VIDEO Irinel Columbeanu o acuza pe Monica de prostitutie si este dispus la o pensie alimentara de 2.000 lei pentru Irina

de D.G.     HotNews.ro
Luni, 4 aprilie 2011, 12:00 Actualitate | Esenţial

Irinel Columbeanu a acuzat-o, luni, pe Monica Columbeanu ca a practicat prostitutia, sustinand ca are probe cu tarifele pe care le cerea aceasta "la un moment dat", relateaza Agerpres.

Irinel si Monica Columbeanu s-au prezentat la Tribunalul Bucuresti, unde s-a dezbatut recursul la decizia privind custodia copilului pana la pronuntarea divortului.

Irinel Columbeanu a venit la tribunal cu un dosar ce ar contine probe din perioada in care Monica Columbeanu ar fi practicat prostitutia.

Intrebat de ziaristi daca o acuza pe Monica de prostitutie, Irinel a raspuns: "Am depus probe noi la dosar. Este vorba de niste tarife pe care le practica Monica la un moment dat".

In timpul sedintei de judecata, Irinel si Monica au fost intrebati ce pensie alimentara ar fi dispusi sa plateasca pentru micuta Irina. Irinel a spus ca ar da 2.000 de lei lunar, in timp ce Monica le-a spus judecatorilor ca va da "atat cat e nevoie".

In pauza procesului, Monica s-a apropiat de Irinel si l-a intrebat ce face fiica lor, cei doi avand o discutie scurta.

Irinel si Monica vor merge, in jurul orei 12.00, la Judecatoria Buftea, unde se va desfasura al doilea termen al procesului de divort.

Update: Unele scene s-au petrecut chiar la domiciliul conjugal, angajatii avand cunostinta de ele, dar de teama nu au spus nimic, a declarat Irinel Columbeanu.



Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

8953 vizualizari

  • +17 (23 voturi)    
    nu a fost sotia lui? (Luni, 4 aprilie 2011, 12:25)

    lena [anonim]

    se vede caracterul acestui om , cand ai luat o de sotie nu stiai ca a fost prostituata? mar de aici
    • -6 (10 voturi)    
      lol (Luni, 4 aprilie 2011, 13:40)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui lena

      sunt de acord cu tine, caracterul lui Irinel comparat cu Maica Tereza lasa de dorit infinit de multe. ...doar ca el are proces cu Monica si aici lucrurile sunt mult mai neclare mai ales daca exista probele pe care le pretinde. Monica este totusi o persoana si nu un bibelou fara raspunderi.
    • -3 (3 voturi)    
      uite unde era (Luni, 4 aprilie 2011, 15:32)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui lena

      stalpul de moralitate!!!
      probabil ca a devenit foarte cucernic dupa lectiile de moralitate predate de cele doua pipite in apele involburate ale sfantului rau jacuzzi.
      nicunul nu merita vreo bulina alba, dar viri intrece orice masura.
      cand a constatat ca moni e prostituata? inainte sau dupa casatorie?
      are tovalul gros.
  • +16 (22 voturi)    
    cam tarziu (Luni, 4 aprilie 2011, 12:44)

    expired [anonim]

    cam tarziu domnule Columbeanu... asta o stie toata lumea; nu ai luat-o de sotie pe Fecioara Maria; ai stiut de la inceput; inlcusiv tariful cred ca era cunoscut de mai multi indivizi; ai acceptat sa te casatoresti cu ea si sa ai si un copil; femeia s-a indragostit de averea dumitale stimabile; cine este mai josnic? cu siguranta dumneata stimate tovarase Columbeanu; mi-ar placea sa castige si sa iti ia 25% din averea aia facuta un ultimii 20 de ani; macar atat si tot ar insemna o palma pestre obrazul tau scarbos!
    • -5 (9 voturi)    
      de ce? (Luni, 4 aprilie 2011, 13:48)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui expired

      ...sa spunem ca a stiut omul, dar s-a indragostit si a luat-o, cati nu sunt din astia? I-a facut un favor sau un defavor ca s-a casatorit cu ea? Daca el a stiut ca ea este cum este, inseamna ca ea nu a mai practicat prostitutia? Doar pentru ca el a luat-o de nevasta, ea este curata acum? cum spuneam mai sus, razboiul este intre ei doi, la nivelul lor, iar etaloanele trebuie fixate la acest nivel. Ca se razbuna sau nu, asta este alta poveste... fiecare isi asuma alegerile, la fel trebuie sa o faca si Monica, incepand cu nunta si terminand cu divortul.
  • +14 (20 voturi)    
    jenant (Luni, 4 aprilie 2011, 13:09)

    lilo [anonim]

    100% penibil acest Columbeanu.... S-a trezit dupa ani de zile ca Moni ar fi .... Lasa-ma, nene, asta ce zice despre tine? Tu erai pestele, probabil, sau acel Miko poate?, nasul de la casatorie? Agentia lui de modele cu asta se ocupa.... "promova tinerele" prin bratele unor stimabili oameni de afaceri cu bani !!!! Inclusiv Columbeanu.... Pacat de acea fetita dulce, care nu are nicio vina. Nu vad de ce e mai bun Irinel decat Moni, mai ales ca nu el va creste copilul ci bonele. Copilul are nevoie de mama. Nicio bona n-o va putea inlocui...
    • 0 (0 voturi)    
      - (Marţi, 5 aprilie 2011, 15:41)

      runa [anonim] i-a raspuns lui lilo

      de acord. nu este nici el mai bun decat ea. uita cum si-a facut averea si cum aducea si inca o mai face, femeile cu tarif acasa. dar asa e la noi, cel cu obrazul mai gros face pe moralul si cinstitul desi sunt destule dovezi si impotriva lui. nefiind dovedita si prinsa de politie tot ce spune el sunt calomnii. vai de copilasul acela de care trag toti de parca e o papusa care nu aude si nu vede nimic. peste cativa ani va avea nevoie de psihiatru si nu unul cum sunt cei care pretind ca o ajuta acum si isi dau cu parerea partinita de banii lui iri.copilul acela nu-l va ierta niciodata oricum pentru felul in care a tratat-o pe mama lui acum oricum ar fi ea.(nu cred ca fetita a fost batuta de mama, mi se pare destul de evident ca foloseste metoda americana de a terfeli numele ei si in plus influenteaza martorii poate cu bani sau amenintari).
  • +11 (17 voturi)    
    abject (Luni, 4 aprilie 2011, 13:22)

    DV [utilizator]

    Daca are dovezi ca e prostituata sa mearga cu ele la parchet, ca asta e fapta penala si acolo se indreapta astfel de "plangeri". La procesul privind incredintarea minorilor nu au nicio legatura. Pana nu e dovedita prostituata (de instanta penala) acestea sunt doar calomnii. In alta ordine de idei, ma indoiesc profund ca o asemenea creatura libidinoasa si abjecta ca acest individ e de dorit sa creasca un copil. Faptul ca i-a fost incredintata fetita prin ordonanta, nu arata decat nivelul de coruptie a justitiei. Dar, pe asta deja il stiam. Pacat ca trebuie sa sufere un copilas nevinovat!
  • -3 (7 voturi)    
    columbeanu p,.. (Luni, 4 aprilie 2011, 13:23)

    geo [anonim]

    Din articole reiese ca iri era proxenet si o exploata impreuna cu d damaschin la domiciliu Prea multa vanzoleala in palat nu dadea bine la TV plus ca ea era f stresata La bucatarie spunea ca daca nu-i reuseste reteta va fi vai de ea si ajutoarea care o insotea Faptul ca la prezentarea de moda este ordine militara asa era formata si cerea si la lucratori la fel de unde si denumirea de scorpie,Legile proxenetismului aplicate de legiuitor
  • +7 (13 voturi)    
    Prostituata? (Luni, 4 aprilie 2011, 13:31)

    unul [anonim]

    Da, a aflat ca era prostituata de la ziarele pe care el le-a platit sa scrie asta. N-am nici o simpatie pentru Monica, nici macar nu-mi place cum arata dar totusi ceea ce face Irinel e incalificabil.
  • +9 (9 voturi)    
    vorba din popor (Luni, 4 aprilie 2011, 13:32)

    Mihai [anonim]

    Cine se aseamana se aduna !
  • +9 (13 voturi)    
    rade harb de oala sparta (Luni, 4 aprilie 2011, 13:41)

    veronica [anonim]

    nu o simptizez pe MONICA chiar daca suntem din acelasi oras ,dar ceea ce face irinel columbeanu este foarte urat ,el vorbeste despre moralitate cand el este doar un barbat de varsta inaintata ca sa nu spun altfel,cu moravuri nu usoare ci foarte usoare.sa admitem ca va ramane fetita l el ce va face atunci cand va dori sa mai aiba vreo escapada in pi
    scina cu vreo 2-3 curvete ,o sa o ia pe irina sa asiste la lectiile lui de morala?dupa cum spuneam rade harb de oala sparta
  • +4 (8 voturi)    
    ce jigodie!!! (Luni, 4 aprilie 2011, 14:44)

    Codruta N [utilizator]

    Ar trebui ca, din procesul asta, iri sa se trezeasca fara macar jumatate din avere! Asta, strict pentru modul jigodesc in care s-a purtat pe parcursul acestui divort!
  • +2 (4 voturi)    
    jenant (Luni, 4 aprilie 2011, 17:44)

    lola [anonim]

    Columbeanu are niste iesiri absolut penibile. Nici daca ar fi asa , n-ar trebui sa puncteze cu atita placere diabolica aceste amanunte...
  • +3 (3 voturi)    
    Columbeanu, nu iti este rusine?! (Marţi, 5 aprilie 2011, 6:04)

    kry [anonim]

    D-nul Columbeanu, vad ca si-au dat si judecatorii seama de tine, cat esti de periculos. Sub infatisarea ta "binevoitoare" se ascunde atata rautate. Daca Monica nu cerea divortul de tine, tu ai fi spus si acum ce mult va iubiti. Chiar daca ea a avut o viata imorala inainte de casatorie, acum ea a demonstrat ca nu mai este acea persoana de care spui tu. Eu nu o vad pe Monica ducand o viata imorala de acum in colo, deoarece pentru ea fetita conteaza f. mult. Din pacate tu ii strici imaginea in fata copilului si asta te va costa pe tine in final.
  • +2 (2 voturi)    
    Citat din Marin Preda (Marţi, 5 aprilie 2011, 11:51)

    John [anonim]

    "Neobosita inventivitate a tipului infect". Acest cretin nici macar nu-si da seama ca tot gunoiul pe care-l arunca in aer cade tot pe el. Monica e acum mama si trebuie sa-si vada de copilul ei. In intreaga lume, copilul i se da mamei la divort.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine este mai vinovat ? (Marţi, 5 aprilie 2011, 15:57)

    Victor [anonim]

    Cunosc cazul unei familii pe nume Porumbeanu care seamana leit cu cazul familiei Columbeanu.
    Cazul Porumbeanu nu este interesant datorita protagonistilor (Dorinel si Rodica) ci pentru ca ofera un prilej de meditatie. Cine este mai vinovat dintre cei doi ? Simplificand lucrurile pentru a scoate in evidenta esenta problemei, pot presupune ca:
    1. Rodica s-a casatorit cu Dorinel din interes. A dorit sa obtina un standard de viata ridicat intr-un mod facil, profitand de averea lui. Poate ca s-a gandit de la bun inceput ca va dura doar o perioada limitata de timp, dupa care va divorta si va incerca sa obtina cat mai mult posibil din averea lui Dorinel.
    2. Dorinel a dorit "sa aiba parte" de o sotie tanara si frumoasa bazandu-se be bani, fiind constient ca nu mai este tanar si frumos. Probabil ca a fost constient de la bun inceput de faptul ca nu va dura toata viata insa nu exista alternativa deoarece banii nu te pot face tanar si frumos.
    Daca presupunerile de mai sus sunt corecte, atunci finalul era previzibil si argumentele aduse de cei doi ne pot spune doar cine este vinovat din punct de vedere juridic deoarece niciunul nu este nevinovat din punct de vedere moral. Casatoria nu ar trebui sa fie o "afacere" deoarece in acest caz ar fi un fel de prostitutie legalizata, pe perioada nedeterminata. Daca scoatem din ecuatie factorul timp, e ca si cand o prostituata ar spune ca isi iubeste clientul si nu cere bani ci accepta un cadou.
    In cazul prostitutiei, este incriminata prostituata insa nu si clientul. In cazul casatoriei din interes, cine este mai vinovat ?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică