VIDEO UPDATE Zeci de cadre didactice protesteaza la Ministerul Educatiei si cer demisia lui Funeriu

de V.M. HotNews.ro
Joi, 14 octombrie 2010, 20:52 Actualitate | Esenţial

Cateva zeci de cadre didactice, majoritatea lideri in federatiile din invatamant s-au adunat joi seara, in jurul orei 20.45, la Ministerul Educatiei, unde spun ca vor ramane peste noapte pana cand ministrul Daniel Funeriu va demisiona, ei lansand un apel si catre alti profesori sa li se alature, va demisiona, anunta Mediafax.

Presedintele Federatiei Nationale Sindicale Alma Mater, Anton Hadar, a adresat un apel catre ministrul Educatiei, Daniel Funeriu, sa vina sa discute cu protestatarii.

"Nu ne inraiti, veniti aici", a fost mesajul lui Hadar.

Presedintele executiv al Federatiei "Spiru Haret", Marius Nistor, a sustinut ca va ramane toata noaptea la minister si ca asteapta o reactie din partea colegilor.

"Sunteti nemultumiti? Va este teama de pierderea locurilor de munca? Ati fost lezati de declaratiile facute de premier, ministrul Educatiei? Veniti aici", a fost apelul lui Marius Nistor.

Acesta a subliniat ca singura solutie este ca "acest ministru" sa-si dea demisia.

Profesorii din Bucuresti au declansat protestul in urma intalnirii de joi seara a liderilor federatiilor sindicale din invatamant.

Liviu Pop, secretarul general al FSLI a declarat ca nu stie ce se va intampla vineri in scoli, daca profesorii vor opri sau nu activitatea.

"Nemultumirea este asa de mare in invatamant incat, s-a vazut - greva foamei - 52 - 53 de zile - fara rezultat. Din declaratiile unor ministri nu se va intampla nimic daca vor intra o mie de oameni in greva foamei. Protestul spontan a inceput joi, la ora 12.00, la Ministerul Educatiei. Va continua pana cand ministrul Educatiei va pleca", a spus Pop.



Citeste mai multe despre   



  
2440 vizualizari
  • +13 (17 voturi)    
    Aha (Joi, 14 octombrie 2010, 21:12)

    Mario Popa [anonim]

    Sa protesteze spontan pana li se face rau!
    • -3 (9 voturi)    
      Relax maine-poimaine ies si medicii... (Joi, 14 octombrie 2010, 23:14)

      leix [anonim] i-a raspuns lui Mario Popa

      Nu cred ca lor li se face rau zilelor astea - cred ca in Guvern si pe la presidentie se iau calmante si se inghite adevarul mult mai greu zilele astea. Da ce ironie nu - au iesit finantisti - niste mafioti au fost numiti, alaltaieri erau politistii - niste pucisti...iar un urma cu ceva timp alte categorii sociale - aia erau oamenii grasi care sugeau seva tarii. Oameni buni daca ati fi calatorit prin State ati sti ca atunci cand cineva incepe sa arunce cu noroi in categoriile profesionale o face pentru a isi apara pielea si e doar un pas pana urmati si voi (la ei aia care fac greseli de acest gen sfarsec prin a fi chiar impuscati)- la noi e invers vinovati de starea tarii nu sunt acesti corifei aflati sa fim sinceri conjunctural la putere - ei vor pleca iar din nefericire noi vom ramane cu aceleasi probleme. Mamaliga a explodat - bomba (asa cum spune Nasul) uite ca a explodat in fata Puterii (si ma refer la toti). A da si surprizele se tin lant acum ies si studentii la protest. Mintenas ii declara cramaciul tarii si cosasul vestit "nebuni" pe toti. Da chiar ce oroare acum cand traim bine cu niste salarii de toata jena? Nu stiu cum reusesc din 4 in 4 ani guvernatii sa ne ceara sa ne sacrificam ca sa traim mai bine si dupa alegeri descoperim ca traim mai rau decat inainte. Si in ultimii ani mai rau ca oricand.
      Aud acum variante cum ca Vantu si altii ar fi in spatele starii natiunii - mai oameni buni cand nu ai ce manca tu crezi ca te mai intereseaza de ce Vantu nu a ajuns pana acum dupa gratii? Sa-l bage la zdup dar nu denaturati problemele oamenilor - si cu el dupa gratii tot salarii mici vor primi. E vorba doar de foame si de salarii decente - iar pentru cei care se trezesc acum sa spuna oamenilor de ce nu pleaca din tara sau sa isi paraseasca slujbele le spun doar atat - atentie ca nimeni nu este de neinlocuit in lumea asta iar faptul ca Statul plateste prost ne afecteaza pe toti. Un profesor bun dar slab platit o sa plece si atunci cum ramane cu copii nostri?
    • +7 (9 voturi)    
      greva foame cu scurte pauze de masa (Joi, 14 octombrie 2010, 23:42)

      mort de foame [anonim] i-a raspuns lui Mario Popa

      53 de zile de greva foamei fara sa se vada nimic ,
      Orele de greva de foame au 40 minute si pauzele de masa sunt dese..
      Profesorii sunt specialisti in inselat ..
    • +4 (6 voturi)    
      Adio stabilitate (Vineri, 15 octombrie 2010, 0:31)

      duduS [utilizator] i-a raspuns lui Mario Popa

      De accea, desi toata lumea il injura, Boc cerea tuturor ministrilor sa reduca salariile cu 25%, fara exceptii.
      E un fenomen psihologic simplu.
      Daca cineva a primit - vezi aprobarea platii retroactive a "stimulentelor" catre salariatii de la finante, acum toti se vor considera indreptatiti sa primeasca. Si vor incepe grevele "spontane", si nu se va mai putea discuta cu protestatarii. Si, la urma urmei, ce sa le spui, ca nu este de unde, daca la alti s-a putut.
      Adio guvern Boc.
    • +1 (3 voturi)    
      spontanii (Vineri, 15 octombrie 2010, 8:37)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Mario Popa

      pun prinsoare ca grevistii sunt profii care n-au halvita. daca gasiti printre ei vreunul de romana, mate, fizica, limbi, aduceti-l si-l inghit.aia stau in banca lor, abia a inceput scoala. mai bine cautati la clase, la cataloage. veti vedea acolo copii care incep scoala cu note de 2, 3, 4, (notati asa intentionat, sa te rogi apoi ca milogul sa-ti ia copilul la prega) apoi, prin minune, incep sa ia 9 si zece. Stiti ce-i stimuleaza?Portofelele parintilor. Cum poate un ministru sa interzica meditatiile? stie el ca pe vremea cand freca mintea la scoala astia se inregistrau la fisc pt impozite pe meditatie? acolo sa caute ministrul.stiu copii cu vieti distruse de profesori, care au vina ca s-au nascut cu parinti saraci.
    • 0 (0 voturi)    
      dilema (Vineri, 15 octombrie 2010, 8:39)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Mario Popa

      ce inseamna plata cu ora in invatamant? toti sunt platiti asa, ori e optional?
  • +12 (20 voturi)    
    Alt servici nu merge? (Joi, 14 octombrie 2010, 21:13)

    Petru Moldovan [utilizator]

    Daca nu le place in invatamant de ce nu pleaca de acolo?
    • -1 (7 voturi)    
      am tot auzit replica asta (Joi, 14 octombrie 2010, 23:10)

      nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui Petru Moldovan

      la fel de idioata ca si cei care o emit. Daca ar pleca toti politistii, medicii, profesorii, finantistii, etc in privat, cum va mai functiona statul? desteptule.
      • +7 (9 voturi)    
        sa plece jumate doar (Joi, 14 octombrie 2010, 23:49)

        mort de foame [anonim] i-a raspuns lui nu conteaza

        sa ramina jumatea cea buna, care sa aiba si salarii marite .
        • 0 (2 voturi)    
          Iar cei (Vineri, 15 octombrie 2010, 6:35)

          belu [anonim] i-a raspuns lui mort de foame

          plecati sa se faca gropari, ca ar avea destul de lucru. Marele capitan si micul lui servant in care jumatate o consideri?
      • +3 (7 voturi)    
        Pfff... (Joi, 14 octombrie 2010, 23:51)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui nu conteaza

        Cata responsabilitate pe ei dom'le . Ei se chinuie in situatia asta ca sa asigure buna functionare a statului....moama ce oameni. Eroi...ce sa mai vorbim.
        In afara de medici....restul se pot inlocui intr-o saptamana cu oameni cel putin la fel de calificati. Iar medicii....da, au salarii extrem de mici...dar ii vezi ca se plang? Oare de ce vezi in strada doar asistente?
        N-are curaj guvernul...dar de mult erau 25% dati afara...iar in decurs de 2 ani..inca 25% din suma initiala. Din cate imi aduc aminte...statul functiona f bine cu jumatate din nr de bugetari.
        Boc e un fatalau.
      • +2 (6 voturi)    
        Simplu (Joi, 14 octombrie 2010, 23:56)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui nu conteaza

        Ar veni altii care nu s-ar mai vaita.
        Reiinoirea sangelui intr-un organism este un proces spontan si necesar.

        Asa este efectul parsiv al titularizarii: dupa ce te vezi cu sacii in car, incepi sa plangi de una-alta.

        Daca te gandesti sa dai replica ca numai voi aveti pregatire didactica... las-o, uit-o. Mai rau de atat chiar nu-mi pot imagina.
      • +1 (3 voturi)    
        Desteptule (Vineri, 15 octombrie 2010, 0:39)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui nu conteaza

        Statul va functiona in continuare, la fel cum va functiona daca sunt inlocuiti toti ministri si guvernul si presedintele, dupa cum cer exaltatii astia. Nimeni nu este de neinlocuit, daca vrem sa fim consecventi in gandire. Deci se vor gasi intotdeuana alti militieini, alti profesorasi, alti bugetari care sa le ia locul.In Romania sunt destui amatori de munca putina si proasta, chiar si pe bani putini. Conform vechiului pricipiu care spune ca statul nu poate plati atat de putin pe cat de putin si prost muncim noi, Castig bugetarii!!!
  • +14 (18 voturi)    
    face vantu lobby la ponta si la crin.... (Joi, 14 octombrie 2010, 21:13)

    scartz [utilizator]

    sa va trimita pe rand la cersit in fata ministerelor?maine cine e la rand?
    • +6 (8 voturi)    
      Legatura? (Joi, 14 octombrie 2010, 23:00)

      California [utilizator] i-a raspuns lui scartz

      Au vreo legatura aceste proteste "spontane" cu trimiterea in judecata a lui Vantu s-au este o "stranie" coincidenta?
      Protestati stimati bugetari, schimbati guvernul, purtati-l pe brate si puneti-l pe pat de flori pe Ponta secondat de tantalaul mai "mic" Crin si ve-ti primi salarii destul de mari sa va duceti in vacanta in Dubai la fiecare trei luni! Am uitat, sa aveti grija de amaratii de presedinti de sindicat; mi se rupe inima cand vad cat sunt de prost platiti pentru "sacrificiile" lor nelimitate. Si daca mai aveti putin timp liber si nu sunteti total epuizati de munca (pardon, era sa zic de meditatii sau masterate) poate mai cititi cate ceva sa vedeti ce se intampla in sistemul bugetar in intreaga lume in aceasta perioada.
  • +19 (23 voturi)    
    Spontaneitate (Joi, 14 octombrie 2010, 21:16)

    Trojan.H [utilizator]

    Deh, asa-i romanul, plin de spontaneitate.
    Restul e coincidenta.
  • +7 (13 voturi)    
    Dupa cum spuneam ... (Joi, 14 octombrie 2010, 21:18)

    PuYa [utilizator]

    ... au vazut ca se poate la finantisti si acum or sa ceara toti. Slab guvern, slaba miscare la MF, slab, slab ...
    • +1 (3 voturi)    
      Normal. (Vineri, 15 octombrie 2010, 0:05)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui PuYa

      Sa vezi ce miscari o sa inceapa de luni... Ori dai la toti...si n-ai facut nimic, ori nu dai la nimeni si ti-ai mentinut pozitia.
      In felul asta cazi si de prost si de fricos...exact cum nu trebuie sa arate un lider, mai ales liderul unui guvern.
  • +12 (16 voturi)    
    Pt ce fac greva 'spontana"? (Joi, 14 octombrie 2010, 21:19)

    Ionel [anonim]

    Pt ca Vantu o sa infunde puscaria si sindicalistii sunt caini buni?
    Ori pt profesorii care au 36000ron/luna Univ Sibiu, ori pt prof din UBB Cluj 6000euro/luna?

    Ori poate trebuiesc niste criterii sustinute de economie
    1. Nici un venit la stat mai mare decat al Presedinte sau PM
    2. Salariul presedintelui nu mai mare de 5 ori decat salariul mediu
    3. Salariul minim 40% din salariul mediu
    4. salariu cel mai mare la stat 3X salariul mediu
  • +20 (24 voturi)    
    De ce? (Joi, 14 octombrie 2010, 21:20)

    VictorM [utilizator]

    1. Cu ce a gresit Funeriu?
    2. Pe cine vor in schimb?
    3. De ce acum? Salariile au fost reduse cu luni in urma.
    • +15 (17 voturi)    
      bate vatu (Joi, 14 octombrie 2010, 22:08)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui VictorM

      azi l-a trimis pe vantu in judecata. Urmeaza dosarele pentru spalare de bani, cel disjuns din cauza unde mai mult ca sigur sunt inculpati si sindicalistii Liviu Luca, Iacob Baciu, Dumitru Costin şi Marius Petcu. Normal ca isi apara pielea, nu e tot una sa stai liber sau la mititica
    • +1 (1 vot)    
      demisia (Vineri, 15 octombrie 2010, 9:54)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui VictorM

      Zeci de cadre didactice protesteaza la Ministerul Educatiei si cer demisia lui Funeriu
      ................................
      mai sa fie ! cum uitara de boc si base ?! :-))
  • +19 (23 voturi)    
    Spontan (si nu prea) (Joi, 14 octombrie 2010, 21:25)

    Don Cicio [utilizator]

    Pentru care motiv sa plece ministrul Educatiei? Doar pentru ca asa vrea baronul de la FSLI?
  • +19 (25 voturi)    
    sustinere (Joi, 14 octombrie 2010, 21:33)

    Alex [anonim]

    D-le ministru, aveti susinerea oamenilor coreti din tara asta carora le pasa de educatia copiilor lor si care nu se asteapta ca statul sa le dea mura-n gura.
    • -8 (16 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 14 octombrie 2010, 21:46)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      tu nu mura primesti in gura
      • +4 (4 voturi)    
        Nici tu, nici eu...nimeni nu primeste in gura mura (Vineri, 15 octombrie 2010, 0:08)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Toti isi bat joc...doar ca difera putin abordarile...na, fiecare cu educatia lui...securisti, comunisti si chipurile "capitalisti".
  • +17 (21 voturi)    
    adica de ce sa plece ? (Joi, 14 octombrie 2010, 21:38)

    the [utilizator]

    ca nu se esplica in articol ce revendica profesorii spontani.
    • +6 (12 voturi)    
      poate ca ei vor pe ora (Joi, 14 octombrie 2010, 21:52)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui the

      cat iau acasa la meditatiile la negru la care ii obliga pe copiii din clasa...
      • -2 (8 voturi)    
        poate ca (Joi, 14 octombrie 2010, 23:15)

        levkar [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        vor sa nu mai fie nevoiti sa recurga la meditatiile alea incriminate. Dar ma minunez de ce citesc p-aci, nu stiam de unde vine sustinerea guvernului astuia. Iaca m-am lamurit ca existati si voi. Sa va fie de bine si sa traiti bine in continuare.
      • +5 (7 voturi)    
        CUM II OBLIGA??? (Joi, 14 octombrie 2010, 23:46)

        ... [anonim] i-a raspuns lui zaboo

        vreau si eu sa stiu lucrul asta.
        notele sunt cu 3-4 puncte mai mari decat acum 10 ani, pentru ca asa impun ministerul si regula imbecila a admiterii la facultate pe dosare.
        profesorii nu mai au aproape deloc voie sa lase corijenti sau repetenti, am predat intr-un liceu cu o groaza de elevi de nivel infiorator de scazut, si totusi, nici un repetent... profesorilor nou veniti ce lasasera o data corijenti li se pusese in vedere sa remedieze situatia urgent si sa nu mai faca vreodata lucrul asta... parintii veneau la scoala sau pur si simplu dadeau telefoane imperative profesorilor pentru a le cere socoteala cu privire la notele copiilor.
        in aceste conditii, CUM NAIBA sa oblige profesorii copiii sa faca pregatire? vreau o explicatie.
        am facut liceul acum vreo 15 ani, cu notarea mai drastica si autonomia profesorilor mai mare, si totusi nici macar nu mi-a sugerat vreun profesor sa fac pregatire, daramite sa ma oblige. daca obligatia functioneaza in creierul parintilor obisnuiti cu "servicii", asta este alta treaba. probabil ca, din medicii existenti, doar un sfert ar cere spaga, dar romanii dau pentru ca "asa se face". e, uite ca eu nu am dat si inca traiesc :D
        nu inteleg cum sa-ti dai copilul la meditatie unui profesor despre care ai o parere proasta... ce educatie ii dai copilului atunci cand platesti sa fie instruit de un om pe care il consideri amoral? sau problema este la parinti? qed?
        sincer, oameni buni, afara de demagogie eu nu vad nimic rezonabil in astfel de comentarii. si ganditi cand le postati, sau dati copy paste din opera "inaintasilor"?
        • +1 (3 voturi)    
          de ce nu protestati (Vineri, 15 octombrie 2010, 0:43)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui ...

          impotriva imbecililor care nu va permit sa lasati repetenti? de ce nu protestati impotriva celor ce va impun programe absurde? oare de ce nu am vazut profesori care sa denunte concursurile de titularizare masluite? cum se face ca nici macar unui prof nu i se pare bizar ca gradul I se ia chiar mai usor decat o licentza?

          ce fel de muschi implica iesirea in strada a profesorilor? in cazul protestelor voastre, "muschiul creierului" nu pare a fi atins de efort... din nefericire, in protestele dvs instinctualul are o pondere mai mare decat rationalul.
  • +13 (19 voturi)    
    Rusine milionarilor bugetari! (Joi, 14 octombrie 2010, 21:44)

    aschie [anonim]

    scoala securisto PSDPNL. Cum nu reusesc sa scoata cateva milioane in strada se practica focurile mici aprinse "simultan" pe intreg teritoriul tarii care sa dea impresia ca ...gata acuma pica guvernul asta. Nu conteaza ca e vorba de numere mici (zeci, sute) de multe ori cu mainile bagate adanc in aurul maro...nu conteaza ca statul este in pericol din cauza celor care se ascund in spatele catorva oameni intr-adevar saraci. Ei da, in spatele celor cativa profesori si angajati din finante care isi mai fac treaba se ascund milionerii gen Marica. Si cum legal nu pot avea toata bogatia pe care o aud atunci cand se deschide usa pt un drept obtinut de romanul sarac si cinstit se strecoara si ei. Rusine!!!
  • -6 (12 voturi)    
    IAR OSANALE (Joi, 14 octombrie 2010, 21:47)

    Un bucovinean [anonim]

