O problema pe care n-am tratat-o niciodata pe blog dintr-un motiv simplu: n-am avut-o. Ti se ridica masina si trebuie sa platesti. De ce atita? Daca stiti de ce, raspundeti in comentarii. In fond, omul are dreptate din multe puncte de vedere, scrie Alex Mihaileanu pe blogul Subiectiv.

Cei care sint responsabili pentru agatarea masinilor care stau oprite in raza indicatorului de oprire interzisa sint niste bisnitari. Am avut un interviu undeva in zona Semanatoarea, am parcat imediat dupa indicatorul respectiv si, in 15 minute, au venit unii si mi-au ridicat masina. Nici o problema pina aici, era parcata aiurea - meritam o penalizare. Doar ca nu ma asteptam niciodata sa fie atit de mare. A costat 700 de lei sa imi iau masina de la ei, fara amenda, care e inca 200. As vrea sa stiu si eu de pe ce planeta au aterizat astia. Unde anume o ridicare de masina costa 230 de lei? Unde transportul masinii costa 160? Si unde depozitatul masinii costa 160 de lei pentru 15 minute?

As vrea sa stiu cine calculeaza sumele astea si unde sint justificate. As vrea sa stiu cum anume pot si eu sa particip la licitatia care acorda contractul asta, pentru ca sint bani primiti pe gratis, non-stop. Fac un imprumut si lucrez pentru primarie. Cea mai mare amenda pe care am primit-o vreodata a fost de 200 de lei. Am primit-o in doua rinduri, ambele din cauza ca am depasit viteza legala. Care e justificarea pentru care amenda asta e 900 de lei, in conditiile in care alea au fost 200? Una peste alta, mi se pare ca cineva isi ia o spaga imensa pe barba soferilor, undeva in primarie ori in Interne (in fond, de unde se face contractul), sau ca exista cineva caruia pur si simplu NU II PASA, desi e ales prin voturile noastre.

De tinut minte: la Semanatoarea, baietii stau la pinda aproape tot timpul. Nu e primul caz de ridicare a masinii, in zona aia, de care aud. Deci, mare atentie. Ce-as mai adauga eu la cele de mai sus: cit la suta din banii dati firmei de ridicari ajung la primarie? Imi inchipui ca doar cei 230 de lei, ridicarea, nu? Adevarul e ca n-as avea o problema daca ar ajunge la bugetul local macar 50% din suma. Altfel, e ca afacerea cu locurile de parcare.

Comenteaza pe blogul Subiectiv.