Raport IRES: Romanii nu agreeaza interventia militara in Libia

de D.G.     HotNews.ro
Marţi, 22 martie 2011, 18:43 Actualitate | Esenţial

Majoritatea romanilor nu sunt de acord cu interventia militara in Libia, conform unui sondaj de opinie realizat de Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie (IRES).

68% dintre persoanele chestionate nu sunt de acord cu interventia militara in Libia, 28% o aproba, iar 4% nu au raspuns.

90% dintre respondenti au auzit de interventia militara din Libia si cei mai multi - 51% - cred ca aceasta a fost determinata de controlul asupra rezervelor de petrol libiene, in timp ce 42% sunt de parere ca motivul interventiei militare are ca scop protejarea civililor impotriva atacurilor armatei libiene.

40% dintre participantii la studiu apreciaza ca Romania ar putea fi afectata de evenimentele din Libia. Potrivit studiului sociologic, 66% dintre cei chestionati cred ca Romania ar trebui sa se abtina in chestiunea interventiei militare in Libia, 20% sunt de parere ca tara noastra ar trebui sa sustina aceasta interventie, iar 11% cred ca Romania ar trebui sa se declare impotriva.

84% dintre respondenti sunt de acord cu afirmatia "Traian Basescu a procedat corect atunci cand a spus ca "o interventie militara in Libia este riscanta'', iar 73% apreciaza drept corecta atitudinea Germaniei, care s-a abtinut la votul din Consiliul de Securitate al ONU si care nu participa la actiunile militare.

57% dintre cei intervievati au raspuns afirmativ la intrebarea "Presedintele francez Nicolas Sarkozy este responsabil pentru interventia militara din Libia ?" si 75% cred ca Gaddafi va pierde puterea in urma interventiei fortelor aliate.

58% au o parerea buna despre decizia Romaniei de a astepta decizia NATO

Sondajul IRES a fost realizat pe 21 martie, pe un esantion reprezentativ de 1.118 subiecti, prin metoda CATI si are o marja de eroare de 2,9%.





Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2312 vizualizari

  • +16 (22 voturi)    
    si uite asa a mai pierdut USLamistii (Marţi, 22 martie 2011, 19:15)

    daniel [anonim]

    cateva procente astazi datorita lui Ponta care prea tarziu s-a lepadat de Severin...

    datorita lui Crin Antonescu care spunea ca tre sa intram si noi cot la cot cu marile puteri sa intervenim peste Libia...

    Cu aiuritii astia doi cred ca nici Sfantu Petru nu ar castiga alegerile...
    • +3 (5 voturi)    
      Romanii au inteles foarte bine problema (Miercuri, 23 martie 2011, 8:39)

      Domnii Tonta si Antenescu sunt dezamagiti [anonim] i-a raspuns lui daniel

      Uimitor cat de corect e apreciata situatia din Libia de catre romani:

      -o majoritate il sustin pe Basescu in aceasta privinta, ceea ce arata ca presedintele ramane acelasi om politic redutabil, cu un fler deosebit. Antonescu a facut declaratii pripite.

      -opinia e impartita corect in privinta motivatiei interventiei, petrol/democratie, pt ca in realitate ambele au contat.

      -corect receptata diviziunea intre Germania si Franta, precum si responsabilitatea lui Sarkozy.

      Felicitari acestui popor, hartuit de criza si de proprii politicieni, intoxicat de tembeliziuni si care totusi e capabil sa perceapa si sa judece cu bun simt o situatie de politica internationala.
  • +12 (22 voturi)    
    tonta,antenescu,ce mai asteptati... (Marţi, 22 martie 2011, 19:23)

    popcorn monta [utilizator]

    schimbati discursul,dupa sondaje...bagati gargara...romanii nu vor razboiul la care ne impinge dictatorul...bla,bla,bla...
    • -6 (12 voturi)    
      Dictator e Gadafi! (Marţi, 22 martie 2011, 20:30)

      neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      E drept , ca razboiul nu e un lucru placut si la fel de adevarat e , ca Romania nu e o tara agresiva.....Noi am fost mereu atacati, iar noi doar ne-am aparat... Totusi e timpul ca si noi sa avem un alt ton , unton , care sa se auda mai ales in Europa...
      • +3 (5 voturi)    
        bravo (Marţi, 22 martie 2011, 22:26)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui neaga1900

        adica... daca da bine sa fii bandit, te transformi repede, nu?
        • -5 (7 voturi)    
          Primitiva gandire (Marţi, 22 martie 2011, 22:57)

          neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

          Noua romanilor ne place sa castigam , dar sa nu participam... De aceea pozitia noastra in lume e in ....coada!Si dati-mi minusuri cate vreti , adevarul nu il puteti ingropa!
        • -5 (7 voturi)    
          bravo tie (Marţi, 22 martie 2011, 23:03)

          neaga1900 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

          Oameni buni- e mometul ca Romania sa scoata capul si sa devina un lider....Suntem una din tarile mari ale UE atat ca intindere , cat si ca populatie.... Doar nu o sa lasam Bulgaria , Ungaria Olanda , Norvegia sa hotarasca pentru noi...
  • -10 (26 voturi)    
    La placinte inainte, la razboi inapoi! (Marţi, 22 martie 2011, 19:31)

    George [anonim]

    Mentalitate specific romaneasca.
    Pe aia care nu "agreeaza" interventia ii rog sa urmareasca urmatoarele imagini video. Sunt de-a dreptul cutremuratoare si arata cam ce se intampla in Libia si cam ce inseamna regimul lui Gaddafi pentru libienii de rand. Poate o sa-si schimbe parerea...
    http://www.crimetime.ro/international/razboiul-groazei-vezi-cele-mai-cutremuratoare-imagini-din-libia.html

    P.S. Sigur ca orice razboi trebuie si este de preferat sa fie evitat dar uneori este imposibil. Razboiul inseamna atrocitati si pierderi de vieti omenesti. Razboiul abrutizeaza. Razboiul aduce distrugere si moarte. Dar oare putem asista pur si simplu atunci cand stim si avem dovezi ca in anumite tari regimuri dictatoriale si autoritariste isi omoara propriul popor?
    • +9 (19 voturi)    
      Bre ... (Marţi, 22 martie 2011, 20:09)

      unoarecare [anonim] i-a raspuns lui George

      Bre George, te obosesti. Am inceput sa mai ne dumirim si noi cum este cu ce pare sa fie si nu este, ce este si nu pare , samd. Vezi pe Epictet "Despre aparente". Sau vezi si pe Oscar Wilde care spunea; "Orisice se poate demonstra (proba) ... pana (sau chiar) si adevarul". Te obosesti pe tine si ne obosesti si pe unii din noi. Pe mine personal nu pentru ca te cunosc.
    • +12 (20 voturi)    
      Nu tot ce zboara se mananca (Marţi, 22 martie 2011, 20:11)

      vlad tzepesh [utilizator] i-a raspuns lui George

      Din cate imi amintesc din istoria contemporana, Gaddafi a fost incadrat in categoria dictatorilor de muuulta vreme.
      Prin urmare scopul declansarii razboiului nu a fost "salvarea oamenilor de rand".

      Iar razboaiele pot fi evitate intotdeauna daca nu ar interveni interesul economic. Ghinionul Libiei ca niste vulturi si-au aruncat ochii asupra ei si i-au vazut bogatiile.
    • +6 (14 voturi)    
      @George (Marţi, 22 martie 2011, 20:18)

      torna_fratre [anonim] i-a raspuns lui George

      Nu sunt de acord cu tine din urmatoarele considerente:
      1.Unde erau Franta&Anglia cand in Darfour mureau zeci de mii de civili ?
      2.Unde erau Franta&Anglia cand in Rwanda peste 1 milion de civili erau ucisi de alti civili?

      Chestia cu Libia este praf in ochi,nu inteleg de ce Franta &Anglia nu au intrat cu avioanele in Tibet cand fortele aramate chineze trageau in civili mai acum vreo 2 ani de zile sau cazul Georgiei tot acum vreo 3 ani si as putea continua cu exemple...

      Daca se aplica standarde duble in functie de ce resurse are solul unde se intampla acel razboi civil atunci nu mai vad rostul ONU,NATO etc.

      Decizia politica de a nu ne implica alaturi de Franta&Anglia este o decizie corecta.Nu vad de ce trebuie sa moara soldati ROMANI pentru ca ELF,TOTAL si BP sa poate extrage petrol fara taxe din partea guvernului libian.
      Las'sa moara francezi si englezi ca poate au spor natural pe plus si trebuie sa se mai rareasca.
      • -1 (1 vot)    
        pentru ca... (Marţi, 22 martie 2011, 21:25)

        neintelesul [anonim] i-a raspuns lui torna_fratre

        dragul meu noi exploatam 3 resurse in cantitati de neimaginat pt planeta asta:
        1. energie electica=cu centrale atomice riscante - nonstop ne taraie poponetul
        2. petrol=cu datorii la musulmani - implica forta deoarece regimurile acestei credinte sunt totalitariste din cauza "coranului"; nu mere cu "furtisagul multimii"
        3. hrana=cu monopol la corporatii - marele profit al privatului cu ramificatii in toate sectoarele: farmaceutic, demografic, agrar, etc.; astia te trimit le medic si la dnetist din cauza compozitiei, astia iti spun unde se produce, cine le importa, cine se dezvolta pe baza asta si cine moare de foame... discutii ar fi multe.
        hac.... parerea mea...
      • +1 (1 vot)    
        Iarna nu-i ca vara, China nu e Libya (Miercuri, 23 martie 2011, 12:36)

        Liviu [anonim] i-a raspuns lui torna_fratre

        Pai daca intra NATO in China atunci, acum si americanii, si englezii si francezii vorbeau acum chinezeste iar sarkozy era deja impaiat pe post de monument al prostiei
    • +1 (3 voturi)    
      unde sunt soldatii? (Marţi, 22 martie 2011, 21:13)

      neintelesul [anonim] i-a raspuns lui George

      unde e armata lui gadafi in imaginile alea? adik eu vad doar niste civili, si alti civili cu arme care cica sunt "insurgenti'. pai daca sunt in afara legii de ce nu pot fi pedepsiti "insurgentii" si trebuiesc aparati de marile puteri? eu nu inteleg. ce ar fi sa iesim 500 de insi in strada maine sa impuscam la intamplare ca vrem sa schimbam regimul si sa vina chiejii sa ne ajute... wow am fi eroi! i'm sick of u people! generatie mai credula ca asta nu o sa mai vad. p.s. iubiti-va televizorul si pata violet.
    • +2 (2 voturi)    
      ei, ei (Miercuri, 23 martie 2011, 0:04)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui George

      tu mai crezi in media manipulatoare? de propaganda ai auzit?
  • +5 (15 voturi)    
    Alo? Antenele? Realitatea? (Marţi, 22 martie 2011, 19:34)

    Luk [utilizator]

    Sunteti pe receptie?
  • +14 (18 voturi)    
    crinul este roman? (Marţi, 22 martie 2011, 19:36)

    gigi n [anonim]

    Chiar daca ....110% dintre romani ar fi impotriva interventiei fostului admirator al lui Ghadafi numit Sar-kozi,crinul tot contrar pozitiei lui Basescu s-ar exprima.Cum se stie crinul are idei putine(una)dar fixe.
  • -7 (21 voturi)    
    Relevanta? (Marţi, 22 martie 2011, 19:37)

    satanae [anonim]

    Cit la suta din populatie era de acord cu interventia in Irak sau Afganistan? Citi au fost de acord cu trimiterea de trupe in aceste tari? Daca nu s-au facut sondaje de opinie atunci - sau cel putin nu inainte de trimiterea de soldati romani in aceste tari - atunci care este relevanta acestui sodaj acum? Mai ales ca el contine intrebari tendentioase care stimuleaza paranoia diversilor raspundaci - de genul Sarkozy este responsabil de interventia in Libia, conflictul din Libia este provocat pentru resursele de petrol din aceasta tara. Ce se vrea, sa se arate ca tot poporul este unit in jurul clarvazatorului nostru Capitan, care acum s-a suparat ca vacarul pe sat si nu vrea sa sustina un razboi in fond mai indreptatit decit cel din Irak numai ca sa dea peste nas Frantei si sa arate americanilor ca este sucarit pentru ca nu-l mai baga in seama ca pe vremea lui Georgica Bush?
    • +5 (9 voturi)    
      Sunt niste diferente... (Marţi, 22 martie 2011, 20:33)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui satanae

      Americanii l-au bagat in seama ca au avut nevoie de ceva trupe prin Afganistan si in Irak.

      Acum, e altfel de "razbel": noi nu avem cu ce sa contribuim, din moment ce nu e vorba de trupe pe teritoriul Libiei (sau cel putin asa a pornit intr-o prima faza). Doar Crinut se zbate acum in chinurile facerii, sa fie un Gica Contra la orice face Basescu: inainte a vrut sa retraga trupele din Afganistan, acum zice ca ce greseala ca nu suntem cu Americanii.. etc etc.. Asa si tu.

      Si de ce crezi mata ca este mai indreptatit razboiul din Libia decat cel din Irak?.. Adica Sadam nu era dictator, nu si-a omorat proprii lui cetateni? Nu a pornit sa cucereasca alte teritorii (vezi Kuweit-ul)? A, ca motivul a fost altul, este altceva. Oricum, a avut noroc ca nu l-au casapit de cand cu Kuweit-ul.

      Asta cu "suparatul vacarului pe sat", e asa .. o vorba ca sa te afli in treaba. De-aia nu mai pot USA si aliatii ca Basescu este de acord sau nu cu razboiul din Libia. Dar asta e asa, doar pentru tine, sa nu o mai spui la nimeni. Ramane intre noi, ok?

      Eu zic ca tu esti cam supi pe nea Basescu si-ti versi amarul pe-aici.
    • 0 (8 voturi)    
      Da (Marţi, 22 martie 2011, 20:41)

      Babilou [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Se cunoaste tendinta de a raspunde "Da" in cadrul sondajelor, referendumurilor etc.
      Intrebarile sunt intr-adevar tendentioase, vezi intrebarea cu rolul lui Sarkozy. Ar fi trebuit sa fie neutre, pentru a nu influenta raspunsurile.
      E relevant ca romanii cred ca sunt bine informati despre ce se intampla acolo (56%) si ca sursa principala de informare e televizorul (84% !!! - Realitatea + Antena 3 = 47% !!!), ceea ce spune mult... daca mai era necesar.
      Cei mai multi romani (36%) cred ca Romania va fi afectata in mica masura de conflict, dar 66% cred ca pretul petrolului va creste. Concluzia o trageti singuri...
    • +4 (8 voturi)    
      Special pentru tine... (Marţi, 22 martie 2011, 21:02)

      Costika [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Saddam arunca opozantii in tocator. Daca ii simpatiza , ii baga cu capul inainte, da nu, cupicioarele...Pe fraierii ca tine ii baga cu picioarele...
      Ideea e ca da , Gaddafi este dictator dar acolo NU EXISTA "POPOR LIBIAN" !!! Sunt numai triburi care se lupta intre ele pentru suprematie (ciolanul dambovitean!) asa ca scutiti-ma cu indreptatirea unui fata de altul...Niste criminali TOTI ! E stilul lor de a fi (mai cititi cum omorau arabii strainii si acum 50-100 de ani si o sa vedeti ca la fel erau si atunci...)!
      • -3 (3 voturi)    
        Creieri pe tocator (Marţi, 22 martie 2011, 21:50)

        satanae [anonim] i-a raspuns lui Costika

        Da, i-o fi bagat pe tocator, dar nu o facea atunci cind au intervenit in Irak. In orice caz, nu acesta era motivul interventiei in Irak din 2003. Cind Saddam se distra cu opozantii in modul sau traditional, nimeni nu l-a bagat in seama.
        Partea a doua nu am inteles-o. Si daca libienii nu ar fi un popor - de parca noi sintem - asta inseamna ca merita sa fie macelariti? Cit despre cum omorau arabii strainii acum o suta de ani, nu mi se pare deloc impresionant, daca stai si compari cu modul in care se omorau europenii intre ei acum vreo citeva zeci de ani. Si ei au facut-o cu zecile de milioane, nu s-au incurcat. Asta ca sa nu mai spun cum s-au distrat aceiasi civilizati europeni acum o suta de ani atunci cind si-au cucerit coloniile din nordul Africii. Probabil ca de-aia au mai si omorit beduinii pe cite unul atunci cind l-au prins.
        Pt. Alius - da, ii intereseaza opinia Capitanului nostru pe toti, pentru ca are drept de veto la nivelul NATO.
  • -1 (15 voturi)    
    sigur... (Marţi, 22 martie 2011, 19:46)

    io [anonim]

    Hiade domnule, cand au facut acest sondaj asa subit cand nici macar autoritatile romane nu erau la curent cu ce se va petrece? E o gluma proasta. In plus as fi curios sa stim ce inteleg romanii din lumea araba, bag mana in foc ca nimic, romanii sunt pasionati exclusiv de salamul lor!
  • +5 (7 voturi)    
    corect (Marţi, 22 martie 2011, 20:00)

    nightmare [anonim]

    sa-i spuna cineva si lui Umilica chestia asta cu sondajul,poate asa n-o sa mai bata campii
  • +10 (12 voturi)    
    foarte curios !! (Marţi, 22 martie 2011, 20:07)

    nightmare [anonim]

    cei care cereau retragerea trupelor romane din Irak,acum vor in Libia ....ca sa vezi dom'le ce demagogie de prim rang si nivel !!!....cum e Zambile???...ce spunea Melescanu despre iesirea noastra din Irak?
  • +9 (11 voturi)    
    atrocitati (Marţi, 22 martie 2011, 20:10)

    Tzompi [anonim]

    “Atrocitatile” si massmedia? E treaba veche de cand haul (nu ca Muammar nu ar fi un beduin ticalos si smecher).
    In primul razboi mondial f. multi tineri englezi ziceau “Asta e buna, de ce sa trecem noi Canalul Manecii sa ne casapim in Europa?”. Si refuzau recrutarea. Pe buna dreptate. Atunci cei ce organizeaza/finanteaza razboaie ce au zis? Nu veniti sa va casapiti ai? Atunci ia sa scriem noi la “prestigioasele” gazete o barba palpitanta, ca de pilda ca “nemtii decapiteaza bebelusii francezi”. Ceea ce si au facut, stimuland urgent pe englejii revoltati sa ia cu asalt centrele de recrutare.
    Mai recent a se vedea declaratiile fetei aleia din Kuweit, in 1990, care se jura pe mama ei la NBC ca “a vazut cu ochii ei cum soldati irakieni arunca pe ciment bebelusii kuweitieni”. Sigur. Ulterior a recunoscut ca a fost platita sa minta.
    Si tot recent sa nu uitam stirea din dec. 1989 cu “60.000 morti la Timisoara”, pompata vreme de 4 zile de Radio Free Europe.
    • -2 (4 voturi)    
      uau (Miercuri, 23 martie 2011, 9:24)

      Yahve 2.0 [utilizator] i-a raspuns lui Tzompi

      Retardarea natiunii e amplificata de faptul ca ai 8 din 8 voturi plus.

      Nu neg propaganda "vestica" facuta pe timp de razboi, insa e o furnica pe langa Leviathanul de propaganda creata de comunisti si MAI ALES de tarile arabe, indoctrinare totala.

      Insa, in loc sa te legi de cativa oameni si 2 ziare care au amplificat orarea evenimentelor mai devreme pt a-i stimula si mobiliza pe oameni pana nu ar fi fost prea tarziu (cum de f multe ori se intampla), hai sa analizam un pic. Daca in WW I , franta SI anglia nu se bagau, toata istoria se schimba, si, dragi concetateni, nu stiu ce s-ar fi intamplat in ultimii 100 de ani, dar o lunga vreme dupa WW I am fi fost pasalic turc (iar regii nostri cei mari se intorceau in mormant). Nu intelegi ce vreau sa zic si cum vine? Ia o carte sau macar uita-te la un documentar despre WW I si intelegerile dintre nemti si turci, si ai sa intelegi.

      Daca AMERICANII nu se bagau in Irak, aveam o superputere care SIGUR (daca nu atunci) acum AR FI AVUT bombe nucleare (si la cum e Saddam, l-ar fi folost), am fi avut milioane de kurzi MORTI, un adevarat ethnic cleansing, un kuwait transformat intr-un stat-sclav, si, cum au mai facut-o in trecut desi s-au si razboit o gramada, o posibila alianta intre saddam si ahmadinejad (irak si iran, pt prosti), astfel dandu-i mai mult curaj iranului sa porneasca pe fata un mega-razboi impotriva europei (ca isi doreste cu tot sufletu ca toti muntii din lume -adica tarile- sa urmeze cuvantul lui allah, a spus-o de mii de ori), si stati linistiti, concetateni, ca am fi fost victime sigure, chiar daca, si sigur s-ar, baga americanii si nato pentru noi (fiind aliati).

      Termitele s-au raspandit departe, atat de departe incat oameni pun crimele oribile ale dictatorilor precum gaddafi cu mici smekerii mediatice din vest, si il egaleaza pe dezaxatul criminal che guevara cu marii revolutionari ai lumii, cumparand tricouri cu el.

      trist
      • +1 (1 vot)    
        serioooooos... (Miercuri, 23 martie 2011, 12:40)

        Yemen [anonim] i-a raspuns lui Yahve 2.0

        "Daca AMERICANII nu se bagau in Irak, aveam o superputere care SIGUR (daca nu atunci) acum AR FI AVUT bombe nucleare "

        De baietii din Korea de Nord ce zici? Au bombe nucleare, nu i-a impiedicat nimeni sa le construiasca, inca mai construiesc, fac in fiecare an cate un test nuclear si mai nou au bombardat Korea de Sud.

        Peste asta ameninta cu "razboi total" si "mare de foc" de cateva ori pe an.

        Asta cum iti suna? unde e interventia americana? Unde sunt drepturile omului acolo?

        Iti spun eu: sunt in Irak unde e petrol, si mai nou in Libia.

        Unde e interventia americana din Rwanda, Somalia sau Yemen? Tot vestul moare de ingrijorare pentru drepturile omului acolo.

        Hai macar sa nu mai fim ingrozitor de ipocriti!
  • +7 (9 voturi)    
    hopa (Marţi, 22 martie 2011, 20:39)

    Jean Valjean [anonim]

    Dupa comentariile puerile de mai sus, mi-am dat seama de ce se mai face doar o ora de istorie pe sapt. la scoala.
  • -4 (8 voturi)    
    sandaj despre nimic (Marţi, 22 martie 2011, 20:41)

    Lucian [anonim]

    Sa faci un sondaj despre probleme internationale in Romania mi se pare o totala pierdere de timp.

    Majoritatea romanilor n-are idee unde-i Libia pe harta si cu atat mai putin care-i situatia pe acolo, cu ce-si umplu timpul respectivii si ce vor.
    Ca dovada, majoritatea "chestionatlor" crede ca "aliatii" s-au dus dupa petrol acolo, desi era mult mai ieftin ( dar asta presupune sa gandesti doar un pic, totusi prea mult ) sa-l cumpere, cum au facut si pana acuma.
  • +3 (9 voturi)    
    romania nu trebuie sa intre in razboi (Marţi, 22 martie 2011, 20:43)

    Iuliu [anonim]

    ce sa cautam noi in Libia?...
    Realitatea si Antenele striga si ei in gura mare ca sa nu fie de parere cu Basescu...ne-am obisnuit cu minciunile si dezinformarea publica. Au epuizat americanii petrolul din irak si afganistan si sondeaza in Libia...
    nu mai poate obama si sarkozy de durerea si problemele libienilor...de ce nu se baga ei in korea de nord?
  • -7 (9 voturi)    
    ca sa vezi coincidenta... (Marţi, 22 martie 2011, 20:44)

    cornel [anonim]

    a si aparut un sondaj de opinie care sa legitimeze punerea de-a latul a lui zeus..
    si sunt destui cei care pun botul :))
    dar nu ne spuneti si cine l-a comandat? doar sondam pe bani, nu?
  • +4 (8 voturi)    
    nimeni nu e de acord! (Marţi, 22 martie 2011, 21:31)

    Nicky [anonim]

    Nici un om cu scaun la cap nu e de acord cu interventia militara in Libia, dar daca aliatii nostri se duc acolo...nu avem ce face, trebuie sa fim langa ei. Nu putem fi o tara de curve la infinit!
  • -1 (5 voturi)    
    ce cautam noi acolooo???? (Marţi, 22 martie 2011, 22:39)

    altul [anonim]

    Evident ca nu sunt de accord cu interventia in Libia...de ce? ce avem de castigat? Sarkozy ne face zile fripte si noi ii suflam in coarne? ....cred ca ne scriem crucea daca ajunge tontolescu si gasca la putere.....o sa plecam cu totii in razboaie prin lume!!
  • -1 (1 vot)    
    Interventia ... (Marţi, 22 martie 2011, 23:12)

    Tetcipe [anonim]

    Interventia armata in Libia nu este agreata nici de cei din USA, Africa ... Obama in America atacat din toate directiile ...

    Libya: Barack Obama attacked from every political direction
    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/africaandindianocean/libya/8399167/Libya-Barack-Obama-attacked-from-every-political-direction.html
    Libya: Barack Obama attacked from every political direction

    [Libya: African leaders condemn airstrikes
    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/africaandindianocean/libya/8398561/Libya-African-leaders-condemn-airstrikes.html ]


    President Barack Obama is being attacked from every political direction in the United States for the military campaign in Libya.
    Anti-war liberals from his own Democratic Party have found common cause with rank-and-file Republicans backed by the conservative Tea Party movement, who worry about spending and favour an isolationist foreign policy.
    Moderates from both major parties have meanwhile decried the lack of explanation and justification offered by the president for the campaign.
    "We are currently involved in two wars right now and I don't think we really need to be involved in a third war," said Senator Rand Paul, a fiscal hawk and founding member of the Tea Party caucus in the Senate, referring to Iraq and Afghanistan.
    Representative Dennis Kucinich, a Democrat from Cleveland, Ohio, raised the spectre of impeaching Mr Obama in a meeting with colleagues in the House of Representatives.
    "War from the air is still war," he said. "The last thing we need is to be embroiled in yet another intervention in another Muslim country. The American people have had enough."
    Representative Roscoe Bartlett, a Republican member of the House Armed Services Committee, said that "the United States does not have a King's army".
    The future strength of dissent is likely to depend on the course of events in Libya, but such early
    • 0 (0 voturi)    
      ce e de facut? (Miercuri, 23 martie 2011, 0:31)

      web 2.0 [anonim] i-a raspuns lui Tetcipe

      abordarea agentiilor de stiri ar trebui poate schimbata.sondajele de opinie trebuie deasemenea sa treaca la nivelul urmator precum si nivelul "populatiei"
  • -1 (1 vot)    
    Asociația Română pentru Evaluare și Strategie (Marţi, 22 martie 2011, 23:43)

    adr [anonim]

    Asociația Română pentru Evaluare și Strategie - tare acest "beneficiar" al IRES... hai sa facem un sondaj sa ne difuzeze lumea...aaaa, trebuie un beneficiar.... ca doar respectam normele ESOMAR, suntem credibili..... aaaa, il facem acum pe beneficiar.... aaaa... ne pregatim de alegeri...IRES tre' sa isi faca reclama... cat de penibil suna "ASOCIATIA ROMANA blabla..." mergea si ceva national pe acolo, ca dadea si mai bine. Dar parca ei erau specialisti in alt tip de sondaje... cu ce animal credeti ca seamana liderul Libiei...
  • +3 (3 voturi)    
    normal (Miercuri, 23 martie 2011, 0:11)

    Clujeanul [anonim]

    E ca si cum merg si-l intrebi pe un om de pe strada: Vrei sa-l bat pe urmatorul baiat care trece pe strada?
    Orice om normal ar zice, nu.

    La un sondaj la fel, ar iesi acelasi rezultat in USA, Franta, Canada sau UK.

    Totusi, oamenii realizeaza ca nu inteleg profund fenomenul si nici nu apar in demonstratii impotriva unei interventii.

    Nu trebuia sa mai faca sondajul, logica le spunea ce o sa raspunda oamenii.
  • +1 (1 vot)    
    opinie si atat (Miercuri, 23 martie 2011, 12:38)

    cet [anonim]

    Neutralitatea era cea mai buna cale. Nu se stie cum va evolua situatia mai tarziu. Ne agitam aiurea, cand noi nu avem niciun avantaj, nici macar economic. Petrolul in Romania tot scump este si asa va ramane. Vom fi pe minus, bani aruncati, in timp ce romanii suporta criza preturilor. Ne amestecam, doar de dragul altora.
  • +1 (1 vot)    
    Daca tot nu agreeaza razboiul (Miercuri, 23 martie 2011, 19:13)

    neaga1900 [utilizator]

    Ar trebui sa iasa cu totii in strada pentru a manifesta contra actiunii militare din Libia!Sa fie solidari....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi