AUDIO Asculta mai jos cuvintele lui Vantu dupa pronuntarea sentintei
Avocatii celor 3 au declarat ca vor formula recurs la hotararea de arestare preventiva.
Avocatul lui Turcan a declarat, la iesirea din sala de judecata, ca nu li s-au aratat toate mijloacele de probe si toate interceptarile.
Procurorii au inaintat joi seara magistratilor Tribunalului Bucuresti, propuneri de arestare preventiva pentru o perioada de 29 de zile, pe numele inculpatilor Vintu Sorin Ovidiu, Turcan Octavian, si Stoian Alexandru. SOV a trimis sume de bani condamnatului Popa Nicolae, pentru ca acesta sa se sustraga de la executarea pedepsei de 15 ani inchisoare, informeaza Ministerul Public.
Liviu Luca, audiat si el in acest dosar, nu a fost retinut.
Redam integral comunicatul Parchetului:
"Procurorii Sectiei de urmarire penala si criminalistica din cadrul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie au dispus in cursul zilei de azi retinerea, pentru 24 de ore, a inculpatilor Vintu Sorin Ovidiu, Turcan Octavian, si Stoian Alexandru, sub aspectul savarsirii infractiunii de favorizarea infractorului.
Din probele administrate in cursul urmaririi penale a rezultat ca, inculpatul Vintu Sorin Ovidiu a trimis sume de bani condamnatului Popa Nicolae, pentru ca acesta sa se sustraga de la executarea pedepsei de 15 ani inchisoare, aplicata prin sentinta penala nr. 423/20.03.2007 a Tribunalului Bucuresti, pronuntata in dosarul nr. 24.632/3/2006, ramasa definitiva prin decizia penala nr. 2098/2009 a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, dosar in care la data de 23 iulie 2009 a fost emis mandat european de arestare.
Urmarirea penala a stabilit ca transmiterea sumelor de bani s-a realizat in baza dispozitiilor inculpatului Vintu Sorin Ovidiu, prin transfer bancar, dintr-un cont deschis la o banca cu sediul in Nicosia, Cipru, in contul unei societati comerciale inregistrate in Indonezia, la care condamnatul Popa Nicolae avea acces cu ajutorul inculpatului Turcan Octavian, sau in numerar cu sprijinul inculpatului Stoian Alexandru. Procurorii au inaintat magistratilor Tribunalului Bucuresti, propuneri de arestare preventiva pentru o perioada de 29 de zile, pe numele inculpatilor Vintu Sorin Ovidiu, Turcan Octavian, si Stoian Alexandru".
Procurorii i-au audiat, joi, pe Sorin Ovidiu Vantu, Liviu Luca, presedintele Federatiei Sindicatelor Libere Petrom, Octavian Turcan si pe Alex Stoian, in cazul lui Nicolae Popa, fostul director al Gelsor, condamnat la 15 ani de detentie pentru prabusirea FNI.
La locuintele acestora si ale altor persoane s-au facut perchezitii,anchetatorii ridicand unitati de computer, inscrisuri si alte documente.
Vezi filmul evenimentelor
UPDATE 14 (01.45) Instanta a decis arestarea preventiva pentru 29 de zile a celor 3 retinuti
UPDATE 13 (00.45) Avocatii celor 3 retinuti au iesit din sala de judecata, dar au refuzat sa faca declaratii. Judecatorii s-au retras pentru a delibera asupra cererii de arestare preventiva
UPDATE 12 In completul care va judeca cererea de arestare se afla si judecatoarea Ana Maria Garofil, cea care a facut parte si din completul care a hotarat, in aprilie 2009, ramanerea in arest a lui George Becali.
UPDATE 11 (ora 22.25) Sorin Ovidiu Vantu a ajuns la Tribunal
UPDATE 10 (ora 22.10) Avocatul lui Turcan sustine ca acesta nu-l cunoaste pe Popa. In cateva minute urmeaza sa ajunga la Tribunalul Bucuresti si cei retinuti.
UPDATE 9 (ORA 21.38) Procurorii au inaintat Tribunalului Bucuresti propunerea de arestare preventiva pentru 29 de zile pe numele inculpatilor Vintu Sorin Ovidiu, Turcan Octavian, si Stoian Alexandru, informeaza Ministerul Public.
UPDATE 8 (ora 20.46) Liviu Luca iese de la audieri, fara a fi retinut: "Vantu este prietenul meu si va fi prietenul meu in orice situatie".
UPDATE 7 (ora 19:00) Liviu Luca a ajuns la Parchetul General, unde este audiat.
UPDATE 6 (ora 17:00) Octavian Turcan a fost retinut de procurori.
UPDATE 5 (ora 16.40): Ministerul Justitiei a anuntat ca presedintele indonezian a aprobat cererea autoritatilor romane de extradare a lui Nicolae Popa
UPDATE 4 (ora 12.53): Ovidiu Turcan (cetatean moldovean), Alex Stoian si Liviu Luca (fostul sef al sindicatului din Petrom) sint audiati in acelasi dosar, fiind suspectati ca l-au ajutat pe Nicolae Popa
UPDATE 3 (ora 12:50): Realitatea Tv anunta ca Sorin Ovidiu Vantu a ajuns in arestul Politiei Capitalei. Procurorii ar putea cere, in cursul zilei de joi, mandat de arestare preventiva pentru 29 de zile pe numele lui Vantu.
UPDATE 2 (ora 12:40): Sorin Ovidiu Vantu a primit o ordonanta de retinere pentru 24 de ore in dosarul privind fuga din tara a lui Nicolae Popa, au declarat, pentru HotNews.ro, surse din Parchet. "Atunci cand Basescu va pierde in sfarsit o batalie, sa-l vad in locul meu", a fost singura declaratie a omului de afaceri, la iesirea de la audieri, inainte de a urca in duba Politiei.
UPDATE (ora 12:26): Sorin Ovidiu Vantu este audiat la aceasta ora de procurori in dosarul fugii din Romania a lui Nicolae Popa, fost director Gelsor, condamnat la 15 ani de inchisoare in dosarul prabusirii FNI. Surse din Parchet au declarat pentru HotNews.ro ca Vantu "este audiat acum, nefiind inca retinut". Realitatea TV titreaza in acest moment ca Vantu este "retinut", informatia nefiind verificata.
Procurorii Parchetului ICCJ si ofiteri de politie au efectuat joi perchezitii la 10 adrese si audiaza mai multe persoane in dosarul in care sunt cercetate circumstantele in care Nicolae Popa a fost sprijinit pentru a parasi Romania, a anuntat ICCJ, intr-un comunicat.
Potrivit Mediafax, care citeaza surse judiciare, printre cei perchezitionati se numara, pe langa Sorin Ovidiu Vantu, si Liviu Luca, presedintele Federatiei Sindicatelor Libere Petrom.
Autoritatile romane au solicitat deja extradarea lui Nicolae Popa din Indonezia, unde acesta a fost capturat. Ministrul indonezian al Justitiei a autorizat inca din luna februarie extradarea in Romania a fostului director Gelsor, Nicolae Popa, procedura avand insa nevoie si de aprobarea presedintelui indonezian, anunta politia locala, citata de editia online a Jakarta Globe.
Potrivit surselor citate, printre cei ce urmeaza sa fie perchezitionati joi se numara si cetateanul moldovean Octavian Turcan, considerat un apropiat al lui Sorin Ovidiu Vantu si suspectat ca i-ar fi transferat bani in Indonezia lui Nicolae Popa.
In decembrie 2009, Ministerul Public anunta, potrivit Mediafax, ca "in baza informatiilor primite cu privire la arestarea cetateanului roman Popa Nicolae, la data de 2 decembrie 2009, in Indonezia, Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie a constituit un dosar penal in care se efectueaza cercetari sub aspectul savarsirii infractiunii de favorizarea infractorului cu privire la persoanele care au ajutat persoana condamnata sa se sustraga de la executarea pedepsei".
In trecut, si fosta sotie a lui Nicolae Popa, Anca Caciula, a fost audiata in acest dosar, insa ea a declarat ca nu i-a trimis fostului sau sot bani care sa il ajute sa se intretina in strainatate. Ea a declarat, in fata procurorilor, ca a primit o singura data de la fostul sot "o suma infima", respectiv aproximativ 300 de euro.
Si fratele lui Nicolae Popa, Virgil Popa, a fost audiat in legatura cu fuga acestuia din tara.
- Nicolae Popa, arestat in Indonezia in 2009
Fostul director al Gelsor, Nicolae Popa a fost arestat, pe 2 decembrie anul trecut, de autoritatile din Jakarta, Indonezia, el fiind condamnat de Tribunalul Bucuresti, in 2006, la 15 ani de inchisoare pentru inselaciune, alaturi de Ioana Maria Vlas, decizia ramanand definitiva in 2009.
Nicolae Popa a fost director al grupului de firme Gelsor si membru al Consiliului de Incredere al Sov Invest, societatea de administrare a FNI. Decizia definitiva si irevocabila in dosarul prabusirii FNI a fost data in 4 iunie 2006, de catre Inalta Curte de Casatie si Justitie.
Instanta suprema a mentinut mare parte a cuantumului pedepselor stabilite pentru inculpatii din acest dosar, printre care Ioana Maria Vlas, fostul administrator al SOV Invest, si Nicolae Popa, fost director al Gelsor, grup financiar cu activitati de brokeraj si pe piata fondurilor de investitii, prin care se derulau si tranzactiile cu unitati de fond de la FNI.
Astfel, Ioana Maria Vlas a ramas cu pedeapsa de zece ani de detentie, pentru inselaciune si abuz in serviciu. In cazul lui Nicolae Popa, acesta a ramas cu decizia de condamnare la 15 ani de inchisoare pentru inselaciune si delapidare, infractiunea de fals fiindu-i prescrisa.
Citeste si Nicolae Popa si legaturile lui cu Sorin Ovidiu Vantu
































eu am exemple:
- iancu de la timisoara e unul dintre ele. dupa ce si-a vandut actiunile din inchisoare a fost eliberat.
- patriciu, "sa-i fie rusine", e alt exemplu. l-au ascuns 24 de ore si apoi gata, s-a stins.
deci nu cred ca va ajunge vantu sa fie condamnat. nu ca as vrea sau n-as vrea dar asa cred eu.
si fac pariu si ca ridzi va scapa fara o zi de inchisoare
si apoi, pe criza asta, e nevoie de niste circ. sa mai uite lumea de foame.
timpul imi va da dreptate. sau poate nu. ramane de vazut.
nu in locul lui. vantu trebuie sa ramana la puscarie. prea mult rau a facut acestei tari!
pai nenea SOV este mana-n mana cu cine trebuie.
la o adica, o mana spala pe alta, vezi spa-ul organizat ca la carte, pentru "prostanac", in preziua alegerilor prezidentiale, cu fotografi si tot ce trebuie.
SOV a livrat si va mai livra, cand trebuie ,ce trebuie.....pentru linistea lui si a afacerilor lui.
Pana si directia Realitatii poate sa se schimbe brusc cand o sa fie cazul, veti vedea.
Adica....: ) SOV este "de-al vostru" mai oranjadelor, face doar pe cartitza in opozitie.
Un fel de 007 dambovitean, daca asa pricepeti.
cand a scos filmuletul cu palma lui basescu atunci vroia sa castige basescu, nu? :)
sau sirurile de srs-uri, ctp-uri si alte lichele penalo-jurnaliste care scuipau zilnic la adresa lui base era tot sa castige base, nu?
tu ne crezi fraieri, sau asa ai vrea sa fim?
inventati tot felul de scenarii care de care mai demne de dosarele x ca sa-i ascundeti incompetenta chiulangiului de crin si al prostanacului de geonel.
Oricat de greu ti-ar fi sa admiti si sa inghiti, acum 6 ani Basescu a iesit presedinte si cu ajuorul RTV. Dupa cum l-a ajutat si in ultimele alegeri. Greu si foarte greu, dar poti sa incerci macar sa treci prin filtrul gandirii urmatoarele:
- """inteligentul""" de Geoana a fost chemat la SOV. Probabil de catre hamsterul lui SOV.
- din intamplare erau niste fotografi de la Catavencu prin zona. Cautau o specie rara de copac pentru un reportaj ecologist probabil.
- apar pozele in Cataventu
- Catavencu apartine lui SOV
*bonus - Ioan T. Morar varf de lance si "deontolog" portocaliu este angajat la Catavencu si papa bani de la SOV. Acum o sa fie consul. Sigur SOV va semna actul de numire :D
SOV a jucat la doua capete. Specialitatea lui.
SOV si Basescu sunt doua javre foarte bune in rahaturile pe care le fac. Mi se rupe de amandoi, dar asta nu inseamna ca nu le recunosc calitatile, fie si negative. Pana una alta, Basescu si PD-l imi afecteaza direct existenta prin nesimtirea si incompetenta de care dau dovada.
hai ca sunteti simpatici.
catavencu, pai ce raiting are catavencu?
si in primul rand, se vede din transcrierile aparute ieri in presa in care el spera sa piarda base alegerile. daca nici acum nu recunoasteti ca vantu nu i-a facut niciun servicu intentionat lui base inseamna ca discutam discutii.
pana una alta vantu si restu ca el plus lingaii de serviciu imi afecteaza mie direct existenta. cunosc oameni ruinati de acest individ. pensia nu si-o mai iau multi pt ca el a platit angajatii prin pfa si drepturi de autor iar la fondul de pensii a ajuns ZERO.
la fel si la somaj. dar asta e cand gandesti limitat.
base e devina ca realitatea are datorii la stat si pe deasupra a evitat plata contributiilor la stat.
pana una alta nu cel care sia facut imperii este vantu si si-a facut imperii pe banii nostri.
a fost suficient sa apara pozele in catavencu si apoi sa le preia basescu. nu trebuia sa vezi tu in catavencu. daor sa-ti spuna basescu sa te uiti in catavencu daca nu-l crezi. dar ma indoiec ca nu crezi orbeste ce spune basescu.
Partea cu "ganditul limitat" este un copliment venind din partea ta. Marsh inapoi la scoala de vara a PD-l si suge reaza-le sa bage macar modul de logica. Pentru IQ nu mai ai nicio sansa.
Nu intru in discutii pe teme economice cu tine, ca as vorbi singur.
Ce blestem infernal sa avem atatia si atatia imbecili in acelasi popor.... ma uit la voi si mi-e mila de mine, de familia mea si de copiii mei nenascuti ..... ce scarba imi provocati ... si sunteti cu atat mai gretosi cu cat sunteti si foarte plini de voi in jigniri si prostie...
....Nu va meritati nici cenusa...
Acum ca este sefu' al mare la anaghie trebuie cat mai multe actiuni de deturnare a atentiei.
Jucam un pic de teatru, toata mass media sare sa comenteze si uite asa mai uitam de guvernul asta de cacao, de presedintele mardeiash...si afacerile subterane trec neobservate.
Doamne, ce usor sunt de dus de nas romanii!
Cand se ingroasa treaba , mai dam foc la un salon de spital (acum poate alegem un azil de batrani, ca nu putem repeta prea des chestia cu bebelushii ca incepe sa miroasa)
poate ca base vrea sa-si refaca imaginea, poate ca nu, CHIAR NU MA INTERESEAZA.
nu mai inventati probleme inexistente. daca verifici ai sa vezi ca a durat cercetarea procurorilor romani in colaborare cu cei indonezieni. traducerile de acte si tot balamucul.
oare ca crezi ca tot scandalul lui vantu ca palma lui base si tot circul zilnic de la tv nu e sa distraga atentia la afacerile lui necurate? de ce vezi problema doar din unghiul lui vantu?
pana una alta vantu are mai multi bani decat base. a inselat mai multi oameni. deci tind sa cred ca circul il face vantu sa-si acopere ilegalittile, nu base.
Toata lumea discuta despre piesa asta de teatru ieftin iar "pe la spate" mai apar niste miliarde de euroi in datoria noastra si in conturile mafiei portocali.
Chiar nu pricepi ca esti unul din milioanele de fazani dusi de nas?
din ce vad eu, masura ca vor fi platite arieratele este ce-a mai buna.
altceva ce au ascuns?
suferi de scenarita, pe bune :)
Omul este super discret ! Si un tip de cultura !
Nu tine discursuri in general.
Interviul in care il facea terci pe Presedinte
dat fix acum o luna (!!!) ...arestarea de ierei a fost si un ritual de decapitare a ”rebelului” ...a fost o bizara iesire din tacere
si putea fi de fapt o pregatire
a ”represaliilor”.
*
Blestemul aruncat de SOV asupra lui Basescu e o
parodie a tipului de discurs lansat de Becali
si copiat apoi de Dan Diaconescu - atunci
cand s-a facut cealalta inscenare - in vederea
lansarii diversiunii Partidul Poporului.
*
Sunt foarte mari sanse ca Wizard of Oz
sa aiba dreptate.
Ar urma poate ca SOV sa ”scape” din arest
fie maine - poimane, cand s-o judeca recursul,
fie ulterior, pe motive medicale.
*
Apoi sa se alture miscarii de ”innoire” a Romaniei
lansate de OTV pentru guvizi - macar in calitate de sponsor.
Sau poate infiinteaza si el un partid al vanturilor.
Este foarte important pentru Base ca voturile pierdute de PDL sa nu se scurga la PSD sau PNL...si ayunci orice alta varianta e
buna - aia cu ”independentii” nu mers de loc - trebuie incercat altceva.
*
Esential e ca la viitoarele alegeri prezidentiale poporul
satul de Basescu sa aleaga un Presedinte capabil sa
il desemneze pe Basescu in calitate de Premier.
*
Desigur se poate ca Wizard si eu
sa fim totusi paranoici - dar in acest moment nu vad cum am mai putea scapa vreodata de conducerea luminoasa a lui Traian Basescu.
Toata lumea a sarit ca arsa ca a fost arestat Vantu, doar pentru ca o masa de marionete, ca ursu, srs, stanca, chireac, nistorescu, dinescu, sau (din pacate) prelipceanu, acompaniati frenetic de tot felul de trompete din psd-pnl-pc, au sculat Romania in picioare si au declarat aceasta actiune ca rusinea secolului sau dezastrul lumii.
Mai Georgele, esenta acestei intamplari este cu totul alta si anume: arestarea unui posibil infractor ce a pacalit mii de oameni prin FNI. Hai sa lasam justitia sa-si spuna cuvantul si discutam dupa. Hai sa privim luna si nu degetele, asa cum vrea realitateatv.
Tu-l consideri tiran pe Basescu? Exact asta trambiteaza realitatea & antenele 1-2-3 & protv. Iar idiotii se uita la deget. De ce nu gandesti asa: o masa de acuzati, de posibili infractori, ca miki spaga, hrebe, nastase, patriciu, vantu, felix motanul, etc, au angrenat pe toate fronturile (realitatea-antena-pro) o masa enorma de dezinformare, de degete la care sa se uite idiotii, si se lupta cu singurul om care vrea ca justitia, institutiile sa functioneze in tara asta. De ce crezi ca fac ei acest lucru?
Nicaieri in Europa nu mai e o criza ca asta? Bineinteles. Era de prevazut dupa toate prostiile, magariile si furturile psd si pnl de-a lungul anilor. Tu vrei ca acum sa vina Sf Petru sa bata din toiag si sa ajungem la nivelul Germaniei?
Nu se poate.
Trebuie sa existe un “tiran” ca Basescu, care sa aiba taria si curajul sa se lupte cu aceste naluci ale comunismului.
Blestemul nostru este altul: prea mare densitate de idioti pe mp.
Tine cont ca densitatea de idioti pe mp este invers proportionala cu nivelul de trai. Densitate mare, nivel scazut.
Asadar, uita-te la luna.
Si acum sa ne gandim la altceva... Cat % dintre politicieni nu au (avut) macar un dosar pe la Parchet ?
Concluzia...de 20 de ani votam si toleram niste infractori in fruntea tarii... deci de ce ne-ar merge bine?
Ne plangem ca toti fura...ne plangem ca nu sunt condamnati... pai hai sa nu le mai dam putere. Iar fara putere vor cadea pana la urma.
Cat despre cei ce dau minusuri...platiti sau nu, niste inconstienti.
Hai sa nu le mai dam putere!
sov asta este un infractor cu state vechi, si desigur foarte viclean. El a mai fost in puscarie, si prin urmare nu cred ca se teme de asta. Important este pe cine mai trage dupa el. Desigur, daca o sa vrea asta. Sau ce va cere, si cator va cere .. de pe aceasta lista infama , in schimbul tacerii lui .
Este posibil sa detina carti tari in maneca, sau poate .. doar sa blufeze.
Oricum scepticul din mine, accepta si deznodamantul descris de tine " Nu se poate asa...nu?"
BGD mai sus de exemplu vorbeste despre celebrul Voicu zis si "ne-a trecut glontul pe la ureche". Ce Voicu are vreo sentinta definitiva si executorie ? ...tot la "preventiv" e. Il fac scapat peste 1-2 ani din lipsa de probe si te mai trezesti ca da si statul roman in judecata la CEDO si noi ii platim despagubirile.
Avem sute de cereri de angajare !Ne suna zilnic zeci de someri...
Si asta-i doar inceputul, stai sa restructureze guvernul basescu bugetarii...
Indemnul asta stahanovist (pentru necunoscatori este vorba de o apucatura stalinist-comuniasta) nu-si are rostul:
Nu ai unde sa te angajezi (mai ales daca esti mai in varsta)...
Spuneti-i treaba asta si basescului ca habar nu are ce se intampla in tara al carei "sef" crede ca este.
Toate masurile haotice de pana acum au generat doar someri si saracie.
Da, de ce ne-a fost frica, nu am scapat !
Nu inteleg de fapt de ce-l deranjeaza asa tare pe joao simpla existenta a unui post incat sa se roage la Dumnezeu sa dispara :-)
Cam la 50% din posturile mele nu m-am uitat niciodata mai mult decat cand faceam zapping. Si nu ma dernjeaza ca exista.
Si eu imi doresc sa dispara aceste posturi tv, dar pe cale pur economica sau legala, in nici un caz prin cenzurarea opiniilor, oricat de abjecte si antinationala ar fi acelea.
Pe de alta parte imi doresc si posturi de propaganda nationala care sa contracareze existenta acestor cancere. De cand cu TVR-ul, Basescu a inceput sa mai recupereze din handicapul mediatic, dar mai este mult pana departe;
Asa ca pana una alta, eu ma bucur ca nus intra la pârnaie macar pentru o zi, sper mai multe si doresc fierbinte ca irtv si latrinele sa dea faliment!
Este clar acum?
Eu inchid Realitatea daca tu inchizi OTV.
Apoi stabilim ca la TVR nu se face politica (fara talk showuri, interviuri etc.)
OK?
Apoi mai dam o lege ca cine este prins cu mita electorala (incepand cu o galeata...) face parnaie, rapid si fara tergiversari (ca astept de ani de zile o singura pedeapsa pentru cazuri clare, facute public si...degeaba).
Turismul electoral dovedit sa intre la crima impotriva natiunii.
Inregistrarile ilegale, facute public sa se pedepseasca cu ani grei, manipularile dovedite la fel.
Serviciile secrete sa nu se ocupe cu politica de partea celor de la putere, aici pedepsele sa fie exemplare si judecate de tribunale militare.
ETC.
Ce zici?
100% de acord.
Dupa care ne trezim amandoi ca nu suntem in Oz ci "back in Kansas" si ca suntem OAMENI nu alta specie mai evoluata, din nefericire....
Si ne intoarcem la ideea mea cu televiziunile de propaganda nationala
Macar asa ne mai putem permite sa mergem din cand in cand si in Oz... macar cu gandul
Ca pe vremea lui Ceashka macar era "pe fatza" - la fiecare Judetz exista o "Sectie Propaganda" - altfel, de UNDE crezi ca ar mai fi aparut "spalatii pe creieri" de care te plangi ca un ipocrit?
Cu restul sunt de acord 100%
Eu nu sunt de acord cu cenzura. Pana la urma este o lupta democratica si care parte reuseste sa spele mai multe creiere sa castige alegerile.
Io zic ca daca-l rogi frumos pe Base sigur o face sa dispara, vede el cum (chiar daca mai stramb!) si atuncea o sa(-ti) fie bine, s-or majora pensiile si salariile in nestire si tot romanu' o sa prospere!
Sigur, toata lumea il asteapta "la coltz" pe Vantu, da' una-i una si alta-i alta!
NG si Discovery
Cam atat.
daca nu ar fi posturile astea as renunta la tv cu totul
am ajuns o natie care nu mai stim limba romana, care nu mai citim, care ne uitam la mame omizi, otv-uri si manele
pana si stirile din sport sunt tot un fel de manea...
iar la stiri vedem cum mai aresteaza cate un smecher; dupa mine sa-i aresteze pe toti, indiferent de partid. dar nu se va intampla asa ceva, e un fel de SF
si tare ma tem ca nu vor pati nimic, se vor plimba pe la tribunale, vor da cu subsemnatul si vor iesi in cele din urma gratie sutelor de milioane de euro facuti pe spinarea a milioane de muritori de foame
si nici macar nu-i vor da justitiei asa cum va canta presa ci ii vor da altor smecheri, mai apropriati de putere, oricare ar fi ea.
traim intr-o imensa tiganie iar idiotii de francezi ne acuza de discriminare.
cum discriminam noi, cand le-am preluat naravul si felul de a fi?
as fi vrut sa-l vad pe vantu la racoare de ani buni, nu pot sa cred ca toate smecheriile nu au lasat urme. dar acum e doar praf in ochii unor inversunati.
daca scapa va fi vina justitiei corupte, daca face parnaie va fi meritul 'conducatorului'
oare cand vom avea un stat? o lege? o dreptate?
cand vom termina cu jupani care lupta cu alti jupani pentru banii saracimii?
"Mogulul bun", adeca... nu le-a facut decat cu bani de la Bancorex (pe care am fost FORTATI sa ii dam, cu totii - ca gaura s-a acoperit de la buget), nu cu bani de la FNI, unde tot omu' s-a dus si a depus de BUNAVOIE!
Vizionati filmul ascensiunea lui Hitler....
Singura diferenta este ca, aici la noi nu-i vorba de dictatura in sensul ei, este vorba de bani, de dictatura banului cu cinism, si fara scrupule.
Fantastic, pana si Eistein, era sa lucreze pentru HITLER.
Nu inteleg de unde vine naivitatea unora, dar si "taria" cu care tin sa- si manifeste prostia!
Daca nu cunosti istoria citeste presa anilor respectivi. Acolo vezi ipocrizia de azi a lui Base. Daca poti, dar nu cred ca poti. De ce este purtatorul de cuvant al lui Boc ? poti sa spui asta? dar al justitiei? poti sa raspunzi. NU . Arsi la creier sunteti.
Esti departe de a fi un baiat istet, desi pretinzi asta ....
Cu sau fara Antena3 si Realitata, cu sau fara proprietarii lor, tot de foamei vei muri.
Privatul trebuie sa fie principalul angajator in capitalism!
In timp ce socio-comunistii au o impresie gresita despre dezvotarea statului intr-o economie de piata!
Ce este disperat de dureros, este faptul ca imediat dupa revolutie s-a distrus industria iremediabil,
ceea ce ar fi fost o baza de dezvoltare vitala spre tara moderna Romania !
nu mai stati cu mana intinsa, hai la munca...
Sa vedem daca ii da pe 29 de zile acum,cu toate ca ma indoiesc puternic, sunt prea multi implicati, din pacate...
Ca sa vezi curva ieftina de om de 2 cafele.
nu uita ca pe vremea lui ceausescu exista o singura televiziune care transmitea numai ce dorea dictatorul.....nu as vrea sa ne mai intoarcem vreodata la "linistea" de atunci.....
Vrem cat mai multe stiri cu interlopi politici arestati.
"Până la sfârşitul anului 2010 vor fi concediaţi 75.000 de bugetari, urmând alţi 15.000 anul viitor. Tot anul viitor pensiile nu vor fi majorate şi în plus vor fi eliminate subvenţiile pentru energia termică. Totul promis de Guvern în scrisoarea către FMI."
Stirea o puteti gasi pe Europa Fm. Pai, mai dragilor, asta e ADEVARATA stire, nu mascariciul de Vantu! Sa imi fie cu pardon, dar stirea asta ar trebui sa ne intereseze mult mai mult decat un mascarici ordinar. Daca il baga la parnaie, crede cineva ca apar banii de la FNI din senin ? Vise !
S-a putut vedea disperarea prezentatorilor de la Irealitatea, care au chemat in emisiune pe toti cei pe care i-au folosit pana in prezent.
Pericolul este ca Irealitatea sa nu ajunga pe mana lui Patriciu, dar cred ca si acesta isi va primi cadoul pe care il merita.
Urmeaza oare Antena 3 ?
Va trebui in primul rand sa se stabileasca clar provenienta banilor care l-au facut pe patron sa ajunga un magnat.
nimic nou traim intr-o dictatura condusa de Securisti si comunisti.
esti foarte nostim
P.S. memoria scurta, bat-o vina
pai 8v este postac portocaliu, are si site si numele lui este mugurel dragusin.
dar el, in lumea lui fiind (ca multi alti portocalii), nu a citit articolul si comenteaza dupa ureche.
sau paote s-o fi schimbat si n-o mai fi portocaliu dar nu cred.
of of of si mai aveti si drept de vot
De la o simpla intrebare pana la raspunsurile voastre, este cale lunga si nu va face dreptate. In stil tipic Romanesc trebuie sa dati in cap in loc sa raspundeti civilizat.
Cat despre postac portocaliu, rosu, verde, cacaniu in dungi, chiar oricine are o intrebare sau opinie diferita, este postac? Nici macar nu ma aflu in tara, situatia din tara nu ma afecteaza direct dar imi pasa asa ca remarcile dvs. pe langa subiect sunt aiurea.
În cazul lui Nicolae Popa, urmărirea penală a avut loc şi s-a încheiat, judecata a avut loc în toate gradele posibile şi s-a încheiat prin condamnare.
Singurul lucru pe care îl mai poate face este să spere în graţierea unei părţi din pedeapsă, şi foarte probabil asta nu se va întâmpla.
se prescrie urmarirea pentru executare pedepsei sau urmarirea penala, in vederea judecarii.
sentinta astuia e definitiva, de numai un an sau doi.
cat de vintu, asta n'a fost acuzat niciodata, oficial, pentru inselaciune si delapidare.
asta pentru ca martorul principal, omul lui, popa, a fost ajutat sa dispara.
cu popa in tzara, se poate redeschide procesul in cazul in care apar noi probe...adica daca ciripeste. vlas a avertizat.
intr'un interviu dat lui tuca, acum vreo opt ani, vintu se lauda ca el nu lucreaza direct, ci prin interpusi, si a declarat in fatza camerei, cum ca popa e omul lui. atunci era o alta guvernare in ro.
isi permitea sa se dea grande de pascani. sau roman. dar, tare si'n parcare pe dumbovitza.
in una din inregistrari, spunea ca "de luni totul o sa fie bine, toata lumea se va pupa pe gingii, cu toata lumea."
inchide ochii si imagineaza'ti vintu in gingii cu joana, sau cu dragosta lui. :-)
sa nu mai vorbesc, in gingii cu ilici !
Apropo: Sorin are acces la adresele de mail din aceste comentarii? am inteles ca are influenta inclusiv la HN!!!!
Il doare undeva de ce comentam noi aici, trebuie sa fim naivi sa credem altfel.
Acum Vantu este cercetat de procuratura.
Dupa un timp, se va intoarce roata
Vantu va pune procuratura sa il cerceteze pe Basescu.
Pana la urma le sta bine sa fie colegi de celula si, sa il ia si pe Dan Diaconescu,sa aiba ce discuta.
Sa nu uitam ca Vantu "l-a ajutat" pe Basescu sa castige mandatul prin faptul ca l-a chemat pe Gioana prostanacul la el cu o seara inainte de confruntarea televizata.
Culmea e ca paparatii erau la post si daca nu ma insel poza a aparut in ziarul al carui patron e chiar Vantu.
Suntem prea mici sa intelegem ce jocuri se fac in culise...
Mai era o idioata care zicea ca acum s-a ales um moment prielnic politic pentru aceasta maenvra.Daca era in 2009 s-ar fi zis ca e o manevra electorala, daca e acum, nici asa nu e bine.
Cred ca daca acest scandal a izbucnit dupa 10 luni de cand Nicolae Popa a fost gasit si ca nu a pornit taraboiul in campania electorala face ca parcvhetul sa fi adunat ceva dovezi serioase in acest caz
Trist este ca oameni ca Hurezeanu pentru care am o stima deosebita ca intelectual, a cedat.
Partea buna este ca Vantul va actiona ca o piatra de moara pentru multi dintre ''icoanele'' presei romanesti.
Politicienii il vor sacrifica pe gioanna si nici ustoroi nu au mancat.
La ei e normal pentru ca ....oral se zice : politica e o curva...
Dar tare ma tem ca acest caz, ca in multe altele, e doar un spectacol pentru ochii lumii. Da-i Doamne sa ma insel.
Daca si asta este vendetta politica nu stim pe ce lume mai suntem. A FURAT de la zeci de mii de oameni iar eu si alti am platit. Punct.
Am un minim coeficient de inteligenta si de putere de a discerne.
Dati-i peste gura idiotului ala de rosca stanescu care scuipa venin. Auzi, cica "ii strica imaginea lui vantu"!! INCREDIBIL ce tupeu! Dar de jaful de la FNI ai uitat mai SRS-ule?? Meritati sa va infunde pe toti, voi astia "curati si onesti" care faceti Romania de rusine!!
A fost lovitura de gratie, factorul determinant si departajant intre cei doi, care l-a facut pe Basescu sa castige alegerile, dupa ce a recuperat, fenomenal, cum ii e obiceiul, de altfel! Pentru simplul motiv ca romanul s-a saturat sa fie furat, din spatele unui ecran TV! S-a saturat de cardasia politicieni-presa-oameni de afaceri, care stoarce Romania! Asa ca, daca vom avea saracie, macar sa fie cinstita, si hotii sa intre la parnaie, unde le e locul!
"Aceia" au făcut ce au făcut şi s-au strecurat prin plasă. Însă publicul obişnuit s-a trezit dintr-o dată că nu mai are nimic cu ei, că îi sunt simpatici, şi că acum şi-a găsit alt subiect de ponegrit: "beizadelele", "cocalarii", "ăia care au vândut terenul moştenit de la străbunica", "derbedeii ăia cu maşinile şi cu iPhonele", "ăia care nu ştiu că e un gest nobil să mergi cu bicicleta, la fel de nobil cum e să ai o rablă de telefon mobil şi să mănânci bio din piaţă".
Pariem că şi de data asta Vântu scapă, ca şi bunul său prieten conu' Dinu Patriciu, iar publicul îi face uitate toate porcăriile şi "feneiile", îl spală până când îl albeşte şi îşi găseşte alt subiect de bârfă şi batjocură, tot în "băieţii de Dorobanţi şi curvele lor"?...
Marii corupţi şi manipulatori nu îşi pierd talentul atât de uşor, ştiu ei să-şi facă partizani chiar printre cei pe care i-au păgubit :))
"Da comunistule, coruptule de unde stii tu unde am fost eu aseara cumva folosesti resursele publice pentru subjugarea economiei nationale si eliminarea adversarilor polititci ?Cum iti permiti mai ordinarule!?"
si castiga.
La Nastase era mai Simplu trebuia sa-l pocneasca in direct la CTP cand a venit cu biletelul la el...castiga lejer.
Dar cum niciunul dintre ei nu s-a coborat sa-l puna la punct pe acest derbedeu mafiot care bate copii si talhareste ziariste asta e.
uiti ca asta l-a facut presedinte pe basescu? ca doar nu l-a trimis basescu pe geoana la vantu si sa-l pozeze acolo
Inca un episod care se va lasa cu nup.
una din problemele tarii este si nesimtirea unora care-si fac treburile in capul insitutiilor.
si da,sigur,vantu nevinovatu,victima a lui base.
yeah,sure.
Nici eu nu cred ca va infunda puscaria, nu-l vad ca Penescu sa-si tina operatiunile pe stick...
Apropo, stii ce e ala?
Tu cat de tare in co... alaea ale tale esti, de vorbesti de sub pat?
Doamne ajuta!
hai cu sentinta!!!
propun sa iesim in strada cand se anunta condamnarea cu executare... ca la mondiale... o victorie a poporului roman asuprit impotriva unuia din miile de hoti care ne-au furat din buzunare timp de 20 ani/
Evident, acum Che Guevara, nazistul Mazare si ceilalti din PSD-NL chiar o sa se grabeasca cu lovitura de stat. Cum zicea Che Guevara acum doua zile? Sa-l vada MORT pe Basescu.
O sa aiba o mare-mare surpriza sclavii rusilor.
Dar sa vedem cum vor evolua lucrurile si daca chiar se intoarce nicolae popa. Acolo e cheia care ne-ar demonstra daca e sau nu o manarie politica.
Cat despre el, sa nu-l compatimiti nici daca e lucratura politica. Sa-i mai lasam sa se f**a si intre ei si sa ne bucuram ca un asemenea hot si talhar vede si el puscaria (din nou), macar pentru o scurta perioada de timp.
Habar nu ai ce am trait sub domnia PSD-ului , cum a ajuns painea de la 3 la 10.000 lei asa ca lasa-ne tata ca habar nu ai ce vorbesti.
Sa-mi trimiti poze cu tine lihnit de foame !!!
si sui tu ca Parlamentarii de la putere au trecut la opozitie...
penibililor.veti plati pentru inapoierea Romaniei subminarea puterii de stat si a economiei nationale voi si cancerul de tip mafiot denumit generic PDL si condus de Basescu.
In ziua de azi nu mai mori de foame decat daca nu iti place munca. La ai mei la sat cauta oameni pentru diverse munci si nimeni nu se inghesuie, stau la bar. Deci lumea are bani.
Performanta economica - devalizat o banca si un fond de investitii, fapte pentru care nu a platit nici mar cu un leu, ce sa mai zic de zile de libertate.
De la ce sa se abata atentia opiniei publice, de la circul creat de televiziunea si ziarele acestui SOV??? Sa intaleg ca asta e strategia lui SOV, intretine senzatia de criza economica si provoaca panica in populatie si pe urma sa poata venii trapadusi si sa ne spuna ca arestarea lui e doar o incercare de abatere a opiniei publice de la dezastrul care vine.
SOV trebuie sa plateasca pentru ce a facut.... si sa stii ca a facut multe pentru care chiar trebuie sa plateasca.
Geoana fa ceva! Macar un spa!
Eh, lasa. data viitoare ...
LE urmeaza motanul felix
Au inceput gandacii sa se agite. Sper sa nu fie doar o retinere ci chiar sa faca puscarie.
Fratilor voi stiti ca Vantu este unealta rusilor , impreuna cu Marian Lupu liderul Partidului Democrat din Moldova si Vlad Plahotniuc prin postul TV Publika din Moldova .
Vantu , Patriciu ,Gusa , Geoana si Iliescu fac parte din aceasta gloata de tradatori.
:) MEMENTO pentru sailor sunset cel MARO
Oricum o luam nu mai aveti parte de multa satisfactie in viitor deoarece s-a intrecut masura in Romania cu : sfidarea, gargara ieftina , dezbinarea , intriga , violenta, incultura, impostura si neamul prost. Treziti-va pana mai puteti !
"sfidarea, gargara ieftina, dezbinarea, intriga, violenta, incultura, impostura si neamul prost" - parca e reclama la realitatea si antena 3
da, ma bucur la fel ca altii la acest articol, ma bucur ca in sfarsit cei de "neatins" sunt "atinsi".
"treziti-va pana mai puteti" ... incultura si gargara ieftina
Da' acum, ce musculita vroiai sa inghitim? Nu cumva musculita Geoana? Cu ce era mai gustoasa, ma rog? Poate ne si argumentezi de ce era mai bine cu Geoana...
Un smecher fara pic de rusine.
Din pacate pentru Vantu, nu va apuca/putea sa traiasca astfel de "bucurii". El nu stie saracu' ca tocmai el este prima poarta dintr-un labirint incalcit. Nu stie, inca, ca in puscarie ii este locul.
Nu sunt fan Basescu sau Boc dar se vad clar slugile aghiotante de pe langa Realitatea.
singura problema e ca in epoca de piatra nu erau mici, bere si otv.
ai grija ce iti dortesti ca s-ar putea sa se intample :)
Este inadmisibil unde a ajuns o parte a clasei politice din aceasta tara, oare asta sa fie misiunea si obiectivul opozitiei intr-o tara normala si democratica???
eu ma bucur ca au luat teapa toti oamenii aia ... cum sa fii atat de prost incat sa crezi ca vine unu si iti da dobanda de 200% asa in cateva luni (mai tineti minte caritasul?).
romanul e programat genetic sa dezbata nimicuri la infinit si sa spere ca castiga sume impresionante de bani din orice altceva decat munca.
"Dinescu: Am fost acasă la Vîntu şi am avut sentimentul că sunt filmat"
"Ultimul mesaj al lui Vîntu către angajaţi, înainte de a fi reţinut "Nu închinaţi Realitatea TV nimănui" ", 09 Sep 2010, 18:33
"Turcescu: Preşedintele Indoneziei a semnat extrădarea lui Popa"
"Octavian Ţurcan a fost reţinut pentru 24 de ore"
"CTP: Nu m-ar mira ca Băsescu să instrumenteze politic reţinerea lui Vîntu"
"Angajamentul Guvernului faţă de FMI: 90.000 de bugetari concediaţi şi pensii îngheţate"
"Băsescu: Uzul de armă le-ar da mai multă putere oamenilor legii"
"Licenţa din septembrie de la Spiru Haret a fost suspendată"
"Averea lui Becali, sechestrată pentru o datorie de peste 3 milioane de euro"...
astea sunt cateva din tilturile ce apar chair pe irealitatea..O intrebare scurta am si eu, nu vi se par ca destul de multe sau intamplat in doar cateva ore (ma rog, noi in orele astea am aflat)??
Intrebarea mea: devine din ce in ce mai suspect cum in ultima perioada au aparut tot felul de "victime" ale "clanului" Basescu...cum nimeni nu vedea cu ochi bun acest guvern. Pana una alta, concluzia mea e lucrurile incep sa se miste, cu voia sau fara voia noastra..insa in directa buna. Pe vremea lui ilici, pana acum 6 ani, nici nu se pomenea de astfel de rasturnari spectalucoase..totul era roz, numai liniste si pace. Acum, se pare ca multi tipa...ma intreb oare, era mai bine atunci sau acum (aviz celor care vor sa "doarma" inca linistiti.
P.S. In astfel de evenimente intotdeauna se vede cine e "vandutul" (ex: CTP si Dinescu)...PSD si PNL parca au intrat in moarte clinica..mai traiesc ???(nu ca le-as duce lipsa dar nu i-am auzit pe ziua de astazi)
Din punctul meu de vedere, acum Ro merge pe drumul cel bun, chiar daca multi sufera dintr-o cauza care nu are nimic de-a face cu actualul guvern ci cu o criza mondiala pe care toata lumea o simte indiferent unde s-ar afla.
Vantu si Voiculescu trebuie eliminati pt ca ei incurajeaza furtul si nedreptatea si critica orice incercare a justitiei de a face dreptate.... Ei sunt adevaratii mafioti ai Romaniei care ne vor distruge in timp daca vor ramane liberi. Tot ei sunt cei care manipuleaza si care profita de credibilitatea ta... lili
P.S. incepe procesul lui Voicu :)
http://romaniadeieri.blogspot.com/2010/09/vanarea-de-vant-nu-tine-de-foame.html
oricum nu e stres ca ne putem cara dincolo oricand. tara asta e extraordinar de frumoasa. pacat ca e populata.
SA DORMITI BINE
Da , va intra in istorie cu siguranta , dar la alt capitol .
sa te vedem acolo unde e locul tau...
cheers ~
Ii inteleg pe Dinescu, Hurezan, SR Sanescu, Ursu, & co dar nu va inteleg pe voi. Cei mentionati mananca o paine alba si au fost o investitie pentru Vintu in vederea folosirii lor in astfel de momente dar voi? De ce il bagati in seama?
CT Popescu il facea pe acest bisnitar agramat (Vintu) "un fin cunoscator al literaturii"!!!! Doamne unde s-a ajuns!!! Ii pupa picioarele pur si simplu toti. Chiar atat de mult sunt dominati de ban (Tanase, Dinescu, Hurezeanu, sa) incat nu isi dau seama ca sunt doar o unealta, o investitie a lui Vintu pentru un astfel de moment asteptat? Asteptat de Vintu pentru ca stia ce a facut.
Dat-a cu FNI-ul tun,
Statul a tot tras in piept,
Se credea mare destept...
Baiat bun de Roman,
Contabil si hotoman,
Tunuri a tot dat la greu,
Si a scapat tot mereu...
Vroia sa fie maret,
Privea lumea cu dispret,
Avea si televiziune,
Sa aiba lumii ce spune...
Dar venit-au zile grele,
Nea Vantu' dupa zabrele...
Sa vedem ce-o mai urma,
Puscarie de-o facea...
Acum este arestat preventiv, pentru o cauza colaterala, respectiv sprijinul acordat lui Nicolae Popa, fostul lui asociat apropiat in ingineriile infractionale de la FNI, pentru a se sustrage de la executarea pedepsei de 15 ani inchisoare pe care a primit-o cu ani in urma.
Temerea mea este ca asa cum s-a intamplat si pana acum, cu s.o.vantu si toti ceilalti infractori de mare anvergura arestati preventiv si de data aceasta el va fi eliberat fie inainte de cele 29 de zile de arest preventiv, fie dupa, si nu se va ajunge la judecarea pe fond, in instanta a dosarului intocmit de procurori, cumparand cu bani multi tot ce se cheama autoritati ale statului si ramanand mai departe in libertate, fara a se intampla nimic, ca si in celelalte numeroase cazuri, s.o. vantu este unul din cele mai relevante si sfidatoare cazuri din Romania acestei perioade, pentru coruptia mediilor politice si neputinta, din aceasta cauza, a autoritatilor judiciare, controlate de politic, de a-si face datoria si a asana societatea de asemenea tumori maligne.
Acum suntem betzi de fericire ca sefu' l-a arestat pe unul dintre ei.
Vantu nu este vinovat de FNI sau alte excrocherii, sau noua ,cel putin, nu ne pasa !
Vantu este vinovat ca are televiziune care-l critica pe Base!
Crima de lesmajestate, blasfemie!
Tzopaim si nu gandim.Ca justitia se face altfel, pe acte si dovezi, pe articole de lege...nu stim.
Ca Vantu probabil va scapa, nu putem sa ne inchipuim.
Ca , intre timp, exact zilele astea sunt stiri muuult mai importante pentru noi toti (un nou imprumut la FMI, hotarari de concedieri colective, noi taxe) nu ne pasa, noi vrem doar capul lui Vantu!
Am spus si inainte de '89, o spun in continuare de 20 de ani:
Avem conducatorii pe care-i meritam si viata pe care ne-o facem.
Votam ca oile, traim ca oile.
Daca ma gandi un pic.....dar pentru multi este prea mult, prefera sa gandeasca altii pentru ei, de asta le place dictatura.
Democratia este grea, trebuie sa alegi tot timpul, sa-ti asumi responsabilitatea votului tau, sa te informezi pentru asta...greu, mai bine ascultam manele. Cu printesa ardealului si Gutza, despre viata fericita sub Basescu.
Sa traiti bine !
Noi traim bine merci..de astazi chiar putin mai bine
sper ca si voiculescu sa apara in cele 29 de zile de parnaia :))
Nu e vorba de politica, nu e vorba ca sint ale PSD si la putere e PDL, ci e vorba de faptul ca baga in populatie o isterie inimaginabila. Nicaieri in lume nu mai exista asa ceva. Trebuie sa inteleaga acesti oameni ca nu isi bat ei joc de o populatie de 21 de mil. Da, eu l-am votat pe Base si o sa il mai votez. Nu imi e frica ca va fi dictatura, aasa ceva nu mai e posibil, dar macar cineva sa poata sa le puna piciorul pe beregata la acesti comunisti si moguli care efectiv isi bat joc de oamenii de rind. Din cauza lot sintem aici, din cauza lui Ilici si ai lui, Vintu si Voiculesc. Sa dispara din viata publica, din viata politica, sa ne lase in pace.
Daca nu-ti convine schimba canalul.
Trebuie sa existe orice televiziune, lasa la latitudinea telespectatorului sa aleaga.
Altfel as putea spune ca tu ar trebui sa dispari pentru ca gandesti ca un comunist. Dictatura nu va mai fi niciodata in Romania si daca iti doresti asa ceva inseamna ca intelectul tau e la nivelul stratului de morcovi.
Bai de unde apar toti astia ca tine?
Nu ma dau in vant (Doamne-fereste!!!) dupa PDL!
Dar ceea ce se intampla acum, trebuia sa inceapa cu ilici!
Sa continue cu bombo, cu voiculescu, cu copos, cu srs, cu tatulici (cine facea reportaje despre stoica, ala cu caritasu'), nistorescu, badea, ciuvica, stan laptop....
Cu rechinii!
Cand justitia se uita la rechini, e comanda politica.
Atunci cand sunt suspectati gainarii (ridzi, e unul dintre ei) toate tembeliziunile rechinilor fac un semn de egalitate intre unul care fura un ou si unul care fura o tara intreaga.
Juridic e furt pentru amandoi!
Dat tot juridic, rechinul scapa MEREU iar gainarul de multe ori intra la apa!
publika tv nu trebuie inchisa!
Nici latrinele.
Cei care lucreaza acum acolo, sa mai lucreze pe aceleasi posturi DAR FARA SALARII.
Ei iau zeci de mii de euro si induc isterie, iar eu sunt mult sub si ar trebui sa fac ce zic ei.
GRATIS sa lucreze. Sa/i vad cum le curg balele, de data asta de foame; nu de imbuibati.
Poate mi-l impartasesti si mie.
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/International/199802/Presa-internationala-Situatia-din-Romania-este-generata-de-coruptia-larg-raspandita.html
SI asta inseamna jurnalism obiectiv, nu ce face presa e la noi. Cand o sa acceptam asta, atunci o sa ne fie bine.
si nici pentru noi toti, pentru ca noi i-am creat si ii meritam cu prisosinta. dixit.
De fapt masura nu va avea mare efect, pt ca isi vor trece averile pe firme, dar ii mai sperie.
Si pe Vantu il voi elibera pana la urma, si il vor face scapat, dar il mai sperie.
E si asta o chestie.
Asa cum primul om care a pasit pe luna ne-a invatat pe noi, cei ramasi acasa, ca victoria lui este un 'pas mare pentru omenire', tot asa 'victoria justtiei' noastre, in acest moment, asupra unuia dintre cele mai odioase exemplare ale mizeriei morale in care s-a prabusit aceasta tara, va fi un pas mare pentru intreaga tara, ne va deschide un drum nou, ne va fi 'modelul de urmat.
Draii nostri procurori, judecatori, politisti, va rugam sa puneti tunurile profesiei dumneavoastra pe imoralitatea care ne-a infectat societatea. Aplicati ferm 'Dura lex sed lex'.
Facti sa traiasca justitia, sa moara lumea netrbnicilor care au pus stapanire pe tara.
Dacadumneavoastra nu functionati 'ca la carte', nimic nu poate fi pus pe un drum sanatos.
Se spune, pe drept cuvant. ca educatia si sanatatea trebue sa fie puse pe prim plan.
Eu consider ca justiatia trebue sa fie pusa pe primul loc si ea sa isi onoreze profesia.
Reformarea autentica a tarii nu se poate face fara reformarea justitiei, fara purificarea ei.
Populatia trebue sa aiba mult mai multa incredere in justitie, decat in oriceforma de organizare a societatii.
Slujitorii bisericii ar fi, si ei, de acord sa ocupe locul doi, dupa justitie, daca va fi sigura ca aceasta (justitia) se afla pe un drum sanatos, in folosul tuturor, inclusiv al familiilor slujitorilor bisericii.
Cand are de mers in fata justitiei, orice roman trbue sa se duca, asa cum se spune in popor, 'ca la popa'.
Trebue sa instauram un cult al justitiei, pentru care sa avm deplin respect si in care sa avem incredere totala.
Daca va rata acest moment, daca nu va pasi ferm, fera orice fel de rezerva, pe un drum nou, al onorarii absolute a cartilor 'sinte' care contin teligia profesiei lor, slujitorii justitiei ne vor dezamagii profund, vor omori orice speranta de insanatosire a acestei tari.
vantu este pe urma nitel santajat si ii pune o capcana lui geoana in care acesta cade foarte artistic.
base castiga alegerile.
intrebare ... daca vantu a cedat santajului de ce nu a fost lasat in pace ?
Tu cam pe unde te-ai categorisi, la prosti, la manipulatori sau doar slujbasi rosii-galbeni platiti sa spuna o poveste? Eu va cred ca va sta in gat dar Basescu iar v-a tras-o .Si ai vostri se umplu de penibil dandu-si arama pe fata...
Ei fura (sau sug de la cei care au furat), ei tipa: "hotul!"
Ei (toti care s-au imbogatit prin furt) stramba justitia prin mita sau presiuni, ei tipa ca justitia e aservita.
Iar acum cand unul din haita e saltat, sant in stare de orice de disperare (chiar instiga la revolta pe tv-urile lor).
Ne cred pe toti idioti oare?
Daca nu completezi , nu faci decat sa comfirmi ca e doar un fitil pus de manipulatori ca sa incerce sa induca impresii si opinii.
Sunt foarte curios...
http://romaniadeieri.blogspot.com/2010/09/vanarea-de-vant-nu-tine-de-foame.html
P.S. lili, iti este foame, nu ai bani, la munca..simplu
Poate ca Vantu n-o mai fi prieten cu Base (pe care l-a ajutat atat de mult in campania electorala, atat prin aia ca i-a dat mingea la fileu sa se "victimizeze" cat si livrandu-i-l pe tava pe Geoana) - dar eu n-as crede ca nu mai sunt amici ei, pe undeva; "fratzia" din timpul cand lucrau amandoi pentru "servicii" nu se duce ea cu una cu doua.
Daca nu e paine sa fie macar circ - asta e bun pentru "public", cine n-ar fi multumit sa vada pe ecrane stropi de sange (metaforic vorbind) de la asa un om rau, care a supt sangele boborului, precum SOV care este ATAT de bun de fluturat in ochii fraierilor?
Poate ca totusi lui Vantu i se arata intr-adevar pisica, mai stii?
Oricum, el va iesi repejor "nevinovat", din cauza de "erori de procedura" - lucru de care procurorii lui Baselu au avut grija din plin >:
In felul asta toata lumea va fi multumita... si la vara, cald... :-p
Asteptam vesti despre Caritas, cel putin o lista cu demnitarii care au luat bani...
Eu cred ca si in acest caz e la fel: nu Vantu personal a transferat banii prin Swift in Cipru, si nu el i-a transferat in alte conturi, si nu el i-a transmis apoi catre Popa in Singapore. Altii si-au pus semnatura pe documentele bancare, si (eventual) aceia vor plati.
Vantu va fi iar liber, mi-as dori sa il vad priponit vreo 7 ani, dar cred ca procurorii o iau in freza si de data asta.
IN rpimul rand lor nu le pare rau ca a fost arestat SOV ci ca Basescu iar le-a facut-o. Dintr-o lovitura i-a facut pe "jurnalistii' car eil mananca de cur zilnic sa-si inghita veninul iar pe FNI-isti sa mai spere la ceva. Da , SOV nu semneaza , dar speta e cu totul alta. Stiti ce or sa spuna avocatii? Ca e VINOVAT!
Aici nu e vorba de ce a semnat ci de favorizarea infractorului ! Si sunt destule dovezi care atesta ca el l-a ajutat sa fuga si i-a tirimis bani, mai rau , ca incearca sa schimbe regimul politic ca sa-l faca scapat de peseapsa !!!
Voi stiti si totusi, in ura voastra nemarginita tradati poporul asta furat si mintit si sustineti ...ce? Daca amicii vostri l-ar fi avut in mana pe Basescu , l-ar fi iertat?
Sa va stea in gat ! Confundati situatia economica care este urmasa tampeniilor politicienilor cu situatia infractorilor...
Cat despre ura nemarginita si tradatul poporului, de care ma acuzi tu, cred ca e cazul sa iti ceri scuze. Faci niste afirmatii grave, fara macar sa gandesti.
Numai ca judec lucrurile la rece, si nu sunt implicat emotional cum sunt altii de aici.
Asa ca:
-acuzatiile trebuie dovedite, inclusiv cea de favorizare a infractorului;
-nu stiu ce dovezi au procurorii, dar inteleg ca sunt niste convorbiri telefonice inregistrate; s-a facut inregistrarea in urma unei hotarari judecatoresti, sau cum s-au facut? pot fi folosite ca proba?
-eu stiu ca nu orice convorbire telefonica poate fi folosita ca proba, ci numai daca e o adcultare legala, dispusa de un judecator
-cine a semnat la banca cand a trimis Vantu bani lui Popa in Indonesia?
Nici mie nu imi place Vantu, si as vrea sa il vad 20 ani la puscarie, dar ca sa il inchizi atat de mult e nevoie de probe solide.
Pana atunci asteptam desfasurarea evenimentelor, si nu uita ca Vantu a cazut in picioare in cazuri mult mai grave.
PS: daca sunt si alte dovezi te rog sa le spui, pt ca poate ma insel eu si chiar exista dovezi solide.
Dar, ca peste tot, sunt mai multe aripi si aripioare si in securitate; asistam, deci, la alta lupta intre ele.
Intrucat in campania electorala i-a dat lovitura de gratie lui Geona si implicit PSD-ului, probabil ca acum asistam la ofensiva aripii KGB-iste. Si sa nu uitam ofensa pe care i-a adus-o lui Patriciu [vezi interviul de dupa alegeri, in care zice: "pestele mic (el), il inghite pe pestele mare (patriciu)].
In concluzie, teoretic nu va pati nimic. Pratic, s-ar putea sa fie lichidat chiar de ai sai inainte de a apuca sa vorbeasca. Desi, daca stau sa ma gandesc mai bine, renuntarea la protest indica faptul ca in culise se negociaza si a primit deja asigurarile necesare.
"E la nave va!"
Ba a ta, nu a noastra!!!
Am avut o zi plina de probleme insa faptul ca avem un excroc in minus in stare de libertate chiar ma face mai fericit!