VIDEO UPDATE Pensionarii militari au protestat marti in strada

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Marţi, 1 martie 2011, 7:11 Actualitate | Esenţial

Cadrele militare in rezerva au organizat in 1 martie un miting si un mars de protest in Bucuresti. Marsul a inceput la ora 11.00, din fata Academiei Militare din Bucuresti. De la ora 14.00 este programat un miting in fata Palatului Victoria, care va duce la restrictionarea traficului in zona.

UPDATE (15.45) Mitingul pensionarilor militari de la sediul Guvernului, la care au participat 2.500 de oameni, s-a incheiat cu o ora mai devreme decat era stabilit, relateaza Mediafax. Protestatarii au anuntat ca vor participa la actiunile confederatiilor sindicale organizate in ziua asumarii raspunderii Guvernului pe Codul Muncii.

Pe traseul marsului, manifestantii au strigat "Cinste lor, cinste lor, cinste politistilor", "Fara bani si-aproape goi si jandarmii sunt cu noi", "Afara, afara cu mafia din tara", "Jos dictatorul", "Nu va fie frica, si Basescu pica".

Participantii la mars au avut pancarte pe care scria "De la Cuza e Unirea, de la Base nesimtirea/ de la Carol un regat, de la Base un diktat/ De la Ceasca, tot ce-avem, de la Base doar blestem/ De la Ilici sinergia, de la Base perfidia/ Asta este Romania", precum si caricaturi cu Traian Basescu, Emil Boc, Elena Udrea si Gabriel Oprea.

Manifestantii au ajuns in Piata Victoriei in jurul orei 13.00. Mitingul de protest de la sediul Guvernului s-a incheiat fara incidente, in jurul orei 15.00, cu o ora mai devreme decat era stabilit.

Potrivit jandarmilor, la protestul din Capitala au participat aproximativ 2.500 de persoane. Reprezentantii Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate sustin insa ca la protest au fost aproximativ 6.000-7.000 de pensionari militari din Capitala si din mai multe judete.



UPDATE (11.00) Aproape 2.000 de pensionari militari au plecat in mars de la Academia Militara spre sediul Guvernului.

Conform Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), la actiuni sunt asteptati sa participe militarii in rezerva si in retragere, precum si "pensionari civili, profesori, piloti, functionari publici, vamesi, politisti de frontiera".

Intr-o scrisoare deschisa adresata presedintelui Traian Basescu, pensionarii militari ii cer "interventia in favoarea Puterii judecatoresti si a Legislativului, impotriva Executivului, considerand ca orice secunda castigata de actuala putere inseamna alunecarea Romaniei spre un dezastru ireversibil". Ei cer mai ales oprirea recalcularii pensiilor lor si respectarea hotararii ICCJ privind suspendarea aplicarii HG 735/2010.

Totodata, cadrele militare in rezerva contesta Legile 329/2009, 119/2010 si 263/2010 si OUG 1/2011, pe care le numesc legi ale genocidului si subminarii economiei nationale.

Potrivit Politiei Rutiere, la protest sunt asteptate circa 10.000 de persoane.

Programul protestelor si restrictiile rutiere din Capitala:
  • intre orele 09.00 - 11.00 adunarea participantilor in Piata Eroilor (zona Academia Militara);
  • in intervalul orar 11.00 si 14.30 va avea loc marsul de protest, iar pe perioada deplasarii manifestantilor catre Piata Victoriei, circulatia rutiera va fi restrictionata pe traseul P-ta Eroilor - Bd. Eroilor - Str. Stirbei Voda - Calea Victoriei - C.A. Rosetti - Bd. Magheru - Bd. Lascar Catargiu - P-ta Victoriei;
De asemenea vor fi aplicate restrictii temporare si pe arterele ce intersecteaza traseul de deplasare al manifestantilor.

Incepand cu ora 11.30, se va restrictiona traficul rutier pe Sos. Kiseleff intre P-ta Arcului de Triumf si P-ta Victoriei.

Intre orele 14.30 - 15.30 manifestatie publica cu alocutiuni in P-ta Victoriei.

Rute ocolitoare:

Pentru conducatorii auto care circula dinspre zona de NORD a Capitalei
  • P-ta. Presei Libere - P-ta. Arcului de Triumf - Bd. Maresal Al. Averescu - Str. Turda - Podul Grant - Calea Giulesti - Pod Grozavesti - Splaiul Independentei - Piata Unirii;
  • P-ta. Presei Libere - P-ta. Arcului de Triumf - Bd. Maresal Prezan - P-ta. Charles de Gaulle - Cal. Dorobantilor - Sos. Stefan cel Mare.
Pentru conducatorii auto care circula dinspre zona de SUD a Capitalei
  • Bd. I.C. Bratianu - P-ta. Universitatii - Bd. Carol I - Cal. Mosilor - P-ta. Bucur Obor - Sos. Stefan cel Mare - Bd. Iancu de Hunedoara - Pasajul Victoriei;
  • Bd. I.C. Bratianu - P-ta. Universitatii - Bd. Carol I - Cal. Mosilor - P-ta. Bucur Obor - Sos. Stefan cel Mare - Cal. Dorobantilor - P-ta. Charles de Gaulle.
Pentru conducatorii auto care circula dinspre zona de EST a Capitalei
  • Sos. Mihai Bravu - Pasajul Bucur Obor - Sos. Stefan cel Mare - Cal. Dorobantilor - P-ta. Charles de Gaulle;
  • Sos. Mihai Bravu - Pasajul Bucur Obor - Sos. Stefan cel Mare - Bd. Iancu de Hunedoara - Pasajul Victoriei - Sos. Nicolae Titulescu.
Pentru conducatorii auto care circula dinspre zona de VEST a Capitalei
  • Cal. Crangasi - Podul Grant - Cal. Grivitei - Bd. Dacia - P-ta. Romana - Cal. Dorobantilor;
  • Cal. Crangasi - Podul Grant - Str. Turda - Bd. Maresal Al. Averescu - P-ta. Arcului de Triumf - Bd. Maresal Prezan - P-ta. Charles de Gaulle - Cal. Dorobantilor.
Pe timpul mitingului din P-ta Victoriei circulatia va fi resistematizata, cu asigurarea a doua benzi de circulatie pe sens  dinspre Bd. Aviatorilor catre Bd. Lascar Catargiu si Cal. Victoriei

Pasajul Victoriei va ramane deschis circulatiei rutiere pe perioada manifestarilor din Piata Victoriei.


Citeste mai multe despre   






















4168 vizualizari

  • +21 (31 voturi)    
    echitate (Marţi, 1 martie 2011, 7:47)

    alexandru [anonim]

    acesti domni care nu au contribuit nici o data la fondul de pensii vor f. mult, disproportionat fata de cei care intr-adevar au sustinut in intreaga activitate fondul de pensii. Ei deja beneficiaza de reguli speciale, au o pensie mai mare decat civilii dar vor privilegii; si au tupeu; intrebati-i ce au facut in toata activitatea; majoritatea sunt tineri ,sau in orice caz in putere , si ar putea activa pentru completarea veniturilor dar este mai usor sa iesi in strada. concluzia: nu le mai acordati atentie;
    merita pensii mai mari profesorii, doctorii si inginerii cei care intr-adevar au lasat ceva in urma
    • +16 (20 voturi)    
      ''Cei mai sociabili si inteligenti din Europa'' (Marţi, 1 martie 2011, 10:09)

      Comunismul a instaurat asistanatul [anonim] i-a raspuns lui alexandru

      Toti vor ceva de la ''stat'', uitand ca statul suntem noi toti si ca fiecare ban dat de la bugetul public e in realitate o donatie din buzunarul fiecarui om care munceste si plateste impozite.

      Gunther Wotsch, presedinte al Grupului GWE, din Cluj, este de parere ca Romania a intrat singura in criza si ca problema economiei romanesti este ca se fura in jur de 10 milioane de ore de munca in fiecare zi.

      Wotsch, om de afaceri romano-german, sustine ca problema romanilor a pornit de la mentalitatea de pe vremea comunismului, care s-a transferat in democratie.

      "In timpul comunismului, Ceausescu a fost vinovat pentru incalcarea radicala a drepturilor omului, dar nu poate fi facut vinovat pentru sistemul economic. El a promis poporului ca da salarii crescande, a tiparit banii si a dat salarii. Dar poporul nu lucra, era un fel de opozitie - nu lucra pentru a pedepsi comunistii.

      Dar poporul nu si-a dat seama ca, daca nu munceste, nu-si creeaza bunuri. Au primit bani, insa contravaloarea banilor n-a fost produsa, pentru ca poporul nu muncea. S-a ajuns in decembrie 1989 la momentul in care toata lumea avea bani, statea la coada si n-avea ce cumpara", a declarat Gunther Wotsch, pentru Financiarul.

      Omul de afaceri adauga ca, fata de comunism, in Romania "se munceste mai mult, dar nu suficient": la nivelul a cinci milioane de oameni care muncesc, se fura zece milioane de ore de munca pe zi, iar "fata de celelalte tari europene se simte".

      Acesta adauga ca mentalitatea romanilor trebuie schimbata, pentru a rezolva problemele economice, iar acestia trebuie sa inteleaga ca "au numai atunci cand produc".

      "Poate cei mai sociabili si inteligenti oameni din Europa sunt in Romania. Daca aceste caracteristici sunt transformate in rezultate, atunci poporul roman ar fi cel mai bogat din Europa. Dar pot fi transformate in realitate numai daca muncesti, munca e dura. Degeaba sunt eu un fotbalist talentat daca nu ma duc la antrenament", sustine omul de afaceri.
      • +8 (10 voturi)    
        secret NESPUS!!! (Marţi, 1 martie 2011, 11:30)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui Comunismul a instaurat asistanatul

        in legea veche, pensiile ofiterilor erau INDEXATE pe soldele ofiterilor activi. ASTA NU SPUN SINDICATELE!!!!! daca s-ar fi tinut regula, NICIODATA nu s-ar fi putut plati un colonel la nivel NATO, caci ar fi "tras" dupa sine 5200 colonei pensionari (CINCI MII DOUA SUTE nu este o eroare). PS. la 01.01. 2000 armata romana avea 3600 colonei activi, desi -bineninteles- ca nu aveam nici 360 de regimente. Aceleasi calcule se palica si la cei 200 de generali, mii de maiori etc.
    • -10 (18 voturi)    
      Stii tu sigur ? (Marţi, 1 martie 2011, 10:16)

      Cons [anonim] i-a raspuns lui alexandru

      Privilegii au avut si au magistratii, politicienii, fostii si actualii activisti in diverse partide, majoritatea (deci nu toti) celor pensionati pe caz de boala (lene)-aprox. un milion, nu cei 84 de mii de pensionari militari , cu pensia medie de 1400 lei, participanti de-a lungul carierei la principalele realizari ale economiei nationale disparuta astazi prin privatizari dubioase. Esti dezinformat sau rau intentionat, afirmand lucruri neadevarate referitor la contributiile militarilor. Contributiile au fost asemanatoare ca procent si mult mai consistente ca valoare, in comparatie cu ceilalti : impozitul progresiv la inceput si acum de 16%, dar FARA deduceri personale, contrib pensie suplim. 4% si CAS 5%, iar acum 10,5%, contrib.asig de sanatate 5,5% acum si in trecut de 6,5%, mai putin, este adevarat, contributia pentru somaj de 0,5%... Iar tu, daca vrei sa latri inainte, n-ai decat ! Cei ce rabda jugul si a trai mai vor, merita sa-l poarte spre rusinea lor...
      • +12 (14 voturi)    
        Tu gresesti pentru (Marţi, 1 martie 2011, 10:44)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui Cons

        ca ies in strada fix cei ce au luat plati compensatorii. Ei sunt singurii militari dezavantajati.
        Am ruda pensionar in armata cu vechime integrala care, ca urmare a recalcularii, a primit o pensie cu 5 mil mai mare. Este caz real din familia mea, caz ce nu poate fi combatut de nimeni.
    • -6 (8 voturi)    
      Raspuns pt.Alexandru (Marţi, 1 martie 2011, 11:38)

      cristescu [anonim] i-a raspuns lui alexandru

      1.atit comandorul fratila, cit si d-na general lupu (nume predestinat) sint niste roboti care repeta ceea ce le comanda cei de sus, fara onoare,demnitate si verticalitate militara.ati auzit-o pe d-na general cum pronunta cuvintele pe silabe cu multe rrr-uri / ”rrrre-cal-cu-la-rrrrea pen-sii-lorrrrrr mi-li-te-rrrrrrrrrrrre ….”" penibili si lingusitori… avea dreptate presedintele basescu atunci cind afirma ca unii generali si colonei nu-si merita gradele… stia el ce stia, saracu’…

      2.as dori sa-i combat pe cei care-l blameaza pe presedintele basescu despre faptul ca nu si-a respectat promisiunile din campania elecorala..domnilor…. si le-a respectat ..care a fost deviza lui, pe toate afisele de campanie ?”de ce va e frica, nu scapati”.. ..si romanului de ce ii este frica? de saracie, de boli, de scaderea pensiilor si salariior, de cresterea preturilor”… si d-l presedinte toate acestea ni le-a adus. deci s-a tinut de promisiune…
      dar, s-ar putea totusi, sa fie un..vizionar.. legat de soarta pdl-ului…..in viitor.

      3.care au fost primele cuvinte ale presedintelui, a doua zi dupa turul 2? ”un fleac, i-am ciuruit” … si intr-adevar ne-a ciuruit , pe toti militarii, bugetarii si pensionarii..spuneam , a doua zi , dupa turul 2, ca seara nu era presedinte..nuuu… era altcineva…dar pe timpul noptii d-l baconski i-a trimis voturile imaginare din strainatate (atunci baconsski , nici el nu era ministru , acum e… )si a cistigat alegerile. daaa… am auzit ca au votat inclusiv marinarii luati ostatici la piratii din somalia… ca au zis, aia, piratii , ca daca nu voteaza ii impusca… si au votat saracii, cu un marinar de-al lor, ca lupu-si schimba parul, dar naravu’ ba (fara referire la d.na general ….lupu)

      4. numele de elena a fost predestinat in istorie sa aduca nenorociri asupra lumii, prin influentarea unor barbati…
      prima a fost elena din troia = paris = razboiul troian
      romania a fost blestemata sa aiba parte de 3 elene :
      1. elena lupescu = car
  • +17 (25 voturi)    
    "Pensionarul" Dogaru.... (Marţi, 1 martie 2011, 9:09)

    Rescatorul [anonim]

    cel foarte vehement si guraliv este ginerele unui agent GRU dovedit. Oare cine se afla in spatele acestor actiuni ? Ce motive au acesti "pensionari" sa mai demonstreze? Ce nu le ajunge? Oare isi merita marile lor pensii? Dar ceilalti romani ce sa mai zica?
    • +4 (4 voturi)    
      Se pare ca cei 2000 de protestanti... (Marţi, 1 martie 2011, 13:57)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      sunt cei din Diviziile Tudor Vladimirescu si Horia, Closca si Crisan si urmasii lor, aia care au instaurat comunismul in Romania pe tancurile sovietice. Adevaratii pensionari militari, cu demnitate si respect fata de tara, adica restul de 148000 isi vad de treaba si nu se lasa manipulati de agentura KGB si GRU.
  • +16 (22 voturi)    
    Ce generoși sunt foștii A.P.V.-iști (Marţi, 1 martie 2011, 9:20)

    Ixulescovici [anonim]

    Poa' să vină și pensionarul din învățământ... Dar de ce ar veni el la grămadă cu ăia de au pensii cel puțin duble față de el.Munca lui a fost utilă societății iar a tablagiului ba.
  • +21 (29 voturi)    
    armia romana (Marţi, 1 martie 2011, 9:21)

    muchaussen [anonim]

    dragi bucuresteni admirati prostovani betivi ai
    natiei care frecau menta si ieseau de tineri la pensie.
  • +19 (23 voturi)    
    Reincepe circul (Marţi, 1 martie 2011, 9:43)

    anonim [anonim]

    Se apropie o motiune de cenzura si trebuie ca circarii sa iasa in strada. iRealitatea va tipa ca tara arde si Basescu nu-s ce a mai facut, asa ca timp de cateva saptamani o sa avem ceva balci.

    Daca celelalte tati NATO au cateva mii de soldati profesionisti activi, noi, urmare a doctrinei "raul & ramul" de pe vremea raposatului avem cateva zeci de mii de putori care behaie ca o pensie de 3000 RON pentru 10 ani de "munca" la popota e prea putin.

    Or fi 15 ani de munca efectiva ? Nu prea cred, pentru ca iti trebuiau 4 ani liceul militar sa ajungi plotonier/subofiter, 4 ani facultatea/academia sa ajungi capitan, 2-3 invatamant de specializare si treceai in zona superioara, grade mai mari. Pentru cei care debea reuseau sa treaca de academie doctrina socialista le dadea gradele pe baza vechimii in munca...
    Jumate din protestatari au stat de fapt prin scoli, mai tot timpul cat au fost catane, 100% din ei au vazut frontul sau teatre reale de lupta doar prin pozele din carti sau la cinema.

    Dar pentru aceste eforturi deosebite, nu- asa ca merita 50 de ani de pensie platita cu 1000E/luna ?!?
  • +16 (20 voturi)    
    grevisti (Marţi, 1 martie 2011, 9:49)

    Plutonier [anonim]

    Greva este facuta de toti lingaii ce pe vremea respectiva aveau burti de neam prost si falci de porci. Astia nu au muncit ci ai stat in birouri cu cafele in fata si râgâiau după mesele copioase de la cantina unitatii tratati si cu PEPSI , bautura rară la acea vreme. Nu au contribuit cu nimic pentru pensie deoarece legea de atunci , pentru ei, nu-i obliga la plata asigurărilor de pensie , adică tot noi am plătit și pentru ei și acum vor pensii de zeci de milioane. Dați-le banii trântorilor.
  • +14 (18 voturi)    
    astia sunt marii eroi?????? (Marţi, 1 martie 2011, 9:49)

    nicostin [anonim]

    decand acesti rezervisti[ care apartinin marea majoritate a luptatorilor din vremea marilor batali care sau dat in timpul comunistilor],sunt ecomomia in afara sa suga din economie ce alte batali a dus?????????
  • +17 (21 voturi)    
    stept si o contra-demonstratie ... (Marţi, 1 martie 2011, 10:02)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    ... a celor carora le-a crescut pensia in urma recalcularii, adica vreo 75% din pensionarii militari, dupa cum am vazut acum o luna pe site-ul M.Ap.N.

    Acum demonstreaza cei carora le scade pensia, adica cei pensionati anticipat care nu au mai lucrat nimic de atunci si cei pusi pe functii inalte in ultimele 6 luni de activitate doar "ca sa ia si ei o pensie buna"... Ca doar n-o platesc cei in activitate, ci vine de la bugetul generos al Statului.
    • +11 (13 voturi)    
      Ai dreptate (Marţi, 1 martie 2011, 10:47)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      am scris mai sus ca am ruda care a primit cu 5 mil in plus dar are vechime integrala, nu a luat salarii compensatorii si nici nu i s-a calculat pensia dupa venitul din ultimele 3 luni cand isi "bagau" prime si ore suplimentare la greu.
  • -16 (18 voturi)    
    De unde atata ura? (Marţi, 1 martie 2011, 10:23)

    lunetistul de serviciu [anonim]

    Educatia primita nu imi permite sa jignesc pe niciunul dintre antevorbitorii mei, insa doresc sa le aduc aminte tuturor celor care si-au facut un obicei din a injura armata romana si pe slujitorii ei, ca acesti "pensionari" fortati de catre mai mari zilei sa-si paraseasca locurile de munca prin trecerea in rezerva, in interesul natiei romane (intrarea in NATO si in UE), mintiti si umiliti de cei ce ar fi trebuit sa le apere interesele, acesti oameni obisnuiti sa spuna "Am inteles. Sa traiti!" pentru a trecere la executarea ordinelor primite, au fost de fiecare data langa dumneavoastra, de multe ori scotandu-va din necazurile in care v-ati aflat la un moment dat. Nu uitati ca desi au mai existat si unele incidente, acesti militari au pus multora dintre dumneavoastra creionul in mana, invatandu-va si deslusindu-va tainele abecedarului. Nu inteleg de unde atata ura viscerala fata de o categorie sociala care pana in epoca portocalie era apreciata si respectata. Uitati mult prea usor, sau unii dintre voi nici nu erati nascuti atunci in 89, cand poporul acesta napastuit si indobitocit striga plin de admiratie si respect, "Armata este cu noi!". Nu inteleg ne-am metamorfozat peste noapte si am devenit dusmanii dumneavoastra? Ma indoiesc. De un singur lucru sunt sigur insa, ura dumneavoastra este alimentata din belsug de perfuzia portocalie. De ce nu vreti sa intelegeti ca suntem victimele unei manevre de proportii si ca totul este indreptat impotriva noastra, a tuturor. De ce trebuie sa scada pensiile militarilor si sa nu creasca pensiile celorlalte categorii sociale? Nu vi se pare ca aceasta este solutia corecta pentru un trai decent? Si va mai pun o singura intrebare pentru ca apoi sa va las sa ma injurati in liniste, daca prin aceasta credeti ca va veti racori iar maine veti trai mai bine. Cand vrei sa jefuiesti pe cineva ce anihilezi in primul rand? Bineinteles ca paza. De ce niciun stat din lumea asta nu isi huleste armata si nu isi batjocoreste militarii?
    • +13 (15 voturi)    
      AU LUAT PLATI COMPENSATORII!!! (Marţi, 1 martie 2011, 10:48)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui lunetistul de serviciu

      Sute de milioane. Sa dea acei bani inapoi si dupa aceea sa faca scandal.
    • +12 (14 voturi)    
      De ce nu intelegeti voi... (Marţi, 1 martie 2011, 11:02)

      Mih. [utilizator] i-a raspuns lui lunetistul de serviciu

      ...ca tara asta si statul asta nu are bani pentru pensii de lux?
      De ce nu intelegeti voi (si sa fim seriosi, protestatarii nu reprezinta Armata in totalitatea ei), ca pensiile pentru care faceti atata galagie sunt EXAGERATE pt situatia momentului si aceasta situatie are cauze de 20-21 de ani?
      Vorbesti de rolul de "paza": pai ce ati pazit in cei 20 de ani de jaf?
      Ati purtat razboaie? Ati protestat cand va mureau soldatii din subordine pe vremea lu' Ceasca pe "santierele patriei"?
      Noi intelegem sa respectam pe cei ce merita respectati si intelegem, fara sa te injuram, ce jocuri fac "protestatarii" si ce interese "nobile" apara.
    • +7 (7 voturi)    
      ce nu e clar? (Marţi, 1 martie 2011, 11:41)

      Itzic [anonim] i-a raspuns lui lunetistul de serviciu

      Pentru ca ne-a facut "favorul" ca nu ne=a ciuruit la revolutie tre sa suportam din munca noastra plata pensiilor nesimtite ale armatei?
      Cine se facea militar de profesie in comunism? Aia care nici de maturatori de strada nu erau buni - din cuaza lenei.
      De ce ne-a aparat armata de carton? De comunisti? I-a sustinut pe ei ....rominia e singuul stat din care trupele sovietice s-au retras...de ce? nu de dragul nostru, ci din cauza ca asa bine ne pazeam noi pe noi insine ca nu mai era nevoie de Ivan cu tancul parcat pe teritoriul tarii
      Deci...la un loc cu BOR si cu alte institutii consumatoare de resurse...........as dormi mai linistit daca armata ar DISPAREA si din buget si din istorie si din societate.
      nu ati fi in stare sa rezistati nici 24 de ore pe nici un fel de front...
    • +4 (4 voturi)    
      Daca ai vrea,ai vedea ca nu-i vorba de ura! (Marţi, 1 martie 2011, 12:52)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui lunetistul de serviciu

      Aici nu este vorba de ura,ci un pic si de logica!
      Armata in timpul razboaielor intreadevar a fost activa,dar ce-ati facut voi in afara de-a i-ati sters pantofii lui Ceausescu ,manevre si curatat lunete?
      Aici cred ca nimeni se exprima cu ura fata de cineva,ci de discrepantele intre pensii!
      Cum spunea cineva mai sus:un prof.,care la timpul sau a educat o generatie,a cotizat 40 de ani,astazi primeste jumatatatea din pensiile voastre si lista este lunga.
      Aici se vorbeste de borcanul ala de miere,care ptr.unii curge din abundenta si inca nu sunt saturati,iar ptr.altii este programat la economie!
      A trecut timpul cand statul iti rezolva tie toate problemele si cheltuielile.
      Acum este randul altora,al celor care chiar au cotizat,care au muncit si au dreptul sa spuna:
      eu de ce primesc mai putin decat decoratii lui Ceasca!
      • -3 (5 voturi)    
        dom profesor de logica (Marţi, 1 martie 2011, 14:02)

        novarom [utilizator] i-a raspuns lui Victor

        iti spun eu care-i logica.....nici un stat, care vrei tu din lumea asta, nu asteapta un conflict, mic sau mare, pentru a-si constitui si instrui, bine sau prost, o armata. Logica, mai degraba, iti spun eu unde e...."armata nu-i altceva decat o oglinda a societatii si a valorilor ei". Si ca sa vezi cum te bagi aiurea in vorba...sa dea D.zeu sa-ti rezolve tie statul atatea probleme cate mi-a rezolvat mie de ex. Sa ai atatea case, cate am primit eu de la stat. Am spus intr-un alt comentariu ca multi habar n-au dar sunt...."experti", boala romaneasca.
        • +2 (4 voturi)    
          Multumesc ptr.titlu! (Marţi, 1 martie 2011, 15:49)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui novarom

          Eu ptr.(spre fericirea mea nu in Ro.)pensia mea
          cotizez o suma enorma,dar care la urma urmei mi se va restitui pe centul calculat.
          Militarii din tara mea gazda nu ies la pensii cu o pensie mai mare decat salariu care l-a avut.
          Nu vorbesc de postdecembristi,ca acestia inca nu sunt la varsta pensionarii,ci de aceia cu piepturile pline de medalii!
          Oare ptr.ce or fi primit ei aceste medalii la vremurile lor?
          Ptr.taiat frunze in cazerne,ptr.fetele frumoase care le ieseau una dupa alta din birouri,sau ptr.apararea tarii de dusmani.Dusmani???
          In Germ.un fost militar din vest are o pensie mult mai mare decat cel din fosta DDR.
          Oare de ce nu si-or cere si astia drepturile lor
          la egalitate,ptr.ca dupa conceptiile unora dintre voi,au platit si ei la acel fond si au servit patria?
          Poate gasesti un raspuns plauzibil la ultima mea logica(cu toate ca asta nu este o logica,ci o realitate)!
          • -2 (4 voturi)    
            iar esti pe langa.... (Marţi, 1 martie 2011, 16:12)

            novarom [utilizator] i-a raspuns lui Victor

            ti-am spus si mai devreme ca nu cunosti problema in detaliu, dar insisti in continuare. Nu cunosc, personal, niciun militar, dintre prietenii mei, care sa fi iesit cu pensia mai mare decat salariu. O eroare. Mai departe...Eu sunt un postdecembrist. Am terminat in aug.89. Numeste-ma cum vrei, dar atunci am terminat si imprejurarile, naveta....nu mi-au mai permis sa continui, nu asta-i subiectu'.....alta eroare. Ce mai vrei? Nici eu n-am cerut pensie de 2mii de euro cat are rfg-istu, ma multumesc cu 400 cat mi-a promis cand mi-a promis sa plec. Explica logica! Daca ei iti promit una ca sa pleci, nu-i normal sa-ti dea? Nu-mi mai dau.....sa ma ia inapoi! Gasesti raspunsurile plauzibile? sau vrei traducere!?logica......apropo si am fost in Germania in 92 prima data, cu chemare, cu viza. Cand am venit.....toti s-au mirat de ce? Am zis ma intorc ca doar am meserie la care n-am muncit aatatia ani degeaba...
          • 0 (2 voturi)    
            aloooo (Marţi, 1 martie 2011, 18:48)

            novarom [utilizator] i-a raspuns lui Victor

            nu mai ai glas? Si eu puteam repara calculatoarele nemtilor , de 20 de ani, si eram un neamt .....iar acu' veneam si le faceam morala la fraierii care au ramas sa zboare cu sicriele care se cheama MIG-uri. E logic, simplu si rentabil....nu!? Ce usor e-a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune.....draga neamtule. De ce nu-ti vezi tu de treaba ta?
        • 0 (2 voturi)    
          stai ca nu inteleg... (Marţi, 1 martie 2011, 20:12)

          danarad [anonim] i-a raspuns lui novarom

          ..ai asteptat sa-ti dea statul casa ca pe vremea lui ceausescu,tie lene sa muncesti si ,te-ai angajat la stat,pai uite ca lanul de menta sa ofilit....vezi ca au aparut cd. cu tom si gery, vizionare placuta...
          • 0 (0 voturi)    
            alta paralela (Marţi, 1 martie 2011, 21:34)

            novarom [utilizator] i-a raspuns lui danarad

            n-am asteptat tanti .... daca acu te-ai trezit du-te si te culca! Mi-am facut sa stii. Era vorba in propozitie de faptul ca multi "aerieni" ca tine cred in continuare ca militarii primesc casele moca de la stat. Cat despre "tom si geri".....eu nu m-am angajat la stat, vezi cat de ingusta esti la minte? Un militar se pregateste in ani si ani, in ceea ce ma priveste in 9...Asa ca daca ai avea creierul cat "geri" tare bine ar fi.....
    • -4 (6 voturi)    
      stai calm (Marţi, 1 martie 2011, 13:35)

      novarom [utilizator] i-a raspuns lui lunetistul de serviciu

      tu nu vezi ca n-ai cu cine vorbi.....degeaba te chinui si le explici si vorbesti. Pentru dobitocii astia nu exista decat non-valori in kaki. Doar o cautare cu google si vor apare, de ex, fostii aviatori din formatia de acrobatii cu MIG-uri, dintre care unii au fost prin Canada, Italia, etc, iar multi au fost si ei nevoiti sa plece la pensie. Parasutistii la fel.....Primii militari care au participat la misiunile ONU, castile albastre cum le spunea atunci, din Angola si Somalia sunt acum taximetristi pt ca nu le ajung banii si iau numai pastile de ficat.......In concluzie, nu te mai chinui, pt fraieri nu exista decat burtosii de la popota si din schitele lui Calinescu, pt. ca multi nici nu stiu cu ce se mananca armata. Stai linistit si vezi-ti de treba ta......
      • +3 (3 voturi)    
        OK, DAR??? (Marţi, 1 martie 2011, 14:58)

        bula [anonim] i-a raspuns lui novarom

        cum ii deosebesti? legea nu o face, iar parlamentarii (nici macar ai opozitiei) nu au propus scheme de diferentiere. Asa ca un colonel veteran contra bolsevicilor ia aceeasi pensie -daca nu mai mica- ca si Ristea Priboi. Iar generalul Chelaru cu cea a lui Plesita. Iar statistic vorbind CEILALTI sunt mai multi. PS. In 2001, MApN avea 3600 TREIMII SATE SUTE colonei activi.
        • -1 (3 voturi)    
          asta nu-i treaba mea (Marţi, 1 martie 2011, 17:19)

          novarom [utilizator] i-a raspuns lui bula

          eu am fost simplu militar. Mi-am facut datoria, la un moment dat au venit factorii de decizie politica si-au spus...."frate, unitatea ta o desfiintam. Ne cere NATO sa fiti mai putini, poporul vrea in NATO.....asta e.Dar noi nu va abandonam, va mutam un alte unitati sau cine nu incape si are vechime "x" iese la pensie cu atata." Acum, dupa cativa ani, vine tot factorul politic si spune...."stii, nu mai am bani sau am schimbat legile"......pai pe mine nu ma intereseaza! Cand am iesit erau alte reguli. Eu spun asa acum: Ia-ma inapoi si nu mai ies la pensie! E bine!? Cine tre sa imparta tortionarii si alte alea? Nu-i treaba mea. Eu pentru alte treburi am fost pregatit.
  • +14 (18 voturi)    
    sa cad (Marţi, 1 martie 2011, 10:31)

    ady [anonim]

    ''orice secunda castigata de actuala putere inseamna alunecarea Romaniei spre un dezastru ireversibil''

    as zice mai degraba orice secunda castigata de pensionarii de lux inseamna alunecarea Romaniei spre un mega dezastru ireversibil
  • +6 (8 voturi)    
    Sunt de acord cu (Marţi, 1 martie 2011, 10:42)

    Audit [utilizator]

    ceea ce cer DAR sa dea inapoi banii obtinuti din platile compensatorii, bani luati cand au iesit la pensie la 40 de ani de buna voie.
  • +8 (10 voturi)    
    Ce cer? (Marţi, 1 martie 2011, 10:51)

    Mih. [utilizator]

    Ca Basescu sa influenteze Justitia?
    Ca sa gaseasca USL-asii pretexte ca presedintele incalca Constitutia?
    Cei care au slujit cu devotament regimul ceausist si pe cel iliescian, nu se mai ajung cu pensiile ?
    A ne scuti!!!
  • +1 (1 vot)    
    Ce se intampla cu liniile RATB? (Marţi, 1 martie 2011, 10:52)

    Alexandrina Dumitrescu [anonim]

    De obicei ne informati ce se intampla cu traseele mijloacelor de transport in comun, acum ati uitat?! Nu ati reusit sa ii prindeti la telefon pe cei de la RATB?

    In 5-10 minute incep restrictiile si habar n-am daca o sa pot folosi transportul public la care sunt abonata!!! Pe site-ul lor nu e nimic, pe site-urile de stiri nimic... Linia 226 care trece prin zona Academiei Militare/Eroilor se suspenda sau circula pe un traseu deviat? De asemenea, ce se intampla cu linia 137 care ajunge tot in zona Pod Eroilor si merge pe Stirbei Voda? Circula prin alte parti?... Mai sunt si alte autobuze, dar eu de astea doua as avea nevoie astazi si as vrea sa stiu care e situatia lor...

    PS: Tot incerc de o ora sa sun la serviciul lor comercial/relatii publice, dar nu reusesc sa ii prind...
  • +8 (10 voturi)    
    base (Marţi, 1 martie 2011, 10:52)

    clubul sportiv al armatei [anonim]

    pseudo militari=fosti sportivi din cadru m.a.p.n-ului care au luptat cu..... patina,crosa,, mingea de fotbal...handbal...baschet......tenis...rugby....volei.... etc (ex.-gatu.,ilie nastase ,puiu.iordanescu (general!!!!!!...lista poate continua) acestia sunt asazisii "militari"pensionati la 45 de ani.adevaratii militari sunt in irak si afganistan.
  • -8 (10 voturi)    
    masoara mai intai si apoi taie (Marţi, 1 martie 2011, 11:25)

    Mihnea [anonim]

    pentru base de la ora 10.52
    De ce crezi ca adevaratii militari sunt in Irak si Afganistan. Acel razboi nu este al lor, merg sa castige niste bani in plus, cu foarte mari riscuri si sacrificii.
    Voi cei care faceti comentarii fara sa cunoasteti sistemul militar va rog - vorba ceea "ciocul mic"

    ps
    de tine nu cred ca auzit cineva dar de Nastase, Iordanescu, Pataichin, Lacatus si multi altii da.
    Mai bine ti-ai pune intrebarea din ce fonduri sunt platiti politicienii, care cred ca sunt la ora actuala capusele Romaniei.
    • +6 (8 voturi)    
      Din aceiasi bani (Marţi, 1 martie 2011, 11:48)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Mihnea

      Politicienii sunt platiti, ca si militarii, din aceiasi bani stransi de la noi.

      Se duc in Irak, Afganistan sau in alte teatre de lupta pentru a castiga experienta militara in teatre de lupta, sau altfel spus, profesionalizare.

      Ca mai castiga si un ban in plus, asta este problema lor, nu a ta, doar ca banii aia TOT noi ii decontam, chiar daca nu direct, urmare a acordurilor internationale.

      Vezi ca topicul era despre pensionari!

      Nu cred ca vreo unu de aici vrea sa avem si acum soldati prosti, nemultumirea este fata de cei care au slujit regimul trecut, niste dobitoci care au tras in noi la revolutie pana chipurile le-a venit mintea la cap.

      Ca va ascundeti voi dupa "onoarea" militara si nu vreti sau nu stiti sa spuneti ce s-a intamplat de fapt, este alta discutie. Oricum ar fi, este inca o dovada a proastei pregatiri militare de care au dat dovada cei care bocesc acum dupa pensii mari.

      Nu e vina noastra ca v-au infiltrat rusi, chinezii, americanii, sau dracu stie cine, ca v-au dus de nas cu arme de jucarie, ca ati facut curu cat banita si va visati Rambo fatza de civili, ideea este ca ati fost la fel de dobitoci ca si in urma cu 50 de ani si nu avem de ce sa va stimam pentru asta. Nici macar cu pensii!
      • +4 (6 voturi)    
        Adevarata onoare militara (Marţi, 1 martie 2011, 13:34)

        Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Am urmarit un episod din serialul "Memorialul durerii", in care un fost pilot-militar de elita (din armata regala a Romaniei) relata despre atrocitatile indurate de el si alti camarazi de arme in puscariile comuniste, din motive de "subminare” a noii ordini sociale instalate dupa 23 august 1944.
        Ce diferenta(!) este intre atitudinea demna a acelui pilot-militar de elita si mizeria urat mirositoare revarsata de acesti brontozauri galonati, adevarate produse toxice ale regimului comunist postbelic - o marioneta politica parasutata de la Moscova sau cocotata pe tancurile glorioasei Armate Rosii.
  • +9 (11 voturi)    
    Nu ma intereseaza (Marţi, 1 martie 2011, 11:30)

    pprog [anonim]

    Am fost in armata. Le-am dat mita ca sa plec in permisie. Stateau si jucau table toata ziua. Cereau bani de tigari. Marea lor majoritate sunt o rusine. Si acum sa le platesc eu pensie nesimtita? Nu ma intereseaza. Sa mearga sa dea cu sapa...
    Va dau si un nume: plutonierul Bosancu-Sacalaz. Un mare scarbos. Capitanul de companie, unul gras, nu mai stiu cum il chema. Sunt curios daca astia 2 iau pensie acum. Erau oameni de cea mai joasa speta.
  • +7 (9 voturi)    
    Mi-e sila (Marţi, 1 martie 2011, 11:50)

    Gabi M [utilizator]

    de imbuibatii astia care nu au contribuit cu niciun leu la fondul de pensii,au luat compensatii banesti de sute de milioane,sunt angajati sau si-au facut agentii de paza si protectie si tot cer si iar cer!L-am vazut pe unul la I-Realitatea TV care spunea ca acum,dupa recalculare are 1950 roni si ca nu-i ajung!Sa traiasca cu pensia mea de 1000 roni dupa 35 de ani de munca + studii superiare!Astia sunt iubitorii de USL si atat!In plus de ce nu asteapta terminarea recalcularii pensiilor?
    • +3 (3 voturi)    
      stimata/stimate (Marţi, 1 martie 2011, 13:31)

      x-ulescu [anonim] i-a raspuns lui Gabi M

      Gabi M va impartasesc opiniile si nemultumirea sunt in aceasi situatie tot cu pensie de 1000 roni si asta dupa 37 de ani de munca + o facultate. din aceasta pensie de lux a mea guvernul boc a gasit de cuviinta sa mai scada 5,5% CASS poate cu destinatia de a completa fond de pensii pentru categorii de pensionari cu merite deosebite cum sunt magistratii ori parlamentarii sau cohortele de ofiteri superiori care insumeaza 363 de generali +5383 colonei + 5267 lt.colonei + 4809 maiori la care se mai adauga alti 11755 de maistri militari si subofiteri. poate doar cei din ultima categorie sa mai fi facut ceva instructie cu soldatii ca ofiterii au facut doar burti pe la popota, au rupt anual prin carciumi si eventual pe la birou nu stiu cate randuri de haine militare si civile, pe care le primeau gratuit. de parca pe noi civilii ne intreba cineva cu ce ne deplasam la locul de munca sau daca avem nevoie de haine. toti cei buni de nimic au imbracat haina militara doar pentru avantaje materiale, pensionarea la 45-55 de ani si pozitia de a ordona ceva cuiva. aceste categorii care nu au produs nimic ci doar au consumat din ce produceau altii, nu merita nici macar cat au primit pentru ca nici macar nu au contribuit in egala masura ca noi ceilalti la fondurile din care sa pretinda pensii mai mari. si asta chiar daca soldele le primeau din bugetul pe care ceilalti il alimentau din munca lor cu plusvaloarea din realizata din productie, export, servicii etc. cersetorii astia nu merita luati in seama de respect nu poate fi vorba ca asta se castiga prin fapte prin munca prin aport de plusvaloare sau macar prin eroism. in cazul astora nu poate fi vorba de asa ceva. niste milogi nesimtiti.
  • +4 (6 voturi)    
    sunt nedumerit (Marţi, 1 martie 2011, 12:57)

    dan [anonim]

    de dimineata,posturile antena 3 si realitatea spuneau ca vor fi 10.000.poate nu au fost numarati corect....cred ca cele 2 posturi tv spun numai adevaruri.ma pot insela eu??cati militieni protesteaza?
    • -2 (4 voturi)    
      peste 5000 din cate vad eu (Marţi, 1 martie 2011, 13:07)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui dan

      culmea ca realitatea si antena scriu ca sunt 2000 :) :) :)
  • +3 (5 voturi)    
    la munca puturosilor (Marţi, 1 martie 2011, 12:59)

    adi [anonim]

    dupa ce ca ati "muncit" pana la 40-50 de ani si sa fim seriosi, de fapt ati jucat table in birou, fara sa platiti taxe si ati mai luat si salarii compensatorii si pensie grasa mai aveti si tupeu sa protestati? Rusine sa va fie imbuibatilor! Nici daca va taie jumate din pensiile umflate nu luati cat un profesor care a muncit 35 de ani !
  • +6 (6 voturi)    
    protest (Marţi, 1 martie 2011, 13:44)

    N.MITREA [anonim]

    Auzi si te minuneaza :protesteaza si vamesii si politistii de frontiera.Cred ca sunt cei mai cinstiti din toata tara.Atata nesimtire numai la aceste categorii socio-profesionale le poti gasi.
  • +5 (5 voturi)    
    NO COMMENT (Marţi, 1 martie 2011, 13:52)

    Rescatorul [anonim]

    Exista cca 150000 de pensionari militari si cea mai mica pensie este de cca 1800 lei. Prin urmare, cei 2000 de manifestanti pe cine reprezinta? Cred ca nu este greu de ghicit.
  • +5 (5 voturi)    
    Veteranii (Marţi, 1 martie 2011, 14:40)

    gogu [anonim]

    Bunicul a luptat la Paulis -Arad cu divizia mecanizata Panonia si nu a fost joaca ,pentru ca auintervenit si nemtii cu aviatia.Dupa razboi a lucrat la o flotatie de minerale neferoase si a iesit in pensie in 1974.Din pacate nu se poate lauda cu o pensie care sa se apropie cat de cat de a protestatarilor din armata.Despre pensia de veteran de razboi ce sa va spun o rusine.Ma intreb ce au facut protestatarii de azi de cer pensii nesimtite ?Merita sa sacrificam generatia tanara ca sa investim in acesti nesatui care nu au obraz ?
  • +1 (1 vot)    
    Protestul militarilor (Marţi, 1 martie 2011, 18:41)

    costel [anonim]

    Este vorba de militarii disponibilizati,care au primit la plecare unii 100 de miliane de lei vechi,altii 1 miliard de lei vechi.Au iesit la pensie la virste incepind cu 47 de ani.Deci pensionari cu 80%din venitul de pe ultima luna,47 de ani si buzunarele pline de alti bani.Am vazut la TV ca unii aveau tupeul bsa vorbeasca ca au facut baraje,sosele etc.Nu ei au facut cele de mai sus ci cei care iesit la pensie la limita de virsta si cu pensii de 6,7 milioane de lei vechi.Ei au stat la popota si au comandat.Un pic de bun simt nu ar strica.
  • -1 (1 vot)    
    PentruAlexandru si compania (Marţi, 1 martie 2011, 18:54)

    ZOZO [anonim]

    Nu stiu cu ce te ocupi dar pe usa ta ce scrie,proresor,medic,jurist etc.In armata se dau grade militare si fiecare militar activ sau in rezerva se prezinta cu ultimul grad avut ex.col.Alexandru ,maior X etc.legea 119/2010 ia acest drept al militarilor devenind simlu om fara ocupatie.Acesta este de fapt motivul principal reclamat.
    Pensia este un bun privat al fiecarui om care a muncit in aceasta tara bun garantat de constitutie.Eu am avut grupa 1 de munca si am 62 ani de munca calculati si 11500 ore de zbor grad de capitan comandor si am o pensie nesimtita de2174 ron nu cer nimic mai mult decat sa ne lase statutul de ofiter in rezerva .Ca mine snt toti pilotii militari cvu pensii apropiate.Pensiile mari de 5000 roni si mai mari au magistratii de care nu se leaga nimeni .Acesta este adevarul nu acela care il clameaza un neica nimeni ca Gusa si cei care vin pe la tv si mint cu nerusinare.
    • +2 (2 voturi)    
      comentariu (Marţi, 1 martie 2011, 19:34)

      ciobanu [anonim] i-a raspuns lui ZOZO

      toata stima pentru dumneavoastra dar marea majoritate nu merita aceste pensii am facut armata in anii 1987 -1989 si ştiu ce vorbesc mi-e jenă de pepensionarii care au huiduit imnul de stat si drapelul de stat pe care au jurat credinţă la iaşi şi focşani
    • 0 (0 voturi)    
      domnu capitan comandor (Marţi, 1 martie 2011, 21:09)

      x [anonim] i-a raspuns lui ZOZO

      sa traiti sa fiti sanatos. dar cei 62 ani de munca de fapt efectiv in activitate sunt la jumate sau mai putini ca militarii s-au pensionat dupa legi speciale, ce dumnezeu! mai nou in legea 263/2010 pentru civili muritori de rand incepand de la cel putin 6 ani lucrati in grupa I se adauga doar 1 an la vechime si asta pentru ca guvernul boc a considerat ca legea veche nr.218/2008 care prevedea o crestere a punctajului cu 50% pentru perioadele in care un civil a desfasurat activitati in locuri incadrate in gr.1 de munca era prea mult nu, ce dumnezeu! ca veni vorba, am si eu o ruda prin alianta care tot din aviatia militara a iesit la pensie de tanar si mai si munceste acum. din ce-mi povestea pe langa solda mare mai avea si hrana super la popota ca aducea si acasa la familie carne si alte produse. eu sunt un civil cu 37 ani de munca, doar cu facultate la zi, dar am o pensie de lux 1016 ron din care guvernul boc a hotarat sa-mi retina si 5.5% CASS. nu stiu unde se duc banii astia ca medicamente gratuite nu prea mai sunt sa ma tratez, analizele le platesc etc. nu stiu daca si pensionarii militari au asistenta medicala si medicamente gratuite sau bilete la tratament oriunde si oricand sau alte facilitati de care ne bucuram noi civilii, dar asta este daca nu mi-a placut armata si m-am luat cu munca acum trag ponoasele. am satisfactia ca am contribuit cu ceva la ce a ramas in urma, se vede si va dainui. aeronava dvs. ce a lasat in
      urma sa ? sa traitzi sa fitzi sanatos !
  • +1 (1 vot)    
    la semnalul meu ... hai sictir !!! (Miercuri, 2 martie 2011, 6:38)

    cineva [anonim]

    vai dar ce bine arata domnii pensionari protestatari .... pai la cat e de lung traseul de protest, un pic de conditie fizica nu strica !!!

    dar ce rotofei si plini de sanatate sunt stimabilii

    cum isi ocupa frate asta toata ziua, cat e ea de lunga, cum sa stai de la 4x de ani in fotoliu la antene toata ziulica cat e ea de mare si sa astepti nimic altceva decat .... pensia ...!

    cu tot respectul, hai sictir !
  • +1 (1 vot)    
    LAMENTABIL (Miercuri, 2 martie 2011, 16:19)

    vlad [anonim]

    Armata trebuie sa apere poporul,dar ofiterii cer privilegii.Ei vor pensii nesimtite de 7-8 ori mai mare decat a unor muncitori care au tras pe santiere in conditii grele si nu cu hrana calda de la popota.Cum pot accepta ei aceasta nedreptate initiata de politcienii nostri de mahala care au votat aceste legi aberante ce discrimineaza milioane de oameni cinstiti ? Hotii ca sa poata fura au dat cu privilegii in cei din justitie,din politie ,din armata .Este jalnic sa vezi ofiteri,oameni sanatosi apti de munca cum striga in gura mare ca sunt furati,cand ei fura pe amaratii de muncitori ,profesori ,tarani.
  • 0 (0 voturi)    
    cinele moare de drum lung ...... (Vineri, 4 martie 2011, 9:38)

    partizanul [anonim]

    Bine a spus Brucan: popor de timpiti. Fratilor cereti osinda de la Dumnezeu si vedeti doar paiul din ochii celuilalt. Imaculatilor cu minutele voastre ati demolat intreprinderile unde mai faceati cite-o fisaraie, cu minutele voastre ati devalizat sistemele de irigatii, cu minutele voastre ati vindut rulmenti in Turcia, cu minutele voastre ati vindut pamintul unor firme ca Euroest si cite si mai cite.... Vreti sa traiti bine, dar va e frica sa puneti sula in coasta patronului care va fura munca si sa va cereti drepturile de proletari. Si ferasca-ne Dumnezeu de un razboi, caci o sa va luati frumusel puscoacele de prin depozite si in prima linie o sa serviti cafeluta.
  • 0 (0 voturi)    
    RUSINE RUSINE BASESCULE (Sâmbătă, 5 martie 2011, 17:05)

    PANI HACITIN [anonim]

    Armata nu declara razboaie ci doar este pregatita pentru a duce un razboi pe care il declara conducerea politica a tarii.Pentru a fi pregatita de razboi , armata duce si pe timp de pace o activitate identica cu cea de razboi, desigur fara riscurile razboiului. Deaceia militarii nu trebuie pedepsiti pentru ca nu a avut loc un razboi. In l968, Romania nu a fost invadata ca Cehoslovacia, deoarece conducerea de atunci a tarii declarase public, spre deosebire de cea din Cehoslovacia, ca armata romana va lupta impotriva cotropitorilor si ar fi facut-o. In acest caz armata romana, avand in vedere superioritatea armatei care urma sa invadeze Romania, ar fi fost masacrata. Este ceace nu i-a convenit puterii agresoare deoarece si-ar fi demonstrat in fata lumii intregi caracterul sau agresiv si imperialist. Este vorba de Rusia sovietica. Aceasta este explicatia pentru care armata romana, desi pregatita sa se sacrifice, nu a fost nevoita sa o faca. Prin simpla sa existenta si prin spiritul sau de sacrificiu in legatura cu care agresorul era informat, a salvat Romania de la o invadare cu repercursiuni dramatice pentru populatie, fara a fi avut ocazia sa lupte desi era pregatita.In cazul in care ar fi avut loc acea invadare a Romaniei, cu urmari dezastruoase pentru poporul roman si economia Romaniei, momentul oricum inevitabil al lichidarii comunismului din Romania, (care s-a petrecut in toate statele comuniste ), ne-ar fi gasit sub ocupatie ruseasca , astfel ca in prezent Romania nu ar face acum parte din Uniunea Europeana ci din Comunitatea Statelor Independente asa cum este cazul Basarabiei. Se poate spune ca prin simpla sa existenta , fara a fi fost nevoita sa lupte, armata romana a salvat Romania de la riscul de a deveni o colonie ruseasca.Lasand deoparte problema pensiilor, instigarea la denigrarea de catre romani a armatei lor, este un caz unic in lume si deaceia o rusine pentru poporul roman, desi toate tarile au armate pe care le intretin cu mari cheltueli, .Un politicia
  • 0 (0 voturi)    
    DEMAGOGIA BASESCIANA (Sâmbătă, 5 martie 2011, 17:10)

    PANI HACITIN [anonim]

    Armata nu declara razboaie ci doar este pregatita pentru a duce un razboi pe care il declara conducerea politica a tarii.Pentru a fi pregatita de razboi , armata duce si pe timp de pace o activitate identica cu cea de razboi, desigur fara riscurile razboiului. Deaceia militarii nu trebuie pedepsiti pentru ca nu a avut loc un razboi. In l968, Romania nu a fost invadata ca Cehoslovacia, deoarece conducerea de atunci a tarii declarase public, spre deosebire de cea din Cehoslovacia, ca armata romana va lupta impotriva cotropitorilor si ar fi facut-o. In acest caz armata romana, avand in vedere superioritatea armatei care urma sa invadeze Romania, ar fi fost masacrata. Este ceace nu i-a convenit puterii agresoare deoarece si-ar fi demonstrat in fata lumii intregi caracterul sau agresiv si imperialist. Este vorba de Rusia sovietica. Aceasta este explicatia pentru care armata romana, desi pregatita sa se sacrifice, nu a fost nevoita sa o faca. Prin simpla sa existenta si prin spiritul sau de sacrificiu in legatura cu care agresorul era informat, a salvat Romania de la o invadare cu repercursiuni dramatice pentru populatie, fara a fi avut ocazia sa lupte desi era pregatita.In cazul in care ar fi avut loc acea invadare a Romaniei, cu urmari dezastruoase pentru poporul roman si economia Romaniei, momentul oricum inevitabil al lichidarii comunismului din Romania, (care s-a petrecut in toate statele comuniste ), ne-ar fi gasit sub ocupatie ruseasca , astfel ca in prezent Romania nu ar face acum parte din Uniunea Europeana ci din Comunitatea Statelor Independente asa cum este cazul Basarabiei. Se poate spune ca prin simpla sa existenta , fara a fi fost nevoita sa lupte, armata romana a salvat Romania de la riscul de a deveni o colonie ruseasca.Lasand deoparte problema pensiilor, instigarea la denigrarea de catre romani a armatei lor, este un caz unic in lume si deaceia o rusine pentru poporul roman, desi toate tarile au armate pe care le intretin cu mari cheltueli, .Un politicia
  • 0 (0 voturi)    
    pentru afonii care nu stiu ce este armata (Vineri, 7 octombrie 2011, 16:07)

    dyn [anonim]

    armata a avut si are rolul de a apara tara impotriva eventualelor invazii, de a mentine pacea , de a raspunde oricarei agresiuni , de a apara cuceririle revolutionare si drepturile democratice (astea care sunt) , de a apara interesele poporului si drepturile cetatenilor ....
    armata nu se poate raporta la un individ....
    armata a avut un statut special si are , din timpul lui cuza ....
    militarii sunt si profesori , manageri, instructori , educatori , psihologi --nu degeaba se tinea cont in trecut daca ai satisfacut stagul militar --dar pentru unii , mai ales pdl-isti in special , care nu isi mai vad viitorul , e valabila zicala - a-ti plecat boi in armata si v-ati intors vaci !
    armata = apv ( arta , precizie , valoare )

    formator de caractere , personalitati puternice , stiinta si arta

    ne comparati cu mamaligarii?
    pensia nu este un -privilegiu , este un drept dar pentru prosti ca voi nu e cazul sa ma cobor la nivelul vostru sa va explic .
    daca o faceti in mod intentionat ca sa ridicati o categorie de oameni impotriva alteia ...o sa o luati in mana !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri