Calin Platon, fost prefect de Cluj, condamnat la inchisoare cu suspendare dupa ce a accidentat mortal un copil de 3 luni pe trecerea de pietoni

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 18 martie 2011, 9:45 Actualitate | Esenţial

Fostul prefect de Cluj Calin Platon, care in vara anului trecut a accidentat pe trecerea de pietoni un copil in varsta de trei luni si pe mama acestuia, bebelusul murind in urma accidentului, a fost condamnat la un an si 11 luni de inchisoare cu suspendare, pentru ucidere din culpa, anunta Mediafax.

Lucian Marian, purtatorul de cuvant al Judecatoriei Cluj-Napoca, a declarat, vineri, ca instanta l-a condamnat pe fostul prefect de Cluj Calin Platon la un an si 11 luni de inchisoare cu suspendare si a dispus, de asemenea, un termen de incercare de trei ani si 11 luni. Decizia Judecatoriei Cluj-Napoca poate fi atacata cu recurs in zece zile de la pronuntare.

Pe 28 august 2010, Calin Platon a accidentat o femeie care traversa strada pe trecerea de pietoni si care era insotita de copilul sau de trei luni. Din cauza traumatismelor suferite, copilul accidentat a murit dupa doua zile. Calin Platon avea permisul suspendat in momentul accidentului, pentru depasirea vitezei legale.

In ianuarie anul acesta, avocatul lui Calin Platon anunta ca acesta a ajuns la o intelegere financiara cu parintii copilului care a murit in urma accidentului rutier pe care l-a provocat anul trecut. Potrivit unor surse judiciare citate de Agerpres, era vorba despre o despagubire de circa 150.000 de euro pentru cei doi parinti, la care s-ar adauga alti 15.000 de euro pentru leziunile suferite de mama copilului.

Tiberiu Ban, avocatul lui Catalin Platon, a confirmat, pentru Agerpres, ca cele doua parti au ajuns la o intelegere pe partea civila, insa a refuzat sa precizeze suma pana la finalizarea procedurilor.

"Am reusit sa ajungem la un consens si s-a incheiat o tranzactie in prezenta aparatorilor si in fata notarului prin care doamna Jakab isi retrage plangerea cu privire la vatamarea corporala grava. Pentru ca nu s-a reusit fizic sa se achite pretentiile sub aspectul daunelor morale privind exclusiv sumele pretinse pentru decesul fiului partilor civile s-a acordat un termen de instanta, ca sa se stinga si acel litigiu", a precizat avocatul.

Avocatul Tiberiu Ban a spus ca fostul prefect isi recunoaste si vinovatia si ca astfel, potrivit noilor reglementari legale, va beneficia de reducerea cu o treime a pedepsei.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

3442 vizualizari

  • +20 (20 voturi)    
    Am si eu o intrebare (Vineri, 18 martie 2011, 9:55)

    Loco [anonim]

    Cam retorica. Mai face cineva puscarie pt omor din culpa in Romania?
    Azi dimineata la tv am vazut cum o masina a ratat curba si a spulberat 3 fete de pe marginea drumului. Ratase curba din cauza vitezei. Bineinteles era vb de un tinar cu permis de numai ...x luni.
    Crainicul spune ca i s-a retinut permisul pt 3 luni si s-a intocmit dosar penal. Care dosar probabil ca se va inchide.
    Deci mai este pedepsit cineva pt abateri grave soldate uneori cu moartea ?
    • -19 (19 voturi)    
      Nu şi nu prea e normal (Vineri, 18 martie 2011, 10:28)

      m3th0dman [anonim] i-a raspuns lui Loco

      Din moment ce faci ceva ce nu vrei să faci, nu prea e normal să fii pedepsit cu închisoare pentru asta.

      Măsura normală în astfel de cazuri e suspendarea permisului pe viaţă + daune morale familiilor.
      • +15 (15 voturi)    
        serios? (Vineri, 18 martie 2011, 11:08)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui m3th0dman

        Hai sa mergem toti cu 200km la ora prin oras. Nu vreau sa te omor pe zebra, dar vreau sa merg repede prin oras! E ok pentru tine?

        Conteaza suspendarea permisului sau daunele pentru o viata de om? Ca sa intelegi mai bine intrebarea, daca este vorba despre viata TA, sau unui membru al familiei tale, e ok?
      • +10 (10 voturi)    
        ceva ce nu crei sa faci... (Vineri, 18 martie 2011, 11:36)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui m3th0dman

        ala avea deja permisul suspendat pentru ca era vitezoman cand a omorat copilul.deci oricum ar trebui sa mai incaseze o pedeapsa si pt asta. eu l-as fi inchis pe viata.
      • +8 (8 voturi)    
        Daca te omor din greseala, (Vineri, 18 martie 2011, 11:49)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui m3th0dman

        iti dau un pumn, dar nu ma gandeam ca o sa te omoare, sau te imbrancesc si dai cu capul de de caldaram si ramai infirm toata viata sau pur si simplu te calc pe trecerea de pietoni din cauza vitezei atunci declar ca eu nu am vrut sa te omor si scap cu o amenda sau intelegere. Numai aberatii debitati!
      • +10 (10 voturi)    
        istetz (Vineri, 18 martie 2011, 12:05)

        ady [anonim] i-a raspuns lui m3th0dman

        avea permisul suspendat..a accidentat mortal pe trecerea de pietoni o persoana..inchisoare cu suspendar?alooooooo
        asta e pericol public..idiotilor din justitia romana!!!!
  • +9 (9 voturi)    
    sincere condoleante (Vineri, 18 martie 2011, 9:57)

    cristi [anonim]

    pentru familia bebelusului. poate daca ar fi crescut mare i-ar fi facut mandri.

    oare 165.000 de euro sunt suficienti ca sa-l uite?
    oare cate telefoane anonime au primit ca sa accepte suma?
  • +14 (14 voturi)    
    doar atat ? (Vineri, 18 martie 2011, 9:57)

    claudiu [anonim]

    doar 1 an si 11 luni, si cu suspendare ????

    pai ala nu sta nici o luna in inchisoare
    • +6 (6 voturi)    
      cu suspendare (Vineri, 18 martie 2011, 11:10)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui claudiu

      Cu suspendare - stai acasa (si daca mai comiti o fapta penala in timpul respectiv mergi la parnaie)

      Cu executare - mergi la parnaie.

      Deci da, nu va sta absolut deloc in inchisoare individul.
  • +6 (8 voturi)    
    :)) (Vineri, 18 martie 2011, 9:59)

    Adib [anonim]

    Deci se poate incepe vinatoarea pe sosele contra sumei de 100-150k. Interesant, teoretic iesi mai ieftin decit un safari in Africa unde dai 25k pentru vinat capre....
  • +7 (11 voturi)    
    parinti denaturati (Vineri, 18 martie 2011, 10:02)

    catalin [anonim]

    cum sa accepti o suma contra vietii copilului tau?Am si eu un baietel de 2 ani dar nu m-as opri decat atunci cand l-as vedea pe ala sau aia care mi-ar face asta sa putrezeasca cat mai mult in puscarie, nici o suma de bani nu justifica viata unei fiinte.....mai ales ca dobitocul ala mergea si cu permisul suspendat....sper macar sa nu mai aibe dreptul sa conduca o masina vreodata in tara asta...
    • +6 (8 voturi)    
      si? (Vineri, 18 martie 2011, 10:30)

      -Myth- [utilizator] i-a raspuns lui catalin

      fiind prima abatere si avand anumite cunostinte poate lua tot doar cu suspendare, eventual 1 - 2 ani in plus, iar parinti nu ramaneau decat cu un gust amar. Eu zic sa nu-i judeci, pentru ca nu tu ai fost in locul lor; cat de mult crezi ca o sa se bucure de acei bani stiind cum i-au obtinut?
      • +3 (3 voturi)    
        Atentie !! (Vineri, 18 martie 2011, 16:10)

        Gaetano [anonim] i-a raspuns lui -Myth-

        Avea permisul suspendat si dovada expirata. Lucrul asta nu mai apare in stire. A aparut doar la vremea respectiva la stiri, la Cluj. Care e atunci prima abatere ??!!!
    • +7 (11 voturi)    
      permite-mi sa iti atrag atentia: (Vineri, 18 martie 2011, 10:38)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui catalin

      in primul rand absolut de acord cu tine, dar iti zic o povestioara: un tigan a batut o cunostinta in craiova, iar ala a accepta 10 milioane de lei VECHI ca sa nu depuna plangere. Intelegerea s-a facut printr-un POLITIST.
      Gandeste-te la ce presiuni au fost supusi in cazul unui mafiot de talia acestui platon, probabil au fost amenintati ca li se da foc la casa, ca sunt dati afara de unde or munci etcetc. Deci sa nu ne grabim sa aruncam cu pietre, mai ales ca nu stim prin ce au trecut bietii oameni.
  • +19 (19 voturi)    
    cu SUSPENDARE ??!!!! (Vineri, 18 martie 2011, 10:03)

    costica [anonim]

    adica UCIZI un OM, conduci cu carnetul suspendat si primesti inchisoare cu suspendare?! Asa prevede LEGEA romaneasca in astfel de cazuri?! Adica, orice sofer din Romania care ucide din culpa un OM si conduce cu carnetul suspendat ia inchisoare 1 an si 11 luni cu SUSPENDARE?! Pai, atunci nu ma mir ca au curaj sa conduca asa..... Cu suspendare, chiar asa ??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu cred, nu pot sa cred ca legea romaneasca e asa tampita.
    • 0 (4 voturi)    
      Usurel (Vineri, 18 martie 2011, 10:24)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui costica

      Nu e "legea romaneasca" vinovata aici, nu mai sari asa. Citeste atent si vezi ca partile au ajuns la o intelegere financiara, de aici si clementa de care a beneficiat acuzatul.

      Daca parintii ar fi refuzat sub orice chip intelegerea si primea cu suspendare, atunci ar fi fost grav si ai fi putut folosi expresii gen "doar in romania". Cumva sunt mai revoltat ca au acceptat o intelegere financiara, decat ca el a primit cu suspendare.
      • +5 (5 voturi)    
        din cate stiam (Vineri, 18 martie 2011, 11:13)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

        Faptul ca au ajuns la o intelegere financiara nu inseamna schimbarea pedepsei din executare in suspendare ci doar reducerea duratei ei.
    • +7 (9 voturi)    
      Din codul rutier si cel penal (Vineri, 18 martie 2011, 10:46)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui costica

      Conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul ori a unui tramvai de catre o persoana care nu poseda permis de conducere se pedepseste cu închisoare de la unu la 5 ani.

      Uciderea din culpa a unei persoane, se pedepseşte cu închisoare de la 1 la 5 ani.

      Pentru vatamarea corporala victima a renuntat la plangere.

      Curios este unde s-a topit o luna.
    • +2 (6 voturi)    
      ai gresit un pic (Vineri, 18 martie 2011, 11:04)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui costica

      ai foarte mare dreptate sa fi atat de indignat .... unde gresesti tu, acolo unde spui ca ORICE sofer din Romania ia cu suspendare; nu orice sofer, depinde cum te cheama, depinde cine e tata, cine e mama, daca esti un neica nimeni infunzi puscaria, daca in schimb te numesti Platon sau cum il cheama pe asta, sau te numesti Placinta, sau mai stiu eu ce nume sonore , arunci iei cu suspendare; motivul? e foarte simplu, legea in Romania nu este aceeasi pentru toata lumea ....
      • +3 (5 voturi)    
        ai mare dreptate ! (Vineri, 18 martie 2011, 13:54)

        toma [anonim] i-a raspuns lui sellerman

        io tot ma mir ca judecatorul nu i-a cerut scuze lu dom' placinta asta ca s-a pus copilu' in calea domniei sale !
        da-ar Domnu' ca judecatorul sa pateasca la fel ca parintii copilului omorat !
      • 0 (0 voturi)    
        exact asta am vrut sa spun.... (Vineri, 18 martie 2011, 17:15)

        costica [anonim] i-a raspuns lui sellerman

        dar nu am pus ORICE cu litere mari, d-aia am si spus ca eu nu cred ca legea romaneasca e asa.... este asa ptr potentatii colorati politic ai romaniei.... ptr muritorii de rand, fara culoare politica legea este lege.... vai de Romania anului 2011 membra de UE si democratica pana-n culoarea politica.....
    • +1 (1 vot)    
      Legea nu se aplica la fel pentru toata lumea... (Vineri, 18 martie 2011, 15:14)

      sylvyaun [utilizator] i-a raspuns lui costica

      Nu toata lumea are insa norocul asta! Ci doar cine "trebuie". Altfel, se face puscarie si pentru furturi minore din magazin. Acolo nu prea se pune problema de suspendare a executarii decat daca ... evident, persoana are splatele asigurat intr-un fel sau altul. Cam despre asta e vorba in justitia din Romania. Altfel, mori cu dreptatea in brate, nu inainte insa de a fi purtat prin tribunal cativa ani de zile. De aici si atat de multe infractiuni. Daca cei care incalca legea stiu ca nu vor pati nimic, de ce sa se mai oboseasca s-o respecte?!
  • +12 (12 voturi)    
    intelegere financiara?... (Vineri, 18 martie 2011, 10:05)

    dan [anonim]

    nici-un euroi sau leut din lumea asta nu va aduce inapoi viata acelui copil nevinovat, cu atat mai mult cu cat soferul avea permisul suspendat...
    in locul familiei l-as fi lasat sa stea in inchisoare toata perioada, chiar sa fac recurs pt pedeapsa mai mare, chiar daca eu as fi murit de foame intre timp....
    • +7 (7 voturi)    
      pacat (Vineri, 18 martie 2011, 10:37)

      cami [anonim] i-a raspuns lui dan

      Fiind si eu mama de bebe, mi se pare de-a dreptul incredibil cat de ieftin a scapat acest ucigas. Si mai incredibil e faptul ca parintii au acceptat intelegerea financiara. Chiar atat de putina incredere au in justitie? S-au resemnat cu atat? Sigur ca puiutul lor nu se va mai intoarce, orice pedeapsa ar primi nemernicul, dar sa accepti o suma de bani...ma doare sufletul. Chiar asteptam deznodamantul acestui caz, ma bucur ca media l-a readus in atentie. Pacat. Mie mi-e teama sa conduc masina, tocmai ca nu cumva sa accidentez vreodata un copil nevinovat. M-ar omori constiinta. Sper sa-l apese si pe macelarul respectiv iar asta sa-i fie cea mai mare pedeapsa.
      Dumnezeu si Maica Sfanta sa aiba grija de sufletelul acela in ceruri, sa fie de-a pururi fericit la sanul lor.
      Mamicilor, fiti intotdeauna vigilente si hipervigilente pe strada, nu va lasati niciodata siguranta copiilor la atentia si la mila soferilor.
      • +4 (4 voturi)    
        tocmai ca stiau! (Vineri, 18 martie 2011, 11:16)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui cami

        nu, pe macelar nu il apasa "constiinta", dimpotriva, se bucura ca a scapat asa de ieftin. Parintii au fost nevoiti sa accepte intelegere, prefectul le-a spus ca oricum el nu va face nicio secunda inchisoare, si atunci ce prefera, sa primeasca despagubiri sau sa nu se alega cu nimic?
        mai grav este ca se creeaza un PRECERDENT, de acum toti manelistii au certitudinea ca pot conduce fara permis si pot sa omoare chiar si un bebe pe trecerea de pietoni, ca oricum nu vor pati nimic!
  • +4 (4 voturi)    
    interesant , dar statul ? (Vineri, 18 martie 2011, 10:07)

    Silviu [anonim]

    Este corect cu victima - s-au impacat , sa i se reduca pedeapsa , victima isi asuma suferintele au fost compensate. Dar statul daca este nemultumit de respectarea suspendarii permisului ? Cat trebuie sa plateasca statului ?
    Ca din graba domnilor procurori care nu se grabesc sa-l acuze ca a condus cu permisul suspendat intelegem ca statul nu este nemultumit , sau macar unii din reprezentantii sai...
  • +2 (2 voturi)    
    banii... (Vineri, 18 martie 2011, 10:12)

    bleah [anonim]

    cine zice ca banii nu conteaza in viata?
  • +1 (1 vot)    
    atat? (Vineri, 18 martie 2011, 10:16)

    c# [anonim]

    cam subtire pedeapsa. subtire ca o foita de aur de pe o statuie.
  • +3 (3 voturi)    
    nedumerire (Vineri, 18 martie 2011, 10:16)

    Ioana [anonim]

    Ce parinti sunt, daca accepta bani in schimbul vietii pierdute????
  • +3 (3 voturi)    
    Isi recunoaste vinovatia? (Vineri, 18 martie 2011, 10:19)

    gogu [anonim]

    Pai cum putea sa si-o ascunda? A fost filmat, s-a dovedit ca avea permisul suspendat.... Eu inteleg sa se aplice astfel de prevedere pentru cei suspectati de furt, care ulterior arata unde au ascuns prada si se jura ca n-or sa mai faca, insa in cazul de fata este aberant sa se aplice aceeasi regula.
  • +4 (4 voturi)    
    150k (Vineri, 18 martie 2011, 10:21)

    gaggauta [anonim]

    atat valoareaza viata unui copilas de trei luni ?
    daca in urmatorul an va omora un alt copil, eventual al persoanei care a decis acordarea pedepsei cu suspendare, cati bani ar mai fi necesari ?
    sau daca, din greseala, voi conduce eu cu permisul suspendat o basculanta si l-as calca pe cap pe trecerea de pietoni pe domnul Platon, unde ar trebui sa cotizez ?
  • +2 (2 voturi)    
    acesti inalti functionari publici (Vineri, 18 martie 2011, 10:23)

    cristi [anonim]

    va propun sa faceti un reportaj despre cine sunt, cati sunt si cu ce se ocupa acesti "inalti functionari publici". Veti fi Foarte surprinsi sa constatati ca sunt foarte multi, primesc o indemnizatie lunara mare in schimbul unor prestatii "inventate" in slujba guvernului (indiferent de ce partid guverneaza). Concluziile acestui reportaj ofera si raspunsul la intrebarea (fireasca) pe care si-o pune fiecare cititor al acestui articol.
    • +2 (2 voturi)    
      de unde 165k (Vineri, 18 martie 2011, 11:31)

      io [anonim] i-a raspuns lui cristi

      eu sunt curios de unde are domnul functionar public 165keuro. i-a scos din buzunar sau a vandut tot casa, masina, verighta sa faca rost de suma asta si acum sta in cort? cred ca nea' asta e bine mersi recupereaza pierderea in 2-3luni
  • -2 (6 voturi)    
    Trăiască justiția portocalie (Vineri, 18 martie 2011, 10:28)

    Ixulescovici [anonim]

    Cel mai bun exemplu.
  • +3 (3 voturi)    
    Tragedia este alta. (Vineri, 18 martie 2011, 10:33)

    Amad [anonim]

    Tragedia este ca familia care a acceptat, va fi platita tot din banii lor, adica ai nostri.
    Doar nu credeti ca fostul prefect i-a strans din salariu.
    Asta este romania. Nici nu merita scrisa cu R.
    Ar trebui ca in cauzele penale sa nu existe intelegeri financiare. Practic se legifereaza moartea.
    Ne mai miram si ne plangem apoi ca toti isi bat joc de noi.
    Dupa cum observ, plangem de fapt ca vecinu' a incasat mai mult.
  • -1 (5 voturi)    
    nu aruncati cu piatra (Vineri, 18 martie 2011, 10:37)

    mirona [anonim]

    nu cunosc nici una din parti, deci nu ma acuzati de partinire.
    Am urmarit subiectul si la inceput eram si eu foarte pornita impotriva soferului. Dupa care mi-am amintit de cate ori am trecut prin situatii similare cand am fost orbita de soare si nu mai eram sigura daca sunt pe drum sau nu. Unde locuiesc eu este o trecere de pietoni in preajma careia tremur de cate ori trec din cauza vizibilitatii scazute si a pozitionarii total aiurea. opresc chiar daca nu sunt pietoni doar sa ma asigur. Nici macar nu e marcata cum trebuie, dar eu stiu ca e acolo.
    Nu cred ca a vrut sa faca rau cuiva. Ceasul rau................. Principala lui vina zic ca vine din permisul suspendat.
    Am uitat sa precizez ca am permis de 17 ani si am zedi de mii de km facuti. Imi exprim condoleantele mele familiei. Nimic nu va reusi sa le aduca copilul inapoi. Nici macar incarcerarea vinovatului. Partea materiala doar le va face viata mai usoara in urmatorii ani asa ca nu ii judecati nici pe ei. Probabil au inteles ca nici soferul nu a facut-o intentionat si nu vor castiga nimic din nici un punct de vedere daca nenorocesc si ei un om. Ar fi doar o razbunare prosteasca.
    Sper ca dupa aceasta intelegere ambele familii sa poata sa-si continue viata fara regrete........ceea ce va fi foarte greu. Nici una dintre parti nu va putea uita acea zi. Stiu oameni care nu au mai urcat la volan dupa un accident de acest fel chiar daca nu erau ei vinovati (victima a sarit in fata masinii)
  • +2 (4 voturi)    
    procurorul (Vineri, 18 martie 2011, 10:39)

    Traian_S [utilizator]

    cum il cheama pe procurorul care are un copil de 3 luni pe constiinta? De ce nu a obtinut pedeapsa maxima pentru infractorul de Platon?

    in felul asta e la fel de partas la crima. Procurorul, judecatorul, curtile de apel, si toate televiziunile care-l lasa pe asta sa scape fara o zi de puscarie.
  • +1 (1 vot)    
    MDa (Vineri, 18 martie 2011, 10:55)

    ion [anonim]

    Nu vreau sa comentez ca a luat mult sau putin, nici suma primita de parinti. Ce mi se pare ca lipseste din toata aceasta ecuatie este faptul ca la un moment dat acest personaj se va urca la volan din nou. In mod normal nu ar mai trebuie sa vada permis de conducere nici macar ca explicatie in dex sau in poze. Ai omorat pe cineva cand ai fost la volan nu mai conduci veci, punct.
  • +3 (3 voturi)    
    exista dreptate in Romania? (Vineri, 18 martie 2011, 10:57)

    maria corbescu [anonim]

    intrebare retorica: mai exista dreptate in Romania? mai are tara asta vreo sansa ?? :((
    • +1 (1 vot)    
      raspuns (Vineri, 18 martie 2011, 11:27)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui maria corbescu

      nu mai are nici o sansa, sau cel putin noi nu o sa mai apucam sansa asta... parerea mea
  • 0 (2 voturi)    
    FERITIVA vine - Catalin Platon (Vineri, 18 martie 2011, 11:01)

    Danny [anonim]

    Sunt persoane pentru care legea nu inseamna nimic, nici macar legile elementare adica o simpla acordare de prioritate si culmea la o mama care trece trecerea de pietoni cu copilul in carucior. Din pacate aceste persoane fac parte din conducere, au functii importante, iau decizii cica pentru noi astea multi, fata de care au un dispret total.
    Personal am 3 cunostiinte care si-au rezolvat cazul de omor din culpa fara nici o zi la puscarie.Toti erau in stare de ebrietate si au fost ei de vina.
    Justitia la noi se face cu plicul de bani, asa ca doamne fereste sa dea un "demnitar" peste tine pe trecerea de pietoni ca te pune sa ii platesti daune.
    Cand se va reforma justitia in totalitate???
  • +3 (3 voturi)    
    Ce spune legea ? (Vineri, 18 martie 2011, 11:20)

    etre [anonim]

    Eu credeam ca conducerea fara permis si omorul sunt infractiuni de alta natura decat vatamarea corporala sa zicem, unde victima poate renunta la acuzatii.

    Cu alte cuvinte, intelegerea intre parti este valabila in acest caz in fata justitiei ? Acuzatorul este statul, nu rudele victimei, nu ?

    Poate ne prezinta un binevoitor, avand cunostinte in domeniu, ce spune legislatia.
    Multumesc.
  • +1 (1 vot)    
    Daune morale familiilor ... (Vineri, 18 martie 2011, 11:29)

    X [anonim]

    Cat costa viata unui om ?
  • 0 (0 voturi)    
    Judecatori corupti (Vineri, 18 martie 2011, 11:30)

    RADU B. [anonim]

    Daca nu era vorba de o persoana cu asa sus puse relatii, infunda puscaria. Asa ne trebuie daca nu avem atitudine.

    Criminalul asta trebuia sa faca un an jumate, FARA SUSPENDARE, numai fiindca a condus cu permisul suspendat. Ar mai fi trebuit sa primeasca inca 15 ani pentru crima. Cum crima a platit-o cu bani, rusinos, justitia, foarte corecta, l-a condamnat la inchisoare cu suspendare.. adica criminalul asta n-o sa stea nici macar o zi la inchisoare.

    "Dreptate pentru caini nu si pentru catei!"
  • +3 (3 voturi)    
    A FOST PREFECT LIBERAL, SA SE STIE!!! (Vineri, 18 martie 2011, 11:40)

    PNL PNL [anonim]

    Calin Platon a fost prefect al liberalilor. e bine sa se stie. Cand mai striga PNL, Coruptie! sa-l intrebam pe prefect cum a facut 165000 de euroi. Sper ca mai poate dormi noaptea dupa ce a facut. deci, PNL cand strigati hotii, uitati-va si la voi in ograda, capitalisti socialisti ce sunteti.
  • 0 (0 voturi)    
    Coruptia din institutii (Vineri, 18 martie 2011, 12:06)

    Mihai [anonim]

    Desi cazuri in care un functionar cu multe pile scapa dupa ce omoara oameni au mai fost, gen cazul Paunescu, nimeni nu observa ca daca individul ar fi respectat legea si nu ar fi condus cu permisul suspendat acest accident nu ar mai fi avut loc. Cel putin pentru conducerea cu permisul suspendat trebuia sa primeasca ceva ani de puscarie iar ca fapta agravanta este omorarea acelui copil, 10-15 ani oricum trebuia sa ia, ca s-a inteles cu parintii la bani e altceva dar nu stiam ca omorul se poate da la schimb pe bani, crima ramane o crima iar faptasul trebuie sa isi primeasca pedeapsa, asta intr-o tara in care justitia si politia ar functiona sau n-ar fi atat de corupte. Daca unul dintre noi ar fi omorat copilul acestui Platon avand permisul suspendat nu mai iesea din puscarie decat peste vreo 20 de ani.
  • +1 (1 vot)    
    Jegos (Vineri, 18 martie 2011, 14:15)

    daniel [anonim]

    ...absolut jegos, abject, injositor, dezgustator, murdar, scarbos, ...este clar ca suntem o natie cel putin needucata, ca sa nu zic mai multe.... Trist.
  • -1 (1 vot)    
    mai mare atentie! (Vineri, 18 martie 2011, 17:02)

    blackhat [utilizator]

    Pentru toti cei care nu citesc cu atentie articolu si debiteaza prostii!

    "Pentru ca nu s-a reusit fizic sa se achite pretentiile sub aspectul daunelor morale privind exclusiv sumele pretinse pentru decesul fiului partilor civile s-a acordat un termen de instanta, ca sa se stinga si acel litigiu"

    Deci comentariile legate de posibile surse ilegale de imbogatire si/sau bogatia vinovatului sunt fara sens.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi