VIDEO Patriciu: Reprezentantii FMI nu stiu nimic despre economia romaneasca. Ar trebui sa ii trimitem acasa / Franks: Romania e un stat suveran. Guvernul nu vrea incetarea acordului

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 29 iulie 2010, 7:31 Actualitate | Esenţial


Romania este o tara suverana, care poate decide daca vrea sa intrerupa intelegerea cu FMI, insa Guvernul nu crede ca trebuie sa renunte la acord, a declarat seful misiunii FMI, Jeffrey Franks, referindu-se la afirmatiile lui Dinu Patriciu privind continuarea aranjamentului stand-by. Omul de afaceri a declarat miercuri ca reprezentantii FMI "traiesc intr-o lume teoretica" si nu stiu nimic despre economia romaneasca, iar autoritatile romane ar trebui sa gaseasca o solutie pentru a renunta la acordul cu institutia internationala.



"Din pacate, acesti domni (de la FMI - n.r.) traiesc intr-o lume teoretica. Nu stiu nimic despre economia romaneasca. Asta ii face periculosi in relatia cu un guvern care nici el nu vrea sa faca deloc reforma. Cred ca ar trebui sa gasim, ca si altii inaintea noastra, o metoda rapida astfel incat sa ii trimitem acasa", a afirmat Patriciu, potrivit Mediafax.
  • "Important este ca guvernul nu este de parerea lui Dinu Patriciu", a spus Jeffrey Franks, dupa discutiile purtate miercuri cu presedintele Asociatiei Oamenilor de Afaceri din Romania, Florin Pogonaru, si cu omul de afaceri Dinu Patriciu, transmite Agerpres. Franks a mai precizat ca oamenii de afaceri au prezentat o lista de revendicari pentru relansarea economiei, iar FMI "a luat nota de acestea".
  • "Romania este o tara suverana. Daca guvernul decide ca ar fi mai bine fara FMI, atunci ar putea cere sa mearga pe propriul drum. Este foarte clar insa ca Guvernul nu crede acest lucru. Guvernul crede ca noi jucam un rol foarte important, iar intentia noastra este sa ajutam in orice fel putem ca Romania sa iasa din criza", a mai afirmat Franks, potrivit Mediafax.
Seful misiunii FMI pentru Romania a explicat ca "intotdeauna ne place sa ne intalnim cu oamenii de afaceri si cu sindicatele, sa le cunoastem opiniile privind mersul economiei, sa aflam care considera acestia ca sunt cele mai bune cai pentru relansarea economiei, dar si lucrurile care ii ingrijoreaza. Am avut un schimb util de opinii cu oamenii de afaceri", a spus in incheiere Jeffrey Franks.

O misiune comuna a FMI si Comisiei Europene se afla in perioada 26 iulie - 4 august la Bucuresti pentru cea de-a cincea revizuire a acordului cu Romania, care va evalua modul in care Romania a indeplinit criteriile de performanta stabilite pentru finele lunii iunie. In urma incheierii acestei revizuiri, Consiliul Director al FMI ar trebui sa supuna aprobarii in luna septembrie eliberarea celei de-a sasea transe din imprumut, in valoare de peste 900 milioane de euro.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















2900 vizualizari

  • +17 (21 voturi)    
    . (Joi, 29 iulie 2010, 7:44)

    sache [anonim]

    de cind patriciu reprezinta oamenii de afaceri din romania?
    • -9 (13 voturi)    
      E cel mai bogat roman, (Joi, 29 iulie 2010, 9:21)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui sache

      in bani bineinteles. Si afacerile se fac cu bani.
      • +11 (13 voturi)    
        dragul meu.... (Joi, 29 iulie 2010, 9:58)

        sache [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        ...cind iti da cineva o rafinarie pe gratis si un prim ministru iti sterge datorii de 600 mil $, nu trebuie sa fii un geniu ca sa faci bani. cind oi vedea si eu un om de afaceri roman de dimensiuni europene, atunci imi scot palaria in fata lui. pina acum n-am vazut decit escroci care nu stiu decit sa fure. cum scot nasul in afara tarii nu stiu decit sa cumpere citeva cladiri intr-un sat din suedia
        • -5 (7 voturi)    
          hm (Joi, 29 iulie 2010, 10:57)

          io [anonim] i-a raspuns lui sache

          Patriciu in particular a dezvoltat o intreaga retea de benzinarii prin Franta, Spania etc, pe care a vandut-o la cazaci pe un purcoi de bani. Deci ceva mai mult decat un sat prin Suedia totusi. Ca sa criticam cu sens macar, hai sa-i dam patriciului ce-i al patriciului totusi ...
          • +1 (3 voturi)    
            LUI IO (Joi, 29 iulie 2010, 12:21)

            carat [utilizator] i-a raspuns lui io

            Ce sa-i mai dam lui Patriciu? Scutire de impozite. amnistie fiscala? Poate si niscaiva mine de sare sau aur,sau uraniu, pentru ca deh! astazi nu mai poate fura cum a furat pe vremea PSD-istilor (dar se pretinde liberal) Vi se pare ca e bun om de afaceri ? cati din dumneavoastra nu ati fi avut rezultate similare daca ati fi primit de la securitate cat a primit el si in plus permisiunea de a fura fara oprelisti? Un escroc ordinar cu aere de gentelmen.
          • 0 (2 voturi)    
            . (Joi, 29 iulie 2010, 14:28)