    Observ ca din nou apar numai lingaii ministrului.
    Voi cei care il aplaudati stiti cite greseli , nu doar gramaticale, poate emite omul asta??
    Dar probabil ca cine seamana se aduna.
    SA TRAITI BINE???/
    Sleahta de lingai...
    • -4 (12 voturi)    
      Evident (Joi, 14 octombrie 2010, 22:27)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Un bucovinean

      E vorba de oameni platiti sa posteze aici. Ei sunt la serviciu, ca atare ce scriu aici acesti lingai nu are nicio valoare si nicio reprezentativitate la nivel national. Pur si simplu acesti catei ai regimului nu realizeaza cat de stridente sunt osanalele aduse partidului.
      E vorba de oameni tineri banuiesc si care nu au invatat nimic din greselile trecutului si nu fac decat sa repete asemenea orori.
      Cine crede ca un om trebuie platit pentru munca sa in 2010 cu 500-1000 lei pe luna este demn de mila.
      Funeriu este un ministru slab,slab,slab sa ajungi sa-l lauzi e penibil.
      • +3 (5 voturi)    
        esti foarte convingator (Joi, 14 octombrie 2010, 23:51)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        se vede ca in scoala romaneasca ai invatat cum sa alegi si sa dezvolti o ipoteza si cum sa mânuiesti argumentele. cu siguranta, daca profii pe care i-ai avut tu in scoala ar fi avut salarii triple, s-ar fi triplat si ipotezele & argumentele tale. pe latzime.
      • +2 (4 voturi)    
        Gresesti aici (Vineri, 15 octombrie 2010, 0:11)

        Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

        Funeriu repeta intr-una ca salariile sunt mici. Suntem la pamant pentru ca ne facem ca muncim.
        Poate ca la invatatori e mai greu, dar la finante... oare ce ce oamenii aceea nu-si gasesc de lucru la privat ?
        Poate ca intr-adevar curge sudoarea de pe mare parte dintre oamenii de la finante... dar nu se vad rezultate. Suntem pe ultimul loc la incasari in UE. Pana si bulgarii sunt mai priceputi.
        Sa reamintesc pe ce loc suntem la invatamant ? Sa reamintesc cati analfabeti scoate scoala astazi ? Mie groaza sa intru astazi printr-un liceu. Parca se prada prostie nu carte.
        • 0 (2 voturi)    
          gresesti aici (Vineri, 15 octombrie 2010, 7:34)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Claudiu T.

          mda...ei bine nu gresesti
          TU esti un caz despre care sunt sigur ca profesorii n-ar fi deloc mandrii. Nici macar nu se poate spune despre tine ca esti un experiment esuat ci poate un caz de competenta strict medicala...psiho...neuro...chestii din astea. Cum poti spune ca scoala scoate analfabeti?! Sau cine esti dumneata de le dai cu aprecieri de genul asta?
          Si apropo, te inteleg ca ti-e groaza sa intri intr-un liceu...de fapt ti-a fost intotdeauna si asta se simte si se vede. macar ai decenta sa te abtii.
    • -3 (3 voturi)    
      Chiar asa.... (Vineri, 15 octombrie 2010, 0:06)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui Un bucovinean

      Spune cate. Chiar te rog:
      1. ....
      2. ....
      3. ....
      4. ....

      Ti se ofera libertatea de a spune.
      Fa-ti blog si scrie si acolo. Da-l mai departe... doar sunteti milioane. Ar trebui sa vuiasca netul de voi.
      Ah ... nu stiti sa folositi un calculator dar sunteti la ministerul de finante ? sunteti profesori si nu titi ce a aia Word ? Ce e acela un blog ?
      Atunci incercati in alta parte. In Romania lucrurile se schimba.
  • +1 (13 voturi)    
    foarte bine! sa fim solidari (Joi, 14 octombrie 2010, 21:52)

    dubon [anonim]

    Romania in anul 2010:

    1. salariu minim (100 EUR) cam ca in Algeria
    2. 300 km de autostrada
    3. viteza medie pe calea ferata = 40 km/h
    4. sistemul medical a murit in august la Maternitatea Giulesti
    5. educatia a fost atat de reformata incat sta sa moara de foame (53 de zile)
    6. politistii il binecuvanteaza pe seful statului cu apelativul jigodie
    7. legea care ne va scoate la pensie la 65 de ani este trecuta in Parlament prin frauda.
    8. limba romana se va mai preda 3 ore pe saptamana in scolile cu predare in maghiara
    9. preturile cresc in ciuda scaderii economice, care se va prelungi pana in 2012 conform BNR.
    10. aderarea la spatiul Schengen este pusa in pericol de neindeplinirea conditiilor tehnice (Bulgaria reuseste sa ne devanseze, fara sa se chinuie prea mult).


    Multumim guvernelor din Romania, care isi bat joc de noi in modul cel mai profesionist. Corrupts and thiefs since 1989!
    • -2 (2 voturi)    
      suntem solidari (Vineri, 15 octombrie 2010, 0:11)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui dubon

      1. finantistii din minister au venituri dupa cum urmeasa: 20% salariale si impozitabile + 80% stimulente pt a ramane 8 ore la birou +n% spaga => gaura la buget

      2. profesorii au venituri dupa cum urmeaza: un salariu 100% in functie de vechime & grad (gradul poate fi upgraded scurtcircuitând sistemul) + n% venituri din meditatii neimpozabile => gaura in buget

      3. soferul / magazionera de la institutia X are venituri si beneficii dupa cum urmeaza: un salariul 100% (la care in multe cazuri se adauga stimulente pentru a induce miscari mai cu talent) + autovehicul pt mers la cumparaturi / la nunta cumnatei / la vanatoare / la cules de cartofi in cazul soferului si/sau detergent pt geamuri si sol / hârtie igienica / sapun lichid / cafea etc in cazul magazionerei => gaura in buget

      4. 45% din populatia tarii locuieste in rural. 45% din populatia tarii isi face cumparaturile la micile dughene din rural. 45% din populatia tarii nu stie care e rolul bonului fiscal, deci nu-l cere pentru a nu se complica (sau pentru a face economie de hartie). 45% din populatia tarii primeste bon fiscal doar in mod accidental. => gaura in buget

      4'. din cei 55% care raman si la care sansele de a cunoaste rolul bnului fiscal sunt mai mari, unii nu-l cer din nestiinta, altii nu-l cer din obisnuinta, altii nu-l cer din rea vointa; de primit, il primesc in mod sigur doar cei care cumpara din super/hypermarket => gaura in buget

      5. dintr-o populatie activa de aprox 15 milioane de indivizi (populatia activa nu cuprinde copiii / elevii si nici pensionarii), mai putin de 6 milioane sunt salariati. sa insemne asta ca ceilalti nu muncesc? nici pe departe! mucesc si ei (cum muncesc), important e sa nu stie statul ca muncesc. => gaura in buget

      6. o populatie de 21 de milioane de indivizi (dintre care 15 milioane activi + restul copii & pensionari) beneficiaza de 10 milioane de ajutoare sociale. de ajutoare sociale beneficiaza cei de care statul stie ca nu au sursa de venit... => gaura in buget
    • 0 (2 voturi)    
      Romani (Vineri, 15 octombrie 2010, 0:23)

      Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui dubon

      Asta suntem.
      Atata putem.
      Ca doar nu ne contruiesc ministri autostrazi. NOI nu suntem in stare.
      Sau produc ministri mancarea de zi de zi? NOI nu suntem in stare.
      Stim sa ridicam un deget (mijlociu). Caci de altceva NOI nu suntem in stare.

      Totusi... SURPRIZA. Exista un grupulet care munceste, plateste taxe. Cam 25% dintre romani. Iar din banii munciti de grupuletul asta sunt hraniti:
      - bugetari;
      - handicapati sanatosi sau nevoiasi cu case cu etaj;
      - pensionari;
      - copii;
      Din ce fac cei 25% sunt intretinute:
      - invatamantul;
      - sanatatea;
      - politia, armata, pompierii;
      - si tot ce iese in stada sa faca greva.

      Si salriile lor incep pe la 3-5 milioane. Si ei muncesc toata ziua pana spre noapte. Dar totusi cei 25% ii intretin pe restul.
      Dac-am fi toti ca sfartul asta de Romanie, Uniunea Europeana n-ar mai trebui sa munceasca.
      Da'i greu. E greu sa muncesti cu cap.

      Faza cu stimulentele de la finante imi spun cat de prosti pot fi bugetarii. Auzi frate... de atatia ani accepta stimulente la cheremul sefilor. De atatia ani inpart aceste "stimulente" cu sefii. Atata hotie... tocmai la finante.

      Da... un minister de HOTI, LASI, PROFITORI si LENESI.
  • +12 (16 voturi)    
    Nu prea inteleg motivul (Joi, 14 octombrie 2010, 21:57)

    big_fufu [utilizator]

    Ce anume le-a cauzat fix Funeriu?
    Nu sunt cam regizate aceste "greve spontane"?
    • +5 (7 voturi)    
      ba bineînţeles că sunt regizate (Joi, 14 octombrie 2010, 23:34)

      ... [anonim] i-a raspuns lui big_fufu

      cuvântul "sindicat" ar trebui desfiinţat în România până ce toate lipitorile sindicaliste vor ajunge la închisoare.
      dar asta nu mă împiedică să observ cu ce comentarii à la cântarea României plouă pe aici: "D-le ministru, aveti susinerea oamenilor coreti din tara asta carora le pasa de educatia copiilor lor si care nu se asteapta ca statul sa le dea mura-n gura." şi altele în acelaşi ton.
      personal, habar n-am avut ce se întâmplă în învăţământul pre-universitar până când nu m-am făcut, accidental, profesor. dar iată un întreg popor care pretinde că ştie exact ce bine a făcut d-l Funeriu învăţământului. în afară de un Bac ce a lăsat în continuare să treacă o groază de scursuri, dar a părut "corect" pentru că singurul examen dur a fost Matematica, d-l Funeriu nu prea are cu se se lăuda. mda, ar fi legea educaţiei, care oricum va fi mai bună decât a d-nei Andronescu, dar are şi ea hibe serioase.
      atâta timp cât cuvântul de ordine al ministerului va fi "păstraţi toţi elevii, indiferent de calitate...", iar admiterile în universităţi vor fi nişte penibile târguieli pe dosare, învăţământul se va târâi ca şi până acum, iar facultăţile româneşti vor fi ocupate în primul rând de analfabeţi.
      habar n-am pentru ce motiv fac grevă profesorii din Bucureşti, dar ştiu că majoritatea oamenilor fac ce li se spune, mai ales dacă sunt "mobilizaţi" într-o turmă, cam la fel cu şoimii patriei care comentează aici scandalizaţi de atentatul la pudoarea delicatului lor ministru. am mai văzut nişte comentarii la fel de pasionale la adresa unui alt ministru al învăţământului - marele tartor UBB - Marga. toate povestirile despre practicile sale neortodoxe, despre conducerea din umbră a universităţii clujene, despre favorurile, nepotismele, cultul personalităţii sau reprimarea opozanţilor - practicate de acest (fost, actual, etern) rector erau catalogate ca minciuni sfruntate. acum mai căzu niţeluş în dizgraţie, că umblă cu PNL-ul, dar pas să-l critice cineva din motivele cu adevărat grave.
  • +9 (17 voturi)    
    de ce au plecat asa pe seara la protest ? (Joi, 14 octombrie 2010, 22:06)

    dorel [anonim]

    doar norma de 20 de ore pe saptamana le permite sa-si inchiei ziua la munca pe la 12-13 ...
    MUNCITI, NU CERSITI !
  • +11 (13 voturi)    
    Altii sunt de vina... (Joi, 14 octombrie 2010, 22:17)

    Radu [anonim]

    Situatia dezastruoasa din invatamant nu e de azi de ieri. De ce ati acceptat 20 de ani sa va reprezinte niste lideri de sindicat agramati si violenti? De ce ati acceptat sa aveti in scoli directori incompetenti? De ce ati inchis ochii atunci cand colegii dvs. nu faceau performanta si isi cumparau examenele? Pai si atunci, cine e de vina? Problema e ca acei lideri carora nu le-a pasat de dvs pana acum (si nici acum nu le pasa) va folosesc ca masa de manevra sa-si apere "invartelile" pe care le-au facut in tot felul de afaceri dubioase. Pacat, aveam pretentii, va inteleg disperarea dar problema este exact in ograda dvs nu la Funeriu...Pestele se impute de la cap dar se curata de la coada.
  • +7 (9 voturi)    
    liderii de sindicat (Joi, 14 octombrie 2010, 22:32)

    sandu [anonim]

    cu actualii lideri de sindicat, profesorii nu pot face greva! Paradoxal, desi ies in strada sa-si strige oful, nu stiu cind sa o faca si cit sa protesteze! putem analiza miile lor de greve. din 90 pina azi astia tot greve fac si nu obtin nimic. ma insel?;)
  • +7 (9 voturi)    
    Le-a ajunst cutitul la os! (Joi, 14 octombrie 2010, 22:56)

    Jorjel [anonim]

    Daca iese legea in varianta Funeriu, ghicit cati parlamentari (din toate partidele) vor trebui sa aleaga: profesorat sau parlament!?
    Rectorii nu vor mai avea puteri depline, vor fi alesi de CA ale universitatilor care vor trebuie saiba in componenta cel putin o treime UNIVERSITARI DINN AFARA UNIVERISTAII!
    in plus, liderii sindicali nu vor mai avea cum sa faca trafic de influenta la minster. directorii de scoli vor fi alesi de consiliile de admnistratie si nu numiti de inspectorate!
    E clar acum de ce trebuei sa plece Funeriu!?
  • +3 (5 voturi)    
    btw - sunt "cateva zeci" si "lideri de sindicat" (Joi, 14 octombrie 2010, 23:49)

    ... [anonim]

    dar destul ca sa fie prilej de comentarii infocate impotriva tuturor profesorilor :(
    • 0 (4 voturi)    
      btw toata tara stie deja de protest (Vineri, 15 octombrie 2010, 0:53)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui ...

      pt ca toata media romaneasca face din tzantzar armasar. au vazut-ai cum Funeriu iesi din minister sub escorta jandarmilor? pai sa nu rada toti prostii de slabiciunea lui? sa nu le dea prostii dreptate protestatarilor dupa astfel de imagini?
  • 0 (4 voturi)    
    Gaina vecinului si meteahna romanului (Vineri, 15 octombrie 2010, 2:45)

    Malia [utilizator]

    Dincolo de manipularea si scarbosenia pe care o reprezinta intr-adevar protestul asta (am trait s-o aud si pe asta, protesteaza liderii sindicali personal, in numele unor absenti), observ cu tristete altceva. Dorinta febrila de a fi cat mai rau celuilalt. Am fost injurat in urma cu 3 ani de nu stiu ce functionar obscur? Pai sa le scada la toti salariile, acum si pe vecie. Are nu stiu ce consilier venit mai mare ca al meu, care muncesc, sunt stalp al societatii si debordez de bun-simt , inteligenta si spirit civic? Pai sa se desfiinteze toate institutiile publice, sa-i dea pe toti afara si sa ne lase sa ne descurcam singuri.
    Dragilor, daca ne este asa de rau si greu in privat, si nu putem face nici greve nici nimic, ca de, zburam instant, atunci de ce stam in privat? De ce nu ne-am angajat la stat, sa sugem banii de pomana si sa stam degeaba? Sa fim seriosi, nu e nicio diferenta intre invartitul hartiei intr-o banca si invartitul hartiei intr-un minister, asa ca sa lasam ipocrizia. Nu traim intr-un OZN, depindem unii de altii, ca de-aia cica suntem o societate.
    Decat sa ne paruim aiurea intre noi, mai bine ne-am gandi de unde a pornit invrajbirea asta a claselor sociale, cine o intretine si cine beneficiaza de pe urma ei (in niciun caz salariatii, fie ei de la privat sau bugetari).
    Cat despre profesori...pana la urma avem educatia pe care o meritam.Acuzam meditatiile si mai stiu eu ce, dar cotizam cuminti la fondul clasei si platim meditatii si nu ne gandim de exemplu sa facem o plangere penala sau sa-l luam pe respectivul de gat si sa-l scuturam bine, sa ne opunem procedeelor mentionate. Nu suntem cu nimic mai buni.
    Astept acum minusurile pentru comentariul meu ireverentios, evident politizat si de-a dreptul desprins de realitate...Pacat de noi.
  • -1 (5 voturi)    
    cadre didactice (Vineri, 15 octombrie 2010, 4:23)

    irina [anonim]

    Stimati profesori , va plangeti de salarii dar cum le argumentati?Ce eforturi ati depus in ultimii ani sa va imbunatatiti activitatea?Cati dintre dumneavostra stiu sa lucreze la un calculator, sa-si pregateasca lectiile intr-o maniera moderna,cei mai multi recitati textele cuprinse in manuale si dictati copiilor dupa metode invechite de predare.Traim timpuri noi, cand e nevoie de efort intelectual, pentru a ne ne putea adapta situatiei, e nevoie de corectitudine.Lasati asa numitele 'ore deschise"prilej cu care va adunati la cafele si mese si uitati de scopul activitatii propriu -zise.Ei , asa , nu mai merge, trebuie sa munciti pentru banii castigati.Daca ati fi undeva in strainatate, nu va angajeaza nimeni , ca nu sunteti capabili sa munciti , sa invatati ,sa va adaptati unor cerinte.
  • -1 (5 voturi)    
    E de rau fratilor! (Vineri, 15 octombrie 2010, 8:19)

    gheorghe [anonim]

    Un milion de bugetari a ajuns sa terorizeze o tara intreaga. Care cum i se scoala vreo idee hai cu protestul. Si nu ar fi mare lucru daca in ultimul timp aceste proteste nu ar fi devenit din ce in ce mai violente. Se pare ca politia si jandarmeria din axeasta tara au fost create doar pentru protectia protestatarilor din tabara carora chiar ei fac parte , ba chiar mai rai. In acest ritm de radicalizare a protestelor, in care o femeie de serviciu sau un simplu functionar urla la un ministru ca la un vacar, in care unpolitist in uniforma si inarmat il someaza pe Presedinte, cu apelativul de javra ordinara, sa iasa la raport in fata lui. vom ajunge in scurt timp la haos. Deja autotritatea de stat nu mai inseamna nimic in ochii multor oameni din aceasta tara. Gestul acelui derbedeu vazut mai zilele trecute la Tv, care ameninta cu o furca o patrula de politie spune multe. Se pare ca nu s-a invatat nimic din lectia mineriadelor ce nu au putut fi stopate decat dupa ce s-a intervenit pentru prima data in forta. Politia mai are la dispzitie si bastoane de cauciuc si scuturi si furtune cu apa si gaze pentru a mai potoli acest avant protestatar facut la comanda politica aunuia sau altuia.
    • 0 (2 voturi)    
      Care tara ... (Vineri, 15 octombrie 2010, 12:22)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

      ... intreaga e terorizata? Te simti terorizat? De ce? Pentru ca niste oameni protesteaza impotriva deciziilor celor pe care i-ai votat tu? Nu dormi noaptea ca pleaca Basescu, Boc sau Udrea? Ce sa-ti povestesc, propaganda ieftina ...


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version