Noi stenograme din dosarul SOV. Liviu Luca: Trec pana la tine sa-ti aduc vreo doi carnati. Vantu:  Bine, ma banditelule, ma!

de Attila Biro     HotNews.ro
Marţi, 19 octombrie 2010, 14:01 Actualitate | Esenţial


Una din stenogramele amuzante anexate dosarului SOV ii prezinta pe Vantu si Liviu Luca discutand in ziua de Craciun despre carnati. Luca ii promite prietenului sau ca ii va aduce carnati de mistret. Vezi mai jos stenograma completa. Liviu Luca, unul dintre micii actionari de la Realitatea Media si vicepresedinte la CNSLR Fratia, este considerat unul din oamenii cheie ai omului de afaceri Sorin Ovidiu Vantu. Presa a speculat ca Vantu si Luca sunt cei care controleaza prin firme off-shore firma PSV Company, ai carei fosti administratori sunt cercetati de DIICOT pentru spalare de bani si de catre DNA pentru o returnare ilegala de TVA in valoare de 62 de milioane de euro.

Principalul actionar al PSV Com­pany este firma cipriota Elbahold Limited, care detine 49% din actiuni. Despre aceasta firma s-a vehiculat in presa ca este controlata de omul de afaceri Sorin Ovidiu Vantu. Al doilea actionar al fostei Petromservice este Asociatia Salariatilor din SNP Pe­trom, care detine 25% din actiuni, condusa de Liviu Luca, despre care se spune ca este omul lui SOV.

Pe 25 decembrie la ora 18:44 Vantu il suna pe Liviu Luca. Tema discutiei, asa cum rezulta din interceptari, sunt carnatii.

Luca: Sa-ti dea Dumnezeu sanatate. Cum te simti?
Vantu: Pai cum sa ma simt? Tot racit, mai, nu mi-a trecut inca. Adica nu sunt in faza nasoala, dar neplacut, asa.
Luca: Imi pare rau
Vantu: Lasa, ca stau acasa la caldurica, cu nevestelu', imi revin.
Luca: Bine, hai ca maine vreau sa trec pana la tine sa-ti aduc vreo doi carnati.
Vantu: Bine, ma banditelule, ma!
Luca: Am carnati de mistret.
Vantu: Ba, sa stii ca la capitolul carnati stau foarte prost.
Luca: Ah, bun! de ce nu mi-ai spus, tata? Sa-ti trimit niste carnati.
Vantu: Ma, tati, mi-a fost jena! La capitolul carnati chiar stau prost.
Luca: Bine, tati, ti-aduc eu carnati.
Vantu: Bine, ma batranelule!
Luca: Te pup!
Vantu: Te sarut si ne vedem maine!
Luca: Pa, pa!
Vantu: Pa, tati

Stenograma de fata si cele in care Vantu vorbeste cu angajatii sai, partenerii sai, jurnalisti sau politicieni fac parte din volumul III al dosarului. In primele doua volume sunt prezentate documente si stenograme care fac referire exclusiv la fapta de favorizare a infractorului. Sunt descrise metodele prin care erau trimisi banii in Indonezia, cum se discutau tranzactiile, etc. In al IV-lea dosar sunt puse actele de constatare din timpul perchezitiilor iar in volumul nr V sunt incluse o serie de grafice si harti ale convorbirilor telefonice. Una din harti arata pe cine exact a sunat Sorin Ovidiu Vantu in timpul in care procurorii au avut mandat de interceptare a convorbirilor telefonice.

In volumul III sunt prezentate doar stenograme in care Vantu vorbeste cu personaje care fac pare mai mult sau mai putin din anturajul sau. Acestea sunt insotite doar de mandatele de interceptare. Din dosar nu rezulta clar de ce aceste conversatii sunt relevante.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13112 vizualizari

  • +29 (31 voturi)    
    de craciunul asta carnati la vizita lunara (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:14)

    mos gherilla [anonim]

    iar restul de la colegii de camera... :)))
    • +18 (18 voturi)    
      carnatii lui vantu si caltabosii lui remes (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:19)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui mos gherilla

      .............:)))))
    • -10 (20 voturi)    
      puscarie in capul vostru (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:38)

      eu [anonim] i-a raspuns lui mos gherilla

      hohoho .. bine ma si daca nu se intampla nimic cu sov ce parere o sa iti mai dai... naivi mai sunteti ... nu pateste nimic SOV cum nu a patit niciun barosan in tara asta nimic.. nici pe vremea PSD-ului dar mai ales pe vremea PDL-ului. stati jos si fiti cuminti ca viitorul o sa va arate ca am dreptate.
    • +8 (8 voturi)    
      Cu alte cuvinte (Marţi, 19 octombrie 2010, 16:01)

      ik [anonim] i-a raspuns lui mos gherilla

      Luca recunoaste ca e mistret :))
    • -2 (2 voturi)    
      Basescu, Boc, Videanu ... iar peste gard .... (Marţi, 19 octombrie 2010, 20:38)

      Parnaiashu [anonim] i-a raspuns lui mos gherilla

      Coana Mare, Ritzi, Anastase .....
      Coana Mare tot o da sus si tare cu sigla ei .....
  • -6 (14 voturi)    
    Senzational! (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:14)

    hm [anonim]

    Asta chiar e o stire de mare anvergura. Acum stiu de unde isi procura cei mari carnatii.
    Ca eu unu' imi iau de la Godac.
  • +17 (17 voturi)    
    Cat e halatu'??? (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:15)

    ZaiR [utilizator]

    Si eu sunt racit, cat o fi un carnat dasta sa ma fac bine?
  • -17 (25 voturi)    
    rusine (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:15)

    criulica [anonim]

    Mi se pare o incursiune in viata intima aceste stenograme. Aceasta, de exemplu, ajuta la proces?
    Mai bine aparea in cancan, era mai potrivit...
    • +19 (23 voturi)    
      Doar ti se pare... (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:33)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui criulica

      Liviu Luca, estei vicepresedinte la CNSLR Fratia. Adica aia pe care ii vezi ca vor sa dea guvernul jos...
      Este si unul dintre actionari de la Realitatea Media.
      Discutia arata un grad de apropiere mare cu domnul Vantu care este portavocea CNSLR Fratia care face greve condus de Liviu Luca sa dea jos guvernul ...
      E greu de inteles de ce in justitie sunt considerate relevante discutiile intre o persoana judecata penal si posibili complici? Poate ca pe cauza asta ai dreptate dar mai e un dosar disjuns dijn asta cu Rompetrol Service de spalare de bani.
      Pe scurt te bagi in seama fara sa stii ce vorbesti.
  • +7 (13 voturi)    
    Abia acum am inteles de ce Iliescu a numit (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:15)

    je [anonim]

    pe cei din presa GAOZARI!

    Acum cu stenogramele lu Vantu am inteles ca ziaristii fac sluj la patron, si atunci e normal ca dupa ce o iau la coaja sa aiba ......

    Oricum Iliescu si Basescu sunt animale politice, fata de astia gen Antonela Vuvuzela, Prostanica, Che Gargara, Tapul, care sunt niste pechinezi patetici.

    Probabil daca Iliescu era mai tanar...era si mai tare ca Base. Multe make sens acum ani mai tarziu.
  • -9 (15 voturi)    
    Tare... carnatii se intorc :) (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:22)

    lucard [anonim]

    Ce-o cauta convorbirea asta in dosar ... tot pentru caracterizare a fost pusa?
    Adica sa informeze instanta ca lui Vantu ii plac carnatii :)
    • +9 (13 voturi)    
      Ba sa am pardon, (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:39)

      Nenea Iancu [utilizator] i-a raspuns lui lucard

      citesti despre cum isi fac cadouri, ca sa nu zica apoi Vantu sau Luca ca au doar relatii strict pe bisniz, cum zice el. Ca nu sunt prieteni, ca nu se iubesc, ca nu se pupa, saruta, samd.
      • -1 (1 vot)    
        Convorbirea era cifrata (Marţi, 19 octombrie 2010, 21:24)

        Comunistu [anonim] i-a raspuns lui Nenea Iancu

        ”Carnati” inseamna bombe.
        Vazand ca poporul român nu s-a lasat inselat de manevrele lui odioase realegandu-si carmaciul,
        SOV a trait o profunda dezamagire (cifrat ”a racit” și dupa ce a depasit ”faza nasoala s-a gandit sa se razbune crunt .
        El nu se dadea in laturi sa procure armament.
        Facuse deja rost de:
        - ”sorici” - adica vehicule blindate
        - ”slanina” - adica trotil
        - ”cotlete” - evident pistoale automate
        - ”costite” - mitraliere
        mai avea nevoie de niste ”carnati”
        pe care sa-i arunce in palatul Cotroceni.

        Liviu Luca - fiind prieten cu mafia ruseasca
        zice ca ii livreaza chiar ”carnati de mistretz”
        adica focoase nucleare .
        Ar trebui arestati imediat toti - inclusiv Adomniței !
  • -6 (20 voturi)    
    asa nu (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:31)

    mix [anonim]

    Dragilor, sa facem un mic exercitiu de imaginatie - sa zicem ca una dintre discutiile noastre telefonice mai putin ortodoxe (ex.discutia cu iubita in ziua precedenta despartirii) ar fi redata sub forma de stenograma si citita de milionae de oameni. Eu sunt inspaimantat. Ma trec firoi pe sira spinarii. Nu inteleg un lucru, il inteleg de fapt, desi nu as vrea - de ce avem nevoie de toate mizeriile astea numite "scurgeri de informatii"?! Daca astia sunt vinovati (probabil ca sunt),de ce nu sunt judecati, condamnati, varati la zdup?! De ce statul se umileste in halul asta? De ce noi, cetatenii simpli, suntem atat de prosti/manipulabili?
    • +10 (14 voturi)    
      ai de ce sa fi inspaimantat? (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:42)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui mix

      ti se asculta telefonul daca esti pusacriabil.tu esti?daca nu esti calmeaza-te,nu-ti va asculta numeni telefonul.
    • +7 (9 voturi)    
      eu (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:56)

      mda [anonim] i-a raspuns lui mix

      faci lucuri ilegale ? furi din banii statului ?

      daca nu, stai linistit ca nu te asculta nimeni... crezi ca ii pasa cuiva de tine sau de mine ce vorbim cu gagica ?

      cand esti o persoana publica sau/si plina de bani, atunci cu siguranta vei fi ascultat
      • +3 (3 voturi)    
        Din nefericire nu e chiar asa (Marţi, 19 octombrie 2010, 20:36)

        D [anonim] i-a raspuns lui mda

        Te asigur ca, din pacate nu e chiar asa. Cunosc mai multe cazuri de astfel de interceptari facute de "organele" statului la "comanda" unor mai mici sau mai mari interlopi locali, de care acestia s-au folosit ulterior in instante civile pentru defaimari si alte interese civile si pecuniare, Chiar daca penal nu s-a dovedit nimic impotriva celui interceptat.
        Pe scurt, organele de ancheta cat si justitia nu sunt inca, din pacate, chiar niste fete mari si oamenii obisnuiti nu sunt la adapost de asemenea imixtiuni nepremise in viata privata.
        Inca nu suntem la nivel de Occident in care corputia exista numai la nivel foarte inalt, din pacate pe noi asta de la nivel mic ne omoara ca endemica.
        Consider ca persoana lui Vantu este de interes national si ca discutiile lui private ce releva modul in care manipuleaza alte persoane publice sunt importante si relevante.Nu sunt, prin urmare in dezacord cu publicarea lor. Dar nu pot fi de acord cu cei ce spun ca daca esti un om obisnuit nu ti se intampla astfel de abuzuri, deoarece STIU sigur ca se intampla in realitate.
    • +7 (9 voturi)    
      Asa da! (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:02)

      titi [anonim] i-a raspuns lui mix

      Da cine esti tu? Vreo mare scula pe bascula? Sau ai imresia ca astia alta treaba n-au decat sa aculte telefoanele la toti amarastenii?
      "Scurgerile de informatii" sunt publice din momentul in care dosarul ajunge in instanta. Asa ca lasa tu ingrijorarile fara obiect!
    • +7 (9 voturi)    
      Ai prea multa imaginatie baietel (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:09)

      George [anonim] i-a raspuns lui mix

      Lasa manipularile tovarase. Mandatul de ascultare se obtine pe baza unei aprobari judecatoresti la solicitarea unor institutii ale statului cum ar fi SRI, SIE, procuratura, DNA...
      Ti-e teama baietel? Te simti cumva cu carnatii pe caciula?
    • +6 (8 voturi)    
      Mda... (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:12)

      IC Breteanu leberalul socialist [anonim] i-a raspuns lui mix

      Ai o imaginatie bolnava care n-are nici o legatura cu realitatea. Asadar pastreaza-ti exercitiile de imaginatie pentru tine. Punct.
    • +3 (3 voturi)    
      independenta justitiei (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:39)

      lau [anonim] i-a raspuns lui mix

      Intraba justitia "independenta" de ce nu sunt judecate multe dosare care sunt amanate de 4 sau 5 ani.
    • +2 (2 voturi)    
      ba chiar asa... (Marţi, 19 octombrie 2010, 19:52)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui mix

      Nu inteleg unde e manipularea. Stenogramele apar in presa pentru ca asa se intretine presa, dar judecatile, condamnarile, arestarile nu au nimic de-aface cu continutul amanuntit al acestora. Doar ca Procuratura este OBLIGATA sa publice acestea integral. Ramane la latitudinea ta daca le citesti sau nu.
  • +7 (15 voturi)    
    Hm. (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:35)

    Nenea Iancu [utilizator]

    Bai bizonilor anti-*, ce sunteti! Marea diferenta dintre ce facea Securitatea lu nea Nicu si ce fac astia acuma, e ca inainte, stenogramele din inregistrari le tineau pentru ei, sa nu afle boborul bizon de unde isi ia subiectul carnatii si ce si cum injura, in timp ce acum e totul mura-n-gura, faci click si vezi cum se trag sforile in tara romanesca. Daca ar tine stenogramele pentru el, Basescu ar fi naspa. Asa, ce nu va convine? Ca va da si voua sa mai cititi ceva, sa va mai desteptati oleaca despre cine trage sforile in tara asta? Ce-i rau in asta? Hai fiti sinceri, chiar era mai bine inainte?
    • -3 (5 voturi)    
      raspuns (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:12)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui Nenea Iancu

      Sincer ? Nu era mai bine inainte, e cam la fel doar ca..acum se asculta mai mult :)
      • +5 (5 voturi)    
        of... (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:37)

        Nenea Iancu [utilizator] i-a raspuns lui Ana

        Sa rad, sa plang, sau si una si alta? E noaptea mintii, domne, cum spune poetul.
  • +5 (5 voturi)    
    Banditeii Vantu si Luca la parnaie (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:06)

    George [anonim]

    Doi carnati. Doi mistreti. Meniul din puscarie va fi insa unul mult mai vegetarian pentru cei doi banditei carnivori...
    Astia doi sunt un fel de Lolek si Bolek, daca-si mai aduce cineva aminte de cele doua personaje de desene animate...
    • +4 (4 voturi)    
      Viata lung pentru vantu (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:45)

      Noi [anonim] i-a raspuns lui George

      E bine daca este meniu vegetarian, cica vegetarienii raiesc mai mult si au timp sa isi ispaseasca pedeapsa in puscarie
  • +7 (7 voturi)    
    Te sarut, te pup (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:14)

    valisa [anonim]

    hai sa ne-o tragem!

    O sa vada Vantu in puscarie numai pupaturi pe gingii si rozete.
  • +6 (6 voturi)    
    Asta e gay? (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:48)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    M-am intrebat inca de la vizita nocturna a lu Geana si tot cred ca asta umbla la prohab-ul baieteilor gingasi
  • -2 (2 voturi)    
    Radeti voi radeti.... (Marţi, 19 octombrie 2010, 16:23)

    Popa Mihail Ioan [anonim]

    Dar toti ce care va amuzati pe seama carnatilor lui Vantu, primiti de Craciun, o sa-i platiti daunele acordate de C.E.D.O. din propriile buzunare.
    Ce relevanta are o asemenea stenograma, ce poate ea sa demonstreze luata ut singuli, nici macar dobitocenia cu caracterizarea inculpatului nu sta in picioare, nu are absolut nici un fel de legatura cu dosarele si cu mandatul de inerceptare.
    Ni se prezinta doi oameni care in ajun de Craciun discuta despre carnati, nu exista nici interes public, nici caracterizarea lui Vantu (asta, desigur, in masura in care procurorii nu cred ca sa mananaci carnati de mistret o fi vreun semn de aroganta la adresa lor, care halesc parizez sau ceva), absolut nici o justificare pentru a prezenta o asemenea discutie in presa, indiferent de protagonisti, puteau sa fie la fel de bine Bin Laden si George Bush.
    Nu-l inghit pe Vantu, nici pe acolitii lui, dar asta nu inseamna ca pe ideea asta pot sa fiu de acord cu asemenea porcarii.
    In locul lui Vantu, maine m-as prezenta la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie cu o plangere penala, impotriva tuturor procurorilor si a celor care au instrumentat dosarul respectiv din cadrul parchetului, inclusiv impotriva prim-procurorului, care a vizat rechizitoriul inainte de trimitere in instanta, pentru abuz in serviciu contra intereselor persoanelor in forma calificata.
    Daca plangerea penala ar fi taraganata, as introduce o actiune in civil, solicitand despagubiri (mi-e greu sa estimez cat, dar oricum, consistent) de la Parchetul care a instrumentat dosarul, prin Ministerul Finantelor Publice, iar cand se va finaliza unul dintre dosare, daca el nu va fi solutionat favorabil, as formula o plangere la CEDO, care va fi cu siguranta admisa.
    Tot maine, as formula o actiune in civil impotriva tuturor publicatiilor si posturilor TV care au dat fragmente din aceste stenograme, solicitand, de asemenea, despagubiri consistente, asta ca sa invete prostimea si procurorii cum e cu dreptul la viata priv
    • +2 (2 voturi)    
      adica tu ai vrea sa... (Marţi, 19 octombrie 2010, 17:01)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Popa Mihail Ioan

      vi sa ne furi banii din buzunar si apoi sa te lasam in pace,nu cumva sa-ti deranjam linistea.
      • -1 (1 vot)    
        N-ai inteles nimic... (Marţi, 19 octombrie 2010, 17:38)

        Popa Mihail Ioan [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        Nu, nu trebuie lasat in pace, dar din alea x volume de interceptari, relevante pentru dosarul respectiv sunt, cel mult, cateva zeci de pagini, restul nu au de-a face cu acuzatia adusa lui Vantu, deci n-au ce cauta in dosar, iar imbecilitatea cu caracterizarea inculpatului este iarasi irelevanta, pentru ca intr-un stat de drept nu se condamna oamenii pentru ca sunt marlani, porci, aroganti etc.

        Repet si subliniez, din volumele depuse la instanta intereseaza cateva pagini, restul nu-si au rostul, iar cele cateva pagini trebuie coroborate cu alte probe, altfel se pot sterge cu ele la c... procurorii lui peste.
        • +2 (2 voturi)    
          si de ce dracu te deranjeaza pe tine.... (Marţi, 19 octombrie 2010, 17:55)

          popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Popa Mihail Ioan

          ca aflii ce le poate pielea politicienilor si jurnalistilor romani.poti fi sigur ca daca ai un prieten mare hot si o sa vb cu el la tel esti interceptat si tu.asta se intampla chiar si in USA.daca esti un om corect nu ai de ce sa-ti fie teama.parerea mea ca isi au rostul toate volumele astea,ca sa stim si noi PROSTIMEA cine e cu adevarat la butoane.
            ()
    • +2 (2 voturi)    
      nicolae popa (Marţi, 19 octombrie 2010, 17:04)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Popa Mihail Ioan

      aceste inregistrari,carnati si alti carnatari,sant doar vol.III- din dosar,dar grosul plutonului reprezinta celelalte volume,care stau la baza trimiterii in instanta,basca aducerea "indonezianului",daca nu este deja acasa si noi nu stim,atunci sa vezi hora.....internarea la urgenta,spune ceva......
      • -1 (1 vot)    
        Acelasi raspuns si pentru tine.... (Marţi, 19 octombrie 2010, 17:45)

        Popa Mihail Ioan [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Din multele volume din instanta sunt relevante cateva zeci de pagini, restul sunt in plus si nu intereseaza la solutionarea dosarului, respectiv nu pot fi folosite in nici un fel pentru solutionarea dosarului.

        Mai mult, daca volumele respective stau la baza trimiterii in judecata, atunci Vantu doarme ca un bebelus, pentru ca interceptarile respective trebuie coroborate cu documente financiar - contabile (ordine de plata, mesaje SWIFT si alte inscrisuri care sa ateste circuitul banilor, respectiv faptul ca X sau Y, la ordinul lui Vantu, au depus efectiv bani intr-un anumit cont, dupa care au fost ridicati de Q sau Z si remisi lui Nicolae Popa efectiv), ori fara mandate de perchezitie nici o banca romaneasca nu va preda asemenea documente, dupa cum este greu de crezut ca banci din Cipru si din Indonezia vor furniza asemenea informatii autoritatilor romane, care trebuie sa coopereze cu autoritatile cipriote si indoneziene in solutionarea prezentului dosar, iar faptul ca Nicolae Popa va fi adus in tara este inca incert.
    • +1 (1 vot)    
      Intrebare (Marţi, 19 octombrie 2010, 22:13)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Popa Mihail Ioan

      Dl. Popa Mihail Ioan.

      Dar daca inculpatul (in speta Vantu) declara in instanta sa zicem la o anumita intrebare ca el cu dl. X (in speta Luca) nu au nici o relatie apropiata fiind doar parteneri de afaceri fara un contact direct, indiferent care ar fi motivul aceste declaratii(fie ca sa demonteze o acuzatie, fie asa ca vrea el); O astfel de interceptare POATE fi folosita pentru a demonstra ca inculpatul a mintit instanta ? Si mai mult acest lucru poate ulterior sa puna sub semnul indoielii si celelalte declaratii de aparare ale inculpatului?
      • -1 (1 vot)    
        Daca va plateste cineva...o face degeaba. (Miercuri, 20 octombrie 2010, 0:56)

        Popa Mihail Ioan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Cum sa pui o asemenea intrebare?

        Pai da interceptarile se fac in eventualitatea in care e nevoie de ele sau cum?

        Adica tie ti se pare ok ideea: lasa ca inregistram si dupa aia vedem noi daca ne trebuie sau nu ce inregistram ori facem noi in asa fel incat sa ne fie util.

        Mandatul de interceptare telefonica are limite clare si anume convorbirile telefonice legate de cauza respectiva, RESTUL SE DISTRUG in mod normal, nu exista.

        Pe langa asta, Luca nu e parte in dosar, nu e nici macar o persoana de interes pentru anchetatori, deci ce treaba are cu prezenta cauza faptul ca Luca e prieten cu Vantu sau ca oricine altcineva, care nu are treaba cu dosarul de fata, e prieten cu Vantu?

        Care este relevanta unei harti a convorbirilor telefonice, in care apar persoane ce nu sunt relevante pentru ancheta? Au vreo treaba Dragoteasca, Toader sau Stelian Tanase cu Nicolae Popa?

        Ceea ce spui tu se incadreaza in urmatoarea logica: ma suna un agent de vanzari sa-mi propuna nu stiu ce super oferta, iar convorbirea respectiva este facuta publica intr-un dosar in care eu sunt acuzat de terorism, ce treaba are agentul de vanzari cu mine?

        Si ca sa intelegi si altceva, in momentul in care se trimite rechizitoriul in instanta, se presupune ca acesta impreuna cu probele pe care se bazeaza fac dovada deplina a infractiunii respective, nu mai apar decat in mod exceptional elemente, deci nu se trimit probe asa, preventiv, daca va fi cazul.

        Daca cineva va plateste sa scrieti aici si eventual va mai si citeste mesajele, eu vreau sa-i transmit urmatoarele: da-i ba afara pe toti, ii platesti degeaba.
  • -2 (2 voturi)    
    circ gratuit pentru inconstienti (Marţi, 19 octombrie 2010, 16:27)

    claudiu [anonim]

    tota campania asta cu vantu, cu mogulii, etc. e muci in fasole sa puna botu populatia. e cinemateca ieftina. atunci cand oi vedea ca un politician din cei care au ruinat romania ca face puscarie, atunci mai cred in povesti de adormit zane ! sa fim seriosi, e o mizerie, noi tot in hau si in suferinta vom trai, iar ei ne vor rade in nari.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu e chiar asa, (Marţi, 19 octombrie 2010, 16:54)

      Nenea Iancu [utilizator] i-a raspuns lui claudiu

      Decat nimic, e bun si circul asta. Cat era Ilici sau Constantinescu la putere nici vorba de interceptari prin presa. Prostia mogulilor a fost sa investeasca in presa. De aici li se trage. Daca stateau cuminti la umbra traiau bine-mersi. Acuma insa, rechinii se vaneaza in public. Nu vad ce rau e pentru noi in asta. Nu ne va face mai bogati sau mai destepti, ci doar ceva mai informati. Eventual mai cade cate un cap de rechin, si tot e ceva.
      • -1 (3 voturi)    
        Uite ce e rau pt. tine... (Marţi, 19 octombrie 2010, 17:49)

        Popa Mihail Ioan [anonim] i-a raspuns lui Nenea Iancu

        Oricine are chef poate sa-ti asculte convorbirile telefonice, sa-ti verifice corespondenta si comunicatiile electronice, iar daca va fi cazul, ele vor deveni publice fara nici un fel de restrangeri, dupa cum faptul ca in cazul unor personaje importante se procedeaza asa transmite subalternilor mesajul ca pot sa faca tot ce doresc, asa ca sa nu te mire cand, pentru cine stie ce magarie, ai sa infuzi arestul preventiv/puscaria luni/ani de zile si vei fi condamnat pe baza a 3 foi de hartie si a teoriei inovative de interpretare a unor probe care nu exista.
        • +1 (3 voturi)    
          Usurel, fara panica (Marţi, 19 octombrie 2010, 18:54)

          Nenea Iancu [utilizator] i-a raspuns lui Popa Mihail Ioan

          Astea sunt false probleme difuzate de alde Vantu, Patriciu si Voiculescu pentru a scuza vanatoare de escroci. Nici sub Ceausescu, adica sub un regim cu adevarat dictatorial si opresiv nu te ascultau daca faceai o simpla "magarie". Si in plus, sa am pardon, eu draga domnule nu cred ca fac "magarii", ca de altfel majoritatea oamenilor simpli din tara asta, asa ca zau nu are de ce sa-mi fie frica.
            ()
    • +3 (3 voturi)    
      Bine banditelule "constient" (Marţi, 19 octombrie 2010, 17:25)

      George [anonim] i-a raspuns lui claudiu

      "Te sarut si ne vedem maine." Hai pa golanasule mic!
      • -1 (1 vot)    
        O sa-ti inghiete ranjetul (Marţi, 19 octombrie 2010, 21:29)

        Comunistu [anonim] i-a raspuns lui George

        cat de curand - istoria merge repede , baietii vor ajunge si la telefonul tau. Nu uita sa-i ceri atunci scuze lui Claudiu - in gand nu prin telefon...ca iil inhata si pe el.
  • +1 (1 vot)    
    Care este sensul ? (Marţi, 19 octombrie 2010, 22:39)

    mihai [anonim]

    Sta foarte prost la capitolul carnati ? Ce o fi vrut sa spuna ? ce sens are fraza asta ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by