VIDEO Emil Boc: Manelistii trebuie sa plateasca impozit pe venit

de D.G. HotNews.ro
Sâmbătă, 7 august 2010, 18:12 Actualitate | Esenţial

Manelistii vor fi impozitati ca orice contribuabil roman care realizeaza venituri, a declarat sambata, la Iasi, premierul Emil Boc, citat de Agerpres. In opinia sefului guvernului acest lucru va fi posibil prin metoda controlului indirect.

"Se poate face impozitarea  prin controale indirecte, care vor permite ca si manelistii sa fie tratati ca toti cetatenii acestei tari si sa plateasca impozite si taxe legale. E problema Finantelor sa stabileasca modul in care se face aceasta impozitare, dar exista metoda controlului indirect", a afirmat premierul Boc.

Seful guvernului a subliniat ca orice contribuabil din Romania, care realizeaza venituri, trebuie sa plateasca un impozit aferent la bugetul de stat.

Normele de aplicare urmeaza sa fie aprobate prin ordin al sefului ANAF pana la sfarsitul acestei luni.

"Acum se elaboreaza normele de aplicare a Codului Fiscal, aprobat prin ordonanta de urgenta. Cel care face acest lucru e seful ANAF. Normele vor fi aprobate prin ordin, pana la sfarsitul lunii august", a mai afirmat premierul Emil Boc.






Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
5703 vizualizari
  • +18 (40 voturi)    
    Acuma te ai trezit? (Sâmbătă, 7 august 2010, 18:30)

    cristi [anonim]

    Acuma te ai trezit sa pui manelistii sa plateasca impozit? Pana acuma ce ai pazit? Astia afiseaza un lux imens, au facut sacii cu bani iar tu ai DORMIT!!!
    • +29 (41 voturi)    
      oau (Sâmbătă, 7 august 2010, 20:09)

      oau [anonim] i-a raspuns lui cristi

      oau, dar ce au facut prim-ministrii tariceanu, nastase, isarescu, vasile, ciorbea, vacaroiu, stolojan, roman inaintea lui?

      nici macar nu si-au pus problema respectiva.

      bine ca macar acum se incearca ceva ina cest sens.
      • -21 (33 voturi)    
        da (Sâmbătă, 7 august 2010, 20:47)

        ion [anonim] i-a raspuns lui oau

        nu poti sa dai vina si pe ceilalti prim ministri in egala masura, fenomenul maneleor a inceput sa ia amploare puternic mai mult in ultimii 6-5 ani.Si oricum stim ca manelistii i-au facut melodii lui base in campanie, ca tiganii l-au votat pe acesta ca sa primeasca ajutoare socilale si alte beneficii etc.Acum le ia toate boc de la ei si ajutoarele si banii poti sa spui ca i-a injunghiat pe la spate.Asta e pdl de reluga este obisnuit sa tradeze .
        • +5 (5 voturi)    
          da (Sâmbătă, 7 august 2010, 21:48)

          da [anonim] i-a raspuns lui ion

          da, asa este... pai problema nu ar fi apucat sa ia amploarea respectiva daca predecesorii ar fi luat si ei cat de mici masuri... dar aveau nevoie de voturile care il insoteau pe vanghelie, protectorul multor manelisti...

          problema s-a agravat pana s-a spart in capul guvernului actual? e ca si cum moartea unui pacient de cancer la plaman s-ar datora medicului de i-a facut ultimul tratament, si nu celui care i-a pus tigara in mana si pacientului care a ales sa se tina de ea zilnic...

          iar de manelisti... sa am iertare, dar inca de pe vremea in care eram in liceu, adica mijlocul anilor 90 imi impuiau urechile. s-a agravat cand eram la facultate, dar era inca inainte de anul 2000.
        • -3 (3 voturi)    
          lasa-l ioane (Sâmbătă, 7 august 2010, 22:54)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui ion

          asta justifica prostia lui nboc prin prostia altora. ceea ce nu stie boc e ca s-a mai discutata asta si e foarte greu sa prinzi manelistii
          • +1 (1 vot)    
            si de aia nu trebuie impozitati? (Luni, 9 august 2010, 10:03)

            bula [anonim] i-a raspuns lui adrian

            ce culoare ai baiatule? rosie cumva?
        • +1 (1 vot)    
          superb.. (Duminică, 8 august 2010, 2:37)

          ionel [anonim] i-a raspuns lui ion

          cred ca ar trebui sa vizitezi mizilul sa vezi ce culoare au aia care l-au ajutat pe nastase sa castige alegerile din prima...
        • +3 (3 voturi)    
          Timpuri Noi (Duminică, 8 august 2010, 11:26)

          fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui ion

          Ia uite ce texte aveau Timpuri Noi in 1995, cand le-a aparut albumul "De regiune superior":
          "Mie-mi place maneaua, si dansul, dansul din buric/
          Cat despre rock, ba, fratele meu, eu nu-nteleg nimic". (piesa Helga)
          Deci mai degraba e 1995 (plina epoca Iliescu), nu 2005, iar aici facem abstractie de Albatros si de alti proto-manelisti de pe vremea impuscatului.
      • -2 (2 voturi)    
        Tu crezi (Sâmbătă, 7 august 2010, 23:39)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui oau

        ca erau manelisti pe vremea lui Roman?
        Cand te-ai nascut? Ieri?

