VIDEO UPDATE Descinderi la Vama Albita din judetul Vaslui; 53 de politisti de frontiera, intre care seful sectorului Politiei Frontiera, dusi la audieri

de Carla Dinu     HotNews.ro
Luni, 21 februarie 2011, 6:25 Actualitate | Esenţial


Circulatia prin vama Albita din judetul Vaslui este blocata luni dimineata in urma unor descinderi ale procurorilor DGA si jandarmilor care vizeaza vamesi si politisti de frontiera suspectati de luare de mita. In acelasi timp sunt perchezitionate si locuintele unor vamesi si politisti de frontiera.

UPDATE Ora 10:30 53 de politisti de frontiera, intre care seful sectorului Politiei Frontiera, au fost ridicati de anchetatori fie de la locuintele lor, fie direct din vama si dusi la audieri in Bucuresti.

Conform surselor judiciare citate, în urma acţiunii DGA au fost ridicaţi 53 de poliţişti de frontieră, între care şeful sectorului Albiţa al Poliţiei de Frontieră, comisar-şef Daniel Corban, precum şi patru şefi de tură.

Potrivit aceloraşi surse, în urma descinderilor şi percheziţiilor de la Vama Albiţa nu a fost ridicat niciun vameş.

"Nu ştiu absolut nimic despre descinderile făcute în această dimineaţă deoarece totul a fost la Poliţia de Frontieră. Descinderile au avut loc în pavilionul IJPF unde se află birourile poliţiştilor de frontieră. De la noi niciun lucrător vamal nu a fost întrebat absolut nimic", a declarat şeful Vămii Albiţa, Emil Bordeianu.



Conform unor surse judiciare, de ancheta Directiei Generale Anticoruptie si a Directiei Nationale Anticoruptie ar fi vizati aproximativ 70 de vamesi si politisti de frontiera, care sunt suspectati de luare de mita si inlesnire a traficului de tigari si care ar fi fost monitorizati de anchetatori timp de cateva luni, scrie Mediafax.

La punctul de trecere a frontierei (PTF) Albita lucreaza 114 persoane, din care 87 sunt vamesi.

Ora 8:50 Peste 60 de vamesi si politisti de frontiera de la Punctul de Trecere a Frontierei Albita au fost ridicati, luni dimineata, de lucratorii DGA, in urma descinderilor din vama.

Potrivit unor surse judiciare citate de Mediafax, mare parte dintre angajatii vamali au fost ridicati de anchetatori de la locuintele lor din municipiul Husi, aflat la aproximativ 15 kilometri de punctul de trecere a frontierei, dar si din comunele apropiate, si sunt adusi la Bucuresti cu dube ale Jandarmeriei.

Din Punctul de Trecere a Frontierei Albita au fost ridicati aproximativ 15 lucrarori vamali care erau de serviciu la momentul descinderilor, acestia fiind urcati intr-un microbuz al DGA care a plecat din vama spre Bucuresti.

Surse judiciare afirma ca majoritatea persoanelor ridicate de anchetatori sunt politisti de frontiera suspectati de luare de mita si trafic de tigari.

Ora 8:00 Angajatii care lucreaza in tura de dimineata la vama Albita au sosit la serviciu. Sunt singurii care pot trece de barierele care blocheaza luni dimineata punctul de frontiera de la granita de est a tarii. Cei care au iesit din tura de noapte nu parasesc insa vama, stand de vorba cu anchetatorii.


Vama Albita era in vizorul autoritatilor

Lucratorii de la vama Albita au fost supravegheati inca de acum cateva luni de autoritatile anticoruptie. Au fost folositi ofiteri sub acoperire si aparatura speciala de monitorizare trimisa de la Bucuresti.

Seful actual al acestui puct vamal, cunoscut autoritatilor ca nod principal in contrabanda cu tigari pe frontiera de est a Uniunii Europene, este Emil Bordeianu care a facut parte din lotul celor 14 lucratori vamali implicati in contrabanda cu alcool, in 1999, insa atunci a scapat fara nicio sanctiune.

Albita este cel mai mare punct de trecere a frontierei de pe granita de est a Romaniei.

Presa  locala a scris despre averile impresionante ale lucratorilor de la vama Albita. Este vorba mai ales despre vile impunatoare construite, in doar cativa ani, de catre agenti ai politiei de frontiera si inspectori vamali.

Perchezitiile vin dupa actiunile de amploare de la vamile Siret, Stamora Moravita si Naidas, din urma cu aproape trei saptamani. Pana acum, de la inceputul lunii februarie, 150 de vamesi au fost arestati preventiv.

Vama Albita a mai fost in atentia DNA. Fostul sef Vamii, Ghita Berbece, a fost arestat in 2008, pentru acuzatii de coruptie. Ghita Berbece a fost cercetat pentru trafic cu tigari, in acelasi dosar cu interlopi ca Vasile Rodideal, Radu Bogdan si Nicu Cercel.  Berbece a fost acuzat de initiere, constituire, aderare sau sprijinire a unui grup infractional organizat care introducea ilegal in tara tigari, scrie husinfo.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14066 vizualizari

  • +55 (57 voturi)    
    Doamne (Luni, 21 februarie 2011, 7:02)

    Gabi [anonim]

    ... cei mai plang de stersul la care sunt supusi vamesii si politistii din vama Albita comentatorii de la realitatea tv. Este gretos si penibil. Eu consider ca este o imixtiune in ancheta procuraturii decat pur si simplu o informatie. Deja au si un trimis special care comenteaza stressul celor implicatii in fraudarea statului roman. Rusine realitatea tv. Oare cat o sa mai existati?
    • +42 (46 voturi)    
      50% la suta din personal a fost luat cu catuse (Luni, 21 februarie 2011, 10:19)

      O Romanie mai Curata [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      Circa jumatate din totalul personalului de la Vama Albita a fost retinut , si e dus la Bucuresti, unde probabil vamesii si politistii vor primi mandate de arestare preventiva de 29 zile, ca si colegii lor din alte vami.

      Sincer imi pare bine ca procurorii si serviciile secrete au monitorizat luni de zile infractorii pt a face dosare beton cu inregistrari si martori. Asta sporeste foarte mult sansele ca cei care se credeau imuni si cei mai tari de prin tara sa stea multi ani in spatele gratiilor, la un loc cu tiganii si violatorii. Cat despre carierele lor, ele se vor termina definitiv.

      Toate vamile au fost monitorizate secret, vor fi numeroase alte arestari.

      Sper ca DNA, DIICOT si alte servicii ale statului au in derulare astfel de operatiuni in mai multe sectoare in care lucreaza parazitii bugetari.

      Ar fi foarte util daca ar urma si cateva sute de arestari de patroni care fraudeaza la tva si la munca la negru.

      Ceva se misca spre bine in Romania, macar de teroare si teama de a nu fi ascultat in direct de procurori si tot va scadea coruptia in multe zone ale administratiei centrale si locale.

      N-am vazut inca asa ceva in Romania, e prima oara cand un guvern intra masiv peste mafia din vami, pana la nivel de sef ANV si lider sindical.
      • -11 (15 voturi)    
        La Arad(Falca) nu au aprobare ? (Luni, 21 februarie 2011, 10:23)

        Nicolae [anonim] i-a raspuns lui O Romanie mai Curata

        :))))
        • -11 (13 voturi)    
          NU!! (Luni, 21 februarie 2011, 11:42)

          radu [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

          Acolo sunt ai nostrii....;)
        • +17 (19 voturi)    
          Neuronul contra-ataca (Luni, 21 februarie 2011, 12:15)

          bogdan [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

          Gogole, da' Aradu nu-i cumva la granita cu Ungaria? Si nu e cumva nitel mai ciudat sa faci trafic de tigari cind pretul e cam la fel in ambele tari?

          Mai lasa-ti neuronul sa se informeze si de prin alte surse decit RTV & A3....
        • +5 (5 voturi)    
          Se misca si pe acolo ceva... (Luni, 21 februarie 2011, 12:38)

          Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

          http://www.evz.ro/detalii/stiri/blocaj-in-vama-nadlac-dupa-retinerea-vamesilor-920742.html
      • +21 (21 voturi)    
        Un articol bun de citit! (Luni, 21 februarie 2011, 11:31)

        Marian [anonim] i-a raspuns lui O Romanie mai Curata

        O lucrare care e o bucata din istoria post-revolutionara a Romaniei. Asta e acest articol. E povestea unui om politic, corupt candva si el de sistemul in care traia, care are curajul sa spuna stop. E povestea noastra, a tuturora, care vrem sa traim ca in vest, dar sa furam ca in est. E povestea unei franturi din istoria noastra la care ne vom gandi candva cu bucurie! DOAMNE AJUTA!!!
      • +6 (6 voturi)    
        Pt. o Romanie mai Curata (Luni, 21 februarie 2011, 13:06)

        Gabi [anonim] i-a raspuns lui O Romanie mai Curata

        Asa sa va auda Dumnezeu! Multa dreptate aveti.
      • -4 (4 voturi)    
        Bani cheltuiti de la buget. (Luni, 21 februarie 2011, 15:43)

        Fost taranist,liberal pedelist. [anonim] i-a raspuns lui O Romanie mai Curata

        Si nimic altceva,cu acesti bani se puteau face altceva pentru ca o,,Romanie mai curata" sunt povesti de adormit copii,tara dupa 1989 este,a fost si va fi condusa de mafioti.
    • +27 (27 voturi)    
      ai dreptate cu realitatea (Luni, 21 februarie 2011, 11:22)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      intradevar astia deplang pe toti infractorii si coruptii care au fost pusi de PSD si PNL in functii,nu vad decat greselile PDL dar altele nu.sa dea Cel de Sus sa bata odata vantul (nu numele)ci cel real in postul asta sa moara odata.RUSINE Realitatea care de fapt prezinta IREALITATEA din tara.
    • +5 (5 voturi)    
      Normal (Luni, 21 februarie 2011, 13:26)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gabi

      Altfel de unde mai strange USL(a) bani de alegeri?
      Toar' su ala de la sindicat, marica, ce mai colecteaza?
      Publika si latrinele vor exista atata timp cat pelicanii nu vor sa gandeasca; atata timp cat lenea este la conducere, cat cersitul este poilitica de stat, cat munca este proslavita (ha, ha, ha!_... de pesedei!
      Cine a mai vazut tigan muncind si pesedist transpirat?
      Poate la concursuri de miss... f''un banicioiu, negoita, deh, tineretul balbait si graseiat al pesedeilor!
    • +5 (5 voturi)    
      Shenghen (Luni, 21 februarie 2011, 13:30)

      RoMaLeS [utilizator] i-a raspuns lui Gabi

      Problema toata este in faptul ca Ungaria a denuntat de ceva timp, coruptia vamesilor nostri. Cum ungurii ne au la ficat, denuntul a facut nu catre ale noastre institutii ci direct un in parlamentul UE.
      Romanii de rand nu prea stiu ce inseamna aderarea la spatiul Shenghen, deodata ce pot circula liberi peste tot in europa. Totusi chiar si in nestiinta de cauza mai ales puternic indoctrinati de "cateii" lui SOV si FELIX, un refuz din partea uniunii, ar rasuna ca un fel de rateu si fiasco total al guvernului cum al PDL-ului.
      De mult se stie ca PSD-ul avea o marja de castig destul de consistenta de pe urma coruptiei vamesilor, deci "capitanul" s-a gandit sa faca doua "victime" cu un singur glont.
      PSD-ul nu are ce face pentru ca faptele vamesilorr sunt evidente, problema este ca acest PSD s-a imbogatit de pe urma tuturor emigrantilor (eu inclus), asta NU SE FACE !!!
      Emigrantii au investit si investesc in tara lor multi bani, foarte foarte multi bani, fara sa aiba din partea statului nici un fel de inlesnire ca FORD, RENAULT etc.

      Deci in concluzie guvernul joaca multe carti, toate in favoarea lui si a presendintelui, deloc rau, e un fel de campanie electorala.
      Problema e ca guvernul nu ar trebui sa se gandeasca numai la ziua de astazi ci si la ziua de maine.

      Asa vad eu.... poate gresesc dar cea mai buna campanie electorala este munca pentru bunastarea cetatenilor, nu-i asa Nastase?
    • +5 (5 voturi)    
      in al 9-lea ceas (Luni, 21 februarie 2011, 13:42)

      Rammy [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      Penibili ziaristi.Pana acum o luna pe la irealitatea se comenta ca e prea mare evaziune.Acum ca DNA si DGA si-au facut treaba ca la carte cu probe,cu inregistrari,mancatorii de kaka de la irealitatea se intreaba.... de ce acum.....de ce nu anul trecut?Pai bine ma mancatori prin batiste....cum e mai bine sa fie in continuare coruptie sau sa se faca curatenie....chiar si in al 9-lea ceas.Ii plangeau pe corupti ca si-au trimis copiii de acasa ca sa nu-i sperie cand vor venii mascatii.Pai asta ii acuza.Daca erau nevinovati,daca nu erau filmati si inregistrati ca iau spaga nu aveau nici o treaba cu mascatii,nu aveau ce cauta,DNA si DGA ,in casele lor sa le perchezitioneze.
  • +14 (16 voturi)    
    in ca an a fost numit Bordeianu? (Luni, 21 februarie 2011, 7:45)

    cinic [anonim]

    macar acest domn nu a fost numit de Blejnar sau Boc sau Basescu!
    • +20 (20 voturi)    
      Da... (Luni, 21 februarie 2011, 10:39)

      Vival [utilizator] i-a raspuns lui cinic

      Inteleg unde bate intrebarea, dar daca-i baga la zdup pe vinovati, chiar daca sunt numiti de actuala putere gestul este cu atit mai relevant.
  • +24 (24 voturi)    
    asa@k.ro (Luni, 21 februarie 2011, 8:50)

    Ionut [anonim]

    foarte bine..desi aceasta serie ar fi trebuit sa inceapa cu Albita...
    ...sper sa nu fie doar un foc de paie..
  • +9 (9 voturi)    
    Se pare ca s-a intors "colegul" disparut (Luni, 21 februarie 2011, 8:55)

    Claude [anonim]

    http://www.curentul.ro/2011/index.php/Actualitate/Panica-in-Vama-Albita.html

    http://www.curentul.ro/2011/index.php/Actualitate/Urmeaza-Vama-Albita.html
  • +23 (23 voturi)    
    hotii (Luni, 21 februarie 2011, 9:10)

    petrescu vasile [anonim]

    sa speram ca nu este o picatura de sare intr-o mare sarata...toti vamesii de la Albita sunt corupti,toti sunt legati in fratie...fara numar..fara numar...incurajau tot ce este contrabanda...seful lor de tura...urmarea cu atentie incasarile...si la sfarsitul zile..puneau tot ce aveau in buzunare pe masa...seful de tura le dadea si lor...iar restul ..la cei care "ne acopera".....TOTI LUCRATORII VAMALI SUNT NISTE HOTI...in Vama Albita ,este cel mai mare trafic de tigari..si multe alte lucruri...Romania putea incasa sume uriase...dar au incasat HOTII...
  • +21 (23 voturi)    
    Faceti curatenie (Luni, 21 februarie 2011, 9:12)

    Caraghiaur [anonim]

    Mergeti inainte sa se desire ghemul si sa moara de ciuda USL
    • +9 (9 voturi)    
      Corect! (Luni, 21 februarie 2011, 12:42)

      Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui Caraghiaur

      Lovitura-i si mai dura.... foarte posibil ca, prin actiunile din vami, sa inceapa sa mai sece buzunarele, vesnic pline, ale PSD-istilor.

      Am senzatia ca liderii astia sindicali, corupti pana-n maduva oaselor, sunt un fel de curieri rapizi: aduna ceea ce strang vamesii, prin toate granitele tarii, si livreaza, direct la usa prea-iubitilor lor lideri socialisti, care, in schimb ii protejeaza cum stiu ei mai bine. Oare de aici vine isteria lui Ponta, despre care citeam, in alt articol?! :-) Deh, vin alegeri, sunt jocuri de facut....trebuiesc bani la partid...

      Bravo, DNA! Trebuia inceput de undeva - sa speram ca-i cu finalizare :-)
  • -20 (28 voturi)    
    Si halatu? halatu' cat e? (Luni, 21 februarie 2011, 9:32)

    Hailicopteriu [anonim]

    Praf in ochi... daca nu ne spuneau vesticii NU la intrarea in Schengen si acum se pompau bani in PDL si-n curimanosul Basil Blagovete... din 2004 de cand e Base la putere nu s-a vazut ca bajetzii au viloaiele cat Casa Boborului si ca prin pietele Sucevei/Radautiului sau ale Vasluiului misuna moldoveni cu tigari de contrabanda?! Eu insumi am sesizat politia din Vaslui in legatura cu faptul ca existau retele de moldoveni care vindeau tigari netimbrate, credeti ca am mai primit vreun raspuns la sesizare?!...e ca in Procesul lui Kafka: important e sa amani pana se prescrie, ca noi incasam spaga fara dureri de dinti
    • +20 (22 voturi)    
      Nu că-mi fac iluzii... (Luni, 21 februarie 2011, 9:50)

      Ego [anonim] i-a raspuns lui Hailicopteriu

      ... dar îmi place să cred că a fost o anchetă ca la carte. Nu poţi să arestezi pe cineva după mărimea casei, trebuie să poţi dovedi că e şpăgar. Poate de asta a durat atâta. Plus că, într-adevăr, ghemul de interese, pluripartidic, e imens şi foarte greu de descâlcit. După cum vezi, au fost arestaţi şi vameşi, şi poliţişti, sunt cercetaţi acum şi sindicaliştii. E o anchetă majoră, nu te poţi apuca să bagi placa cu praf în ochi decât dacă eşti tu însuţi orbit de vreun partizanat politic.
      • -8 (14 voturi)    
        De acord, dar... (Luni, 21 februarie 2011, 10:36)

        Heilicopteriu [anonim] i-a raspuns lui Ego

        eu am specificat clar ca DIN 2004 (!!!) de cand e Base si PDL (intr-o forma sau alta) la putere, se putea face ceva nu? Te asigur ca viloantzele alea existau inca de pe atunci, dar aveau nevoie PDL/PNL de resurse sa-si reumple conturile secatuite de campania electorala... nu-mi spune ca e doar o coincidenta ca anchetele au demarat in 2010, la 6 ani de la venirea matrozului suprem la Cotroceni (!!)si an in care evaluarea finala a intrarii in Schengen urma sa arate daca avem unda verde au ba... de ce nu in 2009 sau in 2008? Au fost poate ocupati cu licitatiile trucate prin care fostul sef de campanie al lui Blaga a luat 6 din 7 patinoare sezoniere de 150.000 de euro cu largul concurs al Ilenucai de la MTS (a se citi ancheta Gazetei Sporturilor pe aceasta tema)? Sau cu constructia patinoarului de 12 milioane de euro din Brasov (care in Finlanda costa doar 4, tot pe GSP)?
        Nu vreau sa crezi ca tin partea cuiva, ii urasc pe PSD-isti si PNL-isti la fel, dar asta nu inseamna ca tin partea PDL-ului si a matrozului care ne-au ingropat in datorii (iti aduci aminte cum Base spunea la inceputul lui 2009 ca Romania n-are nevoie de imprumut, ca "noi stam mai bine ca altii", si acu avem datorie externa umflata in doar 2 ani cu 3 miliarde de euro? cine o sa plateasca dobanzile?) Sunt toti o apa si-un pamant, iar discursurile pedant-sofistice ale lui Vass, Preda sau Lazaroiu nu tin de foame unor mame ale caror alocatii au fost taiate, sau unor veterani de razboi care si-au dat o mana sau un picior pt statul asta si acum isi vad pensiile ciuntite mai rau decat i-a ciuntit razboiul. Nu uit si nu iert, sa zicem ca e un pas inainte aceasta mascarada a arestarilor in vami, dar oare cate d-astea n-am vazut pana acum?
        Uita-te doar pe coloane din stanga cu cate zile au trecut de la instrumentarea dosarelor lui Patriciu, Copos, Muresan et alii (sau dosarul transferurilor din fotbal) si o sa vezi ca in nici 6 luni baietii vor fi eliberati si abia in 3-4 ani vom mai avea ceva vesti
        • +20 (20 voturi)    
          I don't get it (Luni, 21 februarie 2011, 10:50)

          Ego [anonim] i-a raspuns lui Heilicopteriu

          ...Sărind peste partea cu politica, nu ar trebui să te bucuri când vezi că ceva se mişcă în sistem. Când vezi că e deranjată încremenirea asta-n proiect? Jur că nu înţeleg raţionamentul.
          • -3 (9 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 februarie 2011, 11:18)

            [anonim] i-a raspuns lui Ego

            • +15 (15 voturi)    
              Esti un pesimist incorigibil. (Luni, 21 februarie 2011, 11:51)

              mircea [anonim] i-a raspuns lui

              Eu cred ca va fi varianta 1,pentru-ca ,mult timp de acum incolo vamesii se vor feri sa mai ceara si sa primeasca nici macar un foc sa-si aprinda o tigara.Daca actiunea va continua pana sunt curatate toate vamile,inclusiv cele de interior,atunci va fi bine.Si bugetul statului va incepe sa aiva fonduri,iar multe vile si palate tiganesti vor ajunge de izbeliste.Au dreptate strainii cu securizarea frontierelor.Cu frontiere svaiter,sa vazut,este o hotie generala.Cei care vor sa puna actiunea politic,sunt jalnici.Despre realitatea tv si antena 3 va spun:nu-i mai priviti si asculta cel putin o luna si va veti simti mai bine.Dupa aceia vet renunta cu placere ,de tot,de ei.Dupa ei in Romania vine Apocalipsa.Ne incurajeaza sa plecam,ca sa ramana ei cu hotii lor.
              • +7 (7 voturi)    
                ai dreptate (Luni, 21 februarie 2011, 12:49)

                mia [anonim] i-a raspuns lui mircea

                cu vizionatul Antenei 3 si Realitatea:sotul meu se uita tot timpul la cele 2 programe,era vesnic nervos ,nu se mai ocupa de nimic, si am scos programele din grila,acum se uita la Money chanel care nu-i asa de toxic!Zilele trecute ,dupa ce au disparut Ursu si cealalta ,l-am intrebat daca repun in grila Realitatea,nu a dat nici un raspuns,deci un nu implicit!
                • 0 (2 voturi)    
                  Sotul.. (Luni, 21 februarie 2011, 18:16)

                  oana [anonim] i-a raspuns lui mia

                  e cumva cu retard, nu a observat ca-i lipsesc niste programe si sa si le reinstaleze, atunci ca vedea sau nu programele in cauza, rezultatul era tot aia.
              • +5 (5 voturi)    
                Am trei luni fara tv :-) (Luni, 21 februarie 2011, 13:18)

                Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui mircea

                ... cum ar spune americanii, la intalnirile AA. Prefer comentariile voastre, de pe net, la diverse articole. Multe-s corecte si, mai ales, nu servesc interese dubioase, precum cele ale unor realizatori tv cunoscuti. E surprinzator de placut, fara gunoi, sange si drame televizate!

                @ Moucha: cred ca suntem la Varianta 2, cu speranta de a apuca, vreodata, in viata fiind, Varianta1!

                In stadiul nostru de coruptie, doar in momente de lupta la varf, pt putere, cand politicienii se casapesc public, putem spera ca vor cadea si capete. Vama-i un caz - sa savuram, asadar, fiecare incarcerare a unui vames, daca-i corupt, tocmai pentru ca sunt atatia!
              • +1 (1 vot)    
                Nu am televizor (Luni, 21 februarie 2011, 17:08)

                moucha [anonim] i-a raspuns lui mircea

                Din 2004.
          • -5 (9 voturi)    
            E simplu... (Luni, 21 februarie 2011, 11:18)

            Heilicopteriu [anonim] i-a raspuns lui Ego

            Tii minte tam-tam-ul cu carnatii lui Muresan? sau "miscarea brown-iana in sistem" cu arestarea lui Solomon de Craiova? sau Sechelariu in catuse (citeste si comentariul meu pt shadow)? sau arestarea SOV-ului? sau...sau...sau...? PE MINE NU MA INTERESEAZA SPECTACOLUL GROTESC DE LA TELEVIZOR, cu vamesi scosi la stapul infamiei sa vada vulgul cum DNA-ul fileaza-n lanul de secara...ti-am dat clar indicatia sa consulti excelentul cronometru al hotnews referitor la dosarelele care treneaza prin sala pasilor pierduti pana se pierd sau se caseaza...stiai ca Vantu a scapat cu Gelsor cu tot pt ca s-au prescris faptele din 1995 pana azi? tu speri ca "că a fost o anchetă ca la carte", si eu la fel sper...dar stai linistit, oricat de bine si-au facut ofiterii DNA datoria, tot exista un judecator mai corupt care sa de-a un NUP de n-or sa poate infractorii astia duce. Aici e diferenta: nu miscarea de la TV e praful, ci ceea ce urmeaza dupa...
            • +19 (19 voturi)    
              Ba spectacolul e bun (Luni, 21 februarie 2011, 11:51)

              Ego [anonim] i-a raspuns lui Heilicopteriu

              Din mai multe puncte de vedere:
              1. Stau vameşii cu frica în sân. Parca nu le mai vine să ia şpagă acum, nu?
              2. Se dau în stambă ăştia din opoziţie şi o anumită parte a presei. Se clarifică interesele, cine are ochi de văzut şi urechi de auzit a observat în ultimii ani cum s-au separat interesele-n politică. Vezi recenta alianţă PNL-PC-PSD-PRM. E clar, nu?
              3. Se pune presiune pe judecători. E mai greu să dai NUP-uri când lumea stă cu ochii pe tine.
              4. Creşte revolta populaţiei în cazul în care totuşi vameşii continuă să fure şi judecătorii îi fac scăpaţi.
              5. Last, but not least: e spectacol anti-corupţie de ochii UE.

              În fine, nu ştiu de unde obsesia asta pentru linişte a Opoziţiei. Liniştea e pentru hoţi. Reforma se face în protestele maselor. Vezi şi-n Wisconsin.
              • +1 (5 voturi)    
                E spectacol de 2 bani (Luni, 21 februarie 2011, 12:38)

                Hailicopteriu [anonim] i-a raspuns lui Ego

                ...si l-am mai vazut deja. History repeating.
                1. *SPER* sa fie cum zici. Au mai fost arestari pana acum pe auto-denunturi si intr-o luna situatia era la fel. Se schimbau doar pestii, rechinii din birou isi aduceau alti oameni si roata se ungea din nou. Repet: SPER sa dureze cat mai mult efectul arestartior.
                2.asta e un efect inevitabil al arestarilor. Toate vamile erau legate politic si n-avea cum sa nu se raspandeasca efectul si pe la partide. Sper sa slabeasca (dupa cum zici) cordonul ombilical al finantarilor si sa crape USL-ul. Ar fi o victorie mai mare pt mine decat curatirea vamilor.
                3.as vrea sa aplic rationamentul tau si pt dosarele lui Muresan, Copos ori SOV, dar din pacate realitatea nu-mi permite. Iar daca nu e NUP, e amanare pana la prescriere/pierderea dosarului. Ce-am castigat atunci?! SPER sa fie cum zici.
                4. aiurea. Ai vazut tu sa se revolte romanii dupa taierile de salarii, alocatii, pensii- care ii afecteaza mult mai mult decat vamile? Au fost oaresce proteste in toamna, dar taierile au ramas la fel nu? I-au remaniat pe de-alde Berceanu si Vladescu, dar tot noi tragem ponoasele. Pe cat faci pariu ca daca il elibereaza pe Voicu nu iese nimeni in strada? S-a revoltat careva ca l-au lasat la vatra pe Solomon, Penescu ori Constantin de la CCA? Sa mai amintesc de cazul JIJI?
                5. aici ai pus punctul pe Y. Asta era si ideea mea de inceput. SPER DOAR SA NU FIE DOAR ATAT, ca altfel o imbulinam toti.
                Nu inteleg partea cu linistea pt opozitie. I-am dracuit si pe aia si speram sa intelegi ca nu tin partea nimanui, ci ma intereseaza doar eficienta pe termen lung a ceea ce se face zilele astea. Intrebare: cate reforme s-au facut in Romania dupa protestele maselor?!
                • +9 (9 voturi)    
                  ... (Luni, 21 februarie 2011, 13:07)

                  Ego [anonim] i-a raspuns lui Hailicopteriu

                  Eşti cam pesimist, închide televizorul, ne vedem în parc la alergat. :)

                  Cred că ai înţeles greşit ultima parte. Ziceam că Opoziţia (nu tu) e obsedată de linişte. Şi că reformele trebuie făcute ÎN CIUDA protestelor maselor. Invariabil masele se vor opune oricăror schimbări. Dacă scad salariile ies bugetarii. Dacă scad pensiile ies pensionarii, dacă scad indemnizaţiile ies "mămicile" (O, române, diminutivat fie numele tău!).
                  Unele chestii trebuie făcute, nu poţi pune binelor unor persoane sau categorii de persoane deasupra binelui comun şi supravieţuirii statului de drept.
                  P.S. Văd că Ponta s-a pronunţat deja asupra "pieselor de teatru" de la vamă. Mai previzibil decât moartea.
                  • 0 (2 voturi)    
                    !!! (Luni, 21 februarie 2011, 14:07)

                    Heilicopteriu [anonim] i-a raspuns lui Ego

                    "Şi că reformele trebuie făcute ÎN CIUDA protestelor maselor. Invariabil masele se vor opune oricăror schimbări."
                    Problema se pune altfel: masele nu sunt prin definitie opozabile reformelor, ci doar atunci cand acestea sunt facute prea tarziu si cu costuri f. mari. Eu sunt de acord ca trebuie reformat sistemul de pensii si de asigurari sociale, dar putea fi facut mult si bine INAINTE de criza. Asta e problema mea: daca nu venea criza, nu facea nimeni nimic, avem aceeasi problema ca si Irlanda, UK sau US. Dupa ce in 1990 nu aveam nici o datorie externa am ajuns sa ne folosim de asta pt imprumuturi cat mai mari care sa acopere bancorex&co. iar in 2009 ne-a ajuns cutitul la os, desi incapabilul de Vladescu spunea (si Base il dubla) ca "n-avem nevoie de o noua transa de imprumut". NU pun reformele pe seama competentei conducatorilor, ci pe seama crizei si a pumnului in masa de la FMI si UE, care ne trag de urechi inclusiv cu Schengen.
                    "Unele chestii trebuie făcute, nu poţi pune binelor unor persoane sau categorii de persoane deasupra binelui comun şi supravieţuirii statului de drept."
                    Incerc sa imi dau seama daca esti cinic sau doar ironic...
                    • +5 (5 voturi)    
                      Cinic, evident (Luni, 21 februarie 2011, 14:17)

                      Ego [anonim] i-a raspuns lui Heilicopteriu

                      Cu atât mai cinic cu cât am fost afectat direct de măsurile anti-criză, soţia mea fiind bugetară şi în concediu de maternitate, socrul meu pensionar militar, părinţii mei pensionari etc. Şi totuşi, măsurile trebuiau luate. Şi apoi, nu înţeleg raţionamentul tău: măsurile trebuiau luate înainte de criză, dar totuşi sunt cinice... Şi te plângi că nu sunt competenţi conducătorii (în mare parte nu-s, aprob) în loc să te bucuri că au fost luate măsurile astea, indiferent la presiunea cui şi în ce circumstanţe. Perpetuu pesimismul poporului...
                      • +2 (2 voturi)    
                        Nu/ti mai bate capul si tastatura! (Luni, 21 februarie 2011, 17:32)

                        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Ego

                        Amicul, face parte din creanga lui "Nu"! Este imobil in gandire, comportament, ... in viata!
                        Nu intelege ca sunt lucruri care trebuie facute (reforme adevarate, cu "morti si raniti" virtuali dar cu sanse reale) si lucruri care, nu (reforme linistite, de ochii lumii, cu ranjetul larg deschis pe moaca, cu morti si raniti la propriu si cu sanse nule pentru cei care scapa de furia si jaful rosu).
                        Esti de admirat!
                        El, de plans si de ras in acelasi timp!
                    • 0 (0 voturi)    
                      Nu masele se opun. (Marţi, 22 februarie 2011, 10:13)

                      mircea [anonim] i-a raspuns lui Heilicopteriu

                      Se opun realitatea tv si antena 3 care pretind ca vorbesc in numele maselor.de fapt asta-i problema nebuneasca a celor doua televiziuni.Urla la noi ca trebuie sa credem ce spun ei ,nu ce vedem noi.Si de aceia trebuie renuntat la ele.Pana la urma te inebunesc.
            • 0 (0 voturi)    
              Televiziunile fac grotescul. (Marţi, 22 februarie 2011, 10:10)

              mircea [anonim] i-a raspuns lui Heilicopteriu

              Realitatea tv si antena 3 transforma totul in grotesc si denatureaza situatia,dand actiunii o conotatie politica,conotatie care de multe ori nu exista si sunt ofuscate dupa aceia ca nu lea reusit magaria.Dar tot ele urla in loc sa-si ceara scuze.Modul de prezentare a faptelor ,de catre cele doua televiziuni(mai sunt si altele,dar astea le pun capac) este de groaza.Acuza fara a avea dovezi si dupa aceia tot ele acuza pentru-ca nu sa dat verdictul care-l vor ele.Parerea mea este ca cele doua televiziuni sunt implicate pana peste cap in hotiile aflate in ancheta(patronii acestora) si de aceia urla ca nebunii.
        • +24 (24 voturi)    
          O intrebare corecta (Luni, 21 februarie 2011, 11:17)

          mariage [utilizator] i-a raspuns lui Heilicopteriu

          De ce nu PSD? au stat 15 ani la guvernare, de ce n-au facut ei ordine, ei voiau liniste, uite ce se petrecea in linistea lor, a trebuit sa vina Basescu sa dea in vileag biletelul lui Tariceanu pentru a incepe scandalul, uite ca scandalul duce la scoaterea parazitilor la lumina. Meritul este al lui Basescu si al PDL prin actiunile Monicai Macovei de a scoate justitia de sub papucul hotomanilor politici de toate culorile.
          • +2 (8 voturi)    
            Un raspuns si mai corect ar fi... (Luni, 21 februarie 2011, 12:13)

            Hailicopteriu [anonim] i-a raspuns lui mariage

            ...ai vazut tu drac mort? PSD-ul e mafia prin excelenta, cu personaje exotice gen guzganul rozaliu, Don Manivelu, Miky Spaga, Nea Nelu, Vodcaroiu ori Adi Minune...sa le cer alora sa-si scoata coruptii din partid e ca si cum le-as cere sa-si taie o mana si-un picior.Cui sa cer? Lui Mitrea, pe timpul caruia Nicolaescu a devalizat CFR-ul comandand becuri de 100 de dolari bucata? PSD pur si simplu iese din discutie pt ca aia sunt coruptii prin definitie, ciumafaile post-decembriste care au adus o tara intreaga in pragul falimentului cu bancorexii, gelsorii si paunestii lor...
            Dar asta nu inseamna sa trec cu vederea porcariile asa-ziselor partide istorice (tii minte contractul de 200 de zile cu Romania de pe vremea CDR-ului? tot atunci a aparut si expresia de nepotism, cu taranistii). Am spus deja, toti sunt o apa si-un pamant si nu ii iert pe nici unul pt ca in timp ce ei isi iau salariile nesimtite la sfarsitul lunii si au masini de serviciu, sunt mame care se sinucid pt ca nu au ce sa dea copiilor nou-nascuti sa manance, sunt copii care sufera degeraturi pt ca trebuie sa mearga doi km pe jos in frig (caz in Vaslui), sunt pensionari care mor pt ca n-au bani de medicamente si sunt copii supra-dotati care invata intr-un sistem secatuit de finantare si de profesori buni...si nici Macovei, nici Vass, nici Lazaroiu, nici Boc sau Base n-au renuntat macar de dragul crizei la salarii, din solidaritatea pe care o cereau ei de la altii...am spus-o si o repet, nu sunt partinic, nu sunt in vreun partid, dar ii scuip pe toti in mod egal, asa cum au facut si ei pana acum cu noi
            • +1 (3 voturi)    
              nu toti sunt o apa si-un pamant (Luni, 21 februarie 2011, 13:55)

              turnuldecontrall.blogspot.com [utilizator] i-a raspuns lui Hailicopteriu

              este o gandire rudimentara si paguboasa.
              • +2 (4 voturi)    
                Ai alta mai buna? Astept sugestii (Luni, 21 februarie 2011, 14:27)

                Heilicopteriu [anonim] i-a raspuns lui turnuldecontrall.blogspot.com

                ...pt ca in timp ce astept sugestiile tale si mai ales implementarea lor, vor mai muri oameni din lipsa de medicamente in spitale in care vor contacta infectii letale, vor mai fi taieri de salarii si concedieri masive, vor mai fi studente care se prostitueaza pt un loc un camin, sau femei care in mediul rural vor munci ca sclavele intr-o societate patriarhalista innecata in alcool, deziluzie, violenta familiala si lipsa igienei elementare, vor mai fi copii romani sub-nutriti si pusi sa munceasca de la 3 ani, etc. etc.

                Da-mi tu un exemplu de politician care in troaca porcilor o face pe Sf. Petru si nu admite nici un compromis...E ca baliverna aia de la Google: "do no evil" si ei isi transfera profiturile prin Irlanda si off-shore-uri din Belize pt neplata taxelor corporatiste... Iar daca imi spui ca e inevitabil sa faci compromisuri in politica, iti spun ca ai doar un standard foarte scazut. Iti recomand biografia lui Petre P. Carp ca sa intelegi
            • 0 (0 voturi)    
              Bravo (Sâmbătă, 12 noiembrie 2011, 8:59)

              constantin [anonim] i-a raspuns lui Hailicopteriu

              Sunt de acord cu tine, inclusiv in ultima parte ...
        • +12 (12 voturi)    
          Important este ca a inceput (Luni, 21 februarie 2011, 11:53)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui Heilicopteriu

          Si ceilalti au avut timp 20 de ani si nu au facut nimic.

          Parerea mea este ca niciodata nu e prea tarziu. Si mai retine si faptul ca la cati bani au vamesii, judecatorii sunt la degetul lor mic. Prin urmare dosarul trebuie sa fie beton ca un judecator sa le dea vreun an de parnaie sau sa le confiste averile. Gandeste-te ca toti au consultat, in timp ce furau, avocati; fii sigur ca au imprumuturi la banci, firme pe numele nevestelor sau copiilor care chiar daca nu au nici un profit declarat la fisc vor fi folosite pentru justificarea averilor.
          • +3 (3 voturi)    
            Important e cum se termina (Luni, 21 februarie 2011, 12:50)

            Heilicopteriu [anonim] i-a raspuns lui Audit

            Practic ti-ai dat singur raspunsul prin ceea ce ai scris. Chiar nu ma gandisem la "Si mai retine si faptul ca la cati bani au vamesii, judecatorii sunt la degetul lor mic", dar aici ai dreptate. Totul e sa lasi indeajuns de mult timp sa se scurga pana la solutionarea dosarului, ca in romanel Kafkiene. Peste 2-3 ani cine crezi ca o sa se mai intereseze de dosarelele vamesilor? Te intereseaza pe tine acum ca SOV a scapat (prin prescrierea faptelor) de matrapazlacurile cu Gelsor? sau ca Copos are dosarul loteriei in lucru de enshpe mii de ani? Aici e problema: e bine ca a inceput dar mi-e teama ca o sa sfarseasca rau...SPER sa ma insel, dar la cate dosare am de dat ca exemplu pt ceea ce zic, prea ma apuca pesimismul...
      • +2 (2 voturi)    
        salut comentariul tau (Luni, 21 februarie 2011, 12:30)

        turnuldecontrall.blogspot.com [utilizator] i-a raspuns lui Ego

        structurat si denotand buna credinta.
    • +16 (16 voturi)    
      Solutia ? (Luni, 21 februarie 2011, 9:58)

      shadow [anonim] i-a raspuns lui Hailicopteriu

      Si solutia ta care e ? sa fie totul ca si pana acuma ? Probabil furau la fel si pe timpul lui Nastase , ba si pe timpul lui.... ok , pt mine e bine ca se face ceva chiar si mai tarziu decat niciodata , si nu conteaza de ce ci ca se face .Sau hai sa lasam lucrurile cum sunt ( propunerea USL-istilor , cel putin asta lasa ei sa se inteleaga facand scandal ori de cate ori se face ceva ) , celor ce le-a mers bine pana acuma sa le fie la fel ceilalti ... doar fericiti cei saraci cu Duhul , nu ? Totusi , oare cum gandeste un om care e constient ca existenta lui e una parazitara ?
    • +14 (16 voturi)    
      Vei avea surpriza sa afli ca nu-i asa. (Luni, 21 februarie 2011, 10:09)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Hailicopteriu

      Cei de la PSD si PNL ,deja isi fac probleme ca le-a disparut o importanta sursa de bani si sunt dispusi sa accepte propunerile lui Basescu referitor la finantarea campaniei electorale.Vezi ca vei fi criticat la partid,pentru-ca te-ai grabit cu comentariile.Mai asculta si de sfatul lor.Doar nu esti de capul tau.
      • +1 (7 voturi)    
        Surpriza va fi cand dosarul va fi ingropat?! (Luni, 21 februarie 2011, 11:07)

        Heilicopteriu [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Sau poate ca atunci nu va mai fi nici o surpriza...tii minte cum il prezentau pe Sechelariu in catuse prin 2005? ai auzit sa fie condamnat pt schimburile de terenuri dintre primaria Bacau si Clubul Sportiv (care exista si azi in semi-legalitate, s-a construit -evident- un mall pe fostele terenuri, printr-un tertip legislativ care permite constructorului sa-si pastreze constructia daca la momentul cumpararii terenului a fost "de buna credinta"?) Nu inteleg de unde ati tras toti concluzia ca daca ii critic pt mascarada asta, as tine cu USL-ul... SA DEA DOMNUL SA-I VAD PE TOTI PUTREZINDU-LE OASELE in vagaunile de la Rahova, dar atata timp cat Blaga e greul pedelist care a numit sefii de pe la Bihor, chiar credeti ca va fi finalizat vreun dosar cu condamnari?Lui Penescu de la Arges si lui Constantin de la CCA le-au gasit probe video cu spaga (ca la vamesi) iar acum sunt amandoi bine-mersi liberi,dupa ce au petrecut ceva luni la mititica, sa scada interesul presei si indignarea populatie proase, care chiar isi inchipuie ca VREODATA vreun corupt dintre rechinii mari va infunda puscaria atat cat merita. L-ai vazut pe Paunescu, pe Micky Sphaga, pe Manivelu sau pe Felix la bulau?aiurea, revino in juma de an sa citesti ce-am scris si zi-mi atunci daca n-am dreptate... JUR sa-mi fac mea culpa daca ii baga pe vreunu la inchisoare mai mult de 10 ani
        • +10 (10 voturi)    
          Vad ca te doare. (Luni, 21 februarie 2011, 11:58)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui Heilicopteriu

          Cine te-a pus sa furi?Cat despre televiziuni,sunt preferatele tale,cele care dezbat problema .Fii convins ca actiunea va continua in toate punctele vamale,inclusiv cele de interior.Prea erau multe necorelari intre ce intra in tara si ce se vindea cu acte.Pierderile la buget sunt enorme.Daca ai prieteni prin vama ,care pana acum au scapat,spunele sa plece.Daca au luat mita nu vor scapa.Se pare ca actiunea este bine gandita si eficienta si ar trebui sa-i puna pe ganduri si pe alti functionari ai statului,care au transformat slujba in afacere personala.
          • 0 (4 voturi)    
            Tu ai citit ce am scris eu? (Luni, 21 februarie 2011, 12:22)

            Heilicopteriu [anonim] i-a raspuns lui mircea

            Cred ca vorbesti total pe langa subiect mirciulica...pune-ti niste ochelari cu dioptrii mai mari, poate te ajuta la intelegere si exprimare coerenta. Chiar nu inteleg unde e problema ta...
            • +5 (5 voturi)    
              Domnule, (Luni, 21 februarie 2011, 13:57)

              ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Heilicopteriu

              Hotnews are o sectiune cu dosare de coruptie.
              Toate intrebarile dumitale au raspuns acolo.
              Si Remes si Falca,tot.
              Vezi unde sunt blocate dosarele.
              Dar eu am impresia ca doar arunci fumigene.
  • +14 (14 voturi)    
    pe cand Constanta? (Luni, 21 februarie 2011, 9:59)

    sulfin [anonim]

    in fond, e cea mai mare vama din tara!
  • +5 (5 voturi)    
    apar politicienii care stiu mersul la vama (Luni, 21 februarie 2011, 10:11)

    george [anonim]

    http://www.jurnalul.ro/opinii/editorial/proptelele-politice-ale-contrabandei-prin-vamile-romaniei-569068.html
  • +10 (12 voturi)    
    Caracatita de Supraveghere a Asigurarilor (Luni, 21 februarie 2011, 10:17)

    relu [anonim]

    Cand veti incepe o descindere si la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor?Sau asteptati ca acel cancer generalizat sa inceapa sa puta si in afara tarii, la fel cum s-a intamplat si cu "securizarea frontierelor"?Daca vreti sa vedeti coruptie la nivel inalt si pe multe milioane de euro, pe baza probelor pe care deja DNA-ul le are, sa inceapa odata campania de curatenie si la aceasta Caracatita de Supraveghere a Asigurarilor.
  • -1 (5 voturi)    
    REGIE (Luni, 21 februarie 2011, 11:00)

    Serghei [anonim]

    {Alo, Viorele vezi ca vin si eu maine dimineata pe la voi sa fac un control, sa nu-ti faci curatenie acasa si sa-ti muti copii la rude!!! Ba, nu puteti sa veniti si voi in alta zi? ca trebuie sa mut Jeep-ul neveste-mii pe care i l-am luat sapt trecuta , ca-i in curte intre alea 2 Q5 ale ele si sa nu-l zgarie ca ma pune asta sa-i iau altul!!!¨}
    Discutie intre preteni
  • +10 (10 voturi)    
    Corupti si nesimtit au fost dintotdeauna... (Luni, 21 februarie 2011, 11:00)

    Nikky [anonim]

    ...pacat ca i-au vazut tarziu. Fiind nascuta in R. Moldova, am trecut in mod constant in ultimii 20 de ani prin vamile de la Oancea-Cahul si Galati-Giurgiulesti. Am vazut de nenumarate ori personalul din respectivele vami luand mita, de la toata lumea (soferi de autobus, simpli cetateni, contrabandisti, etc.). Toti stiau "tarifele" pentru diverse "servicii" vamale, care sunt vamesii mai mult sau mai putin "nesimtiti" si fiecare contrabandist avea "prietenii" lui in vama. Stiau si cei de la Bucuresti - sefii lor, dar luandu-si cota-parte probabil, ii lasau sa-si vada de "treburi". Cam asa stau lucrurile. Ar trebui dati afara si inlocuiti toti, astfel , cel putin se va reface mai greu structura de "prietenii", pentru ca in timp se va reface...sunteti constienti de asta. Poate ca singura solutie ar fi infiltrarea in fiecare vama a cate 2 agenti sub acoperire, fara sa stie unul de altul...astfel, toti ceilalti lucratori ai vamii, cat si fiecare dintre cei 2, sa se stie supravegheati in permanenta - poate asa isi vor face treaba si nu vor mai lua mita.
    • +8 (8 voturi)    
      un comentariu de bun simt (Luni, 21 februarie 2011, 12:23)

      turnuldecontrall.blogspot.com [utilizator] i-a raspuns lui Nikky

      Solutia nu consta in plantarea a doi oameni sub acoperire la nivelul fiecarui punct vamal si de trecere a frontierei. Solutiile sunt mult mai complexe, iar efectele se vor vedea in timp, daca se va continua pe aceasta linie.

      Nu insa cu cate un politist la fiecare colt de strada si nici cu cate o camera de supraveghere (a se citi calculator mai "performant") la fiecare intersectie. Sunt alte masuri care trebuie aplicate in paralel.

      Actiunile demarate in sfarsit de catre institutiile statului sunt mai mult decat binevenite, insa deloc suficiente. Discutam despre o prima faza, in care se incearca reducerea fenomenului, cu mana libera din partea actualei coalitii politice.

      Fara un plan de masuri pe termen scurt si mediu, care sa duca inclusiv la taierea cordonului ombilical cu lumea politica, nu se va reusi decat diminuarea imediata a fenomenului si refacerea retelelor de catre alte coalitii politice, interesate de mentinerea Romaniei intr-o zona gri.
  • +11 (11 voturi)    
    pana ajung la constanta... (Luni, 21 februarie 2011, 11:09)

    freedom & justice [anonim]

    Pana ajung cu ancheta la Constanta o sa fie totul "curat si uscat" acolo. Si ma intreb de ce? - Mazare si mafia lui stiu de ce; in fond una este sa faci trafic cu tirul alta este cu vaporul, nu?Ca pe unde intra in tara etnobotanicele, chinezismele si nenumarate alte marfuri la care nici naiba nu plateste taxe si impozite?! Cum si-a cladit "vesnicul" primar Mazare imperiul si averea?
    • -8 (8 voturi)    
      Mazare = Mircea B? (Luni, 21 februarie 2011, 11:46)

      radu [anonim] i-a raspuns lui freedom & justice

      Frate.... este pe dos:))
      Il incurci pe Mazare cu Mircea B, nasul lui Mondial
    • +11 (11 voturi)    
      . (Luni, 21 februarie 2011, 11:50)

      adi.i [utilizator] i-a raspuns lui freedom & justice

      Anchetele se fac de luni de zile. Acum e o problema de logistica. Vezi ca intr-o vama se aresteaza 60 persoane care trebuie anchetate. Anchetele astea probabil dureaza ore intregi si trebuie personal.

      Fii sigur ca le vine randul tuturor vamilor, e doar o chestiune de timp. Oricat ar curata ei acum, nu are sens. Singurul lucru pe care il pot face e sa scape fugind inainte sa vina arestarile.
  • +10 (10 voturi)    
    vemesii (Luni, 21 februarie 2011, 11:24)

    adrian [anonim]

    La numarul impresionant de persoane arestate (mai mult de jumatate din angajati) miroase a contrabanda institutionalizata, "aia mari" de sus care ofereau protectie nu ii intreaba de sanatate? Macar sa plece din sistem daca nu sunt probe suficiente, nu isi fac treaba cum trebuie.
  • +7 (7 voturi)    
    Eu doar o vorba spun (Luni, 21 februarie 2011, 11:26)

    romanes' [anonim]

    Nu toti cei corupti sunt vamesi.
    Pe restu!!!

    Hai ba ca se poate si la noi in tara .
  • -5 (5 voturi)    
    Incepe sa se fisiie? (Luni, 21 februarie 2011, 12:14)

    za-k [anonim]

    Se pare ca nu au luat nici un vames!
    Vamesii sint perfect curatzi?

    Numa' bine,
    za-k/
    • -1 (1 vot)    
      un show expirat... (Luni, 21 februarie 2011, 19:13)

      cistica [anonim] i-a raspuns lui za-k

      deja nu mai trezeste nici un interes.... fasait portocaliu.....nici nu mai merita pierdut timp ptr comentarii....
  • +7 (7 voturi)    
    vama (Luni, 21 februarie 2011, 12:19)

    sara [anonim]

    Eu cunosc politist de frontiera care a facut avere numai ca a lucrat la Vama Albita..De un an e om de afaceri...
    • +7 (7 voturi)    
      curaj ! (Luni, 21 februarie 2011, 13:05)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui sara

      si de ce nu dai nume ?..ti-e frica ?...curaj !!!..este nevoie de noi acum..sa-i demascam..sa nu ne fie frica,stim bine cu totii ca nu este lucrator vamal care sa nu fii furat..dar ei sunt uniti...
  • +2 (2 voturi)    
    arestari (Luni, 21 februarie 2011, 13:58)

    vlad [anonim]

    Si totusi hotnews, parca s-ar cere o abordare mai serioasa.
    un articol de genul - IN URMA DESCINDERILOR de la vama (oricare) a curs cu mandate si cu arestari, dar inca nu s-a dat nici o pedeapsa.

    parca e o abordare mai concreta.
  • +3 (3 voturi)    
    cu sau fara... (Luni, 21 februarie 2011, 14:04)

    Catalin [anonim]

    cu sau fara intarziere... este bine ca in cele din urma se fac aceste actiuni in vamile din Romania. Mi-as dori ca arestarile sa mearga pe verticala pana la capii celor din vama... La fel de normal este ca partidele, indiferent care ar fi acestea sa retraga sprijinul politic al celor care au facut numirile sefilor din vamile cu probleme.... Am siguranta ca daca aceste actiuni erau realizate cel putin la momentul integrarii in UE am fi fost acum parte a spatiului unic.. dar aceste discutii sunt sterile acum si cred ca indiferent cui ii pot fi atribuite actualele actiuni de forta , trebuie sprijinite si duse pana la capat... Poate ca intr-o zi dl Ponta se va opri sa creada ca aceste actiuni sunt pompieristice ( chiar daca avem si dubii cu privire la unele interese) si sa ceara indepartarea "chirurgicala" a coruptiei.
  • +6 (6 voturi)    
    Un pietroi si ... atat? (Luni, 21 februarie 2011, 14:19)

    Old bear [utilizator]

    Pe HOTNEWS sunt enorm de multe comentarii de bun simt si cu o ascutita inveninare a tarelor societatii romanesti la care,am placutul sentiment ca nu sunt singur cand iau atitudine!
    Imi pun insa intrebarea,de multe ori,daca luarile de pozitie pe care le avem noi toti,sunt luate in considerare sau e ca si cum am tipa in gura mare intr-o fantana unde,ne auzim noi si...atat!
    Imi aduc aminte (fiind din Brasov) de un fost obscur primar care,a avut initiativa sa aseze in cel mai mare parc,o "tribuna a poporului" (sic) pe care,fiecare cetatean care avea ceva de comentat era invitat sa o faca:n-a ramas decat pietroiul ca o trista amintire, fara sa-l fi folosit cineva vreodata...
    Imi doresc din tot sufletul ca HOTNEWS sa nu aiba aceeasi soarta si,tot ce infieram noi aici sa inspire pe cei in drept,care vor sa faca sa fie bine in tara,
    altfel...
  • -2 (2 voturi)    
    Sunt si oameni nevinovati!!!! (Luni, 21 februarie 2011, 16:43)

    Mihai [anonim]

    Si sunt bagati in aceeasi oala? Cum e posibil sa-i iei pe toti fara nici un discernamant? Sunt oameni care si-au facut datoria exemplar, care traiesc in conditii minime din salariile de bugetar, au preferat sa fie cinstiti, iar acum cum e posibil sa-i bage in aceeasi oala cu ceilalti? Vorbesc pentru ca stiu!

    Pe cei care nu stiti va rog sa va abtineti, nu mai comentati ca chiorii, fara sa aveti habar!

    Cei nevinovati, supusi acestui tratament, sa dea statul in judecata, nu e posibil asa ceva!!
    • +3 (3 voturi)    
      nevinovatii (Luni, 21 februarie 2011, 18:10)

      andrisor [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Nevinovatii n-au de ce sa se teama si pot sa doarma linistiti. Daca nu se vor gasi dovezi impotriva lor, isi vor continua activitatea. Nu mai traim in acele vremuri cand se facea dreptate cu japca. Daca insa n-au luat si au tacut uitandu-se la ceilalti cum iau - atunci tot vinovati sunt.
  • +1 (1 vot)    
    coruptie Vama Oancea (Luni, 21 februarie 2011, 21:40)

    gigi kent [anonim]

    Asteptam DNA sa intre si in Vama Oancea din jud. Galati. E jale ce se intampla acolo.
    Au acumulat "saracii politisti" vile, masini, etc, mai ceva ca un om obisnuit in 10 vieti, basca se mai lauda cu ele. Exemplu: Rosu Nicuta.
  • 0 (0 voturi)    
    arestati (Marţi, 22 februarie 2011, 8:38)

    mariana [anonim]

    toti arestatii, inclusiv cei pt care s-au pronuntat sentinte definitive ar trebui sa plateasca pe timpul detentieiș
    vamesii, oamenii de afaceri, Bercea Mondialul si altii
    de ce sa-i tinem , pe banii nostri, in detentie?
    cei care nu au resurse - ei sau familiile lor- sa fie obligati la diferite munci de pe urma carora sa-si plateasca intretinerea in penitenciare sau in aresturile politiei


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by