Seful Politiei Romane: Avem suficienti politisti betivi, nenorociti. Pana acum niciunul n-a fost dat afara pentru nemunca

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 28 ianuarie 2011, 15:32 Actualitate | Esenţial

Seful Politiei Romane, chestorul  Liviu Popa, a declarat vineri ca sunt posibile disponibilizari in randul politistilor, afirmand ca exista "suficienti politisti betivi, nenorociti", potrivit Agerpres. "Nu vorbesc de un fenomen, vorbesc de anumiti colegi care din pacate sunt in masura sa afecteze imaginea politiei romane, chiar daca numeric sunt putini", a declarat ulterior seful IGPR, sustinand ca este nevoie de o modernizare a institutiei.

"Este posibil sa se faca disponibilizari. Daca pe mine ma intrebati, un punct de vedere personal, eu as vrea sa se faca disponibilizari in politia romana. Pentru ca este un moment extrem de prielnic de modernizare a politiei si de asanare a mediului politienesc. Avem suficienti politisti betivi, nenorociti. Pana acum pentru nemunca niciunul n-a fost dat afara din politie", a precizat Liviu Popa.

El a adaugat ca ar trebui dati afara toti cei care fac de rusine politia romana.

"Avem peste 7.000 de politisti cercetati prealabil si sanctionati disciplinar, o parte din ei - in jur de 2.000 -  sunt sanctionati de cel putin doua ori de la aparitia Statutului politistului, in 2002", a mentionat seful IGPR.

Popa a declarat ulterior, la Realitatea TV, ca "in conditiile crizei economice, este un moment in care putem incepe mdoernizarea politiei romane." Intrebat daca sunt atat de multi politisti sanctionati pentru consumul de bauturi incat sa formeze o categorie, Popa a replicat: "Pentru mine, daca vreti, si 10 politisti sunt multi."

"Nu vorbesc de un fenomen, vorbesc de anumiti colegi care din pacate sunt in masura sa afecteze imaginea politiei romane, chiar daca numeric sunt putini", a precizat acesta.

Liviu Popa considera ca politia romana ar avea nevoie de zece ori mai mult personal, desi poate lucra si cu cei 55.000 de angajati existenti in prezent.

"Politia romana ar trebui sa aiba 500.000 de lucratori, la pretentiile care sunt de la politie. Azi in politie sunt 55.500 de oameni. In viziunea mea pot sa ramana 55.000 daca sunt buni, pot sa fie 500.000 si va asigur ca avem nevoie de 500.000, a mai spus seful IGPR.


Citeste mai multe despre   






















5655 vizualizari

  • -15 (35 voturi)    
    rusine (Vineri, 28 ianuarie 2011, 15:36)

    ucu [anonim]

    sefului IGPR, desi sunt convins ca nu a mintit. Un sef adevarat isi rezolva problemele in interior nu in public. Daca exista nenorociti si betivi in subordinea sa, ce anume l-a impiedicat sa-i dea afara? Sa-i sanctioneze? Prin afirmatiile sale nu face decat sa se descalifice.
    • +21 (29 voturi)    
      Premiul NOBEL pentru sinceritate ! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 15:54)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui ucu

      Din pacate astfel de exemplare sunt in orice sistem, inclusiv Politia Romana !

      Pentru sinceritate si obiectivitate propun sa i se acorde premiul NOBEL !

      Trecand peste acesta afirmatie pe cat se poate de cruda, de grava si de taioasa pe atat de ADEVARATA, sunt sigur ca maine multi politisti se vor duce la munca barbieriti si bine odihniti !

      Felicitari domnule, spune-le pe fata !
      • +4 (8 voturi)    
        te dai vamaiot degeaba (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:49)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui vamaiot

        de ce cred asta? pentru ca te incanta un om care se dovedeste un incult cu un vocabular mic, aproape manelistic.
        mie mi se pare inadmisibil ca un sef atat de mare sa folosesca un asemenea vocabular la adresa subordonatilor sai. un sef cu 8 clase, care conduce o echipa de oameni cu 4 clase da, poate folosi un astfel de vocabular. dar cand reprezinti o institutie a statului mi se pare descalificant pentru posesorul vocabularului.
        dar poate sunt eu prea comunist si nu stiu cum este in europa
      • +3 (5 voturi)    
        vamoiot .....ot (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:56)

        ION I [anonim] i-a raspuns lui vamaiot

        pai stimate, tu crezi ca asta e de ieri de azi sef?

        crezi ca l-au luat de pe strada unde nu avea responsabilitati si putere de decizie si l-au pus in postul asta de sef peste politie?

        de ce cat a fost pe unde a fost nu a luat atitudine si vine acum cu astfel de replici.

        halal oameni! chiar daca se stie, nu arunci asta ca sef..... e o vorba: tace dar face... numai ca unii nu o cunosc se pare, se dau mari si isi arata potenta..

        a invatat-o de la Base , ca numai lu' ala ii mai ies pe gura afirmatii inutile care ne fac de ras..

        la munca nu la dat din gura de dragul "sinceritatii"; mai rau face ca aproba si accepta chestia asta, zicand, si nefacand nimic .. o sa mai dureze pana ii da pe betivanii si nenorocitii aia afara, stai tu linistit
      • 0 (2 voturi)    
        decredibilizare (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:29)

        ioan [anonim] i-a raspuns lui vamaiot

        Ce fel de lideri avem? Decredibilizarea institutiilor statului,de insasi cei care le conduc nu reprezinta o stare de normalitate ci una de subminre a acestora. Nu mai vorbesc despre stiinta conducerii absenta si echilibrul declaratiilor publice.
        Chiar de ce nu iau masuri in cazurile, de indisciplina, fara mediatizari generaliste? Este trist, ca de maine politistii, mai au o problema ceea de a se confrunta cu etichete. Numai infractorii nu au nevoie de politie.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu e doar atat... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 11:44)

          Jean [anonim] i-a raspuns lui ioan

          Putin spus prietene , deja s-a trecut de la decredibilizare , la actiuni directe de DESTABILIZARE si de INVRAJBIRE , a lucratorilor din institutiile statului , precum si a celor din mediul privat......
          Sunt actiuni bine puse la punct , lucrate cu socio-psihologi si oameni care se pricep la gandirea maselor ....... nu stiu zau ce se urmareste dar sigur nu e de bine.....
        • 0 (0 voturi)    
          cifrele,stimabililor! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 13:16)

          cinic [anonim] i-a raspuns lui ioan

          contesta cineva ca sunt 7000 de politisti sanctionati pt. diverse chestii? contesta cineva ca aceste sanctiuni nu s-au adunat in doua luni sau in doi ani? . Daca trebuie facuta curatenie e vreun motiv sa nu se inceapa cu acestia? PS. vad ca unii vor mazilirea sefului IGPR pt. dezvaluirea unui secret de stat: ca in politie avem cam multe uscaturi. Iar declaratia sa a fost facuta la analiza de la Cluj. Sindicatele care pierd cotizatii (si la alb si la negru) si vuvuzelele au dat amploare. Sindicatele l-au aparat si pe Soric.
    • +7 (17 voturi)    
      de cata vreme e acolo? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:15)

      bula [anonim] i-a raspuns lui ucu

      de doua luni? Dan Nica,PSD, preferatul tau a fost NOUA luni ! si a tacut.
      • 0 (10 voturi)    
        daca esti bula d-aia confunzi (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:32)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui bula

        nica a fost ministru de interne nu sef al politiei... tu ai fi vrut sa rezolve nica in 9 luni ce nu a reusit pdl inainte de blaga si din 2009 incoace? probabil ca de la pdl nu ai pretentii atat de ridicate pentruc a ii crezi incopetenti. te inseli, nu sunt incompetenti.
      • 0 (8 voturi)    
        normarea muncii (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:03)

        ucu [anonim] i-a raspuns lui bula

        postacii cred ca sunt foarte obositi deoarece au dat plusuri unuia (alt postac) care a confundat seful IGPR cu ministrul de Interne. Chiar merita plusurile ca sa fie evidenta politica site-ului? Distractia este totala aici, nici nu trebuie citit articolul, doar comentariile. Cred ca s-au facut angajari de postaci deoarece in ultima perioada sunt foarte activi, nu scapa nimic, decat prostii si lipsa unei minime culturi generale. La chestia cu Dan Nica, PSD, preferatul tau (adica al meu) ai dat-o rau in bara, dar macar m-am distrat copios. Poate si pentru faptul ca nu ma intereseaza apartenenta politica a nimanui, nu ma sensibilizeaza nici PSD, nici PDL.
    • +2 (10 voturi)    
      Sunt platiti din bani publici... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:48)

      Dragos06 [utilizator] i-a raspuns lui ucu

      de mine, de tine, de toti romanii. Publicul trebuie sa stie totul, ei reprezinta legea si ordinea in tara.
      • +1 (7 voturi)    
        corect (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:12)

        ucu [anonim] i-a raspuns lui Dragos06

        sunt platiti din bani publici, dar un sef adevarat isi face intai curatenia interioara si abia apoi anunta opinia publica ca a dat afara 10 politisti betivi de ex. Nu vreau sa fiu in pielea subordonatilor sai, dar nici a lui, deoarece doar un prost nu stie ca munca lor il tine in postul de sef. Dar, posibil, in cazul acestui domn, nu il tin subordonatii prin munca in functie, ci altii, alte interese. Oare care sunt acestea?
        • -2 (4 voturi)    
          :) (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:54)

          Dragos06 [utilizator] i-a raspuns lui ucu

          Lasand insinuarile la o parte...
          De obicei se anunta inainte intentia de a face disponibilizari si criteriul care va fi urmat. Asta pentru a le da o sansa celor cu musca pe caciula sa plece prin demisie, nu dati afara si le lasa si timp sa-si caute alt loc de munca.
          Acum ma refer stric la politia rutiera:
          Munca lor il tin in post? Ma faci sa rad. I-am vazut ce mult si bine lucreaza. Am vazut cum asteapta sa cotizezi si asa mai departe.
  • +19 (23 voturi)    
    politia (Vineri, 28 ianuarie 2011, 15:41)

    alex [anonim]

    sa vedeti seful de post din comuna vulcan judetul brasov ce nenorocit este, un golan care umbla cu amenintari si da tepe la bani imprumutati-- de ce nu se sesizeaza ?
    • +11 (15 voturi)    
      cine a facut sesizare? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:02)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui alex

      a depus cineva o plângere impotriva acelui politist? a facut careva o sesizare? de ce asteptati sa vina cineva sa faca ceva pentru a rezolva situatia? nu este in interesul comunitatii locale sa aiba un bun politist? daca este in interesul oamenilor, atunci acesti oameni ar face bine sa-si dovedeasca interesul implicându-se in eliminarea aberatiilor din spatiul public.
      • +1 (7 voturi)    
        pai ai curaj sa faci sesizare? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:24)

        me [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

        ... daca face cineva sesizare apoi el da spaga mai sus si apoi are grija de cel care a facut sesizarea ... sau ai impresia ca mai sus e ok?? de la cap se-mpute pestele ... doar stii vorba
        • -1 (7 voturi)    
          are curaj ca traieste in alta lume (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:34)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui me

          se vede din alte comentarii ale lui ca el nu e langa noi. e pe alta planeta sau in lumea viselor
          • +6 (10 voturi)    
            esti pe-aporape (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:00)

            diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            am trait multa vreme si intr-o lume diferita, la vreo 2000 km mai la vest de lumea in care traiesc acum. e normal ca tie sa ti se para bizare comentariile mele pentru ca si tie ti-ar trebui vreo cativa ani ca sa ajungi sa intelegi lumea aia din care m-am intors eu.

            lumea in care traiesc acum nu e perfecta, iar imperfectiunea asta i se trage din faptul ca mai e locuita si de indivizi ca tine. dar lumea in care traiesc e ameliorabila, iar de ameliorat nu poate fi ameliorata decât de noi, adica de mine, de tine si de cei ce ne citesc aici.

            conteaza mai putin faptul ca eu si tu nu ne intelegem pe problema X. in schimb, conteaza foarte mult argumentele pe care fiecare dintre noi le aduce in sprijinul pozitiei sale pentru ca aceste argumente ii vor determina si pe cei ce ne citesc sa adopte o pozitie sau alta.

            nu ma astept ca pozitia mea sa fie adoptata de majoritatea societatii noastre in urmatoarele 9 luni. insa sunt convins ca peste vreo 25 de ani diferentele dintre lumea de aici si lumea de la 2000-de-km-mai-la-vest vor fi minime.
            • +1 (9 voturi)    
              am inteles (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:43)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

              tu esti din aia care s-a intors pentru ca a schimbat basescu tara in bine si nu mai are rost sa traisca la 2000 de km mai la vest.
              ce-ai facut tu unde ai fost ca sa te intretii? chiar sunt curios. de ce? pentru ca scrii corect, nu cred ca ai fost la furta acolo. si chiar sunt curios de ce te-ai intors
              • +3 (7 voturi)    
                claca si barfa.... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:59)

                nemanipulabila [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                mai adriane of of mai mai
                omul vorbeste despre principii si tu sari la insinuari la persoane
                • -2 (4 voturi)    
                  stii de ce esti tu nemanipulabila? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:38)

                  adrian [anonim] i-a raspuns lui nemanipulabila

                  pentru ca nu poti manipula decat un om cu o inteligenta minima. sub pragul ala nu mai este manipulabil pentru ca nu intelege nimic.
                  iar asta nu este o insinuare.
                  chiar ma vrut sa tiu ce poate determina un om inteligent sa se intoarca in tara. vezi, daca vad inteligenta intr-un om, o recunosc.
              • +3 (5 voturi)    
                raspuns (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:29)

                diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                dincolo am invatat si am lucrat, iar aici pun in practica ce am invatat dincolo.

                m-am intors pentru ca in România raman inca multe lucruri de facut, deci perspectivele sunt bune. nu regret ca m-am intors si sunt convins ca peste 5-7 ani voi avea si mai multe motive de a ma bucura ca m-am intors.
        • +5 (9 voturi)    
          vorba populara e o scuza buna pt inactiune (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:45)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui me

          nu toata lumea trebuie sa fie curajoasa iar a face o reclamatie nu e doar o chestiune de curaj. lucrurile nu se schimba daca nu luam atitudine noi insine.
      • +8 (8 voturi)    
        Ai dreptate! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:33)

        Mih. [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

        Cu nemultumiri indreptatite, dar "carcotite" doar, pe la colturi, nu vom schimba nimic in bine. Vorbesc in general, nu cunosc cazul din Vulcan.
        A avea o atitudine civica, incepand cu comunitatile in care traim, iata o modalitate de a ne rezolva corect si eficient problemele.
        Este semn de maturitate, responsabilitate si bun-simt.
  • -7 (15 voturi)    
    Invrajbirea cu scopul de a dezbina (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:03)

    Catalin [anonim]

    Nu-mi vine sa cred ce fac portocalii astia, e incredibil. E doar un preambul pentru a justifica noi concedieri, din cauza ca l-au suparat pe Basescu la manifestarea aia.

    Daca exista politisti cu probleme, sunt cei care sunt mana in mana cu mafia, nu cei "betivi". Si pe aia nu-i lovesti asa, cu vorbele.

    Eu zic asa: exista multi sefi ai politiei romane care sunt niste nenorociti, care iau mita la nivel inalt, si nu prea ii da nimeni afara. Exista multi presedinti de tara si premieri nenorociti si pe aia nu-i da nimeni afara.
    • +1 (7 voturi)    
      si destui postaci (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:17)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      ca tine! nu trebuie dat betivul -aratat si pe sticla- afara? Mafioti, la nivel de uniforma, sunt putini si sunt de fapt gainari ridicati de tine in grad!
    • +7 (9 voturi)    
      politisti (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:19)

      DORIN ADRIAN [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      Lasa portocalii in pace ca n-au nici o treba cu politistii care beau,aceata este o realitate de peste 50 ani pe care ne facem cu totii ca nu o vedem,mai ales in BUCURESTI si nu numai daca vad un scandal mai bine se intorc cu spatele decit sa intervina,asteapta sa vada ce se intimpla si sint preocupati mai mult de spaga.
      • 0 (0 voturi)    
        Te-ai gandit...??? (Duminică, 30 ianuarie 2011, 12:07)

        Jean [anonim] i-a raspuns lui DORIN ADRIAN

        Esti si tu portocaliu 150%..... Cu bautura nu sunt de acord nici eu..... Dar te-ai gandit vreodata ca poate politistul ala are si el familie si copii , scandalagiul il injunghie si ii ramane familia pe drumuri , ca din partea Ministerului de Interne primesc cel mult multumiri scrise......daca cumva nu e scos chiar vinovat ca intervenit.... Ei, ce zici , se mai merita pentru 1500 - 1700 de lei pe luna...????
        Intai sa fie legislatia a I -a , apoi stabilite clar drepturile si obligatiile politistilor asociate cu cele ale tuturor cetatenilor ( indiferent de pozitia politica si contul din banca ) si atunci vom mai putea vorbi......
  • -7 (11 voturi)    
    Asa presedinte, asa politist (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:10)

    doru [anonim]

    De ce nu l-or fi agatat pe Base atunci cand a plecat la volan dupa ce a consumat alcool? Aaaa, da, pentru ca nu au filmat ei, deci nu e adevarat, deci sunt niste pixeli albastri pe paharul cu lapte :))
  • +7 (9 voturi)    
    Ca bine zici sefule de politie (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:13)

    zimbrul [anonim]

    M-a ajutat Dumnezeu sa nu traiesc in tara aia in care m-am nascut ci in Anglia si am vazut ce inseamna politie adevarata care te ajuta cand ai nevoie. Nu se compara cu "shucareala" din Romania une politistul e prieten cu infractorul in cele mai multe cazuri. In Romania politistul ia apararea celui care-i impinge mita. Chiar o persoana din familie a fost agresata de un mahar local si politia romana nu a inceput nici un fel de ancheta pentru ca a fost mituita (asa s-a lasat de inteles chiar de catre unul dintre cei implicati din politie).
    Inca odata, felicitari mie ca nu traiesc in Romania si am sa fac tot posibilul sa-mi aduc si neamurile cat mai multe aici in Anglia pentru a trai o viata decenta si demna.
    • -4 (4 voturi)    
      Da (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:54)

      Gheo [anonim] i-a raspuns lui zimbrul

      Bine. Vezi-ti de treaba. Hai pa!
  • +6 (12 voturi)    
    Politia Rutiera ? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:19)

    toto [anonim]

    Nici un cuvant despre spaga zilinca luata de Politia Rutiera pe soselele Romaniei?
  • +7 (9 voturi)    
    dsad (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:22)

    andrei m. [anonim]

    exista in bucuresti un bar unde bea toata politia rutiera, este exclusiv pentru politie ... se deschide cand ies din ture si se inchide cand pleaca si are geamuri oglinda astfel incat nu se vede in interior... si apoi politistii beti pleaca cu masinile de politie fara griji ... oricum le ies banii din spaga ... nu vorbesc din povesti ... e foarte adevarat
  • +4 (6 voturi)    
    afara cu cei corupti de la cei mai mari in jos (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:27)

    me [anonim]

    pai de ce nu-i dau afara atunci cand gresesc ca asa e normal si atunci s-ar invata minte si ceilalti colegi si s-ar comporta altfel, n-ar mai face uz de meserie ca sa ameninte lumea sau mai stiu eu ce prostii fac ...
  • +4 (6 voturi)    
    De avut in vedere (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:35)

    Stefan M [anonim]

    Situatia POLITIEI nu se va imbunatati numai daca se dau afara politistii cu probleme. Bineinteles, este un pas serios, dar sunt multe alte probleme de rezolvat. Politia a devenit o anexa a politicului, avansarile si numirile in functii sunt dictate politic, masurile disciplinare la fel. Daca nu ai relatii esti un nimeni. Politistii sunt batjocoriti de cei cu bani si putere. Se impune un statut mai clar al politistului cu indatoriri si drepturi clare. Cei care nu pot face fata, sunt corupti si incompetenti sa fie dati afara din Politie. Aceasta sa nu mai costituie un refugiu pentru cei cu bani si relatii.
    • +5 (5 voturi)    
      ..... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:17)

      ANONIM [anonim] i-a raspuns lui Stefan M

      Dle Stefan,este foarte adevarat ce spuneti dumneavostra si sint intru totul de acord.
      Ar trebui respectati oaemnii legii,dar fac o precizare,nu ca in anii 80 cind lumea tinea frica de Militie..trebuie intr-adevar luate masuri in aceasta privinta!
      p.s.(nu lucrez pt M.A.I si nici nu sint vreunul de bani gata)
    • 0 (2 voturi)    
      de acord (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:09)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Stefan M

      da afara politistii necorespunzatori, dar ANGAJEAZA ALTII, nu reduce numarul, oamenilor de ordine, ca altfel vom fi victime sigure! daca vom riposta, legea ne va condamna pe noi ca agresori, fiindca asa au facut alde daniel buda/Co codul penal! politie cat de multa si de dura e necesara, nu drepturi pentru infractori!
  • +5 (7 voturi)    
    mahar local (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:38)

    NMitrea [anonim]

    Cu niste ani in urma am vazut la televizor o scena incredibila:N. Constantinescu, pres. jud. Constanta era manga de beat si adormise la volan intr-o intersectie iar politia n-a luat nicio masura.Va mai amintiti?Oare dece se procedeaza asa in Romania?
    • +3 (7 voturi)    
      pen' ca (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:11)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui NMitrea

      * in urma cu cativa ani multora li se parea normal sa vada un mahar care incalca legea
      * in prezent multor amarati li se pare normal sa incalce legea pen' ca stiu ei ca sunt si mahari care incalca legea
      * exista oameni care din amarati ajung mahari, dar raman cu aceleasi deprinderi - daca au fost obisnuiti sa nu respecte legea, nu-si vor schimba obiceiurile tocmai cand ajung si ei mahari.
  • -1 (5 voturi)    
    ...... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:38)

    ANONIM [anonim]

    sint si astfel de oameni in poltitie!..intrebarea mea este:din ce cauza au ajuns multi in astfel de situatii?
    de ce se ia mita?
    de ce au probleme cu alcoolul?
    raspunsul meu ar fi salariile de rusine care le au cei care trebuie sa ne pazeasca!
    nu ca aceasta ar fi o scuza pt toate astea,dar unde e saracie ,e si coruptie!
    • +6 (8 voturi)    
      Mai terminati (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:57)

      Scippio [anonim] i-a raspuns lui ANONIM

      Mai terminati naibii cu lozinca asta prin care se incearca sa se justifice spaga si ticalosia unor politisti si a diverselor tipuri de functionari publici.
      Salarii mici! Nu au deloc salarii mici comparativ cu salariul mediu pe economie!
      A, daca te compari cu salariile din vest, toti din tara asta avem salarii mici.
      Cand s-au facut politisti, profesori, functionari la primarie, toti stiau care sunt salariile! Nu i-a facut nimeni cu forta, cu pistolul la tampla politisti!
      E culmea nesimtirii sa te duci sa te bati pe locurile de la Academia de Politie si dupa aia sa zbieri ca ai salariul mic si de aia iei spaga sau te comporti ca ultimul ghiolban.
      • +4 (4 voturi)    
        Nu-ti place salariul schimba-ti meseria (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:49)

        zimbrul [anonim] i-a raspuns lui Scippio

        Ce salariu mic?! Nu va e rusine? Mai auzi asta si la doctori cica au salarii mici de aia nu-si fac treaba cum trebuie! Nu-ti place salariul fa altceva mai banos. Nu tine locul ocupat pentru ca au cand vad o masina de politie ma astept sa iasa din ea oameni al legii si ordinii nu niste tzatze plangaioase ca e salariul mic. Nu tine locul ocupat si nu ne induce in eroare cu uniforma ta. Poate esti o domnisoara in uniformna de politist, nu ma fa sa cred ca esti om al ordinii cand tu esti altceva.
        Si mai e o chestie: politia, nu uita ce esti. Esti acolo pe banii mei, cetateanul. Eu te-am delegat sa ma aperi, pe mine, pe ala de langa mine, pe vecinul de la 4. Eu iti platesc salariile din impozitul lunar (ca tu nu produci nimic, esti forta de suport a societatii).
        • +1 (3 voturi)    
          corect! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:11)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui zimbrul

          si eu astept sa vad politisti duri si temuti, ca in USA, care rup botul infractorului, nu se lasa scuipati si injurati fiindca ala e prieten cu seful lor si legea, oricum, le da drepturi infractorilor, nu politistilor! intai o lege forte, apoi mai discutam.
        • 0 (0 voturi)    
          Las-o in balarii... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 12:16)

          Jean [anonim] i-a raspuns lui zimbrul

          Mai "Taurule" , cred ca pe tine Anglia in loc sa te destepte , te-a tampit....
          Pai tu crezi ca acolo profesorii, medicii , politistii lucreaza pe 200 - 500 de euroi ( lire)ca in Romanica...??? Despre ce vorbesti mai tata?? Si inca ceva , tu pui semnul = intre civilizatia umana din Anglia si cea de la noi ??? Englezul stie sa respecte legile si mai presus de asta OAMENII CARE LE PUN IN APLICARE......nu au curaj nici sa se uite urat la un polist dar sa il mai injure.....si asta s-a obtinut tot in ani intregi de educatie si de aplicare drastica a legilor ( chiar si cu bata )....ceea ce la noi lipseste.
          Romanii au gresit si persista in aceiasi greseala inca din 1989 , credem ca DEMOCRATIA inseamna liber la ORICE....
  • +6 (6 voturi)    
    5 mil nu vor ? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:42)

    BX [anonim]

    Sa se faca 5 milioane de p00litisti, ca poate 500000 n-ajung. Mai bine facem jumate din locuitori politisti si jumate jandarmi. Si gata...nu are are cine sa fie bandit. Daca ar fi avut vreun pic de organizare si vointa de treaba ar fi fost suficienti 25000. Dar nu-i problema...ca poate se ajunge acolo. Ca doar armata ne-au desfiintat-o.
  • +1 (7 voturi)    
    Felicitari!!! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:42)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Iata un politist care are curajul sa spuna adevarul despre gunoaiele din politia romana. Bravo lui!!!
  • +4 (6 voturi)    
    Avem si politisti hoti, nu numai betivi (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:52)

    aia betivi sint inocenti pe linga aia hoti [anonim]

    imaginea politiei este mai degraba afectata de cirdasia lor cu infractorii.
  • +3 (7 voturi)    
    aproape ca as putea incepe sa cred in Politie (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:54)

    ionica [anonim]

    Foarte buna remarca, iar pentru sinceritate nota 10, in sfarsit se constientizeaza fenomenele negative la functionarii statului. Bravo Domnule adevarat politist!
  • +2 (4 voturi)    
    ASA ESTE- VEZI POLITIA,,ORAS BUDESTI-JUD. CALARASI (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:33)

    Dandanache [anonim]

    asa este sa vedeti la politia din orasul ,,budesti jud. calarasi- acolo sa se faca controale- sa vedeti cum sunt tinute dosarele dosite prin sertare.sa vedeti politie.--alo corpul de control al m.a.i.. vedeti cum se trag sforile si ce se intimpla in teritoriu.. am ajuns sa ne temem de politia corupta- domnule ,,liviu popa,, asa este- datii afara -- au ramas numai betitivii si spagarii- oamenii buni nu rezista in sistem- din cauza nenorocitilor..
  • +4 (6 voturi)    
    daca (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:38)

    danahile [utilizator]

    le dati si la astia 1 miliard sii scoateti la pensie mai bine lasatii acolo.care nu isi fac treaba cum trebue dati afara ca din orce meserie cu litera i sa nu ii mai angajeze nimeni .militieni care arunca cu sapca aiurea ce cauta acolo in mi?fa tata regula daca ai sange in instalatie.si se pare ca ai.
  • 0 (4 voturi)    
    tara tuturor posibilitatilor imposibile altundeva (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:06)

    Florin [anonim]

    (...) peste 7.000 de politisti cercetati prealabil si sanctionati disciplinar, o parte din ei - in jur de 2.000 - sunt sanctionati de cel putin doua ori (...)
    Ma gandesc cu groaza ca deja asta nu mai e politie! O fi Militia in travesti?! Ce mai cauta oamenii aceia in aceasta structura care trebuie sa apere linistea si ordinea publica?
    • +1 (3 voturi)    
      gorna lui base (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:27)

      nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui Florin

      nu ca n-ar fi asa, dar omul n-are coloana, e goarna lui base, se vede chiar prin preluarea cuvantului "nemunca", inexistent in limba romana.
      • +1 (1 vot)    
        zău? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 22:11)

        de-a dura lex [utilizator] i-a raspuns lui nu conteaza

        iar Băse l-o fi preluat de la buna, că și ea îl folosea.
  • -2 (6 voturi)    
    Politia a ramas cu mentalitatile din trecut. (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:45)

    mircea [anonim]

    Chiar azi am patit o figura.O masina de politie fara insemne statea fix in dreptul indicatorului de terminare a localitattii,spre interiorul satului.Cum locul era liber de acum si in fata aveam un camion care-mi zugravea parbrizul,am accelerat sa-l depasesc.Politia m-a prins la fix.Amenda,puncte penalizare.Ce sa protestezi.Aveau dreptate,chit ca mai erau 300 metri pana la iesirea din localitate.Si era un politist tanar.Dar sa comportat ca si cei din perioada anilor '80,cand te pandeau cu radarul la intrare-iesire din localitati.
  • 0 (2 voturi)    
    si ce-i cu asta? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:50)

    cucu [anonim]

    betivi si nenorociti sunt foarte multi! ma asteptam la o opinie referitor la clica birocratilor din militie(in proportie de 90-100%, toti cei din birourile politiei sunt pile, angajati pe criteriul ca tata/tata socru/sotul este/a fost sau a fost militian!(semnatarul articoluilui poate verifica!!!))! Mentalitatea sefului polittiei una care ilustreaza clar lipsa de viziune ceea ce explica asemanarea fantastica dintre militie si politie(din punct de vedere al selectie personalului si al profesionalismului)! Nu am avut niciodata pretentia de la un sef al politiei sa spuna ceva interesant, real si folositor noua, aceia pe care ar trebui sa ii slujeasca! Poate ca ar trebui, dar decizia va apartine doar dvs, cititorilor!O seara buna!
  • +1 (3 voturi)    
    siiigur ca da (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:04)

    srpc [utilizator]

    politistul clujean care si-a permis sa intervina impotriva unui arab interlop amic cu seful lui, e cercetat! TOTI politistii care fac uz de pistol impotriva infractorilor agresivi sunt cercetati si sanctionati! exemple ar fi destule, ciudat e ca acest militian portocaliu (Popa) nu zice nimic despre explozia infractionalitatii, a contraventiilor agresive, a mitocaniei samd, toate de cand protectorii lui pedelisti au venit la putere! huideo, mafioti ordinari!
  • +1 (1 vot)    
    Coruptia in Constanta (Vineri, 28 ianuarie 2011, 23:20)

    Betivii, dar coruptii??? [anonim]

    Situatiile de genul asta nu au aparut peste noapte, sunt stiute de mult si acoperite!!

    Un exemplu este cel al renumitului agent din Constanta care si-a sters trecutul cu relatiile potrivite, cautati pe editia online a ziuaconstanta.ro articolul numit "Infractorii din politie"
  • 0 (0 voturi)    
    mare dreptate (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:26)

    biziu [anonim]

    proxeneti care racoleaza fete de 13 14 ani in sate, iar seful de post nu se baga, pentru ca ia bataie... sau poate are si el partea lui
  • 0 (0 voturi)    
    Politie mafiota (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 17:02)

    obiectiv [anonim]

    Cunoaşte adevărul şi adevărul te va face liber: „Avem suficienţi poliţişti beţivi şi nenorociţi!“
    Gruparile mafiote din Curtea de Arges care racoleaza fete pentru prostitutie, actioneaza subversiv si conspirativ in Pitesti, Curtea de Arges, Ramnicu Valcea, Brasov, Constanta,Bucuresti si in strainatate (Italia, Spania,Austria,Franta,Anglia,Irlanda), ele fiind conduse de politistul interlop-tainuitor Rada(un Soric autohton, betiv si lenes), casatorit cu una dintre prostituatele lui Karoly Pici zis Loti (membru in banda lui George Nan un infractor de talie internationala implicat in trafic de fiinte umane, rapiri, camatarie si omoruri, furturi din apartamente, furturi din si de masini, banda destructurata de politia italiana in colaborare cu politia germana si nu de politia mafiota Arges http://ziare.zaraf.ro/articol8544/RAPITORUL-MILIARDAREI-INFRACTOR-INTERNATIONAL.htm http://archivio.panorama.it/home/articolo/idA020001025842
    http://www.independent.co.uk/news/world/europe/nightmare-of-kidnapping-returns-to-italy-as-millionaires-wife-is-held-733071.html http://www.jurnalul.ro/stiri/observator/cazul-valdata-romanii-au-bagat-in-sperieti-italia-print-64235.html http://www.tgcom.mediaset.it/cronaca/articoli/articolo209374.shtml ), prostituata de serviciile careia a beneficiat si Augustin Arsenescu, zis Gusti(un Covei autohton) unul dintre liderii mafiei din Curtea de Arges si nepotul fostului prim-porcuror Arsenescu. La fel ca Soric, politistul proxenet-tainuitor Rada, zis ratioi (betiv si lenes, poate fi gasit chior de beat prin barurile din Curtea de Arges si Pitest, un “nenorocit” in slujba mafieii) ascunde adevarul in legatura cu gruparile mafiote din Curtea de Arges care cu complicitatea taximetristilor locali , racoleaza si transporta fete pentru prostitutie (in cazul in care o persoana, fara a intrebuinta constrangeri, inlesneste practicarea prostitutiei, savarseste infractiunea de proxenetism prevazuta de art. 329 alin. 1 din Codul penal.) din oras si comu
  • 0 (0 voturi)    
    responsabilitatea??!!!! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 17:31)

    lili [anonim]

    ca lucrurile stau cam asa nu-i mare secret, dar ca Dl cu pricina adica Seful Politiei romane a spus-o e fffff foarte grav si contraindicat, ca sa nu spun ca un MANAGER cum este SEFUL politiei romane este PRIMUL RESPONSABIL daca intr-adevar lucrurile stau asa grav cum afirma in gura mare !! Pai, daca asa este(noi vedem si spunem mereu ca-i asa, dar asta e alta poveste) dar cand spune Seful pollitiei intrebarea este : a cui este RESPONSABILITATEA, cine v-a impiedicat sa SCHIMBATI si sa faceti ordine in politia romana ??!!! Primul responsabil este SEFUL POLITIEI romane si este primul care trebuie concediat, apoi trebuie facuta curatenie si ordine si la politie asa cum trebuie in toata dezordinea numita statul roman?! Cine s-o faca, nu stiu, astia de la guvernare nu sunt in stare, este evident cand vii si spui asa ceva. Cine v-a oprit sa faceti ceva, daca stiti asta ?! Peste vreo 70 de ani, vorba batranului Neagu Djuvara o sa fie ceva mai bine in Romania .....
  • +1 (1 vot)    
    Total total de (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 20:45)

    HESS [anonim]

    Acord cu nenea asta.Care este seful lor si marele mahar.POLITISTII SANT DUPA CHIPUL SI ASEMANAREA LUI.Betivi si nenorociti.Domnule matale esti mai marele care ai posibilitatea rstructurarii sau daca nu informarea superioriil matale de problemele din politia romana.Daca politia romana merge prost este din vina matale.Nu va mai scapati de responsabilitati ca lasii.Orice intreprindere sau multinationala daca nu functioneaza e din vina capetelor sus puse care baga la buzunar bani grei.Aruncarea pisicii in curtea altora este o mizerie latina .Asa sef asa angajati.,asa sef asa minister,asa sef asa etc etc.
  • +1 (1 vot)    
    Liviu Popa recunostea in 2009 ca este spritangiu (Duminică, 30 ianuarie 2011, 9:22)

    Liviu Sprit [anonim]

    Asta declara Liviu Popa ziarului Bihoreanul pe 7 octombrie 2009 :

    " Este adevărat că şi eu am prieteni, că mă duc la un şpriţ cu amicii sau la o ciorbă şi nu plătesc întotdeauna. Dar asta este altceva. Şi, de ce să ne ascundem după deget, nu numai poliţiştii au făcut aşa ceva", a mai spus Liviu Popa.

    Omul nu numai ca recunoaste ca este spritangiu, dar se lauda ca nici nu platea de fiecare data spriturile care banuim ca se intindeau pana a doua zi cand le stingea cu o ciorba si cu alte sprituri, dupa reteta " cui cu cui se scoate"
  • +1 (1 vot)    
    Seful unor betivi si nenorociti ..... (Duminică, 30 ianuarie 2011, 11:38)

    Axel [anonim]

    Cu ce tupeu si cata nesimtire a putu sa spuna asa ceva un "Nemernic" de fost serif pe granita de vest a tarii.........
    Pai daca in politie sunt betivi si nenorociti , iar el e Seful Politiei inseamna ca el e cel mai mare Betiv si Nenorocit dintre ei.....
    Rusine pentru afirmatiile facute .......
  • 0 (0 voturi)    
    O mica lamurire (Marţi, 1 februarie 2011, 18:56)

    DANIEL [anonim]

    Pentru cei care nu stiu as dori sa fac o mica lamurire. Sanctiunile pe care le spune acest individ, 7000 nu sunt realiste. Pentru ca o sanctiune in politie se da pt. chestii minore, uiti sa transmiti ceva, ai gresit o litera intr-o adresa. Lucruri marunte. Acele 7000 de sanctiuni sunt niste nimicuri. Dar nu contest faptul ca sunt politisti care isi fac de rusine uniforma. Dar cea mai mare rusine este pt. guvernare si pentru acest individ Popa. El nu face de rusine Politia cand foloseste acest limbaj vulgar? Ca lasa ca un echipaj de politie sa aiba cota de 100l/luna = 1litru si ceva pe tura de 8ore? Ca lasa ca un politist sa castige 1400lei pe luna , acesta avand de platit o chirie de 500lei, tot pe luna? Cui sa atribui rusinea mai mare? Ganditi-va si apoi judecati.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version