        Indiferent ce au facut altii inaintea lui Boc a esuat lamentabil.
        Fi pe pace ca nu vor plati manelistii nimic, pentru ca Boc e incapabil sa propuna o lege care sa fie constitutionala.
      • -2 (2 voturi)    
        :)) (Duminică, 8 august 2010, 0:17)

        calin [anonim] i-a raspuns lui oau

        Dar vai, se pare ca guvernul Boc a gasit solutia nu-i asa?
        Cu banii veniti din impozitul manelistilor se vor rezolva toate problemele Romaniei, se vor face autostrazi si toate alea.

        Ma intreb daca impozitele manelistilor va depasi 100.000 EUR anual...
      • -1 (1 vot)    
        N-are legatura...stai linistit. (Duminică, 8 august 2010, 1:32)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui oau

        Acum e doar foame de bani...si trebuie exploatate toate posibilitatile, nimic mai mult. Crezi ca daca era bine se intampla asa ceva? Hai sa fim seriosi...
      • -3 (3 voturi)    
        Mai Oau (Duminică, 8 august 2010, 12:59)

        gabriel4west [utilizator] i-a raspuns lui oau

        .... pe vremea lui Roman nici macar nu se inventasera manelele.

        Mai cerceteaza.

        Desi se vede clar ca esti manelist de PDL - deci nu vad la ce bun am putea sa-ti cerem obiectivitate.
        • +2 (2 voturi)    
          "Manelist"? (Duminică, 8 august 2010, 14:22)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui gabriel4west

          Pai la cum gandesti se pare ca tu esti manelistul? Esti nemultumit ca vei fi impozitat? Daca nu, atunci de ce faci gat berbecule?????
          Care-i problema ta? Impozitarea manelistilor e un lucru laudabil. Ce nu-ti convine manelistule de la penele?
        • +1 (1 vot)    
          da (Duminică, 8 august 2010, 15:56)

          da [anonim] i-a raspuns lui gabriel4west

          da, dar evaziunea fiscala se inventase deja. si era practicata, printre altele, si de cantareti, fie ei maneslisti sau nu.

          iar manele exista de pe la jumatatea anilor 90. erau si mai inainte, dar publicul inca nu ajunsese la gradul de prostie ulterior, gratie caruia interpretii lor au devenit niste celebritati nationale.
        • 0 (0 voturi)    
          in '98 (Luni, 9 august 2010, 9:42)

          mslliviu [anonim] i-a raspuns lui gabriel4west

          Maneaua ca atare a aparut prin 98, o data cu ideea lui Costi sa cante cu copilu' minune... Ce cantau tziganii pana atunci se numea muzica tziganeasca si atat.
          Ce nu inteleg eu (am ascultat si mai ascult din cand in cand manele), e cine dracu da bani pe ele de au atatia bani? Eu nu am dat un leu pana acum pe nici un cd... cei care arunca o gramada de bani pe manelisti sunt tot tziganii lor (astia sunt neamuri mai toti, si isi dau banii pe datorie doar ca sa dea bine la nunta)
          Si inca ceva, am mai vazut eu pe la nunti si formatii de genul Andre si alti cantareti "mari", eu nu cred ca acestia au dat chitanta pentru banii primiti la nunti...
          De abia astept sa vad si eu un scan dupa o declaratie de venituri la un manelist sau macar dupa un act oficial al fisc-ului care sa arate ca se intereseaza de soarta vreunui manelist, dar nu sunt foarte optimist...
          • 0 (0 voturi)    
            conteaza cum se cheama? (Luni, 9 august 2010, 10:06)

            bula [anonim] i-a raspuns lui mslliviu

            chiar crezi ca regretatul I.Dolanescu a platit impozit pt. ce canta la nunti? Si daca ar fi platit impozit ar fi ajuns multimilionar?
      • +1 (1 vot)    
        exact acum 7 zile (Luni, 9 august 2010, 10:02)

        bula [anonim] i-a raspuns lui oau

        RTV si A3 urlau ca guvernul i-a ferit de impozite pe manelisti pt. ca ar fi cantat pro-Basescu in campania electorala. Acum zic invers! traiasca veritalicalitatea mass-media (mentinuta cu euroi metalici in buzunare).
    • +2 (2 voturi)    
      propun! (Sâmbătă, 7 august 2010, 22:57)

      resita31 [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      sa li se si confiste tot ce nu pot justifica provenienta sau ca s-au eludat impozitarii !!!
    • +1 (1 vot)    
      hotaratule ,arunca-te si la jugulara tarlei de (Duminică, 8 august 2010, 7:27)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui cristi

      prim ministrii de pana la Boc ,care au ocrotit minoritatea saraca, analfabeta,neintegrata, a acajiilor care de la manele au ajuns sa detina posturi TV cum ar fi Realitatea TV sau Antenele,care vad ca plang in hohote de mila manelistilor....
    • -1 (1 vot)    
      SI? TE SIMTI RAZBUNAT? (Duminică, 8 august 2010, 9:38)

      valexandru [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      ai da plus, dar vrei ca stapanii tai sa creada ca esti cu Boc.

      Amaratule!
    • +1 (1 vot)    
      Bai inteligentule (Duminică, 8 august 2010, 9:58)

      inteligentule [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Pai Boc a dormit sau cei care au guvernat in ultimii 20 de ani ? Manelistii fac bani cu sacul din 1990 incoace . Oare de ce nu i-a impozitat Vacaroiu sau Nastase sau Tariceanu ?
    • +1 (1 vot)    
      ma leshi cu gargara asta (Duminică, 8 august 2010, 11:09)

      je [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Sunt foarte curios cum vor aplica legea asta, cum vor alerga ei dupa salam, gutza si minune sa le verifice averea cand guvernul nu-i in stare sa descurcam itzele unei simple legi de ex taxa auto.
    • +1 (5 voturi)    
      ai parerea tipica a unui spalat pe creier (Duminică, 8 august 2010, 11:38)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      manelistii sunt in tara asta de 20 de ani, n-au platit taxe 20 de ani, au trecut peste ei guvernari importante (vacaroiu, nastase, tariceanu) insa dupa mintea ta Boc este cel vinovat ca manelistii n-au platit taxe in toti acesti ani. super tare, sunteti dusi cu capul, v-a facut antena 1 big time, v-a terminat psihic.
    • +2 (2 voturi)    
      S-a trezit , dar nu s-a desteptat (Duminică, 8 august 2010, 12:32)

      clanta [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Pai daca baietii cu "of dragostea mea" sunt acum pe teava , ei, vor cinta numai "of dujmanii mei" . Ca de! cintau pentru Presedinte si alegeri , numai ca domnul Boc si-a adus aminte cat le-a dat si isi vrea "paraii"inapoi.
      Pacat ca domnul Premier nu are in calcul si bordelurile mascate ca si acolo se fac bani multi , tara salariile si pensile vor fi OH (Ocen Haraso). Numai ca la felinar rosu, la capat de lant se afla unul cu pile si bani care mai are si ceva poze si casete , chestiunea este mult mai grea si complicata ca-i mare daravela daca afla unele neveste pe unde umbla dupa inspiratie si masaj unii din politica la virf.
  • +20 (24 voturi)    
    Cât? (Sâmbătă, 7 august 2010, 18:31)

    Daniel Tux [anonim]

    Fără număr !!!
  • +12 (20 voturi)    
    bun (Sâmbătă, 7 august 2010, 18:33)

    Ozzi [utilizator]

    Nu uitati sa adaugati taxa pe viciu.

    Si in plus, oricine ajunge la spital prostit de ele sa-si plateasca tratamentul singur.
  • +21 (31 voturi)    
    vai (Sâmbătă, 7 august 2010, 18:40)

    vali [anonim]

    ce manelisti doamne...am fost acum o luna la o nunta in judetul Vaslui , la care drept formatie a fost maestrul Bot Gros cu 17 lautari....pentru ca ei sa cante la nunta au avut onorariul de 250 de miliaone de lei vechi plus 50 de milioane cazare si masa....pentru o singura noapte el a incasat 300 de milioane...a platit el vreun banut taxe?
    doamne eu cand aud de cantareti de Sofia Vicoveanca Ion Dolanescu si toti mortalaii aia care repeta aceleasi cantece cu maica maiculita mea de zeci de ani imi vine sa ma sinucid...fac sute de milioane fara macar cineva sa le bata in poarta...
    • -20 (26 voturi)    
      (Sâmbătă, 7 august 2010, 20:08)

      Vasilica [anonim] i-a raspuns lui vali

      Bot gros este un artist adevarat, ce vorbesti tu acolo nebunule?!?!?!? 18 oameni 10 000 dolari, ce;i aia pentru un show incredibil si o muzica din suflet? esti varza.
      • +13 (15 voturi)    
        HAHA (Sâmbătă, 7 august 2010, 20:47)

        Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Vasilica

        Buna! Mi-a placut! Artist adevarat!
        • +1 (1 vot)    
          Nu vorbi daca nu stii (Duminică, 8 august 2010, 10:48)

          kinn [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

          Daca "Bot gros" inseamna Nicolae Botgros, dirijorul orchestrei "Lautarii" din Chisinau, unul din cei mai buni dirijori de muzica populara din arealul romanesc, atunci da, este un mare artist. Cu toate ca am auzit ca nu mai canta la nunti. A-l confunda cu un manelist e pur si simplu manelism.

          Si da, trebuie sa plateasca impozite, cum ar trebui sa plateasca si scriitorii, jurnalistii si toata lumea.
      • +21 (21 voturi)    
        Si e scutit? (Sâmbătă, 7 august 2010, 20:58)

        PedaGogu [utilizator] i-a raspuns lui Vasilica

        Si daca e mare artist inseamna ca are scutire de taxe?
    • +8 (12 voturi)    
      Stimabile... (Sâmbătă, 7 august 2010, 21:01)

      constantin [anonim] i-a raspuns lui vali

      Stimate domn! Ma bucur sa citesc ca la nunta a cantat un Maestru. Mortalaii de care Domnia Voastra pomeneste, sunt mici copii, pe langa Adevaratii Salam, Guta si alte sortimente de mezel...pardon, Cantareti...:) Va doresc din suflet o nunta cu mult Salam!
    • 0 (2 voturi)    
      Afonule, (Sâmbătă, 7 august 2010, 21:55)

      voxpublica [anonim] i-a raspuns lui vali

      Cine da acesti bani..stie ce inseamna arta si talent.Tu,..nici daca te nasti de zece ori nu ai sa ajungi nici la degetul mic al lui Botgros.De manelisti mi-e scarba..dar ceea ce ai nominat tu..sant artistii reprezentativi ai unui popor.Tu cine esti,..un neica nimeni cu clabuci la gura de invidie.Rusine...
    • +1 (1 vot)    
      PENTRU VALI (Duminică, 8 august 2010, 10:31)

      TIZU [anonim] i-a raspuns lui vali

      Cand aisa ajungi sa muncesti si sa faci ce a facut Botgros atunci sa judeci si cati sant in formatia lui Botgros far auxiliari cei ce monteaza sculele de sonorizare si alea poate sant inchiriate si cand te-o invata mama ta ce e aia cultura poate sa mai comentezi da pana atunci stai in banca ta .Tu te consideri corect .N- ai inselat sau prostit pe nimeni.Sa nu mai te legi de cei care au facut ceva pentru Romania! Tu pe scara valorilor ce ai produs....si nu ai platit taxe???:))
    • +1 (1 vot)    
      Jos manelismul! (Duminică, 8 august 2010, 12:40)

      azazel [anonim] i-a raspuns lui vali

      E timpul sa va luati de ROCK. Sa-si puna manelistii vata in nas si-n urechi!
  • +15 (25 voturi)    
    incep sa-l plac pe boc! (Sâmbătă, 7 august 2010, 18:41)

    2 [anonim]

    oare... ma transform in mutant?
    • 0 (2 voturi)    
      Nu (Sâmbătă, 7 august 2010, 23:41)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui 2

      Prostia nu este o mutatie, este foarte naturala.
    • 0 (0 voturi)    
      Te transformi intr-un naiv (Duminică, 8 august 2010, 10:41)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui 2

      .
  • -2 (12 voturi)    
    hai basescu la putere scapa tara da belele (Sâmbătă, 7 august 2010, 18:42)

    roxana printesa ardealului [anonim]

    cum? dupa cata campanie am facut?
    • +1 (1 vot)    
      Stai linistit (Sâmbătă, 7 august 2010, 22:04)

      George [anonim] i-a raspuns lui roxana printesa ardealului

      Indirect te vor controla, indirect te vor impozita... tu tot indirect le vei plati !!!
  • +35 (35 voturi)    
    Belea! (Sâmbătă, 7 august 2010, 18:46)

    Vizitiul [utilizator]

    Daca se duce acest plan la bun sfarsit, Romania salveaza si UE si pe Americani:)
    • +18 (18 voturi)    
      Posibil. (Sâmbătă, 7 august 2010, 20:23)

      nemesis [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Dar daca vor intra in greva si nu vor mai canta?
      • +2 (2 voturi)    
        noroc (Sâmbătă, 7 august 2010, 21:46)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui nemesis

        crezi ca avem noi asa noroc ?
      • +1 (1 vot)    
        poate (Sâmbătă, 7 august 2010, 21:49)

        poate [anonim] i-a raspuns lui nemesis

        poate ne ajuta Dumnezeu si apucam si noi vremea aia!
      • +1 (1 vot)    
        Nu (Sâmbătă, 7 august 2010, 22:06)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui nemesis

        Nu intra domne' in greva ca nunti si petreceri vor fi mereu :)
      • 0 (0 voturi)    
        emigreaza (Duminică, 8 august 2010, 9:43)

        valexandru [utilizator] i-a raspuns lui nemesis

        merg prin europa si america sa aline dorul compatriotilor.
  • +7 (13 voturi)    
    da, da (Sâmbătă, 7 august 2010, 18:57)

    eTati [utilizator]

    sigur ca or sa-i impoziteze
  • +19 (21 voturi)    
    . (Sâmbătă, 7 august 2010, 18:58)

    eu [anonim]

    Abia astept sa vad reactii de la manelisti! S-ar putea sa aibe probleme guvernul cu asa masura la cati iubitori de manele avem in tara asta.
  • +7 (11 voturi)    
    Bravo (Sâmbătă, 7 august 2010, 19:12)

    marinaru [utilizator]

    Dar voi chiar vreti sa ajungeti ca PNTCD ? :)
  • +18 (18 voturi)    
    foarte bine (Sâmbătă, 7 august 2010, 19:18)

    Dacianna [utilizator]

    poate asa mai scapam de ei...
    • 0 (0 voturi)    
      da da ... (Duminică, 8 august 2010, 21:26)

      popadrian [utilizator] i-a raspuns lui Dacianna

      ! ce ii rau nu piere ;)
  • +18 (20 voturi)    
    o idee... (Sâmbătă, 7 august 2010, 19:21)

    toteu [anonim]

    ar trebui ca fiecare cantaret sa si justifice averea ...in caz contrar ... confiscare ... doar nu vrem sa le spalam banii
    • +13 (13 voturi)    
      Confiscare in Romania, mai greu (Sâmbătă, 7 august 2010, 19:42)

      Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui toteu

      In Romania nu prea am auzit de confiscari. Sunt si politicieni care nu-si justifica averile si care stau bine mersi.
      Cred ca daca s-ar aduna macar 16% de la toti manelistii, bulibasii si ce-or mai fi, cred ca s-ar strange o suma imensa.
      • +13 (15 voturi)    
        Legea ilicitullui (Sâmbătă, 7 august 2010, 20:48)

        sspaga [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

        Nu se fac confiscari pentru ca Iliescu si cu jegurile lui de comunisti din cauza carora am trait noi rau pe timpul lui Ceausescu, imediat dupa revolutie au scos legea ilicitului, au modificat constitutia astfel incat toate averile dobandite sunt considerate legale, astfel statul nu poate verifica averea nimanui deoarece se considera ca si-a dobandit-o normal.Pentru politicieni ar trebui pusa o taxa de 16% din sumele transferate din bancile straine, deoarece au furat si si-au ascuns banii in conturi din strainatate neplatind impozit.
        • +2 (2 voturi)    
          Iliciti au fost, iliciti sunt inca (Sâmbătă, 7 august 2010, 23:33)

          Marian Grunca [anonim] i-a raspuns lui sspaga

          Iliescu a scos legea ilicitului. Dar ce a facut CDR din '96 in 2000? De ce nu a bagat-o la loc? La fel alianta DA din 2004, ce a facut? Daca erau atat de cinstiti, o propuneau si o promulga Basescu fara probleme, el e curat. Basescu a propus referendum pentru reducerea nr. de parlamentari, un referendum pentru legea ilicitului de ce nu a initiat? Fi-sa are casa din "vanzari anterioare" de 800.000 Euro. Genial, cred ca pica la toate articolele din legea ilicitului.
          Toti sunt o apa si un pamant, astia de acum nu mai au scuza ca au in maini o tara iesita din comunism, ii ajuta UE si tot nu sunt in stare sa faca ceva util.
        • 0 (0 voturi)    
          incorect (Duminică, 8 august 2010, 9:18)

          eu [anonim] i-a raspuns lui sspaga

          Legea 18 (a ilicitului) NU a fost abrogata....a fost (este) doar uitata si folosita ca bau-bau pentru cei care nu raspund cum trebuie la comenzi
        • 0 (0 voturi)    
          Sa-l acuzi pe Iliescu de excesele de dreapta... (Duminică, 8 august 2010, 11:03)

          kinn [anonim] i-a raspuns lui sspaga

          ... este o idiotenie. Trebuia sa te fi dus tu in '89 in fata poporului iesit in strada pentru libertate sa le spui ca statul trebuie sa confiste averile pe care tot statul le considera ilicite (sau tu ai fi avut incredere in corectitudinea justitiei dup '89?). Te-ar fi spanzurat pe loc oamenii. Macar te-ar fi impiedicat sa debitezi prostii douazeci de ani mai tarziu.
  • +11 (11 voturi)    
    era si timpul (Sâmbătă, 7 august 2010, 19:34)

    george [anonim]

    cum eu,un cetatean de rand platesc impozite si taxe pe veniturile mele si daca nu le platesc la timp,le platesc cu penalizari asa si acei cantareti fie manelisti sau orice ar fi trebuie sa plateasca si fiscul in aceste cazuri trebuie sa se autosesisze. sper ca ANAF-ul o sa faca ceva bun in acest sens.
  • -11 (13 voturi)    
    Saracii de voi... (Sâmbătă, 7 august 2010, 19:40)

    ion [anonim]

    Si vom avea inca o institutie care sa stabileasca daca un interpret canta sau nu manele?

    Nu stiu cine e mai penibil, Boc, manelistii sau voi astia saraci cu duhul de topaiti pe aici de bucurie...
    • +2 (2 voturi)    
      nu (Duminică, 8 august 2010, 12:24)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ion

      vom avea o institutie care va verifica proprietarii de vile, mercedes si bmw, le va verifica sursa banilor si ce impozite au platit.
  • +9 (9 voturi)    
    mi-am gresit cariera in Romania !!!!! (Sâmbătă, 7 august 2010, 20:00)

    florin [anonim]

    decat bugetar, cu un amarat de salar taiat cu inca 25%, mai bine manelist; nu zic, nici popa nu era rau, dar ce sa fac, mi-am dat seama cam tarziu ca mi-am ratat cariera; asta-i tara, astia-s oamenii! ma gandesc insa ca o sa am ceva concurenta ... se intorc rromii din UE, care a inceput sa devina mai xenofoba decat pare: nu tu burqa, nu tu tigani ...
  • +7 (7 voturi)    
    Fapte. (Sâmbătă, 7 august 2010, 20:11)

    garabetian1 [anonim]

    Fapte nu vorbe,si daca in final vor fi impozitati si vor face la fel ca investitori si vor canta in BULGARIA.
    • -1 (1 vot)    
      cap ai (Duminică, 8 august 2010, 11:40)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui garabetian1

      minte ce-ti mai trebuie? e cunoscut faptul ca bulgarii sunt fani inraiti ai manelistilor romani,nu?
  • +4 (6 voturi)    
    DE CE FURA IN rOMANIA. pentru CA SE POATE (Sâmbătă, 7 august 2010, 20:34)

    alex [anonim]

    CINE-I KEHAIYAN CARBIS SI S.R.L.-urile LUI
    Culmea business-ului romanesc: Un mort este administrator la doua firme (Blitz Construct SRL siForest Inn Construct SRL) 2010/05/27/culmea-business-ului-romanesc-un-mort-este-administrator-la-doua-firme-blitz-construct-si-forest-inn-construct/ DIN - Ziarul: National, Data : 27 Mai 201
    Dupa ce au umplut bancile de refuzuri la plata, George Laurentiu Lupu si Laurentu Purcea au vandut Forest Constructi SRLunor investitori americani, iar in actul de cesionare se mentioneaza decesul administratorului Vasile Muscalu. Cu toate ca cei doi asociati i-au mncat coliva, Muscalu a fost pastrat ca administrator la alte doua firme detinute (separat) de Lupu si Purcea (Blitz Construct SRL siForest Inn Construct SRL) Firma preluata de americaniide la Allianz LLC SRL Are refuzuri la plata in valoare de 3,55 milioane RON (35,5 miliarde ROL) Pe 19 martie 2010, americanii reprezentati de romanca Claudia Nicolae si-au mai adugat in portofoliu doua firme romanesti: Mega Construct Ltd SRL Inchirieri Vanzari Utilaje Ltd Numele care apar in jurul afacerii Forest Constructi SRL sunt: SEFUL Garbis Vincentiu Kehaiyan, George Laurentiu Lupu, Laurentiu Purcea, Mihai Sefan Mirica, Vasile Muscalu, Claudia Nicolae, Allianz Srl (SLUGELE DE RANGUL I AL SEFULUI)¦ strada Emil Garleanu din Voluntari (Ilfov) - FOSTUL DOMICILIU AL SEFULUI infiintata in anul 2003, Forest Construct SRL (CUI 15912862) a fost preluata, in februarie 2008, de catre George Laurentiu Lupu (nascut la data de 16.11.1978) si Laurentiu Purcea (24.09.1978), de la Garbis Vincentiu Kehaiyan (10.06.1975). Acest Garbis Vincentiu Kehaiyan se prezinta la ora actuala ca fiind presedinte al APAF(Asociatia pentru Prevenirea Abuzurilor Fiscale) si are in portofoliu firmele Garbis Dental SRL, Blitz Dental SRL. In anul 2008, Forest ConstructiSRL Bucuresti a inregistrat o cifra de afaceri de 1,25 milioane RON si un profit net de 46.391 RON ( un profit de 0,000037 %- construind blocuri si
    • +1 (1 vot)    
      si militia ce zicea? (Sâmbătă, 7 august 2010, 22:03)

      Unu [anonim] i-a raspuns lui alex

      pai nu zicea nik ca era de lemn! ei taie doar frunza la caini si se jura ca sunt legati de maini. Si uite d'aia se fura in Romania, pentru ca li se permite.
  • +4 (12 voturi)    
    ha ha (Sâmbătă, 7 august 2010, 20:57)

    mozzy [anonim]

    Haideti a radem impreuna! incep eu: ha ha!!!
    • -1 (1 vot)    
      ????? (Duminică, 8 august 2010, 14:25)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui mozzy

      Numai prostii rad singuri de propriile lor "glume". Ce e de ras "glumetule"? Tu! De rasul curcilor.
  • +1 (1 vot)    
    vai (Sâmbătă, 7 august 2010, 21:18)

    vali [anonim]

    pe mine nu ma deranjeaza toti manelistii ..caci toti prin caraiala lor au prostit cateva mii de romani , dupa care si au facut vile, si au cumparat 7 masini pe care in anii urmatori vor trebui sa le intretina....si nu vor avea de unde caci caraiala lor s a dus...tiganii sunt ca si arabii...arabii au pornit de la camila , apoi au descoperit petrolul si au aruncat cu banii peste tot si vor ajunge tot la camila...tiganul e prea prost sa si faca o viata frumoasa...tiganul e tigan...el tot la cort se intoarce...eu nu vreau impozit la manelisti....eu vreau impozit la sofia vicoveanca, mioara velicu , irina loghin bot gros, si toti turmentatii care repeta niste lalaieli ordinare zis folclor romanesc si te jupoaie la o nunta...ei sunt romani...romanii fura si ascund cel mai mult...pe ei ii vreau eu de exemplu...eu vreau romani dati exemplu...asa cum fata lui basescu e exemplu la a cumpara apartamente de 800 000 din munca ei proprie asa vreau si mioara velicu trasa in teapa ca cere 200 de milioane la o nunta fara impozit...
  • +1 (1 vot)    
    16% la toti manelistii (Sâmbătă, 7 august 2010, 23:02)

    vigilante's way [anonim]

    Toti tre sa platim 16% suta,inclusiv coloratii,cum?foarte simplu:
    ANAF sa bata la poarta fiecarui colorat si sa zica:ai casa?daaa,ai platit impozit pe cladire?daaa?foarte bine!
    Dar 16 % pe venituri ai dat?nuuuu?
    pai ia sa vedem...casoiu valoreaza 200.000 euro? ok! tre sa ne dai 16% din suma asta,nu ne intereseaza cum ai obtinut banii.

    Hai bafta!
  • 0 (2 voturi)    
    Manelisti ,nemanelisti... (Duminică, 8 august 2010, 0:22)

    dvribe [anonim]

    Daca eu care platesc taxe statului x,y,z ma achit de datorie cum (bippp!!!) ...si zic cum (bippp)....altii care au incasat si incaseaza si acum insutit(sau inmiit)nu au platit (platesc) nimic?This is the question(Sa mai traduc??!Nu cred ca e cazul!!!)
    PS:Marea lehamite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Sper ca dupa aceasta stire (Duminică, 8 august 2010, 1:37)

    Anonim [anonim]

    Toti manelistii sa plece din tara. Nu ma intereseaza unde, numa sa plece.
  • +1 (1 vot)    
    O alta aiureala (Duminică, 8 august 2010, 3:39)

    nae [anonim]

    Cum poti sa-i faci sa plateasca?
    Care e procedura?
    Tiganul X il suna pe manelistul Y sa vina la nunta.Cine dracu stie de asta?
    Mai mult de atat,poate sa faca pe acte ca e doar un milion costul si ii da pe sest adevaratul pret.
    Cel mai usor este legea beneficiului ilicit.Sa-l iei pe ala care are 10 palate sa-ti explice de unde are banii.Si daca nu poate sa justifice,confiscat.
    Simplu!
  • +1 (1 vot)    
    :D (Duminică, 8 august 2010, 7:37)

    wowboy [anonim]

    sa se-auda-n toata tara,
    de-aici pana-n timisoara,
    toamna, iarna, primavara,
    boc al nostru impoziteaza cioara :D
  • +1 (1 vot)    
    Impozit platit pe averea afisata (Duminică, 8 august 2010, 8:54)

    Mihai [anonim]

    Dar d-nul Videanu si nu numai,ce impozit a platit,ca averi de milioane de euro se vad in toata Romania. Sau aplicam luat metodele iliesciene(saraci si cinstiti,mosteniri,donatii de la biserici,etc.etc.)
  • +2 (2 voturi)    
    Da-i, Doamne, romanului mintea cea de pe urma! (Duminică, 8 august 2010, 9:00)

    Dr Marutza [anonim]

    Mai bine mai tarziu decat niciodata! Toti guristii de pe la nunti, botezuri si alte asemenea distractii cu lautari sau manelisti, sa-si faca datoria de cetateni, ca doar n-au statut preferential Eu le-as pune, dupa caz, si taxa de poluare sonora si a bunului gust!
  • +1 (1 vot)    
    pe cand si... (Duminică, 8 august 2010, 9:02)

    aha [anonim]

    Pe cand si Biseria Ortodoxa Romana va plati si ea impozit, ca tot omul?
  • -2 (2 voturi)    
    ciuda (Duminică, 8 august 2010, 9:04)

    andrei [anonim]

    In loc sa va ganditi ca unul cate unul vor fi dezbinati si macinati toti in tara asta nu va ganditi decat cum sa facem sa ii fie rau si vecinului, in special daca nu il avem la inima. Cum sunt manelistii. Va veni randul fiecaruia dintre voi sa fie macinat si jefuit de stat pentru ca datoriile statului trebuie platite de cineva. De voi. Sa vad atunci la cine va mai plangeti, si cine va ia voua apararea.
  • -1 (1 vot)    
    Manelisti,medici,meditatori,matanii... (Duminică, 8 august 2010, 10:38)

    traian [anonim]

    Nu stiu de ce manelistii ar trebui taxati mai rau decat medicii.Macar manelistii nu incaseaza salarii din sistemul bugetar si nu se caciulesc pentru masterate sau doctorate penibile in medicina.In plus,ar trebui taxati cei care sunt-in teorie-un exemplu ptr. romani:popii,calugarii si profesorii.
  • +2 (2 voturi)    
    de ce nu avem si noi FISC ca la americani? (Duminică, 8 august 2010, 11:04)

    dan [anonim]

    adica fiecare om sa justifice toti banii pe care ii are...
  • 0 (2 voturi)    
    manele (Duminică, 8 august 2010, 11:29)

    adriandxb [anonim]

    aceasta forma de tiganizare trebuie scoasa in afara legii nu doar taxe


    afara din tara cu tganii si ungurii
  • +3 (3 voturi)    
    Vaaaaaaaaaaiiiiiiii! (Duminică, 8 august 2010, 15:08)

    Dani [anonim]

    Ce nasol ptr cantaretii manelisti! Te pomenesti ca o sa ajungem sa vedem formatii de rock de acum pe la nunti???
  • 0 (2 voturi)    
    Bocule (Duminică, 8 august 2010, 17:19)

    HESS [utilizator]

    Si ce-o sa le faci.O sa le pui ,,contoare,,Baga la inaintare vechea lege 18 .Daca ai sange in venisoare.
  • 0 (0 voturi)    
    impozitare ?!?!?!?! (Luni, 9 august 2010, 16:26)

    catalin [anonim]

    ha, ha, ha...
    chiar credeti ?
    credeti ca sunt in stare ?
    cat de mult asi vrea sa ma pacalesc...
  • 0 (0 voturi)    
    Cel putin impozitati. (Luni, 9 august 2010, 16:55)

    Gie [anonim]

    Da corect trebuie cel putin impozitati!
    Si mai mult decat atat sa-si justifice veniturile...
    Fiecare leu. Asa cum se intampla cu orice cetatean onest care munceste.
    Sa-i urmareasca fiscul si'n gaura de sarpe.
  • 0 (0 voturi)    
    CORECT! (Miercuri, 11 august 2010, 18:56)

    carmen [anonim]

    In sfarsit ati luat o hotarare corecta,nu poti sa afisezi cu cinism atata bogatie si sa nu dai la stat nimic. Ganditi-va si la cei care fac nunti ,petreceri ,concedii pe milioane de euro ,ar trebui verificate fisele fiscale ,cat au declarat la fisc si cat cheltuiesc de fapt ....la vedere! Cate case ai ,cate masini ai , pe ce bani le-ai cumparat ,cat ai contribuit la stat. Nu dati importanta celor care pana nu demult va luau la rost ca nu-i taxati pe manelisti iar acum va critica pentru aceasta decizie,este de neinteles ce fac.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică