VIDEO Raportul Departamentul de Stat al SUA privind drepturile omului despre Romania: Sistemul juridic romanesc nu este obiectiv si uneori este influentat politic

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 8 aprilie 2011, 21:53 Actualitate | Esenţial

Abuzuri ale politiei si jandarmeriei asupra detinutilor si a romilor, conditii precare in inchisori, un sistem juridic lipsit de impartialitate si influentat politic, lipsa masurilor de retrocedare a bisericilor greco-catolice, incidente antisemite, coruptia la nivel guvernamental larg raspandita - sunt cateva dintre deficientele semnalate in raportul Departamentului de Stat al SUA privind respectarea drepturilor omului, pe 2010, referitor la Romania.

Deficiente semnalate in raportul Departamentului de Stat american:
  • Au fost semnalate cazuri de maltratare si abuzuri asupra detinutilor si romilor, in special prin uz excesiv de forta si batai aplicate de politie
  • Conditiile din penitenciare au ramas deficitare
  • Sistemul juridic nu a dat dovada de obiectivitate si a fost in unele cazuri supus influentelor politice
  • Ritmul procesului de retrocedare a ramas extrem de lent, iar guvernul nu a luat masuri efective in vederea retrocedarii bisericilor greco-catolice confiscate de guvernul comunist in 1948
  • O lege restrictiva a cultelor continua sa limiteze libertatea religioasa
  • Coruptia la nivel guvernamental ramane o problema larg raspandita
  • Au fost semnalate in continuare cazuri de violenta impotriva femeilor si de discriminare a acestora, precum si cazuri de copii abuzati
  • Ocazional au avut loc incidente antisemite, respectiv profanarea unor lacasuri de cult, precum si evenimente gazduite de organizatii extremiste, dar cu participare scazuta
  • Au fost traficate persoane in scopuri de munca fortata, exploatare sexuala, si cersetorie fortata
  • Au fost inregistrate cazuri in care agentiile guvernamentale au neglijat sau nu au oferit asistenta adecvata persoanelor cu dizabilitati institutionalizate
  • Discriminarea societatii impotriva romilor, a homosexualilor, lesbienelor, bisexualilor si a persoanelor transsesxuale sau persoanelor bolnave de HIV/SIDA (in special a copiilor) continua sa reprezinte o problema

Vezi declaratiile secretarului de stat Hillary Clinton si ale lui MIchael Posner (Departamentul de Stat):


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

2752 vizualizari

  • +9 (15 voturi)    
    Realitatea vazuta din exterior ! (Vineri, 8 aprilie 2011, 22:13)

    dana [anonim]

    Cum dracu isi dau seama americanii de realitatea din Romania ? Analiza si concluziile lor sunt foarte exacte si precise . Oare politicienii romani sunt orbi sau sunt hoti?
    • -1 (1 vot)    
      cum si-au dat seama (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 10:30)

      stanica [anonim] i-a raspuns lui dana

      Cititi presa, urmariti stirile si veti vedea ca americanii au prezentat de fapt un raport despre ei usor cosmetizat. Au inlocuit nigger cu rom de exemplu. Urmariti stirile unde se prezinta haita de politisti albi batand la negri, urmariti serialul "Penitenciar" pe National Geographic, vedeti cum un pastor, din respect pentru religii, a dat foc coranului si au murit oameni nevinovati etc. Cu toate acestea americanii sunt foarte mandri de natiunea lor. Si bine fac. Noi romanii suntem un popor de masochisti care ne muscam singuri de cur facandu-ne placere. As vrea sa vad si raportul MAE roman despre America - JANDARMUL UNIVERSAL. Jungla e doar la doi pasi de noi (de omenire) americanii sunt doar mai adaptati acelor legi decat altii. Avand coltii mai mari au intotdeauna dreptate.
      • +4 (4 voturi)    
        stanicaaaa ! (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 13:28)

        panfilica [anonim] i-a raspuns lui stanica

        iar sari dela una la alta, in cel mai pur stil tonomatic.
        era vorba despre cum se aplica justitia, cum e influentzata de politrucieni, nu ca la ei n'ar fi crime. sunt cu duiumul si nu le baga sub presh.
        ei au, inca, pedeapsa cu moartea, iar ala de'a tras tunul de miliarde e la mititica.
        trecand dela potomac la dumbovitza vezi ca, termopanele se mai judeca, panzele (toate) au fost date jos, oole nu se numara, voicu a fost lasat la vatra, nu mai e periculos.
        si'a dat cuvantul de militar...
        cum vedeti ca scrie america, cum va datzi drumul la vocabular. aceleasi texte.
        mai schimbati si voi. mai cititi, mai folosit informatia.
        mama lor de americani grasi si prosti !
    • 0 (0 voturi)    
      pai tocmai unii oamenii din justitie (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 10:50)

      el [anonim] i-a raspuns lui dana

      ca multi altii V Stoica/VP partid de guvernamant si fost minustru al justitiei vorbea frecvent despre justitie cu ambasada americana (wikileaks). ....si in paralel probabil ca mai si rezolva "dosare grele" la Inalta Curte de Justitie.
  • +10 (10 voturi)    
    cred ca un Raport despre Burkina Faso... (Vineri, 8 aprilie 2011, 22:14)

    costica [anonim]

    ar arata la fel.....
  • +21 (21 voturi)    
    Si romanii sunt discriminati in Cluj (Vineri, 8 aprilie 2011, 22:35)

    Daniel [anonim]

    In autobuzul 24B, am vazut un grup de romi, fara bilet.

    Controlul a venit, i-a dat jos si le-a spus sa plece si data viitoare sa isi cumpere bilet, in timp ce la un copil de 14-15 ani i-a cerut buletinul si a inceput sa ii scrie amenda.

    Copilul nu era de etnie roma, ci era alb.
    • +9 (9 voturi)    
      Discriminare (Vineri, 8 aprilie 2011, 22:52)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Romanii n-au fost discriminati,romii au fost discriminati pozitiv.
    • -2 (8 voturi)    
      pai da (Vineri, 8 aprilie 2011, 23:24)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      din nou dupa 200 si mai bine de ani, romanii au cele mai putin drepturi in tara lor.

      daca stai si analizezi constati ca minoritatile au mai multe drepturi decat romanii. oare cand o sa ne trezim si nu o sa mai lasam alte tari sa isi bage botul in afacerile tarii? cum zicea imnul, "sclavi iarasi pe vechiul nost pamant"....

      si totul sub semnul ipocriziei importate de la americani denumita "corectitudine politica".
    • 0 (6 voturi)    
      mai da-i o amenda pe langa alea 1000 (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 0:22)

      klaudyuxxx [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Nu cred ca a fost vorba de discriminare ci mai degraba de resemnare. Probabil acei tigani sunt arhicunoscuti si arhiamendati, iar acel controlor nu s-a mai complicat si s-a resemnat. Ce diferenta facea daca le mai dadea o amenda? Oricum tiganii nu le platesc in veci ci le iau cu ei in pamant. Sau ii executa silit si le iau ce?
      • +2 (4 voturi)    
        tocmai (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 0:47)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        de vreme ce munca fortata este interzisa, cei care nu vor sa plateasca si nu detin oficial bunuri sau conturi nu pot fi obligati sa plateasca ceva, in vreun fel.
      • +7 (7 voturi)    
        si (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 1:01)

        si [anonim] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        si crezi ca ignorandu-i pe respectivii a rezolvat ceva? de ce nu l-a iertat si pe baiatul respectiv? el era mai vinovat?
        le e usor sa fie "exigenti" cu cei slabi. si "marinimosi" din... lehamite.
        de ce nu isi dau demisia daca simt ca nu pot fi corecti? sa vina in locul lor altii mai buni, mai corecti, mai curajosi si cu ceva mai putina lehamite? a, au si ei familii copii etc? pai asta e scuza tuturor celor ce tin de scaun, inclusiv a luia drian severin. o scuza lasa, pentru ca justifica... incorectitudinea si lasitatea.
        lehamite? pai le e lehamite sa fie corecti? adica le e lehamite sa dea amenzi unora, dar nu le e lehamite sa dea amenzi altora? ce nenorociti de oameni, ca nici oameni nu merita sa le spui.
      • +5 (5 voturi)    
        ar (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 1:04)

        ar [anonim] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        ar putea sa ii execute silit si sa le ia... niste zile de munca in folosul comunitatii. de ce nu ar fi asta un substitut pentru amenda?
        • 0 (0 voturi)    
          Nu (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 9:21)

          ZOOM [anonim] i-a raspuns lui ar

          Pentru ca nu permite legea. Momentan legea prevede (din nou ,deoarece fusese abrogat articolul) munca in folosul comunitatii , dar intervine legea universala a drepturilor omului , care spune ca nu poate sa-i oblige .Asa ca in momentul cind vor sa transforme amenda in M.I.F.C. ,nu poate decit sa-l intrebe pe "mondialu' - doriti sa prestati M.I.F.C. ? R : neaaahhh.... !
          • +1 (1 vot)    
            pai (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 17:32)

            pai [anonim] i-a raspuns lui ZOOM

            pai si de ce nu modificam legea? ne agatam de scuza cu legea... nu parlamentul ales de noi voteaza legile?
            doar nu ar fi o incalcare a drepturilor omului... sunt atatea alte fapte care se pedepsesc cu zile de munca in folosul comunitatii (de exemplu in SUA).
          • +1 (1 vot)    
            legea (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 18:54)

            legea [anonim] i-a raspuns lui ZOOM

            legea fundamentala a drepturilor omului nu este chiar asa cum o prezinti: altfel, nua r fi posibile nici pedepse precum inchisoarea (i.e. lipsire de libertate), nici cu moartea (dreptul la viata) si, totusi, acestea se aplica.
            amendamentul este ca aplicarea lor se face in urma unei sentinte in justitie. cu ce e mai aiurea munca in folosul comunitatii decat pedeapsa cu moartea sau cu inchisoarea?
      • +6 (6 voturi)    
        adica (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 1:05)

        adica [anonim] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        adica pana la urma sa nu il pedepsim pe cel care face greseli ci pe cel care... e mai usor de pedepsit?
        in ce societate traim?
        si ne mai miram de ce bogatilor li se permite sa sara peste lege. poate pe acelasi rationament: ca deh, ei sunt mai greu de pedepsit...
        • -1 (1 vot)    
          asta nu mai depindea (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 9:58)

          klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui adica

          de controlor, ci de alte insitutii ale statutului.
          • +2 (2 voturi)    
            si (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 17:37)

            si [anonim] i-a raspuns lui klaudyuxxx

            si crezi ca acel controlor, daca ar ajunge judecator, ar gandi altfel?
          • +2 (2 voturi)    
            iar (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 20:29)

            iar [anonim] i-a raspuns lui klaudyuxxx

            iar minima datorie a controlorilor era sa intocmeasca procesul verbal. macar sa scrie in el ca "refuza sa se legitimeze". s-ar fi tras un semnal de alarma, asa infim cum ar fi fost el.
            dar ceva nereclamat este... ca si cum nu s-ar fi intamplat.
            in schimb, au facut pe vitejii in fata pustiului de 15 ani.
      • +1 (1 vot)    
        amenda de bus (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 10:29)

        Demigod [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        Chestia cu amenzile e ca trebuie sa ai tupeu.

        De exemplu controlorul nu are nici un drept sa te retina sau sa te perchezitioneze. Zici ca n-ai buletin, si pleci. Evident, el se baga la intimidare, e mai tzaran, mai ne-educat, poate se lasa si cu o bataie si aparitii la stiri; dar practic nu are nici un drept legal sa te retina sau sa te indentifice cu japca la sectia lor de bokteri.

        Daca ai tupeu, pleci pur si simplu. Daca pune mana pe tine, faci scandal.
    • +7 (7 voturi)    
      cat (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 0:58)

      cat [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      cat de enervanti sunt acesti ipocriti si falsi samariteni, care isi permit sa fie "generosi" si "indulgenti" pe spezele altora. ma refer la controlorii respectivi.
      de fapt, e doar o scuza a lor, ca sa nu isi faca datoria. sunt buni cu aia rai si rai cu aia buni.
      mie imi este scarba de controlorii astia. ca sunt "marinimosi". pe cel lenes si hot il iarta, ca transportul lui e platit de... cei onesti si muncitori. si tot cei onesti si muncitori platesc si amenda, ca deh, ei sunt mai fricosi...
      astfel de comportamente, gen controlor, stau la baza raului din societatea romaneasca. pentru ca inverseaza, corup scara de valori.
    • +2 (2 voturi)    
      de la bucale se vede altfel (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 13:31)

      panfilache [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      romii au fost discriminati ca n'au fost lasati sa circue cu autobuzul.
      • +2 (2 voturi)    
        da (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 20:30)

        da [anonim] i-a raspuns lui panfilache

        da, ma mir ca nu le-au platit cursa cu taxi-ul.
  • -1 (5 voturi)    
    Raportul departamentului de stat. (Vineri, 8 aprilie 2011, 22:51)

    cornel [anonim]

    Aceasta este o fotografia, la minut, cum se spunea acum vreo cateva deceni, a ro. Ne aplecam cu multa energie asupra cablogramelor, telejustitiei, comediilor cu asa zise vedete pe sticla tv., pseudodisputelor politice, samd. Nu dorim, majoritar sa ne autoradiografiem, si mai ales sa trecem la actiune. Voci singulare, fara audienta semnificativa, incearca, tot mai rar sa semnaleze ca ne aflam pe un drum infundat. Basescu cu a lui viclenie congenitala, sustinut energic de lipsa reala a credibilitatii opozitiei, jongleaza in acest spatiu cu abilitate, dar in fapt neasumandusi nici un risc semnificativ.
  • +9 (9 voturi)    
    Corect (Vineri, 8 aprilie 2011, 23:00)

    drak latinu [utilizator]

    La noi romanii sunt discriminati fata de tigani ! Ei nu platesc taxe, nu muncesc si fac numai prostii asta cel putin 90% din rasa respectiva si DA este o rasa si nu o etnie. Ei sunt asiatici ( indieni ) noi suntem caucazieni ( romani ) deci suntem alte rase. Etnic diferiti sunt de sasii din RO de exemplu !
  • -3 (5 voturi)    
    ha? (Vineri, 8 aprilie 2011, 23:44)

    dfvh [anonim]

    ba ,voi ati vazut ca se scumpeste iar benzina..va arde de bancuri?
  • +7 (7 voturi)    
    lol (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 0:11)

    andreea [anonim]

    m-am apucat sa citesc raportul..si pana la urma am ajuns la partea de :discriminare, in special a rrromilor. Ok, cunosc persoane respectabile de origine rroma, nu sunt de acord cu discriminarea si cu stereotipurile, dar unde e discriminarea in a spune adevarul in fata?????

    , President Basescu stated that
    the country had failed to integrate nomadic Roma, which was difficult since "very
    few of them want to work." He added that "many of them traditionally live on what
    they steal."

    Si da,ii vad in Bucuresti,ii vad peste hotare..aceeasi "munca decenta"...bn..nu fura neaparat..cersesc, danseaza in metrou:))

    The CRJ criticized the president's statements, which it stated harmed
    the dignity of Roma and were profoundly discriminatory...

    ok..nu zic ca ar fi fost prea diplomata afirmatia...dar e ADEVARATA. Nu mi se pare normal sa fie interpretata ca discriminare...sau nu inteleg eu bine termenul.
  • -1 (5 voturi)    
    nu justitia e o problema, ci (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 0:40)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    ''Discriminarea societatii impotriva romilor, a homosexualilor, lesbienelor, bisexualilor si a persoanelor transsesxuale sau persoanelor bolnave de HIV/SIDA (in special a copiilor''
    In rest, toate bune, daca n-ar fi astea, obamba nediscriminatul si slujbasii lui neo si criptosocialisti ar fi fericiti.
  • 0 (10 voturi)    
    Retrocedarea bisericilor greco-catolice (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 0:43)

    taranistu [utilizator]

    In timp ce credinciosii greco-catolici sunt defavorizati, Guvernul da bani BOR sa-si ridice Catedrala Mantuirii Neamului. PNTCD sustine separarea Bisericii de Stat, un Stat laic nu un Stat ateu. Guvernul actual, asemeni PDSR-ului mai demult, din considerente politice, sprijina un cult religios (BOR), in detrimentul altuia, Biserica Romana Unita cu Roma, Greco-Catolica.
    • +1 (7 voturi)    
      Greco-catolici (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 10:10)

      kata [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      Greco-catolicii vor biserici retrocedate? Ungurii au distrus cu TUNURILE sute de biserici ortodoxe pe vremea austro-ungariei. Noua cine si ce ni se retrocedeaza?
      • +2 (2 voturi)    
        buccow (Duminică, 10 aprilie 2011, 23:15)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui kata

        Se numea Buccow, era vorbitor de limba germana. El a fost generalul austriac (si nu ungur), care a ordonat tunurilor sa traga. A tras in biserici romanesti (ortodoxe) si unguresti de-o potriva.
        Voua (ortodocsilor), sa vi se retrocedeze tot ceea ce ati pierdut! Prezentati documente. Daca nu aveti documente, lasati-le celor care au!
    • -4 (4 voturi)    
      Plangi la mormant strain (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 10:34)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      Pana la 1700 toata tara era ortodoxa exceptandu-i pe minoritari.
      Dar odata cu imperiul Austro-Ungar prin constrangere si presiuni multi romani au fost obligati sa devina greco-catolici.
      in plus biserica catolica a tot cauta sa faca prozeliti.
      Deci, cand s-a facut nedreptate atunci impotriva Biserici Ortodoxe sau acum?
      Si inca ceva:
      In SUA cultele nu au voie sa primeasca bani de la straini.
      Pentru dreptate ar trebui ca si in Romania cultele in special sectele sa nu primeasca bani din afara sa faca recrutari in randul saracilor.
      • +2 (2 voturi)    
        chiar asa! (Duminică, 10 aprilie 2011, 23:23)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui aaa

        care toata tara? Romania? aia de azi, aia din 1948, aia din 1918? Hmm greu de inteles... In 1700 nu exista nici o "tara"... Probabil tocmai de-aia romanii din Transilvania a inteles ca intoarcerea la Biserica Romei ii poate readuce in Europa, in lumea care conteaza. N-au gresit! Constrangeri au fost in 1948, iar dreptul de a face prozeliti este (surpriza!!!), constitutional! Ortodocsii vor sa mentina un status-quo, dar piata se misca! Totul este constitutional. "Daca-s mai buni ca noi, sau ei mai buni ca noi/ Lasam sa spuna altii/ Noi suntem fair-play!" asa ca dragilor ortodocsi, ori sunteti mai buni, ori pierdeti!
  • +5 (7 voturi)    
    asa este (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 0:45)

    srpc [utilizator]

    daaaa, principalele probleme in tara asta sunt suferintele tiganilor, evreilor si ale detinutilor! restul lumii o duce OK, doar bietii minoritari si antisocialii o iau pe cocoasa! imi vine sa borasc citind asemenea cretinisme corecte politic!
  • +2 (2 voturi)    
    discriminarea celui mai tare (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 2:18)

    lady_c [utilizator]

    Am senzatia ca aceasta discriminare tine foarte mult de cine o face - cat e de tare cel care o face!
    In 2005-2006 de revelion am fost la Paris - inmijlocul conflictului lor cu arabii si zau daca am auzit dupa aia discutii despre discriminare!
    I-au batut de i-au spart si nu au dat nici un pas inapoi ( si pe buna dreptate din ce am vazut eu)
    asa ca... daca s-ar fi intamplat la noi asa ceva ...
  • +1 (3 voturi)    
    Justitia ...care (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 3:05)

    susu [anonim]

    Statele Unite foloseste ca celelalte tari citeva coduri legislative simultan ..pentru saraci, pentru cei bogati si un altul pentru politicieni. Nu ar fi mai bine sa-si critice el justia americana care este una din cele mai corupte in intreaga lume. Cu un guvern in stare grava.. avansata, de coruptie si minciuni. Ce ambasador al romaniei si-a exprimat vreodata parerea in asa un mod obraznic ca acest vagabond.
    Nu traiesc in romania, deci nu contest ca avem o justitie corupta s-au incompetenta, dar nu cred ca-i treaba acestui gunoi sa faca asemenea comentarii.
    • 0 (2 voturi)    
      ce (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 17:57)

      ce [anonim] i-a raspuns lui susu

      ce-ar fi ca intai sa ajungem macar la nivelula mericanilor si apoi sa ne permitem sa ii criticam? pana atunci seamana a preocupare pentru paiul din ochiul lor...
      • -1 (1 vot)    
        Pentru CE (Duminică, 10 aprilie 2011, 3:26)

        Susu [anonim] i-a raspuns lui ce

        Da..mi-am permis aceasta critica deoarece traiesc aici de peste 30 de ani si am avut sansa sa cunosc cu amanunt nivelul lor de viata, educatie, justitie. America a fost mare si tare cu un secol in urma....ce a devenit insa intre timp nici pe departe nu se poate numi ..onestitate, integritate, respect. Cu alte cuvinte un bastion al imperialismului cotropitor, criminal, corupt, imoral, modern. Cit despre romania cu regrete sincere trebuie sa recunoastem ca am ramas la ..prima coborire din cop.. dar.. nu criminali ca altii.
  • +1 (1 vot)    
    Singura concluzie corecta! (Sâmbătă, 9 aprilie 2011, 20:19)

    Istrate Micescu [anonim]

    Sistemul juridic romanesc este absolut de cacao.Dixit.
  • -1 (1 vot)    
    Rahatul americanilor (Duminică, 10 aprilie 2011, 10:43)

    valisa [utilizator]

    Americanii ar trebui sa isi curete rahatul din curtea lor inainte de a vorbi de Romania. Imputitii naibii. Iar puscaria nu este hotel. De violurile care au loc in puscariile lor de ce nu vorbesc?
  • 0 (0 voturi)    
    Cata dreptate au stapanii (Duminică, 10 aprilie 2011, 14:34)

    Mirobo [anonim]

    Sistemul juridic romanesc nu este obiectiv si uneori este influentat politic,DAR a fost atat de obiedent sa permita fuga ucigasului lui Teo Peter.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică