Dezbatere HotNews.ro: Deputatul PDL Alin Popoviciu propune castrarea chimica sau inchisoare pe viata pentru pedofilii recidivisti. Sunteti de acord cu initiativa legislativa?

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 29 martie 2011, 14:32 Actualitate | Esenţial

Deputatul democrat-liberal Alin Popoviciu propune castrarea chimica sau inchisoare pe viata pentru pedofilii recidivisti, in conditiile in care pedeapsa maxima prevazuta de lege in acest moment este de 10 ani de inchisoare. Alin Popoviciu mai propune ca persoanele care au fost condamnate pentru pedofilie sa poarte, dupa iesirea din inchisoare, o bratara prin care sa poata fi monitorizate, dupa modelul legii germane. Deputatul PDL a declarat pentru HotNews.ro ca proiectul de lege este gata si urmeaza sa fie depus saptamana viitoare la Camera Deputatilor.
  • Spune-ti parerea despre inasprirea legii prin formularul de comentarii de la finalul articolului.
"Proiectul de lege este gata, mai trebuie doar sa il depun. El prevede inasprirea pedepselor si in functie de gravitatea faptei, se poate merge pana la inchisoare pe viata de la prima condamnare, fata de 10 ani de inchisoare, cat este acum pedeapsa pentru pedofilie", a declarat Alin Popoviciu pentru HotNews.ro.

"Daca recidivezi - si au fost inclusiv cazuri de copii care au murit in urma agresiunilor - e obligatoriu ca persoana respectiva sa fie castrata chimic, sa i se administreze medicatie pentru ca poftele sa dispara", a mai precizat deputatul PDL.

Polonia are o lege similara care a intrat in vigoare in iunie anul trecut si prevede ca barbatilor gasiti vinovati de pedofilie sau incest sa li se administreze, in timpul detentiei, medicamente care sa le diminueze dorinta sexuala. Polonia are, in prezent, cea mai dura legislatie impotriva pedofiliei din intreaga Europa.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

​VIDEO: Batrana, capra Sofica si cenzura comunista

Filmul Baloane de curcubeu, in regia lui Iosif Demian, respins de cenzura comunista, a avut lansarea dupa 35 de ani la Sibiu, in cadrul Festivalului Astra. Cu aceasta ocazie, in cadrul conferintei ce a precedat proiectia oficiala, am putut afla de la regizorul Iosif Demian cum functiona cenzura comunista asupra filmelor, cum a fost distribuit in rol actorul Dorel Visan sau povestea batranei si a caprei Sofica.

3828 vizualizari

  • +31 (49 voturi)    
    Sunt total de acord. (Marţi, 29 martie 2011, 14:41)

    dedeiu [anonim]

    Daca inchisoarea nu te schimba ca om, atunci trebuie folosita forta. Eu as merge mai departe la pedeapsa cu moartea. Un om care nu vrea sa respecte niste reguli in societate, trebuie inlaturat. ORI platim cu totii taxe si respectam niste reguli, ORI nu o facem si atunci avem anarhie.

    Va rog sa propuneti castrarea chimica/inchisoarea pe viata si pentru violatori!
    • -15 (29 voturi)    
      Nu sunt de acord (Marţi, 29 martie 2011, 14:55)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

      Celor care au impresia ca acesti indivizi nu sunt decat niste animale le recomand sa vizioneze filmul "The Woodsman" cu Kevin Bacon. Poate or sa-si mai schimbe opinia.
      • +3 (23 voturi)    
        complicat (Marţi, 29 martie 2011, 15:34)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        sunt de acord cu inchisoarea pe viata, cu conditia ca judecatorul care da o astfel de sentinta sa fie pasibil de aceeasi pedeapsa daca ulterior se dovedeste ca persoana era nevinovata...
        prea des vedem in ultima vreme judecatori care dau in mod evident sentinte strambe.
        castrarea chimica e o tampenie. recidivistul ala are o problema la capatzana, nu intre picioare. si daca e femeie ce-i faci?
      • +10 (12 voturi)    
        Filmele... (Marţi, 29 martie 2011, 16:23)

        Iorest [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        Filmele sunt făcute să promoveze uneori tocmai asemenea idei, să-i disculpe, să găsească scuze celor care practică aşa ceva. Sunt total de acord cu proiectul legislativ. Problema e că prin castrare nu se rezolvă problema, indivizii rămân cu aceleaşi "preocupări". Cred că ar fi mai potrivită închisoarea pe viaţă, ca să fie departe de potenţialele victime, dar să fie şi castraţi, că poate veni o vreme când cineva îi scoate de după gratii.
        • +1 (17 voturi)    
          Nu sunt de acord cu inchisoarea pe viata! (Marţi, 29 martie 2011, 18:27)

          Motanul Lenes [anonim] i-a raspuns lui Iorest

          Inchisoarea lor pe viata, ma costa bani! Te costa bani! Ne costa bani!! - executia prin injectie letala ar fi si mai rapida si mai practica, indiferent ca este vorba despre pedofili sau violatori, indiferent de orientarea lor sexuala.

          Daca unul nu este in starea sa-si gaseasca o pereche, cu discernamant legal si care sa-l vrea de buna voie, sa ia calea lui Onan!

          Azi statul cheltuieste mai mult cu niste rebuturi care nu vor fi niciodata reeducate, decat isi permite sa plateasca pentru viitoarea generatie. De ce? Fiindca avem jene umanitariste cu astfel de fapturi mizerabile si degenerate!
          • +2 (10 voturi)    
            Şi dacă... (Marţi, 29 martie 2011, 19:01)

            nonpedofilul [anonim] i-a raspuns lui Motanul Lenes

            ... e cineva condamnat pe nedrept cum rezolvăm problema? Mai omorâm pe încă unul? Sau te oferi tu voluntar să inventezi o metodă de rezurecţie?
          • +13 (15 voturi)    
            exista solutii.. (Marţi, 29 martie 2011, 21:33)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Motanul Lenes

            de ce sa-i omori? avem atatea autostrazi de construit.. canale de irigatii de desfundat.. :)
          • +2 (4 voturi)    
            ai perfecta dreptate (Miercuri, 30 martie 2011, 8:14)

            vali [anonim] i-a raspuns lui Motanul Lenes

            ai dreptate! dar daca te comporti asa cu un "om" care de fapt e un ANIMAL vei condamnat de societatea in care traim.
      • +5 (9 voturi)    
        Faci parte din echipa lor!? (Marţi, 29 martie 2011, 23:44)

        Royo [anonim] i-a raspuns lui andrei

        Faci parte din echipa lor? Ne trimiti la filme ca sa gasim o scuza ptr. faptele lor ?
      • +5 (7 voturi)    
        da sunt de acord!! (Miercuri, 30 martie 2011, 8:12)

        vali [anonim] i-a raspuns lui andrei

        lasa filmele si veziti de viata reala!!! ai copii?? ia pune-te in situatia in care copilul tau este agresat sexual ai putea sa treci peste asta ar putea copilul tau sa treaca peste asta??? nu recomanda filme pt situatii care cu siguranta te depasesc!!
  • +24 (30 voturi)    
    20 de ani din prima si pe viata la recidiva (Marţi, 29 martie 2011, 14:41)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Cu conditia ca probele sa fie indubitabile, altfel vom avea parte de multe cazuri Tundrea...
    • +20 (22 voturi)    
      foarte pertinent (Marţi, 29 martie 2011, 15:23)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      suta la suta da, de acord, chiar mai mult decat castrarea, dar ce te faci cu justitia romana care este in orice fel, mai putin corecta si profesionista? risti sa castrezi un om nevinovat, si cine plateste? in rest, atunci cand exista probe zdrobitoare, as fi de acord chiar cu condamnare la moarte .... si apropos, de ce nu vine un parlamentar sa propuna pedeapsa cu castrarea si in cazul infractiunilor facute de ei? ce frumos ar fi, sa urmaresti o sedinta din parlament si toti sa aiba voci de soprane ....
    • +11 (17 voturi)    
      Cred ca au citit multi pedofili articolul.... (Marţi, 29 martie 2011, 15:48)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      ... altfel nu-mi explic ploaia de minusuri de la comentariile favorabile inaspririi pedepselor...
      • +8 (8 voturi)    
        Nu cred ca problema e asta (Miercuri, 30 martie 2011, 4:03)

        dragos [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Pedepsele sunt oricum prea mari in multe cazuri si prea mici in altele. Sincer. 6 ani pt furt necalificat, c'mon. 2 ani pt delapidare cu circumstante agravante. c'mon. Problema nu e de inasprirea pedepselor (pt ce zici tu e de la 5 la 12 ani), cand popii si aciuatii puterii iau 6 luni cu suspendare pt omor din culpa si viol, iar sarmanii iau 5 ani cu executare pt furat de gaini.

        Ori pt a da verdicte de genul "moarte" si "castrare" justitia ar trebui sa functioneze aproape ireprosabil. Abia astept se i se pun unei curve pata pe tine ca nu ai prestat financiar, sa te care prin tribunale, sa te castreze, si dupa v-o 4-5 ani sa te "exonereze" . Sa vezi ce misto e.
    • +11 (13 voturi)    
      LEGEA ASTA NU O SA TREACA (Marţi, 29 martie 2011, 16:00)

      moima [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Nu o sa treaca legea asta niciodata. Ganditi-va realist la animalele hedoniste din tagma conducatorilor. Habar n-aveti la ce orgii se dedau si cam cate minore exploateaza ei pe la petrecerile lor.
      Astea sunt subiecte TABU. A fost o scapare cu tineretul PSD si s-a innabusit repede. De ce? Pentru ca este peste tot la fel.
      Voi chiar nu va dati seama ca toti proxenetii si traficantii de persoane protejati de politicienii in vigoare sunt totodata si furnizori de materie prima pentru distractia lor?
      Asta e praf in ochi. Nu o sa se aprobe pentru ca majoritatea sunt vulnerabili.
      Doar daca va uitati la profilul lor psihologic puteti realiza ca sunt obsedati sa controleze si asta fac cu copiii aia pe care-i exploateaza sau, mai rau, ii folosesc ca piese de schimb.
      Oare de ce Basescu nu a fost de acord cu adoptiile internationale asa cum a fost Bombonel? Pentru ca stie ce se petrece cu copiii aia si nu vrea sa fie complice la asa ceva.
  • +10 (28 voturi)    
    si pentru aia straini care vin in ro pt sexturism? (Marţi, 29 martie 2011, 14:42)

    cristi [anonim]

    in principiu toata lumea ar trebui sa fie de acord, in afara de cei vizati, right?... right?
  • +17 (37 voturi)    
    Despre pedofili (Marţi, 29 martie 2011, 14:43)

    eu [anonim]

    DA,de o mie de ori,da!Nimic nu este mai parsiv si mai criminal,decit distrugerea vietii unui copil.Castratul este o metoda ,mult prea blinda,pentru astfel de dezechilibrati.
  • +10 (26 voturi)    
    Yes pleaaase!!! (Marţi, 29 martie 2011, 14:43)

    SHEAPA [anonim]

    Doar de frica mai stiu animalele astea!
  • +3 (29 voturi)    
    Mai bine sa-i ardem pe rug (Marţi, 29 martie 2011, 14:47)

    Bogdan [anonim]

    Intr-adevar acesti monstrii nu ar trebui sa umble printre noi, dar, nu cred ca ne da nimeni dreptul sa-i mutilam, am ajunge la fel ca ei.
    Sunt de acord cu inchisoare pe viata dar nu cu mutilare.
    • +10 (18 voturi)    
      Ce sa-i faci... (Marţi, 29 martie 2011, 15:27)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Sunt cateva pedepse pe care le-ar merita, dar sunt ilegale in ziua de azi.
  • +15 (27 voturi)    
    da (Marţi, 29 martie 2011, 14:47)

    alex [anonim]

    de asemenea pentru toti violatorii.
    • +5 (7 voturi)    
      . (Marţi, 29 martie 2011, 15:54)

      RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui alex

      De ce nu si taierea mainii pentru hoti? Hai ca se poate!
  • +9 (25 voturi)    
    DA (Marţi, 29 martie 2011, 14:47)

    iorgos [anonim]

    Absolut corect. Subscriu.
  • +8 (26 voturi)    
    ++++ (Marţi, 29 martie 2011, 14:47)

    Daniel [anonim]

    Perfect de acord
  • +8 (28 voturi)    
    ...........100 % de acord. . . . (Marţi, 29 martie 2011, 14:48)

    fane.b [anonim]

    este o initiativa buna , cam blanda,dupa parerea mea, dar e un inceput . . . . .
  • +14 (32 voturi)    
    Ca parinte (Marţi, 29 martie 2011, 14:49)

    SKB [anonim]

    Sunt total de acord. Nu stiu de ce trebuie sa fie recidivisti ca sa fie castrati.

    Pot intelege hotul. Fura, nu te omoara. Poate fura de foame, poate pentru a-si tine mama in spital, poate mai are vreo sansa sa devina om.

    Dar criminalii si pedofilii, sincer, nu merita absolut nimic din partea societatii.
  • +15 (31 voturi)    
    intrebarea mea este (Marţi, 29 martie 2011, 14:50)

    florin [anonim]

    De ce trebuie sa asteptam sa recidiveze? In opinia mea a abuza de un copil este cu totul altceva decat a fura o masina si in cosecinta as aplica pedeapsa asta de la prima condamnare
    • +14 (18 voturi)    
      pentru ca (Marţi, 29 martie 2011, 14:54)

      Daniel T [anonim] i-a raspuns lui florin

      Fulgerul nu loveste de doua ori in acelasi loc. E posibil ca vreun nevinovat sa fie declarat pedofil insa si a doua oara e f putin probabil
    • +19 (29 voturi)    
      Nu (Marţi, 29 martie 2011, 15:08)

      nu [anonim] i-a raspuns lui florin

      Nu sunt de accord cu pedepsele iremediabile (moarte, castrare etc), atata timp cat se pot face greseli in sistemul judiciar.
      Sunt cazuri cu oameni inchisi pe nedrept (chiar avem un caz recent pe exact acest domeniu). Ok cu inchisoare pe viata, pentru ca ofera sansa celui inchis sa faca recurs. Stiu ca sunt foarte putine cazurile in care nevinovati sunt invinuiti pe nedrept, dar chiar si asa, mi se pare un risc sa aplici astfel de pedepse.

      In plus, majoritatea cazurilor de acest sunt asociate cu probleme grave psihiatrice.

      Apoi, toate pedepsele capitale mi se par inutile. Ok, scapam lumea de individ, dar nu se repara nimic din raul facut - nu se intoarce nimic pagubitului sau societatii. Poate munca silnica in mina, in folosul comunitatii (facuta pe bune) ar fi mai buna; si ca pedeapsa, si ca rezultat.
      • +4 (10 voturi)    
        nedreptate? (Marţi, 29 martie 2011, 15:39)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui nu

        "Ok cu inchisoare pe viata, pentru ca ofera sansa celui inchis sa faca recurs."
        Probabil rudele celor ucisi vor fii mai mult decat incantate ca din taxele lor acel individ, care fie isi va duce restul vietii confortabil in inchisoare, fie va iesii inainte de termen si i se va da ocazia de a isi exersa mana pe alti "pacienti"...
        Pacat ca am devenit prea idealisti! Vrem si tindem sa avem doar ce e mai nobil intr-o societate dar uitam pentru a cunoaste notiunea de "bine" trebuie sa existe si notiunea de "rau". Uitam sa premiem "binele" dar protejam in numele umanitatii "raul". Pe cale de consecinta transformam "ucigasii" in "victime " in numele aceleiasi umanitatii, iar victimelor li se ofera o "mascarada" de justitie in numele dreptatii. Am devenit o societate ipocrita... si prea "politicaly correct"
        PS. conform ultimului compediu de psihiatrie(boli psihiatrice) editat anul trecut in SUA, notiunea de "om normal" a devenit una pur teoretica... deci de ce problemele psihice ar fii o scuza in acest caz?
      • +7 (9 voturi)    
        ai uitat ceva (Marţi, 29 martie 2011, 16:27)

        qpr [anonim] i-a raspuns lui nu

        Chiar daca nu se repara raul facut, se previne facerea lui altcuiva!
  • +6 (24 voturi)    
    un DA hotarat. (Marţi, 29 martie 2011, 14:54)

    neutrino [anonim]

    .
  • +4 (22 voturi)    
    Nu castraţi... (Marţi, 29 martie 2011, 14:54)

    Adrian [anonim]

    ... chimic ci "mecanic" pe viu şi nu la recidivă ci din prima după care la carceră pe viaţă.
  • +6 (24 voturi)    
    Pedofili recidivisti (Marţi, 29 martie 2011, 14:54)

    Cristian [anonim]

    100% de acord, numai pe "sau" dintre castrarea chimica si inchisoarea pe viata l-as schimba in "si". Pentru o fapta de asemenea gravitate (mai ales ca este vorba de recidiva) nu intra in discutie eventuala dubla pedeapsa.
  • 0 (26 voturi)    
    Reject (Marţi, 29 martie 2011, 14:55)

    Martens [anonim]

    Accept va face gargara impotriva proiectului. Foarte multi "pedofili" sunt de fapt homosexuali dedulciti la prospatura.
  • +11 (23 voturi)    
    de ce recidivisti? (Marţi, 29 martie 2011, 14:55)

    dj [utilizator]

    de ce nu din prima? nu ajunge un copil distrus, trebuie sa distruga minim inca unul?
  • +11 (21 voturi)    
    Intru totul! (Marţi, 29 martie 2011, 14:56)

    Crosheta [utilizator]

    !!!
  • +11 (21 voturi)    
    dezbatere (Marţi, 29 martie 2011, 14:57)

    oana [anonim]

    sunt total de accord.
  • +9 (25 voturi)    
    de acord (Marţi, 29 martie 2011, 14:59)

    sami [utilizator]

    pentru pedofili la prima fapta (nu cand recidiveaza) si pentru violatorii recidivisti.
    O
  • +8 (24 voturi)    
    e un inceput (Marţi, 29 martie 2011, 15:01)

    dracsor [anonim]

    de acord, dar castrarea chimica ar trebui facuta de prima fapta.
  • +9 (21 voturi)    
    Dar pentru PEDOFILE, femei, ce pedeapsa? (Marţi, 29 martie 2011, 15:01)

    Marius [anonim]

    bag seama ca e o discrimare intre femei si barbati.
    Se regaseste in proiectul de lege edepse si pentru pedofile?

    si pentru femeile in varsta care se dau la copii? (ma rog...includem si tineri..)

    Si la urma urmei ce inseamna copii? si pana la ce varsta? si la tiganii care se insoara cu fete la 12 ani cum se cheama...tot pedofilie?
    Dar 2 tineri care fac sex la 10 ani, varsta amandurora,cum se cheama, tot pedofilie?
    • -5 (7 voturi)    
      Intrebarea mea era oarecum ironica ..DAR??? (Marţi, 29 martie 2011, 15:41)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Marius

      exista si femei pedofile?
      sau...
      exista si femei misogine?, sau care e echivalentului pedofila si misogina la sexul "frumos"?
  • +11 (23 voturi)    
    absolut DA (Marţi, 29 martie 2011, 15:02)

    sucaa [utilizator]

    si nu la recidiva. de ce sa mai fie inca un copil maltratat???
    din prima. si sa n-aud faze cu drepturile omului ca iau foc!. cand a maltrat un copil acel individ, animal, nu mai are niciun drept!!!
    din prima, nu la recidiva.

    legea actuala "protejeaza" astfel de animale!
  • +9 (21 voturi)    
    pentru (Marţi, 29 martie 2011, 15:04)

    cet [anonim]

    da, e cea mai buna veste. macar atat sa se aplice si salbaticilor!
  • +9 (19 voturi)    
    DA (Marţi, 29 martie 2011, 15:04)

    red [anonim]

    Doamne ajuta, asemenea lege sa ajunga sa fie pusa in aplicare, cu conditia ca intr-adevar sa fie corect judecati. Si nu as astepta sa recidiveze, este pacat sa existe inca o victima, trebuie castrat si inchis pe viata de la prima abatere de acest fel.Aceste personaje nu trebuie sa existe printre noi.
  • +7 (21 voturi)    
    de acord (Marţi, 29 martie 2011, 15:04)

    omonim [anonim]

    Initiativa e excelenta, desi, asa cum spunea cineva mai sus, nu ar trebui asteptata recidiva, nu la pedofili! Si violatorii ar trebui sa traga o pedeapsa mai grava.
  • +10 (22 voturi)    
    subscriu (Marţi, 29 martie 2011, 15:05)

    cet [anonim]

    si pentru violatori aceeasi pedeapsa. e cea mai buna solutie.
  • +8 (22 voturi)    
    DA, DE ACORD ... (Marţi, 29 martie 2011, 15:05)

    OMULdinBANAT [anonim]

    ... dar cu o completare "si" nu "sau" pentru urmatoarele tipuri de infractiuni: pedofili si violatori, precum si inchisoare pe viata pt. criminali si inchisoare 25 de ani pt. tentativa de omor si violenta domestica. Acesti umanoizi care terorizeaza, omoara, violeaza si practica pedofilia trebuie sa NU aiba drepturi.
  • +9 (21 voturi)    
    DA (Marţi, 29 martie 2011, 15:05)

    NN [anonim]

    DA
  • +8 (20 voturi)    
    ok (Marţi, 29 martie 2011, 15:07)

    CRISTINA [anonim]

    Absolut de acord! pentru toti violatorii, fara discriminare.
  • +10 (22 voturi)    
    pedepse pedofili (Marţi, 29 martie 2011, 15:07)

    bonyes [anonim]

    1. pedofilii, sunt de acord sa fie castrati din prima.
    2. doresc sa se discute/propuna ceva mai serios si pentru violatorii ceilalti.
  • +10 (18 voturi)    
    in sfarsit o propunere buna marca PDL (Marţi, 29 martie 2011, 15:15)

    Roxana [anonim]

    intru totul de acord
  • -2 (18 voturi)    
    pedeapsa este ok..... (Marţi, 29 martie 2011, 15:15)

    capatu` satului [anonim]

    dar ce facem cu nenumaratele cazuri de erori judiciare ce plac atat de mult majistratilor de la noi....

    cum poti restitui ceva unui nevinovat condamnat pe nedrept pe care din greseala l-ai castrat; omu` ar fi indreptatit sa cerara castrarea celor care au permis condamnarea sa pe nedrept;
    este indiscutabil ca opinia publica nu ar fi de acord cu castrarea persoanelor care au contribuit la producerea castrarii unui nevinovat, pt. ca ar intra politicieni ce produc lejile proaste, majistratii, militienii si restu`;

    pedofilia, prostitutia, cersetoria, traficu` de fiinte umane, toate sunt consecinte ale inexistentei unei constiinte colective si ale unei minime educatii (realizate in scolile si cartierele patriei), trecand binenteles peste pedepsele modice acordate de justitie unor pedofili celebrii - poate unii isi mai amintesc de cazul pedofilului superacademician Kurt Treptov de la Iasi - parca inclusiv secretaru` Nato si ministru francez de externe a pledat pt. eliberarea sa urgenta;

    ne punem intrebarea retoric de ce atat de multi rromii, cetateni romani, comit infractiuni inca din perioada in care sunt minori, cine este responsabil pentru aceasta stare de fapt ?

    raspunsu` este foarte simplu, societatea romaneasca si impreuna cu ea fiecare dintre noi, pentru ca nu am luat pozitie impotriva tuturor deviatiilor comportamentale din jurul nostru; cati dintre noi se pot lauda ca au intervenit atunci cand un vecin isi batea nevasta sau copilul - foarte putini.

    puneti`va fiecare dintre voi neuronii in functiune, nu mai ascultati toate minciunile debitate de politicieni ce vor sa va abata atentia de la probleme reale ale tarii - furtu` si smenu la nivel inalt ` legalizat in fiecare zi de conducatorii iubiti ai patriei.
    • 0 (4 voturi)    
      @capatu` satului (Marţi, 29 martie 2011, 19:05)

      Madalina [anonim] i-a raspuns lui capatu` satului

      "cum poti restitui ceva unui nevinovat condamnat pe nedrept pe care din greseala l-ai castrat;"
      Cred ca se refera la castrarea chimica, nu mecanica si din cate stiu este reversibila dupa eliminarea substantei chimice din organism.
      • -1 (7 voturi)    
        asa sa fie? (Marţi, 29 martie 2011, 20:30)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui Madalina

        Păi atunci ce rost ar mai avea de la bun început, că aşa se "decastrează" singur. Nu e reversibilă şi e anormal să peddepseşti în felul acesta un om, mai ales în condiţiile în care există o cât d emică posibilitate să fie nevinovat.
  • +8 (16 voturi)    
    Perfect de acord (Marţi, 29 martie 2011, 15:15)

    *** [anonim]

    100 % de acord.
  • +9 (17 voturi)    
    raspuns (Marţi, 29 martie 2011, 15:17)

    mark_atmail [utilizator]

    DA! De acord
  • +8 (16 voturi)    
    DA (Marţi, 29 martie 2011, 15:19)

    Vanda [anonim]

    sunt pentru!
  • +6 (16 voturi)    
    De acord ! (Marţi, 29 martie 2011, 15:19)

    terka [anonim]

    Dar din prima, de ce sa asteptam sa recidiveze?
  • +2 (16 voturi)    
    Și pentru ortografie (Marţi, 29 martie 2011, 15:24)

    bubulina [anonim]

    Ar fi bine dacă oamenii ar fi mai puțin radicali în ceea ce îi privește pe alții (criminali sau nu).

    Vă amintiți de cazul Alan Turing? Poate nu e aplicabil cu exactitate în România (nu avem prea mulți ca Turing...), dar la cum funcționează justiția la noi, ne trezim mâine o națiune de castrați selectiv, după apartenența politică!!!
  • -1 (15 voturi)    
    bisturiul lui Garcea (Marţi, 29 martie 2011, 15:24)

    gheo [anonim]

    da, intr-o tara civilizata e o solutie buna in cazul violatorilor si pedofililor
    dar nu suntem o tara civilizata. la cum functioneaza la noi justitia, ar fi o imensa tragedie. vom avea sute de oameni mutilati fara sa fie vinovati in timp ce adevaratii faptuitori vor fi bine-mersi.
    dosarele sunt cercetate in prima faza de Garcea... nu stiu despre voi dar eu am o maxima incredere in el...
    apoi ajung la un procuror care din salariul lui de 4-5000 lei pe luna a reusit sa-si faca 2 vile, 2 masini de lux, blanuri si bijuterii pentru nevasta si multe altele... adica a fost asa intelept incat a reusit in doar 10-15 ani sa puna deoparte salariul pe vreo 250 de ani....
    apoi dosarul ajunge la niste judecatori...
    sa ne uitam un pic in curtea lor..... ce fac azi judecatorii? ii pun in libertate pe infractorii prinsi in flagrant dar dau decizie de arestare pt 29 de zile pentru cei care sunt acuzati doar de vreun martor, fara alte dovezi...
    si ce face justitia in general? sunt sute daca nu chiar mii de dosare penale ale magistratilor si inspectia judiciara rezolva doar 2-3 cazuri pe an.
    restul de sute de magistrati penali dau in continuare hotarari care afecteaza viata, averea si libertatea oamenilor...
    da, e o idee excelenta sa punem bisturiul in mana lui Garcea...
    eventual poate il votam si presedinte, ca tot s-a bagat actorul ala de 2 lei intr-o politica de 2 bani...
    repet, intr-o tara civilizata ar fi o solutie
    dar noi suntem o tara bananiera si abuzurile ar fi de cel putin 10 ori mai numeroase ca faptele de justitie... exact ca acum de altfel...
    infractorii periculosi care taie mainile oamenilor cu sabiile isi petrec timpul ca invitati de talk-show la televiziuni in timp ce babe senile care au furat o gaina fac cate 5-6 ani de inchisoare...
    da, e musai sa-i dam bisturiul lui Garcea, poate face vreo miscare mai ampla si mai taie din creierul prost al acestei natii...
  • -3 (15 voturi)    
    Intoarcerea in Evul Mediu (Marţi, 29 martie 2011, 15:26)

    Dorin [anonim]

    Sint de acord cu pedeapsa cu moartea, dar nu cu schingiuirea.
    Totul trebuie facut cu demnitate, chiar si executia unei pedepse cu moartea, nu cu barbarie, gen lapidarea la arabi.
  • +6 (12 voturi)    
    DA (Marţi, 29 martie 2011, 15:27)

    traiang [utilizator]

    da de acord !
  • -15 (15 voturi)    
    pedofili (Marţi, 29 martie 2011, 15:28)

    vlad dracul [anonim]

    Eu nu sunt de acord cu inchisoarea pe viata si nici cu castrarea chimica pentru pedofili dar ar as fi de acord cu aceste pedepse pentru tradatorii de tara, care duc generatii intregi la pierzanie.
  • +5 (13 voturi)    
    da (Marţi, 29 martie 2011, 15:28)

    eu [anonim]

    Raspunsul scurt e da. Daca are probleme la adoptare, sa propuna refendum.
    • +4 (14 voturi)    
      . (Marţi, 29 martie 2011, 15:34)

      RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Da, pentru ca un lucru e just daca il doreste o gloata indeajuns de mare pentru a se numi majoritate ... NOT.
  • +4 (14 voturi)    
    NU (Marţi, 29 martie 2011, 15:31)

    Diana [anonim]

    Nu sunt de acord cu o pedeapsa atat de usoara. Sa ne gandim ca un pedofil a distrus viata cel putin a unui copilas. Ar trebui sa li se taie organul, asa ca in dreptul roman cand hotului ii era taiata mana cu care a furat.
  • +5 (13 voturi)    
    cati sunt? (Marţi, 29 martie 2011, 15:32)

    Anonimus [anonim]

    inainte de orice comentariu pe tema asta, domnul deputat ar trebui sa ne lamureasca despre numarul pedofililor recidivisti din Romania. Cu asta ne-am lamuri daca initiativa sa porneste din dorinta de a rezolva o problema sau din cea de a "da bine" la alegatori.
  • +6 (10 voturi)    
    Subscriu (Marţi, 29 martie 2011, 15:32)

    Ivanu [utilizator]

    Total de acord!!!
  • +10 (14 voturi)    
    de acord (Marţi, 29 martie 2011, 15:35)

    radu [anonim]

    fratilor pedeapsa cu castrarea chimica nu e pt prima abatere ci pt.recidiva.cei cu prima abatere vor avea montata o bratara pt. a fi urmariti tot timpul sa nu mai faca aceste fapte abominabile.deci de acord
  • +6 (14 voturi)    
    wow ...nici nu mai votez (Marţi, 29 martie 2011, 15:36)

    romanes [anonim]

    deci am vrut sa imi dau cu parerea si sa zic ca sunt de acord cu asa ceva.
    Fiind umblat prin lume stiu ca alte tari (G8) aplica tacit aceasta regula ....dar se pare ca la noi nu se poate.

    Romanii trebuie sa intelegeti ca legile sunt aspre si cei care se tem de ele inseamna ca le incalca sau au o "musca" pe caciula .

    Imi pare rau ca romanii inca privesc tratarea in cel mai dur caz cu putinta a infractorilor . parerea mea este ca opinia lor se va schimba cand copii/apropiati lor vor fi victima .

    Ca incheiere "ignoranta este binecuvantare"

    Mult succes
  • +7 (9 voturi)    
    DA , de acord dupa modelul germaniei si poloniei (Marţi, 29 martie 2011, 15:40)

    vlad [anonim]

    Va rog si o varianta mai dura ca asta pentru criminali si hoti , pentru omor din culpa, furt etc
  • +3 (9 voturi)    
    pedofili (Marţi, 29 martie 2011, 15:44)

    luci [anonim]

    Pedofil recidivist=fie moartea,fie castrare MECANICA si inchisoare pe viata,pedofil la prima condamnare=castrare chimica si 20 ani parnaie in boxa cu homalai parte activa,inraiti.
    • +1 (5 voturi)    
      . (Marţi, 29 martie 2011, 15:55)

      Eusebius [utilizator] i-a raspuns lui luci

      Cred ca ai fantezii
  • +4 (8 voturi)    
    da (Marţi, 29 martie 2011, 15:49)

    smen [anonim]

    as fi de acord si cu executia in public prin spanzurare de limba
  • +5 (7 voturi)    
    DA (Marţi, 29 martie 2011, 15:50)

    zam [anonim]

    DA
  • +7 (7 voturi)    
    Inasprirea pedepselor e obligatorie! (Marţi, 29 martie 2011, 15:52)

    Jane Doe [utilizator]

    In strainatate, unui pedofil ii e interzis sa se apropie / locuiasca / munceasca la o distanta mai mica de 350m de un loc in care se gasesc copii ( scoli, gradinite, parcuri, orfelinate, etc). Simpla incalcare a interdictiei, fara a se ajunge la victime, constituie RECIDIVA.

    Asadar, DA! Min. 20 ani + monitorizare (pe viata), la prima abatere; inchisoare pe viata, la recidiva. As cere aceleasi sanctiuni si pentru viol!
  • +6 (8 voturi)    
    da (Marţi, 29 martie 2011, 16:01)

    mucles [anonim]

    Ma ofer voluntar sa-i maltratez zilnic. Accept sfaturi pentru a le face viata cat mai lunga si chinuita. O fac gratis. Pariem ca dupa cateva zile de tortura mediatizata apare insa o Briji Bardo care sa le ia apararea? Desi nu stiu daca poate fi ceva mai grav decat pedofilia, exista mereu idioti care sa gaseasca ceva uman in cei care o practica.
    • -2 (6 voturi)    
      clar (Marţi, 29 martie 2011, 20:42)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui mucles

      Doar că, dacă vorbeşti serios, ar trebui să apară o salvare care să te ducă într-un loc liniştit, cu oameni îmbracaţi în halate albe, care să te ajute. Sau, mergând pe logica ta, într-un loc cu agitaţi ca tine care să îţi dea în cap şi să te maltrateze, pur şi simplu pentru că în elanul tău justitţiar ai putea maltrata un nevinovat. Asta ca să nu zic că pedofilul s-ar putea să fie şi el om, dar cu ceva probleme asemănătoare ţie.
  • +4 (4 voturi)    
    SUBIECTUL AR TREBUI DEZBATUT LA OTV (Marţi, 29 martie 2011, 16:03)

    Ovidiu [anonim]

    ...pentru ca in mediul rural se intalnesc asemenea cazuri.

    nu inchisoare pe viata, pentru ca va fi o cheltuiala pe seama statului, ci castrare chimica!!!
  • 0 (4 voturi)    
    pedofilie (Marţi, 29 martie 2011, 16:10)

    maria [anonim]

    sunt de acord cu purtarea unei bratari
  • +5 (5 voturi)    
    total de acord!!! (Marţi, 29 martie 2011, 16:42)

    andrei livmann [anonim]

    total de acord!
  • +4 (4 voturi)    
    castrarea pedofililor (Marţi, 29 martie 2011, 17:04)

    Liviu Stoian [anonim]

    Inasprirea pedepselor se loveste de tendintele recente ale actualei puteri de a le reduce (vezi noul Cod Penal si alte acte in materie).
    Pe de alta parte, o pedeapsa trebuie inscrisa intre celelalte si atunci ce te faci cand pentru crima condamnatul primeste o vacanta prelungita cu conditii de hotel, sport de voie, liber la femei, biblioteca, teatru, pictura si toate gratis, mai mult decat are acasa. In anii '70 cand Romania se dorea in relatii bune cu Occidentul eram presati sa dam detinutilor aceleasi conditii ca la ei. Problema era ca toti amaratii voiau sa-si petreaca macar iarna dupa gratii.....
    Problema penitentei trebuie regandita din temelii pe alte baze. Mai stie cineva ce este penitenta, cine a infiintat-o si cum se infaptuia ea la origine ? Mai stie cineva Codul lui Hamurabi sau legea Talionului si cum au evoluat lucrurile de la razbunare la indreptare? Mai tineti minte ca medicul, judecatorul, s.a. care isi incalcau juramantul profesiunii "erau dati fluviului" in sac si cu o piatra de picioare ? Mai stie cineva ca articolele din Codul Civil vechi privind juramantul au fost abrogate si ca azi li se permite tuturor necredinciosilor sa jure pe biblie ? ca legea raspunderii personale a cetatenilor nu exista decat implicit si nu explicit, ca nu sunt incriminate promisiunea mincinoasa, angajamentul public, etc ? Ce s-ar face politicienii cu ea? Stie cineva ca judecatorii "se feresc" sa trimita infractorii dupa gratii pentru ca penitenciarele si salariile lor sunt in mana aceluiasi administrator ? Mai citeste cineva tratatul lui Dongoroz ? Eu cred ca e cale lunga pana la a pune streangul in mana unor pipite, a unor nepotei sau a unor valeti care joaca rolul de judecatori azi in aceasta tara. Poate peste 50 de ani cand furtuna din '89 care a ridicat atatea gunoie pe sus se va fi potolit, cand goana dupa bani se va fi temperat, iar cei bogati vor dori ei insisi o justitie care sa le protejeze averile acumulate ilegal, dar albite de trecerea timpului.
  • +3 (5 voturi)    
    Sunt absolut de acord! (Marţi, 29 martie 2011, 17:06)

    constanta [anonim]

    Sunt absolut de acord! insa parerea mea este ca masurile trebuie aplicate simultan...in ipoteza ca se va aplica doar "castrarea chimica" nu se poate estima in ce masura acest act de mutilare nu va infuria mintea infractorului, si-asa bolnava, transformand individul intr-un eventual criminal...mi se pare OK chestia cu bratara .... este o chestiune de afectare a mandriei, imaginii in societatea care functioneaza chiar si la patura infractionala!
  • +3 (5 voturi)    
    de acord (Marţi, 29 martie 2011, 17:30)

    lupu [anonim]

    Sunt de acord; recidiva deja elimina orice dubiu greseala juridica.
  • +5 (9 voturi)    
    D-l Alin P. aveti fetita sau baietel? (Marţi, 29 martie 2011, 17:32)

    Gigi Suparatu [anonim]

    Omoriti-i sau faceti-le lobotomie, mutilarea nu le va opri poftele ci le va stimula creativitatea. Ca la orice dependenti, tratamentul se face cu sprijin si vointa.

    Oricit de crude ar parea faptele acestor persoane ele sint totusi izolate si extraordinare. Dar abuzul asupra copiilor este frecvent si deseori este acceptat tacit (sau ignorat) de catre familie iar in alte cazuri victima il accepta ca ceva normal.
    Principalii agresori sint cele mai multe ori minori sau apropiati.

    Imaginea pedolfilului de adult respingator violind o fetita ingenua este un cliseu care n-ar trebui sa ne intunece judecata. Iar asemenea propuneri legislative ar trebui ignorate.

    Apropo stie cineva ce inseamna castrare chimica?
    Cite cazuri se inregistreaza pe an in Romania?
    In ce consta pedeapsa actuala pentru pedofilie?
    Din numarul de plingeri cite sint retrase in urma unor intelegeri de culise?
    Care este situatia prostitutiei infantile?
    Care este prima reactie cind constati ca un copil al strazii ti-a furat portofelul? Dar fata de saracii cu multi copii?

    De revazut Portocala mecanica.

    Sa amintim si telefonul unde copii pot anunta abuzurile cind nu gasesc sprijin la adultii din preajma - 116111.
  • +5 (5 voturi)    
    pedofilie (Marţi, 29 martie 2011, 17:45)

    Suceava [anonim]

    da sunt absolut deacord dar ar mai trebui si pt cei care isi bat joc de femei invarsta peste 75 de ani!
  • +4 (4 voturi)    
    sa fie pedepsiti toti! (Marţi, 29 martie 2011, 19:14)

    un roman [anonim]

    nu numai pt recidivisti, dar si pt cei care comit o asemenea crima. inchisoare pe viata!!!!!
    si sa creasca pedepsele si pt trafic de carne vie , trafic de droguri sau viol!!!!
    sa se cumuleze anii de inchisoare.
  • +3 (5 voturi)    
    castrare chimica din prima (Marţi, 29 martie 2011, 19:29)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    castrarea chimica si lasarea lor in libertate. de la prima abatere.
    avantaje:
    - castrarea chimica este reversibila (in cazul unei eventuale erori judiciare)
    -de la prima abatare: nu mai risti un al doilea copil nenorocit pe viata
    - pedofilul poate ramane in libertate odata ce nu mai prezinta riscuri asupra copiilor. pana la urma este vorba de niste oameni bolnavi. prin castrarea chimica se elimina dorinta sexuala deci dispare si riscul social.
  • +2 (4 voturi)    
    Perfect de acord (Marţi, 29 martie 2011, 20:21)

    lol [anonim]

    O initiativa foarte buna,dar ar fii bine sa fie combinate amandoua,si castrarea chimica si pucarie pe viata,si daca se poate, exterminare prin munca silnica,pentru animalele astea.
  • +2 (4 voturi)    
    Daca-i bagam la izolator pe viata.... (Marţi, 29 martie 2011, 20:30)

    Ronin [utilizator]

    ....nu mai vad rostu` castrarii....oricum sunt de acord.....
  • -2 (6 voturi)    
    o! da! (Marţi, 29 martie 2011, 20:38)

    andrei [anonim]

    Şi pentru orice altă infracţiune, pedeapsa cu moartea. iar pentru orice contravenţie măcar 10 ani de închisoare şi bătaia cu biciul. Suntem, o ţară de netoţi. Simpla impuenre a unor pedepse aberante nu rezolvă în niciun fel problema. Dacă nu credeţi, gândiţivă la faptul că sute de ani pedepsele erau extraordinar de aspre pentru orice abatere de la normele sociale acceptate şi oricând aceste reguli au fost încălcate. Mai mult, ar trebui să ne gândim că, împunând unele pedepse ireversibile, gen castrarea sau, cum se mai spune pe aici, execuţia, poţi ajunge să pedepseşti un nevinovat căruia să nu îi mai poţi repara răul produs. Nu e chiar un scenariu fantastic, s-a întâmplat de destul de multe ori să se constate că cel condamnat pentru o anume faptă era, în fapt, nevinovat.
    Mai e şi faptul că un pedofil nu este un om chiar normal, mă gândesc eu. Şi atunci ar trebui să ne gândim cum îl putem "repara" prin ajutor de specialitate pentru că mă cam îndoiesc că unul care abuzează copii se lasă doar pentru că este castrat.
  • +3 (5 voturi)    
    categoric DA (Marţi, 29 martie 2011, 20:53)

    Celia [anonim]

    Categoric da! Dar nu as astepta sa recidiveze...ci la prima condamnare as impune o astfel de pedeapsa.
    • +4 (4 voturi)    
      Sunt de acord (Marţi, 29 martie 2011, 22:01)

      Jurjiu [anonim] i-a raspuns lui Celia

      Sunt de acord cu propunerea facuta.
  • +3 (5 voturi)    
    de acord 100% (Marţi, 29 martie 2011, 23:10)

    unu [anonim]

    un DA mare! inchsoare pe viata poate nu dar castrati sigur da!
  • +3 (5 voturi)    
    de acord 100% si mai mult de atat (Miercuri, 30 martie 2011, 0:19)

    romanu' [anonim]

    Sunt de acord cu aceasta initiativa numai ca as avea niste amendamente in plus:
    1. castrarea chimica sa fie obligatorie si sa se faca nu numai la pedofili ci si la violatori.
    2. daca se merge si pe inchisoare (fie ea pe viata sau nu) detinutul sa fie obligat sa presteze munci pentru sutinerea cheltuielilor facute pentru asigurarea traiului sau in inchisoare. Aceasta masura, ar trebui aplicata tuturor detinutilor, nu numai pedofuililor sau violatorilor. De lucru, s-ar gasi pt ei. Ganditi-va numai la acel canal Dunare-Marea Neagra care sta neterminat de ani de zile si pentru care terminarea, in parteneriat stat-companii private, ar costa mult prea mult pentru a putea fi sustinut cu bani de la buget. S-ar economisi cel putin jumatate din bani.
    • +3 (5 voturi)    
      lege pedofilie (Miercuri, 30 martie 2011, 7:37)

      belghin [anonim] i-a raspuns lui romanu'

      DA!sunt total de acord cu aceasta lege si il felicit pe domnul Alin Popoviciu !Sunt prea multi copii care sufera !Da castrarii chimice!
    • +2 (2 voturi)    
      Sustin (Miercuri, 30 martie 2011, 11:16)

      Dragos [anonim] i-a raspuns lui romanu'

      Si mai de acord ..
  • +3 (5 voturi)    
    Castrare OK (Miercuri, 30 martie 2011, 8:47)

    Ionut [anonim]

    castrare chimica si inchisoare de la prima abatere...nu doar pentru recidivisti...asta e varianta corecta....
  • +3 (5 voturi)    
    DA (Miercuri, 30 martie 2011, 8:49)

    Eveline [anonim]

    DE ACORD
    Nu cred ca exista om normal sa nu fie de acord. Si de prima data, nu la recidiva.
    Sa nu se incurce coruperea de minori cu pedofilia.
  • +2 (4 voturi)    
    excelenta initiativa (Miercuri, 30 martie 2011, 9:59)

    Ryan [utilizator]

    Ce bine ar fi sa se aprobe aceasta propunere. De fapt pedepsele ar trebui inasprite pentru toate infractiunile.
    Iar pentru violatori, acelasi tratament ca si pentru pedofili.
    Daca se face o eroare judiciara, castrarea chimica este reversibila.
    Nu sunt de acord cu pedeapsa cu moartea iar pe cei care au inchisoare pe viata sa-i puna la munca in conditii extreme.
  • +3 (3 voturi)    
    DE ACORD! (Miercuri, 30 martie 2011, 10:22)

    o mama [anonim]

    inchisoarea pt cativa ani sau pe viata, inseamna vacanta! eu sunt mama si as prefera sa stiu ca indivizii in stare de asemenea fapte, sunt pedepsiti exemplar. in acest fel. altii cu aceleasi pofte, s-ar gandi de 15 ori inainte sa distruga un copil pt tot restul vietii!
    castrati, trimisi la munca grea! nu sa stea la tv in inchisoare si sa manance pe banii romanului muncitor! cam asta i-ar face sa renunte, nu credeti?
    • +2 (2 voturi)    
      Perfect de-acord ! (Miercuri, 30 martie 2011, 11:15)

      Dragos C [anonim] i-a raspuns lui o mama

      sustin !
  • 0 (2 voturi)    
    pacat (Miercuri, 30 martie 2011, 10:24)

    dana [anonim]

    din pacate, nu cred ca proiectul acesta va trece de camere
  • +3 (3 voturi)    
    cea mai buna propunere de pana acum (Miercuri, 30 martie 2011, 10:39)

    geo [anonim]

    si nu este singurul care gandeste asa....
  • +2 (2 voturi)    
    sunt de acord (Miercuri, 30 martie 2011, 10:41)

    Felicia [anonim]

    Sunt de acord cu inchisoarea pe viata, dar nu cred ca ai nostri politicieni au timp sa dezbata cum trebuie pe aceasta tema.... din pacate!
  • -2 (4 voturi)    
    Inchisoare pe viata, da (Miercuri, 30 martie 2011, 10:49)

    Jean Pericol [utilizator]

    Dar nu castrare, pentru ca s-ar incalca articolul 22 din constitutia Romaniei.
  • +2 (2 voturi)    
    Da.. (Miercuri, 30 martie 2011, 11:15)

    Toma [anonim]

    In numele progresului si al civilizatiei. Dar cred ca este ulimul lucru din agenda politicienilor :)
  • +1 (1 vot)    
    De acord (Miercuri, 30 martie 2011, 13:31)

    Marius [anonim]

    Perfect de acord. Ar trebui din prima.
  • 0 (0 voturi)    
    DA (Miercuri, 30 martie 2011, 16:31)

    ghita constantin [anonim]

    Sunt in total de acord cu initiativa, si cel mai bine ar fi ca TOTI violatorii sa fie castrati chimic, pe langa perioada de inchisoare aferenta, indiferent de varsta si sexul persoanei violate!!! Traumele psihice nu au varsta si nici sex!!!
  • 0 (0 voturi)    
    oare ... (Miercuri, 30 martie 2011, 17:28)

    yekto [utilizator]

    La o prima citire as fi perfect de acord. dar nu sunt ferm convins ca aceasta este o solutie, nu una viabila. daca am lua sa analizam astfel de cazuri am vedea ca acesti indivizi (castrati fiind sau devenind impotenti) nu neaparat ca se si opresc aici. sa nu uitam ca viol nu inseamna neaparat penetrarea iar un astfel de individ in libertate e la fel de periculos fie ca e castrat fie ca nu. desigur, castrarea isi are efectele de rigoare asupra vietii individului si e o sperietoare de luat in seama. personal sunt pentru inchisoare pe viata si munca silnica. de asemeni sustin si munca silnica pentru toti cei inchisi. evitam astfel fenomenul ->vine iarna, fac chestia asta pentru care iau 2,3,4 luni am unde sta si ce manca fara sa ma deranjeze nimeni. mai sunt multe de spus dar ma opresc deocamata aici. sper din suflet sa ii puna cineva la munca pe acesti indivizi
  • 0 (0 voturi)    
    Pedofili (Miercuri, 30 martie 2011, 18:55)

    Ghiorghe Ionel Răzvan [anonim]

    De acord. Și ar trebui să fie tratați. Din câte știu eu, aceasta este o deviație psihică... Sau, mai bine, condamnați la moarte.
  • 0 (0 voturi)    
    argument (Luni, 2 mai 2011, 23:41)

    Sizzle [anonim]

    Inasprirea acestei legi este necesara. Problema consta in metoda realizarii acestui obiectiv.
    Pedepsirea acestui tip de infractiune prin castrare chimica mi se pare usor deplasata avand in vedere ca si persoanele incarcerate au anumite drepturi, unul dintre care fiind acela de a nu fi supuse la tratamente inumane. Desigur ca acest drept nu este intotdeauna respectat dar consider ca din perspectiva unei noi legi el ar trebui sa aiba o importanta insemnata, ca sa nu mai spunem ca domnul ministru nu a specificat ca t de invaziva este aceasta medicatie ce ” curma poftele” dupa cum spune chiar dumnealui.
    Pedeapsa ce presupune inchisoare pe viata, in schimb confera din perspectiva mea o alternativa nu numai corecta ci si utilizabila, desi principala problema se va arata lipsa de spatiu in inchisori. in aceasta privinta consider ca gravitatea infractiunii este atat de mare incat ar trebui luate masuri speciale in privinta acestor persoane. un alt avantaj al acestei pedepse ar fi cel psihologic, inchisoarea pe viata fiind ceva ce oricine poate intelege pe cand castarea chimica este un lucru extrem de ambiguu.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri