Comisarul european pentru Energie, Gunther Oettinger despre accidentul nuclear din Japonia: E apocalipsa. Nu exclud ce e mai rau

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 15 martie 2011, 19:03 Actualitate | Esenţial

Comisarul european pentru Energie, Gunther Oettinger, a calificat marti accidentul nuclear din Japonia drept "apocalipsa", apreciind ca autoritatile locale au pierdut practic controlul situatiei in centrala de la Fukushima, relateaza AFP.

"Vorbim de apocalipsa si cred ca acest cuvant este foarte bine ales", a afirmat el, in fata unei comisii a Parlamentului european din Bruxelles.

"Practic, totul este in afara controlului", a adaugat el. "Nu exclud ce e mai rau in orele si zilele care urmeaza", a spus oficialul european.

Dupa violentul seism si tsunami de vineri, accidentele se tin lant in diferitele reactoare din centrala japoneza de la Fukushima. Marti, o noua explozie si un incendiu s-au produs in centrala Fukushima 1.

Aceste avarii succesive cresc temerile legate de o contaminare radioactiva in arhipelag, dar si in tarile vecine precum Rusia sau China.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

13726 vizualizari

  • +26 (40 voturi)    
    Iresponsabil (Marţi, 15 martie 2011, 19:25)

    Claudiu [anonim]

    Prin astfel de declarații care stărnesc panica fără un suport real, Gunther Oettinger demonstrează că este un iresponsabil. Situația e departe de a fi scăpată de sub control, dacă citiți comunicatela IAEA.
    • +19 (31 voturi)    
      pai astia (Marţi, 15 martie 2011, 19:36)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu

      adica birocratii europeni, din asta traiesc, ca si media de stinga de altfel. Trebuie sa sperie lumea cit mai tare, caci doara din asta ies miliarde peste miliarde, basca birocratia euro apare ca indispensabila.
    • -28 (42 voturi)    
      Te felicit (Marţi, 15 martie 2011, 19:38)

      Rabi [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      Draga Claudiu, felicitari. Ai sa traiesti multi ani fericit cu comunicatele IAEA.
      Probabil crezi si ce spune Boc ... ca iesim din criza alaltaieri.
      • +13 (25 voturi)    
        Esti un nesimtit. (Marţi, 15 martie 2011, 20:01)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Rabi

        Si in situatii de dezastru,tu nu stii decat cum sa-ti rezolvi niste rafuieli personale.Ce ti so fi parut interesant in declaratia lui Gunther Oettinger,decat faptul ca era pe langa problema si a vrut sa impresioneze.De fapt cum esti si tu.
        • +2 (4 voturi)    
          tu esti un /// (Marţi, 15 martie 2011, 21:55)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Gunther a vb pentru toti europenii care se afla in Japonia. I-a avertizat. Daca ai fi fost macar cateva luni in tara aia ai stii cat de minciunos si mandru e guvernul acolo, nerecunoscand niciodata mai nimic.
          Daca as mai fi acum in Japonia as fi vrut sa stiu, e grav? tre sa plec? Si in niciun caz nu as fi ascultat de guvernul nipon, mai ales ca si rusii au constatat la ei o crestere a radiatiilor. Spuneau ca accidentul e de 4 pe scara internationala. Da sigur! Asa cum au ascuns pana acum toate celelalte accidente nucleare. Citeste pe wikipedia
      • +14 (22 voturi)    
        uite (Marţi, 15 martie 2011, 20:02)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Rabi

        1. IAEA este mai credibila decat un comisar european;
        2. Nu Boc spune asta, ci organizatiile internationale, pe care Boc le citeaza.
        • +2 (4 voturi)    
          Te inseli! (Miercuri, 16 martie 2011, 3:32)

          al_mihai [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

          IAEA are tot interesul sa ascunda adevarul in legatura cu reactoarele din Japonia si o face. Interesul lor este de a nu scadea increderea oamenilor in centralele nucleare in general. Pe langa cel de a nu crea panica si a nu ii da guvernului japonez probleme in plus.
          Romanii ar trebui sa plece din Japonia cat pot de repede. Acesta este de fapt mesajul comisarului european. Nu este o declaratie iresponsabila ci dimpotriva. Una bine gandita. Nu spune explicit PLECATI, da de inteles ca lumea ar trebui sa plece. Si cand mesajul vine de la nivelul asta, nimeni nu ar mai trebui sa stea pe ganduri, cu atat mai mult cu cat sunt convins ca acest om are cam tot atatea informatii despre situatia reala cat au toate guvernele europene la un loc.
          PLECATI DIN JAPONIA URGENT.
      • +1 (3 voturi)    
        pai boc are dreptate (Marţi, 15 martie 2011, 21:54)

        www [anonim] i-a raspuns lui Rabi

        am iesit onorabil din criza. am ajuns sa traim mai bine ca japonezii!
        • +1 (1 vot)    
          nu cred... (Miercuri, 16 martie 2011, 9:51)

          me [anonim] i-a raspuns lui www

          cred ca chiar si acum, exceltant cateva provincii, o duc mai bine ca noi ;)
    • +17 (23 voturi)    
      corect (Marţi, 15 martie 2011, 19:44)

      lambda [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      Premisa de la care a pornit cand a facut aceste afirmatii o stim cu totii... sau nu? Deci un suport real tot exista. Problema e ca toti ne putem alarma fara sa ne numim Gunther Oettinger. Ce ma asteptam eu de la un comisar european pentru energie era sa comunice altceva; eventuale scenarii, optiunile pe care le avem etc. Lumea e mai mult sau mai putin deja panicata. Pentru ce a iesit in fata acest domn? Trecuse prea mult si lipsea de la post?
    • +11 (13 voturi)    
      alea sunt comunicate de linistire a oamenilor (Marţi, 15 martie 2011, 19:47)

      george [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      Situtatie se pare ca chiar este scapata de sub control. De seama ca au fost lasati doar 50 de oameni la reactoare, situatia e groasa rau de tot. Nivelul radiatiei la poarta centralei nucleare este de 20.000 de ori mai mare decat este normal. Iar faptul ca cladirile care adapostesc reactoarele au fost distruse partial e un lucru foarte grav. Suntem norocosi ca Cernavoda e pe tehnologie canadiana. Cupola de beton care acopera reactorul are peretii de 2 metri grosime si este cilindrica cu capac sferica, ceea ce face ca sa reziste cu mult mai rezistenta la presiuni mari. Daca avem doar doua reactoare e pentru ca Ceausescu a vrut sa reduca costurile si a cerut canadienilor de la CANDU sa nu faca peretii asa de grosi si sa foloseasca materiale mai ieftine, ceea ce canadienii au refuzat.
      • -15 (17 voturi)    
        dragule... (Marţi, 15 martie 2011, 20:21)

        dili [anonim] i-a raspuns lui george

        daca ai fi trecut pe la scoala, ai fi invatat foarte multe despre gramatica limbii romane. din pacate, era mai important stransul porumbului decat scoala. nu stiu de ce nu ai ramas acolo...
        • +2 (4 voturi)    
          avand in vedere... (Marţi, 15 martie 2011, 21:19)

          me [anonim] i-a raspuns lui dili

          ca argumentul tau principal impotriva spuselor lui este faptul ca are greseli gramaticale, eu deduc ca nici tu nu ai invatat maire lucru de la scoala...
          probabil sunt si altele, dar o sa incep cu bunul simt...
      • +2 (4 voturi)    
        Despre beton de 2 m... (Marţi, 15 martie 2011, 21:15)

        BomboTomic [anonim] i-a raspuns lui george

        Fara indoiala ca tehnologia CANDU este o tehnologie realtiv sigura. Problema consta in modul de producere a energiei. Energia nucleara este extrem de periculoasa si sensibila la incidente de orice fel. Fisiunea produce elemente a caror perioada de injumatatire se masoara in...miliarde de ani. Mult mai buna ata sub aspectul perioadei de injumatatire si cat si sub aspectul randamentului (mai mare) este fuziunea nucleara (deocamdata "nestapanita" intr-o forma care sa produca energie ...folosibila). Presiunea, temperaturile si energia degajata, fac ca cei doi metri de beton (cu observatia ca la fel stau lucrurile si daca vorbim de 200 de metri de beton) sa aiba exact efectul de protectie pe care il are o foaie de hartie A4 la explozia unui obuz....
      • -2 (4 voturi)    
        iar cobe de astia pe aci.... (Marţi, 15 martie 2011, 22:03)

        neintelesul [anonim] i-a raspuns lui george

        de unde stii u mah ca a cerut sa le faca mai subtiri si canadienii au refuzat.... ei tot banii aia luau pe proiect... deci le intra in buzunar profitul.... bah ce ma enerveaza "documentatii" astia.... ca incep sa ma "slobozesc" la gura.... tatie pana una alta nu esti decat un pion neinsemnat pe tabla de sah care ii place sa se lege de nebun... vezi ca te arzi, si dai prost la imagine.
    • +8 (10 voturi)    
      Bine ca TU stii !!! (Marţi, 15 martie 2011, 20:03)

      Bine ca TU stii !!! [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      Ce na-am face daca nu am avea expertii nostri ?
    • -1 (5 voturi)    
      Tantalau (Marţi, 15 martie 2011, 20:42)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      Ba nu, din contra, tu esti iresponsabil... citeste comunicatele de la IEEE, nu IAEA.
    • -1 (5 voturi)    
      cum domne... (Marţi, 15 martie 2011, 20:59)

      me [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      pai nu stie Gunther mai bine?
      el e doar in parlamentul ieuropean... aia de la IAEA sunt niste mici amarati care sunt expersti in energie nucleara... nu se compara cu el...
    • +2 (4 voturi)    
      E grav rau (Miercuri, 16 martie 2011, 0:29)

      Gino [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      Nu cred sub nici o forma ca tipul asta a vorbit aiurea.
      Din moment ce imparatul face economie la curent.
      Asa zisi specialisti in probleme nucleare sunt
      in constienti cind spun ca totul este in regula.Ei vorbesc si fac afirmati fara sa fie la fata locului.
      Din moment ce din 800 ingineri care lucrau acolo
      au ramas la sacrificiu 50 oameni care sunt condamnati la moarte inainte de termen.Nimeni
      nu explica de ce se incalzeste ,,miezul'' si astia
      nu reusesc sa-l raceasca....din moment ce acum citeva minute am citit ca la unul din reactoare radia-tile au iesit in atmosfera,iar acum 2 zile gradul de pericolul era nr. 4. Azi a ajuns la gradul 6.Foarte multi specialisti in energia nucleara
      stiu totul din teorie, in practica sunt la zero. In Tokio deja nivelul radiatiei este de 10 ori mai mare decit normalul. Japonia este pe marginea prapastiei.Am vazut imagini cu a 3-4 economie
      mondiala cu rafturi goale in magazine....in curind
      hrana va fi contaminata, si-au dat seama oameni
      simpli si au cumparat tot,, Iar exporturile se vor prabusi deoarece exista pericol clar de contaminare....deja mai multe companii aeriene
      au suspendat zborurile in Japonia.Nu sunt camere supraveghere in incinta centralei....?
      de ce nu sunt poze din interior daca nu este pericol...? Cine va mai cumpara produse din Japonia....in perioada urmatoare avind garantia ca nu se contamineaza radioctiv..De ce aveti incredere in specialisti....care cu acordul lor in SUA si Marea Britanie in ani 1950-1965 au facut experiente pe civili la modul au contaminat zone locuite sa vada ce se intimpla pe viu,femei gravide contaminate,civili tineri si batrini, mii de soldati care au fost contaminati cind se faceau teste nu-
      cleare.In caz de dezastru nuclear nu exista experienta pentru a inlatura pericolul, si nimeni nu
      poate garanta ca stie dimensiunea in timp a dezastrului...Deja sunt motive de ingrijorare in
      China si Rusia privind radiiatii-le si exodul
      japonezilor in perioada urmatoare.
      • 0 (0 voturi)    
        Ii credeam altfel pe japonezi ! (Miercuri, 16 martie 2011, 14:37)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui Gino

        S-a naruit imaginea pe care o aveam despre japonezi !
        Nenorocirile de care are parte acest popor in aceste zile mi-au schimbat parerea despre ei.
        Mitul japonez a cazut !
        Nu credeam ca nu sunt stare sa actioneze pentru indepartarea pericolului nuclear !
        Am crezut ca primul accident a fost ... un accident, al doilea o intamplare, dar cand se repeta aceeasi problema la toate cele 6 reactoare, iti pui serios problema : incompetenta, indecizie, etc.
        Iar atunci cand refuzi ajutorul altora ( chiar daca sunt americani si tu ai o problema de mai multi ani cu ei ) , pentru ca dupa doar doua zile sa ceri ajutorul , mi se pare ca .... se prabusete definitiv mitul !
        Imi pare foarte rau pentru ei , dar cred ca au actionat la fel cu ar fi actionat americanii in asemenea situatii : cu gandul intai la bani iar apoi , disperati ca nu fac fata, il baga in fata pe Imparat !.
        Ma asteptam la cu totul altceva de la ei !
    • +1 (1 vot)    
      pentru tine un film de succes (Miercuri, 16 martie 2011, 10:50)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      The China Sindrome
  • +10 (10 voturi)    
    dincolo de toate (Marţi, 15 martie 2011, 19:55)

    alex [anonim]

    Eu atat am de spus. Da Doamne sa nu aiba dreptate. eu unul nu stiu ce sa mai cred ca mai multi experti spuneau mai ieri ca nici vorba de Cernobil.
    • 0 (4 voturi)    
      imi aduc aminte de luna mai 1986 (Marţi, 15 martie 2011, 21:06)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui alex

      Atunci, cand cu Cernobil...multi spuneau ca o prostie, ca agitatorii capitalisti vor sa distruga comunismul, ca totul e o minciuna, cel mult o exagerare...se dadea iod la populatie, in Bucuresti, iar tinerii radeau si aruncau pastilele la gunoi...se spunea sa nu iesim afara, sa nu lasam ploaia sa ne atinga...iar tinerii, dar si maturii, ieseau in ploaie si rideeeeauuu...acum, dupa 25 de ani, o parte dintre cei de atunci au murit deja...cancer...toti au chelit...iar restul au boli ciudate, doctorii spun ca e de la poluare si alimentatie deficitara....
      Ce-o sa fie pe alti 25 de ani?!
  • +4 (8 voturi)    
    spun japonezii adevarul ?!! (Marţi, 15 martie 2011, 19:58)

    costica [anonim]

    The Guardian citeaza si un document din seria Wikileaks, facut public saptamana aceasta, din care reiese ca un deputat japonez, Taro Kono, le spunea in 2008 unor diplomati americani ca ministerul de profil din Japonia "ascunde accidente nucleare si evita sa dea informatii concrete despre costurile si problemele reale asociate industriei nucleare".

    Publicatia britanica trece in revista, pe scurt, cateva cazuri in care autoritatile de la Tokyo si companiile nucleare au ascuns informatii: in 1995, relatarile privind un incident la un reactor japonez au fost blocate, iar in 2002 presedintele si patru directori ai companiei Tepco, ce opereaza centrala Fukushima, au demisionat in urma unor relatari privind falsificarea rapoartelor privind securitatea.

    Vezi articolul de pe HotNews : EurActiv.ro pe acest subiect.....
    http://www.hotnews.ro/stiri-international-8392094-scandaluri-avut-trecut-operatorul-energie-nucleara-japonez.htm
    • -3 (5 voturi)    
      si wiki astia.... (Marţi, 15 martie 2011, 22:08)

      neintelesul [anonim] i-a raspuns lui costica

      dau publicitatii documente tocmai acum pe fapte concrete.... de ce nu le-au dat in prealabil... sau is in criza de idei? nu prea ma incred foarte mult si in manipularea asta... bla, bla.... naivilor... asta va face "bombardamentul" cu informatii: va ia mintile si va domina. "dezbina si stapaneste". dar sa tineti minte: pe toti la final natura ne stapaneste, asa ca purtat-i respect si lasati "fumurile de intelectuali" acasa.
    • +1 (1 vot)    
      la CNN (Miercuri, 16 martie 2011, 12:32)

      vlad_christian [anonim] i-a raspuns lui costica

      Acelasi Taro Kono apare pe CNN, ca reprezentant al opozitiei. Si in 2008 era in opozitie, si din pacate intr-o masura vorbele lui sint cam la fel de valoroase ca ale distrusilor de la Antena3 si Realitatea, cind urla contra cost seara de seara despre orice, numai sa ajunga ei la ciolan si sa cada ailalti.
      Insa intr-adevar, guvernul japonez pare a fi putin credibil, cumva inferior societatii japoneze in sine. Un comentariu al unui american spunea ceva de gen: Cind la noi a fost Katrina in sud, peste tot erau oameni care furau din ruine sau case parasite. Asa ceva nu pare a fi la japonezi. Ei sunt mandrii de patria lor si isi ajuta comunitatea. noi americanii suntem mandrii de patria noastra si... ne ajutam doar pe noi insine !". Asta zic: guvernul ala e mai slab decit oamenii pe care ii conduce.
  • -1 (13 voturi)    
    poza (Marţi, 15 martie 2011, 20:19)

    einstein [anonim]

    Pina nu vad o poze/filme dintr-un avion fara pilot facute deasupra reactorului ii dau dreptate lui Oettinger. La cit de puternice au fost cele 2 explozii ma indoiesc ca a mai ramas ceva din ele, la fel ca in cazul Cernobilului, chiar daca acolo nu exizta domul de beton.
    • +3 (3 voturi)    
      Poza (Marţi, 15 martie 2011, 20:50)

      A [anonim] i-a raspuns lui einstein

      Gasesti o poza de deasupra in articolul asta: http://www.wired.com/wiredscience/2011/03/earthquake-tsunami-nuclear-plant
    • -2 (4 voturi)    
      Comentăm din fotoliu? (Marţi, 15 martie 2011, 22:02)

      Claudiu [anonim] i-a raspuns lui einstein

      Mă distrează comentariile celor care nu pricep deloc cum funcționează un reactor nuclear, nu au minime cunoștiințe în domeniu, dar cred că au ceva important de zis și o fac până la urmă într-un mod foarte pueril, ținând isonul presei în căutare de scandal și titluri cât mai morbide.

      În aceste ore, situația este sub un control mai mare decât era oricând în ultimele zile, nivelul de radiații din zonă scade și miezul reactoarelor se răcește în sfârșit. În câteva zile populația va reveni la casele lor și voi veți avea poze pe Flikcr și filme pe YouTube din zonă și veți vedea că totul va reveni la normal. Centrala va fi dezafectată, așa cum trebuia să fie înainte de cutremur, fiind destul de veche.

      Continuați comentariile despre conspirații japoneze, apocalipsă și Godzilla, eu am popcornul lângă mine :)
  • +1 (5 voturi)    
    nasol (Marţi, 15 martie 2011, 20:38)

    rares [anonim]

    e rau, baiet, e r a u
  • -1 (5 voturi)    
    cine e acest domn... (Marţi, 15 martie 2011, 20:41)

    costinescu [utilizator]

    pai sa vedem
    - de profesie avocat, deci sigur stie foarte bine ce se intampla intr-o centrala nucleara
    - a tinut o cuvantare mai mult decat scandaloasa la funeraliile unui fost criminal de razboi nazist, deci stie foarte bine cum e cu centralele nucleare
    - a fost membru al parlamentului landului Baden-Württemberg din 1984, deci a invatat destule in parlament despre centralele nucleare
    - intr-un document de pe wikileaks era numit, in original, Lame Duck German Governor Kicked Upstairs as New Energy Commissioner in Brussels, asa ca stie cum e cu centralele nucleare.
    Ca sa rezumam, un comentariu pertinent de la un specialist in fizica atomica. sau nu...
  • +1 (5 voturi)    
    Vreau sa (Marţi, 15 martie 2011, 20:57)

    sabo [utilizator]

    remarc parerile
    foarte interesante ale cvs
    ..incerc sa adaug o chestiune:acesti cred ca stiu ceea ce spuneti dvs.relativ la calm si profesionalism dar..dar POATE CA SUNT SPERIATI TARE RAU!
    E posibil nu?
    Si atunci?
    Si atunci?
    Sa vedem..dar e pe pielea noastra a lumii!
    cred ca trebyuie sa fim mai uma ni si
    mai realisti..mai simpli!>
  • +1 (5 voturi)    
    E bine! (Marţi, 15 martie 2011, 21:13)

    ministrul crizelor de urgenta [utilizator]

    vad ca majoritatea isi facc sperante cu ceea ce spune AIEA. e bine!

    din pacate, eu fiind mai pesimist, dau dreptate celor care spun ca situatia este scapata de sub control.

    m-a uimit cat de greul le-a luat niponilor, sa ceara ajutor international pentru stingerea acestor reactoare. cred ca si ei si-au dat seama cat de rau au facut tarii lor indaradnicindu-se (din mandrie) sa nu apeleze si la altii.

    stiti cum este: unde sunt mai multi, exista o rezolvare!

    sunt atat de pesimist incat cred ca tarile din jur vor fi afectate intr-un final si poate chiar intreaga planeta.

    eu ma astept sa ma linsati asa cum ati facut cu primul comentariu, dar tare as mai vrea sa stiu ca ma insel si voi, majoritatea aveti dreptate!

    sa fie ca voi, imi doresc foarte mult!
  • -1 (5 voturi)    
    Cernobil (Marţi, 15 martie 2011, 22:14)

    Dan D. [utilizator]

    Pentru cei trecuti de 30 de ani va mai aduceti aminte cum a fost treaba cu Cernobulul acum 25 de ani?! Bun, perfect, atunci calmati-i va rog pe astia cu apocalipsa lor si astialalti care au subit impresia ca Fukushima e linga Poplaca.
  • +2 (4 voturi)    
    Pareri (Miercuri, 16 martie 2011, 1:56)

    nepoata lui kilometru [anonim]

    E usor sa dam cu presupusul daca situatia e scapata sau nu de sub control. Sa ne aducem aminte ca in urma evenimentelor recente gravitatea crizei a evoluat de la nivelul 4 la nivelul 6 pe o scara de la 1 la 7. Cernobail a fost de nivel 7. Deci oameni buni situatia este grava, personal cred ca optiunile echipelor de interventie sunt limitate. Au fost limitate la gravitatea de nivel 4, oare cum sunt acum la 6 gandidu-ne ca la nivelul 7 nu ne ramane decat explozia si aruncarea in atmosfera a materialelor radioactive.
    A construi un reactor si sistemele de siguranta este un proiect derulat pe multe luni de zile. A repara aceste sisteme in timp scurt si cu doze mortale de radiatie este aproape imposibil. Este ca si cum ai trimite la moarte echipa de interventie. Acei oameni, putini la numar sunt adevarati eroi. Cred ca ar trebui sa ne rugam pentru ei si pentru cei care locuiesc la distante mici de centrala. Probabil ca numai un miracol mai poate salva sa nu ajungem la nivelul 7.
    Vorbind de 'control', reactiile nucleare pot fi franate, evitate, oprite pana intr-un anumit punct dupa care sunt de necontrolat. Din aceasta cauza exista trei sisteme de racire independente, tocmai sa nu ajungem aici. Acum aceste sisteme nu mai functioneaza, reactiile se tin lant si echipa de interventie incearca sa raceasca numai cu apa de mare care plina de saruri este mult mai ineficienta ca apa dulce. Dar nu au de ales si vor merge pana la capat.
    • +1 (1 vot)    
      situatia e scapta de sub control (Miercuri, 16 martie 2011, 8:51)

      ministrul crizelor de urgenta [utilizator] i-a raspuns lui nepoata lui kilometru

      la ora la care scriu 8.48 deja a izbucnit un alt incendiu la reactorul 4.

      vi se pare ca e ok, cand oficali spun ca in zona respectiva radiiatiile au crescut de 167 ori_

      nu vad aceste explozii ca pe apocalipse, sa fiu bine inteles! ci doar ca pe niste situatii care vor schimba natura pentru urmatoarea suta de ani si mai bine si care cu greu va putea fi inlaturata!

      eu cred ca ceea ce se intampla acolo e grav! foarte grav pentru natura si om, in general!

      nu e o apocalipsa, dar nici bine nu este!
  • 0 (0 voturi)    
    jocuri (Miercuri, 16 martie 2011, 15:45)

    Lucian* [utilizator]

    daca am avut Stalker: Shadow of Cernobyl acum cred ca o sa avem Ninja: Ghost of Fukushima.

    Situatia acolo este doar de heirupism si adevarul este ca nu vad cum naiba poti sa prevezi o situatie de genula asta si sa mai fii si calm in momentul cand mai ai putin si vezi pietrele la rinichi ale colegului fara film la raze X.

    Sper sa se termine odata tot si probabil ca vor evacua si ei definitiv populatia de acolo.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică