VIDEO O femeie a condus pe Autostrada Transilvania cu 200 km/h. Fiul ei a filmat-o

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 5 aprilie 2011, 20:53 Actualitate | Esenţial

O femeie a condus cu 200 km pe ora pe Autostrada Transilvania, in timp ce fiul ei, aflat pe locul din dreapta soferului, o filma si o incuraja, relateaza Mediafax.

Pe toata durata filmarii, cei doi vorbesc, mama afirmand ca viteza cu care are voie sa circule pe autostrada este de 130 de kilometri pe ora, iar fiul ei spunand ca in acea zona nu sunt montate radare.

La sfarsitul filmuletului postat pe Youtube apare si o alta femeie, care sta pe bancheta din spate a masinii, insa nu riposteaza in niciun fel fata de viteza cu care merge soferita.



Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

10989 vizualizari

  • +15 (15 voturi)    
    Niste manelisti... (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:04)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Daca n-au cu ce se mandri in viata, isi iau o masina, o "calca" la maxim si se posteaza pe net ca sa-i vada si sa-i afle cineva, ca de altceva nu-s buni, oricum...
    Doamne fereste sa le iasa cineva in cale ca piere fara vina...

    Oare suspendarea pe termen lung a permisului pentru conducere agresiva n-ar fi o solutie contra teribilistilor/teribilistelor...?
    • +7 (7 voturi)    
      hmmm (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:38)

      me [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      si cand te gandesti ca in germania l-au trimis pe oliver kahn la psihiatru dupa ce a depasit viteza legala de 3 ori in aceeasi zi... si asta dupa ce a tarat efectiv nationala germaniei in finala CM...
      si el probabil nu depasise viteza cu atat... si categoric nu s-a filmat
    • +2 (2 voturi)    
      fake (Miercuri, 6 aprilie 2011, 16:39)

      mihaicj [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      cum a reusit sa filmeze vitezometrul asa de aproape si clar cu telefonul? Ca in restul filmarii bordul se vede foarte neclar... Si in momentul cand trece pe langa camionul ala senzatia clar nu e de viteza mare... a montat si el o portiune de film de la altcineva si s-a dat rotund pe YouTube ca a prins viteza luminii cu ma-sa la volan, iar fraierii "baga botul"
  • +8 (8 voturi)    
    Muzica (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:12)

    Vizitiul [utilizator]

    Cu astia defilam :(
  • -16 (22 voturi)    
    autostrada transilvania ?? (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:16)

    dromihete [anonim]

    si unde anume a avut loc sa bage 200km/h in 2 cm de autostrada ?
    • +4 (4 voturi)    
      :) nu se aude pana la bucuresti, nu? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 15:45)

      dsdsad [anonim] i-a raspuns lui dromihete

      Sunt cam 50 de km (more or less) si afla ca e cea mai buna autostrada pe care o are romania.
      Cea mai buna si cea construita in cele mai grele conditii, pentru ca traverseaza muntii Trascaului (Cheile Turzii)
      Daca nu ai mers pana acum cu o masina care ajunge la 200 kmh in 50 de km ... te compatimesc :)
  • +6 (8 voturi)    
    200 hm/h + manele (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:16)

    ION I [anonim]

    road trip babey.... ii noua :)
  • +13 (13 voturi)    
    Muzica.. (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:19)

    klz [anonim]

    ..este foarte sugestiva.
  • +13 (15 voturi)    
    dovada (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:20)

    c# [anonim]

    asta e dovada incalcarii legii, iar politia nu trebuie decat sa se autosesizeze. nu cred ca este nevoie sa amintesc ca in alte tari, evident mai civilizate decat a noastra dar catre care tindem sau la care multi dintre noi visam, s-a facut acelasi lucru.
    deci, domnilor politisti, macar o data in viata vreau sa spun ca v-ati facut treaba prompt, va rog, nu ma dezamagiti.
    • -1 (7 voturi)    
      Autosesizare > Identificare > Pedepsire (Miercuri, 6 aprilie 2011, 1:01)

      Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui c#

      Si dupa ce o sa o identifice? Dupa culoarea parului? Sau dupa caseta cu muzica? Ori sa se uite dupa fiecare masina care " ii noaua"...
      • +6 (10 voturi)    
        se poate daca vrei (Miercuri, 6 aprilie 2011, 2:53)

        Anda [anonim] i-a raspuns lui Berzelius

        Scrie pe video :"judetul Alba, orasul Campeni, strada Horea". deci se inchide cercul de suspecti considerabil, asta daca vor sa-i dea cazul politistului din oras...Daca nu, se duc direct la IP-ul calculatorului de la care a fost postat pe youtube... o fi greu, n-o fi greu ?!!
        • -1 (5 voturi)    
          IP-ul (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:18)

          virgil [anonim] i-a raspuns lui Anda

          Nu stiu daca o fi greu, pari a sugera ca e simplu.
          Zi tu, care anume e IP-ul calculatorului de la care a fost postat pe youtube?
          (hint: Google e companie americana, nu romaneasca... s-ar putea sa nu fie prea usor sa ii forteze sa dea IP-ul unui anumit user)
          • 0 (2 voturi)    
            Nici nu e nevoie (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:47)

            Daniel [anonim] i-a raspuns lui virgil

            Sunt o gramada de hackeri romani care lucreaza pt. politie si colegii lor, si eu au access nelimitat la youtube, hotmail si yahoo.
            Nu numai china are echipe dedicate de acest gen...
          • +1 (3 voturi)    
            wrong x 4! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 15:20)

            Alin [anonim] i-a raspuns lui virgil

            1) youtube si google sunt companii separate...
            2) youtube va furniza orice informatie pe care o are, unei autoritati locale, daca i-se solicita acest lucru.
            3) pana sa ajungi la youtube poti sa soliciti informatii de la ISP-ul local si se poate "strange" cercul de suspecti pornind de la data/ora la care a fost postat filmuletul si cele cateva indicii legate de persoana in cauza lasate pe site...
            4) si cel mai important: un filmulet pe youtube nu reprezinta dovada in instanta... poate doar o dovada de prostie, nesimtire, tupeu, caracteristici firesti ale natiei din care, din nefericire, si eu fac parte...
  • +13 (13 voturi)    
    Nicolae Grigorescu (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:22)

    Barbizon langa Campeni [anonim]

    Car cu boi !
  • +3 (11 voturi)    
    Si ce daca? (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:22)

    Mare stire! [anonim]

    Asta nu e stire domnilor!
  • +5 (5 voturi)    
    siguranta (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:26)

    George [anonim]

    Driver airbag OFF !
    Probabil nici nu ar mai fi ajutat-o in caz de accident.
  • +4 (10 voturi)    
    Stire? (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:31)

    Ion [anonim]

    As dori sa-mi explicati si mie de ce merita un articol chestia asta? E suficient sa cauti pe youtube "200 km pe autostrada" si gasesti zeci de filmulete. Sunt vreo 2 specimene care ajung si pe la 300 (desi e posibil sa fie re-upload).

    ...si mai intreb odata: de ce e asta o stire?
    • +9 (9 voturi)    
      Ai dreptate dar (Miercuri, 6 aprilie 2011, 0:40)

      Manivela [anonim] i-a raspuns lui Ion

      Taranci care conduc cu 200/h mai rar.Cred ca de asta e stire. Tarani si cocalari sunt insa cu duiumul.
  • 0 (14 voturi)    
    romanul nu merita autostrazi!!!!!!!!!!!! (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:39)

    mihai [anonim]

    manelisti! cocalari! tarani!
    romanul nu merita autostrtazi..mai exact NIMIC pentru ca nu e in stare sa intretina si sa pastreze..e mai rau decat un animal!
    • +6 (12 voturi)    
      Nu merita? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 0:52)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      Un mare MINUS pt generalizare.
      Iti spun eu, mai degraba din cauza mentalitatii unora ca tine, nu meritam foarte multe lucruri.
  • 0 (16 voturi)    
    senzational! (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:45)

    pehash [utilizator]

    acum fa-i vedete si da-le si altora idei. sa se stranga tot poporul la liniute pe autostrada...
    200km/h pe o autostrada practic goala cu o limita de 130km/h este echivalentu cu 75km/h intr-o localitate parasita cu limita 50...
    si totusi, care este stirea? credeam ca hotnews e site de stiri...
    • 0 (8 voturi)    
      Corect (Miercuri, 6 aprilie 2011, 8:30)

      Meputo [anonim] i-a raspuns lui pehash

      Perfect de acord cu tine! Conduc frecvent la viteza aia in Germania si nu mi se pare iesit din comun. Sunt sigur ca in Romania gasesti pe drumurile nationale soferi care merg cu viteza aia ceea ce mi se pare foarte grav.
    • 0 (4 voturi)    
      matematicianule vezi ca a depasit cu 70km/h limita (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:15)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      asa ca viteza e echivalenta cu 120km/h in localitate. Apropo, daca ai permis de conducere, de unde l-ai cumparat?
      • 0 (2 voturi)    
        mate, mate, dar nu-i simplu uneori (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:30)

        bedexe [utilizator] i-a raspuns lui ....

        mate nu-i doar +/- .
        200 / 130 ~ 1.5 * 50 ~ 75 .
        deci pehash are dreptate.

        acest raport ne arata senzatia pe care o simtim in diferite contexte rutiere.

        inainte de a critica, sa ne intrebam de ce oare a spus interlocutorul ceva ....
        • 0 (0 voturi)    
          Nu stiu despre ce senzatii vorbiti voi dar (Miercuri, 6 aprilie 2011, 13:57)

          .... [utilizator] i-a raspuns lui bedexe

          daca circuli cu 120 km/h in localitate, viteza relativa e de 70 km/h fata de o masina care circula regulamentar cu 50 km/h. Tot 70 km/h e viteza relativa si intre o masina care merge cu 200 km/h fata de alta masina ce circula cu 130 km/h.
          De altfel, calculul vostru nu se regaseste nici in codul rutier atunci cand se stabilesc sanctiunile pentru depasirea vitezei legale.
          • +3 (3 voturi)    
            vorbim cifrat (Miercuri, 6 aprilie 2011, 16:16)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui ....

            in mod evident tu stii mai bine, dar noi insistam cu prostiile noastre.. :)

            deci, distanta de franare:
            50km/h > 10-15 metri
            75km/h > 25-30 metri
            deci daca depasesti limita in localitate doar cu 25 km/h ai distanta de franare dubla.

            pe autostrada, diferenta intre 200 si 130km/h la distanta de franare este cu aproximatie de la 200 metri la 80-100 metri.
            dar pe autostrada ai vizibilitate pe o distanta mult mai lunga, n-ai semafoare, intersectii, pietoni etc.
            deci eu inclin sa cred ca e mai grav sa depasesti in localitate limita cu 25 decat pe autostrada cu 70.
      • -1 (3 voturi)    
        limite si limitari.. (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:36)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui ....

        deci asta era problema? cu cati km/h a depasit limita? vrei sa spui ca daca treci cu 100 pe langa o scoala, unde ai limita 20 sau 30 e acelasi lucru?
        de ce vrei sa stii de unde am cumparat permisul? vrei si tu? :)

        adevarul este ca limitele de viteza ar trebui regandite. masinile noi au alte performante la franare, sisteme peste sisteme de asistenta... problema este cel mai des soferul. poate ca ar fi mai bine sa avem un sistem de permise de conducere ca la canadieni, pe trepte..
        nu e ok sa rabzi pe autostrada dupa un incepator care merge cu 100-110km/h cand tu ai 100.000km experienta in spate, nu ai provocat nici un accident toata viata, ai toate sistemele de siguranta posibile pe masina...
      • +1 (3 voturi)    
        matematic vorbind (Miercuri, 6 aprilie 2011, 12:19)

        KMS [utilizator] i-a raspuns lui ....

        daca limita e 130km/h si tu mergi cu 200km/h
        e ca atunci cand limita e 50km/h, si tu mergi cu 76,92 km/h....matematic vorbind.

        Aaa, da, in termeni legislativi, ai depasit cu 70 km/h viteza legala...da.
  • +11 (11 voturi)    
    Asta-i din categoria "dusmanii mor de ciuda"... (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:48)

    qwerty [anonim]

    Ca a mers cu 200km/h, treaca-mearga. Dar sa te filmezi si... sa mai si postezi filmul pe YouTube... Pariez ca au cont si pe MySpace, burdusit cu poze facute in baie, cu telefonul... Neam de manelisti!
  • +7 (7 voturi)    
    Care este femininul de ca ''cocalar '' ? (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:49)

    Canadian Guy [anonim]

    Cocalar este un termen care nu prea se utiliza in Romanica, pe vremea in care eu mai figuram ca si mandru cetatean al acestei republici (acu' vreo 10 ani). Gigi Becali era un copil, Basescu asista la sedinte de numrat ouale lui Nastase , iar Pepe mai si canta. Oana Zavoranu era cuminte si prezenta ''Vara pentru doi'' pe TVR2 .
    Cam asta se intampla pe vremurile alea in tara numita Romania. Dar deh, despre morti, numai de bine.
    • +6 (6 voturi)    
      pitzipoanca ! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 0:46)

      Demigod [utilizator] i-a raspuns lui Canadian Guy

      :)
    • +6 (6 voturi)    
      ... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 0:55)

      .... [anonim] i-a raspuns lui Canadian Guy

      Femininul de la "cocalar" e "pitipoanca" :))))
      • 0 (0 voturi)    
        Nu merge? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 19:33)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui ....

        Un pițiponc si o cocalară? :)
  • +7 (7 voturi)    
    si fara aibaguri !!! (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:49)

    florin [anonim]

    Ca merge cu 200, na... treaca de la mine, o mica doza de inconstienta. Mai grav mi se pare faptul ca ca masina aia are airbagurile dezactivate (observati becul de aibag aprins pe bord), probabil a avut accident si nu le-au mai pus la loc sau a cumpart o masina manarita..))))) da ce mai conteaza cand prinde 200 la ora....
  • -10 (22 voturi)    
    Ma conving... (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:02)

    florin [anonim]

    Pe zi ce trece ca tot raul Romaniei vine de la Cluj.
    Se pare ca aici s-a coagulat toata prostia din aceasta tara si exista destul de multi ucenici care incearca sa o "distribuie"! Numai muzica pe care o ascultau spune multe despre nivelul lor de educatie.
    • +8 (14 voturi)    
      mda (Marţi, 5 aprilie 2011, 23:52)

      MihaiG [utilizator] i-a raspuns lui florin

      Inteligent comentariu. Se vede ca nu esti de la Cluj
      • +5 (5 voturi)    
        corect (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:50)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui MihaiG

        Aici e vorba de o albaneza... pentru cunoscatori.
    • +10 (12 voturi)    
      , (Marţi, 5 aprilie 2011, 23:54)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui florin

      Nene, daca-ti spun ca pe autostrada nu merg deloc clujenii pentru ca nu ar face altceva decat sa ocoleasca orasul si jumatate din judet, ma crezi? ;)
    • +9 (11 voturi)    
      iai nimerit bara (Miercuri, 6 aprilie 2011, 0:07)

      florin [anonim] i-a raspuns lui florin

      esti asa de frustrat ca nici nu ai vizionat filmul, scrie mare de unde e femeia
    • -1 (7 voturi)    
      NU Autostrazilor in Romania (Miercuri, 6 aprilie 2011, 0:15)

      Dan Mihai [anonim] i-a raspuns lui florin

      Acuma inteleg si eu de ce nu s-au facut autostrazi pana sa vina Basescu la putere: ca sa traiasca pulimea si sa voteZe USL.

      Basescu e destept! Autostrazile incep sa apara si asa vom scapa de pulimea vitezomana si cocalara.
  • 0 (6 voturi)    
    trucaj ieftin (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:06)

    OTONEL [anonim]

    nu e reala filmarea. Au zis si ei sa se dea mari. Si voi ati crezut si repede cu clipul pe site.
  • +9 (11 voturi)    
    orice tampita (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:06)

    dinu [anonim]

    care are o masina cu peste 100cp stie sa apese pe pedala de acceleratie nu-i greu. Ma intreb cum reactioneaza o asftfel de persoana in caza ca face explozie la o roata. Daca aceleasi persoane care i-au verificat aibagurile i-au verificat rotile si directia e clar:)))))
  • +10 (10 voturi)    
    Ascultători de .... (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:25)

    Adrian Calin [utilizator]

    ... un soi de muzică. Sunt milioane d-ăştia, din păcate, care învaţă că "duşmani e invidioşi, pun pe iutub ce vrea muşchi mei ca să le arăt că am valoare". Unii nu-şi merită norocul de a fi supravieţuit prostiei.
  • +8 (10 voturi)    
    si? (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:29)

    pk [anonim]

    In afara de cocalareala cu care suntem obisnuiti de la majoritatea romanilor, care-i problema? Eu nu cred ca faptul ca a rulat cu 200km/h repr. principala problema. Multi superficiali se izbesc in titlul asta, de parca faptul in sine e nu stiu ce...Nu ca a mers cu 200 la ora e ultragiant, ci mentalitatea de cocalari care inghite romania de la mic la mare.
  • -3 (7 voturi)    
    si care e problema? (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:32)

    Tony [anonim]

    Nu are voie femeia sa-si incerce masina?
    Bineinteles ca ar fi putut raspunde daca o prindea MVC-ul. Ce e asa senzational? Doar era pe "autostrada"...
  • +4 (6 voturi)    
    şi pe autostrada soarelui se întâmplă ZILNIC (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:38)

    karol [anonim]

    Pe Autostrada Soarelui nu e zi în care să nu văd maşini cu peste 180-200 de km/h.
    Nu face nimeni nimic. Există un post al poliţiei pe undeva pe la mijloc, dar poliţiştii dorm în post.
    Radarele sunt pe stand by.
    Repet, se întâmplă zilnic.
    • +5 (5 voturi)    
      cum de in Canada nu se intampla asta? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 0:12)

      adyQ [anonim] i-a raspuns lui karol

      nu am inteles asta pana nu am ajunns aici, aici daca te prinde politia cu asa viteza iei o mica amenda dar mai grav este ca iti creste asigurarea la peste 300$ pe luna si credema ca e dureros asta chiar daca castigi bine, cred ca asta ar fi o solutie si in Ro daca tot o fac macar sa plateasca bine pt asta si ar scadea astfel de situatii cu 70%
      • +3 (5 voturi)    
        Asigurarea??? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 0:57)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

        Pai sa-ti zic, prefer sa ia omul o amenda mare pe loc si banii sa intre la buget decat sa plateasca asigurare mai mare la privati.

        Pana la urma e vorba de un pericol public inainte de a fi un pericol pentru bunul asigurat.

        Nu tot ce vezi in afara e neaparat bun si drept, sper sa-ti dai seama de asta. In tara suntem foarte critici, insa cum mergem afara le luat toate de bune, asa cum sunt ele.
        • +4 (4 voturi)    
          nu e asa :) (Miercuri, 6 aprilie 2011, 2:49)

          adyQ [anonim] i-a raspuns lui nano2k

          nu conteaza unde merg banii, important este ca aici oamenii nu isi permit sa faca asa ceva prea des, cam asta e ideea sa fii in siguranta :)
          plus ca exista o mare confuzie cand privesti de acolo spre Canada, toti cred ca aici este mama capitalismului, ce soc am avut cand am venit aici si toti imi ziceau ca statul controleaza cam 70% din economie, inclusiv asigurarile, alcoolul este monopol de stat, nu gasesti bere la butiq, hypermarket, doar la "beer store" -monopol de stat si multe sunt la fel :)
  • +6 (8 voturi)    
    No comment (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:44)

    mihai [anonim]

    Mai e ceva de zis? Poate doar ca masina aia statea sa explodeze de cata prostie se concentrase acolo...totul piperat bineinteles, cu manele. Un nou episod din serialul "subspecii". Aoleo, si cum mai plang dupa aia la inmormantari, ca ce femeie buna era si saracul baiat etc etc etc...
  • +6 (6 voturi)    
    Opa (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:45)

    Rayo [utilizator]

    E clar...trebuie revizuita ideea cum ca ardelenii ar fi "inceti" si foarte civilizati...vreascuri uscate se gasesc in gradina fiecaruia ;)
  • 0 (14 voturi)    
    Cocalari de vest (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:49)

    a [anonim]

    Am fost in 2010 prin Cluj si Timisoara de cateva ori. In viata mea nu am auzit atatia oameni ascultand manele in masina, unde mai pui ca erau si cu geamurile coborate. Si mai rad de bucuresteni, cand adevaratii cocalari in Vest sunt.
  • -8 (12 voturi)    
    Super tare (Marţi, 5 aprilie 2011, 23:35)

    spanac [utilizator]

    Daca e femeie de ce nu are voie sa circule cu 200 la ora? Daca ai masina buna mergi si cu mai mult de 200.
    • +6 (12 voturi)    
      Pentru ca este interzis prin lege (Marţi, 5 aprilie 2011, 23:59)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui spanac

      Sfatul meu: mai citeste si tu o carte !
      • -1 (9 voturi)    
        o lege care ar trebui schimbata (Miercuri, 6 aprilie 2011, 1:19)

        xtremproject [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        O lege care ar trebui schimbata! modelul german unde nu exista limite doar pe anumite portiuni e mult mai buna si dupa cum se vede si in filmare cu 200 km/h nu se pune in pericol siguranta rutiera. Eu conduc si cu 260 km/h uneori dar desigur doar in Germania
        • +4 (4 voturi)    
          haha! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:16)

          Pornassus [utilizator] i-a raspuns lui xtremproject

          si cand te-ai trezit era dimineata! :))
  • -4 (4 voturi)    
    ... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:19)

    d [anonim]

    Si daca a mers cu 200 la ora care e problema? Chit ca nu sunt de acord cu asta. Daca nu s-a intamplat niciun accident, nicio victima, de ce sa ne suparam? Doar de dragul de a fi "contra"?
    In Germania nu e limita de viteza pe autostrada si, atentie, Germania are mai putine victime rutiere decat Austria, Cehia Belgia care au limita de viteza pe autostrada. E studiu ADAC, cautati pe net.
    • +2 (2 voturi)    
      .... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:24)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui d

      nu compara mere cu pere.
      aia sunt responsabili, nu cocalari ca la noi.
      aia au o educatie, la noi a disparut de ceva vreme.
      aia au autostrazi, noi imitatii.
      aia au masini, noi rable.
      aia au ... noi nu...
  • +8 (8 voturi)    
    Becul (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:50)

    Max [anonim]

    Indicatorul de airbag e aprins pentru ca participantii nu au centura pusa, iar sistemul le explica ca nu va functiona nici airbag-ul. Deci e o veste buna...la un impact, zboara toti din masina afara, care pe unde apuca. Nu e nimic rau...mai putini prosti pe soselele din RO. Oricum sunt multi...
  • +1 (3 voturi)    
    Sesizare Politie (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:13)

    Ionut [anonim]

    Mai lasati criticile si ideile cu autosesizarea politiei si intai invatati legile de circulatie, contraventiile si normele de aplicare.
    In lege scrie clar ca un conducator poate fi sanctionat daca depaseseste viteza regulamentara si este inregistrat cu un aparat RADAR OMOLOGAT!!!
    Poate sa fie si politistul in dreapta sa vada cu ochii lui ca se depaseste viteza tot nu are ce sa-i faca!
    Oricum NU sustin comportamentul celor din masina !
    Oricum multi conduc in mod constant cu 200km/h+ ... mare stire !
  • -5 (5 voturi)    
    Foarte bine (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:28)

    gogu [anonim]

    ... ca a mers cu 200 km/h. care e problema? masina era buna, autostrada era goala, drumul drept. d-asta e autostrada, sa ii dai in goarna. probabil ca noi suntem obisnuiti sa mergem cu 60km/h din lipsa de sosele... atata timp cat nu era trafic pe autostrada, si deci nu puneau pe nimeni in pericol, care e problema??
  • 0 (2 voturi)    
    politia?? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 14:10)

    aaa [anonim]

    La un astfel de gest, politia ar trebui sa se autosesizeze, sa deschida o investigatie pentru stabilirea identitatii femeii si sa aplice reglulile in vigoare pentru condusul cu o astfel de viteza.

    Vedeti cum au reactionat politistii din alte tari in cazuri similare.
  • +3 (3 voturi)    
    viteza (Miercuri, 6 aprilie 2011, 16:17)

    mihaicj [utilizator]

    la sfarsitul filmului masina trece pe langa un camion care intra pe autostrada, daca avea intr-adevar 200km/h trebuia sa zboare pur si simplu pe langa el, insa nici vorba de asa ceva. Concluzia mea: filmul e fake si lumea se cearta degeaba.
  • 0 (0 voturi)    
    ce masina e (Miercuri, 6 aprilie 2011, 17:15)

    Edi [anonim]

    am si eu o curiozitate, ce masina conduce, si ce nivel de echipare? :D
  • -1 (1 vot)    
    Hmmm (Miercuri, 6 aprilie 2011, 17:23)

    toto [anonim]

    Ceea ce a facut este o crima! In Franta se face inchisoare, se confisca automobilul si interdictie toata viata de a avea un carnet de sofer.
    Politia franceza a identificat cu ajutorul unui asemenea filmulet pe multi indivizi si le-au fost suspendate carnetele, confiscate masinile si bagati la inchisoare.
    In Romania, parca limita este de 130km/h pe autostrada!!! Pentru ce exista aceasta limita? In Europa exista unele portiuni de autostrazi unde viteza este nelimitata. Pe aceste portiuni,securizarea traficului permite acest lucru.
  • +1 (1 vot)    
    Fake clar (Miercuri, 6 aprilie 2011, 20:10)

    MaDao [anonim]

    Mai este un film de 13:30 unde femeia se plimba cu 100km/h. Cel dat aici de 1 min are doar ecranul cu o melodie in spate. Cand trece pe filmare la bord este alta melodie. Clar s-a trucat filmul lung cu o filmare la ecran, probabil facuta de altcineva eventual cu aceeasi masina.
    Masina pare sa fie FIAT dupa sigla de pe volan, unul destul de urat in spate (cam patratos).
    Chiar daca ar fi condus femeia, ceea ce sigur nu este adevarat, politia nu are ce sa caute cum bateti campii pe aici. Ce sa faca sa o aresteze pentru un film montat prost? In afara de asta daca ar fi urcat la 200km/h ar fi fost doar pentru a vedea cat ajunge masina nu sa conduca un timp mai indelungat cu aceasta viteza.
    Pe E85 se merge constant cu viteze de 130-150km/h. Si trec unii cu masini puternice cu 180-200km/h. Si aia merge sute de km asa.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică