Un sofer din Bucuresti, prins conducand cu 230 de km/h in Buzau

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 1 august 2010, 17:31 Actualitate | Esenţial

Un sofer de 23 de ani din Bucuresti a fost blocat duminica dupa-amiaza de mai multe echipaje ale Politiei rutiere Buzau pe raza localitatii Maracineni dupa ce a fost prins conducand cu 230 de kilometri la ora, informeaza Agerpres. Soferul a fost inregistrat de radar pe DN 2.

Bucuresteanul a fost depistat de un echipaj al Politiei rutiere pe raza localitatii Posta Calnau, dar a refuzat sa opreasca.

Subcomisarul Florina Crucianu, purtator de cuvant al IPJ Buzau, a declarat ca "soferul nu a oprit la semnalele regulamentare, dar mai multe echipaje ale politiei au reusit blocarea acestuia in zona comunei Maracineni".

Soferul a fost sanctionat contraventional si i s-a retinut permisul auto pe o perioada de 120 de zile.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

9443 vizualizari

  • -8 (24 voturi)    
    Auzi (Duminică, 1 august 2010, 17:38)

    Vizitiul [utilizator]

    Da' ce masina avea soferul asta, pe perne de aer? :)

    230km/h la conditiile de drum din Romania este chiar o realizare!
    • +26 (28 voturi)    
      nu e (Duminică, 1 august 2010, 17:51)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Drumul e foarte bun, si cu un Merc E Classe sau Audi A6 poti realiza "performanta". Probabil dansul "i-a dat blana" in afara localitatii si a intrat in localitate cu viteza foarte mare.

      Soferul de 23 ani ar trebui dat in judecata si condamnat pentru "dangerous driving" si pentru faptul ca nu a oprit la semnalul politiei. Plus sa nu mai aiba voie sa se suie la volan vreodata- e un pericol public.
      • +16 (20 voturi)    
        si confiscarea masinii !asa ar fi corect (Duminică, 1 august 2010, 20:05)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui alex

        pana cand statul nu le confisca masinile ,ca la traficantii de droguri din SUA ,nu se va rezolva nimic!
        • -11 (17 voturi)    
          ete na (Luni, 2 august 2010, 10:30)

          Pepeas [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          daca omul are masina mai tare ca a ta sa io ia statul, super tare. Ia luat carnetul 120 de zile -- prea mult omul na facut nimic rau la nimenea.
          • +6 (10 voturi)    
            ba da - prin simpla lui existenta a facut rau (Luni, 2 august 2010, 10:53)

            747 [utilizator] i-a raspuns lui Pepeas

            Ba da, ar trebui confiscata masina, iar omu nostru sa fie castrat, ca sa nu i se permita sa se mai inmulteasca. D-aia a ajuns tara asta plina de retarzi, ca s-au inmultit astia ca iepurii.
            • -1 (1 vot)    
              ce asemanare (Luni, 2 august 2010, 20:28)

              Boom Boom Pow [utilizator] i-a raspuns lui 747

              Prea multe filme vazute...decat sa fie el castrat mai bine ati fi voi pentru a scapa tara asta de comunismul care-o asteapta cu incuiati ca voi ce probabil ies in lume decat scotand capul pe geam si din pacate se inmultesc ca iepurii. Iar masina de ce sa-i fie confiscata ?.de ce?..pentru ca a mers cu 230 o viteza pe care multi au depasit-o. Macar a fost prudent ,nefiind in localitate si dumul liber.
              • 0 (0 voturi)    
                dobi-creti! (Luni, 2 august 2010, 22:40)

                srpc [utilizator] i-a raspuns lui Boom Boom Pow

                in alte tari, OCCIDENTALE, de ce se confisca masina, sau se dau amenzi uriase? or fi comunisti, mai stii? ce-ar fi sa terminati voi, beizadelele de bani gata, cu invocarea comunismului ori de cate ori se incearca civilizarea acestei tari cumplit de tiganizate? cand vor intra la munca silnica ai ca tine, tara va respira un alt aer, muult mai curat.
                • 0 (0 voturi)    
                  ... (Marţi, 3 august 2010, 9:05)

                  Boom Boom Pow [utilizator] i-a raspuns lui srpc

                  Toti dati dovada de frustare. Crezi ca orice om care face un lucru ca asta trebuie sa fie neaparat tigan sau nebun. Un aer curat nu se va mai respira niciodata si doar din cauza faptului ca multi sunteti doar niste papusi manipulate de societatea asta incuiata si fara nici o sansa de emancipare. Ati ramas doar cu gandul ca legea este de neincalcat cand defapt cei ce ne-o dau ca exemplu o incalca cel mai des dar nimeni "nu stie". In Romania toti se dau savanti si au impresia ca au dreptul de a comenta si critica pe toti dar uita sa-si vada lungul nasului.
          • +7 (7 voturi)    
            nu e vorba de invidie (Luni, 2 august 2010, 11:12)

            dfaf [anonim] i-a raspuns lui Pepeas

            Nu cred ca e vorba de invidie sau de sentimente de tip socialist ("sa se ia de la ala care are).
            E vorba de o lege proasta, totusi:
            Ganditi-va ca pentru viteze de 101 kmh si 230 kmh (sau mai mult) in localitate, pedeapsa e aceeasi.
            In alte tari, da, se face puscarie si/sau se confisca masini pentru comportament din asta.
            Nu e nevoie sa faca ceva, sa omoare pe cineva, ca sa trebuiasca sa fie pedepsit mai aspru, e de-ajuns sa incalce legea atat de rau!
          • +2 (4 voturi)    
            nu fiindca e tare masina (Luni, 2 august 2010, 14:54)

            none [anonim] i-a raspuns lui Pepeas

            Solutia nu e confiscarea masinii, ci un stagiu la racoare (pe langa ca e un pericol public pe sosele, a refuzat sa opreasca la semnalul politistilor, ceea ce e infractiune in orice tara civilizata... in SUA poti sa iei pana la 10 ani pt. asa ceva).
          • +2 (2 voturi)    
            puscarieee (Luni, 2 august 2010, 15:51)

            firstfb [utilizator] i-a raspuns lui Pepeas

            la puscarieeee
        • -4 (4 voturi)    
          ce destepti (Luni, 2 august 2010, 12:13)

          Om [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          Asa e... ca el e traficant de droguri... baaah vorbeste ura din voi... mai intai analizati dupa aceea "condamnati"
          • 0 (0 voturi)    
            Am analizat (Luni, 2 august 2010, 22:39)

            barbidoc [anonim] i-a raspuns lui Om

            Concluzia? Esti prost.
    • -9 (15 voturi)    
      iauzi (Duminică, 1 august 2010, 18:00)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      logan tunat.....
      • -1 (5 voturi)    
        iauzi iauzi (Luni, 2 august 2010, 12:18)

        acelasi anonim [anonim] i-a raspuns lui anonim

        da, asta-i problema: pe ce sosea a prins dobitocul viteza asta, ce marca de auto avea, daca era in concediu sau nu... mai oameni buni, voi nu vedeti padurea din dosul copacilor ??, scrieti aici doar ca sa aratati ca-ti absolvit clasa a IV-a??
        • +4 (4 voturi)    
          "VW GTI" (Luni, 2 august 2010, 12:57)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui acelasi anonim

          .."Conform sursei citate, şoferul se afla la volanul unui autoturism VW GTI, înmatriculat în Bucureşti, iar în momentul în care a fost luat la întrebări cu privire la motivul pentru care circula cu 230 de kilometri la oră tânărul a spus că se grăbea şi că, în plus, de aceea şi-a luat o astfel de maşină, pentru a conduce cu viteză."

          .." În urmă cu doi ani, tot la Buzău, aceluiaşi şofer i-a fost suspendat permisul după ce a fost surprins de radar în timp ce rula cu 160 de kilometri la oră. În plus, tânărul a acumulat din momentul în care a obţinut permisul de conducere nu mai puţin de nouă sancţiuni pentru depăşirea vitezei regulamentare."

          de pe mediafax.ro
    • +3 (7 voturi)    
      pai (Duminică, 1 august 2010, 22:54)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      l-au impuscat pe nebun?
  • +30 (36 voturi)    
    Altul (Duminică, 1 august 2010, 17:44)

    Svhumi [anonim]

    Altul care zbura prea jos... :))

    De ce nu se introduce oare inchisoarea pentru astfel de cazuri (ce-i drept exceptionale) ? O luna la racoare si iti ajunge sa o mai faci pe pilotul de avion pe sosele data viitoare.
    • +31 (31 voturi)    
      :) (Duminică, 1 august 2010, 17:58)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Svhumi

      credeam ca neoprirea la semnalul politiei e infractiune.

      se pare ca in Romanica nu e, e doar contraventie si se sanctioneaza cu amenda. adica un fel de frectie, orice smecher nici nu o sa se mai deranjeze sa opreasca daca vreun papagal cu cascheta il abordeaza in trafic.

      in conditiile astea, nu ma mir ca oligofrenu asta nici nu a oprit pana nu a fost incoltit.
    • -3 (3 voturi)    
      ce puscarie fratilor ... (Luni, 2 august 2010, 16:45)

      "nebunu" [anonim] i-a raspuns lui Svhumi

      1. nu era in localitate
      2. nu aveam cum sa opresc la semnalul politistului care mi-a sarit ca prostu' in fata , ma asteptam sa ma opreasca urmatorul echipaj .
      3. nu am declarat ca de asta mi-am luat masina sa merg tare , am fost intrabat de politist daca e modificata si am raspuns ca masina este stock si merge si mai tare
      4. daca as fi declarat asa ceva , care ar fi fost problema ? de ce se fac masini DE SERIE cu putere mare , care e scopu ?
      5. nu va prostiti aiurea ca si voi puteti fi in cazul meu si nu cred ca atunci i-ati spune politistului , luati-mi carnetu' , bagati-ma la puscarie , luati-mi masina .
      • +1 (1 vot)    
        esti un copil (Luni, 2 august 2010, 22:28)

        silencer [utilizator] i-a raspuns lui "nebunu"

        si un iresponsabil...ca si cum ai zice de ce s-au facut armele, nu sa ne omoram intre noi??? du-te pustiule si invata ceva constructiv
      • 0 (0 voturi)    
        de unde ai tu bani, praleo? (Luni, 2 august 2010, 22:43)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui "nebunu"

        bogatii merituosi nu se poarta ca manelistii, deci esti unul dintre hotii care saracesc tara, deci meriti munca silnica fara dubii.
        • 0 (0 voturi)    
          sunteti niste retardati (Marţi, 3 august 2010, 3:39)

          "nebunu" [anonim] i-a raspuns lui srpc

          mi se rupe in 14 de ce credeti voi , astia care judecati , de unde stiti voi cati bani am eu , de unde ii am si ce fac cu ei , sau ce nivel de cultura am , voi, sa inteleg ca sunteti niste oameni foarte culti , cu 3 facultati , care cititi mult si ascultati muzica simfonica ? ce legatura are viteza cu care mergeam cu ce am in cap ? de unde plm stiti voi cum sunt eu ca om ? mai bn va pastrati parerile pt voi , frustratilor ...
  • +24 (26 voturi)    
    pedeapasa mica... (Duminică, 1 august 2010, 17:55)

    Wurhox [utilizator]

    drumul e destul de bun pe ruta aceea, se poate atinge o viteza si mai mare....macar o saptamana la racoare si se vor potoli pilotii....
  • +18 (24 voturi)    
    Doar 120 zile?????? (Duminică, 1 august 2010, 18:02)

    asterix [anonim]

    Ar trebui sa nu mai vada permis vreodata, si sa stea un picut la racoare si sa mediteze. Inconstienti ca acesta nenorocesc oameni nevinovati, doar pentru ca au ghinionul sa se afla in calea lor.
  • +12 (12 voturi)    
    . (Duminică, 1 august 2010, 18:08)

    WA [anonim]

    cat de mare a fost amenda?
    in Germania ar fi luat 680,- EUR, 4 Puncte, 3 luni fara carnet si asta numai pt. viteza. Pt .ca nu a oprit se mai adauga ceva foarte gros pe deasupra.
    Sincer nu l-as fi vazut prea bine pe Vitezomanu' Gica! Dar in Ro nu e un caz singular
    • +7 (9 voturi)    
      Germania e misto! (Luni, 2 august 2010, 2:30)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui WA

      Eh, in Germania...Aici noi suntem in rrrOMANIA, tara tuturor cocalarilor. Suntem snobi, indiferenti, ascultam manele si "facem liniute" la semafoare cu masini cumparate cu credit pe 1000 de ani, ca atata valoare avem...Romania = tara de cocalari!
      • +3 (3 voturi)    
        "misto" (Luni, 2 august 2010, 13:07)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        nu-i putin ironic ca Germania e misto? nu de alta da misto e cuvant tiganesc.. Recomand si "Germania e benga" sau "e shuchar rau Germania asta"
    • 0 (4 voturi)    
      probabil, (Luni, 2 august 2010, 10:53)

      Io [anonim] i-a raspuns lui WA

      numai ca in Germania in loc sa treaca prin sat ar fi trecut pe autostrada unde nu avea limita de viteza.
      • +2 (2 voturi)    
        si pe autostrada (Luni, 2 august 2010, 15:31)

        un roman [anonim] i-a raspuns lui Io

        pai si pe autostrada in Germania are bucati unde sunt limite de viteza si iti spun sigur ca aest "cocalar" acolo nu ar fi depasit limita de viteza...de frica rau. asta si la nemti si la austrieci si la italieni, chiar si la unguri. in alte tari stau cuminti si merg cu limita impusa (ca le este frica)dar la noi..................merge si asa cu o mica spaga la judecatorie, politie, etc......
  • +23 (23 voturi)    
    hehehe (Duminică, 1 august 2010, 18:24)

    Eclipsse [anonim]

    Si maine face recurs si ia dovada si o taraganeaza un an de zile .Si va conduce iaras la fel .Eu le-as anula permisul fara drept de a da examen iaras.Plus inchisoare
    • -30 (38 voturi)    
      Despre frustrari si frustrati (Duminică, 1 august 2010, 19:46)

      Bibanu [anonim] i-a raspuns lui Eclipsse

      Se pare ca foarte multi frustrati care conduc cite un cotet isi dau cu parerea.....

      Dar e un idiot in capul listei ........zice asa "soferul trebuie dat in judecata si condamnat pentru "dangerous driving"

      Prietene...ai vazut prea multe filme.....sau telenovele....cind o sa ai masina, si nu jaful ala pe care il conduci cind ti-l da tataie, sa comentezi.....

      E valabil si pentru ceilalti justitiari....

      Geme tara asta de invidie.......sa moara si capra vecinului......
      • +16 (18 voturi)    
        Io... (Duminică, 1 august 2010, 20:55)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui Bibanu

        şi zic aşa: în ţara asta nu este suficient să facă pârnaie numai cretinii care fac d-astea cu maşina ci şi imbecilii care susţin un asemenea comportament. Cât de cretin să fi să scrii aşa ceva? Poţi să te dai mare stând în curul gol pe marginea şoselei (cu toate că nu cred că te ţine pentru că maşina este fix compensarea imposibilităţii de a fi şmecher în curul gol) sau să dai cu capul în zid până dă sângele şi să le arăţi tuturor ce roşu e sângele tău, atunci cei care sunt ofticaţi pe aceste performanţe sunt nişte frustraţi. Gandeşte-te că din lucruri d-astea mor oameni. Probabil că mor invidioşii, aşa-i? Chiar ai simţit nevoia să arăţi cât de stupid eşti?
      • +14 (18 voturi)    
        auzi, mai asta (Duminică, 1 august 2010, 21:18)

        boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui Bibanu

        un dobitoc la fel ca tine si ca ala era sa ma zboare de pe trecerea de pietoni (si mai eram si cu pushtiu in brate; fiu-meu are 1 an si ceva), numai asa, ca sa vezi ce viteaz poate fi omu... si, spre stupoarea ta, nu sint unul din frustratii de care zici; am masina, dar nu conduc in nici un caz asa cum crezi tu ca e bine....
        de ce naiba nu va carati in Germania, ca aveti acolo autostrazi, si nu e limita de viteza? sau va e frica de polizeii din tara aia, care nu se uita la marca masinii tale, si nici la manelele pe care le asculti, ci te baga la racoare fara drept de apel, daca o dai in fasole?
      • +9 (11 voturi)    
        nu vomezi cand iti dai seama ca existi? (Luni, 2 august 2010, 0:32)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Bibanu

        nu?
      • +12 (12 voturi)    
        Da? (Luni, 2 august 2010, 2:59)

        George [anonim] i-a raspuns lui Bibanu

        Ia uita-te aici mah, papagalule, si vezi ce se-ntampla acolo unde zici tu..."prin filme", dar de fapt se-ntampla in SUA!
        http://www.youtube.com/watch?v=WN_e5fTSvIs&feature=related
        Omu e chiar vedeta si ii da - pe autostrada (nu prin oras!!) - aprox. 200 km/h, iti fac eu calculul caci tu sigur esti un cocalar manelist care se-mbraca doar in alb si ai ochelari negri, nu stii cat inseamna 120 mph si nici engleza ca sa intelegi ce zic aia acolo!! Vedeta aia, somata cu arma de foc sa coboare din masina, e arestat pe loc, 3 ani sub supraveghere pentru "RECKLESS DRIVING"!
        Aici poti vedea intreg filmul, cu comentariile politistilor, cam exact ce dorim si noi sa se-ntample cu asta care rula cu 230 in localitate! Eh, macar undeva legea se respecta!
        http://www.youtube.com/watch?v=hbwlcXlsU6s
      • +7 (7 voturi)    
        invidie? (Luni, 2 august 2010, 7:40)

        Kor [anonim] i-a raspuns lui Bibanu

        Cum as putea invidia un cocalar ca tine care si-a luat un Q la mana a 3-a, in rate, si care nu-si mai plateste intretinerea, ca nu mai are bani. Dar are Audi, nu? Si pune manelele la maximum, scuipa semintele pe fereastra si nici nu stie ca masina lui are semnalizatoare de directie laterale.
      • +4 (6 voturi)    
        ai dreptate! (Luni, 2 august 2010, 10:32)

        Bibelu [anonim] i-a raspuns lui Bibanu

        Noroc ca nu frustratii fac legea in tara asta
        • 0 (4 voturi)    
          ba da (Luni, 2 august 2010, 12:58)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui Bibelu

          frustratii o fac, si sunt solidari cu ceilalti frustrati , de la volan (baieti, oricat de tare ar fi masina si oricat de agresivi atri fi la volan, tot impotenti ramaneti, iar in pat sunteti zero!) hai pa, putzulicilor.
      • +2 (2 voturi)    
        nu e invidie (Luni, 2 august 2010, 14:57)

        none [anonim] i-a raspuns lui Bibanu

        Refuzul de a opri la semnalul politistilor inseamna puscarie in orice tara civilizata. Iar daca circuli cu 230km/h prin localitate, ar trebui sa mai vezi permis de conducere doar la televizor.
        • 0 (0 voturi)    
          lege...none (Luni, 2 august 2010, 21:02)

          militianu [anonim] i-a raspuns lui none

          refuzul de a opri la semanul ....regulamentar ...al politistilor sau poate esti pe scurt si gandesti la fel...
          E o mare diferenta bibicule....si e valabila in orice tara...inclusiv ...civilizata ....amaratule!
          Daca fapta este adevarata si este regulamentar si legal constatata...nimic d ezis...altceva dar se pare ca imaginatia si inventia unora este fara margini....
          Astept cu nerabdare ....minusuri!!!!!!!!!!
          • 0 (0 voturi)    
            ??? (Luni, 2 august 2010, 22:47)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui militianu

            cand iti face politaiu semn sa opreasti nu esti tu ala care-i verifica regulamentul, bibicule! tu esti un simplu kkt care se supune sau o ia in mufa, asa se face in tarile civilizate, numai aici orice terchea-berchea face muci la gura cautand nod in papura politaiului! daca ai sti ca-ti gaureste teasta (adica ii da gauri de aer, ca inauntru e gol) ai executa intocmai si la timp ordinele politistului; las ca va fi asa curand si la noi, si voi fi fericit sa te vad la munca silnica, golane!
      • 0 (0 voturi)    
        asha este (Luni, 2 august 2010, 18:43)

        archangel [anonim] i-a raspuns lui Bibanu

        poate da vreodata un dement din asta peste tine in timp ce conduci masina ta pentru care te invidiem. si iti omoara familia. mai vorbim dupa aia... auzi, 230kmh
    • +8 (12 voturi)    
      :) (Duminică, 1 august 2010, 20:38)

      :) [anonim] i-a raspuns lui Eclipsse

      Eu as propune anularea permisului de conducere, si fara drept de a mai da vreodata de permis, plus o amenda usturatoare, si bineinteles citiva ani de puscherie.:)
      Sa ii ajunga si sa fie un exemplu pentru alti aviatori de joasa altitudine, care confunda drmurile cu aerul
  • +5 (5 voturi)    
    Zbura prea jos pentru a fi doborit (Duminică, 1 august 2010, 18:34)

    T+C [anonim]

    Zbura prea jos pentru a fi doborit
  • +5 (5 voturi)    
    Viteza su Statul impotent (Duminică, 1 august 2010, 18:41)

    doru [anonim]

    GUVERNUL AFLA?PE ei nu i intereseaza?
    Solicitam inasprirea legislatiei ......asa ceva pe drumurile din RO inseamna CRIMA CU PREMEDITARE.
    Nesimtitul ala merita luni bune de puscarie si cimfiscarea masinii...Dom Boc,Parlamentarii aia de rahat,Politie,ONG uri...ce darcu faceti?
  • +6 (6 voturi)    
    Naspa (Duminică, 1 august 2010, 18:48)

    Naspa [anonim]

    Intr-o tara civilizata - primea putina inchisoare sau o amenda de la 10.000 euro in sus, ceva munca in folosul comunitatii si ii luau permisul asa vreun an.

    Nu ce i-au dat astia ai nostri.
  • -19 (19 voturi)    
    oare cati? (Duminică, 1 august 2010, 19:00)

    sorin [anonim]

    DINTRE CEI CARE COMENTEAZA,EXISTA OARE CINEVA CARE SA NU FI INCALCAT REGULILE DE CIRCULATIE?CREDETI CA ESTE VREO DIFERENTA INTRE230KM/H SI 65KM/H ATUNCI CAND ESTI ENTUZIAST SI NU ITI PASA DE NIMIC?
    • +12 (12 voturi)    
      HA! (Duminică, 1 august 2010, 21:36)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui sorin

      Daca nu stii diferenta intre 65 si 230 km/h ai cu adevarat o problema.

      Sper insa ca nu ai si permis!
    • +12 (12 voturi)    
      Da (Duminică, 1 august 2010, 23:07)

      Goguletz [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Da prietene, mai calcam si noi pe bec, dar 230 km/h ? Pe raza unei localitati? Sa fim seriosi. La viteza aia esti deja un adevarat pericol public.

      Si..trust me, diferentele sunt enorme intre 65 si 230 km/h :)
      • -1 (1 vot)    
        .... (Luni, 2 august 2010, 16:13)

        "nebunu" [anonim] i-a raspuns lui Goguletz

        in primul rand eram in afara localitatii pe o sosea goala si m-a luat un radar pus in camp .... in nici un caz in localitate , nu judecati voi ceva despre care nu stiti nimic ;) , toti conduceti la fel intr-o oarecare masura . Ce a declarat un politist din una dintre masinile care m-au oprit : " cu cat l-ai prins ? 230 ? e de-al nostru , doar ca noi suntem de la politie " deci nu sunt eu singurlul nebun ....
    • +8 (8 voturi)    
      Putina artimetica (Luni, 2 august 2010, 1:40)

      Catalin Dimofte [utilizator] i-a raspuns lui sorin

      Da, stimabile, exista o foarte mare diferenta intre 230km/h si 65km/h. Una de 230-65=165km/h.
      Eventual o poti traduce in distante de franare. Probabil vreo 20-30m la 65km/h si sute de metri la 230km/h.
      • -1 (1 vot)    
        Daca terminai si clasa a 3-a... (Luni, 2 august 2010, 12:07)

        370H-SSV-0773H [utilizator] i-a raspuns lui Catalin Dimofte

        ...iti aduceai aminte de problemele alea de la aritmetica, cu doua masini care se deplaseaza cu viteza x si y... etc...
        • +2 (2 voturi)    
          Caldura mare... (Luni, 2 august 2010, 12:23)

          Catalin Dimofte [utilizator] i-a raspuns lui 370H-SSV-0773H

          ...altminteri nu se explica lipsa de perspicacitate ;-)
          Acu' ai inteles cum e cu artimetica?
    • 0 (0 voturi)    
      ar trebui sa-ti pese de altii cand traiesti intr-o (Luni, 2 august 2010, 18:47)

      archangel [anonim] i-a raspuns lui sorin

      da exista diferenta, la cei care au creier. ia un creion si o hartie si fa un calcul cat este distanta de franare la 230 si cat este la 65. pe niste drumuri de tzara pe care poate oricand sa se intample orice
  • +6 (8 voturi)    
    solutia (Duminică, 1 august 2010, 19:24)

    iulia n. [anonim]

    Solutia este grapa mobila care ar trebui sa fie in dotarea politistilor - e ieftina si eficace -. Se pune de-a latul soselei si viteazul care o calca isi ia zborul ... la ceruri
  • +3 (7 voturi)    
    Inchisoare (Duminică, 1 august 2010, 19:30)

    Vlad [anonim]

    Inchisoare! - fiecare sa scrie o scrisoare deputatului si senatorului pe care l-ati votat pentru a modifica codul penal si a introduce suspendarea pe viata a permisului si inchisoare pt viteze peste 200 km/h.
  • -22 (22 voturi)    
    frustratilor (Duminică, 1 august 2010, 19:54)

    gogu [anonim]

    agaricilor, data viitoare sa va dati la o parte cand vedeti flashuri in oglinda.
    • +11 (13 voturi)    
      de ce? (Duminică, 1 august 2010, 21:22)

      boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      fiinca te-ai intors din italia, c-un cazan de masina, si tre' sa te dai rotund? am patit-o alaltaieri :) si de-al dracu', n-am vrut sa ma mut de pe banda (eram in localitate, cu 60 km/ora)... bineinteles, rezolvarea tipului a fost sa ma depaseasca in curba, pe linie continua, si sa mai si claxoneze cind a trecut pe linga mine... ce tare mai e cite unu, roman destept, ce sa zic...
      • -2 (4 voturi)    
        dreptatea (Luni, 2 august 2010, 13:01)

        Thheo [utilizator] i-a raspuns lui boogeyman

        Si faptul ca iti faci dreptate de unul singur e mai bine?
        Cum ramane cu faptul ca ar trebui sa ocupam benzile de mers de la dreapta la stanga pe masura ce este trafic. La noi toate lumea circula la axul drumului sa fie vazut sau sa se simta in siguranta.. Acum l-ai facut pe asta sa te depaseasca de nervi si daca genera vreun accident bineinteles ca nu te simteai vinovat nici macar indirect pentru ca tu mergeai cu 60km/h si era de ajuns.. iti faci tu dreptate singur..
        • 0 (0 voturi)    
          ??? (Luni, 2 august 2010, 22:48)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

          de ce sa-l depaseasca, daca mergea cu viteza maxima admisa? nu ma intereseaza ca se grabea, societatea si legea sunt deasupra individului!
    • +8 (12 voturi)    
      Pardon? (Duminică, 1 august 2010, 21:36)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      De ce m-as da la o parte? Ca esti tu smeker?
    • +14 (16 voturi)    
      Carutasule (Duminică, 1 august 2010, 21:46)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui gogu

      vezi sa nu vezi stele verzi de atatea flashuri, nu tuturor le pasa de flashurile tale, mai ales celor care sunt mai la inaltime. Au mai incercat si altii varianta cu flashuri pana cand a intrat sub mine, nici macar nu m-a zgaltait :)))
      Iar printre vitezomanii astia de 2 bani de la noi tineti minte ca un cap de pod sau copac va asteapta sa-l luati in brate :)))
      • +4 (6 voturi)    
        lol (Luni, 2 august 2010, 0:35)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

        tare, frate!
    • +10 (12 voturi)    
      Pai siiiigur (Duminică, 1 august 2010, 21:47)

      asterix [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Ca v-ati cumparat sosea si noi suntem pe mosia voastra..... Frate ce specimene sunt pe sosea...de aia suntem pe primul loc in europa ca numar de decese prin accidente rutiere.Toti neandertalienii au ajuns sa conduca o masina.
  • +8 (8 voturi)    
    Lindsay Lohan... (Duminică, 1 august 2010, 20:12)

    Javier [anonim]

    ...vedeta de top a SUA ,ispaseste o pedeapsa in inchisoare,pe cand la noi legile sunt asa de blane si se aplica decat la "iobagi",ala care are "cai",are si spatele asigurat de cine stie ce casunean.
  • -2 (10 voturi)    
    Nurgburgring (Duminică, 1 august 2010, 20:24)

    Schumacher [anonim]

    Decat tot felul de pedepse ar fi poate bine ca in Romania sa existe o portiune de sosea unde sa poti sa mergi cat vrei de repede. Vitezomani o sa fie mereu, macar ar avea unde sa se duca sa-si incerce bolizii; contra cost bineinteles. In Germania e Nurgburgring, daca acolo se poate de ce nu si la noi?
    • -1 (1 vot)    
      NU (Duminică, 1 august 2010, 21:37)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Schumacher

      Pana si in Germania nu se mai poate. Si ei chiar au autostrazi...
  • -20 (22 voturi)    
    230 (Duminică, 1 august 2010, 20:27)

    Andrei [anonim]

    Asa si? Dupa cum zicea si M.Badea, nu viteza, ci prostia este cea care omoara.
    • +13 (13 voturi)    
      normal (Duminică, 1 august 2010, 21:23)

      boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      ai impresia ca ala mergea cu 230 km/h fiindca-l da inteligenta afara din casa?
      • 0 (0 voturi)    
        Double Standard (Luni, 2 august 2010, 22:41)

        Gigi Maybachistu' Vitezoman [anonim] i-a raspuns lui boogeyman

        Mircea Badea a mers şi el cu 200 km/h, a fost prins, amendat şi pus să circule cu autobuzul 3 luni. Însă pe el nu l-a ameninţat nimeni cu puşcăria, doar vreo câţiva (prin SMS) cu moartea :)
    • +8 (8 voturi)    
      Ai grija (Duminică, 1 august 2010, 21:38)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      Sunt de acord. De aceea iti recomand sa ai mare grija...
    • +13 (13 voturi)    
      mircea badea (Duminică, 1 august 2010, 21:44)

      analitix [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      e si prost si de taran.
      dar tu probabil il stimezi daca dai citate din el.
      ce sa mai zic...respect...pt toti care inca cred ca mircea badea poate fi luat ca sursa si soarele se invarte in jurul pamantului....
    • +2 (2 voturi)    
      Pai daca asa a spus domnu Mircea... (Luni, 2 august 2010, 16:49)

      dudu soferu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Inseamna ca asa tre sa fie, nici nu-mi inchipui cum ai putea sa faci accident circuland cu 230 km/h. Mie imi pare rau ca masina mea nu ajuge la viteza asta, ca doar asa as merge, n-are ce sa se intample.
  • +3 (7 voturi)    
    cum ?! (Duminică, 1 august 2010, 20:50)

    bogdan [anonim]

    Parca ptr depasirea viteze cu peste 50 km/h se anula permisul.
    Ptr smecheri cu bolizi de 100.000 euro e alta lege ??
    • +4 (4 voturi)    
      nu (Duminică, 1 august 2010, 22:11)

      a [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      mai citeste si tu decretul. ti se ia 90 de zile si amenda mare, nu se anuleaza. nu se anuleaza cand omori pe cineva si tu ai pretentia sa i-l anuleze pt viteza doar? lol. ba dupa ce omori mai si mergi la fel ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
    • 0 (0 voturi)    
      100.000??? (Luni, 2 august 2010, 16:02)

      mirceamircea [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      100.000 de euro?? Un GTi e fo' 28-30.000, mai ai pana la 100.000...
      • 0 (0 voturi)    
        Te pui cu ingamfarea de cocalar?... (Luni, 2 august 2010, 22:44)

        Gigi Maybachistu' Vitezoman [anonim] i-a raspuns lui mirceamircea

        Poate "bogdan" de mai sus are GTI, dar l-a placat pe tot cu aur şi diamante.

        Un adevărat cocalar îşi ia GTI pentru prestigiul firmei "Maşinapopulară" AG, nu ca să fugă cu 230 km/h :)
  • +5 (7 voturi)    
    In Olanda (Duminică, 1 august 2010, 22:12)

    Ams [anonim]

    In Olanda ramanea fara masina automat, plus ca isi pierdea dreptul de a conduce auto, plus cine stie cat mai "primea" de la judecator, ca intra automat la "justitie".
  • +8 (8 voturi)    
    Vinovati (Duminică, 1 august 2010, 22:18)

    Andrei_2 [anonim]

    sunt parintii juniorului.

    La varsta asta as fi surprins sa-si fi cumparat el, din rezultatele muncii sale, o masina care sa fie capabila de asa acceleratie (nu am confundat cu viteza inregistrata).
    Nu mai zic nimic de respect de sine si fata de ceilalti colegi de trafic. Nici nu indraznesc sa ma gandesc la respectul fata de regulamentele rutiere si politisti.

    Daca de data asta l-au recuperat parintii din arest, din pacate, de la morga s-ar putea sa le fie mai greu.
  • +11 (11 voturi)    
    :0 (Luni, 2 august 2010, 0:12)

    david [anonim]

    Mi se pare genial.
    Daca mergea cu 105 km/h si oprea cand i-a cerut-o primul politist era sanctionat cu o pedeapsa identica...
  • +4 (4 voturi)    
    fiu de stab (Luni, 2 august 2010, 2:24)

    crap [anonim]

    fiul cui era patzachina? ca numai astia 'tari' isi permit sa nu opreasca. poate ne lamureste si pe noi hotnews. ar trebui sa fie si la noi ca la sarbi, mai ales ca noi nu avem drumuri.
  • -7 (9 voturi)    
    SUPERRR (Luni, 2 august 2010, 5:06)

    haha [anonim]

    Cred ca avea vrun BMW cupeu ca ala baga viteza asa mare,bmw-ul e bmw tata
    • +4 (6 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 2 august 2010, 9:43)

      ha [anonim] i-a raspuns lui haha

      Aici ai dreptate, doar BMW poate face maşini. Toţi ceilalţi fac căruţe care costă jumătate din cât costă un BMW şi au cam aceleaşi performanţe. Adică Golf GTI (sau W12... dacă preferi), Focus RS, Subaru Impreza STI, hai şi Honda Civic Type R şi exemplele pot continua... Astea sunt toate căruţe... Vezi să nu te depăseaşcă o căruţă din asta când eşti în BMWu' tău.
  • +4 (4 voturi)    
    Serbia (Luni, 2 august 2010, 6:16)

    geo [anonim]

    In Serbia este pedeapsa cu inchisoarea daca viteza legala este depasita cu minim 80 km/ora. Nu stiu alte tari cu astfel de pedepse (probabil ca mai sunt).
    • 0 (0 voturi)    
      "Mai sunt" (Luni, 2 august 2010, 22:54)

      Gigi Maybachistu' Vitezoman [anonim] i-a raspuns lui geo

      Franţa.

      Pentru viteze de peste 50 km/h peste limita legală "se poate" trimite cazul în instanţă, care "poate" decide:

      - o amendă de la "mică" la "uriaşă" (de la 135 EUR la 3750 EUR pentru repetarea contravenţiei într-un interval stabilit, sau o amendă "uriaşă" pentru "manevre care prezintă pericol public");
      - suspendarea permisului de la 3 luni la prima încălcare până la 3 ani pentru repetarea contravenţiei într-un interval stabilit;
      - arestul (la ei e diferit de închisoarea propriu-zisă) de până la 3 luni.

      În practică maximul pedepsei cu arestul a fost acordată unui britanic, 5 zile plus o amendă consistentă pentru 246 km/h pe un RN (echivalentul DNului nostru).

      Francezii nu sunt tâmpiţi, înţeleg că e mai profitabil să SPERIE contravenientul ameninţându-l cu o pedeapsă exagerată şi să-l stoarcă de amenzi decât să îl ţină la arest pe banii Statului.
  • -12 (14 voturi)    
    uimire (Luni, 2 august 2010, 7:43)

    keloo [anonim]

    Cati dintre cei care ati comentat sunteti soferi?De ce mi-as cumpara o masina buna si as merge ca un idiot cu 50 la ora?Vaitat-iva de drumurile pe care astia nu le fac sau le fac prost si mai lasati comparatiile cu alte tari...Sa va fie clar...NOUA,celor care ne plac masinile,o sa mergem cu cat vrem pt ca asta a fost un caz izolat de caposenie a gaborilor,dar in general cu ceva maruntis se rezolva...asa ca....pensionarilor STATI IN CASA!
    • +4 (6 voturi)    
      fireste (Luni, 2 august 2010, 9:36)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui keloo

      de aceea voi tine la indemana cateva Molotoave, ca sa va pun la punct definitiv, daca gaborii se preteaza la maruntis, agaricilor!
    • +7 (7 voturi)    
      Mda (Luni, 2 august 2010, 10:34)

      ion [anonim] i-a raspuns lui keloo

      Bravo tinere.
      Te-ai gasit si tu destept. Probabil nu stii ce ii legea, pentru ca la noi politia o aplica numai cand are ea chef, de acolo vine comentariul tau. La viteza asta nici nu ma intereseaza daca era in sau in afara. Legea zice ca ai voie cu 50 in localitate si 90 in afara. Poti tu sa ai Ferrari ultimul model, legea este lege si trebuie respectata, nu esti idiot daca o respecti. In cazul de fata esti chiar idiot ca nu o respecti.
      Probabil esti incapabil sa gandesti doi pasi in fata, asa ca iti explic eu.
      Stai intr-o localitate si iti trimiti copilul peste drum sa iti ia o paine, ajunge fain frumos la trecerea de pietoni se uita si vede cum vine "smecherul" pe care tu il admiri, nu isi da seama ca goneste cu 230 la ora si incepe sa treaca, intre timp masina deja este peste el. Si uite asa se intampla o tragedie. pentru ca cineva se crede Schumacher
      Scuza ca nu sunt drumuri in astfel de cazuri este mult prea subtire. Viteza sa adapteaza la conditiile de drum. Esti in localite mergi frate cu 50-60 sa nu omori oameni. Te grabesti? porneste din timp. Nu ma omori pe mine.
      Dar pentru tine asta este greu de inteles, esti probabil genul celor care ii vedem cum bmw-ul incolacti in jurul vreunui pom la stirile de la ora 5
      • 0 (0 voturi)    
        Nici Garcea nu e prost (Luni, 2 august 2010, 23:01)

        Gigi Maybachistu' Vitezoman [anonim] i-a raspuns lui ion

        Eu în 12 ani de şofat şi 14 de "scuterism" n-am văzut radar în plin câmp, pe DN cu 4 benzi (ca DN2). Până şi pe puţinele autostrăzi pe care le ştim, a fost la un pod, un spaţiu de servicii, o ieşire. În rest, radarul fix sau mobil a fost amplasat în localităţi.

        (Am avut ceva puncte, dar nu o ridicare de permis pentru viteză în acest timp).

        Evident, ştim că majoritatea populaţiei şofereşti "se va grăbi ceva mai mult" când se află pe o porţiune de drum liberă. Oricine comentează ipocrit ştie că şi el are musca pe căciulă.

        Ce încearcă autorităţile poliţieneşti să ne spună în mod non-verbal amplasând radarul astfel?

        Nu cumva mesajul e "trebuie să nu fii nesimţit, chiar dacă ai poftă de alergat"?...
    • 0 (0 voturi)    
      idiotenie (Luni, 2 august 2010, 23:29)

      jxl [anonim] i-a raspuns lui keloo

      keloole ... ia mergi tu in localitate cu 80 - 100 la ora, si vezi cum o sa ratezi oameni care tocmai care trec pe trecerea de pietoni ... scapi cu spaga de mititica, dar cu gandul ca ai ucis ... nu o sa scapi niciodata
  • -2 (4 voturi)    
    Drăguț (Luni, 2 august 2010, 13:14)

    Claudiu [anonim]

    Mai multă ipocrizie și ură vis-a-vis de necazul omului rareori am mai văzut...

    Bine că mergeți voi toți cu viteza legală mereu.
    • +3 (3 voturi)    
      viteza legala (Luni, 2 august 2010, 14:56)

      to8utes [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu

      Nici eu nu sunt pentru respectarea orbeasca a legii, da baiatul asta incalca orice lege a bunului simt si nu are nici un pic de respect pentru semeni, viata etc.
      Ma intreb cum ar fi ca pe o sosea normala, pentru cateva ore, sa fie numai soferi din astia implicati in trafic :D
      • +1 (1 vot)    
        bine ar fi (Luni, 2 august 2010, 18:55)

        archangel [anonim] i-a raspuns lui to8utes

        am scapa de cativa descreierati. de ei nu ma intereseaza, ci de noi astialalti
  • +2 (2 voturi)    
    dura lex...........duroflex (Luni, 2 august 2010, 13:28)

    ion [anonim]

    Aduceti-va aminte de beizadeaua lu' Nastase. Acelasi nebun, aceeasi incalcare a legii, acelasi deznodamant. Adevarul este ca traim intr-o tara de cacat cu oameni pe masura.
  • +3 (3 voturi)    
    Dar numele soferului? (Luni, 2 august 2010, 16:31)

    gigi [anonim]

    De ce nu se dezvaluie identitatea? In comunicatul politiei ar trebui sa specifice si numele daca tot va apucati de scris un articol.
  • -3 (3 voturi)    
    ...... (Luni, 2 august 2010, 16:33)

    sunteti ebuni voi [anonim]

    se vad inca semnele comunistumului ,toti care spuneti ca respectati legea ......muriti ku legea-n mana deoarece voi sunteti prosti nu stiti sa conduceti si faceti accidente de prosti si ii incurcatisi pe alti .......care poate chiar au o problema urgenta ....si nu suportaa amanare ......eu eram in spatele soferului nebun care circula ku 230 km/h si va zic sigur ca era pe camp si nu prezenta nici un pericol pt nimeni un pericol adevarat il prezinta prosti care abea pot sa tina volanul in mana impreuna cu politistul care i-a iesit in fata pe banda a2a cand el rula ku 230.....fara a se gandi la consecinte....insusi politistul a declarat k si ei merg ku 230 doar ca ei sunt de la politie .asa ca nu e nebun esti doar un sofer bun care stie sa stapaneasca o masina nu ca altiii care se chinuie sa conduca si fac accidente ,iar altii care sunt atenti la trafic, din cauza lor ...ca nu se asigura ....
    • +1 (1 vot)    
      Du-te acasa la mamica, (Luni, 2 august 2010, 17:07)

      Gigell [anonim] i-a raspuns lui sunteti ebuni voi

      sa-ti mai dea ceva bani de buzunar, sa-ti mai iei un bemveu, ceva. Si stai acasa, ca m-am saturat de dobitoci pe sosea.
      Senna a lovit zidul la 218 km/h. Da' probabil ca nu stia sa tina volanul in mana, asa bine, ca voi.
      • 0 (2 voturi)    
        ........ (Luni, 2 august 2010, 17:16)

        ..... [anonim] i-a raspuns lui Gigell

        Esti un papagal mai bine iti vezi de treaba ta .In fiecare zii se ating viteze mult mai mari de catre politisti si la aia nu mai comentati de frica ca va....in anus. mm de papagal obosit
        • -1 (1 vot)    
          esti politist cumva? (Luni, 2 august 2010, 22:52)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui .....

          daca nu, cum moase-ta iti permiti sa-ti arogi drepturi de politist aflat in misiune? tu, un simplu rahat obraznic cu ochi?
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Luni, 2 august 2010, 16:47)

    ... [anonim]

    omoara`i banele , nu`i lasa :))
  • 0 (4 voturi)    
    Pentru invidiosii astia si papagalii care judeca . (Luni, 2 august 2010, 16:55)

    Alin [anonim]

    De ce va mirati ca prostii de niste gabori cu loganuri care dupa ce au folosit vreo 5-6 masini de politie abia au reusit sa opreasca o masina cu un sofer care se "grabea" 230 km/h nici macar nu e cine stie ce mare viteza tinand cont ca era si linie dreapta .... Si nici macar nu cititi cu atentie ....Era pe E85 nu in oras nu era nici o trecere de pietoni , din imaginile radar se vede clar cum era si liber , sa mai zic ? Sunteti nebuni voi astia ma care "respectati legea " treziti-va la realitate . Daca vroia sa nu opreasca nu cred ca il mai prindeau "baietii buni" ( am fost ironic , pt analfabeti ) ;)
    • 0 (0 voturi)    
      nu zau? (Luni, 2 august 2010, 22:54)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      nu crezi ca o rafala de AKM e ceva mai rapida decat baietzashul "da valoare"? am o veste: curand se va trage, mucosule! pregatiti-va sa va inmormantati multi "fratiori" si apoi sa va cacati pe voi cand vedeti un politai.
  • -1 (3 voturi)    
    .... (Luni, 2 august 2010, 20:06)

    Boom Boom Pow [utilizator]

    Toti stiti decat sa acuzati si sa va dati mari destepti. Ca ar fi trebuit sa i se confiste masina sau sa nu mai aiba dreptul la condus...sa fim seriosi, nu mai fiti toti niste falsi...parca e primul care a mers cu 230 km la ora, asta e, a avut ghinion si l-au prins . Toti va laudati ca respectati legea cand altceva nu faceti decat sa o incalcati. Mai bine vedeti-va de drumu vostru sa nu dati in stalp ocupandu-va sa comentati de altii care se descurca si tin cu adevarat volanul in mana nu doar se dau MARI SOFERI PE MAGHERU ;)
    • 0 (0 voturi)    
      Hotu' striga "hotii!" :) (Luni, 2 august 2010, 23:09)

      Gigi Maybachistu' Vitezoman [anonim] i-a raspuns lui Boom Boom Pow

      De călcat o calcă mulţi, fiindcă până şi o maşinuţă ieftină poate depăşi multe limite de viteză.

      "Moderaţia" comentariilor faţă de anul 2008 demonstrează că abia după ce am simţit cu toţii criza, ratele au început să nu se mai plătească şi returnările de la leasing (în special ale maşinilor mai "iuţi") s-au înmulţit am început să judecăm în termeni legali.

      Cu 2 ani în urmă la cazuri asemănătoare ploua cu ameninţări cu moartea de parcă erau la o mineriadă :)
  • +2 (2 voturi)    
    criminal (Luni, 2 august 2010, 22:04)

    neyru [anonim]

    pentru viteza asta beizadeaua merita puscarie, masina confiscata si o amenda grasa.
    230 de km la ora in localitate, fratilor asta nu e sofer e un criminal


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version