Dosarul Nicolescu. Cum reactioneaza CSM la acuzatiile liderilor PSD impotriva judecatorilor si procurorilor

de D.T.     HotNews.ro
Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:00 Actualitate | Esenţial


"In demersul institutional de aparare si promovare a valorilor democratice si constitutionale, Consiliul Superior al Magistraturii atrage atentia ca astfel de dezbateri publice bazate pe date  si informatii eronate sunt de natura sa afecteze un act de justitie independent si impartial", se arata intr-un comunicat semnat de presedintele CSM, Horatius Dumbrava. Liderul PSD, Victor Ponta a acuzat-o, joi seara, la Realitatea TV, pe Ioana Neacsa, judecatorul care a decis arestarea lui Constantin Nicolescu, presedintelui CJ Arges, ca face jocurile DNA "din ordin politic". Ponta a mai spus ca PSD isi va tine, probabil, luni sedintele in fata sediului DNA si a cerut cetatenilor sa picheteze sediile PDL in ziua judecatii recursului.

  • Victor Ponta: "Traian Basescu stie clar ca nu poate sa mai castige niciodata alegeri democratice si atunci practic apeleaza la ceea ce a mai folosit cand era disperat: dosare penale, abuzuri, inscenari, aceleasi metode, DNA. Bineinteles si in mod sigur reactia noastra nu va fi in niciun caz de intimidare, pasivitate. Ne vom bate in continuare, probabil ca luni sedinta noastra de conducere si grupurile parlamentare le vom face in fata la DNA"
  • "Nimeni nu pretinde ca domnul Nicolescu sa nu fie judecat daca a facut ceva rau in 2006. Te duci, te judeci, iti prezinti probele, daca e adevarat sau nu este adevarat. Dar de ce trebuie sa-l duci cu catuse si peste trei zile, cand se va judeca la Curtea de Apel, daca va fi pus in libertate asa cum este normal, (...) doamna judecator Neacsa raspunde cu ceva? Judecatorii care isi bat joc de vietile unor oameni obisnuiti sunt prea multi atata timp cat o fac din ordin politic si nu li se intampla nimic. Eu cred ca avem o uriasa problema pe care trebuie sa o indreptam
  • Ion Iliescu: "Este vorba de un om cu raspundere sociala care a demonstrat de-a lungul anilor si seriozitate, si corectitudine (...) si este tratat in halul in care a fost tratat si adus iata si in situatia in care se afla astazi la spital. Cine mai repara asa ceva. Asta trebuie neaparat sa determine o masura rapida din partea legislativului sa elimine aceasta practica abuziva a organelor de cercetare".
  • Adrian Nastase: "Trebuie sa reactioneze politic in tara, si presedintii ceilalti de CJ, dar si primarii, si oamenii care stiu ce a insemnat Nicolescu trebuie sa iasa in momentul in care se va judeca recursul si sa spuna care este si punctul lor de vedere, nu numai aceasta mecanica politica pe care in momentul de fata, printr-o justitie controlata politic, Basescu o foloseste. Este un moment de rascruce, dupa parerea mea s-a umplut paharul si este nevoie de o reactie foarte dura".

Declaratiile lui Victor Ponta au fost sustinute de mai multi lideri PSD si de catre liderul PNL, Crin Antonescu. Acestia au amenintat procurorii si judecatorii ca vor raspunde pentru ceea ce ei au numit anchete si dosare dirijate politic de catre Traian Basescu.

Redam integral comunicatul semnat de presedintele CSM, Horatius Dumbrava

Consiliul Superior al Magistraturii - pentru a veni in intampinarea unor speculatii, interpretari sau deformari bazate pe necunoastere - tine sa faca cateva precizari privind evolutia profesionala a doamnei judecator Ioana-Mihaela Neacsa, asa cum aceasta rezulta din evidentele oficiale ale Consiliului:

01.10.1999-30.06.2000 - auditor la Institutul National al Magistraturii
15.08.2000-07.05.2002 - judecator stagiar la Judecatoria Constanta
07.05.2002 - numita judecator inamovibil la Judecatoria Medgidia, jud. Constanta
01.09.2004 - promovata si transferata la  Tribunalul Arges.


Potrivit Regulamentului de Ordine Interioara al Instantelor Judecatoresti, planificarea permanentelor se aproba prin Hotarare a Colegiului de Conducere. In acest sens, doamna judecator Neacsa a efectuat, la data de 27.01.2011,  serviciul de permanenta, asa cum rezulta din Hotararea de Colegiu nr. 28 / 29.11.2010  a Tribunalului Arges.

Tribunalul Arges a comunicat ca aprobarea planificarii permanentelor de catre Colegiul de Conducere de la aceasta instanta se face in orizontul a cate doua luni.   

In demersul institutional de aparare si promovare a valorilor democratice si constitutionale, Consiliul Superior al Magistraturii atrage atentia ca astfel de dezbateri publice bazate pe date  si informatii eronate sunt de natura sa afecteze un act de justitie independent si impartial.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9925 vizualizari

  • +46 (62 voturi)    
    Wow... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:09)

    micsunica [anonim]

    ... ce margica au cacat, in sfarsit, dupa o intreaga buna dimineata de gandire scremuta, tinerii cesemisti.
    Dezamagitor.
    Nu aveti o problema cu gravele acuzatii aduse procurorilor DNA, judecatorilor "de serviciu ai DNA", cu amenintarile cu destructurarea DNA-ului si avutul grija de judecatorii de serviciu ai DNA, atunci cand vor castiga "ei" alegerile? Chiar nicio problema cu incercarile odioase de intimidare a procurorilor si judecatorilor, domnilor?
    Sa fiu procurorul de caz sau judecatorul cauzei m-as simti foarte singur si neprotejat. Sa va fie rusine
    • +42 (44 voturi)    
      Pai citeste lista membrilor CSM (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:40)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui micsunica

      Si vei vedea ca mai mult nu se poate.
      Si oricum reactiile astea isterice asemanatoare cu reactia pirandelor cind vine potera sa le deconecteze de la curentul electric nu pot fi luate in serios.
      Ce sa raspunda CSM la asemenea aberatii?
    • +48 (52 voturi)    
      Cunosti ceva detalii ale cazului? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:45)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui micsunica

      Auzi ca n-au iesit "bine" analizele. Nu tu infarct, nu tu comotie cerebrala, si acum continuati cu diareea verbala. S-au dus vremurile lui Iliescu in care disparea totul si nu se gasea nici un faptuitor!
    • +28 (28 voturi)    
      oferta speciala (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:24)

      Gramofonu' [anonim] i-a raspuns lui micsunica

      Si ce-ati fi vrut sa spuna: "puteti tine sedintele PSD chiar si in sediul DNA, de ce sa stati la intrare"?
      Eu asa as fi preferat :)
      • +19 (19 voturi)    
        Nici n-ar gresi daca i-ar invita inauntru... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:01)

        Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui Gramofonu'

        DNA-ul si-ar gasi de lucru pentru cativa ani de-acum incolo cu "grupa mare" a PSD ...
    • +23 (23 voturi)    
      Colonia nicolescu (Vineri, 28 ianuarie 2011, 19:04)

      Alf [anonim] i-a raspuns lui micsunica

      Micsunico, esti neinformata. Ia intraba matale pe cineva din Pitesti dece porecla lui Nicolescu este "VECINUL". O sa-ti spuna ca Nastase e mic copil pe langa boierul asta rosu!
    • 0 (0 voturi)    
      Ha Ha (Luni, 31 ianuarie 2011, 15:14)

      AG [anonim] i-a raspuns lui micsunica

      Lasa ca nu se simt deloc singuri inca pt ca sunt la mana lui Base..
      Sa vezi ce singuri .. vor fi cand va fi judecat Base...
  • +65 (67 voturi)    
    ahm (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:12)

    horizonT [utilizator]

    "Traian Basescu stie clar ca nu poate sa mai castige niciodata alegeri democratice.."
    nici nu mai are ce, poanto ... omg ce cretin
    • -42 (44 voturi)    
      DE CE NOAPTEA ??? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:47)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui horizonT

      Probabil e obisnuinta securistilor si talharilor ?
      Romanie pe mana cui ai intrat ???
      Nu o fi acest om usa de biserica dar sigur e pericol social grav daca din 2006 dospeste dosarul si intr-o noapte" Pac la Rasboiul" :))))
      • +47 (47 voturi)    
        Te inteleg... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:27)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui niculita30

        Si-ti dau dreptate: cum adica intr-o noapte?... Adica sta dosarul ani de zile si el este ridicat asa.. intr-o noapte? Nu se poate!!!! E dictatura!!!

        El trebuia adus la DNA in etape.. Adica 1 metru astazi, inca un metru maine.. si asa cum a stat dosarul din 2006, tot asa pana in 2050 el putea ajunge in arest preventiv, pas cu pas si avea si omul timp sa se adapteze la noua situatie si nu mai facea infarct... Corect!
  • +62 (66 voturi)    
    "Un procuror acuza" (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:15)

    vlad [anonim]

    Domu' Pilat din Ponta, amenintarile la adresa procurorilor si judecatorilor le faceti in calitate de politician sau de om al legii?
    • +28 (30 voturi)    
      ce vina are Pilat din Pont (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:41)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Sa-l asemuiesti cu Ponta?
    • -3 (3 voturi)    
      Cetatean (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:54)

      Damacu camelii [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Nu le face in calitate de cetatean si daca ati gandii dincolo de patima politica si ati analiza situatia generala din justitia romana ati intelege ca toti suntm victima acestui sistem nedemocratic.Ceea ce a facut Ponta trebuie facut de fiecare in parte atunci cand consideram ca ne sunt incalcate drepturile,adica sa protesta in mod civilizat dar sa protestam nu sa ne resemnam ca niste lasi ce suntem
      • 0 (0 voturi)    
        asociatia micilor botanisti (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 23:26)

        dl [anonim] i-a raspuns lui Damacu camelii

        Sigur stimate cetatean, oricare din noi ar trebui sa faca ce face ponta, sintem cu totii expusi abuzurilor justitiei, deja tremur gindidu-ma cum ma va ridica DNA pentru ca mi-am schimbat masina de spalat.
        Orbilor! Justitia e singura sansa a celor saraci impotriva celor bogati deci continuati sa-i dati la gioale turma de oi ce sinteti.
  • +67 (69 voturi)    
    intrebari (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:19)

    florin [anonim]

    Doresc sa stiu
    Domnii Ponta Nastase, si Antonescu ne indeamna la razboi civil cand ne cer sa iesim in strada si sa impiedicam exercitarea jusutitiei
    Justitia, ar trebui s-o stie si si domnii de mai sus are reguli si este necesar a fi aplicate pentru binele intregii societati indiferent de persoana sau functie
    Batjocorirea si nerespectarea justitiei este un gest inacceptabil intr-o societate cu atat mai condamnabil cu cat vine din partea unor lideri de opinie pe deplin constienti de gravitatea faptelor lor
    Din acest motiv apreciez in calitate de cetatean ca gesturile domnilor de mai sus si institutiile care le-au facilitat imi pun in pericol sentimentul de siguranta pe care trebuie sa mi-l dea aprtenenta la statul roman
    • +33 (39 voturi)    
      E doar circ (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:44)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui florin

      E doar circ ieftin pentru prostime, atita tot. Plus nitica incercare de intimidare a justitiei, sa nu spuna babatul de la Arges ca l-au lasat singur.
      partea trista e ca ~60% din romani vor vota cu personajele astea in 2012. Si mai spunem ca nu ne meritam soarta.
      • +29 (29 voturi)    
        aferim si inca ceva ... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:56)

        titiacs [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        ...vreau sa faceti un exercitiu de imaginatie. ce se va intimpla dupa ce neo-comunistii vor ajunge la putere ? in afara de lapte , miere , pensii , salarii , locuri de munca , locuri de joaca , puscarii pline de " portocale ". tovarasii tot se pling ca acum e dictatura ! cum se va numii regimul total de stinga , dupa ce pdl va dispare ? ( doar asta isi doresc ). probabil va fi un regim democratic total de stinga ! ( ceva asemanator cu pcr-ul ?)
        traiasca isteria tv ! traiasca neo-comunistii !
      • -8 (12 voturi)    
        de pus in rama (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:07)

        florin [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        "partea trista e ca ~60% din romani vor vota cu personajele astea in 2012"
        M-a uns pe suflet partea asta.
        PS: fiecare pune ghilimelele unde crede de cuviinta.
      • 0 (0 voturi)    
        usurel... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 13:15)

        Kalman [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        Nu e bine sa faci profetii...tot asa, daca nu ma insel, toate sondajele din 2008 il dadeau perdant pe Basescu. Nu generaliza, e tot ce pot sa spun, oamenii au mai scos -intre timp- capul la lumina.
    • +4 (4 voturi)    
      + interbari (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:56)

      johanes teuton [anonim] i-a raspuns lui florin

      Buna intrebare.Atentie cei in cauza sunt 2 JURISTI SI 1 BIBLIOTECAR?
      • +1 (1 vot)    
        da, (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:21)

        valeriu [anonim] i-a raspuns lui johanes teuton

        2 juristii (in care Ponta este crescut si educat de seful sau) si un muzeograf !
    • 0 (0 voturi)    
      instigarea... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:43)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui florin

      la revolta din partea unor lideri ce reprezinta o parte a unui electorat impotriva altui electorat este infractiune in toate tarile civilizate. Consecintele unui asemenea act sunt de obicei dezastruoase pentru o tara. Ce ma uimeste la acest Ponta este tupeul sau criminal de lider politic. Numai disperarea- sau prostia- genereaza o asemenea reactie.
  • +61 (63 voturi)    
    Nicolescu cel mai mare mafiot ! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:19)

    Sanda Nica [anonim]

    Daca Nicolescu se apuca sa ciripeasca ce stie se va umple Vama Nadlac de masini de Arges si ramanem fara mediu de afaceri in judet !

    Bravo DNA Pitesti !
    • +16 (16 voturi)    
      Superplus++ (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:06)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Sanda Nica

      Tare asta cu vama si cu mediul de afaceri :)
    • +25 (25 voturi)    
      are dreptate (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:41)

      ribelalu` [anonim] i-a raspuns lui Sanda Nica

      sunt complet de acord... Argesul este un stat PSD in stat. totul a intrat pe mana mafiotilor cu gulere albe locali sau nationali cu exceptia Dacia Pitesti si Arpechim, vandut insa pe nimic tot de ei.
      Iar unele dintre cele mai mari afaceri din tara descalcite de anchetatori in Arges s-au facut: Penescu, permise, Nicolescu. Plus primarii de la Craiova si Valcea. Si asta e doar varful aisbergului.
      Florin Calinescu zicea acum cativa ani de Nicolescu cam asa (citez din memorie):
      "ora exacta, timpul probabil, dreptul de viata sau de moarte, Costica Nicolescu le hotararste in Arges"
      "Oprisan e mic copil fata de Costica Nicolescu, daca Oprisan e baron atunci Nicolescu este vicerege PSD"
    • +11 (11 voturi)    
      Marea fuga (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:59)

      xian [utilizator] i-a raspuns lui Sanda Nica

      Mai aproape prin Bulgaria !
    • +5 (5 voturi)    
      Pai deja au inceput... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 0:33)

      Zgabeartza Iftode [utilizator] i-a raspuns lui Sanda Nica

      ... ciripelile, ca bag seama ca la asta s-a ajuns prin Penescu... Deci pop-corn si o bere baieti, ca poate mai urmeaza...
  • +53 (57 voturi)    
    cine esti tu Ponta (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:24)

    marius [anonim]

    sa spui ca Basescu nu a fost ales democratic? noi cei peste 50% l-am votat. mare ticalos si tradator de neam mai esti. sa ne fereasca cel de sus sa veniti voi la putere ca ne intoarcem pe vremea impuscatului.
    • -15 (31 voturi)    
      Cum dom'le nu stii? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:45)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui marius

      Alegerile au fost furate. Au existat camioane de documente duse la CCR, numai ca aia n-au vrut sa le bage in seama. Asta ca sa nu mai vorbim de cele 3000 de voturi de la Paris.
      • +23 (23 voturi)    
        CCR (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:55)

        alex [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        Ba tocmai ca au reverificat voturile nule si a iesit tot Basescu cam cu acelasi procentaj.
        Simpatic a fost Vanghelie care a zis:
        "au furat mai mult decat noi"
        deci ei erau clar cu musca pe caciula
        • +19 (19 voturi)    
          :) (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:47)

          bogdan [anonim] i-a raspuns lui alex

          1. Comentariul era la misto (vezi camioanele de probe)
          2. Nu vanghelie a zis-o pe aia cu furatul ci Ponta, si daca imi amintesc bine suna asha: "la ei sistemul (de furat) a functionat mai bine"
        • +4 (4 voturi)    
          Ponta... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 0:35)

          Zgabeartza Iftode [utilizator] i-a raspuns lui alex

          ... a zis: sistemul lor a functionat mai bine decat al nostru...!
        • 0 (0 voturi)    
          Ponta (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 19:49)

          mariage [utilizator] i-a raspuns lui alex

          Ponya a zis-o nu Vanghelie.
        • 0 (0 voturi)    
          Cine a zis: "Au furat mai mult ca noi" (Luni, 31 ianuarie 2011, 10:30)

          Optimista [utilizator] i-a raspuns lui alex

          Ba sa stii ca de fapt "pontosul" asta care se mai si crede presedintele (de facto?, ca de jure, o fi) a spus celebra fraza cu: " Ei au furat mai mult decit noi". O sa-i dau si eu un citat pontosului, din intelepciunea poporului român: ” hoțului ii e frică de pungaș”
      • 0 (2 voturi)    
        gresesti. (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:24)

        valeriu [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        gresesti,camioane de maculatura nu documente credibile .
    • +16 (16 voturi)    
      atitudinea PSD/PC,PNL fata de justitie (Vineri, 28 ianuarie 2011, 19:26)

      onest [anonim] i-a raspuns lui marius

      Ceace face PSD fata de cazul NICOLESCU ESTE INCREDIBIL pentru un om cu ratiune dreapta si morala.Este un atac grav la justitie.Sa ne fereasca Dumnezeu ca aceasta clica aparatoare a celor care au incalcat grav legile si bunul simt sa ajunga din nou la putere.Cum se vede sunt in stare sa destabilizeze impreuna cu PNL si PC toata tara ca sa nu fie dati in vileag si judecati cei care jefuit tara prin hotie si coruptie.
      • -4 (4 voturi)    
        PDL versusPSD (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:06)

        Damacucamelii [anonim] i-a raspuns lui onest

        Nene daca portocalii aveau ceva concret impotriva lor nu-i mai lasau sa zburde nicio secunda si-ar fi facut temele asa ca las-o cu furatul ca jaf mai mare ca astia nu a facut nimeni doar poate cei din spatele lui Iliescu in primul mandat.Toti sunt o apa si-un pamant nu am veleitati politice dar stand stramb si judecand drept cel putin astia de la PSD sunt profesionisti si pot scoate Romania din cacatul in care se afla.Numai cine e orb deabin elea nu vede raul cel mai mic.
        • 0 (0 voturi)    
          Adica hoti profesionisti? (Luni, 31 ianuarie 2011, 9:45)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Damacucamelii

          Mda, asta asa e.
    • -5 (5 voturi)    
      Naivii (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:01)

      Damacu camelii [anonim] i-a raspuns lui marius

      Nene mata nu esti suparat pe Ponta mata esti suparat pe propria persoana,duci un razboi imaginar cu comunistii sau mai stiu eu ce3 himere,pot sa0ti spun sigur ca pe Basescu nu l-au votat 50% din populatie l-au votat maxim 30% restul FURACIUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,au votat cei care inca mai cred ca Basescu reprezinta ceva in sistemul democratic dar uite ca ne-a pacalit si ne-a tras-o cum nu mai el in schizofrenia lui stie s-o faca,daca te simti bine intr-o tara unde drepturile omului sunt incalcate in fiecare zi,unde stai sub teroare ca iti pierzi locul de munca oricat de bun ai fi,ca notelke la scoala copilul le ia pe spaga,etc nu ai decat sa0ti mentii convingerile politice dar pastreaza-ti judecatile infantile pentru cei din"tribul" portocaliu.
      • +2 (2 voturi)    
        Auzi Ofelia? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:24)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Damacu camelii

        Ia si-o pastila d-aia alba...

        Astea galbene nu-si mai fac efectul :))
      • +2 (2 voturi)    
        Probe (Duminică, 30 ianuarie 2011, 23:17)

        Dragos [anonim] i-a raspuns lui Damacu camelii

        Poti prezenta probe pentru a sustine afirmatia conform careia basescu a obtinut maxim 30% din voturile exprimate, restul fiind furate? E usor sa dam din gura si sa acuzam. Insa ai nevoie de probe.
        Pe zi ce trece sunt din ce in ce mai socat de naivitatea oamenilor. Cat de usor pot fi manipulati. Am ajuns sa aparam posibili infractori doar pt ca fac parte dintr-un partid aflat in opozitie?
        Vad ca PSD-ul urla, prin liderii sai, ca dosarele lor sunt politice. De ce nu au facut acelasi lucru si cand a fost vorba de membri PDL? Aia sunt vinovati iar ai lor sunt curati ca lacrima? Deja e prea de tot. Sa astepte, sa vada care sunt sentintele si dupa aceea sa comenteze.
        Ma gandesc cu groaza la anul 2012 cand probabil strutocamila formata din partidele PSD, PNL si Pc vor ajunge la guvernare. Vor conduce tara dupa acelasi principiu pe care l-au folosit si in precedentele lor mandate "Dormi linistit, PSD vegheaza pentru tine".
        Mare dreptate avea Goya (sper sa nu ma insel) cand a spus ca somnul ratiunii naste monstri. La noi ar putea fi inlocuita cu "somnul natiunii naste monstri".
    • 0 (0 voturi)    
      psd-ul (Duminică, 30 ianuarie 2011, 12:51)

      Cezar [anonim] i-a raspuns lui marius

      Mare adevar cu comunistii astia, in straie noi.....Vor o justitie ca pe vremea epocii de aur : " ai lor sa fie lasati in pace, nu pot raspunde de nimic...." da sa-i mai ia si dracu, a fot destul!..
  • +34 (40 voturi)    
    Vai, ce curaj... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:29)

    sorin ionita [anonim]

    Ce curaj, ce pozitie lipsita de echivoc in apararea colegilor magistrati, a justitiei in general, din partea dlui Dumbrava si a tinerei echipe reformiste de la CSM...

    Sunt impresionat, ia auziti... "atrage atentia ca astfel de dezbateri publice bazate pe date si informatii eronate.."

    Asta e problema acum, dezbatere cu date eronate?
    Sau atacul brutal al unor lideri politici la adresa unui judecator, cu nume si prenume?

    Dumbrava si Danilet o iau pe urmele lui Lupascu, se pare.
  • +43 (45 voturi)    
    Asta-i tare (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:35)

    bogdan [anonim]

    Deci fostul procuror ponta, in anul de gratie 2011, poate sa faca declaratii de genul:
    "Te duci, te judeci, iti prezinti probele, daca e adevarat sau nu este adevarat. Dar de ce trebuie sa-l duci cu catuse si peste trei zile, cand se va judeca la Curtea de Apel, daca va fi pus in libertate asa cum este normal"

    Mai baiatule, nu exista cumva legi si oameni pusi sa le aplice? procurorul a cerut arestarea preventiva pe baza unor documente, iar judecatorul i-a acceptat cererea. care parte nu o pricepi?

    Asta ca sa nu te mai intreb cum poate influenta Basescu CSM-ul. Ca daca ma apuc sa citesc numele celor din CSM, nu prea dau de admiratori ai lui Basescu, ba chiar dimpotriva.

    Si personaje de genul asta ajung in sondaje la 30-40%?!?! Pai in conditiile astea ne meritam soarta.
    • +4 (4 voturi)    
      nu (Vineri, 28 ianuarie 2011, 23:56)

      The Saker [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      nu asta e problema, problema e ca oamenii nu au alternative...nu a rasarit nici o formatiune care sa polarizeze voturile celor care sunt satui de aceleasi vesnice partide : PSD, PDL, PNL.
      Acestea au o putere enorma financiara, logistica in tara, si orice incercare de a lansa o formatiune noua e sugrumata. Plus incapacitatea noastra proverbiala , ca popor, de a avea consiinta civica, de a lua atitudine. Intotdeauna , decat sa luptam, mai bine ne inscriem sau asteptam pomana de la astia trei-patru partide enumerate, si care sunt intesate de corupti notorii, securisti, etc. cu o prponderenta clara inspre PSD, campion absolut al coruptiei.
      Uitati-va la scandalul cu pensiile militarilor, la propaganda facuta la TV, manipularea a deja abrutizanta, grosiera.
    • -3 (3 voturi)    
      Naivi sau prosti (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:16)

      Damacucamelii [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Ghita,abtine0te ca esti pe dinafara,sa0ti zic cum stau lucrurile domnii procurorri fac o fituica de dosar ,la comanda sefului suprem se uita in programarea judecatorilor pe sedinta si fac arestarea in ziua cand "omul" lor judeca (asa fac si avocatii ca sa-si scape clientii)Doamna judecatoare nici nu deschide dosarul ca stie dinainte ce are de facur de aceea aceste arestari la instanta pe fond nu stau in picioare si astia toti sunt eliberati,pt ca la instantele pe fond mai rar Morar sau Basescu pot sa intimideze judecatorii si atunci aia fiind profesionisti judeca numai in baza DOVEZILOR din dosar,CE NU AI INTELES???
      Cat despre CSM cum iti explici lupta pe viata si pe moarte a PDL pt a-si impune oamenii????
      Sau ti se pare normal ca Curtea Constitutionala sa fie condusa de Neica Nimeni care nu a fost o zi macar judecator in viata lui???? ci un simplu jurist consult cu studii "pe inserat"...
      Vai de capul celor care gandesc ca tine de aia tara asta e ultimul loc la toate si nu va putea intra in randurile tarilor adevarate cu un astfel de popor care pune botul la toate momelile in loc sa gandeasca cu propriul cap si cu picioarele in apa rece.
  • +30 (34 voturi)    
    Slab raspuns (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:37)

    Mioara [anonim]

    Ma asteptam la fermitate, nu la o lamurire birocratica. Un cuvant care sa intareasca in ochii politicienilor inamovibilitatea Doamnei judecator era necesar sau chiar un deget aratat pe obrazul presedintilor de partide care jignesc si descalifica profesional (prin interventiile lor publice) un om care si-a facut datoria.
  • +33 (35 voturi)    
    Nicolescu ,coruptie 100%..!! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:43)

    eu, [anonim]

    Clanul Nicolescu - capatuire prin hotie
    Imbogatirea Clanului Nicolescu pe banii statului

    Zece (10) dintre afacerile legate de numele lui Constantin Nicolescu se leagă mai multe afaceri sau „inginerii” care au ţinut paginile ziarelor mai mult timp.
    Folosind metoda omologata de SOV preşedintele CJ Argeş nu şi-a lăsat semnătura pe niciun act, în numele lui acţionând ceilalţi membri ai familiei: cumnaţi, gineri, fini etc.

    1. Falimentul Uzinelor Aro şi Grulen din Câmpulung: implicaţi Constantin Nicolescu şi fratele Petrică Nicolescu, fost colonel SIE.

    2. Afacerile cu terenurile de la Autostrada Bucureşti – Piteşti: implicaţi primarul din Bradu, Costel Zamfir şi cumnaţii preşedintelui Nicolescu, Popa şi Secuiu

    3. Afacerile cu terenurile Staţiunii Pomicole Mărăcineni: implicat Enrico Perini, ginerele lui Constantin Nicolescu

    4. Afacerea „filiera columbiană” din anii 70’ – 80’: implicaţi Constantin Nicolescu, Constantin Stroe, preşedintele ACAROM şi Nicolae Oiţă, patronul Lactag.

    5. Afacerea SC Autopro Mond SA Bascov:
    La jumătatea lunii decembrie 2009, Consiliul Judeţean Argeş a organizat o licitaţie pentru desemnarea firmei care va repara şi va întreţine maşinile instituţiei, fabricate de Automobile Daewoo în lunile ianuarie şi februarie 2010. Singura firmă care s-a prezentat la licitaţie şi care a şi câştigat-o a fost SC Autopro Mond SA, cu sediul în comuna Bascov. Dacă valoarea iniţială a contractului a fost de 42.017.00 RON fără TVA, preţul a fost scăzut simbolic, fiind stabilit în cele din urmă la 42.016.81 RON, fără TVA. Pentru cine nu ştie, SC Autopro Mond SA este chiar firma preşedintelui Consiliului Judeţean Argeş, Constantin Nicolescu. Până în 2005, firma se numea SC Iatsa Bascov SA, al cărei acţionar majoritar era Iatsa ştefăneşti. În anul respectiv, la doar câteva luni de la alegerea în funcţia de preşedinte al Consiliului Judeţean Argeş, Constantin Nicolescu a cumpărat de la Iatsa Ştefăneşti 92% dintre acţiunile SC Iatsa Ba
    • +16 (16 voturi)    
      IATSA (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:45)

      ribelalu` [anonim] i-a raspuns lui eu,

      Nicolescu a primit gratis de la Nastase totata reteaua IATSA din tara pe care a vandut-o la bucata, devenind multimilionar in Euro din vanzarea acestor active la bucata.
    • +8 (8 voturi)    
      Perini Romstal (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:27)

      ziarulancheta punct ro [anonim] i-a raspuns lui eu,

      În ciuda hârjonelilor politice Pendiuc versus Nicolescu apropiaţii celor doi grei ai politicii locale s-au combinat fără rezerve într-una dintre cele mai profitabile afaceri imobiliare din Argeş. Ginerele preşedintelui Consiliului Judeţean, magnatul italian Enrico Perini, a mai iniţiat un business de lux în Piteşti, pe proprietatea finului primarului Tudor Pendiuc, omul de afaceri Gabriel Chiţu. Combinaţia respectivă, construirea unui centru comercial foarte scump, a stârnit în mediul privat argeşean discuţii care mai de care mai aprinse, o parte dintre afaceriştii de vârf ai judeţului dând ca sigur faptul că Pendiuc şi Nicolescu au bătut palma, unindu-şi forţele într-o afacere la nivel înalt, pentru ca ambele familii să aibă de câştigat, iar, pe cale de consecinţă, PSD-ul să devină şi mai înfloritor decât este!
      Aceasta este reţeta parteneriatului ginere-fin în afacerea numită Perini Properties and Investements. Societatea comercială aparţinând miliardarului de la Romstal, Enrico Perini, a fost înfiinţată în iulie 2006, în Capitală, iar o lună mai târziu şi-a făcut apariţia la Piteşti, unde au fost perfectate actele cu finul primarului, Gabriel Chiţu. Profilată pe cumpărarea şi vânzarea de bunuri imobiliare, SC Perini Properties and Investements Bucureşti a cumpărat, în vara anului 2006, un teren impozant din Aleea Stadionului. Cel de la care a achiziționat respectivul teren este Gabriel Chiţu, finul primarului Pendiuc, fost preşedinte al FC Argeş şi patron al Granpet. Tranzacţia imobiliară, parafată la două luni de la înfiinţarea firmei Perini Properties and Investements, adică în august 2006, s-a ridicat la câteva miliarde de lei. Vechi, dar buni. Pe amplasamentul aflat în vecinătatea Poliţiei Municipale, amplasament care depăşeşte suprafaţa de 2000 de mp, Enrico Perini a decis să ridice un complex rezidenţial şi de spaţii comerciale, extrem de luxos, angajând pentru realizarea construcţiei firma Montan Star.
  • +28 (32 voturi)    
    Splendoare (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:45)

    Trojan.H [utilizator]

    Acum ii vedem in toata splendoarea lor pe cei care au condamnat Romania la inapoiere, in beneficiul propriu, evident.
  • +32 (34 voturi)    
    Javra batrana maraie instructiuni (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:50)

    Gherasim [anonim]

    Cititi bine declaratia lui Iliescu: sa se faca modificari legislative, care sa-i protejeze pe corupti! Ne putem astepta la alte modificari ale legilor, pe sest, in Senat? Cred ca alianta cripto-comunisto-corupta va trece imediat la actiune, incercand sa-l suspende pe presedinte si alte magarii de acest gen.
    In alta ordine de idei, mi-a placut raspunsul CSM. Calm, echilibrat, fara patima, dar ferm. Inseamna ca acolo au mai ajuns si domni, nu numai precupete sovietice precum Pivniceru, Barbulescu sau Costiniu.
    • +7 (7 voturi)    
      asanarea justitiei (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:27)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Gherasim

      este o urgenta. Tinerii magistrati ar trebui sa aiba acces la marile dosare de coruptie. Magistratii cu experienta ar da dovada de intelepciune daca ar face un pas inapoi, doar ajutandu-i daca e nevoie. Lustratia care n-a reusit in politica ar putea reusi in justitie, iar Romania ar intra in randul tarilor civilizate. Tinerii magistrati trebuie sprijiniti, sunt singura noastra sansa!
  • +25 (27 voturi)    
    CSM (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:51)

    voltaren [utilizator]

    Pentru celalte inclcari ale legii comise de V. Ponta si C.Antonescu ,cine trebuie sa se pronunte?
  • +21 (21 voturi)    
    Mda... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:53)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Reactie palida si intarziata. Sunt dezamagit. CSM-ul dovedeste ca nu se impaca deloc bine cu justitia ci mai degraba cu infractorii. Mult mai mult curaj exista la nivelele de jos din justitie. Dovada? Din ce in ce mai multi judecatori (tineri) au curajul sa emita mandate de retinere si arestare chiar cand este vorba de indivizi din sfera politicului. Din acest motiv o felicit sincer pe acea judecatoare din Pitesti care a avut curajul sa nu se lase influentata de politic semnand mandatul de arestare impotriva lui Nicolescu.
  • +9 (9 voturi)    
    CSM (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:53)

    john [anonim]

    Domnilor de la CSM , arestarea se face in functie de programul judecatorilor!?..... Neacsa putea sa fie in serviciu pe 29.01.20011.....il arestau pe 28 e acelasi lucru.
  • +15 (15 voturi)    
    ce mai CSM, bleah !!!!!!!! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:59)

    Vera [anonim]

    Da, si ? Numai atit ? Ce este asta, frectii la picior de lemn ? De ce nu le salta licenta celor 2 tembeliziuni ?
  • -5 (13 voturi)    
    Ca de obicei circ. (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:06)

    haiducul [anonim]

    Circ,zornait de catuse in direct spectacol ieftin si cand te astepti mai putin ...hopa este pus in libertate.
    Nu este primul caz si ar trebui tratat cu indiferenta, astea cu arestari spectaculoase deja si-au pierdut credibilitatea, praf in ochi pentru naivi care cred ca in sfarsit iata justitia isi face datoria,tara de ....
  • +19 (21 voturi)    
    Chuky... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:08)

    Costin [anonim]

    Ponta ca Ponta, un prostovan, dar papusa Chuky care ii tine trena e o mare eroare politica, creeata la scoala petrolista a lui Patriciu, papusarul caruia nu-i iese niciodata nici o schema... Pe politica, ca pe economie ii merge bine, acolo nu trebuie voturi, ci doar ceva relatii cu DIP si alti psd-isti...
  • +18 (18 voturi)    
    Justitie (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:11)

    gogu [anonim]

    Ar fi pacat sa moara un excroc fara sa plateasca....
  • +24 (24 voturi)    
    Hahahaha!!! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:12)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Mi-aduc aminte ca tovarasul Adrian Nastase declara mai ieri ca daca PSD nu va reactiona (in ce sens si in ce fel tovarase Nastase????) va arata ca este un partid de mamaliga... Nici vorba tovarase Nastase! PSD n-a fost nicicand si nici nu va fi un partid de mamaliga. Ci partidul sampaniilor Brut si al icrelor negre. As mai adauga ca PSD este si partidul care conduce detasat in topul infractionalitatii politico-economice. PSD este partidul-mafie. CSM a reactionat intarziat si mult prea palid
  • +24 (24 voturi)    
    D-le Ponta a-ti pierdut un bun moment de a tacea (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:12)

    vas [anonim]

    Stimate D-le Ponta,
    Intelegeti ca, astazi nu sunteti nici macar membru al Ministerului Public ca sa pretindeti a va da cu parerea despre actiunile unui judecator.
    Prin demersul Dvs in cazul Dlui Nicolaescu, Dvs sunteti primul care atenteaza la functionarea statului de drept si la ceea inseamna separatia puterilor in stat.
    Atentie!
    Daca credeti ca va veti manifesta la fel si cand veti fi la putere atunci mai bine stati in opozitie. Este inadmisibil ca un lider politic sa atace direct un judecator!!
    Mai incet cu pornirile staliniste ca altfel o sa imi dau eu demisia din PSD public si vor urma si altii.
    Vrem un presedinte social-democrat care recunoaste si respecta valorile si institutiile democratice asa cum sunt ele bune / proaste.
    in rest,
    permiteti sa Va transmit sincere mele dezamagiri.

    cu stima,
    Membru PSD
  • +20 (22 voturi)    
    si Crin? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:13)

    mav [anonim]

    pai si Crin il apara pe acest penal? de ce oare????
  • +26 (26 voturi)    
    pentru d-na judecator NEACSA (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:17)

    nNN [anonim]

    sa nu va lasati intimidata de lighioanele din politica

    SUCCES!
    • +14 (14 voturi)    
      aveti sustinerea si respectul nostru! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:30)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui nNN

      Justitia incepe sa se europenizeze. Felicitari!
  • +17 (17 voturi)    
    Nedumerire (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:27)

    Mahalagistu [anonim]

    In ce conditii poti fi acuzat de obstructionarea justitiei?
  • +18 (18 voturi)    
    cosmarul lui ponta (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:28)

    travis [utilizator]

    Baiatul asta nu-si poate reveni din socul pierderii alegerilor... Mai tati, Basescu nu mai poate candida, intreaba-l pe iliescu... hahahaha!!!
  • +22 (22 voturi)    
    Sarut mana Doamna Judecator. (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:29)

    crivat [anonim]

    Psd_ul format din emanatii revolutiei cum au tratat revolutionari cu o portie de teroristi ce au varsat sange nevinovat.Ei cum ar merita sa fie tratati ?,mai ales iliescu nasul teroristilor si al mineriadelor.Trebuie sa se faca dreptate odata si-n Romania.Ne-am saturat de minciuni si manipulari ale acestor neocomunisti cu fata umana.Justitie impartiala.!
  • +17 (19 voturi)    
    Ponta ,minte cu nerusinare. (Vineri, 28 ianuarie 2011, 19:01)

    mircea [anonim]

    Pe Ponta-l duce mintea numai la hotii.Sa-i amintim ca la alegerile prezidentiale,catranit fiind l-a luat gura pe dinainte si a spus ca "ceilalti au furat mai mult ca el".Nu cred ca crede intr-un sistem de alegeri democratic,mai degraba intr-unul de tip mafiot,care pe care.Dupa mintea lui Ponta cea ingusta cine fura mai mult acela castiga.Asa ca nu este de mirare vehementa cu care sare in apararea "baronului de Arges".Nicolescu darama mitul invincibilitatii PSD si asta-i da fiori lui Ponta si celor din spatele lui.Le este teama ca justitia nu va mai executa ordinele lor.Nicolescu a lesinat ,pentr-ca ce sa citit in actul de acuzare nu-i dadea nici-o sansa de scapare.A vazut ca procurorii aveau dovezi irefutabile si este si normal pentru cine era individul Nicolescu.Si cum toata constructia politica a PSD din Arges sa facut dupa chipul si asemanarea lui Nicolescu,nu stiu cati membri psd mai raman curati.Si nu numai din PSD.
  • +7 (7 voturi)    
    apreciere (Vineri, 28 ianuarie 2011, 19:09)

    Tataia.NICU [anonim]

    BRAVOS>vorbitorilor ca bine le ziceti.Ar trebui sa o ziceti si de la om la om poate nu vor fi 60%-Forta-romanasilor ........Poate meritam ce ne este dat .
    • +4 (4 voturi)    
      nu va faceti griji... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:17)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Tataia.NICU

      Votul prin posta -sau electronic -va aduce din diaspora cel putin de 10 ori mai multe voturi. Si nu cred ca e vreun roman cu mintea ratacita care sa traiasca in America si sa-i voteze pe comunisti. Nu va faceti griji. Credeti ca noi nu stim ce se intampla ?!
      Nu ne mai lasam la mana soartei...De-aici inainte soarta ne-o facem noi...
  • +16 (18 voturi)    
    Va propun o teorie... foarte plauzibila (Vineri, 28 ianuarie 2011, 19:10)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    S-a tot afirmat, evident ca de catre tovarasii de la PSD, ca arestarea lui Nicolescu de la Arges ar fi rezultatul unei comenzi politice, a unei razbunari ce are legatura cu mitingul (inexplicabil) de la Mioveni... Eu va propun urmatoarea teorie. PSD a facut prima mutare, afland (pe surse) despre iminenta arestare a mafiotului Nicolescu, grabindu-se sa organizeze (mai are cineva indoieli?) prin interpusii (lideriI sindicali de la Renault - Dacia), greva de la Mioveni tocmai pentru a putea tipa mai apoi lozinca cum ca arestarea presedintelui CJA nu reprezinta nimic altceva decat o sinistra razbunare a lui Basescu-PDL. Dealtfel Ponta, in prostia sa infantila deja binecunoscuta, invocand aceasta puerila "explicatie" in cazul arestarii lui Nicolescu, a recunoscut indirect ca PSD este cel care a organizat greva de la Mioveni. Lucrurile se leaga dar nu in sensul celor invocate de Ponta. Adica, pe scurt, cei de la PSD aflasera ca Nicolescu va fi saltat de DNA si s-au gandit sa faca mai inainte de ceea ce urma sa se intample acestuia putina galagie, pentru ca mai apoi sa lege fortat arestarea mafiotului pesedist de evenimentele de la Mioveni. Cine a gandit un asemenea scenariu l-a gandit prost. Strategul, daca a existat unul, si daca lucrurile au stat asa cum presupun eu, este un strateg lamentabil. Pesedistii vor pierde oricum s-ar pozitiona. Dealtfel au pierdut deja. Atitudinea cea mai potrivita, si care i-ar fi avantajat consistent, ar fi fost sa accepte fara circ si galagie desfasurarea actului de justitie. Solidarizarea cu un individ pe care mai tot judetul il cunoaste ca un fel de nas de Arges, care taie si spanzura tot este o grava eroare. Numai ca PSD nu poate reactiona altfel pentru simplul motiv ca este o organizatie infractionala criminala.

    P.S. Din nefericire pentru ei, cei de la PNL, prin persoana lui Chiul Antenescu, au cazut in capcana PSD. Acum s-au asociat trup si suflet criminalitatii politico-economice pesediste. Ceea ce ii compromite cu mult mai rau.
    • +11 (11 voturi)    
      scenaristul Revolutiei (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:43)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      probabil scenaristul Revolutiei, marca PSD - marca Iliescu. Daca pentru Nicolescu pe care tot judetul il stie ca mafiot baga mana in foc, ce sa mai zicem de altii? Dar e bine, poate asa intelege tot romanul ce-i cu alianta mafiei romanesti.
    • +8 (8 voturi)    
      Nicolescu si greva de la Mioveni. (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:02)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Luati in graba,unii parlamentari au spus adevaruri stanjenitoare.Este cazul lui Ioan Ghise(PNL),care intr-o emisiune televizata sustine teoria implicarii lui Nicolescu in mitingul de la Mioveni.Probabil ca nu a apucat sa-si ia notite temeinic(Ghise) si la luat gura pe dinainte.Oricum e jenant cum sar toti in apararea lui Nicolescu si vin cu acuzatii halucinante,multe din acuzatiile lor,acuza PSD si PNL.Acuzatiile lor te fac sa te intrebi daca nu au facut si excrocheria reclamata ca fiind facuta de altii.Graba si ura celor de la PSD si PNL,fac mai mult rau decat bine si lor si lui Nicolescu.Eu cred ca daca Ponta si ceilalti aiuriti care au sarit cu vehementa in apararea lui Nicolescu,aveau o atitudine decenta,poate ca Nicolescu era judecat in stare de libertate.
    • +7 (7 voturi)    
      foarte probabil (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:21)

      goe [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Scenariul este foarte probabil si sunt sigur ca daca chiar asa s-a intamplat exista si probe. Daca se vor si face publice ramane de vazut. Mitingul ala nu avea nici un sens, dar a capatat foarte mult sens putin mai tarziu. Intr-adevar strategul acestei miscari nu prea s-a achitat cu bine de sarcina. E posibil ca planul sa fi fost mai amplu (manifestatii in toata tara?) si sa fi fost dejucat sau sa fi esuat din alte motive. Probabil si cei de la Floreasca stateau in stand-by pentru planul B. Caracatita medicala este mult mai veche si mai versata decat cea a politicienilor mafioti. Nici macar ceausescu n-a reusit s-o atinga.
    • +3 (3 voturi)    
      asa este... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:31)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Dar spune-i asta celui caruia i s-a promis ceva ca sa iasa la miting si care scrie pe banner "N-EA ajuns cutitul la os" sau alta tampenie. Astia-s masa de manevra...Tot ce putem face e sa-i batem la vot...
      Si inca ceva: nu-i subestimati nici pe romani, nici pe PDL. Sunt convins ca masinaria electorala s-a pus deja in miscare si marea batalie nu va fi numai pe votul diasporei, ci si pe "nehotaritii" din tara. Cand incepe campania in 2012 vor fi bani destui, iar cu o campanie inteligenta, comunistii vor musca din nou tarana. De PNL nu mi-as griji pentru ca trenul lui Crin a trecut ...
  • +15 (15 voturi)    
    CSM-ul politizat ???? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 19:31)

    Adrian [anonim]

    Membri CSM sunt numiti cu binecuvantarea Ion Iliescu. Acum dupa noile alegeri sunt sperante sa schimbe pe cativa dintre ei fara a afecta majoritatea pesedista. Chiujdea, Lidia Barbulescu, aia de a fost sefa pana acum si dovedita ca a colaborat cu securitatea (nu mai stiu cum o cheama), Deliorga (ruda cu criminalul ala de la fetesti) . Alistar (personaj penal de la pnl) etc, etc. Acesta este CSM pe care-l infiereaza PSD. Culmea TUPEULUI si al IPOCRIZIEI) . Ma gandesc cum se simt cei mentionati + restul, care lucreaza numai pentru psd si pnl (uneori) si vine unul ca sa-i ocareasca, drept recompensa. Incepe destramarea ciumei rosii.
    • +1 (1 vot)    
      totul e politizat in lume, Adrian... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:35)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      "Somnul este singura afacere personala. Restul e politica"- (Hitler)
  • +19 (19 voturi)    
    tineti-o tot asa (Vineri, 28 ianuarie 2011, 19:47)

    goe [anonim]

    Vreau sa vad cate o arestare de politician corupt in fiecare zi, nu o data la 6 luni. Nu ma intereseaza din ce partid. Chiar si la unul pe zi ati avea de lucru in ritmul asta ani de zile! Dati-le mancatorilor de rahat (Alianta Socialista a Penalilor) + televiziunilor lor subiecte cate nu pot duce.
    Dar eu ma intreb si altceva: daca pentru jignirea unui militian (ofensa adusa autoritatii) se face puscarie, jignirea unui judecator, procuror, a presedintelui, la televizor, este ok? Daca pui cuvantul "politic" in propozitie poti sa spui ce-ti vine la gura? Daca vrea un militian sa ma amendeze si eu ii spun ca lucreaza la ordin politic si e un dobitoc si un cretin, se cheama ca am comis-o sau nu? Daca citeste vreun avocat il rog sa-mi raspunda.
    • +2 (2 voturi)    
      ad (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:40)

      Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui goe

      Savarsesti infractiunea de ultraj in varianta cea mai usoara ca pedeapsa, daca ameninti un functionar public. Citeste te rog articolul 239 din Codul Penal si o sa intelegi, ca sa nu stau eu sa iti explic prea multe. Deci nu si daca il injuri.
      • +2 (2 voturi)    
        stiti ce-i face vulnerabili si ridicoli pe comun?! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:52)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe

        Furia neputincioasa. Sunt constienti ca statul -si romanii- se schimba pe zi ce trece si ei raman pe dinafara. Inca 4 ani in opozitie dupa 2012 ii va scoate din minti. Si probabil si din istorie...
  • +8 (8 voturi)    
    dosar (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:18)

    bc [anonim]

    d-lor psd. ati reusit sa-i transfgormati in comunisti si pe liberali. decat cu voi la conducere mai bine cu diaconescu. oricum pdl n-a facut nimic pt pornirea economiei. pe psd-ei, pc-ei, pnl-ei ii dor in cot de economie. fac si ei ce stiu mai bine. sa tina pe loc reformele dureroase pe care si le-a asumat pdl. ma intreb ce fel de masuri ar fi luat psd sau pnl daca ar fi fost la guvernare. deocamdata n-am auzit de masuri propuse de ei. masurile anuntate cu pompa de psd sunt bune pt a fi crezute de carutasi. ca astia nici nu prea mai exista. iata-i pe cei care vor prelua puterea.
  • +2 (10 voturi)    
    Jos dictatura (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:34)

    Panduru [anonim]

    Este foarte clar ca,acest CSM functioneaza ilegal.Daca functioneaza ilegal,cum isi permite acest ïndivid"sa faca remarci/declaratii,etc...Jos dictatura/Jos Basescu!Democratia nu este "dictatura clanului Basescu"
    • +5 (7 voturi)    
      Mars de-aici bolsevicule! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:49)

      Costi [anonim] i-a raspuns lui Panduru

      Si daca n-ai inteles romaneste ce ti-am spus o sa-ti trag si-un sut in c u r!

      P.S. Pai sigur ca nu este, "democratia" e dictatura clanului Ponta-Antonescu-Voiculescu.
  • +12 (12 voturi)    
    PSD n-are treaba cu statul de drept (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:37)

    arion [anonim]

    Bineinteles ca PSD nu va invata vreodata ce e aia democratie si stat de drept.
    Cand DNA aresteaza PDL-isti, fug imediat la televiziunile casei sa arate cu degetul "puterea corupta", iar cand e arestat unul de-al lor,sar ca arsi ca sunt manevre politice. Acum planuiesc in dulce stil bolsevic, presiuni de strada asupra justitiei. Asa stiu ei si asa sunt invatati ca se rezolva dintotdeauna o "treaba" in justitie in Romania, mai o gargara,mai o spaga,mai o interventie unde trebuie, mai o presiune......
    Acest Che Gavroche devine dintr-o mare dezamagire, o tot mai mare penibilitate chiar si comparat cu taticii lui din PSD.
  • -4 (8 voturi)    
    ca sa fie dreptate! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:54)

    laurentiucat [anonim]

    sa fie judecat nicolescu si procurorul care a avut interceptarea cu penescu si nu a luat masuri pana in 2011,in acest fel favorizandu-l pe infractorul niculescu.
    vreau sa avem, justitie fara santaje cu dosare,fara puneri in scena teatrale,cu arestari,prelungiri..etc.
    si mai vreau judecati rapide fara arestari preventive decat in cazuri exceptionale.speram ca a trecut vremea cand orice militian sau procuror te baga la beci cand vroia muschii lui.acum vad ca s-a dat o spoiala pe fatada arestarii preventive si avem o folosire excesiva a ei.
    • +8 (8 voturi)    
      esti in eroare (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:45)

      goe [anonim] i-a raspuns lui laurentiucat

      Sa-ti explic de ce... Procurorul trebuie sa instrumenteze dosarul cu atatea probe si capete de acuzare pana cand e convins ca il poate infunda bine de tot pe infractor, cu tot cu avocati, martori mincinosi si orice ar mai incerca el sa-si aduca in aparare. Asta dureaza uneori si ani de zile. Vezi ca sunt chiar pe Hotnews mai multe stiri despre arestari de corupti si mafioti ale FBI-ului, in care s-au adunat probe si 10 ani.
      Daca nu rezisti la manipulare nu te mai uita la Antena3. Ceea ce spui tu a spus Norica Nicolai acum juma de ora la televizor. Manipulare facuta cu buna stiinta, ca doar a fost si ea procuror si stie ca nu te duci la infractor cu prima jumatate de proba sa rada ala de tine.
    • +10 (10 voturi)    
      inca ceva (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:57)

      goe [anonim] i-a raspuns lui laurentiucat

      Arestarea se dispune si daca exista pericolul influentarii anchetei, nu doar pentru pericol public. Tu ce crezi, exista pericolul asta? Uita-te numai la prietenii lui ce fac si imagineaza-ti.
      • -2 (2 voturi)    
        nu cred (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:51)

        laurentiucat [anonim] i-a raspuns lui goe

        poate fi urmarit cum a fost si pana acum si la prima incercare de acest gen, la puscarie.nu trebuie tinut in arest doar ptr ca se banuieste ca ar putea face ceva.trebuiesc dovezi.
        pe vremea lui ceausescu te salta si erai judecat din puscarie.majoritatea proceselor penale asa se faceau,cu acuzatii in stare de detentie.bunicul meu a facut puscarie politica fara macar ca sa fie judecat.nici nu avea dosar.l-au saltat doar ptr ca a fost comisar la serviciul pasapoarte in constanta. a facut numai bine, ajutand o gramada de evrei sa fuga din tara pe vapoare.nu a avut treaba cu politicii,nici macar cu cei de drept comun.
        asa si acum, te ia la puscarie dupa cum e voia puterii.am iesit in 16 dec 89 in strada ,tocmai ca sa nu se mai intample asa ceva.
  • +15 (15 voturi)    
    Demonstratie pro-justitie (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:18)

    George [anonim]

    Poate ca acum ar fi momentul pentru organizatiile civice romanesti sa faca un miting pentru sprijinirea unuei justitii curate.

    Daca vreo cateva sute de mii o sa se adune si o sa sustina o justitie independenta si curajoasa, o sa se mai gandeasca alde Ponta si Antonescu daca mai vor sa faca gargara si sedinte in fata cladirii DNA-ului.
    • +3 (3 voturi)    
      De ce nu noi ?! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:58)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui George

      Ia alegeti un site de la guvern sau justitie si trimiteti cateva randuri de solidaritate si de dezaprobare a imixtiunii Tontului in mersul justitiei. In America, Luni sau Marti i s-ar fi citit deja capetele de acuzare pentru instigare criminala la revolta impotriva unei institutii fundamentale a statului de drept.
  • +8 (8 voturi)    
    aceeasi scena cu alti actori.... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:40)

    razvan [anonim]

    Imi aduc aminte cum lideri marcanti PSD pichetau Parchetul, atunci cand tot din "ordin politic" d-nul Bivolarul era acuzat. Acum dupa cateva ani... aceeasi scena cu alti actori....
    • +2 (2 voturi)    
      Adevar ai grait (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:03)

      _de ras [anonim] i-a raspuns lui razvan

      Bivolaru a fost judecat si gasit vinovat. Sper sa se intample si acum la fel.
  • +11 (11 voturi)    
    Am sa mai spun doar atat (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:43)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Tineti minte ce va spun. PSD este o organizatie infractionala criminala. Sa ne fereasca Domnul sa revina mafiotii astia la putere!
  • +9 (9 voturi)    
    Si o ultima remarca... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:53)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    PSD nu este un partid de mamaliga. Este gasca icrelor negre si sampaniei Brut. Gasca care a spoliat Romania.
  • +10 (10 voturi)    
    Stupid (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 0:00)

    hkh [anonim]

    Ponta chiar se asteapta ca romanul care face foamea sa picheteze sediile PDL pentru un politician veros? E absurd, chiar si pentru un simpatizant PSD.
  • +2 (2 voturi)    
    Esre clar.. (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 5:32)

    Gino [anonim]

    Ponta trebuie si el arestat...instiga populatia la
    revolta precum tigani cind unul dea lor este arestat..
    psd si pnl deja se vad la guvernare dar pina atunci multi escroci de-ai lor or sa fie arestati...si o sa iasa iar pe locul 2....astia sunt chiar cretini ...fac vilva ca sa afle toti cetateni simpli ce escroci au in psd...in loc sa taca si sa merga pe burta...isi fac rau singuri...problema nu este arestarea ci mai important este confiscarea averii
    lui Nicolaesu..asta este mai important...astia fac circ dar ramin cu bani....la zecile de milioane care le-a furat asta prefera sa faca 5 ani de inchisoare dar sa ramina cu bani.....toti care comenteaza cad in capcana politica dar miza pentru care a fost arestat sunt bani...gindeti-va ce preferati sa i se intimple 5 ani puscarie si ramine cu averea sau 1 luna dar imediat confiscata averea....eu doresc a doua varianta...asfel se taie macaroana bani pentru partid.
  • +3 (3 voturi)    
    Am 2 observatii... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 6:15)

    samurai [utilizator]

    1. Daca A.Nastase, Ion iliescu si Hrebenciuc ii iau apararea lui Nicolescu e dovada cea mai clara ca baiatul e bagat adinc de tot in tot felul de potlogarii de partid si secrete din cele mai murdare !
    2. Daca un lider de partid din opozitie din SUA, Anglia,Germania ar fi incercat prin declaratii belicoase si amenintari la adresa Justitiei sa modifice mersul unui proces in secunda 2 era in inchisoare si n-ar mai fi pupat la putere in veci !
    Se darima sandramaua, baieti ?
  • 0 (2 voturi)    
    Raspunderi cetatenesti (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 7:36)

    hotnewsfil [utilizator]

    Recunoastem (admitem) ca o comunitate (tara) are conducatorii pe care ii merita.
    Ca atare, ca sa avem conducatori mai elevati, din care sa se distinga personaje stralucite, unicate, in functia de viitori conducatori ai acesteia, este necesar ca, neconditionat, sa creasca nivelul mediu al calitatilor celor ce compun acest poporului roman.
    America, Franta, Germania, Anglia, Elvetia, Suedia, etc. sunt “orchestre” care pot canta perfect chiar si fara dirijor.
    Orchestra “poporul roman” trebue sa evolueze mult pentru a se apropia cat-de-cat de o asemenea performanta.
    Poporul nostru nevolnic cauta oameni providentiali, mesianici care sa faca minuni, care sa se substitue penuriei crase de calitati ale lui (poporului).
    O companie, o tara functioneaza bine daca se bazeaza pe legi, pe reguli, pe proceduri de lucru de calitate confirmata indelung, pe care sa le respecte cei ce compun respectiva comunitate.
    Constitutia americana, veche de douasute de ani asigura functionarea democratiei in America, nu presedintii care s-au perindat in fruntea acestei tari.
    Cultul pentru munca, serozitatea, responsabilitatea, solidaritatea, inradacinate profund in fiecare neamt asigura calitatea produselor germane, primul loc in lume la export, asigura respectul planetar pentru brandul “Made in Germanyy”, indiferent de cine a fost, este si va fi presedintele Germaniei.. Poporul german are conducatorii pe care ii merita. Calibrul poporului german se regaseste in calibrul presedintelui tarii. Firmele germane functioneaza perfect indiferent de persoana presedintelui pasager
    <Daca, ajungand acasa cu o cumparatura sau dupa ce am "cumparat" un serviciu, constatam ca am fost inselati, ca valoarea cumparata este mult sub valoarea banilor pe care i-am platit, trebue sa ne auto-invinuim ca nu am deschis bine ochii cand ne-am ales furnizorul de produse sau de servicii.
  • 0 (2 voturi)    
    Raspunderi cetatenesti - CONTINUARE (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 7:37)

    hotnewsfil [utilizator]

    Noi am ales, noi am decis, din lipsa de pricepere, din lipsa de responsabilitate sau, de multe ori, pentru ca n-am gasit ceva mai pun pe piata>.
    Asa stau lucrurile si cu raportul dintre poporul alegator roman si alesul sau (conducatorul statului). Popporul fie nu s-a priceput (considerentul de prim ordin), fie a fost iresponsabil cand a ales (decis), fie n-a avut marfa (candidati) mai de soi din care sa aleaga.
  • +1 (1 vot)    
    dormiti linistiti? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:05)

    pacalici [anonim]

    Unde sunt ong urile?Asociatiile magistratilor?ale jurnalistilor? Trimite-ti mesaje celor care pot interveni!Ce face PSDul,cum se numeste?
  • -3 (3 voturi)    
    intrebare (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:56)

    xman [anonim]

    Sa fie oare asta cauza ca toti PDL-sti se trateaza la VIENA ? psd controleaza floreasca ,am inteles totul e super ok.totul merge struna in tara lui base,atentie la drum cadeti in prapastie !!!
  • +4 (4 voturi)    
    Se poate bre ? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:07)

    Lati [anonim]

    Chiar asa dai buzna in justitie,fara sa-ti pese ca judecatorul acela se simte agresat?Conoscand justita din interior ,nu ai incredere in capacitatea ei de a imparti dreptate ?Domnule Victor Ponta esti un personaj Jalnic,care te -ai inspirat prea mult de la Ion Iliescu si Adrian Nastase,cu care te pupi in bot. Te dovedesti afi un neocomunist cu fata umana care incepe sa se creada Dumnezeu.Esti doar un pacatos cu tupeu.
  • +5 (5 voturi)    
    Lesinul de frica (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:39)

    urbanie [utilizator]

    Oare de ce, la arestarea "banului" PDL din Craiova - televiziunile vuvuzele n-au facut atat scandal ?... Nu i-au sarit in aparare nici lui, nici lui Falca, Rirzi si cati alti pdl-isti au mai fost saltati de politie... Si ce jenant si scarbos "spectacolul" dat de invinuit si sotia lui !... De fapt, a fost un simplu lesin. Si acela - de frica. De frica ca, in sfarsit, li s-a infundat.
  • +3 (3 voturi)    
    Astia din csm (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:04)

    Mihai [anonim]

    nu erau aia care au fost votati cu incalcarea legii de catre parlamentari? Al doilea mandat, etc.
  • -1 (3 voturi)    
    "Analisti POLITICI" (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:43)

    Damacucamelii [anonim]

    Ma simt consternata de comentariile postate,si sunt constienta ca politicienii au furat cu mic cu mare si la putere si in afara ei dupa cum se poate constata analizand lista celor care au facut si fac afaceri cu statul.Prefer sa cred ca sunteti naivii dar aici cred ca ar trebui sa discutam despre principiile democratiei nu despre patima politica.Cei care mai au un gram de constiinta civica si care mai cunosc in ale democratiei realizeaza ca ceea ce a facut puterea portocalie nu are nicio legatura cu democratia si cu statul de drept si mai mult slaba pregatire profesionala o guvernului ne-a adus in starea economica de acum.Pot sa afirm in cunostinta de cauza ca nu se intampla nimic pentru ca in tara asta doar oamenii cinstiti o duc prost pentru ca in rest evazionistii isi incarca carucioarele la moll si isi fac cumparaturile la Milano ,speculantii isi dosesc banii pe unde apuca ,etc.Vi se pare ca a facut ceva guvernul prin politicile sale sa stopeze aceasta situatie???
    Ba bine ca nu a inteles sa-si acopere deficitele prin a lua tot de la amarati asa ca ...
    Cat despre justitie,atata timp cat structurile statului vor fi politizate sa nu va asteptati la opinii sau sentinte in conformitate cu legea,cred ca societatea civila ar trebui sa se manifeste VEHEMENT impotriva acestui lucru si chiar sa se introduca in Constitutie aceste principii astfel incat oricine va veni la con ducerea tarii sa nu mai poata sa-si faca de cap.Eu cred ca astfel de lucruri ar trebui sa ne preocupe si nicidecum meciurile politice.Ca sa stim cu cine votam societatea civila ar trebui inaintea alegerilor sa impuna anumite principii obligatorii pentru politicieni asa daca stam la barfa pe net si ne aruncam unii altora gunoi in ochi ca sa ne aparam veleitatile politice nici copiii copiilor nostri nu o vor duce mai bine in tara asta.Mie imi este rusine ca in anul 2011 se mai pot citi astfel de comentarii pe net,asta demonstreaza mediocritatea si superficialitatea poporului roman si manipularea reusit
    • +3 (3 voturi)    
      Ramai consternata cucoana (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:14)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Damacucamelii

      Ca esti penibila rau. Nici nu merita sa ma obosesc sa-ti comentez aberatiile.
      • -3 (3 voturi)    
        si tu esti si mai si (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:25)

        laurentiucat [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

        iar vuvuzelele portocalii au cazut in categoria prostii prostilor..
        deci s-a taiat de la mame,de la copii,de la pensionari,de la profesori, de la ajutoare sociale, ca sa primeasca militarii, care aveau pensii nesimtite mai multi bani?
        bravooooo boc..curat guvern de dreapta,cel mai reprezentativ mod de a arata ce inseamna ca s-a terminat cu statul social.
        domnii vantu,voiculescu,patriciu ati invins! aveti cota unica,aveti bani,aveti avocati buni,aveti consilieri financiari cu ajutorul carora va sifonati profiturile..daca nu aprindeti zilnic cate-o lumanare ptr regimul basescu, sa stiti ca va injur de mama.
        pe langa voi,s-au mai strecurat si alti beneficiari mai mici precum: berceanu,videanu,udrea,pinalti,flutur,regii asfaltului,ai energiei si alti multi regisori..
        o mare ue ptr restu de fraieri,care au fost si vor fi persistent de insistenti in a dormi linistiti..are cineva grija de ei..
  • +2 (2 voturi)    
    afara-i iarna, (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:56)

    mihai [anonim]

    este frig ,iar magistratii sunt astenici,lipsiti de vlaga.Care dracu' o fi tratamentul complet pentru apatia CSM-ului? Asta este luare de pozitie a unuia care trebuie sa apere legea?Sau atat i-a dat voie sa vorbeasca Mona Pivniceru?
  • +2 (2 voturi)    
    Ce faci domnule ?Lesin. (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:19)

    Jan [anonim]

    Ce s-ar intampla daca la o ora de varf,toti membrii PSD ar lesina ?Opinia publica ,ar fi impresionata ?Sunt foarte sensibil.Parlamentarii s-au gandit sa-si dea o pensie nu mica, numai pentru patru ani lucrati.Majoritate celor care au votat au fost parlamentari PSD.Vedeti cum recunosc ei ca au proble de sanatate mai ales cand ajung in justite.Saracii.
  • +3 (3 voturi)    
    cazul nicolescu (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:22)

    un oarecare [anonim]

    nicolescu nu e fistecine in psd - e vicepresedinte . sa ai unul ca el sub lupa justitiei e lovitura mare de tot pentru un partid care vrea puterea .
    la psd deranjul e serios desi n-ar trebui , cel putin pentru unii . ponta si psd-sti corecti (daca exista) ar trebui sa fie bucurosi ca scapa de un om care ii trage in jos .
    ponta este pierdut ca om politic . ori nu intelege ce trebuie facut la psd ori s-a ticalosit band apa dupa iliescu si nastase .
    pe iliescu il inteleg si de la el nu am pretentia sa accepte saparatia puterilor in stat cu atat mai putin amestecul partidelor politice in justitie . la unde s-a format ca om chestiile astea nu se luau in seama .
    pe nastase il scuz pentru ca el nu e penalist , e doctor in drept international .
    pe ponta insa il acuz . el e procuror si stie ca un infractor lasat in libertate poate distruge probe si influienta martori ; nicolescu e cercetat pentru mai multe fapte penale intre care luare de mita nu numai fals si uz de fals pentru a pune mana pe niste bani pe care apoi i-a transferat ginerului prin contract de incredintare directa niste ani in urma .
    este o ticalosie si o manipulare din partea lui ponta sa spuna la la tv ca nicolescu a fost arestat pentru niste chestii cu o scoala facute acum vreo 5-6 ani si ca nu mai e periculos acum . sigur ca nu e pericol pentru pietoni dar e pericol pentru cercetarea penala .
    la fiecare trei zile ponta vine la tv si ne reaminteste ca e procuror . eu zic ca nu e , a uitat ce a invatat si-i reamintesc :
    1. dna trebuie sa cerceteze pe oricine in legatura cu care exista suspiciuni si indicii ca a facut fapte de coruptie ca de aia ii platim .
    2. numai legea condamna . judecatorul dispune doar in numele legii .i cine face o fapta penala stie ce-l asteapta si e pregatit inclusiv sufleteste si nu lesina .
    3.incatusarea o face politia , nu procurul .politia raspunda daca infractorul fuge sau se sinucide si ea hotaraste cum il poarta
  • 0 (0 voturi)    
    raspuns OM BUN (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 19:03)

    dan [anonim]

    Nu se vede ca cei ce scriu vad doar inainte ca si calul ,ai un mesaj prea lung pentru ei.sa inteleg ca totul este ok in tara lui !!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Care CSM!? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 20:55)

    Moisjeicheu [anonim]

    Parca ne-a spus tanti CCR ca actualul CSM este in afara legii!..
    Deci, care CSM?
    Cine semneaza comunicatul "CSM", sa stim pe cine reclamam pentru uzurpare de pozitie oficiala!?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by