Cariera fulminanta: De la sefa de promotie SRI, consiliera in Comunicatii, consilier local si directoare de cabinet la sefia Bibliotecii Centrale Universitare ​

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Joi, 18 noiembrie 2010, 20:30 Actualitate | Esenţial

Mireille Radoi
Foto: Agerpres
 documente
(18 Nov 2010) PDF, 2MB
Bibliotecarii i-au cerut ministrului Funeriu sa reia concursul la BCU. Ascensiunea PDL-istei Mireille Radoi la sefia Bibliotecii Centrale Universitare (BCU) a generat un val de proteste in randul asociatiilor de bibliotecari din toata tara. Motivul? Lipsa de competente in ceea ce o priveste pe Mireille Radoi, actual director de cabinet in Ministerul Comunicatiilor, consilier local la Sectorul 4 si expert in securitate. Absolventa a Academiei Nationale de Informatii (SRI), Mireille Radoi a fost, pe rand, consilier la Ministerul Apararii, la cel al Comunicatiilor si membru al Consiliului de Administratie al Postei Romane.
  • Contactata de HotNews.ro, Mireille Radoi a declarat ca nu se afla "pe continent" si ca "ar fi intelept sa lasam timpul de contestatii sa se incheie"
  • Vezi mai jos CV-ul lui Mireille Radoi
"Noi ne ocupam cu informatia documentara, nu cu alte informatii. Nici cu informatia secreta, nici cu informatia politica, nici cu informatia politieneasca", a declarat pentru Militia Spirituala fostul director al BCU, Mircea Regneala, pe care Mireille Radoi ar putea sa il inlocuiasca. Atat participantii la concurs, cat si asociatiile de bibliotecari acuza organizarea acestuia special pentru democrat-liberala Mireille Radoi.

Scandalul concursului de director general al Bibliotecii Centrale Universitare
Fostul director al BCU, Mircea Regneala, sustine ca a aflat ca a fost demis din functie la trei zile dupa ce postul ii fusese scos la concurs. Metodologia de organizare a concursului care a avut loc pe 15 noiembrie "a fost realizata dupa profilul doamnei Radoi", acuza profesorul universitar Ionel Enache, care a candidat la postul de director al BCU.

Argumentul invocat de acesta face referire la Ordinul ministrului Educatiei privind aprobarea metodologiei de organizare a concursului. Potrivit metodologiei, la concurs se pot inscrie persoane care "au cel putin trei ani vechime in activitati direct legate de lucru cu publicatii: biblioteci, edituri, etc." Mireille Radoi a fost directorul general al editurii Tritonic. Potrivit Kamikazeonline.ro, aceasta a castigat postul cu punctaj maxim, in fata celorlalti doi candidati, Ionel Enache si Angela Rapanovici, ambii cu studii de biblioteconomie.

La trei zile de la anuntarea castigatorului, asociatiile profesionale ale bibliotecarilor ii cer ministrului Educatiei, Daniel Funeriu, sa anuleze concursul. Printr-o scrisoare deschisa, presedintii a trei asociatii precizeaza ca directorul "acestei institutii trebuie sa fie o persoana reprezentativa prin profesionalismul in domeniul biblioteconomiei si stiintei informarii". Iata neregulile sesizate de Asociatia Bibliotecarilor din Biblioteca Nationala a Romaniei (ABBNR), Asociatia Nationala a Bibliotecarilor si Bibliotecilor Publice din Romania (ANBPR) si Asociatia Bibliotecarilor din Romania (ABR) si aduse la cunostinta ministrului Educatiei:
  • "1. Neglijenta si ambiguitate in formularea cerintelor pentru candidatii la acest post: Art. 2. j). "au cel putin trei ani vechime in activitati direct legate de lucru cu publicatii: biblioteci, edituri etc."
  • 2. Lipsa de transparenta in modul de organizare a concursului: comisia de examinare a fost secreta pana in ziua concursului, desi metodologia prevede ca aceasta se stabileste, prin ordin al ministrului, in termen de 10 zile de la anuntarea concursului.
  • 3. In stabilirea componentei comisiei de concurs nu au fost respectate principiile competentei specifice domeniului infodocumentar: niciunul dintre membrii comisiei nu este specialist in managementul structurilor infodocumentare sau specialist in domeniul biblioteconomiei si stiintei informarii".
Cine este Mireille Radoi
  • In 1996, Mireille Radoi a absolvit, sefa de promotie, Academia Nationala de Informatii (A.N.I.), din cadrul SRI. (Sursa aici
  • 2002 - lector universitar - disciplinele Comunicare politica, Institutii Euro-atlantice (A.N.I.). (Sursa aici)
  • 2004 - director general al Grupului Editorial Tritonic (Sursa aici)
  • Profesor doctor universitar, expert in securitate, in 2007 Mireille Radoi se afla pe lista candidatilor PLD la europarlamentare. (Sursa aici)
  • In iulie 2008, era propusa de PDL sa faca parte din Comisia de Aparare a cabinetului alternativ al democrat-liberalilor (Sursa)
  • Lector universitar doctor la Facultatea de Stiinte Politice din cadrul Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative (Sursa)
  • Director de cabinet si consiliera personala a ministrului Comunicatiilor si Societatii Informationale, Gabriel Sandu (Sursa)
  • Consiliera pe probleme de securitate a ministrului Apararii, Mihai Stanisoara. (Sursa)
  • 2009 - A facut parte din Consiliul de Administratie al Postei Romane (Sursa).
  • 2010 - este directorul Centrului National de Raspuns la Incidente de Securitate (CERT-RO) din cadrul Comunicatiilor si Societatii Informationale
  • Consilier local la Primaria Sectorului 4 (Sursa)
  • membru al Asociatiei Romane de Relatii Publice
  • membru al Asociatiei Romane de Lupta Antiterorism (din 2003). (potrivit declaratiei de avere atasate)
  • profesor la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala si membru in consiliul de administratie al Institutului National de Cercetare si Dezvoltare in Informatica (Sursa)
Mai multe despre CV-ul lui Mireille Radoi aici
Vezi atasat declaratia sa de avere.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

23883 vizualizari

  • +26 (38 voturi)    
    si cu cine face... "banking"? (Joi, 18 noiembrie 2010, 20:40)

    gigolo [anonim]

    lasa domnule CV-ul. important este langa cine se trezeste.....
    • +11 (13 voturi)    
      ? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 0:49)

      x [anonim] i-a raspuns lui gigolo

      De ce tot scrieti Mireille, cind EA si-a scris numele in declaratia de avere: MIRELLE?
      (O fi un mire ... articulat?)
    • +1 (15 voturi)    
      mizerii (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:37)

      ce sa faci [anonim] i-a raspuns lui gigolo

      Nu vedeti ca orice rahat din partid detine la functii de nu mai stie de el. Sper sa dispara macar aceasta tumoare (la partid ma refer) de pe suprafata tarii la urmatoarele alegeri (nu imi fac iluzii membrii isi vor gasi locuri caldute in celeleate partide, dar macar sa se sparga gasca)
      • -2 (18 voturi)    
        Relax (Vineri, 19 noiembrie 2010, 10:30)

        Mitica [anonim] i-a raspuns lui ce sa faci

        Stai linistit, sunt sigur ca vor avea soarta taranistilor. Acest partida fara Fuhrer nu are nici o identitate. Si pe unii si pe altii i-am votat, dar dreapta romaneasca se pare ca este onanie curata...
      • 0 (14 voturi)    
        Pana la alegeri dispar PSD si PNL. (Vineri, 19 noiembrie 2010, 12:13)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui ce sa faci

        PSD si PNL prin comportamentul lor de sustinere a celor cu salarii si pensii nesimtite,sigur vor dispare.Probabil ca locul lor va fi luat de Partidul Poporului,care este la fel de aiurit in programe ca si PSD si PNL.Deci PP va fi 2 in 1.Gasesc milogii si hotii unde sa se adune.Tinand cont ca este vorba de BCU,daca faceai un comentariu de bun simt privind modul de organizare,capacitatea intelectuala a candidatilor,poate ca spuneam ca ai dreptate.Dupa cum vorbesti,nu ai nici in clin,nici in maneca treaba cu BCU.Ai comentat si tu ca sa te descarci de propriile nereusite.
        • +3 (5 voturi)    
          L.O.L. (Vineri, 19 noiembrie 2010, 19:06)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          Poate PNL...ca ei is aia mai firavi, dar PSD-ul prospera in astfel de vremuri.
          Ar trebui sa-ti dai seama de chestiile astea.
          Iar PNL-ul daca adopta in urm 2 ani o pozitie constructiva si intreptata inspre IMM-uri...fura de la PDL mult electorat.
          Sa nu fii surprins daca la alegeri PDL-ul va prinde 10%.
          Tu ai impresia ca electoratul in general gandeste ca tine? Ha...te inseli. Mare parte asteapta promisiuni fantasmagorice...unde PSD-ul e asul absolut iar cealalta parte sunt oameni care gandesc oarecum. Acestia din urma se impart intre PNL si PDL. Multi dintre ei nu vor mai vota, scarbiti fiind de prestatia mai mult decat dezastruoasa a PDL...iar pe cei ce raman se vor bate aceste 2 partde.
          In concluzie...va castiga PSD-ul.
          Crede-ma..nu-mi face nici o placere sa spun asta, dar asa va fi...
          Singura sansa pe care o mai avem e ca tara sa-si revina in urmatorii 2 ani la nivelul din 2008, daca nu...iar vom avea o lunga perioada de "liniste".
      • 0 (2 voturi)    
        fost BCU-bist (Vineri, 19 noiembrie 2010, 23:06)

        Oana S. [anonim] i-a raspuns lui ce sa faci

        Am lucrat in BCU si cand era director domnul profesor Stoica si directoare adjuncta d-na Ivona (nu-mi mai amintesc numele intreg) si cand era director Regneala .Tot ce-a facut Stoica si Ivona, Regneala a distrus (din incompetenta). BCU a devenit o cloaca, oameni total nepregatiti, pile si relatii O COCINA care trebuie desfiintata chiar si cu forta. II sfatuiesc pe ziaristii o intrebe pe directoarea adjunct Voichita cat a costat in realitate sistemul de biblioteca pe care l-a achizitionat . Eu zic ca mult, mult mai putin decat a costat in realitate. Pentru cine nu stie, Facultatea de Biblioteconomie din Bucuresti este o rusine, o mizerie, nu se invata decat tampenii acolo, posturile de asistenti universitari au fost date celor care i-au tradus lui Regneala cartile in engleza:)
        Intre timp eu am plecat din Ro, am un master (bilingv) facut la McGill Canada in Library & Information Science, sunt membru ALA, plus alte certificate si cursuri. Deci, daca ma intrebati pe mine, strict ca profesionist, citind CV-ul acestei doamne, se califica DE DEPARTE ca director al unei biblioteci academice care candva era o institutie model. Salutari si mult respect pentru profesionalismul lor sefilor de departamente care au facut eforturi incredibile sa-si tina departamentele neinvadate de "sobolanime" (nu stiu daca au reusit pana la capat ): Vic Iepureanu, Doru Badara, Stef., ...M-am uitat acum pe site , multi dintre cei buni nu mai sunt acolo dar am vazut ca fata lui Regneala e manager la Resurse Umane. Sa mori de ras , nu alta :)
        • 0 (0 voturi)    
          nu o sa te razbune pe tine! (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 14:03)

          joy [anonim] i-a raspuns lui Oana S.

          o sa-i distruga pe EI ::))o sa-i dea afara pe capete ,o sa vina cu staff-ul ei ,o sa ia banii din programul e -Romania si o sa plece.Curat TSUNAMI !!!!hA Ha
    • 0 (0 voturi)    
      biblioteca agenturilor (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 15:54)

      monica L [anonim] i-a raspuns lui gigolo

      spune odata, dom'le, linga cine se trezeste, nu ne mai fierbe... doar nu linga............................
  • +15 (21 voturi)    
    In 11 ani (Joi, 18 noiembrie 2010, 20:49)

    stefan [anonim]

    ...profesor doctor universitar si "numai" un amarit de post de director la BCU?
    Pai cam putin pentru o asa somitate. Trebuia deja sa fie la catedra in alte parti......
    • -2 (10 voturi)    
      mai exsita si stoici patrioti (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:10)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui stefan

      iar acela cu siguranta nu ai fi tu..probabil daca ai fi solicitat ca usier la Westminster Abbey probabil ca ai linge trepetele acolo..is n t it ?
      • +1 (1 vot)    
        lol (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:14)

        razvan [anonim] i-a raspuns lui un domn

        domnule aberezi!!! treci la culcare!!
    • +1 (3 voturi)    
      in numai 5 ani ..2002-2007 (Vineri, 19 noiembrie 2010, 17:25)

      observateur [anonim] i-a raspuns lui stefan

      in state sunt genii care ajung profesori universitari plini la 22 de ani..dar ei au pe bune descoperiri, demonstratii originale, cunoascute de o lume academica extrem de severa.

      madame Mirelle R. era lector in 2002 , prof univ. dr in 2007 apoi din nou lector ! ?

      o generatie de super-profesori care in romania devin parlamentari, ministri...
      • 0 (2 voturi)    
        Mai incet... (Vineri, 19 noiembrie 2010, 20:21)

        stefan [anonim] i-a raspuns lui observateur

        ...cu pianul pe scari. La 22 de ani abia daca termini o facultate. Prin alte parti sistemele de invatamint sunt un pic mai diferite. Mai urmeaza master, doctorat...
        Nici in USA nu cresc geniile ca florile. N-am auzit de asa ceva.
        Am citit o afirmatie a unui scriitor ca prefera sa ramana numai cu diploma de bacalaureat. Ca e asa inflatie de doctori si de profesori...
  • +14 (22 voturi)    
    curiozitate (Joi, 18 noiembrie 2010, 21:15)

    i am disappoint [utilizator]

    Cum își pronunță numele? Mirei Rădoa?
    • +11 (17 voturi)    
      Mirel Radoi (Vineri, 19 noiembrie 2010, 1:18)

      adiian [utilizator] i-a raspuns lui i am disappoint

      Mirel Radoi
      • -9 (15 voturi)    
        adiian ori esti becali..ori ruda (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:12)

        un domn [anonim] i-a raspuns lui adiian

        cu el ca dupa vorba (banuiesc si dupa port) esti un cuiban care a descoperit blogosfera
  • +12 (16 voturi)    
    tovarasa gradu,suntem gata sa.aia si aia .. (Joi, 18 noiembrie 2010, 21:25)

    Eneas [anonim]

    s-au umplut companiile statului de sriisti ,si tot apar altii si altii .-kakademia aia nu mai ia o pauza ?
  • 0 (18 voturi)    
    profesionista (Joi, 18 noiembrie 2010, 21:36)

    tibi [anonim]

    am lucrat cu dansa o scurta perioada de timp dar a fost destul sami dau seama ca este o profesionista desavarsita.
    • -1 (13 voturi)    
      Profesionista (Joi, 18 noiembrie 2010, 22:13)

      don giovanni [anonim] i-a raspuns lui tibi

      Din pacate, o prea scurta perioada, sami b...
    • +8 (10 voturi)    
      oi sti (Joi, 18 noiembrie 2010, 22:34)

      dw [anonim] i-a raspuns lui tibi

      ...tu ceva:)
    • +4 (6 voturi)    
      Sami (Vineri, 19 noiembrie 2010, 8:55)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui tibi

      Clara treaba....
    • +1 (5 voturi)    
      tibi te inteleg... (Vineri, 19 noiembrie 2010, 11:46)

      egroeg [anonim] i-a raspuns lui tibi

      daca te uiti cum isi face sprancenele,puse in evidenta de ochelarii alesi neinspirat,linia subtire a buzei superioare si felul in care tine pixul...te inteleg de ce ai ales sa pleci de langa ea.Ai uitat sa spui insa si in ce domeniu s-a aratat asa de profesionista...
    • +1 (1 vot)    
      la ce???? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 16:09)

      manon [utilizator] i-a raspuns lui tibi

      la ce e profesionista desavarsita?? zi-ne si noua nu fi rau ca murim de curiozitate!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Mireille Radoi (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 22:12)

        asmara [anonim] i-a raspuns lui manon

        ...va raspund eu : era cea mai mare parasuta din academia cu pricina ! nu a iertat nimic: de la mosii care predau ...pana la studentii din academie !
  • -1 (17 voturi)    
    Am inteles (Joi, 18 noiembrie 2010, 21:43)

    Ionel [anonim]

    Nu oricine poate fi bibliotecar, mai ales daca e membru PDL, ce daca e sef de promotie.
    Dar un bibliotecar poate fi orice , chiar daca a fost repetent(desigur l-a ajutat sa aprofundeze materia)
  • +2 (22 voturi)    
    mireille (Joi, 18 noiembrie 2010, 22:01)

    dorin valeriu [anonim]

    comentarii rautacioase. oricum, cv este impresionant, sefa de promotie,etc. evident ca, dupa cum se obisnuieste la noi, promovarea s-a facut si prin relatii. dar tot mai bine un pilos destept decat un politruc prost, cum din pacate sunt atatia...
    • +1 (21 voturi)    
      CV impresionant (Joi, 18 noiembrie 2010, 23:50)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui dorin valeriu

      Poate te-a impresionat pe tine...
      • +5 (13 voturi)    
        desi nu agreez pedeul (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:07)

        un domn [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

        consider ca oameni ca Donsoara trebuie promovati..ce vreti acum ? toate fosilele sa ajunga la BCU ? aia care nic macar un excel nu au deschis ptr ca altii le scriua cartile si recenziile ? hai s anu mai fim asa obtuzi in gandire, s anu spun misogin..tu Orpheu..in antichitat enumai lucruri bune ai facut ? asta ca ai ajuns de legenda...
    • +2 (8 voturi)    
      Famiglia (Vineri, 19 noiembrie 2010, 10:33)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui dorin valeriu

      "mai bine un pilos destept". Ai dreptate, dupa cum spunea Diaconescu "daca in nepoti nu ai incredere, atunci in cine?". Numai intelepti...
  • +2 (20 voturi)    
    nu inteleg... (Joi, 18 noiembrie 2010, 22:23)

    neutrino [anonim]

    pare mai competenta decat un amarat de bibliotecar la BCU.
    Acum vreo 6 ani era vai de capul lor: bibliotecari si bibliotecare care abia stiau sa dea drumul la un calculator..de, erau automatizati dar greu de gasit o carte, si mai greu sa ti-o dea ei :)
    Cine sunt contracadidatii ca sa vedem ce fel de experientza au.
  • +4 (22 voturi)    
    candidati (Joi, 18 noiembrie 2010, 22:59)

    jo [anonim]

    Vreau sa fiu cat mai obiectiva asa ca am dat un search pe google dupa Ionel Enache si Angela Rapanovici. Nu vreau sa comentez prea multe dar cea mai potrivita este clar Mireille Radoi. Articolul este tendentios, autorul a fost sef de promotie?
    • +1 (3 voturi)    
      La SRI!! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:47)

      Gigel [anonim] i-a raspuns lui jo

      ... ce treaba are una cu alta?
      Ducuca e clar ca se duce acolo doar pt functie, ori nu cred ca poti sa conduci cum trebuie o astfel de institutie daca nu cunosti domeniul.

      Simplu.

      Cat despre a cauta pe Google ca sa te lamuresti cat de bun e un candidat sau altul, asta e chiar buna :)
    • +1 (3 voturi)    
      jo. ai dat s earch...dar ai si citit? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 18:32)

      Mona19 [utilizator] i-a raspuns lui jo

      ..ca eu asta fac si ajung la concluzia fix inversa - ca madam Mirei e...politruca pe langa ei - sigur, in domeniul despre care vorbim
  • +6 (16 voturi)    
    BCU nu este o simpla biblioteca (Joi, 18 noiembrie 2010, 23:05)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    si nici Biblioteca Nationala.

    Dlui Regneala si altor bibliotecari nu le-a spus nimeni pana acum ca biblioteconomia nu este neaparat o garantie pentru pozitia de director la o mare biblioteca.

    Va rog sa vorbiti cu acesti oameni sau macar participati la o sedinta a asociatiei si veti vedea de ce nu merge lumea la biblioteca sau de ce BCU nu este o instititie cultural -eductaionala.

    Nu mai sariti in sus degeaba.

    Romanul se pricepe la toate.
  • +8 (18 voturi)    
    Stai ca nu pricep! (Joi, 18 noiembrie 2010, 23:49)

    Gicu Maracine [anonim]

    Astia sar de fund in sus ca onor comisia a fost secreta!? Cu alte cuvinte, ca nu s-a putut umbla la comisie!?..
    :))

    Lasand gluma la o parte: m-am uitat pe CV-ul doamnei in cauza si e de-a dreptul impresionant!
    Ce i se reproseaza, in definitiv? Energia? Realizarile profesionale!?
    Imi miroase a invidie, pur si simplu...
    • -1 (15 voturi)    
      Observatie (Vineri, 19 noiembrie 2010, 3:39)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui Gicu Maracine

      Cred ca i se reproseaza fatza. Uita-te la ea mai atent si o sa-ti dai seama ca e bolnava de nervi.
    • +1 (7 voturi)    
      Stai sa-ti zic (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:34)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Gicu Maracine

      enerigia? realizarile profesionale? .... nu, nene, e vorba de securism. asta de format nou, sri-ist. pentru ca duduia nu numai ca a fost sefa de promotie la academia sri (foarte frumos), ci apare in media si, fara sa divulge apartenenta sri-istica, promoveaza pozitia serviciilor.

      daca sunt unii invidosi pe securisiti, treaba lor. eu nu sunt.

      si pentru toti cei care se minuneaza de CV-ul impresionant. fara invidie va zic sa va uitati mai atent la el. o persoana care in 14 ani a avut destul de multe ocupatii, chiar si in paralel, desi unele solicita tot timpul celui ce le practica, mie nu-mi inspira asa multa incredere. nu ai cum sa devi super-mega-expert intr-un domeniu in 2-3 ani, chiar daca esti destept si ai terminat sef de promotie. ce-i drept cazul Radoi e special, pentru ca jobul de sri-ista l-a aprofundat temeinic.
      • +3 (7 voturi)    
        Si un securist ceausist? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 11:03)

        Marcel [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

        Si un securist ceausist e mai bun? Acedemia Stefan Gheorghiu e buna dar Scoala de Informatii nu? S-au daca ai lucrat la cenzura pe vremea lu` Ceausescu poti sa fii un bibliotecar bun? Dar daca esti absovent de SRI acum , nu? Domnilor, nu este aceeasi masura ! Sau suntem misogini pentru ca e o femeie tanara si frumoasa !
  • +9 (11 voturi)    
    "racneala" schimbat....hahahaaaa! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 0:58)

    abramburel [anonim]

    Asta da stire! "Hitlerica" de Regneala se credea "betonat" in BCU si iaca betonul s-a transformat in gelatina......
    Sper sa se schimbe mentalitatea invechita din BCU indiferent cine o sa vina la conducere.
  • +10 (14 voturi)    
    Laser, frate! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 1:36)

    plictisitu [utilizator]

    Cu asa résumé (ca sa fiu in ton cu Mireille), ma mir ca nu a ajuns sefa la Stargate Command!
  • 0 (16 voturi)    
    CV-ul nu conteaza! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 6:24)

    Garett [anonim]

    Saracii bibliotecari, n-au aflat ca nu conteaza CV-ul ci carnetul de membru pdl?
    Ala-i mai tare decat orice diploma, indiferent ca-i de la Sorbona sau Oxford! Daca n-ai carnet de partid nu conteaza ce diplome ai, nu te califici pentru job. Esti membru pdl? Atunci esti super-calificat chiar daca ai studii la Spiru Haret!
    Nu conteaza ce stii, conteaza pe cine stii! Doar n-o sa primeze competenta, e Romania totusi!
    • +1 (5 voturi)    
      ai fi primit un (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:08)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Garett

      + daca nu era "pdl"... asa, nu esti impartial si nici nu vad de unde ai tras concluzia ca a absolvit sh...
      • +3 (7 voturi)    
        Plus/minus mania (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:53)

        garett [anonim] i-a raspuns lui lucyan

        N-am inteles niciodata fetish-ul asta cu dat plusuri / minusuri! Se contabilizeaza la sfarsitul lunii sau ce?
        Nu-i vorba de impartialitate, scrie in articol ca este membru pdl! Iar daca te referi la faptul ca n-am scris cu majuscule, well, nici un partid nu merita deranjul de a apasa pe 2 taste simultan!
        Cat despre "sh" (interesanta abreviere btw) reciteste ce am scris: "Esti membru pdl? Atunci esti super-calificat chiar daca ai studii la Spiru Haret!" Adica, mai clar, "calitatea" de membru de partid primeaza in fata calitatii studiilor.
        Sa fiu bine inteles, nu am nimic cu d-na in sine, poate o fi foarte competenta in domeniul ei, care din cate am inteles insa nu are nimic in comun cu biblioteconomia. Poate ar fi mai potrivita intr-un post pe masura pregatiri, in aparare, etc.
        Dar numirile intr-un post exclusiv pe criteriul apartenentei politice nu mi se par ok, indiferent de partid.
        • 0 (2 voturi)    
          Ce e aia biblioteconomie? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 12:32)

          Thorgrim [utilizator] i-a raspuns lui garett

          Ce e aia biblioteconomie, si cine se inscrie la "Facultatea de Biblioteconomie"?
          • 0 (0 voturi)    
            Glad to help you! (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 8:42)

            garett [anonim] i-a raspuns lui Thorgrim

            http://www.unibuc.ro/ro/catd_flcbsi_ro
    • +2 (2 voturi)    
      sti cand nu conteaza cv-ul? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 14:17)

      soso [anonim] i-a raspuns lui Garett

      ...atunci cand ai facut 4 ani de liceu timp de 6 ani, si ai facut si 'facultatea de drept" la Spiru haret vreme de alti 5 ani!
      dar, in general, DA!! cv-ul conteaza!
      • 0 (0 voturi)    
        "Sti" cand nu conteaza? (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 8:44)

        garett [anonim] i-a raspuns lui soso

        Cand nu intelegi o ironie! ;)
  • 0 (8 voturi)    
    trebuie sa invete (Vineri, 19 noiembrie 2010, 7:57)

    catelu [utilizator]

    Sefii PDL-ului trebuie sa invete sa nu-si mai plateasca femeile cu functii publice. Pot lua lectii de la Berlusconi sau chiar si de la colegii lor din PSD: Negoita si Banicioiu.
  • +3 (5 voturi)    
    numele (Vineri, 19 noiembrie 2010, 8:11)

    Alex [anonim]

    doamna Mirel Rdoi. sublim :)
    cât despre restul... evidența e copleșitoare...
  • 0 (10 voturi)    
    Doar o clienta poltica,... (Vineri, 19 noiembrie 2010, 8:21)

    Radu 2 [anonim]

    ..o alta Nutzi/Ridzi/etc.
    Toate fatucele astea sunt "experte" in stiinte miltare sau securitate.
    Pai sa lucreze in domeniul respectiv, daca sunt asa pregatite.
  • -1 (1 vot)    
    BCU (Vineri, 19 noiembrie 2010, 8:21)

    Masquerade [anonim]

    Daca economist poate conduce regionala de cale ferata, atunci de ce nu ar putea si "aceasta" conduce o "amarata" de biblioteca ? Oricum la ce bun competenta ?
  • 0 (8 voturi)    
    o intrebare... (Vineri, 19 noiembrie 2010, 8:32)

    mitica gogu [anonim]

    de ce a fost ejectata de la SRI? Sefa de promotie!! Si s-a refugiat la biblioteca! Cum ne pleaca "specialistii" ceva de groaza...
  • 0 (6 voturi)    
    ESTE POSIBIL ! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 8:57)

    STAN PATITU [anonim]

    Cum poate sa aiba trei servicii din care unul la MAPN (!!!) si un al patrulea la un consiliu in conditiile in care in Codul Muncii este impusa saptamina de lucru de maxim 48 de ore !!! Cum poate sa lucreze peste 120 de ore pe saptamina? HOTIE . Despre asta e vorba.
  • +6 (6 voturi)    
    MR (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:04)

    Virgil M [anonim]

    o intrebare : de ce omite dna radoi sa precizeze in cv-ul sau ca dupa absolvirea ini (asa se numea atunci) a fost ofiter sri la sectia judeteana de informatii giurgiu?

    apreciem cariera dinsei, chiar daca a primit alte insarcinari. noi, fostii ei colegi, n-am avut acest noroc. am ramas ofiteri descoperiti, la vedere. sunt specialist in apararea constitutiei. succes dnei maior radoi !(editat de HotNews.ro)
    • 0 (0 voturi)    
      reteta ..miraculoasa! (Duminică, 21 noiembrie 2010, 9:30)

      Bucatar sef [anonim] i-a raspuns lui Virgil M

      Pai cum de ce? pentru ca asa e reteta.....
      Se ia un ,,profil'', de regula din bancile scolii;
      Se plaseaza in ,,schema'' de fabricatie pe termen lung;
      Se ,,formeaza'' cv-ul prin introducerea in cele mai diverse activitati;
      Se asteapta sa se dospeasca;
      Intre timp se introduce si intr-un partid ca solutie de plasare ,,legala'' (PARTIDUL E IN TOATE...);
      Cand s-a ,,copt'' se ,,plaseaza'' unde AVEM nevoie, dupa caz si se da misiune ....
      Uite asa avem ,,produsul'' bun pentru ORICE SI ORICUM!
      P.S. Ceilalti colegi nu au corespuns....,,profilului....si, probabil, nu au nici gradul...inca!
  • +4 (8 voturi)    
    Mai bine cu dna prof Radoi! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:12)

    Condome [anonim]

    E bine ca va veni la conducerea BCU dna prof Radoi. Sa se mai sparga gastile de sinecura si incompetenta, clanuri familiale si alte fanariotrisme!
    Ar fi bine ca dl. ziarist sa faca si un articol despre gradul de rudenie intre actualii si fostii angajati ai BCU, de felul cum s-au facut promovarile, de nedreptatile si incompetentele din BCU.. De asta tipa "asociatiile bibliotecarilor", ca simt ca nu o sa mai mearga cum a mers pana acum...
  • 0 (6 voturi)    
    Invidii si frustrari (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:13)

    Andi [anonim]

    Intotdeauna pierzatorii frustrati vor inventa scuze atat pentru ei cat si pentru a-si justifica necunoastrea in fata celorlalti. Dintre candidati Enache este un misogin iar Repanovici o chilotareasa ( apropo cum a obtinut permisiunea sa se inscrie la concurs? cui i-a mai dansat la bara?) si amandoi niste securisti ceausisti prin idei si obiceiuri. Daca aveau ceva de obiectat metodologiei ce au facut timp de o luna? Este publica pe site inca din 6 octombrie? De ce pun presiune pe bibliotecari acum sa-i sustina? Chiar n-au pic de demnitate ,,luzarii astia,,?
  • +4 (18 voturi)    
    Mireille Rădoi?!? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:19)

    Radu Florea [utilizator]

    Doamne, iartă-mă, ce ţară incredibilă... Mirel Rădoi şi Mireille Rădoi... sună ca o glumă proastă. De parcă nu era suficient Mirel, trebuie să fie şi o Mirelă... Poza este în conformitate cu numele, bineînţeles, iar CV-ul clasic pentru generaţia actuală de "studii-multe-şi-inutile-că-tot-nu-ştiu-să-fac-nimic". Mâine-poimâine, apare vreo Christine Chivu pe post de şef la Muzeul Antipa... Noëlle Nicoliţă, manager la Operetă... sau Adrienne Mutu, căpitanul - pardon ministrul - culturii. Evident, toate membre PD-L, cadre de nădejde ale partidului... Şi acum, cu toţii în cor: "En travaillant, en s'amusant / Et quelque fois même en dormant / Tous les enfants chantent avec moi / La la la la..." ...din repertoriul inspiraţiei familiei Rădoi senior, Mireille Mathieu.
    • 0 (4 voturi)    
      Bravo (Vineri, 19 noiembrie 2010, 11:26)

      Ami [anonim] i-a raspuns lui Radu Florea

      Tare de tot, bravo! Am ras cu lacrimi.
    • -1 (7 voturi)    
      Ne lasi ? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 11:29)

      Vasiladeprosti [anonim] i-a raspuns lui Radu Florea

      Mamaa, ce umor colosal, fin si ascuns, reinfiintam revista "Urzica" pentru tine, Radule Florea.
    • +2 (4 voturi)    
      Grow up! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 12:50)

      Gicu Maracine [anonim] i-a raspuns lui Radu Florea

      Daca nu estin in stare sa treci de obsesia infantila a numelui preopinentilor si de referirile vadimiste la infatisarea lor, nu mai scrie!
      Ce-ar trebuie sa fac acum? Sa iau in deradere numele tau, "Florea" si sa-l asociez cu o presupusa circulara interna a PNL care ar promova membri de partid cu nume de flori!? Haideti sa radem cu totii: e timpul floricelelor in PNL! Ha!Ha!Ha!
      Chiar nu realizezi ca tipul asta de dialog de care te-ai lovit in clasa a 2-a nu-si are locul in lumea oamenilor maturi!?
      • 0 (2 voturi)    
        Gicutzu.. (Vineri, 19 noiembrie 2010, 18:37)

        Mona19 [utilizator] i-a raspuns lui Gicu Maracine

        daca atat ai priceput tu din ce a spus Radu...maracine o sa ramai toata viata, spre deosebire de el care este o floare-capisci?
  • +1 (5 voturi)    
    vrem PSD sau PNL ! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:20)

    Basesco [anonim]

    ...aha, daca era de la PSD sau PNL va convenea, nu?
  • +2 (6 voturi)    
    Sigur (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:21)

    Hope [anonim]

    Doamna Mirei Radoa va fi Jorge Luis Borges a noastra..
  • -1 (7 voturi)    
    securici (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:29)

    ionicaserea [anonim]

    Sefa de promotie la scoala de securisti; pai in primul rand ANI nu e facultate e SCOALA (de arte si meserii). Astia vorbesc despre orice dar nu stiu nimic clar. Am exemple garla.
  • 0 (6 voturi)    
    din pacate... (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:30)

    egroeg [anonim]

    am ramas cu sentmentul amar{poate reminiscenta regimului trecut) ca si azi,daca esti securist ,esti si destept si frumos si cu toate usile deschise.
  • +3 (5 voturi)    
    Este o onoare sa fii director BCU (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:39)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    daca esti tanar valoros si esti si PDL inseamna ca trebuie sa renunti la cariera.

    Asa cred unii.

    In plus , romanii dispretuiesc ce nu cunosc : BCU
    Este o onoare sa fii directorul BCU.
  • +3 (13 voturi)    
    tipic romanesc... (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:39)

    soso [anonim]

    daca are 12 clase, e prost. daca are f multe scoli, facultati, cursuri, grade etc etc, e pilos. sincer, ce vreti voi de fapt? cine sa va conduca?? marean vanghele? mircea (buda) badea?? uni care "stie" sa "vorbeste" pe limba poporului, "mancav-as"?? as vrea sa vad pe unu din voi, care ar avea macar TUPEUL sa se inscrie la Academia SRI, nu sa o termine, daramite sa o termine sef de promotie- multi din voi, nici amaratul de Shpiru Haret nu-s in stare sa-l faca fara sa copieze si la educatie fizica!
    • +1 (9 voturi)    
      cel mai corect comentariu (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:42)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui soso

      nota zece..10...corect si la obiect, Soso Jos Palaria, parol !!!!
  • +2 (6 voturi)    
    Cicu mic! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 9:50)

    Madame Ionesco [anonim]

    Inainte de concurs se formasera in BCU fel si fel de camarile care-si doreau sa-si inscauneze "cadindatul" propriu, sustinut de "masele" din sindicat...
    Metodologie si narav care s-au transmis si la alte BCU-uri din tara!
    Ei, uite ca nu le-a mai mers si nu o sa le mearga!
    La munca toarasi, nu la intrigi si la stat pe bani publici!
    Mergeti si vedeti cam cum arata o biblioteca universitara in Franta, Germania, Ungaria si dupa aia mai vorbiti. Cicu mic!
  • +2 (6 voturi)    
    dim_lore@yahoo.com (Vineri, 19 noiembrie 2010, 10:04)

    ADRIANA [anonim]

    Vai de ea.....Cum o fi trait anul trecut cu 2850 lei/luna+ dobanda de la depozit in Bucuresti? Cat este rata la banca? cat o costa intretinerea?..... Amarate venituri declarate....
  • +2 (6 voturi)    
    Trebuie un nou director (Vineri, 19 noiembrie 2010, 10:18)

    Andi [anonim]

    Trebuie un nou director pentru ca BCU-ul dintr-o prestigioasa institutie de cultura, s-a transformat in Institutia Inculturii si Nepotismului. Prostia si ,, agramaticalitatile,, biliotecarelor promovate pe criterii dubioase aduc prejudicii grave culturii romane. Uitati-va cu atentie pe siteul bibliotecii, ww.bcub.ro, si veti descoperii ca abunda in greseli gramaticale si de ortografie. Ori asa ceva nu este permis pentru o institutie care se respecta. Astept sa-mi raspunda cineva cum de ,,chilotareasa,, Repanovici S-A PUTUT INSCRIE LA CONCURS?
  • +4 (4 voturi)    
    Comentariu la articolul slabut din kamikaze (Vineri, 19 noiembrie 2010, 10:30)

    akabond007 [utilizator]

    Domnul Mircea Dumitru este un profesor exemplar si un profesionist desavarsit. L-am avut profesor la Facultatea de filosofie si, daca o sa mergeti acolo, toti studentii va vor spune acelasi lucru. Acum, observ ca unul dintre candidatii care au facut contestatie este o doamna “prezentabila” “profesor universitar doctor inginer la Facultatea de Inginerie Mecanica din cadrul Universitatii Transilvania” – deci foarte calificata in biblioteconomie, mai ales ca stie sa danseze. Ce sa mai zic? Ma, baieti de la kamikaze, nu mai preluati servitele astea lasate in plic langa usa voastra, mai treceti si prin filtrul de gandire al vostru. Si eu, care vroiam sa-mi fac abonament la voi dupa treaba cu vantu si batistele lui, iar voi ma dezamagiti in halul asta. Nu zic, sa se verifice, dar hai sa vedem si cine sunt ceilalti care participa in scandal.
    O intrebare scolareasca: dupa logica voastra, un inginer mecanic e mai potrivit la o biblioteca decat un filosof sau un sociolog? Adica, din fraza finala, dupa voi filosofii si soiologii nici pe la biblioteci nu mai au voie sa calce? Unde-i trimitem atunci, la canal?
    • 0 (0 voturi)    
      Intrebare (Duminică, 21 noiembrie 2010, 17:00)

      ICI [anonim] i-a raspuns lui akabond007

      Dna prof.dr.ing. Banciu in ce este specializata? Este specialist in managementul informatiei sau nu?
  • -1 (5 voturi)    
    Ei si ce? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 10:37)

    ca [anonim]

    Din ce stiu eu la SRI scoala se face pe bune, si daca a ajuns sefa de promotie acolo inseamna ca este ceva de capul ei. Si probabil acel post este de acoperire petnru activitati de tip SRI, canu lasa SRI-ul sa plece sefii de promotii asa unde vor ei. Eu am un prieten carenu a fost sef de promotie, a terminat pe locul 3, oficial a iesit din SRI dupa ce a terminat facutlatea, acum are o afacerea frumoasa, dar se apre ca are si jobul de angajat SRI.
    Eu vad ca e o doamna supracalificata petnru job-ul respectiv
    • 0 (2 voturi)    
      vaiiiii...da de unde stii tu atatea (Vineri, 19 noiembrie 2010, 12:20)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui ca

      ....asa ti-a spus prietenul tau? sau ati fost colegi?:))))
      stii de ce a iesit din sri?....pt ca si-a dat seama ca a facut degeaba scoala aia....intra acolo oameni normali si ies spalati pe creier si habar nu au ce se intampla in jur, in lumea reala.
      prietenul tau a rezistat spalarii si si-a dat seama la timp...
      cat priveste "cariera" mirelei....prietenii/colegii stiu de ce!
  • -2 (8 voturi)    
    off tepes, doamne! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 10:38)

    kitto [utilizator]

    Unde esti tu Tepes, Doamne? Ca punand mana pe ei,
    Sa-i impartzi in doua cete, de nebuni si de misei,
    Si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni,
    Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni!
  • -2 (6 voturi)    
    Care ar fi competentele (Vineri, 19 noiembrie 2010, 10:43)

    Bogdan [anonim]

    Fara a o aparat pe tinara domnisoara - ce are clar profilul arivistei profitoare, e clar ca postul reprezinta o sinecura unde nu se cer decat competente minime de a conduce un colectiv si a reprezenta institutia. In rest e clar ca este vanat postul de toti ce vor bani fara sa faca ceva.
  • 0 (8 voturi)    
    Doar intrebari : (Vineri, 19 noiembrie 2010, 11:26)

    Hepcal Vasile [anonim]

    Cine sunt contestatarii ?
    Pe cine contesta ?
    Cine se teme de cei aflati in serviciul statului ?
    Pe cine incomodeaza profesionistii ?
    Cine doreste stoparea reformei ?
    Pe cine sperie calitatea si valoarea ?
    Cine pe cine reprezinta ?
    Pe cine deranjeaza schimbarea ?
    Cine regreta linistea "Iliesciana"?
    Probleme Gogule ?
    • -2 (4 voturi)    
      pseudo valori! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 12:26)

      kitto [utilizator] i-a raspuns lui Hepcal Vasile

      calitatea si valoarea?!? aiurea..

      astea-s pseudovalori..
  • 0 (4 voturi)    
    psd for ever (Vineri, 19 noiembrie 2010, 12:21)

    mnl [anonim]

    poporul bugetar (psd )nu accepta sefi decit garantat vanghelie
  • -2 (4 voturi)    
    o pseudovaloare! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 12:26)

    kitto [utilizator]

    asta este dna mireille radoi: o pseudovaloare!
  • +1 (1 vot)    
    avere (Vineri, 19 noiembrie 2010, 12:35)

    alin [anonim]

    am constatat din declaratia de avere a mirellei ca veniturile sunt fff mici in comparatia cu proprietatile detinute (2 apartamente) si conturile din banca.
  • -2 (2 voturi)    
    tanara -desteapta (Vineri, 19 noiembrie 2010, 12:50)

    Ulise [anonim]

    Impresionanta cariera, produce o farama de optimism, ca intr-o zi asemenea posturi vor fi populate cu oameni competenti. Felicitari !
    p.s.
    Aruncatori de pietre - inspirati-va !
  • 0 (2 voturi)    
    . (Vineri, 19 noiembrie 2010, 12:50)

    dem [anonim]

    nu stiu decat ca e unul din cei mai slabi profesori pe care i-am avut la SNSPA.
  • +1 (3 voturi)    
    mirela radoi (Vineri, 19 noiembrie 2010, 13:16)

    seriosul [anonim]

    -Oamenii sunt rautaciosi ! CV-ul este de invidiat, fata desteapta si frumoasa.Ce daca a terminat o facultate a SRI ? Doar nu mai suntem in comunism, cand secu era a PCR !!!
    -Ce nu inteleg? Cum se face ca in 2007 este profesor dr. universitar iar apoi doar ...lector dr.universitar ?!
    • +1 (1 vot)    
      Raspun (Vineri, 19 noiembrie 2010, 19:39)

      Un student [anonim] i-a raspuns lui seriosul

      Gradele universitare sunt acordate de universitati. Poti fi profesor intr-o parte, dar doar asistent in alta parte. Spre exemplu, lui Boc era vorba sa ii retraga gradul didactic de profesor universitar cei de la BB din Cluj.
  • 0 (2 voturi)    
    problema ei este ca (Vineri, 19 noiembrie 2010, 14:12)

    Andrei [anonim]

    este prea calificata pt. post.
  • +1 (3 voturi)    
    Traditia trebuie pastrata! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:10)

    Gigel [anonim]

    Nu de alta, dar grupul tovarasilor de la Stefan Gheorghiu care erau rotiti prin tot felul de functii (ca din asta traiau) ar ramane fara urmasi... si nu e pacat?
  • -1 (3 voturi)    
    ciudata biografie are doamna (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:11)

    dan [anonim]

    Fatuca a fost maritata cu un mexican. Acesta a divortat, dupa ce ar fi prins-o ca il traducea cu Dan Dungaciu / vezi detalii la adresa


    http://roncea.ro/2009/11/05/exclusiv-mega-scandal-in-lumea-sub-serviciilor-secrete-spioana-porno-mireille-radoi-si-sociologul-dan-dungaciu-atacati-de-un-sot-turbat-din-mexic/
  • 0 (4 voturi)    
    impecabili ? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:14)

    lc [anonim]

    contestatarii n-au manarit nici un concurs vreodata pentru vreo pila sau nepot? greu de crezut
  • 0 (4 voturi)    
    lamuriri (Vineri, 19 noiembrie 2010, 17:32)

    anonim [anonim]

    Citind comentariile puteti observa ca nu sunt in stilul intalnit pe hotnews in mod normal. Observati tonul si genul de argumetare.

    Doamna a stat ascunsa pana acum. Asta e doar o actiune de PR bine pusa la punct.

    PS: pentru domul care punea intrebari... "framing" ... sau cum prezinti lucrurile. de ce vreti sa mutati accentul despre presupusa faudare a concursului intr-o zona de lupta apocaliptica intre bine si rau? intre trecutul comunist si viitorul luminos.

    PPS: pentru cei care sustin ca doamna e bine pregatita. Mai exact in ce e specializata o persoana care s-a ocupat de o editura, a fost profesoara, a candidat la eurporlametari? Are competentele necesare pentru pozitia pe care o ocupa?
  • 0 (2 voturi)    
    scrisoare deschisa e o prostie (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 0:33)

    punctator [anonim]

    Obiectiile din scrisoarea deschisa semnata de sindicatele bibliotecarilor sunt inventii, lansate in lipsa unor argumente solide. Formularea incriminata la punctul 1 e cat se poate de clara, ambiguitatea se afla doar in mintea autorilor scrisorii. Incriminarea de la punctul 2 e inconsistenta: data numirii comisiei prin ordin al ministrului nu are nici o legatura cu afisarea listei membrilor. Doar daca lista membrilor comisiei ar fi fost afisata, ar fi existat suspiciuni in legatura cu posibile influente exercitate asupra comisiei. Oricum, intr-un cay ori in celalalt, este imoral (si ilegal) sa formulezi suspiciuni in legatura cu corectitudinea membrilor comisiei cata vreme nu ai probe! La punctul 3, sindicatele bibliotecarilor, frustrate probabil ca nu a reusit omul lor, dau note si calificative membrilor comisiei: ca n-ar fi specialisti in domeniu. De parca ele, asociatiile cu pricina, ar fi singurele chemate sa se pronunte asupra calificarii, iar ministerul, cel care de fapt gestioneaza procedurile de calificare, nu ar avea nimic de spus!
    In sfarsit, scrisoarea deschisa este imorala, deoarece ea il pune intr-o situatie de conflict de interese pe unul din semnatari. Mircea Regneala, semnatar al scrisorii in calitate de presedinte al ABR, este fostul director al Bibliotecii Centrale Universitare, proaspat pensionat. O fi avut si el, omul, un print mostenitor. Mireille Radoi i-a stricat apele si i-a spart dinastia de biblioteca.
  • 0 (0 voturi)    
    Metodologia a fost contestata... (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 23:20)

    eu [anonim]

    ... dar ministerul nu a catadicsit sa raspunda:
    http://proiectabr.files.wordpress.com/2010/11/memoriu.pdf
    • 0 (0 voturi)    
      Sa vezi cum e !!! (Duminică, 21 noiembrie 2010, 18:20)

      Mironel [anonim] i-a raspuns lui eu

      Tarziu oricum era deja afisata de 2 saptamani. E ,cum este cand ti-o trage seful ierarhic ? Ca si tu erai mare smecher la BCU si trimiteai oameni cu japca la studii doar ca sa papati voi bani ! Acu nu-i bine cand se-nvarteste roata bre?
  • 0 (0 voturi)    
    Slaba de tot in mediul universitar (Duminică, 21 noiembrie 2010, 16:59)

    studenta [anonim]

    Eu stiu doar atat...Mirelle Radoi mi-a fost profesoara. Extrem de slaba la ore, sarea de la un subiect la altul, nu era nicio claritate a temelor predate, bajbaia exemple particulare in loc sa expuna tensintele si teoria generala sau aplicatii concrete sa ramenem cu ceva util, nu venea la ore decat cu 2 cursuri inainte de sesiune, cand statea 30 de minute in loc de 3 ore...era mereu ocupata si de negasit. Ne aduceam aminte de ea de pe orar. La examen ne punea sa invatam dupa o singura carte, cartea ei, o compilatie plina de erori si confuzii, croit din 3 manuale americane de politici publice. Ni s-a parut nepregatita, superficiala, neserioasa in postul de profesor, nu avea nicio treaba cu universitatea si mediul academic, ne intrebam cine a adus-o si a promovat-o pe asta in inv. superior, nici limbaj, nici seriozitate, nici cultura adecvata. Ma intreb cum poate fi ca director la BCU...mi se face groaza!
    Atat.
    • 0 (0 voturi)    
      Directorul general preda cursuri la BCU (Duminică, 21 noiembrie 2010, 20:08)

      Mirata Radoi [anonim] i-a raspuns lui studenta

      ...astfel incat sa trebuiasca sa fie un geniu didactic?
      • 0 (0 voturi)    
        ideea e alta (Luni, 22 noiembrie 2010, 16:02)

        studenta [anonim] i-a raspuns lui Mirata Radoi

        Era vorba de seriozitatea personajului, in descrierea mea. Un om care nu isi respecta studentii si angajamentele profesionale intr-o parte, de ce ar face-o in alta? Aceasta atitudine nu aduce voturid e incredere. Cartile dansei sunt foarte slabe, ceea ce ar trebui sa fie altfel pentru un asa-zis profesionist in cultura. Am inteles ca mai are vreo 4 parti pe unde presteaza diverse joburi administrativo-informative. Logic si practic nu are cum sa se ocupe la modul serios de BCU. Poate doar de folosirea banilor e-guvernamentali, asta pare sa fie si miza acestui concrus cu final asteptat.
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Luni, 22 noiembrie 2010, 2:16)

    David [anonim]

    da cum de nu e asta directorul SRI la CURriculum vitae pe care-l are?
    o propun !
  • 0 (0 voturi)    
    BCU (Luni, 22 noiembrie 2010, 9:05)

    Mariana Slavu [anonim]

    Cei din BCU sperau ca se vor roti intre ei la ciolanul cfamilia lor va dainui. Eu onducerii biblioteconomiei din Romania. Erau siguri ca sub paravanul "studii de specialitate" vor invarti pe degete soarta bibliotecilor din Romania. Eu sunt sigura ca un ochi proaspat, care mai curand are perceptia unui utilizator al serviciile specifice, va aduce un plus in beneficiul cititirilor. Domnul Regenala nu are valoarea profesionala a doamnei Radoi. Toata stima pentru doamna Yvonna Dumitrescu
  • 0 (0 voturi)    
    nu pot sa cred (Sâmbătă, 27 noiembrie 2010, 13:05)

    inabella [anonim]

    Altceva mai bun nu stiti decat sa criticati si nici macar nu aveti argumente fondate pentru a face acest lucru. Conteaza cum arata? Ce partid reprezinta? Sau cum isi va dsfasoara activitatea? Eu cred ca ultima intrebare este cea relevanta! In momentul cand criticati o persoana fiti obiectivi si ghidati-va dupa activitatea ei nu dupa frustrarile pe care le aveti. ce nu va convine? Ca este desteapta si intotdeauna si-a facut treaba cum trebuie? Nu am auzit un comentariu la adresa profesionalismului ei ci numai aberatii! Asteptati sa isi desfasoarea activitatea din cadrul noului post si apoi comentati!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă