VIDEO Exclusiv HotNews.ro: Cum numara un senator PNL cateva sute de dolari in timpul dezbaterilor la motiunea de cenzura. Emilian Francu: Plec maine in Mexic sa reprezint Romania, erau bani de diurna si cazare

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 27 octombrie 2010, 22:35 Actualitate | Esenţial


Bani numarati in plenul Parlamentului
Foto: Hotnews
In timp ce la tribuna din parlament politicienii opozitiei prezentau motiunea de cenzura si vorbeau de "saracirea Romaniei", unul dintre senatorii Partidului National Liberal, Emilian Francu, a fost surprins numarand si expunand pe birou un teanc de dolari. Contactat de HotNews.ro si intrebat ce era cu acei bani, senatorul Francu s-a justificat spunand ca banii erau pentru a participa in Mexic la o conferinta ONU pe problema romilor. Intrebat daca in contextul economic actual si al declaratiilor opozitiei care cer taierea cheltuielilor, o astfel de calatorie i se pare justificata, senatorul Francu a declarat: "Vreti ca Romania sa fie criticata acolo? Eu ma voi duce la toate reuniunile unde Romania trebuie sa fie reprezentata (...) Daca motiunea era maine (n.r. joi), nu plecam".





Reporter: Domnule Francu, avem imagini cu dumneavoastra de azi din Parlament in timp ce numarati un teanc de dolari. Pot sa va intreb pentru ce erau banii aceia?


Emilian Francu: Banii aceia erau pentru a putea sa platesc cazarea si masa acolo unde voi reprezenta Romania in urmatoarea saptamana. Voi pleca maine in Mexic. Voi reprezenta Romania la una dintre cele mai importante intalniri internationale, in care chiar Romania este obiect de studiu, respectiv problema romilor in Parlamentul romanesc. Noi acolo am fost doi ani de zile subiect de verificari. Au fost pana acum 6 controale daca se respecta drepturile comunitatii rome. Pana acum eu am reprezentat punctul de vedere al parlamentului. S-a vazut progresele inregistrate. La noi exista poate o discriminare pozitiva. Acolo voi explica cum s-a ajuns la aceste situatii. Nu se discuta numai de romi, ci si de alte populatii indigene. Romania este una dintre punctele de discutie acolo, din 6 sau 7 tari care au fost "cobai" pentru studiul respectiv.

Rep: Avand in vedere ca in motiunea de cenzura se vorbea despre "saracirea Romaniei", nu vi se pare contrastanta imaginea cu dumneavoastra numarand banii asa pe fata?

E. Francu: Lasati imaginea. Asta sunt chestiuni de presa. Puteam sa numar bomboane. Problema este ceea ce gandeam si ceea ce fac eu. Sunt numarul unu in Parlamentul Romaniei in ceea ce priveste legile care le votez. Dumneavoastra nu numarati banii atunci cand ii primiti?

Rep: In contextul actual, cand pana si partidul dumneavoastra spune ca trebuie taiate cheltuielile, cat de prioritara era aceasta deplasare in Mexic?


E. Francu: Vreti ca Romania sa fie criticata acolo? Eu ma voi duce la toate reuniunile unde Romania trebuie sa fie reprezentata. Esti ales sa reprezinti cetateanul in toate parlamentele din lume, macar acolo sa nu fim considerati o tara bananiera. Macar acolo sa avem o imagine buna. Eu vorbesc trei limbi straine si eu am insistat. S-a dorit sa se faca o dirijare a fondurilor spre alte deplasari. Domnul Boc cand se duce la ONU si nu deschide gura si se cheltuiesc milioane de lei. In fond, ce inseamna o cazare de patru zile si un colt de avion, nu la business class.

Doriti sa se discute acolo despre Romania in lipsa unui reprezentant? Trebuie sa iau cuvantul acolo. Toate tarile participa acolo. Sunt 250 de reprezentanti vorbitori. Eu sunt speaker, cel care coordoneaza lucrarile unei comisii. Vreau sa fim vazuti bine in afara, ca noi pe toate etniile le discriminam pozitiv.

Eu nu am vrut sa merg, era pericolul cu motiunea. Daca era motiunea maine, nu plecam, evident.

Nu stiu cati bani erau acolo. I-am numarat, dar nu stiu, ca nu m-a interesat. M-am uitat pe plic si am vazut ca era suma exacta, 800 sau 700 de dolari. Eu banii astia trebuie sa-i dau inapoi. Trebuie sa dau inapoi ce nu cheltuiesc. Vad ca pe presa o intereseaza cum imi numar eu dolarii in Parlament. Fi-mi-ar capu' al dracu', nu puteam eu sa-i numar cand am primit plicul pe coridor? Dar era jenant pe coridor...









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10467 vizualizari

  • +14 (32 voturi)    
    Sa nu exageram.... (Miercuri, 27 octombrie 2010, 22:42)

    Falciparium [utilizator]

    Are dreptate si el... nu am caderea sa judec daca trebuie sa mearga sau nu.... Si poate ca nu trebuia sa numere banii in momentele alea... Dar asta nu este o stire.....
    • +10 (22 voturi)    
      Problema e.. (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:41)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui Falciparium

      ... ca oamenii astia (nu conteaza de la ce partid e) nu au pic de decenta. Nu realizeaza la ce situatii se expun, ce parere isi pot face oamenii despre ei...

      Pe langa faptul ca lumea nu are bani, nu prea e placut sa vezi un parlamentar ca-si numara sutele de parai in timpul "muncii", cand el trebuie sa se zbata pentru tara. Mai ales ca face parte din opozitie, care spune ca actualul guvern a dus tara de rapa.. Sa faca si ei ceva mai mutl decat o motiune si numaratul banilor...

      Este stire.. Ca si cele in care se aratau cum dorm parlamentarii, cum aveau cu totul si cu totul alte activitati decat cele legate de parlament si datoria lor. De aceea e bine sa mai scapam de ei, sa fie mai putini, ca oricum nu prea fac mai nimic.
      • +7 (15 voturi)    
        sigur e stire (Joi, 28 octombrie 2010, 10:06)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Alius

        daca numara banii intr'o sedintza ordinara, de dormit in palavrament, nu era bai. s'au mai vazut si pornografice in sedinte. dar era vorba de o motiune populara, a poporului care, reprezentat si de penele, pasamite, tzipa de foame p'afara. cel putin asa se vede pe canaliile de tv.
        daca este o conferintza onu, pe problemele romilor, dece este in mexic ? catzi romi au emigrat in mexic?
        si daca este organizata de onu, dece e nevoide de un palavramentar acolo ? oare romania nu mai are ambasada in ciudad de mexico, nu mai are atasat cultural ?. ca este vorba de multiculturalizm, cred.
        dece dolari ? dece nu pesos mexicani ? dece diurnele nu se platesc prin amvasadele din tzarile respective, in moneda tzarii ?
        se pare ca e tot ca pe timpul lui ceausescu. o escala la ny, in drum. si dolari pentru shopping.
        se schimba greu lucrurile in ro, chiar si pentru... dreapta (!?) liberala.
        • +9 (11 voturi)    
          conferinta onu? plicuri pe coridor?.. (Joi, 28 octombrie 2010, 13:04)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui panfil flecaru

          la parlament se dau plicuri cu bani pe coridor? :)

          daca citeste acest comentariu cineva de la hotnews va rog sa va uitat pe site la onu (un.org) si sa cautati conferinta aia pe problemele romilor din mexic. agenda evenimentelor onu o gasiti lejer.. http://www.un.org/en/events/
          este o conferinta onu in mexic incepand de maine, dar nu are nici o legatura cu tiganii.. cred ca senatorul pnl are probleme cu traducerea. adevarul este ca n-a specificat care sunt cele trei limbi straine pe care le cunoaste, poate sunt rusa, ucrainiana si bulgara?
          • +6 (8 voturi)    
            corectie (Joi, 28 octombrie 2010, 13:25)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            nu e chiar de maine.. e de maine intr-o luna :) deci nu e nici o conferinta, cel putin nu in programul oficial onu. poate o fi una speciala pentru distinsul senator pnl?
        • -1 (1 vot)    
          Problema e ca vorbim ca sa nu tacem (Vineri, 29 octombrie 2010, 1:20)

          mister cvc [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

          Ce Dumnezeu, ne legam de prostii, sigur ca o sa numere banii omul si nu cred ca e normal sa judecam absolut orice. Un lucru este clar, la cate tampenii s-au debitat cu motiunea asta de cenzura (culminand cu discursul lui Ponta).... Presa, din punctul meu de vedere ar trebui sa se ocupe de cazurile de delapidare intr-adevar importante in care unii jefuiesc statul, nu sa se lege de situatia asta si sa incerce sa faca din nimic "Senzational". Presa de doi lei = reportaje de prost gust. Parere persoanala: prefer sa se intoarca Romania cu c*urul in sus si sa se schimbe ceva (bine sau rau), decat sa vina iarasi clica lui Nastase si nulitatea politica cu numele de Ponta. Personal, desi nu sunt fanul nici unui politician din elita actuala, poate putin fan Diaconescu de la UNPR, discursul lui Antonescu mi s-a parut mult mai echilibrat si cu mai mult semnal decat voma de om frustat a marelui politician de cariera "ponta"
      • -7 (11 voturi)    
        e corect (Joi, 28 octombrie 2010, 10:36)

        daniel c [anonim] i-a raspuns lui Alius

        este un gest corect ca atunci cand o persoana primeste niste bani, sa-i numere. Gestul de rahat este cel a celor care au facut o stire din asta.
    • 0 (4 voturi)    
      Dar de ce dolari? (Joi, 28 octombrie 2010, 10:58)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui Falciparium

      Omul se duce in Mexic in interesul Poprului,dar nu inteleg de ce numara dolari si nu pesos,In rest speram ca schimbul de experienta in materie de trafic de toate tipurile va da roade in tarisoara noastra.
    • +4 (6 voturi)    
      TARA E SARACA SI OMU NUMARA BANII (Joi, 28 octombrie 2010, 15:32)

      GEORGE [anonim] i-a raspuns lui Falciparium

      da, e drept ca trebuia sa`i numere, dar trebuia sa o faca atunci cand i`a primt nu la o ora dupa. Oamenii vad si nu stiu ca banii aia sunt pentru diurna...Poate de aia nici nu a trecut motiune...poate Francu se vinde pe 700-800$...sau poate in loc sa numere banii era mai atent la dicutiile despre motiune sau sa incerce sa convinga si alti parlamentari sa voteze.
      Cu siguranta el e preocupat de greutatile oamenilor.
  • +1 (23 voturi)    
    dolarii (Miercuri, 27 octombrie 2010, 22:43)

    unu [anonim]

    bun si ce daca numara dolari ?
    • -1 (1 vot)    
      Comment sters de user (Vineri, 29 octombrie 2010, 18:19)

      Mowgli [anonim] i-a raspuns lui unu

  • +11 (15 voturi)    
    Diurna (Miercuri, 27 octombrie 2010, 22:45)

    Viorel [anonim]

    Diurna se da in mana, nu pe card? 873USD suma exacta, cum zicea si nenea..
  • +11 (19 voturi)    
    Cash (Miercuri, 27 octombrie 2010, 22:46)

    outsider [anonim]

    Astia pleaca cu cash la ei sa-si plateasca cazarea?!?
    • +9 (21 voturi)    
      Din pacate... (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:48)

      OZN [utilizator] i-a raspuns lui outsider

      ... atat legislatia cat si departamentele de contabilitate din institutiile bugetare nu prea tin pasul cu realitatea. Avansul in valuta pentru deplasare se da sub forma de cash. Omul nu are nici o alta vina cu exceptia numararii banilor la vedere, intr-un moment mai delicat. Deontologia profesionala a jurnalistului trebuia sa-l ajute sa discearna intre o stire si un fapt normal.
      • +7 (9 voturi)    
        orice avans pt. delegatii, (Joi, 28 octombrie 2010, 10:31)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui OZN

        se elibereaza la casieria institutiei respective si nu pe hol, dupa cum afirma parlamentarul.
        la casierie se numara banii si nu pe hol sau la locul efectiv de munca, in cazul nostru in sala parlamentului.
        altfel, ar insemna o discriminare negativa si nu pozitiva, ca sa-l citez pe "distinsul" parlamentar (nu importa culoarea politica).
    • 0 (0 voturi)    
      banii gheata (Joi, 28 octombrie 2010, 22:53)

      I [utilizator] i-a raspuns lui outsider

      vede-te-as ajuns in ceva tara bananiera cu cardul si sa ai surpriza ca nu iti merge :)) Motive sunt destule: banca opreste operatiunile, cardul nu e bun, ai uitat pinul, etc.
  • -3 (19 voturi)    
    Bisnitarii (Miercuri, 27 octombrie 2010, 22:47)

    Monix [anonim]

    Dar astia isi platesc hotelul asa, ca ultimii papagali, cu cash? Asa face parlamentaru' romam.. se duce cu paraiu dupa el? Vai de capul lor! Sau, mai degraba, vai de capul nostru! Va dati seama... ca ii mai pasa lui de motiunea de cenzura... oamenii lui Crin... dar nici cu oamenii lui Ponta sau ai lui Boc nu mi-e rusine... Speranta noastra ca votul uninominal va "cerne" parlamentarii si ca vor ajunge acolo la creme de la creme s-a dovedit iluzorie... te gandesti daca chiar mai merita sa mergi la vor... de ce? sa trimiti acolo idioti care numara valuta ca bisnitarul din colt...
    • -1 (13 voturi)    
      Este posibil sa nu se poata utiliza cardul.... (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:02)

      Falciparium [utilizator] i-a raspuns lui Monix

      In urma cu 2 ani eram in Paris, pe aeroportul CDG... Va rog sa ma credeti ca nu am gasit un bancomat pentru a utiliza cardul AMEX... Este adevarat, la hotel si la restaurant am putut plati... Dar nu am putut retrage bani in aeroport... si este Paris.... Asa ca... depinde ce carduri au... depinde unde merg....
      • +2 (4 voturi)    
        amex (Joi, 28 octombrie 2010, 10:13)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Falciparium

        vorbesti de un credit card, cred. american express nu stiu sa aiba debit cards.
        amex este mai putin recunoscut in eu, mai ales pentru cash. un debit card sau un credit card emis de o banca sub visa ar fi mers sigur.
        eu folosesc debit card, emis in sua, la orice bancomat din ro, cu conditzia sa aiba bani in masina. l'am folosit si'n austria si germania.
        si este mai avantajos decat transferul bancar, pen'ca se schimba la cursul reuters din ziua aia, nu la cursurile locale. si cu un comision de 1%.
      • +6 (8 voturi)    
        Lasa-ne cu exclusivismul (Joi, 28 octombrie 2010, 10:33)

        simplu [anonim] i-a raspuns lui Falciparium

        Cardurile Amex sunt foarte putine fata de Visa sau MasterCard, au facilitati in plus la parteneri, sunt scumpe si nu sunt indicate pentru business sau oamenii obisnuiti.
        Oricum, un detinator de Amex are un Visa Gold cu care poate accesa ORICE ATM de oriunde, inclusiv CDG -Paris.
        Numai fitze au romanii , care au descoperit , in fine, Paris-ul !
        • +1 (1 vot)    
          partial adevarat (Joi, 28 octombrie 2010, 14:19)

          Armagheddon [anonim] i-a raspuns lui simplu

          AMEX-ul e exclusivist afara, nu si in Romania. Vinde BancPost-ul AmEx la pensionari si studenti cat poate ... ;-)
    • +4 (12 voturi)    
      haha (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:12)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Monix

      ai si primit 2 negative de la bisnitarii carora le place sa-si numere banii in Parlament.
  • -7 (19 voturi)    
    Un (Miercuri, 27 octombrie 2010, 22:48)

    HESS [utilizator]

    Pierde vara.Intr-o tara civilizata un asemenea SPECIMEN si-ar fi dat demisia fiin surprins in aceasta ipostaza.Natiunea se duce dracului si el numara dolareii.Alo fiscu se aude.Sa participe pe problemele tiganiilor.Pacat ca nu au fost milioane de protestatari in strada si sa-i linseze pe toti.
    Sper sa se trezeasca Romanii intr-o zi sa sa va de-a conferinte.STREANGUL sau Canalul dupa caz.
    • +4 (12 voturi)    
      hai tată (Miercuri, 27 octombrie 2010, 22:54)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui HESS

      politica nu înseamnă înjurături în parlament, glume proaste la proteste și dezbarei civilizate. Unele țări au și alte preocupări în care dacă nu ne implicăm suntem considerați outsideri. Omu își număra banii de diurnă. Nu este nimic anormal. Putea să și-i numere și pe-ai lui că nu avea nici un fel de importanță.
    • +4 (14 voturi)    
      Au fost altii si mai rai! (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:09)

      magium [anonim] i-a raspuns lui HESS

      Asta cu numaratul de bani e parfum fata de aia care citeau reviste sexy sau se uitau la filmulete porno. N-or mai fi si ei oameni? Problema e ca s-a adunat acolo o adunatura de panarame, de L.abagii notorii si O.nanisti convinsi platiti de mine, de tine sau de oricine trage aer in piept in tara asta. Sa-si dea demisia vreunul de acolo? E un act de prea mare demnitate si respect lucru pe care baietii astia nu-l au. Eu unul as suda usile Palatului Parlamentului si le-as da foc tututor. In Parlament s-a format o mare familie PDL-PNL-PSD-PC-UDMS-UNPR impreuna cu toate televiziunile care le tin partea.
    • +2 (10 voturi)    
      tara civilizata (Joi, 28 octombrie 2010, 8:54)

      Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui HESS

      Intr-o tara civilizata un site serios nu ar fi publicat o asemenea stire.
  • 0 (12 voturi)    
    Jos Mafia , sus Coruptia ;)) (Miercuri, 27 octombrie 2010, 22:51)

    Serghei [anonim]

    nemernicii astia care sunt ahtiati dupa un ciolan , astazi au lacrimat ca nu prins puterea si raman tot in opozitie... mafiotii astia care se platesc intre ei sa-si ofere beneficii ar trebui condamnati la pedepse duble decat cele normale!
  • -1 (11 voturi)    
    cica ce nu chelltuie aduce inapoi (Miercuri, 27 octombrie 2010, 22:53)

    cupa [anonim]

    hai sa o vad si pe aia? are cineva o lista cu citi bani s-au dat si cine a adus inapoi si cit? tare curios sint. apoi, vocabularul aluia e de joasa speta. de aia romania trece prin ceea ce trece.
  • -3 (9 voturi)    
    Stai ca nu pricep! (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:00)

    Jorjel [anonim]

    Astora le da banii d ediurna inainte de a pleca in delegatie?
    Nu trebuie sa dovedeasca asa, ca tot bugetaru de rand ca a fost acolo unde zicea ca se duce si ca a stat atatea zile cate a zis ca sta!?
    Pe astia ii credeti pe cuvant!?
    • 0 (0 voturi)    
      voi ati fost in delegatie in viata voastra? (Joi, 28 octombrie 2010, 20:19)

      Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui Jorjel

      Bag de seama ca nu !
      Habar nu aveti care sunt legile si regulile dupa care se procedeaza...
      Mai bine duceti-va la alt articol sa va agitati, ca aici sunteti in plus
  • -1 (13 voturi)    
    Hm... (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:01)

    calin [anonim]

    Banii cash au avantajul ca nu pot fi urmariti pe ce au fost cheltuiti asa ca el poate sa mearga la prostituate pe banii nostri ca nu se vor vedea tranzactii.
    Fac pariu ca nu pastreaza chitantele si banii astia sunt ca sumele alea forfetare care se dau parlamentarilor dar nu trebuie justificat pe ce sunt cheltuiti...
    • -1 (9 voturi)    
      corect (Joi, 28 octombrie 2010, 1:42)

      base [anonim] i-a raspuns lui calin

      tine cine evidenta pe ce se dau banii aia? sint bani publici, cine stie ce destinatie au. se aude? toate cheltuielile publice trebuiesc platite cu cardul
    • +5 (9 voturi)    
      In primul rand (Joi, 28 octombrie 2010, 2:20)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui calin

      banii de diurna nu trebuie justificati ....si apoi poate comisioanele de la card internationale sunt foarte mari si nu isi permite omul :))) ( si chiar daca iti da pe card scoti banii de la ATM si tot te duci la prostitute)....
      • +1 (5 voturi)    
        Diurna? (Joi, 28 octombrie 2010, 9:51)

        calin [anonim] i-a raspuns lui ginel

        Nu stiam eu ca s-a marit diurna la 300-400 dolari pe zi???
        Frate exista lege in Romania cum ca diurna nu poate fi mai mare de 25 sau 50 EUR pe zi !!!
        Sau poate omul merge sa stea 2 saptamani acolo si nu stim noi, poate parlamentarii au alta lege cu privire la diurna.
  • -1 (15 voturi)    
    Hmmm... (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:02)

    George [anonim]

    Eu unul cred ca mizerabilul asta a mintit. Ar trebui facuta o investigatie jurnalistica pentru a vedea daca "liberalul" a spus sau nu adevarul. Oricum, curios e faptul ca nu si-a numarat diurna in momentul in care a primit-o de la casierie. Asa cum era normal. Ceva pute in declaratia "liberalului". Pe de alta parte nu inteleg de ce nu si-a primit diurna pe card... Daca aia era diurna...
  • +1 (11 voturi)    
    CE ma bucur? (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:05)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Poate prostii care cred ca tot ce zboara se mananca, poate inteleg ceva! P'asta il durea in motiune de ei!
    Vai, ghertoi roman!
    Ce prost poti fi!
    Cu diploma!
  • -2 (10 voturi)    
    reprezinta Romania (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:14)

    MirceaA [utilizator]

    specimenul asta reprezinta Romania? Mai bine trimiteau un tigan, ca era acelasi lucru.
  • -3 (9 voturi)    
    zgarci (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:17)

    alter_ego [anonim]

    ma mir ca n-are „zgarci” din ala sa-i prinda cu el...

    vai de mama noastra, cu asa alesi...
  • 0 (10 voturi)    
    Cum? (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:20)

    oki [anonim]

    "Fi-mi-ar capu al dracu ..." ? Pai liberalii se lauda ca ei sunt intelectualii natiei . Ce limbaj de cocalar din adancurile Ferentarilor !
  • -3 (7 voturi)    
    +20Eur (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:26)

    JustSomeoneOutThere [utilizator]

    Si mai avea si 20 de euro in portofel. Astia banuiesc ca sunt banii de buzunar. Concluzia? S-au taiat cheltuielile! 20 de euro pentru o delegatie de o saptamana e chiar jenant... Ce ne e si cu criza asta... Saracul parlamentar roman!
  • -3 (7 voturi)    
    sau sau? (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:32)

    ngi [anonim]

    slab alfabetizat sau limitat ? :))
  • -4 (8 voturi)    
    numara banii (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:46)

    cintezoiu de campie [anonim]

    Numara banii oferiti de boc,pentru modificarea optiunii la vot.
    Fiind prea putini,fata de ce au primit pedeleii,i-a numarat si i-a dat indarat...
  • -3 (9 voturi)    
    O mizerie (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:56)

    cosmin [anonim]

    E bine ca putem vedea astfel de imagini. E foarte elegant ce face acest domn. Are "demnitatea" unui hot de gaini. De ce nu se respecta referendumul?
  • -1 (9 voturi)    
    Cati rromi/tigani traiesc in Mexic? (Joi, 28 octombrie 2010, 0:06)

    fLoreign [utilizator]

    Dupa cum suna povestea, domnul parlamentar v-a tras in piept big time. Au mexicanii brunetii lor, insa nu e vorba de rromi. Iar in SUA nu am dat de ei decat printre copiii adoptati din romania, si sunt mari acum, buni de mers la college (da, aici reusesc chestia asta)
  • +1 (7 voturi)    
    hahaha (Joi, 28 octombrie 2010, 2:06)

    ampersand [anonim]

    "problema romilor in Parlamentul romanesc"
    "Sunt 250 de reprezentanti vorbitori. "
    "Esti ales sa reprezinti cetateanul in toate parlamentele din lume"
    "noi pe toate etniile le discriminam pozitiv"
    "Nu se discuta numai de romi, ci si de alte populatii indigene"

    ăsta-i rudă de-aproape cu vanghelie sau aşa sunt toţi?
  • +11 (13 voturi)    
    Pentru dl Francu (Joi, 28 octombrie 2010, 2:34)

    Dan D. [utilizator]

    " Voi reprezenta Romania la una dintre cele mai importante intalniri internationale, in care chiar Romania este obiect de studiu, respectiv problema romilor in Parlamentul romanesc. Noi acolo am fost doi ani de zile subiect de verificari."

    "Acolo" cum se cheama mai exact dle Francu? Si mai exact ce inseamna "problema romilor in Parlamentul Romanesc"?!

    Un sfat: numarati banii cind ii primiti de la casierie, chiar in casierie - nu de alta dar e pacat sa ii numarati in plen cind lumea striga in strada impotriva reducerilor. Asta pentru imaginea fata de alegatorii dvs.
  • +6 (8 voturi)    
    intrebare (Joi, 28 octombrie 2010, 4:11)

    fvb [anonim]

    o fi vreun parlament in lume care sa aibe faima buna? nu prea cred. oricum, e usor sa ii prinda in tot felul de ipostaze din astea, nu ca le-as lua apararea, insa sedintele din plen banuiesc ca se lungesc uneori la niste ore, se mai plictiseste omu, mai adoarme, mai isi face curat in servieta, mai numara bani, asa ca sa se termine odata sedinta aia lunga si plicticoasa.
  • +2 (14 voturi)    
    Fi-mi-ar capu' al dracu', (Joi, 28 octombrie 2010, 4:17)

    Lucky [anonim]

    Pai, sa-ti fie si tie si celor ce te propun pentru astfel de misii nepotrivite capului tau nauc.

    Daca si cele trei limbi straine, cu care te lauzi, le vorbesti ca pe romana de balta, mai bine stai acasa ... cel putin nu ne faci de ras si nici nu cheltui banii care ar putea avea o destinatie buna.

    Auzi colo, partidul lui este in "focurile revolutiei" si lui ii arde de numarat banii.
    puteai sa-i numeri acasa, cu nevasta, ca tot ploua....
  • -2 (6 voturi)    
    Cine isi asuma raspunderea politica? (Joi, 28 octombrie 2010, 9:24)

    Mordor [anonim]

    Iar fumigene de HotNews. Site-ul preferat al puterii in loc sa scrie "Cum s-a umplut de ridicol Guvernul Boc si PDL..." s-a apucat de vanat proshtii altor partide din parlament.
    Mai grav mi se pare ideea asta de a nu vota la motiune fiindca PDL n-are incredere in proprii parlamentari si a facut orice era posibil sa nu "defecteze" vreunul dintre ei. Gestul in sine duce insa la ceva cu implicatii deosebite: CINE ISI ASUMA RASPUNDEREA POLITICA PENTRU ACTIVITATEA GUVERNULUI BOC? E un precedent periculos si da mana libera guvernului sa faca tot ce ii trece prin cap fiindca, in acest fel, nu va fi sanctionat de nimeni: nici de ai lor nici de opozitie.
    Acum putem intelege de ce PDL doreste reducerea numarului de parlamentari: fiindca ii poti controla mai usor. Acum le e teama si de proprii oameni supusi unei presiuni fantastice din teritoriu. Prea multe ecuatii de rezolvat. Cu mai putini parlamentari treaba se simplifica. Trist, dar democratia noastra e cu un picior in groapa.
  • -1 (3 voturi)    
    spaga (Joi, 28 octombrie 2010, 9:32)

    ALL [anonim]

    S-au eventual spaga...........................
  • -2 (4 voturi)    
    pe cine doriti sa impresionati cu acest articol ? (Joi, 28 octombrie 2010, 9:33)

    sergiu [anonim]

    nimic interesant.
    un nene care numara bancnote de 50 si 20 de dolari(cred ca avea si mai mici).
    aia de lasa in curul gol nici macar nu stiu cum arata dolarii pentru ca ei nu umbla cu banii cash (maia les la vedere). mai mult decata atat eii nu au banii...pentru ca i-au investit in lucruri precum o jumatate de delta, sute de mii de hectare de pamant, fabrici si uzine, imobiliare...etc :)
    si mie imi da firma mii de dolari pentru diurna, asta nu insemna ca sunt banii mei oricat si oriunde i-as numara (20 zile x50$ diurna + vreo 2000$ hotelul da o suma care pare mare in realitate nici un cent din banii aia nu sunt ai mei desi ii flutur in fata multora si ii plimb prin buzunare :) )
  • +1 (3 voturi)    
    Si ? (Joi, 28 octombrie 2010, 9:41)

    Ion [anonim]

    Ok, totusi care este stirea ? Voi cand va primiti banii de diurna asteptati pana acasa sa-i numarati ?
    • +1 (3 voturi)    
      nu..daca primesc cash (Joi, 28 octombrie 2010, 14:03)

      neutrino [anonim] i-a raspuns lui Ion

      ii numar la ghiseu, birou..etc..acolo unde mi-i da si ii primesc direct..nu cand ajung in sala in parlament si nici acasa..
      Mai mult, eu personal am card, matercard visa..etc.. iar banii cati or fi imi sunt virati direct in cont. Nu discutam de hoteluri unde plata cu cardul este obligatorie (cel putin pt. rezervare, check-in)
  • +3 (5 voturi)    
    wtf? (Joi, 28 octombrie 2010, 9:43)

    gechi [utilizator]

    adica noi platim impozite ca sa organizeze ONU in Mexic conferinte despre problemele romilor?
  • -1 (3 voturi)    
    De asta-i saracie in tara! (Joi, 28 octombrie 2010, 9:57)

    Mircea [anonim]

    Da, dom'le! La puscarie cu el!
    Cum adica? El are dolari? Hotul dracului.
    Din cauza astora din opozitie merge tara cum merge, si saracul boc nu poate face treaba.

    Mai, sunteti niste penibili. In ziua in care guvernul vrea sa-si asume raspunderea pe controversata lege a educatiei, imediat dupa ce a fost dezbatuta o motiune, voi aveti o STIRE!. Mai urma sa ziceti ca-s banii primiti de la Patriciu pentru votarea motiunii.

    In plus folositi expresia "se justifica", ceea ce din start presupune o vina.
    Voi ar trebui sa va justificati si sa va cereti scuze pentru partizanatul absurd de care dati dovada.

    Rusine, hotnews!
  • +2 (4 voturi)    
    hahahaha (Joi, 28 octombrie 2010, 11:00)

    Tudor [anonim]

    800 USD pentru o saptamana in mexic .. nu stiu cum s-o spun frumos dar cred ca avionul e platit separat, deci de banii astia se va lafai dl. Francu.
  • +2 (6 voturi)    
    FAZA CU BISNITARUL ZILEI IN PARLAMENTUL ROMANIEI (Joi, 28 octombrie 2010, 11:25)

    Cetateanul onest [anonim]

    Dupa modul f atent cum ii numara,se pare ca mai degraba ii "verifica" decit ii numara.
    O scena penibila, aducind mai debgraba a numarare de bani de genu-spaga,mita,etc.
    Sa va fie rusine,magarilor , va doare pe voi in.....de tara asta,voi numai sa faceti banu gros.
    Bisnitarilor!
    Mergeti pe la toate intrunirile inutile doar in dauna poporului roman si a banului public,si nici macar nu scoateti o vorba acolo!
    Huooo!Bisnitarilor!Profitorilor!
  • +4 (6 voturi)    
    wow (Joi, 28 octombrie 2010, 11:49)

    deeps [anonim]

    deci astia isi primesc banii in plic, pe coridoare?
  • +2 (4 voturi)    
    o parere (Joi, 28 octombrie 2010, 11:56)

    emilrobert [utilizator]

    Cand se va vota legea unicameralului, ca de 2 ani si nu se mai aude nimic. Asta va fi STIRE !!!
    In rest, Becali isi numara oile, Vadim medicamentele, Ponta gainile parlamentare, Antonescu secundele pe care le sta in Parlament, Boc gafele facute de Guvern, Basescu zilele de vis(ras) ramase ca Presedinte, iar noi, ne numaram cand la dreapta, cand la stanga, ba e hais, ba e cea.
    Trebuie ca toti sa tragem la unison si sa incercam sa ridicam tara noastra din tarana, incepand cu noi, cei care avem ceva materie cenusie, nu vedeti ca nu avansam deloc daca ne tot sfadim si nici nu cred ca mai este posibila aruncarea pisicii moarte in curtea celuilalt, haideti sa ne curatam de dezbinarea romanilor ca saracim dracu de tot, atat mental, spiritual, fizic cat si material.
    Avem nevoie de o Romanie Curata, Sanatoasa, Prospera si cu o Viziune(i) inspre Viitor.
  • +4 (6 voturi)    
    !? (Joi, 28 octombrie 2010, 12:09)

    gechi [utilizator]

    asta-i declaratie de om intreg la cap?

    "Nu stiu cati bani erau acolo. I-am numarat, dar nu stiu, ca nu m-a interesat."

    pai atunci de ce dracu i-ai mai numarat, sa le faci in ciuda colegilor?
  • +3 (5 voturi)    
    conferinta???!!! (Joi, 28 octombrie 2010, 14:11)

    alaska [utilizator]

    Inca unu care se distreaza pe banii publici, si ne rade in nas cu nonsalanta, cica conferinta in Mexic pe tema romilor, si pleaca cu bani cash la el, in alt context as muri de ras la asa un raspuns indolent din partea acestui..., se duce sa-i asculte pe mariachi la ei acasa, ca este "obosit" de munca depusa si trebuie sa se relaxeze
  • -2 (4 voturi)    
    Stire pentru idioti! (Joi, 28 octombrie 2010, 15:22)

    Marius [anonim]

    Asta nu este o stire. Este doar o propaganda imbecila, gen "sarac, dar cinstit"!
    Ce sa spun. Numara omul diurna sa vada daca ce a primit este egal cu ce a semnat ca a primit si vai ce rasfat pe banii publici.
    Cat despre idioti, numai de bine. Are baiatul asta vreo vina ca se tine conferinta in Mexic? Asta-i populism ieftin!
    • 0 (2 voturi)    
      populismul lui (Joi, 28 octombrie 2010, 18:56)

      mexican [anonim] i-a raspuns lui Marius

      nu e vina lui ca se tine in mexic, dar cat de ipocrit sa fie sa sustina ca e de mare prioritate participarea lui la o chestie in celelalt capat al lumii, iar apoi sa zica "daca motiunea era joi, nu m-as fi dus in mexic"....?
  • -1 (1 vot)    
    interesant (Joi, 28 octombrie 2010, 17:29)

    anca [anonim]

    Interesant este modul in care numara banii! De parca ar gandi ceva de genul: ihi banutiiiiiii, ihi banutiiiiiii, doamne ce de banuti si sunt toti ai mei! Foarte tare omul asta! Era fericit atunci cand ii numara!
  • -1 (1 vot)    
    exagerat poate, prost sigur (Joi, 28 octombrie 2010, 18:18)

    Sergiu [anonim]

    Daca omu' a ajuns sa numere bani intr-o perioada de timp alocata lui pt a face altceva inseamna ca e o problema cu organizarea in Parlament. Adica a ridicat banii de unde i-a ridicat fara sa ii numere intr-un plic alb? o fi mafia cea care ii plateste deplasarile. Mai degraba era plictisit de lege si incantat de teancul de bani.
    Probabil ca e usor exagerat intr-adevar sa folosesti asta pentru a construi un articol, dar parlamentul nostru nu functioneaza coerent sau eficient si se pare ca nici nu inregistreaza informatiile de feedback venite de la oameni.
    Imaginea pictata e una de indiferenta si de excelent dribling verbal. Eu unul nu as vrea sa ma reprezinte omul asta,
  • 0 (2 voturi)    
    Am cfautat si eu pe un.org sa vad ce conferinta.. (Joi, 28 octombrie 2010, 18:54)

    denvarel [utilizator]

    Asa cum a mai incercat cineva mai devreme am cautat si eu " una dintre cele mai importante intalniri internationale" organizate de ONU si nu am gasit nimic pe un.org referitor la tigani sau la orice alte minoritati.
    Am gasit ceva legat de incalzirea globala: United Nations Climate Change Conference Cancun 29 November-10 December 2010
    Cancun este de asemenea o foarte frumoasa si exotica destinatie turistica. Probabil chestia aia cu tiganii e scoasa din palarie la repezeala ca sa zica si domnul senator ca are treaba acolo.
    De fapt se duce in Mexico sa faca orice altceva decat sa participe la conferinte, dovada e faptul ca nici nu stie ce se discuta acolo.
    Traiasca delegatiile Parlamentului Romaniei prin care alesii pot sa faca turism pe banii nostrii!
    Macar daca s-ar duce la conferinte ar mai invata cate ceva.
    Dar ce sa inveti daca te duci sa vorbesti despre tigani la o intalnire pe tema incalzirii globale?

    Domnilor reporteri, ca l-ati prins numarand bani e o chestie discutabila dar ca pleaca la o conferinta si ajunge la alta e de cercetat... Nu e pe banii lui acolo!
  • +1 (3 voturi)    
    un valcean la poarta noua (Joi, 28 octombrie 2010, 18:55)

    td [anonim]

    Cand te-ai golanit asa, domnule Francu? Macar de la dumneata asteptam un limbaj decent. Vanghelizare cu orice pret? Mai tii minte cand ne dadeai teste de cultura generala si ne faceai pe toti analfabeti? Vezi sa nu te arda soarele prea tare, ca incepi sa semeni la culoare cu mentoru' matale! Acum te cheama Emilean?
  • +1 (1 vot)    
    valuta! (Joi, 28 octombrie 2010, 20:45)

    Pongo [anonim]

    Imi aduc aminte de "banii de la peneleu"..
  • +1 (1 vot)    
    ASTA (Joi, 28 octombrie 2010, 22:13)

    HESS [utilizator]

    Ii mangaie(pipaie) sa vada daca nu sant falsi.
    Hot News va rog sa fiti pe urmelelui sa vedem daca intradevar pleaca in Mexic.Asta se duce in Mexic cum merg eu pe Luna.Nici mcar nu stie sa minta frumos.A semnat undeva pt banii astia.,exista o chitanta ceva.?Sau se dau ,,Dulaii,, asa pe na si pleaca.Dar beletul de avion pe cand si cum de nu era in plic.?
  • +1 (1 vot)    
    dubios (Joi, 28 octombrie 2010, 23:10)

    gogu [anonim]

    foarte interesant ! daca pleaca in delegatie vreau sa stiu si eu ce e cu firfireii aia de 1 USD. Am fost de inspe ori in delegatie dar niciodata nu am primit suma la euro/dolar ! ceva nu e in regula. vedeti ca exista o lege privind diurna/ alte cheltuieli in strainatate. verificati mai atent ca e alta treaba cu banii aia...
  • 0 (0 voturi)    
    asta nu e stire (Vineri, 29 octombrie 2010, 14:27)

    mircea guta [anonim]

    mi se pare aberant sa dea explicatii acest parlamentar pentru cateva hartii de 50 de dolari...am vazut pe youtube erau 13 hartii in total......de ce astia de la hot news nu sta sa filmeze cand primesc spaga un geamantan plin cu bani basescu, videanu, boc, udrea, cocos sau altii ca acestia care iau spaga milioane de dolari si nu cateva hartii amarate si se iau de senatorul asta care intradevar e numarul unu in Senat la numarul de initiative legislative......
  • +1 (1 vot)    
    da chiar (Vineri, 29 octombrie 2010, 22:49)

    ampersand [anonim]

    De ce n-au trimis la conferinţa aia un rom, ci tocmai pe gicu ăsta. Sunt curios dacă printre cele trei limbi pe care susţine că le cunoaşte se numără şi romales. Şi, oricum, dintr-un alt punct de vedere, era mai eficient dacă trimiteau un rom acolo, că ăla n-ar fi avut nevoie de diurnă, se descurca rapid acolo, la faţa locului, poate venea chiar cu merţanul preşedintelui delegaţiei elveţiene, cu numere de italia, evident.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by