Interviu HotNews.ro

AUDIO VIDEO Vasile Blaga: Se discuta in Guvern cresterea salariilor bugetarilor de la 1 ianuarie 2011. Cinci politisti au venit la miting cu arme

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 15:22 Actualitate | Esenţial


Vasile Blaga - interviu HotNews.ro
Foto: Hotnews
Ministrul de interne, Vasile Blaga, a declarat sambata, intr-un interviu pentru HotNews.ro, ca Guvernul ia in calcul cresterea salariilor de la 1 ianuarie 2011, dar ca nu a fost stabilit inca un procent clar. Blaga sustine ca va avea loc, probabil duminica, o discutie cu premierul Emil Boc, cu ministrul de finante si cu ministrul muncii pe aceasta tema.
  • Cinci politisti purtau cu ei arme foc la protest, vom face demersuri la Parchet
  • Daca strigau toate lucrurile astea in Piata Victoriei, in cadrul mitingului autorizat, n-as fi avut nici o obiectie
  • Vom sanctiona aceste iesiri. Exact cum spune legea, unde este vorba de contraventii, contraventii, unde-s infractiuni, infractiuni. 
  • Ministerul de interne va finaliza, saptamana viitoare, proiectul de lege care ofera cadrul legal pentru a face disponibilizari in politie si pentru a acorda masuri compensatorii, dar nu avem o cifra
Nota Redactiei: Interviul a fost realizat sambata, la ora 13,00, inainte ca presedintele Traian Basescu sa anunte ca a renuntat la escorta politiei.





Iata cele mai importante declaratii ale ministrului Vasile Blaga:
  • Au dreptul sa-si manifeste nemultumirea, ca toti cetatenii acestei tari, in cadru strict legal. Iar in fata Palatului Victoria, unde aveau tot dreptul sa manifeste intre anumite ore, nu ridic nici o obiectie nici vis-a-vis de ce au strigat, oamenii la suparare pot sa strige tot ce doresc, sa-si arate nemultumirea, dar din moment ce au pornit in mars neautorizat spre Palatul Cotroceni, de data asta lucrurile nu mai sunt in regula si nu vom avea un tratament preferential fata de politisti.
  • Liderii sindicali care nu au respectat programul aprobat de Primarie, bineinteles ca vor fi sanctionati contraventional, astea sunt prevederile legale. Mai mult, au fost cativa politisti, din cate stiu cinci la numar, care chiar purtau cu ei arme. Trei arme de foc, letale, doua cu aer comprimat si sigur vor fi identificati. De data asta discutam despre infractiuni. Nu ai dreptul sa participi cu arme de foc la manifestatii publice. Nimeni nu are acest drept. Noi vom face demersurile catre Parchet, care le va instrumenta in conformitate cu prevederile legale.
  • Nimic nu a fost legal din momentul parasirii Pietei Victoria. Nu vom sanctiona in ansamblu toti manifestantii pentru ca nu avem cum sa-i stim pe toti. Nu m-am opus niciodata ca un coleg, fie el si politist, sa-si manifeste nemultumirea. Pentru ca pot sa aiba nemultumiri si le au. Ca oameni ai legii trebuie sa-si faca datoria. Cei care au participat la miting erau sau in concediu sau in timpul liber, deci nu erau in timpul orelor de program. 
  • Uniforma au purtat-o ca sa impresioneze si nici acest lucru nu este interzis. Totusi, ca oameni ai legii ar fi putut avea un discurs mai elevat. Am vazut ca cetatenii sanctioneaza acest lucru. In programul de guvernare ne-am propus cresterea sigurantei cetateanului, cresterea increderii in  institutiile de ordine publica si obiectivul stategic, intrarea in spatiul Schengen la 27 martie anul viitor. Or, astfel de manifestari sub nici o forma nu contribuie la cresterea increderii cetatenilor in institutiile de ordine publica.



Blaga despre politistii care au defilat cu o pancarda in care era desenat Emil Boc cu penis in loc de nas, care strigau Blaga la puscarie si "iesi afara, javra ordinara" in fata Palatului Cotroceni:
  • Daca strigau toate lucrurile astea in Piata Victoriei, in cadrul mitingului autorizat, n-as fi avut nici o obiectie. N-as fi avut nici o obiectie fata de persoana mea, ca atare. Vis-a-vis de comportamentul politistului, ca atare, da. Pentru ca vorbim de oameni care trebuie sa impuna respect, oameni care trebuie sa aplice legea. Dar as fi trecut cu vederea lucrurile astea, chiar daca nu imi convin sub nici o forma, dar sigur ca pentru ei a fost degradant. 
  • Cezar Preda are dreptate si lucrurile le vom analiza. Pentru ca am vazut lideri sindicali care spun ca caschetele respective nu purtau insemnele nationale, ca ar fi fost caschete vechi etc. Dar si asa, gestul ca atare este reprobabil. Nu mai sunt militari, sunt functionari publici cu regim special, dar practic au depus un juramant fata de tara. Si sigur ca vom sanctiona aceste iesiri. Exact cum spune legea, unde este vorba de contraventii, contraventii, unde-s infractiuni, infractiuni. 
  • Nu poti sa propui unui procuror ceva, fara sa ai dovada. Cei cinci sunt in curs de identificare.
De ce nu s-a aflat Vasile Blaga la Bucuresti in ziua protestului:
  • Tin foarte mult la politisti, dar in acelasi timp tin la toti colegii din minister. Si la Targu Mures, intr-o actiune planificata de luni de zile, cu foarte multi invitati din strainatate, participau mii de colegi din GSU, care zi de zi sunt in razboi cu flacarile. Astfel de lucruri nu se pot contramanda, seara am fost la Bucuresti. 
  • Noi am avut un dialog permanent cu sindicatele din politie, din politia de frontiera. In multe zone oamenii aveau dreptate, trebuiau facute corecturi si vom face, se vor aplica de la 1 ianuarie corectii importante, pentru a face atractiva viata si munca in strada. Sporurile si drepturile sa ajunga la cei care efectiv le merita. Va dau doar un sigur exemplu, sporul de pericol, care este extrem de important, in afara de ministru il ia toata lumea. Este o practica de zeci de ani, nu de ieri de alaltaieri. E important, e 30 la suta. Sporul pe care il iau cei din politia de frontiera, asa numitul spor de fasie. Il iau aproape toti politistii de frontiera, trebuie sa-l ia doar cei care sunt in operativ. Deci, toate lucrurile astea le rezolvam fara nici o discutie la 1 ianuarie 2011. 
Despre posibilitatea cresterii salariilor bugetarilor cu 14% de la 1 ianuarie 2011:






  • O sa-l astept pe domnul prim-ministru si o sa avem o discutie, am inteles ca ajunge dupa miezul noptii in Bucuresti, probabil maine (n.r. interviul a fost realizat sambata la pranz) o sa avem o discutie lamuritoare si cu primul ministru si cu ministrul de finante si cu ministrul muncii, ca sa stim exact care este situatia.
  • Un procent clar nu a fost stabilit. Se discuta clar ca sa se incerce, cat de mult permite economia nationala, revenirea la salariile pe care politistii le-au avut inainte. Eu nu pot sa spun 15%, 25%, dar si aici, cred eu, ar trebui sa o judecam putin altfel. Adica, daca intr-o institutie mare cum e MAI, avem 155 de mii de angajati, atunci ministerul sa aiba posibilitatea ca in masa monetara care va fi data pentru salarii sa lucreze gradual. Adica, sa ne indreptam in primul rand spre cei care au salarii mai mici si lor sa le creasca salariile mai mult. 
  • Asta este un lucru clar, ca se ia in calcul cresterea salariilor. Si noi, ca si ceilalti cetateni platiti de la bugetul de stat trebuie sa avem acelasi regim. Sigur ca avem alte drepturi si sporuri specifice institutiei noastre pentru ca politistii au la randul lor o serie de restrictii, nu pot sa desfasoare activitati pe care alti functionari publici de exemplu le desfasoara.
  • Sporurile exista, deci nu discutam despre reintroducerea sporurilor asa cum au fost ele, discutam despre un nou sistem de salarizare iar sporurile care vor ramane in cuantumul a 30%, daca asta se va stabili, ele sa se aplice diferentiat, adica nu la toata lumea la acelasi nivel, ci sporurile maxime sa le aiba cei care lucreaza in strada, in sistemele operative, si cu cat urcam mai mult in structuri, cu atat sporurile sa fie diminuate.




  • In cadrul acestei mase salariale pe care o avem, sa avem posibilitatea - pentru ca cresterile salariale se vor referi la luna decembrie 2010 - si atunci sa avem posibilitatea ca cei care au salarii mai mici sa le creasca salariile cu mai mult vis-a-vis de cei care au salarii mai mari si care sigur simt mult mai putin aceste restrictii pe care nu e nicio placere sa le iei.
  • Guvernul nu a luat cu placere astfel de decizii, nimeni nu doreste sa fie in fiecare zi subiectul oprobiului public, dar ne-am asumat lucrul acesta si noi mai puteam sa stam doi trei ani de zile si sa adancim dezechilibrele bugetare si unde am fi ajuns? Am fi ramas la aceleasi salarii si probabil euro ar fi fost 5-6 lei. Unde am fi ajuns ca putere de cumparare?
  • Cat castiga un politisit cu cinci ani si zece ani vechime. Depinde, bineinteles, de functiile pe care le au, subofiter sau ofiter, dar m-as referi la cele mai mici salarii. Un agent de politie, cand isi temrina scoala la Campina sau la Oradea, are un venit - discutam de venituri, nu-mi place sa discut de salarii pentru ca aici este un joc necinstit pe care il fac uneori unele sindicate - are un venit de aproximativ 15 milioane in primul an si merge la 17 milioane de lei. Acum el este redus cu 25%, deci cel care are 15 milioane are acum in jur de 11-12 milioane.
  • Si atunci, anul viitor, dupa 31 decembrie, salariul ii va creste, ii va creste cu un anumit procent, obligatoriu, dar noi dorim ca in cadrul acelui procent care se raporteaza la toti salariatii din MAI, procentul sa fie diferentiat in functie de veniturile salariale: cei care au venituri mici sa aiba un procent mai mare decat media pe minister, iar cei care au venituri mari sa aiba o crestere salariala mai mica decat media pe minister.
  • Daca va uitati in fiecare zi pe televiziuni si azi ati vazut, din pacate, un coleg din politia de frontiera Galati arestat. Eu le-am atras atentia foarte clar, dom'le, eu nu stiu ce a fost in ultimii doi ani de zile, trei ani de zile in minister, dar voi proceda si in actualul mandat cum am procedat si in celalalt mandat. Eu nu ascund gunoiul sub pres. Cei care gresesc ne vor parasi.
Ministerul va finaliza, saptamana viitoare, proiectul de lege privind reorganizarea politiei:
  • Acum, sa fiu foarte bine inteles. Cand am pornit restructurarea in MAI am pornit-o cu aparatul central al ministerului pentru ca trebuia sa dau un exemplu clar, nu puteam sa le cer celor de sub mine sa faca reorganizari, restructurari, fara sa o faca ministerul. Astfel incat din aparatul central, din aproape 3.000 de oameni au ramas 1.300, deci s-a redus cu 60%, iar numarul de posturi de conducere cu peste 65%.
  • Inspectoratele generale ale armelor la randul lor le-am aprobat statele si apoi ele merg in continuare in jos. Sigur ca suntem pe cale sa promovam o lege care sa faca posibile si disponibilizari in MAI in zona de politie, in zona de politie de frontiera, in zona de jandarmerie si asa mai departe, pentru ca nu putem fi farisei, sa aplicam o lege pentru cei care lucreaza in zona de administratie - unde stiti ce masuri dure am luat, inclusiv in minister, s-a redus numarul de colegi care lucreaza la agentia nationala de cadastru cu 25% - e pe cale sa se reduca, pentru ca sunt procedurile legale care sunt diferentiate, in functie de cei care lucreaza pe baza unui contract si cei care sunt functionari publici.
  • Aceeasi situatie in prefecturi, unde se reduce numarul de colegi tot cu 25%, pentru ca efectiv erau prea multi in zonele respective. La rezervele de stat pe care le coordona, la agentia care reglementeaza serviciile comunale, peste tot.
  • Eu nu pot sa accept ca intr-un inspectorat in aceeasi cladire sa stea doua structuri ale aceluiasi inspectorat care sa se ocupe ambele de logistica, la doua etaje diferite: la un etaj este inspectoratul, sub inspectorat este o structura regionala si fiecare are un serviciu logisitic. Nu, un singur serviciu logistic pentru toata institutia respectiva si atunci sigur ca unii vor trebui sa plece acasa. Ca sa revin, din pacate am spus unii nu-si fac treaba - si nu-si fac treaba, sunt peste 200 de la inceputul anului - nu-si fac treaba si pleaca singuri din minister.
  • Proiectul de lege ofera cadrul legal pentru a face aceste disponibilizari si, pe de alta parte, masurile compensatorii, in sensul pregatirii pentru alte activitati si aceste activitati le desfasoara Ministerul Muncii, pentru a-i pregati pentru alte activitati. Sa nu uitam ca armata face lucrul asta de cinci sase ani de zile si chiar mai mult, armata s-a restructurat de la 300.000 de oameni la undeva spre 70.000 de oameni.
  • Saptamana viitoare va fi gata, vreau sa-l supunem dezbaterii publice. Noi nu avem un numar, un procent de oameni care sa nu mai lucreze in MAI, nici pe departe nu lucram asa, pentru ca dorim sa intarim zona de ordine publica, dorim sa intarim zona care se ocupa de siguranta cetateanului, deci nici pe departe nu vor avea de suferit cei care isi desfasoara activitatea in strada, in serviciile operative samd.
  • Nu pot sa va dau un numar, dar tot cu sindicatele am discutat si criteriile dupa care sa se aseze oamenii in schema, nu criterii de dat afara, criterii de ramas inauntru si unul dintre criterii va fi acesta, dom'ne, ai contractul de munca suspendat pentru ca esti intr-o cercetare penala, nu mai poti lucra in MAI.
  • Despre o posibila schimbare din functie. Nu am avut astfel de discutii cu nimeni, gura lumii este libera sa spuna tot ceea ce doreste. Eu stiu un lucru foarte clar, imi voi face cat mai bine datoria, Romania va intra in spatiul Schengen de anul viitor, printr-o munca titanica a colegilor mei de aici. Cred ca suntem singura institutie din Romania care este pe cale sa absoarba 100%, nu 50-60%, fondurile europene care ii sunt puse la dispozitie de catre UE.
  • Facilitatea Schengen de 600 de milioane de euro va fi absorbita aproape 100%. Numai in acest an intra in structurile MAI 324 de mil. de euro bani care vor face sa aiba acces la informatie seful de post, ajutorul lui din fiecare localitate din tara asta.
  • Despre o eventuala demisie. Nu, m-am gandit. Sa rezolv problemele astea si cred ca e nevoie de un dialog si mai bine pus la punct, nu neaparat in conducerea centrala a ministerului, pentru ca am avut acest dialog, ci un dialog permanent pe care sa-l aiba fiecare inspector sef de judet, pentru ca situatia e diferita in tara. Sunt judete din care la miting nu a participat nimeni, sau a participat un politist, sunt altele din care au participat mai multi.
  • Sa-si manifeste nemultumirile intr-un cadru legal, organizat, nicio problema. Sa-si faca treaba si pana acum, multumesc, majoritatea isi fac foarte-foarte bine treaba. Cei care doresc sa protesteze, eu nu ii opresc, eu nu mi-am propus niciodata sa-i opresc, am vazut cele mai urate minciuni spuse de catre unii lideri sindicali, cum ca i-am fi oprit, ca am fi trimis prin inspectorate circulare sa fie amenintati cei care protesteaza cinstit... nu, nu vom face lucrurile astea.

Despre modul de exprimare a politistilor si degradarea limbajului din spatiul public si din politica:



  • Eu nu ma pronunt la modul la care se pronunta politicienii in ultimul timp si imi displace total. Dar, totusi, politistul este cel chemat sa respecte legea si este simbolul statului vis-a-vis de cel care il apara in situatii delicate.
  • Ma deranjeaza pozitiile politice ale unor lideri sindicali si deja am atras atentia foarte clar in discutiile pe care le-am avut, sa-ti manifesti nemultumirea fata de drepturile salariale, sa-ti manifesti nemultumirea uneori chiar si fata de conditiile de munca, nu s-a investit nimic in posturile de politie de 20 de ani, dar e de gandit si daca mai mentinem posturile de politie, pentru ca am ramas singura tara europeana care avem acest sistem cu posturi de politie.
  • Sigur ca nu va fi usor, in constiinta publica toti sunt obisnuiti, intr-un sat oamenii importanti sunt invatatorul, preotul, seful de post dar putem asigura o siguranta publica pentru cetatean mult mai bine intr-un alt fel de cadru, intr-un sistem de patrulare continuu in localitatile rurale din jurul oraselor si patrule in comunele din jur.
  • Nu am date si eu nu ascult telefoanele, ca am mai auzit si nazbatii de genul asta, ca ar fi ascultate telefoanele pe mandate de siguranta nationala... prostii, scuzati-mi termenul, pur si simplu prostii.
  • Este o boala in Romania ca intotdeauna sa iti cauti rezolvarea problemelor la stapan.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9766 vizualizari

  • +15 (35 voturi)    
    nashpa! (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 15:26)

    Nicky [anonim]

    Abia a scazut si il cresteti inapoi.... de rahat! Mai concediati din ei, sa munceasca aia de raman si apoi sa le crestem salariile. Nea Blaga nu stie ca fraierii aia de la patron le platesc salariile, nu guvernul bocului.
    • -10 (26 voturi)    
      Alo! Tovarăşi! Alo! Aşezaţi-vă liniştiţi. Tovarăşi (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:14)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      Alo! Tovarăşi! Alo! Aşezaţi-vă liniştiţi. Tovarăşi!
      Am hotărât, în această dimineaţă, ca începând de la 1 ianuarie să majorăm, în cursul anului viitor, retribuţia minimă.
      • +1 (1 vot)    
        "Daca strigau in Piata Victoriei" (Duminică, 26 septembrie 2010, 10:09)

        Johnny [anonim] i-a raspuns lui dan

        "•Daca strigau toate lucrurile astea in Piata Victoriei, in cadrul mitingului autorizat, n-as fi avut nici o obiectie"

        Cred ca a strans un pic din fund ca e gata treaba :)))
        • -1 (1 vot)    
          da ? (Duminică, 26 septembrie 2010, 15:49)

          TVA [anonim] i-a raspuns lui Johnny

          Stai linistit, cresterea va fi de cel mult 3 %. Doar nu credeai ca le da inapoi aia 25 % . Nu mai puneti botul la tot ce spune Blaga... trag si ei de timp cat se mai poate
    • +1 (13 voturi)    
      . (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:22)

      RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui Nicky

      Pai sa le cresca ca tocmai ce au mai luat niste bani de la prostii aia cu drepturile de autor.
    • +9 (17 voturi)    
      Domnule Nicky, d-vs. chiar nu intelegeti?.. (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:44)

