VIDEO Sorin Oprescu: Centrul Bucurestiului va fi cel mai frumos din Europa, dupa Praga

de I.R. HotNews.ro
Joi, 20 ianuarie 2011, 15:49 Actualitate | Esenţial

Centrul istoric al Bucurestiului va fi al doilea cel mai frumos din Europa, dupa Praga, odata ce lucrarile de modernizare vor fi finalizate, a declarat joi primarul general Sorin Oprescu, citat de Agerpres.

"Un numar de 14 strazi principale, care fac parte din nucleul centrului istoric, vor fi gata in cateva luni de zile. Eu sper ca la vara sa va invit la plimbare si sa nu mai aveti parte nici de gropi, nici de nimic. Se lucreaza si la fatade si la cladirile care necesita consolidare," a spus primarul general, in timpul verificarii stadiului lucrarilor in centrul istoric.

Sorin Oprescu a adaugat ca mai trebuie reabilitate fatadele a opt cladiri care nu au nevoie de consolidare, acestea avand un regim de inaltime mic, cu parter si un singur etaj.

"Firmele mari sa ma ajute sa facem cele opt fatade in centrul istoric al capitalei. Sunt casele care nu au nevoie de consolidari, cu regim de inaltime mic, parter si etajul unu. O parte dintre ele au inceput sa fie facute de cei care au magazinele la parter, fie ca sunt proprietari, fie ca sunt chiriasi, iar primaria isi repara casele pe care le are in proprietate suta la suta. Celelalte mari, blocurile care au nevoie de consolidari, intra in programul de consolidari, impreuna cu Ministerul Dezvoltarii, care participa cu 70%, iar Primaria Capitalei cu 30%," a explicat Oprescu.



Primarul general a vorbit si despre construirea unei parcari supraetajate, de aproximativ cinci etaje, cu o capacitate de cateva sute de locuri, in zona strazii Franceze.

"Va fi unul dintre punctele de margine din centrul istoric, dupa care se intra pietonal. Alimentarea magazinelor se va face numai la ore prestabilite, in asa fel incat in centrul istoric sa nu mai fie bulibaseala de acum," a spus edilul sef.

Reprezentantii constructorului si consilierii i-au prezentat primarului general proiectele a doua piatete, locuri unde bucurestenii vor putea socializa, in zona strazii Selari si in fata Hanului lui Manuc, in Piata Sf. Anton.

Cat priveste spatiile comerciale, Sorin Oprescu a anuntat ca a inceput contabilizarea celor care le detin.

"'Care cum s-au dat, in ce conditii, pentru ca in multe spatii chiriasii nu au mai indeplinit conditiile, dupa care o sa le scoatem la licitatie, in asa fel incat ele sa functioneze, ca nu o sa stau cu magazinele goale. Sa vedem si profilul la fiecare, pentru ca, la un moment dat, devine obositor daca facem pe tot Lipscaniul numai magazine cu rochii de mirese," a mai spus Oprescu.


Citeste mai multe despre   



  
6465 vizualizari
  • -1 (33 voturi)    
    serios?? ala e oras???????? (Joi, 20 ianuarie 2011, 15:53)

    zum zum [anonim]

    demolati buc si puneti sare:)) asa chiar ca va fi o bucata de teren utila lumii si umanitatii
    deportati locuitorii
    unica solutie :)))
    • -4 (14 voturi)    
      serios?! (Joi, 20 ianuarie 2011, 17:18)

      hm [anonim] i-a raspuns lui zum zum

      tu sigur esti un complexat provincial!! :)))
      • 0 (14 voturi)    
        scarba (Joi, 20 ianuarie 2011, 21:35)

        tnk [anonim] i-a raspuns lui hm

        cam toti complexatii astia din restul tarii is satui de tigani si tigania "care este" in capitala valaha.
        • +5 (9 voturi)    
          scarba (Joi, 20 ianuarie 2011, 22:56)

          dcv [anonim] i-a raspuns lui tnk

          sunt nascut si crescut aici... toti prietenii mei sunt oameni cu bun-simt... insa o buna parte din tigania, nesimtirea care cuprinde orasul asta vine si din provincie... care vor sa parvina repede si cu orice pret...
          poti sa da-i minusuri cate vrei, nu prea postez pe aici, dar uita-te la populatia Bucurestiului acum 50 ani si explica-mi e unde vine diferenta fata de cifra actuala
          multumesc
          • -6 (8 voturi)    
            pai voi tiganii (Joi, 20 ianuarie 2011, 23:02)

            blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui dcv

            va inmultiti repede
            • +1 (3 voturi)    
              pai si ai tai (Vineri, 21 ianuarie 2011, 11:58)

              cucu [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

              s-au inmultit repede, se vede dupa postarea ta.
        • 0 (2 voturi)    
          scarba 2 (Joi, 20 ianuarie 2011, 22:58)

          dcv [anonim] i-a raspuns lui tnk

          btw, sa nu crezi ca il simpatizez pe Oprescu... parerea mea despre el e similara celei exprimate in comentariul anterior...
          • 0 (0 voturi)    
            apropos de scarba (Vineri, 21 ianuarie 2011, 11:29)

            eu [anonim] i-a raspuns lui dcv

            Subscriu bucuros la replica lui hm!

            N-as da Bucurestiul pe nici un alt oras de provincie! Si eu sunt nascut si crescut aici, nici mie nu-mi plac o gramada de minuni din Bucuresti, da' ingamfarea provincialilor complexati -povestea cu strugurii acrii- nu-mi trezeste decat un vag sentiment de mila in afara de o revolta absolut justificata! Majoritatea covarsitoare a lor nu stie nici sa tina cutitul si furculita-n mana da' isi dau cu parerea!

            Tipic!
    • +6 (6 voturi)    
      :)))) (Joi, 20 ianuarie 2011, 18:10)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui zum zum

      mda, o sa fie cel mai frumos centru din europa, dupa primul joint, si din lume, dupa al doilea :))
  • +20 (24 voturi)    
    vazut de pe autostrada suspendata (Joi, 20 ianuarie 2011, 15:57)

    zaboo [utilizator]

    o sa fie cel mai tare!
  • +13 (25 voturi)    
    Blasfemie... (Joi, 20 ianuarie 2011, 15:57)

    gica contra [anonim]

    Auzi la el! Sa compare Praga cu tigania bucuresteana!!!
    • -7 (7 voturi)    
      AUZI TARANE? (Joi, 20 ianuarie 2011, 19:31)

      florin [anonim] i-a raspuns lui gica contra

      Da' tu ai vazut tigania din Praga? Ai vazut Praga in detaliu, nu la modul "vopsit gardu'"?
      Mai taceti dreaqului din tastatura!
      • +5 (5 voturi)    
        stai calm (Joi, 20 ianuarie 2011, 20:11)

        boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui florin

        ca tot ai nostri sunt, dar deh.. au libera trecere si din punct de vedere tehnic.... suntem buni ;)
        • -3 (3 voturi)    
          DIN PACATE... (Joi, 20 ianuarie 2011, 22:07)

          florin [anonim] i-a raspuns lui boogiewoogie

          Prostia musteste in Romania!
          Auzi mai expertule, in urma cu ceva timp, cetatenilor Republicii Cehe le-au fost reintroduse vizele pentru Canada!
          Ghici de ce? Si tu si toti tampitii care sunteti experti in prostie!
          Tiganii din Romania erau in Praga inainte de a afla tu si cu gica contra coordonatele geografice ale locului cu pricina!
          • 0 (2 voturi)    
            da si nu (Vineri, 21 ianuarie 2011, 12:05)

            boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui florin

            sunt de acord cu prima afirmatie.

            cat despre restul, nu ma intereseaza tiganii altora, fiindca e problema lor, nu "heuropeana" cum zice d'alde Base & Co.

            http://www.nationalpost.com/news/story.html?id=1752299

            ca si in cazul Romaniei, problema trebuie rezolvata de la SURSA! foarte bine ca le-au bagat vize (daca de la Sursa nu se rezolva)

            Pe acelasi principiu nici in Schengen nu ar trebui sa intram, fiindca nu se rezolva problemele interne

            circulatia libera in UE... un bug dupa mine pe care ei il considera feature..
            poate vor modifica reglementarile pentru a se proteja de astfel de situatii (si devin din ce in ce mai multe, nu numai cu tiganii dar si cu islamistii extremisti)

            hai ca am deviat... deci, prostul de mine considera ca Praga nu merita degradata prin asocierea cu Bucurestiul
  • +10 (10 voturi)    
    cine sa creada (Joi, 20 ianuarie 2011, 15:58)

    happypeople [anonim]

    ...va fi cel mai frumos din Europa inainte de primul cutremur mare, dupa aceea, va fi cel mai mare teren liber de constructii din Europa...
    • +1 (1 vot)    
      ... (Vineri, 21 ianuarie 2011, 10:00)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui happypeople

      Poti sa-mi arati o singura cladire cu valoare arhitectonica ridicata dupa 1990? Hai, fa un efort...
  • +12 (14 voturi)    
    Aahahahahah (Joi, 20 ianuarie 2011, 15:59)

    bgd [utilizator]

    Oprescu s-a sclerozat... Oare cum poti abera in felul asta?
    • +3 (3 voturi)    
      dar oare s-a screlozat acum sau asa era? (Joi, 20 ianuarie 2011, 17:18)

      adineauri [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      !!!
  • +16 (16 voturi)    
    Centrul Bucurestiului - cel mai frumos din Europa (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:00)

    Oparescu [anonim]

    ... numai dupa ce o sa termine Oprescu soseaua suspendata circulara care va taia Bucurestiul de la Nord la Sud, la nivelul 3 al blocurilor de pe Lipscani... ;))
  • +17 (19 voturi)    
    ... (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:00)

    sorinel maturu' [anonim]

    o idee domnule primar : pana nu veti rezolva problema cainilor fara stapan orasul asta nu o sa fie "european"
    lasati comparatiile cu orasele din vest. suntem departe departe departe de ele :)
  • +15 (15 voturi)    
    inception... (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:02)

    asdfgh [anonim]

    mai mint politicienii, dar asta a depasit orice limita...
  • +11 (13 voturi)    
    zau? (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:04)

    Cristina [anonim]

    l-o mai vota cineva peste 2 ani, ca in afara de cartea recordurilor cu carnati, mosi craciuni si alte bazaconii n-a facut nimic
  • +21 (21 voturi)    
    Domnule Oprescu! (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:04)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Fumati etnobotanice?
  • +12 (14 voturi)    
    Hahahahahahaha!!!!!! (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:11)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Cum a ajuns degeneratul asta primar????? Gagiul ori e sub influenta drogurilor, ori si-a pierdut uzul ratiunii. Tovarase Oprescu, in afara de gogosi cu gaura mai aveti si altceva de transmis fraierilor si fanilor care va cred elucubratiile?
  • +3 (3 voturi)    
    va fi (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:14)

    mos ion roata [utilizator]

    Mishto sau Gusel.
  • -9 (9 voturi)    
    dupa o noapte de baut (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:21)

    cetatean [anonim]

    s-au trezit postacii portocalii si au venit sa-si verse veninul pentru care sunt platiti

    pacat ca majoritatea care voteaza ii ignora si ii citeste imediat

    e posibil ca oprescu sa faca din centrul istoric un loc deosebit in bucuresti

    videanu ce a facut maimutelor ? va e dor de borduri triple? hahah
    • +5 (5 voturi)    
      LOLZ (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:56)

      Diana [anonim] i-a raspuns lui cetatean

      1. Demonstreaza lumii ca esti mai inteligent decat pari in postul de mai sus si renunta pe viitor la folosirea de apelative precum "maimuta" la adresa unor oameni pe care nu ii cunosti.

      2. "e posibil ca oprescu sa faca din centrul istoric un loc deosebit in bucuresti", corect, e posibil, dar istoria anilor recenti, pe care Oprescu i-a petrecut ca primar, ma face sa fiu sceptica in privinta sanselor sale de reusita.

      3. Ce treaba are Videanu cu ce-a declarat Oprescu?

      4. Per total, afirmatia lui Oprescu este cat se poate de exagerata si de nerealizabila. Exemple de capitale frumoase din Europa exista din plin, nu poti lua un oras kitsch si sa te astepti ca-l transformi in opera de arta peste noapte (doar daca nu-ti dau de pomana "taticii" din Dubai banii lor, ca sa ai de unde investi fara sa te uiti).
  • -4 (8 voturi)    
    Eu il cred ! (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:35)

    pinny [anonim]

    Eu il cred pentru ca sunt bucurestean de-o viata si nu fac politica.Tipul este hotarat si vorbeste putin iar orasul este curat si altfel decat pana a veni el primar. In Centrul vechi s-a investit mult - si eu am investit - si este o mare presiun e pentru finalizarea lui , va fi superb si Bucurestiul merita asta.Multi dintre cei ce posteaza aici il antipatizeaza sau il contesta pentru ca asa suntem noi - distructivi si fara spirit civic , ne place sa ne laudam ca mergem in concediu afara dar ne vine greu sa propunem sau sa facem ceva aici, popor de smecheri , nu ?
    • 0 (0 voturi)    
      Prietene, (Vineri, 21 ianuarie 2011, 11:15)

      giga [anonim] i-a raspuns lui pinny

      citi ani de 'viata de bucurestean' ai ? Daca ai mai mult de 13 nu ai scuze. In general bucurestenii de mai mult de prima generatie au un oarecare bun simt si o cunoastere a oamenilor. Si nu pot avea incredere intr-un gargaragiu ca Oprescu. Daca-mi spui si ce motive ai sa il crezi (nu-mi spune de grija lui fata de cimitire) in conditiile in care a facut tot ce putea sa blocheze lucrarile importante mostenite (vezi pasajul Basarab, refacerea marilor artere, etc) sunt dispus sa mai stam de vorba. Altfel, vorba aia, daca-ti place, ia-l acasa. O zi buna.
  • +7 (7 voturi)    
    salt "spectacular" (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:36)

    Radu [anonim]

    Uite asa cu 14 stradute reparate haotic si cu gust indoelnic in 25 de ani, Bucurestiul o sa ajunga de la cea mai jegoasa si necivilizata capitala din EU la numarul 2 dupa Praga.
    Cam cat tupeu iti tebuie sa indraznesti sa iesi in public cu astfel de fantasme. Bucurestiul ar putea sa fie un oras mai civilizat, dar pentru asta una din conditii este ca primarilor sa le pese de el nu de mizerabilele lor campanii electorale. In plus, si locuitorii au un rol major...
  • +4 (4 voturi)    
    centru (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:36)

    alex [anonim]

    Centrul Istoric are potential, plus ca e o datorie sa recuperam ce se poate din el- dupa distrugerile comuniste. Asa ca...succes...
    • +3 (3 voturi)    
      da da (Joi, 20 ianuarie 2011, 20:13)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui alex

      de aceea aruncam pamant peste orasul vechi / subteran.. ne intereseaza mult de tot... de aceea sunt in paragina toate cladirile si pline de reclame luminoase sau nu de prost gust..
  • +6 (6 voturi)    
    Demagogie maxima (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:40)

    Chiar Eu [utilizator]

    S-au refacut strazile (pavajul adica si utilitatile) pe cateva strazi. Mai ales ca "centrul" asta pe care zic ei ca il refac are numai cateva strazi mici (ca latime si lungime). In rest nimic. Ce se intampla cu zona din spatele spitatului Coltea si a magazinului Cocor? Ca si ala e tot centrul vechi. Aud ca pentru infrumusetarea zonei se va face si o parcare...unde? pe Strada Franceza adica chiar in centrul vechi. De ce? Nu era vorba ca e zona pietonala? pai daca strada Franceza e pietonala cum vor intra masinile in parcarea respectiva?
    Apropo de piatete... daca voiau piateta trebuiau sa il traga de urechi pe Isarescu cand a ingradit si a facut parcare din piateta din fata Bancii Nationale. Locul ala fusese public si neingradit de cand fusese construita Banca Nationala de pe vremea lui Carol I. Dar n-avea Isarescu loc de parcare...
    In rest ce sa mai zic... noul bulevardul Uranus tot pentru infrumusetarea orasului se face: distrugem cladiri vechi (ca dupa ani de lasat de izbeliste arata rau) si ducem traficul la trei pasi de Cismigiu. Traficul si poluarea de toate felurile generata de el, se stie, atrage turistii peste tot in lume.
    Ce demagog.
    • -1 (1 vot)    
      parcarea (Joi, 20 ianuarie 2011, 17:53)

      s.o.s. [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

      parcarea va fi acolo unde exista deja o parcare amenajata pe un maidan (str. franceza colt cu str tonitza), cu intrare dinspre splai.
  • 0 (2 voturi)    
    Da bine la declaratii... (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:44)

    gica contra [anonim]

    Pana acum centrul istoric al Bucurestiului (care nu inseamna doar str. Lipscani cum ar crede unii) si-a schimbat in multe locuri infatisarea in bine. Potential este maxim in zona, mai trebuie ceva serios de munca la fatade si la trotuarele putin cam denivelate ramase neexecutate , iar dupa aceea putem vb. cu adevarat de o zona care se poate denumii turistica. Daca v-a reusi acest lucru PMB , personal imi voi scoate palaria in fata lui Oprescu si nu il voi mai denigra niciodata, dar pana acum lucrurile s-au tergiversat mult prea mult.
  • +2 (2 voturi)    
    Cel mai tare primat...ma scuzati...primar (Joi, 20 ianuarie 2011, 16:44)

    Mda [anonim]

    Nici in poze modificate in Photoshop...Asta iarna, intre Craciun si Anul nou la Praga se aduna zapada in camioane si se transporta in afara orasului. Si nu ma refer doar in zona pietonala, ci peste tot. De maine-poimaine incepe sa ninga. Haideti sa vedem cum abordam problema noi.....

    Si devenind serios, cumulat cu unele comentarii ....propun sa ne uitam spre Olanda. Daca dam drumu la ”usoare” vom face doamnei Nuti cel mai mare cadou: crestere de 2000% la turisti. Vom vea drumuri..sau si mai bine - turistilor noi nu le va pasa de drumuri. O sa fie totul roooooz.

    Ce ziceti? Nu mai bine fumam toti.... decat sa ne ”fumeze” ei pe noi?
  • +1 (5 voturi)    
    Ce sa mai vorbim nene Iancule ! (Joi, 20 ianuarie 2011, 17:01)

    Bucuresteanul [anonim]

    Auzi bre , nea Oprescule, chiar ieri fusei, din intamplare pe acolo, si m-am ingrozit; tot acel asa zis vechi centru este o hazna pestilentiala in mijlocul Bucurestiului, din care niciodata nu o sa iasa nimic, pentru ca NU A FOST NIMIC niciodata, decat o adunatura de cocioabe cu unu sau doua etaje, facute fara nici un gust sau stil arhitectonic, ci doar dupa bunul plac absolut al respectivului MItica care(cacofonie intentionata) si-a facut respectivul hatar.Toate cladirile sunt un fel de kitchuri ale vremii.
    Un sfat de bun simt: nu mai bagati bani cu carul in maghernitele alea, ca tot maghernite vor ramane, dar putin mai colorate.Lansati mai bine un concurs european pentru cel mai bun proiect de amenajare a zonei, cu parcuri, gradini, restaurante si caffee baruri. Ai cuvantul meu ca daca ar trai, Pache Protopopescu ar face cum zic eu si ar absorbi si niste fonduri europene nerambursabile , ca sa faca ceva ca lumea in buricul Bucurestiului. Nu avem oare atatea cartiere oribile in Bucuresti, de care nu vom scapa nici in 50 de ani, pentru ca nu aveti unde plasa peste un milion de oameni care isi chinuie zilele in acele blocuri sisnistre.
  • +1 (1 vot)    
    pai o sa fie frumos dar ... (Joi, 20 ianuarie 2011, 17:03)

    sorin [anonim]

    cu taxatorii de parcare din centrul istoric cine o sa aiba curaj sa ii goneasca ?!
    iar maidanezii vor fi deliciul zonei ?
  • 0 (0 voturi)    
    oprescu (Joi, 20 ianuarie 2011, 17:16)

    chris [anonim]

    Dle Oprescu nu ne mai amagiti ne-am facut deja
    de ris nicaieri in lumea asta citeva mici stradute sunt inca pline de noroi.Am ajuns de risul investitorilor au bagat milioane de euro in zona sa fie bine sa fie frumos pentru ca asa sunt ei invatati
    in tarile de origine ca Olanda, Irlanda, Austria etc dar
    noi care doar stim sa dam din gura le lasam cu anii pline de gropi si noroi, nimanui nu-i pasa degeaba
    sunteti doctor asta presupune educatie e zero Dle
    Oprescu ca si la Videanu ca si la Basescu si atunci
    ne miram cum dracu au ales astia americanii sa
    filmeze Batman la Bucuresti in zona asta!!!
  • 0 (0 voturi)    
    are dreptate (Joi, 20 ianuarie 2011, 17:26)

    Paleopterix [utilizator]

    O sa fie chiar cel mai frumos oras din europa, dar probabil comparat cu europa epocii de piatra. Adevarul e ca nu a specificat coordonata temporala, deci nu a zis nimic fals.
  • +2 (2 voturi)    
    Oprescu e tare (Joi, 20 ianuarie 2011, 18:36)

    george [anonim]

    „Centrul Bucurestiului va fi cel mai frumos din Europa, dupa Praga” si -evident - inaintea Parisului, Londrei, Barcelonei, Amsterdamului, Venetiei s.a.m.d. Avem primar, frate!
  • +1 (1 vot)    
    Centrul istoric ...focar de infractiuni (Joi, 20 ianuarie 2011, 20:25)

    angel [anonim]

    Locuiesc in Centrul Istoric. In ultimii 2 ani viata mea devenit un cosmar. Strada a fost distrusa si poti merge numai pe scanduri de lemn, si alea subrede. O gramade de caini se plimba in voie sau mai musca pe cineva. Muzica de la clubul de vis-a-vis ma tine treaz vineri si simbata noapte. In toiul noptii sint oameni care ies din cluburi morti de beti si se iau la bataie. Aurolaci dorm in intrarea blocului si dimineata e o mizerie si miros de nedescris (sticle, siringi, pungi, etc.). Tigani care au darmat bariera si iau bani de la cei care parcheaza acolo. Canale de canalizare neastupate (nici nu le-au pus bine si sint distruse). Cred ca cei de la primarie ar trebui sa mearga si noaptea sa vada ce se intimpla acolo.
  • 0 (0 voturi)    
    Eu totusi (Joi, 20 ianuarie 2011, 20:27)

    HESS [anonim]

    Cred ca a spus-o in gluma.Daca totusi a fost serios in declaratia asta atunci cred ca are probleme grave.SUS LA ETAJ.
  • 0 (0 voturi)    
    dupa praga? (Joi, 20 ianuarie 2011, 22:41)

    lungu bogdan [anonim]

    dupa praga, la stanga sau la dreapta?
  • 0 (0 voturi)    
    ce sa mai infrumusetezi? (Joi, 20 ianuarie 2011, 23:19)

    sci-fi [anonim]

    Pentru urmatorii 200-300 de ani, Bucurestiul e compromis. Ar trebui conservate cateva sute de cladiri si ar trebui asteptat sa se prabuseasca sau sa fie demolate cateva zeci de mii de blocuri insalubre si case cu aspect de bordei ridicat miraculos de sub pamant, plus ciuma aia de casa a poporului iar in locul lor sa se construiasca in maniera Hong-Kong-ului, Taipei-ului sau Singapore-ului ca sa se poata spune: "frumos oras... si nou, nu-i asa?
    • 0 (0 voturi)    
      Bucuresti zona seismica? (Vineri, 21 ianuarie 2011, 12:01)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui sci-fi

      Pamantul pe care-i construit Bucurestiul este o zona mlastinoasa (vezi cate lacuri ai).
      Deci cu alte cuvinte n-o sa apuci sa vezi prea multe cladiri inalte. Exista cateva proiecte pt cladiri inalte (pana pe la 200m), dar au si o fundatie pe masura (poti sa vezi constructia dintre Barbu Vacarescu si Calea Floreasca), ceea ce nu le face fezabile. De aia si cartierul Baneasa are doar blocuri cu 4 etaje, aia era limita recomandata de constructie. Bineinteles ca toate cladirile de birouri ignora aceasta limita :). Vomv vedea la urmatorul cutremur cate au fost facute corespunzator...

      Cat despre Casa Poporului, pana una alta acolo sunt bagati tot banii romanilor, nu? La fel cum sunt si-n celelalte constuctii mamut (Biblioteca Nationala, Casa Radio), care au fost lasate in paragina "doar" 20 de ani. Vad ca anul asta fac un efort si termina prima cladire. La Casa Radio se screm de vreo 3-4 ani sa faca ceva. Eram la gradinita cand s-au apucat de aceste constructii! Acum am peste 30 de ani. As prefera sa le vad terminate, daca tot au papat atatia bani.
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Vineri, 21 ianuarie 2011, 0:01)

    ady [anonim]

    mi-a placut un comentariu..Fumati etnobotanice?..parerea mea e ca dintr-un personaj care nu a realizat nimic in cariera profesionala nici nu poate reliza ceva in alt domeniu..
  • 0 (0 voturi)    
    B. va fi cea mai frumoasa capitala dupa Praga (Vineri, 21 ianuarie 2011, 1:22)

    al treilea dupa Oprescu [anonim]

    si Oprescu va fi cel mai frumos primar, dupa el insusi!
  • 0 (0 voturi)    
    Multa bafta (Vineri, 21 ianuarie 2011, 7:05)

    florin [anonim]

    Multa bafta domnului Primar!
    O mica idee: in afara de Praga, mai considerati si orase ca Barcelona, Paris, Londra, Amsterdam, Stockholm, Copenhaga, Viena...

    Dupa ce le intrecem pe astea, mai ramane doar Praga!

    Pe langa "frumusete", poate veniti si cu ideea cum sa aduceti si oameni civilizati, frumosi si respectuosi in acest paradis ?

    Din pacate, ce tampit au ales, asa tampit au Bucurestenii... nu toti, doar cei majoritari, ca e Democratie !
    • 0 (0 voturi)    
      si ... (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 8:08)

      UnClujean [anonim] i-a raspuns lui florin

      Budapesta unde ramane?
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Vineri, 21 ianuarie 2011, 10:03)

    anonim [anonim]

    Bucurestiul cel mai frumos dupa Praga. Hai c-am ras cinci minute de aberatia asta. Iar constructia parcarilor va face orasul atractiv turisti? Cat de cretin poti sa fii sa sustii asa ceva?
  • 0 (0 voturi)    
    Bravos (Vineri, 21 ianuarie 2011, 11:19)

    bucurestean sector 1 [anonim]

    Oprescu rulz ... sper sa reuseasca sa faca si sa fie sustinut, e un om destept si cu dorinta de a face ceva pentru orasul asta si sper sa ramana in istoria lui pentru realizarile sale!! mult succes si spor la treaba, eu am incredere maxima in el!
  • +1 (1 vot)    
    doamne iarta-ma (Vineri, 21 ianuarie 2011, 14:09)

    psihopupu [anonim]

    inca unu care a uitat sa-si ia pastilele
  • 0 (0 voturi)    
    ..iar eu credeam... (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 1:48)

    oituz [anonim]

    ...credeam ca cei mai prosti comentatori s-au inghesuit sa scrie pe site-ul antenei 3. Nu nene, citeste mai sus. As fi curios sa vad mesajele cenzurate.
  • 0 (0 voturi)    
    poate a vazut doar praga (Marţi, 20 martie 2012, 19:45)

    opinescu [anonim]

    si atunci clasamentul e just.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version