            sache [anonim] i-a raspuns lui io

            habar nu ai ce vorbesti. cind ai 2-3 benzinarii intr-o tara (moldova, goergia, bulgaria...) nu inseamna ca faci afaceri acolo. iar cu cele din franta (de italia sau alte tari civilizate nu poate fi vorba) vezi de la cine le-a cumparat si pe citi bani. si nu care cumva sa-mi spui de investitiile in petromidia. ar fi prea mult
        • 0 (0 voturi)    
          De la natura (Joi, 29 iulie 2010, 18:08)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui sache

          primesti numai gratis, in schimb de la oameni numai contra cost. Asa ca oricum ar fi platit, Patriciu n-a luat rafinaria pe gratis, a reusit sa gaseasca costul potivit pentru cel care-a vandut-o.
      • +3 (5 voturi)    
        Ce rationament... (Joi, 29 iulie 2010, 10:03)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Banii se fac si prin alte mijloace (ex in cazul de fata - furt)!
        • -3 (5 voturi)    
          Banii se fac numai prin furt, (Joi, 29 iulie 2010, 10:19)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui misescu

          fie el de informatie sau material. Chiar in salariu pe care-l iei poti gasi elemente specifice furtului.
      • -1 (1 vot)    
        ar terbui (Joi, 29 iulie 2010, 11:59)

        dragos [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        ar trebui sa-i reprezinte pe cei mai mari hoti din romania
        nu pe oamenii de afaceri...
        • 0 (0 voturi)    
          Hotia (Joi, 29 iulie 2010, 12:35)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui dragos

          este in natura umana si nu exista om care sa nu fi furat ceva in viata lui. Omenirea intreaga jefuieste Pamantul asigurandu-si un trai mai bun.

          Cei din vest sunt artisti in ambalaj si isi imbraca hotia in cuvinte potrivite dar raman si ei tot niste hoti, cei drept mai ipocriti decat noi romanii care nu ne ascundem dupa ambalaj.
  • -5 (9 voturi)    
    Acordul cu FMI (Joi, 29 iulie 2010, 7:52)

    Constantin [anonim]

    a dus numai la masuri de austeritate pe seama populatiei in Romania. Ungaria, cum a adoptata masuri de austeritate pentru banci si masuri de relansare economica prin reducerea fiscalitatii, s-a trezit fara acord FMI.
    • -3 (5 voturi)    
      Buna observatie! (Joi, 29 iulie 2010, 9:23)

      Adrian C. [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      De acord.
      Inca o masura care ar ajuta: legarea RON-ului de aur, adica garantarea lui cu aur.
  • +12 (12 voturi)    
    Cine a renuntat la un acord cu FMI (Joi, 29 iulie 2010, 8:13)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Ungaria il vrea din nou.
  • +18 (20 voturi)    
    nu e bun fmi (Joi, 29 iulie 2010, 8:14)

    cosmin [anonim]

    lasa ca vine pnl la putere si "rupem" acordul cu fmi. Nu de alta, dar patriciu are banca in georgia si ne imprumutam de acolo ...
  • +18 (20 voturi)    
    Bine ca stii tu! (Joi, 29 iulie 2010, 8:20)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Si bine ca stii si ce ar trebui facut!
    Ia zi, ce mai ai de cumparat cu banii la pastele cailor?
    Ce/ti mai doreste pipota?!
    Jigodie comunista! Te dai liberal!
    • +11 (11 voturi)    
      Stie prea bine asa a facut avere :) (Joi, 29 iulie 2010, 9:07)

      iulius [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Cu streangul de gat, creditorii pe el, jumate din companiile lui in insolventa ce poate sa zica omul ... maduc la fund da sa fiu a naibii daca nu va iau si pe voi cu mine !

      Poate avem un guvern cam fricos si o clasa politica corupta dar pentru prima data in ultimii 20 ani au luat calea cea dreapta desi cu multa frica. Oricum daca nu continua reforma si nu scot tara din galeata in urmatoarele 12 luni va fi mult prea tarziu pentru alegerile parlamentare. Romanul a demonstrat mereu ca uita repede asa ca indiferent ce simte acum daca ei scot tara din galeata pe ultima suta de metri va fi ok.

      Din pacate sau din fericire baietii astia nu au bani de pomeni sustinute vreo 6 luni ca PSD-ul sa prosteasca multimea. Pe de alta parte daca la parlamentarele urmatoare o vor da in bara putem zice byebye la mareata Romanie si sa facem cale intoarsa cu vreo 10 ani ca oricum toate masurile luate pana acum vor fi migrate pe spinarea contribuabililor si a IMM-urilor.
      • -6 (8 voturi)    
        ce-mi doresc sa ai dreptate (Joi, 29 iulie 2010, 9:47)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui iulius

        chiar imi doresc sa ne intoarcem cu 10 ani in urma. la momentul cand a plecat nastase de la guvernare. si daca va fi asa promit ca uit cosmarul de 10 ani cu basescu.
        • +3 (3 voturi)    
          Keep on dreaming! (Joi, 29 iulie 2010, 10:16)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Dormi linistit, FNI, are grija de tine!
        • 0 (2 voturi)    
          Apropo, (Joi, 29 iulie 2010, 10:18)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          asta s/o spui peste inca 4 ani!
          Acum 10 ani a venit Nastase la putere!
          Ai uitat?!
          • 0 (2 voturi)    
            ma refeream la momentul care va veni (Joi, 29 iulie 2010, 12:52)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            dar voi nu pricepeti. voi dati minusuri. sa traiti bine.
            • 0 (0 voturi)    
              Jalnic! (Joi, 29 iulie 2010, 14:42)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui adrian

              1. eu nu fac aprecieri nici pozitive, nici negative!
              2. erorile tale de logica nu sunt vina mea.
              3. Traieste tu cu ilici al tau, mult! Bine, nu cred ca iti va fi vreodata! Decat daca esti masochist!
      • 0 (2 voturi)    
        LUI IULIUS (Joi, 29 iulie 2010, 12:26)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui iulius

        poate ca partidele de opozitie nu se mai scalda in bani, dar au TELEVIZIUNI ! Sunt moneda forte. Uitati-va cata lume au reusit sa manipuleze (mai corect, sa prosteasca).
    • +10 (12 voturi)    
      !!! (Joi, 29 iulie 2010, 9:14)

      Cris [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      "Afaceristul" roman Dinu Patriciu:
      iei MOKA un Petrom, te imbogatesti si cand urmeaza sa platesti datoriile la stat de 600 mil de dolari, vinzi. Asta este lumea reala a economiei si reteta afacerilor lui Patriciu.
      Din randurile de mai sus rezulta clar faptul ca FMI habar nu are cum sta "economia" in ROmania pentru ca Dinu demonstreaza acest lucru.
      • -1 (5 voturi)    
        da, dar stii ceva? (Joi, 29 iulie 2010, 9:49)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Cris

        patriciu a vandut petromidia unei firma puternice care este inca pe piata si-si recunoaste datoriile.
        boureanu cand si-a umplut firma de datorii a vandut-o unui irakian pe care nu-l mai gasesti.
        daca incet-incet kazahii vor plati datoria, nu acelasi lucru poti spune despre irakian ...
        • -2 (2 voturi)    
          Ei, nu zau! (Joi, 29 iulie 2010, 12:06)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Unul a luat gratisd o firma de stat pe care a vandut/o si a luat banii; celalalt a avut o firma, a lui si a vandut/o cui a vrut. Care e problema?
          Argumente?!?!?!?
          • +1 (1 vot)    
            nu mai e nevoie de argumente ... (Joi, 29 iulie 2010, 13:03)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            desi nu de argumente ai nevoie citeste mai jos.
            petromidia avea datorii cand a luat-o. la fel cum a avut si sidex-ul. amandoua au inceput sa faca profit dar inca atarna (de amandoua) datoriile vechi. e bine ca macar nu fac unele noi. amandoua au fost luate pe nimic. daca amandoua au fost facute profitabile prin eliminarea capuselor nu este meritul nimanui.
            patriciu a decis sa vanda pentru ca afacerea devenise prea mare pentru el. indienii tin sidexul pentru ca, spre deosebire de patriciu si asemenea kazahilor, ei sunt foarte mari si asta e domeniul lor de activitate.
            patriciu a vandut-o cu datorii. datorii care nu erau ale lui - poti verifica ce sume s-au facut in perioada cat a avut el petromidia.
            sa comparam cu boureanu.
            boureanu cumpara produse de 15 milioane de euro + tva 3 milioane. cere rambursarea tva. primeste tva-ul inapoi. vinde produsele apoi cu 15 milioane + tva 3 milioane. dar cand sa verse cei 3 milioane la stat vinde firma unui irakian care nu mai e de gasit si-si continua afacerile pe o firma noua.
            spune tu care marsavie e mai mare?
            ps in cazutl lui boureanu lucrurile nu au stat intocmai asa dar am folosit acest exemplu simplist ca sa poti sa-l intelegi si tu ;)
            • 0 (0 voturi)    
              datorii (Joi, 29 iulie 2010, 13:20)

              oilman [anonim] i-a raspuns lui adrian

              Gresesti amice. Cum am mai scris, Cele 200 mil datorii erau parte din pretul de cumparare al rafinariei. Negru pe alb, in contract. Patriciu a muls rafinaria pina din 200 mil au ajuns 600 (o parte erau intr-adevar penalitati). Si chiar daca nu ar fi fost in contract, Patriciu a cumparat rafinaria cu tot ce avea in carti in momentul respectiv - datoria era in balanta. Nu mai era datoria statului in momentul in care Patriciu a devenit proprietar. Desi repet, datoria este mentionata ca parte din pretul de cumparare.
              • 0 (0 voturi)    
                ai dreptate oilman, era doar exemplicativ (Joi, 29 iulie 2010, 14:34)

                adrian [anonim] i-a raspuns lui oilman

                ca sa inteleaga bizonii care inteleg mai greu.
                a avut 200 mil datorie, facut 600 mil datorie, a vandut-o kazahilor care RECUNOSC datoria si odata si-odata o vor plati.
                comparativ boureanu a fost mai marsav.
                nu ca n-ar fi niste hoti amandoi. de ce nu a vandut statul roman rafinaria kazahilor? pentru ca avea capuse si pentru ca nu se mai imbogatea patriciu. asta e a altceva.
                afacerea murdara este la cumpararea rafinariei, nu la vanzarea ei. la boureanu afacerea murdara este la vanzarea companiei. plus ca profitul si tva-ul adunate in firma lui boureanu si ne paltite la stat erau tot din banii statului
      • 0 (0 voturi)    
        Daca (Joi, 29 iulie 2010, 16:45)

        auch [utilizator] i-a raspuns lui Cris

        te opreai la afirmatia "Asta este lumea reala a economiei ", ti-as fi dat dreptate, pt ca asta este intr-adevar lumea reala a economiei, peste tot in lumea asta, nu doar la noi in tara.
        Ce acuzi, de fapt? Imoralitatea in afaceri???? Sa fim seriosi, altii chiar comit ilegalitati si tot se cheama ca sunt oameni de afaceri de succes, doar pt ca sunt in alta barca... pt moment...
    • -3 (5 voturi)    
      Cum se fac banii? (Joi, 29 iulie 2010, 9:18)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Inselandu-i pe ceilalti sau implinindu-le dorintele?

      Lumea este controlata de cei care stiu sa se foloseasca de slabiciunile ei. Nimeni nu-ti va dezvalui de buna voie slabiciunile lui dar, prin simpla cheltuire a banului, bancherul iti descopera si cele mai ascunse ganduri.

      Patriciu este un exemplu de urmat pentru romanii care vor sa faca bani, fiind unul din putinii care a reusit sa se foloseasca nu numai de slabiciunile romanilor ci si de cele ale americanilor si ale rusilor.
    • +5 (9 voturi)    
      ...rau a ajuns romania... (Joi, 29 iulie 2010, 9:19)

      John [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      ...daca acesta 'figura exotica' a ajuns sa dea sfaturi...nu este ceva de el...nu are niciun fel de rafinament...pur si simplu un ratacit...
      ...daca banii si capitalul delapidat de acest personaj ar fi ajuns sa fie controlate de romani destepti si cinstiti (ipotetic) saracia in romania ar fi fost mult mai mica...iar renumele de tara infinit mai bun...
  • +16 (18 voturi)    
    Perfect adevarat! (Joi, 29 iulie 2010, 8:26)

    Ronin [utilizator]

    Intr-o lume teoretica, Patriciu e om de afaceri, practic.......e un hot ordinar! Teoretic si Vantu, Voiculescu sunt oameni de afaceri. Practic insa.......
    • +3 (7 voturi)    
      cum se face ca uitati mereu de paunescu? (Joi, 29 iulie 2010, 9:51)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Ronin

      bancorex, bancoop?
      sau erati prea mici atunci? pai asta a imprumutat bani de la o banca pentru a infiinta alta. a uitat sa-i dea banii inapoi primeia si pe a doua a falimentat-o dupa ce a pacalit oamenii.
      tot un fel de fni si asta.
      • 0 (4 voturi)    
        Ok... (Joi, 29 iulie 2010, 11:22)

        Ronin [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        ...si Paunescu, daca zici matale! Asta e cel de la B1? Nu de alta da nu e "vizibil"! Omu sta in banca lui, nu vine de regula sa ne dea lectii de economie!!! Da sa fie primit si acesta! Cu conditia sa prezentati si probe. Ziceati ceva de Bancorex! Va rog, un document, ceva. O hartie scrisa. Exclus povesti cu zane si pareri de jurnalisti ca nu cred d`astea. O zi buna!
        • 0 (2 voturi)    
          nu mie imi faci concesii (Joi, 29 iulie 2010, 13:09)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Ronin

          vezi daca ceri hartii in cazul paunescu ar trebui sa ai hartii in cazurile vantu si voiculescu.
          daca nu esti echidistant cum vrei sa fie lumea de acord cu tine? doar din fanatism portocaliu? adreseaza-te lui domino pentru asta ;)
          • 0 (2 voturi)    
            Hartii in cazu` lu` Vantu, Patriciu, Voiculescu... (Joi, 29 iulie 2010, 14:11)

            Ronin [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            Intreaba FNI-sti de hartii (vezi ca`s peste 300000 si o sa-ti ia ceva timp), vezi Rompetrol, Petromidia, vezi angajamente la securitate semnate, vezi politie politica la Felix, vezi turnatorie la manglitoru` de savarine Nus, vezi cat a costat Institutul de Cercetari Alimentare.......Nu ti-am facut nici o concesie, nu fac d`astea nimanui. Nu mai pot io` de portocalii, verzi, rosii sau albastrii. Nici macar nu ma intereseaza daca cineva este sau nu de acord cu mine. E vorba de libera alegere, de libertatea de exprimare, de parerea fiecaruia. In schimb ma scarbesc astia de posteaza contra cost, indiferent de orientarea politica. Pai daca io` am zis de unu`, tu vi si zici de altu`, cu alte cuvinte ma completezi si e totul OK. Nu-mi vi cu d`astea ca: de ce nu zici de ala? Pai d`aia ca nu-l stiu, n-am dovezi! Ce sa fac? Sa inventez? Spune tu daca sti! Tot ceea ce am zis poate fi verificat cu documente si comunicate ale DNA, CNSAS si alte institutii care se ocupa cu asa ceva! Acuma io`s de vina ca Voiculescu a semnat cu manuta lui angajamentu` la securitate? Sau ca Vantu a tepuit peste 300000 de romani? Sau ca Patriciu nu si-a platit datoriile la stat?
            • +1 (1 vot)    
              vezi ca sunt hartii in arhivele bancorex (Joi, 29 iulie 2010, 14:36)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui Ronin

              pana una alta pentru mine sunt la fel de vinovati cu totii - vantu, paunescu, etc
              cum vantu nu a semnat nimic in cazul fni si nu a fost pus sub acuzare nu vad unde as putea gasi hartii
              • 0 (2 voturi)    
                I-mi pare rau... (Joi, 29 iulie 2010, 14:52)

                Ronin [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                Eu nu am acces la arhive. De fapt cred ca sunt putini cei care au acces. Daca stii ceva, ai ceva, ce mai astepti? Da-le drumu` sa zboare pe internet! Cat despre Vantu-FNI, aici recunosc ca nu am hartii, mai prins, sunt un nemernic. Da` sti ceva? In cazul asta nici macar nu am nevoie de hartii ca e prea evident! Da asta-i parerea mea personala, nu tre` sa subscrie nimeni.....
  • +15 (15 voturi)    
    dinu are dreptate (Joi, 29 iulie 2010, 8:35)

    panfil flecaru [anonim]

    astia dela femei nu au habar de economia romaneasca.
    ei traiesc in lumea capitalizmului legal.
    de un' sa stie ei de capitalizmul cu fatza umana, de familie, de cumetrie, de traznitzie.
    parca femei ar fi facut privatizarea in ro !:-))

    mai draga dinule, gura pacatosului adevarul graieste !
    multa prosperitate ! :-))
    • -2 (4 voturi)    
      E si asta o forma de protectionism (Joi, 29 iulie 2010, 9:35)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

      Tu, ca roman, esti capabil sa te descurci intr-o asemenea economie deoarece cunosti toate obiceiurile romanesti. Unul din vest da repede chix daca incearca sa aplice aici metodele occidentale.
      • +1 (1 vot)    
        LUI CONSTANTIN (Joi, 29 iulie 2010, 12:41)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Si care sunt metodele romanesti convenabile tie pe care te impiedica FMI sa le aplici ? Hotia, minciuna, delapidarea, spalarea banilor negri s.a. similare ?
        • 0 (2 voturi)    
          Metode romanesti (Joi, 29 iulie 2010, 13:29)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui carat

          le gasesti in Amintiri din Copilarie ale lui Creanga. Mie cel mai mult imi place Pupaza din Tei. Te poti folosi, pentru a avea o afacere de succes Romania: de lenea lui Nica, de ingeniozitatea lui de a ascunde pupaza, de dorinta lui de a castiga de pe urma pupezei, de abilitatea lui de a se juca cu mintile oamenilor.

          Bancile de pe piata noastra parca ar fi citit Pupaza din Tei, asa au actionat in Romania. Le poti lua ca exemplu daca vrei sa faci bani.
  • +9 (11 voturi)    
    Patriciu putin... (Joi, 29 iulie 2010, 8:40)

    Alexa [anonim]

    Cine e Patriciu ? Vreun guru al natiunii, vreun mare om de afaceri, vreo personalitate ? Sau doar un securist resapat-varf de lance al KGB in Romania ? Sa ne lase cu medvedev-ismele astea de 2 lei. Ar trebui sa fie dupa gratii, nu sa ne dea lectii. Chiar are tupeu.
  • +13 (13 voturi)    
    Ce-i Patriciule? (Joi, 29 iulie 2010, 8:42)

    x-ulescu [anonim]

    Vor astia sa impoziteze averile extrem de mari si ai intrat in panica?
    • +3 (5 voturi)    
      sigur asta e (Joi, 29 iulie 2010, 9:55)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui x-ulescu

      patriciu are totul pe persoane fizica si se teme de un impozit de 1%. ha ha ha tu chiar crezi ca astia superbogati au ceva pe numele lor? crezi tu ca tiriac si patriciu au ceva pe numele lor? cauta si tu sa vezi daca au macar firme pe numele lor. nici firme n-au, dar proprietati. oficial ei sunt saraci lipiti. pot cere chiar si ajutor social.
      dar e mai simplu sa nu gandesti si sa dai cu plusul la o idee negandita.
  • +11 (11 voturi)    
    Romania lui Patriciu (Joi, 29 iulie 2010, 8:55)

    oilman [utilizator]

    Intr-adevar, FMI si Romania lui Patriciu sint lumi diferite. Hai sa vedem citeva secvente din Romania lui Patriciu:
    - Face primii bani in perioada Ceausescu, cind lua bani masivi pe 'meditatii' date elevilor care se pregatgeau pentru admiterea la arhitectura. Erau oare o parte din bani folositi pentru a 'aranja' admiterile ?
    - in 97-98 termina de cumparat Rompetrol, majoritate actiunilor fiind luate de la salariatii existenti in acel moment
    - in 2000 achizitioneaza Petromidia, desi nu avea nici un fel de experienta in management de rafinarie (obtinuse managementul Vega cu doi ani in urma dar ala numai management nu se putea numi, poluarea si incendiile de pe Dimbul erau frecvente
    - Pretul de achizitie al rafinariei Petromidia includea 51 mil, platibile in 2 transe plus plata unei datorii de cca 200 mil plus investitii; Cele 2 transe au fost platite in principal cu bani imprumutati sau datorii (catre fostul Rompetrol de stat) recuperate de Patriciu, restul nici vorba
    - Pentru a obtine Petromidia, s-a aranjat ca fostul cistigator al licitatiei, care oferise mult mai mult decit Patriciu si avea experienta de rafinor, sa fie indepartat
    - In 2004, cele 200+ milioane de dolari care precum mentionat faceau parte din pretul de vinzare cumparare au ajuns (Petromidia mulsa, datorii aditionale plus penalizari) la 600 mil !!
    - Patriciu a reusit sa 'convinga' Parlamentul Romaniai sa aprobe un 'bond' de 600 mil in conditii pe care nici o companie cu ratingul lui Exxon nu l-ar fi obtinut: Patriciu plateste o dobinda modica de 20+ mil pe an, timp de 7 ani, urmind ca principalul sa fie achitat in 2010. Sau 51% din actiuni de duc la stat; mariri de capital si convertirea in actiuni nu au fost restrictionate, deci erau cel putin 5 modalitati ca Patriciu sa nu plateasca in 2010 cei 600 milioane si sa ramina cu pachetul majoritar
    - Patriciu vinde, intit 75% apoi restul 25% din Petromidia lui KMG - compania nationala cazaha.
    continuare
    • +4 (4 voturi)    
      sa nu uitam (Joi, 29 iulie 2010, 9:59)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui oilman

      ai uitat ceva esential, creanta libia ->cel mai mare zacamant petrolier din acea tara, de 2 ori mai mare decat tot ce exista pe teritoriul romanesc. dupa 90 trebuia sa inceapa extractia, iar valoarea estimata a bazinului era 100-120 miliarde dolari!! Patriciu?+FSN+ilici+gloata lui neocomunista au vandul tot pe DOAR 85 milioane (nu miliarde) dolari
      • +1 (1 vot)    
        Murzuk (Joi, 29 iulie 2010, 11:41)

        oilman [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

        Multumesc, dar nu am uitat. Pur si simplu nu e loc sa listezi totul. As spune ca in paragraful pe care l-ai postat sint citeva chestii corecte si citeva greseli. Nu Patriciu a dat Murzuk pentru spaga+bonusuri de productie cumulata, ci domnul Senator din PSD - Ilfov ? Patriciu a recuperat anticipat bonusurile contra unui discount - problema care si-o pune DIICOT este daca banii apartineau lui Patriciu sau statului - 85 de mil este aproximativ corect. Sanatate
  • +10 (12 voturi)    
    Alianta frateasca Patriciu(PNL) +PSD (Joi, 29 iulie 2010, 9:00)

    cornel [anonim]

    Nu v-ati lamurit mai demult ? Interesele lor sunt undeva in zona CSI. la fel ca si Vantu si multi altii.
    Astia nu vor UE si nici occident.
    Inca va mai indoiti ? In loc sa fie bagati la "beci" ei misuna peste tot si tulbura viata din Romania.E practic o lupta intre niste servicii secrete vestice si estice(puternice la noi prin puterea economica preluata de fostii mari securisti : Voiculescu, Patriciu, Vantu si altii la fel.)
  • -6 (6 voturi)    
    Sa mai zica cineva ca Patriciu e agentul rusilor! (Joi, 29 iulie 2010, 9:01)

    *Adevarul [anonim]

    PATRICIU: România nu are nevoie de euro, ci de dolar

    Moneda naţională este susţinută de o rezervă construită cu migală de BNR. Banca Centrală suferă de fetişizarea monedei. Moneda naţională este apărată fără rost.
    Nu acceptăm o realitate. Leul nu are prea multă treabă cu euro.
    Vrem noi să o facem să aibă legături mai puternice cu moneda europeană, în aşa fel încât să adoptăm o monedă care nu ştim cum va supravieţui.

    Economia românească se bazează pe dolari. Cele mai mari importuri le plătim în dolari. Legătura economiei româneşti are mai mare legăţură cu dolarul decât cu euro, dar ne facem că nu vedem. Pare o blasfemie să spui chestia asta, pentru că aşa ne-a fost indus să credem că visul dintotdeauna al românilor este să aibă euro.


    PATRICIU: Austeritatea este proastă şi urâtă
    Presa internaţională scrie despre austeritate în trei feluri: că este rea - atunci când suferă populaţia; este bună - atunci când sunt luate măsuri împotriva aparatului de stat şi este urâtă - atunci când suferă mediul privat.
    Întrebat cum ar caracteriza el austeritatea, Patriciu a răspuns: „Proastă şi urâtă".


    http://www.adevarul.ro/financiar/EXCLUSIV_Dinu_Patriciu-inainte_de_intalnirea_cu_FMI-_Vom_propune_micsorarea_drastica_a_fiscalitatii_0_306569795.html
  • -2 (6 voturi)    
    despre "succesele" FMI in lumea larga.... (Joi, 29 iulie 2010, 9:03)

    lili [anonim]

    Ca FMI nu areusit sa duca la relansare economica nici un stat in lumea asta, scrie in ziarul maghiar Mayar Nemzet directorul de cercetare al Institutului de cercetare economica din Budapesta....

    "Economistul ungar Tamas Mellar, director de cercetare la Institutul de cercetare economică Szazadveg din Budapesta, atrage atenţia că, până acum, nicio ţară din lume nu a reuşit să obţină o stabilizare de succes şi convergenţă cu sfaturile şi sub supravegherea FMI, scrie ziarul ungar "Magyar Nemzet".


    http://www.cotidianul.ro/120850-Un_economist_ungar_sustine_ca_nicio_tara_nu_s-a_stabilizat_sub_supravegherea_FMI
    • +1 (1 vot)    
      David Cameron: Marea Britanie nu este SUA (Joi, 29 iulie 2010, 9:22)

      n-au cumparat TOATA Presa ca sa spuna *adevarul* [anonim] i-a raspuns lui lili

      David Cameron: Marea Britanie nu este SUA, trebuie sa reducem deficitul bugetar acum

      de R.M. HotNews.ro

      Marţi, 20 iulie 2010, 14:56 Economie | Finanţe & Bănci

      Premierul britanic David Cameron a afirmat marti ca Marea Britanie trebuie sa-si reduca deficitul bugetar acum, pentru a pastra increderea investitorilor, in conditiile in care lira sterlina nu este o valuta de rezerva internationala, asa cum este cazul dolarului, anunta Reuters.

      "Nu suntem o valuta de rezerva internationala, noi nu suntem Statele Unite ale Americii", a precizat el, inaintea intalnirii pe care o va avea la Washington cu presedintele SUA, Barack Obama.

      "Avem aceeasi viziune, potrivit careia fiecare tara trebuie sa rezolve problemele legate de buget, dar momentul la care se face acest lucru poate fi diferit", a spus Cameron.

      Seful guvernului de la Londra a precizat ca planul guvernului de a reduce cheltuielile publice si de a majora taxele va permite Marii Britanii "sa pastreze ratele dobanzilor la un nivel redus".

      Statele Unite au lansat un semnal de avertisment dupa ce tarile din Uniunea Europeana au anuntat o serie de masuri de austeritate, temandu-se ca acest lucru ar putea stopa relansarea economiei mondiale.

      http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-7602407-david-cameron-marea-britanie-nu-este-sua-trebuie-reducem-deficitul-bugetar-acum.htm
  • +4 (6 voturi)    
    eu (Joi, 29 iulie 2010, 9:06)

    mda [anonim]

    bine ca stie conu patriciu ce trebuie sa se faca...

    evident ca el a furat de la stat in ultimii 20 ani ca nimeni altul...

    ia zi comunistule cate 12 miliarde de euro ai ascunsi prin bancile elvetia si luxemburg ???????

    mie mi-ar fi rusine, m-as muta naibii din tara daca tot am pradat-o, si n-as mai iesi cu declaratii din astea.. macar sa ma uite prostimea.

    dar daca nu e fudul el, si nu ne da el lectii de capitalism... nu se simte bine...

    auzi la el, capitalistu lu peste, care a luat rompetrol pe nimica, si a vandut-o de 10 ori mai scump... e capitalist bun tare..
  • +7 (9 voturi)    
    Romania lui Patriciu - continuare (Joi, 29 iulie 2010, 9:07)

    oilman [utilizator]

    Pretul de Vinzare al Petromidiei a fost cu cel putin 50% mai mare decit cea mai ridicata evaluare facuta de un major IB. Oare s-au mai schimbat si alti bani ?
    - Vine 2010 si unii in guvernul Romaniai se mira ca nu pot recupera cei 600 mil !!! de la KMG

    Romania lui Patriciu este - si asa vrea sa o tina cel mai mare mafiot al tarii - o latrina in care tranzitia de la comunism sa tina la nesfirsit. Patriciu era primul care facea propaganda impotriva aderarii la EU. Patriciu este de facto liderul unei opozitii - opozitia la reforme relevante in economie si justitie - care vrea acel competitive advantage acumulat prin accesul la arhivele securitatii si serviciile securistilor, prin spaga, tilharie si santaj.

    Intr-adevar, FMI nu poate fi un partener in lumea lui Patriciu, in care problemele se rezolva altfel. Sa nu uitam ca marea majoritate a liderilor PNL au fost (si remunerati pentru asta) membrii din diferite consilii de administratie ale companiilor lui Patriciu

    Romania lui Patriciu nu este Romania noastra, si poate ca ar fi timpul ca justitia sa considere si sa judece pe fond cele 7 capete de acuzare care, in romania lui Patriciu, sint aminate si se asteapta rusinos prescrierea
  • -4 (8 voturi)    
    tu stii si mai bine :( (Joi, 29 iulie 2010, 9:13)

    mircea [anonim]

    Boule! Nu-ti dai seama ca lui paturiciu oricum ii merge bine, dar cu timpitii astia la guvernare tara s-a dus de ripa. Avem cei mai prosti indicatori din europa, vom fi singurii care vom avea si anul asta scadere economica, fara sanse ca macar la anul sa ajungem la "crestere zero".
    Dar problema voastra e patruciu, si nu tandemul basescu-boc, care ne au adus acolo unde suntem.
    sau tu n-ai probleme, ca esti "baiat destept'? Nu cred, ca n-ai scrie aici. cred ca de fapt esti platit cu bani marunti, direct proportional cu coloana vertebrala pe care o ai.
    (asta asa, sa vezi ce inseamna atacul la persoana, in loc de discutie despre subiect....)
    • 0 (2 voturi)    
      LUI MIRCEA (Joi, 29 iulie 2010, 13:00)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Cine si-a batut joc de banii romaniei si a lasat vistieria goala atunci cand economia duduia ? PatriciuPSD prin prostanacul Tariceanu, cel cu coloana vertebrala ondulata.
  • +2 (4 voturi)    
    o solutie (Joi, 29 iulie 2010, 9:16)

    gogoasa [anonim]

    ar fi confiscarea averilor declarate ilegale care nu pot fi justificate in mod obiectiv, nu supra impozitarea acestora. Pe de alta parte daca vrei sa renunti la FMI ar trebui ca banii pe care ii ai sau ii poti ACCESA sa nu-i mai "spargi" pe pensii si alte ajutoare ci sa-i investesti in infrastructura. In loc sa jefuiesti ca un pungaj contribuabilul, tu statul roman ar trebui sa te transformi RAPID intr-un BURETE si sa tragi toti acei bani europeni la care oricum ai contribuit si TI SE CUVIN. E destul de greu sa faci "bajetii destepti" sa inteleaga ca trebuie sa se dezlipeasca de pe buget, un an doi pana trece valul si sa FACA CEVA. Daca "smecherii" de Romania cred ca atunci cand tare se va duce de rapa ei vor trai linistiti in Belize sau Antigua, se insala amarnic. Din 20 mld de euro tu atragi pai putin de 1 mld, e strigator la cer. Asta e imprumultul FMI pe urmatorii 5 ani, pana atunci tu ca tara te alegi cu: forta de munca ocupata, cu infrastructura pentru 30 de ani de acum in colo, cu bani cheltuiti in economia reala si cu mediu de trai bunicel, sau cel putin nu scazut. Dar, banii UE nu pot fi pianisiti (a se citi FURATI) asa usor, e nevoie de ceva timp si ceva efor. Da' cum lipitorile vor acum, mult si repede nu se poate. Da Berceanule, despre tine e vorba, ai luat doar 1,8% absorbtie din bani europeni, da' tu faci credite pentru dracu' mai stie ce sosele. In fine, Hai Romania ca se poate. Ai sanse 50%-50%: fie reusesti sa iesi din buda fie faci infart si crapi.
    Numai bine
  • +4 (4 voturi)    
    raul cel mai mic (Joi, 29 iulie 2010, 9:19)

    nelu [anonim]

    Dl. Patriciu ne socheaza intotdeauna cu afirmatii incendiare si percutante ... oare sa-l credem, sa nu il credem?! Ce ar urma daca am renunta la acordul cu FMI, precum a facut Ungaria?! Ar fi bine, ar fi rau?! Ce solutii ar propune dl. Patriciu pentru iesirea Romaniei din criza, fara interventia FMI? Disponibilizarea a 4 din 5 bugetari, adica peste un milion de oameni si o terapie de soc care ar putea duce la distrugea completa a tarii? In vremuri tulburi averile fabuloase (facute in vremuri la fel de tulburi) se pot dubla, tripla sau pot disparea. Imi place afirmatia d-lui Patriciu, aduce cumva cu afirmatia liberalilor interbelici - prin noi insine - insa se ridica un semn de intrebare major asupra metodelor, costurilor, sacrificiilor si nu in ultimul rand al riscurilor imense pe care ar trebui sa le infrunte tara si poporul, in timp ce rezultatele s-ar putea sa semene mai mult cu fata Morgana. Sau, cu alte cuvinte, sa nu dam vrabia din mana pe cioara de pe gard; cel putin momentan ...
  • +2 (2 voturi)    
    IPOCRIZIA PSDNL, FMI si "agentul rusilor" Geoana (Joi, 29 iulie 2010, 9:20)

    n-au cumparat TOATA Presa ca sa spuna *adevarul [anonim]

    »»» Geoană: Am pledat pentru continuarea relaţiei cu FMI, CE, BM

    MEDIAFAX
    BUCUREŞTI, 4 nov 2009

    Liderii grupurilor PSD, PNL, PC, UDMR şi Minorităţi au stabilit ca Parlamentul să adopte o Hotărâre prin care să ceară Guvernului prezentarea proiectului de buget pe 2010 şi o Declaraţie prin care să se asigure adoptarea bugetului în condiţiile respectării obligaţiilor internaţionale asumate.

    http://www.mediafax.ro/politic/parlamentul-a-adoptat-actele-privind-bugetul-pe-2010-si-respectarea-angajamentelor-fata-de-fmi-5080752/
  • +5 (5 voturi)    
    capitalismul salbatic (Joi, 29 iulie 2010, 10:06)

    zlatinca [anonim]

    Ar trebui difuzat pe ecrane tv documentarul in care patriciu,voiculescu...explica cu ce usurinta au facut primul milion ,de aici cunostinta despre economia romaneasca! Ar trebui sa dea inapoi poporului roman tot ce au furat
    • 0 (0 voturi)    
      si (Joi, 29 iulie 2010, 17:36)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui zlatinca

      le inapoiaza si ceilalti? videanu? boureanu? nuti? berceanu? si restul camarilei? in documentarul ala se da si cu contrabanda cu produse petroliere pe vremea emborgoului din iugoslavia, de ex? ca parca si altii au facut primul milion intr-un fel pe care am vrea sa-l vedem la teleenciclopedia
      si poate se baga si explicatia vanzarilor anterioare tot in documentarul asta, ma gandesc eu
  • -1 (3 voturi)    
    FMI nu are interes sa ne fie bine (Joi, 29 iulie 2010, 10:58)

    florin [anonim]

    FMI, ca orice banca de altfel, nu are nici un interes sa iti fie bine. Daca iti eset bine si ai surplus traiesti bine din ce castigi si economisesti, nu te mai imprumuti. FMI nu vrea decat sa te aiba la mana, sa iei mereu alti si alti bani si sa platesti dobanda. Singura lor intentie "buna" este ca ar vrea sa te tina pe linia de plutire: sa nu iti mearga bine ca sa nu mai iei bani si sa rambursezi ce ai luat, dar daca se poate sa nu falimentezi pentru a nu mai plati imprumuturile. Te tin intr-o perpetua mocirla
  • -1 (3 voturi)    
    I love nchi yangu lakini si wezi (Joi, 29 iulie 2010, 11:05)

    riwaya 100% [anonim]

    Sa fie alesi pe viata astia din guvern +presedintele....PAREREA MEA.........Fratilor aveti sustinerea mea....faceti asa cum stiti voi, NU BAGATI in seama antenele , nu bagati in seama oamenii de rand.....VOI FACETI CE STITI VOI......doar de asta v-au ales oamenii sa va faceti treaba asa cum numa noi stim.


    Felicitari pt o tara de fricosi si dezbinati politic , cultural, economic,spiritual.....ROMANIA,pur si simplu fascinanta.Multumim


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by