Discutii la Cotroceni pe tema dezvoltarii sistemelor nationale informatice/ Traian Basescu: Functionarii cu fata acra au sabotat sistemele informatice

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 25 noiembrie 2010, 12:59 Actualitate | Esenţial


Presedintele Traian Basescu se intalneste, joi, la ora 14.00, la Palatul Cotroceni cu primul-ministru Emil Boc si cu ministri ai Guvernului cu responsabilitati in implementarea Hotararii CSAT nr.71/2010 privind unele masuri necesare operationalizarii si dezvoltarii sistemelor nationale informatice specifice.

"Scopul Hotararii CSAT este acela de a determina institutiile publice si administratia publica centrala si locala sa-si constituie sisteme informatice si sa asigure servicii "on-line" de informare si de plata a obligatiilor fiscale ale contribuabililor, in scopul diminuarii interactiunii directe a cetatenilor si a agentilor economici cu functionarii publici", se arata intr-un comunicat al Presedintiei.

Precedenta intalnire de lucru pe aceasta tema a avut loc in 19 octombrie, tot la Palatul Cotroceni.

Presedintele Traian Basescu a pledat, joi, pentru informatizarea administratiei publice si i-a criticat pe functionari ca ar fi sabotat implementarea sistemelor informatice, acuzand "functionarii cu fata acra" ca "au sabotat" sistemele informatice.

"Avem functionari care au sabotat de ani de zile implementarea sistemelor informatice pentru ca ei cred ca numai cu hartia si creionul pus dupa ureche si cu o fata acra pot sta si ei trebuie sa stea la contactul cu cetateanul. Informatizarea si deschiderea informatizarii catre public, catre firme, accesul la informatie al cetateanului si al firmelor este fundamental in modernizarea statului", a afirmat Traian Basescu.

"De regula, cand vorbim despre infrastructuri, ne referim la autostrazi si la cai ferate, dar infrastructura de comunicatie, infrastructura de transmisie de date, este cel putin la fel de importanta. In Romania, despre care spunem ca de fapt refuza sa se modernizeze, este fiecare cu propria lui infrastructura de transmisie de date - Transelectrica o are pe a ei, Calea Ferata o are pe a ei, Ministerul Sanatatii pe a lui, Ministerul Educatiei propria lui infrastructura - si uite asa am construit infrastructuri pe care nimeni nu vrea sa le puna cap la cap si care sunt utilizate la capacitati de 2 - 6 - 8 - 10%", a spus Basescu.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














Comentarii alese de moderator

  • caz concret (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:48)
    diddlyjo [utilizator]

    prin 2002-2003 aveam treaba intr-o institutie de stat (nu spun care, dar institutie cu staif, in care functionarii erau bine pregatiti, dar aproape toti aveau o anumita varsta, anumite deprinderi si o anumita reticenta in a se pune la punct cu noile tehnologii). respectiva institutie fusese dotata candva prin '96-'97 cu calculatoare noi-noute care, circa 6 ani mai tarziu, stateau in continuare frumos impachetate in ambalajele originale...

    cand mi-am facut eu stagiul acolo, respectivele computere erau deja depasite binisor, dar, repet, erau nou-noute, in perfecta stare de functionare si ambalate ca atunci cand fusesera receptate...

    ah, da, am mai aflat de la acei "colegi" ca si in alte institutii de acelasi tip lucrurile stateau la fel. bineinteles ca toate acele computere din toate acele institutii costasera o groaza de bani la vremea achizitiei lor...





3387 vizualizari

  • -10 (28 voturi)    
    daca ai stii... (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:13)

    me [anonim]

    altceva decat sa minti si sa iti atai si critici cei care te-au votat (lucru care putini oameni il fac (cei normal in nici un caz)), ai stii ca un soft bine facut e destul de complicat de sabotat... si oricum se vede
    asa ca idee...
    • +12 (24 voturi)    
      e greu (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:32)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui me

      nu e vorba de sabotat softul ci implementarea lui.

      e greu sa citesti cu atentie,nu?
      • +5 (9 voturi)    
        ce place romanului cuvantul asta (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:36)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui cucu

        Implementare.. atat de des folosit dupa revolutie...
        Ca daca il ai facut e greu de instalat.
        Acuma... ca nu le place sa fie informatizate platile.. ca atunci nu mai e nevoie de fromularul 21-a pentru a obtine formularul 87-c.. asta e atat de adevarat.
        Dar functionarii sunt si ei oameni.. ca sefii lor. Si daca sunt lasati sa faca mutre, le fac. Daca seful ala mare pune sefi mai mici care pentru a putea sa faca niste afaceri ii lasa pe aia de sub ei sa aibe fete acre... a cui e vina?
        Dar stai.. tot uit. Daca cineva face un lucru nasol, e de vina ala care comenteaza si zice ca asta nu e bine, nu ala care face rau..
      • -1 (1 vot)    
        caz concret (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:48)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui cucu

        prin 2002-2003 aveam treaba intr-o institutie de stat (nu spun care, dar institutie cu staif, in care functionarii erau bine pregatiti, dar aproape toti aveau o anumita varsta, anumite deprinderi si o anumita reticenta in a se pune la punct cu noile tehnologii). respectiva institutie fusese dotata candva prin '96-'97 cu calculatoare noi-noute care, circa 6 ani mai tarziu, stateau in continuare frumos impachetate in ambalajele originale...

        cand mi-am facut eu stagiul acolo, respectivele computere erau deja depasite binisor, dar, repet, erau nou-noute, in perfecta stare de functionare si ambalate ca atunci cand fusesera receptate...

        ah, da, am mai aflat de la acei "colegi" ca si in alte institutii de acelasi tip lucrurile stateau la fel. bineinteles ca toate acele computere din toate acele institutii costasera o groaza de bani la vremea achizitiei lor...
        • +3 (3 voturi)    
          sunt sigur ca e adevarat ce zici insa (Joi, 25 noiembrie 2010, 16:29)

          Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

          nu poti insa acuza simpli angajati pentru neimplementarea unor masuri. Singurii vinovati sunt sefii de sus pana jos.

          in multinationale nu comentezi iar deciziile sunt ferme si fara prea multe sanse de a le fenta.

          la stat de ce e altfel? daca un sef nu se poate impune sa fie inlocuit.
          • 0 (0 voturi)    
            n-ai inteles (Joi, 25 noiembrie 2010, 17:03)

            diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

            respectivii angajati nu erau nici datatori cu matura, nici purtatori de hartii dintr-un birou in altul. dimpotriva, erau chiar oameni pregatiti in domeniile lor, apreciati pt munca pe care o faceau in acele domenii, unii dintre ei avand si functii de management (desi nu erau specialisti in management, ci in alte domenii), mai toti avand si influenta.

            repet, dpdv profesional erau mai bine pregatiti decat marea majoritate a celor platiti din buget, dar asta exclusiv pe specializarea lor.

            in schimb, aproape toti aveau o anumita varsta si preferau sa lucreze asa cum invatasera sa fie eficienti in tineretea lor (cu creion, stilou, coli albe etc). trebuie sa recunosc ca erau foarte ordonati pt ca munca pe care o faceau nu putea fi facuta fara ordine si disciplina :)
          • +4 (4 voturi)    
            'niste simpli angajati' (Joi, 25 noiembrie 2010, 17:27)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

            adica la stat daca nu esti sef este o scuza suficienta ca sa nu gandesti?
    • +8 (20 voturi)    
      Citim,intelegem dupa care ne exprimam (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:41)

      DMDMD [anonim] i-a raspuns lui me

      Nu era vorba de sabotarea nici unui soft. Era vorba de sabotarea informatizarii. Ceea ce ar face ca fetele acre de la ghiseu sa fie redundante si inutile. Dar ce sa ne facem atunci cand nici macar nu citim ce zice unul si altul. Criticam direct dupa ce i-am vazut numele. Hai...Du-te inapoi la Mircea Badea pe blog.
    • +9 (17 voturi)    
      nu stiti ... (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:44)

      phane [anonim] i-a raspuns lui me

      Sunteti foarte naiv, pentru ca nu ganditi decat din perspectiva tehnica.

      Orice sistem informatic e foarte usor de sabotat:

      - la implementare se cer functionalitati foarte complexe, ecrane cu date foarte detaliate, "fara de care proiectul nu are nici o valoare". Daca implementatorul refuza, s-a stopat proiectul.
      - daca totusi sunt implementate, utilizatorii refuza pur si simplu sa foloseasca sistemul, pentru ca e mai rapid sa lucreze cu hartie si creion (ceea ce s-ar putea sa fie adevarat).
      - sau nu se face un training adecvat, fiecare baga data dupa cum il duce capul si rezulta in final o varza completa.

      Rezultatul final este acelasi: sistemul informatic este abandonat deoarece este vadit ineficient, si se revine la modul de lucru anterior. Simplu, nu ?
      • +2 (2 voturi)    
        Romania este in criza (Joi, 25 noiembrie 2010, 17:01)

        Cristian [anonim] i-a raspuns lui phane

        din cauza ca toti functionarii borati cu capu gol ca tine pot sa isi dea cu parerea despre lucruri pe care nu le "intelege" spre exemplu"ecrane cu date foarte detaliate". Si faza cu creionul si hartia e foarte tare... Din cauza trepanatilor ca tine eu nu voi mai avea viitor in tara asta si voi fi obligat sa il caut in alta tara. Multam fain tovarasu functionar, sa stii ca am muri fara tine, creionu' si hartia ta.
        • -1 (3 voturi)    
          cristian, cap de ciocan (Joi, 25 noiembrie 2010, 17:52)

          zen [anonim] i-a raspuns lui Cristian

          din cauza ca toti "privatii" borati cu capul plin de idei culese din recycle bin ca tine nu-si pot ridica intelegerea mai mult de genunchiul broastei suntem in situatia in care suntem. acum doi ani la ministerul mediului s-au dat 500 de mii de euro pe un program informatic care n-a functionat nici macar o zi. curtea de conturi tace cu sfiala cand se pun intrebari despre cum a fost posibil asa ceva. e un singur exemplu de ce nu va merge nicioadata treaba cu informatizarea. si acum poti sa-ti cauti viitorul in alta tara, mars afara...
    • +3 (9 voturi)    
      Bine ca stii tu sa (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:05)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui me

      vorbeste romaneste.
  • +13 (25 voturi)    
    Nu vreau calculator, ca pierd slujba (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:20)

    Sindicalist pe banii vostri [anonim]

    Cum credeti ca le convine sutelor de mii de paraziti hraniti de la bugetul public informatizarea, pai asta inseamna ca se va vedea rapid cine e esential in birou si cine era de fapt in plus..

    Trebuie dati afara 3-400.000 bugetari, altfel se prabuseste intreg statul, au devenit niste bolovani legati de picioarele Romaniei.

    Sa fie selectati doar cei cu diplome, experienta, competente achizitionate recent, IQ ridicat, testat.
    Sa fie demisi cei cu absente numeroase, alcoolicii, dependentii de droguri, cei care au legaturi familiale sau de afaceri cu mediul crimei organizate si clanuri tiganesti, cei fara studii suficiente pt postul lor, etc.

    Romania trebuie sa invinga, sa treaca de reforma asta cu bine, e absolut necesara !
    • +12 (22 voturi)    
      Basescu nu mai are ce pierde ! (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:49)

      verde-n-fata [anonim] i-a raspuns lui Sindicalist pe banii vostri

      Si de aceea isi va permite sa spuna lucrurilor pe nume:

      - functionarii sunt neprofesionisti si incompetenti
      - personalul medical astepta spaga
      - politistii au un pact cu infractorii
      - pensiile umflate in ultimile luni din salarizare
      - CFR-ul s-a dus de rapa din cauza nasilor
      - unii tigani traiesc in mod traditional din furat
      - ziaristi sunt platiti sa vorbeasca la comanda
      - bancile europene isi bat joc cel mai mult de romani
      - invatamantul este o bolnav
      - in agricultura nu se gasesc zilieri

      Bravo Basescule, asa trebuie sa vorbeasca politicienii corecti !
      • -1 (11 voturi)    
        Politicienii corecti fac mai mult (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:59)

        KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui verde-n-fata

        ... si vorbesc mai putin. Inca n-am intalnit un exemplar din astia.
        • +8 (10 voturi)    
          Partial de acord (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:08)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui KingSnake

          Politicianul nu face. El vorbeste. De ex, el nu o sa ia vreodata lopata sa imi asfalteze strada, ci poate vota alocarea de fonduri pentru aceasta actiune.

          Politicianul insa trebuie doar sa nu incurce pe cei care stiu si vor sa faca. Ideal ar fi sa-i ajute prin legile pe care le voteaza.
          • +2 (2 voturi)    
            Daca ocupa o functie publica (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:21)

            KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

            ... el trebuia sa faca, conform atributiilor functiei respective. Partea de comunicare este doar unul din task-uri. Si in general prefer comunicare de genul "am facut x, y, z " in loc de " vom face x, y, z poate la anul sau in 2020" sau mai rau "n-am facut nici x nici y nici z " pentru ca functionarii, ziaristii, parlamentarii, judecatorii, medicii, profesorii si in general oricine altcineva decat mine nu ne-au sustinut".

            Dupa cum ziceam si mai jos, pentru functionari exista parghii destule la guvern ca sa fie schimbati, instruiti, inveseliti, orice e nevoie pentru eficientizarea sistemului. Dar e mai usor sa te plangi in public din 3 in 3 luni ce rai sunt angajatii tai si cum nu te asculta.
          • -1 (9 voturi)    
            "iarna nu-i ca vara"? (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:41)

            lucian11 [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

            base are o singura placa: "iarna nu-i ca vara" sub diverse forme.

            si iata ce succes are.

            zi-le base. ca mai vor. lumea e in extaz.

            cum e vremea afara? lumea vrea sa stie.
      • +12 (20 voturi)    
        Subscriu (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:01)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui verde-n-fata

        Pana la "era Basescu" toti eram suparati pe "halul in care am ajuns".

        Dupa ce vine Basescu si spune lucrurilor pe nume, parca nu ne mai convine. Ne simtim mai bine cu gunoiul bagat sub pres de catre politicieni, prilej bun pentru multi romani sa ramana niste eterni plangaciosi de propria mila.
        • +4 (12 voturi)    
          gunoiul pute, era mai bine tinut sub pres (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:23)

          cineva [anonim] i-a raspuns lui nano2k

          pentru ca gunoiul pute si deci deranjeaza atunci cand este scos la suprafata

          idem, vinovat e cel care l-a scos la suprafata si ca atare trebuie impuscat pentru ca din cauza lui pute, nu din cauza celui care l-a bagat sub pres, ca ala l-a bagat sub pres exact ca sa nu puta !!!

          asta e cu injuraturile la adresa lu' Boc si Base ... ei sunt vinovati ca gunoiul romanilor pute, cine l-a bagat acolo ... asta e deja uitat si ignorat !

          iar romanilor da, le place sa puta ... si cand nu mai suporta tras presul deasupra si se culca inapoi linistiti
        • -1 (5 voturi)    
          Basescu nu trebuie sa vorbeasca (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:56)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui nano2k

          ... ci trebuie sa actioneze, pentru ca de aia il platim. Asa de dat din gura este capabil oricine, dar el a fost ales ca rezolve problemele, nu ca sa spuna aceleasi banalitati de 1000 de ori ca sa para interesant.
      • +1 (1 vot)    
        cum e aia (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:45)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui verde-n-fata

        poti sa vorbesti cat vrei ca nu conteaza daca nu faci nimic?
        Cine pune sefii?
        Acum cativa ani a trebuit sa intru in spital. Nu am dat nimic. Nu a strambat nimeni din nas. (nu ca nu se face asta, dar bunica´mea zice tot timpul.. cum sa nu ii dau asa se face)Singura chestie aiurea a fost ca nu aveau tot ce le trebuia si mi´au spus ca mi´ar trebui niste antibiotice mai bune decat alea pe care le au ei. Stii.. conteaza si chestiile alea care sunt puse pe langa substanta activa, care conteaza cum e obtinuta.
        Ziaristii vorbesc la comanda.. De acord. De ambele parti. Ipocrizia aici vine la partea ca doar ailalti o fac.
        Bancile isi bat joc de clienti pentru ca o pot face. Nu sunt legile facute altfel.
        Politistii sunt in general niste frustrati.
        In loc sa se faca niste legi in baza carora sa se verifice averile tuturor, sa ii intrebe .. de unde au ce au..dar nu.. ANAF´ul sta si controleaza la comanda numai.
        Ar trebui facute emisiuni la tv, ca si asa se uita romanul tot timpul acolo, in care sa fie romanii invatati ce inseamna una si alta. Ce e stanga si ce e dreapta in politica, ...din astea. Dar nu isi doresc politicienii sa invete romanii ceva.. daca nu ii mai pot fraierii dupa aia.
      • +1 (1 vot)    
        corect (Joi, 25 noiembrie 2010, 16:35)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui verde-n-fata

        fiecare piere pe limba lui.
        sistemul se gaunoseaza pre dinlauntru.
        interesant ca fiecare din ei asteapta salvarea pe spinarea celorllalti.
        pana acum, judecatorilor le'a iesit cel mai bine.
      • -1 (3 voturi)    
        "putere executiva" sau "putere vorbareata"? (Joi, 25 noiembrie 2010, 17:17)

        lucian11 [utilizator] i-a raspuns lui verde-n-fata

        treaba presedintelui nu e sa dea din gura.

        nu degeaba presedintele si guvernul fac parte din puterea executiva.

        ei trebuie sa faca ceva.. si dupa aia sa vorbeasca.

        hai sa redenumim "puterea executiva" in "puterea vorbareata" sau "puterea plangacioasa"

        de spus "adevaruri" am vazut ca puteti, de plans la mama ca opozitia nu va lasa in pace la fel.

        deci ce sunteti? "putere executiva" sau altceva?

        daca nu puteti sa executati.. lasati pe altii care pot.
    • 0 (12 voturi)    
      ministrul cere aprobarea functionarei? amuzant. (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:13)

      lucian11 [utilizator] i-a raspuns lui Sindicalist pe banii vostri

      Ministru: Doamna functionar, imi dati voie sa va aduc un calculator sa lucrati pe el de acum inainte?
      Functionara: Nu! Dispari! Ma deranjezi!
      Ministru: Bun. Va rog sa ma scuzati. O zi buna.

      credibil nu?

      dar cand presedintele tau iubit iti spune ca o functionara cu fata acra are mai multa autoritate decat ministrul de finante si se poate opune informatizarii tu ce faci? il crezi nu? si il mai si aplauzi nu?

      foarte slab.
      • -2 (4 voturi)    
        Sa... (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:55)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

        ... zicem ca pe ministru il cheama Vladescu si ca nu a deschis in viata lui un calculator. Si sa zicem ca ar fi mare fan al informatizarii finantelor publice ... si apoi sa tragem singuri niste palme, sa ne varsam o cana de apa in cap si sa ne trezim la realitate ...

        Eu unul sunt fan al parlamentarilor care urmaresc pornografie in plenul parlamentului pe laptop ... macar stiu sa foloseasca calculatorul (la ceva, orice).
        • 0 (4 voturi)    
          nu asa se face (Joi, 25 noiembrie 2010, 16:36)

          lucian11 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          daca vrei sa faci ceva.. vorbesti cu ministru .. si el pune in aplicare.

          in loc sa dea vina pe functionarele de la ghiseu pe lipsa informatizarii mai bine mergea frumos la ministru il sfatuia/motiva si dupa ce se facea venea si spunea... ministerul a realizat informatizarea in administratie si la insistentele mele.

          atunci merita cu adevarat laude.

          dar asa? merita ceva pentru penibilitatea pe care a debitat-o?

          penibil.
  • -1 (19 voturi)    
    Realizari pedeliste (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:29)

    Von Klausewitz [utilizator]

    De 6 ani a tot modernizat statul de la adus la sapa de lemn.Au fost promovati functionari stil "fata acra" Fatuloiu care era mana dreapta a basescului si care colecta fonduri pentru fraudarea urmatoarelor alegeri.
    A facut praf Politia cu ajutorul unor profesionist stil vamesul blaga.

    Si acum apare cu nerusinare si face pe "Fecioara Maria" , el dreptul,cinstitul si neprihanitul.Jalnic.
    • +2 (2 voturi)    
      Tovarase Sun Tzu: (Joi, 25 noiembrie 2010, 16:24)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Von Klausewitz

      Cum adica a facut praf politia?
  • -3 (19 voturi)    
    Ieri Isarescu, azi Basescu (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:31)

    ngi [anonim]

    Si maine? Dragi domni, noi jucam dupa cum ne cantati! Asa a fost mereu si va fi vreme lunga in continuare.

    Mi-e sila de penibilul in care se scalda fruncea tarii :))
    • +6 (8 voturi)    
      Si mie mi-e sila (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:02)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui ngi

      Si mie mi-e sila de penibilul in care scalda talpa tarii.
    • +3 (5 voturi)    
      Si mie mi-e sila (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:02)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui ngi

      Si mie mi-e sila de penibilul in care scalda talpa tarii.
    • 0 (0 voturi)    
      ce doriti !! (Joi, 25 noiembrie 2010, 17:25)

      tornado [utilizator] i-a raspuns lui ngi

      Fiecare sa faca ce doreste??!! inca nu intelegeti ca libertatea nu insemna anarhie dute te rog in alete tati cu democratie cosolidata si vezi cum te pune la puct rapid ,*nu ca in romania unde avem o anarhie cosolidata ,avem ceva care nu semana cu nici o tara comunistio anahisti ??!!din cele mai vechi timpuri o GINTA un Trib are un sef!! NU?toti conducem in Romania suntem profesori dar de mucit lasam la alti !!,o tara de facultati pe banda ,teori la noi ca la nimeni HAI fratilor sa vorbim mai putin si sa muncim !dupa 20 de ani in ocodent sunt speriat cum gidim am lasat o tara saraca si am intilnit o tara cu profesori si saraca !!!
  • +11 (13 voturi)    
    functionarii aia cu mutre acre n-au sefi ? (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:41)

    KingSnake [utilizator]

    Tot timpul acuzele sunt trimise doar inspre "muncitorii de pe plantatie", niciodata n-am vazut vreun sef care sa raspunda pentru actiunile celor pe care ii conduce.

    Daca sunt functionari care au sabotat implementarea sistemelor informatice, mai sunt ei inca angajati ai statului ? Daca da, de ce ? Ce au pazit sefii lor ? Dar sefii sefilor lor ? De ce pastreaza in functie niste sefi care nu-s in stare sa gestioneze situatia de sub ei ?

    Cand o sa vedem in sfarsit faimoasa restructurare a agentiilor si ministerelor ? Si reogarnizare ? Si obiective ? Si competente ? Cine trebuie sa faca asta, functionarii sau sefii pana la ministri ?
    • +10 (10 voturi)    
      sunt de acord! (Joi, 25 noiembrie 2010, 14:56)

      kitto [utilizator] i-a raspuns lui KingSnake

      sunt de acord cu tine..
      incompetenta functionarilor este sustinuta de catre conducere..
      • +1 (5 voturi)    
        De ce accepta conducerea statului (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:21)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui kitto

        sa plateasca functionari incompetenti? Eu cred ca de lene.
        • 0 (0 voturi)    
          Cum de ce? (Joi, 25 noiembrie 2010, 17:48)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          Pentru ca cine se aseamana se aduna.

          Stai linistit, ca atunci cand e vorba de afacerile si buzunarele lor nu mai sunt atat de lenesi. Ba dimpotriva, as zice...
    • +6 (6 voturi)    
      Asa da! (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:03)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui KingSnake

      Iata un prim comentariu de nota 10.
    • 0 (2 voturi)    
      acrituri (Joi, 25 noiembrie 2010, 15:37)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui KingSnake

      au sefi dar si aia au mutre acre cand vine vorba de schimbare. Si sefii sefilor au mutre foarte acre. Tot asa pana cel mai sus. Pana la mutra cea mai acra a tarii...
    • +4 (4 voturi)    
      Pai... (Joi, 25 noiembrie 2010, 16:01)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui KingSnake

      ...sa ne gandim ca si respectivii sefi sunt la fel de imbatraniti in conceptii ca functionarul de la baza. Ca si el considera ca e bine cu multe proceduri, birocratie, cu multe copii, adeverinte, dosare, stampile (verzi, rosii, rotunde patrate), timbre etc, are multi angajati, are de lucru si isi justifica postul. Si in general...de ce sa-ti bati capul cu sisteme informatice si altele de genul asta? Oamenii vin la munca pentru relaxare ...

      Oricum apreciez ca lumea incepe sa isi dea seama ca lucrurile merg prost aproape exclusiv din cauza managementului public si sau politicienilor (care fac management public la nivel inalt).
  • 0 (6 voturi)    
    naspa president! (Joi, 25 noiembrie 2010, 17:05)

    comentatoru [anonim]

    In continuare e naspa baselu! E beat! E prost! E jalnic! E antipatic! E groaznic! Ce noutati imi zice el ? Poate se apuca de lucru 8 ore pe zi! Ca a zis ca bea 16 ore pe zi! Pai hai sa ne intelegem, ori e cu noi, ori e impotriva noastra! De pierdut, are ce pierde baselu! Va intra la puscarie in 2015 pentru flota! Dar nu nu va sta decat 29 de zile! Un pic mai mult ca becali! Fratele vitreg!
    Acum porniti sa dati minusuri, astia de alu basel!
    Va blestem la biserica duminica!
  • +1 (1 vot)    
    Un funcționar (Joi, 25 noiembrie 2010, 22:10)

    Lu [anonim]

    Politicienii din toate partidele au umplut administrația publică cu yesmeni de partid buni la nimica și acuma se plâng că funcționarii nu sunt buni. Pai cum să fie, bre, domn' președinte, când PDL-al a introdus in lege ca șefii instituțiilor deconcentrate să fie numiți politic, de au venit aia la interviu cu recomandarea scrisă de la partid, râsu curcilor? Da pe aia de la BCU Bucuresti nu o pusera directoare, desi ea e absolventa de scoala SRI? Asta e politica de resurse umane din România de azi, a absolut tuturor partidelor. E al nostru, ce daca e inginer, il punem la cultura. e baiat bun.
    Dar pe functionarii astia prosti cine i-a adus aici? Cine organizeaza concursuri (atunci cand se organizaeaza?) In realitate, sefii prefera sa aduca personal contractual, de regula blonde una-si-una, ca ce mama ma-sii , asa nici macar nu mai ai nevoie de avizul agentiei nationale a functionarilor publici, nu te mai legi la cap, daca decizi tu, colaboratorul il poti pune sef peste funcionari, ca la noi, la nimenea.
    Cand in tara asta se va respecta Statutul Funcționarilor Publici (Lege) si concursurile vor fi transparente, vor fi si functionari buni. Pana atunci, domnilor politicieni, ii aveti pe aia pe care vi i-ati adus.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by