Mafia stimulentelor in Ministerul Finantelor: Stimulente date angajatilor cu conditia ca o parte din bani sa se intoarca la sefi

de Cristian Pantazi HotNews.ro
Joi, 14 octombrie 2010, 19:07 Actualitate | Esenţial

Ordinul prin care Sebastian Vladescu amenda distributia stimulentelor
Foto: Hotnews
Un ordin intern semnat in iulie 2010 de Sebastian Vladescu, fostul ministru al Finantelor Publice, arata abuzurile pe care sefii din finantele publice ajunsesera sa le comita in acordarea de stimulente catre angajati. Astfel, Vladescu scria ca distributia de stimulente e grav afectata de doua probleme:

1. Conditionarea acordarii de returnarea catre conducerea unitatii a unei parti din acestea
2. Colectarea de sume, distribuite drept stimulente, de catre factori de conducere la nivel central si local, inclusiv distribuirea lor in sistem piramidal.

In ordinul intern obtinut de HotNews.ro, ministrul (la acea data) Vladescu scria ca "in cazul primirii unui nou raport privind actiuni imorale si ilegale privind stimulentele, se va suspenda pe termen nelimitat acordarea". In acelasi ordin, datat 27 iulie 2010, Vladescu a dispus ca stimulentul maxim acordat sa aiba valoarea unui salariu. Doar in cazuri exceptionale si cu semnatura ministrului sau a sefului ANAF se putea acorda stimulente mai mari.

Reamintim ca una dintre cauzele grevei spontane de la Ministerul Finantelor a fost stoparea platii sporurilor pentru lunile august si septembrie. Conflictul a incetat dupa ce actualul ministru, Gheorghe Ialomitianu, le-a promis angajatilor ca le va acorda stimulentele pe baza unor criterii de competenta.


Citeste mai multe despre   



  
11806 vizualizari
  • +50 (50 voturi)    
    Mafie (Joi, 14 octombrie 2010, 19:16)

    observator [anonim]

    Un sistem mafiot in toat regula. DNA, DIICOT, ce faceti? Intrebati-l pe Vladescu de "rapoartele institutiilor abilitate" si actionati.
    • +3 (39 voturi)    
      Cum ce fac (Joi, 14 octombrie 2010, 19:27)

      HESS [utilizator] i-a raspuns lui observator

      Umbla dupa gainari.Rechinii inoata bine mersii in ape ,,limpezi,,
      Romania mai poate fi salvata doar de o dictatura militaro-nationalista.Regele Carol satul de jafuriile si nemernicia partidelor politice din acea vreme pur si simplu le-a ,,desfintat.,,Situatia se repeta in ziua de azi.Nimic pt tara doar totul pt ei ,neamuriile lor si prietenii lor.Fura si inseala cine poate .Platesc doar gainarii.Haos,debandada,anarhie se numeste ROMANIA.
      • +5 (27 voturi)    
        ,,,, (Joi, 14 octombrie 2010, 20:42)

        telefonu de urgenta [anonim] i-a raspuns lui HESS

        aloooo nenea...revista romania mare are alta adresa...aici e hotnews...mai usurel cu aberatiile...
      • +2 (2 voturi)    
        care rege? (Vineri, 15 octombrie 2010, 10:53)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui HESS

        Care rege Carol? Al 2-lea?
        Afemeiatul si iresponsabilul ala fara pic de demnitate care a facut toata dinastia germana de ras?
        Pai in cazul asta de ce nu zici ca-i nevoie de Hitler, ca ar fi mai aproape de ceea ce ai pe inima !?
      • +2 (4 voturi)    
        nu de un Carol aven nevoie... (Vineri, 15 octombrie 2010, 11:22)

        un moromete [anonim] i-a raspuns lui HESS

        Nu de un Carol avem nevoie, prietene - asa ceva avem, deja, din nefericire. Un Antonescu, insa... ei, asta-i altceva! Evident, nu vorbesc de domnul de la PNL. Dar, deh, un om ca Maresalul gasesti cam rar...
        • +1 (1 vot)    
          un singur Antonescu (Vineri, 15 octombrie 2010, 16:12)

          bula [anonim] i-a raspuns lui un moromete

          alalalt e un Antonov, VOPSIT!
    • +18 (18 voturi)    
      Lenea sefilor (Joi, 14 octombrie 2010, 21:12)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui observator

      si lenea subalternilor se anulau reciproc prin stimulente; un sistem genial de romanesc care are fundament chiar lenea. Mafia n-a ajuns la asemenea performanta.
    • +3 (3 voturi)    
      DEZORDINEA numita Romania...... (Vineri, 15 octombrie 2010, 9:45)

      lili [anonim] i-a raspuns lui observator

      la ora actuala Romania are o problema fundamentala cu ceea ce reprezinta DEZORDINEA instalata in toate structurile statului, ani de zile politicienii de toate culorile si-au instalat clientela politica in functii cheie, interesele personale si de partid au predominat, competenta si profesionalismul nu au mai avut loc, iar azi suntem cu o administratie excesiv politizata, cu o dezordine cauzata de acest amestec de lipsa de responsabilitate , de lipsa de autoritate si de lipsa de profesionalism. Cine mai poate face ORDINE in DEZORDINEA numita Romania?! Nu degeaba saptamana trecuta raportul BM sublinia tocmai lipsa de eficienta a administratiei publice din Romania datorata in primul rand politizarii excesive, a lipsei de profesionisti, inlocuiti de clientela politica... Nu vad cand ci cum si cine va mai aduce SCHIMBAREA atat de necesara... Chiar Ministrul de Externe, Dl Baconschi spunea la sfarsitul saptamanii trecute la un seminar al GDS la Iasi ca a intrat in politica pentru ca :

      "Am intrat in politica pentru ca am lasat prea mult ca impostorii, analfabetii si figurile interlope sa ocupe avanscena politicii nationale", a explicat ministrul Teodor Baconschi.

      DIXIT......
      • 0 (0 voturi)    
        simptome corecte, tratament eronat (Vineri, 15 octombrie 2010, 16:14)

        bula [anonim] i-a raspuns lui lili

        LIPSESTE JUSTITIA. Cea care apara statul contra jefuitorilor si pe cetatean de abuzul statului. Si subliniez CETATEAN la singular. Adica pe fiecare in parte. Nu grupuri de cetateni care inseamna implicit grupuri de interese.
    • +1 (1 vot)    
      dateaza din 2010 sistemul? (Vineri, 15 octombrie 2010, 16:11)

      bula [anonim] i-a raspuns lui observator

      adica Vosganian nu stia nimic? dar Pogea, Tanasescu, etc? Ordonanta se pare ca dateaza din 1992!!!!
  • +29 (29 voturi)    
    piramida lu' keops (Joi, 14 octombrie 2010, 19:19)

    vvvali [utilizator]

    sistemul piramidal functiona cu susu-n jos...adica negrii de pe plantatie primeau putinul din varf iar sefii baza piramidei!....ce ticalosi!!!
    • 0 (0 voturi)    
      si dna Marica (Vineri, 15 octombrie 2010, 16:20)

      curios [anonim] i-a raspuns lui vvvali

      nu e sef de piramida? Ca director in Ministerul de Finante? Ale cui interese apara Vasile Marica? nu pe cele ale ,majoritatatii membrilor de sindicat, caci exact aceia NU AU DE CE SA primeasca stimulente (adica soferi, contopisti, etc). Apropos, de ce exista in MF functia de secretar-dactilograf? mai sunt masini de scris?
  • -6 (22 voturi)    
    Mafie clar ! (Joi, 14 octombrie 2010, 19:20)

    leix [anonim]

    Da pe fata mafie atata doar ca angajatii de la finante au reusit sa ajunga la salarii de 500 de roni -si cu tot cu stimulente sa ajunga la 1.000 de roni. Asa fac mafioti mici care dau mafiotilor mari, sefi si colegi cu ei in tara asta. Oare autorul articolului, acest vigilent Pantazi stie cum e definit in dex cuvantul mafie? Si l-as intreba cum de isi inchipuie ca cineva care ia vreo 1.000-1.500 de roni maxim se ofera sa dea o spaga sefului sau ierarhic care lua vreo amaraciune de 5.000 de roni? Cu siguranta facea asta ca sa arate cat de mult isi pretuieste sefii - carora cu siguranta le facea si munca.
    Chiar asa multe gulgute infectioase nu am mai citit de mult. Incearca stimate jurnalist sa fii doar obiectiv si lasa titlurile astea de can-can sau si mai mult publica dovada cu ordinul intern sa vedem si noi data documentului - si sa ne facem o idee cum ministrul de atunci limita stimulentele la un salariu.
    Ca si cum acest lucru nu l-ar fi discutat in Guvern ori cu presedintele - care stie tot ce misca in tara asta putreda si impanzita de mafioti de la politisti, pompieri, functionari publici, medici, profesori si lista poate continua. Ei sunt pucisti si mafioti, niste oameni grasi care sug sangele tarii.
    • -2 (10 voturi)    
      Ca o completare a celor scrise mai sus... (Joi, 14 octombrie 2010, 19:49)

      leix [anonim] i-a raspuns lui leix

      Vladescu da clar a vrut sa loveasca mafia de aia in 26.07.2010 - ce ironie nu?- spunea ca angajaţii Finanţelor raman cu stimulentele - pt. cei ce vor sa aprofundeze problema gasiti informatii aici: http://www.curierulnational.ro/Eveniment/2010-07-26/Angajatii+Finantelor+raman+cu+stimulentele, ori aici:http://www.evenimentul.ro/articol/angajatii-finantelor-raman-cu-stimulentele.html.
      Si poate cand Hotnews se decide sa faca publice niste bombe cum spune Nasul (desi parca e un facut - bombele lui nu pusca decat pentru el) sa le si dezvolte putin sau macar sa faceti o sinteza inrte actele emise de autirita in aceeasi perioada (in cazul asta ministrul Vladescu) ca tot aveti pretentia ca sunteti jurnalisti - mai ales cand articolul apare la rubrica Esential.
      • +4 (4 voturi)    
        doar simpla (Vineri, 15 octombrie 2010, 9:57)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui leix

        intocmire a uni raport constator nu e suficient.
        daca vladescu vroia sa loveasca in mafia stimulentelor, nu trebuia sa se limiteze doar la simpla stopare a acordarii acestora.
        e perfect adevarat ca si functionarii s-au complacu in aceasta situatie de ani de zile, dar vladescu trebuia sa-si dea seama ca stoparea stimulentelor ii va afecta grav pe acestia.
        solutia cea mai simpla si la indemana guvernantilor era o ordonanta de urgenta prin care sa fie stabilita o grila de salarizare pt. functionarii din sistemul stimulentelor, cat mai apropiata de ceea ce urmeaza a face obiectul legii salarizarii, cu mentionarea ca acea ordonanta isi inceta valabilitatea din momentul aplicarii legii.
    • +15 (15 voturi)    
      raspuns lui leix (Joi, 14 octombrie 2010, 22:19)

      Andrei T [anonim] i-a raspuns lui leix

      Ori vorbesti din burta, ori din interes. Un om cu un salariu de incepator in finante lua cam 9x3=27 milioane. un funcionar public de executie cu grad profesional superior putea lua 18x3=54 milioane. Un functionar dintr-o primarie de tara lua, pana la reducerea de 25%, 7 si 14 milioane. Foarte echitabil, nu? Asta fara sporuri. Dar stimulentele le dadeau sefii. Vroiau sa-ti dea, primeai 27 sau 54 milioane, nu, primeai 9 sau 18. Si atunci te multumeai cu 20 sau 45, restul il dadeai sefilor. E vorba pur si simplu de crima organizata, de constituirea unor grupuri piramidale de crima organizata. Normal ca PSD-ul deplinge situatia creata, pentru ca pe timpul lui s-a organizat sistemul.
      Structurile Ministerului de Finante sunt cele mai rigide si mai greu de demantelat din intreaga administratie a statului roman. Cand se schimba regimul, directorul adjunct, membru al partidului ajuns la putere, devine director executiv iar directorul executiv in functie trece in opozitie si devine director adjunct, pentru a deveni mai tarziu, din nou, director plin. Asa fiecare are la mina pe fiecare si fura statul in mod organizat. Stiti cam cat lua in mana, prin anii 2007, 2008 un director din Finante? Cam 100 milioane lei vechi. Mai mult decat un ministru.
      Poate ca a venit momentul de a face reguli corecte si pentru oamenii ministerului de finante.
      • 0 (4 voturi)    
        Si ce vrei sa spui ca Ialomitianu e si el mafiot? (Joi, 14 octombrie 2010, 23:32)

        leix [anonim] i-a raspuns lui Andrei T

        Stimate domn eu ma bazez doar pe probe - daca puteti dovedi cele afimate mai sus rugamintea mea este sa faceti publice documentele sau orice alte probe, macar asa vedem si noi cine sunt mafiotii astia duri de la finante. Dar trebuie sa va intreb ceva inainte legat de actualul ministru - a dat sau nu in judecata Directia de Finante Brasov pentru a isi recupera drepturile la sporuri si stimulente? Daca raspunsul e negativ atunci va las sa aveti un monolog. Daca insa recunoasteti ca e asa, indraznesc sa va intreb - oare Ialomitianu e acum seful sefilor din mafia finantistilor? Cine l-a facut ministru? Macar prima data sa dea el un exemplu si dupa aia sa arunce piatra. Vorbele despre crima organizata si alte abureli sa le transformi in probe si via posta la DNA pana atunci oamenii in tara asta tot vor muri de foame.
        • +3 (5 voturi)    
          . (Vineri, 15 octombrie 2010, 0:57)

          _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui leix

          Daca Ialomitianu a data in judecata ministerul ca sa-si recupereze... spimulentelebine a facut. Era dreptul sau legal.
          Daca reureste sa desfiinteze ideea de stimulente face si mai bine...
          N-are una de-a face cu alta!
        • +1 (3 voturi)    
          raspuns lui leix (Vineri, 15 octombrie 2010, 2:39)

          Andrei T [anonim] i-a raspuns lui leix

          Tare mai cred ca esti unul din varful piramidei. Ialomitianu a dat in judecata? Cand? De doi ani e parlamentar. I-a luat cineva drepturile inainte? drepturile astea au tot fost date, nu luate, Nu miza pe Ialomitianu ca stimulente nu vor mai fi
          • +2 (2 voturi)    
            Ialomitianu are un termen chiar pe 26 octombrie (Vineri, 15 octombrie 2010, 10:16)

            leix [anonim] i-a raspuns lui Andrei T

            Acesta este numarul dosarului 8370/62/2008 prin care Curtea de Apel a decis ca :" angajatii Directiei Generale a Finantelor Publice Brasov, intre care si Gheorghe Ialomitianu - in calitate de functionari publici, au dreptul la un salariu compus si din suplimentul postului si suplimentul treptei de salarizare, corespunzator art. 31 lit c si d din Legea 188/1999". Omul insa a mai dat o data in judecata DGFP Brasov si are termen chiar in aceasta luna pe 26 octombrie. Asa stau lucrurile in tara asta - seful peste finantisti ajunge chiar unul care se lupta sa primeasca stimulente chiar dand in judecata Statul si ca o ironie tot el trebuie sa le taie acum - si va mai intrebati cine e mafiot sau nu. Mai studiati si averea ministrului si veti avea un tablou mai elaborat al distinsului ministru.
            In lumea aceasta totul se bazeaza pe probe domnilor - daca nu le aveti nu aruncati cu vorbe gratuite in stanga si in dreapta . Desigur inca mai avem dreptul democratic la o opinie -desi nu stiu daca mai dureaza mult deoarece vad ca suntem catalogati in toate felurile in tara asta de la pucisti, oameni grasi pana la mafioti -rugamintea mea este sa nu sariti in sus fara sa aprofundati cat de cat o situatie.

            Si Andrei T - in tara asta varful piramidei asa cum o spui tu este facut din oameni foarte bogati care nu dau 2 lei pe cei ca noi care avem o opinie si incearca sa va puna sa nu priviti lucrurile si din alte puncte de vedere - iar in cazul de mai sus iti aratam ca Ialomitianu e una cu cei care protesteaza, asa cum a fost si Vladescu. O ironie nu? Asa a ajuns tara asta pe culmile foamei. In acest moment avem : - un ministru de la educatie care nu isi echivaleaza studiile, un premier (profesor de drept constitutional) care da legi neconstitutionale, o Roberta Anastase care numara din 2 in 2 si exponential cand e vorba de un cvorum si lista poate continua - ei bine ce spui de situatia asta? Ori de faptul ca oamenii au iesit si vor iesi in strada pentru ca nu mai pot supravietui?
            • 0 (0 voturi)    
              Nu vreau sa intru in polemica dar (Vineri, 15 octombrie 2010, 16:13)

              denvarel [utilizator] i-a raspuns lui leix

              In legea enuntata de tine, la art 29 nu la 31 de fapt, ca ma uit la republicarea din 2004 se spune:
              "ART. 29
              (1) Pentru activitatea desfăşurată, funcţionarii publici au dreptul la un salariu compus din:
              a) salariul de bază;
              b) sporul pentru vechime în muncă;
              c) suplimentul postului;
              d) suplimentul gradului.
              (2) Funcţionarii publici beneficiază de prime şi alte drepturi salariale, în condiţiile legii.
              (3) Salarizarea funcţionarilor publici se face în conformitate cu prevederile legii privind stabilirea sistemului unitar de salarizare pentru funcţionarii publici."

              Acum: Alineatul 1 "..funcţionarii publici au dreptul la un salariu ..." adica toate acele sporuri sunt asimilate cu salariu deci sunt nu numai impozitate dar mai platesti si CAS, si pensie, si alte alea.
              MF pentru sporurile lui nu platea CAS!!!
              La alineatul 2 la fel: "Funcţionarii publici beneficiază de prime şi alte drepturi salariale, în condiţiile legii" adica aceste drepturi sunt "salariale" nu scrie nicaieri ca beneficiaza de venituri extrasalariale.
              Prin urmare si asa deci MF e in ilegalitate prin neretinerea CAS, a somajului, a contributiei la pensii etc pentru drepturi asimilate cu SALARII.
              Daca ma insel spune-mi daca dupa 2004 s-a schimbat sau s-a modificat ceva din acest punct de vedere.
            • 0 (0 voturi)    
              si mai avem in tara asta (Vineri, 15 octombrie 2010, 16:28)

              bula [anonim] i-a raspuns lui leix

              24% dosare de ajutor social FALSE, 25% din pensiile de invaliditate FALSE, 50% din concediile medicale FALSE. Mai avem si 27 mil. de beneficiari de retete medicale COMPENSATE (s-o fi marit populatia?). Mai avem si 25 mil. de pacienti pe listele medicilor de familie (iar s-a marit populatia). Mai avem si 5 mil. de romani care cumpara zilnic fara sa ceara bon fiscal si baga TVA in buzunarele comerciantilor si samsarilor. Mai avem si 0,8 salariati per cap de pensionar (spre comparatie in Anglia sunt peste 4 salariati per pensionar). Mai avem si 92% din populatie proprietar de locuinta. Apropos: de ce trebuie Funeriu sa-si echivaleze studiile?
      • +6 (6 voturi)    
        raspuns lui andrei (Vineri, 15 octombrie 2010, 8:06)

        avi [anonim] i-a raspuns lui Andrei T

        problema e ca, intr-adevar astia injumatateau cu sefii, dar erau multumiti si ei de ciosvarte. pentru ca, pana la urma, sumele primite-n dar, erau baza de calcul a pensiei, deci se considerau venit. apropos, stie vreun jurnalist cam cu ce pensii ieseau astia pe timpul lui vladescu? asa, ca sa ne culturalizam si noi. daca am avea un guvern competent, am plati de acasa on-line totul. si am termina cu stimulatii.
      • 0 (0 voturi)    
        Mafia italiana isi trimite personalul (Vineri, 15 octombrie 2010, 17:00)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Andrei T

        la cursuri de recalificare in administritatia si partidele din Romania. Se pare ca se dau spagi f mari pt un loc.
  • +21 (21 voturi)    
    a (Joi, 14 octombrie 2010, 19:25)

    opiu99ro [utilizator]

    hopaaa HOPAAAA.

    DNA ! Stiu ca esti pe-acolo ! ! !
  • +19 (19 voturi)    
    CE? CUM? (Joi, 14 octombrie 2010, 19:27)

    fara cuvinte [anonim]

    inclusiv distribuirea lor in sistem piramidal?
  • +19 (19 voturi)    
    nimic nou (Joi, 14 octombrie 2010, 19:33)

    Sakura [utilizator]

    Acum mulţi ani, când lucram în sistemul bugetar, se întâmplau cazuri când angajaţii trebuiau doar să semneze borderoul, că banii de prime îi păstra integral conducerea.
    • 0 (10 voturi)    
      si de ce nu ai reclamat? (Joi, 14 octombrie 2010, 21:54)

      bizonul [anonim] i-a raspuns lui Sakura

      de ce nu ai reclamat?????? ti-a fost frica, nu-i asa?
  • +8 (12 voturi)    
    Asa, si? (Joi, 14 octombrie 2010, 19:35)

    Barengott [anonim]

    O adresa din care rezulta lipsa de competenta a dlui. Vladescu. Nu ministru trebuie sa stopeze abuzurile de la el din ograda?
  • +22 (22 voturi)    
    mergem pe burta (Joi, 14 octombrie 2010, 19:46)

    Adica se stie [anonim]

    Inchidem ochii si toleram coruptia marunta, ni se scot ochii cu fluturasi de 617 lei, doar pentru ca au disparut stimulentele de trei ori mai mari... halal, controlori care fac regulile prin santaj public ne dau lectii
  • +8 (8 voturi)    
    Greseala Hotnews (Joi, 14 octombrie 2010, 19:48)

    Dan D. [utilizator]

    @Hotnews
    Formularea titlului lasa de inteles ca Sebastian Vladescu reglementeaza magaria printr-un document intern - ar fi cinstit sa schimbati titlul incit sa zice acelasi lucru ca si articolul.
  • +18 (18 voturi)    
    Ce putregai?! (Joi, 14 octombrie 2010, 19:56)

    Rescatorul [anonim]

    Nu am exagerat cand am afirmat ca 40% din angajatii ministerului trebuie dati afara, in frunte cu sefii corupti si ticalosi. Sa nu omitem si pe sotia sindicalistului Marica, director adjunct la resurse umane in acest minister. Un adevarat conflict de interese! Sotia directoare, sotul sindicalist, ca pe mosie. Afaceri de familie!
    • +10 (10 voturi)    
      afara cu sefii (Joi, 14 octombrie 2010, 20:48)

      thont [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Ar trebui dati afara toti sefii din institutiile bugetare. Toti toti toti....
      • +4 (4 voturi)    
        Corect! (Vineri, 15 octombrie 2010, 9:10)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui thont

        In sistemul bugetar este si se perpetueaza coruptia. Aici trebuie actionat fara mila, incepand cu sefii, cei mai vinovati de perpetuarea nedreptatii si abuzurilor. Guvernul Boc nu trebuie sa cedeze. Chiar si 100.000 de oameni manipulati in strada nu inseamna toti romanii. Romanii adevarati muncesc. Numai puturosii stau in greve, pe strada si in parlament. Ori reforma adevarata, ori nimic! Jumatatile de masura nu inseamna reforma. Nu se mai poate trai in Romania lui Vantu si Voiculescu! Acesti dusmani ai tarii si ai romanilor trebuie pusi la locul pe care il merita, adica la bulau.
      • 0 (0 voturi)    
        Vezi ca infurii PDL-ul (Vineri, 15 octombrie 2010, 13:10)

        Litalgion [utilizator] i-a raspuns lui thont

        Toti sefii de acum din institutiile bugetare sunt pusi de PDL. Toti toti toti.
        Vrei sa creezi probleme la partid?
        • +1 (1 vot)    
          deci dna Marica e PDL? (Vineri, 15 octombrie 2010, 16:30)

          naiv [anonim] i-a raspuns lui Litalgion

          dl. Nistor (membru in C.A la o regie) e PDL?
  • -4 (10 voturi)    
    lupul paznic la oi (Joi, 14 octombrie 2010, 19:59)

    geo12 [utilizator]

    Înainte de a fi ministru, Gheorghe Ialomiţianu a dat în judecată Direcţia Generală a Finanţelor Publice Braşov, cerând plata unor stimulente. Ialomiţianu a mai dat o dată în judecată DGFP Braşov, chiar în acest an, procesul având termen pe 26 octombrie.În urmă cu o lună, la investirea în funcţia de ministru, Ialomiţianu pleda pentru eliminarea stimulentelor. ... numai oameni cu caracter la PDL.
    • 0 (6 voturi)    
      Sunt... (Joi, 14 octombrie 2010, 20:20)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui geo12

      ...oameni fara principii care actioneaza exclusiv pe baza interesului de moment. Acum doi ani avea interes ca angajat sa ia stimulente acum e ministru are interes sa-l asculte pe Basescu si vrea sa le taie.
  • -8 (12 voturi)    
    Frectii (Joi, 14 octombrie 2010, 20:09)

    Andrei [anonim]

    Sebastian Vladescu a fost protejatul lui Traian Basescu, degeaba il acuzati pe el, vina e la Cotroceni !!!
    • -4 (6 voturi)    
      Nr de inregistrare al acestui document (Joi, 14 octombrie 2010, 20:33)

      voda.tepes [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      nu se regaseste in baza de date a finantelor. este un fals, parerea mea.
    • +11 (11 voturi)    
      Mafie? nu prea..insa necinste generalizata, clar! (Joi, 14 octombrie 2010, 21:13)

      oana [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      din articol inteleg ca angajatii erau de acord cu acest sistem de stimulente. Despre cate mii de angajati vorbim? ... si atunci de unde si pana unde vina e mereu DOAR la Cotroceni?... de ce nu vorbim de necinstea noastra a tuturor?
      ne revoltam pe hotnews cand si cand, aruncand noroi in conducerea statului (care clar nu e cea mai stralucita) insa gasesc complet ipocrita revolta asta pe Conducere cand vad zilnic cum fiecare roman, oriunde ar lucra incearca sa ”ciupeasca” cate ceva... de ce nu s-au revoltat angajatii cand asupra sefilor lor directi cand au vazut aceasta propunere? asta as vrea sa aud...
    • 0 (0 voturi)    
      ca sa inteleg eu! (Vineri, 15 octombrie 2010, 16:32)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      deci sub Vosganian nu se dadeau stimulenyte in acelasi sistem? (ordonanta e din 1994 parca). Sub ceilalti ministri de finante nu se dadeau? In 1994 era Basescu la Cotroceni (vezi si declaratiile lui M.Tanasescu)/ Iar ti s-a dat ordin de la partid sa spui ineptii?
  • +5 (7 voturi)    
    Doamne fereste! (Joi, 14 octombrie 2010, 20:37)

    Gigel [anonim]

    Cum ar fi aia sa se aresteze ei pe ei? Ca doar cangrena incepe de sus, din "paturile"inaltei societati romanesti, daca se mai poate numi societate. Romania traieste , fizic si mental in Evul Mediu , asa ca ce ne mai miram de toate hotiile ? Singura solutie e sa ne luam lumea in cap , toti oamenii corecti si sa ramina ei cu sistemul lor infect cu tot , ca sa straiasca din ce produc ei insisi!
    • +5 (5 voturi)    
      Din pacate ai dreptate... (Joi, 14 octombrie 2010, 20:49)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui Gigel

      Cred ca faptul ca inca am ramas in tara ne face "extrem de nationalisti" !
      Umor negru...
  • +13 (13 voturi)    
    Evaziune (Joi, 14 octombrie 2010, 20:49)

    ela [anonim]

    Evaziune fiscala calificata ,asociere in vederea savarsirii faptei.
    Ar trebui incolonati si dati pe mana justitiei,nu stimulati fiscal sa-si faca treaba.
    Ce scrie in fisa postului? Lupta cu evaziunea fiscala. Ei nu numai ca nu si-au indeplinit sarcina de serviciu,ci s-au asociat sa faca abuzuri in scopul obtinerii de beneficii.
  • -13 (13 voturi)    
    Pe pagina tovarasului Tapalaga se cenzureaza! (Joi, 14 octombrie 2010, 20:57)

    Tapalaga [anonim]

    Pe pagina articolului scris de tovarasul Tapalaga nu e voie sa aduci critici. Mai nou HotNews s-a hotarat sa nu publice comentarii "care nu prea slavesc conducatorul iubit si tovarasii acestuia", s-au hotarat sa cenzureze. Rusine!!! Oare pe pagina asta e voie? Sau nu mai e voie nicaieri pe situl HotNews, decat cuvinte de lauda la adresa HotNews, Tapalaga, Basescu, PDL si asa mai departe...
    • +8 (12 voturi)    
      Iti atrag atentia respectuos ca... (Joi, 14 octombrie 2010, 21:42)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Tapalaga

      folosirea numelui unei persoane, fara acceptul acesteia, este caz penal. Restul, nu ma intereseaza. Evident, manipulezi si dezinformezi ca un acolit jalnic al cardasiei PSD/PNL/PC/PRM/Realitatea-FNI (Vocea Moskovei 2)/Antenele-Felix. Daca asta este viitorul Romaniei pe care il vreti, sunteti dusmanii si tradatorii tarii. Sunt mai dur, dar nu poti sa iubesti dusmanii tarii tale.
      • 0 (0 voturi)    
        laie sau balaie? (Vineri, 15 octombrie 2010, 16:35)

        curios [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

        cu manie proletara, iRTV demasca in iunie 2010 veniturile nesimtite de la MF. Exact exemplul soferului cu 4200 ron lunar. Acum cand soferul se intoatrce la salariu mai "crestinesc" urla tot iRTV cat e de oropsit acelasi sofer. Mai intelege cine ceva?
    • +2 (2 voturi)    
      dupa cum vezi (Vineri, 15 octombrie 2010, 10:44)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Tapalaga

      ti s-a publicat parerea, tovarase.
  • +2 (10 voturi)    
    SCADENTA (Joi, 14 octombrie 2010, 20:58)

    STAN PATITU [anonim]

    Se apropie scadenta. De doi ani o ametesc sperind intr-o minune. Articolul arata cat de mare este panica "baietilor".... Cu banii oamenilor nu te poti juca. Asta trebuia sa o stie Basescu. Aici a intrat in "oftaid". Solutia corecta a prezemntat-o de doi ani cel mai hulit roman: ....................... Trebuie simplificata toata birocratia din tara asta pentru a putea reduce acei functionari care se ocupa cu colectarea banilor la buget in proportie de 80%!!! Leafa nu se poate reduce dar numarul angajatilor DA! De doi ani EU spun mereu ca nu suntem in criza ! Nu suntem in criza, am intrat intr-o noua stare de normalitate, la un nivel mai jos, cam ca in anii '90. Dar guvernul nu intelege ca trebuie sa simplifice mecanismul de guvernare pentru a putea intra in echilibru. De profesori, politai, soldati si medici nu se poate nimeni dispensa si nici nu se poate pune problema sa le tai lefurile. Dar se poate reduce drastic schema, pe liga functionarime, la serviciiile secrete, la jandarmerie. Jandarmeria se poate desfiinta. ETC....
  • +5 (7 voturi)    
    Rusine Vladescule! (Joi, 14 octombrie 2010, 21:13)

    Trojan.H [utilizator]

    Mafia para-ndarat.
  • +4 (6 voturi)    
    Banc (Joi, 14 octombrie 2010, 22:13)

    gigel ioanidis [anonim]

    Ioane , tu iei stimulente?
    Nu Vasile, mie mi se scoala si fara Viagra!
  • +14 (14 voturi)    
    Eu inteleg ca este mita in cadru organizat (Joi, 14 octombrie 2010, 22:26)

    denvarel [utilizator]

    Cum adica un angajat este conditionat sa-si "doneze" o parte din venit sefului sau? Care sunt motivele si care este constrangerea angajatului? Ce se intampla daca angajatul nu "dona"?
    Nu mai vorbesc de sursa acestor sume, impozitate dar nu se plateste CAS pentru ele, nu contributie la pensii, nu somaj, nu nimic, nu se plateste decat 16% impozit?
    Astea sunt 2 cazuri separate din care primul intra dare si primire de mita si inca in forma organizata si continuata.
    Iar al doilea arata cat de mult suntem egali unii cu altii. La privat pentru 100 lei net intra la stat 70-80 contributia angajatului si angajatorului, la MF pentru 100 lei net intra doar vreo 30-40 adica jumatate.
    Statul isi fura singur banii si se mira ca nu are destui pentru plata pensiilor. Si asta prin intermediul cui? Al Ministerului de Finante!
    Kafka, Ionescu, sunteti mici copii pe langa teatrul absurdului pus in scena de guvernele Romaniei!
    Cand s-a emis ordonanta aia cu sporurile de ce nu a sarit nici un parlamentar la Curtea Constitutionala? Ca pentru orice alt nimic hop la curte, Pentru fiecare din dovezile dosarului lui Nastase hop la Curte. Pentru orice firfirel din lefurile/pensiile parlamentarilor hop la curte.
    Pentru jaf institutionalizat, pentru tratament preferential al unor functionari in detrimentul altora nimic? Nu mai exista curte?
    Ce tara e asta domnilor?
    • +1 (1 vot)    
      pai nu ti-e clar (Vineri, 15 octombrie 2010, 10:20)

      Vuck [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      de ce nu au sarit parlamentarii? Ei sunt toti o clica si-si vad si-si apara interesele iar noi restul populatiei suntem masa de manevra. Cand or sa-si dea seama romanii ca toti politicienii sunt constituiti intr-un sistem mafiot iar daca urla unii la altii e ca sa-si ia o felie mai mare iar nu ca sa ne faca noua dreptate !
  • -4 (4 voturi)    
    Paraindarat (Joi, 14 octombrie 2010, 23:32)

    Casargoz [anonim]

    Dupa cum spunea un reprezentant PDL comisioanele au crescut de la guvernare la guvernare. Nu se poate elimina coruptia total, zice reprezentantul pDL. Acum spune domunul ministru spune ca va acorda stimulentele in concordanta cu performanta. Cine stabileste performanta? PDL.
    Criteriile de performanta sunt la PDL,
  • +7 (7 voturi)    
    Tara e plina de someri si astia vor STIMULENTE (Joi, 14 octombrie 2010, 23:32)

    Frankie [utilizator]

    Milioane de oameni au ramas fara un loc de munca si nesimtitii astia vor salarii si stimulente babane. Dar culmea e ca ei nu cer aceste salarii de la Boc ci practic le cer de la NOI caci sunt bugetari si implicit frecatori de menta.
    • -2 (4 voturi)    
      pentru frankie (Vineri, 15 octombrie 2010, 8:03)

      fane [anonim] i-a raspuns lui Frankie

      cand ti-o lua foc casa sau o sa faci un infarct, iti doresc ca bugetarii de pompieri si medici sa frece menta.
      • +2 (2 voturi)    
        daca tu stai in baza salvaii de la stat sigur mori (Vineri, 15 octombrie 2010, 10:22)

        Frankie [utilizator] i-a raspuns lui fane

        sunt destule salvari private care ajung in maxim 15 minute dupa ce ii apelezi. daca suni la bugetari, suni la moarte sigura asa ca nu mai te da tu mare bugetar salvator ca esti un frecator de menta ca toti ceilalti si care freci menta pe banii mei
      • +1 (1 vot)    
        Mda... (Vineri, 15 octombrie 2010, 11:34)

        icflorescu [utilizator] i-a raspuns lui fane

        Știm cu toții cât de eficiente sunt salvările de la stat.
        În privința pompierilor, însă, povestea este cu totul alta.

        Dupa părerea mea justiția (dar ne cea pe care o avem acum), poliția (dar nu cea care a ieșit în stradă) și pompierii ar trebui să fie SINGURELE instituții bugetare.
    • +6 (6 voturi)    
      Vestea buna este ca... (Vineri, 15 octombrie 2010, 8:08)

      Wotan [anonim] i-a raspuns lui Frankie

      Nu mai sunt bani! Asa ca vor ramane cu dorinta SAU daca va fi satisfacuta vor mai incasa salariile DOAR cateva luni. Veste proasta este ca barca se scufunda cu ei, DAR si cu noi!!! Avem cei mai hoti, incompetenti si prosti politicieni de la Burebista incoace! Lucru normal daca te candesti ca Ion Iliescu a condus "transformarile revolutionare". Ce a rezultat? O natiune? NU! O satra mai mare. Atat!
      • 0 (0 voturi)    
        Așa este... (Vineri, 15 octombrie 2010, 11:31)

        icflorescu [utilizator] i-a raspuns lui Wotan

        Dar istoria a dovedit în nenumărate rânduri că până nu ajungem la fund, nu vom începe să înotăm din nou în sus. Altă cale nu există.
        Partea bună este că cei care sunt într-adevăr buni, capabili, muncitori, vor supraviețui și se vor descurca. Cei care nu știu decât să iasă în stradă și să ceară, se vor îneca.
  • +3 (3 voturi)    
    Asa era si la AVAS (Vineri, 15 octombrie 2010, 9:16)

    Andrei [anonim]

    La AVAS, pe vremea D-nei Cristina Oprea - Directoare - se acordau prime preferentiale si numai celor care ii dadeau o parte din prima D-nei Cristina Oprea - Directoare la Directia Executari Silite si Licitatii
  • +4 (6 voturi)    
    garda financiara (Vineri, 15 octombrie 2010, 9:53)

    cris [anonim]

    Bine ca sunt protejati saracutii burtosi de la garda financiara. Chiar imi era mila de ei cum sa poata trai din salariu. Offf . Nici macar nu este adevarat ca ai au distrus toate firmele mici care se zbateau sa supravietuiasca, nu e adevarat nici ca intrau pe usa unei firme cu tariful deja stabilit inainte sa vada actele. Nuuuuuu dansii sunt atat de corecti incat le cumpara fetitzelor lor la majorat X6 cu care sa rupa picioarele unor mosi nebuni care indraznesc sa umble pe trotuar. Hmmm ce nerusinati mosii aia.
  • +2 (2 voturi)    
    Mafia in tot şi toate (Vineri, 15 octombrie 2010, 10:29)

    Un pensionar [anonim]

    Sporuri, stimulente, prime. Când şeful direct hotăra cine primeşte aceşti bani , era ştiut din start ca o parte substanţială din acesti bani , trebuia să se întoarcă în plic la şef, iar şeful la rândul lui trebuia să "doneze"
    aceşti bani la puşculiţa partidului din care făcea parte.
  • +1 (1 vot)    
    "Stimulente" (Vineri, 15 octombrie 2010, 10:29)

    Cineva... [anonim]

    Adica de ce astia sa ia stimulente si oamenii de rand nu?
    Ei sunt facuti din "s..." de domn?Mancarea lor are alt pret la magazin?Ei traiesc in alta lume decat noi, muritorii de rand?De ce ei DA si noi NU?Au 2 stomacuri?Copii lor invata la alte scoli si au alte necesitati decat ai nostri?
    Ei muncesc mai mult decat noi? AIUREA !!!
  • +2 (2 voturi)    
    Autoritate morală?! (Vineri, 15 octombrie 2010, 10:40)

    icflorescu [utilizator]

    Începând din acest moment cred că MF și ANAF nu mai au nici o autoritate morală să se ocupe de colectarea și gestionarea impozitelor.

    Nu că mi-ar plăcea în mod deosebit să instig la grevă fiscală, dar nu am nici o îndoială că se va ajunge în curând și la asta. Și probabil că de-abia atunci aparatul de stat va începe să se reformeze cu adevărat. După cum am spus și cu alte ocazii, ceea ce în România nu se face de bunăvoie se va face de nevoie.

    Teoretic, într-o democtație funcțională, după desfășurarea alegerilor cei proaspăt-veniți "la putere" ar trebui să se ocupe de îmbunătățirea activității în instituțiile statului, iar dacă nu o fac, ar urma să fie sancționați de electorat la următoarele alegeri. Însă ceea ce se întâmplă acum dovedește faptul că acest proces NU FUNCȚIONEAZĂ în România. Nu a funcționat timp de 20 de ani și nu funcționează nici acum.
    Poate că ar trebui să găsim alte mijloace de a "penaliza" clasa politică (indiferent de culoare) și insitituțiile statului?
    Și - cum ieșitul în stradă nu mai este o opțiune (am depășit deja momentul, sper) - poate ar trebui SĂ REFUZĂM SĂ-I MAI PLĂTIM până în momentul în care nu încep, cu adevărat, să se reformeze?

    Repet, în forma în care funcționează acum, MF nu are nici o autoritate morală să colecteze taxe și impozite sau să emită judecăți despre dimensiunea fenomenului de evaziunie fiscală în România.
    • 0 (0 voturi)    
      Eu cred ca nu prea mai are nici legala (Vineri, 15 octombrie 2010, 15:57)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui icflorescu

      Sa presupunem ca un control vine la firma X.
      Da o amenda, ceva, care implica incarcarea fondului de "sporuri" cu 15% din suma respectiva.
      Firma X da in judecata, civil, MFsau functionarul care a dat amenda cu justificarea: Putea sa dea avertisment pentru ca e prima abatere dar nu a vrut pentru ca este direct interesat sa-si mareasca veniturile lui si ale colegilor sai cu exact 15% din suma din amenda.
      Cu alte cuvinte nici o amenda data nu poate fi separata de profitul personal al functionarului care o aplica.
      Si pentru ca e cauza civila Firma X poate cere nu numai o suma egala cu cea platita drept amenda, Daca reuseste sa demonstreze ca prin acest lucri i-au fost aduse prejudicii sa te tii tata proces in care statul pierde din orice pozitie.
      Va dati seama ca o firma mica, falimentata in urma unui astfel de control poate sa-si ia 1-2 milioane euro despagubiri?
      Domnilor avocati cred ca aveti o speta interesanta de cercetat.
  • +1 (1 vot)    
    Inversarea sistemului suplimentelor (Vineri, 15 octombrie 2010, 10:50)

    valisa [anonim]

    Sunt de acord ca cei care aveau un salariu mic sa li se mareasca salariul (dar fara alte sporuri). Dar nu sunt de acord ca aceste sporuri sa fie incluse in salariile sefilor din structura Ministerului de Finante (Administratii, ANAF, etc). Acestia deja au salarii nesimtite.
    Dupa cum a prezentat Ministrul Finantelor situatia acestor mariri, statul va trebui sa mai dea si niste bani in plus (noile salarii ajungand deja la nivelul celui anterior plus suplimentele). Pentru ca o sa vedeti ca ei nu vor renunta la aceste stimulente. Incet, incet, acestea se vor acorda in continuare peste salariile prevazute in noua legislatie, care oricum sunt mi se par prea mari.

    Nu mi se pare normal ca un bugetar sa aiba salariul mai mare decat al unui angajat de la privat. Nu este normal. Acest bugetar este platit de mine.

    Este ca si cum eu lucrez la patron iar acesta ma plateste pe mine cu de 2-3 mai mult decat profitul lui net. Credeti ca ar fi normal acest lucru?!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Gresit complet (Vineri, 15 octombrie 2010, 13:02)

    Fischer [anonim]

    Faceti o greseala majora, judecand sistemul ca fiind mafiot. Este cel mai pur si cel mai simplu sistem MLM. Nu ai cum sa nu te bucuri ca banii din sistemul privat, transferati catre cel public sunt folositi foarte inteligent (sesizati lipsa comisioanelor, impozitarii, cheltuielilor in general). La mai multe nivele si daca mai gasiti si alte sisteme, va rugam sa anuntati opinia publica, poate gasim ceva modalitati de premiere pentru performeri. Verificati si Universitatile (UBB de exemplu).


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version