... vor face o medie a răspunsurilor? Cu tot respectul pentru dna. blondă, acest referendum este gândit cu fundul... simplă coincidenţă, oare?

      Este o singură problemă în dezbatere, nu 7, de aceea un singur răspuns contează. Cum mai prăpădesc ăştia banii publici pe tâmpenii...
    • -2 (4 voturi)    
      ma asteptam mai mult de la un utilizator! (Joi, 14 aprilie 2011, 15:11)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui doru.motoru

      cateva FAPTE: A. pana in 2002 bugetul Capitalei a fost unul singur. B. un buget consolidat are valoare mai mare cand angajezi credite C. daca sistemul de azi (sect.1 are 50% din toti banii) s-ar aplica si la nivel national, jud. Timis sau Brasov si-ar tine toti banii si jud. Vaslui n-ar primi nimic D. in Paris exista un singur buget si zeci de arondismente, deci conducerea administrativa si cea "financiara"nu sunt unul si acelasi lucru.
      • +2 (2 voturi)    
        Nu asta-i de fapt problema (Vineri, 15 aprilie 2011, 2:53)

        C [anonim] i-a raspuns lui naiv

        Tu argumentezi ca ce vrea Udrea sa faca e bine.
        Se prea poate, eu, unul, nu te contrazic.
        Insa, daca e de bine, de ce vrea sa faca treaba asta pe sub mana, smechereste? Ceva in neregula, cumva? Sau totul e permis in masura in care ne atingem scopul - care, din ce scrii tu, pare sa fie constituit in primul rand din banii sectorului 1?
        Bani aflati, in mod nefericit, la neprietenul Chiliman (un primar de toata jena, ca veni vorba, foarte, foarte slab).
  • +2 (14 voturi)    
    tampenii (Joi, 14 aprilie 2011, 14:16)

    tepes [anonim]

    da intrebari simple care il pune pe om in dificultate. Referendum de ce nu ati facut cand ati luat bani de la FMI? Cand ati taiat pensii, alocati pentru copii, bani de la sanatate, cand ati inchis spitale, scoli? Ati intrebat cetateni din respectivele localitati? Va e frica ca pierdeti alegerile si incercati sa manipulati opinia oamnilor. Si aici se pot fura voturi cum s-a furat la alegerile din 2008 si 2009.
    • +1 (5 voturi)    
      intrebarile si analfabetii (Joi, 14 aprilie 2011, 14:38)

      Anti analfabetul [anonim] i-a raspuns lui tepes

      s-ar putea ca aceste intrebari sa-i puna in dificultate pe cei care scriu cum scrii tu
  • +14 (14 voturi)    
    Parerea mea (Joi, 14 aprilie 2011, 14:18)

    CezarN [utilizator]

    Parerea mea este ca un referendum cinstit trebuie sa se rezume la una, maxim doua intrebari CALRE, bine definite, cu substanta si care sa defineasca aproape automat actiunile care vor urma aprobarea sau respingerea de catre populatie.

    Altfel, cum este cazul acestui pseudoreferendum plin de truisme gen "Nu-i asa ca presedintele Norvegiei vrea sa scoata tara din UE?", mi se pare o pierdere de timp si de bani, un simplu pretext cautat de catre politicieni pentru a face ceva ce ei au stabilit de dinainte de referendum.

    Si, pentru a aborda o alta tema draga doamnei Udrea, declar ca aceasta cacealma ma face un pic mai misogin. :))
  • +4 (8 voturi)    
    intrebari si raspunsuri (Joi, 14 aprilie 2011, 14:19)

    Kapo [utilizator]

    La asemenea intrebari formulate de blonda trebuie precizat ca majoritatea populatiei Bucurestiului este bruneta, chiar prea bruneta! Raspunsurile vor fi pe masura, adica nu vom avea o concluzie clara ceea ce va conduce la vot in CGMB, si sectoarele vor disparea dupa cum e voia blondei! Atunci sa veyi investi'ii in parcari, autostrazi suspendate si subterane, aeroporturi mutate si alte nazdravanii. Eu zic sa mutam capitala la Vaideei!
    • +1 (1 vot)    
      ... (Joi, 14 aprilie 2011, 16:21)

      L2 [anonim] i-a raspuns lui Kapo

      sau la VaideNoi!
  • +8 (8 voturi)    
    De ce 7 ? Mai bine unul si bine ! (Joi, 14 aprilie 2011, 14:20)

    Koczka [anonim]

    De ce sa fure 7 Consilii Locale ? Mai bine sa fure numai Primarul general si partidul sau !
  • -2 (2 voturi)    
    alo, ortografia (Joi, 14 aprilie 2011, 14:25)

    Giotto [anonim]

    Atentie la ultima intrebare, se scrie cu litera mare, Primarul General, nu primarul general.
    • +1 (1 vot)    
      alo (Joi, 14 aprilie 2011, 14:32)

      Koczka [anonim] i-a raspuns lui Giotto

      Don Giotto
      Nu neaparat sa fie General domle' !
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:13)

      Giubugea [utilizator] i-a raspuns lui Giotto

      Asta de unde ai mai scos-o?
  • +4 (4 voturi)    
    mda... (Joi, 14 aprilie 2011, 14:28)

    nusepoate [anonim]

    un sondaj de opinie ar fi mai ieftin si la fel de relevant
  • +5 (7 voturi)    
    INCREDIBIL!!! (Joi, 14 aprilie 2011, 14:36)

    *** [anonim]

    Este o bataie de joc pe bani publici!Acestea nu sunt intrebari de referendum ci de sondaj de opinie.
    Sunt contradictorii si facute in asa fel incat orice ai raspunde sa fie interpretabil.
    De fiecare data cand vorbeste udrea imi insulta inteligenta.
  • +8 (8 voturi)    
    blondo (Joi, 14 aprilie 2011, 14:41)

    geo12 [utilizator]

    ai ajuns sa-mi provoci alergie...tu le stii pe toate: de la turism, la constructii, de la box la organizare locala! un singur lucru inca nu ai aflat: Bucurestenii nu te vor !
    • -3 (3 voturi)    
      lista de candidati?? (Joi, 14 aprilie 2011, 15:13)

      curios [anonim] i-a raspuns lui geo12

      din ce stiu eu numai Oprescu, Chiliman si Piedone s-au declarat candidati. Stii tu pe altcineva? sau ti s-a spus ce sa scrii de la partid?
      • +3 (3 voturi)    
        curios degeaba (Joi, 14 aprilie 2011, 19:54)

        gelu [anonim] i-a raspuns lui curios

        Primarul pune in aplicare deciziile Consiliului General... Udrea vrea toti banii Bucurestiului in mana Consiliului General, unde ciuma portocalie este majoritara ! ne doare in cot de candidati! intelegi curiosule? udrea poate conduce capitala si fara sa fie primar!
  • +6 (6 voturi)    
    ma intreb (Joi, 14 aprilie 2011, 14:47)

    Confuzius [anonim]

    Intrebarile mele, trecand peste intrebarile gen "nu-i asa ca", sunt urmatoarele:
    1. avand in vedere calitatea multor locuitori ai Bucurestiului (ajunsi, destui, fara voia lor in acest oras sau, mai multi, din interes material si fara sa le pese de oras), cum se vor interpreta rezultatele referendumului in cazul in care atat la intrebarea 2 cat si la intrebarea 3 raspunsul majoritar va fi DA?
    2. chiar daca va fi un rezultat clar in favoarea uneia dintre optiuni, se va aplica dorinta locuitorilor? Ca avem exemplele cu parlamentul unicameral despre care nu am mai auzit absolut nimic, precum si cu uninominalul simplu care a devenit combinat prin lege.
  • 0 (4 voturi)    
    Capitala si PSD (Joi, 14 aprilie 2011, 14:51)

    gheorghe [anonim]

    Eu sunt din provincie da zau daca pricep ce vrea PDL-ul cu asemenea intrebari. Sau astia cred ca bucuresteni sunt "blonde" toti. Sa stiti totusi ca doamna Udrea stie ce vrea ea nu ce ar fi bine pentru o capitala moderna. La noi a fost un Bulevard care a rezistat 10 ani si acum il sparg cu pikamerul, taie betonul, arunca asfaltul , au dosit pavelele, au disparut bordurile vechi si au facut altele din beton, urate si care se sparg usor. Ar fi buna doamna Udrea primar general la Capitala si PNL+PSD la guvernare.
  • +1 (5 voturi)    
    Eu tot ... (Joi, 14 aprilie 2011, 15:00)

    Gigi [anonim]

    ... nu reusesc sa inteleg in ce calitate introduce doamna Udrea intrebari intr-un referendum legat de Bucuresti? Dansa nu era cumva ministru pe dezvoltare si turism? Nu prea vad legatura ...
  • -3 (7 voturi)    
    Bravo Elena Udrea! (Joi, 14 aprilie 2011, 15:11)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Ur the man! :D

    Poate dupa acest referendum Bucurestiul va avea o sansa!

    P.S: Tot cred in ideea ca ar trebui mutata capitala
    • -2 (4 voturi)    
      Vad ca iau minusuri, (Joi, 14 aprilie 2011, 16:21)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Sa ma exprim mai clar,

      Nu cred ca un oras in care oamenii buni sunt in minoritate in fata unei gloate care dracuiesc moldovenii, ardelenii, oltenii, basarabenii este vretnic sa conduca o tara intreaga si sa genereze elite capabile sa perceapa directia de mers a tarii...

      Sau...ma insel?
  • +3 (5 voturi)    
    problema de logica in formularea intrebarilor: (Joi, 14 aprilie 2011, 16:20)

    L2 [anonim]

    In referendum se introduc si intrebari de control? ce se intampla daca raspund cu DA la ambele? Avem o capitala cu 6 sectoare, 7 administraytii dar condus de primar si CGMB????

    Va doriti o Capitala cu 6 sectoare si 7 administratii?
    Sunteti de acord ca Bucurestiul sa fie condus de primarul general si CGMB?

    penibil...vor prosti oamenii simpli care nu vor intelege afirmatiile corect...mai ramanea sa intrebe "nu-i asa ca...?"
  • 0 (0 voturi)    
    cea mai simpla metoda! (Joi, 14 aprilie 2011, 16:41)

    adriana [anonim]

    cu siguranta asta e cea mai simpla metoda. intrebarile trebuie sa fie clare si transparente. si cel cu 10 clase sa inteleaga ce este intrebat....asta-i clar! de ce sa ne complicam aiurea? sunt intrebari la obiect, care pot fi reduse la un raspuns simplu, de da sau nu!
  • +3 (3 voturi)    
    Suntem originali in orice (Joi, 14 aprilie 2011, 16:46)

    baciu [anonim]

    Nu am mai auzit de referendum cu enspe intrebari decat in Romania, the land of choice. Trebuia sa fie vreo 20 de intrebari, sau o sinteza pe baza legii capitalei, astfel aflam parerea fiecarui cetatean. De fapt ar trebui sa il numim sondaj de opinie nu referendum.
  • +3 (3 voturi)    
    Si daca.... (Joi, 14 aprilie 2011, 16:48)

    Casargoz [anonim]

    raspunsul majoritar la intrebarea:
    •Sunteti de acord ca Bucurestiul sa fie condus de primarul general si CGMB? va fi nu. Cum va arata legea? va fi condus Bucurestiul numai de primar sau numai de CGMB? ramane la latitudinea PDL sa stabileasca asta.
    •Sunteti de acord cu reducerea cheltuielilor aparatului administrativ? Daca raspunsul va fi nu. Vor creste cheltuielile? Daca e vorba de reducerea cheltuielilor pentru metrou, pot eu sa raspund da?
    nu.
    •Va doriti o arhitectura unitara pentru Bucuresti? Pai Bucurestiul era vestit pentru urbanismul unitar si arhitectura diversa. Daca raspunsul este nu, ce vom face casute cu turnulete? Daca raspunsul este da ce facem? Fatade de sticla la toate cladirile istorice?
    •Sunteti multumiti de curatenia in Capitala? Daca raspunsul este da. Cum va fi legea? Se va spune sa fie curatenie? Daca legea va spune ca Bucurestiul trebuie curatat pe banii si munca cetatenilor, eu as fi tentat sa votez ca sunt foarte multumit de curatenie.
    •Va doriti o Capitala cu 6 sectoare si 7 administratii?
    Daca raspund da, ore vor stii la ce administratii ma refer? Poate ca eu vreau o administratie a capitalei si 6 administratii financiare de sector. Sau poate ca vreau o administratie a parcurilor, una financiara si una a lacurilor, alta a restaurantelor etc...

    •Sunteti multumit de modul in care s-a dezvoltat Capitala? daca spun nu. cei care intreaba au dreptul sa o dezvolte dupa cum cred ei de cuviinta?
  • -2 (4 voturi)    
    referendum (Joi, 14 aprilie 2011, 17:37)

    CARMEN [anonim]

    intrebari stupide!cum sunt PDL-istii toti!
    De ce nu supun la vot intrebarile urmatoare:
    1.Sunteti de acord cu votul prin corespondenta?
    2.Doriti desfiintarea sectoarelor 1,2,3,4,5,6,?
    3.Doriti sa mai conduca acest guvern BOC?
    4.DORITI CA PRESEDINTE PE BASESCU?
    5.Va place cum furam toti PDL?
    6.Va place cum v-am taiat salariile si pensiile?
    7.Va place cum v-am infometat si v-am lasat fara spitale?
    8. Va place sa traiti fara servici ca nici somaj nu mai vedeti ?

    Si asa se lamuresc toti !Acest lucru il doreste poporul!
    Fiecare pe o lista separata !
  • 0 (0 voturi)    
    Administratie profesionista (Joi, 14 aprilie 2011, 18:52)

    dana [anonim]

    Nu cred ca exista bucurestean care sa nu isi doreasca o capitala frumoasa, curata, unitara dpv arhitectonic, verde, 'prietenoasa' cu cetatenii ei.
    Aproape ca nu are ce cauta 'politicul' aici. Mai ales ca la noi vad ca 'politic' inseamna doar un perpetuu scandal.
    Bucurestiul are nevioe de o administratie unitara, profesionista, onesta, transparenta, in care fiecare leu din banul public sa fie justificat. Personal, 'ma las pe mana' Ordinului Arhitectilor, sa zicem, care sa coordoneze un concurs de proiecte arhitectonice. Si pe mana Politiei Capitalei, care sa asigure zero infractionalitate, si pe mana Justitiei, care sa-mi apere drepturile, etc...
  • +2 (2 voturi)    
    raspunsuri (Vineri, 15 aprilie 2011, 10:52)

    nim [anonim]

    * Sunteti multumit de modul in care s-a dezvoltat Capitala?
    Intrebare retorica, ar trebui sa fii idiot ca sa fii multumit.

    * Va doriti o Capitala cu 6 sectoare si o administratie?
    Intrebare inutila. La o astfel de intrebare nu poate raspunde decat cineva care are cunostinte de management si care cunoaste in detaliu situatia. Restul sunt pareri.

    * Va doriti o Capitala cu 6 sectoare si 7 administratii?
    Idem.

    * Sunteti multumiti de curatenia in Capitala?
    Singura intrebare la care se poate raspunde de catre oricine. La fel de relevant ar fi insa un simplu sondaj.

    * Va doriti o arhitectura unitara pentru Bucuresti?
    Alta intrebare tampita. Arhitectura unitara a facut Ceausescu. Eu vreau Arhitectura. Cu A mare, sau mai bine cu majuscule. Arhitectura variata e singurul lucru interesant din Bucuresti. Vreau doar ca Arhitectura sa fie protejata si incurajata. Vreau ca zonele cu arhitecturi diferite sa fie integrate si armonizate. Pana acum primaria nu a facut decat sa distruga, mai mult chiar decat Ceausescu. A distrus prin autorizatii de constructie, prin demolari, iar acum distruge prin asa zisa "reabilitare termica".

    * Sunteti de acord cu reducerea cheltuielilor aparatului administrativ?
    Nu. Vreau sa marim cat mai mult cheltuielile. Cat de tampit sa fii sa pui o astfel de intrebare? Daca se identificau si masuri de reducere poate mai era ceva. Desi majoritatea locuilorilor nu au cunostinte de management deci oricum opinia lor ar valora exact zero.

    * Sunteti de acord ca Bucurestiul sa fie condus de primarul general si CGMB?
    Idem intrebarea 2.


    Concluzia? Un referendum total inutil. O singura intrebare si-ar avea rostul: e necesar acest referendum?
    • 0 (0 voturi)    
      răspunsuri (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:26)

      Giubugea [utilizator] i-a raspuns lui nim

      Total de acord la întrebarea despre arhitectură.

      La întrebările 2, 3 şi 6, răspunsul este clar: nu, da, nu. Pentru că tot ce e bun în Bucureşti a fost făcut de primarii de sector, cu foarte puţine excepţii. Primăria generală e cam degeaba. Excepţia la excepţie e sectorul 5, dar pentru ei trecerea de la Vanghelie la Oprescu ar fi neînsemnată, nu e mare diferenţă între ce fac cei doi.
    • 0 (0 voturi)    
      arhitectura unitara (Vineri, 15 aprilie 2011, 22:11)

      ina [anonim] i-a raspuns lui nim

      se refera la faza aia cu 10 tipuri de cladiri oferite de MDRT din care sa isi aleaga unul de n-are bani sa plateasca proiectantii. Asta e arhitectura lor unitara.
  • 0 (0 voturi)    
    O cheltuiala inutila! (Vineri, 15 aprilie 2011, 13:17)

    Stepanida [utilizator]

    Acest referendum va fi o cheltuiala inutila!Prezenta la vot va fi scazuta,sub 30%!Sapte intrebari ,sunt prea multe!Propunerea lui Oprescu,cu o singura intrebare,era cea mai buna optiune!
  • 0 (0 voturi)    
    Abureala specifica (Vineri, 15 aprilie 2011, 15:48)

    Vasilica [anonim]

    Un raspuns clar la intrebarea de baza (pentru care se doreste referendum-ul) respectiv o primarie generala responsabila pentru tot, sau cum este in prezent = capitala + sectoare, cu un raspuns la fel de clar = DA sau NU, este evident ca nu va fi in interesul PDL si D-nei Udrea. PDL, deci Dna Udrea urmaresc obtinerea unui raspuns (la 7 intrebari) care sa permita neaparat o INTERPRETARE proprie, DE FOLOS imediat (imagine) si musai de folosit in alegerile viitoare.
    Rog sa retineti ca NU, NU, NU sunt adept (sub nici o forma) a unei alte formatiuni politice, evident nici a PDL, insa continui sa ma uimesc cum toti acestia, in prezent PDL continua sa ne creada prosti.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri