Turoperatorul german TUI este nemultumit de preturile si serviciile de pe litoralul romanesc

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 9 martie 2011, 14:45 Actualitate | Esenţial

Grupul german TUI este nemultumit de serviciile si preturile de pe litoralul romanesc, iar ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, le-a promis reprezentantilor turoperatorului german ca va incerca sa rezolve o parte din probleme, relateaza Mediafax.

"Trebuie sa ne punem de acord cu ceea ce trebuie facut pentru ca litoralul romanesc sa fie operat in continuare de catre TUI. Pretentiile acestui turoperator sunt destul de ridicate fata de ceea ce a gasit pe litoralul romanesc", a declarat miercuri Udrea, la Targul International de Turism de la Berlin.

Ministrul a vizitat standul Romaniei si a participat la intalnirea cu reprezentantii TUI alaturi de presedintele Consiliului Judetean Suceava, Gheorghe Flutur.

Ea a adaugat ca interesul national trebuie sa primeze in fata intereselor locale ale unor hotelieri pentru ca litoralul romanesc sa atraga turisti.

"Problematic in momentul de fata este mentalitatea hotelierului de a accepta cerintele turistului german", a declarat Detlef Hohne, director de produs pentru Romania al TUI.

Intrebat ce-i place unui turist german pe litoralul romanesc, el nu a dat un raspuns. "Preturile de pe litoral sunt putin prea mari pentru gustul nostru. Preturile sunt decisive in alegerea destinatiilor de turism", a adaugat el.

Hohne crede ca marele castigator al evenimentelor din Egipt va fi Spania, care va atrage un numar important de turisti.

Udrea a discutat cu reprezentantii TUI despre planurile de investitii ale statului in sudul litoralului, despre demolarea cladirilor construite ilegal si despre igienizarea statiunilor.

Ea le-a promis reprezentantilor TUI, nemultumiti de felul in care arata litoralul romanesc, ca in scurt timp acesta va fi curatat.

Ministrul a mai spus ca Romania incearca sa extinda parteneriatul cu TUI si pentru alte produse in afara litoralului.

Numarul turistilor germani care au ajuns anul trecut prin TUI pe litoralul romanesc nu a depasit cateva sute.

Targul International de Turism ITB Berlin, care se desfasoara intre 9 si 13 martie, este cea mai mare manifestare de profil din lume, atat ca suprafata, cat si ca numar de vizitatori. In 2010 targul a avut 179.000 de vizitatori si peste 11.000 de expozanti.

Standul Romaniei are o suprafata de 611 metri patrati si reuneste 54 de expozanti, printre care agentii de turism, companii aeriene si asociatii de promovare turistica.

In cadrul standului Romaniei vor avea loc zilnic degustari de vinuri si tuica si se vor desfasura spectacole de muzica populara si dans romanesc. In stand sunt prezenti artisti populari precum papusari si pictori de icoane. De la unul dintre acestia, Udrea a primit in dar o icoana pictata pe lemn.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

3726 vizualizari

  • +13 (13 voturi)    
    Degeaba discuta cu Udrea (Miercuri, 9 martie 2011, 14:58)

    Andradda [utilizator]

    TUI trebuie sa discute cu Mazare si cu mafia litoralului.
    Udrea n-are nimic de-a face cu curatenia si cu preturile de pe litoral pt ca ministerul nu poate impune nici preturile de cazare, nici preturile de restaurant nici sa plateasca utilaje si maturatori care sa faca curatenie!
    Acolo Mazare e bastanul si cat timp va fi el öla butoane, Litoralul Romanesc va fi asa cum vrea Mazare, nu cum vor TUI sau Udrea!
    • -4 (4 voturi)    
      nu e Mazare (Miercuri, 9 martie 2011, 15:06)

      ngi [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      e Udrea cu Mazare, impreuna. pe urma mai sunt si restul cu serviciile scumpe si proaste. daca Udrea si Mazarea si-ar pune capul ........ lol.... ar fi ceva... prin absurd in cazul lor.
      • +6 (6 voturi)    
        Demolare, igienizare, suprimare manele (Miercuri, 9 martie 2011, 16:06)

        Republica lui Mazare [anonim] i-a raspuns lui ngi

        Va fi o misiune aproape imposibila, acolo e republica lui Mazare, unul dintre cei mai mari mafioti din PSD, un individ care nici macar nu se jeneaza sa fie demagog, populist, sa cumpere voturi cu sacosa de mancare la babe.

        Judetul Constanta, nu numai datorita portului, e un focar de crima organizata, de contrabanda si evaziune fiscala, pe acolo intra majoritatea chinezariilor fara nici un fel de acte.

        Mentalitatea afaceristilor de pe litoral e simpla: avem 3-4 luni/an in care putem talhari si tzepui prostimea care vine la baut si f..t. Cam atat, restul sunt doar niste spoieli si maimutareli occidentale.

        Nu cred ca Udrea va putea demola cladirile ilegal construite, vor fi procese castigate la tribunalul local sau blocari administrative direct de la primaria lui Mazare (care va trece drept un erou printre infractorii de pe litoral si va primi sume consistente pt a avea cu ce lua alte sute de mii de sacose cu mancare pentru babe..).

        Deja va fi foarte greu sa convinga proprietarii de hoteluri sa faca curat si sa scada preturile pentru a atrage turisti germani. Nu le pasa lor de germani, ei castiga mai bine si cu mai putin efort daca jefuiesc romanii.

        Mai e si problema manelelor, urletelor de betivi de la terase, tiganimii venite la furat, pet-urile de pe plaja, etc.

        E o munca pentru multi ani de acum incolo si doar cu actiuni extrem de severe si dure impotriva mafiei de acolo.

        Udrea are intentii bune si rezultate mult peste orice ministru al tursimului, de pana acum, dar nu cred ca va fi sustinuta de altcineva decat de DNA si SRI. Poate va fi suficient, vom vedea..
        • -1 (1 vot)    
          sunteti incredibili (Miercuri, 9 martie 2011, 17:31)

          ngi [anonim] i-a raspuns lui Republica lui Mazare

          1. va spun ca nu e singurul abilitat in Romania sa faca ceva si ca impreuna cu Udrea ar avea mai multe sanse - adica doream sa transmit ca este nevoie de unitate. dumneata expui problema ca si cum vorbim de regiunea autonoma a lui Mazare, unde nici comunitatea internationala nu poate face mare lucru..
          2. argumentele tale pentru care ai primit plusuri sunt evidente - "avem 3-4 luni/an in care putem talhari si tzepui prostimea care vine la baut si f..t. Cam atat, restul sunt doar niste spoieli si maimutareli occidentale." inafara de prostime nu mai merge nimeni, inafara de baut si f..t nu se mai intampla nimic? ok.. urmeaza gruparea extremista.. dar inca pot prostii si f..taciosii sta linistiti ca inca bagi de pe internet..
          3. nu poti suprima un stil de muzica, doar ca pe tine te deranjeaza. cel putin nu in democratie; selectie naturala, civilizarea zonei dorite a fi civilizata in mod pasnic si manelele pleaca in tarile calde.
          iar cu Udrea am putea sa ne pronuntam mai la urma, dupa ce facem niste calcule, tragem concluzii.. altfel, la prima vedere, eu nu banghesc schimbari grave.
          toti o apa si un pamant, dar unii mai egali ca altii... vai de noi.. este crunt de trist nivelul la care prestati cateodata.
        • 0 (0 voturi)    
          stai. (Miercuri, 9 martie 2011, 19:37)

          ngi [anonim] i-a raspuns lui Republica lui Mazare

          sa vina Blaga in locul lui Mazare. problema va depaseste. de la centru trebuie plecat si maturat
      • 0 (0 voturi)    
        Mazare este un manechin (Miercuri, 9 martie 2011, 17:34)

        Nekerman [anonim] i-a raspuns lui ngi

        El este imbarcat in uniforma de primar si defileaza pe cat walk .Atat.In rest toate jocurile de pe litoral le fac propietarii de hotelui.O sa observati ca propietarii de hoteluri sunt majoritatea din Bucuresti.Sunt baieti tari cu parintii generali de securitate.Ei ,impreuna cu mafia si furnizorii de produse fac o praduiala generala la care participa toti.Sa ia banul.Garda.Politie.Servicii.De zeci de ani la fel se intampla Numai vanzari fara bon,marfa neiregistrata direct din fabrica.Mazare ii prinde cu corpul de control si ii ciupeste putin de bani.In rest nimeni nu are curaj sa opreasca masinaria.garda finaciara se face ocupata si tine de sase.Pana si la hotelul MAI din Mamaia e la fel.TUI cunoaste toate aceste lucruri.Nu este permis ca ei sa expuna turisti la asa ceva.
        • 0 (0 voturi)    
          Resursele Constantei (Miercuri, 9 martie 2011, 18:25)

          Parintele stoica securistul [anonim] i-a raspuns lui Nekerman

          Constanteni nu isi dau seama ca majoritatea resurelor primariei se duc in cartierul Mamaia sub pretextul ca turismul aduce beneficii orasului. Minciuni orasul nu castiga nimic din turismul mamaiot.Numai mafiotii castiga.Uluitor este ca constantenii nu sesizeaza cum sunt deturnate resurele orasului sa le faca vad hotelierilor si carciumarilor care isi fac treaba pe banii constantenilor .De la iluminat public la apa potabila sau canalizare.Totul este pe mangla.Atzi fii mirati sa vedeti cate afaceri din Mamaia sunt conectate fara contoar la stalpi de iluminat public care ii plateste constanteanul...Asta pentru ca consilierii municipali au afaceri in Mamaia.
    • -2 (2 voturi)    
      ??? (Miercuri, 9 martie 2011, 15:45)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      Cred ca nu putem...si gata! Daca litoralul atrage multi turisti straini adusi de TUI sau alti turoperatori importanti, inseamna renume si la sfarsit bani, indiferent cum se numeste ala, Mazare, Udrea sau altii. Cine nu vrea renume si bani???
    • +3 (3 voturi)    
      corect! (Miercuri, 9 martie 2011, 16:26)

      mihai b [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      ai dreptate..mafia litoralului este mafia psd-mazare..
  • -4 (4 voturi)    
    si cu frunza cum ramane ?? (Miercuri, 9 martie 2011, 15:11)

    Bogdan [anonim]

    Cum nu le place frunza doameni Udrea??? Ce mai vor astia??
    • +2 (4 voturi)    
      poate nu le place faptul ca USL (Miercuri, 9 martie 2011, 15:33)

      x [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      prin Daea Petre (PSD) si PNListul care a propus retrimiterea legii privind eutanasia maidanezilor,
      nu ne lasa sa facem curat in tara asta !
  • -4 (8 voturi)    
    pai (Miercuri, 9 martie 2011, 15:20)

    dinu adrian [anonim]

    pai daca nemtilor li se par ridicate preturile si serviciile de calitate indoielnica noi care suntem de aici cu salarii de c t ce sa mai spunem ca nu avem banii doamnei udrea care umbla cu genti de 5000 de euro?
  • +2 (6 voturi)    
    dar sa nu cumva sa va ganditi (Miercuri, 9 martie 2011, 15:32)

    dorel [anonim]

    ca maidanezii care colcaie pe tot litoralul romanesc deranjeaza pe cineva !
    ei sunt iubiti de toata Europa ! la televizor !
    cand e sa-i intalnesti in carne si oase .... nu mai sunt considerati asa draguti !
  • +4 (4 voturi)    
    Litoralul din Ro (Miercuri, 9 martie 2011, 15:37)

    Dan [anonim]

    Pacat de litoralul nostru. Calitatea serviciilor locale este zero fata de alte destinatii din EU. In Ro nu se face turism estival. Turism estival, printre altele, inseamna ca hotelierul sa-si puna problema astfel: ce fac eu ca hotelier pe litoral pentru turistii cazati la mine daca intr-o zi ploua? Ce alternativa le ofer?" Si de aici se extrapoleaza la o intreaga statiune cu mai multi proprietari de hoteluri.... pe langa curatenia si calitatea serviciilor oferite.....sunt multe de spus. Eu doresc ca toata lumea sa plece macar o singura data intr-o statiune renumita din strainatate si apoi sa vina si sa aplice in Ro ce a vazut si facut acolo....
  • +4 (4 voturi)    
    italia mare (Miercuri, 9 martie 2011, 15:51)

    aaa [anonim]

    eu merg la mare in italia ...cumpar bilet low cost din timp (platesc cat pe un drum Buc_Ct) si merg in civilizatie.... pace.....
  • +4 (4 voturi)    
    litoralu` si turismu` din tara noastra.... (Miercuri, 9 martie 2011, 16:02)

    capatu` satului [anonim]

    a ajuns sa fie sub cel din tarile bananiere prin grija impotentilor intelectual care au facut investitiile in turism;

    toti stim ca marii investitori din turism nu dispun de cele mai elementare cunostinte de marketing, depre planuri de afaceri nu are rost sa vorbim (decat atunci cand se solicita fonduri UE);

    modu` in carea ajuns turismu` si serviciile din turism este rezultatu pe de o parte al politicii de clasificare elaborata de minister iar pe de alta al lacomiei investitorilor;

    cum este posibil ca Bulgaria, Turcia, Tunisia, Egipt sa aiba un turism la malu` marii, de departe superior tarisoarei noastre ?
    raspunsu` este foarte simplu nu au fost la fel de lacomi ca si noi;

    avem la ora de azi cei mai lacomi intreprinzatori, ca sa nu spun nesimtiti - pretu` n`are nici o legatura cu conditiile oferite;

    la noi nemunca si obtinerea rapida de castiguri fabuloase a fost cuvantu` de ordine in ultimii 20 de ani, despre dezvoltare durabila n`are rost sa vorbim, atat timp cat reprezentatii nostrii in Parlamentu` European sunt: valeanu`, eba, jiji si tokes.
  • -1 (3 voturi)    
    TUI mama ma-sii (Miercuri, 9 martie 2011, 16:12)

    robinson [anonim]

    Mie-mi place la mare. Ma duc in vama, pun cortul pe plaja si stau cateva zile. N-am nevoie de TUI, de frunza si planurile lui Udrea si nici nu ma incurca matrapazlacurile lui Mazare. Bine, pe astia doi i-as vedea inchisi cativa ani si cu averile confiscate. Dar asta nu ma impiedica sa ma simt bine in alea cateva zile, sa beau si sa ma ard la soare...
  • +4 (4 voturi)    
    constantean (Miercuri, 9 martie 2011, 16:12)

    ilie [anonim]

    Va rog sa nu mai veniti pe litoral la vara. Motive:
    - plaja aproape ca nu mai exista si este infecta
    - marea este foarte poluata si murdara
    - drumul deviat prin Cernavoda este foarte prost
    - ambuteiajele + scumpirea carburantilor fac iesirea la mare foarte scumpa
    - calitatea turistilor este indoielnica
    - litoralul este magnet pentru hoti si prostitutie
    - in 2 luni comerciantii vor sa faca profit pentru tot anul, motiv pentru care veti fi pacaliti la fiecare colt de strada
    - s-au inmultit bandele care fura genti de pe cearsaf
    - in Mamaia, daca parchezi aiurea, primesti o CARACATITA la roti (aproximativ 3-400 RON deblocarea + amenda). Nu mai zic de plata barierei la intrare in statiune.


    E personal merg vara in Grecia.
  • +2 (2 voturi)    
    Falimentul (Miercuri, 9 martie 2011, 16:20)

    legolas1979 [utilizator]

    Sper sa dea faliment toti (sau macar 90%) din hotelierii de pe litoral...poate asa le vine mintea la cap!!! Si poate o sa fie nevoiti sa isi vanda afacerile lor, unor firme straine capabile sa faca turim nu hotie, tiganeala si manelizare
  • +2 (2 voturi)    
    rezolva dna Udrea ceva !!! (Miercuri, 9 martie 2011, 16:29)

    costica [anonim]

    "......ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, le-a promis reprezentantilor turoperatorului german ca va incerca sa rezolve o parte din probleme, relateaza Mediafax."

    Ce naiba sa mai faca ?! Poate, vreo frunza, ceva ?! Alftel, ce sa faca, tot ce-a facut pana acum au fost bani aruncati si nici 1 turist in plus, dimpotriva mai zilele trecute citeam ca Romania e la pamant in UE dpdv al turismului, ultima din UE !!! Acolo trebuie strategii de dezvolate care iau timp si bani, nu repede rezolva Dna Udrea ceva !!!! Ce-a iesit din sutele peste sutele de mii de Euro aruncati de Dna Udrea in tot felul de campanii de promovare de cand a venit la Minister?! cati turisti au venit in plus sau poate in minus ?!!!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Niste declasificari de hoteluri si restaurante... (Miercuri, 9 martie 2011, 16:59)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui costica

      ... poate sa faca, pentru ca vezi numai stele-stele peste tot, in baza astora pun niste tarife ca pe Coasta de Azur, iar dotarile si serviciile sunt de 2-3 lei...

      Un exemplu simplu: am stat vara trecuta in Bulgaria la un hotel de 3 stele, intr-un apartament cu 2 dormitoare, 2 grupuri sanitare, bucatarie dotata complet si living (cu aer conditionat peste tot) platind 55 E, adica pretul unei amarate de camere in Mamaia.

      La noi aceleasi conditii le gasesti pentru cel putin 90 E, adica mai scump cu vreo 60%. De ce as plati mai mult pentru aceleasi servicii ??? Numai pentru a umfla conturile unor "investitori" romani care vor sa se imbogateasca urgent ?! Nu, multumesc...
  • +1 (1 vot)    
    Principiul calauzitor pentru hotelierii romani: (Miercuri, 9 martie 2011, 16:52)

    judex [anonim]

    "Capra cat e de raioasa, coada sus o tine". Ca la fotbal si la turism ne pricepem toti...sa dam lovitura la buzunarele platitorilor de la peluza, mai ales cand prostii aia striga "Gooooollll !!!!" cu mainile prin aer.
  • 0 (0 voturi)    
    no shit (Miercuri, 9 martie 2011, 19:11)

    aghaton [anonim]

    pai pe care plaja din europa mai gasesti porumb fiert, mucuri de tigara in nisip, manele si dopuri de sticle - astea costa toate wtf ia uite la nemtii de ei, nu vor sa dea bani, dar ar vrea sa-l asculte pe gutza la noi pe litoral ...
  • -1 (1 vot)    
    fals (Joi, 10 martie 2011, 10:14)

    'TU-I adevarul [anonim]

    Pentru cei care nu stiu, TUI vrea sa aduca nemti in ROmania dar impune tarif de 25-30 euro/pers hotelierilor, adica la 1/2 din tariful pt. romani in full season.
    Iar turistii care vin sunt in majoritate somerii lor, betivi etc. Nemtii cu stare nu vin in RO
    • +1 (1 vot)    
      :)) (Joi, 10 martie 2011, 12:27)

      diablo [anonim] i-a raspuns lui 'TU-I adevarul

      25-30 Euro/pers zici? Pai eu zic ca sunt generosi la ce conditii se ofera pe litoralul romanesc ...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version