      Andrzej [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      Este oare atat de greu de inteles ca acesti manifestanti simt o frustrare reala? Oare de ce parlamentarii, magistratii si judecatorii pot face legea in propriul avantaj si beneficiaza de drepturi nesimtite, iar bratul inarmat al legii e obligat sa-si negocieze privilegiile direct in strada, expusi pericolulului direct prin contactul cu infractorii si ochiului nemilos al opiniei publice.
      Eu sunt sa le fie crescute salariile, dar imediat sa fie demisi toti, incepand cu ministrul care, iata incearca sa le scuze orice inclusiv atacul las impotriva statului de drept.
      • +6 (6 voturi)    
        Pana la un punct . . . (Duminică, 26 septembrie 2010, 16:14)

        Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Andrzej

        . . . e de inteles stimate Domn. Dar nu pot intelege niste lucruri si anume. Daca alta masa de manifestanti care nu au legatura cu politia si jandarmeria ar fi nesocotit spatiul autorizat pentru manifestatie si miting politistii ar fi fost chemati sa aplice legea celor vinovati. Nu? Si nu am nici un dubiu ca ei ar fi aplicat sanctiunile exact dupa lege.Or tocmai ei au nesocotit aceasta lege si mai mult au dat manifestatiei lor prin sloganele proferate si prin actiunile lor imaginea unei tentative de lovitura de stat. Si culmea unii sunt mandri de ce au facut neintelegand ca prin actiunea lor si-au compromis toate atuurile in fata cetateanului de rand. Ba mai mult , vin in fata palatului Prezidential si striga sa iasa afara javra ordinara si ei cu pistoalele la brau. Seamana stimate domn a tentativa de asasinat politic. Si trebuie trasi la raspundere ca atare si persoanele respective si liderii de sindicat care i-au condus. Si nu ei sunt bratul inarmat al tarii stimabile ci armata care are atributiuni constitutionale sa apere institutiile statului si nu am nici o retinere sa afirm ca isi va indeplini aceasta sarcina daca situatia o va cere. Traim in vremuri de democratie stimate Domn si nu trebuie facuta nici o paralele intre dec. 89 si situatia de acum. Fiecare putem face ce vrem cu doua conditii: Sa respectam legile statului si sa nu deranjam pe altii prin actiunile noastre. Asta inseamna democratie nu ce profereaza unii lideri de partid si de sindicate.
        • 0 (0 voturi)    
          de comparat (Duminică, 26 septembrie 2010, 19:58)

          carjan adrian [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe

          de exemplu protestul ofiterilor din Academia Militara si Marele Stat Major din ianuarie 1990 , cand au obtinut demiterea gen Militaru si mitingul de protest al politistilor
          • 0 (0 voturi)    
            Nu se poate face o asemenea comparatie (Luni, 27 septembrie 2010, 13:37)

            Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui carjan adrian

            Si asta pentru ca acea manifestare facea parte din ciorba revolutiei care nu se terminase in februarie 90 si apoi, ce au cerut acei oameni? Sa nu li se aduca pe cap deci in fruntea armatei elita spionajului rusesc din armata romana. Elita care fusese epurata cu multi ani inainte de Ceausescu. Acea elita voia sa aserveasca tara URSS-ului si se pare ca Iliescu nu era departe de actiune. CADA a fost un lucru benefic pentru Romania post revolutionara. Politistii ce au cerut? Salarii mari si privilegiile pierdute inapoi si pentru asta s-au comportat mai rau decat borfasii de cartier.
      • 0 (0 voturi)    
        Sa va faceti ordine in propria ograda. (Duminică, 26 septembrie 2010, 17:24)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Andrzej

        Cand politia va fi asa cum trebuie sa fie,in slujba cetateanului,atunci da ,poate ca merita salarii mai mari daca sunt posibilitati.Daca nu le convine in politie sa plece.Nu cred ca nu au dreptul.Deocamdata vad in politisti ca au inceput sa se inmulteasca cazurile de asociere cu infractorii,ca fac contrabanda,ca protejeaza retele de trafic de droguri,persoane si prostitutie.Ca iau spaga si vorbesc necivilizat cu cetatenii.Ca te unjura daca le ceri o informatie.Astfel de politisti ar trebui sa dispara din sistem.Si nu cred ca politistii au dreptul sa incalce legea.Fapta lor o vad agravanta si sanctiunea trebuie sa fie pe masura.Politistul nu este stapanul poporului roman si trebuie sa se supuna societatii civile.Daca nu-i convine sa plece.Decat cu politisti derbedei,mai bine lipsa.
        • 0 (0 voturi)    
          nu au crescut cazurile (Luni, 27 septembrie 2010, 8:38)

          bula [anonim] i-a raspuns lui mircea

          ci au inceput sa fie date in vileag. Sub Nica, Troaca etc se punea de un blat, de o shpaga si totul era silentios.
      • +1 (1 vot)    
        Frustrare simtim si noi (Duminică, 26 septembrie 2010, 18:31)

        andu [anonim] i-a raspuns lui Andrzej

        Frustrare simtim si noi atunci cand domnii nu-si fac treaba sau abuzeaza de puterea pe care o au.
      • +1 (1 vot)    
        costi.adrian@yahoo.com (Duminică, 26 septembrie 2010, 20:33)

        ady [anonim] i-a raspuns lui Andrzej

        atata timp cat presedintele PSD este de acord cu incalcarea legii nu trebuie sa ne mai mire nimic din ceea se intampla in Romania post comunista
        • -1 (1 vot)    
          atat timp cat Presedintele este deacord .. (Luni, 27 septembrie 2010, 10:13)

          Vendeta [anonim] i-a raspuns lui ady

          ... cu incalcarea legii (vezi furtul votului in Parlamentul Romaniei) de ce ne mira faptul ca politistii incalca legea...
          Intrebare: Din cateva mii de politisti cati au fost la miting, cum naiba au fost numarati exact aia care aveau si arma cu ei... S-a tot vehiculat numarul chestia asta 5 politisti aveau arme... Cine i-a numarat? Sincer, tot ce am vazut parca imi aduce aminte de '90 si venirea minerilor... tov Base, a invatat de la tov Ilici si am asa o senzatie ca se incearca o chestie nasoala... Cred ca politistii care purtau arme erau agitatori, mi-e frica sa nu se incerce "desfintarea politiei incomode" si creerea unor noi structuri mai "prietenoase puterii"... mi-e frica acest lucru primul pas inspre instaurarea unui nou regim dictatorial (sau semidictatorial: vezi Putin si Rusia)
  • -20 (26 voturi)    
    Las ca vine curand vremea .... (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 15:26)

    Luka [anonim]

    ..... sa va bagam la parnaie, portocaliilor cu mutre de buldogi ghiftuiti.
    Nici o grija, nu mai aveti mult.
  • +12 (20 voturi)    
    Sanctiuni dure. (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 15:32)

    mircea [anonim]

    Blaga ar trebui sa sanctioneze dur politistii participanti la miting.Va dati seama ca acestia sunt politistii care sunt pe mana cu talharii.Darea lor afara din politie,ar trebui sa eficientizeze politia.Si in locul lor sa fie angajati tineri scoliti si care vor sa fie politisti.Nu derbedei.
    • +2 (2 voturi)    
      Informeaza-te (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 22:16)

      cathy [anonim] i-a raspuns lui mircea

      si vei fi surprins ca in sistem mai sunt mult prea putini oameni cu experienta iar fara ei tara asa chiar s-ar duce draculul!Ti-ar fi frica sa mai stai si in casa singur, crede-ma!Ar trebui sa fie lasati acesti oameni sa-si faca meseria.Nu contest ca sunt si uscaturi printre ei , dar asta se intampla in orice domeniu.Aceia care nu corespund ar trebui dati afara si lasati cei care fac aceasta meserie din pasiune sa o faca !Pentru ca nu sunt lasati sa o faca!
    • -4 (4 voturi)    
      Bine au facut (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 22:37)

      irinel [anonim] i-a raspuns lui mircea

      nu-s din sistem, dar si ei sunt oameni si si-au iesit din fire, cand nu ai bani de paine, de dat la banci ,,,,.Iar in privinta limbajului, ce sa spun, nici Base nu ne dezmiarda prea frumos, gaozan, pasarica si toate cate mai sunt.. pestele de la cap se impute! E nevoie de o revolta in masa !
    • 0 (0 voturi)    
      sa mori tu... (Luni, 27 septembrie 2010, 10:19)

      Vendeta [anonim] i-a raspuns lui mircea

      ... pe baza caror dovezi faci o asemenea afirmatie? Cunosc politisti batrani care au copii in facultate si pe care ii tin cu imprumuturi din banci, sunt oameni care nici macar o data nu au cerut/pretins ceva de la nimeni... Sunt oameni care chiar cred cu tarie in onoarea misiunii lor iar cand un idiot ca tine sustine asemenea prostii, onoarea lor este patata... Totusi exista si adevar in ceea ce spui, sunt multi politisti corupti dar aici pana a spune ca TOTI sunt corupti este o mare prostie...
  • -10 (18 voturi)    
    cu arme toti next (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 15:35)

    asus [utilizator]

    Nu iti forta norocul Vasilica ca data viitoare vin cu arme toti si te vad eu pe unde iti scoti camasa.

    Lasa represiunea si capu in nisip, cu astia nu e de joaca .
    • +6 (8 voturi)    
      care arme mah? (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 20:48)

      flavius [anonim] i-a raspuns lui asus

      alea carpati care abia trag peste gard?
  • +12 (18 voturi)    
    Pai eu in "timpul liber" n-am voie sa-njur POLITIA (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 15:37)

    Blaga: aiureli impotente [anonim]

    Atunci politia de ce-are voie sa ma-njure pe mine, injurandu-l pe seful statului care e seful POLITIEI care trebuie sa ma apere PE MINE ?!

    TI-e FRICA BLAGA
  • +16 (20 voturi)    
    masuri dure (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 15:46)

    Stefan [anonim]

    D-le Blaga masuri foarte dure impotriva politistilor care si-au batut joc de statutul lor de politist, de uniforma militara si de legile statului roman pe care trebuie in primul rind sa le respecte si sa le aplice !
    Daca nu sunteti in stare atunci va rog D E M I S I A !!!
  • +12 (18 voturi)    
    militienii au venit cu pistollul la ei?????? (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 15:48)

    popcorn monta [utilizator]

    asta e un derapaj.pe cine voiau sa impuste ca dupa cate stiu eu sunt cu infractorii mana in mana.din10 angajati la MAI 9 sunt militieni si doar 1 este politist.
  • +5 (15 voturi)    
    am cam pus-o... (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 15:49)

    Rafael Che Guevara [anonim]

    dar hai sa ne dam mari. Astea-s declaratii ipocrite care ascund teama. Si mai folosim si cuvinte mari, gen incredere, intelegere, dreptul de a fi suparat, juraminte fata de stat, etc. Nu cumva preiei stafeta de la berceanu? Numai poporul are responsabilitati !?! Cateodata e bine ca cineva sa va vorbeasca pe limba voastra. V-ar prinde bine cate un dus rece ca prea va infierbantati in lupta de-a reforma. Daca va dezbracam de functii, ceea ce ramane se numeste infractori.
  • -28 (42 voturi)    
    Au tot dreptul (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:01)

    ion romanul [anonim]

    Data viitoare toti politistii sa vina cu armamentul din dotare, e dreptul si obligatia lor, sa aresteze infractorii din PDL asa cum aresteaza tziganii (rromi) atunci can au date certe - acum a fost de notorietate publica FRAUDA. Ss patria jos hotia!
    • -1 (11 voturi)    
      Lozinci! (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:14)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui ion romanul

      Se scanda:"Un pitic si cu un chior /ne-au adus in curu gol"!
    • +13 (19 voturi)    
      tradatorule (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:17)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui ion romanul

      PSD-ul nu este un partid politic de stanga, nu este nici macar un partid politic, este un grup constituit in vederea savarsirii de infractiuni. PSD-ismul insa este o stare de spirit, cea mai conceptualizata, concretizata si abjecta reprezentare a infractionalitatii, a tradarii de neam. Ea are priza in zonele cu persoane cu grave carente intelectuale si morale. Asa cum este fundamentalismul islamic, wahabbismul, pesedismul este sursa de teroare si crima organizata. Oficinele sovietice se folosesc de acest flagel in lupta lor de a distruge Romania. Rtv, a3, cotidianul.ro, cozile lor de topor incita la distrugerea statului.
      • 0 (0 voturi)    
        total deacord... doar ca ai uitat sa mentionezi... (Luni, 27 septembrie 2010, 10:27)

        Vendeta [anonim] i-a raspuns lui gabriel

        ... ca si PDL este un "grup constituit in vederea savarsirii de infractiuni" cu Base in frunte... (vezi Ritzi, Udrea, Videanu, fratele si fetele lui Base, Blaga de la vama etc)... Nu uita ca PDL inainte sa fie "liberali" s-au tras tot din FSN ca si PSD-ul... dar asa e daca nu ai memorie... Cat despre tradare, in romania sintagama "om politic" este egala cu tradare... iar la acest capitol base exceleaza pt ca a tradat, pe rand, pe toti cei cu care a fost aliat...
        PS. Numai cretinii si cei platiti sunt sustinatori ai vreunui partid politic din romania, tu din care categorie faci parte?
    • +14 (20 voturi)    
      Iata un alt pui de dictator: ion romanul (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:52)

      Tac-tu [anonim] i-a raspuns lui ion romanul

      Anarhistule, esti bolnav cu capul. Si aingurul tratament care te-ar putea cat de cat ajuta este o internare intr-un centru de specialitate. Pe termen nelimitat. Esti un adevarat pericol public tovarase "roman".
      • +2 (12 voturi)    
        asomarea lui ion romanul ,o masura necesara (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 18:27)

        Gladiatorul [anonim] i-a raspuns lui Tac-tu

        narozi ca acest pigmeu cred ca sunt cel putin destui in PSD und PNL!
        1.cerem defiintarea politiei rutiere extrem de corupta si inutila ,
        2.cerem privatizarea puscariilor,
        3.cerem retragerea politiei de frontiere si privatizarea vamilor
        4.cerem ca 30.000 politisti sa fie trecuti in somaj de maine ,pentru a ne incadra in media europeana 3 politisti la 1000 de locuitori
        5.cerem ca politia sa nu fie dezarmata ,avand in vedere IQ ul ridicol de mic al acestor oameni
        6.cerem instituirea Garzii Prezidentiale/Nationale si lege de lezmajestate pentru institutia presedintelui !
    • +10 (18 voturi)    
      ss patria (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:09)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui ion romanul

      s'aduca si cutitele lungi. cu precuroru pontanac in frunte, spre viktorii multe !

      sunt astia prosti. data viitoare s'aduca politzia militara sa'i bastoneze oleaca. ca jandarmii vazui ca se cam dadura cu ei...

      aia cu pistol trebuiau sa fie arestatzi imediat. pe loc.
      in america, politzistul poarta uniforma numai in timpul programului. o lasa in vestiar, dupa. si arma din dotare, la fel.
      in afara programului, e un civil ca oricare.
      • -2 (2 voturi)    
        pentru panfil plescaru (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 21:32)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

        desteptule, in America toti civilii care muncesc (inclusiv politistii) au un alt nivel de trai.
        dar asta e prea greu de inteles pentru neuronul tau.
        oricum, sper ca atunci cand vei avea cea mai mare nevoie, sa nu fie pe aproape niciun politist.
        • 0 (0 voturi)    
          nici n'as sti de un' sa'l iau. (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:51)

          panfilf flecaru [anonim] i-a raspuns lui vasile

          si ce'ara aface leafa cu regulamentul.
          faptul ca au lefuri mai mici decat in america, e o scuza sa incalce regulamentul si demnitatea uniformei ?
          in america toata lumea are lefuri mai mari. nu cred ca, proportzional, politzistul american e mai bine platit.
          dar, fiind salariatul orasului, lefurile variaza dela loc la loc.
          ex. in dallas nu te primeste la academia de politzie daca n'ai un ciclu universitar terminat, cu diploma. cel putzin un associate degree si stagiul militar. altfel, bachelor degree, cu diploma.
          astia sunt adunatzi dupa maidane.
          plin de fosti melitzeni. f. putzini au un comjportament civilizat.

          in praga m'am incurcat prin oras, noaptea. un echipaj de politie m'a ajutat sa ies pana la autostrada spre bratislava. erau fluentzi in engleza...
          astia nici nu te baga in seama.
          • 0 (0 voturi)    
            da (Duminică, 26 septembrie 2010, 22:48)

            Elimedia [utilizator] i-a raspuns lui panfilf flecaru

            si eu am patit ca s-a dus motorul din pricina chiuloasei la o furgoneta cu care lucram. dupa un timp a aparut politia si a oprit langa mine sa vada care e problema. s-au asigurat ca totul e in ordine, ca asistenta rutiera e pe drum ca masina era ferita de trafic etc. Dupa toate aceste lucruri si-au continuat drumul. La fel, experienta nu a fost in Romania.
          • 0 (0 voturi)    
            alta (Duminică, 26 septembrie 2010, 23:08)

            Elimedia [utilizator] i-a raspuns lui panfilf flecaru

            s-a intamplat odata si la mine expresia aia sa am"cauciucuri ca pepenele" cum ne place unora sa tragem de cauciucuri pana iese sarma. nu eram in ro in momentul acela si m-a oprit politia din locul respectiv, m-a avertizat ca daca nu le schimb amenda. am spus ca momentan nu dispun de banii necesari dar am sa fac tot posibilul sa le schimb. politistii (ca erau doi in patrula cu motocicletele) au spus sa ii urmez ca ma vor duce intr-un loc unde voi gasi pe masura bugetului. si asa a fost, era un loc unde gaseai cauciucuri sh provenite din masinile accidentate dar erau cauciucuri ca si noi, folosite ff putin sau chiar de la roti de rezerva din masinile declarate sinistru total. nu stiam de locul acela dar m-au insotit pe motociclete pana acolo, si bineinteles ca mi-am permis pretul. am apreciat lucru acesta din partea lor.
      • +2 (2 voturi)    
        Da .... (Duminică, 26 septembrie 2010, 9:28)

        Ouroboros [utilizator] i-a raspuns lui panfil flecaru

        Dar ai idee ca , si militari sunt tot in zona exploziva , sau sa spunem cu capsa pusa ....ar fi riscant sa i aduca si pe ei sar putea sa se alature ....si nu ar fi bine :) sau ? poate ar fi .... Eu unu as "bastona" cam 98% din politicieni din 89 pana in prezent :) ....si probabil pana nu va fi un exemplu .... orice fel de partid care va trece pe la guvernare va baga mana adanc in buzunarul romanului
        • 0 (0 voturi)    
          in sfarsit un om inteligent pe situl asta... (Luni, 27 septembrie 2010, 10:31)

          Vendeta [anonim] i-a raspuns lui Ouroboros

          ... sa dea Domnul sa fie mai mult ca tine in romanica... poate asa vom avea si noi o sansa...
          Cata dreptate ai cu: "Eu unu as "bastona" cam 98% din politicieni din 89 pana in prezent :) ....si probabil pana nu va fi un exemplu .... orice fel de partid care va trece pe la guvernare va baga mana adanc in buzunarul romanului " ...
    • -8 (16 voturi)    
      Au fost cativa politisti, din cate stiu cinci la # (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:27)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui ion romanul

      Zice domnul Bleaga: "au fost cativa politisti, din cate stiu cinci la numar, care chiar purtau cu ei arme", iar altii chiar s-au scobit in nas !

      Propun sa ii trimitem la galere, pentru port ilegal de nas si de urechi.

      Din cate stiu, portul armelor de catre politisti si militari in garnizoana este reglementat de Regimul Armelor si Munitiilor si de Regulamentul Serviciului de Garda si Garnizoana.

      Oare care este incalcarea legii la care se refera dl. Bleaga?

      Utilizarea armelor de foc la o manifestatie publica poate fi ilegala, mai ales daca sunt omorati oameni - precum studentul Frumusanu sau alte victime ale Jandarmeriei Romane pe vremea lui Iliescu, dar nu am auzit de vreo interdictie la carausie.

      Armele respective au fost cumva folosite pentru a intimida javrele ordinare? Nu.

      Au fost folosite pentru a omora pe cineva ? Nu.

      S-a tras in ceva (cucuvele, sepci sau javre ordinare) ? Nu.

      Guvernantii sunt suparati ca politistii nu au tras in manifestanti ? DAAAAAAAAAAAAAAAA !

      Iar dl. Blaga s-o fi simtit afectat de lipsa de bestialitate a politistilor, care au mai carat niste fiare vechi fara sa omoare vreun student.

      "Patria si Dreptul meu !"

      .
  • +13 (27 voturi)    
    Decizie. (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:04)

    Make [anonim]

    Domnule ministru,ai fost injurat si balacarit,de oamenii din subordine.La fel presedintele tarii si primul ministru.Vad ca sunteti multumit..Sunteti slab ca ministru de interne,s-a vazut dupa atitudinea subordonatilor,cum va respecta.
    In concluzie,ar trebui sa va dati DEMISIA.
    • +7 (13 voturi)    
      Subscriu la aceasta opinie! (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:30)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Make

      Sa faca curat in subordine si sa-si dea demisia!
      II ajung 15 de zile.

      Daca eram in locul lui, ma ducem cu demisia in CSAT.
      • +4 (4 voturi)    
        de acord (Duminică, 26 septembrie 2010, 15:10)

        masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        de acord. Dar prima data as dea afara vreo 30.000 boactari care poarta chipiu degeaba, sa taie de la temelii reteaua voicu si cumetria gabor-infractor. Apoi isi da si el demisia dupa ce pune in aplicare aceasta decizie. Si inca ceva, sa nu uitam de la restructurare spagarii supremi- vamesii
        • 0 (0 voturi)    
          heh (Duminică, 26 septembrie 2010, 23:19)

          Elimedia [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

          bine ai zis maestre :)
          • 0 (0 voturi)    
            aoloeoo... (Luni, 27 septembrie 2010, 10:39)

            Vendeta [anonim] i-a raspuns lui Elimedia

            1) Blaga a fost sef de vama....(mai trebuie sa zic ceva??)
            2) Cumetria gabor-infractor este subordonata politic si subjugata "partidului" care conduce zona respectiva: de exemplu in Craiova PDL-ul, in Slatina PDL-ul, in Valcea PDL-ul in Constanta PSD-ul, prin Modova PSD-ul iar pe unde nu e nici PDL nici PSD este PNL Daca spui ca doar unii sunt vinovati ori esti prost ori este platit pt asta...
    • +4 (12 voturi)    
      Clar (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:58)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Make

      Ori trece politia in subordinea primariilor, ori se lasa de meserie. Nu-si poate tine in frau angajatii.
      • +7 (7 voturi)    
        esti nebun sau ce... (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 21:03)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        pai primarii sunt mai hoti decat militienii
    • +2 (10 voturi)    
      gresit, Blaga e un tradator (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 21:08)

      goe [anonim] i-a raspuns lui Make

      Nu am auzit sa fie injurat Blaga. Chiar si la Antena3 Blaga e lustruit frumos. Blaga nu avea cum sa fie strain de evenimente, inca din faza de planificare (pancartele alea nu s-au facut la fata locului, transportul nu s-a organizat ad-hoc, etc). Blaga nu ia nici o masura, desi s-au incalcat flagrant o gramada de legi. Blaga a tradat, asta e concluzia. Se pregateste o lovitura de stat, toate semnele sunt clare.
  • +1 (25 voturi)    
    proasta organizare sindicala.. (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:05)

    andrzej [anonim]

    Regretabil! Organizarea puciului militienesc a fost lamentabila si evident militienii au dat doavada de grava indisciplina. Din cei 10 mii doar cinci s-au prezentat pregatiti cu armamentul din dotare pentru asaltul asupra palatului Cotroceni.
    D-nu Blaga va rog sa sanctionati drastic pentru nesupunere la ordin, lasitatesi indisciplina pe cei 9995 de dezertori, iar cei cinci sa fie cititi pe ordin de zi ca eroi ai dreptatii.

    D-le Blaga, se pare ca nu degeaba s-a scandat :"m..ie, blaga". "manifestantii" au simtit cu frustrare ca desi va considerau un ortac dvs. ati lipsit de la marea lor miscare "sindicala".
    • +7 (11 voturi)    
      mda, se pare c'ai dreptate (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:12)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui andrzej

      blaga e dezertorul.
      e rusinos pentru el ca a intarziat atata cu restructurarea.
      trebuia si el restructurat , cu videanul si berceanul.
      totzi trei, baietci da gashca.
      • +1 (1 vot)    
        D-le Pamfil Flecaru, se pare ca ... (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 21:37)

        andrzej [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

        D-le Pamfil Flecaru, se pare ca suntem in minoritate daca ma uit la cum a fost votata postarea mea.
        Da , opinia mea coincide cu a dvs.
        Nerestructurarea statului si mentalitatea retarda ne plaseaza clar in afara Europei in care am fost integrati , si evident in afara lumii civilizate .
    • +10 (14 voturi)    
      Stop terorismului sindical! (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:12)

      Sargon [utilizator] i-a raspuns lui andrzej

      Trebuie sa punem capat acestei politici a "celui care urla mai tare, primeste!". Asta e cel mai aberant criteriu de alocare a resurselor. In general, alocarea resurselor societatii prin intermediul statului este arbitrara, dar acum se depaseste orice limita.

      Fiecare om trebuie recompensat dupa cit de mult ii apreciaza ceilalti rezultatul muncii, iar asta poate fi realizata doar prin intermediul pietei libere, nu a statului!
  • -3 (19 voturi)    
    nu e drept! (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:08)

    cosmin [anonim]

    Politistii nu au nici un drept!
    • -2 (4 voturi)    
      De ce? (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:40)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Sunteti infractor cumva?
    • +14 (18 voturi)    
      Politistii... (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:33)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

      ...au tot atatea drepturi cate avem si noi.

      E de mentionat faptul ca, daca ne strangeam 5000 de nebuni la cotroceni si strigam ce-au strigat astia, noi o luam pe coaja rau...

      Din punctul meu de vedere, politia a redevenit militie...

      Rusine tuturor celor care indrazanesc sa-mi ceara respect imbracati in uniforma de militian, de azi inainte!
  • +7 (11 voturi)    
    nu au nimic! (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:12)

    Tucu [anonim]

    Politistii nu au nici un drept! Eu ca sa scot o spaga de la Privatizatu' Evazionist ma cert cu el si amenint o ora intreaga, ei o fac din vorbe si nici macar pe noi, bugetari saraci ca si ei nu ne iarta, vor si de la noi spaga....
    Vamesii sunt si mai rai! No poti cumpara nimic din duty free ca vor ei partea lor.....
  • +5 (7 voturi)    
    ipocritul (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:20)

    altum [anonim]

    nea Blaga, nu esti decat un ipocrit, un nesimtit... credeam ca vei face ceva pentru ministerul asta, dar dupa cum vede toata lumea suntem in rahat...
    nu te intereseaza decat afacerile personale! Abia astept sa te vad cu catuse alaturi de ceilalti colegi din frunte ministerului...
  • +5 (9 voturi)    
    BLAGA DEMISIA SAU DEMIS ! (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:21)

    fb.i [anonim]

    vasile stiai de mitingul politistilor, aveai informatii de la dgipi ca vor sa ajunga la cotroceni, ai plecat din bucuresti pt a avea un alibi, in realitate ai fost complice la tot ce s-a intamplat in fata palatului cotroceni ! nu ne aburi cu spatiu schengen , ieri l-ai tradat pe basescu, de fapt l-ai tradat mai demult si tu si berceanu, sa-ti fie rusine , ai depus un juramant cand te-a facut basescu ministru la interne !
  • +2 (10 voturi)    
    adunatura (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:24)

    Cetatean [anonim]

    SIMT O MARE JENA CA AVEM ASTFEL DE POLITISTI. Si te mai miri de ce nu este o conduita civilizata in strada. Toate haimanalele s-au aciuit aici. Daca vor salarii mari sa se duca la privat. Au uitat ca dupa revolutie nu stiau pe unde sa se acunda.
  • +1 (13 voturi)    
    Nu cu 1, nu cu 15, ci cu 25% !!! (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:26)

    Basescu a fost demis ! [utilizator]

    Motivarea Deciziei Curtii Constitutionale a fost de admitere a masurilor Guvernului, dar pe perioada DETERMINATA, pana la 1 ianurie.

    Asa ca de la 1 ianuarie, salariile trebuie re-aduase la nivelul avut la 1 Iunie 2010.

    Domnu' Blaga si pedeleilor, lasati goangele, si dati la oamani inapoi ce ati furat.
    • +1 (1 vot)    
      lasa, mai draga, (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 23:40)

      bombonica [anonim] i-a raspuns lui Basescu a fost demis !

      ca venim noi si'i ardem cu 40 % p'aia cu salarii de peste patru miare.
      la politzisti le dam lefurile inapoi si le luam 3O de protzenturi, nu 25.

      progresiv, dela democratie si progres.
  • 0 (8 voturi)    
    Statutul Politistului (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:29)

    ene [anonim]

    D-nul Blaga face o confuzie?
    Oamenii in " uniforma care au depus un juramant fata de tara" au scandat injurii la adresa Ministrului de interne si la adresa Institutiei Presedintelui Statului Roman! Prin manifestarea si comportamentul lor in loc public au incalcat art. 321 alin. 1 si 2 C.pen. -ultraj contra bunelor moravuri si tulburarii linistii publice !
    Statutul si regulamentul de functionare al Politiei Romane permite aceste lucruri? Daca da , inseamna ca este o grava lacuna care duce la disolutia statului!
    Din cate am citit eu in legislatie erau totusi niste ierarhii care nu pot fi contestate decat intr-un anumit cadru legal si pertinent(?)
    Oamenii legii rupandu-si gradele si insemnele in piata publica, functionari speciali ai statului de drept care trebuie sa impuna respect, si sa aplice legea nu au voie sa foloseasca un astfel de limbaj. Mai mult au fost coordonati si incitati de organizatori care au si niste functii in aparatul de stat!
    Ii reamintim D-nului Blaga, care nu se simte ofensat de cea ce s-a intamplat, ca acesti cetateni in solda tarii au calcat in picioare institutia pe care o reprezinta si o coordoneaza dumnealui!
    Mai mult de atat, nerespectand cadrul legal au atacat Institutia Prezidentiala care nu are in jurisdictia sa rezolvarea problemelor financiare.
    Poate din lipsa de cultura si profesionalism in loc sa ajunga la Guvern, singurul abilitat la : "gasirea unor solutii pe cale pasnica si amiabila in ceea ce priveste situatia financiara din Politie", au gresit si au ajuns in alta parte(????)
    Sunt intrebari la care Ministrul de interne este obligat sa raspunda si sa ia masuri!
    • -1 (3 voturi)    
      ce de plotoneri....... (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 20:55)

      flavius [anonim] i-a raspuns lui ene

      niste toparlani domne............uite cine ne apara
  • -1 (9 voturi)    
    lingaul (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 16:52)

    koko [anonim]

    s-a dus repede sa puna de un interviu compensatoriu cu blaga, pt ca asa cere politica de partid. de ce nu-l intrebi de ce nu s-au tinut de cuvant cand au spus ca reducerile de salarii sunt temporare, doar pana la sfarsitul anului 2010? sictir baaa, semeni cu nasul lui bok.
  • +3 (7 voturi)    
    Rusine (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:01)

    Silviu [anonim]

    Rusine sa va fie dle Ministru!!!!!!!!!
  • -1 (9 voturi)    
    marire de salarii ???!!!!!!! (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:05)

    mihaela [anonim]

    dupa ce basescu ne-a zapacit cu mostenirea de la tariceanu cu salarii si pensii marite in scopuri electorale.... se apropie anul 2012 si ati scazut mult in sondaje, oamenii protesteaza cum nu v-ati asteptat, prognozele pentru Romania sunt urate de tot(vezi Dl Ionut Dumitru de la Consiliu fiscal si Dl Croitoru , consilierul Dlui Isarescu) si voi vreti sa mariti slariile dupa ce abia va laudarati ca ati inceput reformarea statului.... vai de reforma voastra.... de unde bani de salarii marite cand maine poimaine faceti alt imprumut la FMI plus ca trebuie sa incepeti returnarea primului imprumut.... Nu mai inteleg nimic, ce sens a mai avut.........De unde bani, ar fi bine sa le cresteti daca exista bani, adica avem o economie sustenabila....dar economia Romaniei mai are mult pana sa creasca, poate in 2012.... SUCCESURI.....
    • 0 (0 voturi)    
      De frica ? (Duminică, 26 septembrie 2010, 9:38)

      Ouroboros [utilizator] i-a raspuns lui mihaela

      De frica poate ...de obicei daca e sa iei exemplu de la statele Africane armata si politia sunt bine platite ...aici sa facut o greseala sa mizat pe multa saracie ...si pe inca cateva lucruri :)) cat despre FMI ...si imprumuturi ....analizand la rece imprumut pe termen scurt .....hmmmm .....3 ani din 2011 .....hmmm oare sa fie bani asa pana la final de mandat ? ....oare sa fie ceva de genu "si dupa mine potopul " ?:)
  • +2 (8 voturi)    
    proteste doar cand le-a ajuns cutitul (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:07)

    bebe [anonim]

    cand era in derulare afacerea "Logan" , cu masini Dacia de 70000 de euro bucata, nu am vazut nici un politist sa protesteze. Eh ,si acolo sunt banii bugetarilor !!
    Va meritati soarta.
    • +2 (2 voturi)    
      Hmmm (Duminică, 26 septembrie 2010, 0:29)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui bebe

      Fii linistit ca nu "bugetarii" au castigat din "afacerea" asta ci cativa oameni pusi politic precum si o firma "privata".Intamplator il cunosc (destul de bine,de peste 25 de ani)pe cel care conduce aceasta firma privata...Savin-Ager,etc...
  • -1 (5 voturi)    
    Incertitudini... interne (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:14)

    Frobenius [anonim]

    Au fost cinci arme, domnul Blaga stie exact ce fel de arme dar... mai sint necesare niste investigatii ca sa afle cine erau politistii care purtau arme.
    Cred ca exista niste probleme printre curci. Le-au dat lacrimile.
  • -6 (12 voturi)    
    guvernul se tine de sotii (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:33)

    anca bulangiu [anonim]

    Pai se fac deja ca n u mai tin minte? Au furat 25% din buzunarele romanilor!!! Trebuie sa ii returneze urgent altfel va fi vai de ei! Diversiunea cu creterea slariilor este demna de mintea familiei besescu adica demnq de retardatyi. Pai voi credeti mai spuractilor si hotilor nenorociti ca noi dormim cum face "prima domna"?? Va inselati amarnic! Vom veni peste voi nenorocitilor si va vom juca in picioare sub obiectivele camerelor jurnalistilor ! Si atunic sa va vad! Bleaga mars la cotet!! Sa nu cumva sa te atingi de sindicalisti ca o iei rau de tot!
  • +5 (11 voturi)    
    masuri dure (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:56)

    Andrei T [anonim]

    Sper, dle Blaga, ca numai folositi cuvinte blande, dar de actionat, veti actiona dur, asa cum o cere situatia. Lipsa de respect a acestor militieni, lipsa lor de educatie s-a facut cunoscuta si in public, fata de superiorii lor, nu numai fata de cetatenii obisnuiti. De aici si lipsa de respect a populatiei fata de politie, de aici si neputinta acesteie de a se impune, chiar si atunci cand are dreptate. Domnule Blaga, daca vreti ca Politia sa fie o institutie puternica, luati masuri dure.
  • -2 (10 voturi)    
    BLAGA TATAL IPOSTORILOR ! EL ESTE CHEIA FRAUDEI EL (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 18:19)

    POLITISTUL [anonim]

    Domnuule impostor Blaga.Nu iti este teama ca te vei duce la puscarie cit mai curind ? NU ITI ESTE VRICA CA VETI FUGII CA SOBOLANI ? ESTI IN SPATELE TUTUROR MIZERIILOR SI FRUDELOR ELECTORALE ! Domnule Blaga cita contrabanda cu tigari ai facut ? Cita contrabanda cu carburant ai facut - cind Serbia era sub embargo ? Tu esti cheia !
    EU TE-AS INJECTA CU SCOPALAMINA ! ESTI UN CANCER PENTRU ROMANII DE RIND.PENTRU POLITIA ROMANA... BLAGA STI CE SE PETRECE SUB COMANDA TA ? POLITISTUL DE RIND -PUNE BOTUL LA 5 RON SPAGA- INFRACTIONALITATEA A CRESCUT... PRAFUL SA ALEAGA DE TINE ! SI DE ACOLITII TAI-BASESCU -BERCEANU-VIDEANU
    • +1 (1 vot)    
      Daca (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 20:16)

      HESS [utilizator] i-a raspuns lui POLITISTUL

      Bagi in el scopolamina si incepe sa cante cate pungasii ar fi interesant pt Boc care tot plange ca nu sant bani.Toti ministrii de dupa 89 in coace si politicienii ar trebui sa treaca pe la injectia cu scopolamina.Si intreba ce si cat ati furat,cate case aveti afara si cati euroi in conturi.
      Cat despre ministrul Blaga se vede in politia romana capacitatea lui intelectuala si de munca.Vai de ea politie.Neechipata,fara un statut adevarat.Pistoale carpati si trei somatii pana sa impusti banditul.Stai ,stai ca trag part in aer.Asa ministru asa minister si politie.Demisie la astia ca el.Astia tin cu dintii de ciolan iar rusinea si demnitatea pt ei inexistenta.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu se scriu asa urmatoarele cuvinte: (Duminică, 26 septembrie 2010, 0:02)

      Grammaticus [anonim] i-a raspuns lui POLITISTUL

      fugii (trebuie 1 i), sti (trebuie 2 i), in rest de Blaga nu-mi pasa. Daca era om corect nu si dadea fata dupa un PSD ist si NU lua apararea ginerelui cind facea afaceri cu statul.
  • -3 (9 voturi)    
    si ce daca! (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 18:30)

    trnt [anonim]

    De unde stie ca erau fix cinci?Problema care a deranjat cel mai tare cred ca a fost apelativul de "jigodie" pe care l-au folosit referindu-se la baselu' si care in opinia mea trebuia folosit la plural si extins la toata aceasta adunatura de golani care conduce tara asta acum.In alta ordine de idei, astept momentul cand vor fi fugariti cu picioare in fund, indiferent cine va face acest lucru.
  • +11 (17 voturi)    
    politisti sau derbedei? (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 18:36)

    bizonul [anonim]

    Poliţiştii nu au doar interdicţiia de a participa la greve. Au şi obligaţii în afara sferei profesionale.
    Art. 45
    (1) Poliţistului îi este interzis:
    b) să exprime opinii sau preferinţe politice la locul de muncă sau în public;
    e) să declare sau să participe la greve, precum şi la mitinguri, demonstraţii, procesiuni sau orice alte întruniri cu caracter politic;

    Art. 43
    Poliţistul este obligat:
    d) să aibă o conduită corectă, să nu abuzeze de calitatea oficială şi să nu compromită, prin activitatea sa publică ORI PRIVATĂ, prestigiul funcţiei sau al instituţiei din care face parte.
    • +1 (1 vot)    
      Tu ce crezi? (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 18:59)

      boldeanu [anonim] i-a raspuns lui bizonul

      Si ce li se ofera politistilor in schimbul acestor libertati cetatenesti ingradite?
      Salarizare unica = drepturi egale. Ma salarizezi ca pe femeia de serviciu, vreau sa am aceleasi drepturi ca ea. Daca imi ingradesti niste drepturi, ce-mi dai in schimb? Adica n-ar fi corect sa li se permita si politistilor sa faca ce ai scris tu la art. 45?
      Cat despre prestigiul functiei si institutiei, cu salariul cat al unui necalificat cu 8 clase, s-avem pardon. Prestigiu d-asta iti doresc tie.
    • +1 (1 vot)    
      Incalcarea regulamentului se sanctioneaza? (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 19:06)

      ene [anonim] i-a raspuns lui bizonul

      Politistii care dupa incetarea raporturilor de serviciu au aprobarea de a purta uniforma o pot folosi in urmatoarele situatii:
      -cu ocazia zilei nationale a tarii, zilei armatei sau a structurii din care au facut parte;
      -la festivitati, adunari, ceremonialuri si activitati protocolare sau comemorative la care sunt invitati oficial;
      -cu ocazia primirii unor delegatii ale organizatiilor de rezervisti din alte tari;
      -la alte activitati la care sunt invitati, cu precizarea necesitatii prezentei in uniforma.

      Sursa:
      http://www.legestart.ro/Regulamentul-2010-compunerea-portul-uniformelor-politie-(MzU3OTA5).htm
    • -2 (2 voturi)    
      citeste cu atentie (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 19:25)

      avocatuamator [anonim] i-a raspuns lui bizonul

      art.45
      b)Politistii nu au exprimat opinii politice, nu au avut pancarte. lozinci, sloganuri politice sau legate de vreun partid.
      e) Nu a fost greva/miting/demonstratie CU caracter politic. A fost doar demonstratie. Punct.

      art43
      d) depinde cum definesti conduita corecta. De ex. aveau cravate si camasa bagata in pantaloni. Erau "corecti".
      Au compromis prestigiul functiei? Dra ce functii aveau ei? Prestigiul institutiei? Au folosit cuvinte din dictionar, un vocabular cazon, asa cum le sta bine unor barbati care au drept de a folosi arma din dotare. Soc are incredere sa le dea pistaole, asa ca 2-3 cuvinte mai tari nu conteaza prea mult..
      Dixit
    • +2 (8 voturi)    
      impartial (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 20:18)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui bizonul

      politisti sau derbedei? Sâmbătă, 25 septembrie Cel mai pertinent comment.Felicitari!
  • -1 (1 vot)    
    Politistii trebuie platiti decent (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 19:11)

    vasile [anonim]

    bai pdl-isti cu creierul spalat, voi vreti ca politistii sa-si dea viata pentru cetateni, sa fie integri, dar ei sa nu aiba ce manca. niste oameni expusi la atatea pericole trebuie platiti decent! dc. guvernul nu are bani de salarii, nu are decat sa-si dea demisia impreuna cu papapgalul de basescu, care e bun doar la palavre, si sa vina altii competenti care stiu sa aduca bani la buget! astia din pdl nu numai ca nu aduc bani la buget, dar prin masurile lor cretine de austeritate au redus drastic veniturile la buget! cititi ma pdl isti idioti datele institutului de statistica si lasa-ti aburelile voastre ieftine!
    • 0 (0 voturi)    
      Nu vreau sa intru in polemica ... (Luni, 27 septembrie 2010, 10:53)

      Florin J. [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      Doar pun cateva intrebari.

      Ce salariu are acum dupa reduceri cel mai amarat politist? Nu personalul tesa care nu este implicat in activitati specifice politiei cum ar fi femeia de servici - sper ca aia nu e considerata politista.

      Care este raportul dintre intre salariul mediu pe economie si salariul mediul pe profesia de politist?

      Ce sporuri se dau (daca se mai dau) peste aceste cifre si in procent de cat la suta din salariu.

      Ce alocatii de hrana pentru hrana se dau (daca se dau).

      s.a.m.d.

      Are cineva o structura a tuturor sumelor care se misca in directia profesiei de polititst?

      Nu de alta dar sa avem date concrete in fata cand se fac afirmatii.

      Toata lumea se plange de reduceri. Dar hai sa vedem de la ce nivel incepe plansul pentru politisti comparativ cu altii. Spre exemplu si pentru inceput, comparativ cu cadrele din armata de nivel/grad comparabil.

      Multumesc anticipat pentru informatii.
  • +1 (1 vot)    
    Blaga afara (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 19:25)

    goe [anonim]

    Blaga nu mai are ce cauta in pozitia in care e. Daca nu e in stare sa tina lucrurile sub control trebuie sa zboare. Cel care vine in locul lui are un examen de dat: in minutul 1 trebuie sa-i concedieze pe toti cei care au participat la manifestatia de ieri.
  • -2 (2 voturi)    
    Se apropie momentul ..... (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 19:50)

    Carcotescu [anonim]

    Nu mai e mult si-l auzim pe Boc, langa Basescu, adresandu-se multimii din fata Cotroceniului:
    Basescu : Alo! Alo! Alo !
    Boc: - Liniste !
    Basescu: - Astazi, am luat o importanta hotarare privind nivelul de trai al populatiei. Vom majora retributia cu 200 de lei.

    Va mai amintiti, romani?

    Ce mi-e Ceausescu, ce mi-e Basescu?
  • +6 (6 voturi)    
    putch (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 20:24)

    Petrovici [anonim]

    Ponta si-a manifestat degraba simpatia si sprijinul pentru manifestatiile de la Cotroceni. Tot impinge lumea la aceste manifestatii, la aceste actiuni impotriva puterii actuale. Ar vrea o noua lovitura de stat ca in 89, ceva mineriade sa ne puna la punct !!!
  • 0 (6 voturi)    
    imi e sila de minciunile guvernului si de ipocrizi (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 20:26)

    adriana [anonim]

    guvernul nu creste salariile. conform declaratiilor lor de fapt vor sa il reduca cu 10%. e foarte simplu. daca au scazut salariul cu 25 % si acum il cresc cu 15% de fapt il scad din nou cu 10%.conform legii de la 01.01.2010 ar trebui sarevina la valoarea initiala. deci anuntata marire e doar o minciuna si o ilegaliotate, ea ar fi o marire doar daca s-ar aplica la valoarea salariilor inainte de curba de sacrificiu pe care ordinarii de la pdl au impus-o. despre faptul ca aveau autorizatie doar in piata victoriei si trebuia respectata am sa ii spun ceva infractorului de blaga care beneficiaza de certificat de revolutionar si privilegiile aferente fiindca a vazut revolutia la televizor. daca era sa se respecte legea ceausescu era presedinte si acum, demonstratia de la timisoara si cea de la bucuresti nu au fost autorizate. sper ca veti plati ca si el bataia de joc la care ati supus poporul roman. macar el o facea cu mai multa acoperire legala. va veni si vremea celor care acum se simt atotputernici.
  • +7 (7 voturi)    
    bravo (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 20:27)

    George [anonim]

    Sa creasca salariile amaratilor care chiar muncesc .
    Nu barosanilor cu mii de RON si EUR pe luna , amplasati in tot felul de structuri statale, agentii si agenturi care freaca frunza la caini si fondurile europene raman in strainatate !

    Cat timp vor plati nenorocitii cu 6-10 milioane NESIMTIREA barosanilor cu masinile lor de lux in rezervoarele carora baga o singura data cat ia un batran pensionar de-al nostru ?

    Cam cat ?P ina cand vom mai fi condusi de oligarhia asta ?
  • +6 (6 voturi)    
    ??? (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 20:38)

    george [anonim]

    „ Vasile Blaga: Se discuta in Guvern cresterea salariilor bugetarilor de la 1 ianuarie 2011.” Chiar asa? Dom Blaga, esti sigur ca ai auzit bine? Si daca „se discuta”, cine discuta? Femeile care fac curat in sala de sedinta si dom Ministru nu le stie numele sau un ministru anume? Care? Te pomenesti ca e vorba chiar de dom Prim!
  • +1 (9 voturi)    
    Nu, ca asta chiar intrece orice limite! (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 20:56)

    AlinN [anonim]

    Daca pana acum as fi dorit doar concedierea angajatilor din Ministerul Justitiei si Ministerul de Interne participanti la miting, acum este clar ca acei 5 participanti cu pistoale trebuie sa urmeze drumul lui Miron Cozma. Nu ne mai permitem mineriade sau ziceti-le cum vreti - politiade in anul 2010. Inchisoare pentru participantii cu arme. Dl Preda+Dl Blaga - nu ne dezamagiti!
  • +5 (11 voturi)    
    Blaga a tradat (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 21:03)

    goe [anonim]

    Imi este foarte clar ca Blaga a schimbat tabara. Se pregateste o lovitura de stat, se pare.
    • +1 (1 vot)    
      Nu a tradat, a vandut. E cu totul altceva (Duminică, 26 septembrie 2010, 14:16)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui goe

      Blaga nu a tradat, pentru ca a fost tot timpul de partea celor care doresc sa mai dea o lovitura de stat. Mare atentie la Blaga! Dezarmati-l, pentru ca este in stare sa faca din politie o mandra si operativa militie.
  • 0 (2 voturi)    
    lol (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 21:38)

    vv [anonim]

    5 politisti purtau 3 arme?
    • 0 (0 voturi)    
      aha (Duminică, 26 septembrie 2010, 20:26)

      flavius [anonim] i-a raspuns lui vv

      doua dintre arme erau cu doua tevi,deci,un politist la o teava!!!!!!!!!!!
  • -1 (1 vot)    
    ok. si,,!!?? (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 22:18)

    blaga [anonim]

    Cu ar fi venit lunetistii la miting daca ar fi protestat ??
    Pe cand un protest al vanatorilor .....de recompense.....de la popor ???
  • +2 (2 voturi)    
    Politie - respect ? (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 23:46)

    Respect [anonim]

    Sa mai avem respect fata de asemenea oameni care, culmea tupeului, mai au si deviza "lege si ordine"? Care "lege", care "ordine"?
    Mare distanta e fata de expresia folosita in Canada & SUA, "To Serve and Protect" adica "sa ajut/servesc si sa protejez". Mult mai expresiv, nu?
  • 0 (0 voturi)    
    aspiratii (Duminică, 26 septembrie 2010, 0:23)

    mariuca [anonim]

    asa ca si medicii toti salariatii bugetari aspira daca parlamentarii (apreciati ca cei mai ....) au vile, masini si traiesc pe picior mare ei-medicii si bugetarii in speta politistii aspira ca la cativa ani de la angajare sa aiba cat ALA care ridica mana si voteaza toate nazbatile posibile
    cum poti sa ii spui sa aiba rabdare ca toate vin ca urmare a MUNCII cinstite cand vede ca ciobanul are palat de 2 mil euro-cand parintii ne amenintau ca daca n invatam ne da la cioban la oi
    si ce daca sunt inginer de 30 ani, nu am furat mi-am facut datoria corect fata de cel ce ma platit
    sa imi fie rusie ca sunt saraca? dar ce sa fac nu pot sa fur/ ei politisti ce fac?
  • -1 (3 voturi)    
    Bloggeri (Duminică, 26 septembrie 2010, 6:05)

    je [anonim]

    Multi sunt paltiti sa comenteze intr-un anumit fel orice eveniment care deranjeraza puterea,altii sunt doar ofuscati ....
    De ce nu ar avea voie sa participe politistii la un miting de protest? sunt sclavi pe plantatie?faptul ca in cadrul mitingului s-au scandat anumite chestii referitoare la Guvern si Presedintie va mira? pe mine nu cand Presedintele meu spune tiganca imputita sau gaozari nu ma mira ,asa cum nu m-a mirat nici pixelul albastru , nu ma mira nici faptul ca unii din Guvern sau prieteni din Guvern pe timpul crizei au obtinut profit la firmele lor de 200% din contracte paguboase cu statul ?va mira ca toate guvernele nu si-au onorat promisiunile si au jefuit tara?va mira ca multi din privat au salarii pe hartie de 6-7 milioane dar in mana iau 4000/5000 de lei?va mira faptul ca sunt salarii in ministere de zeci d mii de lei ?va mira ca sunt cateva milioane de cetateni care sunt in pragul disperarii ?..........
    Atunci politistul ,jandarmul sau militarul ce ar trebui sa faca ?sa cerseasca sa fure sa ce ? Va opariti ca vai doamne politistii au injurat (ei nu sunt zilnic injurati ,etichetati,jigniti ,marginalizati atat de clasa politica cat si de unii reprezentatnti ai societatii civile)...s-a umplut paharul ,constiinta trece prin burta .Pentru necunoscatori in Politie mai sunt cam 2% militieni si aia in Minister in operativ cam tot aparatul este tanar rar mai gasesti peste 45 de ani deci chestia cu militienii nu tine .Va spun sincer ca in Piata anumite persoane au stiut sa profite de naivitatea politistilor in ale lupatei sindicale si au lansat acele lozinci care nu au fost scandate de toti politistii ,provocatorii in civil incercau tot timpul sa incite chiar si la violente dar nu au avut noroc .Cand oamenii sunt disperati si suparati pot fi usor manipulati ...Chestia cu datul afara ar insemna instaurarea unei dictaturi si incalcarea Constitutiei.
    Domnul Blaga a fost apreciat intotdeauna de politisti de asta sentimentul de dezamagire pentru lipsa lui din l
    • +1 (1 vot)    
      Nu asta este problema toi, (Duminică, 26 septembrie 2010, 18:57)

      AlinNeculai [utilizator] i-a raspuns lui je

      1. Politistii au incalcat legea manifestand fara autorizatie.
      2. Politistii au incalcat legea distrugand insemne oficiale prin aruncarea sepcilor
      3. Politistii au incalcat legea prin injurii la adresa institutiei Presedentiei.

      Pentru asta abia astept sa-i vad cel putin concediati.
  • +1 (1 vot)    
    Politisti (Duminică, 26 septembrie 2010, 12:32)

    cetatean [anonim]

    Inainte de majorarea salariilor as vrea sa se finalizeze ancheta aia, "vilele politistilor". Ca eu n-am vazut prin tarisoara asta politist amarat (asa jupuit ca profesorii, ca functionarii publici ...).
    Si dupa ce se termina ancheta, sa se faca niste evaluari stricte si obiective iar celor care merita sa li se mareasca salariile.
    Ca militienii astia (marea lor majoritate) sunt ca doctorii : se descurca ei intotdeauna.
  • +2 (4 voturi)    
    spagari ordinari (Duminică, 26 septembrie 2010, 13:31)

    geo [anonim]

    Domnii astia de la Militie -care sunt in proportie de 90 la suta niste analfabeti ce nici macar nu inteleg legile pe care ar trebui sa le aplice - au mancat painea lui Iliescu si Nastase care nu s-au atins de lefurile lor si acum urla la poarta Cotrocenilor.
    Ba, voi sunteti angajati sa protejati statul de drept, spagarilor! Puterea pe care trebuie s-o protejati voi este aleasa prin vot! Mars la munca, nu la intins mana dupa spaga!
  • +1 (1 vot)    
    CORECT (Duminică, 26 septembrie 2010, 15:47)

    burebista58 [utilizator]

    Da,e foarte bine in ceea ce priveste sporurile...sa le ia doar cei care merita...!!!...de aceea se sperie puturosii!!!...cred ca numai aceeia au iesit in strada...!!!
  • 0 (0 voturi)    
    cresterea salariilor (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:09)

    George [anonim]

    Cresterea salariilor trebuie sa se faca pentru cei cu salarii mici , care chiar muncesc in tara asta.

    Cei cu salarii obraznice , amplasati in tot felul de functii clientelare , in tot felul de agentii , nu doar ca trebuie sa fie diminuate la nivelul CELOR CARE CHIAR MUNCESC dar acestia trebuie sa si plece ACASA !

    Romania nu-si mai permite sa se imprumute la FMI sa plateasca nesimtiitii cu masinile lor de lux !
  • 0 (0 voturi)    
    Demisia este de onoare (Duminică, 26 septembrie 2010, 21:33)

    Rosko [utilizator]

    Domnule Presedinte Basescu, cere-le demisia acestor binevorbitori si propune un primministru care sa stie sa conduca in sensul respectarii legii si sanctionarii tuturor incalcarilor de la vladica la opinca. Cine face front comun cu infractorii sa raspunda solidar cu ei. Justitia trebuie mai intai epurata de toti smecherii spagari si aserviti mafiei. In politie si procuratura sa nu fie urma de slujbasi cu state in vechiul regim si nici urmasii lor. Numai asa se va face lumina in administratie. Oamenii cumsecade nu au loc in aceasta tara de jigodiile astea cocotate pana la cele mai inalte functii ale statului si saboteaza pana si ideea de democratie.
  • 0 (0 voturi)    
    ce va asteptati (Luni, 27 septembrie 2010, 0:48)

    adrian [anonim]

    de la ei daca sunt angajati majoritatea pe pile si spagi? Cand eram in liceu povestea profesoara de Limba si Lit. Romana ca majoritatea politistilor din oras (undeva in provincie) nici macar nu stiau sa citeasca sau sa scrie cum trebuie.
  • 0 (0 voturi)    
    asa... (Luni, 27 septembrie 2010, 8:52)

    mihnea [anonim]

    Daca iei bani de la tine si Boc sa le cresti salariile la bugetari dar nu mai mariti impozite si taxe ca plecam toti din tara si cu bugetarii si pensionarii o sa ramaneti
  • 0 (0 voturi)    
    blaga (Luni, 27 septembrie 2010, 9:49)

    ady [anonim]

    Ce aveti cu d-l Blaga? Pana la dansul, Romania nu a mai avut un asemenea ministru de interne si administratie care sa fie atat de competent, perseverent si muncitor.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by