Consilierii Primariei Bucuresti au respins o propunere de interzicere a ridicarii masinilor parcate ilegal

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 15 martie 2011, 16:08 Actualitate | Esenţial

Consilierii generali au respins marti o propunere care stipula interzicerea ridicarii masinilor parcate ilegal in Bucuresti. Consilierul PNG Aurelian Badulescu a fost initiatorul propunerii. Mai multi consilieri au fost de acord cu un asemenea proiect de hotarare, insa au declarat ca el trebuie vizat mai intii de comisiile de specialitate, si apoi votat in Consiliu.

"Este absurd sa platesti 18 milioane ca ti-au ridicat masina vineri si ai venit sa o iei inapoi luni. Sumele practicate de firmele de ridicat masini sunt absurde. Se ridica masini si in alta parte, dar nu sunt sumele asa de mari, iar soferii au la dispozitie suficiente locuri de parcare", a declarat Aurelian Badulescu, initiatorul proiectului de hotarare.

In momentul de fata se ridica masinile in sectoarele 1, 2,3, 4 si 6.

In sectorul 1, costul eliberarii masinii este de 700 lei, in primele 24 ore (taxa de ridicare: 200 lei; taxa de transport: 200 lei; taxa de depozitare prima zi: 300 lei). Taxa de depozitare pentru fiecare 24 de ore este 300 lei.

In sectorul 2, costul pentru ridicare, transport si depozitare pentru primele 24 de ore este 550 lei. Taxa de depozitare pentru fiecare 24 de ore este 180 lei.

Tot 550 lei, pentru primele 24 ore, este si tariful din sectorul 3, insa taxa de depozitare pentru fiecare 24 de ore este de 150 lei.

In sectorul 4, taxa de ridicare si transport este de 476 lei. Pentru prima zi de depozitare nu se platesc taxe. Din a doua zi se plateste 297,5 lei.

Cel mai mic cost este in sectorul 6, de 500 lei, in primele 24 ore, iar taxa de depozitare pentru fiecare 24 de ore este de 220 lei.

La costul eliberarii masinii se mai adauga si amenda primita de la Politia Rutiera, intre 120 si 240 lei. Daca nu platesti in 48 de ore, suma se dubleaza. Impreuna cu amenda vei primi si 3 puncte de penalizare.


Citeste mai multe despre   






















2250 vizualizari

  • +3 (11 voturi)    
    pai normal... (Marţi, 15 martie 2011, 16:16)

    me [anonim]

    spaga de unde vine...
    1 milion amenda pentru parcare ilegala... 7 plata pentru ridicarea masinii...
    prea puternica mafia asta
    • 0 (0 voturi)    
      Parcarea tine de bun simt (Miercuri, 16 martie 2011, 11:25)

      baciu [anonim] i-a raspuns lui me

      Spre deosebire de alte tari, la noi este o dezordine totala la capitolul parcare. Fiecare isi parcheaza masina cum ii vine, nu il intereseaza daca deranjeaza traficul, daca foloseste corect spatiul de parcare. Nu am putut astazi sa parchez masina pentru ca un idiot cu un bolid a lasat masina intr-un loc unde ar fi putut parca doua masini. Pana nu sunt amendati nu se invata minte cum sa parcheze, la noi educatia se percepe numai prin constrangere.
  • +1 (13 voturi)    
    E absurd (Marţi, 15 martie 2011, 16:24)

    Dinu [anonim]

    Toata povestea cu ridicarea masinilor este absolut absurda. Eu cred ca ar trebui ca toti cei care au patit-o sa declanseze o avalansa de procese, sa sufoce primariile, politia si firmele care fac zeci de milioane de euro din afacerea asta. Este absurd si ca taxele sa fie atat de diferite, de ce sectorul lui Chiliman este cel mai scump, iar la Vanghelie nu exista taxe? Toata situatia asta e un motiv in plus sa votez pentru legea capitalei pe care o propune `Udrea
    • -1 (5 voturi)    
      De ce e absurd? (Marţi, 15 martie 2011, 18:07)

      io [anonim] i-a raspuns lui Dinu

      Incearca in Vest sa parchezi ca ciobanul si o a vezi cum amenzile din Bucuresti sunt blande...
      In plus, fiecare primarie are dreptul sa isi seteze cum doreste taxele (poti verifica acest lucru la impozitul pe casa)
      • +2 (4 voturi)    
        daca tot compari (Marţi, 15 martie 2011, 18:30)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui io

        ia spune-ne si noua cate locuri de parcare sunt in vest. sunt total de acord sa-ti ridice masina atunci cand ai unde s-o parchezi, dar in momentul in care se bat 9 masini pe un loc de parcare si se omoara oameni in strada pentru lucrul asta inseamna ca undeva e o problema.
        si te rog sa nu incepi cu: nu ai unde s-o parchezi, nu iti cumperi masina ca nu tine.
        • +1 (1 vot)    
          hai sa comparam (Marţi, 15 martie 2011, 20:31)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Reader

          exista niste statistici in europa. cauta pe eurostat: Transport in Urban Audit cities
          in medie sunt 4-5 masini inregistrate la 10 locuitori. in majoritatea oraselor din occident numarul de masini / locuitori a scazut in ultimii ani.
          In Bucuresti sunt 1.500.000 masini inregistrate + aproximativ 500.000 aflate 'in tranzit'. De fapt stim cu totii ca vin si uita sa plece. Mai mult de atat, numarul masinilor a crescut exponential in ultimii ani.

          In Bucuresti trebuie aplicate aceleasi metode ca in vest. Numar limitat de locuri de parcare publice la preturi foarte mari, amenzi exorbitante, taxe pentru cei care vor sa circule ziua in centrul orasului, interdictie totala a masinilor care polueaza peste un anumit nivel. In acest mod simplu bizonii vor ajunge sa-si vanda masina pentru ca nu-si mai permit sa plateasca amenzile.
          Este singura solutie.
      • +1 (1 vot)    
        Da, dar... (Marţi, 15 martie 2011, 18:51)

        Nicu [anonim] i-a raspuns lui io

        in vest nu te taxeaza cu o suma peste salariul mediu pe economie (670 lei in Romania). Ganditi-va la cei ce nu-si permit asa ceva.
      • 0 (0 voturi)    
        pai problema e (Marţi, 15 martie 2011, 20:32)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui io

        ca nu le ridica pe-ale ciobanilor care incurca circulatia, ci pe cele din locuri ''special neamenajate'', ca sa zic asa, ca sa poata ridica ei usor si fara bataie de cap masini.
    • -1 (1 vot)    
      Absurd este sa faci afirmatii aiurea (Miercuri, 16 martie 2011, 13:38)

      Vladimirovici [utilizator] i-a raspuns lui Dinu

      este mai scump pentru ca spre deosebire de celelalte sectoare unde intreaga suma este colectata de cine stie ce firma capusa a vreunui consilier, in sectorul 1 mai bine de jumatate din suma intra in bugetul primariei iar restul se duce la firma care se ocupa cu de ridicarea masinilor
    • 0 (0 voturi)    
      Pai de ce? (Miercuri, 16 martie 2011, 17:25)

      crs [anonim] i-a raspuns lui Dinu

      Pai de ce prietene? Daca ai masina inseamna ca trebuie sa te comporti ca un "cocalar" si sa parchezi unde vrei tu? Din cauza asta se intampla o gramada de accidente , ca sunt dobitoci care parcheaza pe trecerile de pietoni , si nu ai cum sa vezi lumea care trece pe zebra... E foarte bine ca le ridica masinile , poate asa o sa ne civilizam si noi , si invatam sa parcam regulamentar .... Si referitor la diferentele dintre sectoare , e vorba ca Vanghelie nu se implica , nu cauta investitori , nu-si da interesul , nu vrea sa-si mareasca bugetul ... Chiliman si-a marit bugetul si uite , a facut o gramada de reabilitari , a rezolvat si problema cu cainii maidanezi .
  • +6 (16 voturi)    
    Experienta personala (Marţi, 15 martie 2011, 16:26)

    Chiar Eu [utilizator]

    Am lucrat cativa ani pe Calea Victoriei in apropiere de palatul CEC. Se ridicau masini tot timpul, si dupa ce se ridicau, la cateva minute, locul se ocupa. Colegii mei isi parcau masinile acolo desi stiau ca se ridica si stateau atenti toata ziua sa nu le ridice cineva. Cateodata totusi nu erau suficient de atenti si se trezeau fara ele. Mentionez ca in zona se poate ajunge cu metroul din statiile Unirii (I si II), Izvor si Universitate precum si cu alte mijloace de transport.
    Sunt multi oameni comozi si fara prea mult respect pentru reguli care merita sa le fie ridicate masinile.
    • +1 (1 vot)    
      Bine zis (Marţi, 15 martie 2011, 18:09)

      io [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Unii chiar merita sa si-o fure. Vezi ca se ridica masini, ai mijloace de transport la dispozitie si parchezi ca nesimtitul...atunci sa ti se tot ridice, poate te potolesti
  • +3 (9 voturi)    
    mama lor de hoti (Marţi, 15 martie 2011, 16:32)

    duruCuru [anonim]

    Comisi peste comisii , de aia nu se face ceva in tara asta, tre sa avem nevoie de sute de avize si sute de aprobari. Comisii de comisii.
  • +1 (9 voturi)    
    Primaria Bucuresti (Marţi, 15 martie 2011, 16:36)

    Alex_Stef [utilizator]

    Ca nu avem destule locuri de parcare o stie orice posesor de masina si nu numai dar sa-ti ridice masina parcata chiar si ilegal , fara o notificare in prealabil mi se pare un abuz pana la limita furtului. Probabil consilierii din Primariei Bucuresti doresc transferarea acestei activitati de la primariile de sector la Primaria Bucuresti si cred ca nu mai are sens sa spun si de ce .
    • -1 (1 vot)    
      exista locuri (Marţi, 15 martie 2011, 17:32)

      bedexe [utilizator] i-a raspuns lui Alex_Stef

      daca se respecta regulile din codul rutier, de ex:
      - masina de serviciu se parcheaza la serviciu
      (si nu acasa cum fac multi).
  • 0 (6 voturi)    
    bravoooo (Marţi, 15 martie 2011, 16:39)

    cosmin [anonim]

    bravo! in sfarsit o decizie buna. este revoltator ce se intampla in capitala cu ridicarea masinilor. este o mafie in spatele acestor metode necuviincioase, care ne fac sa scoatem din buzunar un salariu intreg...
  • +1 (5 voturi)    
    Era gata-gata sa faca si ei o fapta buna (Marţi, 15 martie 2011, 16:41)

    Catalin [anonim]

    ...dar de unde...aceeasi mafie, aceleasi interese.
  • +1 (3 voturi)    
    mda (Marţi, 15 martie 2011, 16:43)

    pehash [utilizator]

    Adevarata problema nu este "costul" umflat ci faptul ca toti banii astia raman la firmele de ridicat masini si ca in fiecare sector o firma are monopolul asupra activitatii.
    Mai bine ar gandi o hotarare de consiliu care sa limiteze costurile la ceva rezonabil (e 400 ron abonamentul pe luna in parcarea subterana de la universitate) si o parte din banii astia sa ajunga tot in bugetul primariei si sa fie folositi pentru construirea de parcari subterane.
  • +1 (7 voturi)    
    /// (Marţi, 15 martie 2011, 16:43)

    cetateanul turmentat [anonim]

    In sectorul 6 birul este de 667 RON. Oricum, sunt niste jigodii, cel putin cei de la Ilcor( asta este firma de ridica masini in sec6). Mie mi-au ridicat masina ce era parcata pe un trotuar pe unde circula maxim 2 pietoni pe zi pe motiv ca am lasat liber 60cm in loc de 1m.Alt loc de parcare nu exista in zona Nu am primit nici o amenda ci am platit numai niste servicii de ridicare si depozitare a masinii. Cu alte cuvinte nu am comis nici o contraventie!
    Asta se numeste jaf legalizat de catre primari( in cazul de fata poteras).
    • +1 (13 voturi)    
      Foarte bine....! (Marţi, 15 martie 2011, 16:54)

      nenominal [utilizator] i-a raspuns lui cetateanul turmentat

      Primaria nu este obligata sa faca un numar de locuri de parcare egal cu numarul de masini! Va este comod sa mergeti pe jos 10 minute fata de o alta strada unde s-ar putea gasi acest loc de parcare. Asta e romanul, vreau sa parcheze chiar in casa daca se poate. Si eu sunt sofer, dar nu parchez masina in colturi de intersectii, pe trotuare sa incurc pietonii sau in alte locuri cum este practicat de toti taranii. Daca vrei respect, oferra respect!
      • +2 (4 voturi)    
        e na, chiar asa?! (Marţi, 15 martie 2011, 18:38)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui nenominal

        dar primaria ce este obligata sa faca?
        sa faca locuri de parcare nu, sa rezolve problema cainilor nu, sa deszapezeasca nu, sa faca ceva cu praful de pe strazi nu. ei ce oblgatii au? din moment ce locuiesc in orasul asta inseamna ca primaria trebuie sa depuna un minim efort pentru a ma face sa vreau sa stau in continuare aici.

        cred ca tu nu gandesti cand spui ca te duci 10 min mai departe sa-ti lasi masina. si cei care stau acolo unde parcheaza? la alte 10 minute mai departe? si asa ajungem ca ultimul sa parcheze in camp. de ce? ca nu-i primaria obligata sa faca locuri de parcare? de ce nu obliga marile centre comerciale sa-si puna parcarile la dispozitia cetatenilor pe timpul noptii? de ce nu reconfigureaza strazile (acolo unde se poate)? sa faca sensuri unice + parcari in spic? de ce nu ridica harburile care s-au contopit cu asfaltul? aaa, dreptul la proprietate?
        • +1 (5 voturi)    
          imi cer mii de scuze (Marţi, 15 martie 2011, 19:25)

          nenominal [utilizator] i-a raspuns lui Reader

          Vai, imi cer scuze ca te-am pus sa mergi pe jos 10 minute....Imi cer scuze si in numele primariei ca nu gasesti loc de parcare unde vrei si esti nevoit sa-ti trantesti cazanul pe trotuar sa incurci pe toata lumea sau in intersectie sa nu mai vada nimeni. Intr-o tara civilizata, daca nu ai loc de parcare mergi cu metroul, RATB-ul sau alt mijloc de transport. Alternative sunt intodeauna, bunavoita lipseste. Din punctul meu de vedere, in centru ar trebui sa se faca parcari ca in vest, 10 E/ora. Sa te gandesti de 100 de ori cand vrei sa parchezi.
          • +3 (3 voturi)    
            generalizarea bat-o vina! (Marţi, 15 martie 2011, 20:21)

            lambda [utilizator] i-a raspuns lui nenominal

            Când nu se ridicau mașini și erau intersecțiile blocate era rău. Când se ridică iar e rau. Problema pe care o văd eu este tendința de generalizare a comentatorilor. Normal ca e ok să ridice toate mașinile parcate aiurea, dar să o facă în ordinea riscului de blocaj din locul ocupat. Să mă explic: nu mi se pare normal ca mașinile să ocupe intersecția/strada aglomerată și "echipa de ridicări" să se ocupe de cele parcate acolo unde ani la rând s-au parcat mașini și nici nu s-a plâns nimeni de asta. Vorbesc de caz concret, în care aghiotanții stau pe trotuarul necirculat (mai bine ar desființa acel trotuar și ar face parcări - mai precis e vorba de trotuarul de pe Calea Crângași, de lângă gardul cu parcul), urmăresc pe toți care parchează la o distanță <1m de gard și cum cade cineva in plasă, trimit după platforme. Vreau să vă spun că de când e practica asta locatarii lasă acel 1m liber... și vin câinii și-și fac treaba... Nu merge nimeni pe-acolo, nu e util. Asta în timp ce pe lângă piață nu reușești să iei un viraj fără să te minunezi în ce fel au mai putut lăsa alții mașina.
            Noi românii ne pricepem foarte bine la speculat scăpările regulilor/legilor. Este foarte tentant nu să respecți ci cum să fentezi. De asta nu au succes 1000 de reforme și idei aduse/inspirate de la alții la care a mers.
            my2cents!
            • +1 (1 vot)    
              mda (Marţi, 15 martie 2011, 20:36)

              nenominal [utilizator] i-a raspuns lui lambda

              Ideea de baza este ca nici eu nu sunt de acord cu firmele astea, avand in vedere ca banii nu ajung la primarie. Dar daca am de ales intre a vedea masinile parcate cam pe unde vrea fiecare si astia, crede-ma ca-i aleg pe ei. Nu este treaba soferului sa decida daca acolo este loc util sau nu, avand in vedere ca este trotuar, trebuie respectat acest lucru fata de pietoni. Este exact acelasi lucru si cu bicicletele, toti taranii parcheaza pe pistele de biciclete, care sunt si asa putine, pentru ca-i doare in cot! Din pacate romanul stie doar de bici. Daca am fi educati sunt sigur ca firmele de ridicat masini nu ar avea ce sa lucreze. Eu nu inteleg conceptul asta cu parcatul pe unde se poate.Am circulat foarte mult in Europa, dar ca la noi si la Bulgari nu mai e la nimeni. Poate la Italieni sa mai fie, ca si aia tot tarani ca si noi sunt, dar in rest, nu ai sa vezi un olandez, neamt, austriac, finlandez, etc care sa dea semnal si sa parcheze in usa magazinului sau in mijlocul intersectiei. Abia astept sa le dea drepturi mai multe celor de la Politia Comunitara legate de amenzi de parcari sa vezi ce scot aia pe banda. Atunci sa vezi lacrimi...
          • -1 (1 vot)    
            nu ti le accept (Marţi, 15 martie 2011, 21:13)

            Reader [anonim] i-a raspuns lui nenominal

            imi dau seama ca habar nu ai ce inseamna 10 minute de mers pe jos (mai ales daca ai copil mic sau sotie gravida).
            banuiesc ca vesticii de prosti si de lenesi si-au facut parcarile cat mai aproape de domiciliu. d-aia toate blocurile lor sunt prevazute cu parcari.

            intr-o tara civilizata, RATB-ul este mijloc de transport civilizat. si nu ma refer la autobuz sau la persoanele care-l folosesc, ci la un orar strict, dimineata cand toata lumea pleaca la serviciu sa circule din 2 in 2 minute, seara la fel, astfel incat, tu, clientul RATB-ului sa nu stai agatat pe scara autobuzului, sau sa stai lipit de alte persoane. sa-si regandeasca traseele, sa-si faca rute express, pentru ca, de bine de rau, au inceput sa apara parcuri industriale si foarte multa lume catre respectivele locatii se indreapta. oricum, m-am lamurit, daca si aia din primarii gandesc (daca se poate numi gandit) la fel ca tine, e clar ca nu vom avea transport civilizat, parcari civilizate in viitorul apropiat.
            dar banuiesc ca tu folosesti masina atat de mult incat nici nu mai stii ce inseamna sa stai prin statii si sa astepti un tramvai 20 de minute, si un drum pe care cu masina il faci in 10 minute, cu transportul public il faci intr-o ora.
  • -1 (3 voturi)    
    .... (Marţi, 15 martie 2011, 16:44)

    aaaa [anonim]

    sau daca se ridica masinile firma care le pastreaza trebuie sa fie de stat nu particulara ... aici e mafia.

    Daca sunt amenzi sa ajunga la bugetul primariilor nu in buzunarele unui particular
    • -2 (2 voturi)    
      da (Marţi, 15 martie 2011, 17:10)

      ncparvu [anonim] i-a raspuns lui aaaa

      Amenda ajunge la stat, la ei platesti servicii (ridicarea, transport si depozitarea) si cand semnezi ca sa poti sa-ti ridici masina de fapt semnezi contractul pentru serviciul oferit. Prin urmare daca vrei sa-i dai in judecata ei te au la mana ca ai fost de acord cu procedura, ca sa ai sanse ar trebui sa-i dai in judecata fara sa-ti ridici masina de la ei... si cine se risca :D.
    • +2 (2 voturi)    
      mai studiaza lumea (Marţi, 15 martie 2011, 17:36)

      bedexe [utilizator] i-a raspuns lui aaaa

      Statul are doar rol de reglementare si control.

      Restul serviciilor se externalizeaza catre privat.

      Cei de la ridicari vireaza cam 10% la Primarie (restul sunt pentru utilaje, spatiul de depozitare, angajati).

      Deci Primaria ia 10% fara sa faca nimic.
      • 0 (0 voturi)    
        matematica (Marţi, 15 martie 2011, 20:33)

        lambda [utilizator] i-a raspuns lui bedexe

        ia sa facem un calcul rapid... Mie când mi-au ridicat mașina (am parcat-o prost, e drept) am ajuns să o recuperez chiar înainte de terminarea programului. Colectaseră 47 de mașini in acea zi și platformele care se întorceau la bază la sfârșitul zilei nu veneau goale! Să zicem 50 de mașini - sectorul 2. Nu luăm în calcul amenda la poliție.
        50*550=27500 RON (intr-o zi!, in vara 2009)
        Aveau pe vremea aia 6 platforme, maxim 15 angajati la depozitare.
        10% adică 2750 merg la primărie, restul de 24750 RON nu ți se par cam mulți pentru firma privată?
        Dacă ar fi 5000 ron la operator și restul la primărie, ar fi ceva. Dar așa, se numește "mașină de făcut bani"
        Poate HotNews sa facă o anchetă câți bani se încasează zilnic și unde se duc.
  • -1 (5 voturi)    
    jaf la drumul mare (Marţi, 15 martie 2011, 16:50)

    radu [anonim]

    De departe, cea mai ticaloasa, aberanta si scandaloasa decizie a primariilor de sector din Bucuresti.

    Sa i se puna odata capat de catre Consiliul General!!!
    • +1 (1 vot)    
      Ce jaf nene?! (Miercuri, 16 martie 2011, 12:16)

      Catalin-Andrei [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Asa trebuie!Sa se ridice masinile parcate aiurea si sa se dea amenzi sa nu mai fii in stare sa iti iei masina inapoi!Poate asa or sa dispara dobitocii care parcheaza pe cate 2-3 locuri...Daca "soferii" astia ar fi avut bunul simt nu se mai ajungea la asta, si ne mai plangem ca nu avem locuri de parcare...pai asta se intampla ca sunt unii "barosani" care cred ca si-au cumparat strada.Si cu CGMB, poate va ajuta daca va duceti cu spaga la ei, ca asa merge treaba..
  • 0 (4 voturi)    
    nemernici.. (Marţi, 15 martie 2011, 16:59)

    pietonu [anonim]

    eu desi n-am masina nu suport hingherii astia nenorociti ma mir ca nu luati rangile sa le spargeti parbrizele. Daca iti ridica masina te anunta ca ti-au luat-o sau o dai furata in caz ca nu-i vezi cand ti-o iau? si cand o ridici nu poti sa mergi si sa ti-o scoti cu forta?
  • +1 (5 voturi)    
    ... (Marţi, 15 martie 2011, 17:02)

    unu [anonim]

    in sectorul 1 am platit 1000 fara vreo 20 de lei (amenda in 24h+recuperarea masinii la 20min dupa saltare). dn text rezulta costuri mai mici! de acord sa se dea amenzi si sa se ridice masina dar la un pret care sa reflecte salariul mediu. escrocii astia iti iau jumatate de salariu. licitatii publice in romania! tu le muuma n qr de esxcroci.
  • -1 (5 voturi)    
    Of of (Marţi, 15 martie 2011, 17:04)

    soferu [anonim]

    Da, sau mai bine sa ne dea aia bani.
    Ce-o fi asa greu sa parchezi unde trebuie? Numai la noi e haosul asta, afara ai niste amenzi de te ustura bugetul 2 luni daca lasi masina ca vaca pe imas.
    • -1 (3 voturi)    
      ridicare masini (Marţi, 15 martie 2011, 17:37)

      olimpiozzo [anonim] i-a raspuns lui soferu

      daca ai fi mers macar odata afara cu masina ai fi ajuns la concluzia ca acolo , din intamplare gasesti parcari suficiente, pazite si curate (adica civilizate). dar cum tu ni ai mers nu ai de unde sa stii:)
      imi pare rau de tine si de faptul ca tu postezi fara sa stii:))
  • +1 (3 voturi)    
    da amenda, nu ridicaree (Marţi, 15 martie 2011, 17:17)

    io [anonim]

    nu's de acrod cu ridicarile si cu faptul ca o firma privata incaseaza bani ca mi-a ridicat mie masina; sunt insa de acord sa platesc amenda daca o parchez unde nu trebuie ( cati dintre noi nu gandesc la fel cand merg in alte tari cu masina?...)
  • 0 (0 voturi)    
    ca romanul.... (Marţi, 15 martie 2011, 19:38)

    LIana [anonim]

    vreau sa imi fac si eu o firma ridicare , transport , depozitare masini parcate ilegal....oare o sa am succes? Hai sa fim seriosi ,e un sistem preferential nu concurential! Daca exista codul rutier si iei amenda ca parchezi ilegal de ce nu se respecta asta! Gasesti amenda pe geam , mergi platesti ca omul care a gresit si sigur nu o sa mai faci altadata.Sa ne uitam la filmele cu nenea politistul pe motocicleta ( pentru cei ce se compara mereu cu vestul).Dar mai hot ca romanul nu'i nici unul!!!
  • 0 (0 voturi)    
    parcarile din occident (Miercuri, 16 martie 2011, 11:38)

    Mariana Sandu [anonim]

    Domnilor, sunt parcari suficiente in Occident, dar sunt pe euro, nu gratis.
    Nu cred ca efortul este prea mare sa te straduiesti sa nu-ti parchezi masina pe trotuar, in statii RATB sau pe trecerea de pietoni.
    Rusine consilierilor care au votat suspendarea ridicarii parcarilor. Vreau lista acestor conSilieri, vreau desfiintarea VOTULUI SECRET.
  • 0 (0 voturi)    
    era si normal s o respinga (Miercuri, 16 martie 2011, 12:24)

    romina maria [anonim]

    atata timp cat va fo oprescu marioneta pdl istilor vafi respinsa.daca nu ne ar mai ridica noua masinile de unde spaga...stim cu totii a cui e afacerea asta cu ridicatul masinilor.....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi