Elena Udrea lanseaza rute turistice catre manastiri si obiective din apropierea Capitalei

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 27 iulie 2010, 15:56 Actualitate | Esenţial


RATB va lansa pe 1 august noua rute catre manastiri si obiective turistice din apropierea Bucurestiului, inclusiv catre Parcul Natural Comana, Giurgiu, in urma unui protocol incheiat marti intre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si RATB, transmite Mediafax. Cursele vor fi operate in zilele de sambata si duminica si sarbatori legale, iar pretul unui bilet va fi de 15 lei.

"Credem ca aceste rute vor avea mare succes, deoarece nu toti isi permit sa mearga in vacante", a spus ministrul Elena Udrea intr-o conferinta de presa.

Ea a adaugat ca persoanele care vor opta pentru aceste excursii vor putea asista la slujbele religioase de la manastirile respective.

Udrea a precizat ca intentioneaza sa extinda aceste curse si in timpul saptamanii.

"Am facut un prim pas pentru dezvoltarea transportului public urban. Promovarea acestor rute se va face prin ghiduri disponibile la casele de bilete", a declarat Adrian Crit, director la RATB.

RATB va opera curse pe traseele:
  • Ghencea-Piata Presei Libere-Manastirea Caldarusani-Manastirea Balamuci;
  • Ghencea-Piata Sfanta Vineri-Granitul-Manastirea Cernica-Manastirea Pasarea;
  • Piata Sfanta Vineri-Ghencea-Manastirea Ciorogarla;
  • Piata Presei Libere-Ghencea-Biserica Adormirii Maicii Domnului Calugareni-Biserica Sf. Ilie Calugareni-Biserica Sfintii Voievozi Hulubesti;
  • Piata Presei Libere-Piata Sfanta Vineri-Biserica Adormirii Maicii Domnului Calugareni-Biserica Sf. Ilie Calugareni-Biserica Sfintii Voievozi Hulubesti;
  • Piata Presei Libere-Ghencea-Biserica Sf. Gheorghe Branistari-Parcul National Comana;
  • Piata Presei Libere-Ghencea-Manastirea Ciorogarla;
  • Piata Presei Libere-Piata Sfanta Vineri-Manastirea Cernica-Manastirea Pasarea;
  • Piata Sfanta Vineri-Piata Presei Libere-Manastirea Caldarusani-Manastirea Balamuci.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2044 vizualizari

  • -8 (10 voturi)    
    serios! (Marţi, 27 iulie 2010, 16:32)

    Codruta N [utilizator]

    N-aveau popii destule venituri, de la fraieri (si, mai ales, din bani publici) - sau poate nu erau inca destui romani indoctrinati - or uat?

    La manastirile din jurul Bucurestiului se poate merge si cu bicicleta - sau madam nu stie decat sa calareasca si sa meraga cu gipanu ori avionul? Sau cum?
    • +8 (10 voturi)    
      serios? (Marţi, 27 iulie 2010, 16:44)

      suca [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      cate biciclete ai vazut in Bucuresti?
      Cati care au biciclete, au pentru toata familia?
      Cati din cei care au biciclete se risca pe centura Bucurestiului cu bicicleta?

      si intrebarile pot continua...

      dar nu asta era ideea, ideea e ca ne bagam in seama mereu.
      ba ca dam bani popilor, ba ca putem ajunge cu bicicleta. ba ca-s bani publici (care or fi aia ca io nu-i vazui). ba ca sunt romanii indoctrinati (nu pe bune? punem pariu ca cei mai multi stiu de ce s-a certat bote cu blonda decat cele 10 porunci?)

      Codruta, e cronica treaba, deja argumentele sau contra-argumentele tale sunt copilaresti. orice numai sa dai in actualii guvernanti.
      • -4 (6 voturi)    
        aoleu suca. ai aparut si aici? (Marţi, 27 iulie 2010, 17:07)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui suca

        si-a vazut visul cu ochii. turismul ecumenic se intampla.
        dar stau si ma intreb cum o sa faca RATB profit pe liniile respective. sau trebuie sa suporte primaria/statul roman pierderile prin subventiile acordate RATB?
        asta isi face campanie pe banii nostri. anul trecut dadea tichete de vacanta cadoul bugetarilor ca nu eram in criza si anul asta nu sunt bani de salarii. de ce? de competenta ce e. ca e desteapta si-si face campanie pe banii nostri.
        sper ca ai inteles acum unde e vorba de bani publici. daca mai ai intrebari te rog sa nu eziti. voi fi fericit sa te luminez. ca banuiesc eu (nu stiu de ce dar asa cred eu) ca nu te vei duce al manastiri sa te luminezi.
        vad ca nu e nimeni incantat de aceste trasee in sensul ca abia astepta sa vada acele manastiri si noroc cu madam udrea ca acum are posibilitatea
        • +4 (4 voturi)    
          macar eu nu fac copy/paste peste tot (Marţi, 27 iulie 2010, 17:30)

          suca [anonim] i-a raspuns lui adrian

          ce nu spui tu legat de tichetele de vacanta date de udrea anu trecut este ca acele tichete inlocia prima de vacanta data de tariceanu. prima de vacanta care nu se folosea in turism si era si mai mare.
          ca urmare, stiu ca dezinformati dar fi-ti atenti ca altii se informeaza si va prind cu minciuna.

          nu ma luminezi decat prin prisma faptului ca descopar cum se dezinformeaza.

          eu vreau acele trasee sa pot iesi din Bucuresti. Nu ma obliga nimeni sa intru in manastire daca nu sunt credicios. vreau doar sa ies din oras sa ma plimb.
          • -2 (2 voturi)    
            fi-ti se scrie legat (Marţi, 27 iulie 2010, 17:58)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui suca

            cand ai dubii cauta pe net. dar tu nu ai dubii. tu stii una si buna.
            iar legat de tichetele cadou nu ma intereseaza ce-a facut tariceanu. poti sa-l injuri tu cat vrei. dar daca tariceanu s-a dat cu motocicleta si a cazut udrea de ce nu face la fel?
            pai nu era logic sa gandeasca si ea? tariceanu a risipit banul public si-l injuram pentru asta. dar pe udrea cine a obligat-o sa dea tichete cadou? campania electorala care urma, cumva?
            putea sa taie tichetele anul trecut nu sa se laude cu ele. era mai simplu de taiat decat 25% acum. intelegi?
            • +2 (2 voturi)    
              bravo! (Marţi, 27 iulie 2010, 18:14)

              suca [anonim] i-a raspuns lui adrian

              nu te intereseaza ce-a facut tariceanu, doar udrea conteaza, nu? :)
              mai omule, tu nu vrei sau nu poti sa intelegi.
              udrea a taiat prima de vacanta si a in schimb a pus tichete cadou sub valoarea primelor.
              si despre ce campanie electorala vorbim? ca in ianuarie 2009 tocmai se incheiase campania electorala.

              poate-mi spui cine era anul trecut ministru muncii si cu cine a trebuit sa negocieze taierea primelor la bugetari.

              tine-o pe a ta. ca taie prima si da mai putine nu-i bine. daca o taie de tot saracii bugfetari vor muri de foame. daca o dubleaza e campanie electorala.
              voi chiar nu v-ati plictisit sa cautati nod in papura la orice?

              se pare ca nu...
      • 0 (2 voturi)    
        atentie (Marţi, 27 iulie 2010, 17:10)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui suca

        suca o acuza pe codruta ca e antipdl fara sa stie ca ea este o sustinataore infocata a marinarului dar s-a sesizat, ca orice om normal la cap, la aceasta ultima (corect cred ca este "cea mai recenta" ca nu se vor fi terminat aici ineptiile mistresei) ineptie.
        ha ha ha
        prea mult elan strica.
        dar vestea buna e ca nu sunt postaci de profesie.
        • -1 (1 vot)    
          vaaaiii... (Marţi, 27 iulie 2010, 17:23)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Dar marinelu' nu mai e "PDL", nu stiati? El e de partea "celor buni", critica guvernul (nu atat de mult cat sa-i dea un shut lui Boc ;) - samd... Imi amintesc daje din istorie, cand "valul al doilea" de comunisti au inceput sa faca procese celor din "valul unu", asa au scapat de Patrascanu samd. - "se poarta", nu aveau cum, comunistii connvertiti acum in capitalisti feroce sa lase metodele asha bune ale inaintasilor lor sa ramana nevalorificate :-p
        • +1 (1 vot)    
          atentie (Marţi, 27 iulie 2010, 17:38)

          suca [anonim] i-a raspuns lui adrian

          n-am acuzat-o ca-i antipdl ci antiguvernare.
          si poate-mi spui de unde ai dedus tu ca-i sustinatoare infocata a marinarului? io o stiu de anu trecut ce mesaje avea la adresa marinarului.

          dar mai incerci o mica manipulare prin faptul ca fiind o sustinatoare a marinarului argumentele ei sunt de luat in seama.

          si da ai dreptate, prea mult elan strica daca nu esti atent cum dezinformezi :)
          chiar nu esti postaci de serviciu ca altfel te-ai pricepe la dezinformare, cel putin asa cred ca nu te-ar plati aia degeaba :)
      • -1 (1 vot)    
        si ce vina am eu? (Marţi, 27 iulie 2010, 17:19)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui suca

        EU sunt aia care a pus atatia prosti si rauvoitori la guvernare? Daca s-au inghesuit la ciolan, n-au decat sa accepte si sa le "dea" cineva peste incultura, incompetenta, lacomie samd... ca doar NU eu i-am aobligat sa dea shpagi electorale, numai ca sa tzina gaia-matzu de posturile alea... >:)
        • +1 (1 vot)    
          tu nu ai nicio vina (Marţi, 27 iulie 2010, 17:34)

          suca [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          dar nu te astepta sa te cred pe tine ca ai dreptate cand volosesti limbaj de chat (sh, tz etc)
          adevarul ca tu te-ai trezit sa le dai peste incultura, nu? :))))

          superb....

          daca nu fac nimic nu sunt buni ca nu fac nimic, daca fac ceva se cheama "shpaga" electorala.

          no comment... :)
      • 0 (0 voturi)    
        cam scump biletul (Marţi, 27 iulie 2010, 18:58)

        marioara [anonim] i-a raspuns lui suca

        Cam scump, cam scump, tinand cont ca autobuzul va fi plin , pentru 40 de persoane , la dus 7,5 lei x 40 = ...
        cam scump putea sa fie 100 roni sa mearga si pensionarii, acestia nu vor da 15 roni si nici copii.
  • +2 (2 voturi)    
    Pensionarii (Marţi, 27 iulie 2010, 16:44)

    dsds [anonim]

    Pensionarii care voteaza merg cu abonament gratis, si vor fi foarte fericiti sa mai aiba o ruta de plimbare, ca in Amzei e cam scumpa rosia.
  • +1 (3 voturi)    
    ha (Marţi, 27 iulie 2010, 16:55)

    ionel [anonim]

    poate cu ocazia asta se repara si drumu dintre satul gradistea si manastirea Comana....parca e bombardat...
    • +1 (1 vot)    
      macar a avut ce bombarda (Marţi, 27 iulie 2010, 17:16)

      je [anonim] i-a raspuns lui ionel

      Sa-l vezi pe ala dintre Calugareni-Branistari-Comana. O bucata nu area DELOC asfalt iar unde are dainuie de prin ani 70.
  • 0 (4 voturi)    
    Manastirea Cernica-Manastirea Pasarea (Marţi, 27 iulie 2010, 16:55)

    katun [anonim]

    Aceste doua manastiri NU SUNT pe aceiasi directie de mers, de ce nu se face un traseu firesc Manastirea Cernica-Manastirea Plataresti, amandoua sunt pe DJ 301A, iar Manastirea Plataresti este una din cele mai vechi (A.D. 1642) din zona de sud a capitalei, mult mai veche decat cea de la Pasarea (A.D. 1827) si deci mai valoroasa... din nou vedem superficialitatea cu care duduia Udrea se lanseaza in promovarea turismului, fara a face initial o documentare temeinica asupra resurselor existente!

    Adevarul este ca institutiile statului sunt incapabile sa dezvolte infrastructura de drumuri si, din acest motiv, sunt evitate/eliminate anumite obiective turistice foarte valoroase.
    Asa s-a intamplat si cu renumita delta a Neajlovului, unde tot duduia Udrea sia- aratat nurii, dar in final infrastructura a ramas improprie turismului!

    Drumul de acces catre Manastirea Cernica si Manastirea Plataresti a fost trecut (ilegal) din drum national (adica administrat de ministerul transporturilor) in drum judetean (administrat partial de ilfov si partial de calarasi).
    Asta desi legislatia in vigoare spune clar ca orice drum care leaga capitala de un alt oras (in cazul asta este vorba de Budesti) trebuie sa fie drum judetean.
    Efectul este dezastros, omorand orice posibilitate de dezvoltare turistica pe zona respectiva... in zona mai existand si alte obiective turistice nevalorificate cum ar fi, curtea biiereasca de la Fundeni-Frunzanesti, lacul Tatarul, etc.
  • +2 (2 voturi)    
    Las Vegas in mizerie (Marţi, 27 iulie 2010, 17:15)

    barbidoc [anonim]

    Speram la relansarea turismului romanesc cu obiective gen ,,cel mai mare si modern parc de distractii din europa", ,,Las Vegasul europei de est", cea mai cea partie artificiala din lume.... sarituri, parapante, apa in flacari si flacarile umede, senzational, autostrazi ultrarapide, trenuri de mare viteza, pe deasupra, pe dedesupt pe unde vreti voi, romania extraordinar...blabla... ma-ntelegeti voi, chestii d-alea a'la Dubai.
    Ca s-a deschis o ,,noua ruta turistica" intre 2 manastiri din 2 comune necunoscute e un bun inceput. Sa vezi cum ne invadeaza turistii straini... hai ca o dam in penibil.
    Daca ceea ce se prezinta in articolul asta e turism... lasati-o frate ca si ultimii ratati din africa mai organizeaza un safari, o vanatoare de ceva cu mai mult de 2 picioare, ma duc sa vanez gandaci in Congo, dar macar FAC CEVA CA TURIST, orice... noi cu ce venim... cu turism de secol 4-13?
    ... stiu eu... de ex turism medical, vine neamtu, face dantura la juma' de pret si bai de namol.
    Noi facem turism cu pensionarii care n-au bani de pastile si paine, dara sa mai faca pe turistii.

    Cat poa' sa coste un roller coaster d-ala, cel mai cel din europa, sa vina tot continentul ca la mecca sa se dea in el? Mai mult decat un mall? Nu cred. De exemplu mall-ul din valcea a costat 18 milioane de euro, un rollercoaster de sta mata in coada mai mult de 10.000.000 nu e.
    Numai sa vrem.
  • 0 (0 voturi)    
    foarte tare (Marţi, 10 august 2010, 14:52)

    ntoskrl [anonim]

    Ma gandesc ca sunt multi bucuresteni ce nu au masina si nicio posibilitate de a vizita imprejurimile asa ca ideea asta vine fix ca o solutie.
  • 0 (0 voturi)    
    MANASTIREA TIGARESTI (Duminică, 22 august 2010, 18:29)

    CARMEN ZAHARIA [anonim]

    La-MANASTIREA TIGANESTI-maicile (unele)au uitat de Dumnezeu-MAICA STEFANA-traieste in desfrau,nu stie sa se comporte cu crestinii in Biserica.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by