Ioan Niculae: Basescu e dezinformat. Imi mut afacerile in Bulgaria din cauza prigoanei impotriva oamenilor de afaceri

de Dragos Comache     HotNews.ro
Joi, 5 august 2010, 12:10 Actualitate | Esenţial

Ioan Niculae
Foto: AGERPRES
Presedintele Traian Basescu a atacat miercuri seara, in cadrul unei emisiuni la TVR, miliardarii romani care au anuntat ca isi vor muta afacerile in strainatate, din cauza impozitelor mari din tara noastra, printre cei vizati fiind si Ioan Niculae, patronul Interagro. Omul de afaceri a declarat insa pentru HotNews.ro ca presedintele este dezinformat, iar decizia de a-si muta afacerile in alta tara nu are nicio legatura cu nivelul de impozitare din Romania. Niculae mai spune ca va cere din nou astazi sa fie primit de seful statului pentru a-i explica de ce e nemultumit.

Ioan Niculae si-a motivat decizia de a-si muta afacerile in Bulgaria prin "prigoana impotriva oamenilor de afaceri romani", de care se fac vinovate "anumite servicii ale statului".

"Nu are nicio legatura cu nivelul de impozitare. E vorba de aceasta urmarire permanenta, toata aceasta prigoana impotriva oamenilor de afaceri romani. Deci nu are legatura cu ce a spus dansul. Acesta a fost motivul nemultumirii", a declarat Ioan Niculae pentru HotNews.ro.

El a mai precizat ca a incercat sa ii spuna personal presedintelui despre aceasta situatie, insa nu a fost primit.

"Fac in continuare demersuri. O sa fac chiar astazi o adresa oficiala domnului presedinte, sa ma primeasca pentru a ii explica de ce suntem nemultumiti", a mai spus omul de afaceri.

In cadrul emisiunii de la TVR, presedintele Traian Basescu i-a reprosat miliardarului Ioan Niculae ca vrea sa-si mute afacerile in Bulgaria, dupa ce a primit ani la rand gaze mai ieftine decat toata populatia.

"Am vazut un domn zilele trecute. El se numeste Niculae, un domn de pe la Brasov, miliardarul, care spunea ca el se muta in Bulgaria, ca sunt impozitele mai mici, ca e 10% cota unica. Trebuie sa ai un tupeu extraordinar sa faci astfel de afirmatii. Bine, domnule Niculae, dar de cati ani primesti gaze la pret mai mic, nu ti-e rusine? Te duci cu tot cu gaze ieftine in Bulgaria? Acolo o sa platesti 380 de dolari pe metrul cub", a spus Basescu.

Criticile lui Traian Basescu i-au vizat si pe "magnatii" care dau lectii statului.

"Domnul Patriciu nu a intrebat pe nimeni cand a vandut la KazMunaiGaz, nici macar pe prietenul Tariceanu, dar vine sa ne dea noua lectii. Vine televiziunea lui Vantu si ne da si ea lectii, cand are atatea datorii. Cei cu bani au ajuns cu tupeul dincolo de limite care pot fi acceptate. Ei mai au nevoie de o debandada ca la inceputul anului '90 ca sa poata controla tranzactiile statului", a mai declarat Basescu.

Ioan Niculae este unul dintre cei mai bogati romani, cu o avere estimata la 1,1 miliarde de euro, si controleaza grupul Interagro. Aceasta companie face parte, alaturi de combinatul de aluminiu Alro Slatina, combinatul side­rurgic ArcelorMittal Galati, grupul InterAgro si combinatul de ingra­sa­min­te chimice Azomures, din categoria de consumatori intreruptibili care se bucura, prin lege, de resurse ieftine de energie. Astfel, potrivit informatiilor aparute in presa, grupul controlat de Niculae cumpara gaz la un pret de putin peste 100 dolari/1.000 metri cubi, com­parativ cu 2009 cand dadea 197 dolari/1.000 mc, pret de cos in care era inclus si gazul luat din Rusia.


Citeste mai multe despre   



















13381 vizualizari

  • -20 (52 voturi)    
    demagog (Joi, 5 august 2010, 12:15)

    anonim [anonim]

    sistemul incoerent practicat de statul roman al carui prim reprezentant este basescu se face vinovat de haosul existent. Ca om de afaceri nu mai poti gandi un buget, o dezvoltare cand nu stii daca maine nu se schimba totul. Din nou.
    Penibil.
    • +2 (44 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 5 august 2010, 13:08)

      George [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Mai ales ca d-l Niculae nu a cumparat gaz metan mai ieftin de capul lui, ci tot cu acordul cuiva cocotat intr-o functie cheie, asa ca presedintele nu este strain de afacerile acestuia. Dar s-o fi suparat omul pentru faptul ca pentru o reducere acolo, cererea de comisione nu mai inceteaza!
      • +4 (26 voturi)    
        subventii (Joi, 5 august 2010, 13:36)

        guztu [anonim] i-a raspuns lui George

        Din cate stiu eu asta primeste gaz la pret subventionat din productie interna(in timp ce populatia plateste gazul la pretul de import de 2 ori mai mare) doar de cand e Videanu ministru. Parca-mi aduc amine ca a incercat si pe vremea lui Tariceanu dar nu a primit.
        Sa ma corecteze cineva daca gresesc.
        • +9 (15 voturi)    
          subventii (Joi, 5 august 2010, 14:50)

          o romanca [utilizator] i-a raspuns lui guztu

          ma scuzi ca iti spun, dar habar nu ai ce vorbesti
          pret subventionat la gaz se acorda productiei de ingrasaminte, intre altele, nu personal lui Nicolae, adica de acelasi sistem beneficiaza si altii, de ex OMV Petrom
          si ca sa te linistesti complet, subventia asta este de asa de mult timp, ca ai putea zice ca e din totdeauna
          n-are nici-o legatura cu Videanu sau Basescu
          • -9 (11 voturi)    
            subventii (Joi, 5 august 2010, 15:56)

            andreis [anonim] i-a raspuns lui o romanca

            ha ha ha! omv petrom beneficiaza de subventii la gaze!!! ha ha ha!!! pai omv e producator de gaze si culmea, ei au interes sa creasca pretul la m3 de gaze! ! bai, toti prostii, de dragul polititicii, deveniti brusc niste specialisti argoganti...
            • +10 (10 voturi)    
              Daca taceai, filosof ramaneai (Joi, 5 august 2010, 18:05)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui andreis

              OMV isi vinde sigur gazele, de la firma de extractie la firma de produs ingrasamite naturale. La vanzare, parte din pret e acoperit de stat, indiferent cat se taxeaza Petrom sigur. Te-ai lamurit?
            • +6 (6 voturi)    
              Razi degeaba... (Joi, 5 august 2010, 18:07)

              George [anonim] i-a raspuns lui andreis

              OMV Petrom detine Arpechim Pitesti, care produce un compus chimic necesar celor de la Oltchim Rm.Valcea pentru producerea ingrasamintelor chimice. Din acest motiv, cei de la Arpechim sunt indreptatiti sa beneficieze de gaz metan subventionat, situatie de care se foloseste... OMV Petrom!! (citeste aici: http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/companii/oltchim-cauta-bani-pentru-repornirea-arpechim-180824.html).
              • -2 (2 voturi)    
                Oltchim nu produce ingrasaminte chimice (Joi, 5 august 2010, 18:16)

                CD [anonim] i-a raspuns lui George

                .
              • +4 (4 voturi)    
                gresesti (Vineri, 6 august 2010, 1:48)

                ion daniel [anonim] i-a raspuns lui George

                OMV detine ccombinatul chimic de la Craiova si el producea ingrasaminte.
                Spun produce pentru ca de la toamna se desfiinteaza. Din cauza plangerilor lui Niculae(si banilor dati /oamenilor pusi unde trebuie, ca niste lacrimi nu cred sa fie de ajuns) OMV a fost obligat sa vanda gazul la pretul pietei pe cand domnului Niculaie i-au fost oferite compensatii. Acum OMV-ul deoarece nu a bagat nici un ban in retehnologizare si care atata astepta, a gasit motiv sa scape de combinat. Daca vrei sa vezi cum arata te invit sa faci o calatorie la Craiova. Eu tot consider ca putea fi facut profitabil.
              • +1 (1 vot)    
                Esti total dezinformat (Vineri, 6 august 2010, 9:33)

                Ionut [anonim] i-a raspuns lui George

                OMV Petrom nu mai detine Arpechim Pitesti.Aceasta i-a fost vanduta Oltchimului.Mergeti reporterilor si intrebati angajatii care lucreaza in compania domnului Niculae sa vedeti ce salarii au.Asa au facut astia bani
          • +4 (4 voturi)    
            nu e din todeauna (Joi, 5 august 2010, 18:28)

            eu [anonim] i-a raspuns lui o romanca

            e din octombrie 2009 si expira in 12 luni.
            niculae e un prost...
            peste tot e greu... da' tiganu trebuie sa dea din gura
            cand marile companii vin usor usor in romania ( procter & gamble, ford, nokia, ibedrola) atrase de viitorul regiunii se apuca un tigan sa tipe ca nu face destul profit si ca e calcat de fisc.
            • -3 (3 voturi)    
              .. (Joi, 5 august 2010, 21:28)

              xulescu [anonim] i-a raspuns lui eu

              Daca asta care are 1.1 miliarde poate fi considerat prost inseamna ca restul populatie e complet retardata ca sa nu mai vorbim de tine care deschizi gura sa nu adormi .
              • +2 (4 voturi)    
                considerat prost (Joi, 5 august 2010, 23:35)

                cetatean [anonim] i-a raspuns lui xulescu

                Dupa afirmatiile pe care le faci banuiesc ca esti unul din sustinatorii " europarlamentarului" jiji. Ca si nicolae e croit pe acelasi calapod ca ciobanul. Asa, de curiozitate, da-i si tu un search pe google si vezi ce-ti apare despre individ. Ca poate pricepi si tu ce fel de " baiat destept" este ...
            • 0 (0 voturi)    
              da sa se duca (Vineri, 6 august 2010, 21:21)

              Ghita [anonim] i-a raspuns lui eu

              dupa ce isi va plati datoriile catre banci, si sa cultive porumb in bulgaria la nisipurile de aur, poate asa ne revigoram turismu. s-a trezit niculae sa comenteze, e dator lui nasty pentru primul meleon...
      • 0 (0 voturi)    
        ha! (Marţi, 10 august 2010, 4:21)

        totedati [utilizator] i-a raspuns lui George

        si cine ia dat gazele ieftin? nu tot baselu' marinelu' cel chior contra euroi pentru campania electorala, ca nu o fi fost degeaba ... si dupa aia dai cu scuipati ca si cum el ia facut o favoare miliardarului si nu invers ca sa ne mai fraiereasca o data si sa il mai alegem o data presedinte!

        normal, miliardaru' zice ca becali, stai un pic chioru' asta ma ia la suturi pe banii mei!? pai ia sa ii fac si eu figura ca legea aia cu gazul ieftin e valabila indiferent daca raman aici sau mut afacerile in bulgaria ... ca e facuta ca la noi pentru prosti, fara clauze de reziliere ...

        pana la urma cine sunt prostii? nu tot noi care inca mai speram ca baselu' cel chior si beat se va scula intr-o dimineata putin de bucuresti?
    • +10 (24 voturi)    
      Nu asa (Joi, 5 august 2010, 13:46)

      miki [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Basescu nu face legi in tara asta,mai terminati cu timpeniile astea.Tot ce este bun sau rau in tara asta face presedintele ,chiar a-ti luat-o razna.Parlamentul,Guvernul,agentiile,curtea de conturi,garda financiara,ANAF ,justitia astia de ce iau banii?Ce fac?Astia sunt oameni de afaceri imbuibatul de Becali,verii lui vinzatori de ceasuri Atlantic,bisnitari,Tintareanu,Morega,Alexandru,
      Padure,Ilinca,fratii Mihailescu de la Craiova?
      Mai bine nu mai comentati.Si in afaceri ca in orice alt domeniu trebuie sa ai 7 ani de acasa.Sa lasi loc de buna ziua,sa cunosti legea lui om-esti om cu mine sunt om cu tine ,nu sa dai tunuri si sa fugi la biserica.Uiati-va la cei ce au agonisit si tot asa ca inainte de-a avea saluta respectuos,muncesc in rind cu ceilalti,dorm 4-5 ore pe noapte,maninca omeneste si beau la fel.
      Nu fac abuzuri,nu deranjeaza,nu critica cu alte cuvinte sunt normali.
      • -5 (9 voturi)    
        un pic cam deviat (Joi, 5 august 2010, 14:41)

        geordan [anonim] i-a raspuns lui miki

        asa este! nu basescu face legile. insa in acest caz nu are niciun drept sa-i ia pe toti la acuzat, mai putin pe cei ce le fac si nu le aplica. ce rost avea acaeasta iesire in care sunt facuti cu ou si otet si bancile si anumiti oameni de afaceri? este cumva in opozitie? l-au angajat la tvr pe post de ziarist? nu! el este presedintele care ar trebui sa inteleaga cum functioneaza o piata libera, ce parghii are statul pentru a corecta eventualele dezechilibre si mai alesc la ce si cum se folosesc. atat! nu a inteles in cei 50 ani de comunism ca un om nu poate rade sau plange la comanda! caonsidera ca acei oameni de afaceri sunt necurati? atunci da o palma justitie ca nu este in stare sa le demonstreze vinovatia sau nevinovatia. parca ieri la inundatii dadea lectii amaratilor sa nu mai stea mana intinsa la stat. el de ce intinde mana la banci si patroni? mult mai bine ar fi fost sa ne spuna ce masuri concrete a propus guvernului pentru a nu mai pleca lumea sa slugareasca pe afara. insa n-am avut noroc! el le multumeste amaratilor ca se prostitueaza pentru cativa gologani in plus, pe care sa-i praduiasca el cu clica lui.
        • +6 (6 voturi)    
          Printre altele ... (Joi, 5 august 2010, 18:10)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui geordan

          ... io zic ca e corect sa critice firmele (mai ales cele foarte mari) care nu isi asuma nici un fel de urma de responsabilitate sociala. Mai toate teoriile economice moderne zic ca o firma tre' sa faca si asta, nu doar sa produca bani. Stii matale, iti poate zice orice savant, a carui meserie e in mod esential descoperirea noului, ca orice proiect de cercetare incepe cu studiul a ceea ce au facut cei de dinaitea ta. Era o chestie de minima decenta sa te goagalui pe web inaitne de a-ti da cu parerea, daca voiai sa te asiguri cat de cat ca nu zici prostii. Parerea mea.
          • -1 (1 vot)    
            atunci traieste teoretic si viseaza placut! (Vineri, 6 august 2010, 10:08)

            geordan [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

            somn usor!
      • +1 (1 vot)    
        Lista poate continua (Vineri, 6 august 2010, 9:37)

        Ionutz [anonim] i-a raspuns lui miki

        Gigi Becali, cel mai mare jefuitor al tarii.Acest om, care zice ca asa i-a dat Dumnezeu lui spirit de afacerist , o sa mearga in Iad.Domnule Becali , de ce nu ne spuneti cum ati reusit sa puneti mana, cu 3 ani in urma, pe terenurile unde se construieste centura Constantei ? De unde stiati exact pe unde trece ?
    • +8 (10 voturi)    
      Evident! Le stii pe toate. (Joi, 5 august 2010, 14:43)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Acest Niculae a luat bani MUUUUULTI de la fosta Banca Agricola (pe care a si bagat-o in faliment - si nu e o metafora - iar pe cei care i-au dat imprumutul i-a bagat in puscarie - vezi Buga fost director sau in pamant! nu dau exemplu ca este dureros!!)
      Se muta in Bulgaria ca aici, probabil desi ma indoiesc, nu mai poate fura. La cat a strans deja este el furat.
      Oricum cei ajunsi in puscarie sau in pamant il vor urmari!
    • -4 (4 voturi)    
      confuzie de nume (Joi, 5 august 2010, 20:22)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Miliardarul de la brasov nu e acelasi cu miliardarul de la ploiesti-zimnicea....e o confuzie de nume!
      Si ar avea dreptate sa se mute in Bulgaria: voi nu stiti cum e pentru o firma care produce sa aiba fiscul si politia economica pe cap de vreo 8-9 luni incoace. Intrevati-l pe Vantu! De aceea pleaca oamenii de afaceri din tara, din cauza sicanarilor zilnice! Si ramane bugetul si pib-ul din ce in ce mai sarac!
      Sa traiti bine...cu cine vreti voi!
      • +2 (2 voturi)    
        Platiti-va taxele, fiti corecti (Vineri, 6 august 2010, 9:16)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        si nu mai sta nimeni pe capul vostru! Sau daca sta, sta degeaba.
        Dar voi vreti si ca statul sa tina bugetarii, sa dea pensii si sa va "asiste" si pe voi acceptand neplata taxe si impozite.
    • 0 (0 voturi)    
      Pace voua (Vineri, 6 august 2010, 13:46)

      eu [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Tati, fabulati. Toti. Nu exista miliardar (in valuta liber convertibila) roman care: 1) sa nu fii facut banii pe seama STATULUI (asta insemana furt cu concursul legii si al autoritatilor, deh trebuia inceput de undeva) si 2) care, cu toate ca a facut "primul milion" furandu-l de la STAT, sa fii dezvoltat o afacere care sa se poata intretine singura FARA aportul STATULUI. Toti, dar absolut toti, sunt niste ismeniti fara caracter. Eu "fac afaceri" de 15 ani. Am inceput cu adaos comercial de 10%. Au fost vremuri si produse la care a mers si 1000%! Am facut sute de mii de euro si milioane de kilometrii prin Europa si prin tara, sau Turcia. Mi-am luat casa, am angajat si am concediat, mi-am luat masina. Am facut puiuti. Am facut vreo zece firme si fac in continuare profit. Imi intretin parintii, rudele de sange si imi imprumut prietenii de fiecare data cand sunt la ananghie. M-am despartit de oameni din cauza banilor si a puturoseniei lor (precum si a lipsei de caracter) si mi-am schimbat stilul de viata de patru ori, RADICAL. Nu sunt miliardar. Nu sunt nici macar milionar. Si stiu ca nici nu pot sa ajung. Nu mai am ata pe mosor suficienta si vreau... sa traiesc linistit, nu cu pasaportul in noptiera si bagajul de mana facut. Nici cu zanganitul cautuselor in cap, noaptea pe la 4. Doar cu zambetul puiutilor si cu mangaierea consoartei. In rest, pace voua.
  • +23 (41 voturi)    
    Miliardarii romani (Joi, 5 august 2010, 12:21)

    Monica [anonim]

    Asa miliardari... asa tara... niste mafioti... n-avem noi norocul sa-si mute toti afacerile in Bulgaria... poate se vor ridica niste oameni de afaceri adevarati, care nu vor dori sa devina bogati peste noapte, furand, inseland, facand afaceri cu statul... Atunci cand voi vedea o afacere crescand sanatos, ani la rand, voi spune: Jos palaria! pentru omul care a gandit-o... pana atunci... miliardarii romani sunt niste figuri jalnice ale acestei tranzitii parca fara sfarsit.
    Deci, drum bun, nene Nicolae... nu uita sa-i iei cu tine si pe Paturiciu, Vantu, Jiji si co.
    • +8 (10 voturi)    
      eu am intalnit asa afacerist (Joi, 5 august 2010, 14:14)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Monica

      Si lucreaza doar cu firme private, in regim concurential corect.
      Onul asta nu si-a luat 10 ani masina visurilor lui numai ca sa se asigure ca poate plati taxele, salariile, si ca isi poate onora prosmisiunile.
      Si ai dreptate, jos palaria!
      Dar nu este miliardar...
      • -3 (3 voturi)    
        aparator (Joi, 5 august 2010, 23:39)

        roman [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

        Ia uita-te, si-a bagat hai ca esti hazliu. Daca o mai zici de3-4 ori s-ar putea sa crezi si tu ... Esti angajatul lui ?
    • -1 (7 voturi)    
      Ha.. (Joi, 5 august 2010, 14:41)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Monica

      Monica draga...ia mai gandeste-te.
      1. Daca isi muta toti afacerile in Bulgaria...statul roman cade din picioare. Tu nu iti dai seama cam cati bani baga oamenii astia in bugetul acestei tari?
      2. Cei care fura, inseala si fac afaceri dubioase cu statul ..o fac pt ca li se permite. Intelegi? A cui e cea mai mare parte din vina? A lor pt ca isi baga mainile sau a statului pt ca le ofera oportunitati de furat fara a avea nici o problema cu legea? Scuza-ma...dar daca din 1000 de oameni gasesti 20 care sa nu fure chiar daca n-ar pati nimic daca ar face-o...eu iti fac statuie.
      Ai vazut cum Avicola lui Becali a fost executata de banci pt neplata datoriilor? Statul de ce nu poate face acelasi lucru?
      3. Cat despre afaceri perfect legale la noi in tara din care sa ajungi miliardar...ha...o utopie. Doar sa iti poti desface productia pe pietele din vest (in cazul in care mai ai loc)...dar si asa e foarte greu pt ca din banii pe care ii faci statul iti ia foarte mult.
    • +9 (11 voturi)    
      potretul "afaceristului" roman (Joi, 5 august 2010, 15:48)

      travis [utilizator] i-a raspuns lui Monica

      Acest domn onorabil s-a plans printre altele ca nu poata sa-si desfasoare afacerile si din cauza ca ii sunt ascultate telefoanele. Si asta din partea unui fost securist reprofilat in capitalist mai mult sau mai putin veros...
    • 0 (2 voturi)    
      nu prea e o solutie! (Joi, 5 august 2010, 17:29)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Monica

      Ai perfecta dreptate cu "asa miliardari ... niste mafioti", insa <<sa se mute toti in Bulgaria!>> nu este de loc o solutie. Asta nu insemna ca vor inceta sa fure de la noi, dimpotriva! Delapidarea continua, doar ca aum nu o sa mai plateasca NIMIC, nic impozit,nici CAS< nici alte taxe , statului roman, pe motiv ca are sediul in Bulgaria!
      De aia se zice "paradisuri fiscale", paradisul nu este pentru tara de origine, si nici macar pt tara respectiva, ci pentru "omul de afaceri" care scapa de taxe!

      Cineva a mentionat "nesimtirea" unor oameni de afaceri, dar necazul cel mare este cu incapacitatea Statului de a incasa corect taxele, de a combate evaziunea! Daca "baietii destepti" se muta in alta parte ca sa nu plateasca taxe, statul incearca sa recupereze tot de la fraierii care lucreaza si care incearca sa isi plateasca corect darile!
  • +24 (32 voturi)    
    "Om de afaceri" (Joi, 5 august 2010, 12:21)

    andro [anonim]

    Sa se duca in Bulgaria ca nu avem nevoie de oameni de afaceri ca el. A cumparat si falimentat Rafinaria Astra Romana din Ploiesti si 2000 de oameni au ramas pe drumuri. Cum celelalte rafinarii din ploiesti functioneaza si Raf. Astra e inchisa???
    • 0 (12 voturi)    
      nu prea (Joi, 5 august 2010, 13:24)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui andro

      Astra e un cal mort. Este o rafinarie foarte veche, specializata doar pe uleiuri industriale, unde piata este saturata de produse mult mai bune.
      • +2 (2 voturi)    
        Te referi la Vega (Vineri, 6 august 2010, 9:19)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        Astra era pe produse "usoare', albe.
  • -4 (30 voturi)    
    Eu zic ... (Joi, 5 august 2010, 12:24)

    Gigi [anonim]

    ... ca o donatie substantiala pentru PD ar rezolva toate problemele domnului Niculae.
    • 0 (0 voturi)    
      donatii (Vineri, 6 august 2010, 13:15)

      dxro [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      dl Niculae a facut donatii PDL-ului foarte consistente.
      Acu ca treaba nu mai merge ca pe vremuri a redus si el robinetul.
      Dar Nasu al mare nu-i de acord cu ideea si s-a gandit sa-l preseseze un pic sa nu uite de unde vine prosperitatea lui...
  • +20 (28 voturi)    
    :D , va e cumva frica de fisc, (Joi, 5 august 2010, 12:25)

    hash [anonim]

    stimabililor oameni de "afaceri" ?

    :D

    (un fost patron de srl de buzunar, cu toate taxele platite la zi)
  • -2 (18 voturi)    
    Dar Guvernul? (Joi, 5 august 2010, 12:30)

    George [anonim]

    Guvernul e plin de datorii, o recunoaste cu seninatate de fiecare data (datorii la firme care nu primesc bani pentru produse sau lucrari, datorii la FMI, datorii din TVA-ul nerestituit, etc.), si ne da si el lectii peste lectii de ce sa facem si cum sa procedam in aceste momente de austeritate!
    • +9 (9 voturi)    
      sigur (Joi, 5 august 2010, 14:07)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui George

      nu stim cum sa ne strecuram, sa muncim la negru, sa nu platim impozite sau sa dam o spaga ca sa scapam de plata datoriilor catre stat (si, cu asta, de tot ce inseamna penalitati sau ce denumire pompoasa mai poarta) - da' asteptam bani de la buget... de unde dreaq sa vina bani daca nu se colecteaza?? e exact ca la transportul in comun: smecherii se impauneaza ca au facut blatul, iar fraierii care iau bilet sau abonament ii duc in spate: fie in masini prea aglomerate, fie platind mai mult la fiecare majorare de pret/calatorie - ca si aia tre' sa scoata banii de undeva, nu?
  • +26 (38 voturi)    
    Adevarat (Joi, 5 august 2010, 12:32)

    Gigel [anonim]

    Omul asta spune adevarul. Nu e vorba aici de fiscalitate cat de "prigoana" fiscului. La fiecare factura emisa trebuie sa platesti TVA-ul, in schimb cand trebuie sa iti restituie statul TVA-ul stai 3 luni. Pe de alta parte si presedintele are dreptate in tot ceea ce a spus aseara la TVR. Dar pentru multi cetateni ai acestei tari care au un nivel de 8 clase pare un dictator si un responsabil al crizei prin care trece tara. De aceea sunt foarte usor de manipulati. 40% promovabilitate la BAC, probabil 25% pe merit. Asta inseamna ca populatia va deveni din ce in ce mai usor de manipulat de oameni ca Vantu, Patriciu, Diaconescu, etc. Sa nu ma inteleaga nimeni gresit, si PDL are aceeasi oameni "competenti" in partid ca PSD sau PNL. Dar Basescu e singur impotriva tuturor, chiar si impotriva PDL de multe ori. Deschideti ochii!!!
    • +10 (14 voturi)    
      mda (Joi, 5 august 2010, 13:37)

      calin [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      Dar ideea e ca "statul trebuie sa faca primul pas in relatia cu mediul de afaceri".
      Statul e unul singur mediul de afaceri inseamna mii de firme.
      Statul trebuie sa dea dovada de corectitudine in primul rand si apoi sa se astepte ca mediul de afaceri sa ii fie recunoscator.
    • +5 (7 voturi)    
      Aveti dreptate ! (Joi, 5 august 2010, 16:40)

      Holospin [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      Basescu este singurul politician corect din romania la aceasta ora.
  • -6 (22 voturi)    
    tupeu si la Nicolae si la Dl Basescu.... (Joi, 5 august 2010, 12:34)

    lili [anonim]

    Trebuie sa ai mult tupeu sa faci astfel de declaratii, dar nici Dl Basescu nu-i mai departe....... numai intr-o Romanie scapata total de sub control a putut Dl Nicolae sa-si mareasca afacerile iar acum, Dl Basescu presedinte la Romaniei de aproape 6 ani si inalt demnitar al statului roman in toti anii postdecembristi vine si-i spune toate astea, de parca nu politicienii din Romania, printre care si Dl Basescu i-au permis toate cele Dlui Nicolae..... TUPEU si de-o parte si de ailalta..... Si multa SILA.....
    • +17 (23 voturi)    
      lili draga, (Joi, 5 august 2010, 13:28)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui lili

      pe vremea cui s/a vandut regia autonoma de tutun?
      Aud?
      Cui?
      Aud?
      Nicolae parca era rosu... in gat. Sau galben.
      Acum e om de afaceri?
      Nu ii iau apararea lui Basescu, dar morcovii trebuie... directionati catre un alt fund!
  • +14 (22 voturi)    
    Nesimtirea oamenilor de afaceri. (Joi, 5 august 2010, 12:45)

    mircea [anonim]

    Unii oameni de afaceri,parca ar merita sa intre in faliment.Au ajuns atat de nesimtiti,ca ameninta ca se muta in PM,de parca au castigat banii de prin alte parti,iar acum ,cand situatia o cere,nu e normal ca si ei sa plateasca,nu numai profesorii ,pensionarii ,doctorii.Oameni,ca Ion Nicolaie,merita sa-i lasi sa moara in sant-de fapt nu pot fi numiti oameni.Prin alte parti,oamenii de afaceri isi doneaza o parte din averi in scopuri caritabile,iar la noi nu se mai satura.Daca ar creste impozitele pentru o perioada,nu cred ca indivizii ar muri de foame.
    • +9 (13 voturi)    
      hm (Joi, 5 august 2010, 13:22)

      calin [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Problema e mai vasta...
      Ai dreptate cand te referi la categoria aceasta de oameni de afaceri, dar pe langa ei mai sunt oameni de afaceri cinstiti, mici intreprinzatori sau oameni de afaceri care au venit in Romania cu bani de la ei de acasa (din alte tari) iar acum asa cum au venit vor si pleca spre alte tari mai bune.
      E democratie si fiecare face ca sa-i fie lui bine. Chestiile socialiste nu functioneaza in Romania si la nivel mondial nu prea mai functioneaza.
      Nu cred ca tie ti-ar conveni sa platesti taxe suplimentare doar ca sa aiba politicienii de unde fura.
      Daca din taxele platite de mine as vedea ca se face ceva in tara asta, as plati cu mare drag.
  • +9 (17 voturi)    
    sa mearga toti in bulgaria (Joi, 5 august 2010, 12:45)

    uncas [anonim]

    cum a mers dinescu in bulgaria, asa o sa mearga si niculaie asta....nu va fie frica, nu scapam de leprele astea asa usor....
  • -1 (5 voturi)    
    Ne pricepem (Joi, 5 august 2010, 13:03)

    madriano [anonim]

    La politica si la fotbal se pricepe tot romanul; problema e ca doar din gura, nu si cu fapte. Stim sa criticam si sa vedem probleme dar nu suntem in stare sa dam solutii. Papagali.
    • +7 (7 voturi)    
      solutia (Joi, 5 august 2010, 13:33)

      calin [anonim] i-a raspuns lui madriano

      Solutii dupa capul meu :

      1. Reducerea birocratiei.
      2. Relaxarea fiscala prin reducerea unor absurditati fiscale. O relaxare fiscala ar atrage investitorii straini care presati de criza incearca sa-si diminueze costurile. In Romania forta de munca inca este relativ ieftina dar fiscalitatea excesiva ii pune pe ganduri pe investitori (nu vorbesc neaparat de valorile taxelor ci si de multitudinea lor). In plus deciziile guvernului luate peste noapte (vezi cresterea TVA) sperie foarte mult investitorii care isi fac de obicei planuri pe 1-5 ani...Sa nu uitam ca suntem in competitie directa cu vecinii Bulgari care au cam acceasi pozitie geo-strategica si forta de munca ieftina.
      3. Folosirea a 3-5 miliarde eur de la FMI pentru a sustine proiectele cu finantare europeana. In felul acesta s-ar absorbi mult mai multi bani de la UE care ar intra in economia noastra.
      4. Folosirea banilor imprumutati pentru investitii in energie verde. Energia va fi tot impul un atuu al unei tari.
      5. Reducerea accelerata a aparatului bugetar.
      6. (Solutie personala) sa se creasca numarul de ore al catedrelor pentru profesori de la 16 la 24 sau 32 concomitent cu reducerea proportionala a numarului de cadre didactice si cresterea proportionala a salariilor celor ramasi.
      7. Investitii pentru reducere birocratiei de genul informatizarea si centralizarea datelor in institutiile de stat. E inacceptabil ca in secolul 21 sa trebuiasca sa plimb eu ca si cetatean hartii de la o autoritate la alta. De ce nu au un sistem informatic prin care sa acceseze singuri datele de care au nevoie? In felul acesta s-ar putea reduce si personalul din administratiile locale.

      Cred ca ideile ar putea continua si cred ca nu e nevoie de foarte multa stiinta pentru a avea niste viziuni mai bune.
      • +8 (8 voturi)    
        Buna ziua (Joi, 5 august 2010, 13:55)

        Ana [anonim] i-a raspuns lui calin

        Scrieti pe adresa Guvernului propunerile dvs, dar cu nume si prenume si corect si poate - poate se vor lua in calcul....vor salarii dar numai 16 ore lucrate si 3 luni vacanta si plata asigurarilor si plata pensiei....se doreste, dar de unde daca economia - industrie? nuu,...agricultura? subventii.......europenii beneficiaza de subventii noi de ce NU? sa ingropam agricultura romaneasca?
        • +1 (3 voturi)    
          consumi de pomana hartia (Joi, 5 august 2010, 15:30)

          Dedalus [anonim] i-a raspuns lui Ana

          Ii va arunca scrisaorea la cosh... Eu am trimis o scrisoare muuult mai simpla cu cateva propuneri legisaltive - modificari de articole etc. vizand de fapt simplificarea si eficientizare achizitiilor publice. Poate ca nu erau propuneri bune, dar macar o scrisoare tip sau in care sa fiu injurat meritam, nu crezi?

          Mi-au plimbat scrisoarea de la un minister la altul pana s-a pierdut. Pana la urma nu am mai primit nici un raspuns.

          I doare pe toti fix in k... de tot in afara de afacerile lor proprii si personale cu statul.

          Singura metoda de fi ascultati este cea aplicata in 1989.
  • +14 (16 voturi)    
    !!! (Joi, 5 august 2010, 13:03)

    Cris [anonim]

    Nenea asta imi aduce aminte de de multi patroni care in anii 90 au prosperat si acum se vaita ca nu mai au bani. Diferenta este ca nenea asta nu se plange de nimic deosebit, doar de faptul ca sunt prigoniti, in ce sens, numai el intelege. Eu daca as fi angajat la domnul de mai sus cred ca as fi pus la munca pe salariul minim si fara carte de munca, mai mult de opt ore pe zi.
    Daca gresesc, va rog sa ma corectati domnule Patron.
    Formularea corecta este: "Dl Presedinte Basescu si nicidecum Basescu ca nu sunteti prieteni de smenarii din cate reise din articol!"
  • +8 (12 voturi)    
    Niculae a bagat-o pe mineca (Joi, 5 august 2010, 13:12)

    grig [anonim]

    Adevarul e ca Niculae a cam incurcat-o. S-a speriat si o da la intors, ca a inteles gresit Basescu. Basescu n-a inteles gresit ca am mai vazut o luare de pozitie exact la fel pe aceasta tema, saptamina trecuta de la un deputat, Gurzau, de la PDL. Asta nu mi se mai pare dezinformarea presedintelui, ci atentie sporita pe Niculae. Mi s-a parut si cam jucata confuzia...
    • -1 (3 voturi)    
      http://www.zf.ro/eveniment/ioan-niculae-proprietar (Joi, 5 august 2010, 14:43)

      ionica [anonim] i-a raspuns lui grig

      "Nu mă surprind măsurile luate aproape zilnic de Guvern. Vreau să-mi mut din septembrie sediul social al companiei Interagro în Bulgaria. Până atunci toată legislaţia va fi tradusă în bulgară şi vom căuta un sediu. Prefer să dau 10% cotă unică şi să plătesc impozitele statului bulgar şi aici să dau doar impozitul pe teren şi clădiri. M-am săturat de măsurile luate de Guvern, dar şi de agresiunea fantastică a serviciilor secrete împotriva oamenilor de afaceri. Nu mai vreau să fiu ascultat la orice oră din zi şi din noapte doar pentru că sunt antreprenor român", a declarat Ioan Niculae, proprietarul Interagro,
  • +12 (16 voturi)    
    S-a cam verificat cind... (Joi, 5 august 2010, 13:26)

    Claude [anonim]

    .... Basescu spune niste lucruri "de culise". Toate s-au dovedit in timp a fi adevarate. Asa ca Niculae, plateste datoriile catre stat si dupa aia pleaca unde vei vedea cu ochii...
  • +16 (20 voturi)    
    Serios? (Joi, 5 august 2010, 13:28)

    Delatorii [anonim]

    Niculae tata...ce faci tu, de cel putin 20 de ani...se cheama furt (in limbaj juridic) si smen (in limbajul tau drag de smenar calificat). Nicidecum AFACERI!!!
    Capisci?
    Esti un smenar nenorocit, fost securist, care se vrea "om de afaceri". Da' intr-o tara gen Romania...cei ca tine sunt zei...Nimic nou sub soare dealtfel...
  • -9 (17 voturi)    
    Stop !!! (Joi, 5 august 2010, 13:29)

    Virgil [anonim]

    Actualul presedinte se vede ca e un vechi comunist, asa cum singur se cataloga. Uitati ce se intampla cu tara, uitati ce se intampla cu investitorii, uitati ce declaratii a dat azi antibanci (motorul capitalismului). Parca am mai vazut intr-o epoca trecuta asa ceva. Romani treziti-va pana nu e prea tarziu, stopati politica de distrugere a acestei tari si intoarcerea in saracia de dinainte de 89 !
    • +13 (15 voturi)    
      :( (Joi, 5 august 2010, 13:40)

      calin [anonim] i-a raspuns lui Virgil

      Ce sa stopam frate? Nu vezi ca peste 70% din romani stau cu mana intinsa si asteapta pomana statului iar in acelasi timp ii scuipa pe toti "patronii" care defapt ii duc in spate.
      Sa nu uitam ca nu toti "patronii" sunt hoti. Faptul ca marii "patroni" Vantu, Patriciu etc sunt fosti hoti nu inseamna ca trebuie pusi toti in aceeasi oala.
    • +5 (11 voturi)    
      Noi da, (Joi, 5 august 2010, 13:40)

      c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Virgil

      ne-am trezit ,dar se pare ca tu dormi intr-o bezna infinita fara nici o sansa de a te trezi vreodata.
  • +6 (8 voturi)    
    CE HOTIE!!? (Joi, 5 august 2010, 13:33)

    liviu [anonim]

    nu pot sa inteleg cita hotie poate exista in acesta tara ,pina acuma toti au furat la greu ,au devenit miliardari si acuma cint trebuie sa dea ceva la stat nu mai pot ce nesimtire !!! cam toti patroni romani sunt asa nu platesc la stat si nu-si onoreza salarile catre angajati si dac ii platesc platesc la negru si tot ei pling ca au facut miliarde de euro in romania !!! SA plece in bulgaria sa vedem pleca ?? poate se va o clasa de afaceristi mai corecta si bun simt??!!
    • +5 (5 voturi)    
      de acord (Joi, 5 august 2010, 13:57)

      ion daniel [anonim] i-a raspuns lui liviu

      pana acum au sarit toti in spinarea bugetarilor, dar nimeni nu se uita la evaziunea fiscala si la toate tertipurile la care apeleaza patronii. As vrea sa ii vad eu cum se descurcau in Anglia ?
      Din cauza lui Niculae anul asta se inchide combinatul chimic de la Craiova. Candva a a facut un scandal monstru deoarece el nu beneficia de gaz din productie interna precum cei de la OMW(alti hoti) si atunci celor de la Craiova le-a fost impus sa cumpere gaz la pretul pietei(desi OMW isi lua gazul din productie proprie) si lui Niculae i s-a livrat gazul la juma de pret. OMW au gasit ca scuza ca nu sunt profitabili in conditiile de concurenta normala si atunci s-au descotorosit de combinat cu toate ca au primit carca de ajutoare de stat si l-au cumparata aproape pe degeaba.

      Sa isi mute afacerile in Bulgaria cu totul si sa nu se mai intoarca in tara. Poate nu o sa isi mai puna atatia oameni in posturile de conducere si o sa mai fie loc si pentru cei tineri si cu alta mentalitate.
    • +1 (5 voturi)    
      nici eu nu inteleg.. (Joi, 5 august 2010, 15:35)

      sandraAAA [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      eu nu inteleg un lucru foarte simplu. Daca tu, ca persoana sau firma nu platesti datoriile la stat, iti sunt blocate conturile si statul isi ia banii. Bun. Intrebarea e...de ce in cazul Gica SRL lucrurile se misca , chiar daca bietul om a intarziat cateva zile cu o suma infima, dar pt Patriciu, Nicolae etc, nu se intampla nimic? Deci, pana statul sta cu mana in san, si legea se aplica doar pt fraieri, domnul Basescu sa nu se mai victimizeze, ca nu e cazul. Din punctul meu de vedere este la fel de vinovat ca si ceilalti, atat timp cat stie de lucrurile astea, si nu face nimic. De ce nu cere socoteala celor care ar trebui sa indrepte lucrurile astea? OK. El nu e DNA, nu e justitia, nu e premier...dar e cel care ii investeste in functie pe oamenii astia, si ii poate trage la raspundere.
  • +7 (11 voturi)    
    un hot (Joi, 5 august 2010, 13:38)

    anonim [anonim]

    Cum s-a strans putin surubul gata pleaca toti.Cat credeau ca le va merge smecheria?Au tras statul in piept ani la rand si acum cand s-a pus Fiscul pe ei sa-si plateasca datoriile se plang ca sunt prigoniti.
    • -3 (3 voturi)    
      Un hot dar.... (Joi, 5 august 2010, 14:18)

      calin [anonim] i-a raspuns lui anonim

      dar cu oamenii cinstiti cum ramane, pe aceea pe care i-a lovit pogea in cap cu forfetarul si cu PFA-urile pe care tocmai le-a pus la zid acum Vladescu, cu ei cum ramane? Micii intreprinzatori au primit o grea lovitura de la guvern, pe langa cea primita de criza.
      Miliardarii astia tot timpul se vor descurca dar oamenii cinstiti ce pot sa faca?
  • +9 (11 voturi)    
    Eu plecam de mult (Joi, 5 august 2010, 13:43)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    si nu "ma dadeam in presa" daca nu-mi convenea ceva..

    Drum bun si carare batuta!
  • -1 (11 voturi)    
    Presedintele Basescu (Joi, 5 august 2010, 13:48)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    este presedinte si pentru d-ta, d-le Niculae.

    Sau daca ai bani, crezi ca esti egalul Presedintelui.

    Ne-am saturat de "ajunsi" care dau cu masina peste noi pe strada si ne scuipa din mers.

    Mergi linistit in Bulgaria.
  • +12 (16 voturi)    
    ...bai fraierilor...! (Joi, 5 august 2010, 13:50)

    bm [anonim]

    taxele s-au marit pentru oamenii cinstiti nu pentru hoti ! cine n-a platit 19 % TVA acum nu va plati 24% !
  • +4 (8 voturi)    
    Drum bun catre Bulgaria!, ... si o intrebare. (Joi, 5 august 2010, 14:04)

    Moromete [anonim]

    Mult succes in Bulgaria!, va urez, dragi milionari oropsiti de fiscalitatea excesiva din Romania. Am un singur regret: ca nu pot aduce IRS-ul din SUA in Romania,...

    Cat pentru Basescu, afirmatiile lui sunt corecte si pertinente. Insa sunt facute cu o detasare dezarmanta, dintr-o pozitie de observator pasiv.

    Am o intrebare pentru cel care a fost ministru al transporturilor, primar al capitalei, si presedinte: care sunt cele mai mari 3 realizari ale domniei sale pentru tara? Fara nici o urma de aroganta, impertinenta, ori ironie: pur si simplu, intr-o cariera politica atat de indelungata a unui tip inteligent, ar trebui sa fi facut si ceva tangibil pentru tara, mai mult decat sa observe ce nu merge!?
    • +4 (4 voturi)    
      cine se pricepe (Joi, 5 august 2010, 16:28)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Moromete

      spune ca tocmai observatorul ala pasiv are luciditatea sa ia cele mai bune decizii si sa intervina cu succes! mai citeste!
      • -1 (1 vot)    
        De acord. (Vineri, 6 august 2010, 7:17)

        Moromete [anonim] i-a raspuns lui zaboo

        Cred ca exact asta am spus si eu: ca observa obiectiv realitatea in comentariile lui. Insa pentru ca rolul unui ministru, primar, presedinte nu ar trebui sa fie echivalent cu cel al unui consultant, as fi fost curios sa aflu despre deciziile luate pe care le considera remarcabile,...
      • -1 (1 vot)    
        performanta unui om se masoara in ceea ce FACE (Vineri, 6 august 2010, 8:26)

        lili [anonim] i-a raspuns lui zaboo

        Nu in ceea ce doar spune. Daca era sa avem performanta in urma spuselor la foc automat ale Dlui Boc, de ex, Romania era in fruntea fruntii.... Nici Dl Basescu nu este mai departe de Dl Boc. Adica, Dl Basescu, din pacate, dupa 2 mandate are urmatorul rezultat: ZERO. Si este un esec mare pentru Romnaia pentru ca altul care sa fi avut potentialul Dlui Basescu nu mai vede Romania in curand. Dl Basescu a ratat o sansa unica, in opinia mea, de a aduce SCHIMBAREA in Romania, de a moderniza Romania. Cine stie cati ani de-acum incolo o sa ne tot scaldam in ape tulburi, pacat ca a ratat aceasta ocazie UNICA.
  • -2 (4 voturi)    
    E bine sau nu? (Joi, 5 august 2010, 14:12)

    george [anonim]

    Aceasta ar fi o intrebare! Mutarea firmelor in afara tarii ar insemna mult mai putini bani la buget, deci falimentul statului! Patronii stiu asta si incearca sa speculeze! Deci e bine sau nu e bine sa plece? Pe de alta parte, ne uitam putin la declaratia presedintelui: "Principalul obiectiv al nostru a fost liberalizarea pietei fortei de munca si a fost atins... medicii si profesorii pot pleca sa lucreze pe bani buni in afara...Romania atata poate sa ofere la acest moment..." . As mai adauga eu ca de multi ani statul roman atat poate sa ofere, dar nici nu e interesat sa ofere mai mult! S-au supus tarilor dezvoltate din vest care beneficiaza din plin de forta de munca romaneasca deja calificata , pentru a carei calificare nu a platit nimic! A platit statul roman milioane de euro! Si asta este doar una din "micile afaceri" ale vestului dezvoltat cu noi, care tindem sa devenim "singura tara africana" a Europei!!! Asa ca, daca dl. Presedinte da "liber" fortei de munca sa plece in afara tarii, pentru ca, vezi doamne, statul roman nu poate oferi mai mult, de ce sa nu plece si firmele? Poate raman doar ei "cei mai harnici si iubiti fii ai poporului" in tara!!!
  • +5 (5 voturi)    
    saracilor (Joi, 5 august 2010, 14:38)

    Nae [anonim]

    ce ai vrea ma miliardarule dupa ce ca statul t-ia vindut gazul la cel mai mic pret de pe toate pietele mai ai si tupeu nu stiu cum nu iti crapa obrazul de rusine , ce o sa fie daca dai statului mai multi bani tu in ce tara traiest? sau vrei sa te imbogatesti de pe spinarea acestui popor pina la infinit?
  • +1 (1 vot)    
    confuzie (Joi, 5 august 2010, 14:49)

    ghici [anonim]

    nu prea inteleg, Basescu ar fi facut referire la Ioan Niculaie care este intradevar miliardarul din Brasov, patron al uzinei Roman dar si multe alte afaceri... insa in articol isi exercita dreptul la replica Ioan Niculae de la Interagro. sau poate nu am inteles eu?!
    • +2 (2 voturi)    
      Corect (Joi, 5 august 2010, 17:01)

      Valentin [anonim] i-a raspuns lui ghici

      Ai dreptate, sint doi ecroci care se numesc Ioan Nicolae ! Probabil Basescu s-a referit la unul si a raspuns celalalt. Au probleme comune hotii !
  • +2 (2 voturi)    
    oameni de afaceri (Joi, 5 august 2010, 14:52)

    yoyo [anonim]

    Cei cu musca pe caciula vor sa plece si se simt prigoniti cei care au afaceri, afaceri.. stau linistiti ca chiar daca statu ii prigoneste daca nu au probleme nu isi fac griji
  • -3 (5 voturi)    
    pensii (Joi, 5 august 2010, 14:53)

    pensionar [anonim]

    se pare ca nu exista tara pentru batrani.Azi sunt batrani ,dar ieri erau tineri si din munca lor isi cresteau copii si contribuiau cu bani ptr pensile parintilor(parca asta este rationamentul,asa-i?)Si nu aveau nici o alternativa sa contribuie la fonduri de pensii private,pensionarii de azi autentici,lucrand minim 20 ani in vechiul sistem comunist.Cum rationati d-nle PRESEDINTE?
    Personal inca lucrez si nu ma plang,si-mi doresc ca nici o zi sa nu trebuiasca sa traiesc din pensia ce d-voasra vreti sa o impuneti.Lucrez de 40 de ani si ma rog sa fiu sanatoasa sa mai pot munci,d-voastra ma speriati.De ce sa-i condamnati pe bieti pensionari la o moarte lenta? Gasiti o metoda mai rapida de diminuarea nr de pensionari,sa va satisfaca raportul pensionar /persoana activa.
  • 0 (0 voturi)    
    a dezinformat ?! (Joi, 5 august 2010, 15:12)

    cititor hotnews [anonim]

    Poate vrei sa spui ca a mintit.
  • +6 (6 voturi)    
    hahaha (Joi, 5 august 2010, 15:19)

    cristus [anonim]

    prigoana impotriva cui ? A oamenilor de afaceri ? Care oameni de afaceri ? Exista asa ceva in Romania ? Nu, fratilor, in Romania cei care au bani, nu ii au din afaceri, ci din smechereli, gainarii, fentari, furturi, contracte cu statul (care nu sunt afaceri, ci furt de la contribuabili) si alte masinarii.
    Domnule Niculae, AVAS va spune ceva ??????
  • 0 (0 voturi)    
    se ciondaneau doi hotzi de buzunare (Joi, 5 august 2010, 15:22)

    elise [anonim]

    e invidie mari intre hotzii astia ...
  • +4 (4 voturi)    
    Corectitudine... (Joi, 5 august 2010, 15:37)

    piticu [anonim]

    sa fie dar sa stim si noi !
    Fiecare are dreptul sa dispuna de viata sa, afacerile sale, etc. atata timp cat nimic din ce fac nu este ilegal si / sau imoral.
    Asadar celor ce vor sa plece sa-si incheie conturile cu statul LA ZI, sa returneze diferentele dintre subventii si preturile reale cu calcularea si impunerea implicita asupra beneficiilor ce au decurs din acestea.
    Asadar boboc si mai apoi drum bun !
    Au muls vaca fara sa lase vitelului nimic ! Acum vitelul trage sa moara si vaca ptr. ca iese sange in loc de lapte o abandonam pe o pajiste parjolita si plecam ! Sa-i rasplateasca Bunul Dumnezeu dupa cum stie El mai bine
  • -3 (3 voturi)    
    Nimeni nu stie nimic si toti stiu cate ceva (Joi, 5 august 2010, 16:10)

    bobans [anonim]

    Domnilor si doamnelor, as vrea sa ma adresez tuturor oamenlior care vorbesc aiurea si sa le spun despre oamenii de afaceri:
    1. Oamenii de afaceri detin firme care au angajati foarte multi dintre voi si prin urmare le platesc salariile;
    2. Cei care lucreaza la stat au platite salariile de catre oamenii de afaceri, prin intermediul taxelor si impozitelor care sunt percepute;
    3. Statul roman nu respecta firmele si nu plateste banii la timp dar are pretentia sa fie executate lucrarile pe banii firmelor;
    4. Desi licitatiile sunt aranjate de catre oamenii statului, adica acei oameni care au niste salarii foarte mari au si venituri ilicite;
    5. In frunte cu Basescu, un dictator si tiran, dar mai ales mafiot, suntem furati pe fata si manipulati prin intermediul massmedia, dar noi suntem prea idioti si redusi mintali sa vedem asta si punem botul la orice.

    Daca pleaca toti oamenii de afaceri de unde dracu o sa mai avem dezvoltare in tara asta mizerabila, cine o sa mai plateasca taxe si impozite, zgarcitii de pensioari, tiganii, cine?...

    V-am lasat si numai fiti asa de rai, treceti prin filtrul gandirii apoi scrieti comentarii, oameni buni
    • +3 (3 voturi)    
      da (Joi, 5 august 2010, 17:18)

      rony [anonim] i-a raspuns lui bobans

      stimate domn, 1-daca cunosti cat de cat situatia din bulgaria,cred ca sti bine ca orice afacerist trebuie sa dea juma de profit dreptu ,chiar si pentru acea masina inscrisa in bulgaria pe care un bulgar io vinde unui strain se da dreptu mai departe,2-daca isi tot plang de mila afaceristii ca ii asupresc statul de ce nu isi muta sediul firmei in occident ,ca de,acolo e totul ok,si nu mai se pot plange ca dau spaga,3-eu cred ca orice solutie ar alege din cele doua ar iesi mai in pierdere decat in romania asa ca drum bun si multa bafta celor pusi pe plecare
  • +5 (5 voturi)    
    CONFUZIE (Joi, 5 august 2010, 16:21)

    ionut [anonim]

    Avem atatia miliardari incat ii mai si confundam.
    Ioan Niculae (ala mai bogat) e din Zimnicea (Interagro,Amonil,etc) iar cel din Brasov e Ioan Neculaie (patron FCM Brasov).
  • -3 (3 voturi)    
    Statul roman este condus de Mafii ale securitatii (Joi, 5 august 2010, 17:05)

    Stefan T [anonim]

    Dl Nicolae stie ce vorbeste. Megaexcrocul teodor stolojan a facut si face presiuni in favoarea mafiei ruso-israeliene - au strans cu usa pe Iancu si Iacubov in inchisoare si le-au luat Rafo si Alro. Ce a patit omul de afaceri Popovici ? Dupa o noapte de arest a cesat. Interviul de la TVR1 al pres. traian ba-secu de aseara a fost un avertisment codificat al Jupanului Mafiilor din Ro. Sa asteptam si sa vedem daca Uniunea Europeana mai tolereaza mult ca un guvern al unei tari membre a UE sa se comporte ca o banda de talhari.
    • +3 (3 voturi)    
      Bine ca ii plangi de mila lui Iacubov (Joi, 5 august 2010, 17:56)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui Stefan T

      Iacubov care a luat Rafo pe nimic prin manevre financiare, n-a fost macar in stare sa continue sa nu-si piarda o multime de oameni locurile de munca, a fugit de frica in SUA dupa alegerile din 96, stim noi mai bine cine sunt cei pe care-i plangi de mila
  • +1 (5 voturi)    
    Mafia omenilor bogati, TIRIAC, PATRICIU (Joi, 5 august 2010, 17:06)

    Drago [anonim]

    dE aia este mai bine de Tiriac. El nu are nimic, totul este detinut de offshore-uri. Inclusiv faimosul parc auto de colectie, banca, Metro. Cipru sa traiasca nu Bulgaria. Toate taxele le plateste acolo, adica 0 (Zero) si sfaturile le da aici. Mai mult, primeste casa de la RAPPS ca este un bun roman. Nu sta ca prostu` in RO
  • -1 (1 vot)    
    Ce trebuie sa stie Base? (Joi, 5 august 2010, 17:09)

    bigradu [anonim]

    Desi nu sunt un fan al Patriciului, nu inteleg de ce ar fi trebuit sa intrebe/notifice pe cineva daca vrea sa-si vanda business-ul.
    In general astfel de tranzactii se fac in cea mai mare confidentialitate.
  • -2 (2 voturi)    
    sa punem lucrurile la punct! (Joi, 5 august 2010, 17:39)

    dorinteodor [anonim]

    ioan nicolae este om de afaceri si nu traieste din salariu. din contra, el plateste salarii la angajatii lui.

    asta de a fost ales de jumatate dintre romani ca presedinte este primul bugetar al tarii si despre el nu se vor mai auzi multe peste 5 ani in timp ce ioan nicolae are toate sansele sa ramina om de afaceri toata viata lui.....

    evident ca eu tin cu oamenii de afaceri care platesc salarii si impozite din care impozite este platit si primul bugetar al tarii....
    • +3 (3 voturi)    
      ai verificat cat a platit la stat? (Joi, 5 august 2010, 18:39)

      eu [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      oare cat a platit?
      eu lucrez la o firma cu 200 salariati care da 3 mil eur pe an taxe. si patronii zic "de-ar tine-o tot asa de "rau", ca in tara de bastina ar fi dat 5
      • -1 (3 voturi)    
        fii atent! (Joi, 5 august 2010, 19:04)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui eu

        am vorbit cu un director de la o firma foarte mica. fondul total de salarii pe luna a firmei este de 50000 euro. din acesti bani 30000 euro ia guvernul !!!. dupa ce se platesc si asigurarile din acesti 50000 de euro, la salariati in mina ajung numai 16000 euro....

        in orice caz, singurii care fac bani adevarati sint investitorii si patronii. din banii astia traiesc toti bugetarii iar guvernul, in loc sa-i ajute pe cei care fac bani adevarati ii persecuta si le pun abuziv fel de fel de taxe.....

        fii sigur ca un guvern numit de oamenii de afaceri nu ar fi adus tara la sapa de lemn....

        dar la noi, "poporul" salariat alege pe conducatori care isi permit sa persecute pe cei din a caror bani traiesc....
  • +3 (3 voturi)    
    securistul (Joi, 5 august 2010, 23:56)

    touretul [utilizator]

    securistul se plange de servicii.
  • +3 (3 voturi)    
    Dar ce, milionarii nostri ''de carton'' sunt scuti (Vineri, 6 august 2010, 0:21)

    NTatiana [anonim]

    Nu inteleg de ce am ajuns in anul 2010 , pretindem ca suntem membri UE din 2007 si inca mai avem milionari in tara care nu sunt cu toate taxele si impozitele platite la zi !!! ce pazeste Garda Financiara?!? oile pe camp ?!? Domnule Presedinte, stiti in ce consta succesul Raposatului?!? in faptul ca ii controla pe toti; atata timp cat a avut control total asupra tuturor a avut ceva succes; cand a pierdut controlul si a inceput sa primeasca rapoarte false atunci a fost inceputul sfarsitului !!! indrazneste cineva sa ma contrazica?!?
  • +2 (6 voturi)    
    offf saraca tara cu bogatii tai de carton (Vineri, 6 august 2010, 2:02)

    silvia [anonim]

    Acum s-a angajat o doamna pe care o cunosc la o agentie a statului..si ia 5000 lei la avans...Da cititi bine...50 000 000 lei vechi si mai ia si la lichidare inca pe atat...Nu v-ati saturat de minciunile portocalii.?Usor sunteti de manipulat ! Si la APC si Cai navigabile, posta..sunt salarii de salarii..Acolo este clientela lor...De ce sa se atinga de ei? Pe astia DOMNUL NOSTRU...IUBIT...II ACOPERA...SAU SE FACE CA NU STIE..!STIE TOT...
    • 0 (2 voturi)    
      Ceea ce prezinti tu, angajarea pdl-istilor (Vineri, 6 august 2010, 9:34)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui silvia

      pe salarii mari este real. Din punctul meu de vedere ceea ce este incorect este lipsa de profesionalism ca sa nu zic ca sunt "analfabeti" in domeniul pe care au fost pusi sa il coordoneze.
      ASTA nu i se va ierta pdl-ului la viitoarele alegeri.
  • +2 (2 voturi)    
    de ce in Bulgaria ? (Vineri, 6 august 2010, 8:24)

    cristus [anonim]

    De ce in Bulgaria si nu in Germania, de exemplu ?
    Sa fie cumva motivul ca in Bulgaria coruptia e la fel de prezenta ca la noi ? Ca poti sa mituiesti si acolo cat vrei fara sa patesti nimic ? Ca poti sa faci orice vrei daca ai bani (inclusiv sa omori oameni - vezi cazul proprietarului de Ferrari, care a ucis un tanar pe trotuar in Timisoara si e liber).
    In Germania unul ca Niculae n-ar rezista nici o zi. Acolo oamenii de afaceri muncesc din greu, nu fura !!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Amonil Slobozia, adusa in faliment (Vineri, 6 august 2010, 11:14)

    Razvan_M [utilizator]

    In actionariatul Amonil Slobozia exista doi actionari, firme inregistrate in Cipru, care impreuna au controlul combinatului.
    Acestia au actionat concertat si au avut si o colaborare fructuoasa in avantajul Interagro, astfel incat Amonil a ajuns sa aiba datorii de vreo 60 milioane de lei catre o firma-capusa. Acea firma capusa si-a vandut apoi acel drept catre o alta firma care a executat silit combinatul Amonil si a obtinut cea mai mare parte din mijloacele de productie ale combinatului, pe care apoi le-a inchiriat la un pret nesimtit.
    Rezultatul? Amonil, unul din cele 2 combinate de ingrasaminte chimice importante din Romania (alaturi de Azomures), se afla acum in insolventa si inca mai are datorii catre diverse capuse. Intr-un mod ciudat, numele lui Ioan Niculae apare strans legat de aceasta evolutie dezastruoasa care se indreapta catre un rezultat asteptat. Oare a fost impiedicat "omul de afaceri" sa preia Amonilul cu totul?
  • +1 (1 vot)    
    ioan niculae (Vineri, 6 august 2010, 12:17)

    Cezar [anonim]

    Acest individ, rezultat al perioadei de tranziţie prin care trece Ţara cu ajutorul celori de la FPS a pus mîna pe o serie de obiective turistice aduse în stare de faliment pentru sume sub valoare reală,i-ar acuma le revinde pentru sume de 3-4 ori mai mare , fără să fii investit ceva în ele..Oare aceasta este o afacere corectă sau un furt legalizat....No comment!
  • 0 (0 voturi)    
    muta-te (Vineri, 6 august 2010, 22:17)

    costin [anonim]

    din partea mea oriunde, chiar si pe lumea cealalta, n-o sa-ti simt lipsa, guzgan mafiot!
  • 0 (0 voturi)    
    sa dea bonurile (Joi, 2 septembrie 2010, 23:21)

    ingineru [anonim]

    la donau chem nu au am mai primt bonurile din luna iunie. sa aduca si muncitori bulgari poate aia sunt mai rabdatori


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri